מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

הודעה לגולשים שכולם ידידי: בוודאי שמתם לב שבימים האחרונים נעלמתי מהאתר. מה שקרה הוא שהתפנה מקום במרכז לדיור מוגן שגייל ואני בחרנו כמקום מגורנו הבא, ומיד התארגנו למעבר (המרכז לדיור מוגן אף הוא באטלנטה). המעבר הרשמי הוא ב-3 לנובמבר אבל קבלנו רשות לשנות כמה דברים בדירת היקרה הזאת, ולהתחיל להעביר חפצים מיוחדים שאנחנו מעדיפים להעביר בגפנו, וכן גייל חייבת הייתה לעבור סידרת מבחנים שהגדירו אותה כזקוקה ל-ASSISTED LIVING. בקיצור, זה לא הדבר הקל ביותר בעולם לעבור דירה בגיל 85+ (גייל בת 86) אבל אנחנו עושים זאת. אני מבטיח לחזור במלוא המרץ והקיטור כשהמעבר יושלם. בינתיים אנסה לגנוב קצת זמן כאן וקצת זמן שם, וכשאוכל – וארגיש שיש לי מספיק חומר מעניין – אשלח מעורב. בינתיים האתר פורח וזה מה שגורם לי סיפוק מלא.

1.אנדרו ויגינס מצא את אושרו בגולדן. עכשיו הוא מתכונן לצעד האחרון: להפוך לסופרסטאר

אנדרו ויגינס לא התכונן במיוחד למשחק נגד הלייקרס, או יותר נכון לצרמוניה של קבלת הטבעות לפני המשחק. הוא ידע שהצורה הנכונה ביותר להתנהג (ולהתלבש בהתאם) היא, פשוט, להיות עצמו. הוא לא צריך להוכיח את עצמו. הגדולה של המעמד לגביו הייתה העובדה שהוא יכול להיות עצמו כפי שהוא היה עצמו מאז הדראפט, וכל השנים בהן היו רבים שטענו שהוא היווה את אכזבת הדראפט של 2014 בו הוא ניבחר ראשון ע"י מינסוטה, ומשך כמה שנים שם הוא היווה אובייקט של מספר בדיחות לא קטן.

זה, אולי, היופי הגדול של בן קנדה הזה שעם ה-2.01 מ' שלו החליט לא לדחוף עניינים, ולתת ליכולתו לדבר בעד עצמה, ואם זה ייקח כמה שנים – SO BE IT. רק בווריורס יכולתו הגבוהה (מאד!) כשחקן החלה להשתיק פיות של שליליים, ורק בווריורס יכולתו הגבוהה כשחקן מצאה דרך להביע את עצמה. מה שהוא עושה בגולדן שהוא לא הצליח לעשות לפני כן – כי כנראה הוא פורח רק עם שחקנים אינטיליגנטים כמוהו – זה למקסם את יכולתו. אתה רואה זאת בצהלה, גיל, וחדווה שהוא משחק עם סטפן קרי וקליי תומפסון. הוא לא מנסה יותר מדי ולא הורס את עצמו; הוא פשוט נותן למשחק לבוא אליו, ואז הוא הופך את המשחק למשהו שכל מבין כדורסל רוצה לראות.

הוא מתאים בדיוק לתרבות המשחק של גולדן, להווי העיר סן-פרנציסקו, ולקולטורה של המדיה המקומית, הנהלת הקבוצה, ורוח הבעלים. הוא כאילו נולד להיות גולדן בעיר הלוחמים.

הוא חתם הארכת חוזה בסך 109 מיליון ל-4 שנים – 27.3 מיליון לעונה). זה סכום קטן מה-33.6 מיליון שהוא השתכר העונה, אבל לך תדע מה יקרה בין עכשיו לבין החוזה הבא שלו. "העדפתי לחתום לארבע שנים ולא לנסות להילחם מחדש על חוזה חדש בסיום העונה. עשיתי זאת ברצון". הוא ממשיך:

"IT IS JUST THAT THIS PLACE GIVES ME PEACE".

"זה המקום שנותן לי, ומאפשר לי, להיות עצמי. מקומות אחרים אומרים לך 'כאן תהיה איתנו כמו בתוך משפחה' אז כאן לא אומרים זאת, רק נותנים לך את ההרגשה של משפחה וזה חשוב לי יותר מעוד כמה מיליונים בקצה הקרחון. אני מרגיש כאן כאחד מכולם. כולם רוצים לנצח, אבל לא בכל מחיר. כל זמן שזה לא פוגע באינגריטי שלנו אז התשוקה לנצח היא מקובלת. כולנו כאן באותו עמוד. לי זה חשוב ביותר, והרגשה חדשה שבמקום אחר לא הייתה לי".

וויגינס החל את המשחק ללא מחץ מיוחד. גולדן הובילה בהפרש ניכר והוא כנראה לא חש בצורך מיוחד ללחוץ את הקנה. הוא קלע 11 נקודות במשחק פושר. אבל בסיום השלישי ותחילת הרביעי הלייקרס החלה לצמצם ולצמצם. אנדרו הרגיש את הלחץ בעורקיו. הוא ירה וקבר שלשה. אז עוד שלשה. ואז עוד שלשה להבריח את גולדן להפרש בטוח. הוא סיים יום עבודה עם 20 נקודות. קבוצתו ניצחה. הוא ניצח. יום עבודה הסתיים.

ואני אגיד לכם משהו שאולי יפתיע רבים מכם: אם הייתי מתחיל קבוצה היום והיו נותנים לי לבחור מכל שחקני גולדן, אני בוחר בוויגינס. כמובן שאני יודע שהיום סטפן קארי IS THE BEST. אבל בהתחשבות בגיל וביכולת האתלטית, אנדרו וויגינס היה בחירתי. וויגינס עצמו היה שונא לשמוע זאת כי הוא מרגיש כאחד ממשפחה גדולה בה כולם שווים ואין בה ילד אחד מועדף על השני. ככה אנדרו וויגינס היה אוהב את זה“I

2. זאיון ויליאמסון לא מחמיץ ONE BEAT בחזרתו לפליקנס שהרשימו בנצחון מרשים על הנטס

נעזרתי בפוסט שהופיע היום ב'אתלטיק'

מתחת לכותרת המשחק המילים הבאות:

Zion Williamson put on a dominant performance in his long-awaited return Wednesday night, leading the Pelicans to a 130-108 win over the Brooklyn Nets at the Barclays Center.

ושורה מתחת:

Williamson had 25 points, nine rebounds, three assists and four steals in New Orleans’ season opener against a Nets squad whose Big Three — Kevin DurantKyrie Irving and Ben Simmons — were making their debut together.

אז ככה. זאיון, בחירת הדראפט הראשונה ב-2019, משחק את משחקו הראשון מאז מאי, 2021. זה הרבה זמן להיות אאוט אוף אקשיון. הוא החמיץ את כל העונה שעברה עם שבר בכף הרגל. בן ה-22 הזה חתם הארכת חוזה מקסימלית ל-5 שנים בסך 231 מיליון, והוא חזר לשחק כאילו לא החסיר משחק אחד. היו אלה דווקא הנטס שהחטיאו, החמיצו, וטעו במסירות כאילו הם, ולא ויליאמסון, לא שיחקו עונה שלמה. אבל אני לא דואג לנטס – הם ימצאו את עצמם לפני שנספיק לומר 'פלטבוש אבניו'. מילה שלי.

שלשום בערב היתה הפעם הראשונה שזאיון, אינגראם, וסיג'יי מקולום שיחקו יחד במשחק אמיתי, אבל, שכך יהיה לי טוב, זה לא נראה ככה.

ה-'BIG 3' החדש של הפליקנס שלטו – בדומיננטיות – בצבע בשני הצדדים עם ה-SIZE שלהם ועם הכוח שלהם. הם ענו בנחרצות כל אימת שהנטס קטעו בהפרש למספר יחיד. אפילו עם כל ההייפ שהדביקו לצבאים, הם נראו לי טובים אפילו יותר ממה שעשו מהם. כמובן שההרגשה קיבלה תאוצה שאולי לא הגיעה לה בוודאות כזאת אם היריבה שהפליקנס דרסה לא הייתה הנטס הגדולה שמית, אבל – שוב מילה שלי – אם לא תהיינה פציעות, הפליקנס תהיה אחת הקבוצות המפחידות במערב העונה, וזאיון יהיה המשחן המפחיד ביותר של אחת המפחידות ביותר.

3. בגולדן אין הרבה חדש. הם התחילו היכן שהם הפסיקו

הלואי ויכולתי לחשוב על קבוצת NBA טובה מגולדן אחרי שלושת הימים הראשונים של העונה. הקבוצה עם ארבע טבעות בשבע עונות לא מראה כל נקודות חולשה שתוכל להצביע עליהן ולומר, 'אתה רואה? אתה רואה את הסדקים בשריון המגן של האלופה? הנצחון על הלייקרס 109-123 היה חד וחלק למרות שתי מעידות קלות בהן הלייקרס קטעה את ההפרש לפחות מדאבל דיג'יטס

סטפן קרי אמר בנאום העלאת דגל האליפות לראפטרס:.

This is a very special night,” Curry said. “From Game 6 of the 2019 Finals in Oakland to Game 6 of the 2022 Finals here at Chase Center, it’s been a long, long journey. It’s such an amazing honor to celebrate our fourth banner … here with y’all here tonight.”

גולדן נראתה ברבע השלישי כאילו היא משחקת משחק קובע חודש לפני סיום העונה הרבה יותר מקבוצה המשחקת את משחקה הראשון אחרי פגרה ארוכה כשהיא קובעת 19-32, שבדרך אליו היא הייתה 4-25. רק עם דקותיים לסיום השלישי הלייקרס צימצמה קמאה, כמו שאומרים החברים שלי מ'אתם יודעים מאיפה'.

צעירים כוותיקים תרמו כל אחד בדרכו כשגולדן כבר נראית כמכונה די משומנת. קרי, ה-MVP של הפיינל קבר 33, אפילו שאת כל 16 הראשונות הוא קלע בכניסות לסל, ולמרות שהוא בייש את המושג 'קלעי טריי' עם 4 מ-13 משם. ככה זה עם הסטפן הזה: אם הוא לא קובר אותך ככה, אז הוא קובר אותך ככה, כשכל 'ככה' היא צורה אחרת.

המאמן בטיב קר לא היסס לשתף 11 שחקניםמ כבר בערב הפתיחה כשהוא אומר כשנגמר:

“I’m thrilled with the win,” Warriors coach Steve Kerr said. “Ring night is never an easy game, and the first game of the season is usually filled with some nerves early on. We’re not where we need to be but of caurse it would take some time"e

לברון החל את העונה בנשחק מפלצתי של 31 חיצים, 14 קרשים, ו-8 בונבונים. אבל מה שהוא אמר בסיום המשחק בוודאי לא שימח את מנהלי ובעלי הקבוצה. ראסל ווסטברוק אגב היה טוב מאד.

.

לברון אחרי משחק ההפסד לגולדן סטייט: "אנחנו קבוצה שלא בנוייה נכון"

לברון ג'יימס אמר אחרי שנודע לו שהלייקרס קלעו 25% מ מהטריי (10 מ-40): "אנחנו קבוצה שלא בנוייה נכון. אין לנו שוטרס אמיתיים. לא איכפת לי כמה טוב קולעים כמה מהשחקנים שלנו באימונים, אבל כשהמצלמה מצלמת וכל האומה מסתכלת, הם לא פוגעים. קלעים אמיתיים הם אלה שקולעים כשהמצלמה מצלמת"

אני בטוח שג'יני באס ורוב פלינקה לא אהבו לשמוע את דבריו של לברון ל-TNT כשכל האומה מקשיבה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
65 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
21/10/2022 4:10:49

תודה רבה דוק
שיהיה בהצלחה עם מעבר הדירה
והרבה בריאות לשניכם.
==
כיף לראות את וויגיס עושה חייל אצל הדאבס.
יש מצב בהחלט שנראה את הקבוצה הזו עושה טריפיט
יש לה כל כך הרבה כלים, צעירים + וותיקים והנהלה מצוינת.
==
הלב יוצא אל השיקוץ
איך בטעות פתאום יש לו קבוצה שלא בנויה נכון.
שנה תענוג לחברי הLLL

אשך טמיר המקורי
21/10/2022 18:05:25
Reply to  סוסמעץ

😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב, ומעבר דירה נעים ובטוח לגייל ולך.
.
הגולדנים מצוינים ומנוהלים מצוין. הלייקרס לא. לברון צודק, אבל קשה לי להאמין שהטרייד על ווסטברוק לא היה על דעתו, אז אין לו להלין אלא על עצמו.

רן הנרגן
רן הנרגן
21/10/2022 6:36:02

מנחם, תודה. מעבר קל.

פה איתמר
פה איתמר
21/10/2022 7:05:36

תודה רבה מנחם

Jonathan
21/10/2022 7:13:19

אני אוהב את מה שהזמן בגולדן סטייט עשה בשביל ויגינס, דומה למה שזה עשה לג'אבל מגי, גארי פייטון 2 ומהיומיים האחרונים רואים שדברים טובים קרו לדמיון לי ו-JTA (בדיוק צופה בו עכשיו עם הלייקרס).
אני משוחד – אבל יופי של מועדון.
.
תודה על המעורב.
מעבר קל ונעים.

שי אבן צור
21/10/2022 7:54:34

מעבר קל מנחם🙏
לברון צודק אבל למה לומר את הדברים בפומבי??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון זה הבעיה, ארייד עליו והלייקרס פורחים

Avri
Avri
21/10/2022 18:36:21

לברון יכל להיות היום בחמישייה עם אינגראם, רנדל, די-ראסל ולונזו, ועם הארט, קוז, קלארקסון וזובאק עולים מהספסל. לא יודע עם קונטנדרית אבל לחלוטין קבוצה הרבה יותר טובה ממה שיש לו שם.

נכון, גם בלי אליפות.

נכון, זה לשחק בכאילו וחכמת בדיעבד, אבל זה כיף!

שמול
שמול
21/10/2022 8:06:18

בהצלחה במעבר!!

ואני לתומי חשבתי שלברון מנהל את הקבוצה …

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בהצלחה מנחם במעבר והרבה בריאות לכולכם.

לא קשור למעורב אבל גיימס הארדן וואו נראה כמו לפני 4 שנים. נראה פשוט מדהים. קרוסים מובים סלשים. אני מקווה שהוא ישאר ככה. ההפתעה הכי גדולה בפתיחת העונה הזאת לטעמי. אני מבסוט. הקונה שון מארקס מתבקש להתייצב בתחנת המשטרה הקרובה.

הקטע שאמביד נראה כמו שחשבתי שהארדן יראה :), רואים שכל הפגרה הוא הסתלבט ולא עשה חצי אימון. הוא גם לא שיחק במשחקי ההכנה בשביל להיכנס לכושר.

Avri
Avri
21/10/2022 18:37:24

קדימה שמעון, התנצלות פומבית על היחס להארדן מכל מי שכינה אותו גופה.

רפיקי
21/10/2022 8:20:42

תודה מנחם ובהצלחה במעבר!
כרגע וויגנס בלי עין הרע הוא יותר ממה שהאוהד הכי אופטימי חלם עליו.
סקורר ברמה גבוהה, מגן עלית, מתאים לשיטה ואופי מתאים
זכינו.
לברון לא מעניין לא ההנהלה ולא נצחונות הוא יודע שבשום צורה הוא לא לוקח סדרה לא מול הלוחמים וגם לא מול בוסטון ומילווקי.
כרגע הוא מתעסק בלשבור את השיא ולשחק עם הבן

ירון, החלום
ירון, החלום
21/10/2022 8:28:57

בס"ד
תודה מראש חםב מעורב נפלא כרגיל.
ישוב טוב ומוצלח בדירתכם החדשה.
מעבר קל ונעים.
קצת שכחנו כמה ציון יכול להיות טוב.
הלוחמים נראים נהדר, ואם ימשיכו להיות רעבים, השמים הם הגבול.
לברון צודק, אבל יש לו חלק בטעויות.

עגל
21/10/2022 9:10:14

תודה מנחם. תהיו אתה וגייל בריאים עם מעבר הדירה.
למה בכלל לעבור, מה היה לכם רע בסוויטה המלכותית שיש לכם, זה קשור לרפואה תומכת?
העיקר שתחזור לכתוב כי זה ה drill הכי טוב לשמור על עצמך.
.
לברון צודק אבל מה הוא רוצה שהם יעשו עם זה? הלייקרס המשיכו לנפץ טבעות גם הלילה.
וויגינס חכם, הוא לא מחפש להיות נומרו אונו באף קבוצה, עדיף לו להיות כינור 2-3 במועדון מתפקד גם אם הוא מפסיד כמה שקלים, בטח שבשנתיים הקרובות.

אופיר נ.
אופיר נ.
21/10/2022 9:25:52

בהצלחה מנחם לך ולגייל עם המעבר.
צעירים שישמעו את סיפור החיים שלך,
יכולים ללמוד דבר אחד או שניים על שינויים בחיים,
ועל הדרך להתמודד עם השינוי, לנהל איתו, ולחיות איתו.

לגבי ויגינס – אני מאוד שמח בשבילו שאחרי כל הסיפורים שהיו לו מהרגע שנבחר בדראפט, הוא הגיע למקום שבו הוא יכול לממש את הפוטנציאל שלו.
לגבי הלייקרס – כבר כתבתי בפריסיזן – למעט AD (שנמצא בטווח של אול סטאר/סופרסטאר), ולברון (שנמצא בטווח של סופרסטאר/HOF), אין אף אחד נוסף בקבוצה שניתן לסמוך עליו. והתודות ללברון שאירגן את הטרייד על וווסטברוק ו-AD ומחק את כל העומק והעתיד של הלייקרס.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/10/2022 9:29:59

טוב, כתבתי את זה כבר בסיקור, אבל זה תקף גם לפה לאור הקטע של לברון והקלעים:
כבר שנים שספרינגסטין זועק מעל כל במה אפשרית שג'ני באס צריכה קלעי. הוא קצת טעה באיות של השם שלה, אבל זה הגיוני לאור העובדה שהוא כתב את השיר הזה בתחילת שנות השבעים, כשהיא לא ממש הייתה.
.

https://youtu.be/A_BRCRkAkAE
.
תודה רבה על המעורב המעולה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/10/2022 9:30:52

וכמובן, בהצלחה עם המעבר. זה תמיד חלק לא כיפי, לא משנה בני כמה אתם

עגל
21/10/2022 10:00:40

גדול האווי.
מאיפה הבאת את זה?!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/10/2022 14:11:32
Reply to  עגל

שיר שהוא כתב בצעירותו, והקליט רק לפני כמה שנים. יצא באלבום letter to you ב2022. מאז אני מחפש הזדמנות לדחוף את זה…

עגל
21/10/2022 18:10:44

כנראה שהשנה השיר הזה הולך להיות בראש מצעד ההשמעות

אוהד ס"א
21/10/2022 9:41:23

מעבר נעים וקל מנחם.
לגבי גולדן סטייט, תרשמו את ההתחייבות שלי – אליפות לא תהיה. כל הכבוד לווויגינס על השיפור, השיקום והחוזה המאד נוח. יש מקרים שברגים רופפים מתחזקים עם הגיל וזאת תקווה לכולם.
הבעיה שלהם לא בגזרה שלו, אלא קודם כל בהנהלה ואחר כך בגזרת גרין.
חוץ מזה שתמיד צריך לזכור שלמרות שהם נראים כאלה מאמיז, הם אימפריה מרושעת שקונה אליפות בכסף והגיע הזמן שסילבר יסגור את הפרצה הזאת.

לגבי הלייקרס היא קבוצת לוטרי לכל דבר. בהרכב מלא ובריא הם שווים פלייאין, אבל אין סיכוי שלברון ודיוויס ישחקו יותר מ60 משחקים כ"א.שלא לדבר על התסכולים, החיכוכים ואווירת חדר ההלבשה שכבר התחילה.
לברון בישל את הדייסה הזאת לבד. מעניין אותו דבר אחד והוא שבירת השיא של קארים ולא שום הישג קבוצתי

עגל
21/10/2022 10:06:59
Reply to  אוהד ס"א

רשמנו את ההתחייבות שלך . . .
בוא נאמר שאנחנו זוכרים שהם אימפריה מרושעת, אבל זה לא ששכחנו שגם ס"א היתה אימפריה מרושעת לא פחות, הא?
🙂
כרגע הם הפייבוריטים.
לגבי הלייקרס, הם עדיין לא קבוצת לוטרי (לדעתי), וגם לברון לא אחראי בלעדי לדייסה. הוא נתן אור ירוק ואולי גם תמך בהבאת ווסטברוק, מה שהיה הימור פשוט נכשל כשלון חרוץ, וככה זה בהימורים. ופלינקה מקבל כסף אז שיתחיל לעבוד.
אני גם לא חושב שאת לברון מעניין רק שיא הנקודות, נראה לך שהוא לא רוצה הישגים בפלייאוף שלא לדבר על אליפות? רק אצל דה שוט זה מנוגד לשיא הנקודות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/10/2022 11:28:10
Reply to  עגל

כנראה שאם אימפריה מרושעת משלמת לעובדים שלה פחות כסף אז היא פחות מרושעת. 🤷‍♂️

חגי "התותח" ניסני
21/10/2022 12:58:07

🙂

Jonathan
21/10/2022 11:56:01
Reply to  אוהד ס"א

ברווור… הכי קל להתחייב שקבוצה לא תזכה באליפות כשהסיכויים שלה בכל מקרה קטנים בהרבה מ50%.
תתחיל לקחת כסף על הנבואות האלו ותקים אימפריה לא מרושעת.

אוהד ס"א
21/10/2022 21:49:29
Reply to  Jonathan

נכון, אבל…
אני לא באמת מזהה קבוצה דומיננטית השנה.
מילווקי נהדרת, אבל צריכה שכולם יהיו בריאים. בוסטון התחזקה והיה לה חסר גרוש ללירה בשנה שעברה, אלמלא המשבר עם המאמן שעלול להכריע.
ג'ה ולוקה יכולים לעשות את קפיצת המדרגה המתבקשת וגולדן היא הקבוצה שמחזיקה כמות פסיכית של כוח אש. הסיבה שאני חושב שהם הפסידו את האליפות נובעת מטיפול ההנהלה מול גרין ומול שאר השחקנים. אני מאמין שכישלון ניהולי יכשיל כל קבוצה ללא קשר לאיכות כוכביה על המגרש

סלים וארזה
21/10/2022 9:58:33

כל טוב לך ולגייל.

golan
golan
21/10/2022 10:07:59

תודה על המעורב.
מעבר קל ובריאות לך ולגייל

עידן
עידן
21/10/2022 10:43:37

מעבר קל ונעים לך ולגייל.
ממש אוהב את מה שנהיה מאנדרו וויגינס גם על המגרש וגם מחוצה לו.מצא את מקומו וטוב לו

Shay36
Shay36
21/10/2022 10:51:17

מעבר קל מנחם.

הבעיה של הלייקרס שהם מתעקשים לשחק גם עם ווסברוק וגם עם בברלי יחד.
שיורידו אחד מהם לספסל ויעלו את נאן או כריסטי במקומו.

אשך טמיר המקורי
21/10/2022 11:06:44

תודה דוק על העדכון. בהצלחה במקום החדש.
וויגינס נשמע בחור לעניין.

Berch
21/10/2022 11:09:32

תודה על המעורב
מעבר קל ונעים
😍

רן הנרגן
רן הנרגן
21/10/2022 13:47:15

בואו נדבר על מס מותרות..
.
המס הזה הוכנס בתקופה שלשחקנים היה פחות כח. הוא מוצג כמס שמטרתו ליצור שוויון באמצעי היצור (זאת אומרת בשחקנים הטובים) בין הקבוצות ולהגן על הקבוצות הקטנות משוד שחקנים על ידי קבוצות עשירות. הטענה שלי שהמטרה האמיתית של המס היא להגן על הבעלים מעצמם ולמנוע מירוץ אחר שחקנים שמלווה במתן משכורות גבוההות.
.
הטענה שלי שלא רק שהמס לא מונע מקבוצות עשירות ליצור סופר גרופ (עיין ערך מיאמי עם לברון לייקרס, שוב עם לברון, נטס עם דוראנט, קיירי והארדן) אלא שהוא גם לא מגן על הקבוצות הקטנות.
אוקלהומה ויתרה על הארדן מתוך פחד לשלם מס ובכך פגעה בעצמה ובאוהדים.
.
המס גם לא תורם כלום לשחקנים, נהפוך הוא הוא גורם לחלקם להיות מועברים מקבוצה שרצו להשאר כי בעלי הקבוצה לא רצו לשם מס. קבוצות אחרות נאלצות לותר על שחקנים ותיקים ונמנע מהם לתגמל אותם על שנים ארוכות של שירות .
.
הפתרון בעיני הוא שינויים במס כך שיתגמלו קבוצות ששומרות על שחקני הבית ומפתחות אותם.

עידו גילרי
21/10/2022 15:50:30

איך המס מונע מירוץ אחרי שחקנים ומשכורות גבוהות?

רן הנרגן
רן הנרגן
21/10/2022 16:18:23

תקרת המס מגבילה את היכולת הציע שכר. בלי התקרה לא מופרך לראות קבוצה כמו ניו יורק מציעה ללברון שכר שנתי של 100,000,000 דולרים

עידו גילרי
21/10/2022 16:19:07

שכר המקסימום הוא מה שמגביל את זה לא המס.

עידו גילרי
21/10/2022 16:19:47

ותקרת השכר אבל זה לא קשור למס.

shadow
shadow
21/10/2022 16:05:31

מיסים תמיד נועדו בשביל לשרת את העשירים, הם גם אלה שבדרך כלל קובעים אותם ככה שזה די מתבקש.
הייתי מביא לך סרטון אבל היית מאבד ריכוז כבר אחרי 2 דקות .

Pistons
Pistons
21/10/2022 17:07:16
Reply to  shadow

תגיד, לא נמאס לך? חפרת על חיסונים, נעליים וכו'.
עכשיו יש לך נושא חדש שעליו אתה תחפור 20 פעם בכל פוסט? תלך להגיב בפורומים של קונספירטורים ותשחרר אותנו מנוכחותך המעיקה. הרי גם ככה אתה לא פה בגלל הכדורסל. כנראה זה המקום היחיד שנותן לך במה ולא מרחיק אותך על ספאם בלתי נגמר.
נ.ב.
גם האינטרנט, המחשב והסלולר קיימים פחות זמן מהנעליים וגם אותם מנסים למכור לך. לכן אסור לך להשתמש בהם.

shadow
shadow
21/10/2022 17:36:55
Reply to  Pistons

🥱
כמו שאתה רואה אתה מבזבז לעצמך את הזמן מצויין. אל תתן לי להפריע לך

Pistons
Pistons
21/10/2022 17:46:40
Reply to  shadow

מה אתה שם אימוג'י מפהק? חשבתי ש"התעוררת".
משעשע אותי הניסיונות שלך להוציא את הצד השני קטן. צחקו עליך לפני כמה ימים ואתה מנסה כמו ילד קטן לומר שזה מעיד על אחרים ובלה בלה במקום להפנים ולהבין שהפכת לבדיחה של האתר עם כל הדברים המוזרים שאתה רושם.
אני בהחלט מבזבז את זמני בגללך. צריך לעבור יותר מדי ספאם כדי למצוא את ההודעות שבגללן אני גולש באתר הזה. אני מאחל ליום שישימו כאן כפתור התעלם ממשתמש ואז אתה תהיה הראשון שאני אכניס לרשימה הזאת. בטח כל מעורב יהיה 50 תגובות במקום המאה הרגילות 🙂

shadow
shadow
21/10/2022 20:42:34
Reply to  Pistons

זה מתחיל לעורר רחמים. פיהוק אתה עושה כשאתה ער לא כשאתה ישן אבל זה לא שאני מופתע מהלוגיקה. בכל מקרה אפשר גם לפהק משעמום וגם את זה אפשר לעשות רק כשאתה ער.
שאר הדברים שרשמת🥱
תמשיך לישון😴😴

Pistons
Pistons
21/10/2022 21:14:28
Reply to  Pistons

חחחחח
בא מישהו עם לוגיקה כמו שלך ומדבר על אחרים. זה כמו שילד בגן חובה יבוא ויגיד לי משהו על הלוגיקה שלי. כמובן שאני אנפנף אותו כמו שמנפנפים אותך כאן באתר.
אני מקווה שתמצא פתרון לאובססיה שלך לחזור על אותם משפטים (או אימוג'ים) מאות פעמים. תופעה מאוד מוזרה. כנראה ככה קונספירטורים מנסים לשכנע אחרים.
כנ"ל בנוגע לניסיונות שלך להקטין אחרים. שתי אלה הסיבות שכל כך הרבה משתמשים כאן לא סובלים מישהו עלוב ומסכן כמוך.
בברכת 😴😴

shadow
shadow
21/10/2022 22:23:00
Reply to  Pistons

🥱

Avri
Avri
21/10/2022 18:42:10
Reply to  shadow

אם לא תביא לנו סרטו מיוטיוב איך נלמד? אבל לפני זה, מה אתה מנסה לומר כאן? שמיסים זה דבר רע?

shadow
shadow
21/10/2022 20:37:44
Reply to  Avri

אברי אתה צריך הבנת הנקרא? אל תתבלבל עם מה שהמוח שלך מייצר. התגובה מציינת במפורש את מה שרציתי להגיד.

Pistons
Pistons
21/10/2022 21:15:25
Reply to  shadow

כדי להבין אותך הוא צריך הבנת קונספירטורים. מה לעשות שהוא לא התברך ביכולת הזאת

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22/10/2022 2:57:22
Reply to  Pistons

אל תהיה נאיבי pistons
רק לדראקס יש את היכולת באמת להבין את צל כראוי
https://www.youtube.com/watch?v=wtUtXRRbQR0&ab_channel=BillCampbell

Avner
Avner
21/10/2022 14:23:11

מעבר קל.
תיקון קטן, וויגינס נבחר ע"י קליבלנד (שהחזיקה מעט לאחר מכן ב-4 בחירות ראשונות).
לברון כבר מתחיל לעשות ארון רוג'רס/להפך, תמיד הזיכרו לי אחד את השני בהתנהלות שלהם.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/10/2022 15:01:01

אחלה מעורב מנחם
מעבר קל,
השיקוצון אחרי משחק ההפסד לגולדן סטייט: "אנחנו קבוצה שלא בנוייה נכון"
חחחחח "אני לא בניתי את השלייקרז נכון"
"לא נורא,העיקר נשבור את השיא הבא בתור"
"ווי אר אול וויטניס"

Dor
Dor
21/10/2022 15:21:28

תודה דוק ומעבר קל. לא פשוט לעבור אז קחו את הזמן.
לדעתי עפים פה יותר מדי על וויגינס ועשו ממנו כבר סופרסטאר ומגן עילית על בסיס שנה נחמדה אחת. איפה הוא ואיפה תצוגות הפלייאוף של באטלר, פול ג׳ורג׳ קאווי ושחקנים בעמדה הזאת. הקפיצה של ההגנות על סטף וקצת על הקליעה שלקליי ופול עושה לו את החיים יותר קלים בהתקפה ובהגנה הוא ארוך ואתלטי ושיפר מאוד את הריכוז וההגנה האישית שלו אבל רחוק מלהיות שומר קבוצתי מעולה. בקיצור מס׳ 3 בקונטנדרית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

ברור

Avri
Avri
21/10/2022 18:42:43
Reply to  Dor

ברור בריבוע

MacLeod 1
MacLeod 1
21/10/2022 15:27:46

תודה על המעורב דוק
מקווה שיהיה לכם מעבר חלק ונעים
שבת שלום

אור
אור
21/10/2022 15:47:35

תודה מנחם ובהצלחה

ranch
21/10/2022 15:59:26

מנחם,תודה רבה על הטור.
גם הורי עברו לדיור דומה לפני כשנה בארצות הברית.
העצה היחידה שאוכל לתת- קחו את הזמן,כנסו בצורה רגועה ותזכרו שקשיי הקליטה והמעבר עוברים מהר מהמצופה.אנחנו נמתין לך פה בסבלנות .המון בריאות ואושר לך ולגייל

Pistons
Pistons
21/10/2022 17:27:43

מנחם האלוף
שיהיה לך המון בהצלחה במעבר. בהזדמנות זו, תודה רבה על כל הזמן שאתה מקדיש עבורנו. אני הצטרפתי לאתר רק בגלל המעורבים שלך והמאמרים שסמיילי היה מפרסם. את המאמרים של סמיילי כבר מחקו אז כרגע אני נשאר רק בגלל המעורבים כל עוד אתה כותב. כשתפסיק, אני לא בטוח אם אשאר.

דה שוט
21/10/2022 19:17:43

מנחם בהצלחה לך ולגייל במקום החדש
.
עגל כדי להצליח בפלייאוף צריך תחילה להכנס לפלייאוף ורצוי במיקום סביר. כדי להשיג זאת הלייקרס צריכים להושיב את לברון, אם אפשר אז ביציע ואם אין ברירה אז על הספסל.
מכאן שזה אכן עומד בניגוד לאינטרס שלו לשבור את שיא הנקודות.
לוגיקה וכאלה…
🙂🙂

עגל
21/10/2022 22:07:43
Reply to  דה שוט

להושיב את לברון . . .
וזה בא ממישהו שתמך בכרמלו ובווסטברוק בערוב ימיהם כשחקנים
מילא היית אומר לי לעשות עליו טרייד והיית מראה את מי להביא ואיך לבנות מחדש. אבל לא אמרת, סתם צעקת ססמא

דה שוט
21/10/2022 22:35:28
Reply to  עגל

לא תמכתי בהם בערוב ימיהם אני יודע שהם גרוטאות אל תהיה כזה דרמטי
🙂🙂
והצעתי טרייד על לברון כבר לפני שנה
🙂🙂
(לא רק אני. מבחינה מקצועית זה מתבקש. ברור שלא יקרה)

דן רוזנבלום
21/10/2022 20:29:04

בהצלחה במעבר דוק! כל הכבוד לכם וישר כח.
אתה ואשתך מעוררים השראה!

וויגינס בחור פשוט מתוק. עשה החלטה נכונה מאוד שוויתר על 6 מליון לעונה.
גולדן סטייט תמשיך להיות אלופה גם אחריי שסטף יפרוש. הם בנו שם משהו מדהים, השושלת הזו תמשיך אל עבר העתיד. לא רק שהם טובים בכדורסל, אלא גם במישורי הלב…הם משרים הרגשה טובה, נקייה וכיפית.
חוץ מהבוקסים בפנים כמובן 🙂

חבל שהלייקרס לא השאירו את רונדו והווארד אחרי האליפות. הם סה"כ היו צריכים לשמור על הארל, KCP וקוזמה והיו לוקחים אליפות שנה נוספת. כרגע במציאות של היום, קשה לי לראות את לברון מניף עוד גביע.

בלי קשר ולמי שקורא, מה קרה…העונה אין Fantasy Basketball של הופס?!
אמנם העונה כבר התחילה…אבל אפשר להריץ איזה ליגה של הצוות והגולשים!
הלו! עורכים! שומעים אותי?! 🙂
אין Fantasy Basketball השנה?! יאללה, תריצו משהו ביאהו. יהיה כיף.

סופ"ש נעים וחג שבת שמח

Alex Rabino
21/10/2022 21:53:17

מעבר קל לגייל ומנחם. אני בטוח שתמצאו רוגע ונוחיות במקום החדש.

אני לא הייתי קופץ למסקנות אחרי משחק או שניים בליגה שנפתחה ביום שלישי. אך אין ספק שגולדן סטייט נראים מצוין. בניגוד שלנים קודמות נראה שהשנה הם יקבלו גם תרומה משמעותית מעמדת הסנטר שם פול ווייסמן יתנו את שלהם.