ממפיס תיענש על שלא קברה את OKC כשיכולה היתה / מנחם לס

 אולי לברון ג'יימס הוא המלך, ושרלוט לא יכולים היו להרשות להם לפגוע בו מבלי להורגו. אבל לממפיס, המלך הוא דוראנט.

אמש הם יכלו להורגו, אבל ניכשלו בגדול.

למעשה, הם לא היו צריכים להורגו – הוא ירה בעצמו ברגל במשחק דליל שהיה מתאים לת'איוס ממכבי ת"א ביום בינוני, וממפיס לא הצליחו לנצח זאת לנצחון שהיה יכול לתת להם 1-3. במקום זה הם 2-2 והכל מתחיל למעשה מחדש.

לקווין דוראנט היה ערב של 5 מ-22, ו-OKC עדיין ניצחו. היו לו שלושה משחקים רצופים חלשים וממפיס ניכשלה בשניים מהם. עד עתה בסידרה הוא היה יותר נגר של בית המלוכה, מהמלך עצמו.

לקווין דוראנט יתחילו מעתה משחקים גדולים – זה בטוח! זאת עובדה! זה יקרה כי הדוק מרגיש זאת בעצמותיו! – אני מדבר על 35, 40 נקודות, והגריזליז יהפכו לדובים בשינת החורף שלהם. היתה להם הזדמנות והם החמיצו אותה. הרבה מהזריקות שלו היו נגד הגנה של טוני אלן, טיישון פרינץ, ומרק גאסול, אבל היו לו גם זריקות חופשיות לחלוטין שביום רגיל הוא קובר כמו לייאפס, שהוחמצו. תנו מבט:

 

 

הגריזליס זכו בנסיכת המזל, ואפילו הצליחו להוביל בהארכה, אבל הפעם לא היו ניסים וגבורות בהארכה, והם הפסידו את הרביעי.

למזל הגריזליס הבעייה הגדולה שלהם הי,ה רג'י ג'קסון, לא דוראנט, והם עדיין הפסידו. זה היה הצ'אנס שלהם ל-BIG BLOW והם החמיצו אותו ועתה OKC החזירו לעצמם את יתרון הבית, ועם יתרון הבית מגיע גם דוראנט המקורי.

יכול מאד להיות שממפיס עם ההגנה שלה התחילו לערפל את הראש של דוראנט והוא חושב על יד בפניו לפני הזריקה, ולכן הוא מחמיץ אותה אם יש, או אין, יד. אבל שחקנים כדוראנט לא נשארים מעורפלים לזמן ארוך. שלושה משחקים זה המקסימום. זה קרה גם למייקל ג'ורדן.

ואז הם באים למשחק הרביעי (במקרה זה החמישי) והם חמים כלבה.

הנה מה שהזקן מנבא: 

משחק חמישי. OKC מנצחת על 10 לפחות. דוראנט קולע בין 30 ל-40.

כמעט END OF STORY!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. זה היה צפוי. שידור חוזר של הסיבוב השני מלפני שתי עונות.
    ממפיס מובילה 1-2 ומפסידה את המשחק הרבעיעי לאחר 3 הארכות…
    כשהימרתי בבראקט על 7 משחקים חזיתי בדיוק את התסריט הנוכחי.
    מילר הפדחן החטיא שני עונשין בהארכה וזרק משחק מצוין לפח…
    המנצחת במשחק 5 תעלה לסיבוב הבא…

  2. מילא שדוראנט לא קלע. קורה.
    אבל הריבאונד שטוני אלן קטף לו מתחת לאף בשניות הסיום זה ביזיון. מהלך שהיה עלול לעלות בסדרה והmvp בקונצנזוס לא סוגר, לא קופץ ולא שם לב למתרחש. בלתי נסלח.

  3. ועל ווסטברוק אין לי מה להרחיב. פרחח רחוב.
    על השנאה אליו ומקורותיה אני מתכוון להרחיב בסדרת הפוסטים בנושא אהבה שנאה. בינתיים אני אסתפק בהבעת תיעוב כלפיו וכלפי המאמן הדנידין שלו

  4. מנחם צודק זה פשוט ביזיון הינו יכולים לקחת את זה ופישלנו הבעיה שלנו בסדרה היא שיש לנו בעיה לסגור משחקים צמודים וזה נגמר בהארכה הפעם זה יצא לרעתנו ויכול לעלות בסדרה חוץ מזה 56% מהעונשין?????ככה לא מנצחים אם ניקח עכשיו את הסדרה אני אופתע

    1. בעיה לסגור משחקים צמודים?? ניצחתם 2 הארכות!!
      טוני אלך פשוט הוציא לדוראנט את החשק לחיות. אבל לדוראנט היו גם 13! ריב במשחק הזה. לווסט היו 9(כולל 5 בהתקפה). גם כשהחברה זורקים אבטיחים הם עדיין מוצאים את הדרך לתרום.
      ראסל חייב לקחת את עצמו בידיים, יש גבול לכמה אני אוכל להגן עליו.

  5. אהבתי את המשפט האחרון שלך ולדי…
    אני מאמין שנראה במשחק הבא הצגה וכל התזמורת תשרוק, וינצחו באופן ברור. ולאחר מכן, אפילו אם הם יפסידו בממפיס, הם ינצחו משחק שביעי בבית. אבל בהחלט גם יש תסריט שזה יגמר ב4-2, בנצחון נוסף בממפיס.

  6. כבר אמרתי שאם אוק עוברת את ממפיס היא לוקחת (מקווה שיעופו בסיבוב הראשון ויעשו סדר בקבוצה בי בי סקוט ברוקס וווסט) ממפיס הכבשה השחורה של אוקלהומה טוני אלן באמת שומר ענק אם כל פעם הוא מצליח להוציא את קווין מהשלווה שלו…
    ממפיס ממשיכים באותה שיטה התשה של קווין , אם פרסטי היה עושה תעבודה שלו ומביא רכז אמיתי כל זה לא היה קורה פשוט קווין היה מחכה פנוי בבלטה וזורק בקלות בלי להתאמץ .
    מה הקטע אם הסמול בול איבקה בסנטר ברוקס התבלבל בסדרה ככה צריך לשחק מול מיאמי לא עכשיו אתה לא יכול לשחק ככה שיש מולך שתים מהגבוהים הטובים והפיזים בליגה ומולם אתה שם את איבקה דוראנט ובאטלר .. ברוקס מאמן פח

    1. אתה צודק. וכשאצא לפנסיה גם אתחיל לקיים הבטחות.
      עד אז, איילי, קבל את זה כמוסר השכל – מבוגרים תמיד אומרים אמת, אבל לא את כולה ולא בכל פעם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט