24 קבוצות עולות על הפרקט לליל המשחקים הארוך הראשון – פריוויו למשחקי רביעי הראשון של העונה / עמיחי קטן

אתמול נפתחה עונת 2023 של ה-NBA עם צמד משחקים של קבוצות שנחשבות מעניינות יותר מהממוצע, והיום תעלינה כמעט כל היתר על הפרקט לראשונה העונה, וביניהם גם ככל הנראה הנציג הישראלי בליגה, דני אבדיה, שמתאושש מפציעה במפשעה ונכון לכתיבת שורות אלה צפוי לשחק, אך ייתכן שעם הגבלת דקות מסוימת.

2:00 דטרויט פיסטונס (0-0) – אורלנדו מג'יק (0-0):

הבחירה הראשונה בדראפט 2021 נגד הבחירה הראשונה בדראפט 2022, כששתי הקבוצות מחזיקות בהרבה שחקנים צעירים ומוכשרים ומרגישות שהגיע זמנן לצאת מ-2 המקומות האחרונים של המזרח, איפה שהן היו בעונה שעברה. בינתיים, המשחק הזה הוא הזדמנות טובה לבדוק מי יותר מוכנה להתחיל את הצעידה קדימה, אבל רובנו נעשה את זה דרך בדיקה בבוקס סקור.

רמת עניין של משחק: B- – בשלב הזה של העונה כל משחק מעניין ברמה מסוימת.

הימור: ביתיות זה מספיק כאן. דטרויט ב-12.

2:00 אינדיאנה פייסרס (0-0) – וושינגטון וויזארדס (0-0):

דני אבדיה נגד אחד מהשחקנים היחידים בדראפט 2020 שמחזיק בפוטנציאל גבוה יותר לדעתי, אבל במקרה של טייריס האליברטון הוא גם הפגין הרבה יותר יכולות עד כה, ולא בכדי הפייסרס נותנים לו את המפתחות לקבוצה כרגע. אצל וושינגטון, אבדיה ופורזינגיס עשויים להיות תחת הגבלת דקות, אבל יהיה מסקרן לראות האם חמישייה של מונטה מוריס, בראדלי ביל, וויל בארטון (או דני אבדיה), קייל קוזמה ופורזינגיס יכולה להיות טובה מהממוצע.

רמת עניין של משחק: B+ – כמו בכל קיץ, גם הפעם דיברו על שיפור משמעותי של אבדיה, וזו ההזדמנות הראשונה לראות האם ועד כמה זה נכון. כמו כן, המשחק הזה הוא הזדמנות לבחון כמה מהר וושינגטון יוותרו על העונה הזאת, או שמא יש להם סיכוי לעשות משהו.

הימור: אינדיאנה לא מחפשים כל כך ניצחונות כרגע. וושינגטון ב-9.

2:30 אטלנטה הוקס (0-0) – יוסטון רוקטס (0-0):

קבוצה אחת הביאה חיזוק שאמור להוריד עומס מהכוכב שלה, ואילו היריבה שלה ויתרה על הסקורר הטוב ביותר שלה מהעונה שעברה. אטלנטה רוצים לחזור להיראות כמו בחצי השני של 2021 (27- 11 בסוף העונה הסדירה, 4- 1 על הניקס ו-4- 3 על פילדלפיה בלי ביתיות והופעה מכובדת נגד מילווקי בגמר המזרח), ולא כמו בעונת 2022 שהסתיימה עם מקום 9 במזרח וניצחון פלייאוף בודד אחרי העפלה מהפליי-אין. ביוסטון לא מדברים על ניצחונות כרגע.

רמת עניין של משחק: B- – קרב קצוות, אבל יהיה מעניין לראות את ניסוי הכלים האמיתי הראשון של ההוקס.

הימור: קרב קצוות, כאמור. אטלנטה ב-17.

2:30 ברוקלין נטס (0-0) – ניו-אורלינס פליקנס (0-0):

קווין דוראנט, קיירי ארווינג ובן סימונס הלכו למגרש כדורסל ופגשו שם את זאיון וויליאמסון. נשמע כמו התחלה של בדיחה, אבל לשתי הקבוצות האלה יש את הפוטנציאל להפוך את סימני השאלה לסימני קריאה ולהיכנס לצמרת של הליגה, גם אם לא בהכרח בדרך למועמדות ישירה לאליפות. אצל ברוקלין יהיה מעניין לראות את המצב בהגנה, ואילו אצל הפליקנס עיקר העניין התמקד בשיתוף הפעולה ההתקפי של הטריו של מקולום, אינגרם וזאיון.

רמת עניין של משחק: A- – שתי קבוצות מסקרנות. כל אחת בדרכה שלה.

הימור: הפליקנס פתחו לאט בשנים האחרונות. ברוקלין ב-12.

2:30 מיאמי היט (0-0) – שיקגו בולס (0-0):

בדרך כלל, קבוצה שהגיעה כל כך קרוב לגמר ה-NBA זוכה ליותר קרוב, אבל ההיט שחקו את עצמם עד לקצה גבול היכולת בסדרה נגד בוסטון, ויש הרבה שחוששים שהעונה הקרובה תיראה יותר כמו 2021, אז מיאמי בקושי נכנסו לפלייאוף ונתנו משחק אחד צמוד לפני שהגיע הפסד למילווקי בסוויפ. עם זאת, סימני השאלה אצל שיקגו גדולים הרבה יותר, כשלונזו בול פצוע, דרוזן ולאבין לא הוכיחו את עצמם מספיק בפלייאוף, ויש תחושה שהקבוצה הזאת עברה את שיאה.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות צמרת שנחושות להוכיח שמקומן עדיין שם. כל אחת מהן באיזור שלה.

הימור: הפתעה. שיקגו ב-4 אחרי קרב צמוד.

2:30 טורונטו ראפטורס (0-0) – קליבלנד קאבלירס (0-0):

לפני שנה, טורונטו פתחו את העונה בהפסד ביתי לוושינגטון שהמשיך את עונת 2021 הרעה שלהם שבה הם פספסו גם את הפליי-אין. לעומתם, קליבלנד פתחו בהפסד חוץ לממפיס אחרי 60 ניצחונות ב-3 העונות הקודמות גם יחד. את המשך העונה שתיהן תשמחנה לזכור כשקליבלנד סיימו עם מאזן חיובי ללא לברון לראשונה במאה ה-21, ואילו טורונטו הצליחו לחזור לפלייאוף אחרי שנת היעדרות.

עם זאת, הדבר המעניין ביותר במפגש דווקא בין שתיהן הוא הקרב הצמוד על תואר רוקי העונה בשנה שעברה, בו סקוטי בארנס של טורונטו זכה אחרי מאבק עם אוון מובלי של קליבלנד. שניהם ירצו להוכיח שהם יכולים להמשיך את המומנטום החיובי ולסייע לקבוצה שלהם להיות קבוצת צמרת של ממש במזרח, ומשחק הפתיחה מזמן קרב ישיר ביניהם שאולי יכול להעיד על הכיוון.

רמת עניין של משחק: A- – גם שתי קבוצות שיהיה מסקרן לראות איך הן מסתדרות העונה וגם שני שחקני שנה שנייה מאוד מסקרנים.

הימור: טורונטו ישמרו על הביתיות וינצחו ב-8.

2:30 ממפיס גריזליס (0-0) – ניו-יורק ניקס (0-0):

ממפיס מגיעים אחרי העונה הסדירה הטובה ביותר בתולדות המועדון של 56 ניצחונות, כולל שיא NBA של ניצחון ב-73 הפרש. להפסיד סדרת פלייאוף עם יתרון ביתיות זה מאכזב, אבל עם הפציעה של מוראנט ונגד האלופה שבדרך זה מתקבל על הדעת, כשהפעם הם יצטרכו לפתוח את העונה ללא טריפל ג'יי הפצוע. הניקס חזרו לפלייאוף באופן חד-פעמי ב-2021, ואחרי עונה פחות טובה, הם הביאו את ברונסון לחזק את עמדת הרכז ולדאוג לכך שדווקא עונת 2022 הפחות מוצלחת תהיה חד פעמית.

רמת עניין של משחק: B+ – ממפיס ינסו להוכיח העונה שהם שייכים לדרג העליון של הליגה, או לפחות שהם בדרך לשם, ואילו הניקס ינסו לחזור למאבק על הפלייאוף ולהראות שמה שעבד להם ב-2021 יכול לעבוד עם התאמות ושדרוגים קלים.

הימור: דווקא צמוד מהצפוי, אבל נישאר עם הקבוצה הביתית. ממפיס ב-5.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (0-0) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-0):

מינסוטה חזרו לפלייאוף בעונה שעברה, בסך הכל בפעם השנייה ב-18 השנים האחרונות, והם הביאו את רודי גובר על מנת לחזק את הגנת הצבע. שיתוף הפעולה בין גובר לטאונס יהיה המסקרן ביותר, אבל כדי שמינסוטה יצליחו הם צריכים תפוקה גם מאנתוני אדוארדס, דיאנג'לו ראסל והיתר. אוקלהומה עדיין בנתיב המהיר לדראפט, והשאלה היא מתי הם מתכננים להפסיק עם זה ולהתחיל ללכת קדימה.

רמת עניין של משחק: B – מינסוטה מאוד מסקרנים, ומסקרן גם לראות מי יצליח להבדיל בין ג'יילן וויליאמס ובין ג'יילין וויליאמס.

הימור: מינסוטה ב-19.

3:00 סאן-אנטוניו ספרס (0-0) – שארלוט הורנטס (0-0):

בלי דז'ונטה מארי שעבר לאטלנטה, הספרס החלישו עוד קצת את הסגל עם שאיפות טנקינג לכאורה, אבל אם יתברר שיש יותר קבוצות חלשות מהצפוי, הרי ששוב הספרס עשויים להיות טובים מהצפוי ולהיאבק על המקום בפליי-אין. בצד של שארלוט, הפרשיות הפליליות האחרונות והפציעה של לאמלו הם הגורמים המובילים לכך שככל הנראה מדובר באחת מהקבוצות החלשות ביותר בליגה כרגע.

רמת עניין של משחק: B- – בשלב הזה של העונה כל משחק מעניין ברמה מסוימת.

הימור: ביתיות. הספרס ב-10.

4:00 יוטה ג'אז (0-0) – דנבר נאגטס (0-0):

בשנים האחרונות, מדובר היה בקרב צמרת לכל דבר ועניין, וב-2020 קיבלנו מ-2 הקבוצות גם את אחת מסדרות הפלייאוף הגדולות של השנים האחרונות, אך בקיץ האחרון יוטה החלו במכירת חיסול וצפויים להיות בתחתית העונה. מי שישמח על ההזדמנות לפתוח את העונה נגד הג'אז הוא ג'מאל מארי שרשם כמה רגעי שיא באותה סדרה נגד יוטה, והוא יקווה לחזור היטב מהפציעה ולשמור על בריאות בהמשך.

רמת עניין של משחק: B – הסגל החדש של דנבר מאוד מסקרן ומעניין גם לראות כמה זמן יקח ליוטה להמשיך את מכירת החיסול.

הימור: דנבר ב-18.

5:00 פיניקס סאנס (0-0) – דאלאס מאבריקס (0-0):

זו הפעם השלישית בקריירה של אייטון ודונצ'יץ' שהם נפגשים כבר במשחק הראשון של העונה עבור 2 הקבוצות, כאשר ב-2 המקרים הקודמים פיניקס ניצחו במשחק הפתיחה. עם זאת, שני הצדדים יזכרו בעיקר את הסיבה שבגללה הם שובצו ליריבות הזאת, שהיא סדרת הפלייאוף בין הקבוצות בעונה שעברה, ובעיקר האופן שבו היא הסתיימה במשחק 7 שבו נרשם שוויון 27 במחצית בין לוקה דונצ'יץ' ובין פיניקס סאנס, כשיתר שחקני דאלאס קלעו עוד 30.

פיניקס לא שינו הרבה בינתיים בסגל, אבל הם עברו טלטלות קשות בקיץ עם אייטון, סארבר וקראודר, וכעת גם קמרון ג'ונסון שלא קיבל חוזה יכול להיות ממורמר. בצד השני, דאלאס נאלצו לוותר על ג'יילן ברונסון, אבל יקוו שדינווידי והארדווי ימלאו את מקומו בקו האחורי, בזמן שכריסטיאן ווד ישדרג את הקו הקדמי.

רמת עניין של משחק: A – שתי קבוצות שרוצות להוכיח שהקיץ האחרון לא החליש אותן, וגם היריבות המתפתחת ביניהן.

הימור: כמו ב-2 המקרים הקודמים, פיניקס ב-10.

5:00 סקרמנטו קינגס (0-0) – פורטלנד טרייל בלייזרס (0-0):

שתי קבוצות שנמצאות בסיטואציה די דומה כרגע, כשהשאיפה היא לנצח עכשיו ולפחות להיות חלק משמעותי במאבקי הפלייאוף והפליי-אין, אבל לא ברור אם זה אפשרי עבורן בגלל שהן פחות איכותיות מרוב היריבות שלהן שם. לפורטלנד יש את לילארד שהוא נשק שובר שוויון אם הוא חוזר לעצמו, אבל שאלת המפתח של שתי הקבוצות היא האם ההגנה קצת השתפרה.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות שחשוב להן מאוד לפתוח טוב ולהתמקם בעמדה טובה לקראת המאבקים של העונה הקרובה.

הימור: ביתיות גם כאן. סקרמנטו ב-7.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
279 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
19/10/2022 15:44:57

מעולה!
שעות מסריחות, חוץ מדאלאס – סאנס.
לדעתי זה משחק העברת השרביט.
זו שעולה וזו שיורדת.
דאלאס יתפסו העונה את מקומם של הסאנס של השנים האחרונות בצמרת לצד גולדן.
והסאנס יחלו בשקיעה לבינוניות שאיפיינה את דאלאס.

yaniv
yaniv
19/10/2022 16:23:36

הלוואי.לא בגלל הסאנס אלא בעיקר בשביל דאלאס ולוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין למאבס הרבה מה לעשות עם הסגל הזה אבל היום לדעתי הם ינצחו את הסאנס. לוקה יתן להם בראש

yaniv
yaniv
19/10/2022 17:05:07

הכל תלוי בלוקה מן הסתם.אם הוא יבוא הפעם מוכן לעונה ולא תוך כדי תנועה ייכנס לכושר אז העונה של דאלאס תהיה טובה-טובה מאוד.מה שכן מסכים שכרגע אין לדאלאס מספר 2 מוכח שיעזור ללוקה בצורה קבועה

ירון, החלום
ירון, החלום
19/10/2022 16:11:13

בס"ד
תודה רבה עמיחי.
ממש מושקע.
ברוקלין ניו אורלינס נראה לי מעניין.
2 קבוצות שאתה לא יודע למה לצפות מהן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה קליר פאת והנטס יקלעו יותר

גיא רוזן
19/10/2022 16:24:27

יאללה, סאנס. מה עוד אפשר לעשות בשביל לגרום לכם להצליח???
מקווה שהדלקת הלהב"א מתחת לתחת תהיה גורם מדרבן מספק…
.
(תודה גדולה לטמיר ודה שוט שמובילים בגאון את המאבק בחבורת בוקר ואייטון)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה תמונה מצחיקה שמת עמיחי 🤣🤣🤣
הרבה משחקי גארבג הלילה נתייצב ב5 ללוקה מול בוקר

דה שוט
19/10/2022 16:53:41

תודה עמיחי סוף סוף מתחילה העונה
1. אורלנדו
2. דני בוי
3. אטלנטה (בקלות)
4. ברוקלין (בקלות)
5. מיאמי (לא בקלות חחח)
6. קליבלנד (משחק אש)
7. ממפיס (בקלות)
8. מיני (הכוח העולה)
9. שארלוט (היה עדיף לבטל את המשחק הזה חחח)
10. דנבר (בקושי רב)
11. פיניקס (הערב תהיה נקמה, מציע ללוקה לבוא עם קסדה)
12. סאק (יש שם כישרון)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

פעם אחרונה שישבת עם טנש על אותה עגלה זה נגמר בהדחה שלך מהקבוצה שלהם אמרתי לך אתה לא מתאים לסגנון משחק הזה. עגלי זיעה נראו על מצחם של טנש שהימרת על השמשות.
אנחנו זהים בהימורים נראה יש לנו חלופה לתלמה ולואיז.

דה שוט
19/10/2022 18:35:00

חחחחחח אני עם טנש זה עגלה עם 3 גלגלים אבל הלילה הם יוציאו על לוקה את כל התסכול וגם לא יהיו לו ולדינווידי פוקסים כמו במשחק 7
ייגמר כבר באמצע השלישי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/10/2022 1:39:51
Reply to  דה שוט

יששששש
דה שוט עלה לעגלה של טנש
תלמה ולואיז #2

bobby
bobby
19/10/2022 17:27:30

תודה על הפריוויו!
אין כמו התמונה של ה״לוקה ספיישל״ 🙂

אבי יחיאל
אבי יחיאל
19/10/2022 17:28:12

נראה לי שכולם מפספסים פה את יוסטון…. מוכן לשים תבית שלי שיוסטון מנצחים היום.
נראה מחר אם כתבתי שטות….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תכין את המפתחות. איפה אתה גר?

אבי יחיאל
אבי יחיאל
19/10/2022 17:55:49

חחחח ומה אתה מפסיד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מגיק
ווש
הוקס
נטס
היט
קאבס
ממפיס
מיני
שארלוט
דנבר
מאבס
קינגס

אבג
אבג
19/10/2022 17:44:48

זו צריכה להיות העונה של לוקה.
שחזור גמר המערב לא יכול להיות A-

אבג
אבג
19/10/2022 17:45:26
Reply to  אבג

לא גמר אבל עדיין לא A-

אבג
אבג
19/10/2022 19:02:04

הבנתי, תודה

מנחם לס
19/10/2022 17:49:33

איזו השקעה עמיחי. מצויין+.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעולה עמיחי, תודה רבה. הבדיחה על ברוקלין והפליקנס ממש גאונית, ותודה על הנימוס כשאתה כותב על המשחק שלנו "בשלב הזה של העונה כל משחק מעניין ברמה מסוימת" :-))))))))
.
חשש ממשי שננצח.
.
מיאמי ופיניקס יהיה מעניין.

אור
אור
19/10/2022 18:03:31

תודה עמיחי
.
גרין טוען שהאגרוף והתגובה אליו לא ממש מעניינים אותו, ואז עושה את ההפך ממישהו שזה לא מזיז לו – דוקומנטרי
.
https://sports.yahoo.com/draymond-green-rationalizes-jordan-poole-punch-in-surreal-self-produced-documentary-on-tnt-005633881.html
.
Green's take:
.
"You never really know people’s opinions right away, so you give people some time to throw their opinion out, which quite frankly I don’t care about people’s opinion. To be totally honest with you, I never really knew how much it blew up. Because I don’t spend much time searching Instagram or looking through comments.
.
"I don’t really read many tweets at all, so I was at home chilling with my children. If you want me to be honest with you, I still don’t know how much the world may think it blew up."
.
Yes, Green does not care about how much it blew up, even though he has also said he has watched the video 15 times and expressed anger the video leaked at all. And produced a nationally televised documentary about it.

עידו גילרי
19/10/2022 18:11:18
Reply to  אור

הבעיה המרכזית של דריימונד היא פחות עם דעת הקהל הציבורית והרבה יותר עם החברים שלו לקבוצה. הוא מתיימר להיות מנהיג – ההתנהלות שלו משדרת משהו רחוק מאד מזה.

אור
אור
19/10/2022 18:14:21

כן זה פשוט סימפטום לכך שהוא לא רואה כזה ביג דיל במה שהוא עשה או לא מוכן להודות בכך

אור
אור
19/10/2022 18:14:52

ראית את המשחק אתמול? איך הם התייחסו אחד לשני?

אור
אור
19/10/2022 18:15:21
Reply to  אור

(שואל כי אני לא ראיתי)

עידו גילרי
19/10/2022 18:17:05
Reply to  אור

קשה להגיד משהו מיוחד – הם גם מודעים לזה שהמצלמות מחפשות אותם.

אבג
אבג
19/10/2022 18:20:13
Reply to  אור

השדרנים מאוד התלהבו כשפול מסר אסיסט לגרין. חוץ מזה לא היית מנחש שיש איזה משהו ביניהם לטוב ולרע

דוקטור רזי הופמן
19/10/2022 18:35:42
Reply to  אור

יום אחד היה לילה….

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/10/2022 18:07:48

לוקה בסך הכל בודק לבוקר את גיזום שערות האף, משימה קשה ומתסכלת כידוע לכל. האחווה בליגה הזו מרגשת אותי עד דמעות לפעמים. לפעמים לא.
תודה רבה על פריוויו משובח

TRIP
TRIP
19/10/2022 18:11:38

דטרויט העונה שווה צפייה. קיריי לבד מנצח את ניו אורלינס. סימונס ישתק את זאיון בקלות. עדיןין מצפה למשחק טוב

עידן
עידן
19/10/2022 19:03:14

תודה על הפריוויו
זאק לאבין בחוץ היום בשיקגו בגלל פציעה

עידן
עידן
19/10/2022 19:04:31
Reply to  עידן

https://twitter.com/ShamsCharania/status/1582764056754106368?t=3tKJunkIvETHfJ03OX__zQ&s=19

הוא יחמיץ גם את יום שישי נגד וושינגטון.
ישחק כנראה בשבת

NFS
NFS
19/10/2022 19:43:09

הו הלילה סוף סוף משחק מעניין – וושינגטון מול אינדיאנה. הישראלים שעובדים בעגלות באינדיאנפוליס רק צריכים לבחור בין שלל הכרטיסים שלא נמכרו למשחק.
אבדיה מן הסתם יעלה מהספסל אחרי בארטון האנטישמי חבר "גוב האריות" שלא מסר מעולם ותמיד תמיד מפליץ בזמן שהוא משתין על כולם בקשת.

עידו גילרי
19/10/2022 20:25:56
Reply to  NFS

הוויזארדס והפייסרס היו 2 מ-3 הקבוצות האחרונות בליגה במילוי אולמות בעונה שעברה (רק דטרויט חצצה ביניהם). יש לקוות שעסקי העגלות באינדיאנה משגשגים.

דה שוט
19/10/2022 20:42:00

אפרופו עגלות – לפני 200 שנה כשהייתי צעיר ויפה (היום אני רק צעיר) גרתי תקופה קצרה בלוס אנג׳לס. עבדתי במגוון עבודות. אחת – שוליית חשמלאי. הברגתי 100 שטקרים ביום באיזה מרכז מסחרי בסנטה מוניקה. לא כיף
🙂
עבודה אחרת הייתה יותר מעניינת. עבדתי במעבדת וידאו ענקית. מאתיים מכשירים מחוברים לוידאו- מאסטר. משמרת לילה. כל הלילה שכפלתי סרטים. אה כן… אלה היו סרטים כחולים
חחחחחחחחחחח (באמת)
העבודה השלישית הייתה כל כך מוזרה שאף אחד לא מאמין לי אז פשוט הפסקתי לספר עליה
😃

חתוליו
חתוליו
19/10/2022 20:55:12
Reply to  דה שוט

עבדתי יום אחד בבניית במות תיאטרון ולילה אחד הזוי בתור עוזר לכוורן, ככה שיש לי נסיון בעבודות מוזרות. מה העבודה הכי מוזרה שלך?

דה שוט
19/10/2022 21:18:21
Reply to  חתוליו

חחחחחח עוזר כוורן – אתה מנצח!!! לא הייתי מעז
🙂🙂🙂
טמיר – אספר בהמשך זה ארוך. בגדול מדובר בעבודת אבטחה. אולי הגזמתי במוזרותה, בכל מקרה שיבומי לוקח
🙂 (רק מקווה שהוא התכוון כוורן ולא קברן…)

חתוליו
חתוליו
20/10/2022 4:14:55
Reply to  דה שוט

כוורן במובן דבוראי 🙂 בלילה הדבורים מתאספות בכוורת והולכות לישון ואז יותר פשוט לאסוף את הכוורות למשאית. כוורת יכולה להגיע למשקל של 40-50 קג ואם לא נזהרים כשמרימים אותן אז דבורים נדבקות לחליפה ומתחילות לטפס עלייך. קשה לתאר במילים את התחושה המצמררת של לעמוד באמצע בלילה באיזה פרדס עם חליפת אסטרונאוט ולהרגיש דבורה מטיילת לך על הפנים מתחת למסיכה. אימה צרופה.
מעמיסים את הכוורות למשטח ומניפים למשאית. באחת ההנפות שכחנו לקפל את המנוף לפני שנסענו משם וכשעברנו מתחת לגשר המשאית התחילה לרקוד כמו עגל באחו ביום שמשי- הסתבר שהמנוף הפתוח היה בדיוק כמה סנטים מתחת לגובה הגשר ובמטרים האחרונים התחכך בתחתיתו. נקרעו לנו כמה צינורות שמן ועפו כמה כוורות לרצפה ושנינו היינו קצת בשוק מהסיטואציה אבל בסוף הכל שב על מקומו בשלום. עד היום כשאנחנו נפגשים אנחנו נזכרים בלילה ההזוי ההוא.

דה שוט
20/10/2022 13:43:25
Reply to  דה שוט

סיפור מעולה שיבומי

אשך טמיר המקורי
19/10/2022 20:55:24
Reply to  דה שוט

וואו
אל תשאיר אותנו במתח!

NFS
NFS
19/10/2022 21:33:24
Reply to  דה שוט

רגע רגע.
גם אני לפני 200 שנה כשהייתי צעיר ויפה (היום אני זקן ומכוער) עבדתי בתור שוליית חשמלאי ברוטשיין אלקטריק (פינת פיקו ורוברטסון).
פעם עבדנו בבל אייר בהתקנת תאורת גינה. הזזתי איזה כד שהפריע לי לחפור תעלה לקו החשמל משל היה כד משיעור אמנות לילדי היסודי בקיבוץ. בעל הבית אמר לי דיר באלאק זו יצירת אמנות ששווה חצי מיליון דולר.

NFS
NFS
19/10/2022 21:39:29
Reply to  NFS
דה שוט
19/10/2022 22:30:03
Reply to  NFS

לפי המפה ששמת זה ליד המוזיאון לסובלנות בלוס אנג׳לס לא מתאים כאן תכנים כאלה… חחחחחח

NFS
NFS
19/10/2022 22:52:14
Reply to  NFS

2 אחים רווקים שגרו באותו הבית בפיקו, לכל אחד מהם חברה משלו לעבודות חשמל. כל בוקר לפני העבודה היו רבים ("תפסיק להרעיש", "הו זה מפריע לך פרינססה?", "סתום ת'פה", "תינוק") אבל בחורים טובים. המשפחה ירדה מהארץ בשנות ה-80 מבת ים. הסתבר לנו שאחד החברים הטובים שלהם בארץ היה בחור שאומץ על ידי המשפחה שלי בחברת נוער בקיבוץ. כינויו בשכונה היה "אמיר המסומם".

דה שוט
19/10/2022 23:31:56
Reply to  NFS

עולם קטן מעולה
אמיר המסומם שם טוב נשמע כמו שיר של טיפקס

דה שוט
19/10/2022 21:40:49
Reply to  NFS

חחחחחח למה לא שמת את הכד בתיק? בל אייר יפה לך פגשת אולי את וויל סמית?

Berch
19/10/2022 21:07:20

וואו איזה פרוויו משוגע לפתיחת העונה.
מעולה ממש ותודה גדולה
יאללה…. שתהיה שנה טובה לדני אבדיה
🕺

zivovivo
zivovivo
19/10/2022 21:50:05

הקינגס עולים ללא הרוקי קיגן מארי שחולה בקורונה וקווין הארטאר בסימן שאלה סובב את הקרסול באימון.

onetwo3
19/10/2022 23:27:53

לראות את הפועל ת"א בפריז ולא להאמין.

jefffoster10
20/10/2022 2:08:03

האולם באינדיאנה נראה ריק
בהאלי ננוחם
יאללה פייסרס להפסיד למתחרה ישירה על ויקטור

jefffoster10
20/10/2022 2:17:03

טרנר, למי שהתעניין, נפצע בחימום (נקע בקרסול), גם ת'ייס לא כדיר לדעתי

TRIP
TRIP
20/10/2022 2:19:32

אייבי גאוט עתידי. דטרויט כל הסלים בהתקפות מעבר

jefffoster10
20/10/2022 2:22:16

איזה כדורסל כעור של הפייסרס

jefffoster10
20/10/2022 2:29:13

תשואות כשמקונל עולה, במקום דוארטה שנראה לא קשור לענף

TRIP
TRIP
20/10/2022 2:35:34

טרנס רוס עדיין באורלנדו והעולם שותק

shadow
shadow
20/10/2022 2:36:14

המודל של דני צריך להיות קוזמה והוא כל כך רחוק ממנו

shadow
shadow
20/10/2022 2:37:10

מה יהיה עם כל הלדיאטורים "המקצוענים" לא מפסיקים לפול כמו זבובים העיקר שחוזה הנעליים דופק🤷‍♂️😴😴

Smiley
20/10/2022 2:51:18

ברוקלין חושבים שהם עדיין בליגת קיץ. הפליקנס יותר מדי פיזים עבורם

TRIP
TRIP
20/10/2022 2:53:10

דוראנט לא במשחק

shadow
shadow
20/10/2022 3:01:36

מי ישמור בברוקלין?
ציון נראה לא רע אבל עדיין עם משקל עודף יש לו עוד דרך ארוכה מקווה בשבילו שלא יפצע לפני שיגיע לשם

TRIP
TRIP
20/10/2022 3:09:22

אבדיה גמר את העונה

TRIP
TRIP
20/10/2022 3:12:10

חצי מהליגה עם עודף משקל, רויס אוניל חמישיית הגנה שנייה

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2022 3:34:06

בן סימונס מנסה לשמור על ציון מתחת לסל
חחחחחחחח

חתוליו
חתוליו
20/10/2022 3:49:39

אוי דני 🤦🏽‍♂️

Smiley
20/10/2022 3:51:19

הפליקנס הולכים להיות קבוצה מהנה לצפיה, יש שם המון כשרון עם הטריו של זאיון-אינגרם-מקולום.
הנטס זה שוב המופע יחיד של דוראנט.

Smiley
20/10/2022 3:52:27

Adrian Wojnarowski
@wojespn
X-Rays negative on Washington Wizards forward Deni Avdija right ankle, source tells ESPN. Injury is believed to be a sprain and "nothing serious," per source.

shadow
shadow
20/10/2022 3:55:38

דני נפצע. תראו מופתעים הכתובת הייתה על הקיר. אי אפשר לחזור מהפציעה שהייתה לו ללא עבודה נכונה. הגוף שלא לא מאוזן והוא נראה לא מוכן לחלוטין למשימה. הוא הולך לבלות הרבה זמן תחת ידי הקצבים אם הוא לא יתעורר אבל העיקר שיש לו נעליים מי צריך אבולוציה. כאלה נרפים שזה מעורר רחמים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

🤣🤣🤣

shadow
shadow
20/10/2022 4:13:08

אין הגנה לברוקלין. איזה פיספוס של הלייקרס זה אינגרם עליו הכי היה לי חבל שהלך.

Smiley
20/10/2022 4:13:22

איזה בור דוראנט חפר לעצמו עם הנטס. זה נראה שזה לא הול ומשתפר עם השניפ מאז אותו מילימטר שהפריד בין הארכה לניצחון על הבאקס.
הפליקנס מאותתים למערב שהם רלוונטים יותר מתמיד העונה

Smiley
20/10/2022 4:16:57

קיירי כנראה עדיין צם…

shadow
shadow
20/10/2022 4:17:33

שיקאגו נראים לא רע בלי לונזו ולאבין בחוץ מול מיאמי. באם אדביו זה נגר בן נגר ועושה מיליונים. 3 מ 13. מתחזים שודדים בטרנינג

shadow
shadow
20/10/2022 4:18:34

הפליקנס טוחנים את ברוקלין אצלם בבית במשחק פתיחה, לא נעים.

Smiley
20/10/2022 4:21:50

אני אשים את זה פה: ההימור של ריילי על לאורי לא מהמוצלחים שלו.
ההיט צריכים לקוות שאולדיפו, שלא משחק היום, יחזור ליכולת הפייסרס שלו לפני כל הפציעות.

shadow
shadow
20/10/2022 4:26:11
Reply to  Smiley

איך יחזור? אתה מאמין בקסמים?

Smiley
20/10/2022 4:54:38
Reply to  shadow

מה זאת אומרת?!?! הוא ישאר ער בלי ללכת לישון וכל הזמן הזה ירוץ יחף 😉

shadow
shadow
20/10/2022 4:58:28
Reply to  Smiley

לא הבנתי אתה מאמין או לא בקסמים?

Smiley
20/10/2022 5:00:59
Reply to  shadow

בסיפורי פיות…

shadow
shadow
20/10/2022 5:13:56
Reply to  Smiley

סבבה נשמע יותר הגיוני עכשיו מאיפה התקוות שאולדיפו יחזור למה שהיה לפני הפציעות. כנראה הקצבים יפזרו עליו אבק פיות והוא רק צריך מחשבה שמחה והוא אפילו יוכל לעוף🤣🤣

Smiley
20/10/2022 5:18:26
Reply to  Smiley

#tooeasy

Florida man
Florida man
20/10/2022 5:29:34
Reply to  Smiley

לצערי אני נאלץ להסכים, לאורי גמר הסוס ונקווה שאולדיפו יחזור 370-80 אחוז מיכולתו.
מיאמי חייבים טרייד על קראודר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Florida man

זה היה ברור ברגע החוזה פר 0. מה שנשאר ללאורי זה להימרח וליפול על הפרקט ובwwe יתגמלו אותו על זה עם עבירת תוקף. ופעם ב10 מדחקים יתפוס אולי יום מה3. החוזה שלו הזייה היה ברגע החתימה

shadow
shadow
20/10/2022 4:25:21

בנקרו ואורלנדו נראים לא רע אמנם זה מול דטרויט אבל אפשר לראות שם משהו.

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 4:29:41

וווווווווווווווווווווווו שיר הבוקר מלא געגועים
אני חושב שכבר שמתי אותו בעבר אבל בוכול זאת (בהדגשה) כשהנעליים משתלטות אז לא יהיה שיר על המגפיים של ברוך?
.
הוא קנה אותן בזול
הן היו מלאות בחול
הוא ניקה אותן בספירט כל שעתיים
האכיל אותן מרק
כשהקיאו הוא שתק
הוא לקח אותן לסרט כל יומיים
.
אבל יום אחד הוא קם
עדיין מנומנם
חיפש ת'מגפיים בארון
ובמקום שהן היו
רק גרביים נשארו
שסיפרו לו את הכל בהיגיון
.
שנעליים קונים מהר
וגרביים לא חסר
אך מגפיים ומכנסיים
שתמיד קונים קומפלט
קשה מאוד להשיג אותם כעת
נגני, נגני גיטרה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה
נגני, נגני גיטרה…
.
לדרכו יצא יחף
מצונן וגם עייף
וכולו מודע לעומק הצרה
כששאל עובר ושב
אם ראה את מגפיו
רק מתוך נימוס נשמיט את התשובה
.
ברוך תר בכפר ועיר
במצב מאוד שביר
הדפרסיה במוחו השתוללה
כשפנה חסר אונים
למדור חיפוש קרובים
התרגז עליו פקיד הקבלה
.
נעליים קונים מהר
וגרביים לא חסר
אך מגפיים ומכנסיים
שתמיד קונים קומפלט
קשה מאוד להשיג אותם כעת
נגני, נגני גיטרה…
נגני, נגני גיטרה…
.
והנה ליד חוה
שם מילא ת'מימיה
הוא גילה עקבות שלא נעשו מזמן
ופתאום בין השיחים
הוא שמע שם לחשושים
בזרועות בחור אחר ראה אותן
.
לא ידע הוא מה לעשות
אם לצחוק או רק לבכות
מה שלא יהיה הוציא את המטפחת
את ההוא לצד לקח
ושלף את האקדח
שירה עליו כדור אחד בתחת
.
נעליים (נעליים) קונים מהר
וגרביים (וגרביים) לא חסר
אך מגפיים ומכנסיים
שתמיד קונים קומפלט
קשה מאוד להשיג אותם כעת
נגני, נגני גיטרה…
נגני, נגני גיטרה…
.
אז ההוא "סליחה"
אז ההוא "סליחה"
אז ההוא אמר "סליחה"
קיפל את השמיכה
והלך הביתה בלי לעשות חכמות
ומאז ועד היום
גם בגשם גם בחום
הן תפורות אצלו ישר לעצמות
.
נעליים קונים מהר
וגרביים לא חסר
אך מגפיים ומכנסיים
שתמיד קונים קומפלט
קשה מאוד להשיג אותם כעת
.
ואם אתה לא מאמין
תשאל את ברוך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח הפגזת רזיאל

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 6:49:00

נו, מה יכולתי לעשות?
לא יכולתי לשים שיר אחר שמתאים יותר טוב למצב המצ'ח'יק.

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 4:38:10

חההההההההההההההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בן סימונס זה הדבר הכי טפשי שהגיעהחחהעעעע לברוקלין. 4 נקודות? 2 החטאות מהקו?
איזה סם עישנו שם בניו יורק כשהחליפו את אבו זקן איל בגדדי ביצור הזה סימונס?
מהבולים ברמות של תת רמות. ואיפה סת צ'ררי?
לא יאמן איזה רפי הבנה.

רועי ויינברג
20/10/2022 4:46:03

ממפיס נראית אחלה לגמרי. גם הניקס

Smiley
20/10/2022 4:53:34

כמה זמן יקח לנטס להציע את קיירי וסימונס עבור ווסטברוק ו-AD?

ארבל חילבה
ארבל חילבה
20/10/2022 5:15:56
Reply to  Smiley

לברון יציע קודם…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

ראס ודיוויס עדיפים על קיירי וסימונס. אני חותם על זה עכדיו בתור הנטס

shadow
shadow
20/10/2022 4:56:33

גובר תוקע לחלוטין את מיני. עושים בושות מול אוקלהומה למזלם אוקלהומה מנסה להפסיד אז רוב הסיכויים שינצחו בסוף אבל זה נראה לא טוב

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 4:59:07

מסכן סיאקם, הדביקו לו עבירה שלא היתה ולא נבראה על מיטצל שנכנס בו ועף החוצה.
WWA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

1. וואי וואי אני רואה בן סימונס רתח במשחק היום כמו אבדיה בפי 3 יותר דק משחק. 67 אחוז אפקטיבי. שחקן מטורף יש לו אפקטיבי יותר גבוה ממייקל קובי ולברון בפלייאוף שזה על השולחן. פסיכי פשוט איזה שחקן מטורף. ההשפעה שלו על המשחק ככ מטורפת שאפילו לא צריך לזרוק כדור לסל. היריב רק מסתכל עליו ועושה במכנסיים. ובהגנה הוא בכלל מחסל העלים את אינגראהם וציון כמו שהוא מעלים כוכבים.

2. אבי יחיאל אתה מתבקש לפנות את דירתך. טזמ עם 1 מ9 מה3 ראס סטייל אבל הביא 23 ו13 בונבונים כמו ראס בימים הטובים.

3. פאולו כבר נתן בראש אבל אייבי ודורן באו גם לעבודה והכי חשוב וויט בוי בויאן הגיע.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2022 5:09:52

אתה מסתכל על לברון הבא !!!

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2022 5:10:43

סליחה שילוב של מג’יק ולברון, 4 נקודות סימונס אימת הליגה

Florida man
Florida man
20/10/2022 5:27:30

השודד בטרנינג במשחק מפואר עם יותר איבודי כדור מסלי שדה וגם יצא ב6 עבירות!!
ככה זה כשיש לך עונה שלמה לנוח ולהתכונן…

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2022 5:04:54

הנכים של אוקלהומה קלעו 35 נקודות ברבע על המגדל הצרפתי. יודע שזה רק משחק ראשון ולהסיק מסקנות זה לא נכון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנטס בדה שוט אשך אפקט😂😂😂.
לקאווי כבר רועדות הברכיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין ספק שהטרייד סימונס הארדן היה מדהים לנטס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארכה בממפיס ניקס גה כבר עם 32מתחיל את המירוץ לmvp יפה

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 5:07:51

ניק נרס עושה נההההה בוואזן לכל מי שזלזל בו. ניצח את הקבס של מיטצל. פסקי זמן בזמן, תרגילים למופת בזמן הנכון. מאמן לתפארת ובנה קבוצה מצויינת. אם לא יהיו פציעות הם יהיו כמובן בפלייאוף, אולי אחת מ 4 הגדולות במזרח.

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2022 5:36:13

קאבס שיחקו בלי גארלנד ומוביל וטורונטו קבוצה טובה במיוחד בבית
אף אחד לא מזלזלב בניק נרס שהוא מאמן טופ 5 בליגה

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 6:50:36

טוב, אחרי שמחקתי את הציניות ואת הצחיקיות התשובה בדירוגים שנתנו לטורונטו בשבוע האחרון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ןואו איזה בלוק דל גה על ברונסון😲😲😲😲😲😲😲

Smiley
20/10/2022 5:12:24

ג'ה מוראנט!!! איזה חרגול רציני

ארבל חילבה
ארבל חילבה
20/10/2022 5:13:55

הולי ג'ה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גה בלתי עציר הבעיה שהוא סתם מכדרר 20 שניות זה לא כדורסל האחרים בממפיס תקועים חייבים עוד יוצר שם לפלייאוף

Smiley
20/10/2022 5:17:09

כמה גדול ברונסון? קאם רדיש קם לתחייה לידו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחל

ארבל חילבה
ארבל חילבה
20/10/2022 5:22:15
Reply to  Smiley

הגענו שלוש שנים באיחור לעונת 2020

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התקפת ממפיס גה מקפיץ 20 שניות ליד החצי נכנס ב3 שחקנים וחושב מה לעשות באוויר ואז מאבד כדור או קולע חחח זה לא כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה מתעלל בסאנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס נראים מלאי חשק😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השחקנים בסאנס נראים מלאי רצון אייטון נראה רמה אחרת מפוצץ רצון 😁

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 6:51:22

אולי התכוונת עקים עבא (הבא)?

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:01:28

אמרתי לכם לגבי דאלאס.
השנה הם חזקים יותר (ראיתי בקדם עונה).
ליד לוקה יש עוד 3 סקוררים שמורידים ממנו את עומס הסקורינג – ווד, טימי, ודינווידי.
ומסביבם חבורת משלימים מצוינים שעושים הרבה עבודה שחורה וגם כאלה שיקלעו את הזריקות החופשיות (בולוק, קליבר, פינלי-סמית', בארטנס, מגי, פאואל).
מולם, פיניקס מגיעה מובסת ובלי חשק, ורק מחכה לטרייד על אייטון שגם הוכיח שהוא לא ברמה, וגם במשבר בלתי ניתן לאיחוי מול המאמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא מסכים לגבי המאבס. הם סבבה אבל זו לא קבוצה לאליפות

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:15:52

לא יודע אם לאליפות אבל טופ 2 במערב בעונה הרגילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה יכול להיות בהחלט. בתחזית האופטימית

דה שוט
20/10/2022 6:29:42

+ 11
חשבתי פיניקס יבואו לנקום – ועוד בבית – כנראה טעיתי

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 6:51:58
Reply to  דה שוט

לא טעית, זוהי ויטה.

שי אבן צור
20/10/2022 6:01:42

המשחק האחרון של העונה שעברה גמר את פיניקס .
הם אולי לא מודים בזה אבל הם גמורים.
הם יכולים להגיע לפלייאוף עם יתרון ביתיות וזה לא ישנה את העובדה שהם גמורים

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:02:31

הם לא יגיעו עם יתרון ביתיות

שי אבן צור
20/10/2022 6:03:50

רוב הסיכויים שאתה צודק אבל גם אם כן – הם גמורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שהם גמורים כמו הנטס שום אליפות לא תהיה שם. אי אפשר כימיה כזאת רעה ופתאום לשחק כאילו כלום. זה לא משחק מחשב. אני בטוח שהסאנס מחפשים טרייד לאייטון. החתימו אותו רק שלא יברח חינם.
פול הזדקן בעוד שנה. נשארו רק עם בוקר

שי אבן צור
20/10/2022 6:13:39

יש משהו בהבעה של בוקר שמרתיע אותי
מין אטימות מוחלטת כזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא יודע שזאת הולכת להיות עונת קרדשיאן

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:17:56

היו צריכים להטריד אותו כשהמנייה הייתה בשיא.
היו מקבלים ימבה בחירות.
את מה שהוא נותן להם כל ביומבו יכול

שי אבן צור
20/10/2022 6:19:08

+10

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוטה הובילו בטעות 20 הפרש על דנבר ואיינג עשה להם שיחה לפני הרבע האחרון מעניין כמה זמן יקח להם להפסיד היום

סאנס מאבס משעמם את השועלים

Smiley
20/10/2022 6:05:11

אי אפשר להגיד שהסאנס לא עקביים… ממשיכים מאיפה שסיימו את העונה שעברה

שי אבן צור
20/10/2022 6:19:27
Reply to  Smiley

חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרוב שסאנס מאבס מעניין ומרתק עברתי לקינגס פורטלנד או למפגש המכונה הקליר פאת הגדול לפחות שם צמוד

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:19:19

זה ראוי לצפייה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יותר מהסאנס מאבס. התאמצו שם אפילו בהגנה בדקות שראיתי. לא יודע כמה זה יחזיק בחצי השני😉

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:22:25

פששששש
עדיין מחכה שהבלייזרס יתחילו להיראות כמו קבוצה של בילאפס.
היו ניצנים בהגנה בקדם עונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארון השועל חוגג שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה הקינגס קצת שומרים. השחקנים עושים מאמץ לא נותנים לדמיאן להיכנס בקו ישר מהאמצע 😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך ראית מה אתה ודה שוט עדישם לנטס?
יש דיווחים שקאווי פוחד לעלות לשחק מחר

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:23:12

אין שום כוח בטבע שיכול לעמוד בפנינו.

דה שוט
20/10/2022 6:26:57

הייתי אומר שלפחות ווש ניצחו אבל דני נפצע… שמעון צודק קאוואי לא יעלה לשחק חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הרגיש רעידות בברכיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוטה לא מצליחים להפסיד לדנבר למרות כל המאמצים

דה שוט
20/10/2022 6:25:14

וויי וויי אני בהשלמות – מה הולך במערב? דנבר ניגפו ונראה שללוקה יש את המיספר של פיניקס אוי אוי
הנטס לא שמעו כאן שהם צריכים להיות בגמר? סימונס נתן היום כמו הארדן אתמול אוי אוי חתול בשקית
😬😬😬

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/10/2022 6:39:01
Reply to  דה שוט

דה שוט אני מעביר לצנטרישוט מקרן לתלמה ולואיז

דה שוט
20/10/2022 6:49:42

חחחחח התחלתי את העונה עמוק בצנטרישוט נראה שאין לי תקנה אני עובר לדוקים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/10/2022 7:02:35
Reply to  דה שוט

תעשה לשי תלמה והכל יסולח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מארקנן סקסטון גיי וביזלי נתנו בראש ליוקיץ מורי ופורטר

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:30:37

פופ המבאס הזה "רוצח הכשרונות". לא נתן דקה מושתנת לברנהאם ו-ווסלי, וייבש לרובי תתחת.
אני שוקל להפסיק לעקוב אחרי הספרס כל עוד הגופה שלו עדיין על הקווים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס גופה אתם מכוונים לויקטור חזק יחד עם איינג ופרסטי

Dipsy
Dipsy
20/10/2022 6:32:57

יוקיץ האם וי פח הכי אוברייטד בהיסטוריה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

חחח😉

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2022 6:37:23

העגל אייטון סוף סוף הגיע ל6 נקודות, אין לו אופי של כוכב, בסאנס הוא שחקן משלים הוא יעזוב שם לדעתי העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיבל את המקס עכשיו על הזבביר שלו. מחכה לטרייד בטח.

דה שוט
20/10/2022 6:50:44

העיקר קיללתם את פול שייבש אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח הוארטר חחח רץ בהגנה על הארט שהוא בקוסט טו קוסט ונותן לו לעשות לייאפ בקו ישר מהאמצע במקום לעשות עבירה עוד לפני שהתחיל בצעד וחצי. סופט בייבי סופט היה ככה גם בפלייאוף בהוקס קליר פאת מהלך.

עידן
עידן
20/10/2022 6:39:31

לוקה דונצ'יץ הפך לבעלים הרשמי של הסאנס במקום סרבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 באנגלית זה יותר טוב

עידן
עידן
20/10/2022 6:41:00

כן נכון.כל הטוויטר מלא בדיחות על זה באנגלית

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:48:09
Reply to  עידן

חחחחח

דה שוט
20/10/2022 6:51:06
Reply to  עידן

חחחחחח

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:52:05
Reply to  דה שוט

תיזהר עם מס' ה-ח', ניידת סיור של רזי תעצור אותך

דה שוט
20/10/2022 6:56:52

😂😂😂😂 משמרות המהפכה

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:58:39
Reply to  דה שוט

🤣

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:09:53
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול
אין הגדרה יותר טובה שניתנה לי אי פעם באתר.
בחיי
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2022 6:39:55

עונה חדשה ונפלאותיה ואין חדש תחת השמש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה ככה? הארדן היה נראה אתמול חדש מהניילון. עבר החלפת מנוע. נראה אם יחזיק

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2022 6:43:05

אני מדבר על אייטון; בסוף אם זה נראה כמו ברווז ונשמע כמו ברווז והולך כמו ברווז זה דיאנדרה אייטון; זה חוזה מקס? צריך לשים לו חולצה של שופט ושיחליף את פוסטר

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:49:03

קנה מנוע בשטחים. לא הייתי בונה עליו לנסיעה לאילת

דה שוט
20/10/2022 6:52:34

חחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 6:54:45

ודווקא שבסופש הקרוב אני יורד לאילת?….

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:57:55

תגיד לה להתקלח לפני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:08:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וזה עוד מנוע משופץ לא מקורי עם נזילת שמן ברקס.

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:11:38

ברקס בניקס

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:25:24

טיבס נראה היום כמו הומלס שיצא ממעון לדרי רחוב אחרי ארוחה דשנה וחצי כיכר לחם.

דה שוט
20/10/2022 6:51:27

הארדן שמן לא יחזיק

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 6:55:45
Reply to  דה שוט

הוא הרזה ושוב השמין, לא יכולעמוד בפיתוי, וזה אחרי הנחה חבר למורי.

דה שוט
20/10/2022 6:57:56

עשה אנקל ברייקר אתמול ואז צ׳ימי ואז איירבול חחחחחחחחחחח (ספור ח׳תים רזיאל)

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:07:29
Reply to  דה שוט

אתה מנסה למכור קרח לאסקירזי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארון השועל עושה מטלית מפורטלנד

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:51:22

הסאנס עושים קולות של קאמבק

דה שוט
20/10/2022 6:52:18

יאללה איילה שלוחה ולוורדה עוד יביא מהפך

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 6:53:22

יכול להיות שציפיטפוט בירידה? מ'ניין

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:54:40

מה? מה פתאום?

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 6:59:02

זרקתי עכשיו ראש כשהתנגשתי עם האוויר והמפוחית של השופט לא ציפצף.
🙁

דה שוט
20/10/2022 6:55:36

הוא ולברון וכרמלו בשיאם תבדוק אחוז אפקטיבי

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 6:59:34
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם ראס איל שטן.

דה שוט
20/10/2022 6:54:37

קלבר זה ההוא מהצמיגים?

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 6:55:33
Reply to  דה שוט

לא, זה לוקה..

דה שוט
20/10/2022 6:58:41

😂😂😂😂😂😂
טמיר גם אתה ממשיך מאיפה שהפסקת בפלייאוף… לצערי גם אני אוי אוי

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:00:19
Reply to  דה שוט

הספדתם את בוקר מוקדם מדיי.

שי אבן צור
20/10/2022 6:58:51

מפה לשם – יש משחק

דה שוט
20/10/2022 6:59:51

לגמרי

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:00:37

יש תמורה בעד האגרה.

דה שוט
20/10/2022 6:59:15

יאללה פיניקס הופכים. איי קול איט!!! פיניקס!

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:03:03

פיניקס קרובים אבל אין סיגר.
לדעתי זה הכי קרוב שיגיעו

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:06:13

עולם הפיצי משתלט עלינו והתקשורת דוחפת הכל כאילו WHITE MINORITY
וווועעעהההההחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא אומר שלא צריך לתת ייצוג לכולם אבל אולי שיעשו לפי האחוז באוכלוסייה ופחות לדחוף שנאכל?
אין גבול?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בארהב זה כבר ככה 🙂

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:23:22

זו המאפלייה, דוחפים לכולנו, תאכלו תאכלו, כמו סבתא כזו מעצבנת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון נתנו את ווד חינם חחח. יש פושעים בליגה הזאת. ואז הפושעים ממציאים לך תירוצים כמו הוא לא בטיים ליין ושטויות כאילו הוא בלייק גריפין

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:10:16

לגמרי. ליגה שערורייה. הכל חוץ מספורט

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:09:09

ווד זה כל מה שדייוויס היה צריך להיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ללא בטיים ליין שלהם. יאללה חזרתי לקינגס מעניין שם יותר

שי אבן צור
20/10/2022 7:10:22

כריסטיאן ווד!
WTF?!?!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא בטיים ליין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח יש פרסומת של איזה מנחה בסאנס לנעליים חחחח ישר נזכרתי בשאדו. עשו בשבילו במקום קיס קאם שו קאם אנשים מורידים נעליים ומראים למצלמה חחחחחחחחחחח
נעלי אדם סנדלר

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:14:10

חחחחחחחחחחחחחחחחח
שימון, אני אומר לך, תוריד נעליים ולא יהיה לך אף פעם פטרת בציפרניים.
וברצינות, אני מתחיל ללבוש באמת נעליים רק באמצע דצמבר וחוזר לסנדלים בסוף מרץ. גם ככה לא לובש בבית נעליים ומתנייד יחף אבל יש גבול, לרחוב אני לא יוצא יחף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין לי פטרות וכלום אני יכול לעשות פרסומת לכפות רגליים אפילו אשתי צוחקת עליי. רק בבית אני בלי נעליים 🙂

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:11:22

אתם יודעים, מה?
זה נחמד שהחמישייה של הסאנס מאד מאוזנת.
טוב, מינוס ציפי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווד צריך לקבל ממו שלא יעבור בטעות את לוקה בסקורינג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן לי בסאנס מי ינופף מגבות עכשיו בגולדן? יקדמו את דריי לדרגת רב מגב

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:14:45

אייטון – מפחיד בכמה שהוא טוב (בלא להיראות על המגרש)

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:16:50

אולי הוא לא מספיק טוב לבחירה הראשונה בדראפט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחח הנה קלע עכשיו מטר מהסל

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:19:44

דפק שני לייאפים מהסרטים

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:14:53

בוקר היה רק 5 פעמים על הקו?

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:16:13

אני רואה שציפי עשה את רוב נקודותיו מהקו, זה 66%
תגידו, 66%, זה אפקטיבי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאז שלוקה חזר כל ההפרש נמחק חחחחחחח לוקה מנסה ווי אר אול וויטנס בכוח

דה שוט
20/10/2022 7:18:01

וויי וויי איזה הצגה של ווד יוסטון באמת שערורייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 3 הדיבוק הגיע

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:18:48

סאנס שוב חזרו ל3-

דה שוט
20/10/2022 7:19:03

הסאנס במרחק נגיעה אבל קשה להמר נגד לוקה בקלאץ׳

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חושב שגס צריכים להביא את בן סימונס. חסר להם נותן באמפים מהספסל לסטף.

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:22:07

מה שכן, זה משחק משוגע ודלאס איבדו יתרון 22 בחצי השני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנה נוראית של ברדיגס נתן ללוקה קליר פאת

Jonathan
20/10/2022 7:23:26

דיימיון לי שומר על לוקה? בדקות קלאץ' ברבע האחרון?
גולדן סטייט שכחו לצרף הוראות שימוש כשהם שלחו אותו לסאנס…

Jonathan
20/10/2022 7:24:16
Reply to  Jonathan

ואז הוא תוקע שלשה. אולי הם כן יודעים מה הם עושים
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח דינווידי דוחף עם הכתף לתת באמפ ואז זורק ראש והולך ל2 מהקו חחח בדיחה לא פלא שהמאמנים מלמדים לתת באמפ ואז לזרוק ראש חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 1 דמיאן ליייייייי

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:24:51

סאנס במרחק נגיעה
לוקה מאבד את הראש, שקץ מוחלט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה תקע את כל המשחק של המאבס ווד רתח היה 12 הפרש וסתם ירד ולוקה מנסה ווי אר אול וויטנס בכוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווין גאמפ שוט בוקר נותן הובלה

Jonathan
20/10/2022 7:26:04

המאבריקס מאבדים את הראש

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:26:09

סאנס מובילים!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל הקאמבק בלי הזקן פול שלא יכול לרוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח הכדור בורח לדינווידי ונותנים עבירה לבוקר חחחחחחחחחח
דינווידי זורק ראש בכל כניסה על אוטומט חחח

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:27:26

ראיתם את התנועה שעשה עכשיו השופט לבוקר.
זה היה כזה בואאאאא, אני אזXX אותך. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה מחרב לגמרי

דה שוט
20/10/2022 7:27:41

פיניקס הפכו אנביליביט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן לייייייייייייייייייייייי חחחח דיינימייט דנגרס

Jonathan
20/10/2022 7:28:11

לי שוב!
איפה זה היה כשהוא שיחק אצלנו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

היה לו משחקים כאלה גם אצלכם

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:29:43
Reply to  Jonathan

היה.
הבעיה שהוא היה על הספסל ברגעים האלה. (בצדק – יש טובים ממנו)
היה ונשאר שחקן מצוין

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:28:13

איזה דפקט לוקה.
לי מנגב את דאלאס עם 2 שלשות ישר ללב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין מה עבר לגייסון קיד בראש שהוריד את ווד בשיא הזון 🙂

shadow
shadow
20/10/2022 7:32:42

יש לו מליונים בטח היה מוטרד אם השאיר את הדוד דולק. ביננו מה זה משנה, דוק ריברס עדיין מאמן בליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחחחחחחח. ברט בראון עדיין בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה טכנית הדביקו ללוקה

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:30:54

מה יהיה עם השופטים האלה?
רוצים שישחקו שם רובוטים?
יס סיר, נו סיר?
בעעעעעעע, גועל נפש. עוד יתנו עבירות על הזלת זיעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מה שיש לסאנס לשים את פיין על לוקה?

דה שוט
20/10/2022 7:33:58

לי בועט בדלי… חחח

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:34:51

יעשה את זה הלוקו או לא יעשה את זה?

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:35:22

בקור רוח הוא משווה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח סאנס בזיון במקום לדאבל את לוקה שמים עליו ב1 על 1 אופן את דמיאן לי או קמרון פיין חחחחחחחחחח

דה שוט
20/10/2022 7:36:06

מכניס אותם לסל

דה שוט
20/10/2022 7:37:21

אליפות העולם בטיים אאוט אני חייב לצאת והם לא משחקים אין התחשבות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פאקן דמיאן ליייי חחחח המאבס שמרו נהדר את בוקר

Jonathan
20/10/2022 7:37:43

טוב. אנחנו רוצים את לי בחזרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחחחח תחתימו את סימונס

Jonathan
20/10/2022 7:42:40

איזה ג'אמפשוט מטורף שלו. לא זריק נוחה אבל ברגע שהוא עלה לאוויר היה ברור שזה ייכנס.

עידו גילרי
20/10/2022 7:57:48
Reply to  Jonathan

לא זריקה נוחה…
כן – מידריינג פיידאווי על רגל אחת מול שני שחקנים של דמיון לי זה בדיוק מה שהיה רשום לי במחברת לאיך ננצח את המשחק הזה.

אשך טמיר המקורי
20/10/2022 7:37:50

לי מנצח את דאלאס

גיא רוזן
20/10/2022 7:37:58

בוקר טוב!!!!!!!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחח כמה בירות דפקת בדרך?

עידן
עידן
20/10/2022 7:39:28

חח חיכיתי לזה

Smiley
20/10/2022 7:38:32

וואלה הסאנס כל הכבוד על החצי השני

דוקטור רזי הופמן
20/10/2022 7:38:48

הסאנס עשו לנו נא נא נא ניי ניי ניי
CP כיוון מהספסל.
יום טוב לכולם ובוקר טוב לגיא ושות.

דה שוט
20/10/2022 7:39:48

דמיאן לי אנביליביט! הימרתי על פיניקס כל הערב!!! אבו פופי חכה עם הצנטרישוט חחחחח יאללה בוקר טוב לטנש אפשר לצאת מהמיקלטים
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה שהקינגס חזרו לסורם 🙂