שאלה לכל קבוצה – מערב / שחר צ'קוטאי

הליגה הטובה בעולם חוזרת! לכבוד המאורע המרגש והמשמח כתבתי שרשור 'שאלה לכל קבוצה'. במזרח עסקנו בשבוע שעבר וכעת הגענו לצד המערבי של הליגה.

ג"ס ווריורס:

האלופה המכהנת נמצאת עם הרבה סימני שאלה – היחסים של דריימונד עם העולם, החיבור בין וויגנס קלי וקרי ועוד. אני רוצה להתעסק דווקא בשאלת הצעירים, יש לקבוצה כמה וכמה צעירים מבטיחים שיקבלו את הלפיד בבוא העת, לבינתיים הם צריכים להוכיח שהם מוכנים לכך. האם הם יצליחו בזה?

ממפיס גריזליס:

הקבוצה הצעירה הראתה שהיא לא רק רעש וצלצולים אלא גם עומדת במבחן השטח. השאלות העונה היא סביב הבריאות של הכוכבים, והאם דילון ברוקס ודזמונד ביין יכולים לעלות עוד רמה ולהרים את ממפיס לדרגת אלפוה בפוטנציה?

דאלאס מאבריקס:

המאבס יחסית השתפרו בקיץ, הביאו שחקן שהראה ניצוצות של כוכב וכמובן שאת דינוודי בעונה שעברה. אך עדיין הסגל המשלים נראה די סביר. לכן נשאלת השאלה: על הלוקה לבדו תחיה דאלאס?

לוס אנג'לס לייקרס:

הקבוצה עשתה מה שביכולתה כדי להתחזק לקראת עונת ה-19 של לברון, ולתת לו סיכוי נוסף לאליפות. אך מהמעט שראינו בקדם העונה המתחים הפנימיים לא יציבים ומאימים לקרוע את הקבוצה מבפנים. המאמן החדש יכול לשנות את המצב? ואולי להיפרד מווסטברוק הוא הפתרון המושלם לסגולים?

ל"א קליפרס:

קבוצה עם הרבה כישרון היא לעיתים קשה מאוד למאמנים, לא פשוט למצוא וליצור סדר היררכי שיוציא את כולם טוב. הקליפרס משופעת בשחקנים טובים אבל האם השלם גדול מסך חלקיו, והאם טיירון לו יצליח ליצור היררכיה נכונה שלא תפגע בקבוצה?

מינסוטה טימברוולבס:

הטרייד על גובר הביא לקבוצה עוד כוכב, אך הזאבים הפסידו את העומק עבור זה. כמה היעדר העומק ישפיע על העונה שלהם?

דנבר נאגטס:

ניקולה יוקיץ' ה-MVP המכהן בשתי העונות האחרונות קיבל בחזרה את שני הכוכבים שאמורים להרים את דנבר לגבהים חדשים. החדש הוא שמא הפציעות לקחו אותם אחורה מבחינת יכולת. האם מארי ופורטר יכולים להשלים את יוקיץ' ולדחוף את מטילי הזהב אל עבר הגמר?

סקרמנטו קינגס:

הנהלת הקינגס אמרו די לטנקינג והחליטו להביא את סבוניס על מנת להיכנס כבר בעונה הקרובה לפלייאוף. האם השילוב בין פוקס לדאומנטס והמשלימים יהיה מספיק טוב כדי להכניס את הקינגס לפלייאוף מאז 2006?

ניו אורלינס פליקנס:

מקולום הגיע, ציון חזר והפליקנס נראים בשלים להגיע לפלייאוף פעם נוספת. לפני שנתיים, ציון ואינגרם לא הסתדרו על הפרקט יהיו הרבה רגעי הפרדה ביניהם. האם העונה תחת מאמן אחר מהניסוי הקודם, המצב יהיה שונה ואיך?

פיניקס סאנס:

הפרק שהייתי שותף בו בספר "חלומות פז" עסק בפיניקס. מוזמנים לקרוא. איטון קיבל את מה שהוא רצה, בוקר נכנס לדיוני MVP ובעצם עדיין מדובר על הקבוצה שניצחה הכי הרבה בעונה שעברה. האם הם יכולים להתגבר על ההפסד ולחזור חזקים יותר, האם עוף החול יקום שוב לתחייה?

פורטלנד טריילבלייזרס:

הקיץ שלהם היה טוב והם הביאו חיזוקים מעניינים. לילארד כבר לא ילד, והגב שלו כבר כואב מסחיבה. האם יש לפורטלנד מה למכור?

קבוצות הטנקינג –

  • ספרס: טנקינג או ימשיכו לנסות לנצח?
  • תאנדר: יש להם פוטנציאל פלייאוף, אך האם הם יממשו אותו כבר העונה?
  • יוסטון: צעירים בוערים יכולים לעשות קפיצה?
  • יוטה: אני חושב שעל הנייר יש להם סגל טוב ששווה פלייאין, האם הם ילחמו או יעשו טנקינג?

חג NBA שמח לכל קוראיי!

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה שחר שאלות מעולות. גם לדעתי יוטה מהר מאוד יעברו למוד טנקינג. אני חושב שלקליפרס השאלה המרכזית היא הבריאות ובדגש על שני כוכבי הקבוצה.

  2. הצעירים של הלוחמים יהוו חלק משמעותי מהריצה של הקבוצה השנה ויוכיחו שהאסטרטגיה של שילוב ותיקים וצעירים יכולה לעבוד ולהצליח. מעבר לוויסמן וקומינגה אני חושב שדווקא מודי ייתן קפיצה גדולה השנה ויהיה יותר משמעותי מהצעירים האחרים, גם בהגנה וגם בהתקפה. לדעתי ההתקדמות שלו השנה תהיה דומה לקפיצה של ג'ורדן פול שנה שעברה

  3. מינסוטה – האם גובר וKAT כ"תאומי מגדל" יהפכו ליתרון עצום בגודל בהתקפה וחסימת הצבע בהגנה – או שיאטו את הקבוצה בשני צידי המגרש?
    .
    "יוסטון: צעירים בוערים". לא מבין מה אתה רוצה מהם. הם רק בני 20. באו לשנות. בזיון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט