מעורב הופס (מאוחר) ליום שלישי / מנחם לס

1.חדשות הרגע האחרון לפני פתיחת העונה: כיצד שחקנים הורסים לעצמם?

אלא אם כן אתה עכבר כדורסל כפי שפעם הייתי, הפרצוף הזה לא מוכר, אני יודע..אולי הוא היה הופך יותר מוכר בליל יום רביעי כששרלוט הורנטס תפגוש בסן אנטוניו ספארס, ונכון לרגע זה למלו בול לא עולה לשחק בגלל קרסול דפוק. הוא מוגדר כ-DOUBTFUL. מי היה עולה לשחק במקום למלו? ג'יימס באוקנייט, 1.94, בחירת הדראפט מספר 11 מיוקון, בדראפט של 2021.

הוא נמצא חונה ללא הכרה ב-PARKING DECK (פרקינג דק הוא מקום חנייה על כביש עמוס לנהגים הזקוקים לחנייה קצרה) בליל יום ראשון ב-1 בבוקר עם אקדח 'גלוק 23' טעון. הוא נאסר והובל למעצר כשהוא NON-COHERENT. מסתבר שלאחרונה הוא נאסר כמה פעמים, פעם אחת על נסיעה במהירות 93 מייל לשעה באזור של 50 מייל לשעה, ופעם שנייה על נהיגה בשכרות. יש לו תאריכי הופעה בבית משפט על שתי העבירות הראשונות, ועתה, השלישית, תיגמר לא טוב.

מייקל ברידג'ס היה שחקן ההורנטס הראשון שניכנס לתסבוכת משפטית הקיץ. ועתה ג'יימס.

2. ג'ורדן פול מדבר לראשונה בציבור על האגרוף של דריי גרין

ג'ורדן פול מדבר פעם ראשונה – רשמית – על אינצידנט האגרוף. לכמה מכם הסברו יספיק ולכמה מכם – ואני ביניכם – ההסבר אינו יותר מ-CUPOUT

מילה במילה? בבקשה:

He apologized. We’re professionals. We plan on handling ourselves that way. We’re gonna play basketball. Everybody in the locker room on our team knows what it takes to win a championship, and we’re gonna do that on the court.

יודע צדיק נפש בהמתו: ה-140 מיליון שיקבל ג'ורדן ב-4 השנים הבאות הוא מספר שקצת ריכך את נשמתו. חכו, חכו: הכל ייצא החוצה ברמות ברגע של משבר.

3. מה? מה? קווין פורטר ג'וניור חתם על 82.5 מיליון לארבע שנים?

כן, זה נשמע כחוזה-הארכה לא הגיוני שהרוקטס נתמו לקווין פורטר ג'וניור. עד שאתה קורא אותו כולל האותיות הקטנות.

החוזה בגדול – 82.5 מיל. לארבע שנים – נשמע כהרבה יותר מדי לשחקן שכל כך הרבה בקריירה שלו משחקו אינו אמין. אבל כשאתה קורא אותו בזהירות, מסתבר שרק השנה הראשונה – רק 15.86 מיליון הם מובטחים. אחרי השנה הראשונה הרוקטס יכולים לקטוע את הדיל בכל עת וללא חובת הסבר. מפורטר הוא שחקן טוב שלפעמים נראה טוב מאד אבל הוא יכול להיות בעייתי. זוכרים בעונה שעברה שהמאמן הוציא אותו מהמשחק והוא פרץ כפסיכי לחדר ההלבשה? אולי שחקן מסוגו צריך שיהיו מגבלות ותנאים לחוזהו. בן ה-22 הזה קלע בעונה שעברה 15.6 נק' למשחק עם 6.2 אסיסטים למשחק, ב-37.5% מהטריי.

4. נייט רובינסון הוא שחקן כדורסל שני מהעבר המגלה שהוא סובל מבעייה רפואית שיכולה להיות קריטית

נייט רובינסון, השחקן הננס שהיה ענק, גילה שהוא סובל מ-RENAL KIDNEY FAILURE כבר ארבע שנים. במקרים רבים אם כל הטיפולים המוכרים לא עוזרים, המצב קורא לכריתת כלייה. אםשתי הכליות מפסיקות לתפקד השתלת כלייה היא הסיכוי היחיד להינצלות.

הוותיקים שבינינו זוכרים אותו היטב, כשהישגו הבלתי יאומן היה זכייה בשלוש אליפויות דאנק רצופות!

5. בוב מאיירס, מנכ"ל הווריורס, אומר שהוא יודע בדיוק כמונו מה יהיה גובה המשכורות ומס המותרות לעונת 2023-24 (483 מיליון)

הוא אמר אתמול:

"I know what the numbers are. … I cannot evaluate what we are going to do next season until we see what happens this season," Warriors general manager Bob Myers said in a news conference Sunday. "I just know this: There's a huge commitment to winning. There always has been, and I believe there always will be. I am lucky to be in an [ownership] group that believes that. Their actions prove it."

אני מבקש הסבר ממישהו: מה זאת אומרת – –

"cannot evaluate what we are going to do next season until we see what happens this season"

הארכות החוזים לאנדרו וויגינס וג'ורדן פול כבר נחתמו. החוזים של קליי תומפסון ודריי גרין חתומים לעונה הבאה. המשכורות והמיסים יגיעו ל-483 מיליון. מה זאת אומרת "אנחנו לא יכולים TO EVALUATE את השנה הבאה עד שלא נראה מה קורה העונה"??? מה שלא יקרה העונה את ה-483 מיליון חובה לשלם, אז מה יש 'להעריך' כאן?

6. התכנית של אטלנטה האוקס שתמיד יהיה טריי יאנג או דג'ונטה מוריי על הפארקט, ורוב הזמן את שניהם יחד

זאת התכנית שהמאמן מקמילן גילה היום לעתונאים: דג'ונטה מוריי וטריי יאנג משחקים את 10 הדקות הראשונות. אז מוריי יוצא לנוח עד הדקה ה-14. אז טריי יאנג יוצא לנוח עד הדקה ה-20. מוריי ויאנג משחקים יחד עד הדקה ה-30, ואז מוריי יוצא לנוח עד הדקה ה-36. טריי יוצא לנוח בדקה ה-36 וחוזר בדקה ה-42, ושניהם מסיימים את המשחק עד הסוף. תמיד יהיו השניים על הפארקט, וכשלא – זה או זה יהיו על הפארקט.

ב.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
59 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דן רוזנבלום
18/10/2022 20:14:35
Reply to  מנחם לס

באמת!!! מה יהיה איתך לס!
שש שעות אני מחכה לחבילה של חמוצים מהמפעל ואתה כותב לי את המעורב הזה?!?

חחחחחח, סתם…לא לשכוח תודה לקווינט…
❤️🏀💪🏼🤠

Kobv
Kobv
18/10/2022 15:41:09

תודה מנחם,
באוקנייט הוא השלישי, היה גם מונטרז הארל ששיחק שם בעונה שעברה אבל לא היה חתום.
לפורטנר ג'וניור יש סט יכולות יוצא דופן, רק צריך לסדר את קצת את הראש ולהתבגר, נראה שעה זאת בשולי העונה הקודמת ואז החוזה שלו יראה מציאה אחת גדולה.

John
18/10/2022 16:36:40
Reply to  Kobv

הרגשתי שהיה הרבה מאבקים בחצי הראשון ביני ובין ג'יילן גרין על השליטה בכדור. אהבתי בקדם העונה שהוא הבין את מקומו בהיררכיה ונתן לגרין להיות הסקורר הבלתי עציר וחסר המצפון בזמן שהוא עסוק בניהול המשחק. לדעתי הרוקטס רוצים לראות אותו פותר להם את עניין ניהול המשחק הרבה יותר מלשים נקודות. הראש שלו אכן לא תמיד מוברג טוב. הפחד לאבד כזה חוזה עלול לפעול לטובתו או לרעתו בקטע הפסיכולוגי. יחסית למחירים שעפים זה חוזה ידידותי ביותר לרוקטס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

נשמע לי קצת נאיבי קצת גון.
פורטר גוניור לא יוותר לאף אחד על הכדור. אתה תולה את התקווה בחוזה היפה שהוא קיבל ולא ירצה לקלוע הרבה אבל הוא חושב שהוא לא פחות טוב מגרין.

John
18/10/2022 21:49:23

זה היופי. אם לרוקטס יורד ממנו הם משחררים אותו אחרי שנה…

John
18/10/2022 16:46:36

בוקנייט הוא חלק משרשרת אירועים הזויה בהורנטס באוף סיזן. מיילס בריג'ס זה עוד אחד שכנראה לא יראה פרקט בקרוב. זה שקליפורד הוחזר אחרי הברזת אטקינסון ומיד נתלה על כתפיו של מייסון פלמלי כסנטר פותח זה גם סימן לא משהו. ויש גם את גורדון היוורד שהחליט להחליף תסרוקת של בראד פיט בזו של ג'ין הקמן… נראה לי אשתו היפיפיה הכריחה אותו בשביל להבריח את המעריצות…
לגבי פול לדעתי יש הבנה שזה הריקוד האחרון. לדעתי אם הם יבינו שגרין יממש את האופציה נראה מהלך להזיזו. לדעתי הוא לא יממש למרות שזה סכין בלב של לייקוב כי הוא יעדיף פחות כסף לשנה אבל להאריך את הקריירה ואולי להוכיח שהוא לא רק שחקן 'שיטה'. הם יחלבו את העונה הזו שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

לרגע חשבתי על תספורת וולברין יו גקמן שיביא לו יותר מעריצות עד שקלטתי שזה גין הקמן 🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

חחחח

אוהד ס"א
18/10/2022 16:53:44

איך אמר האדמו"ר על הגיטרה כל מקרים כמו קווין פורטר ג'וניור:
money for nothing and chicks for free

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אוהד ס"א

משפט לחיי הwwe

אשך טמיר המקורי
18/10/2022 18:08:23

יפ. זה הסלוגן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טלפז אמר היום בערוץ הספורט שהשכר הממוצע בליגה עוד שנתיים יהיה כ-25 מיליון דולר.
חייב לסדר חוזה לET דחוף

עידו גילרי
18/10/2022 20:01:20

שטות מוחלטת כמובן. או שלא הבנת אותו או שאין לו מושג על מה הוא מדבר.

NFS
NFS
18/10/2022 20:05:43

או גם וגם

עידו גילרי
18/10/2022 20:08:16

בשיטוטי בהיסטורית הספורט של ארצנו נתקלתי לא מזמן בכתבה על בחור צעיר מישיבה יוניברסיטי שבא לארץ ועונה לשם שמחה. איכשהו זה מרגיש לי כמו התגובה שהוא היה נותן כאן…

גיא רוזן
18/10/2022 20:14:19

א. אכן שטות מוחלטת. קשה לי להאמין שהוא אמר/כתב דבר כזה.
.
ב. מה שמדברים הוא שיש מצב שהמשכורת הממוצעת ב-25/26 יהיה באזור ה-12 מיליון
(לפי חישוב של 170 תקרת שכר +10 מיליון מעל לתקרה בקבוצה ממוצעת חלקי סגל של 15 שחקנים)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמר בערוץ הספורט באייטם על הNBA אבל הוא היה נראה כאילו קם משינה/מסטול במצלמה הביתית 🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/10/2022 17:25:05

תודה רבה על המעורב המצויין

סוסמעץ
סוסמעץ
18/10/2022 17:38:24

תודה רבה דוק, אחלה מעורב

Pistons
Pistons
18/10/2022 18:01:12

"אםשתי הכליות מפסיקות לתפקד השתלת כלייה היא הסיכוי היחיד להינצלות."

מנחם, אתה לא קורא כאן תגובות? אם הוא ילך יחף ויתעורר 😴😴, זה יעבור

Pistons
Pistons
18/10/2022 20:13:28
Reply to  מנחם לס

חחחחח
גרמת לי עכשיו לצחוק בקול

אשך טמיר המקורי
18/10/2022 18:09:07

תודה רבה דוק
נחכה לפיצוץ בהוקס בחצי השני של העונה.
בפגרה מאריי דורש טרייד.

A Ljos: Resurrection
18/10/2022 18:53:34

קווין אוקונור של הרינגר עשה כתבה על דריל מורי וחלק כמה אנקדוטות שלו שדווקא לא קשורות לכדורסל על צורת החשיבה של מורי. הן… מעניינות.
סיפור ראשון – דריל מורי איחר לטיסה, אז הוא החנה את הרכב השכור שלו בטרמינל, זרק את המפתח לזה שעוזר עם התיקים ונתן לו חמישים דולר כדי שיסיע את הרכב ויחזיר אותו להקת.
סיפור שני – קצת מעורפל, אבל הוא מיהר להגיע לפתיחת משחק קולג'ים ויצר לעצמו נתיב שמאלי בכביש כדי לעקוף את התנועה. לא הכי ברור לי מה הוא עשה.
סיפור שלישי – הוא מיהר להגיע לשדה התעופה והודיע לעובד של הקבוצה שהוא השאיר את התיק במלון. העובד הגיע למלון וגילה שהתיק באמת שם. וכך גם הבגדים והציוד שלו, שהיו מפוזרים בכל החדר.
סיפור רביעי – למורי הייתה מכונית לקסוס שהוא היה נוהג לחנות איתה בכל מקום שבא לו ברחובות יוסטון. והוא חטף קנסות. המון. והוא סירב לשלם. אז סינדלו לו את הרכב. הוא עדיין סירב לשלם את הקנסות. הוא פשוט התקשר ללקסוס וקנה רכב חדש תמורת הישן, בתנאי שהם ידאגו לקנסות ואמר להם את הכתובת של הרחוב שבו המכונית סונדלה כדי שיבואו לקחת.
.
כמאמר הסרט "מכונת הכסף":
Why are they confessing?
They're not confessing, they're bragging".
אוקונור מנסה להציג את הסיפור כקווירק חמוד של אדם מיוחד שפועל בדרך שלו וגם במכוניות הוא מנסה לנצח בטרייד. אבל זה קצת מזכיר לי את הסיפור של אלן דולס, מראשי ה-CIA המיתולוגיים לשמצה, שבזמן טירוף הניסיון של הארגון למצוא דרך לגרום לאנשים לפעול בניגוד לרצונם בעזרת LSD מצא מהפנט שהתוודה בפניו שהוא באופן קבוע גורם לנשים לשכב איתו בניגוד לרצונן. גם אם אתם לא יודעים כלום על דולס, זה אומר המון על האופי של ראש ה-CIA אם האינסטינקט שלו לא היה לשים את האיש הזה בכלא, אלא לקחת שיעורים פרטיים ממנו.
כמובן שמה שמורי עשה לא קרוב ברמת הנוראות שלו. אבל זה מעניין לראות איך אוקונור מנסה לצייר פשעים קטנים, חוסר התחשבות בזולת ובמרחב הציבורי, אדם עשיר וחסר אכפתיות מינימלית שמעדיף להפיל את הדברים שהוא צריך לעשות על אחרים בלי לבקש אפילו לפעמים, כדרך חשיבה ייחודית ומעניינת. מסוג הדברים הלא בסדר שמשום מה מחליקים לך רק כשיש לך כסף, הופכים להיות משהו מיוחד וחיובי.
וואו, לא ניקית את החדר וגרמת לעובד של הקבוצה לעשות את זה. גאוני, איך חשבת על זה. וואו, במקום להפסיק לחנות בכל מקום ולהפריע לציבור מתי שבא לך, או פשוט לשלם את הקנסות שזה די פשוט, העדפת לעשות משהו דושי ביותר כדי להוכיח נקודה. מדהים.
.
אלה לא הדברים הכי גרועים בעולם, אבל לנסות להציג אותם כחיוביים? פשוט מוזר בעיניי.

NFS
NFS
18/10/2022 19:56:59

אני מנסה להזדעזע ולא מצליח לי. שאלו יהיו הצרות שלנו – דריל מורי נוסע בצד שמאל של הכביש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

A Ljos: Resurrection
18/10/2022 20:18:41

אני מבין שממש נפגעת היום. יופי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בכיתי כל היום הרגשתי לא בטוח במרחב המוגן

A Ljos: Resurrection
18/10/2022 20:17:11
Reply to  NFS

לא חייב להזדעזע. אפשר סתם לחשוב שזה מטופש.
אבל אדם עשיר עושה מה שבא לו ושם זרגוג על החברה ואנשים אחרים ועיתונות מנסה להציג את זה כמשהו חיובי כדוגמא לכמה הוא מיוחד זה בסיס לחלק מהרבה בעיות אצלנו בחברה.

NFS
NFS
18/10/2022 20:40:01

כל הדוגמאות אכן מעידות על התנהגות מטופשת, אבל בתוך הספקטרום האנושי. (בהנחה שהסיפור עם הלקסוס מצוץ מהאצבע. יפ, לא מאמין שקרה. וגם אם קרה – עס זענען ערגער זאכן ווי אַז).

A Ljos: Resurrection
18/10/2022 21:28:36
Reply to  NFS

מישהו היום חתך אותי ברמזור. זו התנהגות בספקטרום האנושי, אבל כמה אתה רואה אחר כך כתבה – "גיבור חותך מישהו ברמזור. מגיע מוקדם. גאון ייחודי"?
ייתכן שהסיפור על הלקסוס מצוץ מהאצבע, אני מאמין שנותנים לעשירים מרווח נשימה שלא נותנים לרובנו – זה עדיין אומר משהו על האיש שבחר להמציא דווקא את הסיפור הזה.

NFS
NFS
18/10/2022 21:46:26

מחוץ לספקטרום האנושי- להגיד לילה טוב לאישה והילדים, לארגן חבר לקבוצה, לארגן אבקה, וללכת לפגוש בנות 15.
יש עוד דוגמאות.
לשלוח מישהו להחזיר את האוטו השכור כי אתה מאחר לטיסה – נו ביגי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הזוי לגמרי, הסיפור עם בוקנייט – למה הם מסתובבים עם נשק כל הזמן?. תודה רבה מנחם, המעורב שלך מתקבל בברכה בכל שעה של היום.

עידו גילרי
18/10/2022 20:12:14

כי הם יכולים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה בגלל שהם מקופחים

A Ljos: Resurrection
18/10/2022 20:49:10

This is America…
מותר, ועם כמה שאני אישית חושש כשאני רואה מישהו מסביבי מסתובב ברחוב עם נשק (אני מתעב כלי נשק. בצבא במטווחים עצמתי עיניים ויריתי. פעם אחת רק שמו לב. אבל להגיד לי משהו היה אומר לא לתת לי לשמור, אז החליקו הלאה) – זה בסדר גמור מצידם. יש יתרון לפעמים בלתת לאנשים שאינם גורמי אכיפת הביטחון או מיליציות קיצוניות אפשרות להחזיק כלי נשק. השחקנים גם בדרך כלל לא מסתבכים בגלל הנשק (רונדו אקסלודד), אלא עם דברים אחרים שהמצאות הנשק מגבירה את הסיבוך (כמו לנהוג שיכור בזמן שיש נשק ברכב. הנהיגה השיכורה היא הבעיה הגדולה פה ובלעדיה לאף אחד לא היה אכפת שיש נשק).

Pistons
Pistons
18/10/2022 20:14:21

חברה, תוכלו לבדוק למה מדי פעם קופץ בתחתית העמוד מן ריבוע של ציוצים שמפריע לגלול?

thetroll
thetroll
18/10/2022 22:52:00
Reply to  Pistons

עזוב אין פה התייחסות לתלונות. ביקשתי שיסדרו את ההגב המעצבן הזה שתקוע באמצע המסך הצל של גילוי טירפד.

עידו גילרי
18/10/2022 23:25:38
Reply to  thetroll

אתה קצת חצוף. פאקו משקיע מזמנו החופשי כדי לחפש פיתרון אבל מה איכפת לך לזרוק "אין התיחסות לתלונות'. לא קיבלת מה שרצית תוך שניה אז ללכלך?

עידו גילרי
18/10/2022 23:27:25
Reply to  Pistons

פיסטונס – זה רשימה של דיווחים חמים שהרבה גולשים אוהבים לקבל דרך האתר.

Pistons
Pistons
18/10/2022 23:48:01

תודה על המענה. אז אולי להקטין אותו בחצי בסמארטפונים?
ברגע שאני נתקע על הריבוע הזה, אני גולל בתוכו ומתקשה מאוד להצליח לחזור להזיז את העמוד של האתר.

עידו גילרי
19/10/2022 0:17:05
Reply to  Pistons

מעביר הלאה

Pistons
Pistons
19/10/2022 0:23:27

תודה רבה

Berch
18/10/2022 20:15:50

מהיום ייקרא שמם
Charlotte Jail Bees
ומה נהיה עם מקמילן? איזה מאמן אהבל מעדכן את התכנית שלו בפירוט כזה???
🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי ברציק

אשכרה גירסה של הגיילבלייזרז אבל שפכת עם מקמילן

thetroll
thetroll
18/10/2022 22:44:11

מנחם השאלה אם לוחמים ישלמו את השכר הזה בשנה הבאה לא בטוח שסגורה. תאורטית (לא בטוח יתכן ואני טועה) הם יכולים למשל לעשות טרייד על אנדרו וויגינס מול קבוצה שנמצאת מתחת לתקרה ולקחת חוזה זול יותר בתמורה. כלומר כרגע כולם חוץ מגרים האפי אבל יש מצב שלא בהכרח הלוחמים יהיו טלה שישלמו. אלה חוזים סחירים. הם יכולים גם לעשות טרייה על קליי ועל דריי שנה הבאה. השנה עדין אין להם את הבעיההזאת כי פול עדין על חוזה הרוקי שלו.

thetroll
thetroll
18/10/2022 22:46:27
Reply to  thetroll

אני חושב שלזה מאיירס התכוון בתשובה שלו. יש גם את העניין של ה cba החדש הם שואפים להקטין את מס המותרות אולי יצליחו.

thetroll
thetroll
18/10/2022 23:02:18
Reply to  thetroll

בעצם מאיירס נתן את החוזים לכל מי שיכול היה עד לגבול הסיכון שהם היו מוכנים לקחת (הסיכון הוא שאחד השחקנים יפצע או יהפוך לגרוע ואז החוזה לא יהיה סחיר והלוחמים יצטרכו לשלם אותו) וכך קיבל מערכת שבה כולם שמחים (האפי) מה שאמור להביא לתוצאה חיובית. לגרין הוא לא היה מוכן לתת מקס כמו שהוא ביקש כי ברור לו שהחוזה הזה לא יהיה סחיר והם עלולים להיתקע איתו. החוזים האחרים (וויגנס ופול) בטוח סחירים.
הוא בעצם העביר מסר בעיקר לשחקנים שלו שעשו הקרבות שכר כדי להישאר במערכת כמו וויגינס למשל שכדאי להם לקחת אליפות ואולי גם מסר לגרין שאם תהיה עוד אליפות הוא יוכל לקבל משהו מהלוחמים מעבר למה שהם נוצנים לו עכשיו.
הוא מנהל בחסד.

thetroll
thetroll
19/10/2022 0:17:26
Reply to  thetroll

טוב בדקתי בטרייד מאשין יש הרבה טריידים שמאפשרים את זה
אני לא מאמין ששנה הבאה הלוחמים יוציאו חצי מיליארד על שכר. מישהו יוטרד וזה יכול להיות כל אחד למעשה . זה שהם נתנו חוזה לוויגינס או לפול לא אומר שהם מתכוונים להטריד את קליי או דריי. זה יכול להיות גם אחד מהשניים שקיבלו עכשיו חוזים.

yehuda
yehuda
18/10/2022 23:46:26

מס מותרות מעניין את גולדן סטייט my ass.
השווי של הקבוצה זינק בעשור הקודם בלמעלה מ 1000%:
https://www.forbes.com/sites/chrissmith/2019/12/23/team-of-the-decade-golden-state-warriors-value-up-1000-since-2009/?sh=7372bbc4480a
ומאז 2019 ועד לשנה שעברה הוא זינק מ 3.5B ל 5.6B.
מס המותרות הוא חסר שיניים. עדיף לקבוצות כמו גולדן סטייט להמשיך להזרים כמה כסף שהן צריכות כדי להישאר בראש ולמשיך לגזור קופון משנה לשנה.

Pistons
Pistons
18/10/2022 23:48:48
Reply to  yehuda

זה כסף על הנייר. מה יקרה לשווי אם היא תפסיק לקחת אליפויות?

thetroll
thetroll
19/10/2022 0:25:25
Reply to  yehuda

יש הבדל בין שווי על הנייר לתזרים מזומנים.
צריך לזכור שהסכום של 483 מיליון מתייחס להוצאות השכר בשנה הבאה לפי החוזים שהם חתומים עליהם. אבל הם יכולים להטריד את החזים האלה מול חוזים יותר זולים. לדעתי הם לא ישלמו את הסכום הזה מספיק שקליי למשל הולך והם פחות 150-200 מליון בשכר (כולל מס מותרות זה תלוי כמה מדרגות הם יורדים לא חישבתי סתם הערכה).

ירון, החלום
ירון, החלום
19/10/2022 0:38:48

בס"ד
תודה מנחם.
חיים טובים וארוכים.
הלוחמים צריכים לשלם לעוד שחקנים, אלו הכוכבים אבל צריכים עוד כמה שחקנים.
מכאן יש גמישות מסוימת, בהתאם לתוצאות השנה.

Wave Bull
19/10/2022 2:19:31

זה מה שאני אוהב באתר הזה: שאוהד סן אנטוניו משוקץ קורא למרק (ק)נופלר אדמו״ר ואני לא יכול שלא להסכים איתו