חם מהתנור: הארכות חוזי רוקי ביום אחרון לפני פתיחת העונה

ברגע האחרון לפני תום החלון המותר להארכה האטלנטה הוקס סיכמו עם דיאנדרה האנטר על הארכת חוזה לארבע שנים בגובה 95 מיליון דולר. 5 מיליון דולר מתוך החוזה מגיעים כתמריצים תלויי ביצועים. האנטר שנבחר על ידי ההוקס במקום הרביעי בדראפט 2019 גילה לא מעט חוסר יציבות ונטייה לפציעות בשלוש השנים שלו בהוקס אבל גם הרבה כישרון והגנה הופכים אותו לשחקן משמעותי עבורם. לאורך שלוש העונות הראשונות שלו הוא קלע בממוצע 13.2 נקודות למשחק.

*

הפורטלנד טרייל בלייזרס האריכו את חוזהו של הפורוורד נאסיר ליטל בארבע עונות על סך 28 מיליון דולר. ליטל שנחשב להבטחה גדולה כשסיים תיכון אכזב בקולג' ונפל עד לבחירה ה-25 בדראפט 2019 בה פורטלנד בחרה בו. הוא המשיך לא להרשים גם בשנתיים הראשונות בבלייזרס אבל הראה שיפור בולט בעונה שעברה בה קלע בממוצע 9.8 נקודות למשחק והוריד 5.6 ריבאונדים, מה ששכנע את ראשי המועדון להשקיע בו בחוזה המשך.

*

היוסטון רוקטס מאריכים את חוזהו של הגארד קווין פורטר ג'וניור בארבע עונות נוספות (החל מעונת 2023/24) תמורת 82.5 מיליון דולר. לגארד הכישרוני יש כבר היסטוריה של בעיות משמעת ובהתאם רק 16 מליון דולר משכרו בעונה הראשונה מתוך הארבע מובטחים באופן מלא. KPJ התחיל את הקריירה כבחירה ה-30 של דראפט 2019 על ידי קליבלנד אבל מצא את עצמו מועבר ליוסטון אחרי שנה וחצי עקב חוסר התאקלמות. במדי הרוקטס הוא רשם בעונה וחצי 16 נקודות למשחק לצד 6 אסיסטים.

*

הממפיס גריזליס סיכמו עם פורוורד הקבוצה ברנדון קלארק על הארכת חוזה הרוקי שלו לארבע עונות עבור 52 מיליון דולר. חלק מהסכום אינו מובטח ויגיע בצורת תמריצים. כזכור, ההארכה של חוזה הרוקי תיכנס לתוקף החל מעונת 2023/24 אחרי שקלארק יסיים את העונה האחרונה בחוזהו הנוכחי.

קלארק שהיה הבחירה ה-21 בדראפט 2019 נתן עונת רוקי מרשימה ואף נבחר לחמישית הרוקים של העונה אך מאז די דרך במקום. לאורך שלוש עונות הקריירה שלו הוא רושם בממוצע 11 נקודות למשחק ב-61% אפקטיבי לצד 5.6 ריבאונדים. למרות הדריכה במקום וחוסר היכולת להוות אופציה אמינה בזריקה מרחוק בממפיס רואים ביכולות ההגנתיות והאתלטיות שלו חוליה חשובה בסגל הקבוצה והחליטו להפוך אותו לשחקן השלישי ממחזור 2019 שאת חוזהו הקבוצה מאריכה הקיץ אחרי הסיכומים עם ג'ה מוראנט וג'ו קונצ'אר. בנוסף הגריזליס האריכו הקיץ גם את חוזהו של הסנטר סטיבן אדאמס. שחקן הרוטציה היחידי של הקבוצה שצפוי להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא הוא דילון ברוקס והקבוצה תוכל לסכם איתו על הארכת חוזה במהלך העונה.

*

המצב בגזרת המרפאה לקראת פתיחת העונה:

מילווקי באקס: קריס מידלטון שעדיין לא החלים מהניתוח שעבר בקיץ ופאט קונטון שנפצע ברגלו צפויים להחמיץ את השבועות הראשונים של העונה. ג'ו אינגלס לא צפוי לחזור עד ינואר לפחות.

ברוקלין נטס: ג'ו האריס וסת' קרי לא יהיו מוכנים לפתיחת העונה כמו גם טי ג'יי וורן.

בוסטון סלטיקס: דנילו גלינארי סיים את העונה עם ACL קרוע ורוברט וויליאמס יחמיץ את החודש-חודשיים הראשונים לאחר ניתוח בברכו.

אטלנטה הוקס: בוגדן בוגנדוביץ' יחמיץ את פתיחת העונה לאחר שלא הספיק להחלים מהפציעה שגרמה לו להיעדר מטורניר האירובסקט בקיץ.

שיקגו בולס: לונזו בולס יעדר לפחות עד ינואר עקב הבעיות החוזרות ונשנות בברכו.

קליבלנד קאבלירס: ריקי רוביו יחמיץ את החודשים הראשונים עקב הניתוח ב-ACL שסיים את העונה הקודמת שלו.

אורלנדו מג'יק: מרקל פולץ יחמיץ את השבועות הראשונים של העונה עקב הפציעה במחנה הקיץ.

דטרויט פיסטונס: מארווין באגלי יעדר מהשבועות הראשונים של העונה לאחר שנפצע בברכו.

טורונטו ראפטורס: אוטו פורטר ג'וניור וכריס בושה יפספסו את תחילת העונה בגלל המסטרינג בעייתי.

וושינגטון וויזארדס: קורי קיספרט לא יפתח את העונה לאחר שנפגע בקרסול.

פורטלנד טרייל בלייזרס: גארי פייטון ג'וניור יחמיץ את השבוע-שבועיים הראשונים לאחר פגיעה בשריר המותן.

אוקלהומה סיטי תאנדר: צ'ט הולמגרן סיים את העונה בעקבות שבר ברגל בטורניר ראווה.

ממפיס גריזליס: ג'ארן ג'קסון ג'וניור יעדר בחודש הראשון לאחר פציעה ברגלו. דני גרין בחוץ לאחר ניתוח ACL.

לוס אנג'לס לייקרס: דניס שרודר עבר ניתוח בידו ויחמיץ את החודש הראשון של העונה.

לפוסט הזה יש 98 תגובות

            1. יש כמובן גם את המדד המקביל, של אשך טמיר המקורי, שנקרא
              Free Agent Rating Tamir
              או בקיצור
              FART

  1. כל עוד סרבר בסאנס,
    אנחנו נאכל מרורים (אני ממתין לידיעה שאין סיכום, שלאוזניו של ג'ונסון הגיעה השמועה שסרבר לא חושב שמגיע לו יותר מ-'השלם את החסר' לעונה, ג'ונסון ממורמר והוא היה שמח אם יעבירו אותו בטרייד ל-'השלם את החסר').

    1. הכסף של סרבר בסאנס.
      סרבר לא בסאנס.
      כלומר הוא כן אבל מושעה
      סרבר מושעה אבל הכסף שלו לא.
      סרבר הוא לא הכסף שלו?
      מיהו הכסף של סרבר?

  2. החוזה של פורטר ג'וניור די מדהים. היכולת סבבה אבל לא ב-לבל הזה, ותוסיף על זה את הבעיות משמעת ואללה יסתור. מעניין אם יש בטחונות בחוזה על ענייני משמעת.

      1. גילרי, יש מצב שהידיעה נערכה אחרי שהגבתי, ושלא היה כתוב במקור שזה אכן כך? יכול להיות שאני טועה, אבל ממה שאני זוכר זה לא הוסבר בידיעה המקורית

  3. וואו, החוזה הזה של קווין ג'וניור. הוא גם אומר שהוא יקבל את הכסף בשוטף פלוס 250, לאחר חתימת נוטריון שימונה בועדה שתיקבע בהמשך על ידי ועדה שתיקבע בהמשך, ורק לאחר ניסוי סמיות כפולה?

    1. יש לו מזל שקיבל את החוזה. זו הזדמנות ששחקנים אחרים שגילו התנהגות דומה לא קיבלו. שייקח אותה בשתי ידיים.

          1. נגד קבוצות מסויימות ? אני לא בטוח.
            נראה טוב בפרסיזן.
            זו בדיוק קבוצה מספיק צעירה ומתלהבת עם שחקנים כמוהו שיכולים להתפוצץ בערב נתון ולעשות ״נזק״…

            1. בסדר – ניצחון בערב נתון לא יהיה הבעיה של הרוקטס.

  4. דומני שלא ראיתי התיחסות להנחה שויגס נתן לג"ס. הוא לקח 2 מיליון פחות ממה שהערכתי (אבל לא כתבתי) שיקבל. אין לי ספק שהסיבה אינה הכיף שבלחיות ב SF אלא ההרגשה שלו שעבודה. אנשים הם יצורים מעניינים. ההרגשה (ז"א מצב פסיכולוגי) שלהם קשורה למידת הבטחון (הכלכלי) שהכנסה כספית עצומה מספקת אבל גורמים אחרים יכולים די בקלות לדרדר את מצבם הנפשי לכיון השלישי. הוא מצא בג"ס סביבת עבודה שמשפרת משמעותית את איכות החיים שלו והוא הבין שזה שווה ויתור על הרבה כסף.

    1. אני שמעתי שהוא ביקש לשלם להם כדי שיוכל להישאר בגן העדן של גולדן סטייט שאין ולא היה כמוהו בכל הליגה, אבל זה היה אסור לפי החוקים אז בכל זאת שילמו לו משהו סימלי שהוא יתרום לקרן לשחקני נבא שלא הצליחו להגיע לגולדן סטייט בקריירה שלהם.

  5. טוב, במחשבה הראשונה אני קצת הייתי בשוק מהחוזה של פורטר. אבל במחשבה שנייה, אולי זה לא החוזה הכי נורא, ובכלל אולי זה עדיף על לאבד אותו ללא שום תמורה בשנה הבאה. הרי מספרים אטרקטיביים הוא כנראה כן ירשום. עכשיו לפחות ניתן יהיה לסחור בו.

    1. בוא נחכה ונראה מה יהיה עם דני בשנה הבאה (או בזו שאחריה). בגדול אבל הוא הרבה יותר אתלטי. לדני יש יתרונות אחרים על פניו.

    2. הוא צריך לקחת את העצות של הטרול וטז"ם ולהיות קצת יותר אגואיסט וסקורר. להתבלט.
      קצת, לא להגזים ובלי להזניח את ניהול המשחק וההגנה. כשרואים מה אחרים מקבלים – עונה אחת יכולה לסדר לו יופי של חוזה.

  6. הוא צריך לקחת את העצות של הטרול וטז"ם ולהיות קצת יותר אגואיסט וסקורר. להתבלט.
    קצת, לא להגזים ובלי להזניח את ניהול המשחק וההגנה. כשרואים מה אחרים מקבלים – עונה אחת יכולה לסדר לו יופי של חוזה.

    1. ברצינות, איפה הכיף בחזרה רפטטיבית רצינית על דברים כל כך brainless של הליצנים הכי עלובים באתר? טרוליות בצד, אפשר באמת להאמין בחרטוטים המטופשים האלה?
      לא שאני מצפה ליותר מדי מהאנייבלר הישן של סומסום, אבל אם כבר קטע עידוד בלי מחשבה, לא עדיף כבר להיות מעודד של גיא? הוא לפחות לא פח אשפה חסר שכל שמלא רק במקלדות שבורות שתקועות על ctrl+v (גיא, אם אתה מסמיק, הוא תעבור במשרד. יש לי כמה מחמאות אמיתיות להעביר לך).

      1. אם לא שמת לב הליצן זה אתה. קח פומפון ותעודד את המאסטרים שלך.
        שתגדל מוח ותבין טיפה כדורסל אולי מישהו יעודד גם אותך. לא נורא לא לבכות לך למאסטרים שילטפו אותך קצת. רואים שאתה זקוק לצומי. רק תזהר לא להתלונן עליהם על הטרדה מינית חחחחחחח

            1. שמעון אין לי סרטון למטלית אז הבאתי משהו דומה
              https://youtu.be/tQFcjUktpRU?t=137
              אבל אם אנחנו בדימויי המטלית אזי כל פעם שנוגעים בך מלא מלא עכורים מים נושרים לרצפה.
              מי שוטה הכפר?

            2. הדבר היחיד שעכור פה זה אתה והחבר שלך אמיגו. תזהר שלא תתפוצץ כמו בלון😉 מקווה שהורידים לא נפוחים.

            3. טזמ אתה מטריל גרוע ו🥱
              איך אמר טיריון לאניסטר:
              https://youtu.be/F1lhYqbFcVM?t=76
              מי השוטה המשעמם של הכפר?

            4. משעמם אבל אתה קורא אותי בשקיקה. אתה מחכה למוצא פי כמו שדג מחכה לפתיון 😁
              לך תביא פומפונים

      2. התייחסתי למשהו ספציפי שהטרול חזר עליו הרבה פעמים, וכן שמעון ודה שוט, ושאני מסכים איתו. זה לא אומר שאני מסכים עם כל מה שאחד מהם אמר. אותו כנ"ל היה עם סומסום. אם אתה רוצה חייל במאבק בשמעון/ברוך אתה צריך להוציא צו מילואים ואתגייס, עד אז אשמור על דעותי שלי.

        1. ענק עגל !!!! אני בכללי לא נלחם באף אחד ובטח לא מתייחס לכאלה שמרדדים ככה את האתר ופוגעים באחר, הדבר הקומי ביותר שאלה שיוצרים דיון רעיל שפוגע באחר בוכים על סארבר ועל ההתנהגות הרעילה שלו כלפי העובדים.

        2. אם דעתך באמת זהה לחרטוטים עלובים של כמה ליצנים, שיהיה. מהצד זה נראה כאילו אתה פשוט הולך אחרי הצרחנים הכי רעילים פה, ןזה גם אם משאירים את הדעות הגזעניות, מיזוגניות, אלימות, טרנספוביות ופרו-פדופיליות ופרו-אונס שלהם בצד.
          בדיוק כמו שהתעלמת ואף עודדת (יחד עם ניב) את ההתנהגויות הכי אלימות של סומסום והחרטוטים שלו בזמנו (אפילו הוא באחת הדמויות שלו צחק עליך בנושא הזה). זה פשוט נראה שאתה נופל לאותם דפוסי התנהגות שאפילו בפעם הראשונה לא הבעת שום חרטה לגביהם.
          (ספציפית נגיד הדעה הזו עידו כתב לך בדיוק איך היא מטופשת ומנותקת. אז אם אתה מאמין בה באמת מדעותיך שלך ומרצונך שלך ולא כי חבורת הזבל צורחת אותו – בסדר. זה לא צד הרבה יותר חיובי שלך להודות שבמקרה אתה חושב כמו הליצן. רק שאיכשהו במקרה תמיד אתה טוען שהדעות הכי מטופשות וגרועות שלהם הן נכונות והם צודקים. כאילו, גם אם אתה חושב במקרה כמוהם, אין לך שום יכולת להציג את הדעה שלך עצמך מבלי להרים לליצן הרעיל בלי שום סיבה?)
          אני לא צריך חייל. אני רוצה אדם חושב ולא עגל שקשור לפח זבל שמזהם את האתר.
          .
          הבעיה שאני עדיין מעריך אותך יותר מאשר אותם. אתה עדיין אדם אמיתי והגיוני, ולא ליצן רעיל, ואני לא אוהב לראות איך אתה נגרר אחרי חבורה נוראית ואלימה שכזו פעם אחר פעם בלי לחשוב.

          1. The pot calling the kettle black אתה קורא את התגובות שלך? אתה רואה כמה אלימות רעל ופגיעה באחר יוצא מהם?פרו פדופילות פרו אונס? מצטער שאני מאמין במערכת המשפט ולא מנסה לתלות אדם ונותן לו את הזכות למשפט הוגן, לפי החוקה. רק חסר שתכתוב עוד מטאפורה על אלכס גונס.

            1. לא קלטת שהוא מנסה להדליק אותך עם המילים האלה שגורמים לו לרטט בגוף? חחחח. הוא מעיד בעיקר על עצמו.

          2. אנחנו לא חשים בטוח במרחב חחחחחחחחחחחח, אמלה אמלה לחוס האיום בא להפחיד ולהטיף לנו. מנהל האגף ההומני, מצפן המוסר בעיני עצמו חחח

            מה קרה נגמרו החיילים לאגף ההומני? אין לך איזה שטות על קולנוע בנגלי או משהו?
            אתה אדם מאד אלים שחושב שהוא הומני חחח
            אנחנו נמשיך פה עד שהורידים יתנפחו לך ולדומיך, זה לא בריא לקנא.
            יאללה לך לחיבוק מהמסטאר

            1. Cyber-bullying זה תופעה מכוערת ומגונה. אין בכלל מקום או רצון לדיון כאן רק להצביע על התופעה.

            2. לג'וס זה ראש האיקוויזיציה.
              פשיסט דתי מוצף שנאה ואלימות שבטוח שהוא הצדק והמוסר.
              הוא האלים מס' 1 באתר – כבר תקופה ארוכה מאוד שאני ממש משתדל לדלג על תגובותיו כדי לקבל מינימום מהגועל הזה.
              חגי מקום שני.
              עוד טרול אלים שכל עניינו באתר לנסות להעליב ולהקטין אנשים.
              יש תקופות שאני מדלג גם על שלו, אבל לפעמים הוא מצחיק אותי עם הניסיונות החלשים שלו להעליב אז במקרה שלו לפעמים אני קורא.
              מה שמעניין פה זה איך הקצוות נפגשים – הפשיסט מימין והפשיסט משמאל ממש קרובים זה לזה.

            3. אמת.
              מסכים עם הדירוג שלך 😁
              הם כנראה מתוסכלים הרבה זמן ומנסים להוציא את התסכולים שלהם פה במסווה של צדיקים נאורים וחכמים.
              מחפשים יחס מה שנקרא.
              הם יוצרים סביבת גלישה לא בטוחה 😂😂😂
              רק חסר שלחוס יראה לנו תמונות של ניסני בביקיני ויהיה אפשר להשעות אותו?

            4. סעמממממק. אפילו להיות הכי אלים והכי פשיסט אני לא מצליח. איזה כישלון מהדהד אני

          3. כפי שכתבתי למעלה, אני מסכים עם אותם אנשים בחלק מהדברים, בנקודות ספציפיות. זה לא קשור לדעה הכללית שיש לי לגבי שמעון/אשך/ברוך ואחרים, שעם כל אחד מהם היה לי עימות אחד או יותר.
            לא עודדתי התנהגות אלימה של סומסום, ואני מצטער אם נפגעת מההתנהגות שלי על רקע מה שהיה אז וגם כתבתי את זה לך בעבר. אבל כן הסכמתי עם הרבה דברים שהוא אמר (בענייני כדורסל הוא היה טוב). "רק שאיכשהו במקרה תמיד אתה טוען שהדעות הכי מטופשות וגרועות שלהם הן נכונות והם צודקים" – אלוהים איך הגעת לזה?! זה כמעט תמיד הפוך.
            לגבי הדעה הספציפית הזאת, עידו כתב מה שכתב ברמזים וכרגיל לא הבנתי את זה, מה גם שאני לא עובר לדום כשעידו בסביבה.

            1. בערך 90% ממה שסומסום כתב כאן היה תקיפה אלימה של כל מי שלא העריץ באופן עיוור את לברון או גילה איזושהי חיבה לגולדן סטייט. לא היה הרבה מעבר. קצת בייסבול. קצת כדורסל, וגם שם הוא לא היה טוב, רק לא גרוע במיוחד כמו הליצן.
              מחקתי את רוב התגובה. אין לי כוח להמשיך. אני יורד מהעץ, סליחה, מתנצל.
              מקבל גם את מה שאמרת.

            1. תשמע אני תפסתי מהאנטר אבל עד כה מה שהוא הראה ב3 שנותיו בליגה פלוס גיליון הבריאות שלו הוא לא שווה את הסכומים האלה גם לא קרוב.
              נראה אם יצליח לתת עונה אחת שלמה בעיקר פלייאוף על הרגליים וביכולת טובה. לי אין הרגשה טובה לגבי זה לצערי. אשמח לטעות אני ממש בעד טריי

            2. מה שהוא הראה + בריאות = חוזה ג׳ורדן פול.
              רק הבריאות היא השאלה כאן, ולכן הפשרה.

            3. אני מנחש שחלק מהשכר יהיה תלוי בכמות המשחקים שלו. כמו שכתבתי אם הוא ייתן עונה בריאה וטובה מן הסתם הסכומים שהיו מוצעים לו היו קופצים לסביבות הג'ורדן פול (הוא שומר מדהים) ואם ההוקס יתנו עונה הגנתית טובה הוא יהיה מועמד לאחת מחמישיות ההגנה כך שלדעתי מדובר באחלה עסקה ל2 הצדדים.

            4. רק חלק קטן מתומרץ (1.25 מיליון כל עונה).

  7. עכשיו כשהאנטר חתום להוקס יש את הגרעין שלהם לשנים קדימה: יאנג קולינס האנטר. כפי שראינו זה לא שהולכים חבוא שמות גדולים להוקס בשוק החופשי, ומה שהם צריכים בעיקר לנסות זה להשאיר את מי שכבר נמצא. לדעתי זה חוזה שהוא ווין ווין ל2 הצדדים. האנטר בריא הוא קריטי להצלחה של ההוקס ואם יפרוץ השנה סוף סוף הוא בהחלט היה מקבל בקיץ הצעות גבוהות יותר.

    1. מה שלומך שמעון עילוי? אני שמח שהוד גאונתך מחווה דעתו על קראודר משונמך. אבל משהו אחד אני לא מבין כבודו. איך מיקמת את ההוקס במקום ה4 במערב עם ה0 כישרון שאתה טוען שיש להם ועם מאמן מקובע ואידיוט (וכנראה גם הנהלה מחרידה) לתשובתך אודה

        1. אוקי טז"מ נקרא לך ככה. זה פשוט גורם לי לתהות למה אתה לא קורא לעצמך בשם האמיתי שכולם קוראים לך בו וכולם יודעים אותו.. ממי אתה רוצה להסתיר את החרא שאתה מורח כאן?

    2. אני דווקא עם חגי לגבי החוזה הזה. זה חוזה מצויין לאטלנטה.
      בסוף שחקן חמישייה היום בליגה שווה 20 מליון+ והאנטר הוא שחקן חמישייה לכל דבר בטח שתקרת השכר תכו עולה למחוזות שלא ידענו עליהם (מדברים על קפיצה של 40%).
      האנטר הוא מגן טוב וארוך שמסוגל לקבור את העור מ3 וזה חשוב לכל קבוצה בליגה.
      הוא חייב לשפר את השליטה בכדור ואת היציבות בקליעה אבל זה חוזה שאין מה לטעות איתו.

    3. לגבי הגרעין של אטלטנה, אני לא חושב שקולינס ישאר יותר מדי, קולינס מגן לא טוב שלא מסוגל לשמור על מספרי 4 הארוכים אני לא מדבר בכלל על 5, התקפית הוא תלוי לחלוטין ביאנג או במארי בעונה הבאה (אני מאמין שגם הוא יריץ איתו פיקנאדרול או שיוציא לו לשלושה). קולינס רוצה תפקיד גדול יותר בהתקפה והאמת המרה שהוא פשוט לא מספיק טוב לכך, כשמיאמי שיתקה את יאנג עם הבליץ האכזרי קולינס היה הנפגע העיקרי.
      .
      הייתי רוצה לראות את גיילן ג’ונסון מקבל דקות ולא מוקפא בגי ליג כ4 של אטלטנה (גם אם בהתחלה זה יהיה 15-20 דקות) הוא מגן טוב משמעותית מקולינס מסוגל לקבור את העור מ3 (37.5% בגי ליג). זה יכול ליצור חמישייה הרבה יותר מאוזנת.

  8. בסוף יצא קצת מוזר עם ההארכות רוקי כשכל חמש הבחירות הראשונות האריכו וגם שלוש האחרונות אבל לא הרבה ביניהם.

    1. מצטער שהמידע על הסאנס התברר כנכון.
      רק להבהרה – זו לא קמצנות אלא פקפוק בו כשחקן.
      כמו הלייקרס וקרוזו שהרבה טועים וחושבים שזה היה מהלך כלכלי.
      עדיין יכול להיות שזו טעות של הסאנס, אבל אם יתברר שכן, סביר שבעלים חדש ישלם מה שצריך בקיץ הבא כדי לשמור עליו, רק כנראה יותר משזה היה עולה היום.
      ואולי הם בכלל צודקים ? לא יודע, לי הוא נראה די טוב.

  9. עם ההחתמה של האנטר, אטלנטה עם שביעייה חתומה של טריי,מארי,האנטר,קולינס וקאפלה שאוקונגו ובוגדן.
    נכון שחלקם מועדים לפציעות, אבל במידה ולא ייפצעו מדובר בחבורה במתחילה להיכנס לשיא הקריירה שלה ויכולה לרוץ קדימה 3- 4שנים.
    אצלי היא שנייה אחרי מלווקי לצאת מהמזרח.

    1. קאפלה ובוגדן מעבר לשיא. בוגדן פורצלן גם ככה.
      אוקונגו זה נגר על אבל יש הגנה לפחות. קולינס זה פח זבל בפלייאוף נעלם תמיד. האנטר זה פורצלן 2 אם הוא ובוגדן מתנגשים אחד בשני יש רסיסים על כל הפרקט.
      הסגל שם לא קרוב להיות קונטנדרית. הם תלויים רק בטריי הם יגיעו לאיפה שטריי יגיע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט