שאלה לכל קבוצה – מזרח/ שחר צ'קוטאי

ליגת ה-NBA כבר ממש מעבר לפינה (לחג, במקרה שלנו) ולכבודה נעלה 'שאלה לכל קבוצה'. נתחיל במזרח שהצליח באופן נדיר לנצח בעונה שעברה את המערב במאזן ביניהם.

מילווקי באקס:

האלופה לשעבר הפסידה לבוסטון בשבעה משחקים בלי אחד השחקנים החשובים שלה. קריס מידלטון הראה שהוא הרבה יותר משחקן משלים טוב, ביום נתון הוא יכול להיות שווה ליאניס ולשאר הכוכבים בליגה. הבעיה שהוא לא יציב, גם במשחקים וגם בבריאות. האם העונה בגיל 31 הוא יצליח להיות יציב?

פילדלפיה 76'רס

אם במילווקי דיברנו על בריאות, אז בפילי צריך להכפיל את המשוואה. הארדן ויתר על כסף (דבר שלא ברור מאליו) כדי שהקבוצה תוכל להתחזק וכעת הם מוכנים ללכת עד הסוף. השאלה היא האם אמביד והארדן יצליחו להישאר בריאים, במיוחד בפלייאוף.

אורלנדו מג'יק

עוד קבוצה ששייכת לאלת הפציעות. אמרתי בפוד של הכדור הכתום, העונה המג'יק בוחרים את החמישיה שלהם לעתיד. אני באמת חושב שיש למג'יק סגל ששווה כניסה לפלייאין, השאלה הגדולה היא סביב הבריאות. בעיקר פולץ ואייזק. מי יצליח להיות משמעותי ולהוציא שפן מהשרוול?

שארלוט הורנטס:

בעונה שעברה הם היו מצויינים בהתקפה אבל נוראיים בהגנה. בקיץ הם איבדו את מיילס ברידג'ס, כך שהתפקיד הגדול שלו בהתקפה נשאר פנוי. השאלה היא מי ימלא את חסרונו, האם זה וושינגטון או מקדניאלס, או אולי מישהו אחר לגמרי?

אטלנטה הוקס:

איך השילוב בין יאנג למארי יעבוד התקפית? הגנתית החיבור יכול לעבוד, התקפית קצת פחות, שניהם צריכים כדור בידיים וזאת בעיה. במעט שראינו בקדם העונה שניהם הראו יכולת טובה כאשר השני לא היה.

קליבלנד קאבלירס:

בניגוד לאטלנטה שם בעיה בחיבור ההתקפי, בקליבלנד הבעיה היא דווקא בצד ההגנתי. בניתוח העונה של קליבלנד התייחסתי לנושא ההתקפי שמיטשל ולגארלנד יכולים לשתף פעולה. בהגנה שניהם יחסית נמוכים ושומרים חלשים, לכן השאלה הנדרשת – מי יעשה הגנה על הגארדים?

שיקגו בולס:

בפרשת פרה אדומה מובא העניין החשוב – שלא עלה עליה עול. הבעיה בשור האדום שכל העול נופל על דרוזן ולוין. בקיץ הם הביאו וטרנים שיכולים לעזור, הצעירים חזרו מפציעות ונראה שיש באמת סיכוי שלא כל העול יפול על הצמד. האם כך זה יקרה?

בוסטון סלטיקס:

על הנייר הם עשו קיץ טוב – שברו סוף סוף את תקרת גמר המזרח, הביאו את ברוגדון וגלינרי ונראו בדרך לעונה חלומית. מאז גלינרי גמר את העונה, ווילמאס נפצע ומחלים מניתוח, והמאמן, שהיה מעולה בחצי השנה של העונה מושעה לשנה. איך בוסטון תתאושש מכך שהמאמן שלה מושעה?

ברוקלין נטס:

אחרי כל התלאות שעברו בברוקלין מגיעים בסוף לתחילת העונה. יש המון שאלות לקבוצה הזאת, מה שבטוח שיש סגל משלים די טוב. השאלה שלי היא דווקא לבן סימונס, הוא הגיע לקבוצה שבה הוא יכול לעשות מה שהוא טוב בו שזה הגנה וניהול משחק. האם יש עוד תקווה לקריירה של בן סימונס?

ניו יורק ניקס

לכבוד הבחירות בישראל הניקס לקחו צד ובחרו בשמאל חזק (בצחוק כמובן, בלי דיונים סביב זה). הגעתו של ברונסון פותרת את החוסר ברכז השאלה היא על בארט ורנדל, האם הם יכולים להיות יותר אקטיבים גם בלי הכדור? ובאופן כללי, מה הניקס צריכה לעשות כדי להיכנס לפלייאוף?

מיאמי היט:

הם קשוחים, הם נושכים, והם היו מרחק שלשה אחת מגמר שני ב-3 עונות. אחת הדרכים העיקריות של מיאמי לפרוח היא לקחת את אלו שרוצים להוכיח ונותנים להם במה. ההחתמה של אולדיפו יכולה להיות משמעותית, יש לו המון להוכיח והצלחה שלו יכולה להוביל את מיאמי לגמר האם הוא יהיה הבורג החסר?

טורונטו ראפטורס:

כבר כמה עונות שמדברים עליו בתור השחקן שיפרוץ ואחרי שהוא לא מצליח לקפוץ מדרגה, נשאלת השאלה האם או ג'י אננובי באמת יכול לבצע קפיצה או שנתייחס אליו בתור שחקן משלים ודי?

וושינגטון וויזארדס:

ביל חתם על חוזה חדש, פורזינגס הראה יכולת טובה בעונה שעברה ושאר השחקנים כבר מוכנים. הסתכלות בסגל מראה קבוצה בינונית במקרה הטוב. איך וושינגטון יכולה לצאת ממעגל הבינוניות שלה? אולי לוותר על נכסים כמו דני (יכול להתאים לקליבלנד וממפיס)

דטרויט פיסטונס

איך יתקדם פרויקט הצעירים והאם באגלי יצליח למצות את הפוטנציאל סוף סוף?

אינדיאנה פייסרס:

טנקינג מוחלט. יעבירו את מיילס טרנר למקום אחר? (שארלוט יכולה להיות אחלה יעד עבורו)

אשמח לשמוע את דעותיכם.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. לפי המשחקים מול טורונטו בהכנה, נראה שהסלטיקס בבעייה מול קבוצות חזקות בעיקר ברמת המחליפים אם מוציאים מהמשוואה את ברוגדון וגראנט וויליאמס. המאמן המחליף לא מספק בינתים פתרונות מספיק טובים.

  2. לגבי אננובי, שחקן שיכול לפתוח בכל חמישייה. נרס שם אותו במחליפים אבל הוא כבר ברמה של חמישיות. זה ברור.

  3. שאלות מצויינות. חסרה השאלה לשיקגו בקשר ללונזו בול. עוד שאלה מעניינת היא 'כמה מאופסת תהיה ידו של דנקן רובינסון', כי אם הוא יחזור ל-45-48% מיאמי יכולה לנצח את המזרח

  4. נראה לי שמילווקי תצליח פחות מהתחזיות. יאניס זה יאניס אבל הולידי הזדקן ובעיקר אין להם מספיק עומק
    .
    שרלוט נראה לי תשתתף במרוץ אחרי ויקטור.
    .
    מענין עם טיבדו יחזיק מעמד. שנה שלישית שלו הוא כבר בטח שחק את העצבים לכל הקבוצה.
    .
    מת על מיאמי. כל שנה מוצאים איזה שני שחקנים בסלווג' של הנבא ומבגיעים איתם לקצה הפליאוף אבל עם כוכב אחד בלבד קשה להגיע על הסוף ולאורי כבר לא יכול לשרוד עונה שלמה.

  5. חושב שברונסון והחוזה החדש ידחפו את בארט לעונה טובה. אם טופין או רובינסון יוכיחו שאפשר לסמוך עליהם, טרייד על רנדל יעזור לניקס לצמוח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט