הגולדן סטייט ווריורס הגיעו לסיכומים עם שחקני הקבוצה ג'ורדן פול ואנדרו וויגינס על הארכות חוזיהם. ג'ורדן פול סגר על הארכת חוזה רוקי בגובה 140 מיליון דולר לארבע עונות כאשר 123 מיליון מתוכם מובטחים ועוד 17 מיליון מגיעים כתמריצים תלויי ביצועים (של הקבוצה או השחקן). אנדרו וויגינס סיכם על הארכה בגובה 109 מיליון לארבע שנים כאשר העונה האחרונה היא אופציית שחקן. להארכות שיחלו רק בעונה הבאה משמעויות כלכליות עצומות עבור הווריורס כאשר הםן בעצם מחייבות את הקבוצה לתשלומי מס אדירים בעונת 2023/24 לפחות.
עבור וויגינס שזכה למיתוג מחדש של עצמו כשחקן עם המעבר לווריורס זו תהיה ירידה בשכר מכיוון שבעונה הקרובה ישתכר 33 מיליון דולר. הבחירה הראשונה בדראפט של 2014 הראה שאחרי הכישלון היחסי בשנים במינסוטה הוא יכול להצטיין בתפקיד מוגדר שאינו מחייב אותו להיות השחקן המוביל. עבור הווריורס זהו ערך מצוין עבור שחקן משמעותי ברוטציה שיכול היה להרוויח יותר אם היה מחכה לתום חוזהו בסוף העונה הקרובה.
מבחינת הווריורס ההארכה של פול מסמנת אותו כשחקן שאמור להוביל את הקבוצה בעתיד עם הזדקנות הדור של קרי, תומפסון וגרין. פול נבחר על ידי הווריורס במקום ה-28 בדראפט 2019 והתקשה מאד בעונת הרוקי שלו. אבל בשתי העונות מאז גילה שיפור גדול משנה לשנה ובעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 18.5 נקודות למשחק ב-55% אפקטיבי לצד 4 אסיסטים.
כצפוי החוזה של טיילר הירו במיאמי סימן לווריורס את גבולות הגזרה לגבי מה שפול יסכים לחתום עליו ובקבוצה יקוו שהסיכום על חוזה גבוה במעט יעזור גם להשאיר מאחור את הטעם הרע מהתקרית המכוערת בה דריימונד גרין שלח אגרוף לפרצופו.
פול הוא השחקן השביעי ממחזור דראפט 2019 שזוכה להארכת חוזה אחרי זאיון וויליאמסון (1) , ג'ה מוראנט (2), אר ג'יי בארט (3), דריוס גארלנד (5), טיילר הירו (13) וקלדון ג'ונסון (29). לקבוצות ולשחקני המחזור הנותרים יש עד ל17.10 להגיע לסיכום על הארכת חוזה או שבתום העונה הקרובה הם יהפכו לשחקנים חופשיים מוגבלים.
*
בחדשות אחרות – הדאלאס מאבריקס על סף סיכום עם פאקונדו קאמפצו. הגארד הארגנטינאי שיחק בשתי העונות החולפות בדנבר נאגטס.
*
קבוצות הליגה צריכות בימים הקרובים לפני פתיחת העונה לצמצם את הסגלים מהמקסימום המותר בקיץ שעומד על 20 שחקנים ל-15 שהוא סגל עונה רגילה. לפיכך צפויים הרבה חיתוכים כאשר בין השמות שיכולים להיות אטרקטיביים לקבוצות המחפשות חיזוק אנחנו צפויים לראות גם שחקנים כמו קמבה ווקר ודרק פייבורס.
רן הנרגן
15 אוק 2022 20:47:29אני מעתיק את זה לפה עם קצת עידכונים.
גורדן פול חתם על חוזה של 140 מיליון ל 4 שנים. 17 מיליון זה כסף שמוגדר כבונוסים. חלקם מוגדרים כבונוס לא סביר שזה בונוס על זכיה ב אליפות או תואר שחקן ההגנה של השנה או חמישית אול-נבא. (הירו חתם ל 130 מהם 10 מיליון היו בונוס לא סביר)
.
בונוסים כאלו לא נכללים בכסף שנספר לצורך מס. עבור ג"ס יש לזה משמעות עצומה כי על כל מיליון דולר נוספים שהיא תשלם לפול היא צריכה לשלם 7 – 8 מיליון דולר נוספים מס. זכרו שהשנה הבעיתית לג"ס היא השנה הבאה וגם החוזה של פול מתיחס לשנה הבאה.
.
הסכום הזה גבוה ב 10(17 לפי גרסת גילרי) מיליון ממה שהערכתי לפני שבועיים. לא ברור אם לאגרוף של דרימונד היה משמעות , יתכן שבעיקבותיו ובעיקבות ההבנה של ההנהלה שזו השנה האחרונה של דרימונד (זה לא נגמר עד שזה נגמר) קל היה להם לקבל את ההחלטה לשלם לפול קצת יותר ממה שרצו לפני שבועיים.
.
123 (יכול להיות קצת יותר) מיליון מובטחים שזה לא הרבה יותר מאשר הירו (120 מיליון מובטחים) אבל הסיכוי של פול לזכות באליפות בתקופת החוזה גבוהה משל הירו. השנה הראשונה תהיה 27.3 מיליון לפני הבונוסים.
עידו גילרי
15 אוק 2022 20:48:45התכוונתי לכמה מהכסף לא מובטח…זו הייתה מחמאה להערכה שהייתה ממש לפני הדיווח של סלייטר.
דדי
15 אוק 2022 21:03:10זה לא נכון לגבי הבונוסים – מה שמשולם מחוייב במס, לא משנה אם העריכו אותו קודם כסביר או לא.
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:04:00ברגע שהוא משולם רק …
דדי
15 אוק 2022 21:15:40נכון, אז מה ההבדל מבחינת הקבוצה והמס ?
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:26:09אין הבדל.
רן הנרגן
15 אוק 2022 21:26:40ההבנה שלי מהטקסט של ה CBA שזה בדיוק ההבדל, בונוס לא סביר לא נספר למס. בשנה אח"כ הוא כבר הופך לבונוס סביר.
דדי
15 אוק 2022 21:29:18לא קראתי בטקסט, אבל זה משהו שאני יודע – כל בונוס שמשולם חייב במס. אז לחישובי מס (וגם לחישובי תקרה קשיחה), זה פשוט לא משנה איך בונוס הוגדר.
גם אם הוגדר סביר ובסוף לא שולם = לא חייב במס מן הסתם…
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:30:30זה לא נכון רן.
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:31:18לפני חישוב המס בונוסים לא סבירים שהושגו מוספים ובונוסים סבירים שלא הושגו מופחתים.
thetroll
15 אוק 2022 21:51:32אז למה ההגדרה הזאת משמשת. אם אין הבדל במס למה מגדירים חוזית בונוס סביר ולא סביר? למה עושים את האבחנה הזאת בכלל בחוזה? יש לזה איזו משמעות אחרת? סתם סקרנות.
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:56:27אם זה נספר תחת תקרת השכר או לא. לווריורס זה לא ממש משנה.
thetroll
15 אוק 2022 22:05:37תודה
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:57:27וזה גם עניין טכני – זה סביר בתנאי שזה הושג בעונה הקודמת. כל עוד זה לא הושג – זה לא סביר
דדי
15 אוק 2022 22:12:25זה בעיקר משמעותי בטריידים, וגם קצת בסיטואציות שבהן אתה מחתים שחקן עם מקום מתחת לתקרה.
thetroll
15 אוק 2022 22:25:18אוקי תודה
דדי
15 אוק 2022 20:59:32פייבורס כבר נחתך אבל הוא רחוק רחוק מהשחקן שהיה.
פול קיבל פחות או יותר מה שכתבתי ששמעתי + בונוס דריימונד כמו שהערכתי.
לא יודע מה עם האנטר – לדעתי אטלנטה חייבים להאריך אותו.
לגבי קמרון ג׳ונסון שמעתי שהסאנס לא מתלהבים לשלם לו וזה יקרה רק אם יקח חוזה אטרקטיבי (אני יכול להעריך 15 לשנה ומטה), אבל זה היה לפני ההחרפה של הדרמה עם קראודר אז אולי משהו השתנה בנכונות של הסאנס לשלם.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15 אוק 2022 21:05:43אם הסאנס לא מתלהבים לשלם לא רק לאיטון אלא גם לקמרון, זה כבר נראה לי לא קשור לשחקנים ספציפיים אלא למי שמקבל שם את ההחלטות. ונראה לי שהוא מקבל החלטות גרועות, אז נראה לי שזה לא ג'יימס ג'ונס אלא הבוס שלו שמתעקש משום מה לחרב את התחזית שלי על פיניקס ומילווקי בגמר. ממש מעצבן.
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:07:24קאם ישחק בסאנס השנה גם בלי הארכה. אז לתחזית שלך זה פחות קשור – לעתיד שלנו קצת יותר.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15 אוק 2022 21:10:13נו, וזה באמת מה שצריך שם עכשיו? עוד דיסגרנטלד פלייר? לא חושב שאפשר להניח שזה לא ישפיע על העונה הבאה.
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:11:56בוא לא ניסחף לא כל בחירת סיבוב ראשון מגיע לסיכום על הארכה. זה לא הופך שחקן לדיסגרנטלד. יש לו עונת חוזה והוא יכול לממש את מה שלא קיבל עכשיו בסופה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15 אוק 2022 21:19:09נכון שלא כל בחירת סיבוב ראשון מגיע להסכמה על חוזה, אבל אני מניח שאלה שלא מגיעים להסכמה פחות מרוצים מאלה שכן. בנוסף, הרוב המוחלט של בחירות ראשונות בדראפט כן מגיעים להסכמה על חוזה, אז כאשר שחקן רואה שלא רק שלא רוצים לשלם לו, אלא גם לשחקנים אחרים, הוא יכול לחשוש שלא יציעו לו חוזה טוב גם בשנה הבאה.
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:25:14מאיפה הבאת את זה זה רחוק שנות אור מהמציאות. כמה לדעתך חותמים בממוצע הארכה כל שנה טרום רסטריקד פרי אייג'נסי?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 אוק 2022 09:31:41לא הבנתי את מה שכתבת, אבל לחדד – אם אנשים מתרשמים שיש להם הנהלה שלא רוצה לשלם, ולטעמי הסיפור עם אייטון הוא לגמרי כזה, וסיפור עם ג'ונסון בהחלט יכול להתווסף אליו, אז זה משפיע על אנשים והם מתחילים לחשוב איך לעוף משם. מכיר את זה היטב ממקומות עבודה – אף אחד לא רוצה לעבוד בשביל קמצנים או להרגיש שמשלמים לו פחות ממה שהוא שווה. ואלה דברים שמתפשטים מהר מאד בין העובדים.
עידו גילרי
16 אוק 2022 09:37:08התייחסתי לטענה שרוב גדול של בחירות הסיבוב הראשון מגיעים להסכמה על הארכת חוזה כמו פול.
עידו גילרי
16 אוק 2022 09:38:21ומכיוון שזה ממש לא המצב אז לדעתך רוב בחירות הסיבוב הראשון משחקים את העונה האחרונה בחוזה הרוקי שלהם מתוסכלים.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 אוק 2022 13:24:43זה לא מה שכתבתי. כתבתי שהרוב המוחלט של בחירות ראשונות, כלומר בחירה מספר 1, מאריכים. אם קמרון כזה סתם מקבל הצעה שמבאסת אותו זה דבר אחד, אבל אם הוא בארגון שלא הציע הארכת מקס לבחירה 1 שאינו פצוע הוא בהחלט יכול להתחיל לחשוב שלא רוצים לשלם כאן. עכשיו אפשר להצביע על ברידג'ס ולהגיד שפיניקס כן מוכנים לשלם, אבל זה היה לפני שסרבר הסתבך. בקיצור, עננים כבדים בשמי פיניקס כרגע, והייתי נזהר מאד מלהוסיף עליהם עוד כמה סימני שאלה רק כדי לחסוך מיליון או שניים או עשרה.
עידו גילרי
16 אוק 2022 13:28:35אהה אז לא הבנתי אותך נכון. בכל מקרה דינו של קאם ג'ונסון לא כשל בחירה ראשונה ובכל מקרה אני מאמין שנראה אותו סוגר הארכה עד מחר.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 אוק 2022 14:12:15אמן ואמן
דדי
15 אוק 2022 21:17:57זה מה ששמעתי לפני איזה חודש לפחות.
בהחלט יכול להיות שדברים השתנו.
thetroll
15 אוק 2022 21:40:17צודק בכל מילה מאנו.
חגי "התותח" ניסני
15 אוק 2022 21:20:51דדי מה אתה שומע בקשר להאנטר? אפילו אם הוא עובר בטעות ליד עט זה ירגיע אותי ואני אאחז בזה. סעעעמק שלנק תסגור את זה החוזה הזה כבר
דדי
15 אוק 2022 21:31:28לא שומע כלום. רק אמרו לי שבאופן כללי ההוקס הם לא קבוצה שאוהבת לשלם.
לדעתי הם חייבים לסגור איתו, אבל כאמור לא יודע כלום נכון לעכשיו.
טריי זריקה מחשידה
16 אוק 2022 07:00:47ולשלם אובר פיי? האנטר עד עכשיו הראה שהוא שווה ביום טוב 10 מיליון. אתה רוצה לתת לו 25?
חגי "התותח" ניסני
16 אוק 2022 07:12:29נכון 10 מליון. עזוב הוא קרואדר משונמך שפשוט יעשו עליו טרייד וידחפו אותו לסאנס תמורת המקור.
טריי זריקה מחשידה
16 אוק 2022 11:38:44הוא לחלוטין רמה של קראודר לפי מה שהראה עד עכשיו
חגי "התותח" ניסני
16 אוק 2022 13:45:50ברור. ברור. "לחלוטין"
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15 אוק 2022 20:59:39מהמוצדקים שבחוזים.
דדי
15 אוק 2022 21:03:51לדעתי מוגזם אבל לא מופרך.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15 אוק 2022 21:08:32למה מוגזם? כמו ששמעת פלוס בונוס על האגרוף נשמע לי סביר. גם, אאל"ט, אין להם יכולת להחתים שחקנים חופשיים, והוא יכול למצוא הצעות אחרות, לא? אז קשה לי לראות איזה לברג' יש להם בעסקה, לא?
דדי
15 אוק 2022 21:17:12מוגזם כי בשורה התחתונה לדעתי זה עוד שחקן שישי סקורר של me first.
Dor
16 אוק 2022 00:26:30מדויק. יש שם קצת wishful thinking שיש להם עוד סטף ביד
טריי זריקה מחשידה
16 אוק 2022 07:01:14מסכים. קלרקסון משופר
thetroll
15 אוק 2022 21:34:31לא מוגזם ולא מופרך ואם לא המצב הכספי של הלוחמים שנה הבאה שידרוש מכולם לעשות ויתורים זה היה מקס על מלא.
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:36:38מי בדיוק ידרש לוויתורים?
thetroll
15 אוק 2022 21:38:12שחרר
עידו גילרי
15 אוק 2022 21:42:28מי שמדבר…
רן הנרגן
15 אוק 2022 21:38:23ההנהלה הנוכחית עדין לא פיספסה כשנתנה חוזה גדול לשחקן שגדל אצלה (קרי, קלי, גרין) ולמעשה גם במהלכים גדולים אחרים (בוגוט, איגואדלה, KD) טעתה רק פעם אחת עם אוברה. פול קולע פחות טוב מקרי מהשלוש אבל השאלה הגדולה לגביו היא היכולת להיות מנהיג לחברה הצעירים. אם יש לו את זה זה שווה כל דולר בחוזה הזה.
thetroll
15 אוק 2022 21:44:12נכון. לכאורה תמיד יש הימור בחוזים האלה. אבל למעשה אין הימור. כי הם לא יכלו לוותר על הפונציאל שלו ואם הם לא היו נותנים לו את זה הוא היה מקבל את זה בקלות מיותר מקבוצה אחת. למעשה הוא זה שעשה להם טובה הוא היה יכול לקבל מקס מלא. כמובן שההימור הוא פציעה סטייל קאזינס וכד לכן יש גם הגיון בלהתפשר זה לא לשם שמים.
טריי זריקה מחשידה
16 אוק 2022 07:01:46לא היה מקבל שום מקס מלא
thetroll
16 אוק 2022 22:33:03היה
thetroll
15 אוק 2022 21:13:20לא מבין את ההפתעה היה ברור שהוא יקבל סוג של מקס כבר בשנה שעברה כשהיו פה ושם משחקים שאי אפשר היה להבחין מי זה פול ומי זה סטף. הבן אדם משחק עם הקלעי הטוב בהיסטוריה ועוקף אותו מהקו.
מהמשחקים של קדם העונה נראה שהלוחמים הולכים על העונה הזאת בגדול. אני רוצה טבעת חמישית לסטף שכל מי שעוד לא הבין יבין סוף סוף את מקומו ההסטורי. זה יעמיד דברים על דיוקם. זה מצחיק לראות את כל הדירוגי שחקנים המגוכחים האלה בבליצ'ר או espn ששמים אותו שלישי רביעי כזה אחרי יאניס יוקיץ ולפעמים גם דונצ'יץ' והמהדרים בהקטנתו שמים לפניו גם את דוראט.
לטעמי הוא השחקן הכי טוב בליגה והכי חשוב בליגה וביי פאר. לא בניקוד פנטזי של מליוני המנג'רים הוירטואלים אחא בכדורסל אמיתי. צריך עוד טבעת אחת כדי שזה יהיה לא רק ברור לכולם אלא גם בהיר ונהיר לכלום. עד אז אני לע אתווכח עם מי שיגיד חי שאני טועה.
נקוה לעונה בריאה.
טריי זריקה מחשידה
16 אוק 2022 07:02:51פול לא קרוב בכלל לסטף חח אף אחד לא שומר עליו ומשחק מול מחליפים. אם היו שומרים עליו כמו על סטף הוא קולע 5 נק למשחק
thetroll
16 אוק 2022 22:34:59אף אחד לא קרוב לסטף זה נכון. אבל אם יש מישהו שיש לו את הפוטנציאל להגיע למשהו דומה זה לפול.
רפיקי
15 אוק 2022 21:23:55מצד אחד עם הפוטנציאל שלו הגיוני שירוויח כל דולר.
מצד שני,כאוהד, מספרים כאלו מדאיגים אותי, יש כאלו שזה עושה להם רע.
thetroll
15 אוק 2022 21:37:39זה נכון אבל את זה אף אחד לא יכול לדעת מראש .
הקיפוד
15 אוק 2022 22:01:29גולדן נתנה חוזה גבוהה מדי לפול ובתזמון בעייתי מאוד, חוזה זה אומר פחות או יותר ויתור על דריימונד ועל וויגנס, לפחות הראשון להשקפתי בטופ 2 בחשיבות אצלם והשני הראה שהוא מספר 2 באלופה (לא מוותרים על נכסים כאלו מהר מדי), פול בפלייאוף הראה מצד אחד מלא כישרון ומצד שני רגעים שהוא לא יכול לשחק כי הוא בור הגנתי שלא יכול להיות בפלייאוף.
אבל זה עדיין לא הבעיה המרכזית שלי בחוזה, אני אישית לא מאמין שאפשר גם הווה וגם עתיד, ולכן צריך להחליט על אחד מהם ולהתמקד בו ולתחושתי וכך אני מניח שלכולם היא תעדיף את ההווה, ולכן היה עליה להטריד את פול והצעירים עבור נכסים אחרים שיעזרו לה במיידי ולכן החוזה הזה בעייתי כי הוא הופך את פול לחוזה פחות סחיר ולכן היא אולי רצתה להראות שהיא מטפחת את העתיד אבל בפועל לדעתי היא פגעה משמעותית בהווה ותשלם על זה מחיר, אם היא באמת רצתה להשאיר אותו, טוב שהיתה עושה אם מחכה לסוף השנה ואז מחליטה מבין השלושה את מי היתה משאירה, אז גם אירוע דריימונד היה נעלם
thetroll
15 אוק 2022 22:15:10לא מסכים בכלל. פול חשוב מאוד גם להווה לדעתי בלעדיו לא היתה אליפות. כשהימרתי על הלוחמים כאלופים לפני הפחיאוף בשנה שעבקה הוא היה הסיבה העיקרית לזה.הם מצאו/המציאו/יצרו עוד שחקן יוצר לא ברמה של דוראנט אבל דומה ומה שיש זה מספיק כדי שיהיו להם הרבה כלים התקפיים מסביב לסטף.
ותיקח בחשבון מצב שוויגינס ודריי יתפשרו בשנה הבאה. וויגינס יכול להיות שיסכים לירידת שכר או לחוזה מדורג שיהיה נמוך בשנה הראשונה ויגדל. כנל גרין. מאיירס ימצא פתרונות אני משוכנע.
דדי
15 אוק 2022 22:14:41מעניין אם יציעו לוויגינס הארכה.
גם אם הם מתכננים לא להשאיר אותו, אם הם חושבים שיוכלו למצוא בקלות קבוצה עם מספיק מקום בתקרה שתרצה אותו תמורת ״כלום״ – זה כבר שווה את זה.
עידו גילרי
15 אוק 2022 22:15:19יש להם מספיק זמן לסגור את זה.
רן הנרגן
15 אוק 2022 22:40:27ודאי שיציאו, להערכתי קצת פחות מאשר לפול (מיליון או שנים לשנה הראשונה של החוזה) ואני מעריך שוויגינס יקבל את זה. הוא כבר קיבל מעל ל 170 מיליון בחוזים והשנים שעבר במיניסוטה לימדו אותו שאפשר לסבול גם כשמרוויחים 30 מיליון לשנה.
.
אם לא יהיה שינוי בכללי המס הם חייבים לותר בשנה הבאה על אחד החוזים הגדולים מבין קלי, גרין או וויגינס. במקרה הגרוע יצטרכו להוסיף בחירת סיבוב ראשון כדי לפרוק את החוזה של גרין אבל זה אפשרי. במקרה הטוב קבוצה צעירה תהיה מוכנה לתת לו חוזה של 80 עד 100 והוא יעשה POT-OUT מהחוזה לשנה הבאה. במקרה הזה ג"ס תשלם בערך 320 מיליון ובזה הם יוכלו לעמוד.
trusttheprocess
15 אוק 2022 23:15:01פול קיבל אקסטרא 40 מליון בגלל האגרוף שקיבל מגרין
בגלל זה ישב בשקט ולא אמר כלום
עידו גילרי
15 אוק 2022 23:29:01talk about a sucker's punch…
Dipsy
15 אוק 2022 23:35:21הסכומים היום בכדורסל מבאסים ממש, זה כבר נראה לא טוב וזה שאנחנו מקבלים בהבנה גם שהתקרה תעלה בשנים הבאות בזמן שהרבה שכירים בעבודות רגילות אוכלים חרא ויכולים לחלום על העלאת שכר, יש בזה טעם רע בעיני.
עידו גילרי
15 אוק 2022 23:36:29אז אתה מעדיף שהבעלים יתעשרו יותר?
trusttheprocess
15 אוק 2022 23:52:59אני בטוח שאם פול היה מרוויח 20 דולר לשעה אז השכירים בעבודות הרגילות היו מתעשרים
Pistons
16 אוק 2022 00:00:18החתמה מעולה של הווריירס. קיבלו שחקן עם אחלה פוטנציאל במחיר סביר (מי יודע אם יממש את הפוטנציאל. גם אם ישאר ביכולת הנוכחית, הוא שווה את זה).
יאללה, עכשיו להעיף את גרין הנגר. הייתי נותן לו באזור ה-5-7 מיליון לעונה. בטח שלא מחוזות המקס כמו שהוא חושב ובטח שלא בגילו.
אם קליי ימשיך באותה יכולת מהפלייאוף, גם עליו אפשר לוותר. במשחקים שראיתי נראה שהוא זורק לא מעט זריקות קשות כי הוא לא מצליח להשתחרר לזריקות שהוא רוצה וליצור מכדרור קשה לו.
Pistons
16 אוק 2022 00:01:08תוספת קטנה – כמובן שאף אחד מבטיח שפול ישמור על היכולת שלו. יכול להיות שהוא גם יהיה פחות טוב, אבל בכללי זה סיכון ששווה לווריירס לקחת.
דדי
16 אוק 2022 00:27:47טא-דאם.
דדי
16 אוק 2022 00:38:04טוב, אם לא תעדכנו זו סתם תיראה כמו (עוד) תגובה מוזרה שלי…
רפיקי
16 אוק 2022 00:45:00הארכה גם לאנדרו..
דיי קל להמר עכשיו שעד סוף 2023 לפחות אחד מהצמד קליי את דריימונד לא יהיה ווריור.
Smiley
16 אוק 2022 01:17:30נראה כאילו הם בונים שתומפסון וגרין יקחו מקסימום 20 לעונה בחוזים ארוכי טווח הבאים שלהם
Klay Thompson
16 אוק 2022 01:31:43מראים לגרין את הדלת החוצה
אשך טמיר המקורי
16 אוק 2022 05:39:30צריכים להראות לו את החלון
טריי זריקה מחשידה
16 אוק 2022 07:04:22😂😂😂 שווה שכר מינימום
ברוך רובין
16 אוק 2022 01:50:31היה צפוי שלא יוותרו על אנדרו וויגנס, גילרי הם יראו את הדלת לקליי
עידן
16 אוק 2022 04:49:29ההנהלה של הווריירס שוב שיחקו אותה.התנהלות חכמה וחשיבה על העתיד במקום לשלם לשחקנים על העבר שלהם שעליו הם בכל מקרה קיבלו כבר את הכסף הגדול.
כנראה עונה אחרונה של דריימונד בווריירס אלא אם כן יעשה opt in בקיץ הבא או יקח הרבה פחות כסף בחוזה החדש.בכל מקרה שוב החלטה מצוינת של לייקוב מאיירס והחברה שהופכת את הווריירס לרלוונטים גם לעשור הקרוב (קבוצת פלייאוף במינימום)
אשך טמיר המקורי
16 אוק 2022 05:39:00100+
ברוך רובין
16 אוק 2022 05:45:15לא יודע אם לעשור הקרוב, אף אחד לא יודע מה התקרה של פול (לי היא נראית גבוהה) אבל הוא עדיין לא פרנצייז פלייר ולא בטוח שיהיה. אלו חוזים טובים לשחקנים צעירים בטח שהתקרה תקפוץ אבל בין זה לפלייאוף לעשור המרחק גדול.
thetroll
16 אוק 2022 05:50:59היה לי ברור שכולם יתפשרו (גילרי…תשובה לשאלתך מי יתפשר אז הנה וויגינס לא סתם התפשר לא רק שלא חתם מקס גם הסכים לירידת שכר מהחוזה הקודם !! חסכתי ויכוח מיותר אין לי סבלנות לויכוחים האלה). את זה שפול יקבל מקס או קרוב לזה – מזמן כתבתי שהוא מקבל את זה בודאות. הראשון.
לפני שעתיים כתבתי שוויגינס יתפשר (תגובה 6.1) והנה מתברר שהוא אכן התפשר. רק אמרתי שיסכים לירידת שכר וזה אכן קרה.לא מקס ולא בטיח. בשלב הבא נגלה שהחוזה שלו זה חוזה שמתחיל נמוך ועולה בהדרגה לפי קצב עליית שכר המקסימלית המותרת.
מזמן כתבתי שמי שעל הכוונת לעןף זה גרין לא קליי ולא בטיח.
דריי עד היום בכל הקריירה שלו 10 שנים קיבל 130 מ מה שפול חתם עכשיו. לדעתי זה מחרפן אותו. יהיה קשה להשאיר אותו אלא אם כן מאיירס ימצא פתרון יצירתי. קליי יסכים לירידת שכר משמעותית מאוד בחוזה הבא. הבעיה ששנה הבאה הוא לא יכול ואני לא מאמין שהם יטרידו אותו. אפילו רק לשנה אחת עם סיכום שהוא חוזר. זו לא הדרך שלהם. ההתפשרות של וויגינס והעובדה שפול זה לא מקס מלא משאירה מקום לדריי אם יסכים להתפשר. יכול להיות ששנה הבאה הם יפנו כסף אחר יכול להיות שמס המותרות יופחת ב cba החדש אני מאמין שהם ימצאו פתרון וגם דריי ישאר אבל זה בסימן שאלה.
דריי הוא השאלה היחידה שנשארה לא פתורה כרגע. איך הם ירגיעו אותו ואיך הם יגרמו לו להיות גורם קונסטרוקטיבי בקרב על האליפות הקרובה השנה. כמו שאמרתי אחרי סטף הוא עדין השחקן הכי חשוב להם (רק להם – בכל מערכת אחרת הוא שחקן ששווה בין מינימום ל 15 לא יותר). בלעדיו הסיכוי לאליפות נוספת יורד מהותית. אם הם יצליחו להרגיע אותו ובהינתן בריאות יש עוד אליפות בכיס.
ההנהלה של הווריירס הכי טובה בליגה זה הוכח שוב הערב מאיירס עשה עבודה קטלנית.
ולמה כל זה מתאםשר? האם זה רק מאיירס?
תמיד אמרו על לברון שהוא משפר את חבריו לקבוצה .
מי שבאמת משפר את חבריו לקבוצה מי שהוא באמת מנהיג אמיתי מי שכולם באמת מוכנים להתפשר על הרבה מאוד כסף כדי לשחק איתו (זוכרים את ה 25 מ שדוראנט חתם בשנה הראשונה?) מי שכולם נהנים לשחק איתו הוא השחקן מספר 2 בהיסטוריה אחרי מייקל וזה סטף.
הוא זה שמאפשר לכל הקסמים האלה להתרחש כמו הקסמים שהוא עושה על המגרש. בלי אנוכיות בלי אגו בלי משחקי כבוד בלי טיפת שיקוציות עם אינטליגנציה הכי גבוהה שיש וגם אינטילגנציה רגשית. חוץ מהיכולת הפנומנלית שלו.
שחקן בגובה מטר תשעים וקצת – אחד כזה שרואים כל יום ברחוב.
מדהים.
ברוך רובין
16 אוק 2022 06:09:44טרול אני אתייחס לתשובה בשני חלקים .לא וויגנס ולא פול שווים מקס ושניהם רצו להשאר בקבוצה ובעיר, יש הבדל בין לחיות בסן פרנסיסקו לצעיר מאשר בדטרויט. לגבי וויגנס (לא יודע כמה השוק גבוה, רוב הליגה מפחדת משחקנים שפרחו במערכת של הלוחמים ובצדק) כרגע הלוחמים אמורים לשלם 530 מליון עונה הבאה.
.
טרול לא מתאים לך וויד לא התפשר על משכורות כדי להביא את לברון? כמה שחקנים שמחפשי טבעת באו במינימום לקבוצות במהלך השנים. בסכומים האלה זה לא באמת משנה, דוראנט התפשר כדי להשאיר את איגודלה בקבוצה ולקחת אליפות. אין שחקן שמשפר את חבריו לקבוצה, יש שחקנים ששחקנים מסויימים פורחים לידם (קלעי שלושות לצד לברון, קיירי…
בעוד שחקנים אחרים נובלים. בדומה לכך גם קרי והשיטה של גולדן סטייט (ששחקנים כמו קומינגה וויסמן לא מוצאים את עצמם בא). לגבי מספר 2 בהיסטוריה זה דבר סובייקטיבי לחלוטין, אבל הקריירה של קרי למרות שהיא מדהימה לא מרשימה כמו זאת של לברון או קרים בטח בהישגים האישיים. אינטליגנציה רגשית מאיפה הגעת לזה?
טריי זריקה מחשידה
16 אוק 2022 07:08:19איזה שחקני שלשות פרחו ליד לברון?
thetroll
16 אוק 2022 08:04:28ברוך היקר .אני אתייחס למה שאמרת טענה טענה. אנסה בשני חלקים אבל יתכן שיהיו יותר
חלק ראשון :
אני מסכים איתך לחלוטין שיש הבדל בין לחיות בסן פרנסיסקו לדטרויט. אז מאיירס בין יתר השיקולים שלו מבין את זה ואנחנו ניקח את זה לזכותו נרשום לו פלוס.
לגבי לברון שיש כאלה שקוראים לו פה שיקוץ אני ארשה לעצמי באופן חד פעמי ולא אחזור על זה לעולם (אני בדרך כלל קורא לו לברון לא שיקוץ) לקרוא לו הזבל. סליחה נשמות טהורות שלי במיוחד מגיא שבטח מתחרפן עכשיו והוא בן אדם טוב . לא . תראה לי כמה שחקנים התפשרו בשכר שלהם בפריים של הפריים שלהם כדי לשחק עם מישהו. וויגנס בטוח בפריים שלו . לברון? יש הרבה שחקנים שהתפשרו שיחקו במינימום אבל אחרי הפריים. אחרי שהם עשו את הביג מאני. הווארד (דוויט) . כרמלו. לא לפני הברניקס בקיצור.
לגבי היתר. אינטליגנציה רגשית . זה מונח שהומצא על ידי פמיניסטיות כאלה שחושבות שנשים שוות לגברים. מה שאני מניח שאתה לא מאמין בו במיוחד (יכול להיות שאני טועה סליחה אם פיספסתי). אני רק אומר לך את דעתי.נשים בכל תחום למעט התחום הפיזי (9.58 לעומת 10.49) עליוניות על גברים בכל תחום אם זה ניהול יזמות וכ'..נשים שמות את הבולשיט שלנו בכיס הקטן. הן יותר טובות הן יותר חשובות והן פשוט עסוקות בילדים שזה מה שמניע אותן למזלנו (וזה הרבה יותר חשוב מהשטויות שאנחנו מתעסקים איתם כמו הופס) . יש להן רחם וכל מהן שהן צריכות מאיתנו זה קצת זרע שאנחנו נתנדב בדרך כלל לתת. אני מוכן בהתנדבות ואם משהו מוכן לשלם אז מקסימום 100 דולר למנה.
. הן מנציחות את המין האנושי (דרך אגב אם תנסה לחשוב על החשיבות של המין האנושי אז אנחנו ממש לא חשובים ליקום הזה. אם תשים את היקום מהמפץ הגדול 13-14 מיליארד שנה עד היום על ציר זמן של שנה תגלה שהאדם החושב (הומו סאפיינס ) הגיע בשתי השניות האחרונות. זו כל ההיסטוריה האנושית (כולל גיזה סטף לברון ברוך הטרול שמעון ו ET). אם תיקח את כדור הארץ כולו ותשים אותו בפרופורציה הנכונה (בין 100 ל 200 מיליארד כוכבים (לא כוכבי לכת או ירחים – כוכבים כמו השמש)) בגלקסיה שלנו שביל החלב וצריך לזכור שיש מיליארדי מיליארדים של גלקסיות ביקום המוכר עיין ערך האבל או ג'ימס ווב שממוקם במרחק של 1.5 מליון קילומטר מכדור הארץ בנקודת לגרנז'- הנקודה בה כוחות המשיכה של כדור הארץ והשמש מאזנים את עצמם כך שהוא סטטי ולא דורש יותר מידי תחזוקה)) תגלה שאנחנו כלום. אז במסגרת הכלום הזה אני מאשר לך לחשוב שלברון עולה על סטף (הוא לא אבל זה לא חשוב). אני זקוק לעוד אליפות אחת לפחות של סטף (לפני חצי שנה זה היה שתי אליפויות) כדי שאני אוכל לעמוד מולך בגאון ולהגיד שסטף הוא מספר שתיים הסטורית. בנתיים אני חושב ככה אבל זה לא מוכח. (בעניין הוכחות קח את המפץ הגדול כדוגמא. הנבואה של התאוריה של המפץ הגדול היתה שכתוצאה ממנו ישאר רעש רקע ביקום באורך גל מסויים. כמובן שלא היה ניתן לבדוק את זה אז. אבל אז (בשנות השישים) הגיעו שני מדענים – ארנו פנזיאס ורוברט ווילסון והם גילו שרעש הרקע -הקרינה מהמפץ הגדול אכן קיים במציאות בדיוק באורך הגל שהתאוריה חזתה (שחרר אותי גילרי). ממש כמעט אחד לאחד. מה שלמעשה הוכיח את התאוריה. זה השלג שאתה רואה על מסך הטליוזיה כשהיא לא מכוונת או הרעש שאתה קולט בתדר FM כשאתה בין התחנות. זו הקרינה הזאת. זה שאריות של המפץ הגדול.
בכל מקרה ברוך הכל בסדר מבחינתי ואתה יכול לחשוב לשברון הוא העיזה.
הוא לא. מייקל הוא העז וסטף הוא הסגן שלו. נמתין בסבלנות שזה יוכח . ❣️
טריי זריקה מחשידה
16 אוק 2022 07:07:11סטף 1.88
עידו גילרי
16 אוק 2022 07:44:29ושוב אני אשאל מי זה כולם? אם במקום להתנפח היית מנסה לענות לשאלה אז היית מגלה שלדעתי וויגינס יקח הארכה הכוללת ויתור. אבל הוא היחידי כמעט שיכולל לוותר על משהו. מי האחרון שיכול? דריי – הוא יכול לצאת מהחוזה ולחתום על חוזה נמוך בהרבה. אבל האגו שלו כנראה לא ייתן לו לעשות את זה מה גם שלא בטוח עד כמה הווריורס יסכימו בכלל להתחייב אליו לעתיד אז לכן הוא כנראה לא יוותר.
אז אתה רוצה לספר לנו עכשיו על מה "כולם" יוותרו לקראת העונה הבאה? אאה כן בעצמך הסכמת עם זה כבר…אהה רגע הנה חלקת איתנו את התובנה המדהימה שתיכף נגלה שהשכר של וויגינס מתחיל נמוך ועולה כל שנה וואי וואי איך ידעת? זה לא כאילו כל חוזה סטנדרטי בערך בנוי ככה.
thetroll
16 אוק 2022 08:13:13צודק גילרי. טעיתי. אתה צודק. וואלה טעיתי. אתה אשכרא צודק. מסכים איתך ומשתחווה.
עידו גילרי
16 אוק 2022 08:15:00מעולה- אל תשכח גם לנשק את אצבעות הרגליים במיוחד את הבוהן עם הפטריה.
thetroll
16 אוק 2022 08:22:00למה לא גם את הזרת ? יש לך הזדמנות חד פעמית… תנצל
עידו גילרי
16 אוק 2022 08:23:32,goes without saying
thetroll
16 אוק 2022 08:26:20האמת מזל קראתי שוב את התגובה שלך. כמעט ופיספתי. אין ספק כל פעם שאני קורא את התגובות שלך יש תחושה של אור. סוג של הארה. איך לא חשבתי על זה קודם. אני חושב שאתה גאון גילרי וכל מה שכתבתי אני מוחק ואין לזה משמעות. דיברתי שטויות. אתה צודק (אתה מרגיש יותר טוב עכשיו?)
עידו גילרי
16 אוק 2022 08:32:36חחח , אתה בטוח שקראת כי נראה שהבראוזר שלך בפונט פאסיב אגרסיב שלא תומך בעברית.
אבל ננסה לכתוב באותו הפונט- סליחה שניסיתי לפתח דיון.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 אוק 2022 09:44:00ההחתמה של וויגינס מצוינת. הלוחמים בונים את ורסיה 2.0. דריימונד בדרך החוצה.
Jonathan
16 אוק 2022 10:01:36מדהים שפול נחשב לבחחרת דראפט לא מרשימה, בלשון המעטה. בטח כשהייתה עונת רוקי מפתיעה לבחירת הסיבוב השני אריק פסקל.