מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.כמצופה, וכפי שכתבתי אתמול, ג'ורדן פול קיבל בוכתה כ-EXTENSION

הגולדן סטייט ווריורס והגארד ג'ורדן פול מסיימים את האותיות הקטנות בהארכת חוזה בשווי 140 מיליון ל-4 עונות, לפי סוכניו דרו מוריסון ואוסטין בראון מ-CAA SPORT. החוזה הסופי ייחתם במשך היום (אתמול). החוזה היה חייב להחתם לפני מחר (יום שני) ב-6 בערב שעון אטלנטה לרוקיס בליגה משנת הדראפט של 2019.

אני לא אתפלא אם יתברר שהאגרוף ששלח דריי גרין לפניו של פול הוסיף כמה מיליונים למספר הסופי, אבל זה רק ביני לבין שימון.

אגב, אמש גרין מסר למי שמעוניין שהוא 'לא יתייחס' למה שקרה עם פול. אתם מתארים לעצמכם מפלצץ כזאת? קודם הוא מפוצץ לג'ורדן את הפנים ואז הוא 'מעדיף לא להתייחס לזה'. אבל, בינינו, אולי פול הוא הצוחק האחרון. אולי שווה לחטוף איזו בומבה קטנה כזאת ללסת אם שבוע אח"כ אתה מתנחם בחוזה של 35 מיליון לשנה משך 4 שנים.

2. קיירי אירוינג מדבר עם ESPN על כמה 'נושאים נבחרים'

הוִיבּרָפוֹן הוא טוב לקיירי. מוביל למקומות טובים, ומשוחרר ממשיכת בכדור הארץ, אופקיו האינסופיים, ודברים אחרים מסוג זה. הפעם זה סטרייט בסקטבול. הוא דיבר עם ניק פרידל מ-ESPN. השאלות באנגלית; התשובות בעברית, אחרי שעברו 'ניקוי', חיטוי, וזיקוק ע"י המראיין. אני אשתדל להיות נאמן לשפתו של אירוינג אפילו שלעתים היא מסתובבת סביב השאלות, וקשה להבין בדיוק למה הבנאדם מתכוון. אני רק שואל את עצמי כיצד היה עובר התרגום שלי ללא "החיטויים" של המראיין!

הנה ההקדמה מהמראיין:

As he stands inside the Brooklyn Nets' locker room following Wednesday night's preseason win against the Milwaukee Bucks, Irving lights up some sage from the side of the room and discusses his team and what he feels is the positive direction it is headed after a dramatic and controversy-filled summer.

"I'll tell you right now — it extends all the way up," Irving told ESPN. "From [Nets owner] Joe [Tsai] all the way to the 16th guy on the team. We all can feel it because we all have a piece in our success. And we all have a piece in when we fail. So that accountability that we continue to hold for each other is definitely something that we're going to continue to build on, and I think the results will speak for themselves."

Irving, 30, opened up about regrets he might hold from the 2021-22 season, how he's feeling about the Nets now, how much longer he wants to keep playing and why his love for the game will never disappear.


הנה השאלות והתשובות

On media day, you said that you could have signed that four-year extension worth over $100 million. Are you confident going into the new year that if you play at the way you're capable of, that contract will still be there at the end of the season — whether it's from the Nets or somebody else?

אירוינג:

אני סבלני. נותן לדברים האלה TO PLAY OUT. כל מה שאני יכול לעשות עתה הוא לבנות מערכות יחסים ברות קיימא, ולהיום שם עבור האנשים על המגרש ומחוצה לו. זזוהי משימה כלל לא קלה ופשוטה בעונה זו. להימנע מהסחות דעת ומחשבות שליליות? זה לא השלב בו אני רוצה להיות. אני רוצה לחיות בהווה ולחיות כל יום כפי שאלוהים נתן לי בלגיטימיות. JUST HAVE FUN במקצוע שלך. זה אחלה מקצוע, אתה לא חושב?

How do you block out the fact that you could have already had the [four year, $100 million-plus extension] done, but now you have to go out and play at a high level to make sure another offer like that will be on the table in the future?

ובכן, אני יכול להיות טוב רק כפי שקבוצתי והאינדיבידואלים מסביבי הם טובים. הם דואגים שאהיה GROENDRD ושווה-משקל בנוגע למה שמטרותי הן ומטרות חברי הן ואנחנו מתרכזים רק בהן. אני לא יכול לפקח ולנתיו את האנרגיה שאנשים שופכים בנוגע לשמי ומה שהם מרגישים בנוגע אלי, אבל במה שאני כן יכול לשלוט היא הצורה בה אני מופיע במקצוע שבחרתי ולהבטיח שאני מעמיד את עצמי במקום בו אני יכול לשמש כדוגמא. לא להיות אחד שרק זורק צרור של מילים ולא עוקב אחרי דבריו.

לי ישנן שאיפות עליונות להשאיר אחרי מורשת בליגה הזאת ולא משנה כמה שנים ייקח לי להשיג זאת, אבל בינתיים אני רוצה לבנות בתעשייה הזאת ולנצח יחד. אני רוצה שהכל ירגיש כחלום שכולנו יכולים לחלוק עם לא רק עם האנשים בנטס אלא גם עם האנשים שאנחנו הולכים נגדם. זה יהיה כיף. זו תהיה רכיבה נעימה. אז אני מצפה לתענוג הזה.

Do you have any regrets as you look back on last year — about anything?

אשקר לך אם כבן אנוש (אני אגיד לך שאני לא מתחרט על שום דבר). כבני אנוש יכולנו להחליט החלטות יותר מכונות ואני לא אגיד שלא יכולתי לעשות דברים אחרת, וככה אני מרגיש משך כל חיי. לגיטימית, אני רוצה לשחק את המשחק הארוך ולא להלחיץ את עצמי והאנשים סביבי. זה דבר שאני עושה כל יום. ישנם שאומרים שזו סתם קלישאה, אבל – לא – אנחנו נותנים למשחק לנהל את עצמו. תהנה מהעונה ואז, אחרי זה, אנחנו מסתכלים אחורה וההשתקפות גורמת לנו להיכנס יותר עמוק ולשוחח על אותם עניינים, אבל נכון לעכשיו זה לא הפוקטס שלי.

It seems like you genuinely still love the game?

תמיד אהבתי אבל קצת לקחו ממני את המשחק בעונה שעברה

What is it like having it back again on a full-time basis now?

אני אף פעם לא עוזב את נהמשחק. אני אף פעם לא עוזב. אני הולך איתו לכל מקום!

It never left you?

כן, האהבה…זה חלק מלהיות בהיחסים. לא רק עם אחרים אלא גם עם עצמך. זה השעון הפנימי. זמן זה כל מה שיש לנו. לי ישנם ילדים. יש לי 3 ילדים נפלאים עכשיו. יש לי אשה. חיי השתנו. סדר העדיפויות שלי השתנה, אבל האהבה תמיד הייתה מאבק שהיה שווה להאפיל אליה, לעלות ולהמשיך לעלות על ההר. לא רק לנצח אליפות אלא ליהנות מתהליך הבנייה לקראתה. מתי, ובאיזו שנה שזה יקרה. אם זה יקרה השנה? גדול! אני מתפלל שזה יקרה. אני עושה הכל לקראת זה. אבל כל מה שאני באמת מבקש זו התחלה חדשה. אני יכול להתחיל התחלה טרייה וחדשה יחד עם כולם. כל מה שאני מבקש זה סכוי הוגן. כמודן שבנוגע לפציעות אין מה לעשות אבל בבקשה בלי דיבורי העברות, בלי דראמות. כלום.

.

From your experience, what is the biggest point of advice you've tried to impart to Ben [Simmons] about how to handle the criticism that comes his way?

התעייפתי מלתרגם. את השאר אנא, קראו בעצמכם באנגלית!

Irving: I grew up in the Internet days, I think you can appreciate that when technology hit the boom, we didn't expect that social media would take over the whole entire platform basis of where we get everything. It is a one-place shop where you are legitimately taking your eyes shopping on whatever the algorithm throws your way. So, if we think about it on that level, I think the nerds can appreciate that, how much that changes us all.

For him, he's grown up in Australia, there's not much of a — I don't want to disrespect his upbringing, but I don't know if there's a space where there's a melting pot full of diversity and races coming together talking about issues as politics. And it's just one world that you can honestly say what you feel. And not every country has shared that same freedom so for me telling him not only just 'F all of it,' but you got to be able to deal with it. You got to be able to face it.

This is an emotional time in our world. People attack other people for what they believe in, their jobs, whatever it is. So harsh criticism is part of it, but what's justified is how you respond. And how you deal with it. … The moment he wakes up and he realizes like, 'That's not actually my life. I have a loving, supportive system around me of people that care about me, and these are people that I can go to for honest answers.'

Whenever you go to social media for honest answers, I don't know if you're going to return back smarter than when you went in. … There are also good people on there reaching out and wanting to help others, so I'm just one of those people for sure.

As a leader of the group, how do you make it so that Simmons knows he's got support?

Irving: I think one of our greatest strengths as a human community is humanizing each other's lives. He's a human being so he's going to respond his way. And he's going to deal with things his way and we have to honor and respect that. That's what people with integrity do. Not everyone lives by those same moral principles so yeah, as a leader, I feel like it's my responsibility to protect him, but I also must understand he has to go through things on his own. And when he asks for help, just be there for him. …

I don't want to say I have all the answers figured out myself because it's an ongoing battle myself, just dealing with those ebbs and flows. But for him, I just don't want to see him get caught up in the same nonsense.

How much longer do you want to play?

אנהי אף פעם לא אפסיק לשחק. אתה שומע אותי? אתה קולט זאת< אני אף פעם לא אפסיק לשחק. זה אפילו לא ניתן לויכוח. אין כאן כל התחשבות. זה סופי!

I

But you seem like a guy who thinks about a whole bunch of different stuff —

Irving: For sure … [But] I want to maximize on all those opportunities, to get to know people on this level. On other levels — and to be a bridge. So I can bring people to show what it's like to play at this level, what it's like to be at this level, teach the youth … what it's like to get to this level, to be a professional. I feel like I was a professional since 8 years old, 9 years old, because I was doing it more than I was going to school. I was doing it more than I was hanging out with my friends, hanging out with my family, I was doing it day and night. …

It was a passion, but I also chose that. … Coming into the league at 19 years old, no one gives you that guideline or game plan of what the league is going to require of you, so that's what I'm saying. It's a great partnership with the NBA and I appreciate being a player here. And there are goals that I have outside of the NBA, but as of right now, I'm just focused on this.

3. דיקמבה מוטומבו סובל מגידול מוחין

דיקמבה מוטומבו, הסנטר האגדי ואיש היכל התהילה שהוא היום בן 59 שפעם היה ידוע עם אצבעו המתנדנדת "NO, NO" אחרי עוד חסימה (הוא החוסם השני בהסטוריה במספר החסימות), סובל מניתוח מוחין. הוא מטופל בבית חולים באטלנטה, ולפי הידיעה ממשפחתו הוא ב-"GREAT SPIRITS".

"

4. סך המשכורות ומס המותרות של גולדן סטייט ווריורס ב-2023 יהיה אסטרונומי. נסו חצי מיליארד

כשמגיע ל-PAYROLL לעתיד, ומס המותרות שישולם עבורן, גולדן סטייט ווריורס היא בכיתה בפני עצמם. בשבת נודע על הארכת החוזה של ג'ורדן פול ב-140 מיליון לארבע שנים. יותר מאוחר באותו יום הווריורס הסכימו להארכת חוזה לאנדרו וויגינס ב-109 מיליון, הכולל אופציה של השחקן ל-34 מיליון. גולדן בסטייט כבר משלמת עשרות מיליונים לסטפן קרי וקליי תומפסון. לדריי גרין ישנה אופציה לעונה הבאה (2023-24). גם וויגינס וגם פול חתומים על העונה הזאת אבל משכורותיהם מתנפחות כבלונים עונה אחרי.

בהנחה שגרין לוקח את האופציה שלו, אלה תהיינה המשכורות של שחקני גולדן סטייט ב-2023-24]

– Steph Curry $51.9 million
– Klay Thompson $43.2 million
– Jordan Poole $31.2 million
– Draymond Green $27.6 million
– Andrew Wiggins $24.3 million
– Kevon Looney $7.5 million

הם יהיו חייבים גם 18 מיליון אם ג'יימס ווייסמן וג'ונתן קמינגה מנצלים את האופציה שלהם.

לגולדן סטייט תהיה טוטאל משכורת של $215 מיליון. מאחר והם 'REPEAT OFFENDERS מס המותרות שלהם יהיה $268 מיליון. זה יהיה $483 תשלום בעונת 2023-24. זה רק ל-8 שחקנים. יהיו להם עוד 7 שחקנים לתשלומי משכורות. מין הון להון ה-$$$ קופץ לחצי מיליארד, או חצי ביליון בשפת וול סטריט.

עכשיו אתם מבינים למה בריאן ווינדהורסט כתב שהווריורס קונים אליפויות?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
171 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שלהבת
16/10/2022 3:28:57

דוק לס, רוצה להודות לך על עונת מלפפונים נפלאה – הכתיבה שלך הפכה את האופ-סיזון ליותר מעניין מה-און-סיזון.

shadow
shadow
16/10/2022 3:39:54
Reply to  שלהבת

++

אשך טמיר המקורי
16/10/2022 4:46:38
Reply to  שלהבת

2+

shadow
shadow
16/10/2022 3:37:56

הליגה להלבנת הון. כסף מונופול זה הכל יקרוס כמו מגדל קלפים.
החלמה מהירה למוטומבו מקווה בשבילו שייצא מזה.
עכשיו שהשקרים של פייזר נחשפים גם בפני הכבשים ששימשו כעכברי מעבדה, אפשר להעריך את קיירי אפילו יותר.
.
אפרופו שקרים, BLM, קנדיס אואן הוציאה על זה סרט אתמול. הליגה תיזכר לדיראון עולם עם העניין הזה והכל מצולם. יצא ככה שזה גם היה בבועה הידועה לשמצה שגם מתארת מעולה את העולם בו חיו/חיים המהופנטים מכל המיראז'ים האלה.
כצפוי ביידן מיגר לחלוטין את הגזענות בארה"ב למה עוד לא עשו מסיבה?
אפרופו ביידן, מתי מפסיקים להתעלל בו?
בארץ? כלום בערוצי הפרופגנדה, רק זבל קקופוני מהונדס. שששששששש
ישנים עמוק😴😴

דדי
דדי
16/10/2022 3:45:46
Reply to  shadow

comment image

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/10/2022 3:56:05
Reply to  דדי

העדויות באתר הופס מראות שמחלת ההסחפות באלגוריתם של יוטוב במורד צינור הריאקציונריות הקונספירטיבית מסוכנת יותר עבור אוהדי לייקרס אז אולי כדאי שתזהר לא ליפול גם כן.

shadow
shadow
16/10/2022 4:57:52

חחחחח הוא כבר מזמן נפל, הוא מתמודד עם קולות בראש שאומרים לו שקוואי מגיע ללייקרס. בהינתן זמן אינסופי הוא בטוח יהיה צודק מתישהו.
הוא גם מאמין בשיקויים אז זה לא שאפשר ליפול עוד הרבה יותר מזה.
אפרופו זמן אינסופי מה עם עבודת הגמר שלך? נעלמת איך שהתחילו השאלות שאתה צריך לענות עליהן. האם עכשיו אחרי שלושה חודשים בערך אפשר להודות שברחת מהדיון?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/10/2022 5:20:31
Reply to  shadow

זה מצחיק איך אתה חסר מודעות לחלוטין שאתה הפכת להיות האדם הכי דתי באתר הזה, בזמן שאתה כביכול צוחק על העולם האמוני של אנשים אחרים באתר. החוסר מודעות שלך היה מצחיק פעם, עכשיו הוא פשוט ברמת הטרגדיה.
אתה יכול לקשקש "עבודת גמר" כמה שאתה רוצה אבל הסיבה היחידה ששקלתי לכתוב לך תגובה הייתה בשביל להסביר לך למה אתה לא מסוגל לתקשר את מה שלא יהיה שאתה רוצה להעביר בדברים כשאתה כותב כאן. לאחרונה, חוץ מזה שאני עסוק בדברים אחרים יותר חשובים ויותר בריאים עבורי, אני מבין יותר ויותר שזה יהיה בזבוז זמן מוחלט מצידי, אז כל פעם שאני שוקל לגעת בזה אני מוותר.
כמו שכבר אמרתי לך בעבר. דיון לא היה בכל מקרה, כי הזמן והכוונות שלי לא משנים לעניין, אלא פשוט כי אתה לא מסוגל לקיים אותו. עכשיו השאלה היחידה היא האם יש לי טעם להסביר לך למה אתה לא מסוגל לקיים אותו או לא. מלבד העובדה שבערך כל הטענות שלך ושל כל האנשים שאתה מרפרנס או מקשר אליהם כאן הינן אנשי קש משעממים בטירוף, אתה פשוט הופך לנגד עיני מגיבי הופס לשיבוט של שמעון רק עם שורת מנטרות חוזרות שונה, זה נראה יותר ויותר חסר טעם.

shadow
shadow
16/10/2022 5:36:48

אמלק
אני לא באמת מתכוון לחזור לאותם דיונים מעגליים. ברחת מדיון ברגע שהיית אמור לענות על שאלות. כשתהיה מוכן גם לענות ולא רק לשאול אז אולי יהיה עניין.
נתראה בהמשך

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/10/2022 6:13:03

🤣

Pistons
Pistons
16/10/2022 14:03:42
Reply to  דדי

+1

Florida man
Florida man
17/10/2022 4:50:40
Reply to  shadow

קנדיס אואן הוציאה סרטון!! וואו! אתה רוצה שנשיר לכבודה קומבאיה במעגל או שפשוט נתחבר לאלכס ג'ונס ונינוק בחדווה את הגאונות הצרופה שלהם?

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 4:28:36

תודה מנחם מה שלא פחות מעניין מהחתונה של פול זה ההחתמה של וויגנס, זה בעצם מראה לגרין את הדלת החוצה, משנה הבא גולדן סטייט הולכת לשלם חצי בליון + משכורות והסיכוי של גרין לקבל חוזה חדש ירד לאפס במיוחד שאין בינו לבין פול יחסים אישיים.
.
אני לא חושב שאגרוף שנתן גרין לגורדן פול שינה את גובה החוזה, אלא החוזה של טייליר הירו

אשך טמיר המקורי
16/10/2022 4:49:11

תודה רבה דוק
אני חושב שהמשימה שלקחת על עצמך לתרגם את קיירי זה הדבר הכי קשה שעשית בקריירה המקצועית שלך.
אתה מוסמך מטעם נאס"א להיות מגשר עם חייזרים

Smiley
16/10/2022 4:49:45

אני רק שאלה: שאדו ודקסטר זה אותה ישות? פשוט ברגע שאחד נעלם עם התיאוריות שלו הגיע השני… או שאולי מדובר בשלב אבולוציוני של k-700?

shadow
shadow
16/10/2022 5:02:43
Reply to  Smiley

השאלה צריכה להעליב אותי או אותך?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/10/2022 5:22:42
Reply to  shadow

#כשאתה_מנסה_לעשות_כאילו_אתה_לא_יודע_כשצוחקים_עליך_בשביל_לתחזק_את_האגו_השברירי_שלך

shadow
shadow
16/10/2022 5:34:40

הבנתי שהוא צוחק עליי אבל השאלה אם אני אמור להעלב מהאבחנה. כלומר מי שהוא חושב שאני מראה עליו קודם כל ומה עובר לו בראש.
וביננו אין לך דברים חדשים? בכל זאת נעלמת לדי הרבה זמן חשבתי שתחדש קצת.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/10/2022 6:17:25
Reply to  shadow

לאף אחד לא אכפת. צוחקים עליך בשביל לצחוק כמו שצוחקים כאן על כל האחרים שיודעים רק לחזור על אותה מנטרה פעם אחרי פעם אחרי פעם. לא מעניין אף אחד להעליב אותך ואם אתה נעלב או לא. צוחקים על ההתנהגות שלך כי היא מצחיקה. טוב, עבור אנשים מסויימים. אותי זה כבר הפסיק להצחיק.
זה לא מוזר לך לשאול מישהו אם אין לו דברים חדשים כשכל מה שאתה עושה זה חוזר פעם אחרי פעם על אותן מנטרות חודשים על גבי חודשים?
אה טוב, נכון, חוסר מודעות עצמית זה התכונה השנייה הכי דומיננטית אצלך. מיי בד.

סוסמעץ
סוסמעץ
16/10/2022 4:51:08

תודה רבה דוק
==
למרות כל מי שהשמיץ, משמיץ וישמיץ
אני חושב שקיירי הוא אישיות מיוחדת ונפש חפשיה.
נכון שכל עניין הדת (ולא משנה אם אסלם/יהדות או נצרות) מרגיש כמו בובה על חוט
אבל התנגדותו האמיצה לשיירת הכבשים של פייזר מרשימה אותי מאד.
ובנתיים – סטיב קר עומד על הקווים עם מסכה – אין קץ לעליבות.

דדי
דדי
16/10/2022 4:55:43
Reply to  סוסמעץ

comment image

אור
אור
16/10/2022 5:07:56
Reply to  סוסמעץ

בסדר נפש חופשייה, קיירי הוכיח את טיפשותו שוב ושוב ושוב כך שמהכיוון הזה הרוויח את ההשמצות ביושר

אשך טמיר המקורי
16/10/2022 5:43:00
Reply to  אור

נפש חופשייה זה לא אומר שהיא לא יכולה להיות מטומטמת.
אבל מה שזה כן מאפשר זה לגבש דעות בעצמך, בלי להיות כבול לדעת ההמון וללחצים מסביב.
ופה הוא צדק

shadow
shadow
16/10/2022 5:13:56
Reply to  סוסמעץ

טיטול פנים זו אחת הבדיחות הכי מרושעות שעשו לבני אדם אבל מצד שני זו היתה חווייה מעוררת. נתנה הזדמנות לזהות את המהופנטים הישנים. גם זה בעידן שכולו מצולם ויזכר לדיראון עולם.
לראות אדם מבוגר כמו סטיב קר עדיין משתמש בטיטול הזה מעורר בי רחמים שזו המציאות שבה הוא חיי, אבל כל אחד ומה שעושה לו טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אמת חחח איזה בזיון זה היה המסיכות חחח והblm

אשך טמיר המקורי
16/10/2022 5:41:36
Reply to  סוסמעץ

סטיב קר הוכיח עליבות אין סופית בפרשת דריימונד.
אז מסתבר שלמרות כל ההשמצות על דה–שוט, יש אמת בדבריו עליו והוא קרא אותו נכון.
בסוף בעוד 20 שנה האנליטיקס ינתחו לפי צבע הנעליים ובטופס המשחק יירשם – DNP – פציעה פסיכוסומטית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיב קר הוא מהאגף ההומני. פוליטיקאי מהסוג שמשמיע מה שצריך חח

MBK
MBK
16/10/2022 5:11:04

מנחם
פילי הדיחה את אטלנטה, ניצחו 3-1 את הסדרה ו 3-8 את משחק 4
בינתיים בסיאטל, 17 איניגנס 0-0ֶ, איזה פסיכי
יהיה מעניין עם דריימונד, הוא הפך לשחקן עם המשכורת ה 5 בגובהה בקבוצה אחרי קארי, קליי,וויגנס ועכשיו פול

הייט אשברי
הייט אשברי
16/10/2022 6:33:35

קיירי אולי נשמה חופשית , אבל דומה לזאת של ילד בן 4.

בריאן ווינדהורסט אמר שג"ס קונה אליפויות ? מצחיק לשמוע את זה ממי שהיה השופר של השיקוץ מקליבלנד. אפשר היה להגיד את זה על הלוחמים כשהגיע KD .
היום זה פשוט שקר , כי הקבוצה מבוססת על שחקנים שנבחרו בדראפט. וויגינס היחיד שחורג מכך.
במה אשמה קבוצה שידעה לפתח היטב את מי שהיא בחרה ?
המצב הזה של תשלום מס חריגה ענק בלי להתחשב איך השחקנים הגיעו לקבוצה לא תקין ולא הוגן. וכבר נשמעו על כך טענות . יש הבדל גדול לשלם למי שבחרת בדראפט ואתה בסך הכל מנסה להשאיר אצלך, לבין להביא אוסף של גלקטיקוס דרך טריידים ופרי אייג'נסי.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 6:42:38

מה בדיוק ההבדל? מה אשמה קבוצה שנמצאת בעיר יותר אטרקטיבית שכוכבים נמשכים אליה? בסוף יש עניין של תחרותיות. היום כדי להיות קונטנדרית אתה חייב לשלם מס וזה קלוקל, בעלים לא רוצים ובצדק להגיע למחוזות המשכורת של גולדן סטייט בשביל לקחת אליפות ולכן המיסים העצומים .

Smiley
16/10/2022 7:56:13

אבל הווריורס בחרו את הכוכבים שלהם בדראפט, ו-וויגינס הגיע בטרייד, ולא היה לו ממש אופציה להחליט.
שונה מכל זה KD שהגיע דרך השוק החופשי (ואיגואדלה), וכנראה שניהם באו בגלל הפוטנציאל של הקבוצה מאשר המיקום.
הווריורס פשוט שומרים על הליבה, ככה שלא ממש קשור לשוק אטרקטיבי.
הכוכבים נשארים כי הקבוצה טובה, מוכנה גם לשלם להם בהתאם.
אם השוק האטרקטיבי היה עד כדי כך רלוונטי הניקס היו ה"מכבי" של ה-NBA

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 15:27:19
Reply to  Smiley

אני מסכים סמיילי, החשיבות של קבוצה טובה היא הרבה יותר רלוונטית, הכוונה שלי הייתה שאין הבדל בין קבוצות שמשלמות מס

onetwo3
16/10/2022 6:52:26

נשמה חופשית של ילד בן 4 היא אחד הדברים הטהורים שיש.

הייט אשברי
הייט אשברי
16/10/2022 7:16:23
Reply to  onetwo3

כשהיא בגוף של ילד בן 4. לא במבוגר שעבר 30.

גיא רוזן
16/10/2022 7:37:51

הייט,
אני זוכר אותך מאשים את הקאבס מודל 16 על כך שהם לא ספורטיביים בגלל תשלומי המס שלהם באותה עונה.
לא מוצא שום הבדל בין אותה קאבס לבין גולדן.
רק להזכיר,
לא מעט שחקנים משמעותיים באליפויות של גולדן לא נבחרו על ידי הקבוצה (כולל 3 מ-4 זוכי פיינלס mvp)

הייט אשברי
הייט אשברי
16/10/2022 9:40:41

1. לא זכורה לי טענה כזאת שלי.
לא אהבתי אף אחת מהקבוצות של לברון . אבל התייחסות לנושא המס ? אולי אתה מערבב עם מישהו אחר…
2. תמיד קבוצות צריכות רול פליירס כמשלימים – קבוצה לא בנויה רק על החמישיה הפותחת. .רק שלא הם מקבלים את המשכורות הגבוהות . זה ש"ג"ס קלטה שחקנים כליווינגסטון , ברבוסה ואחרים – זה לא נחשב .
לגבי ה-MVP – לדוראנט התייחסתי . ההגעה של איגי למפרץ מעניינת במיוחד. זה מקרה של שחקן שראה קבוצה צעירה מנצחת בפלייאוף את קבוצתו ( דנוור ) בשנה שמקודם , זיהה את הפוטנציאל בכוח העולה , והוא זה שפנה לקבוצה וביקש להגיע. מאיירס ולייקוב ביקשו ממנו להמתין , ולקח חודש או חודשיים עד שהם סידרו את העניינים כך שיוכלו לקלוט אותו לפי החוקים..

גיא רוזן
16/10/2022 9:44:06

היו לנו דיונים ארוכים (מאוד…) בנושא.
לא באמת משנה,
חג שמח!

עגל
16/10/2022 14:25:51

גם לי זכורה מאוד הטענה הזאת שלך (למעשה זו היתה צעקה).
זה חשוב רק לבעלי OECD או לנודניקים מקצועיים
🙂
חג שמח.

הייט אשברי
הייט אשברי
16/10/2022 16:13:48

חג שמח גם לכם.

אשך טמיר המקורי
16/10/2022 8:07:46

1+

MacLeod 1
MacLeod 1
16/10/2022 7:00:57

תודה דוק, מעניין מאוד.
אהבתי מה שעשית עם "מהון להון" לא עבר בלי חיוך 😀

ג"ס בהחלט מועדון שיעשה הכל כדי להצליח, תלוי איך מסתכלים על זה. אבל הם חוטאים לרעיון של סך המשכורות, זה ברור

thetroll
thetroll
16/10/2022 7:00:58

מנחם תעבור אצלי במשרד אחרי שתשתה קפה בבוקר. המזכירה שלי הדפיסה לך נייר – הכרה רשמית בזה שאתה "תופעת טבע". העניין נבדק על ידי הצוות שלי ואתה עומד בכל הקריטריונים.
איזה מעורב עשיר ומעולה. תודה מנחם היקר.
הדרוג הבא בחשיבותו שאני מחלק זה אחד מ"שמונת פלאי תבל". 7 המקומות הראשונים תפוסים רק אחד מהם עדין איתנו (חופו – גיזה) – תתכונן לקרב רציני אבל יש מצב.
מנחם היקר אתה אלוף העולם – שיהיה לך יום נפלא.

יאיר קורן
יאיר קורן
16/10/2022 7:16:36

העונה גולדן סטייס הולכת להיות אלופה פעם חמישית ולא מופרך שגם בשנים שאחריה. אף קבוצה לא התחזקה משמעותית בקיץ וחילופי שחקנים דרג ב' וג' לא משנים משמעותית את חוזקה של קבוצה. ולג"ס יש את קרי, תומפסון (שנראה מעולה במשחק ההכנה האחרון), ווינגינס, פול (עם עקומת הצמיחה המדהימה שלו), קוון לוני המעולה, דריימונד גרין (עמוד השדרה של הקבוצה) וג'יימס וויזמן (בחירה 2 בדראפט והיה נראה אש במשחקי ההכנה) – וואוו. אין קבוצה שמשתווה אליהם כרגע בליגה בשום פרמטר שהייתי מהמר עליה שתנצח קבוצה כזו בסדרה של 7 משחקים. פשוט אין.
ומאחר והעונה הזו תיהיה מרוץ לתחתית, אחד המכוערים שהיו, כדי לקבל את וומבניאמה, חצי ליגה הולכת לא לשחק וזה יגמר עם עוד גביע בארון של קרי.

NBA בדם
16/10/2022 7:41:58

שנה שעברה מועמדות לאליפות היו פצועות וגולדן נהנתה מההפקר של לשחק מול דאלאס הלא מספיק טובה (שהדיחה את הסאנס הטובים יותר כנגד כל הסיכויים), ובוסטון נטולת כוכב עליון (שעדיף מיאמי הייתה עולה לפחות הייתה קשוחה מנטלית עם גאוות לוחמים וכוכב עליון)
אגב אני בטוח שאם הנטס היו משחקים נגד גולדן הם היו מנצחים אותם, פשוט התחבר לבוסטון בהתחלה תצוגות ורצף שהם לא הצליחו לשחזר אחר כך, בנוסף למזל גדול בסדרה כה צמודה שנגמרה בסוויפ אחד המוזרים.
פילי, קליפרס, ממפיס כולם איבדו את הכוכב הראשון שלהם, מלווקי והלייקרס את השני או דנבר שאיבדו את השני והשלישי.
בעונה שקבוצה כזו בריאה, אני לא רואה אותם פייבוריטים עליהם אלא הפוך.
השנה מארג הקבוצות התרחב והקבוצות די הבריאו.
אפילו אם יהיו כמה פציעות לקבוצות קונטנדריות,
קשה לי לדמיין מצב כמו שנה שעברה שעומדות על הרגליים רק קבוצות ברמה של בוסטון ודאלאס אשתקד.

צפנת פענח
צפנת פענח
16/10/2022 8:19:31
Reply to  NBA בדם

בדם, תחפש עוד קצת תירוצים .זה לא מספיק מה שכתבת ..

קיירי איירוינג מזכיר את קט סטיבנס . עד האולסטאר הקרוב הוא כבר יהיה שאריף קאסם , שינצל את פסקי הזמן של נאש כדי ללחוש לשחקנים שמות של עצים ופרחים מהקוראן.

איך הווריורס בדיוק קונה שחקנים ? חוץ מוויגנס ,כולם הגיעו מהדראפט

NBA בדם
16/10/2022 8:22:12

לא אמרתי שהיא קונה שחקנים, אמרתי שהקבוצות שעמדו על הרגליים אחרונות לא ברמה של המעמד שהם הגיעו אליו בטעות.

שדות פופ לנצח
16/10/2022 9:16:37
Reply to  NBA בדם

"אגב אני בטוח שאם הנטס היו משחקים נגד גולדן הם היו מנצחים אותם, פשוט התחבר לבוסטון בהתחלה תצוגות ורצף שהם לא הצליחו לשחזר אחר כך, בנוסף למזל גדול בסדרה כה צמודה שנגמרה בסוויפ אחד המוזרים". … מפליא אותי שאפילו סוויפ לא משכנע אותך לתת קרדיט לקבוצה המנצחת…והנטס היו מנצחים את גולדן (בטח, הן היו עושות סוויפ לבאקס ולהיט אני מניח) אתה בטוח…איזה מזליסטים הגולדן האלה…ולחשוב שהם עושים את זה כבר 4 פעמים ב-7 שנים האחרונות…ממש מזל של משוגעים יש להם

NBA בדם
16/10/2022 9:24:07

בטח מזל של משוגעים.
ב15 לברון שיחק לבד ומשך אותם ל6 משחקים(קיירי ולאב נפצעו בתחילת הגמר).
ב17 קיידי הגיע ועדיין הספרס וקוואי (שפירק אותם במשחק הראשון בחוץ עד הפציעה), אילולא הפציעה כנראה היו ממשיכים לשלוט ולקחת את הסידרה.
ב18 יוסטון הובילה 3-2 ובדיוק פול נפצע.
ב22 כל החזקות נפצעו או הודחו מוקדם וגולדן שיחקה מול דאלאס שיש לה כוכב עליון בלי שחקנים מספיק ראויים ובוסטון שיש לה מספיק שחקנים ראויים אבל בלי כוכב עליון.

גיא רוזן
16/10/2022 9:37:00
Reply to  NBA בדם

מהיכן שאני נמצא, זה נשמע בדיוק כמו הטיעונים המוזרים שמנסים לשנמך את האליפויות של לברון.
.
אפשר לשחק ולנצח רק את מי שמולך,
ואחרי עונה של 82 משחקים ופלייאוף אינטנסיבי,
היו, יש ויהיו פציעות.
זה חלק מהמשחק.
להשתמש בהן בשביל לשנמך,
זה קשור הרבה יותר לנרטיב מאשר לכל דבר אחר.

NBA בדם
16/10/2022 9:53:32

קרה לגולדן רצף של הרבה מקרים של מזל. צריך להגיד את האמת.
כמו שהאליפות של לברון ב20 לא הייתה גדולה כמו אליפויות אחרות שלו, בגלל רמת היריבות (למרות שדנבר ההיא טובה יותר ממה שהתמודדה גולדן אשתקד).
לא זכור לי קבוצה עם הרבה מזל כמו גולדן בהיסטוריה עם כמה רצף של מקרים שהפכו אותה לשושלת.
הפציעות של קוואי ופול,קיירי ולאב.
הוואקום אשתקד.
דוראנט הגיע לשם בדיוק שנמאז לו מראס ונגמר לו החוזה בדיוק שקרי היה עם חוזה מגוחך למעמדו ותקרת השכר קפצה מטאורית באותה שנה מה שאפשר את המעבר.
דוראנט מבחינת יכולת עולה על קרי , אבל קרי משחק במועדון יציב וטוב כל הקריירה ובנוסף נהנה ממזל אדיר לעומתו.
זו האמת.

גיא רוזן
16/10/2022 10:07:35

זו האמת מהפרספקטיבה מאוד צרה.
אפשר לספר את הסיפור הזה על כמעט כל אלופה.
רק אתמול נכתב כאן שאליפות היא כלל לא אליפות…
מילווקי לא שיחקו מול נטס פצועה ב-21?
טורונטו מול גולדן פצועה ב-19?
קאבס מול גולדן פצועה + הברירה של גרין ב-16?
.
אפשר להמשיך ולהמשיך. זה הכדורסל.
אתה יכול לנצח רק את מי שמולך.

NBA בדם
16/10/2022 10:23:13

זה לא נכון גיא.
אין לי בעיה שעוברים קבוצות פצועות.
חייב לפחות לעבור קבוצה אחת ראוייה לזכייה, כדי שהעריך זכייה.
מלווקי נהנתה מפציעות הנטס אבל הרשימה בגמר מול פיניקס הראוייה
טורונטו נהנו ממזל מול גולדן אבל הרשימו מול מלווקי ופילי הראויות.
גולדן ב16 עם חיסור משחק של גרין ופציעה של בוגוט זה לא כוכבי הקבוצה עם כל הכבוד אליהם.

גיא רוזן
16/10/2022 10:29:37

מה שאתה אומר שאפילו עם זו הדרים טים המקורית שמתקבצת לה יחדיו,
הזכייה שלהם פחותה אם במקרה היריבה שמולם מגיעה לסדרה עם שחקן פצוע?
.
עוד יותר לא ברור לי מדוע בוסטון פתאום לא יריבה חזקה.
הם העפילו לפיינלס בזכות,
והם שיחקו בפיינלס עם הכוכבים הגדולים.
לי זה מרגיש כאילו אתה מחפש סיבות לשנמך את הישגי גולדן סטייט.
מצטער,
אין דרך לתאר קבוצה עם 4 אליפויות בכל דרך אחרת למעט "שושלת". בעצם גם "אימפריה" תופס…

NBA בדם
16/10/2022 10:30:53

פילי 83 תזכר כאחת האלופות הגדולות מכיוון שהם ניצחו ופירקו את הלייקרס הגדולה.
את מי גולדן באליפויותיה ניצחו בדרך? או פצועות או כאלה שאין להם סיכויי מולה כיאה לקבוצה של 2 mvp והמאזן הטוב בהיסטוריה לפני עונה בלבד.
יש אליפות, ויש אליפות שיזכרו יותר ויעריכו לתמיד.
בגלל זה המורשת של דוראנט לא שייכת לגדולים ביותר.

גיא רוזן
16/10/2022 10:39:22

לדעתך.
לדעת רבים אחרים, מורשתו של דוראנט מובטחת.
באותה מידה אתה גם חושב שלמאנו אין מקום ב-hof,
בעוד שמסתבר שלדעת רבים כן.
.
באותה נשימה,
אם טענות השנמוך שלך כלפי גולדן תופסות,
אז כך גם הטענות שמשנמכות את הישגי לברון.
הרי קרי לא עזב קבוצה בשביל להשיג אליפות. לא בנה סופר טים. למעשה, 2 מ-4 אליפויותיו הן בקבוצה "אורגנית" ללא צירוף שחקן all nba
אתה יכול לכתוב את אותו הדבר על לברון?

NBA בדם
16/10/2022 10:57:44

לא ספציפית אתה גיא.
יש באתר הרבה כאלה שלא מוכנים לשמוע קצת ביקורת על "גולדן האימפריה" ומה הסיבות שהפכו אותה לכזו.

Smiley
16/10/2022 9:39:36
Reply to  NBA בדם

אתה יכול לשחק רק מול מי שמופיע מולך

NBA בדם
16/10/2022 9:58:46
Reply to  Smiley

צודק לגמרי, אבל מצד שני יש אליפות ויש אליפות היסטורית.
עובדה שפרוייקט הנהדר של עמיחי שניים מהגמרים הכי איכותיים הם מול מיאמי ספרס ומול קליבלנד גולדן.
בסוף זוכרים ומעריכים את האיכותי על פני הכמות.

גיא רוזן
16/10/2022 10:10:45
Reply to  Smiley

?
פילדלפיה 83 תזכר כאחת האלופות הגדולות.
היא לא ברשימת הפיינלס הגדולים בגלל שהיא הייתה חזקה מדי.

שדות פופ לנצח
16/10/2022 9:44:55
Reply to  NBA בדם

אולי צריך לבקש ממאנו מלפתוח אשכול חדש בסדרת הקונטנדריות שלו – לגאסי שהושג בידי מזל טהור . לא חשבתי על זה עד עכשיו בדם, פתחת לי את העיניים…אני בוש בעצמי …חשבתי לתומי שהווריורס קבוצה אדירה שנדחה בדין ומגיע לפרגן לה . עכשיו הכל ברור, היה לה מזל….מזל שלי שאתה לא כמו כל שאר הכבשים בעדר שלי ובזכותך אני זוכה לראות את האור

abc
abc
16/10/2022 10:10:13
Reply to  NBA בדם

אתה בטוח שהנטס היו מנצחים את הווריורס.
מצד שני, הנצחון של דאלאס על פיניקס הוא נגד כל הסיכויים,
לבוסטון פשוט התחברו תצוגות מול הנטס,
וגם מיאמי עדיפה (אני בספק כמה זה היה קונצנזוס בזמן אמת, אבל נניח),
אז נראה לי שזה שאתה בטוח שמישהי תנצח זה לא אינדיקציה טובה במיוחד למה שהיה קורה בפועל.
.
לגבי הפציעות – אפשר להגיד שאם לקליי לא הייתה את הפציעה המקורית הווריורס שוב הייתה קונטנדרית ראויה והיא זו שסבלה מחוסר מזל? או שפציעות הן חד צדדיות אצל קבוצות ש"אולי היו זוכות"?
בכל אופן, אני מאמין שאתה יכול לסמן כוכבית גם על העונה שבאה עלינו לטובה. מבטיח לך שיהיו בה פציעות. ודווקא אצל הקבוצה שכנראה הייתה זוכה בלעדיהן.

NBA בדם
16/10/2022 10:36:48
Reply to  abc

פציעות קורות, אבל פלייאוף שלם שנהנים מפציעות או מקבוצות נחותות שהגיעו למעמד בעקבות פציעות של אחרים ואז גולדן ניצחה אותם זה מוריד מערך האליפות שלה.
גולדן לא אשמה שהם נפצעו, אבל היא לא תקבל הערכת יתר(כמו הרבה אחרות), על אליפות זו או דומה לה.

abc
abc
16/10/2022 10:46:13
Reply to  NBA בדם

היא לא תקבל *ממך*
.
הזכרת את מיאמי נגד הספרס כדוגמה.
אתה חושב שמיאמי (של לברון) מקבלת הערכת יתר על אליפות כלשהי? לדעתי הגמרים האלה היו גדולים כי אנשים לא העריכו את הקבוצה שנבנתה במיאמי, ולא בגלל שראו בה אלופה ראויה.

NBA בדם
16/10/2022 10:53:22
Reply to  abc

ברגע שהיא ניצחה את הספרס המעולה בגמר, האליפות היא מרשימה, גם אם אנשים לא העריכו אותה כקבוצה באיך שהיא נבנתה.
הספרס הייתה מצויינת ושווה להם והקרב היה ברמה גבוהה ביותר. חייב להעריך קבוצה כזו גם אם לא אהבו את הדרך שהיא נבנתה.

NBA בדם
16/10/2022 11:11:14
Reply to  abc

מסכים איתך שבסוף העובדות הם הקובעות, אבל תחושה אי אפשר לקחת וזו תחושתי.
לפי דעתי בארקלי עד היום לא מאמין שקבוצת ג'אמפשוטים קבוצות איכותיות.

abc
abc
16/10/2022 11:13:23
Reply to  abc

זה כן שינה לך במקרה של דוראנט.

abc
abc
16/10/2022 11:14:33
Reply to  abc

אין בעיה עם התחושה שלך.
שים לב להבדל בין לסיים הודעה ב"זוהי תחושתי", ולסיים ב"זוהי האמת".
.
מקובל, ואתה יכול לחוש כרצונך 🙂

NBA בדם
16/10/2022 11:38:20
Reply to  abc

אקח זו לתשומת ליבי.
תודה ידידי.

גיא רוזן
16/10/2022 7:46:13

אני כבר המון זמן לא מתעסק הקורונה –
יש מספיק מידע בחוץ,
יש מספיק אמצעים.
כל אחד יכול לקבל את החלטתו כאשר כיום זה פחות משפיע על הכלל.
.
זה לא משנה את העובדה שזה עצוב על כל כך הרבה אנשים שנתנו לבורות להרוג אותם.
הנתונים הרשמיים מלמדים על 17% עודף תמותה במהלך כל אחד מגלי הקורונה,
הנתונים באזורים בהם בחרו להתנהל כמו עדר ולא לנקוט בצעדי הגנה עצמית פשוטים מלמדים על 25% עודף תמותה.
זה נתון פסיכי.
אלפי בני אדם מתו בגלל שלא ידעו לסנן את הרעשים המיותרים, לא ידעו לזהות את ההבדל בין עובדות ונתונים לבין תאוריות הפחדה.
עצוב.

שדות פופ לנצח
16/10/2022 9:30:05

יפה דרשת ירוק. אבל עזוב, עובדות זה לחלשים

NBA בדם
16/10/2022 7:47:42

פורסם בespn שדריימונד גם קיבל חוזה כדי להרגיעו לקראת העונה הנוכחית והוא בגובה החוזה של ג'ורדן פול.
החוזה הוא 140 מליון דולר ל4 שנים.
דריימונד לא הסתכל על האותיות בקטנות שמצויין בהם שרק 17 מליון מובטחים ו123 תמריצים על יכולת במגרש,
מה שכבר אין לו 19 שנה.
איזה fAr ההחתמה הזאת?😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Berch
16/10/2022 8:28:39

מעורב מעולה
יאללה שתתחיל כבר העונה
🤣

NBA בדם
16/10/2022 9:14:10
Reply to  Berch

לגבי הדירוג צדקת לגבי שאק והדומיננטיות שלו.
דירוג ההגנה של השחקן הבינוני והשחקן המעולה הגנתית לא היה מבוטא כהלכה וכמה שחקנים נפגעו מכך בינהם מוזס, לברון,בירד, וויד ושאק (שהיה שייך לקטגוריה של המעולה).
שאק קפץ כמה נקודות ורואים די בבירור שהוא מעל דאנקן בדומיננטיות עם 3 עונות של +50 ששניים מהם עם ניקוד 57 ו56.
תודה על שהערת את תשומת ליבי.🙂

דה שוט
16/10/2022 9:17:43

תודה מנחם. מצויין כמו תמיד.
לא מבין מספיק בתקרות ומסי מותרות – רק נראה לי מגוחך שהלוחמים משלמים כפול מקבוצות אחרות בליגה. אז איפה התקרה פה? מה שכן, הם משלמים לשחקנים שבחרו בדראפט ולפחות 2 מתוך 4 האליפויות שלהם התבססו על "שחקני בית", אז בקטע הזה אי אפשר להגיד שהם "קנו" אליפות.
.
לגבי סטיב קר, בלי קשר לפרשת גרין, מסכים עם הטמיר כאן למעלה – הוא דוש – פשוט עובד יפה על כולם כבר שנים רבות. חכו בסבלנות, גם האמת על כספי עוד תצא לאור…
😉😉
.
בהתחלה אהבתי את ההתנהלות האמיצה של קיירי מול עריצות אבירי-הקורונה, אבל עם הזמן התווספו להתנהלות שלו נדבכים נוספים שהתחברו עם אירועי עבר (היעלמויות, התבטאויות, שבירת צום מתוקשרת, טקסים, ציוצים) – מה שגרם לי להבין שמדובר (כנראה) באדם לא יציב נפשית שצמא לתשומת לב, יהיו הסיבות לכך אשר יהיו. זה לא דבר שלילי בעיקרון, אבל בזה אלמנטים של אנארכיה ויש להם השפעות על הסביבה, ובמקרה שלנו – על הנטס.
אני חושב שקיירי פירק את הנטס בשנה שעברה, הארדן הבין וברח, דוראנט ונאש התייאשו.
מה יהיה השנה – קשה לי להאמין בסוג כזה של שחקן (לא מתייחס לאדם). כישרון ענק אבל רכבת הרים. חבל שדוראנט בחר להפקיד את שארית עתידו (מאז הפציעה) בידיים של אחד כזה. עם זאת, יש בנטס כל כך הרבה כישרון שכל תרחיש אפשרי מבחינתם.

דה שוט
16/10/2022 9:34:07
Reply to  דה שוט

ברמת המיקרו – במשחק 1 בבוסטון קיירי היה מדהים והיה יכול/צריך לגמור לבד את המשחק. זה היה משנה את כל פני הסדרה.
אבל הוא נכנס לקטע אישי מול אוהדים וזה שיבש את קבלת ההחלטות שלו. במהלך האחרון הוא הלך על הפרינציפ מול הדאבל טים, לא הצליח לפצח אותו, תקע את דוראנט בסוף שעון, ומשם הגיעה השתלשלות האירועים המצערת/משמחת (תלוי באיזה צד אתה) שהובילה לסל של טייטום. אם עד אז עוד הייתה קצת תקווה לנטס המפורקת – קיירי נתן לה מכה קשה במהלך ההוא.

NBA בדם
16/10/2022 9:42:41
Reply to  דה שוט

אמת

שדות פופ לנצח
16/10/2022 9:47:31
Reply to  דה שוט

לא בטוח.. אולי בדם יגיד שהיה לו מזל שנכנסו לו כל הזריקות…

Tamir
Tamir
16/10/2022 10:17:35

מה נפלת עליו?
הוא צודק בזה שהאליפות האחרונה גולדן לא התמודדו מול אריות המערב כשהם בריאות
זה חלק מהספורט כמובן אבל זה לא מייצג את מלוא הפוטנציאל שיש למערב להציע.

NBA בדם
16/10/2022 10:46:15
Reply to  Tamir

יש פה שופרות של גולדן שלא מוכנים לקבל קמצוץ אמת.
בארקלי אמר על גולדן ש"קבוצות שחיות על ג'אמפ-שוטים לא יכולות לזכות באליפות".
במבחן העובדות הוא טעה, אבל בתיאוריה הוא צדק.
קבוצה כזו יכולה לנצח רק קבוצה נחותה ממנה או עם קווין דוראנט כגיבויי.
בארקלי היה צריך להוסיף את המשפט הזה (כמובן שאז לא יכל לדעת את רצף הסיבות שיכולות להתרחש).

גיא רוזן
16/10/2022 10:52:26
Reply to  NBA בדם

לראשונה הואשמתי בהיותי שופר של גולדן סטייט.
.
משעשע…

גיא רוזן
16/10/2022 10:56:49
Reply to  NBA בדם

דרך אגב,
אם בארקלי הוא מקור ההשראה שלך…
גולדן בריאה ללא דוראנט העפילה ל-3 פיינלס מהם זכתה ב-2.
הייתה קבוצת ההגנה הטובה בליגה ב-2 מ-3 עונת (מקום 2 בשלישית).
לנסות ולצייר את ההישגים האלו כ-"מזל"?
מכיר את המשפט על החץ, המטרה והצייר?

abc
abc
16/10/2022 11:01:38
Reply to  NBA בדם

לא שאני חושב שיש מה להזכיר מישהו בדיון שהוא לא חלק ממנו,
אבל מה שמעורר אנטגוניזם, זה הנסיון לקחת את דעתך (שלגיטימית. כמו כל דעה אחרת) ולהפוך אותה לאמת (זה בא לידי ביטוי באופן דומה בסדרת הכתבות, שכביכול נותנות לדעתך תוקף מדעי).
.
זה יפה להביא ציטוטים של ברקלי. אבל בגדול מי שטועה במבחן העובדות – הוא פשוט טועה. לא צריך את כל המסביב.

חתוליו
חתוליו
16/10/2022 19:38:57
Reply to  NBA בדם

"במבחן העובדות הוא טעה, אבל בתיאוריה הוא צדק" זאת הברקה ברמת אסי דיין. ישר לפנתיאון הופס!

עגל
16/10/2022 14:27:13
Reply to  דה שוט

התנהגות אמיצה מול עריצות הקורונה
חחח לא אמיצה ולא עריצות קורונה, זה אחריות מול חוסר אחריות

דה שוט
16/10/2022 18:15:35
Reply to  עגל

מעקבים ואיכונים כנגד כלל האוכלוסייה, מעצרי בית שרירותיים, חילול הפרטיות, הסתה פרועה, הקמת "אוייבי מדינה", כפיית טיפול רפואי, תקשורת מגוייסת, השתקת אופוזיציה, סגרים, פגיעה בחופש התנועה, כליאה המונית במלונות, קנסות, בדיקות פולשניות, כפיית מסיכות, פגיעה במסחר ובקניין, תקנות חירום ללא חקיקה, פגיעה קשה בעולם התרבות, סגירת מערכת החינוך…
הדמוקרטיה בשיא תפארתה
🙂
אנחנו באמת רוצים לחזור לזה?
🙂
🙂
אור – אני מניח שיש משהו במה שאתה אומר אבל אני לא חושב שהמטרה של בעלי הלא-קונטנדריות היא לקבל עוד כסף. הם עשירים גם כך. אני מניח שהם היו שמחים להיות קצת יותר קונטנדרים

Pistons
Pistons
16/10/2022 18:32:42
Reply to  דה שוט

קשקוש אחד גדול. למה אתה לא נוסע נגד כיוון התנועה בכביש?
אתה גם בעד שהצבא לא ילחם כרגע בערבים כי יורים עליהם, ואוסרים אותם. בוא ניתן להם לעשות מה שהם רוצים.

דה שוט
17/10/2022 7:08:55
Reply to  Pistons

פיסטונס כבר אמרנו כאן על כך ת כל המילים – בזמנו
🙂🙂🙂
עגל צודק למטה – ״האמת״ איפה שהוא באמצע.
בלי להתייחס לעגל (כי אני מחזיק ממנו אינטיליגנט ואף יותר) – גם הטמיר צודק. אם כי זה יותר מורכב.
יאללה מחרתיים חוזרים לכדורסל
🙂🙂🙏🙏

עגל
16/10/2022 23:26:43
Reply to  דה שוט

זאת תגובה פוסט-מודרנית.
תרבות השפע במיטבה (אני מסכים עם מקצת מהטענות, אף אחד לא אמר שהטיפול היה מושלם)

אור
אור
16/10/2022 15:54:15
Reply to  דה שוט

משהו בקטנה, ללא-קונטנדריות זה דווקא סבבה כיוון שהמס של כל מי שעובר את התקרה מתחלק בין אלו שלא (אם אינני טועה)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/10/2022 9:35:03

תודה רבה על מעורב מעולה, מצטרף לכל המחמיאים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חדשות מבאסות, על דיקמבה, נחזיק לו אצבעות. עזוב את קיירי, מנחם, אני מעדיף, בהרבה, לשמוע מה יש לך להגיד, מאשר מה יש לו להגיד… דריימונד לא ישאר ועלות השכר של הלוחמים תפחת בהתאם.

עידו גילרי
16/10/2022 11:14:33

אכן מבאס, אבל נקווה שהוא יעשה לא לא לא עם האצבע גם לכל גידול.
גם לנייט רובינסון כדאי להחזיק אצבעות – הוא הודיע שהוא סובל מכשל בכליות.

John
16/10/2022 10:41:12

ג'ורדן פול קיבל "רק" 123 מיליון כאשר ה-17 הנותרים הם תמריצים התלויים בתוצאות. זה עוד לא פורסם, אך עד שזה לא יקרה, לא פייר לקרוא לזה 140 מיליון. דריי יממש את האופציה שלו בקבוצה אם יישאר, לי נראה שטרייד עליו קרוב ממה שנדמה. הוא שחקן של הרבה אגו והוא לא ישכח לקבוצה שנתנו לצעירים קודם. החבירה שלו ללברון בשנים האחרונות פחות מודגשת בגלל שהאחרון לא ביריבות ישירה מולו, אך ההתנהלות של קלאץ' ודריי להשחיר את פול עד להגעת הסרטון בעיני יותר פגעה מאשר הווידאו שיצא. בדיוק כפי שזרק את מאיירס וקר תחת הגלגלים בראיון המשותף עם KD שנה שעברה. הם סובלים אותו כרגע רק כדי לא להפר את האיזון של החמישייה שלקחה אותם עד הנה.
.
לגבי טענה שעלתה כאן לגבי האליפיות של הווריורס. ב-2014/2015 לאב נחשב כישלון בסגל הקאבס כמעט כל העונה. יש שאמרו שהקאבס שיחקו טוב יותר בלעדיו כל הפלייאוף ההוא אחרי פריקת הכתף שלו. הפציעה של קיירי היא זו שפגעה קשה בקבוצה. הוא שיחק במשחק הראשון שדווקא הלך לווריורס בהערכה. דווקא בלעדיו הקאבס עלו ל-2-1 עד שחמישיית המוות של הווריורס התגלתה ולקאבס נגמר הדלק. אבל להזכיר לכולם גם לווריורס היו פציעות שחיסלו אליפויות כמו ב-2019. הטענה שהפציעה של פול מנעה מהרוקטס ניצחון היא נחמדה כמו לומר שהפציעה של בוגוט וההרחקה של גרין כשהווריורס מובילים 3-1 היא שנתנה את הסדרה לקאבס. אפשר לתת לזה משקל אך כדורסל זה משחק של מומנטום ופסיכולוגיה כך שאנו לא באמת יודעים כלום. כמו שהרוקטס החטיאו מבול שלשות, כך גם האריסון בארנס יכל לקלוע אפילו ב-30% מחוץ לקשת בגמר 2016 (שחקן של 40% בקלות) והווריורס היו סוגרים את הסדרה גם ללא שום שינוי באף שחקן. לגבי כריס פול, אם זה כל כך נכון, אז בשנה העוקבת, איך כשדוראנט נפצע ופול היה בריא למה הם לא הצליחו לסגור את הווריורס? ה-32 נקודות במחצית השנייה של קרי זה גם מזל? אז כמעט כל אלופה בהיסטוריה יכולה לשים כוכבית ליד האליפות שלה, כי תמיד ישנם קבוצות שמתמודדות עם נסיבות כלשהן. כך גם שנה שעברה. והנה אותם נרטיבים חוזרים שוב, על כך שכל הפצועים מחלימים ונקבל עונה היסטורית וחזקה. אך אם אתם חושבים שלא יפצעו לפחות 5-7 אול סטארים או שחקני מפתח אחרים אתם הוזים. לא זכור לי שנה שזה לא קרה. כיום בליגה ישנם כ-50 שחקנים שניתן להגדירם ככוכבים או קרובים לכך. ישנם עוד כ-50 שחקנים שהם משמעותיים לקבוצה ולא לכולם יש מחליפים טובים. לפחות 10-15% מהם יעברו פציעות משמעותיות במהלך העונה.

גיא רוזן
16/10/2022 10:45:50
Reply to  John
אשך טמיר המקורי
16/10/2022 10:50:16
Reply to  John

מצוין

Jonathan
16/10/2022 14:24:31
Reply to  John

מצוין ג'ון

רפיקי
16/10/2022 10:45:48

קיירי אירווינג עוד לא הבין שכדיי להיות קדוש מעונה אתה צריך קודם להיות קדוש.
בן אדם לא יכול לדרוש עשרות מליוני דולר לעונה ובמקביל לשחק אותה איזה נפש גבוהה שכל חפצה הוא לעשות את מה שהיא הכי אוהבת בשקט.
עוד שחקן שלא השיג שום דבר בקריירה בזכות עצמו.

שדות פופ לנצח
16/10/2022 11:00:34

"במבחן העובדות הוא טעה אבל בתאוריה הוא צדק" חחחח, קאלט

NBA בדם
16/10/2022 11:18:33

לנסות להגחיך לא הופך אותך לאדם טוב יותר, גם אם אתה חושב שאתה צודק בדבריך.
תזכור את זה, לפני שאתה רושם בקלות על המקלדת עוד משהו שמטרתו להגחיך בלבד.

שדות פופ לנצח
16/10/2022 12:53:21
Reply to  NBA בדם

מצטער, אבל אתה עושה את זה כל כך טוב לעצמך שקשה לא למחוא לך כפיים על זה

שדות פופ לנצח
16/10/2022 12:56:17

המשפט הזה שווה להתנוסס על חולצה…עובד על זה …תודה על ההשראה, אם יש לך עוד משפטים נהדרים כאלו בבקשה תשלח

NBA בדם
16/10/2022 11:05:17

תגובה לגיא הירוק .
לא ספציפית אתה גיא.
יש באתר הרבה כאלה שלא מוכנים לשמוע קצת ביקורת על "גולדן האימפריה" ומה הסיבות שהפכו אותה לכזו.
בארקלי צדק בתאוריה, גם אם טעה בעובדות.
ב15 היא שיחקה מול לברון ודלבדובה שמשך אותם 6 משחקים מתישים.
ב16 אני נותן להם ריספקט שניצחו את התאנדר שהיו באמת טובים אבל בסוף לא זכו.
ב19 דוראנט עשה איתם מעל חצי סדרה והם הסתדרו בלעדיו משחק וקצת מול הרוקטס.
ב22 הם קיבלו שטיח שלברון קיבל ב20.
אין לי בעיה להגיד שלברון והלייקרס קיבלו פלייאוף די קל בשנת 20, בלי שום יריבה מפחידה.
מה שעובדה אני אומר, גם אם זה לא לרוחי.

Jonathan
16/10/2022 11:51:14
Reply to  NBA בדם

4 אליפויות על פני 8 שנים בגלל "מזל"… בטח

NBA בדם
16/10/2022 11:54:42
Reply to  Jonathan

תקרא את ההסבר של דדי. הוא המדוייק והנכון ביותר.

Jonathan
16/10/2022 12:20:35
Reply to  NBA בדם

כדאי שאתה תקרא אותו שוב. הוא מאוד שונה מהנראטיבים של "שטיח" או "פציעות אצל היריבות".

NBA בדם
16/10/2022 12:28:05
Reply to  Jonathan

לפי ההסבר המזל הוא שבנס דוראנט הגיע, והרבה בזכותו 2 אליפויות וחלק לא מבוטל מההגעה של גולדן לגמר ב19.

abc
abc
16/10/2022 12:36:58
Reply to  NBA בדם

כתבת באחת ההודעות שלך שמה שחשוב זה איכות הקבוצה, ולא איך היא נבנתה.
זה בדיוק ההפך מההודעה של דדי.

Jonathan
16/10/2022 12:45:07
Reply to  NBA בדם

נס?
זה ניהול אל מול התנאים המשתנים שלא תלויים בך.
זה רלוונטי גם לכל חברה עסקית או אסטרטגיה צבאית ורלוונטי גם להחלטות קריירה אינדיבידואליות ואפילו לסיכויים של כל בעל חיים להתרבות ולהעביר הלאה את הגנים שלו.

NBA בדם
16/10/2022 12:45:23
Reply to  NBA בדם

יש גבול עד כמה אפשר ליצור קבוצה.
לא היה בהיסטוריה קבוצה שהייתה עם המאזן הטוב בהיסטוריה שצירפה את השחקן השחקן השני הטוב בליגה, כשלה יש MVP פעמיים רצוף. זה כבר מהמקפצה.
וחוץ מזה אם לפחות היו יריבות ברמתן אז היה על מה לדבר, לפחות היה אפשר לבחון אותן שווה מול שווים.
פה מתחילת העונה ידעת שאם לא תהיה פציעה משמעותית האליפות היא של גולדן.

Jonathan
16/10/2022 12:56:51
Reply to  NBA בדם

להרים טלפון ולקבוע עם אדם שבדיוק יצא מהתקשרות שהוא יבוא אליך זה "מזל"? זה דווקא נשמע לי מאוד אקטיבי.

abc
abc
16/10/2022 13:05:00
Reply to  NBA בדם

אז מה אם לא היה?
עד אליהם הייתה קבוצה אחרת ש"עוד לא הייתה".
מדובר בקבוצה שלא זכתה באליפות, שצירפה את דוראנט, וירדה במספר הנצחונות.
.
בכל אופן, הבעיה בעיני היא הריצה במקביל על מספר טיעונים, שאף אחד בפני עצמו לא חזק, אבל ביחד יוצרים לכאורה מצב ייחודי של "פעם ראשונה בהיסטוריה". אבל רק לכאורה. בדיוק כמו שאף רצף מספרים בלוטו לא בעל הסתברות גדולה יותר מאחרים, גם אם חלקם יוצאים בפועל יותר.
.
אי אפשר לטעון שהווריורס הייתה חזקה מדי, ולכן הצירוף של דוראנט לא הוגן, ובמקביל לטעון שהיא לא הייתה חזקה במיוחד, וניצחה רק בגלל מזל.

דדי
דדי
16/10/2022 11:38:07

לווריורס היה המון המון מזל ברמה הסטורית, אבל לא מדובר בפציעות של היריבות – זה חלק מהמשחק.
.
עיקר המזל מתמקד בשני דברים –
1. הקרסול של קרי בהתחלת הקריירה שלו והחוזה הנמוך יחסית שהוא חתם בעקבות זה.
2. איגוד השחקנים דוחה את ההצעה ל״החלקת״ העלייה ההסטורית בתקרת השכר וככה נוצרת לווריורס ההזדמנות לצרף את דוראנט (סוג של מזל בפני עצמו), שלא רק מביא להם 2 אליפויות, אלא גם את ההמשך בצורת ראסל שהפך לוויגינס.
.
הם מתנהלים מצויין, יש להם בעלים ששופך כמה כסף שרק צריך, אבל למזל היה חלק עצום בזה שהם לא סתם קבוצת צמרת שאולי הצליחה לזכות באיזה תואר אחד, אלא ״שושלת״ עם אליפויות מרובות.

NBA בדם
16/10/2022 11:42:15
Reply to  דדי

תיארת את זה מדוייק.

abc
abc
16/10/2022 12:26:05
Reply to  דדי

החיים זה גוש מזל אחד גדול.
אחת מרוויחה חוזה סופר משתלם לשחקן ענק,
השניה נופלת על לברון או ג'ורדן בדראפט,
השלישית מושכת אליה שחקן ענק בלי לתת שום דבר בתמורה כי היא במקרה בשוק טוב,
והרביעית נפלה על קטגורית "מזל (אחר)".
.
בסופו של דבר המזל הולך עם הטובים, ובכל עונה, יש לכל קבוצה המון הזדמנויות לא מנוצלות להפוך את המזל שלה.
.
בעולם מקביל היינו מדברים על כמה השושלת של פילדלפיה לא הוגנת בגלל בחירות הדראפט, והטאנקינג, וזה שהם נפלו על בן סימונס, השחקן הכי לא אנוכי שרק מוסר ומעצים את החברים, או אמביד המפלץ האתלטי, שלא ראו לפני, ועוד הביאו את באטלר, כדי להוסיף חטא על פשע.
כמה כוכביות יכולנו להוסיף שם… אם רק הקבוצה הגדולה הזו הייתה זוכה במשהו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל הWWE נועד לעקם חוקים. תקרת שכר חחחחחחחחחחחחחחח בא אחד כמו באלמר ומנגב עם תקרת השכר, מה שגולדן עושים. העיקר שיש תקרת שכר לדטרויט 🙂

מיליון חוקים מסובכים בשביל להראות יענו תקרת שכר ושיוויון לציבור, יענו תחרות והוגנות, תקרת שכר "גמישה" חחח

NBA בדם
16/10/2022 11:59:27

בגלל זה השיטה הטובה ביותר זה לא רק הסכם שכר, אלא הגבלת חוזי מקס.
לכל קבוצה יהיה חוזה אחד שהוא 40% מהקבוצה ועוד חוזה אחד של 25%.
ככה ייווצר מצב שלא יהיו חוזים גרועים ולכל קבוצה יהיה רק שחקן מצויין אחד ועוד אחד טוב. כל השאר יהיו רול פליירים.
רק בNBA התקרה יותר רכה מפלסטלינה של ילדים בגן.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 17:27:44
Reply to  NBA בדם

למי זה טוב? השחקנים ידרשו הרבה יותר כסף כדי שזה יקרה, ואתה יודע כמות השחקנים בליגה ששווה 40% מהשכר היא אולי 10 בעוד יש 30 קבוצות.

thetroll
thetroll
16/10/2022 22:25:44

באלמר ??אני סופר את האליפויות של הקליפרס. 1 2 3 4 5….לא זה בעצם אפס . האפס המוחלט.
יש השנה בליגה הזאת 10 קבוצות שאיש לא יופתע אם יזכו באליפות. הכל בזכות כל החוקים הללו . הדראפט שמחזק את החלשים. תקרת השכר שהיא גמישה זה נכון אבל שעורי המס גבוהים מאוד. זה דורש החלטות אמיצות. היית מעדיף מצב כמו בספרד (ריאל או ברצלונה) צרפת (העונה עוד לא התחילה כבר פסז אלופה) וכ'. נכון שהשיטה לא מושלמת ויש לה חסרונות אבל היא עדיפה.

רן הנרגן
רן הנרגן
16/10/2022 12:31:53

אחרי שקראתי את כל קריאות היאוש של אוהדי הקבוצות האחרות החלטתי שהגיע הזמן לגלות את סוד הגדול. מאמא בל. ידעונית שמוכרת רק בפריפריה הכפרית של צפון קרוליה. סטפ קרי הולך אליה לקראת כל פליאוף והיא מטילה כישוף על היריבות של ג"ס כך ששחקני מפתח שלהן יפצעו או שהם יצאו מריכוז ויפסיקו לפגוע בחישוק כאלו דברים. זו הסיבה שבשמונה השנים של סטיב קר וקרי הקבוצה הגיע 6 פעמים לגמר וזכתה בו 4 פעמים. זהו, עכשו אתם יודעים.

Jonathan
16/10/2022 12:51:44

כישוף. מזל. וכיסים עמוקים.
ולגבי העיקרון שאנשים שמצליחים להביא את הארגון שלהם להישגים טובים דורשים להיות מתוגמלים בהתאם? אם קפיטליזם לא עובד במקום העבודה שלי אז הוא לא עובד בשום מקום!
😉

רן הנרגן
רן הנרגן
16/10/2022 13:10:36
Reply to  Jonathan

לבעלים של ג"ס אין כיסים עמוקים במיוחד כמשווים אותם לבעלי קבוצות אחרות. הם בתחתית הרשימה. זה קשור לתפיסת העולם שלהם.

עידו גילרי
16/10/2022 13:16:40

נאיבי שכמותך העומק של הכיסים היהודיים הוא אינסופי.

Jonathan
16/10/2022 13:32:07

ללייקוב יש מכנסיים מיוחדים עם כיסים עד מתחת לברך.
פעם אחת הוא ניסה להוציא משם ארנק ונתקעה לו היד. חשבו שאולי ייצטרכו לנסר אותו אבל בסוף היה חייט מומחה באיזור.

הייט אשברי
הייט אשברי
16/10/2022 16:34:42

הסוד הגדול הוא אחר. סטף חקק על ידו בעברית
"אהבה לעולם לא תיכשל" . כמובן שאלוהי העברים קרא והתרשם מאוד. ומאז הוא שולח מלאך מיוחד שפוצע שחקנים לכל היריבות של הלוחמים. (בגלל שהוא לא מבין בכדורסל אז לפעמים הוא מתבלבל ופוצע גם ללוחמים ).
אז מי יכול על התערבות שמימית כזו…

thetroll
thetroll
16/10/2022 22:28:57

ובשנתיים שהם לא הגיעו לגמר זה היה תוצאה של פציעות של שחקני מפתח שלהם. ואומרים שיש להם מזל של פציעות של אחרים. קראתי עכשיו ומשעשע הדיון למעלה. נו שווין.

Pistons
Pistons
16/10/2022 14:11:11

לא מפתיע לראות מי הם מעריצי קיירי. בעיני הוא טיפוס הזוי ובזוי. הם חושבים שהוא לא שיחק בגלל ערכים וכו'. האמת היא שמדובר באדם שמרוויח עשרות מיליונים לעונה ובעונות האחרונות פשוט מחפש לקבל אותם ללא תמורה (עיין ערך סימונס, אבל סימונס לא יצא נגד חיסוני קורונה אז אין מה להעריץ בו) תוך כדי שהוא מזיק לסביבה שלו (הרס בבוסטון, גרם נזקים גדולים לנטס).
פעם זו פציעה, פעם זו היעלמות בלי לומר כלום לקבוצה, פעם זה קורונה, פעם זה צום.
קיירי רצה לקבל החלטות ניהוליות העונה וראה שאפילו לא רוצים להאריך לו חוזה. מה הוא עשה? הלך אחרי האמת שלו אחרי שהוא הושפל? לא. הלך אחרי הקבוצה שהיתה מוכנה לתת לו הכי הרבה כסף.
מעניין יהיה לראות אם גם העונה הוא יעלם כשהחוזה הבא שלו מונח על הכף. אם הוא ישאר העונה, יחתום על חוזה ארוך ובעונות הבאות יעלם, זה אומר הכל.
אולי הוא בעצם הגאון בסיפור כאן. שחקן שהרוויח עשרות מיליונים בנטס ולא נתן להם כלום למעט נזקים.

thetroll
thetroll
16/10/2022 22:29:57
Reply to  Pistons

ענק

shadow
shadow
16/10/2022 17:41:10

די מצחיק לראות אתר שאפשר לעשות בו דוקטורט למחלות נפש מנתחים את הנפש של קיירי🤣🤣
המציאות עולה על כל דימיון.

NBA בדם אל תיתן לכל המגלומנים הדיקטטורים ממונים על ידי עצמם to intimidate you. זו בעיקר מנטליות של עבדים שמזדעזעים ממחשבה חופשיה בעיקר כשהיא שונה משלהם או ממה שהם חושבים שהכוורת המדומיינת שהם שייכים אליה חולמת. אם יש לך "אמת" שאתה מאמין בה יש לך זכות להאמין בה ואם היא לא פוגעת באף אחד יש לך גם זכות "לתרגל" אותה.
אם אתה גם מביא את המחשבות והראיות שלך בצורה ברורה אשרייך
.
הם עושים לך בדיוק את מה שהם מאשימים אותך בו, הפוסל במומו פוסל. אלופים בגזלייטיג שדות קש ודחלילים.
תראה במציאות שלהם הם פלורליסטים והומנים🤣😭🤷‍♂️
.
אנשים פה הסתובבו עם טיטולי פנים במשך תקופה ארוכה כאילו זה נורמלי ועוד באו עם הסברים "מדעיים" בנוסף הזריקו לעצמם שיקויים בזמן שהם טוענים שהם מאמינים באבולוציה ועל הדרך חושבים שמליוני שנים על הכדור הזה עם רגליים יחפות זה כלום לעומת פחות מאה שנה של נייק ואדידס. אפרופו אדידס מי פה זוכר או בכלל יודע את העבר של אדידס? אז מיליוני שנה? לך תזכור.
שינה עמוקה😴😴
משבר רוחני.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
16/10/2022 17:43:58
Reply to  shadow

24 וַיִּקְרְאוּ שֵׁנִית לָאִישׁ אֲשֶׁר הָיָה עִוֵּר וַיֹּאמְרוּ אֵלָיו תֵּן כָּבוֹד לֵאלֹהִים אֲנַחְנוּ יָדַעְנוּ כִּי־הָאִישׁ הַזֶּה חֹטֵא הוּא׃
25 וַיַּעַן וַיֹּאמַר אִם־חֹטֵא הָאִישׁ לֹא יָדָעְתִּי אַחַת יָדַעְתִּי כִּי עִוֵּר הָיִיתִי וְעַתָּה הִנְנִי רֹאֶה׃

דדי
דדי
16/10/2022 22:45:15

ברבאבא נולד בגינה
הוא גדל בין עצים וורדים
אך בגלל שהייתה לו צורה משונה
צחקו עליו כל הילדים
הם קראו לו בלון מנופח
ותמיד לעגו לו כולם
בגלל זה התהלך כה עצוב ומסכן
בלי חבר וידיד בעולם.

אבג
אבג
16/10/2022 17:50:53
Reply to  shadow

האם אתה נגד כל התערבות באבולוציה?
נניח משקפיים למי שרואה פחות טוב
ניתוח מעקפים לאנשים עם בעיות לב?
או שרק חיסונים ונעליים?

shadow
shadow
16/10/2022 18:44:14
Reply to  אבג

אני לא נגד התערבות באבולוציה אלה נגד המחשבה והפרקטיקה שאם אדם המציא את זה אז זה בהכרח מועיל. אם תחשוב על זה לעומק תראה שזו סתירה לאבולוציה בנקודת זמן זו. זו גם סוג של סתירה לחשוב שהאדם "מתערב" באבולוציה כי הוא חלק ממנה ולכן גם מה שהוא ממציא הוא חלק ממנה (אבל זה כבר לדיון אחר) אבל זה לא אומר שמה שהוא ממציא בהכרח מועיל או "טוב" כמו ג'אנק פוד לדוגמא.
הבעיה שהיום מיתיחסים למדע כמו דת ושניהם משחיתים את האמונה כמו שהם "מתורגלים" היום.
חלק מהבעיה בדיוק כמו עם "קונספירציות" הוא שלוקחים גרגיר "אמת" מערבבים אם הרבה "שקרים" והנחות שבורות או לא מושלמות ואז מתייחסים לזה או כל הכל נכון או כהכל לא נכון ואז קל לעשות כל מיני קפיצות "לוגיות" כדי להניח עוד דברים כמוחלטים.
נקח את המשקפיים לדוגמא, רוב בעיות הראיה נובעות מבעיות במערכת השרירים שמפעילות את גלגל העין ומשפיעים על יכולות העין ועצב הראיה. עבודה על השרירים האלה ברוב המקרים תתקן את הראיה. אם יש לך מום מולד או שנכנס לך גוף זר כנראה שכיום הפיתרון היחידי שלך יהיה ניתוח.
אם יש לך דלקת נשאלת השאלה איך הגעת למצב הזה שבסבירות גבוה מעיד על בעיות נוספות בגוף ולא בטוח שאתה צריך "תרופה" מהונדסת שממש לא מדמה כיום את הפעולות הטבעיות של הגוף והטבע. אולי בעוד X שנים נגיע לרמת דימוי "טובה" יותר של הטבע כדי שנוכל להגיד שיש לנו דרך מלאכותית מספיק קרובה ל"שלמות" המקור.
משקפים ברוב המקרים הם כמו אדם שנפגע ברגל וצריך לעשות פיזיוטרפיה כדי לחזור ללכת רגיל אבל מתרגל לקביים שלו. אחרי שימוש ממושך הרגלים שלו יתנוונו והוא יהיה חלש יותר ותלוי בקביים. ממש כמו שבני אדם התרגלו לנעליים. זה לא אומר שהם לא יכולים להחזיר לכפות הרגליים שלהם את היכולות הטבעיות שלהן שהם רכשו דרך מליוני שנה של אבולוציה אבל זה אומר שהם צריכים להיפטר מהנעליים ולעבור תקופת הסתגלות שלא תהיה פשוטה, תלוי במצב של כל אחד, אבל בהחלט שווה את הבריאות והשינוי האמיתי קורה בראש😊
בעיות לב ועוד שאר בעיות שאפשר לתאר הן שאלה מאיפה הבעיות? רוב הבעיות ש"הרפואה המודרנית" פותרת אלה בעיות שנוצרו על ידי אורח החיים "המודרנים" לגבי השאר זה כמו עם המשקפים, מום, תפקוד, אורח חיים וכו, תלוי מה הבעיה.
אם תחשוב על זה העידן "המודרני" מאופיין בעיקר בזה שהאדם מנסה למקסם את נוחות חייו לרמה הכי מושחתת שיש (ע"פ אג'נדה של הסוציופתים והפסיכופתים החרדתיים שמנהלים את ההצגה), כלומר מה שהוא מייצר בעיקר מנוון אותו וגורם לו להיות שמן חולה חלש לחוץ חרד מפוחד עצבני עייף פצוע תלותי וכו.
זה נושא מורכב שמכסה את כל האספקטים של החיים כי הכל קשור מן הסתם.
כבר רשמתי על זה בעבר. זה השמפו שלך והסבון משחת שיניים דיאורדורנט הבגדים משקפי שמש הזבל האוכל המעובד והמתועש מים בבקבוקי פלסטיק כשאתה אמור לקבל מים נקיים בברז מהמיסים שאתה משלם "תרופות" שהן ברובן רעלים, סמים חוקיים ועוד ועוד.
כמה באמת בנאדם צריך דקסמול? ויטמינים בכדורים?
חיסונים זה בעיקר תלוי למה אתה קורא חיסון. חיסון לקורונה הוא בוודאות לא חיסון בדיוק כמו עם שפעת וזה עוד לפני שמדברים על הטכנולוגיה. יכול להיות שהטכנולוגיה תשופר בעתיד ואפשר יהיה להסתמך עליה אבל זה בטח לא המצב היום שבו עשו ניסוי בלייב על אנשים.
בכל מקרה אני באופן אישי מאמין שמי שיש לו מערכת חיסונית חזקה כי הגוף והראש שלו בריאים כי הוא חי חיים בריאים אמיתיים לא יחלה כי זה בדיוק מה שמערכת החיסון אמורה לעשות כשהיא במצב אופטימלי.
לסיכום אני לא מצפה מאף אחד לראות את הדברים עין בעין זו דעתי על פי חווית החיים שלי והנסיון שלי עד כה. דברים שאני רושם רובם המוחלט הם דברים שאני חי על פי הם ומסוגל להביא סימוכין במציאות. יש דברים שאני חושב שאני יודע אבל לא התנסיתי בהם או אין לי מספיק ידע עדיין אז אני אשתדל לא לגעת בהם.
.
אני מעריך אותך על זה שבניגוד לאחרים אתה אשכרה שואל משהו קונקרטי ומנסה להבין ולא משנה אם אנחנו מסכימים😊

אבג
אבג
16/10/2022 20:22:27
Reply to  shadow

יש לך סימוכין מחקריים לאחד מהדברים שרשמת?
לא חושב שיש ויכוח שאורח חיים משפיע על הבריאות אבל משתדלים לשפר את המצב גם של מי שלא שומר על אורח חיים בריא וגם זה לא ערובה לכלום., כלאמר גם מי שחי בריא יכול לחלות להיפ ע וכו.
במבחן המציאות אנשים חיים היום יותר זמן ויותר טוב בגילאים מתקדמים מאשר כשהטכנולוגיה היתה פחות מפותחת. זה נובע מהרבה סיבות אבל התפתחות הרפואה היא גורם מרכזי. לקרוא למדע דת זה חוסר הבנה של התהליך המדעי שבבסיסו חקר האמת על סמך ניסויים ותצפיות

shadow
shadow
16/10/2022 21:11:30
Reply to  אבג

לא יודע איך לענות לזה אתה מניח פה כל מני הנחות ועליהן עושה את הקפיצות הלוגיות האלה של כמה חיו אנשים בעבר (מתי בעבר)? מה זו בריאות או חיים בריאים וכל ההנחות האלה מבוססות על הנרטיבים הנוכחים.
חקר "האמת" כמו שאתה קורא לו מבוסס על איך שאנשים מתארים את הטבע והמציאות וסומכים על זה שהתאור מספיק קרוב למציאות בשביל לתאר אותה. זה לא אומר שהוא באמת מתאר אותה.
מחקרים זה רק כלי אחד לתאר את המציאות וכל התיאוריות הקיימות נקראות תאוריות לא סתם.
חלק מסויים במה שאתה קורא לו "מדע" מתעלם לחלוטין מהתופעה שנקראת תודעה שזה דיי מוזר כי הוא לא היה מסוגל לבצע את כל הניסויים האלה ולהגיע למסקנות ללא התודעה. יש עוד דרך ארוכה הרבה מה לגלות והרבה מקום להפתעות.
.
נ.ב
.
תשאל את עצמך כמה את רחוק או קרוב אתה ל100 אחוז שלך שאתה חושב שהוא השיא שלך? פיזית מנטלית נפשית. תן מספר אם בא לך לשתף.

אבג
אבג
16/10/2022 21:14:59
Reply to  shadow

מודה שלא הבנתי. אם אני לא במאה אחוז שלי אז עדיף לי לנעול נעליים?

shadow
shadow
16/10/2022 22:25:48
Reply to  shadow

תלוי מה אתה מגדיר עדיף ולאן אתה חותר. אתה מבין שבשביל להוציא מסקנות מדיונים כאלה צריך להגיע לכל מני אקסיומות קודם אבל בשביל לא להשאיר את זה ככה אנסה לבהר עם דוגמא.
אם נניח לצורך העניין שהמצב והואפטמלי עבור בריאות וביצועים הוא רגל יחפה ועשית נזק בזמן ממושך של שימוש בנעליים כנראה שתצטרך זמן הסתגלות. השאלה אם זו בעיה מבנית או תפקודית. רוב הבעיות הן תפקודיות ולכן יש להן פתרון שאינו מצריך התערבות חיצונית. בלא מעט מקרים התערבות חיצונית מנציחה את הבעיה ולא פותרת אותה כמו דקסמול או יוגורט דל שומן.
עכשיו יש פה עוד מילים כמו ביצועים ובריאות שצריך גם שם לבאר אבל קרצה היריעה אולי בדיון נפרד בהמשך.
בנוסף אם מגבשים הבנה יותר הוליסטית שיש בהכל ספקטרומים אז דין נעל עקב לא כדין נעל ספורט או סנדל תנכי וכו, בנוסף אם יש לך בעיה תפקודית אז הליכה יחפה יכולה להסב לך אי נוחות עד שתסדר את התפקוד בדיוק כמו שאם תנסה לעשות שפגט כנראה שלא תהנה מזה אם אתה מנוון.
.
בנושא הנעליים חשוב לי לציין שגם אם יש טיעונים כאילו בזכות השימוש בנעליים כמעט אף אחד מהם לא תקף לחיי היומיום של רוב האזרחים ברוב העולם. טענות כמו חום קור פציעה וכו הן זניחות לעומת המציאות ובכל זאת אנשים משתמשים בנעליים מה שיוצר את הדיסוננס הזה בין הטענות שלהם לפעולות שלהם. לא שאני מופתע או משהו אני לא בפורום הזה מאתמול🤷‍♂️
.
דבר אחרון לגבי הנעליים, העניין לא הנעליים, הנעליים זו רק דוגמא מאוד בולטת שגם קשורה לספורט בריאות ופציעות ופה מדברים על זה הרבה, אבל זה תזונה תעשייה רפואה בידור אקדמיה ועוד.
בנוסף זה משהו שיש לי חוויה אישית כמעט שנתיים ששינתה לי את החיים בגלל זה כתבתי לך שאני יכול להביא לך הוכחות במציאות, בהזדמנות במפגש הופס או משהו, תראה בעיניים. 😊

הייט אשברי
הייט אשברי
16/10/2022 18:15:41
Reply to  shadow

בוודאי גזלייטינג.
קיירי בדרך לאמת המוחלטת . צודק שעולמנו איננו כדור. רק שהוא שכח שהעולם השטוח שלו מתקפל כשמגיעים לקצוות . והוא בעצם קוביה , עם שש פאות . וםעם במאה שנה , שזה עוד שנתיים , אפשר לסובב באמצע כמו קוביה הונגרית.
אבולוציה זה חיבור של אוו , על שם חווה , ולוציה , קדושה של הכנסיה. כולנו ילדיה של הראשונה או השניה , בהתפרצות געשית שטילטלה את שתיהן . והקופים בכלל צאצאים שלנו , עם מוח יותר מפותח.

הייט אשברי
הייט אשברי
16/10/2022 18:21:30

שכחתי לכתוב את האמת על covid.
הוא בכלל הגיע מהחלל , מכוכב דלתא סנטאורי.
לא מסין. ויש קונספירציה עולמית של רופאים לא לגלות לנו . המסיכות בכלל נועדו לבלבל את היצורים הורודים הקטנים מדלתא סנטאורי שמרגלים אחרינו וחושבים שעם המסיכות אנחנו החברים שלהם מהירח לונה סנטאורי שמקיף אותם.

shadow
shadow
16/10/2022 18:53:16

סתם בשביל הצחוקים, אתה יכול להוכיח שהעולם עגול?

Jonathan
16/10/2022 19:13:12
Reply to  shadow

מכיר את זה זאתה מטפס על עצים גבוהים ומסרב לרדת מהם? אז תסתכל מסביב, אם שום דבר לא מסתיר לך את הנוף אז תטפס קצת יותר גבוה. אתה תראה יותר רחוק. אם היית על עולם מישורי זה לא היה משתנה. ברור לי שלא תאמין לי אז אתה מוזמן לטפס עוד יותר גבוה על העץ שלך עד שתיווכח.

A Ljos: Resurrection
16/10/2022 20:40:14
Reply to  Jonathan

אהבתי.
אתה יודע מה אני אוהב בטולקין? לא את הכתיבה שלו, כי אם הייתי רוצה תיאור מפורט לפרטי פרטים של הנוף של יערות אנגליה, עד לרמת כל עץ, עלה וגבעול, הייתי פותח מדריך טיולים טוב.
אני אוהב איך הוא הצליח להמציא עולם שבו זה הגיוני לחלוטין שבני האדם בו מסתובבים בעולם עגול, אבל האלפים חיים בעולם מישורי לחלוטין. והם חיים ביחד ונפגשים ואין שום בעיות אלא אם כן אדם רוצה להגיע לאלף-לנדיה. וזה כל כך קבור בפרטים שם שכולם בסדר עם זה. מדהים בעיניי.
אתה יודע, קצת כמו הבחור שלנו כאן על העץ. חי בעולם מישורי שבו הפיזיקה האנושית שונה כל כך שחיסונים הם שיקויים, ואפשר להימנע מפציעות על ידי אמונה פנאטית בגרסא ממש מטופשת של אבולוציה. ואנחנו נפגשים ומסתובבים באותו עולם. מדהים בעיניי.

Jonathan
16/10/2022 22:40:42

רק שבעולם הזה שאתה חי בו זה נראה לך ממש משונה.
רגע, אתה אומר שקיירי אירווינג אלף?

shadow
shadow
16/10/2022 21:00:41
Reply to  Jonathan

לא הבנתי יונתן זו ההוכחה שלך?

Jonathan
16/10/2022 21:46:33
Reply to  shadow

יש הרבה דרכים לאושש את זה שהעולם עגול אבל מאחר וטיפסת בדיונים פה על הרבה עצים גבוהים חשבתי שזו דוגמא שתאהב.

shadow
shadow
16/10/2022 22:01:18
Reply to  shadow

אחרי שסיימת להחמיא לעצמך תוכל להביא הוכחה? לא סיפור לא חישוב שמישהו סיפר לך או ששמעת וכו. הוכחה שלך שאתה מביא, ניסוי שאתה עשית וראית והיית נוכח.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 22:10:36
Reply to  shadow

שדו לא כל דבר צריך להוכיח בעצמך,כמו שילד קטן לא צריך לגעת באש וכדי לדעת שהיא מסוכנת.
.
לגבי כדור הארץ די פשוט להוכיח את זה. הרי אם כדור הארץ היה ישר,לכולם היה שמש באותו זמן

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 22:11:48
Reply to  shadow

בכללי אני לא יודע למה אתה מתאמץ, יש פה כל כך הרבה אנשים שלא שווים את הזמן.

shadow
shadow
16/10/2022 22:38:39
Reply to  shadow

זו לא הנקודה ברוך למרות שאני לא מסכים איתך אבל לא ניכנס לזה עכשיו.
הנקודה היתה שלפני שאתה צוחק על מישהו ועל הדעות שלו ואז גם מבקר אותו. כדאי שתהיה בטוח שלפחות לך יש את ההוכחה אחרת זה די פתטי. מקווה שיהונתן יספק ראיה כזו כי נראה שאשברי ויתר מראש מסיבות ברורות.

Jonathan
16/10/2022 22:39:06
Reply to  shadow

תחשוב שאם העולם היה שטוח ואין שום דבר שמפריע לך בטווח הראיה היית רואה את הכל.
יכול לנסות את זה בבית עם שולחן וכדור ים ממש גדול (או כדור פיזיו). צייר נקודה בקצה השולחן ובגב הכדור (כ-45 מעלות מהטופ שלו). תעמוד על הברכיים ואז תתרומם באותו המקום ותראה למה אני מתכוון.
אחרי זה אתה יכול טפס עוד קצת על העץ שלך ולבדוק גם משם.

shadow
shadow
16/10/2022 22:42:25
Reply to  shadow

לגבי המאמץ ככל שאתה מתחזק המאמץ היחסי נחווה כפחות מאמץ😉
כך או כל אני משתדל להתמקד במי שרוצה לדון ולא במי שלא.
לא ממקום של ביקורת אלא של התבוננות אבל אתה שעדיין עונה לחגי יכול להזדהות😊

shadow
shadow
16/10/2022 22:53:16
Reply to  shadow

יהונתן תתרכז, בקשתי הוכחה על כדור הארץ לא הדמיה. במחשב אני יכול לדמות לך מה שתרצה. ואני מבין איך עובד שדה ראיה על כדור, אני מבקש הוכחה שכדור הארץ עגול.
תחשוב שוב על הטענה הראשונה שלך ותגלה שיש סיכוי שהיא לא ממש מדוייקת. אתה יודע מה זו נקודת מגוז? מה לגבי מרחק זוויתי? זה בקטע התיאורתי לגבי המעשי מה לגבי אטמוספרה זיהום באויר גיאוגרפיה והעובדה שאין לך ממש איך להסתכל כל כל כך רחוק. לא ממש ניסוי טוב להוכחה. יש לך משהו אחר?
נגיד אתה יודע מה עקומת המרחק קובעת לגבי הקימור של כדור הארץ?

Jonathan
16/10/2022 23:43:41
Reply to  shadow

חכה עם הסלט, תזכור שאתה עוד על העץ.
אם אתה רואה רחוק, מטפס קצת יותר גבוה על העץ שלך ורואה עוד יותר רחוק אז זיהום האוויר לא קשור כאן.
אנחנו כבר בכמה אלפי שנים של להבין שכדור הארץ עגול. זה כלל גם חישובים של הטלת צל על ידי עמודים במקומות שונים.

shadow
shadow
17/10/2022 1:10:53
Reply to  shadow

יהונתן אני מאבד אותך תתרכז הוכחה שלך שאתה יכול להוכיח לי לא של אנשים אחרים. אתה פעם טיפסת על עץ גבוה כמה גבוה היה העץ הזה? במקום להיות מאוהב בעצמך ובמשחק המילים המשעשע ששוחק את עצמו מתגובה לתגובה אולי תוכל לתת לי הוכחה קונקרטית. מה "ידוע" גם אני יודע הרי זה מה שכולם יודעים לא? גם לא טענתי שהעולם שטוח שאלתי אם יש לך הוכחה ובנתיים אתה נכשל. התשובה האמיתית היא שמעולם לא הוכחת אפילו לעצמך שהכדור עגול. אתה מסתמך על אנשים והנחות. וזה סבבה אם זה משרת אותך אבל זו לא הוכחה.
שים לב שלא טענתי שהעולם שטוח למרות שקפצת מהר למסקנה הזו רק שאלתי אם יש לאשברי הוכחה ואתה קפצת ראשון אבל עדיין לא הבאת הוכחה.
שוב האם תוכל לעזור לי לפחות בלהסביר לי כשאני עולה על העץ כמה יותר אני אראה בגובה 100 מטר לעומת 50 מטר?

Jonathan
17/10/2022 7:36:07
Reply to  shadow

קו האןפק יהיה 36 קילומטר ממך בקירוב במקום 25.
וכאן נכנס באמת הזיהום – אבל הטא לא משנה, אתה לא חייב לראות עד קו האופק, אה רק צריך להבין דאם אתה עולה מספיק גבוה מעל עצמים שחוסמים ראיה ואז אתה עולה קצת יותר גבוה מזה ורואה יותר רחוק אז זה בגלל הקימור.
תן לי לנחש: "זו לא הוכחה" ושום דבר הוא לא הוכחה אלא אם אתה אמרת את זה. בהצלחה לך.

shadow
shadow
16/10/2022 17:44:38

אגב מס המותרות כמו כל מס נועד לשרת את העשירים שלא יעבדו עליכם.
ליגה להלבנת הון.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 19:40:38

דה שוט אתה רואה ליברפול? איך סאלאח האגואיסט לא מוסר כדור. ריאל הביסה את ברצלונה ונשארה השליטה בליגה הספרדית. ברצלונה בבעיה גדולה הגנתית

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 19:41:28

קק דיברנו ופודן מכניס את הראשון

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 19:42:39

השאר נפסל, האלאנד דרס במהלך

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 20:03:34

סאלאח מקפיץ את האצטדיון לשמיים, אחרי שהוא התעלל בקנסאלו. 1-0 ליברפול

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 20:13:40

יורגן קלוף מורחק, אחרי שהוא מתעצבן שסילבה פשוט רצח את סלאח, זה פלייגרנט 4 בNBA

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 20:15:05

נונייז פשוט דביל ממש ווסטברוק של ליברפול 3-1 הולל ראש בקיר ומאבד

ברוך רובין
ברוך רובין
16/10/2022 20:23:44

מה נונייז עושה? יכל לגמור את המשחק 3-0. ההגנה על האלאנד נפלאה

דה שוט
17/10/2022 10:10:24

היה משחק מעולה חצי שני פגז סיטי עם הרבה מצבים ניצחון מרשים של ליברפול סאלאח יכול לעשות הרבה אבל כבר לא יציב כמו פעם. עדיין שחקן שחקן

הגופיה של יואינג
הגופיה של יואינג
18/10/2022 9:56:17

סלח לי דוק כי חטאתי ולא הגבתי למרות שקראתי כל מעורב הקיץ. היכולת שלך לשמר עניין בזמן שכולם רק מחכים לעונה – לא פחות ממדהימה.

תודה על כל המעורבים, התרגומים (והתמונות, לא שכחתי מהתמונות). אין עליך.