מעורב הופס לשבת: ווסטברוק יעלה עם החמישייה השנייה! / מנחם לס

1.המאמן דרווין האם מדווח שווסטברוק ינוסה עם החמישייה השנייה

הלייקרס יעלו את ראסל ווסטברוק מהספסל למשחק המבחן האחרון נגד הקינגס, משחק שהוא PRECURSOR – מבשר – את תפקידו החדש של ראסל: הקוורטרבק של החולייה השנייה של הלייקרס, התפקיד שהוא התנגד לו חד משמעית עד עתה. אולי כדי להקטין את 'מהלומת החמישייה השנייה', הוסכם, בינתיים, שהוא יכונה 'השחקן הששי', תפקיד שלא בהכרח מצמצמו לפוינט גארד, אם כי לכנות את ווסטברוק 'שוטינג גארד' בעמדה 2 יישמע מגוחך.

אבל ביני לבין שמעון, הוא חייב את הכדור בידו, אז הוא ישחק אשכרה פוינט גארד, עם הבדל גדול מלשחק פוינט כשלברון ואנטוני דייויס משחקים איתו. עם שני המוזכרים הוא חייב להאט את הקצה ולשחק משחק מחושב, יעני. עם ה=SECOND UNIT הוא יכול להעביר מהלך לחמישי ולטוס במהירות הנראית לו, ובכך לשחזר את הצורה שהלייקרס השתמשו עם ראז'ון רונדו ב-2019-20 – בהצלחה מרובה.

אנטוני דייויס לא הצטרף למסע לסקרמנטו בגלל כאבים בגב התחתון. אוווופההה…זה מתחיל.

2. יום שני הוא היום האחרון לקביעת סגל הקבוצות, והיום האחרון ל-ROOKIE EXTENSIONS

היום לפני פתיחת העונה – עד 18:00 של יום שני זמן ניו יורק – הוא גם היום בו על כל קבוצה לפרסם את שמות 15 שחקני הקבוצה 'המלאים', פלוס שניים שהם על TWO-WAY CONTRACT, ס"ה 17 שחקנים.

היום הזה הוא גם חשוב ביותר כי הוא היום האחרון בו קבוצות יכולות לחתום עם אלה שהגיעו לקבוצה כרוקיס ב-2019 על "ROOKIE EXTENSION. הרוקיס של 2019-20 שלא הוחתמו על EXTENSIONS יהפכו כנראה ל-RESTRICTED FREE AGENTS בקיץ הבא.

כמעט בטוח שעוד לפני יום שני 6 בערב שעון ניו יורק, ג'ורדן פול וקמרון ג'ונסון מהווריורס והסאנס יהיו חתומים על EXTENSION. עד עתה זאיון ויליאמסון, דריוס גרלנד, טיילר הירו, ג'ה מוראנט, ארג'יי בארט, וקלדון ג'ונסון הם הרוקים מ-2019 שחתמו הארכת חוזים. ישנם עדיין 18 שמחכים לשמוע.

רק להזכיר שבעונה שעברה שיא של 11 שחקנים חתמו 'הארכת רוקי', כש-5 מהם קרו ממש לפני הדדליין. חובה גם לזכור שהארכת חוזה לחמש שנים לא יכולה לקרות אלא אם-כן היא למשכורת המקסימלית המותרת (כמו לזאיון, ג'ה, וגרלנד)

3. הרוקיס מודל 2019 שכמעט בוודאות יזכו להארכת חוזים

החלק הבא הוא קיצור של פוסט מצויין בנושא. מי שמעוניין ביתר פרטים אז הנה: https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/34782340/nba-contract-extensions-rookie-scale-jordan-poole-cameron-johnson-pj-washington-deadline

Jordan Poole

ג'ורדן פול הוא אחד מספורי ההצלחה של דראפט 2019. אחרי שטיילר הירו קיבל את ההארכת שלו, אין כלל שאלה שג'ורדן פול יקבל מקס. אבל אולי ישנה שאלה אחרי הכל: בעל הווריורס ג'ו לייקוב כבר אחר שלשלם העונה 400 מיליון במשכורות ומס מותרות הוא "דבר שלא בא בחשבון". הווה אומר? הווה אומר שאו ג'ורדן פול או אנדרו וויגינס יהיה חייב להסכים למשכורת מתחת למקסימום. גם לדריי גרין ישנה אופציה על 27.6 מיליון. האם פול וויגינס יסכימו על 25 מיליון שהיום הוא כסף קטן? זה יביא את מס המותרות קרוב ל-250 מיליון. בקרוב מאד נדע מה קרה.

Cameron Johnson

עם ג'יי קראודר המבקש טרייד, קמרון ג'ונסון יהיה שחקן החמישייה של הסאנס עם כריס פול, דווין בוקר, מיקל ברידג'ס, ודיאנדרה אייטון. ב-16 משחקים בחמישייה העונה, קמרון קלע 16.6 עם 49% מהטריי – אחד הממוצעים הטובים בליגה – לעומת 11.2 נק' ב-50 משחקים בהם עלה מהספסל (וקלע 'רק' 43.3% מהטריי).

למה הוא יקבל חוזה מצויין? כי עם הבעיות עם קראודר מקומו של קמרון בחמישייה הוא מובטח. מה שיכול להפריע הפעם? אין לדעת מה מותר ומה אסור לפרונט אופיס לעשות כל זמן שבעל הקבוצה רוברט סרבר מושעה, והקבוצה עומדת למכירה. איש לא יודע מה יקרה בין היום ליום שני בגלל הבעייה המאד מסובכת של קבוצה מועמדת למכירה.

P.J. Washington

בהיעדרו של מיילס ברידג'ס, פיג'יי וושינגטון יעלה לחמישייה בהורנטס. הוא שחקן שיכול לשחק 4 או 5.

למה הוא עלול לקבל חוזה טוב? כי פיג'יי הוא שחקן הגנה מצויין וסטיב קליפורד הוא קודם כל מאמן הגנה. זה מש שחשוב לו מכל. אבל מה שיכול להפריע לחוזה רציני היא העובדה שפיג'יי "ידוע" כשחקן ספסל ולשחקני ספסל לא ממהרים לתת חוזים מופרכים. לפחות לא עד שהם מוכיחים את עצמם כשחקני 30 דקות+. אבל אולי סיבה שנייה היא חשובה יותר בהגבלת משכורתו: המנכ"ל מיץ' קופצ'אק ידוע כקמצן, כאילו זה כסף שלו…חוזה של 80 מיליון לארבע שנים נראה כחוזה שיוצע לו.

\De'Andre Hunter

אטלנטה האוקס 'מריחה' עונה חזקה, במיוחד עם התוספת של ג'דונטה מוריי. להאנטר היה פלייאוף מצויין בסיום העונה שעברה (במחברת שלי הוא היה השחקן הטוב ביותר של ההאוקס; טוב יותר מטריי יאנג), וידוע ששחקני פינה – WINGS – המסוגלים לקלוע ולהגן הם פריים בליגה.

In the five-game loss, Hunter averaged 21.2 points, 56% shooting and 46% on 3-pointers. In Game 5, he) scored a career-high 35 points and became the third Hawks player with 35 points and 10 rebounds in a playoff game over the past 50 years.

מה יכול למנוע חוזה מתקרב למקסימלי? במילה אחת DURABILITY. האנטר נפצע הרבה יותר מהממוצע: בשלוש שנות ליגה הוא עבר 2 ניתוחים והחמיץ 91 משחקים.

Grant Williams

.גראנט ויליאמס יקבל חוזה רציני, במיוחד עכשיו שבוסטון סלטיקס איבדה את דנילו גלינרי. אל הורפורד ובלייק גריפין הם בצד השני של הגבעה, והסלטיקס יהיו תלויין בויליאמס אפילו יותר מאשר בעונה שעברה.

מה יקשה על דיל של יותר מ-45 מיליון ל-3 שנים?

Boston already has $134 million committed to Tatum, Jaylen Brown, Malcolm Brogdon, Marcus Smart, Derrick White and Robert Williams III in 2023-24. A new contract for Grant Williams will push them into the luxury tax for a second consecutive season. However, Celtics ownership proved this offseason that they are willing to spend if the result is a championship roster.

ישנם כמובן עוד '2019 רוקיס' אבל הנ"ל הם העיקריים!


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
104 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
15/10/2022 5:20:20

מאמנים בליגה…,מה יותר פשוט מלדרוס את האפס עם האוטו /לשלוח את בברלי שיוריד לו את הברך… יש לנו גארדים רעבים צעירים טובים משמעותית מאפס מה נותנים לו דקות? ראס לא ישנה את עורו עדיין יסריח את הפרקט בשני הצדדים.

דוקטור רזי הופמן
15/10/2022 5:46:55

אולי הפתרון לבעייה זה לשייף קצת, אבל לא יותר מדיי.
פתרון אחר זה לחשמל אותו, חישמול עדין….

רן הנרגן
רן הנרגן
15/10/2022 6:24:58

לחודש הקרוב נפתרה הבעיה עם וסטברוק. הבחור נפצע בהמסטרינג.

אשך טמיר המקורי
15/10/2022 6:35:24

דרסו אותו עם האוטו?

ברוך רובין
ברוך רובין
15/10/2022 8:39:43

הלוואי!!!!

thetroll
thetroll
15/10/2022 19:45:52

התכוונת "נפצע".
שיחק 5 דק וזה הספיק לו…

אשך טמיר המקורי
15/10/2022 6:35:06

הלייקרס מושפלים בידי פאקינג סקרמנטו
72-45

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתי שבן סימונס היה בלתי ניתן לעצירה עם 2 נק מטורפות.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/10/2022 8:40:07

מג’יק ולברון הבא!!!!

אור
אור
15/10/2022 13:43:35
אור
אור
15/10/2022 15:16:06
Reply to  מנחם לס

עלי אקספרס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/10/2022 21:44:24

צריך לחכות. עוז זמן ולראות איך ישחק בעונה עצמה.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/10/2022 7:10:09

אין מצב שקר אוהב את מה שהוא ראה ברבע השלישי, טרום עונה והכל.

גיא רוזן
15/10/2022 7:24:58

הלייקרס כרגע פשוט לא באמת קבוצת כדורסל.
הם היו במשחק כל עוד לברון היה על הפרקט (וקלע זריקות קשות שא באמת אפשר לבנות עליהן לאורך זמן),
ברגע בו ירד לספסל הקבוצה התפרקה עם אוסף מרשים של איבודי כדור וכדורסל של אסופת שחקנים מקרית ולא של קבוצה.
.
הנאגטס להבדיל,
הם קבוצה קבוצה. לא משנה מי משחקים, הם משחקים נכון. בשלב מסויים ברבע השלישי בו הם הפכו פיגור מול גולדן לתחילתה של בריחה, צמד הגארדים על הפרקט היו איש סמית ובונס היילנד, והם שיחקו מצוין!
.
ראסל ווסטברוק?
אני מאחל לו שהלייקרס ימצאו את הדרך להעביר אותו בטרייד, ללא קשר מה חושבים על יכולותיו, מה שעובר עליו הלייקרס זה בעיקר לא באשמתו (פלוס חוסר המזל של פציעה רגע לפני שהיו ה מתחילה)
.
הסאנס לא נראו טוב הקדם העונה,
וזה כלל לא קשור לקמרון ג'ונסון שהיה פצוע.
הלוואי ויצליח למלא את נעליו של קראודר הפורוורד פותח (בדגש על הגנה וריבאונד) ויוכיח שהוא שווה את הארכת החוזה המתבקשת.
.
תודה, מנחם. בוקר טוב.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/10/2022 7:26:41

נראה איך הם יהיו במשחק הפתיחה מול ג"ס. איך שהם נראו במשחקי ההכנה עושה רושם שהם במרוץ אחרי ויקטור, אבל אין להם שליטה על הבחירה הראשונה.

המשגיח
15/10/2022 7:46:58

תודה דוק.

הלייקרס נראית זוועה, פשוט זוועה. עם או בלי ווסטברוק

MBK
MBK
15/10/2022 8:40:07

מי חשב שהלייקרס תראה טוב יותר?
גם בקדם עונה הקודם הם היו ללא ניצחון (העונה גירדו אחד)
אין לקבוצה ביג מן דומיננטי או גבוה עם קליעה
לברון עושה מה שהוא רוצה על המגרש
שדיוויס רך ואנמי והאחוז שלו מ 3 הוא 18 אחוז …
הסגל קצר, בכל משחק ללא AD תהיה נחיתות בריבואנד וקבוצות יחגגו בצבע
הטרייד של ווסטברוק על קוזמה, הארל, KCP מסתמן כטרייד הכי גרוע בהיסטוריה של הלייקרס

אשך טמיר המקורי
15/10/2022 8:50:53
Reply to  MBK

ובעיקר השקץ והגרופי אנטי מנהיגים עם 0 מאמץ, 0 accountability
כולם follow my lead של השקץ

MBK
MBK
15/10/2022 10:34:36

זה הצליח להם בבועה
הפורמט שיחק להם, ללא טיסות ועם מנוחה אופטימלית
בכל תרחיש אחר אחד מהם היה עף מהקבוצה
מה שנקרא – עוד אליפות כזאת ואבדנו
אני לא סבלתי ככה מהלייקרס וזה אחד שראה עונות עם ניק ואן אקסל וביירון סקוט כמאמן
גם בעונות שהיינו בשר תותחים ושיחקו הצערים לפננו לא סבלתי ככה
בעונה הקודמת זה היה פשוט בלתי נסבל, ועוד תהיה עונה ״מוצלחת״ כשלברון יעבור את קארים

דה שוט
15/10/2022 10:47:43
Reply to  MBK

ראס שנה לפני כן נכנס עם ביל לפלייאוף אחרי פתיחת עונה מזעזעת. קוזמה הארל וקייסיפי לא נכנסו לפלייאין.
הטרייד על ראס היה טוב – הלייקרס היו צריכים להשלים אותו עם טרייד על לברון. ראס ואיידי היו מובילים יפה את הלייקרס.
לברון הביא ללייקרס רק בושות – עונות בלי פלייאוף, בלי פלייאין והבייתה בסיבוב ראשון. הבועה היה טורניר קיץ שבו כולם רק רצו ללכת הבייתה. זאת לא אליפות עם כוכבית – זאת אפילו לא אליפות.

Guy d
Guy d
15/10/2022 11:04:51
Reply to  דה שוט

אבל AD היה פצוע בעונה אחרי האליפות וגםמבעונה שעברה הוא החמיץ איזה חצי עונה וחצי שני היה בקושי 70%.
עם לברון עובר בטרייד הוא היה נפצע פחות?

גיא רוזן
15/10/2022 11:07:20
Reply to  Guy d

אתה מנסה למצוא הגיון בנרטיב שלא נועד להתעסק בזוטות מאין אלו.

דה שוט
15/10/2022 12:21:35
Reply to  Guy d

אלה היו פציעות פסיכוסומטיות – איידי לא מוכן לשחק עבור לברון – מאז משחק 3 בגמר בבועה ששם לברון ייבש אותו ושדד ממנו את ה-FMVP. אם לברון היה עובר בטרייד, איידי היה פורח (וגם ראס וכל השאר).

גיא רוזן
15/10/2022 15:06:47
Reply to  דה שוט

לא מוכן לשחק עם לברון. ולכן חתם על חוזה ארוך…
(להבדיל מווסטברוק, לדייויס יש קונים. היה מקבל מקס בקלילות מקבוצה אחרת)
.
כאמור,
תחזור לתאוריית הנעליים. יש בה הרבה פחות חורים
(ואילו נעליים, כן?)

דה שוט
15/10/2022 15:16:09

עשה את החשבונות שלו לגבי העתיד הרחוק, אני מניח שחשב גם על הפציעות שלו. יכול להיות שטעה, למרות שכמו שהוא נראה בשתי העונות האלה – אולי בכלל עקץ את הלייקרס
🙂

גיא רוזן
15/10/2022 16:48:50

יכל היה להפצע גם בקבוצה אחרת, עם אותו חוזה מקס.
.
יש גבול, כמה אפשר למתוח את המציאות בכדי שתתאים לנרטיב.

אור
אור
15/10/2022 15:29:31
Reply to  דה שוט

פציעות פסיכוסומטיות זה שיא אפילו בשבילך 🙂

דה שוט
15/10/2022 17:32:07
Reply to  אור

חצי מהפציעות בספורט הן פסיכוסומטיות. אולי פחות – עדיין הרבה.
גיא – רואים שדייוויס לא שמח בלייקרס. עשה חשבונות והחליט ששם הכי כדאי לו.

shadow
shadow
15/10/2022 18:07:36
Reply to  אור

דה שוט, פסיכוסומטי, זה נושא מורכב.
רוב הפציעות נובעות מגוף עקום, לא מאוזן וחסר גמישות וכוח במהלך גמישות עבור המאמץ או הפעולה הנדרשת. פסיכוסומטי תשאיר לדיון אחר.

דה שוט
15/10/2022 18:11:17
Reply to  אור

שאדו – אני לא סגור על הקביעה שלך למעלה. לדעתי פציעות מגיעות גם ממצב נפשי ״מתאים״ או ״מזמין״ ולא רק מגוף עקום. זה הולך ביחד.

אור
אור
15/10/2022 18:15:53
Reply to  אור

אחינו, כל פעם אתה מביא תיאוריה חדשה שלא ניתן להוכיח או אפילו לתמוך ביותר ממקרה שניים שאולי קרו (מאיפה אתה יודע מה היה המצב הנפשי שלהם? או שאתה סתם קובע את זה בעצמך אז וואלה יופי אני קובע הפוך ממך), ו/או שניתן להפריך אותה בקלות (בוא נעבור ביחד על כל שאר השחקנים שהחלטתי שהיו במצוקה נפשית ונחשוב למה הם לא נפצעו?)
.
בקיצור, מציע לך לעבור לתיאוריה הבאה ולבסס אותה קצת יותר

גיא רוזן
15/10/2022 18:18:19
Reply to  אור

וואו, איזו קביעה לא מחוברת.
.
בהגדרה, מה שכתבת לא אפשרי.
תבדוק.
פציעה, בהגדרה, מוגדרת הפגיעה גופנית ממקור חיצוני.
הפרעה פסיכוסומטית, בהגדרה, היא בעיה פסיכולוגית שגורמת לכאב גופני.
.
עכשיו, לטעון שחצי, או חלק משמעותי נסבל שחקנים זה בגלל בעיה פסיכולוגית ולא בגלל פציעה זה מרתק.
יש לך סימוכין?
משהו?
יש מיליון מחקרי רפואת ספורט,
בטוח מישהו העלה משהו על כתב.
.
בינתיים,
זו הצהרה שיש לה את אותו תוקף כמו להצטברות הבועה, הנעליים וקנוניית לא שומרים על לברון.
.
מרשים.

דה שוט
15/10/2022 18:27:15
Reply to  אור

אור וגיא – אני בתנועה – מבטיח להשיב בהרחבה בעניין הפציעות ואולי גם לחזור לסוגיית הנעליים. היא הרבה יותר מורכבת ממה שנראה לכם.
גיא – אני כן יכול להבטיחך כעת – אף אחד לא שומר על לברון כבר שנים ומה שהיה בבועה – לא היה אליפות אנ בי איי לגיטימית.

shadow
shadow
15/10/2022 18:46:39
Reply to  אור

בדיוק בגלל שזה קשור אחד לשני זה נושא מורכב ואני בהחלט מסכים שהתודעה משחקת תפקיד מרכזי אבל התודעה בתורה מושפעת ממצב הגוף ולכן כאמור נושא מורכב. לרוב האנשים במצב השינה הנוכחי שלהם עדיף לפתור את זה דרך ריפוי הגוף שבתורו יעזור בריפוי התודעה. לנסות לגשת לזה דרך שינוי תודעה זה ברוב המיקרים כישלון ידוע מראש. תראה כמה התנגדות יש פה לשינוי התודעה לגבי נעליים ועוד הרבה דברים שרשמתי. המזל הוא שהטבע מתוחכם מספיק ואפשר לך להבין דברים בכל מני דרכים. דרך הראש אבל אפשר גם דרך הרגליים כמו שאומרים בצבא. יש עוד דרכים אבל זה כבר לדיון אחר😊

דה שוט
15/10/2022 19:12:24
Reply to  אור

שאדו אני מסכים איתך עקרונית.
זה אכן נושא מאוד מורכב.
דוגמה טובה שאני יכול לחשוב עליה – לברון – אדם חזק מאוד ויציב מאוד מבחינה מנטלית ואולי השחקן הכי פחות פציע בליגה ביחס לעומס (באמת מקווה שלא ניחסתי אותו).

גיא רוזן
15/10/2022 19:46:46
Reply to  אור

אני שמח שאנחנו מסכימים –
הסימוכין שיש לך לתאוריות הבועה והשיירה על לברון דומה לזו שיש לך בסוגיות הפציעות הפסיכוסומטיות והנעליים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מסכים דיוויס וראס היו פורחים בלי השקץ

גיא רוזן
15/10/2022 11:05:34
Reply to  דה שוט

בסיטואציה נורמלית,
השילוב שלך ושל הטמיר היה מבטיח ללייקרס עונה נהדרת.
מה שהורס את המתכון לניצחון זה ראסל ווסטברוק…

דה שוט
15/10/2022 12:38:11

חחחחח הלייקרס מוגנים הטמיר לא יעלה על העגלה גם אם חייו יהיו תלויים בזה – אני יושב לפעמים רק במושב השמור לאורחים של ראס (לרוב הוא פנוי חחחחח)

אשך טמיר המקורי
15/10/2022 12:45:31
Reply to  דה שוט

ראס עם פציעה פסיכוסומטית הלילה, נתפס לו שריר החשק

דה שוט
15/10/2022 13:00:51

יש מצב. המסטרינג זאת פציעה מאוד מורכבת – רק הפצוע יכול באמת לומר מה יש או אין. נחכה ונראה

shadow
shadow
15/10/2022 15:07:39

למה הכוונה ב"מאוד מורכבת"?

דה שוט
15/10/2022 15:11:25

קשה להצביע על חומרתה באמצעות מדידות חיצוניות – צילום, MRI וכד'
הרבה תלוי בתחושות של הפצוע עצמו.
תקן אותי אם אני טועה

shadow
shadow
15/10/2022 15:23:17

אפשר גם אפשר אבל אתה זקוק למישהו שמבין ויש לו ידיים מיומנות ונסיון. ניתן לדעת מאיפה נובעת הבעיה שלו וגם איך לטפל בה. אומר מנסיון של שנים עם בעיות בשריר הירך האחורית השמאלי. עשרות קצבים ופיזיותרפיסטים שרלנטים לא הצליחו לרפא את הבעיה עד שהתעוררתי והבנתי שאין להם באמת מושג.
.
בכל מקרה אין לו באמת סיכוי כל עוד הוא משתמש בנעליים.🤷‍♂️

ברוך רובין
ברוך רובין
15/10/2022 15:31:55

זה תלוי בחומרת הפציעה, יש כמב דרגות של פציעות שם לפי מה שהבנתי של ראס בדרגה שנייה ויעדר 3-4 שבועות. ה בעייה בפציעה הזאת שהסיכוי שלה לפציעה חוזרת הוא גדול משמעותית.

shadow
shadow
15/10/2022 16:02:45

שמעון דרגות זה המצאה של בני אדם בשביל להסביר לעצמם תופעה שהם לא מבינים. בטבע אין דרגות זה רצף אין סופי. אנלוגי לא דיגטלי. ספקטרום.

MBK
MBK
15/10/2022 12:20:45
Reply to  דה שוט

תדייק בבקשה
הלייקרס עשו מקום 7 והובילו 2-1 על הסאנס עד ש AD נפצע
הם גם סיימו את העונה במקום ה 1 בדיפנסיב רייטינג
הם נראו מעולה וסיימו 7 במערב למרות פציעות של AD ולברון
לא הייתה שום סיבה והצדקה לטרייד

דה שוט
15/10/2022 12:26:05
Reply to  MBK

תמיד יש "עד ש-AD נפצע…"
גם הובלה על הסאנס 1:2 לא מבטיחה כלום
לסיים עונה במקום ראשון בדיפנסיב זה יפה אבל זה לא תואר.
שורה תחתונה:
לברון במזרח – 8 גמרים רצופים.
לברון במערב – עונה מחוץ לפלייאוף, עונה סיבוב ראשון, עונה מחוץ לפלייאין(!). ועונה אחת זכייה בטורניר קיץ.
הלייקרס לא יכלו כמובן להטריד אותו אחרי הבועה – אבל בשנה שעברה – זה היה המהלך הכי נכון מבחינתם לעשות. השיקולים שהכריעו לא היו קשורים לכדורסל. תאכלס, ב-wwe זה בסדר. אפשר להבין.
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
15/10/2022 14:40:55
Reply to  דה שוט

אתה לא יכןל להשוות את לברון בשיאו ללברון הזה. לברון בשיאו הגיע עם קיירי לגמר עונה אחר עונה ולקח גם אליפות, בעוד דוראנט עף בסוויפ משפיל לבוסטון בסיבוב הראשון (:

Pistons
Pistons
15/10/2022 14:42:34

אתה גם לא יכול להשוות את קיירי בשיאו לקיירי המסובב שדוראנט צריך להתמודד איתו

דה שוט
15/10/2022 14:53:06

פיסטונס נתן לך תשובה טובה.
לברון שלא עשה פלייאוף בלייקרס עשה שנה לפני כן גמר במזרח.
ואני לגמרי מדבר על לברון של השנים האחרונות – זה שחוץ ממך ומגיא שמתלהבים מהמיספרים שלו – אף אחד לא באמת לוקח ברצינות בתור שחקן כדורסל מוביל בליגה. אפילו לא הוא
🙂
איך אמר פלורנטינו פרס לאוהד שביקש ממנו להחזיר את רונאלדו? "בן כמה הוא? 38 לא?"

גיא רוזן
15/10/2022 15:04:32

אף אחד. חוץ ממי שמצביעים ל-all nba …
.
בפרספקטיבה, מחקר צבע הנעליים שערכת עושה יותר שכל…

דה שוט
15/10/2022 15:09:59

30 נק', שני למלך הסלים, 8 ריב' 6 אס' כמעט 60% אפקטיבי – חוץ מאסיסטים – ממוצעים יותר גבוהים ממוצעי קריירה
מקום 11
ומחקר צבע הנעליים שלי הקדים את זמנו. בעתיד, ואריאציות ו/או נגזרת שלו יוכיחו את צדקתו.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/10/2022 15:25:01

פיסטונס ראית את קיירי עונה שעברה? הוא קלע יותר ובאפקטיביות טובה יותר ממה שהוא היה בקליבלנד.

דרך אגב זה רק החזרה להטרלה הלא באמת מוצלחת של דה שוט, שלא מסתדרת לו עם הנרטיב, דרך אגב גם ראסל של 2016 טוב משמעותית מאפס כיום.

Pistons
Pistons
15/10/2022 15:30:51

ברוך, עוד פעם אנחנו חוזרים לדיון של קיירי. זוכר מה מישהו הגיב למה שרשמת?
קיירי בקושי שיחק בעונה הסדירה והיה מזעזע החל ממשחק 2 בפלייאוף.

דה שוט
15/10/2022 15:42:24

ברוך קיירי לא שיחק וכששיחק זה היה רק בחוץ. בפועל הוא פירק את הקבוצה. איך אתה משווה לקליבלנד?

thetroll
thetroll
15/10/2022 20:04:58
Reply to  דה שוט

אם יש דבר אחד שהטרייד הזה מוכיח זה כמה דוראנט היה חכם ועשה צעד מתבקש כשהחליט לפרק את החבילה ב okc. הטרייד הזה מוכיח גם מי הקאפקייק האמיתי. זה ראס לא דוראנט. והטרייד הזה מוכיח יותר מהכל כמה המגלומניה עלתה לראש של לברון – הרי המטרה של הטרייד הזה היתה לאמר מה שדוראנט לא הצליח (לאלף את ראס) אני אצליח. אבל ראס זה ראס בלאטהולברון אכל אותה סופית אליםות הוא לא יראה יותר לא עם הלייקרס ולא בשום מקום אחר ותכלס בשביל שחקן ששיחק 20 עונות בליגה וזכה בסהכ ב 4 אליפויות אחת מהם לא ממש אליפות והאחרות עם סוםר טים או בחוסר הוגנות כשראה לגרין את החואובוס וגרין הושעה – אז בגדול זה ממש לא הרבה למי שיחסי הציבור שלו מפמפמים בלי הרף את המילה עז. עז הוא כבר לא יהיה זה מה שחשוב. זה פשוט לא מגיע לו. הוא כנראה לא כזה טוב.

דה שוט
16/10/2022 1:36:17
Reply to  thetroll

+ 1

Jonathan
15/10/2022 15:17:08
Reply to  דה שוט

הטרייד על ראס היה מזעזע.
לא רק בגלל שראס שנוי במחלוקת. זה בערך כמו שג"ס יישלחו את ויגינס, דריימונד וקומינגה תמורת טריי יאנג.זה יהיה להם טוב או רע?

חגי "התותח" ניסני
15/10/2022 15:28:56
Reply to  Jonathan

למה אתה חייב להדליק?

דה שוט
15/10/2022 15:40:08
Reply to  Jonathan

זה לא טרייד כזה גרוע לגולדן סטייט 🙂

Jonathan
15/10/2022 16:05:35
Reply to  דה שוט

אם מתעלמים מהצורך בהגנה הכל טוב

דה שוט
15/10/2022 17:34:38
Reply to  Jonathan

אטלנטה לא יסכימו טריי הוא פרנצ׳ייז
ג״ס יסכימו – ישלימו את הסגל עם טריידים נוספים. הם אלופים בזה
🙂

Jonathan
15/10/2022 18:22:45
Reply to  Jonathan

לא דיברתי על יסכימו לא יסכימו. אני מדבר פשוט על לוותר על הרבה מאוד דברים בשביל להביא שחקן שעושה משהו שכבר קיים בקבוצה.

דה שוט
15/10/2022 19:23:41
Reply to  Jonathan

יונתן קח אחריות חחחחחח כן או לא? אמרת טרייד מזעזע ונתת דוגמה – אבל אני חושב שאם הטרייד הבדיוני שהבאת היה על השולחן – ג"ס היו לוקחים ואטלנטה לא.

Jonathan
15/10/2022 19:33:37
Reply to  Jonathan

אם ג"ס היו לוקחים טרייד כזה זו טעות נוראית.
האליפות באה מהרבה שחקנים לצידו של סטף שיכולים להתארגן לשמור על כל אחד.
אני יכול להבין להביא את טריי (ונגיד גם את ראס) לקבוצה שאין לה דברים שהשחקנים האלה נותנים ואז לשלם את המחיר הדרוש.

דה שוט
15/10/2022 19:38:46
Reply to  Jonathan

זה היפותטי מדי, בגדול שחקן פרנצ'ייז שווה כמעט כל מחיר

thetroll
thetroll
15/10/2022 20:07:03
Reply to  Jonathan

גולדן סטייט בחיים לא היו עושים את הטרייד הזה. אין מצב.

חגי "התותח" ניסני
15/10/2022 20:10:35
Reply to  Jonathan

סתם בשביל הסקרנות יונתן לדעתך זו גם תהיה טעות בכיוון ההפוך? נגיד אם ההוקס יתנו על סטף את מארי, קולינס וקפלה?

Jonathan
15/10/2022 20:51:16
Reply to  Jonathan

חגי – כן. זו תהיה טעות.
היו אלופות שהורכבו מתאומי מגדל או מגארדים נמוכים אבל בעיני זה תמיד סיכון להתבסס על כאלה בטח אם צריך לוותר בשבילם על כל העומק בשחקני כנף.
אבל סטף וטריי עוד יצליחו להיות מסוכנים. לעומתם ראס הוא השחקן האחרון שצריך להביא לקבוצה שיש בה את לברון. בעצם, גם לא הייתי מביא את סימונס או דריימונד גרין.

Berch
15/10/2022 9:29:15

אחלה מעורב
לפחות החמישיה השניה של הלייקרס תהיה מהנה לצפיה…
🤣

דן רוזנבלום
15/10/2022 9:41:50

אחלה מעורב כרגיל.
ראיתי תקצירים הבוקר והלייקרס נראו כמו פח. סקרמנטו נראתה אנרגטית ורעבה להוכיח ולא סתם הם ניצחו את משחק ההכנה.
על פניו של לברון ניתן לראות שהוא לא מבסוט ממשהו. האנרגיה מהלייקרס לא משדרת טוב וקשה לי להאמין שיגיעו להישגים העונה.

גולדן סטייט נראתה פשוט מדהים, למרות ההפסד שלהם. אם לא יהיו פציעות, הם אף יהיו טובים יותר מהעונה הקודמת ויקחו אליפות שנייה ברציפות. וויסמן נראה מפלצתי וקומינגה מנתר לשמיים. קליי צולף, סטף מטריף את ההגנה…הם הקבוצה הכי טובה בליגה האנדס דאון. רק פציעות ימנעו מגולדן סטייט לקחת עוד אליפות.

דאנדרה האנטר שחקן מעולה. שמתי עליו עין מעונת הרוקי ואם היה לו אופי קצת יותר רועש אז יכל גם להיות מוכר יותר בליגה…אבל הוא טיפוס יחסית נח ושקט שלא מחפש את עבודות האקסטרה מול המצלמות.

מקווה שהשחקנים בגולדן סטייט ידעו איך להצטנע מעט עבור ההצלחה וה Legacy שלהם.
נדמה שהם בונים שם פשוט עוד יחידה שתמשיך באותו התווי אל עבר העתיד עם פול, קומינגה, וויגינס וויסמן ואחרים…
תענוג לצפות בהם.

נדמה שהולכת להיות עונה מדהימה. הכשרון מתפרס על גבי רבב של קבוצות טובות. יש הרבה מאוד מועמדים לאליפות.
אם משחקיי טרום העונה נראים ככה, העונה הקרובה הולכת להיות מלהיבה.

captain beefheart
captain beefheart
15/10/2022 10:01:25

על המשחק של גולדן:
https://youtu.be/GCzO_AKD5aI?t=72

חגי "התותח" ניסני
15/10/2022 15:18:12

🙂
🙂

IDO
IDO
16/10/2022 0:44:03

Good one

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/10/2022 9:42:38

תודה רבה על המעורב המעולה

גיא רוזן
15/10/2022 11:11:52

ג'וש ג'קסון, מטעויות הדראפט היותר מרשימות של הסאנס ככל הנראה סיים את דרכו בליגה אחרי ששוחרר על ידי טורונטו
(לאותה סאנס היה חסר רכז כמו אוויר לנשימה, ועל הלוח היה את פוקס).

עידו גילרי
15/10/2022 11:18:46

בנדר, ג'קסון, כריס. לא נשכח ולא נסלח.

דן רוזנבלום
15/10/2022 12:32:19

למה שוחרר? בעיות אישיות? Personality?
יכולת? מה קרה שם?

אשך טמיר המקורי
15/10/2022 12:48:32

לא משלמים לו לשחק הגנה. למעשה, לא משלמים לו בכלל.

עידו גילרי
15/10/2022 12:52:00

כמו כל שחקן אחר על חוזה קיץ. כנראה שהוא לא היה מספיק טוב או מתאים עבורם.

MBK
MBK
15/10/2022 15:04:55

כן, בהחלט טעוח גדולה
אני מקווה בשבילו שימצא מועדון אירופאי שייתן לו במה
הוא בן 25 וחצי … לא גיל שנפלטים בו מהליגה
למכבי חסר סווינגמן, יכול לפרוח בתל אביב ולאו דווקא במגרש

דוקטור רזי הופמן
15/10/2022 14:15:10

אז דנינו (ל) פצוע וכנראה שלא ישחק כל/רוב העונה ועכשיו גם ברוגדון נפצע.
הסלטיקס כבר לא כל כך קונטיינדרים כמו שהיו כששני האינג'ר פרונס הגיעו.
נראה שלא תהיה ברירה אלא לתת לגרנט חוזה או להתריד אותו שלא יברח בחינם?

Pistons
Pistons
15/10/2022 14:41:25

אתה מרים פה להנחתה.
תכף נראה הודעה על קצבים וכמה אנשים ישנים. שורה אחרי זה יהיה רשום התעוררתם 😴😴
מרגיש כמו בוט שחוזר על אותן ההודעות פעם אחר פעם

דוקטור רזי הופמן
15/10/2022 15:36:34
Reply to  Pistons

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הסנדלר הולך יחף? כבר לא!

Pistons
Pistons
15/10/2022 15:40:35

במקרה שלנו הוא הולך יחף.
הנה הגיעה למעלה תגובת ההתעוררות.
ראית, הוא רשם שהוא סבל גם מהבעיות של ווסטברוק ורופאים לא עזרו לו ורק אחרי שהוא התעורר זה עבר.
רזי, תפרש לי את מה שהוא רושם. האם הכוונה לזה שהיה לו חלום שהיו לו בו כאבים ואז הוא התעורר וזה עבר?

דוקטור רזי הופמן
15/10/2022 16:23:45
Reply to  Pistons

קטונתי
אבל שתדע שאני דיי מתחבר לעניין היחף. בבית אני יחף כל הזמן. גם במיטה 🙂
לא הולך למשחטות אורטופדיות ולוקח זריקות נגד חיסון.

thetroll
thetroll
15/10/2022 22:03:56

זריקות נגד חיסון???? שו?? מה זה הדבר הזה?

דוקטור רזי הופמן
16/10/2022 7:49:07

זה מהגשש החיוור
🙂

דוקטור רזי הופמן
15/10/2022 16:29:39

נראה שהפציעה של ברוגדון לא רצינית ושיפתח את העונה כרגיל.
אחרי שחזיתי את שחרור ברודיק מבוסטון נשאר לראות אם התחזית שנתתי לשחרור ג'קסון תתממש. אם כן, אולי יש סיכוי שנראה את JD פותח עונה עם בוסטון. כמו שזה נראה, לסלטיקס חסר עושה משחק כשפריצארד היה פשוט עלוב הלילה.

עידו גילרי
15/10/2022 16:46:56

חכו יומיים קמבה יהיה פנוי…

דוקטור רזי הופמן
15/10/2022 19:13:30

לוקח את ET קודם.

דוקטור רזי הופמן
15/10/2022 19:14:36

וגם את IT

עידו גילרי
15/10/2022 23:04:00

נראה שג'קסון שורד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/10/2022 19:07:59
Reply to  עידן

boom

אור
אור
15/10/2022 19:25:28
Reply to  עידן

אכן יותר מהירו

רן הנרגן
רן הנרגן
15/10/2022 19:56:37

גורדן פול חתם על חוזה של 140 מיליון ל 4 שנים. אני מניח ש 10 עד 15 מיליון זה כסף שמוגדר כבונוס לא סביר שזה בונוס על זכיה ב אליפות או תואר שחקן ההגנה של השנה או חמישית אול-נבא. בקרוב נדע. (הירו חתם ל 130 מהם 10 מיליון היו בונוס לא סביר)
.
בונוסים כאלו לא נכללים בכסף שנספר לצורך מס. עבור ג"ס יש לזה משמעות עצומה כי על כל מיליון דולר נוספים שהיא תשלם לפול היא צריכה לשלם 7 – 8 מיליון דולר נוספים מס. זכרו שהשנה הבעיתית לג"ס היא השנה הבאה וגם החוזה של פול מתיחס לשנה הבאה.
.
הסכום הזה גבוה ב 10 מיליון ממה שהערכתי לפני שבועיים. לא ברור אם לאגרוף של דרימונד היה משמעות , יתכן שבעיקבותיו ובעיקבות ההבנה של ההנהלה שזו השנה האחרונה של דרימונד (זה לא נגמר עד שזה נגמר) קל היה להם לקבל את ההחלטה לשלם לפול קצת יותר ממה שרצו לפני שבועיים.

עידו גילרי
15/10/2022 20:03:47

17 מיליון אבל לא היית רחוק…

רן הנרגן
רן הנרגן
15/10/2022 20:09:05

123 מיליון מובטחים שזה לא הרבה יותר מאשר הירו (120 מיליון מובטחים) אבל הסיכוי של פול לזכות באליפות בתקופת החוזה גבוהה משל הירו. השנה הראשונה תהיה 27.3 מיליון. (אם אני זוכר נכון (זה כתוב) הערכתי 130 מקס ו 120 מובטח וזה היה לפני הפרסום על הירו)