פריוויו מומי לראשון / מומי החציל

מומי נפל עליו דכאון טוטאל . מומי לא רק שנפל עליו סיקור על שביעי של פסח עכשיו נפל עליו סיקור ערב יום השואה והגבורה והשבוע הבא ערב יום הזכרון.

מומי באוריגינל נוסע אוטו מרצדס גרמני אפילו נתן טיול באוקרינה ונתן עבודה באם אימן של צוררות ישראל ואפילו התחתן עם אוקסנה דור שלוש וחצי לאנטישמים ומשתתפי פרעות , בדוגרי עברו כבר 69 שנה לסיום המלחמה אבל מומי בחינוך שלו חונך לא לאהוב גרמנים . מומי גם היה מקפיד לעשות נזק לריפוד בטיסות לופטהנזה ולהריק 5 פעם על הרצפה שהיה נוחת בפרנקפורט בקוניקשיין. מומי גם כל מונדיאל עושה מסיבה שגרמניה מפסידה. הקיצור היום ערב יום השואה ומומי מקפיד לכבד את הנרצחים לא רק בדקה דום שתיקה .מומי לא ישתתף בבלוג החי , זה לא שמומי מעדיף לראות בפעם ה 23 רשימת שינדלר אבל מגיע כל הכבוד הראוי ביום הזכרון הזה אפשר לילה אחד בלי הופס. מומי בשנים האחרונות ראה קצת ירידה בריספקט של היום זכרון וכל מיני היפסטריות לסביות מארגנות טקסים אלטרינטיביות . מומי ישאר קוסרביטיבי ויתן סיקור + פריוויו מינמל בלי הקרנבל .

לילה של 4 משחק נפל על מומי . מומי יתן צפייה בתקצירים ובבוקס סקור ויחזור בבוקר

וושינגטון מכשפים – שיגקו שוורים ( 1:2 ) 20:00 אין שידור

מומי היה מת לראות המשחק . סדרה אחלה על הכיפאק בלי שום ניצחון בית ביינתים

ממש הכנסת אורחים של בדואים . שיקגו בבעיה אמרו לנואה שהוא השחקן ההגנה של העונה ומאז ננה רוקד סמבה ברחבה של ציקגו. ננה חטף הרחקה ממשחק 4 מומי חושב שמישהו בההנלת הליגה מפחד שווישנגטון תגיע לחצי גמר ואז הרייטיניג יהיה יותר נמוך ממאגסי בוגס.

הקו האחורי של וושינגטון עושה הצגות בעיקר ביל וושינגטון קולעת 100 נקודות בממוצע על ההגנה הכי טובה בליגה

שיגקו ניצחו את המשחק האחרון בזכות דאנליבי ג'וניור שדפק 8 שלשלות על הראש של וושינגטון

זה משחק חשוב מאוד לוושינגטון למה אם שיקגו עושה 2-2 יהיה איבוד מומנטום

החמיישה של וושינגטון עושה עבודה לוקס בסדרה והספסל יש ניסיון עם אנדרה מילר שמומי היה בטח שפרש כבר לפני שנתיים וגודן שמומי היה בטוח שעבר לשחק בנבחרת ותיקים. שיקגו יש להם 7 שחקן בדאבל פרינגלס וכל יום מישהו אחר יכול לעשות את העבודה . די ג'יי אגאוסיטין אגואיסט גדול עם 33 % אחוז צריך שיפור אם שיקגו רוצה לעבור שלב.

מומי ילך על משחק מאוד צמוד אם אופצייה להארכה . מומי ילך על שיקגו ב 6 .

מומי לא אוהב גם פולנים

גולדן סטייט לוחמים – לוס אנג'לס ב' ( 2:1 ) , 22:30 אין שידור

מומי עד עכשיו לא מבסוט מהסדרה . משחק 2 לוס אנג'לס עשתה ללוחמים מסע כומתה ופירקה להם את הצורה

משחק 3 נגמר עם שחיתות גדולה מאוד . כריס פול נכנס בקארי מתחת לזריקה וזרק מבט תמים לשופטים של קורבן תרמית הונאה . השופטים 100% עם הקליפרס . ד"ר איך אתה מסביר שקארי הלך רק 9 פעם לקו כל הסדרה ?

משחק חובה לגולדן סטייט שחייבת לשפר האחוז מרחוק שעכשיו הוא רק 27% . מומי חושב שגולדן סטייט צריכה לשחק יותר עם בארנס ואיגודאלה ודוד לי בעמדת הדיזינגוף סנטר.

קארי חלש מאוד בסדרה והערב הוא חייב לשחרר ניצרה ולדפוק 5 שלשות . מומי ראה שבלייק גריפן שיחק אותה גבר והשפיך כוס מים על אוהדת מסכנה של גולדן סטייט . וואלה נראה אותו גבר באוקלנד יגמור בתוך באג'ז של GMC ספארי ארוז ומכן למשלוח . מומי למרות שלא סובל את לוס אנג'לס ב' יש להם הרבה מאוד תחמושת וספסל חזק מאוד שיכול לספוג את גלן דוויס השמן. מומי גם מתבייש בתקרית הגזענות של הבעלים היהודי של הקליפרס שאמר לחברה שלו לא להביא חומי'ס למשחקי הקבוצה בגלל פרסום תמונה עם מג'יק באפליקציה איסטטראם או משהו כזה , הוא דווקא נתן לה רישיון חופשי להתבלבל איתם . מומי אומר בושה וכלימה ככה לדבר על מג'יק וככה לדבר על שחורי עור.

מומי בלי להתבלבל ישים את כל המזומנים על גולדן סטייט .

קארי ישאיר את פול מאחור

ברוקלין רשתות – טורנטו ראפטורס (1:2) 2:00 בלילה אין שידור

מומי לא כל כך בטוח בקשר למשחק הזה . בחיי מומי הפליאוף של המזרח מעניין את מומי כמו פלייאוף העלייה ללאומית א' מלאומית ב'. הדוקטור לא מבין אבל כל משחק במערב תענוג לעיינים ומשחק במזרח ? בושה וחרפה לשיניים.

טורנטו נראית למומי קבוצה לא כל כך מבושלת לכזה מעמד . ברוקלין נראית יותר מידי מבושלת שקווין גארנט צריך לעצור טרמפים בדרך חזרה להתקפה .

ברוקלין עשו את מה שהיו חייבים וזה לגנוב את הביתיות . ברוקלין קבוצת הבית הטובה בליגה בשנת 2014 והיא כנראה תיקח את המשחק .

המשחק הקודם טורנטו עשו קאם בק בסגנון צביקה פיק אבל הגיעו לבאר והשוטפים דאגו שהבאר תהיה ריקה.

דה רוזן ולאורי מבאים את הסחורה באחוז נמוך מומי היה עושה שימוש בווסקאז בכלל מומי חושב שנגד הרגלים הכבדות של ברוקלין טורנטו חייבת לעלות הילוך ולשחק בלאגן אנד ראן וללכלת על הקופה למה אין מחר. ברוקלין עד עכשיו ניצחו את המשחק הראשון זכות פול פירס שלמרות שיש לו לוק יותר מבודר ממנחם עדין יש לו קצת כוח במיכל דלק. בחיי מומי מישהו יכול להסביר איפו קירלינקו מסתפר ? הקו האחרי של ברולקין דרון ווילאמס וג'ו ג'ונסון עושים את העבודה ופומלאלי משחק אחלה. טורנטו יש להם גם פלוס גדול בריבאונד שוצילאילנוס עם 14 ו 14 חייב להיות יותר מפלץ תחת הסל.

מומי אחרי שעשה עץ או פלי ילך על טורנוטו .

קווין גארנט ירד לטיפול בחדר הלבשה אחרי שקפץ לטיפ אוף

פורטלנד פורצי דרך – יוסטון טילים (1:2) 4:30 אין שידור

זה המשחק המרכזי של הלילה שמומי מקווה מאוד שיהיה 1:3 לפורטלנד אחרת מומי יקבל ג'ננה .

למקרוס אולדריג' ולילארד כמו שמומי כתב בפריוויו מערב עושים צחוק מיוסטון שעשו נס במשחק הקודם וניצחו.

מומי רק רואה את קווין מק'הייל רוצה לעלות על טיסה ליוסטון ולדפוק בו מכות ביחד עם קורט ראמביס.

דווקא הטורקי עצר את את אולדראיג' אחרי שנראה כמו ה PF הכי טוב בהיסטוריה ב 2 המשחקים הראשונים . אז מומי יצא ממהיסטריה ואומר שהלילה מי שצריך להיות האיקס פקטור של פורטלנד זה ניקולה באטום . קשה לרוץ עם שני שחקן וחייבים עזרה מהחברים . מומי זרק מבט על הספסל של פורטלנד ועדיף ספסל של קופת חולים לאומית ב' . הסנטר של יוסטון שביינתים הוא האיכס פקטור של הסדרה  ממשיך לשחק אגואיסט ומוכיח למומי שהוא לא יכול לקחת שום קבוצה במערב רחוק. מומי היה דוגרי ויגיד שאין סיבה שהוא לע יעשה משחק של 40 20 מול לופז שנראה כמו אחד שלא התקלח מאז שנבחר בדראפט. במקום זה הרבי הארדן משחק אותה סתבא נרגשת בעלייה לתורה וזורק בלי סוף מעזרת נשים.

פעמיים היה הארכה בסדרה ומומי לא בטוח שלא יהיה אחת גם הערב . מומי ילך על פורטלנד ב 8

אולדריג' בדאנק הווארד משגיח שלא יפריעו לו

בגלל יום הזכרון מומי לא יפרסם את הפינה הקבועה שלו

 

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 214 תגובות

  1. איזה משפט לפנתיאון "הרבי הארדן משחק אותה סבתא נרגשת בעלייה לתורה וזורק בלי סוף מעזרת נשים." קרעת אותי מצחוק.
    אגב, אני חושב שזה לא יוריד מכבוד יום השואה אם נעשה בלוג חי. בטח שנצפה הערב בשני המשחקים האדירים שבשעות שנוחות לכולם כאן, בשמונה בערב ובעשר וחצי, ואין סיבה שלא נדבר על זה במקביל בבלוג חי.

  2. הסיפור הזה של ננה זה ממש מתנה לשיקגו. הוא ממש עשה צחוק מנואה ולא ראינו אותו עדיין בסדרה. שיקגו חייבים לנצל את זה ולקחת חזרה את הביתיות היום. ועדיין, אני מאמין שוושנגטון בסוף הסדרה תעלה שלב.

  3. אין על מומי "פי קול אל דוניה" כמו שאומרים אצלנו הבדואים.
    וואלה מומי תבוא אצלנו בכפר נעשה לך הכנסת אורחים יותר יפה ממה שעשו לאינדי בג'ורג'יה אפילו יותר יפה מה שעושים ללברון בדרום קרוליינה הצפונית .

  4. כל הכבוד מומי על הסגנון המאופק, ועל חוסר הציצים לכבוד היום הנורא הזה.
    גם אנחנו ביטלנו נסיעה לים המלח גם בגלל שהקטנה התעוררה עם חום, וגם לא רציתי להיות ביום השואה ועוד לזרוע מלח על הפצעים.
    אז שיניתי את התכניות להיום. אני בבית, חוזה עכשיו במשחקים נב-FF, ובמטורף מהקליפרס, והיום אכתוב פרשנויות יעני על מה שקרה אתמול כדי שכל הגולשים יבינו מה שעיניהם ראו.

  5. מעניין יהיה הערב לראות איך (אם בכלל) תשפיע אמירתו האומללה של הבעלים של הקליפרס על השחקנים שלו וגם על הקהל.
    למי שלא יודע, הבעלים של הקליפרס, דונלד סטרלינג, הוקלט אומר לחברתו שלא להזמין שחורים למשחקי הקבוצה.
    בכל מקרה, גם אני מאוכזב יחסית מהסדרה הזו וציפיתי ממנה להרבה יותר כדורסל מהנה. הווריורס נתנו בפלייאוף הקודם הצגה מרשימה ומענגת שהותירה טעם של עוד. השנה משהו שם פחות מתחבר.

  6. הימורי להערב הם שוויון אבסולוטי בכל הסדרות שזה אומר 1-הבולס משוויםל2-2 גולדן מנצלים את הברדק של הקליפרס ומשווים 3 טורנטו משווים גם כן וגם השופטים לא יצליחו ו4 האיש והזקן מביא היום את הורקטס 20 הפרש ו2-2 בסדרה בקיצור קאמבק סדרתי הלילה

  7. פורטלנד ילחמו חזק כדי לא להפסיד את היתרון הביתי שהשיגו. יהיה משחק מותח ויגמר בסל נצחון של לילארד.
    שיקגו קיבלו מתנה בצורת ננה מושעה, וינצלו אותה (ויפסידו בכל זאת בסדרה).
    ברוקלין לוקחת.
    המשחק שבלתי אפשרי לנבא הוא באוקלנד. פשוט אי אפשר לדעת איך תשפיע היציאה של סטרלינג על השחקנים. ג"ס תילחם הכי חזק שהיא יכולה, והאחוזים של האחים פלאש חייבים להתחיל להתיישר, אז הולך להיות קשה מאוד. אבל ריברס ידע לסובב את הסיפור של סטרלינג למוטיבציית על של השחקנים. אני מאמין שקליפרס לוקחים.

  8. קליפרס- ווריורס : המשחק המעניין של הלילה…
    פורטלנד- יוסטון? שוב דרמה? נראה לי פורטלנד לוקחת בלי להזיע… ליוסטון אין מאמן..

  9. כבר כתבתי כאן על התגובה של ג'ורדן לשאלה למה שתק בנוגע למועמד הגזען בצפון קרוליינה.
    למי ששכח, הוא אמר "גם רפובליקנים קונים נייקי"

    אף אחד שיש לו מה להפסיד לא יפצה פה בנוגע להיכללות של גזען חשוך בקבוצת בעלי הקבוצות בNBA.
    אף שחקן לא יעשה מעשה שיגרום לו להפסיד סנט אחד ממאות המיליונים שנערמים בחשבון הבנק שלו.

    ובישראל הרחוקה, ערב יום השואה, יימצאו מטומטמים שיגידו שזכותו להגיד מה שאמר.
    כן, אני מתכוון להכניס את זה גם בפוסט הרלוונטי.

  10. לא מבין את השמירה הזאת על גיבסון. תן לו לקבל את הכדור בפוסט ותאסוף את האיבוד או ההחטאה. חבל על המאמצים

    1. אתה היית עושה את זה בעבודה שלך ומסתכן בתביעות מיליונים מול מיטב עורכי הדין רק כי הבעלים של החברה בה אתה עובד אמר לאשתו משהו?

      1. לא הייתי רוצה להיות העורך דין שייצג את סטרלינג במשפט מול פול, ויאשים אותו בהפרת חוזה וסירוב לשחק עבור בוס שרואה בו עבד נחות

  11. מה מועיל שחקן כמו באטלר? קולע 4-5 למשחק. מרגיש כוכב. התקשורת מפמפמת. מה שהוא עושה בעונה שלמה הזקן או וויד עושים בשני משחקים. גם השמירה שלו אוברייטד. בקיצור שחקן עם שאיפה להיות בינוני. בסוף הוא גם יבקש חוזה הזיה כמו של גיבסון

  12. עכשיו הצטרפתי אחרי הטקס שהיה אצלנו ביישוב. איזה פיניש של וושינגטון! בלי ננה, הם מכים את שיקגו בנשק שלהם שהוא הגנה, אבל להם לעומת זאת יש גם מי שישים את הכדור בסל בצד השני. המצב של שיקגו לא נראה טוב. 11% מהשלוש, 37% מהשדה. אין מי שיסיים התקפה.

  13. נגמר הסיפור הנחמד של שיקגו. וושינגטון קבוצה יותר טובה. אפילו יהיה עוד נצחון בשיקגו, זה יגמר במשחק השישי כשיחזרו לעיר הבירה.

  14. לא להאמין שבבראקט שלי הלכתי על שיקגו ב-6 משחקים. הבראקט שלי הולך לטבוע חזק.
    אני לא רואה את אינדיאנה מנצחים את וושינגטון, מצטער.
    וושינגטו מיאמי יהיה אחלה גמר לדעתי, וושינגטון יוכלו למשוך את זה ל-6 משחקים.

  15. ושניגטוון קבוצה מצויינת אני במקום כן הייתי מנסה להביא כוכב אמיתי כמו לאב .. בייל פורטאר וננה תמורת לאב ובחירת הדרפט שלהם

  16. אולי אם אוק תעוף קווין באמת יחשוב על זה .. לא באמת מאמין שדווקא לשם ילך אם יחליט לעזוב…
    עדיף להשאר באוק ופשוט לשנות תקבוצה יש להם 2 כוכבים ושחקנים משלימים מצויינים ב 2 טריידים אני בונה שם קבוצה לאליפות

  17. מה התועלת בזה משחקים בשביל המועדון מה אם האוהדים …
    שיעשו תמחאות שלהם בדרך אחרת …
    עשו מזה יותר מדי מדובר בהקלטה בלי שהוא ידע שמקליטים אותו כל עוד הוא לא אומר את זה בפומבי זכותו איאפשר למנוע מבן אדם לחשוב מה שהוא רוצה בסביבה הטבעית שלו …
    אם היו מקליטים כל בן אדם בטוח שהיו מוצאים על כל אחד התבטאות שתחשב כגזענית בנושא כלשהוא סתם מנפחים את זה שיעשו שיחה ויסגרו את זה ושהוא יתנצל וזהו

  18. מי שאוהב כדורסל חובה עליו לקרוא את מאמרו של איש הצוות החדש עידו על "הננס הלבן". מאמר שכדאי להדפיס ולןשמור.
    גיליתי יהלום חדש לאתר!

  19. זה הבעיה הגדולה של שתי הקבוצות ובמיוחד לווריורס, הם לא יכולים לרצוח. אין להם את הרצח בעיניים שגומר משחקים כאלו ומוריד שחקנים עם דמעות לחדר ההלבשה

    1. שביתה איטלקית באמצע ריצה לתואר? לא נשמע לי אמין.
      הווריוס היו מנצחים את המשחק הזה גם אם סטרלינג היה מצטרף להיות נער מקהלה

    1. ראיתי את הרבע הראשון עם חברים.
      אבי, מחר אכניס קטע עם הוראות על הגרבטר במאמר הקליפרס – ווריורס שאכתוב.

  20. דאמאר עם כל דבר!! איזה שחקן.
    חציל יש שמועות שאתה אוהב חציל בשוקולד נטולה אם אתה מבין למה אני רומז

  21. הארדן לא יכול להחשיב את עצמו סופרסטאר עם כזאת הגנה. מילא הזריקות לא נכנסות אבל לשמור על מתיוז זה לא כזה קשה.

  22. מי שמשאיר את יוסטון במשחק זה פארסונס דווקא.שאר השחקנים חייבים להתעורר. הוא לא יקלע 12 נקודות כל רבע.

  23. ייאמר לזכותו של מקהייל שהוא עשה את ההתאמות הנחומות בשביל יוסטון. יוסטון באו מוכנים למשחק הזה ולמשחק הקודם.

  24. ברבע הרביעי הם צריכים להמשיך עם רובינסון הוא נותן עבודה טובה. שיתנו לאולדרידג' לנוח הוא צריך את המנוחה. בסוף הרבע הוא נגמר כבר.

  25. זאת הקבוצה שמביאה את בשורת הסטטיסטיקה החדשנית? בולשיט. הכול בידודים. התקפה טיפשה ללא הנעת כדור וניצול משאבים.

  26. הציור השבועי לילד: כל המוצא את אפלטון בפוסט זה מתבקש להודיע למנחם לס כשיתעורר, והוא יזכה בחולצה של מפגש הופס , ספר. של חיצים ובנבונים ומפגש פנים אל פנים עם החציל הגמדי

  27. היו ליוסטון כמה התקפות רצופות שהלכו להווארד מתחת לסל והוא עשה עבודה טובה בקליעה ובסחיטת פאולים עד שעשו עליו טריפל טים. לא יודע מה בער לפרסונס לזרוק שלשה.

    משחק דרמטי אבל מבורדק ברמות. כמו השיפוט.

      1. ראינו קבוצה עם רכז תותח – לילארד ,
        מול קבוצה עם שוטינג גארד מצוין הארדן, שמשחק יותר מדי כפויה גארד, ומחזיק יותר מדי את הכדור.
        ואני במקום מקהייל מעלה את דניאל כסמול בחמישיה.
        פורטלנד קבוצה צעירה שלא מפחדת ולא נלחצת במשחקים צמודים.
        מאוד מרשים!

  28. משחק של השחקנים המשלימים. מתיוז ובאטום היו ענקים גם בהגנה וגם בהתקפה. פארסונס ודניאלס היו ענקיים בחצי הראשון אבל לא השתמשו בהם מספיק בחצי השני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט