מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

1.למלו בול נקע את עקבו במשחק הפסד לוושינגטון

האול סטאר פוינט גארד למלו בול נקע אמש את עקבי כשאנטוני גיל מהוויזרדס נחת INADVERTENTLY על כף רגלו. יחד עם ההודעה הזאת נמסר שהוא COMMITTED ל-UCLA

2. דניס שרודר הגיע לאל סוגונדו למחנה האימונים של הלייקרס, ומיד הצהיר:

"הגעתי ל-UNFINISHED BUSINESS"

3. מרווין באגלי: "I AM READY TO KICK SOME ASS"

מרווין באגלי סיים את העונה שעברה עם דטרויט פיסטונס עם 27.2 דק' למשחק, ו-55% מהפארקט. דטרויט ברכה אותו על 18 המשחקים האחרונים שלו בחוזה ל-3 שנים בסך 37.5 מיליון. מאמנו דוויין קייסי אמר: הוא שורש חשוב מהשורשים שנטענו כאן. הוא שחקן מיוחד במינו. הוא גם 'מיסטר LOBE' וגם שחקן שמביא לנו הרבה לשולחן בהתקפה, אבל – אולי קשה להאמין – גם בהגנה. "הוא חלק חשוב ממה שאנחנו מנסים ליצור כאן".

4. THE LEAST WATCHABLE TEAMS לעונה הבאה לפי ריל הופס

1)אינדיאנה פייסרס
2) יוטה ג'אז
3) סן אנטוניו ספארס

5. איזה קבוצות תזכנה לרייטינג הגבוה ביותר לציפייה העונה לפי ריל הופס

1)גולדן סטייט ווריורס
2) ממפיס גריזליז
3)ניו אורלינס פליקנס

6.. השחקנים עם הצ'אנס הגדול ביותר להיות 'מוטרדים' העונה

1)ראסל ווסטברוק
2) בראדלי ביל
3) ג'ון קולינס
4) שי גילגאוס-אלכסנדר
5) תבחרו בין אלה:

Other names to watch on the ride market: Myles Turner (Pacers), Buddy Hield (Pacers), Mike Conley (Jazz), Lauri Markkanen (Jazz), Bojan Bogdanovic (Pistons), Alec Burks (Pistons), Julius Randle (Knicks)

7. עיר ללא רחמים: "שלושת רבעי מקהל ה-8,000 שרק בוז לסטיב נאש"

.הנה. קראו בעצמכם מה קרה בארוע "PRACTICE AT THE PARK" שערכה הברוקלין נטס בפארק מתחת גשר וורזנו:

Steve Nash is entering Year Three at the helm in Brooklyn, and it turns out that is about the same number of local fans that support him right now.

The Nets head coach Nash received a harsh reception at the team’s annual “Practice in the Park” (an open practice at Brooklyn Bridge Park) over the weekend. Kristian Winfield of the New York Daily News reports that Nash got booed when he was introduced to the crowd. Winfield estimated that around a quarter of the fans in attendance (a capacity crowd of roughly 8,000) booed Nash. The report also quoted Nets content creator Shane Calliste, who attended the event and guessed that approximately “70 percent” of the fans at the park booed at Nash.

8. החדשה הטובה ביותר לדנבר, טובה אפילו יותר מנצחון 105-107 אמש על הסאנס:

מייקל פורטר ג'וניור חזר לשחק, נע בקלילות אחרי ניתוח הגב, וקלע 9 נק' בדקות המעטות ששיחק!

9. על אנפרני סימונס ללמוד לשרת יותר מלבצע

בעונה שעברה עם בעיות הקיבה של לילרד, הגארד של השנה הרביעית אנפרני סימונס היה האופציה הראשונה של פורטלנד. עכשיו לילארד בריא, בכושר טוב, ועל סימונס ללמוד להיות השני בתור. להיות פייר, השוני בתפקיד לא עובר חלק. אמנם מדובר על שני משחקי מבחן ס"ה, אבל ב-53 דקות טוטאל סימונס היה 6 מ-25 מהפרקט, כולל 4 מ-14 מהטריי, לטוטאל 22 נק' בשני המשחקים, עם 3 קטיפות ושלוש מסירות.

מה אומר על כך סימונס?

I think I’m just trying to figure out how to play alongside Dame,” Simons said

10. לואו: הפורוורדים היום של הבלייזרס טובים יותר מאלה שהביאו אותם עד הפיינלס

פורטלנד הגיבה לחולשה שלה בעמדת הפורוורד ע"י שהביאה את ג'רלד גראנט. עכשיו הקומבינציה של גראנט, נאסיר ליטל, ג'סטיס וינסלו, וג'אש הארט היא טובה יותר מה-DUO של 2019 שהגיעו לגמר עם מו הארקס ואל פארוק אמינו – שחולשתם באי יכולתם לעשות דבר OFF THE DRIBBLE היא החלק החזק של גראנט, ליטל, והאחרים.

11. ישנו מתחרה לויקטור וומבניאמה וסקוט הנדרסון ושמו סטיבי HO YOU FAT.

הוא 2.03 מ' והוא משחק הופס על מגרשי צרפת השונים, בקבוצות שונות, כבר מ-2008.כשהמטרופוליןם 92 פגשה ב-IGNITE מה-G-LEAGUE מספר המבקשים להצטלם איתו, ואת חתימתו, לא נפל מהרצים אחרי שני בני ה-18 וה-19 שייבחרו 1 ו-2 בדראפט הבא.

שמו של STEEVEE HO YOU FAT הלך ווייראל. טרוף של ממש. הטוויטרים עליו מציפים את הרשת. הטי שירט שלו נמכרת במחירי שיא. הוא גם שחקן לא רע כלל וכלל. כשהוא הציג כמה דאנקים מהאלי-הופס הקהל פרץ בשאגות שיא. הוא הופך לאגדה חייה בלי שאיש – כולל הוא – התכונן לכך.

12. איזה אפס זה בן סימונס. אפילו לא פוגע בטבעת ב-'STEPBACK' ביום ה-"FAN PRACTICE" – אימון פתוח לקהל, ובן סימונס לא פוגע אפילו בטבעת?

13. קיגן מוריי משחק בקצב שלו, ובקצב שלו הורס בינתיים כל יריב

אני אישית לא אתפלא אם קיגן מוריי יסיים את העונה הזאת – ואחריה – כגניבת הדראפט של 2022. הוא ניבחר רביעי, ומי שראה מה הוא עשה במשחק הראשון של הפרה-סיסון נגד גולדן בסטייט ווריורס ושלשום נגד לברון ג'יימס ואנטוני דייויס חייב להסכים אתי.

מי שזוכר הוא היהALL BIG TEN באיובה, ה-MVP של הלאס-ווגאס-SUMMER LEAGUE עם 23 נק' למשחק עם 7 ריב', 2 אס', וגניבה אחת עם ממוצע קליעות של 50% ו-40% מהטריי. במשחק הפרה סיסון הראשון העונה סקרמנטו קינגס ניצחה את גולגן בסטייט ווריורס כשקיגן מוריי קולע 26. ביום שני הוא קלע 16 נק' נגד הלייקרס ב-7 מ-11 עם 6 ריב', 2 גניבות, ואסיסט והכל ב-20 דקות נגד לברון ו-AD.

במהלך אחד הוא חסם נסיון ל-LOB, מסר ורץ לפינה לקבל את הכדור חזרה לשלשה, ואז הוא חטף כדור של הלייקרס ולקח אותו לצד השני של המגרש לדאנק מצלצל.

כדורסל מושלם.

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
131 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/10/2022 2:55:49

אחלה לימונים

בן סימונס.😂😂😂😂😂 איזה 000
קיגן מוריי אחלה בחירה אבל במסגרת הקינגס,הוא אכל אותה,אני צופה לו נפילה עד שיוטרד עבור זוג גרביים משומשות

עידן
עידן
12/10/2022 5:38:29

אני במקום שארלוט משבית את למלו לעונה הקרובה.עם מיילס ברידגס שהיה השחקן הכי טוב שלהם הם סיימו 10 במזרח.בשנה הקרובה עם לאמלו היו אמורים לסיים 11-12 במזרח.אם ישביתו את למלו יהיו הקבוצה הגרועה במזרח אפילו יותר מאינדיאנה ויסיימו במקום האחרון ומשם הדרך לפרטנר ראוי ללאמלו לשנים הקרובות בדמות וובניאמה יותר קרובה

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 5:49:34

בוקר טוב, עוד לא קראתי את המעורב, אבל רואה ספרס – יוטה, אם חשבתם שהספרס יהיו חלשים להחריד במירוץ לפריק הצרפתי תחשבו שוב.
יוטה אול דה ווי למקום האחרון בליגה. הספרס קורעת אותה בלי להתאמץ

אור
אור
12/10/2022 6:40:00

אל דאגה, בסוף לשלוש או ארבע הקבוצות האחרונות אותם 14% סיכוי לבחירה הראשונה בדראפט ולזו שאחריהן 12.5%, אז לא חייבים להיות ממש אחרונים

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 5:52:23

קייד קאנינגהאם, לזכותו אומר שהוא עקבי – הלילה 3-13 מהשדה, 0-5 לשלוש.
חילזון מוגבל.
איזה פרנצ'ייז ואיזה בטיח.
דטרויט עושים הכל נכון.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/10/2022 6:02:43

הם בדרך הבטוחה לוויאנמבה

thetroll
thetroll
12/10/2022 7:34:22

מנחם תודה אחלה מעורב. החדשות על MPJ פשוט נפלאות בשביל דנבר אני באופן אישי כבר לא האמנתי שיחזור לשחק אחרי שלושה ניתוחים בגב נקוה שיהיה בריא. בנתיים הבנתי שג'אמל מארי ירד מהמגרש לפני יום יומיים פצוע באותה רגל ובאותו מקום שרק החלים נתפלל בשבילו שזה לא קשה מידי עם השלישיה שלהם משחק דנבר בעייני היא קונטנדרית ברורה. ההערכה לגבי למלו זה 20 יום החלמה.
אני לגמרי על העגלה של קיגן מרי מהרגע שראיתי אותו בפוסטים של john. הוא לא אתלט גדול בכלל אבל הוא שחקן מעולה ואני חושב שיש פה פוטנציאל לא רק לרוקי העונה אלא לשחקן שיהיה משמעותי מאוד בליגה בעתיד. נראה

thetroll
thetroll
12/10/2022 7:38:21
Reply to  thetroll

כרגיל יצא לא במקום בגלל הכפתור הגב שתקוע כמו נעץ באמצע המסך של הסלולרי וכל הזמן פותח תגובות לא רצויות. התעסקות אין סופית עם העניין הזה. הערתי על זה לא פעם וגם אחרים פה !! מנחם מה מקור ההתעקשות לא לתקן את הבעיה הזאת?? זה לא ברור מנחם זה פשוט הורס את חווית הגלישה באתר וגורם התעסקות אין סופית שלא לדבר על זה שיש המון תגובות שמופיעות בשרשור לא נכון.
זה מאוס.

גיא רוזן
12/10/2022 8:05:08
Reply to  thetroll

זה אתר של מתנדבים.
מנחם לא מתפעל את הצד הטכני –
כל מה שנעשה מאחורי הקלעים נעשה ב-100% התנדבות על ידי מי שמשקיעים המידע שלהם ומזמנם החופשי.
אף אחד לא "מתעקש", שלא יהיה לך ספק.

thejanitor
thejanitor
12/10/2022 9:17:48

גם לי זה מציק, אני מתנדב לתקן אם תינתן לי גישה לוורדפרס

פאקו
12/10/2022 9:42:18
Reply to  thetroll

אבדוק את העניין בסוף השבוע.
שרת – תודה על הצעת העזרה. אצור איתך קשר אם לא אסתדר.

A Ljos: Resurrection
12/10/2022 13:13:09
Reply to  פאקו

אם אפשר הצעה – בבקשה, אל.
זה במקום מושלם כרגע לדעת האצבעות שלי. כל תזוזה עלולה לשים את הכפתור באמת במקום שבו האצבע נמצאת.
גם ככה קשה לגלול פה בגלל התוכן, לא צריך להפוך את זה לבעייתי מעוד סיבה.

thetroll
thetroll
12/10/2022 19:14:56

אם זה היה במקום מושלם לא היתה קוראת התופעה הזאת: "יצא לא במקום צריך להיות… "… מוכר לך? אין פה פוסט אחד שזה לא קורה בו ואפיחו כמה פעמים ולא רק אני. וזה ממש מפריע. לא קצת.

A Ljos: Resurrection
12/10/2022 19:25:33

אמרתי במקום מושלם לפי האצבעות שלי.
אני רואה שזה קורה רק לך. מעולם לא קרה לי ואני רואה שאתה מתאמץ לגלגל את הבעיה הזו אליי ואל אחרים במקום ללמוד לגלול כמו שצריך.

thetroll
thetroll
12/10/2022 20:29:40

אני רואה שכמו שאתה רואה כבר ובניגוד לטענה שלך זה לא מפריע "רק לי " כהגדרתך כי אפילו פה בשרשורונצ'יק הזה מתברר שזה מפריע (מאוד) לעוד מישהו עד כדי כך שהוא התנדב לתקן את זה בעצמו!! את העובדות בכל אופן לא ניתן לשנות. כל הזמן יש פה תגובות מהסוג של "יצא לא במקום". זו התגובה הכי נפוצה פה באתר לדעתי. ומבחינת "ללמוד לגלול" כהגדרתך ניסיתי את כל הדרכים האפשריות כולל להחזיק את המסך לרוחב. לא הולך. התחשבות באחרים היא לא משהו שמזיק בדרך כלל כדאי לנסות את זה.

A Ljos: Resurrection
12/10/2022 20:42:30

כן, יש עוד בן אדם אחד. מנגד, אף אחד מההמון אנשים פה לא התלונן. מאז שהתחלת להתלונן התחלתי להסתכל איך אנשים אחרים גוללים בטלפון, ועוד לא נתקלתי במישהו שתוקע את האצבע באמצע המסך.
ושוב, את התגובה הזו אני רואה אך ורק ממך. גם אני שרתי פעם בטעות למקום לא נכון, אבל זה מסיבה אחרת לחלוטין מאשר שנלחץ לי סתם.
אולי כדאי שתיישם את מה שאתה אומר לגבי התחשבות באחרים. אתה לא רוצה להיות סתם אנוכי שבעיה אישית שלו דופקת לכולם את הצורה הבסיסית שבה הם עושים דברים.
בקיצור, בגלל אדם אחד-שניים אני לא רואה סיבה לשנות את זה (אבל מי מקשיב לי בכלל?). אם תהיה דרך להוכיח שהרוב המאוד מוחלט של הגולשים באתר מעדיפים אחרת – נדבר.

thetroll
thetroll
12/10/2022 20:51:06

זה מפריע לי ולשרת. השרת אפיחו התנדב בשרשור הזה לפתור בעצמו את הבעיה מרוב שזה מפריע לו. זה לא מפריע רק לי. עכשיו השאלה היא האם אתה לא מאמין שיש אפשרות למצוא מקום לכפתור הזה שלא יפריע לך וגם לא יפריע לי? מקום שגם לי וגם לך יהיה בו נוח? אם אני והשרת מתלוננים על זה בצורה חוזרת אז כנראה שזה מפריע באמת. לא סתם. וברור שיש פתרון שכולם יהיו מרוצים. לפחות ננסה ? אני פשוט איש שלום ולא מעוניין להתווכח או לריב עם אף אחד אבל אני מאמין שיש על המסך עוד כשרות מיקומים שיהיו נוחים לך והפלא ופלא גם לי ולשרת. לא ככה? זה מפריע באמת. לא סתם. אתה מסוגל להבין את זה ולהתחשב בזה? זה ממש קשה?

Yinon Yavor
12/10/2022 21:34:48

מצטרף לבקשה. זה קורה לי גם כן מדי פעם ועדיף שהכפתור יהיה בצד

A Ljos: Resurrection
12/10/2022 21:57:59

לא בטוח שזה אפשרי, לא. אבל אני גם לא בטוח שאפשר ללחוץ על הכפתור של הגב סתם ככה בלי להתכוון.
זה מאוד פשוט – הנקודה היא שיש לך אישית בעיה. לא שאלת, לא בדקת עם יש עוד המון אנשים עם הבעיה הזו. פשוט החלטת שאם זה מפריע לך זה משהו שאי אפשר לחיות איתו והתחלת להציק לגבי זה בכל מיני פוסטים שונים. דרשת ודרשת, שוב, בלי לשאול אם זו באמת בעיה גורפת. ואז עברת לטענות למה לא מקשיבים לך, כשמדובר באתר של מתנדבים שאף אחד לא חייב לך כלום.
אבל אתה הכי חשוב כמובן. אז אם זה מפריע לך זו הבעיה הכי חשובה ביקום.
אתה רוצה שישנו? תבדוק אם זו בעיה רצינית. יותר מאחד-שניים. אפילו יותר משלושה. תשאל. תברר. תהיה אדם שחי בחברה ולא זה שחותך את התור וצועק שנו, כולם עושים את זה למרות שאף אחד לא חתך.

thetroll
thetroll
13/10/2022 0:56:36

אאני חי בחברה וחברה ברוטלית היא חברה שמישהו מעלה בה סוגיה שמציקה לו ויש כאלה שדוחים אותה על הסף. אנחנו כבר 3 בשרשור הזה שזה ממש מפריע להם זה לא רק אני (השרת וינון הצטרפו לבקשה שלי תקרא). אין לי אםשרות לפתוח פה משאל עם אני חא חבר צוות. אבל אני מניח שאם הבעיה מפריעה לי וברגע שהעלתי אותה התברר שהיא מפריעה לעוד אנשים (זה מפריע מאוד לא סתם מפריע תאמין לי שאני לא סתם מתבכיין ישר) אני באמת שלא מצליח להבין מה מפריע לך שהמיקום יהיה שונה כךשיהיה נוח גם לך וגם לאחרים. לא רק לך. יש פה אנשעם שהבעיה מציקה להם ואם אםשר לפתור את הבעיה בלי שזה פוגע בך אני לא מבין את מקור ההתנגדות שלך ואת חוסר ההתחשבות הזה. ונגיד שאתה לא סובל אותי באופן אישיכן מתנגד לזה (סתם דוגמא לא באמת זכור לי שיש לי איזה ויכוח איתך)- אתה רואה שזה מפריע לעוד אנשים חלקם אנשי צוות שאתה מעריך. אז לפתור את הבעיה בשבילם לא בשבילי מבלי שזה פוגע בך. מה מפריע לך להגיד סבבה . אם זה לא מפריע לי וזה עוזר לכם אז סבבה. כמו שאמרתי יש עשרות מיקומים על המסך שסביר שלא יפריעו לא לך ולא לאחרים.

אור
אור
12/10/2022 18:01:15
Reply to  פאקו

בהזדמנות זו אשאל מה לגבי הכפתור "יש x תגובות" בראש כל פוסט 😉

thetroll
thetroll
12/10/2022 19:18:18
Reply to  פאקו

תודה 🙂

thetroll
thetroll
13/10/2022 0:59:31
Reply to  thetroll

התודה מיועדת לפאקו פשוט השרשור נהיה ארוך אז חשוב חי שזה יהיה ברור

חגי "התותח" ניסני
12/10/2022 9:34:41

ספר לי עוד על זלזול באחר בבקשה. או יותר נכון בוא תספר איך מה שאתה עושה הוא בכלל לא זלזול במי שמעריך את קייד ובאופן ישיר בדדי שאתה להבנתי לועג לו עם ה"דטריוט עושים הכל נכון"

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 10:16:46

"זלזול במי שמעריך את קייד"
אידיוטים שנעלבים בשם אנשים אחרים (שהם אפילו לא מכירים) – זכותם להעלב ממה שהם רוצים.
אני לא אתערב להם.
אבל זה עליהם.
זכותי לזלזל מקצועית בשחקן שמקבל המון הייפ ולציין את זה.
הוא לא קורא כאן, ולא נעלב.
דדי? הוא טראש טוקר וכבר היו בינינו חילופי דברים בנושא. הוא צוחק עלי שאין לי מושג כשאני מזלזל בהם ואני צוחק עליו שהוא מרומם אותם.
זה לא קרוב בכלל למילים האישיות הפוגעניות שאתה משתלח במגיבים ללא פרובוקציה מצידם, רק הביעו דעה שאתה לא מסכים איתה.
אם מישהו אחר מתחיל קודם בטראש טוק וירידות אישיות? fair game
he is in the game now
זה לא מה שאתה עושה. אתה שולח סאקר פאנץ' מלוכלכים כמו גרין.

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 10:18:48

אגב "עושים הכל נכון" זה אמנם לקוח מדדי, אבל משמש קודם כל כדי לרדת על הקבוצה המסריחה הזאת, שעושה את כל הטעויות האפשריות שוב ושוב, והרבה פחות כדי לעקוץ את דדי.
הם מעצבנים אותי במיוחד כי הם היו הקבוצה הראשונה שאהבתי בליגה.

חגי "התותח" ניסני
12/10/2022 11:14:50

יודע מה? בוא נעשה ניסוי בלייב. אני אקח אמירות על שחקן (שאני ממש לא מאמין בו אגב כי אני מאוד מחזיק מהשחקן) ותגיד לי אם הוא לא פוגע בך באופן הכי אישי שיש
.
אוקלהומה הם קבוצה מטומטמת שחושבת ששג"א הוא שחקן מעולה. הוא שחקן שרק מזיק לקבוצה שלו. אוקלהומה מטומטמים שהם הסכימו לגעת בו בכלל. ואז עוד לתת לאפס הזה חוזה מקס? איזו התנהלות של מועדון רקוב. שג"א הוא שחקן שכל הזמן עושה את עצמו פצוע, והכדורסל שלו אגואיסטי, הוא מעדיף כל הזמן את הסט' שלו (שהיא סבירה) על פני טובת הקבוצה זורק בהגנה וכשהוא מוסר זה רק כדי שירשם לו בטבלת האסיסטים. שחקן שיוצר אווירה רעילה בחדר הלבשה וחושב שכולם צריכים לשרת רק אותו. רק מטומטם כמו פרסטי ייתן לשחקן הזה מקס ואת המפתחות לקבוצה.
.
עכשיו אשך בוא ונראה אם יש בך שמץ של הגינות

חגי "התותח" ניסני
12/10/2022 11:40:58

שזה אומר?

חגי "התותח" ניסני
12/10/2022 13:11:44

אשך באמת שלא הבנתי מהי התשובה שלך

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 14:25:50

לא נורא

חגי "התותח" ניסני
12/10/2022 15:02:51

אני מצטער שכל כך קשה לאלף אותי כמו את ברוך (היום אתה רק זורק לו מקל והוא טס להביא לך) אני בניגוד לברוך לא ממש מפחד להתעמת איתך. בקיצור אתה עושה בדיוק אותו חרא רק משום מה כנראה שאתה חושב שיש לך זכויות יתר וכולם צריכים לרצות אותך ולכרכר סביבך. יו סו סופט בייבי.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/10/2022 15:16:10

אוי חגי אתה מתדרדר מרגע לרגע. האשך ניסה להסביר לך את זה אתמול אבל התעלמת בהפגנתיות, גם כשאנחנו חולקים דעה שונה (ברוב המקרים אנחנו מסכימים) אנחנו מביעים את זה בדיאלוג נעים שמכבד את האחר, אתה מצד שני רק מחפש לפגוע ולהשתלח באחר וזה די עצוב).

ברוך רובין
ברוך רובין
12/10/2022 15:19:09

* חלוקים בדעתנו, כמובן.

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 15:54:10

חגי מה שמעביר אותך את היום 🤷‍♂️

Smiley
12/10/2022 5:59:44

בינתיים באגלי הספיק להיפצע במשחק קדם עונה הלילה

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 6:49:16

וייסמן זורם טוב, הוא אגרסיבי – בריבאונד, בתפיסת מיקום, דרישת כדור – וגם מצד שני מניע ומוסר.
לא רע בכלל

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 7:22:34

נהדר מנחם, תודה רבה!
בראדלי ביל מקום שני במוטרדים? מקום אחרון אולי.
מי ייקח את החוזה הזה?! (ויש לו סעיף וטו)
אייטון צריך להיות גבוה ברשימה

גיא רוזן
12/10/2022 7:29:52

העבודה שגולדן עושים ברמת ההנהלה היא יוצאת דופן –
.
הם הצליחו להפוך את התמורה מהחלטתו של דוראנט לעזוב לעתיד של הקבוצה.
ב-90% של המקרים, כאשר שחקן בסדר הגודל של דוראנט עוזב קבוצה השחקן חופשי, הקבוצה נכנסת לתקופה של שקיעה.
גולדן?
הם לא רק הצליחו להתחזק בטווח המיידי (וויגינס),
הם גם קיבלו כלים שישאירו את הקבוצה רלוונטית גם בשנים הבאות.
עד כמה זה נדיר?
הקבוצה היחידה שאני זוכר שהצליחה להישאר רלוונטית דרך מהלכים חכמים בשוק החופשי/טריידים/דראפט זו סן אנטוניו עם תהליך הבנייה שהוביל לאליפות 2014
.
(מה שעצוב זה שהם הצליחו לפרק קונטנדרית במחי התעקשות על טרייד "דווקא" שהותיר אותם ללא קאוויי וללא תחליף הולם. אז עשו לו, וללייקרס "דווקא" שולחן אותו לטורונטו עבור תמורה פחותה. הם נשארו ללא כלום מאותו מהלך, וקאוויי הרוויח אליפות)

thetroll
thetroll
12/10/2022 7:41:22

חשוב לזכור שגם באופן מקרי (רציתי לשים את המקרי במרכאות אבל לא בא לי לעצבן אנשים על הבוקר) סטף לא שיחק עונה שלמה בזמן שקליי היה פתוע וגם גרין התפצע לאורך חלקחם נרחבים מהעונה ובזכות הטנקינג הזה הם שמו יד על בחירות גבוהות. מושלם.

גיא רוזן
12/10/2022 8:00:25
Reply to  thetroll

גולדן לא המציאו את הטנקינג. זו הייתה קבוצה שסבלה ממזל חרא עם הפציעה של קליי והעזיבה של דוראנט.
ההחלטה לתת לקרי (מה לעשות, באמת נפצע) לנוח פרק זמן ממושך הייתה נכונה גם בזמן אמת וגם בדיעבד.

חגי "התותח" ניסני
12/10/2022 7:41:45

אל תגזים. קודם כל היה להם פוקס עם הפציעה של קרי בענות 19-20. דבר שני ויותר חשוב זה זה רק אומר באיזה פער מטורף הם היו משאר הליגה כאשר דורנט שיחק שם.
שלא יובן לא נכון גם אני חושב שיש להם מהלכים מצוינים, אבל גם הרבה מאוד מזל

Jonathan
12/10/2022 7:45:46

"מזל עם הפציעה" זה באמת ז'אנר חדש.
נדפקו עם הפציעה אבל ידעו להפוך לימון ללימונדה.

חגי "התותח" ניסני
12/10/2022 8:22:06
Reply to  Jonathan

נו באמת יונתן. הם לא הלכו לשום מקום בעונה הזו. וקשה לי לומר שלזכות בבחירה גבוהה זה להפוך לימונים ללימונדה.

Jonathan
12/10/2022 8:33:16

הם הפכו את העזיבה של דוראנט לאנדרו ויגינס וקומינגה.
לא חושב שהם רצו להתרסק ככה – אבל אם כבר מזל בעונת התרסקות אז הם עדיין לא קיבלו מזה כלום – וייזמן היה מושבת כל העונה שעברה.

גיא רוזן
12/10/2022 7:56:45

הם הפכו את העזיבה של דוראנט לדאנג'לו ראסל,
ואז את ראסל לוויגינס + בחירת דראפט (קומינגה).
להפוך את הפציעות של קרי וקליי ל-"מזל"?
רוב הקבוצות לא היו שורדות את המכה שגולדן קיבלו בפלייאוף 19.

חגי "התותח" ניסני
12/10/2022 8:24:18

אכן הטרייד על דורנט לראסל ואז לוויגינס וקומינגה היה מעולה. אבל חוץ מזה מה הם כבר עשו?
וכן זה שהם יכלו תעשות שנת טנקינג חד פעמית זה בהחלט מזל

גיא רוזן
12/10/2022 8:39:10

בוא נראה:
.
השחקנים ששיחקו הכי הרבה דקות בפיינלס האחרונים במדי גולדן סטייט:
.
1. אנדרו וויגינס. אודותיו כבר כתבתי.
2. קליי
3. קרי
4. גרין
לא צריך להרחיב.
5. קוון לוני. בחירה 30 דראפט 15'
סמל ודוגמה לפיתוח שחקן.
6. ג'ורדן פול, בחירה 28 דראפט 19'
7. אוטו פורטר – החתמת שוק חופשי שהתאימה כמו כפפה ליד. הרוויח 2.4 מיליון במדי גולדן בשנה שעברה.
.
על הספסל, ממתנים לפריצה:
מודי, ווייסמן, קומינגה.
ווייסמן אכן תוצר של טנקינג,
מודי בחירה 14,
קומינגה חלק מהטרייד של ראסל.
.
סך הכל,
טביעת אצבע ברורה של הנהלה עם היסטוריה של בחירות דראפט אדירות גם כאשר הן לא טופ 5,
עם היסטוריה יוצאת דופן של בחירות משמעותיות גם מהמקומות האחרונים של הדראפט.
תוסיף ניהול שכר מבריק ערב החתמת דוראנט ואת המהלכים שאחרי עזיבתו,
ואתה מקבל חלק מהסיבות שלקרי יש כבר 4 טבעות אליפות (לא כל שחקן ברמתט זוכה לשחק בארגון שכזה)

חתוליו
חתוליו
12/10/2022 8:44:59

והדובדבן שהקצפת-
דריימונד גרין- מקום 35 בסיבוב השני של דראפט 2012

דדי
דדי
12/10/2022 9:02:34

גרין היה הרבה מזל.
גם הם לא הבינו מה יש להם ביד.

חגי "התותח" ניסני
12/10/2022 9:20:06

אם אנחנו הולכים כל כך הרבה שנים אחורנית אז סבבה אני מסכים שההחלטות של הנהלת הווריורס הם טובות מאוד (למרות שהבחירה של לוני? נו שוין שחקן סבבה. פול הוא אכן שיחוק מטורף. אבל מצד שני מלווקי בחרה את יאניס ב15 שמה את היד על מידלטון מדטרויט שנבחר בבחירה ה39, בחרה את ברוגדון בבחירה ה36 וכו'. דנבר עם יוקיץ', מארי פורטר ועכשיו אולי גם בונס. אני יכול למצוא לא מעט קבוצות שעשו מהלכים מצויינים.
מה שלהבנתי באמת נתן להם את הפוש הכי מטורף היה הבחירה בסטף במקום ה7 ואז החוזה הנמוך שניתן לו בעקבות הפציעות. זה אפשר להם את הגמישות המטורפת שאותה הם אכן מינפו מצורה מעולה עד להבאה של דורנט ומהלכים המדהימים שהם עשו אחר כך

thetroll
thetroll
12/10/2022 19:35:42

האמת שזו דוגמה לניהול מופתי. מסכים. זו בטח ובטח הקבוצה שמנוהלת הכי טוב בליגה אבל…צריך לזכור שיש כאן גם בעלים שנותן מרחב ניהול בתחום הכספי שכמעט אף קבוצה לא נותנת (הנכונות לשלם את מס המותרות כל שנה ובסכומים גדולים). זו קבוצה שבאופן קבוע נמצאת הרבה מעל לקו המס. זה הכל ביחד. יחד עם זאת אני חייב לשאול שאלה אחת. מה בא קודם הביצה או התרנגולת? כלומר – לדעתי אם סטף לא היה שם הם לכ היו מרשים לעצמם להתפרע ככה. לא ההיפך.ההצלחה שלהם היא שילוב של קטדם כל ההבנה שיש להם יהלום חד פעמי ביד + נכונות להשקיע ולהמר + איכויות ניהול בחירת שחקנים ופיתוח שחקנים יוצאות דופן.

Jonathan
12/10/2022 9:37:45

גם קווין פורטר ג'וניור, בייליצה, גארי פייטון 2, האמונה בקוון לוני, האמונה בג'ורדן פול שדרד הרבה פיתוח וזמן בג'י ליג (חושב שמנחם כתב עלין בהתחלה שלא ברור אם הוא שייך לליגה).
נעשה הרבה מאוד במשרד של הGM. מודה שגם אני פיקפקתי בהרבה החלטות אבל יודעים שם את העבודה.

עידו גילרי
12/10/2022 9:41:05
Reply to  Jonathan

מאיפה שלפת את קווין פורטר ג'וניור…

עידו גילרי
12/10/2022 9:41:24
Reply to  Jonathan

אוטו?

Jonathan
12/10/2022 9:48:29
Reply to  Jonathan

כן אוטו
התבלבל לי בתיקון האוטומטי במוח

עידו גילרי
12/10/2022 9:49:45
Reply to  Jonathan

אוטו פורטר זה כמו דיוויד ווסט – שחקן שעשה לכם טובה לא להיפך…

Jonathan
12/10/2022 10:13:01
Reply to  Jonathan

השאלה לא הייתה אילו שחקנים פיתחנו אלא על עבודת ההנהלה…

דדי
דדי
12/10/2022 20:08:19
Reply to  Jonathan

התשובה שלך היתה צריכה להיות שעשה לך אוטו-קורקט…
באדאם פטססססס.

גיא רוזן
12/10/2022 8:02:06

מזל זה חלק מהותי בהצלחה ב-nba.
השאלה היא מה אתה עושה אתו.
קליבלנד לדוגמה,
אחת מהקבוצות עם הכי הרבה מזל –
תראה כמה בחירות 1 יש להם ב-20 השנים האחרונות.
כמה היו לגולדן?

shadow
shadow
12/10/2022 7:45:06

עוד פצועים ועוד פצועים, מקצוענים, הטופ של הטופ. מעניין מתי נייק יוציאו נעל אייר אנטי פציעות במקום כריות שקר כלשהו. מליונים על זבל חסר שימוש לא בריא ומזהם. הלבנת הון וניצול עובדים.
שנת ישרים😴😴

thetroll
thetroll
12/10/2022 7:57:50

טוב בקיצור חם מהתנור גולדן סטייט החליטו לא להשעות את גרין אפילו לא ממשחק אחד. הוא חוזר לתחילת הליגה. יקבל רק קנס. יאללה מוזמנים להתחיל לכסח אותם…

חתוליו
חתוליו
12/10/2022 8:24:11
Reply to  thetroll

באמת מסקרן מה הדעה של אנשי האתר על הנושא, בעיקר שהסיפור השולי הזה היה על אש קטנה עד עכשיו וכמעט לא התייחסו אליו והוא בכלל לא יצא מפרופורציות לחלוטין

Jonathan
12/10/2022 8:29:09
Reply to  חתוליו

שיבומי, נגסת בפתיון של בחור שקורא לעצמו "הטרול".
השאלה היא אם זה שאני מגיב לך מגיב לו מוציא אותי ככה:
comment image

חתוליו
חתוליו
12/10/2022 8:39:46
Reply to  Jonathan

לא נגסתי בשום פתיון, ברור שיגיע עכשיו צונאמי של תגובות למרות שכמו שאמר המשורר נאמר כבר הכל. ובכל זאת, יש לי מה להוסיף לזה: בויז וויל בי בויז וגברים במשחק פיזי ילכו מכות מדי פעם. חבל שבוזבזו ויבוזבזו על הפרשה כל כך הרבה משאבים ותגובות כאן אבל, שוב- בויז וויל בי בויז וגברים באתרים צפופים חייבים לריב על שטויות

Smiley
12/10/2022 8:32:22
Reply to  חתוליו

כולם בהופס השתוללו בעוד ששחקני NBA בעבר ובהווה אמרו שדברים כאלה קורים בקבוצות, ההבדל שהפעם הצילום יצא החוצה.

דדי
דדי
12/10/2022 9:03:48
Reply to  Smiley

כמעט כולם.

A Ljos: Resurrection
12/10/2022 12:44:01
Reply to  Smiley

שלושה אנשים. זה הכל. הם פשוט נשמעים ממש חזק כשהם צועקים את זה במאתיים תגובות בדקה ומתאמצים להשוות לדברים לא קשורים בעליל (תוך כדי זלזול בפגיעות רציניות יותר).

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 9:10:11
Reply to  thetroll

דוחה. צבוע. עלוב.
ירדה מאוד קרנם בעיניי (מתחילת הפרשה כבר)

Dipsy
Dipsy
12/10/2022 11:34:03

ראשי גולדן עכשיו עושים ישיבה עכשיו כדי לראות איך הם יוציאו את האשך מרוצה ואיך הם יחזירו לך את קרנם בעיניך. כמה טרחנות בתגובה אחת תהיה עקבי חחח

gogo
gogo
12/10/2022 8:10:35

תודה על המעורב
סיימונס לדעתי צריך להוביל את החמישייה השנייה ופחות לשחק לצד לילארד. הארט צריך להיות סקנד גארד פותח.
לא רואה בשורה בחזרה של מפג'. לא שיפר כלום במשחקו.

עגל
12/10/2022 13:12:26
Reply to  gogo

הם בחיים לא יעשו את זה, סיימונס טוב מדי בשביל החמישייה השניה.
אם הם יורידו אותו לחמישיה השניה הוא יברח להם בהזדמנות הראשונה.

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 14:26:02
Reply to  עגל

1+

רן הנרגן
רן הנרגן
12/10/2022 8:22:08

עידכון: גרין חוזר לאימונים בחמישי וישחק בשישי (זו התוכנית).

דוקטור רזי הופמן
12/10/2022 8:28:45

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראיתי את זה ולא הפסקתי לצחוק. ראיתי את פול מכניס 25 נקודות אחרי הנוקאאוט שחטף צחקתי ברוורס כי גם לא הבחנתי בשום סימן כהה על פניו, שום שטף דם….
זה נראה כל כך לא אמיתי, איך אומר דודו גבע? מודבק?

חתוליו
חתוליו
12/10/2022 9:00:43

כנראה שאתלט בגובה 1.93 ובמשקל 88 קג הוא קצת פחות שברירי ממה שחשבנו. גם מסתובבות שמועות שהוא לא הגיע לגולדן חדש מהניילונים אלא השתפשף בעולם האמיתי לפני כן ויש סיכוי שיצא לו לחטוף ולהחטיף בעבר.

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 9:11:58
Reply to  חתוליו

רואים שאין לך מושג על מה אתה מדבר

חתוליו
חתוליו
12/10/2022 9:16:40

אשך, האווטאר שלך זה ביל לימביר. מתי נהיית כזה פוסי?

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 9:27:01
Reply to  חתוליו

עוד יותר אין לך מושג אם אתה חושב שתצליח להעליב אותי כ"כ בקלות

חתוליו
חתוליו
12/10/2022 9:32:14
Reply to  חתוליו

אני לא מנסה להעליב אותך, אני באמת לא מבין איך הפכת מאחד שלועג ל"בעיות הנפשיות" של בן סימונס ולמנטליות החרסינה של השחקנים בני ימינו לדרמה קווין שזועק גוועלד על אגרוף אחד מיותר.

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 9:43:18
Reply to  חתוליו

אתה חיזוק מצוין לאגף ההומני.
קיש קיש קריא.
הרבה רעש וצלצולים ומילים יפות, אחלה אוצר מילים וסגנון כתיבה.
אבל… כלום בפנים. ריק.
לענייננו.
לא משנה מי הבנאדם, גם לוחם ה-MMA הכי סוס ומנוסה, אם אגרוף כזה נוחת אתה תראה וואחד סימן, ומכיוון שזה גם היה בהפתעה סיכוי גבוה לפציעה מסוכנת (שבירת לסת וחמור יותר), שזה בדיוק מה שדריימונד ניסה להשיג – מקסימום אימפקט במינימום זמן, וכשאף אחד לא רואה את זה בא אז הוא יכול להתקרב ולהכניס אותה.
אז מה שהיה פה זה מזל גדול.
שדריי פספס (כרגיל), או שפול הצליח בשבריר שנייה להסיט מספיק את הראש כדי שהאגרוף רק יגרד אותו.
בנוסף, שאנון שארפ, שכן יש לו מושג על מה הוא מדבר, במיוחד במצבים כאלה, אמר את זה:
https://youtu.be/G5h2h1MOsZY?t=23
אני נוטה לקבל את דבריו של שאנון יותר מאשר הנבחר מס' 1 בדראפט של האגף ההומני.

חתוליו
חתוליו
12/10/2022 10:09:15
Reply to  חתוליו

אני לא משתייך לשום אגף, פשוט נמאס לקרוא את ההתבכיינות המתמשכת שלך על תקרית אחת.
היה, קרה. עבר.
גולדן עשו את החשבון הפנימי שלהם. אם הם טעו בחישוב אז הם יאבדו את ג'ורדן פול ואת כל התקוות לשנים שאחרי קארי. בסופו של דבר זה עניין קבוצתי פנימי.
בתור מושב אחורי בעגלה של גולדן הייתי שמח אם דריי היה נענש יותר בחומרה אבל זה לא מצדיק את הררי המילים המתפלצות והמזועזעות שחלקת עימנו בימים האחרונים.

תזכורת קטנה לאיך הדברים היו נראים פעם:
https://youtu.be/90-MMxiXI0Q

דוקטור רזי הופמן
12/10/2022 10:31:25
Reply to  חתוליו

שי
זה ג'קי צאן….
רק נז-ק-יר נשכחות
https://www.youtube.com/watch?v=_i42V390bMQ
https://www.youtube.com/watch?v=zALVHmwBc8w

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 10:57:14
Reply to  חתוליו

בספר שלי אתה בהחלט באגף "הנכון". לא מעכשיו, כבר הוכחת את זה בעבר.
נמאס לקרוא? אל תקרא.
התבכיינות מתמשכת? נסה עוול נורא בחומרתו, שמאיר באור יקרות את המוסר הכפול הדוחה בליגה.
התזכורת? שוב, תוך כדי משחק… בין שתי קבוצות ששונאות זו את זו ומגיעות מוכנות לקרב.
אייזאה באגרוף לא פחות דוחה על רקע אישי עם מהורן.
שאר הקרבות בנוהל באותם ימים.
לא דומה לאירוע בתוך קבוצה, של סאקר פאנץ' מסוכן בין שני חברים בה, ללא מעורבות במשחק.
אגב, אתה יודע מה עוד שונה באותם ימים?
לא היה מוסר כפול.
היה כסאח על המגרש עם עונשים מינימליים, אבל גם לא העיפו מאמנים ובעלים על שהראו תמונה בביקיני או שכבו עם מישהי בהסכמה באירגון, או משהו שאמרו בשיחה פרטית עם בת זוגם.

חתוליו
חתוליו
12/10/2022 11:40:40
Reply to  חתוליו

אתה פשוט לא סובל את גרין, כל השאר סתם התפלפלות מיותרת שפוגעת באמינות שלך כאן. חבל שהאתר הופך לפוליטי ומחנאי, ספורט אמור להיות מעל הדברים האלה.
בספר שלי אתה מגיב מפולפל וחד שלרוב נחמד לי לקרוא, גם אם אני לא מסכים עם חלק מהדברים.
ועזוב אותי מהאגף ההומני, אתה באמת לא מבין עם מי אתה מדבר כאן

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 12:30:12
Reply to  חתוליו

אני בהחלט מבין. ולא, זה לא בגלל שאני לא סובל את גרין.
בכלל אהבתי אותו והייתי תמיד בעדו – עד עונת הטנקינג המבישה בה הראה 0 שימת זין על הקבוצה, 0 מאמץ ו-0 מחויבות.
מאז למדתי שהוא גם פה גדול ובולשיטר ענק full of shit.
אבל הביקורת שלי עליו לאחרונה הייתה שהוא פשוט לא ברמה מבחינה מקצועית ושעצם נוכחותו בדקות גדולות במקום שחקנים טובים יותר פוגעת בג"ס.
אז לא, זה לא בגלל ש"אני לא סובל אותו".
זה בגלל מה שעשה.
את לברון אני הכי לא סובל בעולם אבל כשהוא עושה משהו בסדר (פעם במילניום) אז אני מציין זאת.

חתוליו
חתוליו
12/10/2022 12:46:55
Reply to  חתוליו

להגיד על מישהו ש"הוא גם פה גדול ובולשיטר ענק full of shit" זאת ההגדרה המילונית ללא לסבול אותו

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 12:55:49
Reply to  חתוליו

המילון שלך כנראה מקולקל.
במילון שלי זה מעיד על אדם שאתה לא טורח להקשיב לדבריו כי יש סיכוי גבוה שהוא יקשקש ויזיין את השכל.
ואיך מסתדר לך המשפט הבא –
"הבנאדם מבריק, חד, ממעט בדיבור וחזק במעשים אבל אני פשוט לא סובל אותו. איש רע ומסוכן."
יכול להתקיים ביקום הקולנועי שלך?
.
כל זה לא משנה. אני יכול באמת לא לסבול אותו. זה לא קשור לעניין.

דה שוט
12/10/2022 9:30:29

גרין חוזר לפעילות ללא השעייה. כנראה שהיה לו עורך דין טוב… ווייק ווינק
🙂

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 9:44:38
Reply to  דה שוט

חחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
12/10/2022 10:37:25
Reply to  דה שוט

כמה אתה לוקח שעה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/10/2022 10:39:14
Reply to  דה שוט

פחות מידי ווינק ווינק
אנחנו בקדם,חכה חכה דה שוט ינגר באקשן

דה שוט
12/10/2022 10:51:11

בינתיים אני אש
שוקל לפרוש בשיא חחחחחחח
מה קורה בכפר? מאווררים מקלטים? הולכת להיות שנה קשה… שומר לכם מקום בצנטרישוט

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/10/2022 10:56:48
Reply to  דה שוט

תשמור לי צמוד אלייךבשורה הראשונה,מבטיח חימום מגזים טבעיים.
תכין קסדה שלי מוכן
ווינק ווינק

דה שוט
12/10/2022 10:59:04

הכנות אחרונות בכפר לקראת תחילת העונה…
comment image

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/10/2022 11:01:08
Reply to  דה שוט

חחחחחח
זה מה שיקרה לך עם האשך כשתעלו על העגלה של הקליפרס

https://giphy.com/gifs/tree-driver-beats-tHDfVZSvijzs4

דה שוט
12/10/2022 11:10:13
Reply to  דה שוט

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
לא יכולת לתאר את העגלה של הקליפס טוב יותר

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 11:30:48
Reply to  דה שוט

מה שיואל שם – עצוב אבל נכון… אני כמו נידון ב-death row על העגלה של הקליפרס, יודע שהסוף מגיע אבל אין לו שום דרך להימנע מזה

דוקטור רזי הופמן
12/10/2022 12:06:40
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
העץ המרביץ….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח אתם על העגלה של הנטס עוד לפני הקליפרס😁

ברוך רובין
ברוך רובין
12/10/2022 15:55:42
Reply to  דה שוט

דה שוט איך מצאת סרטון שלי???? האמת שגם אני על העגלה של הקליפרס הנבלות, לא סובל את הקבוצה הזאת אבל היא מפוצצת בכל עמדה ואם קוואי חוזר לשיא זה קונטנדרית.
.
פעם אחרונה שאני אתה ואשך היינו על אותה עגלה זה נגמר ככה https://giphy.com/gifs/mel-x-joe-uhB0n3Eac8ybe

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 17:17:40
Reply to  דה שוט

חזק!

דה שוט
12/10/2022 17:24:21
Reply to  דה שוט

חחחחחח גדול ברוך

דה שוט
12/10/2022 17:26:46
Reply to  דה שוט

הקליפס קבוצה מלהיבה – כולם שם מקרי-ראש אבל מפוצצים בכישרון. יהיה שמח שם השנה. אני צופה עונה טובה למאן וקאנארד או לאחרים בצוות המסייע.

Yinon Yavor
12/10/2022 9:51:48

איך ביל יעבור בטרייד?!
אולי זו רשימה מלפני החתימה שלו?

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 10:58:50
Reply to  Yinon Yavor

חייב להיות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/10/2022 10:15:16

תודה רבה על המעורב המעולה

Berch
12/10/2022 10:50:04

אחלה מעורב וחג שמח.
הלוואי ויקרה משהו טוב בסקרמנטו, שיצליחו להתרומם מאז שערוריית השיפוט מול הלייקרס. מגיע להם
🙏

Yinon Yavor
12/10/2022 12:05:11

מה עם דני? אם היה משחק של וושינגטון – האם הוא שיחק ואם לא, למה?

עידו גילרי
12/10/2022 12:06:54
Reply to  Yinon Yavor

דני פצוע מהנבחרת.

אור
אור
12/10/2022 12:27:13

אז שיתנו לו זריקה ו-good to go, עוד בכיין מה-WWE שכאילו פצוע

A Ljos: Resurrection
12/10/2022 12:42:04
Reply to  אור

זריקה? אתה יודע מה יש בזה? אתה רוצה לעשות דילול אוכלוסין ולהכניס צ'יפ לדני הילד של כולנו? עוד מעט תבקש לשים אותו בהסגר בספסל רק כי הוא "פצוע".

עגל
12/10/2022 13:19:28
Reply to  אור

אין פלא, הוא התבלבל ועלה לשחק עם הנעליים
🙂

shadow
shadow
12/10/2022 15:51:28
Reply to  עגל

😂😂
הוא לא התבלבל הוא סתם בור מהופנט מכסף ותהילה. זה לא שבאמת יש לו מושג אחרת הוא לא היה נפצע מלכתחילה.

Pistons
Pistons
12/10/2022 16:19:10
Reply to  עגל

חחחחח
יפה עגל. אין ספק שזה בגלל הנעליים 🙂

עגל
12/10/2022 16:30:09
Reply to  עגל

אני סתם הטרלתי, זו היתה הרמה להנחתה ולא התאפקתי.
אבל באמת מה רצית שהוא יעשה, ישחק יחף?

Pistons
Pistons
12/10/2022 16:36:12
Reply to  עגל

אולי אלה לא הנעליים וזה בגלל שהוא ישן 😴😴
😄😄😄
איזה מזל שקיירי ער. אהה רגע, קיירי כל שני וחמישי נפצע.

shadow
shadow
12/10/2022 16:39:07
Reply to  עגל

הבנתי, הכל טוב🙂. בסוף זה הוא זה שנפצע אז זה עינינו. ביננו זה לא רק הנעליים זה גם התזונה הגמישות הכוח ועוד. הנעליים זו רק דוגמא מאוד בולטת ונראית לעין.

shadow
shadow
12/10/2022 15:53:03
Reply to  Yinon Yavor

דני מקצוען וידוע שדווקא המקצוענים תמיד נפצעים וזה כמובן כי הם "מקוצענים".🤷‍♂️😴😴

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
.
אני לא מבין את מי שצועק בוז לנאש, יש לו אולי שני אחוז אחריות למצב הקבוצה.

Jonathan
12/10/2022 13:44:12

אני לא אוהב את זה ששרקו לו בוז – אבל יכול להיות שבדיוק תיארת את הבעיה איתו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

השאלה אם מישהו אחר היה עושה עבודה יותר טובה במקומו. אני נוטה להאמין שלא, ואני גם יכול להבין למה נאש נשאר שם גם בסיטואציה הזו, יש לו שמונה מיליון סיבות טובות לעונה להישאר, אבל לדעתי חבורת המשוגעים הזו כבר יצאה משליטה.

dror
dror
12/10/2022 15:11:36

אשך הבנתי שהסברת לברוך למה ביבי הוא נוכל לא ראוי. שכויח מבחינתי יש לך מקום בגן עדן.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/10/2022 15:50:52
Reply to  dror

הוא לא הסביר לי את זה, תמיד ידעתי שביבי נוכל שקרן רמאי (זה תכונות של פוליטיקאים), המחשבה שלי הייתה שכולם גרועים כמוהו וטעיתי.

אשך טמיר המקורי
12/10/2022 15:54:36

אכן

shadow
shadow
12/10/2022 16:10:59

ברוך בלבל שהם נמצאים הם גרועים באותה מידה. פוליטיקאי זה נוכל רמאי גנב ורוב הפעמים סוציופת סדיסט. כל השאר זו הצגה בשביל הכבשים המהופנטות.
הרע במיעוטו זה מה שהרגילו אנשים לקבל כאילו זה בסדר. מנטליות של עבדים. האדון הזה מצליף פחות חזק מהקודם אז עדיף אותו.

dror
dror
12/10/2022 21:37:00
Reply to  shadow

הם דפנטלי לא גרועים באותה מידה.
ובוא…עבדים. קצת צניעות.

shadow
shadow
13/10/2022 0:03:13
Reply to  dror

תקרא שוב כתוב "בלבל שהם נמצאים" זה כמו בטל בשישים.
כתוב "מנטליות של עבדים". מקווה שהרעש הפני יסתדר עכשיו.
אתה באמת צריך לעבוד קצת על הצניעות שלך עם זה אני מסכים🙂

shadow
shadow
13/10/2022 0:03:47
Reply to  shadow

הפני = הפנימי

Yinon Yavor
12/10/2022 15:13:37

יש עכשיו את הקרב על הארד של רז הרשקו.
מי שמולה נראית ממש כמו גבר, וגם גדולה ממנה בהרבה.

ירון, החלום
ירון, החלום
12/10/2022 19:50:20

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח.