ביל למבייר חדש מגיע: מיץ' מגרי ל-NBA!/ מנחם לס

 

כשמיץ' מגרי כאילו ניתפס על חם בבדיקות סמים בעת טורניר ה-NCAA (אע"פ שהוא לא שיחק בגלל פציעה בגב, בדקו אותו באופן שרירותי) חשבו שקריירת הכדורסל שלו הלכה לאיבוד.

ביג דיל. הוא ניתפס על עישון מרחואנה, דבר שהפל לגלי ב-16 מדינות ובקרוב בשאר ארה"ב. אבל ה-NCAA לא שמה על ארה"ב – לה ישנם חוקים משלה.

לא רק שהיא לא הלכה לאיבוד. הוא יהיה שחקן NBA בשנה הבאה.

עם 'התפיסה' ועם הפציעה – כולל שנת השעייה ממשחק באוניברסיטת מישיגן, כולם שמו עליו את ה-"X". אילו היה לוקח את שנת ההשעייה זה היה מחסל אותו.

אז הוא החליט לשים פאס על ה-NCAA ולעבור לדבר יותר טוב שגם מכניס מיליונים – NBA!

"כן. שגיתי. עישנתי מרחואנה עם חברים בזמן הסוויט 16 כי הייתי פצוע ולא יכולתי לשחק, והעשב הקטין לי את כאבי הגב. אני לא מצדיק את מה שעשיתי. זאת היתה שגיאה. אבל עונש ההשעייה עזר לי להחליט החלטה חשובה שתשנה את חיי", הוא אמר.

מאמן מישיגן בייליין אמר שהעישון וההחלטה הפתיעו אותו: "העישון היה OUT OF CHARACTER איתו. אני מאד מאוכזב שהוא שם את עצמו במצב לחהיתפס. זה לא המיץ' האמיתי שאני מכיר".

וואללה כמה שנמאס לי לשמוע את כל ההיפוקריטים האלה. אין הרבה צעירים בארה"ב שלא מעשנים מעט בצורה בידורית – ולכן העישון הופך לגלי בכל המדינה העצומה – אז דווקא שחקן כדורסל שבאיזו מסיבה SNIFFED איזו סיגריה הופך לחדשות עולמיות?

אבל אז הוא הוסיף עוד משהו:

". We know who he is. I have learned a lot about who he is and this speaks a lot to his integrity, that he's coming out publicly and telling people that he made a poor choice. He wants to get this behind him because I know s. it's been bothering him since the NCAA informed us of their decision. As a result, he's ready to move forward and we're ready to move forward. We're with him every step of the way."

אוניברסיטת מישיגן החליטה לא לפרסם את ההודעה שנימסרה להם ע"י ה-NCAA. ל-NCAA ישנה פוליסה שהןם לא מפרסמים שמות של כאלה שניכשלו בבדיקות סמים. האוניברסיטה מקבלת הודעה ואז היא מחליטה אם לפרסם אותה או לא. מישיגן החליטה בינתיים לא לפרסם.

אבל למגרי נימאס לשחק משחקים והוא הודיע בעצמו דרך YAHOO שהוא החליט ללכת לדראפט השנה כי ניתפס, והושעה.

הוא יצטרף לחברי קבוצתו ניק סטאוסקאס וגלן רובינסון III שהחליטו אף הם ללכת לדראפט.

מיץ' שיחק רק 8 משחקים העונה בהם קלע 9.5 עם 8.3 ריב'. בעונה הקודמת שהיתה עונת הפסד בגמר ה-NCAA הוא היה השחקן מס' 1 במישיגן עם עונה של 14.3 נק' ו-10.7 ריב'. עתה כל מה שנשאר לענק הזה (2.10 מ') לעשות זה להיות כשיר לקראת מחנות האימון של ה-NBA לפני הדראפט ולהוכיח לכולם שהוא בריא ומוכן לשחק כפאור פורוורד. ל-NBA ישנה בעייה גדולה עם ענקים בעלי בעיות גב. הוא יצטרך מזל שמישהו ייקח עליו צ'אנס, כי כשחקן בריא אני מנבא לו קריירה מצויינת בליגה המקצוענית.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. יש לו פרצוף של שחקן NBA, אופי של NBA. אם הוא יהיה בריא, הוא יהפוך לאחד הלבנים הטובים ביותר בליגה תחת הסל.

  2. אני מאוד אוהב את הכתבות האלה שהן אתה מציג שחקנים חדשים שיהיו בעתיד בNBA או אפילו באירופה
    לא הכרתי את הבחור הזה וחידשת לי עליו
    אני מאוד אשמח אם תמשיך עם כתבות אלו שיכולות לכלול שחקנים מהתיכונים מהמכללות ומאיפה שאתה רוצה
    אחלה של מאמר

  3. לא מבין מה הקטע של לכתוב על פרוספקט מעניין ל-NBA מבלי לכתוב מילה וחצי מילה על מה הופך אותו לכזה, מה החוזקות שלו, מה החולשות, איפה מדרגים אותו רוב אתרי המוק-דראפט…

    בצורה כזו זו כתבה חלולה לגמרי.

  4. אני לא אחראי על רמת הידע, או אי הידע של הגולשים. לא חזית בו ב-NCAA בשנה שעברה כולל משחק הגמר? לך לגוגל ולמד עליו.

  5. "דבר שהפל לגלי ב-16 מדינות ובקרוב בשאר ארה"ב"

    ברובן רק למטרות רפואיות. רק באורגון וקולורדו חוקי לגמרי.

  6. הבאסה זה מה יהיה במישיגן שנה הבאה. קיוותי שהוא יחזור אחרי הפציעה ויעזור למישיגן להגיע שוב לשלבים האחרונים במרץ.
    שנה הבאה יהיה קשה אחרי שמישיגן איבדה את סטוסקס וגם את רובינסון…

    מאגרי גדל ממשחק למשחק שנה שעברה (או שזה כבר נחשב לפני 2 עונות?) אבל הפציעה מפחידה. האם הוא התגבר לחלוטין על הפציעה בגב???

    GO BLUE!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט