מעורב הופס ליום שני. קיירי: נשנה את כל הנרטיב. נהפוך לקבוצה ענווה ואהובה!/ מנחם לס

1.קיירי אירוינג: "אנחנו נשנה את כל הנרטיב על הברוקלין נטס. אנחנו לא כאלה 'רעים' כפי שעושים מאיתנו"

משפט המחץ?

As The Brooklyn Nets embark on the 2022-23 campaign, they do so hoping they can change the narrative surrounding their team and put the focus back on the floor instead of making headlines off of it.

קיירי אירוינג, שלפתע הפך לדובר הקבוצה דה-פקטו, מצהיר:

"We want to erase everything that was said about our team the last few years in terms of our weaknesses," Kyrie Irving said Saturday. "We want to turn those into our strengths — and it starts with developing good practice habits. And going out in the game and not just talking about it and actually doing it."

אין צורך לחזור על ה-TUMULTUOUS SUMMER – הקיץ הרועש והפועם שעבר עם בקשת דוראנט לפטר את מאמן הקבוצה והמנכ"ל; אי הבטחון מה יקרה עם קיירי עצמו, ואי הבטחון אם בן סימונס יחזור אי פעם לשחק.

קיירי אומר שהייתה פגישה קבוצתית בה "כולם התחייבו לשנות את תדמיתם ממשוקצים לטובים. אנחנו רוצים שמשפחותינו, בנות זוגנו, וחברינו יהיו גאים בנו. נדבר כמה שפחות עם המדיה הקשה של ניו יורק ונתרכז רק בבדורסל".

הנטס מסודרים בהתקפה, תודה. מה שהם ינסו לעשות זה לשפר את הגנתם (בקבוצה שהיא נטולת סנטר בכיר!). ההפסד המעליב למיאמי ב-29 הפרש (109-80) לא מבשר טובות אבל לנטס נותארו שני משחקים וקיירי אומר שזה הזמן לתקן את כל המינוסים:

"I "We're human. A lot of us have not necessarily played all the games that we would have wanted to — it's easy again to say we have a chip on our shoulder, but it's a little bit deeper than that. We just want to enjoy playing the game that we love, but play it at a high level where we're not only making our families proud, but we're doing everything we can to make each other good."

(אירוינג לא שיחק ב-'משחק הקריעה הגדולה' כי אשתו ילדה להם בן)

גם לאשתו הוא החמיא – למעשה לכל הנשים על הלידות ולך תדע מה עוד – ולא רק לנטס:

My wife is a warrior," Irving said. "Women are everything … I've just been playing caretaker at home, cooking for her. Making sure her feet are massaged. Making sure I'm doing everything possible as a husband to make sure she's taken care of."

2. דריימונד גרין לפני שהוא עוזב את הקבוצה לכמה ימים, 'לעשות חשבון נפש'

"כשלתי כמנהיג. כשלתי כגבר!"

3. ויקטור וומבניאמה – בדרך הביתה לצרפת – רצה שכל העולם יראה כמה קשה לו לטוס. הנה הוא בטיסת דלטה חזרה לפאריז:

4. הספארס מתאמנת לזכר חללי בית הספר, בתיכון של יובלדה

המאמן גרג פופוביץ' מצא דרך מקורית לכבד את זכרם של חללי בית בספר ביובלדה בטבח שקרה שם באימון פתוח לקרובי הנרצחים, ואורחים, בתיכון של בית הספר. בסיום האימון חולקו חולצות, היו צילומים, והיו אפילו חיוכים.

נראה שהבוסים של הווריורס דואגים יותר מי צילם את הסרטון של האגרוף של דיאדרה גרין מהאגרוף עצמו. עד עתה לא גילו את הצלם שסרטונו הלך וויירל בכל העולם, לא רק בארה"ב.

5. ג'ייק פול מציע לדריימונד גרין 10 מיליון להילחם ב-"PAY-PER-VIEW" בפרומושיון שלו

הוא בעל MOST VALUABLE PROMOTION והוא מציע לגרין 10 מיליון להילחם קרב אחד בפרומושיון שלו "נגד יריב ששמו יתפרסם יותר מאוחר"

6. זיכרו את השם: Jake LaRavia

יש לי חדשות לכל השפוטים של נדב הנפלד: ל-NBA הגיע שחקן שמה זה מזכיר אותו: 2.03 מ'. לבן. לא אתלטי במיוחד. IQ כדורסלני מהגבוהים. שחקן הגנה מעולה.

אני מתחיל לחשוב שאם תעצמו את עינכם ותעשו FF לעוד שתי עונות, החמישייה של ממפיס תהיה ג'ה מוראנט, דזמונד ביין, זאייר ויליאמס , ג'רן ג'קסון, וג'ייק לרביה. לקראת המעורב הזה הלכתי לכמה סרטונים שהראו את לרביה והפכתי לאוהד. עדיין לא שפוט אבל אוהד. הוא לא יטריף עם דאנקים והוא לא ירחף בשחקים אך הוא תמיד יעמוד במקום הנכון לריבאונד התקפי או הגנתי. תמיד יקבור בקור רוח את השלשה (למרות שמבחינה חזותית לא הייתי מגדיר את הג'אמפ שלו כמודל ללוגו של ה-NBA. הוא תמיד יחסום נכון, יהיה מוכן לפיק-אנד רול (כבר כתבתי: הוא 2.03מ'), ימסור את המסירה הנכונה לאיש הנכון, וינצח משחקים בלי שהוא ייראה המנצח.

כן. אני מאמין שהואיעלה לפני ברנדון קלארק. ממפיס שיחקו עם בחירות הדראפט מס' 22 ו-29 שלהם לעלות לבחירה 19 ולבחור בג'ק. במשחקי המבחן בינתיים הוא מצדיק את בחירתם.

7. זיכרו את השם ג'יידן הארדי: הוא יעלה בחמישייה של דאלאס!

ג'יידן ניבחר רק 37 בדראפט של 2021, והעדיף לשחק ב-IGNITE של ה- G-LEAGUE מאשר לקבל מילגות מקנטקי, קנזס, או וילנובה (וכמה עשרות אחרות) – שכולן רצו אותו בגלל שהיה 5-STAR ואחד השחקנים המבטיחים בכיתת התיכון של 2021. מדוע הוא ירד עד לבחירה 37 אין לי מושג.

בקיצור ולעניין, ג'ייסון קיד כבר החליט שג'יידן הארדי עולה בחמישייה ודינווידי יהיה המנהיג של החמישייה השנייה. חשבתי שזה המקום והזמן להזכירו כדי שלא תשפשפו את העיניים כשתראו אותו עולה בחמישייה של המבריקס. שלשום נגד אוקלהןמה בסיטי הוא קלע 16 ברבע הרביעי.

8. דנקן רובינסון חוזר למיאמי לעונה גדולה. מספיק לתת מבט ב'רובינסון החדש'

קרה לדנקן משהו. משהו טוב. הוא מסתכל על עצמו מהעונה שעברה ואומר, "אני לא מאמין שזה אני". הוא רזה מאז, הוסיף מסת שרירים, והוא אומר שקרה לו 'משהו טוב בין הרקה הימנית והשמאלית'.

"הסתכלתי על סרטונים שלי מהעונה שעברה ולא האמנתי שזה אני. אני נע בהיסוס ולא נכון, ואני זורק ג'אמפ שונה מזה שהיה לי. אני לא אומר זאת בגלל שהדיוק ירד ל-37%. אני אומר זאת בגלל כל המראה. זה לא אני"

רובינדון ירד בהתמדה מ-44% מהטריי ב-2019-20 ל-42%, אז ל-40, ובעונה שעברה 37%. ישנם שחקנים בליגה שהיו מוכרים את אחותם עבור אחוז כזה, אבל אצל דאנקן הסיפור שונה: הוא חי ומת על הטריי. כדי לדפוק דקות במיאמי הוא חייב לקלח 40% ל-פ-ח-ו-ת מה-3 כדי לקבל דקות משמעותיות, דבר שנעלם ממנו בעונה שעברה. אולי החוזה החדש שחתם עליו – 90 מיליון ל-5 עונות ירגיע אותו. "אני עתה רגוע לחלוטין, ומצאתי את זריקתי מהעבר. אני מוכן לעלות ולהראות לכולם ש-44% הוא מספר שאני FAMILIAR אתו הרבה יותר מ-37%.

בינתיים במשחקי המבחן רואים דנקן רובינסון אחר לחלוטין. דנקן שהכרנו לפני 3 ו-4 שנים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
38 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
thetroll
thetroll
10/10/2022 14:36:13

מנחם תודה מעורב מעולה. הבעיה של ברוקלין היא אכן שאין להם סנטר. לא בכיר. אין סנטר. קלקסטון זה הנגר הכי גרוע בליגה שלא חסרים בה נגרים הוא קלע בפליאוף אאלט משהו כמו 3 מ 22 מהקו. הנקודות שלו מהקו זה מה שהיה חסר לברוקלין כדי להדיח את בוסטון. אי לי מושג איך הם נתנו לנגר העל הזה עוד חוזה עכשיו.

TRIP
TRIP
10/10/2022 15:00:47

קלקסטון העלה מסת שריר ועבד קשה מאד הקיץ על גאמפ שוט. סנטר שזז כמוהו אין כמעט בליגה.
קיריי פחות דיבורים יותר מעשים. יוביל אותנו לאליפות כמו שעשה בקליבלנד אין ספק שייתן עונת אמ וי פי

חגי "התותח" ניסני
10/10/2022 17:37:35
Reply to  TRIP

לא יודע מי זה אתכם אבל מי שהוביל את הקאבס לאליפות היה לברון. ביי פאר

Berch
10/10/2022 15:16:09

תודה על המעורב
הכי מצחיק קיירי אירווינג.
אם הוא לא היה יוצא עם תיאוריית קונספירציה חדשה כל כמה חודשים ואם דוראנט היה מצליח להשתחרר מהטיקטוק/טוויטר שלו הם בכלל לא היו בבעיות האלו מלכתחילה….
🙂

אשך טמיר המקורי
10/10/2022 16:28:12
Reply to  Berch

יפ
איזה אהבל חסר מודעות עצמית

A Ljos: Resurrection
10/10/2022 19:06:15
Reply to  Berch

😶

Florida man
Florida man
10/10/2022 15:23:33

אם רובינסון יחזיר את הידית אזי הוא ישמש כלי חשוב לטרייד שמיאמי חפצים בו כדי להפוך לקונטנדרים.
לנטס אין הגנה ובוסטון הזכירו להם את זה בפלייאוף האחרון הכי כואב שאפשר.

אשך טמיר המקורי
10/10/2022 16:27:33

מנחם מבלי משים קבעת מונח חדש, מדויק מעין כמוהו – בידורסל!
מהיום כך נקרא בעברית תקינה הכדורסל הצורני, או ה-WWE בלעז

MBK
MBK
10/10/2022 16:41:13

או סתם נב״א – ניהול בידורסל אמריקאי

דוקטור רזי הופמן
10/10/2022 17:07:28
Reply to  MBK

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

טוווובבבב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח זה הכי טוב שיש. מנחם תרשום על זה סימן מסחרי

MBK
MBK
10/10/2022 16:47:52

תודה מנחם
יש את כל הסיבות לא לאהוב את הנטס
קיירי
ההתנהגות של דורנט
סימונס אבי הטומאה והתועבה הכדורסלנית
בקיצור שילך לחפש אהבה במקום אחר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
התבאסתי כשלא לקחנו את לאראביה, הוא נבחר ב-19, וב-20 לקחנו מישהו אחר (לא שזה אומר שהיינו לוקחים את לאראביה אם היה פנוי, אבל ניחא).

Jonathan
10/10/2022 17:19:27

"נראה שהבוסים של הווריורס דואגים יותר מי צילם את הסרטון של האגרוף של דיאדרה גרין מהאגרוף עצמו"
מן הסתם התעלומה של האגרוף די נפתרה. הם ידעו שזה קרה לפני הסרטון.
דריימונד יקבל עונש וזהו.
האדם שהדליף את הסרטון לא דאג לכבודו של ג'ורדן פול, לא ללכידות קבוצת השחקנים ואם הוא מועסק בארגון אז גם לא למעסיקיו. זה לא מקרה של whistleblowing או של עובד שמחליט שחובתו האזרחית גוברת על חובתן למעסיק.
אז למה שלא יידאגו לגבי זה?

MacLeod 1
MacLeod 1
10/10/2022 18:40:06
Reply to  Jonathan

מזתומרת? הוא כנראה קיבל משכורת של 15-20 שנה על הסרטון, זה נו בריינר. ממש צריך להיות לו אכפת מכל המולטימיליונרים/ מיליארדרים, שיתמודדו עם מה שהם בישלו בעצמם, כנראה שלא צריך לדאוג להם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

חחח יפ. הבן אדם הסתדר בחיים מה זה מעניין אותו😁

A Ljos: Resurrection
10/10/2022 19:01:39
Reply to  MacLeod 1

לפי הטענות והדיווחים – 10,000$.
TMZ (כרגיל ובלי קשר לאירוע – פאק איתם) ידועים שהם משלמים סכומים נמוכים לסרטונים. הם בעצם היחידים שמוכנים לקנות אותם כי אף גוף תקשורת רציני לא מתקרב לזה, אז אין להם ממש תחרות. הכי הרבה שהם שילמו אי פעם לסרטון שקשור לספורט זה 90 אלף על שחקן פוטבול שהרביץ לאישתו.

MacLeod 1
MacLeod 1
10/10/2022 19:11:56

וואי וואי קראתי את הטוויט הלא נכון…
גם בשביל עשירייה שווה בכל מקרה

Jonathan
10/10/2022 19:19:45
Reply to  MacLeod 1

סבבה. אז גם הצלם יודע למה מחפשים אותו ולא רק "מתעסקים בדריימונד"

תום
תום
11/10/2022 18:45:49

ראיתי ציוץ של עובד לשעבר של TMZ שאמר שזה יותר קרוב ל 100,000 מאשר ל 10,000

דן רוזנבלום
10/10/2022 17:29:53

"בידורסל" זה ענק! לרשום כפטנט!

מעניין. בדיוק גם אני התעניינתי בלאראביה. נדמה שיש פוטנציאל גדול.

לקראת העונה הקרובה אני אשמח להמשיך עם ברוקלין בעונה הקרבה בפרוייקט "יומן קבוצה" כי עם כל הטוב וכל הרע…היא מעניינת ומסקרנת מאוד. (לצוות)

הופתעתי שלא צירפת במעורב את השמועות שכרמלו הולך להצטרף אלייהם. זה יהא מעניין מאוד וגם מגניב לראות אותו על המגרש עם נפילים אחרים לאחר שהנסיון בלייקרס קרס לחלוטין.

חוץ מזה, שימו לב לג'ון וול. הבן אדם יצא בהצהרות שהוא מרגיש נפלא ו"כמו שהיה" והיה אדיר במשחק טרום בעונה האחרון.

John Wall in 19 minutes: 20 points 3 assists 1 rebound 5/11 FGs 9/9 FTs

חג שמח והמשך שבוע טוב!!

zivovivo
zivovivo
10/10/2022 18:38:34

חדשות טובת ממשחקי טרום עונה של הקינגס. מול הלייקרס מאמצע הרבע השלישי היה גארבץ טיים ונגמר ב30 הפרש. מול פורטלנדהגארבץ טיים התחיל בסוף הרבע הראשון ונגמר ב32. נראים טוב! שני המשחקים היו משחקים עם הרוסטר החזק ילא ניסוי כליים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zivovivo

בקליר פאת אתם טובים😉
חכה שתתחיל העונה ואז,תגלה שאתם הקליר פאת

דה שוט
10/10/2022 20:52:02

😂😂😂😂😂😂😂

דה שוט
10/10/2022 20:52:53

אבל הקינגס השנה נחמדים יש כישרון אז יאללה זיו תהיה אופטימי
🙂
הבעייה שהמערב חזק

דוקטור רזי הופמן
10/10/2022 21:24:15
Reply to  דה שוט

תה חייב לראות תדרבי

zivovivo
zivovivo
10/10/2022 21:02:30

אולי אתה צודק שמעון ואולי הם פשוט חזקים. הלייקרס ופורטלנד אמורים להיות ברמה של הקינגס פחות או יותר. המשחק הלילה נגמר אחרי עשר דקות ובקלילות . הכח של הקינגס השנה זה בעומק. הוא ממשחק עםם קיי זי אוקפפלה שהוא שומר מעולה בחמישיה בפאואר והחמישיה השניה חזקה. מיצל, מונק,טרנס דייויס קיגן,מארי והולמס.

חגי "התותח" ניסני
10/10/2022 19:21:54
Reply to  zivovivo

האמת שזה נראה לגמרי לא רע מה שקורה אצלכם. זו שאלה טובה כמה ההגנה שלכם תוכל להחזיק מעמד

MacLeod 1
MacLeod 1
10/10/2022 18:41:27

בידורסל זה טובבב !
המזרח השנה יתן בראש, חזקים שמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתם מתלהבים מלארבחה מנחם בזה הרגע חיסל אותו במחי דיו

דוקטור רזי הופמן
10/10/2022 21:22:56

אם אתה לא רואה עכשיו את הדרבי, אתה מפסיד.
כמו קומדייה דל' ארטה. מצחיק פחד. אוהדי הפועל משליכים כדורים למגרש כל פעם שמכבי מסכנים את השער של הפועל. השופט חייב להפסיק את המשחק כל פעם כדי שיוציאו את הכדורים. שלא נדבר על החורים בדשא של בלומפשטיין (בלומפילד) מהאבוקות.

דוקטור רזי הופמן
10/10/2022 21:26:24

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהדי הפועל הביאו חנות של כדורי רגל וזורקים כל הזמן כדורים למגרש. השופט עצר כבר 4 פעמים לדעתי להוציא את הכדורים העודפיים.

דוקטור רזי הופמן
10/10/2022 21:33:14

והנה ה 0:1 של קנדיל

דוקטור רזי הופמן
10/10/2022 21:34:47

המשחק הפך לפארסה
ביטלו תשער חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

פה איתמר
פה איתמר
10/10/2022 23:46:44

נטס לגמר המזרח מול מילווקי