מעורב הופס ליום א' / מנחם לס

1.דריימונד מגלה בטוויטר שהוא עצמו היה במתח נפשי כשהאגרוף נשלח לפניו של ג'ורדן פול

""הייתי בלחץ גדול מבחינה אישית. PERSONAL ISSUES AND MORE. I JUST LOST IT. אני עומד להיעלם לתקופת מה ולתת לכולם זמן להחלים"

2. דריימונד גרין לא היה 'SLEEK' – חלק, מתוחכם – כלל וכלל במסיבת ההתנצלות לג'ורדן פול

אתן לכם לקרוא את הקטע לבד ולהתרשם בעצמכם:

Draymond Green definitely was not slick during his apology press conference on Saturday.

The Golden State Warriors star met with the media and issued his first public comments since viciously punching teammate Jordan Poole in the face at practice this week (see video here). Green apologized to Poole in his remarks and also made a big announcement about what he plans to do next.

Later in his press conference, Green went viral for a very bizarre comment.

“Hurt people hurt people,” said Green, per Chris Haynes of Yahoo! Sports. “I hurt someone because I was in a place of hurt.”

That feels a lot like Green trying to make excuses for himself and fishing for sympathy. To make it worse, Green’s line probably is not even original since it sounds very similar to what rapper Kendrick Lamar said in his recent hit song “The Heart Part 5.”

“In a land where hurt people hurt more people, f–k calling it culture,” Lamar raps during the song. In the music video, Lamar (with deep-fake technology) also turns into Will Smith while delivering the line, a statement on Smith’s infamous slapping incident at the Oscars earlier this year. You can see the moment in Lamar’s video here (at around the 2:40 mark).

A comparison to Smith might be apt here, especially when it comes to losing control and sullying your reputation with an inappropriate outburst. But for Green to be playing the victim, especially when he sucker-punched a much smaller, younger teammate with little to no provocation, rings quite hollow.

Many on the Warriors have already come out and strongly hinted that Poole did not do anything wrong. Thus, Green will have to do a lot better in order to win back the trust of his team and of the public.

3. לברון ג'יימס מגיש בקשה להקים, או לקנות קבוצת NBA חדשה בלאס ווגאס

היה זה אחרי משחק האימון בין הלייקרס לפיניקס. לברון ג'יימס אמר: "אני רוצה להביע את רצוני להקים קבוצה או לקנות קבוצה כאן בלאס ווגאס. זאת עיר עם בסיס החובבים מס' 1 בעולם וזה חלום שלי להיות בעל קבוצה ממש כאן, בעיר הזאת!"

4. הרוקי החדש של מיאמי עוד לא סיים תיכון

טים בונדקסט מ-ESPN כותב הבוקר על שחקן סרבי שעדיין חייב את הבחינה האחרונה לבית ספרו התיכון כדי לסיים עם תעודת בוגר תיכון, שהוא גם בחירת דראפט מס' 27 של מיאמי, ושחקן שכבר מרים גבות בסאות' ביץ'. שמו ניקולה ג'וקיץ', הוא בן 19, והוא עשה את הסיפתח שלו ביום שלישי שעבר נגד מינסוטה, ואח"כ תצוגת כדורסל למופת נגד ברוקלין נטס ביום חמישי.

הוא קלע 10, קטף 3 וחילק צמד ב-16 דקות משחק. ל-36 דק' זה 22 נק', 6-7 ריב', 5-6 אס', ושכחתי 2 גניבות למשחק שב-36 דקות זה 5-6 גניבות. הוא היה גורם חשוב בנצחון הנטס 80-109.

מה אמר עליו המאמן אריק ספואלסטרה?

"He's extremely unique," Heat coach Erik Spoelstra said after Miami's win. "He's so young.

דדמון התלוצץ איתו: עוד לא גמרת תיכון ואתה כבר רוצה להיות פרו?

-כן סיימתי תיכון!

-אבל אתה צריך לחכות שנה אחרי תיכון להיות פרו!

-לא אם אתה אירופאי

-"כך זה נראה" סיים דדמן.

בנצחון מיאמי על ברוקלין, ג'וקיץ' האטה כמה מובס שבגללן מיאמי בחרה אצ ה-2.11 מ' הזה, ואריק רק חייך כשהוא נשאל בקשר לצעיר. אבל אז אמר:

"His skill set is unique because of his size," Spoelstra said. "He's really just starting his weight-lifting program with us the last six weeks. So we won't even see the benefit of that until next summer. But then his ability to handle, to shoot, to put the ball on the floor. He's a really good passer. That's probably at this point his best skill, and he's developing all the rest of it.

"לשחק בארץ חדשה, עיר חדשה, עם חברי קבוצה חדשים, ונגד שחקן כמו קווין דוראנט (שקלע 22 במשחק ההפסד). הכל OVERWHELMING אבל בצורה חיובית. אני לא חושש מהאתגרים; להיפך, אני מקבל אותם כנסיונות חדשים", הוא אמר בסיום המשחק. "דוראנט היה תמיד שם שהערצתי. הוא היה רחוק כחלום. עתה אני פתאום משחק נגדו. לא יאומן!

5. ברגע שקבוצה תזכה בדראפט בבחירה ראשונה – ויקטור וומבניאמה – ערכה יעלה באותה שנייה בחצי מיליארד דולארים

לא היה שחקן י של הדראפט שבחירתו הייתה כה ברורה וכה אחידה כמו זו של ויקטור. אתר האינטרנט של מגזין פורבס (וכן BASKETBALL WEEK, ועוד אתרים) מדסקסים היום את 'ערכו' של ויקטור וומבניאמה. כיצד 'ערכו' נאמד? אמת מידה מצויינת היא מחיר הקבוצה לפני ויקטור, ועם ויקטור. ההערכה היום היא חצי ביליון דולארים.

6. מנכ"ל הלייקרס רוב פלינקה עשה כזה ג'וב נפלא שהם…

האריכו את חוזהו בארבע שנים!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
145 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 3:11:55

התנצלות גנרית של גרין, העונש צריך להיות קשה הווריוס ניסו לטאטא מתחת לשטח תקיפה אכזרית במקום העבודה, די מאכזב שהליגה לא משעה את גרין על תקיפה כזאת לזמן ממושך, קרי שהלך לבכות לסילבר על סארבר ואמר שחייב שינוי ממלא את פיו מים שמודבר בתקיפה פיזית אלימה ובוטה.
.
3. ללברון גיימס יש סוכנות שחקנים מצליחה בבעלותו, הוא מאמן בפועל השלב הבא זה בהחלט בעלים (בטח שזה ההשקעה הטובה בעולם).
.
5. ההייפ על וויקטור וובניאמה עצום בצדק אף פעם לא היה שחקן בגובה הזה שעושה את הדברים שהוא עושה, אני בהחלט רואה את הקבוצה שבחרה בו מציגה אותו כפלא השמיני של העולם (כמו בימיו של אנדרה הענק בWWF).
.
6. החלטה לא טובה של לברון

חתוליו
חתוליו
09/10/2022 6:31:14

מאוד מהנה ומרענן לקרוא את ההתאכזבות היומית שלך מאנשים שלא הגיבו כמו שאתה מצפה. אתמול זה האגף ההומני באתר, היום סטף קארי וסוכנויות ההימורים כבר מציעות ליינים מצויינים בסוגיית מי יאכזב אותך מחר.
זה ממש נראה כאילו לאנשים האלה יש חיים ובחירות נפרדים לגמרי משלך, ואפילו הייתי מרחיק לכת ואומר שזה נראה כאילו אף אחד לא חייב לך כלום ושהציפיות שלך ממש חסרות משמעות עבור כוכב הכדורסל המולטי-מיליונר סטפן קארי, ועבור אותם מגיבים באתר אשר נחשדים על ידיך ב"הומניות".

MacLeod 1
MacLeod 1
09/10/2022 6:55:31
Reply to  חתוליו

חח מעולה. אבל חבל שלא יקלוט…

חגי "התותח" ניסני
09/10/2022 7:06:30
Reply to  חתוליו

הרגת 😁
אני אמנם מתויג כפשיסט אבל יש לי תחושה שלצורך העניין גם ממני מאוכזבים

Jonathan
09/10/2022 11:14:48

פשיסט הומניסט. זה הטרנד החדש
🙂

עגל
09/10/2022 9:09:45
Reply to  חתוליו

🙂

Jonathan
09/10/2022 11:16:14
Reply to  חתוליו

😄

שי אבן צור
09/10/2022 11:21:04
Reply to  חתוליו

חחח

A Ljos: Resurrection
09/10/2022 13:57:11
Reply to  חתוליו

מעולה

NFS
NFS
09/10/2022 17:37:21
Reply to  חתוליו

😅😅

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 7:51:56

100% מדויק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/10/2022 8:09:08

חחחח

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 8:25:39

יפ, עש"בר

shadow
shadow
09/10/2022 3:25:11

רוב פלינקה הוא תקווה ללא מעט אנשים

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 4:14:42
Reply to  shadow

HOPE is a little voice you hear whisper maybe when it seems the entire world is shouting no

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 14:58:35
Reply to  shadow

דילדו, נראה שגם זלעטן נותן פוש לתאוריית הרגליים היחפות שלך.
אני מדביק פה עוד קצת מדברי החכמה של זלעטי.
𝐙𝐥𝐚𝐭𝐚𝐧 𝐈𝐛𝐫𝐚𝐡𝐢𝐦𝐨𝐯𝐢𝐜: "I was born in Rosengard, a place where there was a lot of crime, and my childhood was completely rotten. My father was an alcoholic and my mother was a hard case. When they divorced, I was only 2 years old. There were times when I had nothing to eat, so I stole food, clothes, a bike to go to workouts. I was crazy about football, but I didn't have money to buy shoes or a ball. I played in the street, barefoot, and that allowed me to develop my skills. Today my name shines, but they'll never know all that I had to sacrifice, and how hard it was to reach the top."

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הבחור ממיאמי הוא יוביץ', לא יוקיץ', אבל הוא בהחלט מבטיח.
.
לא חושב שיחכו עם קבוצה בוגאס עד שלברון יפרוש, אבל האמת שהוא יכול להתמודד עליה בעודו משחק. בטח יקבל כמה אחוזים, לא יותר, קשה לי לראות אותו מציע יותר כסף מהמיליארדרים שהוזכרו כמתעניינים בפיניקס, למשל, אבל נראה.
.
דריימונד בדרך החוצה, להערכתי, ובצדק. כל הקרייסס מנג'מנט הזה לא יעזור לו, לכל היותר דוחה את רוע הגזירה ואולי יאפשר לו מקום קצת יותר נורמלי אחרי גולדן סטייט. נותן גם זמן למערכת להתכונן, לסטף להתאבל, וכו'.
.
הלייקרס, כמו שצ'רצ'יל אמר, הם חידה עטופה בתעלומה בתוך מיסתורין. אני לא מבין את המהלך הזה.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 5:54:54

אההה, טוב שתיקנת, שלא נתבלבל ויש עוד יוקיץ בליגה.
יהיה מעניין לראות איך עזיבה של גרין תשפיע על ג"ס. לטעמי הקבוצה בלי גרין לא תגיע לעוד אליפויות אן בי איי בלעדיו אלא אם יחזירו את דוראנט.
סטף בטוח יתאבל, כי, מי יתן לו את החסימות שמפנות אותו כל כך טוב לשלשה? הסימביוזה עם דריי זה מה שעשה אותו כל כך גדול כשההגנות התקווצו בפליאוף.

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 7:55:31

גרין זה כבר לא סימביוזה, זה טפיל

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 8:13:13

דוק איפה אתה בצנטריפוגה?המשקפיים נשברו? יש בליגה חוסמים טובים משמעותית מהנגר, קרי בגלל הנגר חטף בפלייאוף שמירות כפולות.
גרין חשוב להגנה הקבוצתית של גולדן סטייט ולמשחק המסירות במשחק עומד (הוא מנהל את ההתקפה ומוצא את קרי שרץ דרך חסימות) אבל יש לו תחליף מנהל משחק אחר, יתרה מכך החוסר יכולת שלו לקלוע מכל טווח הפכה אותו לא פעם לגורם שלילי בפלייאוף ובעונה הסדירה.

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 8:31:59

עש"בר במלוא גדולתו, רק תשלימו את שימון עשבר"ש.
🙂
אם אני חזק בצנטרישוט וזו אשמתכם…
אז מה אתה אומר? שלקר אין שום הבנה בכדורסל ובגלל זה דריי עדיין שם? העובדות מדברות בעד עצמן. עשרות מקרים עם הדפקט הזה והוא עדיין בג"ס…. אפילו ניסו לטייח את האגרוף ל FOOL כנראה שהם רואים בגרין משהו ש-עשבר"ש לא רואים.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 8:59:39

דוק איך הגעת למסקנות האלה? דריי עונה קודמת היה מועיל ללוחמים בחלק גדול מהמשחקים במיוחד בחלק ההגנתי, ההגנה פשוט התרסקה כשהיה פצוע .
בחלק ההתקפי הוא לא היה משמעותי והקבוצה הסתדרה נפלא גם בלעדיו, הוא לא מה שהופך את ההתקפה של גולדן סטייט למסוכנת ויש חוסמים טובים הרבה ממנו, האמת שבגלל הנגרות שלו ההתקפה של הקבוצה נהייתה טובה יותר בלעדיו למרות שלא היה להם מנהל משחק במקומו (פול עדייין לא שם)
https://www.statmuse.com/nba/ask/warriors-offensive-rating-with-and-without-draymond-green-this-season

https://www.statmuse.com/nba/ask/warriors-defensive-rating-with-and-without-draymond-green-this-season

גרין כשהוא על המגרש הוא המנהל משחק של גולדן סטייט בלא מעט התקפות (במיוחד בחצי המגרש), וקר מת עליו.
אבל בין זה לאליפויות שמיים וארץ בטח בתקופת דוראנט שגם עם הכלב של הנכדה שלי במקום גרין היו לוקחים טבעות (סופר טים חד פעמית שניצחה בזכות ההתקפה ששם גרין לא היה פאקטור).
.
קר מאמן מצויין אבל הוא יודע לשחק בשיטת משחק אחת וצריך את השחקנים המתאימים לשיטה הוא לא מסוגל להתאים שיטה לשחקנים. בעונה קודמת הוא עדיין השתמש בגרין כמנהל משחק עיקרי.
קר בהחלט יכול להביא מנהל משחק אחר בעל קליעה במקום גרין ואז ההתקפה תהיה טובה משמעותית. הליגה התמלאה בשנים האחרונות בשחקנים 2 מטר שמסוגלים להוביל כדור, שישמחו לקבל גארדים שנעים בלי סוף סביבם וקולעים מכל טווח ויכולת הניהול שלהם והמסירה תתגלה לצופים, השאלה מה יקרה בחלק ההגנתי ששם הקבוצה פשוט לא הסתדרה בלעדיו.
.
בסוף החולשה של גרין בקליעה לא פעם נחשפת כמו שראינו בפלייאוף ואז הוא הופך לשחקן שלילי התקפית, והשאלה אם שחקן טוב יותר התקפית שיעלה את ההתקפה בכמה נקודות עדיף על חוזקה הגנתית?

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 9:47:27

ברוך יקירי
איך שאני רואה את זה, תוציא את דריי מהמשוואה של ג"ס בלי להביא כוכב בסדר גודל של דוראנט וכל המגדל נופל. לא מקטין אף אחד אבל זו דעתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 9:09:45

לגבי קרי אפשר לראות שאופנסיב רייטינג שלו טוב משמעותית בלי הנגר https://www.statmuse.com/nba/ask/steph-curry-offensive-rating-with-and-without-draymond-green-this-season

ו.

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 9:50:19

לא נראה לי כל כך משמעותי כפי שאתה טוען והייתי רוצה לראות איך גרין משפיע על אופנסיב רייטינג של שחקנים אחרים בקבוצה בזמן הזה. אולי הם יוצאים נשכרים יותר?

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 16:22:01

אתה יכול להסתכל על כל הווריורס הוא לא פאקטור בהתקפה, הוא מקשה עליו בגלל חוסר הקליעהושצריכים להתמקד בשחקנים אחרים יותר

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 16:49:16

אז תסביר לי יקירי, איך האסיסטים שלו הם לא פאקטור בהתקפה?
עם 7 אסיסטים בממוצע עונתי 2021 הוא אחראי על מינימינימינימום של 14 נקודות אם נכניס גם תשלשות לסיפור וה-אנד וואן הוא בערך 20 נקודות בהתקפה לפני שהכנסנו את ה 7 שלו…..

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 17:58:01

אתה מגיע מנקודת הנחה לא החומה שאסיסיטים שלו לא יחלפו במישהו אחר שימסור אותם, ההתקפה השתפרה ללא גרין למרות שלא היה להם תחלים הולם בעמדת הPF תביא מישהו טיפה יוצר טוב התקפית (וזה רוב הליגה; והתקפה תשתפר אפילו יותר.

Pistons
Pistons
09/10/2022 18:03:56

רזי, גם אני מסיים עם 7 אסיבטים אם אני מוסר 200 פעם במשחק לקרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך חתמת בקלאץ אה? חחח גם לך גרין מכר את השטויות? הוא פחות טוב מביומבו

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 9:21:31

אז עכשיו זה רק עש"ש
🙂
תיכף נתווכח אם מתאים לו התואר גופה. אחרי זה האם גופה טרייה או רקובה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח רזיאל יודע כמה שחקנים בליגה יכולים לחסום לסטף ככה ולמסור לו ככ מהר? לפחות 450😉

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 9:05:12

שמעון הוא היה חשוב להגנה, תקרא את התגובה, בהתקפה בהחלט יש לנגר תחליף בליגה שימצאו את קרי וקליי ופול…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם בהגנה יש 450 שיחליפו אותו. הוא היה בסדר ב15 16 מאז כבר עבר זמן. יום חוץ משאגות ומכות אין לו מה למכור בכדורסל

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 9:23:40

אחי, כמו שציינתי העבר, אין לך מושג.

עגל
09/10/2022 9:11:40

לברון סתם זרק אמירה לאוויר.
להבנתי אסור לשחקן להיות בעלים של קבוצה, אפילו בשבריר אחוז (ניגוד אינטרסים)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

כאילו שזה משנה חחח וסוכן מותר להיות?

Jonathan
09/10/2022 11:17:55

אני משער שדריימונד די היה בדרך החוצה בגלל תקרת השכר. הפך את ההחלטה לקלה יותר.

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 6:00:19

לא ייאמן שבני ריינה ניצחו את מכבי חיפה…
הזדמנות למכבי תל אביב לחזור למקום הראשון בטבלה.

סוסמעץ
סוסמעץ
09/10/2022 6:08:36

תודה רבה דוק
==
גרין צריך תיקון ע"י מקצוען ספורט, כזה שמלטף
ממליץ על מפגש חברי עם לוזון
רק שיהיה בטווח ידיים יעיל

פה איתמר
פה איתמר
09/10/2022 6:27:13

תודה רבה מנחם

MacLeod 1
MacLeod 1
09/10/2022 6:58:41

תודה רבה דוק, שבוע טוב וחג שמח.
יש דמיון בין גרין לסמית בכך ששניהם עשו קריירה של מיליונים בלי לדעת לשחק 🙂

thejanitor
thejanitor
09/10/2022 7:10:58

אם לברון יהיה בעלים של קבוצה עד נגיד 2026, הוא ימנה את עצמו לגי אם ולמאמן שחקן, יבחר את הבן הצעיר יותר בדראפט, יעשה טרייד להביא את הבן הראשון ויכתיר את עצמו לאגדה.

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 7:54:28

תודה רבה דוק
האפס לא באמת מתנצל והופך את הכל לעניין סביבו וסביב קשייו
איזה חתיכת חרא עם פיפי במקום מוח

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 7:56:09

חלמתי שדריימונד מודיע שהוא עובר לפילי (אמיתי)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/10/2022 8:11:17

חחחחח שמעון וטראסט מתעוררים רטובים מזעה
"האם קללת האשך פועלת מתוך שינה"

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 9:21:00

חחחחחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עבור מי?

trusttheprocess
trusttheprocess
09/10/2022 8:31:34

מי אמר טוביאס האריס ולא קיבל
אחרי שהנטס בהחלטה טיפשית סירבו לטרייד שלי דוראנט על טוביאס אני מעביר את ההחלטה לגולדן סטייט
אני מוכן לעזור להם להיפטר מהכאב ראש של דריימונד גרין אם הם מוסיפים לטרייד את סטף קרי ובחירת סיבוב ראשון
…..זה נראה מוגזם, אוקי אני אתן להם גם את טייבול

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עסקה חלומית!

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 9:22:33

אין לי מושג, חלומות זה לא בדיוק דבר רציונלי
מה שכן רציונלי זה שירצו אותו שם

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 8:32:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה נחשב חלום טוב או חלום בלעעעה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוואי יגיע עם סימונס לבוסטון

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 9:26:09

סימונס לא יגיע לשום מקום, יש לו מקום באברבאנל כתוב עליו בנימין סימונס.
את דריי הייתי לוקח על החוזה של גאלו, בחיי!

Avri
Avri
09/10/2022 11:15:57

באמת הלוואי!

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 9:23:00

כל חלום שדריימונד מעורב בו זה חלום בלעעעה

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 9:27:28

אז תחלום שפופ מביא אותו לספארס, נשמע כמו חלום רטוב?

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 11:33:46

🤢🤮

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 16:52:02

האייקונים האלה? אתה לא צריך לדאוג! פופ מנסה שיהיו לו 14% סיכוי לזכות בשלוך הצרפתי. הוא לא צריך טאלנט כמו גרין שיסחוב את הקבוצה לפלייאוף ויפגע בסיכוי לזכות בלוטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח היית מת אשך מה יש לעשות עם הפיסח הזה הוא לא יכול לשחק פה בנס ציונה

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 9:23:53

יוסיף קשיחות, לב ומנוע

MBK
MBK
09/10/2022 8:04:13

גרין ממש הקורבן פה בסיפור, כל אחד במצבו היה נוהג כמהו
זה הסטאנדרט החדש בליגה
הגעת לרגעי ההכרעה? אתה קצת לחוץ? תוריד בוקס לשופט! תבעט במפשעה של איש המשק! דפוק קלוזליין לעוזר המאמן! ואם אתה ממש אבל ממש לחוץ תוריד סטירה למעודדת, הכי טוב לפרוק לחץ בשיטת ברידג׳ס
אני לא מאמין לאן הבולשיט של ה PC מגיע
בעולם כפי שהוא מתנהל כיום גרין לא צריך לשחק כדורסל חצי שנה (אלו שהיו מעורבים במאליק אין דה פאלאס קיבלו הרבה יותר)
או שהליגה מענישה על אלימות או שלא, רק שלא יעשו מדרגות והנחות לקבוצות שהם חפצים ביקרם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/10/2022 8:15:23
Reply to  MBK

הWWE עושה ימבה מדרגות

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 8:34:31
Reply to  MBK

+1966

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

אתה בwwe גואיש מאני מאדא פאקה

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 9:28:14

שכחת ניגה או נינג'ה

עגל
09/10/2022 9:17:27
Reply to  MBK

צודק.
אבל המאליס אין דה פאלאס היה יותר חמור לליגה כי זה היה מול צופים (ילדים צופים באלימות אוי ווי)

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 9:25:15
Reply to  MBK

בהסכם הקיבוצי החדש יהיה סעיף מנטלי, הוא היה לחוץ ולכן אין אחריות למעשיו, יקבל את מלוא השכר ויקבל תשבוחות על האומץ להיחשף

סוסמעץ
סוסמעץ
09/10/2022 10:27:15

ענק
==
וזה יקרה

חתוליו
חתוליו
09/10/2022 13:55:42
Reply to  MBK

אהבתי את איך שהשתמשת בפיסי בשביל לקשור שחקנים שהיו מעורבים בקטטה המונית עם הקהל במהלך משחק בשידור חי לאגרוף אחד שהוטח במהלך אימון סגור לקהל.
זה לא רק אתה מידן, יש הרבה מגיבים באתר שרותמים את העגלה הפרוגרסיבית לדריימונד גרין בימים האחרונים. אולי מספיק עם הטרלול הקונסרבטיבי הזה?
אתם מאבדים אמינות כמגיבים בעיני ובעיני רבים כאן. בבקשה הגיבו לגוף העניין והשאירו את האג'נדות בחוץ.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/10/2022 8:13:13

מנכ"ל הלייקרס רוב פלינקה עשה כזה ג'וב נפלא שהם…
ה-ללל מחזק את המנכ"ל שיקוץ\מאמן שיקוץ\מנהל שיקוץ\רבע שחקן שיקוץ בהחתמה מבריקה של מנהל למופת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/10/2022 8:14:07

אחלה מעורב
גרין מזיין את המוח.קיירי בטח אמר לו שיישר קוו או שיעוף

etayle
etayle
09/10/2022 8:28:31

תודה רבה דוק,
הסיפור של גרין מעצבן, במיוחד ההיתממות של כל החבר׳ה בגולדן,
ויקטור נראה מדהים,
סאגס נפצע, לא כל כך הבנתי את חומרת הפציעה, מקווה שזה לא יותר מידי חמור,
במינסוטה נראה שקאט ורודי התחברו ונהיו זוג ווירדו׳ס חביבים כאלה(בקטע הטוב) רודי אמר שזה עקב אהבתם לאנימה, מאוד מקווה שתהיה למיני עונה טובה וכיפית אני עולה על העגלה שלהם (למרות שאדוארדס לא עוזר עם אמירות מגעילות וחשוכות, אבל ככה זה ילדים, מח לא אפוי עד הסוף)

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 8:39:20
Reply to  etayle

עם כל התקריות, דריי עדיין בג"ס! ניסו אפילו להחליק את הסיפור החמור של האגרוף….
בלי הסרטון זה אולי לא היה יוצא בכלל החוצה ואם כן, היה יוצא מרוכך מאד.

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 9:26:38

בטוח

איצקו
איצקו
09/10/2022 8:56:04
Reply to  etayle

עצם זה שכל גודלן סטייטס שותקים או מתעקשים להגיד שגורדן פול בסדר והוא מתנהג נפלא ואף אחד לא אומר דריימונד פסיכי צריך לטפל בחרא הזה, זה אומר שיש פה יותר ממה שנראה לעין.
אני לא באמת יודע מה אבל יש מלא אופציות,יכול להיות שכולם רצו להחליף לפול מסיבה כלשהיא ואז שזה באמת הגיע הם לא רוצים להגיד שגרים לא בסדר כי כנראה בשיחות פרטיות אומרים לו תודה יכול להיות שמםחדים לאבד את גרין כמו במקרה שהיה עם דוראנט כי חושבים שדריימונד חשוב מידי.
משו שם מסריח ואני לא בטוח שמספרים לנו באמת מה קרה ומישו שרוצה את גרין בחוץ הפיץ את הסרטון ומשם זה התגלגל…

עגל
09/10/2022 9:25:25
Reply to  etayle

אם אני הייתי שחקן בג"ס גם הייתי שותק.
מה יש לדבר, זה התפקיד של ההנהלה?
תחשוב שבשבילם הוא אח לנשק שהלך איתם דרך ארוכה בנצחונות והפסדים. לא כל כך מהר זורקים חבר.
לוקח זמן להתאבל ולהבין שזהו, הגיע הזמן להתנתק.

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 9:36:39
Reply to  עגל

מעניין אם זה יגיע בקרוב?
לדעתי לא ובמיוחד בגלל החשיבות העצומה המוכחת שלו.
הם מוכנים לסבול הכל, רק שישאר?

עגל
09/10/2022 10:05:36

לדעתי השחקנים לא יגידו משהו קיצוני, הם ימלמלו משהו כמו "דריי הוא איש עם לב גדול, הוא לוקח הכל ללב, ושוב נפל כמו בפעמים קודמות. ההתנצלות שלו אמיתית ואנחנו תומכים ועוזרים לו לשלוט על עצמו."
אל תשכח שהוא הלב והמנוע
🙂

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 10:35:03
Reply to  עגל

לא שוכח בכלל גם סטיב קר לא….

Avri
Avri
09/10/2022 11:20:59
Reply to  עגל

עגל צודק. דריי עשה מעשה דוחה וההנהלה צריכה לחתוך אותו. אבל החברים זה סיפור אחר, לא צריך לצפות מהם שיצלבו אותו.

etayle
etayle
09/10/2022 12:29:45
Reply to  Avri

לא יודע, הם מאוד קולניים בנוגע לדברים אחרים, ופה שקט , לי זה נראה קצת צביעות, שוב זלא״ד כמובן, אבל עדיין, הליגה גם הייתה דיי שקטה יחסית למה שאדוארדס אמר, אז למה דווקא סארבר?

A Ljos: Resurrection
09/10/2022 12:48:59
Reply to  etayle

זה לא שהם ממש הגיבו פומבית למה שסארבר עשה. קר קודם כל ענה שהוא לא מודע לשום דבר. אנחנו יודעים שקרי רק דיבר בפרטי עם סילבר.
ואתה יודע שסארבר, בעלים של קבוצה עם הרבה יותר כוח אחריות והשפעה, לא רק אמר מילה אחת פעם אחת, כן? היו שם שנים של התנהגות רעילה ואסורה.

Avri
Avri
09/10/2022 13:52:52
Reply to  etayle

זה לאו דווקא צביעות. נגיד חבר מאוד טוב שלך מהצבא, אחד שעברת איתו הרבה בחיים, עשה שטות גמורה, נאמר נהג שיכור והרס רכוש. מה תהיה התגובה שלך? לזרוק אותו לכלבים בגלל שאמרת בעבר שזו התנהגות פסולה? או לחבק ולתמוך ולשאול איך אפשר לעזור ולדאוג שזה לא יקרה שוב? שוב, אם אני ההנהלה אני מעיף אותו קיבינימט, אבל בתור חבר לקבוצה אני לא בטוח שהייתי מדבר עליו בפומבי.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 16:31:50
Reply to  Avri

אברי רק לפני כמה ימים הם יצאו על מישהו על סארבר בגלל התנהגות ״רעילה״ כביכול ושמדובר בתקיפה פיזית בצורה הכי חמורה שיש הם שתקו.
.
הדוגמה שנתת לא נכונה ההשוואה צריכה להיות לאדם מסטול שפגע באדם ולא ברכוש מסויים.

זה לא רק השחקנים של גולדן סטייט (דרך אגב הם שתקו גם במקרה עם סין) זה גם הליגה ובמיוחד הנהלת גולדן סטייט שלא השעתה אותו (בכל מקום עבודה נורמטיבי, על אגרוף לפנים הוא היה מפוטר מידית).
.
איך שחקן יכול להרגיש בטוח באימון שניסו לטאטא מתחת לשטיח כזה מקרה? איזה מסר זה מעביר לשחקנים האחרים שקרי קליי … שותקים ולא מעירים לגרין ויוצאים על גרין על התנהגות פסולה

Avri
Avri
09/10/2022 21:17:26
Reply to  Avri

זה שיצאו על סטרבר זה בדיוק העניין. גם אני יכול להגיד שנהיגה בשכרות זו התנהגות דוחה כשזה קורה לאחרים, ולחבק חבר ותיק שעשה את זה לעזור לו לצאת מיזה. לי זה לא נראה צביעות, יותר כמו התנהגות מאוד אנושית.

לגבי הדוגמאות, הפוך ברוך. נהיגה בשכרות זו התנהגות ה ר ב ה יותר מסוכנת. דריימונד עם כל הכבוד לא סיכן חיים, מי שנוהג שיכור בהגדרה מסכן חיים.

trusttheprocess
trusttheprocess
09/10/2022 8:28:43

גריו מנצל את הגנת בן סימונס: אבל אבל אבל בעיות מנטליות ולחץ בעבודה , איני יכול יותר , חייב קצת חופש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוואי הם ישחקו יחד בסאנס או בלייקרס

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 9:03:40

הייתי בטוח שהם היו בחופשת קיץ (: בן סימונס ראס ודריימונד גרין באותה קבוצה והם לא מגיעים לפלייאוף בישראל, די בטוח שאיטי מנצח אותם בתחרות קליעות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אמת. מסכנים קשה להם לקבל 200 מיליון בשביל לרוץ קצת 30 דק פעם ביומיים. זה משברים נפשיים, עבודה שוחקת, צריך גם לואד מידי פעם להתרענן עדיף להיות רופא ולעשות תורנויות לילה😉, אולי עובד במקדונלדס הוא בא למדמרת ורק מגיש בורגרים לא מתאמץ כמוהם

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 9:39:27

ממש
כל הפציעות באן בי איי הן תוצאה של אבטלה סמויה (להוציא בן סימונס שקלע שלשה מחצי מגרש………………………………………… בחלום).
🙂

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 9:27:14

יפ

עגל
09/10/2022 9:23:14

תודה מנחם.
ההתנצלות של גרין נשמעת טיפשית, הוא לא משכנע אף אחד.
הייתי רוצה לראות את גרין בנטס יחד עם כל הקקמייקה שם. אין שחקן אחד שפוי חוץ מפטי מילס.
לברון זרק אמירה סתמית, לא שווה כותרת. כשהוא יפרוש הוא בטח יהיה כמו שאק, יקנה כמה אחוזי בעלות בשותפות עם מיליארדר כבד.
האריכו חוזה לפלינקה? כנראה מתכננים את הטנקינג אחרי העונה הקרובה . . .

Yinon Yavor
09/10/2022 9:36:57
Reply to  עגל

דווקא נשמע לי אמין. הוא עדיין צריך להיענש, אבל נשמע שהם מצליחים להתחיל לנהל את זה נכון

עגל
09/10/2022 9:57:57
Reply to  Yinon Yavor

לי זה לא נשמע אמין, הוא כמו ילד שתפסו אותו.
בפעם הבאה ההתנהגות שלו תחזור על עצמה

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 9:42:26
Reply to  עגל

לא טנקינג, אם יביאו את ברוני בסיסוב השני אבל אני חושב שתהיה קבוצה שתבחר בבן של בבחירה גבוהה יותר כדי להביא את האבא. סביר שישתלם גם כלכלית.

עגל
09/10/2022 9:58:37

סתם אמרתי טנקינג, לא חושב שפלינקה כזה גרוע.
גם לא מאמין שברוני יגיע ללייקרס

Berch
09/10/2022 9:51:01

תודה על אחלה טור
מרתק, משעשע, אפילו קצת מביך לפרקים
והטרגדיה בסוף סגרה יפה את הסיפור…..
🤣

Kobv
Kobv
09/10/2022 11:29:15

ביל סימונס דיבר בפודקסט שלו שכל הליגה נכנסת לטנקינג בגלל וומבניאמה, ככה או ככה נראה לי שהשנה הזאת תהיה פחות כדורסל ויותר התעסקויות בנעשה בקבוצות ובוויקטור וומבניאמה.
אני לא סובל את לברון, אני באמת לא יודע למה, אולי משהו בהתנהגות, דיבור, לא הצלחתי למקם את זה. הוא שחקן נפלא ומופלא, שאני לא נהנה לראות, משחק כדורסל או מביע דעה כזאת או אחרת (לא משנה מה הוא אומר, אני כבר אנטי). לחשוב שהוא יישאר בליגה כבעל קבוצה ובעל השפעה, לא משהו שאני רוצה לראות.
לא מצליח להבין את הלייקרס לגבי פלינקה, אולי הם רואים משהו מקרוב שאנחנו לא מצליחים מרחוק, אבל למה לא לחכות לראות איך השנה הזאת מתפתחת ואז לתת הארכה או לא, זה לא שמישהו מנסה לגנוב להם אותו.

thejanitor
thejanitor
09/10/2022 11:50:19

סיימתי לצפות במסיבת עיתונאים של דריימונד אחרי כל החגיגה שקרתה כאן בימים האחרונים: https://youtu.be/ITNWBUZE0i8
.
שאלה: מי עוד צפה בה במלואה?

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 12:50:08
Reply to  thejanitor

ומה המסקנות שלך?

thejanitor
thejanitor
09/10/2022 18:04:58

שההתנצלות שלו כנה, שקולה ואחראית. אני גם חושב שיש הבדל בין גבר שמכה את אשתו לגבר שמכה גבר אחר באימון כדורסל. אני חושב שאלימות היא אף פעם בשום מצב לא פיתרון ולא ראויה. אבל הנזק שנגרם לילדים של אבא מכה את אמא הרבה יותר גדול. אם דריימונד היה מרביץ לאשתו הילדים היו נדפקים לגמרי, מהסיפור הזה הוא יכול לצאת לדרך חדשה צנועה ולהוות להם דוגמא שהוא טעה ולוקח אחראיות ולא חוזר על הטעות והם יכולים לגדול מזה לטובה.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2022 18:31:40
Reply to  thejanitor

למה אתה חושב שזה לא יעבור לבית? או שזה כבר שם ופשוט לא שמענו על זה?
אני בהחלט רואה את גרין משחרר לטמה לאשתו שמדברת עליו לא יפה, אלימות זה אלימות בכל מקום.
התגובה של גרין הייתה גנרית לטעמי, ברגע שהוא הכניס את ההורים של פול הבנתי שהוא חרטטן לא נורמלי.

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 18:51:10
Reply to  thejanitor

ברור שיש הבדלים.
אבל בשורה התחתונה בשני המקרים מדובר בתקיפה אלימה והפער בין ההתייחסות של הליגה והיחס לשחקן המכה בלתי נתפס – באחד ברור לכולם שהוא לא יקבל חוזה וכנראה לא יחזור לשחק בליגה, לפחות הרבה שנים, בשני האירגון התכוון פשוט להחליק את זה.

עגל
09/10/2022 12:06:04

– אתה כותב?
– כן בוב.
– זה נוסח המודעה, שים את זה ביד2:
"למכירה מנוע של קבוצה אלופה. משומש במצב טוב, כחדש.
מנוע חכם, דבק בין חלקי המכונה, יש שמכנים אותו הלב שלנו.
מנוע חזק, כבר לא עושים דברים כאלה.
המעוניין יקבל סרטון שמוכיח"
פירסמת?
– כן בוב. אין תגובה.
– טוב, תעביר לאגורה. תחליף "למכירה" ב-"למסירה". זריז, העונה מתחילה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  עגל

להערכתי ההבדל בין הטקסט שלך לבין מה שקורה עכשיו בגולדן סטייט לא כל כך גדול – שאלות של תזמון ומחיר ולא של מהות.

דה שוט
09/10/2022 13:26:50
Reply to  עגל

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
גוד וואן

Kobv
Kobv
09/10/2022 14:09:45
Reply to  עגל

חוץ מזה שהמנוע לא במצב מי יודע מה ולא נראה חדש בכלל.

עגל
09/10/2022 16:19:39
Reply to  Kobv

מצב מצוין
שואג כמו חדש

דה שוט
09/10/2022 12:22:42

אני לא מחסידי גרין ונוטה לחשוב שיש פורוורדים גדולים עדיפים עליו כי הם מרווחים ומקלים על הכוכבים בכך.
אבל,
בלי להכנס שוב לאירוע האגרוף, גרין מביא קשיחות ודבקות במטרה (ניצחון – לא מובן מאליו ב-wwe) שאין להרבה שחקנים בליגה. מעבר להשפעה הספציפית שלו – זה מדבק. לכן ג״ס שלו תמיד קשוחה ותמיד לוחמת. אי אפשר לשחק לצידו ולא לתת מאה אחוז, אי אפשר לא להקריב. ״הרוע״ שלו מאפשר לסטף ולקליי לרקוד ובו בזמן מושך אותם להיות יותר קשוחים ויותר ממוקדים במטרה (ניצחון). אני לא בטוח שבטווח הקצר ובחלון הצר שנותר לסטף – בחשבון הכללי – פול עדיף עליו.
רוצה לומר – פול הוא אולי העתיד אבל גרין הוא ההווה. יש לקר ולמאיירס החלטה לא פשוטה לקבל.
אליפות לוקחים עם יראת כבוד. אתה צריך בקבוצה מישהו שמפחדים ממנו. ללברון תמיד היו כאלה בקבוצות האלופות, בירדמן, ג׳פרסון, דווייט. בסאן אנטוניו זה היה פופ. לפניהם גארנט וקובי. בדאלאס צ׳נדלר. בטורונטו לאורי וגאסול. במילווקי כולם חחחח

רן הנרגן
רן הנרגן
09/10/2022 12:39:20
Reply to  דה שוט

מעריך שפול לא יאמר או אני או הוא. ההחלטה של מיירס וקר תפול על פי הערכתם אם גרין יתפוצץ פעם נוספת השנה. אני מעריך שלא ולכן אחרי שיחזור מהסנטוריום (מילה של פעם) שאליו הם שלחו אותו הוא יחזור לקבוצה. גרין תקע עצמו בחור שחור והוא יהיה זה שיצטרך לצאת משם. פרידה מחבורת לברון והפסקת הפודקסט יהיו איתותים לרצינותו.
.
בכל מקרה גם במקרה שיחליטו לשלילה, הם לא יזדרזו לפרוק את החוזה שלו לפני שהערך שלו לא יעלה קצת.
.
שורה תחתונה. אני אופטימי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לדעתי זה כבר לא קשור לפול, זה קשור לאלימות, לסן פרנסיסקו, לאוהדים מהוואלי – מה שגרין עשה, ואיך שגרין מתנהל, זה בערך ההפך מכל מה שהאקוסיסטם של גולדן סטייט מטיף אליו. קר, מאיירס וגם לייקוב, לא יצאו נקיים מהסיפור הזה אם יעברו על זה בשקט.

Jonathan
09/10/2022 13:27:26

אצל אוהדים ותיקים כמוני (ואולי גם אנשי צוות ותיקים) – טראומת לטרל ספריוול גם משחקת תפקיד

דה שוט
09/10/2022 13:24:54

יהיה מעניין זה בטוח. לדעתי יתחילו עם שניהם ויראו איך הקבוצה רצה בליגה. ינצחו – ישאירו. יפסידו – יחליפו.
🙂

Yinon Yavor
09/10/2022 17:15:29

רן:
תגדיר "אופטימיות".
נכתב כאן כהלצה אבל השאלה רצינית: מה לדעתך תסריט אופטימי, שגרין נשאר בקבוצה?

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 12:48:52
Reply to  דה שוט

גרין הוא העבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מי מפחד מגרין? הוא ביסמק ביומבו מינוס. מכירים אותו כי הוא רכב על סטף וקליי. הוא שווה ערך לבןבי פורטיס או ל4יבאקה באליפויות של הראפס והבאקס.
כולה נגר על שמדבר הרבה

דה שוט
09/10/2022 13:23:11

פורטיס ואיבקה זאת השוואה טובה, הם אכן עולים עליו בעיקר כי הם קולעים, עדיין – בשביל השיטה של ג"ס הקדומה – הוא התאים יותר כי הוא יותר אינטיליגנט. ביומבו לא בדיון בכלל.
היום גרין כבר הופך למעמסה כי הוא לא מאיים על הסל והמגינים שלו הולכים אחורה לצבע. אבל אם אני צריך לבחור לשנה הקרובה בינו ובין פול – אני לא יודע… פול מביא מה שסטף מביא – רק בפחות אמינות וחוץ מזה יש להם כבר את סטף. השאלה הגדולה אם משחררים את גרין – את מי מביאים במקומו? תאכלס את האליפות האחרונה סטף לקח לבד אז זה לא ממש משנה מי איתו – גרין או פול. חייבים באד-בוי בשביל לקחת אליפות. תחזור לסדרה של הלייקרס מול דנבר בבועה (למרות שזאת לא אליפות אלא זכייה בטורניר קיץ חחחח) – דווייט מאמלל שם את יוקיץ' וזה המפתח להכל (בלי קשר יוקיץ' כבר רצה הבייתה, כמו כולם בבועה חוץ מלברון אז הוא נשאר אחרון לכבות את האור ולקחת את "הגביע" חחחחח).
.
מאנו – צודק – כבר אמרתי לפני כן – הטמיר בא חד לפרי-סיזן, הוא מרחף על גלי ההצלחה של הבראקט המלכותי ואין לאף אחד סיכוי נגדו. אני לא מתיימר לגבור עליו בשלב הזה, זה חסר סיכוי, רק משתדל להחזיק מעמד בריצה. כמו שאמר לשחקניו מאמן הקולג' הדרמטי של אחד מחברי-העבר שלי: "דונט דיי און א-ראן"

etayef
etayef
09/10/2022 18:03:28

אפילו באגרוף של גרין היה קליר פאת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דה שוט

הנאום שהאשך ייחס לך היה יותר מוצלח, אבל גם זה בסדר
😉

Kobv
Kobv
09/10/2022 14:14:57
Reply to  דה שוט

וואלה זה בכלל לא עניין אלימות, יש מלא מקרים ששחקנים הולכים מכות באימונים וזה לא יוצא החוצה, פה יצא קיבל הד ונוסף סרטון.
בסוף זה עניין של כסף, כמה גרין שווה למועדון או לא. אם שווה ישלמו לו וישתיקו את העניין, או יורידו להבות עד ש… אם לא שווה יש דרך לצאת מהסיפור איתו וגם להרוויח את דעת הקהל וגם את דעתם של סטף וקליי.
בכל העסק הזה, לא ברור בדיוק איפה נמצא פול, כי הדיבור עליו שהוא השתנה, אולי בסוף "יטרידו" אותו כדי לא לשלם את הכסף הגדול ולקבל משהו בתמורה.

דה שוט
09/10/2022 20:37:03
Reply to  Kobv

הערה טובה על פול. האפשרות שיטרידו אותו נראית בדיונית אבל אין לשלול אותה על הסף. אנחנו לא באמת יודעים הכל על המצב בגולדן סטייט.

Jonathan
09/10/2022 12:47:48

ההתעסקות בדריימונד גרין היא הרבה יותר גבוהה מאשר ההתעסקות בהאם ג'ורדן פול בסדר (לא בהתנהגות, פיזית ונפשית אחרי הטיפול של דריימונד).
לפי גוגל טרנדס גרין מעורר יותר עניין מפול בכל מקום בעולם:
https://trends.google.com/trends/explore?date=now%207-d&q=JORDAN%20POOLE,%2Fm%2F05zm6n6

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

ענק!
תמצית המין האנושי, כולל אני, בגרף אחד ויחיד

דוקטור רזי הופמן
09/10/2022 13:23:14
Reply to  Jonathan

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רסמי?

The Pro
The Pro
09/10/2022 13:37:15

מנחם, אני האחרון שיגן על גרין השחקן הכי מלוכלך במשחק
מאז ברוס בואן. אבל
גם ג'ורדן פול הוא לא שה תמים,זה אותו שחקן שבפלייאוף הקודם פצע את ז'ה מורנט במכוון וגמר לו את העונה.
אין לי ספק שהוא היה צריך לחמם את גרין עד כדי שהאחרון ידפוק לו נוקאאוט לפנים.

הצביעות כאן היא במיטבה בעיקר מהצד של המאמן סטיב קר שכל מה שחשוב לו זה הצד המקצועי.
– מייקל ג'ורדן דפק אגרוף למאמן של הווריורס שלו יש את הכוח היום לגנות אלימות
ולהעיף את שתי השחקנים גרין ופול מהקבוצה.

Jonathan
09/10/2022 14:01:23
Reply to  The Pro

חשבתי שאנשים סיימו עם השטות הזו על תלישות פיקת הברך. זה לסרטים של ברוס לי, לא למציאות.

shadow
shadow
09/10/2022 15:22:39

כל הדיון המשעמם הזה מזכיר לי את התמונה האלמותית ששמעון פרסם פה בזמנו וגם גרמה למהומה גדולה על לא מאומה. אומרים ש"תמונה אחת שווה אלף מילים".

דדי
דדי
09/10/2022 17:17:07

הווריורס יסגרו עם פול את הארכת החוזה שגם ככה כבר היתה קרובה, וכולם ירגעו.
זה לא האגרוף הראשון ולא העשירי שהונף באימוני קבוצות נבא.

trusttheprocess
trusttheprocess
09/10/2022 17:27:06

מה היה קורה לשחקן שנותן אגרוף באימון ללברון ג'יימס?

Jonathan
09/10/2022 18:54:36

מה קרה ללברון ששלח מרפק מכוער לראש של אייזיה סטיוארט ולסטיוארט שרדף אחריו על כל המגרש?
ומה קורה ליוקיץ' שדרס את מוריס והוציא אותו מדימוד לרוב העונה? (קיבל MVP). אגב, במקרה הזה מוריס לגמרי התחיל…
הבוקס של גרין היה מוגזם בטירוף ואני לגמרי בעד איזדהו חחראו ויראו אבל יש המון מקרים של עונשים זעירים על מכות גדולות.

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 19:02:35
Reply to  Jonathan

אתה עושה סלט שלם.
קודם כל אתה מביא דוגמאות תוך כדי משחק וזה לא היה כך.
דבר שני – אם כבר אתה רוצה להשוות לדוגמא של יוקיץ' אז ההשוואה היא מכת פתע חזקה ומכוערת משומקום (גרין ומוריס), גרין מסתובב אחרי שפול צנח על הרצפה והולך משם כמו ערס thug life, פול קם מהרצפה ומייד מחזיר לו פצצה כשגרין האידיוט בגבו אליו אחרי שעשה מה שעשה, גרין נפצע לכל השנה.
זאת ההקבלה

Jonathan
09/10/2022 19:21:33

אני לא טוען שהמקרים זהים.
בוא נגיד שהמקרה באימון של גולדן סטייט גם חמור יותר מסיבה כזו או אחרת. למרות שדי ברור שהמקרים האלה קורים בעוד אימונים ושחקנים לא באמת נענשים בחומרה (ראה המכות של עומרי כספי והיסטוריה עתיקה של ג'ורדן מרביץ לסטיב קר). אבל נגיד שמה שגרין עשה חמור יותר מסתם מכות על המגרש או מכות אחרות – איך אתה שם כאן סקאלה ופרופורציה? ליוקיץ' מגיעה השעיה ממשחק או שניים ולגרין מגיע שיעיפו אותו מהליגה? למה?
(אגב, כמישהו שראה מהצד אני מבין את יוקיץ' שנכנס במוריס ודי בטוח שהוא לא התכוון לגרום לכל כך הרבה נזק, ומצד שני אני מאוד כועס על גרין – אבל כולנו פה מחפשים גזר דין שאין לו שום פרופורציה לאכיפה של הליגה בתקריות).

אשך טמיר המקורי
10/10/2022 6:36:56
Reply to  Jonathan

למה.
שוב.
כי:
יוקיץ' זה במשחק, גרין לא.
יוקיץ' לא האינסטיגטור, אלא המגיב, גרין האינסטיגטור היחיד.
יוקיץ' מגיב מייד לפרובוקציה גופנית, ללא חשיבה, גרין מתכנן את המהלך 20 שניות ופועל לבצע אותו.
גרין פועל לפגוע ולפגוע הכי חזק שאפשר (אגרוף ללסת), יוקיץ' דוחף כמו שדחפו אותו.
.
במקרה של יוקיץ', 2 פקטורים שלא באשמתו גרמו לתוצאה הקשה:
1. הוא מאוד גדול וחזק. זה לא משהו שהוא עוצר לחשוב עליו כשהוא מגיב מיידית מהבטן ו"מחזיר".
2. מוריס המטומטם מפנה אליו את הגב. זאת הבעיה העיקרית. כרגע פגעת בשחקן בצ'יפ שוט. מה אתה משחק אותה thug life? כמו שכתבתי כבר פעמיים זה משול לגרין שמסובב לפול את הגב והולך משם כמו גבר אחרי שפול צנח מהאגרוף, פול קם ודופק לו אגרוף חזרה מאחורה. היית מאשים את פול? מי הולך עם הגב אחרי שדפק למישהו צ'יפ שוט?

Jonathan
10/10/2022 7:07:21

הכוונה לא הייתה רק למקרה של יוקיץ' אלא לכל מקרה של אלימות בליגה. אתה בוחר להיתפס על חלק מצומצם.
לגבי יוקיץ': לכוונה של יוקיץ' יש תפקיד אבל גם לתוצאה. למשל הענישה על לפגוע בהולך רגל משתנה בין מצב שבו הוא קיבל מכה יבשה ברגל למצב שבו הוא נפגע קשה. בלי קשר לכוונת הנהג. מוריס סיים עם פגיעה חמורה בהרבה מזו של פול, גם אם האגרוף נראה יותר אלים מהדחיפה.
אני לא אומר שצריך להקל על גרין כי הקלו על יוקיץ' (או על מוריס שבהחלט יזם דחיפה). או כי הקלו על אחרים. אני אומר שלא צריך לשחק אותה כאילו עונש שנשמע קל יחסית יהיה חריג. כי מה שייקרה זה ששכל עונש שג"ס ייתנו שהוא לא תליה בכיכר העיר מישהו יבוא ויצווח כאן שהארגון מסואב ושגרין יצא בזול. יכול להיות שגולדן סטייט יחתנו לו עונש חסר תקדים. אבל הסטנדרט עד כה הוא בגדול קנס והשעיה לכמה ימים.

אשך טמיר המקורי
10/10/2022 7:22:31

לא.
אתה ממשיך לדבר איתי על עימותים במשחקים.
זה משהו אחר לגמרי – תקיפה מתוכננת במקום העבודה.
הם עומדים ולא מעורבים בשום משחק. עומדים וצופים מהצד.
אם יהיה מקרה שבו שני צופים בקהל יחליפו כמה מילים ביניהם, ואז אחד מהם יקום ויוריד פצצה בהפתעה על השני, גם תטען שזה מקרה של אלימות רגיל בליגה והצופה צריך קנס והשעייה מהאולם לכמה משחקים?
כי זה בדיוק אותו דבר.

Jonathan
10/10/2022 7:48:34

לפי הסרטון הם לגמרי במהלך משחק. נראה כמו עצירה רגעית עקב איבוד כדור/עבירה.
קצת עפת עם המתוכננת.

אשך טמיר המקורי
09/10/2022 19:03:56

לא היה חוזר לליגה, וכנראה התאגיד היה מפעיל קשרים שלא יקבל שום משרה אחרת בארה"ב, גם לא מנקה שירותים במקדונלדס.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2022 3:09:37

ברור אני בהחלט רואה קמפיין חריף של גינוי אלימות, עזוב שלברון הוא חיית אדם צריך להיות מפגר לתת לו אגרוף, לברון היה מועך את גרין כמו שהגננת מועכת קובות סלק לחג

אשך טמיר המקורי
10/10/2022 6:28:37

לברון פוסי ולא היה מסוגל לקבל שום פגיעה ב"שלמותו", היה נופל לו ריס הוא היה נכנע ופורץ בבכי

אשך טמיר המקורי
10/10/2022 6:29:46

רואה קליפרס-וולבס, קליפרס טובים. קוואי טוב!
הסגל של הקליפס פשוט מפחיד

דן רוזנבלום
10/10/2022 13:35:44

John Wall in 19 minutes: 20 points 3 assists 1 rebound 5/11 FGs 9/9 FTs