מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

  1. 30 המנג'רים בוחרים במשאל השנתי לפני פתיחת העונה את הבאקס לאליפות ואת לוקה ל-MVP
תראו איך שני היורמים לוחצים ידיים. כמו ילד וילדה באחו

במשאל השנתי של 30 המנג'רים של ה-NBA הם ענו על 50 שאלות מכל המינים והסוגים. מי שמעוניים ב-50 תשובותיהם, לכו ל-https://images.saymedia-content.com/.image/MTY5ODQwNDEyNzc1Njg3MzY4/image0-6.jpg והכל שם. אני מכניס כאן ק' את האלופה, ה-MVP, וחמישייה העונה.

האלופה היא המילווקי באקס עם 43% מהמנג'רים הבוחרים אותה כ-MOST LIKELY לקחת את האליפות.. גולדן סטייט היא שנייה עם 25% מההצבעות, והקליפרס והסלטיקס הן מקום שלישי עם 11% מההצבעות.

ל-MVP נבחרו רק שניים: לוקה עם 55% מההצבעות ויאניס עם 45 מההצבעות.

ההצבעות לחמישיית ה-NBA הן:

PG: Steph Curry

SG: Devin Booker

SF: Kevin Durant

PF: Giannis Antetokounmpo

C: Nikola Jokic

הערה: דונצ'יק לא ניבחר כי ההצבעות עבורו התחלקו בין שוטינג גארד וסמול פורוורד.

2. לפני יום כיפור: קוואי לינארד חזר לשחק (נגד לילארד)

שחקן הקליפרס קוואי לינארד הופיע למשחק NBA ראשון אחרי 467 יום. הוא שיחק 16 דקות בחצי הראשון נגד פורטלנד וקלע 11 נקודות עם 4 ריבאונדים ושני אסיסטים. המשחק נערך ב-CLIMATE CHANGE ARENA, האולם לשעבר של סיאטל סופרסוניקס.

הוא עלה על הפארקט כאילו לא יכול היה לחכות אחרי קריענ חלקית של רצועת ה-ACL, כשהוא קובר שלשה בזריקתו הראשונה מ-8 מטרים, אחרי שבידד את הסנטר יוסוף נורקיץ'.

אחרי 3-4 החטאות הוא ניכנס ל-GROOVE והקליפרס הובילה ב-10 כשהוא יצא. כשהוא משחק – אפילו אחרי שנה וחצי, משהו טוב קורה לקליפרס. גם ג'ון וול שיחק לראשונה אחרי אני לא יודע כמה זמן. 13 דקות בהן קלע 5 וחילק 3 סוכריות. הוא חייב להשיל מעצמו חלודה: הוא החמיץ 3 מהקשת, וגנבו לו צמד.

גם בפורטלנד היה שחקן שלא שיחק מאז ה-31 לדצמבר, 2021. דמיאן לילארד. הקליפרס העדיפה לשחק איתו ברבע השלישי וחלק מהרביעי והוא קלע 16 ב-5 מ-13.

היה זה המשחק הראשון באולם הקלאסי. רבים משחקני העבר הגיעו לחלוק כבוד לאולם היקר, בתקווה שלא רחוק היום בו תאכלס אותו קבוצת NBA. היו שם המאמן ג'ורג' קרל, המאמן ואיש ההיכל לני וילקינס, וגארי פייטון, שון קמפ, דטלף שרמפף, סם פרקינס, ו'השחקן הששי' של העונה ג'מאל קרופורד. כמעט שכחתי: הקליפרס ניצחו 97-192.

3. בן סימונס חזר לשחק, ונראה טוב

בן סימונס חזר לשחק נגד קבוצתו לשעבר אחרי 467 יום, שלושה ימים פחות מקוואי. הסיקסרס ניצחה 108-127.

סימונס שיחק 19 דקות, קלע 6, חילק 4, קטף 4, וגנב אחד. הוא שיחק לראשונה עם קווין דוראנט וקיירי אירוינג, ונראה שכל השלושה סופר-נזהרים, אך ראית שהם גם סופר-נהנים.

4. פיניקס? פרה-סיסון FROM HELL (ראשי פרקים מספיקים לספר את סיפור הזוועה מ-SUN-VALLEY)

PHX Can't Catcha Break
Normally, every team brings good vibes into NBA Media Day and the preseason.  S/O to the Suns for keeping it the exact opposite this year.  Back it up: It's been the offseason from hell for the West's best regular-season team. In reverse order:  ➡️ The Jae Crowder trade request ➡️ The awkward DeAndre Ayton media day answers ➡️ The awkward DeAndre Ayton contract standoff ➡️ The Robert Sarver scandal  ➡️ The most embarrassing playoff L in recent NBA memory The latest was Sunday's L to the ABL's 36ers, who aren't even good in Australia.  Twitter roasted them (of course), and Devin Booker responded yesterday by posting this LeBron classic to his IG 👇So, things aren't going well. And yet, they still could sell for an NBA record 👇

5. מדוע דווקא איגודלה מכל האנשים הוא המפתח להצלחת הווריורס העונה?

הכותרת נקראית מוזר לאללה, אבל מרכוס ת'ומפסון שהעלה את הכתבה באתלטיק (https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgzGqQmWhhlnNQTgHkwlRFrNngvKn נראה לי צודק – לפחות במידה מסויימת בתיזה שלו.

בקיצור נמרץ, למה?

הווריורס מורכבת משתי 'קבוצות' – הוותיקים סטף קרי, קליי ת'ומפסון, דריימונד גרין, לוני. ואז הצעירים מוזס מודי, ג'ונתן קומינגה, ג'יימס ווייזמן, ג'ורדן פול (שישחק כ'איש הששי'… אבל אם אני המאמן הוא עולה בחמישייה וקליי ת'ומפסון עולה כ-'ששי', אבל זה רק ביני לבין האנשים החושבים באתר ומבינים למה עדיף עתה לווריורס להעלות אתפול בחמישייה ואת קליי כ-'ששי').

מה הבעייה שמתעוררת בהרבה קבוצות? הם זורקים רוקיס ישר לאש. הרבה מהם נשרפים. אפילו לקובי לקח 3-4 שנים להיכנס לתלם. עכשיו לווריורס יש עוד שחקנים חדשים – ריאן רולינס, בולדווין, ו-קווינדרי וות'רספון. חייבים 'נסיון' עם ה-SECOND AND THIRD UNITS. לכן הובאו DiVincenzo ושמייקל גרין מהחוץ, אבל הכי חשוב הוא אנדרה איגודלה מבפנים. לא לזרוק צעירים כשרוניים לאללה אבל חסרי נסיון נבא חשר אל זירת המוות.

, המאמן סטיב קאר אומר:

.

Now you know part of the reason Stephen Curry lobbied so hard to get Iguodala to return.

הוא ממשיך:

We have so many young guys,” coach Steve Kerr said, “and they need coaching, they need mentoring, and Andre is the best there is with that. And he loves, loves working with younger guys. As a player, he sort of makes everything work because he knows exactly where he needs to be. He makes every lineup click. And if he’s not on the court, he’s teaching these young guys the same thing. So Andre’s a really crucial part of our whole program.”

אנדרה עצמו אומר:

These young kids, their careers are shortening,” Iguodala said. “And it’s a reason — because they’re trying to chew too much off of it before it should be occurring. It’s like an evolution. I had a really good conversation with one of the execs in the league and he says we’ve got to raise the bottom of our league because we’re having too high of a turnover. … It took Kobe Bryant some years to really become Kobe Bryant. … We aren’t letting these kids fail. They’re failing and we’re just criticizing them. We’re writing them off, and then they don’t have an opportunity. We’ve got guys out the league at 21, 22, which is crazy. Right? So I think it’s just letting them develop. Let them go through actual hardships. Let them go through a rookie wall. … We’ve all got to go through it. It’s just a part of the maturation process for our young guys.”

זאת הסיבה שאנדרה איגודלה כה חשוב בתהליך החלפת הדורות של הווריורס. דור הולך ודור בא. למזלה של הווריורס ארבעת הוותיקים – קרי, ת'ומפסון, גרין, לוני – יכולים למשוך את ההגלה עוד שנה-שנתיים. בזמן הזה איגודלה, DiVincenzo ושמייקל גרין – יכינו את הדור הבא לעלות לשורה הראשונה כשסטף, קליי, ודריימונד יורדים בהדרגה מהבמה.

6. בלייק גריפין בחר מס' 91

7. זאיון חוזר לשחק עם הפליקנס ונראה מצויין, תודה

THE ZION WILLIAMSON SHOW IS OFFICIALLY BACK!

המפלצת חזרה לשחק עם הפליקנס אחרי הרבה-הרבה זמן (יותר משנה) קלעה 13 ב-15 דקות משחק, והפליקנס ניצחה את שיקגו 125-120 ב/כער הרוחות'.

הוא אמר לפני המשחק שהוא עומד להתייחס אליו "כמו אל משחק אימון", ובסופו הוא אמר "התייחסתי אליו כמו משחק אימון". אולי הוא התייחס אל המשחק כמו משחק אימון אבל בכל תנועה שלו ניתן היה לראות מה עשה ממנו 'HOUSEHO:D NAME' בליגה, אפילו שהוא שיחק כה מעט.

הוא אמר בסיום המשחק:

"Couldn't show them everything," Williamson said following the victory. "But just kind of getting a feel for it again. Find spots. Picking and choosing where I want to attack. But, I got a new team since the last time I played. I'm still learning some of the guys. Today we were able to click. I feel like if we can do that for the rest of these preseason games, I feel we'll be in pretty good shape."

לפליקנס נשארו רק 5 שחקנים מהתקופה שזאיון שיחק שם לאחרונה, ושניים מהם היו פצועים (ברנדון אינגראם וקיירה לואיס ג'וניור)

הפליקנס אירגנו רוסטר חדש מסביב זאיון, איטנגראם, ומקולום, והם נראים במצב טוב מאד, וטרי מאד, לצאת לקרב"

מרק קיובן מספר סיפור עצוב על דלונטה ווסט

דלונטה ווסט, שחקן הקאבס לשעבר, סובל – וסבל – מהתמכרות לסמים מאז שנאלץ לפרוש מה-NBA. היו לו כמה תקופות של SOBRIETY אבל כל פעם הוא נכנע לסמים אלו או אחרים.

מייקל קיובן שפגש אותו ב-2020 החליט לקחת אותו תחת כנפיו ולנסות לעזור במה שניתן לעזור. הדוחות האחרונים כל דלונטה אינם טובים.

בחודש יוני הוא נראה מבקש נדבות לצד כביש מהיר בוירג'יניה. הוא הודה שבסרטון זה היה הוא וניסה להסביר שעליו לספק מזון למשפחתו.. TMZ פגש לאחרונה את מרק קיובן בניו יורק בשידור חי של ה-SHARK TANK ולמרק לא היו דברים טובים לספר..

It’s a struggle for him,” Cuban said. “I mean, addiction is awful. And mental illness is awful. He’s at the point in his life where he’s got to want to be helped.”

קובן סידר עבורו מקלט לריהביליטציה אבל דלונטה נעלם וחזר כמה פעמים. "הוא במצב שעליו להסכים בגוף ובנפש להיכנס לריהביליטציה ולסיים שם את התכנית. איןכאן כל הנחות. כל מכורי הסמים – כמו האלכוהוליסטים – לא מצליחים להינזר מהסמים או האלכוהול עד שהם מודים בבעייה ומוכנים להתמסר לתכנית הריהביליטציה במאת אחוזי נפשם. הוא לא הגיע אף פעם – בינתיים – להתמסרות הזאת".

*******************

כולם אומרים אותו דבר אחרי שרואים את Victor Wembanyama משחק: מזמן לא ראו צעיר כמוהו!

Everyone said the same thing after seeing Victor Wembanyama play

לא רציתי להפר את ליל יום ביפור אז רק הקלטתי את המשחק מ-USPN2, ובצאת יום הכיפורים מהרתי לחזות ברקורדים. אז נה אומר ומה אוסיף? הפורוורד ויקטור וומבניאמה – 2.22 מ' כשהוא עומד יחף הוא לא רק הדבר האמיתי. הוא לא רק מה שסיפרו עליו. הוא אפילו יותר גדול ונהדר במשחקו.

המשחק היה בין קבוצת ה-G LEAGUE ה-IGNITE לבין Metropolitans 92 מהליגה הצרפתית.

כשאני כותב שהוקסמתי מ-Wembanyama אני לא מגזים!

הוא שיחק נגד סקוט הנדרסון – שניהם ייבחרו 1-2 – אבל עד המשחק הזה הסדר לא היה בטוח. הנדרסון היה מצויין. אבל Wembanyama קיסם אותי ואת כל מי שחזה בו מהרגע הראשון. הוא קבר 37 – סיפרו אותן – ב-7 מ-11 כשהסלים מכל הסוגים והמינים. הוא חסם 5 בקלילות מטרפת. הוא נראה מתמצא בכל סודות הכדורסל כאילו הוא בן 28 עם 10 שנות NBA בחיקו ולא איזה שחקן שסיים תיכון ועתה משחק את שנת החובה לפני שיגיע להתעלל תחת הסלים של קבוצות ה-NBA השונות.

רבותי. קומראדים. וונבניאמה הוא הדבר האמיתי. אני טוען עכשיו, ובכל הרצינות, שהוא יהיה ה-2.22 מ' הטוב ביותר שאי-פעם הגיע ל-NBA ושיחק בה. הוא יהיה השחקן הראשון שכבר מתכננים הגנות עליו. הצעיר הזה טרף אותי ממש. חיכיתי לצעיר גבוה וטוב, אבל לא פיללתי ולא מיללתי לצעיר כ-ז-ה מצויין עוד לפני שעשה את צעדו הראשון בליגה.

כולם אמרו בסיום המשחק אותו דבר:

צעיר בן 18 בגובה כזה ובעליונות כזאת לא נראה אף פעם ב-NBA!

*****************

.

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
121 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
06/10/2022 4:54:03

סקוט הנדרסון היה נפלא. גארד אקספלוסיבי ואתלט מצויין עם צעד ראשון של שד, אבל וומבניאמיה פשוט חייזר. שחקן בגובה שלו שקולע כמו קלעי, עם גובה שאי אפשר לחסום וקלילות רגליים. בנוסף, אורך בלתי נגמר שחוסם כל מה שעובר לידו.
הצרפתי בקלות הולך להיבחר ראשון, אלא אם תהיה לו איזו טרגדיה של פציעה חמורה או משהו כזה. אין ספק שהמירוץ לטנקינג יהיה פסיכי השנה.
.
לגבי חזרת הפצועים.
קוואי בריא שם את הקליפרס בעמדה מצויינת לקחת את המערב. זאיון נותן לפליקנס את השחקן הבלתי עציר שהיה, רק קליל וזריז יותר, והפליקנס יכולים לראות את עצמם נלחמים על ביתיות בסיבוב הראשון.
סימונס עוד חזון למועד, הוא עשה את הדברים הרגילים שהוא יודע לעשות טוב מאוד, אבל עדיין אין שם קליעה. הנטס עדיין צריכים להתרגל לשחק איתו והוא צריך להתרגל לשחק לצד קיירי ודוראנט.
.
איגואדלה זאת הגרסה של הווריורס להאסלם של ההיט

zivovivo
zivovivo
06/10/2022 19:26:01
Reply to  Smiley

ראיתי את המשחק אני בוחר בסקוט ראשון. הכלאה של דרק רוז הצעיר וגה מורנט. הצרפתי חעזר,פציע והשלשות לא יכנסו לא ככה בנבא. לא בטוח שהוא מספיק חזק

zivovivo
zivovivo
06/10/2022 19:26:26
Reply to  zivovivo

חייזר ,לו

Smiley
06/10/2022 5:01:02

רק התחיל הפרה סיזן…
.

Marc Stein
@TheSteinLine
·
Follow
The Lakers say they will now rest Anthony Davis tonight due to low back tightness.

Florida man
Florida man
06/10/2022 5:21:01
Reply to  Smiley

אני בכלל שמעתי שהייתה לAD עצירות….

חגי "התותח" ניסני
06/10/2022 7:42:08
Reply to  Florida man

ענק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/10/2022 6:10:58
Reply to  Smiley

תודה מנחם
אני שמעתי ש AD התחלק במקלחת והאצבע האמצעית נתקעה בשריר החשק
בלייק גריפין מפזר את הזרע בצורה עקבית,
נותן עבודה כמו הלקס ששוחה נגד הזרם

ברוך רובין
ברוך רובין
06/10/2022 5:05:29

ויקטור וובניאמה , במילה אחת וואו!!! איזה שחקן מדהים 7״4 עם אורך בלתי נגמר שמשחק כמו דוראנט

דוקטור רזי הופמן
06/10/2022 5:06:34

דלונטה, סיפור עצוב.
לדעתי, והלוואי שאתבדה, הוא אבוד ולא ניתן לעזור לו בדרכים קונבנציונאליות.
מקווה שלא יגמור מת בצד הדרך בגיל 45.

Smiley
06/10/2022 5:30:53

Fight at Warriors Practice 😳
Dubs may take disciplinary action against Draymond Green after 'physical altercation' with Jordan Poole (The Athletic)

Smiley
06/10/2022 5:31:27
Reply to  Smiley

Chris Haynes
@ChrisBHaynes
·
Follow
Draymond Green was apologetic in aftermath of the altercation with Jordan Poole, but there was a buildup stemming from teammates noticing a change in Poole’s behavior throughout camp with the guard on the verge of securing a lucrative extension, league sources tell @YahooSports.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/10/2022 6:07:06
Reply to  Smiley

מרבה נכסים מרבה דאגה

Jonathan
06/10/2022 7:57:49
Reply to  Smiley

לא ההתנגשות הראשונה ביניהם.
שניהם צריכים להרגיע.
מספיק שוייסמן, מודי או קומינגה ייתנו עונה שמתחילה לממש את הציפיות מהם ופול ודריימונד יהפכו לנכסים שאפשר להשיג עליהם טרייד נוח.

אשך טמיר המקורי
06/10/2022 5:58:11

תודה רבה דוק, וומבניימה הזה זה משהו שלא ראינו, מפלצת מהאגדות.
גם הנדרסון זה חתיכת שחקן שלא רואים הרבה.
רואה עכשיו סאנס – לייקרס, כמו שחשבתי מונטי התאהב מהר מאוד בלנדייל והולך לתת לו הרבה דק' על חשבון אייטון, הוא גם האסלר, גם מתאמץ בהגנה, ויש לו יד מצוינת משלוש – הוא סנטר מרווח אמיתי, ובכלל סנטר התקפי מצוין.
החבר'ה בפיניקס עוד לא ממש התחילו לגלות אותו ולנצל את זה, אבל מונטי כבר על העגלה.
סיבה מבחינתי לראות את פיניקס השנה

asaf
06/10/2022 8:36:46

צודק אשך על וואמינייבה. הולך להיות מירוץ טנקינג אחריו נראה לי שלא נראה הרבה זמן . חילות השריון יוצאו במלוא כוחם. מנחם תודה על המעורב, זאיון,סימונס וקאווי חזרו נשאר לראות רק מי יישאר שלם מהם לאורך זמן.

zivovivo
zivovivo
06/10/2022 19:27:28

אני לוקח את הנדרסון ראשון!

גיא רוזן
06/10/2022 5:59:53

רשמים ניפגש קדם העונה בין הסאנס ללייקרס
(אמצע הרבע השני)
.
אייטון פתח את המשחק נורא. וזה בלי דייויס מולו. לקח זריקות שנראו שהוא רוצה להוכיח משהו.
.
ווסטברוק נהדר. זה לא שהוא קלע או לא קלע שלשה כזו או אחרת. זו בחירת זריקות ומשחק נכון.
.
לברון סיים את מכסת ההחטאות שלו במשחק הקודם. קלע 21 נקודות במשהו כמו 15 דקות כולל שלשות סטייל סטפן קרי.

NFS
NFS
06/10/2022 6:00:39

אין כמו להתחיל מעורב על הבוקר עם תמונה של לוקה ויאניס לוחצים ידיים והכיתוב מתחת "תראו איך שני היורמים לוחצים ידיים. כמו ילד וילדה באחו".

אשך טמיר המקורי
06/10/2022 6:18:33
Reply to  NFS

😄

עגל
06/10/2022 13:01:05
Reply to  NFS

+1
מה שמצחיק זה שמנחם נופל כל פעם כמו אמריקאי לתדמית של לבנבן חלש וחנון (לוקה) או סתם ארופאי עם מבטא נורא שלא מבין כלום (יאניס)
🙂

רן הנרגן
רן הנרגן
06/10/2022 6:13:05

מנחם, מסכים איתך שקלי כשחקן שישימתאים. אבל פול לא יקבל מקום בחמישיה בלי לתת הנחה על החוזה שלו והאמת שאני לא בטוח שקלי התבגר מספיק כדי להבין שזה הדבר הנכון לעשות.
.
הלחץ סביב סוגית חידוש החוזים העיף לגרין את השסתום. פול שחצן ולדריימונד ברור שהוא עומד לפניו בתור לקבל חבילה של כסף. אבל פול הרבה יותר חזק נפשית מדוראנט ולא יקח ללב. מסתבר שצריך את איגואדלה עבור גרין לא פחות מאשר עבור הצעירים.

אשך טמיר המקורי
06/10/2022 6:23:02

גרין זה צרה. צריך להיפטר ממנו מהר. משקולת על גב הקבוצה מהגמר ואילך.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/10/2022 6:53:22

גרין יזרק,הוא לא טיפש אבל האגו הג'ורה שלו יגרמו לו להזרק עם בעיטה לדטרויט

אשך טמיר המקורי
06/10/2022 7:03:37

מקווה שיקרה כמה שיותר מהר

גיא רוזן
06/10/2022 7:21:58

יאללה,
קראודר +סאריץ' + שחקן מינימום תמורת גרין.
אנחנו נשמח לקחת את המשקולת מהידיים של גולדן סטייט…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/10/2022 7:39:23

חחחח גרין והגמד יקרעו אחד את השני ומונטי יתחבא בשירותים

אשך טמיר המקורי
06/10/2022 8:30:17

אם אני גולדן, אני לוקח ב-2 ידיים

Jonathan
06/10/2022 8:34:34

שווה בשביל הפודקאסט של גרין מארח את סארבר

הייט אשברי
הייט אשברי
06/10/2022 9:14:14

בתור עוזרו של בוב מאיירס אני מטיל וטו .
הסתדרנו עם דריי האנפאן טריבל עד היום ( ואפילו עלה לנו באליפות אחת ), ונסתדר גם הלאה.

Yinon Yavor
06/10/2022 10:50:01

גיא אתה רציני?
אם אני גולדן אני קופץ על זה וצועק "אסור להתחרט נגעת נסעת".
זה יפתור להם המון בעיות, בוודאי שפנימיות. גרין כבר בשלב שאינו תורם אלא רק מפריע, ואם אפשר לקבל עליו משהו וגם לרווח את התקרה בשביל פול – הרי זה משובח.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/10/2022 11:27:17

גיא בטרייד כזה כדאי שגולדן סטייט יוסיפו גם כדור שיהיה לגרין ולפול, הסיכוי של גרין ופול להסתדר מבחינה אישית או מבחינת כימיה הוא אפסי. דרך אגב זה גם טרייד לא טוב לגולדן סטייט מבכינת כימיה גרין זה הבסטי של קרי, והם צריכים מנהל משחק ומוביל כדור נוסף בעמדת הפווארד במקום הנגר (קר רוצה להפוך את קומניגה הסופר כשרוני לאחד כזה) וקראודר לא עונה על ההגדרה הזאת ואיגודלה זקן מדי.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/10/2022 11:51:08

לגבי הסאנס איך ההתקפה של הסאנס תתפקד עם גרין במקום קראודר, החוזקה של גרין זה בניהול במשחק במערכת של גולדן סטייט וזה שהגארדים נעים בלי סוף ללא כדור, אצל הסאנס זה פשוט לא יעבוד והנגרות שלו תיחשף במעורמיה.
.
לגבי גולדן סטייט לקר ייקח כמה חודשים לעשות את ההתאמות (הוא מאמן מדהים בשיטת משחק 1, הוא לא יודע להתאים את השיטה לשחקנים אלא את השחקנים לשיטה), תחליף לגרין צריך להיות שחקן גבוה שמסוגל למסור סטייל הורפורד

רן הנרגן
רן הנרגן
06/10/2022 7:19:44
ברוך רובין
ברוך רובין
06/10/2022 11:03:02

מי שהדליף את המידע לכריס היינס שפשוט של קלאץ זה גרין שפשוט מקנא ולא סובל את פול (הוא גם לא הזמין אותו לחתונה שלו). הווריורס יעשו טעות מרה אם יעדיפו את הזקן גרין על פול הצעיר והכשרוני

עגל
06/10/2022 13:01:44

קליי עוד לא הפנים שהכי טוב זה שהוא יעלה מהספסל.
.
גרין עוד לא הפנים שהוא בדרך להיות פגר

trusttheprocess
trusttheprocess
06/10/2022 6:30:30

מקסי הולך לקפוץ לרמת אולסטאר השנה , ראו הוזהרתם

Dor
Dor
06/10/2022 10:28:48

כנראה עבד על השלשות כל הקיץ. נתן שני משחקי קליעה נהדרים

zivovivo
zivovivo
06/10/2022 19:31:01

מקסי הוא וואו. אהבתי אותו עוד בקנטקי אמרתי לגון מהתחלה שזה פסיכי שהוא לא טופ פייב. איך הוא ירד עד 21 כשכל כך הרבה נגרים נבחרו לפניו פשוט פסיכי. שיבואו לשאול אותי במקום להשקיע בסקאוטינג שלא שווה כלום 🙂

אשך טמיר המקורי
06/10/2022 6:35:09

מתי אייטון יכול להיות מוטרד?
ברור שהוא לא רוצה להיות שם ולא רוצים אותו שם, מימשו את החוזה רק כדי לקבל עליו תמורה ולא לאבד אותו בחינם

גיא רוזן
06/10/2022 7:26:38

אם תעקוב אחרי המתרחש בסאנס תגלה שהדעה הרווחת היא שסיפור אייטון הוא בגלל שסרבר ניסה לחסוך כמה גרושים.
התנהלות מזעזעת של בעלים,
זה סבבה לגמרי להחליט שהוא לא רוצה לשלם על אייטון בהמשך,
יכל בכל מקרה לתת לו את הארכת החוזה שרצה,
ולשלוח אותו בטרייד מתי שרצה.
כל מה שהשיג זה הורדת ערך במקרה של טרייד עתידי לצד פגיעה במרקם הקבוצתי בטווח המיידי.
נו, שויין. הוא עוזב.

אשך טמיר המקורי
06/10/2022 9:33:53

אם הוא מוטרד – צדקתי
אם משאירים אותו – צדקת

אור
אור
06/10/2022 11:39:05

עד מתי? ינואר או פתיחת עונה הבאה?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/10/2022 11:52:51
Reply to  אור

אי אפשר להטריד אותו עד ינואר, לאייטון יש בעיות עם מונטי וויליאמס עוד לפני החוזה החדש וגם האגו שלו נפגע, בכל מקרה יהיה מעניין בסאנס.

אור
אור
06/10/2022 11:53:36

כן הכוונה מה תוקף ה"התערבות"

אשך טמיר המקורי
06/10/2022 12:30:29
Reply to  אור

העונה

א. מנור
06/10/2022 6:50:21

האולם בסיאטל עבר שיפוץ מדהים אבל עדיין יש בו רק 13 אלף ומשהו מושבים. לא מספיק בשביל קבוצה בליגה
( בסיאטל כמעט ארבעה מליון תושבים ). זאת הייתה הסיבה המרכזית לעזיבת הפרנצייז ועדיין יצטרכו אולם חדש.

Smiley
06/10/2022 9:08:02
Reply to  א. מנור

שון קמפ עדיין מאמין

שי אבן צור
06/10/2022 11:58:06
Reply to  א. מנור

אני חשבתי שהסיבה היתה הרצון של בנט שקנה את סיאטל שנה קודם לראות קבוצת NBA בעיר הולדתו – אוקלהומה

A Ljos: Resurrection
06/10/2022 12:52:35

זו בהחלט הייתה הסיבה, וסיאטל פרסמה מיילים פנימיים בין חברי קבוצת הרכישה שבראשות בנט שמראים שזו הייתה המטרה שלהם כל הזמן.
אבל במעמד הרכישה היה סעיף שאומר שבנט מחויב in good faith לעשות משא ומתן עם סיאטל לגבי אולם חדש כדי להישאר בעיר. אז בנט עשה את ההצגה, דרש יותר מדי ולא קיבל אישור מהממשלה המקומית לאולם חדש ומופקע.
אז הסיבה המרכזית תלויה בלמי אתה מאמין.

שי אבן צור
06/10/2022 14:22:15

להאמין לזה שבנט הגיע עם good faith למו"מ עם פרנסי סיאטל זה כמו שהאחים מקדונלד'ס סיכמו בלחיצת יד שאחוז מהרווחים של הרשת יגיע אליהם…

רן הנרגן
רן הנרגן
06/10/2022 7:24:06

ראבק, מספיק בבקשה עם אונס העברית. להטריד = להציק. יוטרד = יציקו לו. הוטרד = הציקו לו. שחקן שעןבר מקבוצה לקבוצה? מועבר / מוחלף. נכון אין מילה שמתארת בדיוק את הדבר המסויים הזה אבל מספיק עם הטיות השורש ט.ר.ד.

עידו גילרי
06/10/2022 7:31:18

מטריד משהו.
יש לך דדי אישיוז…

MacLeod 1
MacLeod 1
06/10/2022 9:30:42

אולי לאכול קצת טרד

Dor
Dor
06/10/2022 10:30:10

אולי טרד מהעץ שטיפסת עליו

עידו גילרי
06/10/2022 10:44:31
Reply to  Dor

על איזה עץ טיפסתי?

Dor
Dor
06/10/2022 12:48:04

זה לנרגן שלא יכעס….. השורש ט.ר.ד. על כל הטיותיו כאן בהופס הוא סה"כ שגיאה חיננית

עידו גילרי
06/10/2022 13:00:59
Reply to  Dor

אהה שירשרת אלי.
בכל מקרה זו בקשה לגיטימית מצידו, קצת כמו התקופה שהשורש נ.ג.ב כיסה כל פינה באתר.

Jonathan
06/10/2022 14:41:49
Reply to  Dor

האם נצטרך להטריד את המילה הטריד?
עכשיו זה קצת מטריד אותי

דדי
דדי
06/10/2022 15:02:06

באמת זכרת שאני הבאתי את זה או שהתכוונת לדאדי אישיוז ?
.
.
בכל אופן רן, תפסיק להטריד ולך תפריד בין דריימונד לפול.

עידו גילרי
06/10/2022 15:06:13
Reply to  דדי

האצבע המאשימה אכן הופנתה אליך.

דדי
דדי
06/10/2022 15:16:57

זיכרון של פיל.
מרשים מאד.
.
אז כן, מי שיש לו בעיה עם זה, בזה הרגע פיתח דדי אישיוז !
ולמרות שאני בטוח שהתזמון אינו מקרי – אחרי שכבר חתמתי את כולם בכיפור – תמיד אפשר לפתוח ועדת חריגים !!!

Jonathan
06/10/2022 10:40:34

טרדות היומיום של פרסטי העמידו אותו בפני יותר בחירות מאשר כל אדם אחר בתפקידו

אור
אור
06/10/2022 11:42:48

אל תטריד אותנו בזוטות

עגל
06/10/2022 13:11:49

צחוק צחוק אבל הנרגן צודק.
ומה עם פניני לשון כגון "בוסטון שיחקה את טייטום מול דוראנט"?
"יוסטון לא עשתה את הפלייאוף השנה"
ברוך השם לא חסר על מה להיות נרגן
🙂

Kobv
Kobv
06/10/2022 14:48:10

טרייד היא לא מילה בעברית וגם ראבק לא, אז לא אונסים פה שום דבר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

טרייד אין זה בעברית, לא? זה לא רק באתר. לדעתי אין מילה טובה בעברית, לכן הטרייד אין והטרייד אוף בשימוש נרחב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההבדל של ויקטור לעומת גבוהים אחרים בגובה הזה זה עבודת הרגליים. שחקנים בגובה הזה בקושי זזים והם מסורבלים רצח או שבירים. לויקטור יש ידיים טובות ינפחו אותו בליגה ויש לו קוארדינציה יקח לו כמה עונות לנגב התקפית. בהגנה הוא יהיה כוכב מדיי וואן.

Berch
06/10/2022 7:45:26

אחלה מעורב על הבוקר
מה קורה עם הצרפתים? הוסיפו הורמון גדילה לבאגטים?
מה זה הכוכבים מעל 2.20 שיוצאים משם???
לא פלא שאמביד וויתר על האזרחות הצרפתית…. מפחד מהמלחמה על המקום בהרכב הנבחרת
🤣

Jonathan
06/10/2022 7:58:57
Reply to  Berch

חבל שיאבדו את אמביד. בין רודי לויקטור הם צריכים רכז.

Berch
06/10/2022 8:06:43
Reply to  Jonathan

🤣🤣

NBA בדם
06/10/2022 12:46:08
Reply to  Jonathan

😂😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

:-)))))

yaniv
yaniv
06/10/2022 7:59:48

ראיתי את התקציר של הקרב בין הנדרסון לויקטור וזה היה חתיכת תקציר.הנדרסון גם נראה נפלא אבל מה לעשות שהוא מחוויר מול ויקטור,זה נראה שלקחו את דוראנט הוסיפו לו עוד איזה 10-15 סנטימטר.וואו!!!.העניין שהוא תפס יד מטורפת לשלוש,מן הסתם הוא לא יקלע 7/11 כל משחק.
כיף לראות את כל השחקנים הפצועים חוזרים לשחק,רק נקווה שישארו בריאים ונזכה לראות אותם כל העונה

Jonathan
06/10/2022 8:01:49

תודה מנחם.
ממש מצפה לראות את ויקטור נכנס לליגה. כמו יאניס, רק עם ג'אפשוט מצוין ועוד כמה אינצ'ים טובים לגובה.

ירון, החלום
ירון, החלום
06/10/2022 8:03:39

בס"ד
תודה חברים.
מנחם, מעורב נהדר.
הצרפתי הזה נראה מפלצת, אבל עדיין קשה לקבוע.
גמר חתימה טובה לכולם.

Berch
06/10/2022 8:07:52

ועכשיו דריימונד גרין הרביץ לג'ורדן פול…
מוזר שאיגודלה לא היה זה שהפריד
🤣

הייט אשברי
הייט אשברי
06/10/2022 8:29:46

המנג'רים האמריקאים לא למדו כלום ולא שכחו כלום .
ולא הספיקה להם אליפות אירופה האחרונה להבין ששמות גדולים זה נחמד אבל לא מבטיח כלום.
ובסופו של דבר , מה שקובע ( חוץ מפציעות כמובן ) הוא הניהול של המועדון , צוות האימון , הנחישות של השחקנים והלכידות על המגרש ומחוצה לו .

שמח מאוד בשביל קוואי . בתקווה שיגיע לפלייאוף בריא.

MacLeod 1
MacLeod 1
06/10/2022 9:31:49

תודה על המעורב, מתחילים להרגיש את חום…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/10/2022 9:47:04

מבחינת הכדורסל, מחכים לנו אחלה ימים אם יאניס ולוקה עומדים בראש הליגה. מה שכן, מקווה שלוקה ייקח קצת יותר קווי אופי מיאניס, כי כרגע הכיוון ממש לא מלבב מבחינתי (שוקל להשכיר את המקום שלי על העגלה של לוקה עד שהוא יתאפס).
ויקטור וואו וואו ווי וואה עושה רושם של חד קרן אמיתי, עכשיו רק נשאר לעטוף אותו בצמר גפן ולהתפלל לאלוהי הכדורסל שישמרו עליו.
תודה רבה על המעורב המעולה

דדי
דדי
06/10/2022 15:20:20

הבעיה של לוקה זה פחות ההבדל בין קווי האופי שלו ושל יאניס, ויותר ההבדל בין הארדווי ג׳וניור ופיני סמית לדרו הולידיי וכריס מידלטון…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/10/2022 15:53:30
Reply to  דדי

אליפות זה נחמד, אבל דיברתי על אופי. יש כוכבי על שגם האליפויות ליד שמם לא ממש משנה את היותם דושבגים (למרות שאני מניח שלאור היותם דושבגים, גם זה ממש לא משנה להם)

MBK
MBK
06/10/2022 10:00:46

העונה של מילווקי תלויה בבריאות של הסגל
יהיה מעניין לראות לאן לוקה ימשוך את דאלאס, הןא מזכיר לי קצת את מייקל בתחילת הקריירה שהייתה סביבו קבוצה בינונית מינוס והוא בדרך כלל עף בסיבובים המוקדמים.
עם יהיה סייד קיק נורמלי לצד לוקה השמים הם הגבול עבורו
אני חושב שה MVP יהיה אמביד בגלל הסיכוי של פילי לסיים יותר גבוה בקונפרנס
דנבר צריכה לסיים 1 במערב, לפחות את העונה הסדירה

אור
אור
06/10/2022 11:43:34
Reply to  MBK

בהינתן בריאות – השמיים הם הגבול

Kobv
Kobv
06/10/2022 14:40:17
Reply to  MBK

יש קבוצה שלא תלויה בבריאות?

MBK
MBK
06/10/2022 17:24:03
Reply to  Kobv

אני מעלה את גובה ההימור – אם לא יהיו פציעות בבאקס והם מגיעים בסגל מלא לאפריל הם לוקחים אליפות

צפנת פענח
צפנת פענח
06/10/2022 10:00:58

ובינתיים הלוחמים צירפו את טיי ג'רום ושיחררו את מקלאנג שדווקא עשה רושם לא רע בסאמר ליג

הייט אשברי
הייט אשברי
06/10/2022 11:02:24

מקלאנג עשה רושם מצויין בסאמר ליג וגם במשחקי הראווה ביפן מול הוויזארדס. .
אבל סטיב קר , שנאלץ להסביר את הצעד לאור רטינות של אוהדים ( מקלאנג פופולרי בגלל הסגנון שלו ), אמר שהם חיפשו לספוט מס' 15
גארד שמשחק יותר בנגיעה ומוסר יותר בטרנזישן . מקלאנג אוהב להחזיק בכדור ולהוביל אותו , ומוסר רק ממחצית המגרש.

צרות של עשירים…

golan
golan
06/10/2022 10:30:11

אחלה מעורב, תודה.
סארבר עשה נזק עצום עם החוזה של אייטון, בניסיון לחסוך כמה דולרים (ניסיון שלא הצליח)
הרס את כל המרקם הקבוצתי שלהם.
גרין איבד את זה לגמרי, שיראה את הפלייאוף האחרון שלו בשידור חוזר ובין שאין לו סיבה לעוף על עצמו, הוא הורס את מה שהוא בנה בשביל הכבוד של קבלת חוזה מקס, למרות שמקצועית הוא כבר לא שם.

Kobv
Kobv
06/10/2022 11:44:25

לא רואה את סטף נכנס לחמישיית העונה, לדעתי יש יותר מדי בק טו בק שהוא לא ישחק וגם ככה הם לא ישתוללו על הליגה.
בן סימונס, ראיתי מעט אבל ממה שראיתי נראה קצת אבוד על המגרש, אוהב\שונא את השחקן, מקווה שישחק מספיק כדי שתהיה דעה מגובשת בסוף.
לא מבין את הסיפור של איגודלה ומה הקשר בין צעירים לזקנים, אם יצליח לשחק 10 דק בערב לתקופה דיינו אבל אין לו רגליים.
עונות שמתחילות בדאון בדר"כ לא ממריאות גבוה מדי. קשה לי לראות את פיניקס, בוסטון והנטס מתרוממות מהקיץ המופלא והרגשי שעבר עליהם, אולי תהיה יוצאת מהכלל אבל לדעתי כולם יחוו נסיגה העונה.
ולסיום וויקטור ליג… הליגה השנה מתחלקת לשתיים, מי לפלייאוף ומי לוויקטור ליג. האמת נראה לי שכדאי שיעשו את הפליי אין לוויקטור ליג כי שם יהיו יותר קבוצות שירצו להיכנס מאשר לפלייאוף.

אור
אור
06/10/2022 11:47:37
עידו גילרי
06/10/2022 11:51:06
Reply to  אור

וראס אם אנחנו כבר שם…(זה בחפיפה גבוהה לא?)
https://www.youtube.com/watch?v=yMDimMSbAYU

אור
אור
06/10/2022 11:54:16

ראס להפוגה קומית

ברוך רובין
ברוך רובין
06/10/2022 11:54:58

https://m.youtube.com/shorts/3fq0vsZX54w

מה עם סימונס והיד מ3?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה קרוב

אור
אור
06/10/2022 12:27:44

מזל שהנטס פתרו את כל הבעיות ובמערכת שלהם הוא לא יצטרך לזרוק

אשך טמיר המקורי
06/10/2022 12:28:58

סכנה לציפורים נודדות

דוקטור רזי הופמן
06/10/2022 13:08:49

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Kobv
Kobv
06/10/2022 12:47:13

ווינטו יד הנפץ

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Kobv

:-)))))

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האידיאל זה דריי בסאנס והלוואי גם עם סימונס. יהיה חובת צפייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי הנגר חושב שהוא ברמה של פול 🙂 הייט והנרגן פה העלו לו את האגו 🙂
הוא באמת חושב ומאמין שהוא אחראי לאליפות של גולדן 🙂
איפה חותמים על הטרייד של גיא? מהר לפני שיגמר

דוקטור רזי הופמן
06/10/2022 13:07:12

פינת הסרט הטוב…
תרשו לי להמליץ לכם על שני סרטי דרמה לטעמי מעולים.
האחד THE DUKE בו משחקים הלן מירן וג'ימי ברואדבנט הוא דרמה קומית שובת לב בבימוי רוגר מיטצל שנפטר לאחרונה.
השני אלוויס עם משחק פנטסטי של טום הנקס שמשחק שם את הקולונל (תום פארקר) שהיה סוכנו של אלוויס. הנקס כמו מירן וברואדבנט משחקים פשוט פנטסטי.

אבג
אבג
06/10/2022 13:41:00

אם לוקה רכז, למה שיבחרו בו ל 2/3?
לא ברור. אם הוא האמויפי צריך להיות בחמישייה.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/10/2022 16:25:36

דריימונד הגזים ואני צופה עונש כבד. השהיה מכמה משחקים פלוס חובה להשתתף בקורס שליטה בכעסים. הוא לא MJ ואנחנו במאה 21 ולא ב שנות ה 90.
.
אין לי ספק שהכסף זה אבק השריפה כאן. גרין מרגיש, בצדק לדעתי, שהוא יצא מקופח בתגמול הכספי. הוא לא חושב שהוא תרם פחות מקלי (אני מסכים) אבל בגלל יקבל הרבה פחות כסף. כשהוא מדבר על חוזה מקס הוא מתכוון להארכת חוזה בסכום המקסימי האפשרי. משהוא בסביבות 30 מיליון לשנה לשלוש שנים. ללא החוזה של פול זה אפשרי. איתו גרין או קלי חייבים לעבור קבוצה בשנה הבאה או שגרין צריך להסתפק בכסף קטן.

Dor
Dor
06/10/2022 16:41:04

מה לעשות שהוא פשוט לא שווה את זה ואפילו לא קרוב. לא נותנים מקס למישהו רק כי הוא ירגיש לא נעים אם לא יתנו לו כשמבחינת היכולת הוא בעצם הרבה יותר קרוב לחוזה מינימום לווטרן. קליי זה כבר סיפור אחר, בטח אם הוא נותן עונה טובה.

עגל
06/10/2022 16:58:01

30 מיליון לשנה?! הוא שווה הרבה הרבה פחות.
הייתי נותן לו חוזה יפה כהכרה על שנות העבר.

A Ljos: Resurrection
06/10/2022 18:12:27
Reply to  עגל

לא רוצה להיכנס בדיוק לסכומים וכמה הוא שווה, אבל אחרי התצוגה שלו בגמר, למרות שבוסטון עשו מה שאפשר כדי להוציא את כל האלמנט בשלמותו שהוא מביא למשחק ההתקפה של הלוחמים ובכך פרשו את השטיח להופעות המטורפות של סטף, להגיד את הדברים שנאמרו עליו כאן באתר זה מגוחך. מינימום? לא תורם ורק מפריע? לא ברור בכלל.

A Ljos: Resurrection
06/10/2022 18:48:41

כאילו, ברצינות, רק בגלל שכמה דבילים צרחניים שיודעים רק להמציא שטויות אומרים משהו כמה פעמים לא הופך את זה לנכון.
הם גם הגנו על פדופיליה, אונס, גזענות וטרנספוביה. אז אם הם יצרחו את זה מספיק פעמים (והם עושים את זה) כולכם תקשיבו להם פתאום?

Yinon Yavor
07/10/2022 9:35:08

אתה רציני LJOS?
תראה – גם שעון מקולקל לפעמים מראה את השעה הנכונה, וגם אנשים שמדברים שטויות בנושא אחד לפעמים צודקים לחלוטין בנושא אחר.
גרין לחלוטין אוברייטד, והדסוננס הזה רק יגבר בשנה הקרובה.

Pistons
Pistons
06/10/2022 22:45:02

???
נראה לי שראינו גמר שונה לגמרי. אם קרי לא על המגרש, דריימונד מסיים את הגמר עם ממוצע של 0.9 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק.
הוא היה חושך מצרים והצליח לקלוע מעט רק בגלל הפחד מקרי וזה שיצאו עליו 2 שומרים והשאירו את גרין לבד

רן הנרגן
רן הנרגן
06/10/2022 17:33:25

השווי הוא בעיני המתבונן. לייקוב מוכן לשלם 30 מיליון לגרין למשך 3 שנים נוספות, הבעיה היא המס שמוטל על התשלום הזה. בעבר מעלי קבוצה יכול היה לפצות שחקן על התרומה שלו. מגיק גונסון חתם ל 25 שנים ב 1984 בשכר של מיליון דולר לעונה כשהיה ברור שלא ישחק כל כך הרבה שנים. לשם הפרופורציות החוזה הקודם שלו ל 5 שנים היה על פחות מ 2.5 מיליון דולר. היום האופציה הזו חסומה וליקוב שילם 1/2 מיליון דולרים כשמחה על כך.
.
רוצה להזכיר שאנדרה איגואדלה הוא VP בארגון השחקנים והמטרה הראשית שעומדת לנגד עיניו היא יצירת מה שמכונה באמריקאית "הון לדורות" לשחקני הכדורסל. הכעס והתסכול של גרין מהמצב (ליקוב ישלם השנה 170 מיליון דולר מס והכסף הזה יחולק לבעלי הקבוצות והשחקנים לא יראו ממנו סנט) ישפיעו על המשא ומתן.

עידו גילרי
06/10/2022 17:41:28

זה לא מדויק שהשחקנים לא רואים מזה סנט. זה נכון לגבי כספי המס אסל צריך לזכור מאיפה הם מגיעים – מזה שמשלמים לשחקנים מעבר לחלקם היחסי בעוגה אם נרצה לקרוא לזה ככה.

A Ljos: Resurrection
06/10/2022 18:08:52

אז אפשר להגיד שהרנטות דאגו שכל סכום שמגיע לשחקנים יותר ממה שסוכם יגיע בכמות גדולה יותר לכיס שלהם?

רן הנרגן
רן הנרגן
06/10/2022 18:09:52

הטיעון שלך שגוי. המס, כדבריך, נובע מתשלומי שכר מעבר לתקרה, אבל כספי המס לא מתחלקים בין השחקנים לבעלים. הם לא נהנים מהם. יותר מכך, מנקודת המבט של השחקנים כל נושא תשלומי המס פוגע בהם. הוא מיועד להעניש בעלי קבוצות שמוכנים לשלם יותר. המס בא לעולם כדי להגן על בעלי הקבוצות מעצמם.

עידו גילרי
06/10/2022 18:15:21

אתה חוזר בדיוק על מה שאמרתי.
אבל מתעלם מהנקודה שלי – קבוצה שמשלמת הרבה מס משמעותו קבוצה ששחקניה מקבלים יותר ממה ש'מותר' על םי הסכם חלוקת ההכנסות. כל רעיון המס הוא ליצור שוויוניות בין הקבוצות הוא נוגע ליחסים בין הקבוצות לא בין הקבוצות לשחקנים.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/10/2022 18:45:00

אנחנו לא חלוקים על העובדות רק מתיחסים למשמעויות שונות (לא מנוגדות). הטענה המרכזית שלי היא שהמס פוגע בשחקנים.

עידו גילרי
06/10/2022 19:00:21

זה נכון ף. פשוט כל אחד מאיתנו מתייחס לחלק שונה בתגובה שלך. אני התייחסתי למשפט שהשחקנים לא רואים סנט מהמס שלייקוב משלם.

Pistons
Pistons
06/10/2022 22:47:36

לפי מה החלטת שהמס מועיל לשחקנים?
ללא מס וללא תקרה כנראה שהיו מקבלים יותר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב. שמח על שובם של הפצועים, רק שישארו בריאים … כנ"ל מר ויקטור.
הסיגנל טו נויז ראשיו של דריימונד יורד על ציר הזמן והגיל. באיזשהו שלב זה עלול להתפוצץ לו בפנים. אצל אנדרה זה הפוך – מוצא דרכים חדשות לתרום בכל גיל, בכל סיטואציה ולכל מועדון. איזה הבדל בין שני השחקנים האלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוקס באקס עכשיו אני רואה רבע אחרון