מעורב הופס ליום א': ג'ואל אמביד הוא אמריקאי! / מנחם לס

1.לנבחרת ארה"ב בכדורסל נפל סנטר מהשמיים: ג'ואל אמביד!

ג'ואל אמביד הוא אמריקאי. לפני שבועיים הוא נשבע להגן ולהיות נאמן לתחוקה האמריקאית. אמביד, ואשתו הברזילאית אנה דה פאולה, הם הורים לילד בן שנתיים. אמביד אמר: בני הוא אמריקאי. מיד אשתי ואני הגשנו בקשות לאזרחות אמריקאית. לא יעלה בנחשבתי להיות בעל אזרחות שונה מזו של בני".

מיד התעוררו שאלות בקשר ליכולתו לייצג את ארה"ב באולימפיאדה. הוא נשאל בקשר לכך, וענה: "מוקדם לדבר עבור מי אשחק. קודם הרשו לי להיות במחנה האימונים, ואח"כ החלום שלי – לנצח אליפות ארה"ב. אח"כ נדבר עבור מי אשחק באולימפיאדה. ONE THING AT A TIME."

עם ג'יימס הארדן, טייריס מקסי, פי ג'יי טאקר, טוביאס האריס, וג'ואל אמביד, החמישייה הראשונה של פילדלפיה היא – לפחות על הנייר – אחת משלוש הטובות ביותר בליגה.

2. אורלנדו מג'יק מנסה – ובינתיים בהצלחה ניכרת – את בול בול בחמישייה

המאמן מוסלי ניסה את בול בול בחמישייה, ומסתבר שהוא הקלעי הטוב ביותר שיש למג'יק מבין ה'ביג'ס':

3. ההאשמות והבעיות נגד המאמן אמה אודוקה הולכות וגדלות, והעונש הכספי הוא 3.5 מיליון (אבדן משכורת לשנה)

משרד עורכי הדין העצמאי שחקר את כל העבר של המאמן אודוקה שתי וערב, כמו שאומרים החברים שלי בקפה JOE בבת-ים (אם לא בקרתם שם – אני ממליץ!) מדווח היום שהמשמן השתמש ב-CRUDE LANGUAGE (שפה מחוספסת ומשפילה) אל 'FEMALE S SUBORDINATE' _שתחתיו בקו האחריות) לפני שהחל איתה ב'יחסים לא תקינים', עובדה שקבעה הרבה במידת העונש שחטף.

Those investigative findings — which described verbiage on Udoka's part that was deemed especially concerning coming from a workplace superior — contribute to what is likely a difficult pathway back to his reinstatement as Celtics coach in 2023, sources told ESPN.

עובדה זו מיישרת את הקו עם הודעתו של בעל הקבוצה וויק גראוסבק שההשעייה של אודוקה היא בגין "עבירות שונות במתקו עבודה" והפגיעה במשכורתו תהיה בהתאם לאורך ההשעייה" – – הווה אומר 3.5 מיליון דולארים.

4. צחוקים בדאלאס: לוקה לא מצליח לבטא "JA-VALE" אז הוא קורא לחבר קבוצתו 'ג'ואל'

(הוא גם התווכח עם השופטים כמה פעמים, כרגיל…

5. חמישיית הלייקרס החדשה: קנדריק נאן, ראסל ווסטברוק, לברון ג'יימס, אנטוני דייויס והסנטר דמיאן ג'ונס. "לברון ישחק הרבה יותר בפרה-סיסון זה מאשר בעבר" (לברון: 'יותר מדי חלודה')

דמיאן ג'ונס, הסנטר של הלייקרס

(מבוסס על רשימה מ-Dave McMenamin מה-ESPN שבילה במחנה האימונים של הלייקרס)

עם פתיחה האימונים של הלייקרס, הסימנים של המאמן החדש דרווין האם כבר נראים. החמישייה הפותחת היא זו שבכותרת. בעונה שעברה לברון לא שיחק כלל במשחקי הפרה-סיסון והלייקרס סיימה בהם 0 מ-6. הפעם הלייקרס רוצה להתחיל עם 'WINNING PRE-SEASON'. לברון אמר: "מה שהיה בעונה שעברה היה בעונה שעברה. אנחנו פותחים דף חדש". הוא ממשיך:

""That's over and done with. It's about how much work we can put in on a day-to-day basis this year and get better. That's all that matters."

הכנסתו של נאן לחמישייה מראה כמה השתנה בשנה. לפני שנה בן ה-27 נאן סבל מ-BRUISE – חבורה – בעצם שמנעה ממנו לשחק על העונה. כבר באימונים הראשונים הוא נראה בדיוק כמו הנאן שהלייקרס ציפו לו:

L.A. committed its entire taxpayer's midlevel exception to sign Nunn in the summer of 2021 .as its marquee free agent, filling out the rest of the roster with veteran minimum deals.

אוסטין ריבס – שכנראה הפסיד את מקומו בחמישייה עם העלתו של נאן – לא חסך במחמאות על נאן:

"Kendrick today was killing," said guard Austin Reaves on Friday. "I don't think he missed a" shot all day."

המאמן האם הוסיף: :קנדריק נאן השאיר עלי רושם מצויין, הרגע הראשון עד האחרון. זה כמעט כאילו הוא שחקן חדש;' פרי אייג'נט. אז אמרתי לו משך האימון שהוא יהיה הדוגמא הטובה למה שאני מתכונן להשיג כאן כי הוא EMBRACED – 'חיבק', אימץ – את מה שאני מנסה להשתיל כאן

ג'ונס – ששיחק עם הלייקרס בחוזה 10 ימים בעונת 2020-21 – מביא ללייקרס "A BEW LOOK", לדברי המאמן, אחרי שבשנה שעברה ניסו שם את לברון, AD, דיאנדרה ג'ורדן ודווייט האוארד..

"דמייאן מרחף כמו איילה באחו. רץ כצבי. הוא חושב קודם כל הגנה, רים פרוטקטור. חשוב שהשחקנים יבטחו בו ויתנו לו להרגיש כחלק אינטגרלי מהקבוצה. לכן האם נותן הרבה דקות לוותיקים כדי שיתרגלו לשחק עם החייה החדשה – דמיאן ג'ונס.

"אנחנו לא רוצים ללכת 'בונקרס' על ג'ונס. רוצים שיישאר סוד שלנו", אומר האם.

6. אין דבר שדוראנט רוצה יותר מאשר לשכוח את הדראמה של הקיץ האחרון

השורה התחתונה?

– Brooklyn Nets star forward Kevin Durant wants to move past an offseason that was consumed by his trade request and his future with the organization

דוראנט שאל אחרי האימון היום, והתנפלות עתונאים נוספת עליו, "מתי זה ייגמר? אז הייתה בעייה בקיץ. כמה נוכל עוד להתמזמז עם אותן שאלות ואותן תשובות. לא הייתה לי כל 'תכנית' בראש. פשוט הבעתי התמרמרותי על המשחק הלקסדייסיכאל (נינוח ו'לא איכפתי) של בני קבוצתי. כן. קיויתי לעבור לקבוצה אחרת. בינתיים קרו כמה דברים חיוביים ואני מנסה לשכוח ממה שהיה ולשחק כדורסל". ואז:

"Can we move on past that at some point?" Durant said after Friday's practice. "I know it's an interesting story. I know that it took up most of the offseason and drama sells, I get that, but I didn't miss any games, I didn't miss any practices, I'm still here. So hopefully we can move past that."

"הייתי UPSET ובהרבה דברים הם הבינו על מה היה כעסי, ואפילו הסכימו איתי. IT IS OVER NOW. עכשיו אני אוהב את העובדה שאני כאן ולא במקום אחר. END OF STORY!!

7. בוסטון סלטיקס החתימה את בלייק גריפין על חוזה לעונה אחת

כנראה שבוסטון רצתה לחזק את הפרונט-קורט עתה שדנילו גלינרי פצוע לכל העונה ורוברט ויליאמס פצוע. החוזה הוא חוזה מובטח לעונה הבאה.

הסלטיקס התחילה את מחנה האימונים גם ללא הפורוורדים נואה וולנה, דנזל וולנטיין, ג'סטין ג'קסון, וג'ייק ליימן. לפי הבוסטון גלוב גם הסנטר לוק קורנט יעשה את רוסטר הקבוצה.

8. הגולדן סטייט ווריורס המריאה ליפאן לפרה-סיסון ללא קליי תומפסון

קליי ת'ומפסון לא התאמן ולא שיחק כל הקיץ באף טורניר. "עם כל הפציעות שלי לא היה לי את החשק ללכת לשחק בקיץ. זה היה מין MENTAL BLOCK. חששתי מפציעה נוספת".

אני מבין אותו לחלוטין. הקבוצה טסה בלעדו. הוא מתאמן עם מאמן כושר פרטי בבית בשעה שהווריורס משחקת נגד הויזרדס.

הנה מה שאמר מילה במילה:

I'm going to face it one day, but this season was so taxing, just coming back. It was hard to win a championship and then play a month later.

"I didn't play much this summer," Thompson said Saturday. "With what I went through the last summer, I was healthy, popping my Achilles, it was really hard for me to get out of it, mentally. It's hard to explain. It's a mental block or something.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
148 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עמיחי קטן
02/10/2022 0:41:36

תודה מנחם. אמביד קיבל אמנם גם אזרחות אמריקאית, אבל באולימפיאדה הוא צפוי לשחק בנבחרת צרפת

karnaval
karnaval
02/10/2022 1:02:04

על זה בדיוק המעורב עמיחי. המצב השתנה מאז שהתפרסם שהוא צפוי לשחק עבור הנבחרת הצרפתית.
כפי שכתוב במעורב, אמביד עצמו לא החליט.
https://www.eurohoops.net/en/national-teams/1397211/joel-embiid-american-citizen-usa-france/

אור
אור
02/10/2022 1:06:53
Reply to  karnaval

גם לכו תדעו איזה עוד אזרחויות הוא יאסוף עד אז.

עמיחי קטן
02/10/2022 1:13:32
Reply to  karnaval

נכון לעכשיו, לאור הצהרות העבר וההווה שלו, התרחיש הסביר ביותר הוא שאמביד ישחק עבור נבחרת צרפת.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 4:50:59

התרחיש הסביר ביותר שהוא ייפצע ולא ישחק בשביל שום נבחרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת 😂😂😂
יהיה לו איזה לידת עכוז או משהו

אשך טמיר המקורי
02/10/2022 6:31:50

חחחח

עגל
02/10/2022 11:22:12

טוב ברוך

Smiley
02/10/2022 1:13:06

יש סרטונים שמראים שתומפסון נמצא עם הווריורס ביפן. אבל ישנה החלטה שהוא לא ישחק

עמיחי קטן
02/10/2022 1:14:35
Reply to  Smiley

מה שמזכיר לי שסוף סוף יש משחק של גולדן סטייט בשעה כמו 8 בבוקר

NFS
NFS
02/10/2022 8:22:16

תומפסון אכן ביפן ואפילו השתתף בתחרות קליעות לשלוש (הפסיד לקרי שעשה 9/11, תומפסון קלע 8/11).
אבדיה בנוהל פצוע ועל אף השעה הנוחה לא יעלה על הפרקט.
קוזמה ומונטה מוריס מסתבר למדו ביחד באותה הכיתה ביסודי.. כך וכך שנים עברו והם מוצאים את עצמם באותה קבוצה בנ.ב.א.

עידו גילרי
02/10/2022 9:42:22
Reply to  NFS

עדיין בכיתה הטיפולית…

Smiley
02/10/2022 1:16:47

Adrian Wojnarowski
@wojespn
·
Follow
ESPN story on Memphis Grizzlies center Steven Adams agreeing on a two-year, $25.2M extension through the 2024-2025 season:

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Smiley

בסכום הזה, זו נראית לי עסקה טובה לשני הצדדים.

asaf
02/10/2022 12:16:22

לי זה נראה מעט גבוה אבל לגמרי בטווח הסביר, אדאמס נראה העונה כמו כפפה ליד עבור ממפיס בעמדה 5. וכשזה לא התאים בסדרה מול הלוחמים ונשלח לקצה הרוטציה לא התלונן ולא העכיר את האווירה. מודע למקומו.

IDO
IDO
02/10/2022 1:29:15

החמישיה של הלייקרס.
דיוויס ברגיל לא סנטר.
ראס ברגיל לא שחקן שישי.
לברון ברגיל יצטרך לסחוב אותם על הגב.
אני רושם על הפתק שלי 28-33 נצחונות העונה בלבד.

shadow
shadow
02/10/2022 3:41:44
Reply to  IDO

הכנת מטריות? הולך להיות שבר ענן עם ממטרים כבדים

IDO
IDO
02/10/2022 6:28:02
Reply to  shadow

כה אמר הנביא יחזקאל! 😂

asaf
02/10/2022 12:17:08
Reply to  IDO

חכה קצת שדיוויס יפצע ואז זה יהיה ברגיל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הלייקרס בצרות, אני לא רואה איך הם נפטרים מווסטברוק כל כך קרוב לפתיחת העונה, אבל נראה מה יהיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 4:47:41

ראס חוזה נגמר, אפשר תמיד לדרוס אותו עם האוטו, לא סתם הביאו את פטריק בברלי (: במקרה הכי גרוע ראס יקבל וואיבר. הלייקרס עשתה אחלה קיץ ביחס למצב הקטטוני שהייתה, אם דיוויס בריא (וזה אם גדול זוהי קבוצת פלייאוף). יש קליעה יש מגנים צעירים, ויש שני כוכבים.

shadow
shadow
02/10/2022 3:37:51

אפרופו אימה אודוקה גם לביל מאהר היה מה להגיד
.
https://youtu.be/O880LqI_jxs
.
לאחרונה הוא מתעורר, לאט, אבל מתעורר

shadow
shadow
02/10/2022 3:40:32

מקווה בשביל תומפסון שהוא התאמן טוב בקיץ ועבד על הגוף והנפש שלו. אם הוא לא איזן את הגוף שלו הוא בדרך למטה.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 4:30:50

אודוקה אודוקה, הסיפור רק הולך ומחריף. אני לא מבין מדוע הסלטיקס לא מפרסמים פרטים נוספים ומסיימים עם הפרשה הזאת, לא עדיף להם מאשר קדחת השמועות שהולכת? מאט בארנס די מצחיק אין לו מושג מהסיפור והוא מבלף, אם היה לו היה היה מפרסם וקונה את עולמו כעיתונאי (סקופ לפני שאמאס ווג).

Yinon Yavor
02/10/2022 7:38:04

איך זה לא ברור לך? הוא שמע מידע פנימי ממישהו וכמובן שלא יכול לאמת אותו, ולכן זה hear say, ואם הוא מפרסם עכשיו הוא חשוף לתביעות דיבה, מעבר לזה שהמקור שלו (וכל מקור אחר אי פעם) אף פעם לא ידבר איתו שוב

דוקטור רזי הופמן
02/10/2022 7:44:24
Reply to  Yinon Yavor

כל?
🙂

עגל
02/10/2022 11:25:24

ממה שאני קראתי, קודם כל אודוקה דיבר והתייחס לא יפה לבחורה מהמועדון, ואז הם התחילו לצאת ביחד . . .
נשמע כמו תסריט של סרט סאדו מאזו של פעם

אשך טמיר המקורי
02/10/2022 11:37:52
Reply to  עגל

הוא משך לה בצמה

golan
golan
02/10/2022 4:58:04

תודה על המעורב.
לחמישיה של הלייקרס אין שום הגיון. רוקי בסנטר. ראס בלי כדור, אז כשלברון מוליך כדור הקלעים הם נאן ודייויס ?
כמה התלהבות, כל בול בול נהיה צלף, וכל רוקי מרחף כמו בלייק גריפין באחו,

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 5:58:29
Reply to  golan

אני מסכים איתך יש למאמן מגבלות, ראס חושב שהוא סטאר ולא מוכן לעלות מהספסל, דיוויס הנמושה מפחד לשחק בעמדת הסנטר. בברלי הרבה יותר טוב מאפס,הלייקרס תיפטר מווסטברוק לפני פתיחת העונה אין בו שימוש על המגרש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הבנתי יודוקה דיבר אליה מלוכלך זה הדליק אותה והיא החלה לשכב אותו וזה לא תקין?

John
02/10/2022 15:25:59

העניין הוא שזה נעשה במקום העבודה עצמו וגם שיש ביניהם יחסי מרות ישירים לפי ההבנה שלי. זה משנה הרבה. דינאמיקת כוח יכול להיות בארגון כאשר מנהל מכירות בכיר יוצא עם עובדת במחלקת שיווק. אבל זה עניין אפור. בארגונים שאני מכיר, אם זה נעשה באופן מוסדר ומדווח ל-HR, נותנים לעניין לקרות ופוקחים עין (נניח לא יתנו לו להוביל פרויקט שיווק כאשר היא בצוות שלו למרותו). כשיש קשר ניהולי ישיר שקורה במקום העבודה עצמו, כאשר הדרג הניהולי הוא זה שיוזם ודוחף לזה. ישנה סכנה במה יקרה אם הצד המנוהל יסרב. זה חושף את החברה למליון בעיות משפטיות. עדיין גם זה יכול לקרות, אך במקרה כזה מיד מדווחים ל-HR שעושה הפרדה, או בדיקה מדוקדקת. השילוב של הגסות והאגרסיביות שלו, זה שזה נעשה תוך כדי העבודה, זה שזה נעשה בסתר וזה שזו מנוהלת היה מספיק לפיטורין כמעט בכול ארגון סביר היום וגם לפני עשור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האמריקאים נתנו לו אזרחות שלא ישחק בצרפת כי הם יודעים שהם יקבלו ממנו בראש וחזק. ב24 בפריז דוראנט וסטף יהיו זקנים ועדיין יהוו איום רציני. היתר זה טריי גה וטייטום בארהב ומעניין לראות האם הם יהיו טובים מספיק להוביל לזהב בתור הכוכבים המובילים. לדעתי יהיה להם בעיה עם ההגנות של הנבחרות הבכירות אם לא יהיה שיפוט wwe בעקבות התהליך שחל ביורו האחרון. עכשיו נשאר לאמריקאים לאריקאים שפוסטר ובראדרס וזורבה יקבלו אזרחות אירופאית וישפטו שם והם מסודרים.
מקווה שאמביד יבחר ובאמת יגיע לשחק בצרפת כי צרפת איתו ועם ויקטור בצבע….בהצלחה חאמריקאים לקלוע שם 😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 6:41:10

אמביד זכאי לאזרחות לפי החוקים שחקן כדורסל או לא, יש לו גרין קארד קרוב לעשור. לנקודה האחרת ויקטור וובניאמה הזה לא ייאמן עוד שבוע הוא מגיע לווגאס לטחון דק דק את הנדרסון. לא אמורים לנוע ככה בגובה ובאורך שלו, זה עבודה סופר נכונה מגיל צעיר.

John
02/10/2022 15:28:34

היתי עולה עם ויקטור אמביד וגובר כשהם מחזיקים ידיים. במגרש של פיב"א נראה לי שזה סוגר את הסל. בונוס אם הם יכולים לרדת לשפגט במקרה שמנסים להיכנס דרך הרגליים שלהם

אשך טמיר המקורי
02/10/2022 6:31:30

תודה רבה דוק, מצוין.

דוקטור רזי הופמן
02/10/2022 7:45:30

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כמה צחקתי
https://sports.walla.co.il/item/3533111?dicbo=v2-0ac6bd3e6d0005bbace7dcfc629faa5b

NFS
NFS
02/10/2022 8:37:56

משפט המפתח בכתבה-
.
על שיא הנקודות של קארים עבדול ג'באר שהוא עשוי לשבור העונה אמר קינג ג'יימס: "חשבתי על זה לראשונה רק כשמישהו דיבר על זה ברשתות החברתיות, ובכל פעם אני בהלם מהשיא הזה. לדעת שאני עשוי לשבור אותו, זה מדהים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אמין

John
02/10/2022 15:31:39
Reply to  NFS

ממש 🙂
יש משהו מרענן בסטף מאז האליפות האחרונה. הוא מחק את הפאסון של שחקן אדיש. הוא הפך לקטנוני כאחרון הטוויטריסטים. הוא מגיב לעיתונאים, הוא מודה שהוא קורא הכול ושהוא יונק משם מוטיבציה. אהבתי איך הוא התרגש מהשיא של ריי אלן עד כדי כך שנכנס למשבר קליעה. לחשוב שלברון לא שם לב לשיא שאמרו שלעולם לא יישבר זה צחוק מעבודה. מילא היה אומר שהוא שם לב, אך הוא לא יתן לזה להשפיע עליו. אבל להגיד שזה נזרק לרשת והוא פתאום שם לב?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/10/2022 9:05:38

חחחחח השיקוץ חתיכת ריקבון מהלך,
הוא שומר על מקומו בתור הGOHT של חיריה

דוקטור רזי הופמן
02/10/2022 9:30:27

למה להעליב את חירייה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/10/2022 9:32:36

צודק.הגבתי מהמותן

אשך טמיר המקורי
02/10/2022 11:39:29

מהעכוז

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/10/2022 11:45:35

מהחיריה של העכוז

Berch
02/10/2022 7:46:06

תענוג של מעורב לפתוח את השבוע
תודה מנחם
🙏

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/10/2022 8:09:20

תודה רבה על המעורב המעולה

דה שוט
02/10/2022 8:14:05

תודה מנחם אחלה מעורב.
המלפפונים כבר מזמן חמוצים אבל אתה מצליח להביא לנו משהו כל יום, מדהים.
ראס ייתן עונה פצצה איזה כיף לאוהדים של הלייקרס אני מקנא בהם חחחחח אה יש את לברון שכחתי טוב אז לא כיף
🙂
לא יכול כבר לחכות לראות את סימונס משחק בנטס. יכניס אנשים לסל.
אוף טופיק – איזה שער שני של דין דויד עם העקב, חפשו תקציר לא תצטערו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/10/2022 9:07:52
Reply to  דה שוט

הלך על ראס הלך על הנטס
פליז דה שוט…. אל תגיד מילה על הסלטיקס

דה שוט
02/10/2022 9:55:12

הסלטיקס השנה יילחמו להכנס לפלייאוף. הבלוף יתגלה.
מילווקי, פילי, נטס, קליבלנד, מיאמי, אטלנטה…
(ויש גם רונטו, שיקאגו ושארלוט).
שיהיה לכם בהצלחה בפלייאין
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/10/2022 10:45:27
Reply to  דה שוט

רוצח

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 8:15:14

השמועות שרצות על הסאנס ועל הקונה החדש, מלארי אליסון למנכ״ל דיסני ולאחרונה הצטרפו לקדחת השמות גף בזוס ואלון מאסק, לפי השמועות לאוהדי הסאהס יש סיבה לחגיגה. בצד היותר עצוב של הפרשה זה אייטון והקור שהפגין במסיבות העיתונאים, קשה לי להאמין שיסיים שם את החוזה

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 8:20:12

I haven't spoken to him at all, ever since the game," Ayton told reporters after the first practice of the season on Tuesday. "I can show him better than I can tell him. It's life. Nobody cares about the uncomfortable nature of it, it's how you perform and what you bring to the table. What's said is already said

אייטון ומונטי וויליאמס, בקצר רציני. איזה שחקן לא מדבר עם המאמן שלו חמישה חודשים?

John
02/10/2022 15:34:29

אלון מאסק יקנה את הנטס ויישגר את קיירי לירח. בזוס זה מעניין.
בכלל כל המיליארדרים מלוס אנג'לס במרחק יריקה בפיניקס. לא כול יום נפתחת אפשרות כזו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/10/2022 9:03:30

אנה דה פאולה פיופיופיו🤞🤞🤞

Jonathan
02/10/2022 9:13:40

הנה המספרים של ראס ב-10 המשחקים האחרונים של העונה שעברה:
22.2 נקודות מהשדה, ב52.1%, כשהוא קולע ב-41.5% מהשלוש, 7.4 ריבאונדים ו-7.1 אסיסטים. גם ירד ל-3.4 איבודים.
ה+/- שלו היה שלילי והלייקרס הפסידו ב-8 מתוך 10 המשחקים. 7 ברצף. לברון כבר גמר את העונה בשלב הזה.
.
אני לא חושב שהלייקרס יגיעו רחוק ואני לא חושב שהוא יצליח לתת מספרים כאלה לאורך כל העונה. אבל יש מצב ש:
1. תרחיש סביר – הוא לא ייתן עוד עונה מביכה. אפילו רחוק מזה.
2. תרחיש עוד יותר סביר – צריך לתת לראס לשחק לגמרי סולו. שישימו אותו באורלנדו ושיהיה מפוקס בלי הפרעות של שחקנים אחרים שמצפים לעשות משהו על המגרש.

John
02/10/2022 15:35:21
Reply to  Jonathan

טרייד של פולץ ובמבה תמורת ראס. מי אומר לא?

אור
אור
02/10/2022 15:40:47
Reply to  John

תוסיף שקית במבה ואני לוקח

Jonathan
02/10/2022 15:46:40
Reply to  אור

במבה חייב להגיע למינסוטה. אבל בלי קשר – ומעבר לכל הדאחקות – נראה לי שהלייקרס יגידו לא על טרייד כזה.

אור
אור
02/10/2022 15:50:21
Reply to  Jonathan

לא הסתכלתי על מצב החוזים שלהם אבל כל עוד נפטרים מראס בלי לתת בחירת דראפט זה אופציה

Jonathan
02/10/2022 15:57:26
Reply to  אור

בוא נקאה איך הוא ייפתח את העונה. אני חושב שהוא יהיה הרבה יותר בסדר ממה שחושבים.
או שהוא ימשיך עם המצחיק. שגם זה טוב.

אור
אור
02/10/2022 16:18:18
Reply to  אור

ומה אורלנדו יעשו עם ראס לעונה אחת? אלא אם רוצים להיפטר מהחוזים של פולץ ובמבה

Jonathan
02/10/2022 17:08:43
Reply to  אור

כבר מטרה טובה

עידו גילרי
02/10/2022 17:10:09
Reply to  אור

מה ההבדל – הם יכולים לנקות אותם מהמצבה בתום העונה בדיוק כמו ווסטברוק

אור
אור
02/10/2022 17:12:25
Reply to  אור

ולסיים עם בחירה פחות טובה כנראה..
.
כאמור לא בדקתי מתי החוזים שלהם מסתיימים או אם הטרייד אפשרי בכלל

Jonathan
02/10/2022 18:40:00
Reply to  אור

בהנחה שראס לא ייפגע במאמצי הטאנקינג אז הוא מביא יותר קהל. אמנם קצת יותר חובבי ג'קאס מאשר חובבי כדורסל.

עידו גילרי
02/10/2022 16:00:12
Reply to  John

ה cba…

אור
אור
02/10/2022 16:18:35

אה.. שטויות

סוסמעץ
סוסמעץ
02/10/2022 9:55:57

תודה רבה דוק
==
לגבי השיקוץ, אין מה להוסיף
LLL

NBA בדם
02/10/2022 10:13:55

חברים, למי שמעוניין, אני עובד על דירוג של העונות הכי דומיננטיות של שחקן בפלייאוף נתון (רק זכייה),עם פירוט של כל תרומות השחקן על הפארקט.
יסודות הדירוג שודרגו איפה שצריך(בעיקר הגנה), ואפשר באמת להעריך עוצמה ודומיננטיות של שחקן לאורך פלייאוף שלם שבו הוביל את קבוצתו לזכייה בתואר.
הדירוג נועד בעיקר כדי לקבל אינדיקציה על עוצמה ויכולת של שחקן שמשך את קבוצתו עד הסוף, והוא לא עוסק בדירוגים היסטוריים, למרות שאפשר להסיק מדירוג הדומיננטיות הרבה על הדירוג הסופי.
בנוסף יהיה דירוג הצמדים הגדולים בהיסטוריה עם שכלול עוצמתם בזכייה.
אפשר להסיק הרבה תובנות מעניינות מדירוג הדומיננטיות שמשליכים רבות על הדירוג האמיתי.
והכי חשוב יש בונוס – לברון לא נמצא כלל במקומות הראשונים.
שווה לחכות😉

דוקטור רזי הופמן
02/10/2022 10:42:23
Reply to  NBA בדם

++++
מעניין איפה טייטום, צריך להיות חזק.

עידו גילרי
02/10/2022 10:55:22

לא נמצא (לקרוא שוב …)

Jonathan
02/10/2022 10:58:30

הלך לחפש את כל הכדורים שאיבד ומאז לא ראו אותו

IDO
IDO
02/10/2022 10:47:05
Reply to  NBA בדם

תשע גמרים רצופים? איך הוא לא במיקס???

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 10:54:44
Reply to  NBA בדם

לא אוהב את לברון, אבל הוא נתן כמה מהופעות פלייאוף הגדולות ביותר שקיימות, ברגע שאתה מתייחס רק לזוכות אתה מוציא מהמשוואה את כל השחקנים שנתנו הצגות סופר דומיננטיות עם סגל חלש לברון, דונציץ קארים בשיאו שפרט לעונה השנייה עד שעבר לליקרס לא התקרב לטבעת, ואת מייקל שבשיאו אי שם בשנים 87-89 לא לקח אליפות… בכך הדירוג לא רלוונטי , בסוף קבוצות לוקחות אליפות לא שחקן טוב ככל שיהיה.

עידו גילרי
02/10/2022 10:55:46

אכן.

עגל
02/10/2022 11:30:35

נכון ברוך

Yinon Yavor
02/10/2022 11:38:22

ברוך
זה לא לגמרי נכון.
כמה דומיננטי יכול להיות פלייאוף של שחקן אם הוא לא הגיע אפילו לגמר?
לדעתי ההחרגה צריכה לכלול את כל מי שהגיע לגמר הליגה, כלומר תיאורטית שיחק עד שנגמרה העונה (בין אם ניצח או הפסיד).
ככה נקבל עוד כמה עונות לברון, וכל מיני גיבורים טראגיים שלא זכו להניף (אייברסון למשל)

עידו גילרי
02/10/2022 11:40:20
Reply to  Yinon Yavor

מאד דומיננטי, זה שלוש סדרות בימינו.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 12:10:43
Reply to  Yinon Yavor

מאוד, קח דוגמה את גורדן בשנים 87-89 בפלייאוף, הפלייאוף הכי נמוך שלו באותם שנים היה עם 34.8 נקודות סביב ה60% טרו שוטינג, היה לו PER סביב 30 והוא היה שחקן טוב משמעותית מזה שזכה ב3 אליפויות אחרי החזרה מפרישה, ההבדל היה בתחרות ובסגל המסייע שהיה לו.

Jonathan
02/10/2022 13:30:20
Reply to  Yinon Yavor

ג'רי ווסט… ממוצע קריירה של 30.5 נקודות בגמר. 9 סדרות בסך הכל, אליפות אחת.

Yinon Yavor
02/10/2022 13:47:50
Reply to  Jonathan

ווסט לטעמי בפנים – כי הגיע לגמר.
ג'ורדן ששיחק 3 משחקים (מטורפים אמנם) מול הסלטיקס והפסיד בסוויפ – לא נכנס (בשנה ההיא. יש לו 6 שנים אחרות בהן הוא בפנים).

אבג
אבג
02/10/2022 11:33:26
Reply to  NBA בדם

אתה אומר שלהוביל את שתי הקבוצות בכל חמשת הקטגוריות זה אפילו לא בטופ 3 בכל הזמנים?
חןץ מזה מסכים עם מה שרשמו מעליי – דומיננטיות בלי זכייה היא גם דומיננטיות גם אם הקבומה עצמה פחות טובה

Amitlahev
02/10/2022 12:04:55

תודה על המעורב!

גדלתי 2 דקות הליכה מקפה ג'ו בבת-ים. לכבוד הוא לי שהזכרת אותו!

🙂

NBA בדם
02/10/2022 12:42:04

אני לא צריך לעשות גילוי נאות שאני חושב שלברון הgoat, זה ידוע ושקוף לכולם. הייתי רוצה להכניס את כל הגמרים שלו ושל עוד שחקנים.
הבעיה היא שאם אני מכניס לדירוג גם שחקנים שהגיעו לגמרים, הדירוג יהיה עמוס בצורה יוצאת דופן. (אני מודד יותר מ 45 שנה אחורה).
ויש המון שחקנים דומיננטיים במשך השנים שזכו ואני חייב להכניס אותם.
מעבר לכך לא הייתי בטוח לגמרי שמבחינה שוויונית ששחקן שהגיע לגמר יהיה באותה קטגוריה של שחקן שזכה.
לא רציתי שייווצר המצב (אולי בצדק ואולי לא )ששחקן שהגיע לגמר כי הקונפרנס שלו היה חלש באותם שנים יכלל באותו דירוג של שחקן שניצח הכל.
אחרי מה שהערתם חשבתי על פיתרון יצירתי.
לכל שחקן מקסימום יהיה 2 דירוגים שאחד מהם יהיה חייב להיות זכייה ואחד גמר כללי(בהנחה ששניהם עומדים ברף כמובן).
ככה גם השחקן ידורג כזוכה, וגם כדומיננטי ביותר שלו.
בנוסף אני יכול לציין כמה פעמים השחקן הגיע לרף הדומיננטיות בזכייה וכמה בהגעה לגמר כללי(זה יהיה בלי פירוט).
מה דעכם?
תגידו מה שאתם חושבים לנכון?

עידו גילרי
02/10/2022 13:23:10
Reply to  NBA בדם

לא חושב שצריך פיתרון יצירתי.אם למישהו יש הרבה פלייאופים טובים אז מגיע לו להיכנס לרשימה.
אני אישית הייתי לוקח כל מי שהיה בשלוש סדרות לפחות אבל גם כל מי שהגיע לגמר נראה לגיטימי.

NBA בדם
02/10/2022 13:34:08

כן אבל ברור לך שמבחינה טכנית, אי אפשר להכניס כל שחקן שהיה דומינננטי, צריך לעשות הגבלה לכמות הופעות. (גם אם לדוגמא לברון היה מעולה ברוב הפלייאופים שיסתיימו בגמר אני לא יכול לציין את כולם באופן פרטני, זה יעשה סלט, מקסימום אבחר אחד מזכייה ועוד אחד הטוב ביותר והשאר רק אציין בלי פירוט).
זה הכי נראה לי.

עידו גילרי
02/10/2022 13:42:12
Reply to  NBA בדם

למה אי אפשר? בודאי שאפשר וזה הדבר ההגיוני לעשות. מן הסתם אפשר בסוף להציג רק את הטופ אבל כן לקחת בחשבון את כל מי שצריך לבוא בחשבון. אם הטופ הזה יכלול הרבה הופעות של שחקן אחד זה גם אומר משהו.

Jonathan
02/10/2022 13:32:23
Reply to  NBA בדם

אני לא הייתי מדרג…

NBA בדם
02/10/2022 13:34:50
Reply to  Jonathan

😆

Jonathan
02/10/2022 13:47:38
Reply to  NBA בדם

לא, באמת… אתה אוהב את לברון תכתוב עליו. אשמח לקרוא. על כמה שמרשימים אותך המספרים שלו או הסבר על למה ההטבעה עם היד השלוחה הצידה היא לא סתם דאווין מעצבן.
זה לא אמור לשנות אם איזשהו דירוג היסטורי שם אותו במקום השני או במקום השלישי.
יש גבול לחשיבות של היסטוריה בכדורסל. אף אחד לא יישב ויצפה עכשיו במשחק גמר שלם של מיאמי ב-2012 או של הבולס ב-1996.

Jonathan
02/10/2022 13:53:55
Reply to  NBA בדם

ואגב – אל תיתן לי לעצור בעדך. אשמח לתכנים ואם מה שכיף לך זה לדרג – אז לך על זה בשיא הכוח. אני בעדך.
אבל שאלת "תגידו מה שאתם חושבים לנכון?" אז אהמממ… עניתי.

NBA בדם
02/10/2022 16:28:52
Reply to  Jonathan

👍 אני יודע שזה היה בהומור ידידי

רן הנרגן
רן הנרגן
02/10/2022 13:43:51

גנבנו מלא ריבת חמאת בטנים

לירון
לירון
02/10/2022 20:21:17

אכן, הופעה מרשימה ביותר. אמנם כולה וושינגטון בקדם עונה, אבל מכניקת זריקה חלקה ובחירת זריקות נכונה. עם הגובה שלו יכול להפוך להפתעה של העונה של גולדן סטייט. למי שלא הבין, פטריק בולדווין ג'וניור

John
02/10/2022 14:13:45

לגבי אודוקה, זה מתחיל להישמע רע. התקשורת הרעילה בארה"ב הציגה שתי מחנות. אלו של סטיבן איי סמית' וקנדריק פרקנס שרואים או רומזים לעניין גזעני בהתנהלות. הם דורשים שחרור מידע נוסף, כאשר פרקנס שיש לו מידע פנימי מהסלטיקס טוען שלא מגיע לו עונש כי כולם עושים את זה. מהצד השני העיתונאים זאק לאו ומליקה אנדרוס נכנסים חזק בעניין של יחסי המרות וטוענים שהעונש היה חייב להיות גדול. המידע החדש משנה עבורי הכול.
רומנטיקה במשרד הוא עניין עתיק יומין. אפילו מליקה אנדרוס מ-ESPN שיצאה נגד אודוקה, יוצאת עם העיתונאי המוזכר כאן בהקשר הלייקרס, דייב מקמנמן, למרות שהיא עיתונאית בכירה ומפורסמת יותר ממנו בארגון. ההבדל הדק כאן הוא לא דינמיקה כללית של כוח (נניח המקרה של לואי סי קיי הקומיקאי, שהטענה הייתה שניצל מעמד כקומיקאי משפיע). שם הגבולות עוד מעט מטושטשים. כאן מדובר על מישהי שהיא בקו ישיר תחתיו. בנוסף, לפי מה שאני מבין מהדיווח, תהליך החיזור היה אגרסיבי וכלל שפה גסה כלפיה עוד לפני שהיה קשר בין השנים. גם אם היא עשתה את החישוב שמשתלם לה להיכנס לקשר, השאלה שצריכה להישאל היא מה המחיר אלו הייתה מסרבת לא מה יוצא לה אם היא אומרת כן. כאשר בוס משתמש בחיזורים אגרסיבים בתוך מסגרת העבודה, די בקלות אפשר להבין את הסכנה המקצועית לסירוב. בנוסף התקיים כאן תהליך של הטרדה כשהיא סיימה את הקשר. לכן המנהלים\מאמנים חתומים על מסמכי אתיקה המאפשרים לפטר אותם ללא פיצוי או להענישם במקרה של מעבר עליהם. אלו היה אודקה מגיע עם בת זוג שעובדת תחתיו, ומצהיר במיידית על העניין, היה אפשרות לבצע הפרדת קשר מקצועי דרך HR. כנראה היו מוצאים לה תפקיד בארגון ללא יחסי עובד מעביד. אבל הכול נעשה בשקט.

shadow
shadow
02/10/2022 15:29:15
Reply to  John

סכנה מקצועית לסירוב? מה זו ההמצאה הזו?
.
אנשים השתגעו לגמרי. נשמע שזה עולם של מלא ילדים מגודלים שלא יודעים לדאוג לעצמם וזקוקים לממשלת אבא ואמא שידאגו להם ומצד שני יקבעו בחוק שבגיל 18 אתה בגיר.
הזיה מוחלטת.

אבג
אבג
02/10/2022 15:35:58
Reply to  shadow

ברור שיש סיכון בסירוב לבוס. התגובה שלך לא ברורה

shadow
shadow
02/10/2022 15:57:44
Reply to  אבג

סיכון? כשאתה עומד על שלך אתה מגדיר את זה כסיכון? העבודה חשובה יותר מהבריאות והשלמות הגופנית והנפשית שלך?
סכנה זה לסרב למאפיה.
היא עבדה בבוסטון סלטיקס כן? לא במכרות באפריקה. מה הבוס היה עושה לה? מפטר אותה? ואז היא בכל מקרה היה יכלה לפוצץ את הסיפור.

John
02/10/2022 16:20:08
Reply to  shadow

איזה כיף לאדם שיכול לבחור לעזוב כול סיטואציה בכזו שלוות נפש. כי הרי מה הבעיה לעבור מעבודת החלומות שלך להיות נווד במדבר בשנייה אחת. כי הרי מה שווים חלומות או דרך ארוכה שעברת לעומת שלווה נפשית. הרי גם אין שום בעיה "לפוצץ" את הסיפור. כי הרי אין קל מזה משפטית. ואני שואל, למה לעזעזל צריך בוס מכול האופציות שבעולם, לחזר אחרי עובדת שלו? למה להכניס את המתח המיני הזה למקום עבודה? הוא לא שמע על תינדר? אין אף אחת אחרת שאפשר לבגוד בארוסה שלך איתה? אתה רוצה שכמו בשנות ה-50 היא תתן לו סטירה על המילים הגסות שלו וכל הגברים ישרקו בחינניות? יש מילים שנאמרות שאי אפשר לחזור למצב הקודם אחריהם. אם אתה מתחיל עם מישהי בפאב, היא יכולה להגיד לך לא ולהמשיך בחייה. איזה אווירה יש במקום עבודה אחרי סירוב כזה. איך תוכל להתייחס למצבים בהם הם לבד? או מצבים בהם הוא מטיל עליה משימות שלא נראות לה? לא הכול מסתכם ברצח וסכנת חיים. אבל לא הייתי רוצה שאף אדם שאני אוהב יהיה בסיטואציה כזו, וכך גם חושבים רוב עולם העבודה

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 16:28:16
Reply to  John

אני מסכים גון, בסוף גם לאודוקה מחכות מעריצות אחרי משחקים. בסוף יחסים בין אישיים לא מתאימים במקום העבודה בטח שזה יחסי מרות. אחד מהמנהלים שעבד אצלי והיה אחראי על החלוקת לידים בעברי היה מנסה לזיין כל עובדת תחתיו, אחת המוכרות הכי טובות שראיתי בחיים כמעט והפסיק. למכור לתקופה בגלל הדביל הזה, גם הוא עף על טיל.

shadow
shadow
02/10/2022 16:29:39
Reply to  John

אתה בעצם תומך בערך המושחת שכסף שווה את החיים שלך? באמת עולם מקביל. אין ערכים. אתה מצליח לראות את המשבר הרוחני?

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 16:36:27
Reply to  John

שדו אין שום סיבה שהיא תוותר על העבודה, בגלל שאיזה בחור מתחיל איתה שהם ביחסי מרות . לכן יש חוקים שנועדו למנוע את זה. בתקופתי אם עובדים היו מתפטרים על כל פעם שמנהל היה מתחיל איתם לא היה עובדים, אני שמח ששוברים את הגלגל.

Pistons
Pistons
02/10/2022 19:05:10
Reply to  John

ומה זה משנה אם לא תהיה לה משכורת. המשכנתא תשלם את עצמה. האוכל מהסופר יגיע בחינם וכך גם כל שאר הדברים שדורשים כסף.

shadow
shadow
02/10/2022 22:48:34
Reply to  John

פיסטון אל תיתן לי לבזבז לך את הזמן אתה עושה את זה מצויין לבד 😂😂
מאיפה אתה מביא את הלוגיקה המשובחת הזו?
אתה נביא שאתה יודע שלא תהיה לה עבודה? אולי היא תמצא עבודה טובה יותר?
בכל מקרה זה לא משנה את העובדה שאם בסדר העדיפויות שלה היא מעדיפה להיכנע לו כדי לשמור על העבודה שלה על פני השלמות הגופנית והנפשית שלה זו בחירה שלה. אני הייתי בוחר אחרת.
אנשים פה עושים קפיצות לוגיות מרשימות מאוד. מה הטענה המוזרה הזו שלאדם במקום עבודה אין יכולת בחירה עצמית לגבי עצמו כי מעמד מסויים מקופף אותו והוא חסר אונים?

John
02/10/2022 15:48:03
Reply to  shadow

שאדו אתה חי בעולם מקביל, לא מכיר את התרבות המסחרית האמרקאית (תקן אותי אם אני טועה) ולא מבין כמה כוח יש למנהל בחברות שאדם עושה הכול להתקבל אליהם. לעוזר מאמן או אפילו לצוות סקאוטינג\עורך וידאו, הגעה ל-NBA זה חלום מטורף. זה שהגעת למקום עבודה אתה אמור להיות מוגן לא משנה מה המין או הגזע שלך מהתייחסות עויינת או יצירת מצבים מביכים שלא שייכים למקום העבודה. כשאדם שהוא הבוס שלך מחזר אחריך וגורם לך להתלבט אם להסכים, הוא מראש שם אותך בסיטואציה בעייתית. כי הוא שובר את המהות של מקום עבודה בו אתה אמור להימדד מקצועית. בנוסף מדובר על אדם שהיה בתוך קשר רומנטי\מאורס ורצה שהכול יהיה בסתר. אם אתה חושב שסירוב לחיזור של בוס הוא עניין פשוט בסיטואציה בה אתה מפחד על מקום העבודה שלך שהוא החלום שלך, במיוחד כאשר האדם בפוזיציה של כוח הוא אהוב ומקושר ויכול להסב לך נזק מקצועי הרבה מעבר לארגון בו אתה עובד, זה חתיכת מצב בעייתי. העניין הוא שזה דעה. אלו הם החוקים כמעט בכול ארגון מערבי בעולם. אם לדעתך צריך לחזור לימי הבוס והמזכירה או המפקד והפקידה, שיבוסם לך. אני לא רוצה את הבת שלי באף סביבת עבודה שכזו.

shadow
shadow
02/10/2022 16:07:25
Reply to  John

מאוד קשה להגיע למסכנות כשאתה ממציא אנשי קש עבורי.
סוף הדברים שלך מראה את נקודת המוצא ההתחלתית וחלון לתודעה שלך. איפה אמרתי שצריך לחזור למה שהיה? למה אתה ישר מפריד את זה נשים גברים? אולי אתה חי בעולם מקביל? כלומר אם אני בעולם מקביל מנקודת היחוס שלי באיזה עולם אתה? גם מקביל.
.
איזו סכנה בדיוק יש לה? פיטורים? זו סכנה? מעניין.
אתה אומר שיש חוקים אז אם היו מפטרים אותה שלא "בצדק" היא גם היתה יכולה להשתמש בחוק ואז אפילו לא היית צריכה לשכב איתו. תגיד כשמאיימים אלייך אתה הופך לעבד או שאתה הולך למשטרה?
הלו להתעורר מדובר באנשים מבוגרים שאחרים על עצמם. יכולים לשתות לעשן סמים להזדיין לנהוג להחזיק נשק אבל לא להגיד לא? בעיה קשה בסדר העדיפויות, ביכולת לעמוד על שלך, ביטחון עצמי נמוך.
משבר רוחני קשה

Dor
Dor
02/10/2022 16:29:01
Reply to  shadow

ג'ון הסביר לך את זה נכון שאדו ואתה בוחר להתעלם מהנימוקים. זה לא קטע פרוגרסיבי של מי-טו אלא סביבת עבודה בעייתית וזה בהחלט יוצר קושי גדול לעובד הזוטר. זה אמנם לא שחור-לבן ובהחלט ייתכן שהעובד הזוטר יתחיל עם הממונה עליו אבל סכנת הפיטורים שאתה ככ מזלזל בה יכולה להיות משמעותית מאוד לאנשים שונים (ומשמעותית פחות לאחרים), אז הטיעון שלך שמדובר באנשים מבוגרים לא מחזיק מים. לא סתם המונח יחסי מרות הוא הבעייתי.

shadow
shadow
02/10/2022 16:32:04
Reply to  Dor

באמת לא מבין, אבל את סדר העדיפויות. סכנה זה עניין סובייקטיבי שחלקו קשור לסדר עדיפויות. אתה מפחד יותר מפיטורים מאשר מפגיעה מינית?

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 16:38:57
Reply to  shadow

שדו יש הרבה שדואגים לעתיד הכלכלי שלהם, בטח אם זה עבודת חלומות. הבחירה לא אמורה להיות או זה או זה אלא לא אמורה לקרות בכלל. לכן יש חוקים שנועדו להגן על עובד X Y.

אבג
אבג
02/10/2022 16:58:19
Reply to  shadow

לא הבנתי את הטענה.
סכנה זה לאו דוקא פיזית. אפילו אי קידום מקצועי כתוצאה מסירוב (וודאי פיטורים) זה סכנה. זה פשוט אומר שאדם בעמדת סמכות צריך לא להתחיל עם הכפופים לו. הטענה שלך כאילו זה צריך להיות מותר, והצד הזוטר צריך לסרב גם במחיר פיטורים פשוט לא ברורה.
אין שום תלונה כנגד צד זוטר שסרב. לא ברור למה אתה מנסה לסובב את זה לשם.
התלונה היא אך ורק נגד הבכיר שניצל את מעמדו

shadow
shadow
02/10/2022 18:33:42
Reply to  אבג

מה זאת אומרת צריך להיות "מותר" מי המתיר ואיזו סמכות יש לו? איך אתה קובע שהוא "ניצל" את מעמדו?
לא הגדרתי סכנה רק כדבר פיזי אמרתי שזה סובייקטיבי. גם צניחה חופשית זה "מסוכן" גם "באנג'י", גם טיפול פסיכולוגי, ואתה עוד משלם על זה כסף. אם אתה מזהה מקום עבודה כמסוכן לך, האחריות המידית שלך היא לעזוב את המקום. זה לא עושה את הצד הצד השני בסדר. לו יש את האחריות שלו ולך את שלך. גם לא טענתי שהוא בסדר רק טענתי שלשני הצדדים יש אחריות והטענה, בעיני, שמישהו מפחד מהבוס שלו כאילו הוא חי בדיקטטורה כאילו אין משטרה ובתי משפט זה הזוי. פשוט להתלונן? לא יודע גם זה עניין סובייקטיבי אבל זה בכלל לא רלוונטי.
לא יודע העולם מלא בדוגמאות כאלה,
תגיד זה שאסור לגנוב אומר שאתה משאיר את הכסף שלך זמין לכל אחד? זה שצריך להעניש את הגנב לא אומר שאין לך אחריות. לא כלפי החוק אולי אבל כלפי עצמך והכסף שלך. ככה נראה לי אמור להתנהל אדם בוגר ואחראי על עצמו.
במקרה הזה היה קשר בין האנשים שמישהו טוען שהוא לא היה בסדר. הקשר עצמו לא היה בסדר? היתה בו אלימות פיזית למשל? או שרק העובדה שהיה במקום העבודה עושה את זה לא בסדר כי מישהו כתב על זה איזה חוק מומצא?

אבג
אבג
02/10/2022 18:39:06
Reply to  אבג

לא הבנתי אותך בכלל.
היא התלוננה, השעו אותו.
לקחה אחריות.
אתה מאשים את הקורבן לא ברור על מה.
חוקים משקפים את המוסר הכללי, וזה שאתה חושב שזה מותר לא הופך את זה למותר.
חוץ מזה לא מבין למי אתה בא בטענות. לעובדת הזוטרה שהרגישה מאויימת או למנהל הכל יכול שאחראי על קידומים ופיטורים

shadow
shadow
02/10/2022 23:36:48
Reply to  אבג

אולי אני לא מבין על מה משהים אותו. כי היחסים היו בהסכמה. יכול להיות שהיא התחרטה אחרי זה או שהוא הטריד אותה, מה שזה לא אומר אבל אם הבנתי משהים אותו על היחסים עצמם ולא על עבירה פלילית שהוא ביצע.
חוק זה משהו שצריך להיזהר בו מאוד מאוד. במיוחד עם טענות כמו "משקפים את המוסר הכללי" איך בדיוק? זה נקבע ע"י אנשים אחרים עם אג'נדות אחרות ככה שזה בדרך כלל משקף את מה שהם רוצים.
רצוי גם להפריד בין חוקים שמשיתים על האוטונמיה הפרטית שלך רוחנית מנטלית ופיזית, כמו למנוע ממך לצרוך דברים מסויימים או במה להאמין או מה לדחוף לגוף שלך וכו, לבין חוקים יותר כלליים

shadow
shadow
02/10/2022 16:09:38
Reply to  John

נ.ב
.
מתקן אותך לגבי ההיכרות שלי עם התרבות המסחרית האמריקאית

shadow
shadow
02/10/2022 16:11:39
Reply to  John

https://youtu.be/O880LqI_jxs
.
הוא לא כוס התה שלי אבל תעיף מבט הוא מכיר את התרבות האמריקאית אתה חושב?

John
02/10/2022 16:43:18
Reply to  shadow

שאדו לעיתים אתה נותן לי וויבס של הקיירי של האתר הזה.
ביל מאהר הוא דעה אמריקאית אחת שבענייני דת ומדינה הוא ליברטני אך בהרבה מובנים הם ארכאי ושמרן שדווקא לא מפסיק לדבר על ה-good old days. אני די ליברל ולאו דווקא מהצד הפרוגרסיבי בהרבה מובנים. אין לי שום בעיה עם רומנטיקה במקום העבודה וגם ציינתי שיש לא מעט מקרים שיש דינאמיקה מקצועית של כוח בתוך ארגון (כמו שמאהר נתן דוגמאות) שכשזה מתבצע באופן שקוף אין איתו בעיה. אבל יש כאן כמה בעיות. אחד מאהר הביע דעה לפני ששמענו שאודוקה יצר סביבת עבודה גסה ואגרסיבית מולה. באמצע אכן ניהלו רומן בהסכמה. ההבדל הוא יחס עובד מעביד. לא רק הבדל כוח בארגון או בחברה.
אנחנו כחברה לא אמורים ליצור מצבים רעים לעובדים שאוכלים מספיק חרא גם ככה בעולם העסקי. אז כן. היא יכולה להגיד לא. אבל למה היא צריכה להיות במצב הזה מלכתחילה? קל מאוד לתת את הדוגמאות של קשרים שהצליחו ואף הפכו לקשרי נישואין. אך כמה סיפורים הוא לא מספר על בוס שנכנס לקשר עם מנוהלת שלו שמירר לה את החיים עד שהייתה צריכה לוותר על מקום עבודה בגלל זה. כמה סיפורים על פקידות בצבא שמצאו עצמם בקשר שגם אם תחילה אמרו כן, לא היה פשוט להשתחרר ממנו. וזה בכלל לא עניין של גברים ונשים. זה יכול להיות אישה לגבר, גבר לגבר או כל אחד כלפי כול אדם אחר. אז יופי שמאהר מביא את הדוגמא של ברק אובמה שהיה עורך דין ומישל הייתה מתמחה בשנות ה-70… זה מזכיר לי איך גברים מזעזעים מספרים בערגה על איך בתימן היו מחתנים בנות 12 עם מבוגרים והנה סבתא דווקא מאוד אהבה את סבא…
.
המשפט שלך שהכי הדהים אותי זה שמבוגרים אחראים על עצמם. אז למה צריך משטרה? למה צריך חוקים? הרי שמוטרדות מינית יעמדו על שלהם? אולי גם הן סובלות ממשבר רוחני כמוני? הרי גם fight, freeze, flight הוא המצאה של מדענים בדיוק כמו כול עולם הרפואה שהכול המצאה אחת גדולה עבורך לא?

shadow
shadow
02/10/2022 18:53:26
Reply to  John

שמע זה הולך ומדרדר.
מה העניין לקיירי? אם אתה נותן לי וויבס של ווסטברוק מה זה אומר? אתה מתקשה לעמוד כנגד הטיעונים וסוטה לשוליים?
אני יודע מי זה ביל מאהר,תודה ,ככה שאני לא ממש צריך ניתוח אופי שלו. גם לא רשמתי שאני מסכים עם כל מה שהוא אומר, רשמתי לא כוס התה שלי. זה רק מראה לך שאולי יש עוד אנשים שרואים את זה אחרת.
הסיפורים האלה מוכחים את מה שאני אומר לך, שזה ספקטרום ולכן החוק מטופש. האחריות. היא תמיד של כל מבוגר בגלל זה הוא מבוגר. לא היה פה דיון לפני כמה ימים על קטינות? אין סוף סתירות.
המשפט שהכי הדהים אותך זה שמבוגרים אחראים על עצמם????? אתה לא אחראי על עצמך? שמע זה באמת כמעט כמו לטעון שהעולם שטוח🤦🏻‍♂️
למה יש משטרה? אוי ואבוי על הלוגיקה הזו. העובדה שצריך משטרה מדגישה את הצורך שלך לדאוג לעצמך.
בכלל מקרה "הצורך" במשטרה זה דיון הרבה יותר רחב ועמוק מהקישקוש הזה של עונת המלפפונים.
כמה זמן קיימת המשטרה המהוללת ולאיזה תפיסות שילטוניות היא מקושרת?
המשבר הרוחני הוא קודם כל בערכים ומה סדרי העדיפויות.
.
נ.ב
.
נראה לי שיהיה יותר פשוט אם לא תמשיך לנסות להמציא עליי אנשי קש בזמן שאתה חושב את הדרך בה אתה חושב. כל הסיפורים שמזכירים לך משהו שמזעזע אותך לא רלוונטי אלי אלא אלייך ולאסוציאציות שזה מעורר בך. אל תבלבל בין מה שאתה חושב, מה שאתה חושב על מה שאני אומר ומה שאני אומר באמת.

abc
abc
02/10/2022 19:15:14
Reply to  John

שאדו, גם לי מה שאתה טוען לא הכי ברור לי. אשמח להבהרה.
.
אתה חושב שהיא הייתה צריכה להתפטר, ולא להגיד כלום?
אתה חושב שהיא הייתה צריכה להתלונן במשטרה במקום לצאת איתו?
אתה חושב שאם הוא יצאה איתו זה אומר שהיא הייתה מעוניינת ועכשיו סתם עושה לו עוול?
.
מה אתה אומר לגבי המקרה הספציפי הזה. עזוב השקפת עולם כללית.

shadow
shadow
02/10/2022 23:26:54
Reply to  John

אבג. לגבי המקרה הספציפי הזה תלוי מה באמת קרה אבל התגובות שלי הם כלפי מה שפורסם שהשעו אותו בגלל היחסים עצמם. אומרים שהוא הטריד אותה ואני לא ממש מבין מה זה אומר אז קשה להגיב על זה ספציפית אבל אםהיא היתה איתו ביחסים בהסכמה והדיון הוא האם היה צריך לפטר אותו אז צריך לפטר גם אותה. אם הטענה שהוא אנס אותה או משהו אחר כמו אלימות אז יש חוק כנגד זה בלי קשר לקישקוש של עובד מעביד.
אם היא לא רצתה להיות איתו ביחסים ועשתה זאת כאילו בגלל יחסי המרות אז באותו הרגע היא היתה צריכה להתלונן ולא לנהל איתו יחסים. עכשיו קשה לקבוע למה היא עשתה מה שעשתה גם כי אין מספיק מיידע וגם כי חכמה בדיעבד.
זה בכלל לא קשור אם זה בוס גבר ועובדת אישה או להיפך כמו שראית עם אובמה זה היה הפוך.
פשוט לא קונה את הקישקוש הזה שאדם במקום העבודה מפחד עליו אז הוא לא יתלונן על תקיפה או הטרדה של הבוס? זו שחיתות מוסרית ברמה הכי גבוהה כלפי עצמך כמו כל מי שמכר או מכרה את גופה בשביל קריירה. זה אומר שהם שמו את הקריירה בראש סדר העדיפויות לפני עצמם ושלמותם.
משבר רוחני קשה והחלק הגדול עוד לפנינו.
מקווה שהצלחתי להסביר 😊
.
תרשה לי להודות לך שאתה מתמקד בדיון עצמו ולא במסביב.

abc
abc
03/10/2022 0:28:43
Reply to  John

העלית כמה נק' שונות.
.
1. למה התגובה צריכה להיות סימטרית? מקום העבודה החליט לפטר (/להשעות) את המאמן. למה הוא צריך להשעות גם אותה? ובכלל, למה הוא צריך לתת דין וחשבון על סיבת הפיטורים?
המאמן עבר על הנהלים של הארגון. אני אפילו לא נכנס לשאלה האם הם הגיוניים או לא – אז הוא מפוטר.
כמו שאמרת, כולה עבודה. לא אסון גדול, ואולי ימצא עבודה טובה יותר.
ואם המאמן לא אהב את הסעיף בתקנון – היה קם ועוזב את העבודה. לא נשאר ואחר כך מתלונן.
.
2. אם הוא הפר את נהלי מקום העבודה, מה זה משנה אם היא הסכימה או לא?
יש עוד הרבה סיבות למנוע יחסי מרות, בנוסף לאי הנעימות של העובד הזוטר מבין השניים.
איך העובדים האחרים ירגישו כשהחברה של הבוס מקודמת? מה יקרה אם אוביקטיבית צריך לפטר אותה?
לכן נהוג שעובדים שמעוניינים לנהל מערכת יחסים מצעירים עליה, כך שמקום העבודה יכול להיות מודע לעניין, ולהתמודד עם הסוגיות הרגישות שיכולות להתעורר בעקבות מערכת היחסים.
.
3. יכול להיות שהיא טעתה בשיקול הדעת (וגם הוא. הרומן הזה באמת הצדיק סיכון של העבודה + הזוגיות?). אבל הוא לא נענש על שיקול דעת לא תקין. הוא נענש על ביצוע עבירה (תקנונית לצורך העניין). גם אם התקנון לא הוגן, היא הייתה בסדר מהבחינה הזו.
.
4. לאנשים שונים "מותר" לעשות דברים שלאחרים "אסור". בלי הסבר או הגיון.
בדרך כלל לחזקים מותר לעשות מה שלחלשים אסור (אתה מכיר הרבה שחקנים שהיו עושים מה שדוראנט עשה? ואז ממשיכים את העונה כרגיל?).
הדרישה שכולם יענשו במידה שווה היא לא באמת "צדק". לא שאני חושב שצריך להיות פה בהכרח צדק.

shadow
shadow
03/10/2022 5:02:03
Reply to  John

1.צודק היא לא חייבת להיות סימטרית אז אם לדייק יותר אם שניהם היו בעניין ושניהם עובדים באותו אירגון כנראה שלכל אחד מהם יש אחריות אז כנראה שגם אם לא סימטרי, משהו. בגדול הטענה שלי היא שאף אחד מהם לא היה אמור להיות מוענש. הוא בהחלט יכול למצוא עבודה אחרת אבל הוא אפילו לא פוטר מה שמעלה שאלות לגבי התקנון.
2. ברור לך למה לא דיווחו על זה וזה בדיוק למה כל השיטור הזה הוא אבסורד. הנקודות לגבי שאר העובדים, החברה וכל זה הן נקודות מעניינות שנכנסות לדיון קצת יותר עמוק אז תסלח לי אם לא אכנס אליו עכשיו כדי לא לסטות מהנושא. אפשר להמשיך את זה בדיון אחר.
3.הנקודה העיקרית היא לא ההשעיה עצמה(אפילו לא פיטורים) למרות שאני חושב שהיא מטופשת,אלא על הצביעות בהתנהלות והמוסר הכפול. זו בהחלט בעיה שלו שחתם על תקנון כזה אבל אנחנו לא חייבים לחכות לעתיד בשביל לחוות דעה האם התקנון הגיוני/הוגן או לא ואני חושב שהוא מטופש ואין לו מקום בעולם של מבוגרים
4. ענישה בגדול היא עניין מורכב ובעייתי ובעיני לא עובד. היא מעידה על כישלון הרבה יותר מוקדם ושורשי. נראה לי שמבט קל על העולם יעיד על זה, קצת כמו מערכת "הבריאות" וכמות החולים שוברת השיאים. ענישה לא אומרת בהכרח מניעה של מה שאתה מעניש עליו ופה גם נכנסת אחריות של כל אחד לדאוג לעצמו. בדיוק כמו עם הבריאות.
.
בגדול כל ההתייחסות הזו למבוגרים כילדים היא מגוחכת בעיני, כאילו צריך למשטר אותם כי ההנחה המוזרה היא שהם יאכלו אחד את השני ללא מישטור ובו זמנית מצפים מהם להתנהג "יפה". צריך להחליט.

abc
abc
03/10/2022 8:00:19
Reply to  John

אני אפרק לנקודות ברשותך 🙂
1. אני לא חושב שהציפייה היא שאנשים יתנהגו בצורה "תקינה" מעצמם. זו יותר ה"שאיפה", או ה"תקווה".
אם איבוד העבודה לא היה נתפס כסיכון בעיני אנשים (כמו שהתפתח בדיון צדדי כאן בעמוד), המון אנשים (וזה לא משנה אם 15% או 85%) היו מפחיתים משמעותית מהתפוקה שלהם לדעתי.
.
2. "צורה תקינה" היא מראש דבר סוביקטיבי, שפירושו "כמו שמחוקק החוק רוצה".
אני לא מיתמם. אם לסלטיק היה חשוב להשאיר אותו במשרה, היו מוצאים את הדרך. לי יש את המוסר שלי, ואני יכול להצדיק אותו (ולדעתי האשמה עליו גדולה בהרבה). אבל ברור לי שלא לפי המוסר שלי נקבעים החוקים.
.
3. כאמור, השיקולים לחוקים הם הרבה פעמים תועלתניים.
איזו סיבה שתביא כנגד יחסי מרות בעבודה, הנזק יכול להיגרם רק על ידי הגורם החזק יותר מבין השניים, ולכן האיסור הוא רק עליו.
נכון שצריך שניים בשביל מערכת יחסים, אבל שוב, מערכת היחסים היא העניין המשני פה.
היום היא הסכימה, ומחר מישהי אחרת לא תסכים.
היום הוא לא ניצל את זה לא לרעה, ולא סידר לה תפקידים, ומחר מישהו כן ינצל.
אם הארגון החליט שזה לא מתאים לו (ובסוף, ברור שהסיבה בבסיס היא כלכלית. אף אחד שם הוא לא פעיל זכויות אזרח), אז הוא פועל בהתאם.

etayle
etayle
02/10/2022 20:49:44
Reply to  shadow

צודק,
אנשים עובדים את הכסף וזה מה שקורה.
אישה צריכה לסרב לאדם גס רוח כזה, ואם הוא מריע לה ללכת לממונים.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 16:22:32
Reply to  John

שדו סכנה לא חייבת להיות פיזית, אלא גם כלכלית נפשית… בסוף לאבד מקום עבודה שחלמת להגיע אלין בגלל שאתה מסרב לחזוריו של הבוס זה בעיה גדולה. לסלטיק יש אלפי עורכי דין שהיו תובעים אותה במקרה של הפצה (לא מעט עובדים חתומים על סודיות). בסוף מדובר בעולם של ילדים גדולים שללא חוקים ישרפו את העולם (לצערי אני מהדור הזה).

shadow
shadow
02/10/2022 18:57:40

יותר בעיה מזה שיאנסו אותך פיזית או לשלם עם הגוף שלך? לא מבין את ההשוואה.
מצטער שאני לא שותף להנחה שלך שבני אדם מסוכנים.
איך לא שרפו את העולם לפני הפצת החוקים? מה אני אגיד לך כל המלחמות בעולם נעשות על ידי אזרחים ברברים חסרי חוק ולא על ידי מדינות חוק עם צבאות.
באמת יקום מקביל. עולם הפוך.
הטיעונים פה ברובם הם נגד דמוקרטיה.

אשך טמיר המקורי
02/10/2022 17:57:26
Reply to  John

מאליקה אנדרוז דוחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגמרי היא pc מהלך הלב והמנוע של מי טו

John
02/10/2022 14:24:46

לגבי אמביד, לא דובר על כך שישחק בצרפת? הוא גם קיבל דרכון צרפתי. נראה אם בכלל ירצה לשחק במשחקים האולימפים אחרי העונה.
.
לגבי בול בול, לפי קול אנטוני ששיחק עם החמישייה השנייה הם קרעו את החמישיה הראשונה. קשה לי להאמין שישחקו עם בול בול יחד עם קרטר ובאנקרו. תאומי מגדל זה עניין אחד. שלישיית מגדלים זה כבר מחוזות קליבלנד 22. קול אנטוני נתן עונה מעניינת שנה שעברה. לרוב היה הגארד הכי טוב התקפית. אבל… הוא מזעזע הגנתית והוא לא ממש מפעיל טוב את הגבוהים. הוא יותר שוטינג גארד. יכול להיות שעד שפולץ יחזור ישחק ליד סאגס כאשר סאגס יהיה המנוע וקול ישחק מעט אוף בול. למג'יק יש הרבה אורך בכנפים ומקדימה וחייבת טרייד דחוף כי קבוצות רבות רוצות ממה שיש להם. אם אייזיק חוזר לעצמו, צ'ומה אוקיקי ובמבה הופכים למיותרים. אוקיקי יכול לפרוץ בקלות כרול פלייר ארוך שדופק שלשות. במבה הוא הרבה פחות גרוע ממה שנהוג לחשוב. אייזיק בריא הוא שחקן שיושב בול על חצי מהקבוצות בליגה.
.
הלייקרס להערכתי יציגו חמישיה אחת של כבוד וחמישיה אחרת של תוצאות. זו של הכבוד תפתח עם ראס ונאן, לברון, AD וג'ונס. אך מהר מאוד זה יהפוך ללברון וכל מי שיכול לזרוק מבחוץ כשדיוויס משחק ב-5. ראס דווקא נראה טוב מבחוץ באימונים האחרונים שראיתי. הוא קצת עדכן את הזריקה מבחוץ. נותן לה קצת קשת. אבל קליעה באימונים לא שווה הרבה עד שנראה משחק.
.
לגבי קליי הוא טס ליפן ומשתתף בכול הפעילויות שהם לא כדורסל. אני מניח שישנו פחד לשחק איתו במשחקים לא רלוונטיים. מניח שיתן משחק 2 בפרי סיזן וייכנס לעונה לאט לאט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל יונייטד לא עומדים בבליץ 😂

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2022 17:19:14

שני ליגות אחרות, האלאנד לא ייאמן יסיים את העונה עם 50 שערים בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיאים של כריסטיאנו בסכנה בקצב הזה 😁

Yinon Yavor
02/10/2022 21:34:55

קראתי את התגובות, והאיזכור של יקומים מקבילים הזכיר לי את הבדיחה על מישהו שמתקשר למשטרה ואומר שיש המון אנשים שנוסעים נגד כיוון התנועה.
אם כולם אומרים לך שאתה חי ביקום מקביל, כנראה שהם באותו יקום ואתה המיוחד…

Pistons
Pistons
02/10/2022 22:27:20
Reply to  Yinon Yavor

1+

shadow
shadow
02/10/2022 23:07:30
Reply to  Yinon Yavor

או הנה התעורר החכם בדיעבד.
את תורת היחסות של אינשטיין מכיר? תנסה עוד פעם.
ועוד קצת בשביל הלוגיקה המשובחת שלך, בהתפלגות פעמון של אינטליגנציה איפה נמצאים הרוב?
מי מנהיג את העדר?
אנשים כמוך עם מנטליות של עבד ברור שיבנו את עולם הערכים והנרטיבים שלהם סביב משלים כאלה. זה עוזר לך לשכנע את עצמך לא לסתות מהדרך שכל הכבשים הולכים בה.
אני כמו שאתה כנראה מבין כל חיי כמעט הולך בדרך שלי.
אתה בטח אומר לילדים שלך שאם כולם אומרים לך לקפוץ מהגג אז תקפוץ.
שנת ישרים שתהיה לך😴😴
.

Yinon Yavor
02/10/2022 23:53:53
Reply to  shadow

מה אתה לוקח את זה קשה?
אז סיפרו עליך בדיחה. ביג דיל…
מותר גם לצחוק על עצמך קצת. גם אני עושה את זה לפעמים. מציע לך לנסות.
ואולי, לך תדע, באמת כולם נוסעים בכיוון ההפוך…

Yinon Yavor
02/10/2022 23:54:43
Reply to  Yinon Yavor

ליל מנוחה

shadow
shadow
02/10/2022 23:59:36
Reply to  Yinon Yavor

הכל טוב😉

Yinon Yavor
03/10/2022 0:00:06
Reply to  Yinon Yavor

אגב בקשר לדיון עצמו אין לי ממש דעה, פשוט כי אנחנו לא יודעים מה היה שם.
הניחוש שלי הוא שהתגובה החריפה הזו חייבת להגיע על רקע חמור הרבה יותר מעבירת תקנון של יחסי עובד-מעביד, אבל באמת – אין לי מושג. [אני גם לא מאמין שהתגובה של מאט בארנס, בהנחה שהוא יודע מה קרה שם, מתאימה לעבירה "טכנית" בלבד]

ברוך רובין
ברוך רובין
03/10/2022 0:30:49
Reply to  Yinon Yavor

את מנכ״ל אינטל העיפו על פחות, גם את הבחור במינסוטה ברח לי שמו שהיה בעמדה בכירה מיודוקה, בסוף יחסיים בין אישיים בתאגידים בטח אמריקאיים אסורים .

shadow
shadow
03/10/2022 0:51:30

כמו תמיד הכל תלוי מי אתה את מי מקריבים ואת מי מנסים לרצות.
זו אחלה דרך להעיף אנשים.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/10/2022 1:33:13

הוא חתם על החוזה,הוא הפר אותו וזכותו של הבעלים לנקוט בפעולת הפיטורים/ השהייה. כתבת מקודם כמה דברים חברי שאני אשמח להתייחס אליהן.
זה התגובה:
״ יותר בעיה מזה שיאנסו אותך פיזית או לשלם עם הגוף שלך? לא מבין את ההשוואה.
מצטער שאני לא שותף להנחה שלך שבני אדם מסוכנים.
איך לא שרפו את העולם לפני הפצת החוקים? מה אני אגיד לך כל המלחמות בעולם נעשות על ידי אזרחים ברברים חסרי חוק ולא על ידי מדינות חוק עם צבאות.
באמת יקום מקביל. עולם הפוך.
הטיעונים פה ברובם הם נגד דמוקרטיה.״

לא אמור להיות בחירה בין לאנוס פיזית, לבין הפרנסה שלך, רוב בני האדם מסוכנים ומשוחתים מוסרית בטח בדור שלי ויעשו הכל לטובתם האישית ולא אכפת להם רמיסה של האחר בדרך, לכן נועדו החוקים שיגנו על הציבור.
לגבי המלחמות של מדינות חוק עם צבאות, המדינות האלה מונהגות על ידי אנשים חסרי מצפון ויושרה וזה מתקשר למסוכנות של האדם עצמו.

לא הבנתי את הקשר לדמוקרטיה, החוקים של עובד מעביד נועד להגן על חופש העיסוק.

shadow
shadow
03/10/2022 4:12:33

חוקים לא נועדו להגן על אף אחד הם נועדו כדי שתוכל להעניש את מי שעבר עליהם. אם כבר חינוך מגן על אנשים בטווח הארוך.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/10/2022 5:20:06

כאן אנחנו לא מסכימים, הסיכוי לחנך 400 מליון איש הוא אפסי.

shadow
shadow
03/10/2022 0:50:02
Reply to  Yinon Yavor

סבבה אני לא מתעסק בספקולציות אלה רק במה שפרסמו.