מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.זאיון ויליאמסון נראה נפלא, ושלט ל-ח-ל-ו-ט-י-ן במשחק בין-קבוצתי

לדברי המשורר, מילה במילה,לאט-לאט, כדי שגם שמעון והאשך יבינו:

Zion Williamson looked 'amazing' and 'dominated' team scrimmage, says New Orleans Pelicans coach Willie Green

הניו אורלינס פליקנס פתחו את מחנה האימון עם שני אימוני בוקר, ואימון ערב, הכולל משחק בין-קבוצתי במערכים שונים. הסקרימאג' (משחק האימון) הראשון היה גם הפעם הראשונה שזאיון ויליאמסון שיחק 5-על-5 עם חברי קבוצתו מאז מאי, 2020.

אחד מהצד שנקרה למשחק היה בטוח שראשית חייבים לנקות חלודה ואבק מזאיון. אבל זאיון אינו סתם אחד. זאיון, מסתבר, הוא אחד בדורו. הוא נראה A…M…A…Z…I…N…G. נהדר. נפלא.אדיר.מגניב. מדהים. מקסים. מפואר. נאדר. מרשים. מהמם. מפעים. נעלה. זהו, נגמרו לי המילים לתאר כמה נשגב היה זאיון בקטעים ששודרו.

מאמנו ווילי גרין סיכם: "איש לא ציפה לזאיון כזה כבר באימון הראשון. כוחו…מהירותו…הפאור שלו…הוא השתלט ושלט במשחק ללא עוררין. הוא פשוט לקח את המשחק כאילו היה רכושו הפרטי. לא האמנתי למראה עיני".

זאיון אמר אחרי המשחק שכמה שהוא עבד משך הקיץ לחזור לכושרו, אין כמו 5-על-5 נגד שחקנים ברמה של NBA לחזור לכושר משחק. כשנאמר לו שהוא שלט בסקרימאג' הוא חייך ואמר: "YOU AIN'T SEEN NOTHIN' YET"

לארי נאנס אמר:

"He looks like Z, "Dude hasn't played basketball for 500-something days. It's not like none of us are expecting that right away but shoot, I got to be honest with you, dude looks good. It's going to take time for everybody to adjust to him. It's going to take him time to adjust to everybody, but it's hard not to be impressed. Dude did not miss a shot the whole . goddamn evening. He looked like the same old wrecking machine we all knew and loved"

גרין אמר שהוא השתמש בחמישייה שנכון להיום היא 'הפותחת': זאיון ויליאמסון, סיג'יי מקולום, ברנדון אינגראם, הרב ג'ונס, וג'ונאס וולנג'ונאס.

נאנס והחמישייה שיחקו עם זאיון לפני. אבל לטריי מורפי וחוזה אלברדו – מכיתת הרוקי'ס של השנה שעברה זאת היתה הפעם הראשונה.

"חומה של לבנים. לא שיחקתי אף פעם נגד שחקן כזה חזק. והוא מוכן גם לשחק בול. זה כל מה שיש לי לומר על ה-DUDE"

אלברדו אמר שלו לא נראה כאילו זאיון החמיץ איזה שהוא זמן מכדורסל. "הוא שחקן כדורסל מיוחד במינו, אבל שחקן שקל להתאים את עצמך אליו. הוא לא חייב את הכדור כל הזמן ולא חייב את הכדור מהרגע הראשון. הוא מוצא את עצמו מיד במהלך התרגיל. הוא מסוגל להסתגל לכל מצב. לי היה נדמה שהוא לא החסיר יום אחד איתנו!"

2. קיירי אירוינג: "בן סימונס הגיע לקבוצה האידיאלית עבור המנטליות והאמוציונליות שלו. ראיתי זאת כבר באימון הראשון!"

"הוא הגיע לקבוצה שהאווירה בה היא אידיאלית בשבילו כפי שהיא בשבילי" – דברי קיירי אירוינג אחרי האימון השלישי אמש. "זה המקום בו הוא WILL REVIVE (יוליד מחדש) את הקריירה שלו. כבר רואים זאת בהבעת פניו המדליקה. הוא נראה מאושר כאן ורואים זאת במשחקו".


.האווירה בברוקלין נטס הצילה גם את הקריירה שלי ואני כבר רואה שאותו דבר קורה לבן סימונס. באווירה? זה קובע הכל, אומר קיירי לפי  via Nick Friedell of ESPN.

“. “It means they come in with a peace of mind. And they just enjoy the game of basketball. It’s a profession for sure, I don’t want to knock that, it’s a seriousness about it, but building team camaraderie takes that ability to go through some uncomfortable moments and you got to be balanced mentally, spiritually, emotionally, be able to handle things like that. So I definitely have first-hand experience, I don’t want to make mental health a trend.

“In actuality, it’s one of the most important things that you need out here to be great in anything you do. We all are supportive, we all go through our own things, but we can understand and meet him where he’s at and just have him enjoy the game. Rather than make it feel like it’s something he’s forced to come to at all. So I feel good.”

"החופשה" שבן סימונס לקח ב-2021-22 הייתה כולה בגלל עיוותים מנטליים. הוא טוען שהכל מאחוריו. הוא נשמע בטוח במסיבת העתונאים ונראה בטוח – נהנה ממש – להיות שוב על הפארקט. כשקיירי ובן שיחקו יחד, ראית שאור שניהם הואר באושר. לפחות לי זה נראה כך.

3. זאק לאו מגלה שמילווקי באקס מעוניינת בג'יי קראודר

בתכנית הפודקאסט שלו (https://www.espn.com/radio/play/_/id/34676315) הוא מגלה שמאז פיג'יי טאקרהקבוצה מרגישה בחסרונו ומנסה למצוא שחקן כמוהו, והאחד שמזכיר להם אותו יותר מכל אחד אחר הוא קראודר. שתי הקבוצות מדברות.

4. אנטוני דייויס מגלה שהוא בייש את הפארקט בקליעות לשלוש בעונה שעברה כי שיחק עם מפרק כף-יד דפוק

אחת הסיבות שהלייקרס זכו באליפות בבועה ב-2020-21 הייתה קליעתו של הגבה (היחידה) מהשלוש. כמעט 40 %. בעונה שעברה הוא צלף מאותו מרחד באחוז מביך של 18%.

כולנו יודעים ש-AD החמיץ 42 משחקים בגלל פציעות לברך ולכף הרגל, אבל רק אתמול הוא גילה שהייתי לו עוד פציעה והוא שיחק איתה – מפרק כף היד של היד הזורקת.

הוא אמר אחרי אימון הערב אמש:

"A lot of people don't know this, but since January I was battling a wrist injury the whole year," Davis said. "So it was affecting my shot and everything. That's not an excuse but it was tough for me to shoot how I wanted to shoot. I couldn't really follow through."

How bad was it?

"I couldn't follow through," Davis said. "Anytime I followed through it was very painful. And .I had to try do that over and over."

תודו שכל הכבוד לגיבור שלא התלונן ולא בכה כשכולם עלו ודרסו אותו. הוא חיכה עד עבור הזעם, ועתה כשאף אחד כבר לא שם קצוץ הוא מעמיד דברים במקומם, סתם ככה כדי שההסטוריה תתיישר.

אני מבקש שכל ההייטרים יקראו זאת עתה מילה במילה מבלי להוציא מילה רעה עד סוף הפסוק:

"I'm 100 percent healthy," Davis said. "I feel great. You can ask guys around here, I'm really shooting the ball. So, I'll be ready. Wherever coach puts me on the floor, midrange, post, perimeter, if I've got a shot, I'm going to shoot it."

5. פרנק ווגל בשני אימוני דאלאס הראשונים. האם הוא יהיה עוזר מאמן לג'ייסון קיד? אלה השמועות האחרונות

6. סטיב בלמר, בעל הקליפרס, הוא בעל הקבוצה העשיר בעולם

פורבס מגזין פירסם את הונם של בעלי הקבוצות העשירים בעולם. סטיב בלמר שהיה ה-CEO של מיקרוסופט משנת 2000 עד 2014 עזב את מיקרוסופט עם 83 מיליארד דולארים. היום הונו ירד ב-13 מיליארד בגלל ירידת מניות מיקרוסופט, אך גם עם 70 מיליארד הוא עדיין שמיני בעושרו בעולם.

פורבס מפרסם את עשרת בעלי הקבוצות העשירים בעולם והרשימה היא בדומיננטיות של בעלי קבוצות הפוטבול האמריקאי, ה-NFL. רוב וולטון (שהוא בעל WALMART), שרכש את הדנבר ברונקוס (פוטבול) ב-4.65 מיליארד הוא בעל הקבוצות השני בעושרו הנערך ב-56.7 מיליארד.

6 מ-10 בעלי הקבוצות העשירים ביותר הם בעלי קבוצות NFL. כנראה שההשקעה בקבוצות פוטבול היא הריווחית ביותר כי, לפי פורבס, שווי קבוצות ה-NFL עלה ב-1,500% בממוצע מאז 1998.

דן גילברט, בעל קליבלנד קאבס, ירד מבעל הקבוצות מס' 2 בעושרו למקום 6, למרות שערך הקאבס עלה, אבל מרבית עושרו הוא מבעלותו ב-ROCKET MORTGAGE – החברה שהוא יסד, שערכה בבורסה ירד.

ג'רי ג'ונס, בעל קבוצת הפוטבול דאלאס קאובויס מ-1989 שהוא עתה מס' 7 בין בעלי הקבוצות העשירים ביותרראה את הונו מתעצם ל-16 מיליארד כשערך הקאובויס בלבד עלה ב-75.8% מדהימים בשנה האחרונה בלבד! הדאלאס קאובויס מוערכת היום ב-8 מיליארד דולארים, ובכך היא היום קבוצת הספורט העשירה ביותר בעולם. (http://he World’s 50 Most Valuable Sports Teams 2022(נפתח בטאב חדש) forbes.com/sites/mikeozanian/2022/09/08/the-worlds-50-most-valuable-sports-teams-2022/?sh=46d5186e38)

Carolina Panthers owner David Tepper is No. 3 overall. Robert Pera, owner of the Memphis Grizzlies, is No. 4 and New York Mets owner Steve Cohen is No. 5. Cohen and Ted Lerner, owner of the Washington Nationals, are the only baseball owners in the top 20 of the rankings.

Of Forbes' 400 richest people in the world, 50 sports team owners are on the list.

Copyright: © ESPN Enterprises, Inc. All rights reserved.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
105 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

רק בריאות לציון ולדייויס.
.
קראודר למילוואקי זה רעיון טוב למילוואקי, פחות לפיניקס אם הן יפגשו בגמר, אבל גם תלוי מה יגיע בכיוון ההפוך. מניח שתהיה כאן קבוצה שלישית כלשהי.
.
קיירי זה לא הבחור שביקש טרייד מברוקלין לפני כחודשיים? האווירה שם השתנתה כל כך מאז יולי? תמהני…
.
סימונס לא רלבנטי עד שיוכח אחרת.
.
תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

shadow
shadow
30/09/2022 4:11:14

לדיוויס יש הרבה יותר מבעיה בכף היד, אם רק היה מישהו שמסביר לו שפציעה בכף היד כנראה מעידה על עוד בעיות בשרשרת וגם יכולה לגרום לפציעה במקום אחר.

Smiley
30/09/2022 4:27:02

איך מישהו רשם פה … זה שלב ה"ירח דבש" לקראת העונה. כולם מחייכים ואופטימיים. ניפגש לראות מה המצב אחרי 10-20 משחקים בתוך העונה.
.
זאיון בריא ובכושר, וככה הוא נראה לפחות לפי התמונות, זה בפוסט רציני לפליקנס שיכולים לראות את עצמם מתמודדים על ביתיות בפלייאוף. עד כדי כך הוא לדעתי שובר שוויון.
הלייקרס צריכים להתפלל שדיוויס ישאר בריא כל העונה כי בלעדיו הם מגרדים את הפלייאין.
הנטס על הנייר עם סגל שאולי הוא המוכשר בליגה. הבעיה היא האגו והראש של השחקנים שאמורים להוביל את הקבוצה.

thejanitor
thejanitor
30/09/2022 5:34:00
Reply to  Smiley

משום מה יש לי תחושה שהאגו והראש של שלושת הההד קייס האלה (קיירי דוראנט וסימונס) יהיו באידיליה מושלמת והנטס יקחו אליפות מזרח

אשך טמיר המקורי
30/09/2022 6:31:30
Reply to  thejanitor

ברור שהם הפייבוריטים. הם גם היו הפייבוריטים בעונה הקודמת.
הסבוטאז' של הארדן, האולטימטום על קיירי והפציעות חיסלו אותם.
יש להם סגל פסיכי

thetroll
thetroll
01/10/2022 22:14:56

מסכים . מכל המעורב הזה הכי התחברתי לתמונה של סימונס מול קיירי באימון. סימונס נראה זורח מאושר. יוצאת ממנו עננה כזאת של אור. הוא מפיץ אור נגוהות סביבו. תחושה שלי הוא עולה ל 100% מהשלוש השנה. אם תהיה טכנית לטובת ברוקלין נאש יורה לסימונס לזרוק מהקו לא לדוראנט. רואים שיש שם כימיה מושלמת בקבוצה. רואים שסימונס בריא כמו שור הבא. אפילו כמו חזיר בר בחיפה (דניה). זה העונה שלו. במיוחד שאין עליו לחץ לזרוק נאש אמר לו שמבחינתו הוא יכול לא לזרוק זריקה אחת כל העונה. בפליאוף שתיים במשחק. אושר.

thetroll
thetroll
01/10/2022 22:33:19

יש גם שמועות חזקות בליגה שהנטס ביקשו אישור מיוחד מסילבר לפרק את הפרקט ליד הספסל בגודל 1.00×1.00 מ"ר שלהם ולמלא את זה באדמה ושסילבר אישר!! המטרה: לשתול עץ בננות שכשהקוף שובר את הצום הוא לא יצטרך ללכת עד לחדר ההלבשה אלא פשוט לטפס ולקטוף כמה שהוא רוצה. יש לי אישור סופי לשמועות האלה מחבר שלי בקיבוץ נען. הוא אישר לי שהנטס הזמינו טפטפות במשלוח מיוחד. ויש לי גם חבר שעובד כנער מגבת באולם של ברוקלין אמר לי שהם מפרקים את כל היציע שמאחורי העץ כדי שזה לא יסתיר לאוהדים. עזוב נו. מצב אידיאלי בברוקלין. אלופים בטוח. הרמוניה

עידן
עידן
30/09/2022 4:40:55

למילווקי אין שום דבר לתת לפיניקס על קראודר.צריך קבוצה שלישית בטרייד כזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/09/2022 6:16:14
Reply to  עידן

קראודר שחקן חופשי בסוף העונה שעושה בלגן בחדר הלבשה של פיניקס ומעוניין לעזוב בכל מחיר, הערך שלו כרגע סופר נמוך. אני לא בטוח עם הוא מבין שבמילווקי הוא יהיה שחקן ספסל (זאק לאו דיבר על כך שהם רצו את גרנט). בכל מקרה טרייד כזה יהיה סביב גרייסון אלן אם יקרה

עידן
עידן
30/09/2022 4:42:27
Smiley
30/09/2022 6:27:30
Reply to  עידן

פייבורס מסמן וי על כל התחתית של הליגה

thejanitor
thejanitor
30/09/2022 5:30:42

https://youtu.be/_vgZuIXk3IA
.

קוואי אמר לגיגי רדיק שהוא היה בטוח שהוא סגור בלייקרס, נסע לנפוש במקסיקו ואז קייל לאורי מסמס לו שהלייקרס עשו טרייד להביא את הכותל המערבי 🤣

thejanitor
thejanitor
30/09/2022 5:37:45
Reply to  thejanitor

קוואי=דרוזן

אשך טמיר המקורי
30/09/2022 6:00:41
Reply to  thejanitor

חחחחח איזה אידיוטים
מזל שהם כאלה מפגרים 😂😎

ברוך רובין
ברוך רובין
30/09/2022 6:07:33

לא להאמין כמה מפגרים יש בליגה.דיוויס מצחיק ממה הוא נפצע בכף יד? כל שחקן שמשחק גרוע שיחק פצוע…

yaniv
yaniv
30/09/2022 8:21:32
Reply to  thejanitor

כל כך מעצבן כאילו איך לעזאזל חשבתם שעדיף את הכותל המערבי על דרוזן 🤦🏻🤬

אשך טמיר המקורי
30/09/2022 9:21:36
Reply to  yaniv

חושב שגם יכולתם להביא את באדי ולהשאיר את קרוסו, לא?

yaniv
yaniv
30/09/2022 10:35:59

אחד מהם בטוח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  thejanitor

הטעות הגדולה ביותר בקריירה של לברון, ואירוע שמחייב ועדת חקירה ממלכתית.

אשך טמיר המקורי
30/09/2022 5:55:34

תודה דוק, מעניין מאוד

ירון, החלום
ירון, החלום
30/09/2022 7:26:49

בס"ד
תודה מנחם.
בינתיים זה כמו ירח דבש, הרבה מתוק. נראה מה יקרה כשיתחילו הלחצים.

שי אבן צור
30/09/2022 7:38:34

במדיה דייז האלה הכל כ"כ אידילי
מעניין כמה מזה יחזיק מים

צפנת פענח
צפנת פענח
30/09/2022 8:28:10

זאיון ויליאמסון
אנטוני דיוויס
בן סימונס
קיירי איירוינג
והזוכה בתחרות שחקן התיאטרון של השנה הוא ?

shadow
shadow
30/09/2022 15:28:04

נפלת עם קיירי בסוף. חבל התחלת טוב🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/09/2022 8:35:08

תודה מנחם,
"הוא הגיע לקבוצה שהאווירה בה היא אידיאלית בשבילו כפי שהיא בשבילי" – דברי קיירי אירוינג
"זאיון ויליאמסון נראה נפלא, ושלט ל-ח-ל-ו-ט-י-ן במשחק בין-קבוצתי"
מה שקורה בליגת הWWE בטרום הצגה מזכיר לי טרום בחירות לאוכלי חינם הבאים בישראל.
"קומי פטתי וקצת טרגי" כדברי המשורר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/09/2022 8:42:51

פתטי פתטי פתטי

asaf
30/09/2022 8:53:53

זאיון פוטנציאל עצום וזה ברור העניין הוא תמיד אורך חייו ובריאות . אם יגיע לאזור 60 משחקים העונה המצב של השקנאים מעולה. קיץ בלי הבטחות על בן סימונס זה לא קיץ, איך עוד לא יצא סרטון קליעה? קראודר לבאקס יכול להיות לא רע למילווקי , יכול בהחלט לסגור פינה.

Florida man
Florida man
01/10/2022 16:56:25
Reply to  asaf

מיאמי ילכו חזק על קראודר במיוחד אחרי שלא מצאו מחליף אחרי עזיבתו של טאקר לפילי

דוקטור רזי הופמן
30/09/2022 8:54:27

קצת מוקדם, אבל גמר חתימה טובה לכולם.
לגבי ציונה (והעין המקולקלת), כשהוא בצבע מתחת לסל אין שום דבר שיכול לעצור אותו, אולי אמביד?
הוא פשוט טנק שלא צריך להשתמש בידיים בשביל לדחוף. פשוט הגוף הקצר והמאסיבי שלו עושה ת'עבודה.
מעניין אם ישחקו עליו פנימה. זה יכול להיות מעניין לתת לו לקלוע רצוף 5 סלים מבפנים, מתחת לסל. בטח חלק יקבל ב-אנד וואן.
שליח הפיצה בכה מאד
ציון לא רוצה בו עוד
ומוכר הציזבורגריים
מתייפח שבעתיים
🙂

asaf
30/09/2022 10:20:34

השווארמיות בניו אורלינס חוששות מירידה חדה בהכנסות
🤣

דוקטור רזי הופמן
30/09/2022 10:31:31
Reply to  asaf

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אכן, ברוח החג.
🙂

אשך טמיר המקורי
30/09/2022 9:25:36

פיניקס בדיפ שיט
ראיתי עוד מהריאיונות של אייטון ביום המדיה והוא מבואס טילים שנשאר שם.
הנתק בינו לבין המאמן בלתי ניתן לגישור.
המצב איתו זה לא לבלוע ולא להקיא. הטרייד עליו זה עניין של זמן.
בנוסף יש את הרגשות השליליים עם קראודר.
ואז כל עניין סארבר.
הקבוצה הזו מפורקת, קללת הרשע פגעה בהם כמו הוריקן איאן בפלורידה.
ינסו להתחזק בשחקני כאן ועכשיו בטרייד על אייטון אבל הם גמורים כקונטנדרית.
הנה סקיפ ושאנון מדברים עליהם:
https://www.youtube.com/watch?v=oPZnIips8Ow

גיא רוזן
30/09/2022 10:33:40

לטמיר במדי ה-ללל יש כבר ארבע אליפויות. מכובד.
יאללה, טמיר. תעשה "לברון" ותביא אליפות נוספת במדי קבוצה חדשה!
!GO להב"א GO
אתה ודה שוט זה מה שהיינו צריכים בשביל סיכוי לאליפות!

דוקטור רזי הופמן
30/09/2022 9:32:52

לחובבי מכבי תל אביב, אין דיומא אבל בראון הגיע חד מאד מאליפות אירופה ועם דאבל דאבל יפה מאד.
קטש צריך לעשות את העבודה ולהביא השנה את הלחם והחמאה, חמאה על חלה לפי סבתא סוניה ז"ל.
https://www.israelhayom.co.il/sport/israeli-basketball/article/13118379

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/09/2022 10:00:11

יאללה, שתתחיל כבר העונה.
תודה רבה על המעורב המעולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתם אוכלים כל מעורב שהwwe מאכיל אתכם ציון ככה וככה אפשר לחשוב שמרו עליו שם באימונים בצבע חח.
בן סימונס תמיד בא חד ונהדר בפתיחת כל עונה 😉

דה שוט
30/09/2022 10:20:14

תודה מנחם אחלה מעורב.
1. דיוויס לא יכול לבוא פתאום ולהגיד "השנה אני משחק" לדעתי הוא כבר מעבר לשיא, ייתן הצגות אבל לא מספיק. יש כוחות חדשים בליגה.
2. על פיניקס נאמר כבר הכל. אני עם הטמיר בתחזית השלילית לגביהם אז אולי עוד יש להם סיכוי… חחח בשורה התחתונה אייטון ממורמר ומוגבל, פול הזדקן ובעיקר נחשף, הספסל לא עמוק וחסרה שם יצירה. בוקר הולך לעבוד קשה השנה.
3. מינסוטה הכוכב העולה, יסיימו טופ-5
4. המערב השנה ירתח. בהינתן בריאות יש שם כוחות גדולים: קליפס, ג"ס, דנבר, ממפיס, מיני, דאלאס, נ"א (ציון?), פיניקס ואפילו הלייקרס. לא בהכרח בסדר הזה.
5. הדברים של יאניס ויוקיץ' על אירופה, שמתחברים לדברים שאמר בעבר לוקה, והדרך שבה 3 המדורגים ראשונים של espn הודחו ברבע ובשמינית – כל אלו מחזקים את הדברים שאמרנו כאן כבר לפני שנים. בעונה הרגילה ב-NBA לא שומרים. הכל בידור וסטאט. לפעמים יש הבלחות וקבוצות ששומרות מיד צפות למעלה (ג"ס, מיאמי) אבל עם 200 מיליון בבנק וחוסר חשיבות למשחק בודד, למה שמישהו ישמור?
6. עדיין – מעדיף כישרון על "מלחמה". יאללה wwe ברינג איט און, עונת המלפפונים מיצתה את עצמה (כבר בשלהי יוני חחחח)

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 10:26:45
Reply to  דה שוט

הבעיה של דיוויס היא בראש. תן לגרין את הגוף של דיוויס ויש לך MVP כל שנה שניה.
פיניקס זו טרגדיה לאוהדים, אבל יתכן שיזכו בבעלים טוב וזה ישנה הכל.
מסכים לגבי הערכה על המערב. אבל פציעות של שחקנים מובילים תפגע בשני קבוצות (ממוצע רב שנתי) מהעשר החזקות.
קבוצות הולכות למקום שהמאמן שהן מכוון אותן, מאמן שנותן דגש על הגנה ירוויח, בתנאי שההנהלה תדאג להעיף מי שלא מישר קו עם דרישות המאמן.

דה שוט
30/09/2022 12:28:29

דיוויס בעיקר נפצע הוא כבד מדי בשביל המפרקים שלו, אבל אני חושב שהוא לא ממש רוצה לשחק "בשביל" לברון אז יש משהו במה שאתה אומר.
עקבתי מרחוק אחרי כל הנאצות לסארבר שרצו כאן באתר – לא יודע כמה הוא גרוע – נראה לי שיש גרועים ממנו. בסך הכל בנה קונטנדרית וקבוצת צמרת גבוהה מבחירות דראפט וטריידים מוצלחים, עם משחק מאוד קבוצתי. זה כל כך גרוע?

shadow
shadow
30/09/2022 15:30:33

בעיה בראש ובעיה בגוף הולכים ביחד זו אותה המכונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אם היה לי 200 מיליון אפילו מהספסל לא הייתי קם איזה שמירה חחח. הייתי מטייל שם כמו דמיאן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני חושב שדיוויס יתן עונה מפלצתית עד כמה שנשקץ יאפשר לו אתה יודע בסוף השקץ צריך.לשבור את השיא של קארים ולהיות מדורג לפני דיוויס במירוץ לmvp אחרי זה הנצחונות 😉

דה שוט
30/09/2022 12:25:45

את לברון לא מעניין MVP אין לו סיכוי הוא רק רוצה את השיא של קארים ואני מניח שישיג אותו.
דיוויס לא יכול לתת ריצה ארוכה ברמה גבוהה, או שייחלש או שחו"ח ייפצע וייאלץ לנוח. ראיתי שהוא מדבר על 82 משחקים זה נראה לי בדיחה. הלוואי שאני טועה, אם ראס יישאר שם הם יהיו טובים. לברון רק מפריע אבל אין מה לעשות חייבים לסחוב אותו.

דה שוט
30/09/2022 16:22:45
Reply to  מנחם לס

ברור

shadow
shadow
30/09/2022 15:30:59
Reply to  דה שוט

דה שוט מה זה מעבר לשיא? אין דבר כזה.

shadow
shadow
30/09/2022 15:36:00
Reply to  shadow

אתה יכול להגיד שהוא לא בכושר כדי למצות את הפונטציאל שלו שעדיין לא מומש ומה הפוטנציאל שלו זו כבר שאלה בפני עצמה. אין כמעט אף שחקן בליגה הזו שממצא את הפונטציאל שלו. שחקנים שנפצעים בוודאות מעולם לא הגיעו ל"שיא" הכושר שלהם, אחרת לא היו נפצעים.
דבר נוסף, כולם שם משחקים עם נעליים, ככה שמראש הם שמים תיקרה לאותו פוטנציאל ומסכנים את עצמם בפציעות.

דה שוט
30/09/2022 16:22:04
Reply to  shadow

שאדו אני לא יכול להכנס לענייני בריאות כי א י לא מבין בזה.
דיוויס היה בשיא שלו עד כה – בבועה. כשמה כן היא – בועה של מציאות מקבילה, תנאי מעבדה. הוא היה מצויין גם לפרקים בניו אורלינס. בצעירותו.
לגבי הנעליים והבריאות – קודמינו חיו חיים מאוד טבעיים. הרבה יותר טבעיים משלנו. בלי רפואה מתקדמת, תוספי מזון, מזון מעובד, חיסונים וניתוחים מורכבים.
הם חיו עד גיל 40 בממוצע…
אני מאוד בעד ״הטבע״ אבל לא כל דבר מלאכותי בעיני הוא בהכרח רע או פוגע.
אבל באמת שאני לא מבין בזה מספיק כדי לבסס עמדה ממשית. אלו בעיקר תחושות בטן.
🙂

shadow
shadow
30/09/2022 18:46:25
Reply to  דה שוט

אני לא יכול לשכנע אותך בשקרים שמאכילים אותך על העבר אבל אם תחשוב על זה מספיק אתה גם תגיע למסקנה. אין לנו באמת מושג. בטח שלא על אבותינו מלפני 2000 שנה ו 5000 שנה ויותר.
"רפואה מודרנית" זה פרדוקס. מי שחי שנים רבות זה מי שבריא לא מי שצריך את "חסדי" מערכת ה"בריאות". לא סתם קוראים לזה בתי חולים.
הצהרה שאתה לא מבין בבריאות היא שינה עמוקה. אין אף אחד שמבין בבריאות שלך והגוף שלך יותר ממך. אם תשקיע זמן בלהסתכל פניה ולסנן את הרעש תגלה בעצמך.
כבר רשמתי פה כמה פעמים שכמו במטריקס אתה צריך "to unleran" את רוב הזבל שהינדסו לנו לראש במשך השנים במפעלי האינדוקטרינציה השונים במשך השנים.
.
"השיא שלו עד כה" זו רק נקודת ייחוס. אתה אמרת "מעבר לשיא".
ברור שלא כל דבר מלאכותי "פוגע" אבל זה לא העולם שאתה חי בו.
אתה חי בבית מבטון לא? כמה זבל צורת החיים שלך מייצרת ומי השית אותה עלייך? אבל אתה מאוד "בעד" הטבע.
זו לא ביקורת אלה ואם זה נשמע ככה אני מתנצל מראש, זו הזמנה להתבוננות.

דה שוט
30/09/2022 19:38:13
Reply to  shadow

אחלה תגובה מסכים עקרונית אבל יש לי השגות. לדעתי אתה יותר מדי שחור ולבן. יש אפשרויות מתונות
יותר. לא הייתי פוסל את הקידמה באופן קטגורי. לצערי לא אוכל להכנס לזה עכשיו. אולי בהזדמנות בהמשך.

shadow
shadow
30/09/2022 20:48:17
Reply to  shadow

אולי מהצד שלך זה נראה שחור לבן? זה ספקטרום. איפה שהאנושות נמצאת כרגע זה לא מקום אידאלי לפרטים שמרכיבים אותה.
אתה דווקא נשמע כמו מישהו שאינטואיטיבית כבר מבין רק לא מחבר עדיין את הנקודות וזה מובן, חיי היומיום כל כך מושחתים שזו הסחת דעת מתמשכת.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 10:22:03

פינת ג"ס (מעתיק מאתמול):
.
היום, 1300 שעון ישראל, ג"ס משחקת נגד וושינגטון (ערוץ 56 ביס).
.
הנושא המדובר ביותר הוא החוזה של גורדן פול. חוזה מקס לשחקן במחזור שלו עומד על 33.5 מיליון דולרים לשנה הראשונה. לג"ס אין סיבה לחתום איתו על חוזה כזה כי היא לוקחת את כל הסיכון למקרה של פציעה חו"ח (מלח, מים, מלח, מים). מאותה סיבה גם לפול יש ענין לחתום כבר עכשו. הוא לא זיון או ג'ה שיקבלו מקס גם במקרה של פציעה. אז השאלה כמה הנחה.
.
הבדיחה אומרת שלשני הצדדים היה קל יותר להגיע לסיכון אם טיילר הירו היה חותם על חוזה מול מיאמי. פול והירו גדלו יחד באזור מילוואקי ומנהלים תחרות סמויה. בדראפט ובשנה הראשונה הירו הוביל בהרבה אבל מאז פול עקף אותו ולכן יקפיד לחתום על חוזה גדול יותר כמה גדול יותר, בדולר.
.
חוזה של 26.6 מיליון דולר ישלם לפול 120 מיליון. יותר מברונסון ואנפרני סימונס. אבל פול, שיש לו בטחון עצמי רב, רואה עצמו טוב מהם וגם מוכן להמשיך להיות שחקן שישי ולכן לדעתי יבקש חוזה של 28.85 מיליון דולר שישלם 130 מיליון דולרים בארבע שנים. הנחה של כ 15 אחוזים ממחיר המקס. יתכן ויסכים שהסכום הזה יכלול בונוס של 1 מיליון עבור אליפות. בונוס כזה לא נכלל בסכום החייב במס במידה ולא משולם.
.
השנה, בניגוד לשנה שעברה, ג"ס תזדקק לדקות טובות של וויסמן בפליאוף. כמה דקות? 10 – 12.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גו3דן פול לא קרוב להיות חוזה מקס אבל בליגה שפורטר קיבל כזה גם הוא צריך לקבל.
ההתלהבות סביב פול היא מאד גדולה פה. גורדן קלארקסון משופר. חוזר ואומר. אחלה שחקן אבל לא קרוב לקליבר של הגדולים. קודם שבכלל ישמרו עליו 😉

Dor
Dor
30/09/2022 12:24:16

לא שווה חוזה מקס, בטח כרגע. צריך לתת לפחות עוד עונה ברמה גבוהה ולהראות פוטנציאל לסחוב קבוצה גם בלי סטף

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 22:13:56
Reply to  מנחם לס

תודה

Florida man
Florida man
01/10/2022 17:03:02

היכן הימים שרק יחידי סגולה קיבלו חוזה מקס? היום כל שחקן שנותן 5 משחקים טובים ברצף דורש חוזה מופקע ואז הולך לישון על האף.

Smiley
30/09/2022 11:02:43

אחרי האזרחות הצרפתית אמביד קיבל גם אחת אמריקאית

Dor
Dor
30/09/2022 12:26:03
Reply to  Smiley

הוא רקד בחתונה יהודית לא מזמן. טלפון לשמעון מזרחי והוא מעודד מהספסל את זלמנסון וסורקין נגד איסלנד במוקדמות אליפות אירופה 26

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

האמריקאים מפחדים מהאולימפיאדה עם צרפת עם אמביד הם יודעים דוראנט וסטף יהיו זקנים בעוד שנתיים ובלעדיהם הסיכויים לא משהו אז הם רוצים שאמביד ישחק אצלם ככה מונעים ממנו לשחק גם בצרפת וגורמים לו לשחק אצלם חחח. מקווה שישחק בצרפת.

Berch
30/09/2022 11:05:07

אחלה מעורב
הקרקס הנודד של טרום העונה ממשיך לשעשע, לפזר נצנצים וקשתות בענן בעוד היוניקורנים מסתובבים בין בריכות של מי וורדים ונותנים לקהל לצלם וללטף את רעמתם הזוהרת.
ממש נחמד
ממש
🤣

דה שוט
30/09/2022 13:44:04

צופה עכשיו בגולדן נגד ווש שידור ישיר מיפן
איך לוני ו-וויגינס לקחו אליפות? או שבוסטון חלשים או שסטף היה באמת תותח. נראה לי שזו אחת האלופות הפחות חזקות. לוקה פתח להם את הדרך.
ווייסמן בהחלט פוטנציאל – נראה טוב. וושינגטון מעניינים. יש כישרון שם זה בטוח. גם אתלטיות. דני בינתיים פצוע ולא משחק.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 13:52:57
Reply to  דה שוט

חלודה.

דה שוט
30/09/2022 15:09:06

מסכים וייסמן נראה מבטיח – מסכים גם עם גילרי חחחח
🙂

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 14:14:46
Reply to  דה שוט

ג"ס תהיה אחת ההגנות הטובות בליגה. ההגנה של וויסמן השתפרה. ממוקם בסדר. הוא עדין לא לוקח ריבאונדים אבל הוא מסיט כדורים לידים של שחקנים אחרים.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 14:36:15
Reply to  דה שוט

דה וינצנזו קרציה.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 14:57:03
Reply to  דה שוט

גימס ויסמן נתן את המשחק הטוב ביותר שלו בשנה וחצי האחרונות.

עידו גילרי
30/09/2022 15:06:38

רן פריסיזן…אל תתחיל בפול גז.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 15:34:59

כאילו על מה נכתוב, על פוטין המטורף? עדיף ויסמן

עידו גילרי
30/09/2022 15:40:03

יש בזה משהו…

shadow
shadow
30/09/2022 18:48:27

https://youtu.be/modKltffu_w
.
רן אם יש לך כמה דקות צפה בדיון הזה, אולי זה יגרום לך לספק, אפילו אם הקטן שבקטנים זה מספיק.
אשמח לשמוע את דעתך🙂

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 19:35:24
Reply to  shadow

ספק במה? ראשית אני נזהר מאד מלקבל כעובדה מוכחת דברים שעוברים באינטרנט על ידי גורמים עצמאיים. נכון שגם רשות חדשות/ אקטואליה מסורתיות לוקות באי דיוקים אבל בכל זאת לחלקן יש קרדיט ארוך שנים (שיכול להתמוסס בתקופה קצרה)
.
הקשבתי רק כדקה או 2 והספיק לי לשמוע את הבחור מגחך על ההגדרה של "משאלי העם" שהרוסים הכריזו שביצעו בשטחים שבשליטתם כדי לבין את רוח הדברים.
.
4 מספר נקודות לגבי ה"משאל". המחוזות הללו כבושים על הרוסים. זו עובדה שגם הם עצמם מודים בה, גם אם הם קוראים לזה שחרור. למעשה כבושים בחלקם. חלק גדול מהאוכלוסיה הקבועה של המחוזות ברח לאזורים אחרים באוקראינה, חלק (לא גדול כנראה) הועבר לשטחה של רוסיה ולכל ענין ודבר אלו שנמצאים (אחוז קטן מאד ככל הנראה למעט מחוז דונבס שהיה בשליטת הרוסים כבר מ 2014) נמצאים תחת משטר כיבוש ואינם אנשים חופשיים. התנאים האלו לבדם פוסלים אפשרות לקיים איזה שהוא הליך שמיועד לקבוע העברת שטח ארץ ממדינה למדינה . למעשה גם אם כל התושבים המקוריים היו שם ולא היה מתקיים משטר כיבוש עדין לפי החוק של רוב המדינות אין להם יכולת להחליט על מעבר למדינה אחרת (למשל כל תושבי אילת בהצבעה מאורגנת ומסודרת יחליטו שהעיר עוברת להשתייך למדינת ירדן). אז כן ה"משאל עם" הזה הוא בדיחה עלובה.
.
לגבי צינורות הגז שהוא חגג על כך שגורמים מערביים הודיעו שהם חובלו. אני לא חושב שכל אחד מבין שמצב שבו יש 3 או 4 הבקעויות ענק בצינורות שמיועדים לעומוד בעומסים בדיוק כדי שלא היו בהם הבקעיות נובע מסוג כל שהוא של חבלה. העומק שלהם (כ 70 מטרים) והעובדה שהים הבלטי מנוטר היטב על ידי שוודיה (וכנראה גם ארה"ב) וגם על ידי הרוסים מקשים מאד על גורם שאין לו אמצעים מיוחדים לבצע את זה. רוצה לומר יש רק מספק מאד מצומצם של מדינות שיש להן יכולות כאלו.
.
הגז הרוסי מועבר לאירופה במספר צינורות, שנים אחד דרך טורקיה שמזרים גז להונגריה בין היתר והשני דרך אוקראינה שמזרים גז לגרמניה ופולין אם אינני טועה עדין פועלים. הצינורות שחובלו , אחד מעולם לא הופעל עקב פרוץ המלחמה וההזרמה של הגז לגרמניה בשני הופסקה למעשה על ידי רוסיה בראשית ספטמבר אחרי שלרוסים התברר שהגרמנים מצליחים לאגור חלק מהגז. דעתי היא שהרוסים הם שביצעו את החבלה דעה אחרת גורסת שאלו דוקא האמריקאים. אני מתקשה לקבל את הטיעון כי האמת דינה להתגלות ולאמריקאים יש הרבה מה להפסיד ביחסים עם אירופה אם יסתבר שהם ביצעו את המעשה. לו טראמפ היה בשלטון היה סיכוי שהייתי מאמין כיון שהוא התגלה כאדם שלא פועל בצורה סדורה ומבוססת על עבודת מטה אלא על פי אימפולסים.
.
בקיצור, משבר הקורונה לימד את כולם שאין יותר מקור סמכות אחד שכול הציבור רואה בדברים אמת. גם אם תמיד היו אנשים שלא האמינו לשלטון לרוב לא היתה להם גישה למקור מידע אלטרנטיבי ולעומתי. הרשתות החברתיות יצרו גורם כזה. לעובדה שאפשר להוכיח שחלק גדול מהאמיתות האלטרנטיביות הן עורבא פרחא אין שום משמעות כי אנשים ממשיכים להאמין למה שהם בוחרים.
.
דוגמא, לא מזמן שוחחתי עם אדם שגדל ברוסיה ואחר שגדל בסרביה. אני טענתי שב WW2 רוסיה נשענה על כמויות אדירות של ציוד לוגיסטחקה ולחימה שקיבלה מהאמריקאים והבריטים. שדרכי האספקה היו בשירות מבריטניה דרך האוקינוס הארקטי ודרך היבשה דרך פרס. הסתבר לי שהם מעולם לא שמעו על זה ואחד מהם אפילו התווכח שלא היתה אפשרות להעביר שירות מבריטניה לצפון ברה"מ. ברה"מ הסתירה את המידע הזה מאזרחיה. כמובן שמי שרוצה לבדוק יכול לפתוח ספרי הסטוריה רלונטיים או לפשפש בארכיוני תמונות והוכח בעצמו אבל זה לא מה שגורם היום לאנשים לקבוע את דעתם.
.
זה מביא להתמוטטות המערכת החברתית (שמבוססת על הסכמות רחבות לגבי עקרונות השיטה החברתית) לאנרכיה ולדיקטטורה.

shadow
shadow
30/09/2022 20:50:14
Reply to  shadow

הספיקה לי התגובה שלך אחרי שני משפטים. זה לא רציני אתה נותן לאגו שלך להוביל.
אם תצפה עד הסוף אולי יהיה על מה לדון. 🤷‍♂️

shadow
shadow
30/09/2022 15:40:16
Reply to  דה שוט

דני שוב פצוע? שחקן כל כך צעיר נפצע? הוא לא אמור להיות בשיא הכושר שלו? אין מה להגיד מקצוענים שם אחד אחד. בטח יש לו נעלי על חלל של חברה שגם דואגת לעובדים שלה גם דואגת לבריאות הלקוחות שלה וגם אוהבת נורא את כדור הארץ והטבע.
שנת ישירים😴😴

shadow
shadow
30/09/2022 15:40:28
Reply to  shadow

ישרים*

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחח

NBA בדם
30/09/2022 16:32:40

פורסם בוואלה (אמיתי) שלברון דוחף שדיוויס יוביל השנה.
דייויס אף סיפר שמתחילת הקיץ לברון ג'יימס "יושב לי על האוזן, ומודיע לי שהגיע הזמן שאקח את המושכות של הקבוצה. אני רוצה להוביל את הקבוצה הזאת, ונרגש מהאתגר שמחכה לנו".
אבל מה שקרה אחר כך הוא לא סיפר: ברגע שדיוויס אחז במושכות, הוא קיבל שברי מאמץ בידיים והושבת לחודש וחצי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחח דיוויס אמר את זה גם בעונה הראשונה בלייקרס כי זה מה שהשקץ מטפטף לו אתה תעשה הכל בעונה הסדירה אבל עדיין ידרגו אותי לפניך ובגמר שלא יהיו פאדיחות 😉
זה דף המסרים של השקץ

yaniv
yaniv
30/09/2022 21:47:08

דווקא בעונה הראשונה זה אכן היה ככה עד הפיילנס😜

דן רוזנבלום
30/09/2022 18:02:10

חמשיר נועז : והנה בא הבאן :

זאיון מחרמן
זאיון מחרמן אותי עכשיו

עוד פיצוץ לפנים ועוד שפך של קסמים

הו זאיון

הראה לי את קוד תודעתך ושם נתערטל נורא…
כי ראשך גבוה מן הטבעת שאתה קופץ בשיא גובהך…

הו זאיון אתה מחרמן
זאיון אתה מחרמן אותי

בוא ועוד תראה לי איך שון קמפ הוא גומי לעיסה.
איך דניס רודמן הוא נמושה.

הו זאיון
בוא ותראה לי איך דחפת את דאנקן לתוך מנוסה.

כל כולך, פר הרבעה.

*Disclaimer: the participant in this textual value is being humorous comedic vicarious and in no way accomplice to any judiciary or corporative legislations in place*

עידן
עידן
30/09/2022 18:21:41

בלייק גריפין חתם לשנה בבוסטון

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 19:36:24
Reply to  עידן

צעד נכון מצידם.

trusttheprocess
trusttheprocess
30/09/2022 19:48:25

למה , הם פותחים בית קברות בגארדן? אפשר לרשום את חמותי ?

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 20:00:58

אתה היית מעדיף את חסן וויטסייד?

trusttheprocess
trusttheprocess
30/09/2022 20:18:08

כן לפחות וויטסייד יחסום כמה זריקות ויקח כמה ריבאונדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת חח

Pistons
Pistons
30/09/2022 19:51:14

מציע לבדוק מה קרה לרגל של אולסי פרי ללא טיפול רפואי כשהטבע עשה את שלו

thejanitor
thejanitor
30/09/2022 20:17:31
Reply to  Pistons

חיפשתי באינטרנט מה קרה, זה מה שמצאתי, האם נכון?
.
״ אולסי פרי, מהשחקנים האהובים והגדולים ביותר של מכבי תל אביב בכל הזמנים, עבר אתמול ניתוח לכריתת רגל בבית החולים תל השומר, כאשר כרתו לו חמישה סנטימטרים מברכו. זה קרה לאחר שפרי עבר תהליך אחר בבית החולים, כשבסופו של דבר כתוצאה מההליך האחר, נאלצו לכרות חלק מרגלו.״
.
אם כן אז משתמע בדיוק הפוך מאיך שתיארת

Pistons
Pistons
30/09/2022 21:19:00
Reply to  thejanitor

שרת – זה לא נכון. הוא אכן עבר הליך רפואי בבית החולים שקשור ללב.
נשפכה לו כוס חמה של תה על הרגל (לא קשור להליך הרפואי) והרופאים לא טיפלו בזה והוא סיים בזה שכרתו לו מהברך ומטה (לא יודע מאיפה הגיעו ל-5 ס"מ היכן שקראת).
שאדו – אל תבזבז את זמני.

shadow
shadow
30/09/2022 21:43:23
Reply to  Pistons

😂😂

shadow
shadow
30/09/2022 20:56:44
Reply to  Pistons

אל תפריע לעצמך לישון. גם בלי התגובה של השרת מאוד מרשימה הלוגיקה שלך.
איך הוא הגיע למצב הזה אמור להטריד אותך יותר.
אם אתה חוטף התקף לב ואיזה הליך פולשני של קצבים זו התקווה האחרונה שלך להישאר בחיים תשאל את עצמך איך קרה שהגעת למצב שאתה חוטף התקף לב.
סכרת לדוגמא מאוד נפוצה בטבע 😅
לילה טוב😴

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 20:02:58

כמויות הרייר שזולג מפיותיהם של אוהדי ג"ס (כולל עבדכם) אחרי המשחק של וויסמן מאימות להטביע את אזור המפרץ.

איש הערפל
איש הערפל
30/09/2022 20:28:11

הלינק לערך הקבוצות ששמת שבור, להלן הלינק:
https://www.forbes.com/sites/mikeozanian/2022/09/08/the-worlds-50-most-valuable-sports-teams-2022/?sh=416d8ba9385c

ניסיתי להבין מהכתבה על פי מה זה מדורג אבל הם לא ממש מפרטים, נשמע לי סתם הזוי לחלוטין ולא מחובר למציאות, את מי לעזאזל הניקס מעניינים שהם אלק שווים 5.8 מיליארד?!?? בפעם האחרונה שהקבוצה הזאת עשתה משהו משמעותי (שנות ה90) מרבית האנשים כאן היו ילדים או אפילו לא נולדו…הפעם האחרונה שלקחו אליפות, לדעתי רק מנחם מכל האנשים באתר (כולל כותב שורות אלה) היה בין החיים.
אם תגיד לי, חוזי טלוויזיה אז אני אענה לך שזה חרטוט אמריקאי רגיל ששייך לעולם הישן. עולם הבייסבול בירידה וזה יקרה גם לקבוצות האלה, אני באמת לא מבין איך לקבוצות כדורגל אירופאיות אין ערך הרבה יותר גדול, החשיפה העולמית שלהן הרבה יותר גדולה.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/09/2022 20:40:08

סלח לי אבל התגובה שלך קצת ילדותית. קבוצת ספורט מקצועי זה עסק וכמו כל עסק הערך של כל קבוצה מורכב מפרמטרים כמותיים, ז"א חשבונאיים, שמבוססעים על ערך הנכסים תזרים הכנסות, הוצאות וכו וגם מפרמטר שנכנה אותו בכלליות מוניטין. מוניטין זה אלמנט לא חשבונאי אבל הוא קיים. הוא מבטא למשל כמה שווה לאדם לומר אני הבעלים של זה וזה ובפועל הוא פרמיה על הערכים החשבוניים. השווי של כל קבוצה נקבע בצורה חותכת רק כשמתקיימת מכירה אבל זה לא מונע מגורמים שונים לתת הערכות שווי . כמובן שיכול להיות שברגע האמת יסתבר שאין קונים במחיר הזה והעסקה תחתם בסכום נמוך יותר אבל לבוא ולומר שהשווי שלך הניקס נראה לך מופרך כי הם קבוצה גרוע זה בערך כמו לומר שהמחיר של רכב יוקרתי מופרך כי לראיה אתה מגיע לכל מקום בנוכות ובאמינות גם בטויוטה קורולה.

Pistons
Pistons
30/09/2022 21:23:22

מוניטין יכול להירשם כנכס במאזן (למיטב זכרוני רק כאשר מדובר במוניטין נרכש ולא במוניטין שנצמח שאיננו נרשם). שמעון תקן אותי אם אני טועה.
בכל אופן, בין המאזן לבין שווי הוגן יש הפרשים.

shadow
shadow
30/09/2022 21:01:00

זה הכל כסף מונופול. עבודה בעיניים. הליגה להלבנת הון.
גם תמונה של עליזה אולמרט והאנטר ביידן שווים "מלא".
לא מזמן באחד המעורבים של מנחם, כתב על מכירה של חתיכת נייר עם אילוסטרציה של שחקן ביסבול שנמכרה באיזה 2 מליון דולר. סך הכל הגיוני😅🤷‍♂️

ברוך רובין
ברוך רובין
30/09/2022 23:09:46

https://frontofficesports.com/warriors-knicks-lakers-nba-most-valuable-franchises-forbes-lee-berke-nba-finals/

ראיתם את ההכנסות של הניקס? הקבוצה שנמצאת בשוק הטוב מכולם שווה יותר מכולם חשבון פשוט, אם הניקס הייתה מצליחה היא הייתה שווה 20 מליארד ולא 6.