מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.אנטוני דייויס: "אנחנו מתחילים את העונה כאנדרדוג וזה יתרון. ואישית? אתם תראו AD שלא ראיתם לפני-כן"

"אנחנו פותחים את העונה ללא כל לחץ. אם נפסיד ונפסיד – זה מה שכולם כותבים שיקרה. אם ננצח ונגיע בטעות לפלייאוף, ישימו כתרים על ראשינו". זה בדיוק מה שהוא אמר במדיה דיי בלייקרס. הוא לא אמר זאת מילה במילה בעברית, אבל הוא אמר משהו דומה באנגלית.

זה מה שהוא אמר כשמסביבו רוסטר של שחקנים שיעלה ללייקרס העונה משהו בסביבות 175 מיליון משכורות.

"אנחנו פותחים את העונה עם A CHIP ON OUR SHPULDER. כמובן שהעולם מסתכל מה נצליח לעשות. אנחנו מרגישים פגועים ובלתי מוערכים וזה ייתן לנו אקסטרה מוטיביישיון".

הלייקרס? עם לברון ג'יימס ואנטוני דייויס אנדרדוג? זה נראה A BIT LIKE A STRETCH. אבל זו תוצאה של עונה שעברה שהייתה DISASTER כשהם התחילו אותה כמועמדים לאליפות וסיימו אותה מחוץ לפלייאוף.

Davis missed 42 games with ankle and knee injuries. LeBron James sat out 26 games. Russell Westbrook struggled to fit in during his first season with the team. L.A. whiffed on several veteran free-agency signings. The Lakers ranked 21st in team defense and 22nd in team 3-point shooting. Coach Frank Vogel was fired, less than two years after guiding the franchise to its first title in a decade in the NBA bubble in Orlando, Florida

אנטוני אומר שהוא מרגיש כפי שהרגיש כשרק הגיע ללייקרס: שיש לו משהו להוכיח, אחרי שבניו אורלינס הוא ניכשל כמעט מכל הבחינות.

"עשיתי חושבים מאז סיום העונה שעברה. אף אחד לא יודע זאת, אפילו בני קבוצתי וחברי הטובים ביותר", אנטוני דייויס אמר. "זה היה דבר פרטי ולכן לא שיתפתי איש במחשבותי. על מה חשבתי? חשבתי על דבר אחד: עליך AD להיות הרבה יותר אגרסיבי. יש לי את היכולות הדרושות אבל ללא אגרסיביות כל היכולות שלי לא באות לידי ביטוי. אני יודע כמה יותר טוב – הרבה יותר טוב – אני יכול להיות אם אשחק אגרסיבי. אז אתם תראו שחקן אחר לחלוטין מזה שאתם רגילים לראות. אני יודע כמה הרבה יותר טוב אני יכול להיות מאשר הייתי עד עכשיו. אני רק אומר".

2. גם ווסטברוק מבטיח שתראו שחקן אחר

"BE AGGRESIVE" אמר AD. והוא לא היה היחיד שאמר זאת כי הוא כשל בעונה שעברה. גם ראסל ווסטברוק אמר זאת. "עלי להיות יותר אגרסיבי", אמר ווסטברוק. "אני לא מאשים את קוץ' פרנק ווגל, אבל זאת עובדה שלא שיחקתי תחתיו עם 'CONSISTENT COMFORT'. אני לא מאשים אף אחד אבל זה לוקח שניים לרקוד טנגו. זוהי עובדה שמשהו לא היה חלק בין קוץ' ווגל ואני, ואני מרגיש שעם קוץ' דרווין האם אני כבר מרגיש COMPLETEB COMFORT.

"דרווין ואני הייתי בקשר כבר מהיום הראשון בו הוא קיבל את משרת מאמן הלייקרס. סתם ליצור תקשורת איתו היה דבר חשוב ביותר עבורי".

עם התקשורת הזו ווסטברוק אומר שהוא פתוח לכל הצעה שהמאמן האם מציע, א-פ-י-ל-ו………ל-ע-ל-ו-ת………מ-ה-ס-פ-ס-ל, דבר שווסטברוק עשה 17 פעמים מתוך 1,021 משחקים בהם פתח בחמישייה.

"Whatever I'm told, I'm told," Westbrook said. "I'm just happy and blessed to be able to play the game I love."

אז מי יהיה הפוינט גארד הפותח, ראסל ווסטברוק או דניס שרודר?

"קודם ששרודר יסדר את בעיות הויזה שלו, יגיע למחנה האימונים, ואז קוץ' האם יחליט", אומר המנכ"ל רוב פלינקה. "ייתכן אפילו שההחלטה תהיה לפי היריב נגדו נשחק בערב מסויים. הכל פתוח"

רק לפני 5 שנים ראסל ווסטברוק היה MVP של הליגה. גם קוץ' האם ולברון ג'יימס מצפים מראסל ווסטברוק חזרה לימיו הטובים. לברון אמר שהוא DEFINITELY בטוח שראסל ווסטברוק יכול להוביל את הקבוצה למוד של נצחונות. אני יודע שבאתר בערך 90% (אם לא יותר) מאנשי הצוות והגולשים משפילים את ראסל בוקר וערב (ותאמינו או לא גם צהריים), אז כל מה שיש לי לומר זה ש-90% (או 95%) מקהילת הופס הם רפי הבנה. אני עם קוץ' האם ולברון ג'יימס בקשר לווסטברוק. ברור לי שעבודה רבה לפני כדי להעלות את רמת ההבנה של קהילת הופס, ולא אנוח ולא אשקוט עד שאשיג את מטרתי, כמו שאומרים החברים שלי מרח' נחלת בנימין.

3. הסיפור עם סרבר ותוצאותיו השאיר הרבה מצוות הסאנס בשוק ב'יום המדיה'

בד"כ 'יום המדיה' הוא יום של כיף. חיבוקים, 'מה נשמע', וכאלה.

ובכן, 'יום המדיה' של הפיניקס הזכיר מין פגישה בבית קברות. ההתלהבות, אמוציה, אקסטזה של עונה חדשה – הכל נעלם. ההתעוררות, התשוקה, והפעלתנות של עונה חדשה – כמו ההתלהבות עם ניצני הפרחים הראשונים בבוא האביב אחרי חורף קר וגשום – התחלפו במין אווירה של הפכפנות, התפקחות, ריקנות, ותמהון. החיוכים נעלמו. שחקנים שלא התראו כבר 4 חודשים בקושי התחבקו. כולם רצו כנראה ש'יום המדיה' היה כבר שלשום כי הם ידעו את מטר השאלות שאנשי מדיה ללא רחמים עומדים להכות בהם.

ידעתם? ראיתם? שמעתם? התערבתם? מה דעתכם? הנה תאור הוגן של המצב והאווירה:

Down the line, the key voices in the organization arrived at the lectern with grim faces and the complete absence of excitement that a media day typically generates.

המאמן מונטי ויליאמס:

"I was in disbelief," coach Monty Williams said. "When you see the bullet points and then when you go through it, um, you start to think about how these things impact the people."

המנכ"ל ג'יימס ג'ונס:

"I would say just a state of shock," general manager James Jones said. "You don't want that around the organization. You don't want that to be the issue."

כריס פול:

"It was tough, just like anybody, reading all the different things," star guard Chris Paul said. "It was more so also the things that people have to endure in the workplace."

דווין בוקר:

"That's tough for me because that's not the Robert Sarver that I know, it's not the Robert that welcomed me to Phoenix with open arms," said Devin Booker, the longest-tenured Suns player, who is starting his eighth season.

על ה-N-WORD שסרבר השתמש בה חופשי-חופשי אומר מונטי ויליאמס:

"That word, I don't like it, never have. Especially when I was younger and I learned what that word meant. I learned how demeaning it was toward humanity, not just black folks," Williams said. "And when I saw the report, I was not happy about it, quite frankly, disgusted. It's not a word you repeat anytime. And when you read the report, you read the bullet points and you see it over and over again in that way, it bothers you."

וכך זה נמשך. סרבר וסרבר ומעט מאד כדורסל מלבד ג'יי קראודר. הוא ביקש להשתחרר מיום המדיה וממחנה האימונים, והקבוצה אישרה לו את בקשתו. הקבוצה ניסתה כל הקיץ למצוא לו טרייד מתאים אבל בינתיים מאומה לא נמצא.

מונטי ויליאמס ניסה להסביר:

"Jae brought a number of intangibles to the team, I think all of our guys would speak in that way about him," Williams said. "At the same time these things happen and you have to transition and move forward. I totally am behind James and how we are handling this."

אפילו עם ההחתמה של דיאנדרה אייטון על 133 מיליון לארבע שנים – שאינדיאנה פייסרס הציעה לו והסאנס הישוו את ההצעה – לא הייתה כל התלהבות. בקושי שאלה וחצי בנידון.

דיאנדרה אמר :

"I just let my agents handle it and I trusted my team," the usually jovial Ayton said flatly. "I don't want to take any steps back.", וזה היה זה. אח"כ הזכירו את ה-224 מיליון של ברוקס המבטיח שהוא יישאר בפיניקס עד 2028, ואיש לא הגיב.

הרגע הקל היחיד בכל 'יום המדיה' העצוב הזה היה:

But there was no positivity following from those moves. In the first 90 minutes of interviews, the only time a smile was cracked was when Booker made a joke about being on the cover of the NBA 2K video game.

4. גם זה היה ב'יום המדיה' של הסאנס, אבל החלטתי שזה חייב פרק בפני עצמו

 

T

 

T

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
82 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
28/09/2022 3:28:44

הדיווח האחרון אומר שדיוויס נפצע מהציפ על הכתף ויעדר 4 חודשים. ראיתם את הנבלה לברון איך הוא מחמיא לווסטבריק ומצד שני מנסה לדרוס אותו מתחת לגלגלים. עם זאת האמת המרה בקשר לווסטברוק חייבת להיאמר אין לו מקום על המגרש הוא איום בשני צדי המגרש וחושב שהוא כוכב, הסיכוי שלו להוביל קבוצה לנצחונות על הפארקט זה בדיוק כמו הסיכוי שלי. תודה מנחם

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 4:14:48

יש שחקנים שהם walking buckets, הוא walking brick

shadow
shadow
28/09/2022 5:26:19

Walking dead☠

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 7:49:52
Reply to  shadow

חחחח

שלהבת
28/09/2022 6:32:57

West-brick
הכותל המערבי

שלהבת
28/09/2022 6:33:18
Reply to  שלהבת

הקוטל המערבי

דוקטור רזי הופמן
28/09/2022 7:17:24
Reply to  שלהבת

הקוטל הערבי

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 7:50:23
Reply to  שלהבת

😂

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 7:50:02
Reply to  שלהבת

גוד וואן!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣 טוב יניר
אם איכשהו ראס וול יגמרו באותה קבוצה זה יהיה צמד הwestwall 😁

שלהבת
28/09/2022 8:55:37

טוב! הם כבר הצליחו להגיע לאותה העיר… באל.איי יבנה בית המקדש

ברוך רובין
ברוך רובין
28/09/2022 11:54:56

ענק!!!

שלהבת
28/09/2022 6:45:17

נפצע מהצ'יפ… ענק ברוך!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מהלייקרס, בסגל הנוכחי, לא נראה הפתעות גדולות, גג סיבוב ראשון לדעתי.
.
המצב בפיניקס לא נוח, מבחינת השחקנים זה רעש מיותר ומציק, אבל מאמין שהם יצאו מזה כשהעונה תתחיל ויתמקדו בפן המקצועי. אולי זה אפילו יעזור להם, נוסח איטליה במונדיאל של 1982 ו-2006. נראה.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/09/2022 4:11:23

לסאנס יש בעיות רגשיות יותר מהשטויות שעל סארבר דבר ראשון זה הטרייד של קראודר, התקפת הפיק אנדרול , החולשה של פול בפלייאוף (הוא מ2005 ״פצוע ״,) השילוב של אייטון בקבוצה (המאמן לא בונה עליו).

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 4:13:54

וואו, האווירה בפיניקס זה לגמרי בית קברות… סארבר, קראודר, ואז הריאיון עם אייטון… וזה עוד אחרי המהלומה האדירה שספגה הקבוצה בהדחה מהפלייאוף במשחק המשפיל.
הקבוצה הזו גמורה.
סארבר ה"גזען" העסיק מאמן שחור ו-GM שחור.
מקווה שיגיע באמת בעלים חרא לאירגון הזה.
.
הלייקרס? ריקבון כרגיל. AD אחד המאכזבים בהיסטוריה – פוטנציאל על-חלל שבוזבז בגלל אופי רקוב, חוסר מאמץ ורצון להשתפר, ואדישות.
יהיו קצת יותר טובים השנה, אבל לא פקטור במערב.
.
תודה רבה דוק

ברוך רובין
ברוך רובין
28/09/2022 5:31:43

אני אתקן סארבר העסיק מאמנים וGM שחורים, כמובן שסארבר ״הגזען והמיזוגן״ העסיק לראשונה בליגה עוזרת GM אישה שחורה (תפקיד מפתח). אני בהחלט מקווה שטראמפ יקנה את הסאנס ושארגון הסופר כושל הזה יחזור לבור הצועה.

גיא רוזן
28/09/2022 5:38:05

זה מחמם את הלב לראות את ארגון להב"א צומח ומתפתח.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/09/2022 5:42:45

https://youtu.be/0fFwnqBU_-U
האשך שם את זה פה כשהמציאות מעתיקה סאטירה.

Despite being made aware that he should not use the N-word, even when repeating another person's use of it,
Sarver is reported to have said the N-word on at least five separate occasions. In each of the instances, Sarver was either repeating or purporting to repeat what a Black person had said.

He was heard loudly asking a Black Suns coach "I can't say [N-word, N-word, N-word]?" after a 2016 game between the Suns and the Golden State Warriors. Sarver was reportedly complaining that a Black Warriors player was allowed to use the word during the game without getting a technical foul.

The earliest instance mentioned was in 2004 during a recruitment meeting when Sarver used the word during a story about his college days in Arizona, referencing when a Black college basketball coach or a Black student playing basketball used it. He again used the word during a 2012-13 season team-building exercise, saying he was repeating what he heard a Black play say, and again between 2010 and 2017 when recounting a story of a Black family member of a player boarding a Suns team plane saying "White folks in the front, [N-words] in the back."

גיא רוזן
28/09/2022 5:47:20

לי, אישית, קשה לפנות מקום בלב לאמפתיה לביליונר בדרכו להרוויח עוד כמה מיליארדים במזומן.
.
מהפרספקטיבה של אוהד –
הוא היה חרא של בעלים הרבה לפני שיצאה האשמה כלשהי נגדו.

גיא רוזן
28/09/2022 5:39:50

אני מוריד את הכובע, שאפו.
לתחזק מנכ"לות של 2 ארגונים (ללל ו-להב"א) בתגובה אחת זו מקצוענות אמיתית.

שלהבת
28/09/2022 6:33:56

דוק לס צודק, הראיון עם אייטון מצריך מעורב נפרד. וואו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  שלהבת

נשמע נרגש

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 7:54:26
Reply to  שלהבת

זה בהחלט פצצה.
אייטון לא יישאר שם עד סוף השנה

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 4:16:57

ראיתם את ג'ימי באטלר? נשבע לכם שלא זיהיתי אותו בהתחלה
https://www.youtube.com/shorts/R76LiBU6EwQ

ברוך רובין
ברוך רובין
28/09/2022 5:33:08

הוא בטח מחכה שיאניס ימשוך לו בצמות בפלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זכה בתסרוקת הכי גרועה אבר. אני צופה עונה רעה אם הוא עולה עם זה לפרקט ככה

asaf
28/09/2022 8:39:25

מה יותר קריטי? נעליים צבעוניות מזעזעות או תסרוקות מזעזעות שימון כהשפעה על היכולת?🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

הרולוגיה לפני נעלוגיה. הנעלוגיה לא רלוונטית היא כשלה בכל מבחן

etayle
etayle
28/09/2022 8:57:33
Reply to  asaf

הוא עוד יכול לצבוע לירוק ולהיראות כמו מדוזה (זאת מהמיתולוגיה)

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 9:55:26
Reply to  asaf

שיער

דוקטור רזי הופמן
28/09/2022 8:05:45

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שלא ישכח איזה בונג ליד או מינימום סיגריית ג'מבו מלאה בקנאביס אינדיקה.
אהההההה, וחולצה של BAD BRAINS חובההההה!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28/09/2022 9:18:32

WTF איזה יצורים ,סילבר תולש את הקרחת

גיא רוזן
28/09/2022 5:43:02

'I Dont Wanna Be Here'
.
(אריק בלדסאו מעביר את תחושות שחקני הסאנס על יום המדיה בדיוק נמרץ)

שלהבת
28/09/2022 6:31:46

מישהו יודע למה הליגה הורידה את מחיר הליג-פאס בכמעט 50% העונה?

איצקו
איצקו
28/09/2022 11:06:21
Reply to  שלהבת

לפי מה שהבנתי זה קשור לזה שיש תחרות בכל מה שקשור בסטרימינג וברגע שלבנאדם יש גם אמזון פריים וגם נטפליקס וגם דיסני פלוס(שבארצות הברית המנוי כולל ESPN או משו בסגנון)אז לא ישאר להם כסף לשלם כזה מחיר פסיכי על מנוי.
בנוסף לזה הצריכה היום היא כבר יותר דרך אפליקציות ומנויים ולא שידור ישיר טלוויזיוני כמו שהיה לפני כמה שנים.
מהלך שיווקי וכלכלי שיהיה לטענתם שווה להם יותר מנויים
אבל מה אכפת לנו עכשיו אפשרי לעשות מנוי פרימיום עם עוד מישו ב250 שקל אומרים תודה וקונים

Pistons
Pistons
28/09/2022 11:31:59
Reply to  איצקו

יש להם מנוי של הולו + דיסני פלוס + אי.אס.פי.אנ. פלוס ב-20 דולר, אבל אף אחד לא מכריח אותך לקחת את השלישיה ביחד

איצקו
איצקו
28/09/2022 11:45:02
Reply to  Pistons

ואם לקחת בכל זאת?
אתה לא בטוח תרכוש מנוי ליגפאס כי זה יקר ברגע שזה זול אתה תרכוש
זה מה שעומד מאחורי המהלך שלהם אם הבנתי נכון

Pistons
Pistons
28/09/2022 11:46:52
Reply to  איצקו

תלוי מה אתה רוצה לראות.
אני גם לא בטוח במאה אחוז ש-espn פלוס משדרים nba.
בפגרה בעיקר שידרו גולף וכל מיני חרטות כאלה

shadow
shadow
28/09/2022 16:30:05
Reply to  שלהבת

השמועות אומרות שזה אחד מסמני האפוקליפסה אבל אין אישור רשמי.
נחיה ונראה כמו שאומרים

Berch
28/09/2022 7:03:40

אחלה מעורב על הבוקר
אני מת על דיבורי טרום עונה. אידיליה ממש, צבועה בוורוד פוקסיה
🤣

דוקטור רזי הופמן
28/09/2022 7:19:22
Reply to  Berch

צבועה?……

דוקטור רזי הופמן
28/09/2022 7:28:18

כל אנשי ה LLL מייד לצנטריפוגה של הכפר, במהירות הכי גבוהה כי הראש שלכם טחון חזק וזה אחרי קפה של הבוקר?
תתביישו ותתיבשו לכם, נרדם לכם המח מהפגרה הארוכה.
איך הפרופס'ר נותן לכם את הדאטה ואף אחד לא קופץ (טוב, חוץ מרוקי כמוני)? תתביישו פעמיים!
אתם לא רואים שהגבבון וראס קוראים מדף המסרים של השקץ?
נרדמתם לגמרי. זה ברור כשמש. שניהם חוזרים על נושא האגרסיביות. ברור לגמרי שזה בא מדף המסרים של השקץ המשוקץ, כמו שמצביעי נהנתניהו קוראים מדף המסרים שיוצא ישירות מקיסרייה בפיקוחם של המוזרה והבטלן (כולל הצורך באלימות…) או המסרים שיוצאים מהקריים מיניסטר מכת אנטי ביבי.
אוייה, לאן הגענו
ולסיום, שישו ושמחו כי העונה מעבר לפינה….

Dipsy
Dipsy
28/09/2022 7:37:47

ראס ישתיק אל כולם העונה וייתן עונה לפנתאון
סתם נהיה טרנד לרדת עליו, אם היה לבן לא היה מקבל כאלו ביקורות בחיים

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 7:57:22
Reply to  Dipsy

נכון, כי אם היה לבן היה פועל בניין ואיש לא היה יודע עליו.
גם מזה הוא היה כנראה מפוטר, אחרי שהבניין שבנה יצא ככה:
comment image?size=830×0

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28/09/2022 9:16:27

חחחחחחחח שי
אתה מגיע בפול טורים לעונה,תן צ'אנס לרוץ איתך

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 9:56:34

נותן 150% בכל מהלך, כמו ראס…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28/09/2022 10:03:21

ירוצו דחקות עם הWWE

דה שוט
28/09/2022 13:39:34

😂😂😂😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

אין סיכוי לראס תחת השקץ

ברוך רובין
ברוך רובין
28/09/2022 11:57:56
Reply to  Dipsy

גאוני!!! לראס אין סיכוי שמעון לא רק בלייקרס האיש אסון, פרט לעירייה שלה הוא בונה שכונות במהירות הבזק, כמות הבלוקים שהוא מטיל זה כמו של חמישה קבלנים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/09/2022 8:20:11

תודה רבה על המעורב המעולה

asaf
28/09/2022 8:41:25

מנחם תודה על המעורב. הגבה מבלבל את המוח השינוי היחיד שהלייקרס צריכים ממנו זה שיתחיל להתלכלך בצבע וישתדל להשאר בריא ל-65 משחקי עונה סדירה ואח"כ פלייאוף. כאוהד לייקרס פסימי אני לא רואה את אף אחד מהשניים מתרחש. יאללה ראסל תביא את "עץ הזהב" זה הסיכוי היחידי שלנו לתואר העונה.

אשך טמיר המקורי
28/09/2022 9:57:18
Reply to  asaf

חח יפ

asaf
28/09/2022 8:42:30

אה והסיפור עם איטון לגמרי מרגיש על סף פיצוץ , בכלל סיפור סארבר וגם קראודר נהיה שמח בסאנס.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28/09/2022 9:14:47

אנטוני דייויס: "אנחנו מתחילים את העונה כאנדרדוג וזה יתרון. ואישית? אתם תראו AD שלא ראיתם לפני-כן"
חחחחחח אויוויזמיר לאן התדרדרנו,ממש תלמה + לואיז לגבון(מתחרה חזק מול דה שוט)
המפלץ יתמקד בשיא האישי הגבון יוציא שערות מהגבה הימנית בברלי יתעסק באהבה\שנאה למרסק הטבעות.
קומדיה מטורפת הולכים לרוץ פה צחוקים

golan
golan
28/09/2022 9:28:33

תודה על המעורב המצויין.
ממש מבאס איך הסאנס התרסקו מגמר הליגה לפני שנה וקצת …
AD – נו באמת … מה רצית שיגיד ? אז אמר, כשישחק ככה, נתלהב אבל עד אז שישתוק ויתאמן בזהירות לא להפצע.
ראס – הבעיה לא הייתה באגרסיביות כי אם בקבלת החלטות ובקליעה. ואת זה כנראה שכבר לא ישפר.

Kobv
Kobv
28/09/2022 9:34:46

לא חובב גדול של הלייקרס, אבל יש לי תחושה שדיוויס ייתן עונה ענקית. עד כדי כך שאני שוקל לקחת אותו בפנטסי בסיבוב הראשון!!!

איצקו
איצקו
28/09/2022 11:08:28
Reply to  Kobv

סלח לי על הבורות אבל איך עובד הפנטזי?
כל שנה אני רוצה להיכנס לזה ואין לי מושג איך

Kobv
Kobv
28/09/2022 12:57:15
Reply to  איצקו

זה ממכר מאוד.
אתה נכנס לליגה שנוצרת ע"י חברים או ע"י המערכת (נגיד יאהו או ESPN) עושה דרפאט ומנהל קבוצה לארוך העונה.
זה ב מאקרו, במיקרו את בונה קבוצה לפי 9 קטגוריות שונות, אחוזי שדה, אחוזי עונשין, שלשות, נקודות, ריבאונד, אסיסטים חטיפות, גגות, איבודים.
בדרפאט אתה בוחר שחקנים בבחירת נחש ומנסה לבצע התאמות כדי לבנות קבוצה שתהיה תחרותית בכמה שיותר קטגוריות.
כל שחקן מקבל ציון שנבנה מציונים לקטגוריות. למשל על חסימה מקבל 5 נק ועל כל נקודה שקולע נק. ככה השחקנים נמדדים.
לוקה למשל נבחר בדר"כ בחמישייה הראשונה אבל המיקום האמיתי שלו לפי מדד הפנטסי הוא באזור ה 20. אבל אם תחבר ללוקה בבחירה השניה את גובר יכולה להיות לך קבוצה חזקה מאוד.
במהלך השבוע אתה יכול להרים שחקנים מהוויבר ולזרוק שחקנים. בסוף העונה יש פלייאוף של שלושה שבועות ובסיומו מנצח.
כל ליגה קובעת באם יש תמורה כספית או חינם.
שווה לך לנסות להירשם לליגה חינמית ולנסות שנה.
לינק לרישום:
https://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/reg/joinleague/competitive?rf=yh.pro.unkcustom&pspid=782204188&activity=click-join
תהנה.

איצקו
איצקו
28/09/2022 13:25:34
Reply to  Kobv

תודה

golan
golan
28/09/2022 11:50:46
Reply to  Kobv

גם אני לא אוהד, אבל אני לא מוצא סיבה לתחושה שלך …
לא היה אכפת לו כל השנים בנ"א, לא היה אכפת לו בשנה שעברה (כשכבר היה בריא)
אז מה השתנה ? הוא "הבין דברים" ? כמה זמן זה יחזיק ? 10 משחקים ? 20 ?
אם אתה לוקח אותו לפנטזי, קח איתו גם צוות רפואי טוב וגליל פצפצים לעטיפת דברים שבירים

Kobv
Kobv
28/09/2022 13:07:15
Reply to  golan

בגלל זה קוראים לזה תחושה.
ולגבי פציעות, הוא היה בריא מאוד עד אחרי הבועה ואז נפצע מספר פעמים אולי בגלל שלא היה זמן לנוח או סתם מזל רע, אבל אין לו פציעה שחוזרת על עצמה כמו רוברט וויליאמס או פורטר, לכן זה מדאיג בדיוק כמו שסטאף, הארדן, המביד, לוקה, יאניס יפצעו.
אבל לדיוויס אם לא ייפצע יש פוטנציאל של טופ 3 בפנטסי. הוא מטורף בהמון קטגוריות והוא בא השנה אחרי מנוחה ארוכה וכמו שמנחם ציין היה לו הרבה זמן לשבת עם עצמו ולחשוב אם בא לו לשחק העונה או לא.
התחושה שלי שבא לו.

etayle
etayle
28/09/2022 15:56:09
Reply to  Kobv

אל תיפול בשטות הזאתי

A Ljos: Resurrection
28/09/2022 16:05:45
Reply to  etayle

פנטזי בכללי, להאמין באנטוני דייוויס או לא לחבב את הלייקרס? כי אני תומך נלהב באחד מהם.

yaniv
yaniv
28/09/2022 11:47:07

אני עוד אלה שעדיין מאמינים בדיוויס.נקווה שאני לא אתבדה,תכלס עם כל הבלאגן שיש בלייקרס ועם העובדה שראסל עדיין אצלנו ,העונה של הלייקרס יכולה ללכת למקומות טובים אך ורק עם דיוויס יהיה כשיר וביכולת של 2020

shadow
shadow
28/09/2022 16:25:37
Reply to  yaniv

זה לא עניין של אמונה אלא של מוכנות פיזית ולדיוויס אין גוף מוכן למשימה הדרושה. יש לו הרבה כשלים בשרשרת וחוסר איזון ככה שהוא כל הזמן פצוע או לפני פציעה מכיוון שהוא כבר שנים מתמודד עם הדברים האלה יש לזה השפע מנטלית שלילית שמוסיפה לעניין.
אשרי המאמין😊

yaniv
yaniv
28/09/2022 16:34:40
Reply to  shadow

בשביל זה אנחנו פה. בשביל להאמין

Kobv
Kobv
28/09/2022 13:14:46

לא רואה אותם גם ביכולת שיא של לברון ודיוויס יותר טובים מלפחות 7 קבוצות במערב. לדעתי הסיכוי לא להגיע לפלייאוף גבוה מלהגיע.

yaniv
yaniv
28/09/2022 13:40:32
Reply to  Kobv

דווקא פה חולק עלייך.המערב השנה פתוח לגמרי ולא מעט קבוצות יכולות להתפוצץ ומצד שני להתרסק.לדוגמא ממפיס מעבר לפציעות יש שאלה האם זאת לא הייתה הבלחה חד פעמית כמו אטלנטה או שהם ימשיכו בהתקדמות שלהם,אותו דבר דאלאס שלמרות שיש לה את לוקה ולמרות שהגיעו לגמר המערב משהו שם עדיין לא מתחבר בשביל קונדיטורית,וכן קליפרס נאגטס מיניסוטה פיניקס כל הקבוצות האלה יכולות להתפוצץ אבל יכולות גם להתרסק,ולכן אם דיוויס בריא ובכושר ולברון עדיין בכושר זה יספיק לפחות לסיבוב שני אולי גמר מערב(פשוט כל עוד ווסטברוק בקבוצה גמר המערב זה התקרה שגם הכל מסתדר בצורה מופלאה)

Kobv
Kobv
28/09/2022 14:01:58

מסכים איתך שכולם יכולים להתפוצץ וכולם להתרסק, אבל כל מה שאנחנו יכולים זה לבחון מה קורה על הנייר ולפי זה להסיק מסקנות שנכונות לזמן הקרוב אנחנו לא מתעסקים "באם".
אז תבחן בצורה אובייקטיבית את הנייר ולא כאוהד, האם נראה לך שנכון לעכשיו ואיך שהנייר משקף הלייקרס מגיעים לפלייאוף?
לא יודע, הנייר שלי לא מאשר זאת.

yaniv
yaniv
28/09/2022 14:15:21
Reply to  Kobv

נכון לעכשיו ברור שהצדק איתך.כרגע אני מאמין שהם יאבקו על הפליאוף.אני דיברתי בהנחה שתכלס היא לא כזאת מציאותית וזה שדיוויס בריא ובכושר ואז יחסי הכוחות משתנים לדעתי

Kobv
Kobv
28/09/2022 14:19:51

אין עניין של צודק, גם אני כל שנה מדמיין את הסיקסרס לוקחים אליפות, אבל המציאות שיש קבוצות יותר טובות וכדי שזה יקרה הפרטים על הנייר צריכים להשתנות.

yaniv
yaniv
28/09/2022 14:41:42
Reply to  Kobv

מבחינתי יכולת של דיוויס הישן+בריאות כמובן אילו בדיוק הפרטים שצריכיםלהשתנות ואם הם יתקיימו(או ישתנו לתפסיתך) אז הלייקרס בהחלאט יכולים להגיע יחסית גבוה,אם דיוויס לא בשיאו או לא בריא אז הפרטים על הנייר אכן לא השתנו

Kobv
Kobv
28/09/2022 15:11:53

וזה מוביל אותי למה שאמרתי בהתחלה שיש לי תחושה שדיוויס ייתן עונה נפלאה, אבל לא נראה לי שזה יספיק ליותר מפלייאין.

yaniv
yaniv
28/09/2022 16:24:19
Reply to  Kobv

אוקי אז אם ככה אני חושב שהלייקרס יגיעו יותר רחוק