אירועי דיומא – 26.09.2022 – טניס

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר מסבב ה-ATP בתל אביב

חג שמח ושנה טובה לכולם. היום יתקיימו חלק ממשחקי הסיבוב הראשון בטורניר (מסבב 250 הנקודות), שנערך באולם על משטחים קשים, כשבמקביל יושלמו משחקי הגמר של המוקדמות. עמיחי כתב סקירה יפה וממצה על הטורניר וייתכן כי יסקר אותו באופן בלתי אמצעי לאחר תום החג. עצוב ותמוה על כך שהקהל לא יורשה להגיע למשחקים בימי החג ובשבת ונקווה שהדבר ישתנה בהמשך.

שני משחקים מסקרנים יערכו הערב.

18:00 (שעה משוערת): דומיניק תים (אוסטריה) – לאסלו דג'רה (סרביה) –מאז זכייתו של תים באליפות ארה"ב לפני שנתיים, האוסטרי המצוין, שחובט את מכת גב היד ביד אחת, נאבק בפציעות רבות שפגעו בכושרו באופן ממשי והעמידו אף בסכנה את המשך הקריירה שלו. תים בן ה-29, שמדורג בירכתי המאיה השניה (182), קיבל כרטיס חופשי לטורניר ונאחל לו לחזור במהרה לכושרו הטוב. יריבו הסרבי מדורג במקום ה-67 בעולם וישאף בעצמו, מטבע הדברים, להתקדם בטורניר ולשפר את מיקומו.

מיד אח"כ: פיטר גויובצ'יק (גרמניה) – ישי עוליאל (ישראל): אחת ממטרותיו של הטורניר הוא קידום הטניסאים המקומיים באמצעות האפשרות להתמודד מול שחקנים טובים מחו"ל ולצבור נסיון חשוב. ישי עוליאל בן ה-22, שמודרך על ידי עמוס מנסדורף, מטובי הטניסאים הישראלים, יתמודד מול פיטר גויובצ'יק, הגרמני ממוצא פולני, שמדורג במקום ה-158 בעולם. עוליאל מדורג במקום ה-381 בעולם ומספר נצחונות עשויים יהיו להעלות אותו באופן די ניכר בדירוג.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. בנוסף לשיא העולם של קיפצ'וגה, אתמול במרתון ברלין, מנצחת מירוץ הנשים, טיגיסט אספה, קבעה שיא מסלול נהדר. האתיופית בת ה-28, שבעבר התמקצעה בריצת 800 המטר (בעלת שיא אישי של 1:59), קבעה 2:15:37, והפכה לרצה השלישית במהירותה בכל הזמנים במרחק זה. אספה, שהגבירה את מהירותה בחצי השני של המרתון, שיפרה את שיאה האישי ב-19 דקות.

    1. ולסגור את הטורניר היחיד שנחת פה בשלושים השנה האחרונות בפני קהל כי יש כפייה דתית של ימי הביניים בטח לא יעזור לטניס להתרומם

  2. אלכס
    שנה טובה ותודה
    אני קצת פחות מכרגיל בהופס. פשוט יש יותר מדיי ימי גלישת גלים ורוח כולל 3 ארועי גלישה ב 36 שעות….
    5 פעמים בים ב 3 וחצי יממות! לא ייאמן שבגילי עדיין יש לי כח לכל כך הרבה פעילות גופנית מאומצת, רק שלא ייגמר הדרייב אף פעם ועד שאלך לעולמי.

      1. אני רואה בימים האחרונים הרבה תמונות של רוזה פדרר ממשחק הזוגות האחרון שלו, לפני ואחרי ומתרגש כל פעם מחדש.
        זה גם מראה לי חזק שלכל דבר יש סוף בעולם שלנו.
        רוזה עשה לא פחות ממהפיכה בטניס.
        התמונות של הבכי של פדרר ונדאל פריסיילס. הם פשוט אוהבים זה את זה כמו אחים. עוד תמונה מרגשת מאחד המפגשים של השניים כשנדל היה בתחילת הדרך ופדרר נותן לו שם טפיחה של אח גדול או אפילו אבא על הכתף. אתה רואה שיש קשר אמיץ בין השניים כבר בהתחלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט