חם מהתנור: הארכת חוזה לסי ג'יי מקולום

הניו אורלינס פליקנס הגיעו לסיכום עם שחקן הקבוצה סי ג'יי מקולום על הארכת חוזה לשנתיים בגובה 64 מיליון דולר. למקולום שהגיע לניו אורלינס לקראת סוף העונה שעברה מפורטלנד נותרו עדיין שנתיים על חוזהו הקודם כך שהוא כרגע חתום במדי הפליקנס לארבע שנים בשווי כולל של 133 מיליון דולר.

היכולת שמקולום הראה בחודשים הקצרים שלו בקבוצה (24.3 נקודות ב-56.4% אפקטיבי לצד 5.8 אסיסטים למשחק) יחד עם הכימיה עם שאר הסגל הצעיר שכנעו כנראה את הנהלת הפליקנס שמקולום בן ה-31 הוא הוטרן המתאים להוביל את הקבוצה בשנים הבאות לצד ברנדון אינגרם וזאיון ווליאמסון. חשוב לציין שגם מקולום מתחייב כאן לקבוצה כשההארכה שהוא חותם עליה היא על משמעותית פחות מהמקסימום האפשרי עוד לפני שלוקחים בחשבון את הזינוק הצפוי בתקרת השכר בשנתיים עד שהיה הופך לשחקן חופשי. המשמעות היא שהוא מעשית מסכים להפחתת שכר בשנתיים הנוספות.

*

שחקן נוסף שזוכה להארכת חוזה הוא דין ווייד בקליבלנד קאבלירס. וייד שחצב לעצמו מקום בליגה לאחר שלא נבחר בדראפט, ירוויח 18.5 מיליון דולר במשך שלוש עונות שאחרי העונה הקרובה

*

רוברט וויליאמס, הסנטר של הבוסטון סלטיקס, עבר את הניתוח המתוכנן בברכו בהצלחה, אך בניגוד להארכות המוקדמות שדיברו על 4-6 שבועות עד לחזרה למגרשים, הסלטיקס לוקחים גישה זהירה יותר והודיעו כי זמן ההחלמה הצפוי הוא בין 8 ל-12 שבועות. המשמעות היא שוויליאמס יחמיץ לפחות את החודש הראשון של העונה הסדירה ובסבירות גבוהה גם את השני.

*

אנדרה איגואדלה הודיע שהוא ימשיך לעונה נוספת ואחרונה בהחלט במדי הווריורס. זה מעמיד את מספר השחקנים החתומים בקבוצה לעונה הקרובה על 13 כשמנג'ר הקבוצה בוב מאיירס כבר הודיע שהקבוצה מתכוונת להשאיר עמדת רוסטר פתוחה במהלך העונה כך שנותרה עוד עמדה אחת אותה הלוחמים מתכוונים לאייש.

*

הוושינגטון וויזארדס מדווחים כי דני אבדיה סובל מפציעה במפשעה אותה ספג במהלך משחקי הנבחרת בטורניר היורובסקט. הפציעה אינה נחשבת חמורה ובקבוצה מקווים שאבדיה יוכל לפתוח את העונה כרגיל.

*

הפורוורד של הסן אנטוניו ספרס, קלדון ג'ונסון, פרק את הכתף ויחמיץ את מרבית מחנה האימונים וקדם העונה. בקבוצה מאמינים אבל שהצעיר המוכשר שחתם על הארכת חוזה יהיה מוכן לפתיחת העונה.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. הארכת חוזה טובה של הפליקנס , חוזה סביר לשחקן המעמד של מקולם , בנוסף את הפליקנס החתימו על גון באטלר מפולרידה סטיטט על חוזה טו ויו , לא יהיה כוכב אבל יש לו כישרון שצריך לבדוק , 1'7 רימ פרוטקטור טוב ויד טובה מחוץ לקשת .
    נשאר לתת חוזה לארי נאנס של איזה 22 ל שנתיים וקיץ מצויין של גריפין .
    הייתי מנסה להפוך את הייז + גרהם לעוד איזה שוטר בכנף שחסר לקבוצה .

  2. נשמע הרבה כסף לשחקן מתבגר, אבל תכלס השאלה היא האם האלטרנטיבה של לא להשאיר אותו עדיפה ובמקרה של הפליקנס ברור שלא. הפליקנס נראים נורא בשנים האחרונות שקל לשכוח שעם קצת מזל יש להם שלושה אולסטארים בהרכב.

    שבוסטון יתנו כמה שיותר זמן התאוששות לטיים-לורד. מצידי שיעשו לו לואוד אחרי שהוא יחזור, עד הפלייאוף. רק שיגיע בריא לקרנצ'-טיים כי בלעדיו אין לנו תפילה בשלבים היותר מתקדמים.

  3. מקולום טרייד נהדר עבור הפליקנס, הקפיץ אותם יפה לפלייאוף ברגע שהגיע לשם.
    שחקן יוצר מהקו האחורי שהיה חסר להם. יכול לשחק גם ללא הכדור בגלל הקליעה ולנהל את המשחק.
    עכשיו צריך לקוות שזאיון בריא יתן להם את הבוסט שהם צריכים כדי לעשות קצת רעש בפלייאוף ואולי לעבור סיבוב.
    דיוויד גריפין ממשיך להראות שהוא GM שיודע לבנות קבוצה.
    השאלה שנותרה פתוחה זה אם זאיון ואינגרם יכולים לשחק ביחד בתור שניים שחייבים את הכדור אצלם בעיקר.

  4. מקולם אחד השחקנים היציבים ביותר התקפית בליגה –
    מאז עונתו ה-3 הוא לא יורד מ-20 נקודות למשחק,
    הוא אף פעם לא ירד מ-50% אפקטיבי, והוא יודע לשחק היטב לצד כוכבים אחרים.
    במדי הפליקנס?
    ההשפעה שלו על התקפת הקבוצה הייתה אדירה –
    אתו על הפרקט זו קבוצה התקפית נהדרת.
    ההגנה שלו לא הייתה, וגם לא תהיה, משהו שאפשר לכתוב עליו הביתה,
    אבל בסך הכל התרומה שלו אדירה.
    .
    אחלה החתמה של הפליקנס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט