אירועי דיומא – 24.09.2022 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם ברכיבת כביש – מירוץ הכביש לנשים

שבוע אליפויות העולם בעיר וולונגונג שבאוסטרליה מתקרב אל שיאו, והיום אנו מקבלים את אליפות הכביש לנשים. המסלול כאן כולל בשישים הק"מ הראשונים רכיבה לאורך החוף, עם טיפוס אחד, ואח"כ שש הקפות ברחובות העיר, כשכל הקפה כוללת טיפוס קצר ותלול. בין הפייבוריטיות חובה לציין כתמיד קודם כל את נבחרת הולנד: הנבחרת הכתומה כוללת שורה של כוכבות על בדמותן של מריאן ווס, אלן ואן דייק, דמי וולרינג ואנמיק ואן פלויטן, אם כי מצבה של האחרונה לא ברור, עקב הפציעה הביזארית משהו שלה במירוץ הנג"ש המעורב. מול ההולנדיות נקבל את הנבחרת החזקה של איטליה, הכוללת את אלופת העולם, אליסה בלסאמו, ואת אליסה לונגו בורגיני. פייבוריטית גדולה נוספת היא הבלגית לוטה קופקי, אחת הקלאסיקניות החזקות בנמצא. הנבחרת הפולנית תשלח לכאן צמד חזק בדמותן של קאסיה נייוואדומה ואגניישקה סקלניאק סוז'קה. גם הנבחרת הדנית תביא לכאן צמד חזק בדמותן של אמה נורסגארד וססיל אוטרופ לודוויג. הנבחרת המקומית תקווה לזכייה של גרייס בראון, שכמעט עשתה זאת באליפות הנג"ש בתחילת השבוע. רוכבות חזקות נוספות כאן הן מאווי גרסיה הספרדייה, קריסטן פולקנר האמריקאית ואשלי מולמן הדרום אפריקאית. את ארצנו תייצג אלופת ישראל, עומר שפירא. שידור ביורוספורט 1 מ-5:15 בבוקר (סיום משוער ב-10:30).

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. במירוץ הנשים הגענו להקפה האחרונה ויש הרבה אקשן. מתקפות של קסיה נייוואדומה הפולני וליאן ליפרט בגרמניה הותירו בחזית קבוצה חזקה מאד של השתיים עם לונגו בורגיני, מולמן ולודוויג. ההולנדיות והאוסטרליות, שמצאו עצמם מאחור, מנסות לסגור את הפער.

    1. אכן. המאמץ המשולב של האוסטרליות וההולנדיות צולח. כרגע מריאן ווס צריכה להיות הפייבוריטת לזכייה, אם יצליחו לסגור את הבריחות (כמו זאת של השענית השוויצרית מרלן רוסר).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט