חם מהתנור: בויאן בוגדנוביץ' בדטרויט

על פי דיווחים של ווג' ושאמס, דטרויט ויוטה הסכימו על טרייד בו הפורוורד בויאן בוגדנוביץ' (18 נק' בעונה החולפת) עובר לפיסטונס תמורת קלי אוליניק (9.1 נק' 4.4 רב') וסבן לי (6 נק', 3 אס' ו-2.5 רב') שעוברים ליוטה.

בוגדנוביץ' נמצא בעונה האחרונה בחוזהו בעוד שלאוליניק נותרו שתי עונות ועוד שנה מובטחת חלקית. הג'אז גם יוצרים בעסקה חריגת טרייד בגובה 6.8 מיליון דולר.

*

מאמן הבוסטון סלטיקס אימה יודוקה צפוי להיות מושעה היום לשנה על ידי המועדון עקב מערכת יחסים שניהל עם עובדת המועדון. זו מכה נוספת בשרשרת המכות שאלופת המזרח ספגה בשבועות האחרונים לאחר הפציעות לדנילו גלינארי ולרוברט וויליאמס. מי שצפוי להחליף את יודוקה בזמן ההשעיה הוא עוזר המאמן ג'ו מזולה המוערך על ידי השחקנים.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה שחר
    .
    מניח שיעברו גם בחירות דראפט מדטרויט ליוטה
    .
    לא ברור מה דטרויט עושים. מה הם יעשו עם בויאן (שהוא אחלה בחלה)

  2. בדיוק אני עידו בפריוויו על הפיסטונס דיברנו על זה שהם צריכים מבוגר אחראי ועידו אמר שאוליניק זה לא זה….
    החתמה נהדרת לפיסטונס. קייד צריך קליעה בכנף. ביי עדיין לא יציב, ליברס עדיין טרי. בויאן החתמה נהדרת. סייבן לי זה קצת איבוד כי יש בבחור הזה משהו שמתחבר בעיקר בג'י ליג ובקטעים קצרים. אבל הפיסטונס מלאים בגארדים וביוטה ינסה את מזלו

    1. מה דטרויט עושים בזה? היו צריכים עוד שנה עם בחירה גבוהה בשביל לסגור גרעין לעתיד. עכשיו הם לדעתי יורדים מבחירה 5-6 (אם קצת מזל אפילו יותר גבוה) לאיזור ה10-13.

      1. אם בויאן היה יכול להוסיף כל כך הרבה נצחונות כדי להוריד את דטרויט כל כך הרבה בדראפט, יוטה היו מקבלים עליו הרבה יותר מקבוצה אחרת…
        וזה למרות שלעיקרון אני מסכים, אבל הנזק הוא לא עד כדי כך דרמטי, מה גם שביי אאוט אחרי הדד ליין תמיד אפשרי.
        .
        עוד דבר אחד קטן שקרה כאן וגם אני לא ציינתי בתגובה שלי זה שדטרויט פינו עוד 3 מיליון מתחת לתקרה בקיץ הבא.
        כנראה לא כל כך משמעותי עם כל המקום שכבר יש להם, אבל מי יודע.

  3. ה GM של דטרויט עשה סדרה של מהלכים יפים מאד הקיץ. במזרח יש לדטרויט סיכוי לההאבק על כניסה לפליאוף. אם יאבדו סיכוי לקראת מועד סיום החלפות שחקנים יוכלו להעביר את בויאן לקונטנדרית תמורת בחירה.
    .
    לדבי אודוקה, לא ברור לי למה מערכת יחסים בינו לבין בכירה אחרת בארגון זה דבר לא תקין. אם זו האישה עליה מדובר היא VP אבל אין בינהם יחסי כפיפות. ראיתי שמדובר על השעיה לשנה שזה פיטורים פחות או יותר. לא ברור לי כל העסק.

    1. מה לדעתך יתרום לבנייה של דטרויט יותר, עונת של מקומות 8-10 במזרח (במקרה הטוב)? או לחילופין בחירה גבוהה בדראפט הבא?

        1. מסכים, זו נקודה שגם עלתה בפריוויו של אוקלוהומה. קבוצות אוספות בחירות לוטרי אבל, חייבות בשלב מסוים להתחיל לנצח ולא להתמכר לחיפוש אחר הכוכב הבא. זה מייצר מנטליות של מפסידים.

  4. החתמה טובה של דטרויט.מסמנת את סוף עידן הטנקינג שלהם עם וטרן טוב שיעזור לצעירים ויניב באלאנס בקבוצה.לא יודע באיזה מקום יסיימו אבל הם רוצים להתחיל לנצח.
    דני איינג הולך חזק על המקום האחרון בליגה.יש לו עוד כמה שחקנים להטריד.הסגל שיהיה ביוטה השנה אחרי שיטרידו עוד שחקנים כמו קונלי קלארקסון לא עושה פיינל פור ביורוליג השנה וזה מצוין בשביל דני שרוצה את הבחירה הראשונה

  5. החוזה של אוליניק הרבה יותר טוב ממה שנכתב.
    יש לו רק עוד שנה אחת וגם בה מובטחים לו רק 3 מיליון מתוך 12, מה שהופך אותו לנכס טרייד מעולה. הוא לא יסיים את החוזה ביוטה ועוד יעזור להם להשיג בחירה יפה.
    .
    דטרויט פשוט צריכים קלעים בסגל הזה ובויאן מתאים מן הסתם…
    אני הייתי רוצה לראות אותם עושים עוד טנקינג אחד כי הקבוצה כל כך צעירה שפלייאוף לא יהיה כאן גם עם בויאן, אז אני חושש שהוא יוסיף להם איזה 2-3 נצחונות ״מיותרים״ מבחינתי.
    .
    חשוב מאד לסגל הזה להוסיף ותיקים ליד הצעירים, אבל אני הייתי רוצה שאותם ותיקים יהיו לגמרי גמורים ובויאן עוד לא לגמרי שם לצערי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט