חם מהתנור: סארבר מעמיד את פיניקס סאנס למכירה

לאחר שהושעה לשנה בעקבות יחס שוביניסטי וקללות גזעניות, בעלי פיניקס סאנס רוברט סארבר הודיע היום (רביעי) על העמדת הקבוצה למכירה.

סארבר ימכור הן את פיניקס סאנס והן את קבוצת ה-WNBA שבבעלותו, פיניקס מרקורי. במהלך התחקיר נחשף כי הוא התנהג בצורה סקסיסטית לנשים ואמר את ה-N-Word מספר פעמים. בעקבות כך הליגה השעתה אותו לשנה כאמור וקנסה אותו ב-10 מיליון דולר.

סארבר הודיע על "תחילת תהליך מכירת הקבוצה", הליך שעשוי להיות ממושך ולהסתיים בעונה הבאה. פייפאל, אחת מנותנות החסות של פיניקס, הודיעה כי לא תחדש את החוזה עם הקבוצה כל עוד סארבר משמש כבעלים.

*

מנג'ר אינדיאנה, צ'אד ביוצ'נן, הודיע כי מיילס טרנר יפתח את העונה עם הפייסרס ולא יעבור בטרייד.

*

בוסטון שחררה את ברונו קאבקולו לפני מחנה האימונים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. טרנר בשנה האחרונה לחוזה אני חושב? הפייסרס לא הולכים לשום מקום ובנוסף הם יאבדו אותו בסוף העונה תמורת כלום. לא עדיף להם להטריד אותו עכשיו כדי להשיג עליו איזו בחירת דראפט או שתיים?

    1. מחכים שיעלה ערך תוך כדי העונה ואז הם יקבלו יותר, בכל מקרה הם לא מתכוונים להתחרות אז הם יכולים להריץ אותו

    2. אין דבר כזה יפתח את העונה ולא יעבור בטרייד. זו אמירה שנועדה להשקיט את המערכת אבל ברור לכולם שאם תגיע ההצעה הנכונה הוא יעבור כמו טיל.

            1. אז גם היית מוסיף כבר שלושה אפסים לסכום…

            2. אכן

      1. שוקל את זה. אני מוכן לשים את הסכום שרשמת בסוף המספר ($900). להערכתי 25% הון עצמי יספיקו פה אז בהתחשב ב 900$ שכבר שמתי צריך להביא רק 499 מליון דולר. ברוך אמר שיתן 350. נו זה לא סכום רציני לגייס פה.
        אם נצליח שכל אחד פה יתן כמה פרוטות נקנה את הקבוצה ביחד. אני מוכן לתת לך להיות GM.

  2. https://twitter.com/novy_williams/status/1572626922827292674?t=AivGc64Z6pXPFuqRg0wkqg&s=19
    כאן התגובה הרשמית של סארבר. החלפתי באמצע את כל המילים ב-"נייה נייה". ג'יבס חריסטס איזה בכיין.
    "אבל פעם אחת אתה מזיין כבשה. ואז פר. וחמישה זבובים, אל תשאלו אותי איך. ויוצר סביבת עבודה רעילה לנשים. ואומר דברים גזעניים בלי הפסקה. ו…"
    פעם אחת מבקשים ממיליארדר לקחת אחריות על משהו שהוא עשה (ואפילו רק על מיליארדית ממה שעשה) וכתוצאה היא הטנטרום הזה.
    עצוב באמת שלא סולחים ומוותרים לו אחרי שלא עשה בייסיקלי כלום כדי להתנצל, לפצות או לתקן את מה שעשה. וזה שהוא מבטל, כאילו היה עושה את זה אבל "תרבות הביטול" לא תסלח לו בחיים – מעניין אם הוא ניצל את כל מחסן הציניות שלו או שנשארו עוד.
    הוא אשכרה מאשים את תרבות הביטול במכירת הקבוצה. זו שבקושי דרשה ממנו אחריות. זו שבקושי עשתה משהו נגדו.
    מאחל לפיניקס הצלחה בהמשך ובעיקר הישארות בפיניקס. הכי מאחל שהאוהדים יצליחו לקחת איכשהו את המועדון, אבל נו באמת. תוציא את הראש שלך מהתחת Ljos.

    1. קראתי איפשהו שהוא ציפה שיתנו לו הזדמנות שנייה, או כך הוא חשב בתור בן אדם מאמין. מאמין במה בדיוק? שהכסף שהוא צבר מאפשר לו להתנהג כמו חלאה? שנוצרים עדיין יכולים לקנות מקום בגן עדן? (לא אהיה מופתע לשמוע שאלוהים הפריט את המקום. בכל זאת, הוצאות ההחזקה מטורפות, והמלאכים חיים שם בדמי מפתח)

      1. לגמרי
        אבל אני בעיקר מגיב כדי להגיד שהסוגריים שלך העלו לי חיוך. ובעקבותיו צחוק. ובעקבותיו "היי, זה רעיון מגניב".

      2. האווי לאוסף איזה חלאה? זה שהוא אמר את גמילה ניגא כמה פעמים (אם לשחור מותר גם ללבן, השחורים לא בכו על שוויון לא מזמן) הטענות למיזגונית בכלל מפגרות, הPC זה תרבות חולנית

          1. ברור שכן, איך שחורים רוצים יחס זהה ושוויון בחוקים? שרק להם מותר להגיד מילים מסוימות, שוויון זה עד הסןף. אם לשחור מותר להגיד ניגר גם לבנאדם לבן מותר זה אד כדי כך פשוט.

            1. א. שחורים לא 'רוצים' שיוויון ביחס ובחוקים, הוא מגיע להם כמו לכל אחד אחר, מבלי שהם יצטרכו לזכות בו
              ב. אין קשר בין שיוויון לבין להעליב מישהו. במשך שנים המילה הזו שימשה להשפיל אותם. הם משתמשים בה כחלק מהמגמה לעקר את העלבון ממנה, לנכס להם אותה מחדש. אדם לבן שמשתמש בה מתחיל את המעגל מחדש
              ג. וגם אם הסעיף הקודם לא מוסכם עלייך: יש אנשים שמבקשים ממך לא לקרוא להם בשם מסויים, מדוע זה כל כך קשה לכבד אותם?

            1. מה הכוונה מותר להגיד מה שהוא רוצה? למה הכניסו אותו לכלא??
              אבל אם לן מותר להגיד מה שבא לו בשם חופש הביטוי, אז אחרים יכולים להחליט שלא לחדש איתו חוזים, למשל כמו פיי פאל מתוקף חופש הביטוי/מחאה שלהם.
              אגב, המילה ניגר פוגענית מאוד, זה שהוא לבן שמשתמש במילה הזו זה דבר אחד, זה שהוא לבן מיליארדר והבוס שאומר את זה – זה כבר דבר אחר.

            2. ניגר לא מילה פוגענית, מה החליט שהיא פוגענית? השחורים שמשתמשים בא ביום יום ונעלבים שאדם בצבע עור שונה משתמש באותה מילה (הם לא בוכים לשוויון )? לפני מרתין לותר קינג לשחורים היה אסור ללכת באותם רחובות וזה גם היה מעליב את האדם הלבן שהם הולכים עליו ומשתמשים במתקנים.
              .
              הליגה הענישה אותו בקנס חסר תקדים של 10 מליון דולר ותרפיה ממושכת מכל הכיוונים, יש סיבה למה התמקדו בבעלים חלש כמו סרבר ובחרו להעצום עיניים במקרה של קיובן (שפי 10 יותר גרוע מהשטויות שמאשים את סארבר), תרבות PC חולנית שהורסת כל חלקה טובה

            3. רק בשביל לוודא שהבנתי אותך ברוך.זאת אומרת מבחינתך אין שום בעיה לגרמנים או פולנים או בכלל כל אחד למעשה בעולם לתת בדיחות שואה באופן חופשי או לקלל יהודים בצורה חופשית?

            4. יניב איך הגעת למסקנה הזאת? יהודון זה מילת גנאי לכל אדם ללא הפרדה, אתה לא רואה ״יהודים״ הולכים וקוראים אחד לשני יהודונים על בסיס יומי…

            5. יניב התשובה היא כן. אתה לא מסכים עם חופש הביטוי? רוצה לשנות את ההגדרה? מה זה גרמני, פולני, יהודי? אלה המצאות כמו המילים עצמן.

            6. אוהד מי קובע מה זה פוגעני? אם אני מרגיש שהתגובה שלך פוגענית מה אני אמור לעשות? ואיך בדיוק זה קשור לצבע העור של הדוברים לא הבנתי.

            7. מדוייק שדו, לאדם אחד מותר לאדם אחר אסור והעיקר בוכים על שוויון.

            8. חופש הביטוי זאת זכות יסוד שאמורה להיות בכל חברה,יחד עם זאת למילים יש כוח ולמילים יש השפעה ושאתה מרשה להגיד הכל כולל הכל זה מדרון תלול שיכול להוביל להרבה דברים רעים .וכן להעליב אדם בגלל מוצאו,צבעו,דתו,מגדרו,או כל דבר אחר זה לא לגיטימי לפחות בעולם המושגים שלי ואני לא מקבל פגיעה באנשים רק בזכות חופש הביטוי.
              לגבי הדוגמא שנתתי למעלה אז ברוך ענה לי וזכותו לחשוב ככה.רציתי להראות לו שרוב האנשים פה בארץ יכולים לספר בדיחות שואה בצורה חופשית וזה לגיטימי(מבחינתי) כי מה לעשות אנחנו אלה שהשמידו אז מותר לנו לצחוק על זה אבל שצוחק על זה גרמני שהסבים והסבתות שלו השתתפו בהשמדת העם אז זה לא לגיטימי.
              דוגמא יותר ספיציפית למשל זה שחולה סרטן יכול לצחוק על עצמו חופשי אבל אני מניח שברוך למשל לא יתחיל לצחוק על חולה סרטן ועל המחלה שלו

            9. לגיטימי זו אבחנה פרטית שלך ויכול להיות שיש שחולקים את אותה אבחנה ועדיין זה לא עולה על חופש הביטוי. מילים לא עושות כלום, אנשים עושים דברים. אני גם יכול להחליט שהתון של איך שאמרת לי בוקר טוב פוגע בי, אין לזה סוף. אנשים מבוגרים לא אמורים להיפגע מזה שמישהו קורא להם בן זונה. יש לך הכוח להתעלם מדברי סרק, חוסר היכולת לסנן את זה מצביע על ילדותיות וניצני נרקסיזם

  3. אי אס פי אן מפרסמים את דרוג 100 השחקנמים הטובים בנבא. כרגיל השחקנים של ג"ס לא מקבלים כבוד. למשל:
    .
    לוני לא נכלל במאה. מי כן? גראנט וויליאמס ומיטצל רובינסון. מה הם תרמו לקבוצה אלופה ומה לוני תרם?
    .
    דארן פוקס דורג לפני גורדן פול. גם דאריוס גארדן.
    .
    פאסקל סיאקם וברנדון אינגרם דורגו לפני וויגינס.
    .
    הכי טוב ככה. יכניס בהם מוטיוציה.

    1. חשבתי לאמר לך שאתה אכן נרגן אבל הקדימו אותי. עברתי על הדירוג דוקא נראה לי סבבה לגמרי מסכים שפול נמוך וכ'. אל תכלס הדירוג הזה מראה איזה קבוצה לא מי יודע מה סטף סחב לאליפות כמעט לבדו ומראה כמה ענק הוא השחקן הזה (בעייני מספר 2 בכל הזמנים שני רק למיכאל).

    2. אני לא איתך פה נרגנובסקי. ללוני באמת מגיע לדעתי לפני גראנט ורובינסון אבל וויגינס ופול היו ונשארו גם העונה סייד קיקס לעומת סיאקם אינגראם ובטח גארלנד.

    3. הדירוג בסדר גמור, קליי ודריימונד אפילו גבוהים מידי ולוני מי ישמע ממש לא בטופ 100. אגב, גם גרנט וויליאמס לא אמור להיות שם, והמיקום של סמארט מוגזם לחלוטין, נראה שאוהבים שם את הסלטיקס.

    4. אותי מטריד העניין שיש שם רוקיס ברשימה שעוד לא נגעו בכדור מעולם בליגה. לא ממש אוהב דירוגים. בהתחשב בזה שאמזון בקרוב יהיו בעלי זכויות השידור עוד צפוים לנו דירוגים הזויים בהמשך מטעם "מומחים" מהרשת

  4. אחרי שבאופן מפתיע ה-NBA עשה פרק קרוסאובר עם אחת האהבות החדשות שלי כשקיירי ציטט את אלכס ג׳ונס, שוב קיבלתי פרק קרוסאובר פרטי בשבילי הפעם עם אהבה ישנה ולא אירונית שלי: טניישס די ברגע מחווה ליאניס אדטוקומבו. הוא ה-MVP:
    https://youtu.be/SvgEIEXx2xA

  5. הליגה הכי צבועה בעולם, יש חוק במדינת ארצות הברית ויש חוקים מומצאים באן בי איי, אז אפשר לקחת את החוק לידיים.
    סילבר הנבלה הזה משמיד את הליגה לאט ובטוח, עושה לנו מראה שחורה ונותן לשמועות ולדעת הקהל להשפיע לו על החלטות
    גם בכדורגל באירופה זה מתחיל כמו הצהוב שניימאר חגג אחרי גול.
    תיכף ישחררו גם רוצח במדינת ישראל כי לאנשים משעמם אז הם ממציאים לעצמם סיפורים
    עוד יסרסו את כולנו בעתיד.
    יש לי תחושה שזה ימוטט את פניקס.

    1. זה לא סילבר. זה מלא שחקנים שצייצו וכד' לברון כריס פול אפילו. אלה נותני חסות כגון פיפאל שביטלו את החסות כל עוד סרבר שם וזה פגיעה בביזנס של כל הליגה. יש עליו לחץ ציבורי עצום מה הוא צריך את זה מוכר בשיא.
      את מי יש להאשים? את המדיה בעיקר והרשתות. ה pc מגיע לממדים מגוחכים. למרות שאני חייב לאמר שבמקרה דנן לא עקבתי אחרי ההאשמות ואין לי מושג מה היה שם שבגללו כל הלאגאן התחילך

      1. את מי להאשים? במיוחד את עצמו. הוא בעיקר אשם בעבירת היותו דוש, כנראה לא משהו פלילי, אבל הוא לא ילד והיה צריך לדעת שהוא יקבל על השטויות שלו בראש. אגב, הוא לא חייב למכור, כמו שאמרת הוא מוכר כי מה הוא צריך את כאב הראש, אבל זו בחירה שלו.

  6. אברך כאשר זה –
    א. יהיה על המוגמר.
    ב. נדע שהקבוצה לא הולכת לשום מקום.
    ג. אוכל לתחזק אשליה שהבעלים החדש אחלה…
    .
    אבל זה לא משנה את תחושתי ש-בשעה טובה, קולולולו.

  7. סארבר לא מוכר בגלל אדם סילבר, ולא בגלל הליגה.
    הוא מוכר בגלל פגיעה בתדמית ואיבוד חסויות.
    בקרת נזקים כספיים.
    עם הכסף שיקבל הוא יכול לפתוח מפעל לייצור נשק עם רובה סער מיוחד לנוער. ללקוחות האלה לא אכפת אם אתה קצת גזעני או קצת מטרידן. רק תבוא לכנסיה ביום ראשון והכל טוב.

  8. מזל טוב לטנ"ש!
    לא יודע אם העליהום על סארבר היה מוצדק או לא (לא הייתי שם כדי לדעת מה באמת הוא עשה ומה היתה האווירה במועדון), אבל מבחינת כדורסל זה רווח נטו.
    רק שהבעלים החדש יהיה פזרן טפו טפו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט