מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1. בוב מאיירס: "אנחנו רוצים את דריימונד גרין, אנדרו וויגינס, וג'ורדן פול 'FOR AS LONG AS WE CAN KEEP THEM'"

הווריורס רצו שאוטיס פורטר וגארי פייטון II יישארו איתם. אבל רצון ועובדות בשטח לא תמיד הולכים יחד. הם לא בווריורס יותר. הווריורס גם יירצו – הרבה יותר מאשר במקרי פייטון ופורטר – בסיום עונה זאת שדריימונד גרין, אנדרו וויגינס, וג'ורדן פול ימשיכו להיות ווריורס כששוק השחקנים החופשיים יבעיר את השוק. יפה שהחלונות הגבוהים ירצו אותם יותר; הם גם יעלו יותר. הרבה יותר.

החלונות הגבוהים החליטו שהם הולכגים ALL THE WAY, ולא משנה כמה זה יעלה, להשאיר אצלם את הקבוצה שעתה מכונה "THE FUNDAMENTAL SIX: סטפן קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין, ג'ורדן פול, אנדרו וויגינס, וג'יימס וויסמן.

על הווריורס להגיע להסדר עם גרין, וויגינס, ופול. וויגינס יהיה שחקן חופשי בקיץ הבא. פול יהפוך לשחקן חופשי מוגבל אם הוא לא חותם על ROOKIE EXTENSION עד ה-17 לאוקטובר, וגרין יהפוך לשחקן חופשי אם יחליט TO OPT OUT – להסתלק – מהדיל הקיים. בקיצור ולעניין הווריורס חייבים לפעול עכשיו אם הם רוצים להשאיר את השלושה בקבוצה.

זה יעלה הרבה מאד כסף.

בשבוע שעבר המנכ"ל בוב מאיירס נשאל בקשר להשארת וויגינס ופול, והוא החליט לכלול את גרין. הוא ענה, מילה במילה: "WE WANT TO KEEP ALL THREE IN THE TEAM AS LONG AS WE CAN KEEP THEM" (https://sportshub.cbsistatic.com/i/r/2022/06/08/a8272794-bc8e-450b-b141-b4ce7a189159/thumbnail/1200×675/34d6c9144f85dd9b6ff6a9a05710e3b7/bob-myers-warriors-usatsi.png

הוא אמר:

“ “We’ve had conversations with all three players, their representatives. I’m not going to get into the likelihood or not of any of them getting done. But we know how important they are — I don’t know that we win a championship last year if you take any of them away. Draymond, his pedigree here, he’ll go down as one of the best Warriors ever to put on a uniform.

So we know the value of all those guys. Too early for me to say what will happen or won’t happen. But the goal is to keep those guys, all three of them, as long as we can. But again, there’s financial components.”

לווריורס יש, נכון להיום, פיירול של 380 מיליון. ה-EXTENSION לפול ייקח אותם מעל ה-400 מיליון לעונת 2023-4.

בעל הקבוצה ג'ו לייקוב רמז שזה 'IMPOSSIBLE'

אם לעשות 'CUTS' בסך המשכורות אז שמו של גרין מיד קופץ לראש. מאיירס אומר: "סטף קרי כבר אמר שהוא 'אחד משלושת אבני היסוד' של הדיינסטי" (האחרים הם, בלי שהוא קרא בשמם, הם הוא עצמו וקליי תומפסון).

אז מה? האם גרין יסכים בקיצוץ המשכורת כפי שעשה דירק נוביצקי?

מאיירס אומר בקשר לגרין:

No, no, I would definitely, unequivocally say (he’s) not a guy we look at and say he’s not going to be around,” Myers said. “Now, at some point, decisions are going to have to be made. But as far as his importance to this organization and what he’s done, we’re going to do everything we can to keep him in the fold.

עכשיו הוא נשמע לי כסותר את עצמו במקצת כשהוא אומר: "אנחנו לא מחליטים למפרע DEFINITELY". קודם הוא אמר שנעשה כמיטב יכולנו להשאיר את כל השלושה בקבוצה:

We don’t make these decisions definitively, ‘This guy’s going to be here, this guy’s not.’ We don’t do that. Because right now, we’re not making those decisions today. So everything’s on the table. And you really have to, in my position, do your best, and you owe it to the fans and the organization, to players that have helped in the way that all of those players have.

Draymond, certainly it’s obvious to anybody what he’s done for us. I could never sit here and say, ‘Well, he’s not going to be around.’ I can’t even get the words out of my mouth.”

הווריורס יחגגו את האליפות ב-18 לאוקטובר כשהם מארחים את הלייקרס ב-'ליל הטבעות'. בלילה שכל שחקן ווריורס שזכאי לטבעת מקבל את שלו. אבל הלילה שלפני כן – ה-17 – הוא הלילה שהוא הדדליין להחתים את ג'ורדן פול על חוזה ROOKIE EXTENSION.

אם לא יהיה חוזה חתום, חגיגה האליפות ביום המחרת תהיה הרבה פחות שמחה ומלבבת.

\

2. KD? קיירי אירוינג? בן סימונס? האם כולם יעלו לשחק את משחק הפתיחה נגד הפליקנס ב-19 לאוקטובר?

היכן עומדים – בגדול – העניינים?

  • Kyrie Irving: Opted into the fourth year of his contract on June 27.
  • Kevin Durant: Rescinded his trade request on Aug. 24
  • Ben Simmons: Has not played since the 76ers' Game 7 loss in the 2021 East semifinals.

אתם יכולים לעצור אותי ממש כאן אם שמעתם לפני כן שלברוקלין נטס ישנם כמה שאלות לענות עליהן:

1)האם בן סימונס יעלה לשחק במשחק הפתיחה נגד הפליקנס?
2) איזה מין דוראנט יופיע? עם פרצוץ חמוץ או מלא התלהבות?
3) ראה "2" רק החלף השם לקיירי אירוינג

דוראנט , לפחות כרגע, REMAINS IN THE FOLD – נשאר בקפל – והנטס מקווים שה-OFF SEASON הייתה תקופה לא טובה שהייתה ונעלמה, ועתה הגיע הזמן ל-'WINNING BASKETBALL'. הקבוצה כולה הסתובבה סביב הציר שנקרא דוראנט מאז שהוא הגיע לברוקלין, אבל תכליס לא יצא מזה הרבה. השאלה עתה היא איזה מין דוראנט יופיע, ואם מה שקרה הקיץ לא הוציא יותר מדי מיץ גם ממנו וגם מהסובבים אותו. הוא גם שנה אחת יותר מבוגר.

בקשר לקיירי הוא החליט להיעלם מכולם כמעט כל הקיץ. לך תדע איזה מין קיירי יופיע מהמטורף הזה: צעיר מתבגר,שנמן,ן שהחליט להתפוצץ הקיץ מפיצות , אבל "שה-CRUST שלהן – הבצק – הוא לא מחיטה אלא מכרובית ולכן ניתן לאכול 10 מהן כל יום", כפי שהוא אמר למגזין SLAM, או קיירי בכושר שיא, במיטבו, כאילו הוא יודע שזה הצ'אנס האחרון שלו להשמיע קול.

וסימונס? הנטס הודיעה כבר בחודש מאי שהוא עבר 'בהצלחה נדירה' microdiscectomy surgery ושתוך 3-4 שבועות הוא יחזור ל-FULL RECOVERY. הווה אומר שהיו לו 3 חודשים לפחות להתאמן בצורה מסיבית גם לשיפור כושרו הגופני וגם לשיפור הקליעה.

כמעט שכחתי את ג'ו האריס: הוא הופיע השבוע על הפארקט בברוקלין ונראה 'FULLY RECOVERED'.

אז לסכם, סימונס יכול להיות השחקן האידיאלי לצד דוראנט. כשהוא שיחק בפילי הוא סיפק 996 אסיסטים לשלשות מעונת 2017-18 עד 2020-1, שני רק לראסל ווסטברוק. אני רואה אותו עושה זאת מעמדה 4 או 5. עם הכל יילך כשורה, אני רואה את הנטס עולה עם סת' קרי, קיירי אירוינג, ג'ו האריס, קווין דוראנט, ובן סימונס. קבוצה לאליפות.

אבל יש עם הנטס יותר מדי אם'ים. יותר מדי 'IFS'. אני מקווה לטוב.

3. האם החתמת דניס שרודר היא 'תעודת המוות' לווסטברוק?

כשהוחתם פטריק בברלי שאלו 'מה עכשיו עם ראס ווסטברוק?. עכשיו שהחתימו את דניס שרודר שואלים שוב 'ומה עם ראסל ווסטברוק'?. רגע, ומה בקשר לקנדריק נאן, סקוטי פיפן, די.ג'יי אוגוסטין, ואברי בראדלי? יחד עם ראסל ווסטברוק 7 – COUNT THEM! שבעה פוינטים – שרוצים את הכדור. ולא, לא שכחנו ממך לברון ג'יימס!.

אז האם נראה את ראסל ווסטברוק מקבל 47 מיליון דולארים מבלי לעשות דבר? ייתכן. נראה עוד דבר: דניס שרודר שחתם על 2.7 מיליון עבור הלייקרס, ושלפני שנה סרב להצעתם להארכת חוזה ל-80 מיליון. כיצד הוא ייראה וישחק?

הייתי רוצה להיות שם ביום הראשון של פתיחה האימונים, עם 7 פוינט גארדים שלברון מסתכל במבט זועם על כל אחד מהם, שמאיימים לקחת ממנו את הכדור.

4. שתי שאלות חשובות: מה קורה עם הפציעה של לונזו בול, ומה בדיוק הוא מצבו של קריס מידלטון?

מצב העניינים:

1)לונזו בול: פצע את הברך ב-14 לינואר. לא צפוי לחזור לפתיחת העונה.
2) קריס מידלטון: נפצע בברך ב-20 לאפריל, ונפצע במפרק היד בתחילת יולי. עבר ניתוח במפרק, ואמור לחזור לק'ראת משחק הפתיחה של הבאקס.

5. כיצד ישפיע היורובאסקט על משחקם של יאניס, לוקה, ויוקיץ' ב-10 המשחקים הראשונים של עונת ה-NBA:


6. פטריק בברלי יוצא בהצהרה המתחילה במילה "SHIT" לכל אלה המלכלכים על ווסטברוק ו-"שולחים אותו לספסל"

פטריק לא מבין כיצד שולחים שחקן שבעונה שעברה עלה בחמישייה ב-78 מ-82 משחקי הלייקרס ועתה לא שרק מורידים אותו לסלסל, אלא מקווים שהוא יהיה מחוץ לקבוצה בכלל (https://larrybrownsports.com/basketball/lakers-drastic-lineup-move-russell-westbrook/604144

הוא מתחיל לעבר כל השונאים – ובינהם כמה מה-INSIDERS של הלייקרס _ ב-'שיט. אני לא מבין מה רוצים משחקן שבא לעבודה כל יום ונותן כל מה שיש לו בעוד ישנם אחרים שלא עושים אפילו חלק ממה שהוא עושה ותורם'.

כל מה שיש לי להוסיף זה שהוא צודק לחלוטין. בשעה שAD ולברון עשו MINUTE MANAGEMENT הוא היה שם כל יום, וכל רגע, להיכנס ולתרום את תרומתו מתי שנתבקש.

פטריק רוצה בראס ווסטברוק כפרטנר שלו מאחור, הוא ולא אחר.

7. סם אמיק מ'האתלטיק' מדווח ש-"ראסל ווסטברוק באמת יעלה מהספסל" אבל בתפקיד אחר"

"הוא לא יעלה כמחליף לשחקן מסויים, אלא כ-'שחקן ששי'", וזאת, קומראדים, זאת כבר אופרה אחרת לחלוטין, כפי שאומרים החברים שלי ממכמורת. (גם ג'ון הבליצ'ק לא עלה עם החמישייה של הסלטיקס בשנות ה-60 המאוחרות, אבל הוא סיים כל משחק, ובסוף העונה היו לו יותר דקות משחק מכל שחקן אחר בקבוצה. אני רק מספק עובדות).

8. חדשות מהתפוח הגדול: "עלייה בחמישייה, יותר אחריות, ויותר דקות, לעמנואל קוויקלי מהניקס"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
122 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רן הנרגן
רן הנרגן
19/09/2022 2:24:35

מנחם, ג"ס לא חייבת להחתים אף אחד לפני פתיחת העונה. להערכתי הם יחתימו השנה רק שחקן שיהיה מוכן לתת הנחה.
.
בקיץ הבא לגרין תהיה אופציה לצאת מהחוזה שלו ולחתום על חוזה חדש עם כל קבוצה שירצה או להמשיך עוד שנה ולקבל 27 מיליון עבורה. כמה קבוצות עומדות בתור לתת לגרין חוזה ל 3 שנים ששוה 100 מיליון?
.
גורדן פול יהיה שחקן חופשי מוגבל וג"ס תוכל לתת לו מקס שפירושו חוזה יותר גדול מכל קבוצה אחרת.
.
וויגינס יהיה שחקן חופשי. אבל לוויגינס אין דיידליין לחוזה חדש. אפשר להחתים אותו גם במשך השנה. בכל מקרה וויגינס מצליח בג"ס האם במקום אחר לא יחזור סיפור מינסוטה. הוא בוודאי לא נהנה שם בשנותיו האחרונות שם.
.
חתימה על חוזים עם שלושתם השנה על חוזים של 30 מיליון כלל אחד תביא את התקציב לשנה הבאה לטווח שבין 500 ל 600 מיליון. זה לא יקרה. האפשרות היחידה להתחים ולא לשלפ כזה סכום תהיה למצוא קבוצה שתקח את החוזה של קלי. 43 מיליון שהוא אמור לקבל בעוד שנה מקפיצים את התשלומים בסביבות 250 – 300 מיליון. אם היה מותר לקלי לותר על השנה האחרונה בחוזה ולחתום במקומה על חוזה חדש של 25 מיליון לשנה למשל, זה היה פותר חלק מהבעיה. אבל אין אפשרות כזו.
.
השנה מתחילים דיונים על חידוש ה CBA. חלק מהנושאים שיעלו הם התאמת מדרגות המס לתקרה החדשה. המדרגות של 5 מיליון נקבעו כשתקרת המס היתה כמעט חצי מהיום. נושא נוסף הוא חישוב חלקי של המשכורות של שחקני בית ותיקים בתקרת המס. חישוב של 75 אחוז בלבד חוסך לג"ס כ 200 מיליון בתשלומי מס. אין שום ודאות שדברים ישתנו אבל ג"ס היא לא הקבוצה היחידה שתהיה מעונינת בשינויים. קליבלנדובוסטון נמצאות באותה סירה ויש לא מעט קבוצות נוספות.

John
19/09/2022 15:40:59

השאלה היא האם גרין ילך אחרי האגו או ייקבל החלטה רציונלית. כי אני בהחלט רואה אותו נעלב והולך לקבוצה אחרת לעשות להם דווקא אם יחשוב שהווריורס תוקעים לו סכין בגב. לגבי וויגינס, כמה שזה עצוב, צריך להמתין איתו. הוא היה חדור מוטיבציה העונה. הוא נתן את כל מה שהיה לו. אבל היסטורית, הוא גם היה שחקן מסוג אחר. צריך לראות איזה וויגינס מגיע אחרי שנגע בשמיים. האם ימשיך לתת את מה שנתן בפלייאוף, או נינמנם שנת ישרים כפי שעשה מיד לאחר שנבחר לאולסטאר ועד לפלייאוף. היחיד שהווריורס רואים באמת לטווח הרחוק זה פול. הוא הראשון שייקבל הצעה והיחיד שאני רואה קבוצה אחרת משלמת לו מקס.

thetroll
thetroll
19/09/2022 21:45:14
Reply to  John

מעניין . אז אתה אומר שהם יוותרו על וויגינס? הם יהיו חייבים לוותר על אחד מהרביעיה וויגינס פול קליי ודיימונד.
בהנחת בריאות לכולם:
פול הוא הראשון שיוחתם כמעט בכל מחיר כי הוא העתיד אבל אני מניח שהוא יעשה להם הנחה לא ממש מקס אבל קרוב.
את קליי הם לא יטרידו. אין סיכוי כי הוא גם חלק מהמורשת אבל יותר חשוב הוא כבר הביע נכונות להתפשר בחוזה הבא מה שדריימונד לא עשה ולכן זה דריי או וויגינס.
חשבתי דריי אבל יש משהו במה שאתה אומר לגבי וויגינס. בכל מקרה אכן אין לחץ מבחינתם יכולים להמתין עם כל העניינים האלה.

thetroll
thetroll
19/09/2022 2:34:11

מנחם תודה מעורב משובח ביותר.
לא רואה את הלוחמים ממשיכים ביחד עם ה core 6 מעבר לעונה הנוכחית זה לא ניתן לביצוע ומי שלא יהיה שם זה דריי . מיירס משלם מס שפתיים מתוך תקוה לסחוט מהלימון הזה עוד אליפות אחת הוא צריך את כולם במוטיבציית שיא לצורך הצלחה במשימה הזאת. דרך אגב מפתיע אותי שהוא כלל את ווייסמן בתוך השישיה הזאת ולא את לוני בעבר דובר עליו.
לגבי קיירי היו לי ציפיות מסוימות כי הוא צריך עוד חוזה אבל השבוע הוא פירסם ציוץ לגבי קונספירציה על משטר דיכוי עולמי שמעיד על זה שזהו: הבן אדם כבר לא איתנו. האם יתכן שמדובר בעודף בסמים (שואל בשביל חבר). לגבי סימונס זה ברור שהשנה הוא יהיה "אחר" יקלע שלשות בלי הכרה יש שמועות שכבר רוצים לזמן אותו לתחרות שלשות באולסטאר.
אני חושב שגם ראס הולך לתת שנה מדהימה הוא שחקן ענק והוא יקבל 2 – 3 דקות מהספסל בגארבז' טיים אלה יהיו הדקות היקרות בהיסטוריה. צריך לזכור שיש שם את נאן בברלי ושרודר אז הוא יכול להיות אחלה מעודדת מהספסל. בכלל נראה לי שבברלי וראס זה סיפור אהבה חסוי מעניין אם כל הירידות הפומביות בינהם בעצם היו כסות לכך שהם זוג אוהב במחשכים (כמו שאומרים החברים שלך מעין הנציב).
מעורב משובח תודה מנחם

Smiley
19/09/2022 3:29:19

1. ווריורס: אפשר לדבר מפה ועד מחרתיים, השאלה מה יעשו בפועל. מדובר בסכום מס אסטרונומי, אפילו לדעתי עבורם. אולי הם יצליחו להגיע להסכמים עם כל השלישייה על חוזים נוחים וידידותיים יותר על מנת להישאר תחרותיים (סטייל דאנקן ונוביצקי – אבל קשה לי להאמין).
2. הנטס ימשיכו העונה להיות בית המשוגעים של ה-NBA. עד המשחק הראשון אני לא חושב שלמישהו יש מושג מי באמת יעלה על הפרקט.
3. פלינקה יצא גדול: קיבל את שרודר בחינם… להיסטוריה של הליגה לעד תהיה ההימור הלא מוצלח של שרודר על עצמו. ועדיין, שרודר זאת תוספת נחמדה, אבל עושה רושם שיהיו יותר מדי אגואים בלייקרס השנה, שכל אחד מרוכז במשהו אחר.
4. משהו מסתורי קורה עם הפציעה של לונזו שהבולס מסתירים, כנראה הפציעה יותר חמורה ממה שחושבים או שלונזו פשוט מתקשה להחלים. דווקא חבל כי לונזו היה מצויין בתחילת העונה ששיחק עבור הבולס.
מידלטון – הבאקס חייבים אותו בחזרה. בעונה שעברה הוא לדעתי היה ההבדל בין ריפיט להדחה לסלטיקס.

אור
אור
19/09/2022 3:44:41
Reply to  Smiley

מסכים, לדבר זה בחינם. נשמע לי כמו תעשו לי הנחה או שנוותר על חלקכם

golan
golan
19/09/2022 3:47:11

תודה על מעורב מעולה.
ג"ס ישלמו. שווה להם.
ראס תקוע שם. הוא לא מעוניין והם לא מעוניינים.
מקווה שהפצועים יחלימו. זה טוב לעניין ולתחרותיות.

thetroll
thetroll
19/09/2022 20:51:17
Reply to  golan

לא ישלמו. אין מצב. 600 מ דולר שכר זה הרבה מעבר למה ששווה הסיכוי לאליפות נוספת עבורם. לייקוב גם התבטא ואמר שמס המותרות הוא מוגזם בצורה קיצונית (משהו כזה) וזה אומר שזה כבד עליו. תחשוב שקליי לבדו עם שכר של כ 45 מ בשנה הבאה עולה להם משהו בסדר גודל של פי 5-7 מזה בגלל המס (זה תלוי גם בחוזים של פול וכ'). זה לא הגיוני לשלם את הסכומים האלה לא חשוב מה המטרה.

ירון, החלום
ירון, החלום
19/09/2022 3:58:16

בס"ד
תודה מנחם.
המשך השושלת של ה ווריורס, תלוי הרבה ב cba החדש.
ראס, סימונס וקיירי, די… נמאס לדבר עליהם.
קיירי בכלל שייך לפינת הטבע.
לונזו וקרעס מקוה שיתאוששו ויחזרו לעצמם.

thejanitor
thejanitor
19/09/2022 5:56:24
Reply to  מנחם לס

חלומות פז

Berch
19/09/2022 6:53:53

אחלה מעורב על הבוקר
🙏

אשך טמיר המקורי
19/09/2022 8:08:09

תודה רבה דוק, פוסט שמכין אותנו היטב לקראת פתיחת העונה

עגל
19/09/2022 12:33:26

"פטריק רוצה בראס ווסטברוק כפרטנר שלו מאחור, הוא ולא אחר."
.
איך פיספסת את זה

asaf
19/09/2022 8:10:05

תודה דוק. לא קשור למעורב אבל מעניין לצפייה למי שיוצא ויש לו במקרה זמן פנוי. על הפרשה של טים דונאהי, הוא עצמו והמעורבים מדברים, באופן לא מפתיע הליגה והקברניטים שלה בחרו לא לשתף פעולה .
https://www.netflix.com/title/81026443?s=a&trkid=13747225&t=cp&clip=81613376

עידו גילרי
19/09/2022 8:25:39
Reply to  asaf

הסרט עצמו לא מחדש כלום ולמעשה קצת מחסיר אפילו ביחס לתחקיר המעולה של סקוט עדן ב-ESPN לפני כמה שנים. מה שכן יש כאן הזדמנות מעולה לראות את הדמויות הפועלות מדברות. במיוחד את סוכן ה-FBI סקאלה שנראה טיפוס מעניין.
זה עצוב לראות איך דונהי לפחות כלפי חוץ בהכחשה שכל מה שהוא עשה זה להשתמש בידע הפנימי שלו כאילו הוא לא השפיע על מה שקורה במשחק…

asaf
19/09/2022 8:58:37

נכון לגבי דונאהי, אני חושב שהוא מוסיף בגלל ההזדמנות לראות את הדמויות הפועלות מדברות בראשון המשולש שבמרכז העסק של דונאהי- חברו המתווך טומי ובאטיסטה .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

חחח הטומי חבר שלו שם זה הסטריאוטיפ על האיטלקים בכל סרטי המאפיה ובסופרנוס חחח
ממש ביג פוסי 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

הליגה ידעה למה לקטוע את החקירה. אפשר לחשוב היום זה נקי 🙂
היום זה יותר מלוכלך מפעם. מה שהולך להיות עם הבלתי ספורטיבית השנה יהיה צחוקים, גם ישאיר לשופטים שיקול דעת רב לפרש אם הלך לכדור או לא חחח שעות של מוניטור ועוד הטהיות משחקים. כל קוסטו טו קוסט יגמר בבלתי ספורטיבית או בריחת המגינים הצידה לדאנקי ווי אר אול וויטנס ושאגות.
מה שלקחו לסילבר עם קפיצות על המגינים (נאש היה הראשון להתלונן נראה לי סילבר מאד ישמח לראות אותו החוצה) הוא הביא בהפוכעה עם הבלתי ספורטיבית.
צריך לנפח סטט ולתת חופש פעולה מוחלט לכוכבים. המגינים יכולים לנופף לידם עם הידיים בשביל ההצגה 🙂

asaf
19/09/2022 13:25:31

מדברים על זה גם בסרט. במילים עדינות יותר.

עידו גילרי
19/09/2022 13:28:43
Reply to  asaf

על מה מדברים?

John
19/09/2022 15:36:29

נראה לי שהוא מתכוון ליכולת של השופטים לפרש את החוקה ולהפעיל שיקול דעת.

asaf
19/09/2022 16:15:58

גם על זה וסקאלה חוקר ה-FBI מדבר על הרצון של הליגה לסגור את הסיפור כמה שיותר מהר רק בדונהאי ולא להעמיק באמת לדעתו בכל אופן את החקירה אצל עוד שופטים.

עידו גילרי
19/09/2022 16:26:55
Reply to  asaf

ואיך זה קשור לתגובה שלו?
הליגה באמת רצתה להרוג את המשך החקירה ואת כל הסיפור – זה היה נזק תדמיתי עצום מה גם שהוא אומר שם שלמרות האיסור על הימורים בכלל עבור שופטים (למעט על מירוצי סוסים משום מה…) הבדיקה שלהם העלתה שבערך 80% מהשופטים מהמרים ויותר מדאיג מכך איזה עשרה שהימרו על אירועי ספורט.

thejanitor
thejanitor
19/09/2022 20:30:29
Reply to  asaf

״ הליגה ידעה למה לקטוע את החקירה״ ככה זה קשור, המשפט הראשון של התגובה

עידו גילרי
19/09/2022 20:36:36
Reply to  asaf

לא ממש.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/09/2022 8:16:49

תודה רבה על המעורב המעולה

yaniv
yaniv
19/09/2022 8:31:15

תודה מנחם.
תכלס הדבר שהכי מדהים אותי זה שאשכרא ברוקלין לקחה לנו את התואר של הטלנובלה מספר אחת.אבל בסופו של דבר הייתי מעדיף להיות במצב של ברוקלין מאשר שלנו.בברוקלין עוד הכל יכול להתחבר ולהתפוצץ,אצלנו עד שלפחות יהיה טרייד על ראס שום דבר לא יכול לקרות

אבג
אבג
19/09/2022 8:39:21

היו בעבר הרבה דיבורים על יכולות הניהול של לברון שקצת ירדו עם ההחתמה של ווסטברוק.
אבל לזהות לפני הזמן את ה אמויפי של גמר אליפות אירופה ולתת. לו לשחק בסרט זה רק גאון כמו לברון יכול

עגל
19/09/2022 12:29:13
Reply to  אבג

איך לברון קשור לסרט hustle?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

חחח האסל זה סרט מאת התאגיד

אבג
אבג
19/09/2022 14:21:02
Reply to  עגל

אחד המפיקים

עגל
19/09/2022 16:37:47
Reply to  אבג

אכן גאון
🙂

thetroll
thetroll
19/09/2022 20:54:59
Reply to  אבג

איך אתה יודע שהוא הוחתם לפני האליפות? לדעתי הוחתם אחריה. מנחם אפילו הימר פה שדאלאס יקחו את שרודר רק לפני איזה יומיים.
מה שיותר מדהים פה זה כמה שרודר היה מוכן למכור את עצמו בזול. אין לי ספק אחרי האליפות הזו היו יכולות להיות לו הצעות טובות בהרבה.

עידו גילרי
19/09/2022 20:57:23
Reply to  thetroll

ממי בדיוק?

thetroll
thetroll
19/09/2022 21:23:00

פיניקס. בוא נגיד חסרות קבוצות שצריכות פוינט גארד. אפילו מחליף? אני למשל הייתי לוקח אותו לפיניקס. מחתים אותו על 5 מ לכמה שנים. בוא … כריס פול כבר מתחיל לצאת מהעניינים. הוא מעולה לקונטנדרית כרכז גיבוי יכול גם לשחק ראשון.

עידו גילרי
19/09/2022 21:30:52
Reply to  thetroll

אל תזרוק סתם. איזה קבוצה תרצה וגם יכולה כיום לשלם יותר.

thetroll
thetroll
19/09/2022 21:48:30

פיניקס לא יכולה לשלם 5 מ'? וגם אם זה כבד על סרבר נניח לא עדיף להם שרודר על סאריץ' טורי קרייג או שאמט. אלה שחקנים שהם יכולים להטריד. שרודר גם יחסית צעיר הוא לא משתלם לכם ב 5 מ'?

עידו גילרי
19/09/2022 21:56:37

יכולים אבל זה מגדיל מאד את המס. לא משנה בעיני ממש לא שווה עבורינו.
מה זה יכולים להטריד? זה לא שיש לך הרבה חוזים שיתפוגגו בשלב זה של השוק.

עידו גילרי
19/09/2022 21:58:18

ושרודר צעיר? ביחס למי?

thetroll
thetroll
19/09/2022 21:59:36

29 זה לא צעיר? הוא ממש בפריים שלו. בודאי ביחס לקשיש שמנהל לכם את המשחק עכשיו שיתכן שזמנו עבר.

עידו גילרי
19/09/2022 22:01:41

חחח, זה נכון.

thetroll
thetroll
19/09/2022 22:02:32

תן את סאריץ' או שאמט לקבוצה מטנקקת כלשהיא (בוא נגיד ששאמט יותר קשה כי הוא על חוזה ארוך 4שנים של 10 מ אבל סאריץ על חוזה בגובה דומה לשנה הנוכחית בלבד) שיש לה מקום תחת התקרה תוסיף בחירה וסגרת את הסיפור. לא בעיה.

עידו גילרי
19/09/2022 22:05:38

קודם כל נשארו לך שתיים כאלו. שנית כל סאריץ' משמעותי עבורנו בטח שיותר משרודר.

thetroll
thetroll
19/09/2022 22:09:17

פינקס זה כאן ועכשיו . הם לא ממש צריכים בחירות כרגע. שאריץ חוזר מפציעה קשה ואיך שנראה באליפות אירופה לא יתרום לכם כלום השנה. שרודר היה פוטר לכם בעיה שנמשכת שנים. היה יכול להיות לו פיק אנד רול מופלא עם אייטון הוא אחלה שחקן. לדעתי פיספסתם הזדמנות נדירה לפתור בעיה שמעיקה עליכם שנים. חבל.

thetroll
thetroll
19/09/2022 22:11:19

תחשוב גם מבחינת הטיים ליין של הקבוצה הבשלות במשחק שרודר יושב עליכם בול. והוא לא נכבה כמו פול כשהכסף באמת על השולחן. פול פשוט נעלם כל פעם שמגיע המאני טיים פצוע או לא. הייתם חייבים רענון לקבוצה ולא עשיתם זה יכול היה להיות משמעותי מאוד לדעתי

עידו גילרי
19/09/2022 22:12:56

בוא נאמר שאנחנו לא מעריכים אותו באותה מידה.
אחד השחקנים האחרונים שאני רוצה בקבוצה שלי.
ואם נחזור לנקודה שבה פתחת – חש מעט מאד קבוצות שיהיו גם מעונינות וגם עם יכולת לשלם בשלב זה.

thetroll
thetroll
19/09/2022 22:15:29

למה אתה לא מעריך אותו סתם מעניין ? בעייני הוא אחלה שחקן. הוא שיחק נפלא באליפות אירופה מספרים מאוד יפים וברמת יעילות גבוהה.

thetroll
thetroll
19/09/2022 22:17:31

22 נקודות שבעה אסיסטים שני ריבאונדים למשחק 50% מהשדה. אלה מספרים יפים מאוד למשחק של 40 דק.

עידו גילרי
19/09/2022 22:19:01

כי טורניר באירופה של 8 משחקים הוא לא קריטריון לכלום ואני עוד זוכר אותו בפלייאוף מולנו – יעיל או שחקן שמגיע כש"הכסף על השולחן" הוא לא…

thetroll
thetroll
19/09/2022 22:22:30

הבנתי. לא חושב שהרבה קבוצות יכלו לשחק נגדכם ולצאת עם הראש למעלה ברמה ששיחקתם. לא בטוח שזה קשור רק אליו. ואפרופו 8 משחקים כל התקופה הנפלאה של פיניקס התחילה בטורניר בבועה ועם ה 8-0 . לפעמים דברים מתחברים. אבל בסדר זה כנראה עניין של טעם. בעייני זה חבל.

עידו גילרי
19/09/2022 22:22:38

ואם כבר אתה שם אז 45% זה לא 50% (למרות שעדיין מספרים טובים)

thetroll
thetroll
19/09/2022 22:26:24

Dennis Schroeder (LA Lakers)

Grade: A

Stats: 22.1 points, 2.3 rebounds, 7.1 assists

Dennis Schroeder played the Eurobasket at his own risk with no contract, and walked away with a one-year deal with the Lakers and the first medal for Germany in a FIBA tournament since 2005. Playing at home, the 29-year-old point guard was the undisputed star of his team, shooting over 50 percent from the field while being one of the top playmakers of the tournament. A boost of confidence after a couple of rough years in the NBA.
לא 45% . יותר מ 50% זה מ hoops hype.
לא הצלחתי להעתיק את הקישור.

thetroll
thetroll
19/09/2022 22:27:23

50% מהשדה ל 45%. תקרא למעלה.

עידו גילרי
19/09/2022 22:32:03

בוא, הופסהייפ וכודרסל אירופי…? תבדוק באתר של האליפות ואז נדבר (45%).

thetroll
thetroll
19/09/2022 22:38:17

7.5/16.6 = 45% 32% מהשלוש ו 90% מהקו.
האפליקציה של האליפות מבאסת אותי מההתחלה. עד שהיא נטענת יוצאת הנשמה. ועכשיו זה. יפה ל hoops hype . זרקו מספרים.

עידו גילרי
19/09/2022 22:24:17
Reply to  thetroll

זה בסדר -ראיתי אותו מפשל בהרבה הזדמנויות אחרות – שחקן שכונתי מדי בעיני

thetroll
thetroll
19/09/2022 22:28:48

נו טוב.. נסכים כרגיל שלא להסכים 🙂
לפחות זה ברוח טובה:) יאללה ערב טוב

רביד אראל
רביד אראל
19/09/2022 21:11:39
Reply to  אבג

מי שנבחר לMvp של אליפות אירופה זה ווילי בזמן שחואנצ׳ו שיחק בסרט

סוסמעץ
סוסמעץ
19/09/2022 9:15:12

תודה רבה דוק

פה איתמר
פה איתמר
19/09/2022 10:37:47

אחלה מעורב
תודה מנחם.
הנחה למעסיק, זה לרב משהו שנותנים שחקניי מקס כדי לנסות לשפר עוד טיפה את הלגסי ושחקנים וותיקים ברדיפה אחרי טבעת ראשונה.
לדעתי דריימונד בעייני עצמו מהבחירה בדראפט והלאה מקופח.
לא חושב שהוא יתן הנחה משווי השוק שלו.
(הוא כן אולי יסכים לפרוס ליותר שנים בפחות כסף) אבל לא תראו הנחת נוביצקי.
אני חושב שמי שיסכים לתת הנחה בבוא העת זה קליי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני חושב שאתה צודק

Jonathan
19/09/2022 10:54:56

תודה מנחם, עורב מהנה.
לא צריך להתייחס לכל טרייד או עזיבה בגולדן סטייט כמו אל אסון. בסופו של דבר שחקני מפתח יעברו לקבוצות שרוצות לרוץ בפלייאוף ויישלמו להם חוזים של עשרות מיליונים וימשיכו להיפגש עם דריימונד גרין לעישון ג'וינטים. הם לא נזרקים לכלבים (אלא אם יגיעו לסקרמנטו).

thetroll
thetroll
19/09/2022 20:57:21
Reply to  Jonathan

כמה שזה עצוב להגיד אני מתקשה לראות את הלוחמים לוקחים איזה שהיא אליפות נוספת בלעדיו למרות כל הפאקים במשחק שלו ואני גם מתקשה לרות אותו נשאר שם אחרי העונה הנוכחית. הוא לא שווה מקס ואני מקווה שאף קבוצה לא תיתן לו הוא שווה בעיקר ללוחמם ליתר הקבוצות פחות. הכל עניין של כימיה והיכרות עם המערכת.

הקיפוד
הקיפוד
19/09/2022 12:23:23

גולדן לדעתי תתקשה לשמור על שלושתם ודווקא הראשון שיקבל את הכסף הוא גרין והכל בגלל קרי אחריו זה יהיה פול ואז וויגניס, שווה לה לדעתי לעשות טרייד על אחד מהשלושה (אני אישית עושה על פול או על קליי, לא יקרה,), המחיר של פול בשיאו ולכן הייתי רץ על זה בלי לחשוב

thetroll
thetroll
19/09/2022 20:58:59
Reply to  הקיפוד

למרות קרי הם יוותרו על גרין. הם לא יוותרו על וויגינס ובטוח שלא על פול. גרין בהחלט הולך ומאבד את זה במהירות. על קליי הם לא יוותרו כי הוא חתום שם ואחרי שיסיים את החוזה הזה יחתום על חוזה קטן.

עידו גילרי
19/09/2022 21:00:07
Reply to  הקיפוד

ואז לא תקבל על פול כלום.

עגל
19/09/2022 12:32:34

תודה מנחם.
מאיירס מנומס ופוליטי לגבי דריימונד גרין. צריך לעזוב את הקבוצה, אולי בעוד שנה. הוא הולך ויורד למרות שבפלייאוף הצליח קצת להתעורר.
אותי מאוד מעניין איך ישחק סימונס. הוא מתאים לשחק עם דוראנט כמו כפפה ליד – הוא יריץ מתפרצות וימצא את דוראנט לקליעה. אני מקווה שקיירי יתחיל את העונה מפוקס (לגבי ההמשך אין לדעת).

Pistons
Pistons
19/09/2022 13:16:30

גולדן סטייס חייבת להיפטר מגרין שחי בסרט. מקסימום הייתי שם עליו 5-10 מיליון. היה מזעזע במשחקים שראיתי. בקושי הצליח לקנות סל וגם זה בזכות קרי (לדוגמה שהוא חוסם ועושה כאילו הוא מושיט את הכדור לקרי ושני שחקנים קופצים על קרי ואז הוא מכדרדר חופשי עד לטבעת)
——–
מרגיש כאילו קיירי קורא הופס

Pistons
Pistons
19/09/2022 13:22:29
Reply to  Pistons

*במשחקי הפלייאוף שראיתי.
שמעון בטח יגיד שלא מעניין לראות wwe בעונה הסדירה.
שמעון, הגמר = רסלמניה?

ברוך רובין
ברוך רובין
19/09/2022 13:49:08
Reply to  Pistons

גרין באמת היה גרוע בכמה משחקים וטוב בחלקם הוא נגר לא נורמלי ובהתקפה עומדת זה 4-5 , זה התדרדרות שיש לו כמה שנים. גולדן סטייט הביאו לו מחליף מהדראפט,הם היו צריכים להביא גם מוביל כדור גבוה נוסף והליגה בשנים האחרונות קיבלה לא ממעט שחקנים כאלה שיחליף את גרין.
.
מה יעשו עם קומינגה זה הדבר שהכי מעניין אותי הוא כשרון מדהים שלא מתאים לשיטה של קר (שמומחה בשיטה אחת בלבד), סוף העונה יפטרו מוויסמן גם.

אשך טמיר המקורי
19/09/2022 14:25:39
Reply to  Pistons

100+

thetroll
thetroll
19/09/2022 21:09:35
Reply to  Pistons

היא לא חייבת להיפטר ממנו כי איכשהוא הוא מוציא מעצמו בסוף דברים חיוניים לה (הגנה וכמו כן הוא המנהל משחק הכי טוב שלהם חוץ מסטף). אבל זה נכון גם שהוא בדעיכה משמעותית והיו לו משחקים גרועים בפליאוף הראש שלו לא בכדורסל והוא חי בסרט שהוא שווה מקס. הוא ממש לא שווה את זה יותר קרוב לסכומים שאמרת.

עידו גילרי
19/09/2022 13:50:44

מכיוון שזה לא צוין בשום מקום אחר אצלנו – ברכות ללאס וגאס אייסז על זכייה באליפות הראשונה. ברכות גם לבקי האמון שזוכה באליפות אישית ראשונה בכל הקריירה הענפה שלה על אדמת אמריקה (ובמועדון שהיה פעם סן אנטוניו שבו גם עשתה את רוב הקריירה)

A Ljos: Resurrection
19/09/2022 14:28:57

ומתי נדבר על זה שקונטיקט סאן זה אחד השמות הכי אירוניים למדינה אולי הכי קודרת בארצות הברית?

John
19/09/2022 15:04:41

קונטיקט היא לא מדינה. היא כביש מחבר בין ניו יורק למסצ'וסטס עם תפאורה.

John
19/09/2022 14:58:26

משחק מותח במיוחד. לצערי ראיתי רק תקציר. עצוב שזכיה באליפות יצרה כזו התעלמות כאשר המארגנים הגאונים סוגרים משחק גמר מול פוטבול של יום ראשון. מוסד אמריקאי שאי אפשר להתחרות בו. אולי היה עניין של סגירת האולמות, אבל זה כמעט ולא עשה רעש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

Hear hear 🍾🍾🍾

asaf
19/09/2022 16:17:57

האמון היא המאמנת הרוקי.ת הראשונה בליגה לזכות באליפות . (למעט בעונת הבכורה בליגה אז כלל המאמנים.ות היו רוקי)

עידו גילרי
19/09/2022 19:20:53
Reply to  asaf

היא די קיבלה קבוצה מוכנה שרק הייתה צריכה לעשות את הצעד האחרון

thetroll
thetroll
19/09/2022 21:14:09

מעניין אם יש לה סעיף יציאה לליגה הייתי מת לראות אותה מאמנת את סן אנטוניו זה יוסיף עניין מטורף לליגה אצל המין השני אולי נוכל חדבר סוף סוף עם האישה על דברים נורמליים (הופס). עד כמה שזכור לי היא חתמה ל 5 שנים ובלי סעיף יציאה. לפחות ל9י מה שקראתי בזמנו.

John
19/09/2022 14:53:42

תודה רבה מנחם!
כמו שאמרו לפני, הווריורס לא באמת בלחץ. חלק מהשחקנים יתנו הנחה במידה והשוק לא יגיב אליהם. אלו החיים. גרין שווה הרבה עבור הווריורס אבל הרבה פחות עבור קבוצה אחרת. פול היחיד שבאמת יעשו מאמץ לתפוס אותו מהר.
.
לגבי הנטס, קיירי מעולם לא הגיע שמן או לא בכושר לעונה. הוא עובד כל קיץ על משחקו. הבעיה שלו שהוא קוקו שנחת עמוק במחוזות אלכס ג'ונס הקונספירטור וממשיך להפיץ שטויות בלי הכרה. על המגרש קיירי הוא תמיד קיירי. אותו כנ"ל KD. כשהוא עולה לשחק הוא עולה לשחק. סימונס הוא זה שמדאיג. הוא חייב לחזור להיות אגרסיבי כפי שהיה בפילי בתחילת דרכו. כול המבקרים נכנסו לו לראש והפכו אותו לפחדן והססן. חוץ מזה הנטס בעלת אחד הסגלים הטובים בליגה מ-1-9
.
לגבי שרודר, הקליעה תכתיב את מקומו בקבוצה. הלייקרס מילאה את הקבוצה בגארדים, אך לא ישתמשו ברובם. הם מילאו את הקבוצה בגארדים הגנתיים כמו פיפן ג'וניור, ווקר ובברלי, כדי לטפל במחוררת שהיתה בקו האחורי שלהם. אך עדיין המקום של ווסטברוק הוא שלו להפסיד. גם אם רשמית לא יעלה בחמישייה, לא כל כך מהר יאפסנו אותו בבויידם. נראה אותו בלפחות 25-30 דקות כל ערב. אם יראה כמו בתחילת העונה יתחיל להצטמצם. אך אני דווקא אופטימי לגביו השנה. זה נראה לי ה-bounce back year שלו.
.
קוויקלי טיפה שיפר את יכולותיו כמוביל כדור. אני מניח שהוא אמור להשלים את ברונסון הגנתית. אבל בעיני קוונטין גריימס הוא בעל פוטנציאל גבוה בהרבה. הניקס תמיד מפחדים מכישרון צעיר כמו עם אובי טופין וגריימס ולא מבינים למה הם דורכים במקום. אבל אם כבר שמרנות, לא ברור לי מה קורה עם דריק רוז. הוא עדיין לא חזר ועם יד על הלב, הנפילה של הניקס ממש התחילה כשהוא נפצע. כשהוא על המגרש הכול נראה אחרת. גם שנה שעברה הוא קלע בדאבל פיגרס ובאחוזים טובים וכמעט תמיד יש לו נט חיובי. גם כשהקבוצה מסריחה.

yaniv
yaniv
19/09/2022 15:33:39
Reply to  John

לגבי גרין יש לי הרגשה שדטריוט יציעו לו חוזה מכובד מאוד.גם שיחק במישיגן וגם בגדול יכול להיות המנטור של הצעירים שלהם

Jonathan
19/09/2022 15:36:15
Reply to  yaniv

הוא גם ממישיגן ויש לו את האופי המתאים לעזור לבנות באד בויז 3.
לא יודע אבל כמה הוא מוסיף כפליימייקר לי קאנינגהאם.

אשך טמיר המקורי
19/09/2022 18:37:15
Reply to  Jonathan

יותר כמו סופט בויז 1

John
19/09/2022 16:03:55
Reply to  yaniv

מכובד זה נתון לפרשנות. כרגע קשה לי לראות את זה סגנונית. מבחינת כסף הפיסטונס יכולים לשפוך כסף אבל אם הרוקיז אכן יעמדו בפוטנציאל זה כמו לזכות בלוטו. זה הזמן לפתות כוכבי NBA צעירים כדי לעשות ריצה לאליפות. מנטורינג זה נחמד עם שחקן ותיק בשכר מינימום, או במיד לבל.

yaniv
yaniv
19/09/2022 16:33:10
Reply to  John

מכובד אני מתכוון יותר ממה שגולדן סטייט יציעו.להביא את גרין לא בחוזה מינימום ישדר לשחקנים הצעירים את הרצינות,ואם יש שחקן שיכול להכניס מנטליות שונה ויותר מחויבת לניצחונות זה גרין ושוב הקשר שלו לעיר לדעתי יכריע את הכף אבל מה שנקרא עוד חזון למועד

thejanitor
thejanitor
19/09/2022 20:38:01
Reply to  yaniv

דריימונד ציין מספר פעמים שהוא ישמח לשחק רק בדטרויט לקראת פרישה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

להוסיף את סקוטי פיפן לקבוצה שלך זה תמיד רעיון טוב. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

אור
אור
19/09/2022 16:24:02

אין היום דיומא אז לחובבי האופניים ארשום כאן – גיא ניב פורש:
https://sports.walla.co.il/item/3531204
.
ובנימה זו, מה עם גיא שגיב? נעלם

עידו גילרי
19/09/2022 16:28:33
Reply to  אור

כן… 🙁

עידו גילרי
19/09/2022 16:29:19
Reply to  אור

גיא שגיב נחתך מהקבוצה כדי לפנות מקום לדילן טיונס (מנג'ר אנטי-ישראלי…)

עידו גילרי
19/09/2022 16:30:18

באופן אירוני משהו הוא יהיה באוסטרליה לאליפות העולם לאחר שגולדשטיין ואיינהורן בחרו לא ליסוע.

אור
אור
19/09/2022 16:34:25

הבנתי, חבל (למרות שלתחושתי נעלם עוד קודם)
מי עוד יהיה בנבחרת?

עידו גילרי
19/09/2022 16:36:28
Reply to  אור

מה הכוונה בנבחרת?

אור
אור
19/09/2022 16:38:48

נוסעים לאליפות העולם זה בשביל נבחרת ישראל לא?

עידו גילרי
19/09/2022 16:39:26

its a party of one…
שיטה מפגרת וכל זה.

אור
אור
19/09/2022 16:41:01

חחח, ממש

NFS
NFS
19/09/2022 22:18:17

גולדשטיין ואיינהורן זו גרסת רוכבי האופניים של רוזנקרנץ וגילדנשטרן?

עידו גילרי
19/09/2022 22:24:56
Reply to  NFS

נקווה שלא…

עגל
19/09/2022 16:42:21
Reply to  אור

שמעתי שגם שלומי חיימי פרש מרכיבה (שטח)

עידו גילרי
19/09/2022 16:45:00
Reply to  עגל

אכן

אור
אור
19/09/2022 16:48:11
Reply to  עגל

נכון
שני פנצ'רים מנעו ממנו אולי הישג גדול בריו

עגל
19/09/2022 17:09:43
Reply to  אור

שניים? חשבתי ש-4 . . .

אור
אור
19/09/2022 17:24:12
Reply to  עגל

אולי בטוקיו היו 4 🙂

Ohad29
Ohad29
19/09/2022 16:44:09

סליחה על השינוי כיוון.
פעם היה פה פרוייקט מדהים של תרגום מאמרים ואחד המאמרים היה על צולל צלילה חופשית ובת זוגו של SI.
מישהו יודע איך אני יכול למצוא את זה?
התעורר אצלי בעקבות סרט חדש שיצא בנטפליקס שכנראה מבוסס על הסיפור הזה.

אור
אור
19/09/2022 17:23:33
Reply to  Ohad29

לא מצליח למצוא את הפוסט שאכן היה מצוין
מדובר על הסיפור של Audrey Mestre

אור
אור
19/09/2022 17:32:22
Reply to  Ohad29

אגב נראה לי שכל הפרויקט נעלם מהאתר

עידו גילרי
19/09/2022 18:12:20
Reply to  אור

נאלצנו להסיר עקב ענייני זכויות וכו'

Pistons
Pistons
19/09/2022 21:01:56

גילרי, מקווה שתראה את זה.
יש דרך לקבל את כל התרגומים שהיו?

עידו גילרי
19/09/2022 21:05:32
Reply to  Pistons

לא חושב

Ohad29
Ohad29
20/09/2022 9:35:27

חבל, זה היה אחד הפרוייקטים המדהימים שיצא לי לקרוא מהאתר הזה. פתח את האופקים להרבה דברים חדשים חוץ מהNBA.

אשך טמיר המקורי
19/09/2022 18:52:11
Reply to  Ohad29

יש את הדוקומנטרי ביוטיוב:
https://www.youtube.com/watch?v=nXvqrzPVaeI

עידן
עידן
19/09/2022 18:41:53

לא ממהר להחתים אף אחד העונה.בוא נראה איך הם יתפקדו העונה ואז בסוף העונה להחליט.היחידי שהייתי מחתים הוא ג'ורדן פול אבל גם הוא לא קריטי כי הוא יהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ הבא והווריירס יוכלו להשוות כל הצעה עליו.לגביי דריימונד כתבתי כאן לפני חודש שהוא לא שווה יותר מ 20 מיליון לעונה בגילו המתקדם וגם זה מוגזם רק בשביל שסטף יהיה מאושר.כרגע היחידי שאני בטוח לגביו הוא ג'ורדן פול כל השאר נראה איך העונה הקרובה שלהם תהיה.

רן הנרגן
רן הנרגן
19/09/2022 19:27:13

לדרימונד גרין אין ענין להיות מנטור לצעירים, ראו 2020. יש לו ענין להרוויח הכי הרבה כסף שהוא יכול, לנצח בעוד אליפו.יות והכנס להיכל התהילה. הוא יחתום בג"ס אבל לדעתי רק בקיץ הבא.

דוקטור רזי הופמן
19/09/2022 19:52:32

יש שמועה שהלייקרס יחתימו/מחתימים/יחתימו את IT על חוזה מיני-מון לשנה הקרובה.
יה-בה-יההה

עידו גילרי
19/09/2022 21:07:10

לא יודע איפה ראית את זה אבל אפילו את השמועה שהוא עשה אצלם אימון IT הכחיש די באגרסיביות.
גם הלייקרס מפוצצים כרגע בגארדים אז לא נשמע סביר.

thetroll
thetroll
19/09/2022 21:29:46

אייזאה תומס? הוא לא בשארלוט? אני מבין שהוא בתי חוזה הוא נחתך גם משם? דרך אגב לא נראה הגיוני ללייקרז.

עידו גילרי
19/09/2022 21:31:35
Reply to  thetroll

הוא לא נחתך. הסתיימה העונה.

thetroll
thetroll
19/09/2022 21:50:45

נו ברור. הם החליטו לא להמשיך איתו לא לתת לו עוד חוזה? האמת שלא עקבתי באיזה שהוא קראתי שהיו מרוצים ממנו.