עידן חדש מתחיל: לוס אנג'לס צ'ארג'רס מול קנזס סיטי צ'יפס במשחק יום חמישי

מיליארד דולר משלמת אמזון בכל שנה בהסכם ל-11 שנים עליו חתמה מול ה-NFL. אם כך לא פלא שהמשחק של יום חמישי, שסבל משיבוצים רעים בעבר, יעבור מהפך ונקבל משחקים מרכזיים יותר ויותר, כשלוס אנג'לס צ'ארג'רס יגיעו לארוהד לפגוש את קנזס סיטי צ'יפס (03:20 בין חמישי לשישי).


ההתמודדות שתפתח את העידן הזה הוא המפגש בין שני הקווטרבקים הטובים בליגה, שבמחזור הראשון הראו שהם מתחילים הכי חזק שלהם. נתחיל במארח: פטריק מהומס התנצל בפני שחקני הפאנטזי שלא ייבנו יותר מידי על שחקני ההתקפה שלו, משום שהוא מתכוון לחלק את העושר בין שחקנים רבים. וכשמהומס מבטיח, הוא בד"כ מקיים, כשסיים עם חמישה ט"ד לחמישה שחקנים שונים בניצחון על ההגנה האימתנית של אריזונה.


גם ג'סטין הרברט לא נח על זרי הדפנה, והראה ללאס וגאס שלמרות הציפיות הגבוהות שלהם לעונה, יש להם עוד הרבה לאן לשאוף כדי להשיג כרטיס לפלייאוף מבית ה-AFC מערב. הוא ירצה להמשיך באותה מגמה מול המארחים, אותם ניצח בשניים משלושת המפגשים בניהם מאז הגיע לליגה.


לצערו שניים מהכלים ההתקפיים המובילים שלו – הרסיבר קינן אלן והטייט אנד דונלד פארם – ייעדרו מהמשחק בגלל פציעה, אך הוא יוכל להמשיך ולהסתמך על הרץ הרב גוני אוסטין אקלר ועל הרסיבר היציב מייק וויליאמס. הוא גם יוכל להסתמך על ההגנה שלו, שחטפה ביום ראשון שלושה כדורים לדריק קאר של הריידרס, ועל הרכש החדש חליל מאק שהשיג שלושה סאקים במשחקו הראשון במדי הקבוצה.


הצ'יפס יגיעו למשחק הזה כפייבוריטים לניצחון בשלוש וחצי נקודות, מה שאומר שסוכנויות ההימורים צופים לנו משחק צמוד מאוד עד לסיום. לתושבי ארץ הקודש, אשר יכולים לקום קצת יותר מאוחר ביום שישי, זאת בהחלט צפיית חובה.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. תודה על הפריוויו, יופי של משחק בין שתי קבוצות שיגיעו רחוק ואיזה מזל שיש לנו שניים כאלה העונה
    .
    מה שכן, אני לא כל כך אוהב את הנראטיבים הכל כך נפוצים האלו על שני הקווטרבקים שנאבקים ראש בראש.
    גם מעבר לזה שהם לא יהיו על המגרש בו זמנית ושלמעשה ההשפעה שלהם זה על זה מצטמצמת לחלוקת זמנים ופתיחת פערים, פוטבול הוא משחק קבוצתי, הכי קבוצתי שיש. צמצום המפגש בין שתי קבוצות כל כך עמוקות ומגוונות לכדי הרברט נגד מהומס חוטא לאמת.
    אני חושב שזה של הצ'ארג'רס שינצחו לא בגלל התעלות של הרברט או חולשה של מהומס אלא כי ההגנה שלהם הרבה יותר טובה מזו של אריזונה שהצ'יפס פחות או יותר טאטאו בשבוע שעבר. חליל מאק וג'ואי בוסה יפעילו הרבה לחץ על מהומס והסקונדרי של הצ'ארג'רס עם ג'קסון וסמואל הוא פוטנציאלית אחד הטובים בליגה.

  2. איזה כיף שהתחילה העונה!
    מוכן לקבל את המשחק הזה גם כגמר ה-afc.
    הדור הצעיר של ה-qb בליגה פשוט אדיר.. ואחרי הרבה זמן שלא היה!
    .
    חשבתי על זה לא מזמן —
    למעשה, מדראפט 05 (רודג׳רס) עד דראפט 17 נבחר רק qb אחד עם פוטנציאל hof (ווילסון ב-12, ואולי ללאק היה גם, אבל… ומי שמתעקש לשים את סטאפורד, פיין).
    ואילו מאז — מהומס, ווטסון, אלן, לאמאר, הרברט, בורו… הראש מסתחרר

  3. וביינתיים, בעניין אחר לחלוטין, ברט פטרב, הקוורטרבק הנפלא לשעבר של הפקרס, נאשם שבמהלך פונזי מתוחכם (ובעזרה מאחרים) העביר מיליון דולארים מ-WELFARE MONEY לכיסו הפרטי. בצילומים מאתמול של פניו הוא נראה פתאום כהומלס

        1. השני (אארון רודג׳רס, הקוורטרבאק הנוכחי של גרין ביי) הוא אחד השחקנים הטובים אי פעם, עם ארבעה mvpס ויחס בין טאצ'דאונים לאיבודים הטוב בהיסטוריה (עם זאת, הוא לא הכי מצליח בפלייאוף…)
          הוא נחשב בתקשורת לדי אנוכי, וכל קיץ יש איזו שמועה אחרת עליו.. אבל זה ממש לא ברמה של מה שברט פארב עשה, גם לפני הפרשה הנוכחית.

  4. איזה ממתק של משחק.
    אני לא מת עליו, לא יודע למה, אבל פטריק מהומס הוא כשרון של פעם בדור.
    הקלות הבלתי נסבלת שהוא רואה את המגרש היא פשוט מתת אל.
    יש המון ק"ב טובים היום בליגה, אבל רק אחד שנראה שמשחק על דרגת טירון במאדן מול יריבים שמשחקים על קשה.

  5. תודה. היה משחקת מעולה אבל השידור היה חמש רמות מתחת לרמת המשחק (אל מייקלס?). זה קרה בדיוק אותו הדבר במשחק של באר שבע נגד ויאריאל עם יורם ארבל. לא שמעתי תשוקה אצל שניהם. וחבל

    1. שידור ראשון באמאזון, אפשר להיות סלחניים.. אך מסכים איתך שהשדרנים לא היו בשיאם, וחוץ מזה, אחרי כל השנים האלה להפריד בין מייקלס לקולינסוורת׳ זה לא לעניין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט