מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.בעל הסאנס רוברט סרבר חטף סנקציות: 10 מיליון קנס ושנת השעייה מכל פעילות בקבוצתו

ה-NBA הטילה סנקציות קשות על בעל הפיניקס סאנס רוברט סרבר בגין 'התנהגות בלתי הולמת במשרדי הסאנס. במסיבת עתונאים ה-NBA הודיעה שהיא הטילה עליו קנס של 10 מיליון, השעיית שנה מכל מעורבות עם הקבוצה. הליגה הטיחה בו האשמות ספציפיות כגון שימוש ב-"N WORD" – ניגר, והתנהגות סקסית בלתי הולמת עם נשים העובדות בסאנס

החקירה הייתה מאד אגרסיבית. חוקרים עצמאיים ראיינו 320 איש ואספו 80,000 דוקיומנטים – כולל אימיילים ושיחות מוקלטות. סרבר בן ה-60 – 17 שנים בעל הקבוצה, כבר נחקר ע"י ESPN והואשם בגזענות http://uns allegations(נפתח בטאב חדש) larrybrownsports.com/basketball/nba-investigate-robert-sarver-suns-allegations/586596

There had been talk that the allegations could lead to Sarver being removed as Suns owner. Instead, he will pay $10 in fines to various organizations and be allowed back if he completes a training program focused on respect and appropriate workplace conduct.

I

2. מעט קבוצות בליגה תלויות בבריאות של שחקן אחד כפי ששיקגו בולס תלוייה בלונזו בול

הפוסט הזה מסתמך על פרטים מהפוסט של ג'מל קולייר (https://www.espn.com/nba/story/_/id/34549165/nba-2022-lonzo-ball-pesky-knee-injury-line)

גולדן סטייט הגיעה להתארח בשיקגו בינואר 14 של עונת 2021-22 ל-MARQUEE MATCHUP בין המובילה של המזרח נגד המובילה של המערב, משחק שכולם כה חיכו לו ושהסתיים כאסון לקבוצת הבית. זאק לוויין כבר עזב את המשחק ברבע הראשון בגלל פציעת ברך שתימשך לפגוע בו עד סיום העונה. הווריורס מובילה כבר ב-30 הפרש עם 5 דקות לסיום הרבע השלישי.

אחרי שסטפן קרי קבר עוד שלשה, המאמן בילי דונובן קורא טיים, להחליף את הפוינט גארד לונזו בול שמראה פניו המכווצות סיפרו את הכל: הפוינט גארד המצויין הזה פצוע, ואולי הוא שיחק פצוע את כל המשחק. החלפת הפוינט גארד נראתה כ-MOVE ברור – הרי לונזו שיחק במין צליעה בדקות האחרונות. היה זה INNOCENT MOVE כי הרי גולדן הובילה כבר ב-34 נקודות. למעשה, ההוצאה של לונזו מהמשחק אפילו לא הייתה בדיון ב-POST GAME INTERVIEW עם המאמן והשחקנים. הנושא העיקרי היה זאק לוויין ומתי יהיה ה-MRI שלו ואז כל 'ואם' ו-וה-'אם לא', וכו'. לונזו לא הוזכר בכלל כי איש לא חלם שפציעתו רצינית.

הוא, לונזו, לא ישחק דקה אחת יותר בעונת 2021-22, ועד היום הזה.

Ball was ruled out of the following game the next day because of left knee soreness. By the next week, the team announced he would require arthroscopic knee surgery with a recovery timeline of six to eight weeks.

לונזו היה הלב והנשמה של הקבוצה. ריכוז הקבוצה…גובהו שעזר לו להיות אחד הריבאונדרים הטובים ביותר מבין הפוינט גארדים…קליעת ה-3 המשופרת שלו (שהגיעה ל-40.7%). איתו הקבוצה התעופפת עם 12-29. בסיום העונה הם הו 24-18 בלעדיו.

לונזו הוא בן 25. הפציעה שלו הייתה במיניסקוס וניתוח אורטוסקופי שהוגדר כ-'מוצלח' מזכיר לכולם את הניתוח המוצלח שהרג את המנותח. המצב לא עד כדי כך חמור עם לונזו. הוא כבר רץ ריצה קלה אך הכאבים בברכו ממשיכים להטרידו. עתה אומרים שהוא 'לא יהיה מוכן' לתחילת מחנה האימונים.

אוהדי הכדורסל מתפללים לשלומו. כשהיה במיטבו בתחילת העונה שעברה הוא נחשב כבר לאחד מ-5-6 הפוינטים הטובים בליגה. שיקגו יכולה להיות איתו בין ששת הקבוצות המובילות במזרח (אם לא טובה יותר:,ברמה של פילי, מיאמי, והנטס, ואחרי בוסטון ומילווקי). שיקגו חייבת אותו בריא. הליגה חייבת אותו בריא.

3. מינסוטה וימברוולבס 'מאוכזבת' מביטויי ה'אנטי גיי' של אנטוני אדוורדס בסרטון אינסטגראם

דובר הקבוצה על ביטויי האנטי גיי של כוכב הקבוצה אנטוני אדווארדס:

"We are disappointed in the language and actions Anthony Edwards displayed on social media," the team said in a statement attributed to team president Tim Connelly that was released Monday. "The Timberwolves are committed to being an inclusive and welcoming organization for all and apologize for the offense this has caused to so many."

אדווארדס עצמו התנצל על הסרטון שהופץ וויראלי בסושיאל מדיה. הוא אמר בהתנצלותו:

"What I said was immature, hurtful, and disrespectful, and I'm incredibly sorry," Edwards said in a tweet posted mid-Sunday afternoon. "It's unacceptable for me or anyone to use that language in such a hurtful way, there's no excuse for it, at all. I was raised better than that!"

הליגה I'לומדת על המקרה', אמר דובר ה-NBA.

קובי בריאנט פעם צרח לעבר שופט ביטוי הומוסכסואלי ונידון ל-100K. קווין דוראנט חטף 50K על 'פיטת פה מעליבה' בסושיאל מדיה שיכולה הייתה להתפרש גם כביטוי 'אנטי גיי', וניקולה ג'וקיץ' ניקנס 25K על אותו 'עוון'.

לדעתי תלוי כיצד אומרים מה שאומרים. באנגלית S.O.B – SON OF A BITCH – הוא ביטוי כמעט מקובל בשעת רתיחה. איש לא מתכוון שאתה בן של זונה כשזורקים ביטוי כזה, כמו שפעם בעברית היינו אומרים 'איזה שמוק הוא'

אבל בימים טרופים אלה של פוליטיקלי קורקט אדווארדס יחטוף שיא $$$ חדש על פליטת פה. אני מנחש משהו כמו 150K.

4. סטפן קרי מגלה שבווריורס היו דיונים רציניים על הבאה מחודשת של דוראנט לקבוצה, שכל הרעה שנישפכה עליו באה כתוצאה ש-"הוא לא הובן כראוי" – MISUNDERSTOOD המסכן.

את ה-"לא הובן כראוי" נכשלתי להכליל במעורב של אתמול כשכתבתי על הריאיון של סטף קרי עם הרולינג סטון

5. דני איינג': "הבעייה של הג'אז בעונה שעברה הייתה שהשחקנים לא סמכו אחד על השני"

כשדני איינג' חובר ליוטה ג'אז כבוס של כל פעולות הכדורסל הוא לא ידע בדיוק איזו מין 'בוצה הוא עומד לנהל. "לא לקח לי הרבה זמן להבין שהשחקנים הם, אולי, חברים טובים ואוהבים אחד את השני, אבל לא סומכים אחד על השני, וזה עולם שלם של הבדל. "אני זוכר שבסלטיקס בזמני כל אחד בקבוצה סמך על כל אחד אחר: 'אם בירד לא יעשה זאת אז פריש יעשה זאת. ואם לא פריש אז קווין מקהייל." בג'אז זה לא עבד כך. הם התחילו את העונה מצויין עם 7-19, אבל כשהוא הגיע הוא ראה דברים שהוא לא אהב.

הוא אומר היום:

What I saw during the season was a group of players that really didn't believe in each other," Ainge told reporters at a news conference on Monday. "Like the whole group, I think they liked each other even more than what was reported, but I'm not sure there was a belief.

הוא ממשיך: חשבתי שהכל ישתנה בפלייאוף. זאת קבוצה שדי נכשלה בפלייאוף וחשבתי שאולי הם פשוט מחכים לפלייאוף להוריד את הכתם מעליהם. נתתי להם את THE BENEFIT OF THE DOUBT, אבל היה ברור כשהפלייאוף הגיעו שהקבוצה לא תיפקדה כראוי שוב.

הם הפסידו (איינג', למה 'הם' ולא 'אנחנו'? אתה עבר היית הבוס!) לדאלאס בסיבוב הראשון בששה משחקים, ושנה אחת לפני הפסידו לקליפרס 4-2 אחרי שכבר הובילו 0-2.

הוא מסכם:

"Like I believe every one of these guys went into every game believing they were going to win, don't get me wrong on that," Ainge said. "I'm just saying when adversity hit, the resolve, you could see in a team that has a true belief in having each other's back or one another.

בגדול, לכל אחד מהשחקנים בעצמו היה את ה-RESOLVE – הרצון והאומץ – אבל הם לא סמכו מספיק אחד על השני, אז כל אחד ניסה לעשות זאת בעצמו.

מה איינג', והמנכ"ל ג'סטין גוברט, עשו בנידון אתם כבר יודעים. הם החליטו לעשות זאת עם קבוצה חדשה. מה הבטחון שהצעירים יתנהגו () אחרת? לדני איינג' פתרונים.

6. ניק יאנג הוא עכשיו אשכרה מתאגרף

ניק יאנג הוא הספרטאי המקצועני האחרון שהחליף את הספורט שלו, רק כדי לא לפרוש מעולם הספורט טוטאלית.

השבוע הוא ערך את הופעתו הראשונה כמתאגרף מקצועני, והפסיד לכוכב ה-TIK-TOK מלקולם מיניקום, למרות שהוא שלט בקרב. אני חזיתי בקרב בפיי-פר-וויו ודי נהניתי. הקרב היה ל-5 סיבובים וניק שלט בו עם ה-REACH שלו, והתנועות שהביא לקרב שלא ראיתי כמוהן אף-פעם. הוא הפסיד לקראת סוף הסיבוב הרביעי כשיריבו HEAD-BUTTED אותו ושלח אותי מחוץ לחבלים, ולהפסד טכני.

סינגווין שוויצרן, המשמש כ-RECRUITER למתאגרפים נשאל לדעתו על ניק והוא ענה:

"INTERESTING. VERY INTERESTING!"

המאמן לשעבר מייק פרטלו, יועץ לקאבס, אומר "NOT THAT FAST" להרכב החמישייה שכולם מדברים עליה

לפי פרטלו, הקאבס תשחק הרבה 'ביג בול' עם ג'רלד ודונובן מיצ'ל בגארד, מובלי ב-3, קווין לאב בפאור, וג'רט אלן בסנטר!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
141 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
golan
golan
14/09/2022 3:04:18

מעורב מעולה. תודה רבה.
שיקגו תלויה יותר בלונזו מג"ס בסטף ? או מילווקי ביאניס ? אני לא בטוח. הוא שחקן חשוב אבל לא זה שהשיטה כולה מבוססת עליו,2 הקבוצות האלה בנויות מסביב לכוכבים שלהן.
יותר מדי פליטיקלי קורקט בליגה. הבעיה של אדוארדס שהוא הומופוב, וקנס לא יחנך אותו, . סרבר אותו דבר – הוא מיליונר לבן, די גזען, שגדל בעולם אחר ולא מבין שמה שעשו אז לנשים לא היה תקין אבל שתקו והיום פשוט אסור.
דני איינג' עדין עם השחקנים, הם פשוט לא שיחקו יחד, והחלון הצר שהיה להם יחד נסגר (מיטשל-גובר-קונלי) הלך לריבילד ועשה פרוק מהיר. קצת מזל בדראפט והוא יכול לסיים תוך שנתיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
14/09/2022 3:05:18

הNBA בראשות סילבר הפכה לליגה PC חולנית, אני מקווה שיכנסו לחדר הלבשה ויקנסו כל שחקן שמדבר בצורה מזלזלת או משתמש במילה nigga… הסאנס התחילו להצליח אז החליטו לחפש אצל סארבר בציציות. גרי באס היה עושה אורגיות עם מג’יק ג’ונסון על ימין ושמאל והוא החשב לבעלים הטוב בהיסטוריית הNBA.

עצוב שעולם שלנו הולך לכיוון PC חולני יותר ויותר. היום כל דבר זה העלבה ( להגיד שעבודה שדורשת המון שעות לא מתאימה לאימהות זה בסדר). מתי יחקרו את מייקל גורדן?

golan
golan
14/09/2022 3:57:39

נכון. פעם היה מקובל. לא מוסרי ולא הוגן לנשים, אבל עשו. היום פשוט לא מקובלים הדברים האלה.
אני לא מאמין שזה בגלל ההצלחה של פניקס. את סטרלינג העיפו בלי הצלחה של הקליפרס. זה כנראה משהו אישי.
אם אתה נגד PC למה להכנס לחדר הלבשה לחפש את זה ?

ברוך רובין
ברוך רובין
14/09/2022 4:31:25
Reply to  golan

למה להיכנס לחדר הלבשה שלו? ולדבר עם העובדים שהוא מממן בכספו הפרטי? לגביסטרלינג העיפו על שטות שחיפשו אותו , שהקליפרס הייתה בשיאה שדיברו עליה כמועמדת עיקרית לאליפות (בתקופת פול גריפין…) , עולם עצוב זה שאסור לדבר על שום דבר, שכל איזה ממורמרת שלא קיבלה העלה תובעת אותך על הטרדה ולך תוכיח שאשתך לא זונה. נראה לך הגיוני ששחורים קוראים אחד לשני ניגר ולבעלים אסור? הם הרי לא רוצים שוויון?
.
לשאול את העובדים שלך באופן חברי עם גילחת את הביצים ומישהו לא הבין את ההלצה, לדבר איתם על אשתו מה כבר רע? יותר מהגיוני שמקום עבודה שדורש שעות לא שעות לא מתאים לאמהות, כשהייתי צעיר יותר ומנהל את העובדים, היו לי עובדים שהיו צריכים לעבוד 10-12 שעות כל יום, אחוזון בודד מהם היה אמהות לא כי הם לא מוכשרות כי יש פריוריטי שונה אצלם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת זה חרפה. לא מבין למה סרבר שותק ומסכים לחרא הזה. לא מובן הטענה הזאת של כל העובדים הדבילים לא רוצים תעברו למקום אחר.
מי מכריח אתכם להיות שם?
מותר לו לזיין גם כמה שבא לו.
הwwe זה גוף רקוב פוליטי של pc ושואו.
רותים שאנשים ידברו שם כמו אמא תרזה או איזה שגרירים חחח גוברנרס הבנת? 😂😂😂
מיי אס כמו שמנחם אומר

רן הנרגן
רן הנרגן
14/09/2022 9:41:00

וואלה ברוך עוד לא פורים. מה בחרת בתחפושת של מימון תמימון?

Avri
Avri
14/09/2022 13:10:36

ברוך, פייר, עליך אני הכי מתפלא. הרי אתה איש עסקים פרטי שבנה את עצמו על קפיטליזם וליברליזם. הליגה זה עסק פרטי, הם מכתיבים את התנאים שלהם לעובדים שלהם בדיוק כמו שאתה עושה/עשית, ופייר, ציפיתי שאתה תהיה הראשון לטעון כאן שזכותם להכנס בעובד שלא מתיישר. מה אתה בא לי כאן עם חופש ביטוי ופוליטקלי קורקט, מה הקשר. הבוס עושה מה טוב לביזנס לפי ראות עינייו וערכיו שלו, מה קשור כאן הדעות שלך? עסק שלו. ובכלל, מה מחר? שהסמולנים גם יבואו אליך לעסק שלך ויגידו לך איך לנהל אותו ולפי אילו ערכים? איפה זה יגמר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  golan

זה מקובל גם היום והנשים באות לבד אליהם ונהנות מזה.
את סטרלינג העיפו סתם כנראה כי מישהו חיפש להכניס את החבר באלמר לליגה

Avri
Avri
14/09/2022 13:22:27

שמעון, אם זה מקובל אז למה הגברים מתלוננים כשהם חוטפים תלונה תביעה? הרי זה היה צפוי שאיזה גולד-דיגרית תיכנס בהם, זה חלק מהמשחק, מה הם בוכים עכשיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

מסכים הם מפגרים. היום עשירים כאלה צריכים מצלמה.

Avri
Avri
14/09/2022 17:56:20

נו אז על מה אתה מלין? אלו הם הכללים ומי שפעל בצורה מסויימת שלא יצעק פי-סי וטרלול פרוגרסיבי. העולם השתנה ומי שלא הבין את זה זו בעיה שלו וכדאי שיתאפס על עצמו. אתמול בכאן-11 שידרו את הנבחרות וזה היה לא פחות ממדהים. הראו דיון בכנסת משנות ה70 וה80 על חוקים בין היתר של תקיפות מיניות ואונס וגנדי (אלא מי) עלה וטען מנגד 'הרי מי מאיתנו לא היה בסיטואציה של כשאת אומרת לא למה את מתכוונת'? כל הגיזרים הסתלבטו על הרעיון של לחוקק חוק נגד אלימות במשפחה, והינה אנחנו היום יודעים יותר טוב. התקדמנו, לפחות רובינו.

סוסמעץ
סוסמעץ
14/09/2022 6:25:55

ברוך – עכשיו כשגם אתה אמרת את המילה האסורה N
חושב שמנחם חייב לקנוס אותך

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 7:01:18

יפ

yairhamami
yairhamami
14/09/2022 12:52:49

לגמרי מסכים. טרלול של המערכת.
כולם שם מקללים חופשי ופתאום אסור לקלל בתור בעלים או לדבר לא יפה על הומואים.
הבנו, כולם אותו דבר וכולם רגישים ועדינים אבל, יאללה…

shadow
shadow
14/09/2022 5:19:20

הליגה ממשיכה לתרגל פשיזם. מתי מתחילים להצדיע?
.
לונזו הוא עוד "קורבן" של הקצבים ושל עצמו. ניתוח מוצלח זה כמו להגיד קולה בריאה או לקרוא לדקסמול תרופה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אמת.
הם הרי גוברנרס לא?
איך הכריחו שם מסיכות.לשחקנים על הספסל 🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 7:03:34

סילבר חולה נפש והוא השליט את הטירלול שלו על כל הליגה

Avri
Avri
14/09/2022 13:26:45
Reply to  shadow

המציג איננו רופא.

Yinon Yavor
14/09/2022 14:03:37
Reply to  Avri

אדיר!

shadow
shadow
14/09/2022 15:28:42
Reply to  Avri

מה זה רופא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא אוהב גוקים. חיה מגעילה לדעתי.
רזיאל אני גזען כלפי הגוקים?
אני גם לא אוהב שעועית. אני בטוח שהיא תיפגע

לא ברור מה רוצים מאדוארדס זכותו להביע את דעתו בנושא ואומר את דעתו הוא לא חייב לאהוב גייז.
.
זה שהwwe מנסה לשווק לנו שיוויון אהבת זולת וזה שיסתכל קודם כל על עצמו.
האם יש שיוויון בליגה בפני כל השחקנים? מתייחסים לשקץ כמו לפרנץ וגנר?

מנסים לדחוף אגנדה ליברלית פרוגרסיבית חחח אבל מי שלא חושב כמוהם מודח😉
ווינק ווינק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/09/2022 6:42:51

חחחחח שמעון שים שחפץ,הסתבכת WITH BUG BROTHER

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/09/2022 7:31:22

חחחח איך אהבתי את מדנס

דוקטור רזי הופמן
14/09/2022 11:27:38

הם עדיין מופיעים.

Avri
Avri
14/09/2022 13:24:03

שמעון, לברון לא אוהב יהודים. אנטישמי אבל תכלס זכותו להגיד מה שהוא רוצה. יהודים, ג'וקים, שעועית, לא אותו הדבר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

זכותו בהחלט רק שלא יסתיר😁

Avri
Avri
14/09/2022 17:57:39

בוא, ביום שהוא לא יסתיר חבורת שבר תהיה הראשונה שתתהפך עליו.

סוסמעץ
סוסמעץ
14/09/2022 6:28:44

תודה רבה דוק
==
אין כמו לקום מוקדם בבוקר למעורב משובח

MBK
MBK
14/09/2022 6:41:06

זכור לי משהו על פיל ג’קסון שחטף קנס/השעייה מהליגה על זה שאמר – ״ההגנה שלנו הערב נראתה כמו הר ברוקבק״ (סרט שהגיבורים שלו היו גייז)
הייתי מת לראות את סוואגי פי בזירה עם דיאנגלו ראסל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/09/2022 6:44:19
Reply to  MBK

חחח ראיתי 15 דקות הר ברוקבק וסגרתי את הסרט
סוואגי פי ערס מקצועי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

חחח זה היה אחד המשפטים המצחיקים. היום הר ברוקבק הפך לקליר פאת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/09/2022 6:45:14

אני מוכן לשלם כדי לראות את סוואגי פי עם השיקוץ שלכם בארינה

trusttheprocess
trusttheprocess
14/09/2022 6:53:48

סארבר כמו סטרלינג הוא בעלים זקן וחלש ואין לו כח או יכולת למלחמות במיוחד כשכל התקשורת תהיה נגדו.
תקחו לדוגמא את מארק קובן שמה שהלך אצלו בהנהלת הקבוצה זה בערך פי 10 יותר גרוע ממה שקרה בפיניקס ולא קרה כלום , החברים של קובן בתקשורת לא פתחו את הפה וסילבר פחד להיכנס למלחמה עם בעלים חזק שאוהב מלחמות כמו קובן כי סילבר יודע שבסופו של דבר הוא היה מפסיד במלחמה הזאת ובעצמו הולך הביתה

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 7:00:08

תודה רבה דוק.
הטרלול הפרוגרסיבי האמריקאי במיטבו.
האח הגדול זה כאן.
ניק יאנג? השחקן האחרון שהייתי חושב עליו כמתאגרף. תמיד נראה עצלן ומרחף.

Tamir
Tamir
14/09/2022 9:57:06

עף כמו דבורה עוקץ כמו פרפר…

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 11:15:22
Reply to  Tamir

או, אני רואה שאתה קרוב משפחה שלי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
איינג' נראה לי בורר את מילותיו בקפידה, בעיקר כדי שלא להשמיץ את הסחורה שגלגל לקונים בשוק ולצאת נוכל….
אבל ללא קשר למה בדיוק הייתה הבעיה, אני מסכים שזה היה הפתרון הנכון, והוא ביצע אותו מהר והשיג תמורה הרבה יותר טובה ממה שהערכתי שישיג. סחטיין.

MacLeod 1
MacLeod 1
14/09/2022 8:07:18

אחלה מעורב, תודה
כל הילדודס פה לא מבינים מה זה להיות הומו או שחור או אישה רחמנא ליצלן, וגם אני לא.
אבל מה שכן אני מבין, זה שלקיצוניות מגיבים בקיצוניות ואין ברירה אחרת, כי רק ככה נגיע לנקודת האמצע. אז כן, ילד בן 21 שמעלה סרטון הומופובי צריך מכה על האף כדי שיראו ויראו.
ולהשוות אנשים לשעועית או ג'וקים זה כבר ממש 0 אמפטיה למי שחלש, וואלה תנסו יום אחד להיות הומו או להיות יהודי בדרום ארה"ב ואז נדבר, אחרת תסמכו על אנשים יותר מחוברים מכם שיודעים שלקיצוניות מגיבים בקיצוניות אחרת לא נצא מזה לעולם

ברוך רובין
ברוך רובין
14/09/2022 8:31:41
Reply to  MacLeod 1

מה זה להיות שחור? לא היה נשיא שחור לא מזמן? לגבי אישה סגנית הנשיא היא לא אישה ועדו שחורה? אני לא מדבר בכלל על העדפה המתקנת במכללות… בתור אחד ששואף לשוויון אתה לא חושב שאם לשחור מותר להגיד ניגר גם ללבן נותן להגיד?
בוא נתייחס לשאר הדברים ״לקיצוניות מגיבים בקיצוניות״ ,בחדר הלבשה נשמעות אלפי פעמים המילה ניגה הומו… האם אתה חושב שצריך לקנוס ולהשעות את כל השחקנים?
.
יש לי חברים טובים מאוד שהם הומאים הלוואי על כולם להיות כמוהם, עשירים מצליחים יפים (היו יפים), חיים כמו מלכים. יהודי בדרום ארהב? אתה לא איתנו ידידי

MacLeod 1
MacLeod 1
14/09/2022 8:35:20

אתה לא המגבון הכי לח

golan
golan
14/09/2022 12:11:24

לא ברוך. לשחור מותר להגיד לשחור אחר ניגר כי זה הסלנג שלו ל"אחי"
היות וסרבר לא "אחיו" בכלל, כוונתו היא באמת לצבע העור שלו. ולכן לא תקין.
הכוונה היא מה שחשוב בקשר להפגעות מזה.
ולא, אין שוויון. כמו שההגנות באירופה לא יותר טובות. אז זה שאתה מכיר כמה מצליחים לא אומר שהרוב כאלה.
וההעדיפות של הלבנים באה עוד מהתיכונים, ככה שאפליה מתקנת היא דרך לעזור למי שנק' הפתיחה שלו קצת יותר נמוכה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  golan

אבל אולי סרבר רואה בו כאח? זה סלנג נפוץ. ראיתי סרט על אייברסון שגדל אצל לבנים והיה הרבה אצלם בבית והלבן הזה החבר שלו כולם קראו לו ניגה 🙂 כי היה חלק מהחברה שלהם.
הם כל הזמנים משתמשים בזה אי אפשר לבוא בטענות לאדם לבן שמשתמש בזה. כאילו אף פעם לא שמעתם מישהו אומר איזה שחקן הכושי הזה, זה אומר שהוא גזען? לא צריך לחפש בכוח דברים שאין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

זה לא מעניין. זכותו של אדםצלחשוב מה שבא לו. לא כולם חייבים לאהוב את כולם שלא ינסו למכור לנו שטויות אוטופיות בwwe ולדלוט לאנשים ברגשות ובמחשבות.

MacLeod 1
MacLeod 1
14/09/2022 9:30:18

לחשוב כן, לעשות רע לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

נסה יום אחד להיות גוק ותראה מה זה

דוקטור רזי הופמן
14/09/2022 11:29:04

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה ממליץ?@@

yaniv
yaniv
14/09/2022 14:03:40

דווקא דוד אריה היה פעם ג'וק והוא מאוד נהנה מהחוויה

Dipsy
Dipsy
14/09/2022 9:32:42
Reply to  MacLeod 1

די כבר. הומואים יש להם יותר זכויות מאשר ליהודים היה אי פעם, השוואה מגוחכת.

הכי גרוע זה מי שעושים רעש מהאמירות האלו, הם הגזענים הכי גדולים בעולם, הם פשוט לא רוצים שידעו שזה קשור אליהם ושהם חושבים ככה אז זורקים את האש למישהו אחר.

כל בנאדם בעולם יצאה לו יציאה על מישהו לא צריך להיתפס לכל הערה קטנה

Avri
Avri
14/09/2022 12:54:28
Reply to  Dipsy

"די כבר. הומואים יש להם יותר זכויות מאשר ליהודים היה אי פעם, השוואה מגוחכת."

הסבר בבקשה את המשפט הזה. איזה זכויות יש להומואים שאין ליהודים? משפט מעניין, אשמח לשמוע עוד.

Dipsy
Dipsy
14/09/2022 16:35:52
Reply to  Avri

אברי, מציע לך לספור כמה יהודים נהרגו/ הותקפו בגלל יהדותם לעומת כמה הומואים נהרגו/הותקפו בגלל הנטייה המינית שלהם.

יש הבדל תהומי בין לקרוא למישהו בשם גנאי לבין ביצוע פעולה.

MacLeod 1
MacLeod 1
14/09/2022 17:29:13
Reply to  Dipsy

וואוו

Avri
Avri
14/09/2022 18:00:21
Reply to  Dipsy

אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל. נשאר קצרים. ליהודים מותר להתחתן?

גיא רוזן
14/09/2022 18:10:50
Reply to  Dipsy

לא ברור לי. אתה טוען שבגלל שפחות הומואים נרצחו בגלל היותם הומואים בהשוואה ליהודים אז אין להם על מה להתלונן?

Yinon Yavor
14/09/2022 8:09:34

הקנס הזה מיותר, מעצבן ומעודד צנזורה עצמית.
אפשר לבוא אליו ולהסביר לו שהוא פגע/פוגע באחרים, ולקוות שיתנצל. אבל זה לא לעניין לפגוע לאדם בפרנסה כי הדעות שלו (לדעתך) הן חשוכות

ברוך רובין
ברוך רובין
14/09/2022 8:32:56
Reply to  Yinon Yavor

לא מבין מה פוגע להשתמש במילה שהם משתמשים בא אלפי פעמים (מספיק לצפות בהופעה של קווין הארט…

Yinon Yavor
14/09/2022 9:52:19

ברוך זו פרקטיקה ידועה והגיונית.
כמו שבדיחות שואה ייתפסו אחרת לגמרי אם אני מספר אותן או מישהו גרמני.

MacLeod 1
MacLeod 1
14/09/2022 8:36:00
Reply to  Yinon Yavor

גם קניבליזם זה יחסי, מה לעשות.

MacLeod 1
MacLeod 1
14/09/2022 8:37:38
Reply to  Yinon Yavor

יש אנשים שלדעתם פדופיליה זה סבבה, בוא לא נפגע להם בפרנסה

ברוך רובין
ברוך רובין
14/09/2022 9:13:24
Reply to  MacLeod 1

אתה לא התפוז הכי כלום בחבילה…

Yinon Yavor
14/09/2022 9:51:12
Reply to  MacLeod 1

זה ממש לא אותו סוג של פגיעה.
זה דומה לכך שיגיע שחקן סקוטי לליגה ויצחקו עליו שהוא קמצן. זה סטראוטיפ, לא עבירה פלילית

Avri
Avri
14/09/2022 12:56:11
Reply to  Yinon Yavor

יש את העניין הזה של אוכלוסיות מוחלשות וכל זה, אתה יודע. בדיחות על הומואים/נשים זה לא אותו דבר כמו לצחוק על ייקים או על פולנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

מי קובע מה היא דעה חשוכה? הדיקטטור סילבר?
זכותו של אדם לחשוב מה שבא לו

MacLeod 1
MacLeod 1
14/09/2022 9:31:18

אומר לך עוד פעם, זה לא לחשוב, זה פעולות נגד אנשים שלא עשו לך כלום

Yinon Yavor
14/09/2022 9:48:45

טריי
זה מה שכתבתי. אתה לא יכול להחליט מה חשוך ומה לא. אתה בעצם יכול, אבל זה לא לעניין לפגוע לאנשים בפרנסה כי הם חושבים אחרת ממך

Avri
Avri
14/09/2022 12:58:06
Reply to  Yinon Yavor

ברור שאפשר. הרבה מדינות (כולל ישראל) הגדירו בחוק איזה ביטויים מקובלים, ובאיזה קונטקסט (לדוגמא בר מול מקום עבודה). לגבי הליגה, לדעתי זה גם כתוב בחוזה שלהם.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/09/2022 8:17:21

תודה רבה על המעורב המעולה

Kobv
Kobv
14/09/2022 9:48:27

לא מצליח להבין למה אתה מסריט את עצמך בסיטואציות מסויימות ועוד מעלה את זה לרשת.
חבל לי על לונזו, אני אוהב לראות אותו משחק ונראה לי שהשנה לא נראה אותו.
הבעיה עם יוטה שהם פשוט לא היו קבוצה מספיק טובה, אם השחקן מספר 1 שלך הוא מיצל אז פלייאוף ואולי סיבוב ראשון.
קשה לי לראות את קווין לאב משחק יותר מ 20 דק למשחק. שנה שעברה הוא שיחק 20 דק והיה מצויין, אם ישחק יותר הסיכוי שיישבר עוד לפני החצי גדול.

Avri
Avri
14/09/2022 12:58:38
Reply to  Kobv

צודק בהכל

John
14/09/2022 10:26:04

יש לעיתים חוסר הבנה לגבי מהו ה-NBA. כל הטענות על PC ויחסי ציבור ואי הוגנות, אפשר היה לחשוב שמדובר על ארגון ממשלתי. ה-NBA הוא התאגדות פרטית של 30 פרנצ'ייזים לכדי יישות שמינתה חבר הנהלה ובראשם קומישנר כדי לנהל ולהכתיב את החוקים. או במילים אחרות ישנו רוב לבעלים המצביעים על החלטות רבות כולל מינוים, חוקים, כללים וכן גם קוד התנהגות.
.
בדיוק כפי שכוכבי הילדים בעבר היו חותמים על פסקה של קוד אתי מחוץ לשעות העבודה, מתוך הבנה שהדמות שלהם היא חלק בלתי נפרד מהמוצר (והשכר בהתאם), כך גם השחקנים, המאמנים, המנהלים והבעלים. זוהי ליגה שהשם שלה מאוד חשוב כחלק מביזנס אוניברסלי. ליגה המשווקת את כוכביה בשווקים ליברלים, שמרניים, סטרייטים, להט"בים ובמגוון אנושי רב. כולנו מצקצקים על סטרן וסילבר ושוכחים שכשהליגה נשלטה על ידי הבעלים עם קומישינר חלש לפני שטרן היא לא הייתה שווה כמעט כלום. משחקי גמר בקושי שודרו ולמעט 3-4 שחקנים רוב הליגה הייתה די אנונימית מחוץ למעגל ההופס הישיר.
.
שטרן לקח אותה בצעד הראשון ביצירת אופרת סבון ועניין אישי בכוכבים ויצר פריצה לשווקים הבינ"ל לאחר נפילת מסך הברזל (ברצלונה 92 הייתה בוסטר אבל ממש לא ההתחלה של הפריצה הבינ"ל). סילבר לוקח את הליגה לרמה הבאה מבחינת ייצירת עניין וכסף. הוא אמנם רכב את הגל המהפכני של המדיה החברתית, הסרטונים הקצרים, ההיילייטס וכל פלטפורמה אפשרית. הוא רכב על הגל של הכוכבים הבינלאומיים שפתחו עוד ועוד שווקים והפכו מתבלין נחמד לליגה, למנה העיקרית. הוא גם רוכב על התחרות הקשוחה בשוק הטלוויזיה\סטרימינג שהולך להכניס לליגה סכומי כסף שנשמעו דימיוניים לפני עשור.
.
כל זה לומר, חלק גדול רצו לראות את סארבר מורחק לכל החיים כמו סטרלינג, חלק אחר רצה שסילבר לא יתערב במה שבעלים עושה בתוך ארגונו יותר מדי. סילבר חצה את הקו באמצע וקיבל החלטה עסקית. לא ערכית. כדי שכולם יהיו קצת לא מרוצים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

זה בדיוק זה מכונה ליצירת כסף ולא כדורסל תחרותי. מוצר שמטרתו להאדיר כוכבים שיציגו סטט והיילייטס ולהמציא כל מיני חוקים שימנעו ממגינים להציק ולשמור יותר מידי.
ברור שהבעלים תומכים בזה אותם לא מעניין כדורסל אלא לעשות כסף וההצגה מכניסה הרבה כסף.
אבל אותי כל זה לא מעניין לכן אני יכול להשמיץ את הליגה חופשי😉

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 11:19:01

זה גם נכון, לא מעניין אותי מי הגוף, אם זה ממשלה, איגוד, או חברה.
הם יהיו מפגרים באותה מידה

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 11:18:17
Reply to  John

טעות, לסילבר האיש יש אג'נדה מאוד ברורה ומאוד קיצונית והוא PC אדוק ופרוגרסיבי.

John
14/09/2022 11:46:42

האג'נדה הברורה שלו ממש לא רלוונטית. היא באה כתוספת להחלטות העסקיות ולא במקום. אלו יכול היה לצאת בהצהרות התומכות בשחקנים\מנהלים שדיברו על ממשל סין, היה עושה זאת ללא היסוס. אבל זו הייתה החלטה עסקית גרועה והוא נצמד אליה. יש לו בסוף 30 בעלים שרוצים שורה תחתונה ויוקרה. הפרנצ'ייזים שלהם עלו במחיר במאות אחוזים בזכותו בעשור האחרון. הוא לא יסכן פסיק מזה עבור אג'נדה. ההחלטה החלושס הזו מדגישה את זה באופן הברור ביותר. סילבר האדם היה מרחיק אותו לכול החיים מבלי למצמץ.

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 13:57:58
Reply to  John

בהחלט רלוונטית.
במקרה של סין זה נגד האינטרס העסקי שלו, במקרה של ה-PC זה לטובתו (לכאורה. אני סבור שלא).
אם זה כסף או PC הוא יבחר בכסף, אם שניהם לאותו כיוון אז אדרבא – זה משרת אותו והוא דוחף את ה-PC שלו ביתר שאת.

John
14/09/2022 14:35:20

זו בדיוק הנקודה אשך. PC נהדר לעסקים והוא מוביל עסק. מהצד השני הוא פועל בניגוד למה שאפשר לדמיין כאג'נדה הפרטית שלו. אני בספק אם הוא איש של הימורים. הימורים פוגעים באוכלוסיות הכי חלשות. הוא אחד ממובילי הכניסה של הימורים לליגה. הוא אחד ממובילי החדירה לשוק הסיני. הוא בחר שלא להגיב לשום עניין של זכויות אדם בעולם למעט העניין האפלייה על בסיס גזע. הוא היה יד ימינו של סטרן עשרות שנים. סטרן פעל ביד קשה נגד השחקנים והתרבות השחורה כשזה חשב שזה עלול להבריח קהל לבן. סילבר לא הניד עפעף ומעולם לא התנצל או הסתייג מהתקופה הזו. למשל, אם אתה חושב ש-NBA אפריקה זה מיזם שהוא חברתי, אתה ממש לא עוקב אחרי השווקים האפריקנים הגדולים שצומחים במהירות שיא. הוא מכניס עשרות מיליוני מעמד ביניים אפריקאים לתוך מותג ה-NBA והליגות האלה דוחפות ילדים שהיו שומעים על כדורסל רק בגיל 16-17 להתחיל להתאמן בגילאים צעירים.

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 15:01:39
Reply to  John

ברור שלסילבר יש $$ במקום אישונים.
הוא צבוע וחסר עמוד שדרה וחמדן.
אבל –
אם אין אינטרס כספי אז הוא דוחף לאינטרס האישי שלו (פרוגרסיבי קיצוני).
הוא הכניס את הגוברנרס, ופעל לביטול האול-סטאר בגלל שלא היה תא שירותים לטרנסים (אם זכרוני אינו מטעני), ועוד ועוד.
יתרה מכך – אם האינטרס הכספי פועל באותו כיוון של האישי – על כמה וכמה. הוא יפעל יותר, ויותר חזק לכיוון.
אני מניח שבמקרה הנ"ל הוא נאלץ "להתפשר" כי הבעלים ריסנו אותו.
אגב, אני סבור שהוא טועה – כל ה-PC והפרוגרסיביות פוגעת לו בעסק ומבריחה אוהדי כדורסל.

דוקטור רזי הופמן
14/09/2022 11:31:13
Reply to  John

מה שחשוב זה שהכסף נכנס, זו מטרת העל, כל עוד זה נכנס והבעלים מרוויחים אז שיפול העולם ואחותו, ניתן לסקביאס לעשות מה שהוא רוצה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיוק. אם יהיה עכשיו מחקר שיגיד כדורסל חיובים בלי הגנות בכלל שאסור לשמור יכניס יותר כסף יבטלו הגנות גם.

John
14/09/2022 10:47:43

לגבי לונזו. לעיתים ייחודיות של שחקן יוצרים שיטה ללא קשר ביכולת האישית או במספרי השחקן. מי שלא צופה בדריימונד לעולם לא יבין את ההשפעה שלו על משחק ועלול לטעון שהוא אוברייטד בחלק שהוא מקבל בריצת הווריורס. לונזו הוא כזה. השילוב שלו בקו האחורי יחד עם קרוזו יצרו קו אחורי שלוחץ ומוריד לחץ הגנתי מהחלק הקדמי, קו אחורי שמהירות מעביר את הכדור לשחקנים שתפקידם לשים את הכדור בחור ובכך לקנות להם מבטים טובים עם הרבה זמן על השעון. קו אחורי שלא עסוק במדידת הסטטיסטיקה האישית גם כאשר יש להם טיעון לקבלת יותר זריקות. הריצה המוקדמת של שיקגו שנה שעברה לא הייתה מקרית. החזרה של פט ווילאמס יחד עם לונזו נתנה לי תקווה שהבולס יכולים לקחת צעד קדימה ולדגדג את 4 הגדולות במזרח. נקווה שבכל זאת נראה אותו בחצי השני והיותר חשוב של הבולס.

לגבי סטף ו-KD, סטף תמיד אהב לשחק עם KD ותמיד נתן לו מחמאות וכבוד. מי שהתקשה עם מעמדו בקבוצה היה KD שלא משנה מה עשה על המגרש לא הצליח לייצר מעמד אל מול האוהדים ומול שאר הקבוצה. דריימונד שהתחנן שיגיע לשחק איתם אחרי הגמר שהחל מהתמוטטות כללית של הווריורס עם הפציעה של בוגט, ההתמוטטות של בארנס ואזילי וחוסר היכולת של קרי להתמודד בסדרה שהפכה פיזית מדי נשכחה ממנו מאוד מהר כאשר ניסה להראות לו מי הבוס ומה מעמדו בקבוצה. באנלוגיה שאני כבר טוען שהיא בעייתית, דומה הדבר לבעל שבגד באשתו עם מאהבת אחרי שהצליחה לפתות אותו ואחרי שהוא עזב את אשתו עבורה, מאשים את אותה המאהבת בכך שהיא מחרבת בתים והוא לא סומך עליה… KD לא יחזור לווריורס כל עוד הדבר תלוי בו.
.
איינג' מחזק את מה שאמרתי אתמול על גובר ומיצ'ל. זה לא היה עניין של כדורסל. כשהוא אומר שהם לא סומכים אחד על השני הוא התכוון בדיוק לשני שחקנים. גובר ראה במיצ'ל צ'אקר אגואיסט שלוקח לעיתים זריקות מאוד קשות במקום לתת לו כדור מטר מהסל בפוזיציות טובות. הוא אמנם נהנה מהתהילה של היותו שחקן שסותם את הצבע לאחד מקבוצות ההגנה הגרועות בליגה בלעדיו. אבל מצד שני איך שהוא הוא הפך לשם נרדף לשחקן שלא ניתן לשחק איתו בהרכבים שונים. כאילו שמילווקי לא הסתדרה יופי עם ברוק לופז שחונה בצבע… אבל ביוטה כששיחקו מול הרכבים נמוכים הם עדיין המשיכו בהגנות חילופים בגלל חולשה הגנתית והשאירו את גובר על איים מול גארדים. מהצד השני מיצ'ל ראה את רודי שקיבל יחס כביכול של כוכב לא מצליח להישאר על המגרש בפלייאוף, לא מפתח מובים סביב הטבעת מעבר להטבעות או הנחות כדור ועוד דורש שיפעילו אותו. אבל כול זה היה מונח על עניין אישי. כי בעונות הראשונות של מיצ'ל היו בין השניים יחסים מצויינים גם על המגרש. מאז אירוע "ההדבקה" של רודי, משהו התנפץ בין השניים ולא הצליח לחזור לקדמותו.
.
אגרוף של טיק טוקרים ויו טיוביונרים מזכיר לי את פייט קלאב. זה טוב לספורט האגרוף שגוסס בשנים האחרונות למעט 3-4 שמות שעשו את כל הכסף. ניק יאנג אכן נראה לא רע. אבל זה בדיוק ההבדל בין לראות כדורסל תיכונים אמריקאי אל מול NBA. זה אותו ספורט אבל הכל ברמה קצת אחרת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

אל תאמין למה שאיינג מוכר לך. הוא בא במטרה לפרק את הקבוצה ולקבל בחירות. כל היתר זה בלבולי מוח שלו.
לצפות מגובר שיפתח מובים בגילו זה כמו ראס עושה חיתוכים והגנה. יש לו 240 מיליון למה שיפתח מובים?
אתה מעריך את לונזו ודריי יותר מידי😉

John
14/09/2022 11:53:18

יכול להיות שאתה צודק. אבל אילו גובר ומיצ'ל היו משחקים בסנכרון, לאיינג' לא הייתה לגיטמציה לעשות את המהלך. תדמיין שיגיע GM חדש לדנבר וינסה כבר שנה הבאה לפרק את יוקיץ' ומורי ולשלוח אותם בטרייד, כי הוא רוצה לבנות קבוצה חדשה. האוהדים יגרשו אותו מהעיר. גם אם הנאגטס לא זוכים בכלום. זה מזכיר את ה-WOLF בסרט ספרות זולה. אתה לא קורא לו כשהעניינים יכולים להסתדר לבד. איינג' הגיע לנקות את הדם וחלקי המוח, להחליף ריפוד ולהתחיל הכול מחדש.

captain beefheart
captain beefheart
14/09/2022 11:23:04

אני, קפטן יעקב ביפהארט-יצחקי, סגן עוזר נהג בקו חלוקת ביצים פ"ת מזרח, מודיע בזאת קבל עם ועדה להנהלת ה-NBA שנחצה קו אדום!
הסבלנות שהיתה עד היום לטרלול הפרוגרסיבי שלכם נגמרה!
אדם סילבר לא יכול לעשות מה שבא לו. על ה-XXX שלי שהוא מנכ"ל שכיר של דירקטוריון חברה פרטית. ה-N ב-NBA היא National וכדאי שהוא יפתח מילון ויבין שהעם לא קונה את השטויות שלו. שומע סילבר? מדבר איתך פה בנאדם מהשטח אז כדאי שתעורר!
כולם יודעים מי השרלילות שבאו לסארבר כדי שיהיה שוגרדדי שלהן ואחר כך תקעו לו סכין בגב והישטנקרו עליו שהטריד אותן מינית. תכל'ס רוב הנשים בעולם ככה המוח שלהן עובד. לעשות מניפולציות זה אצלן קליר פאת', העיקר לנגב את הגבר.
לסיכום מר סילבר וחבורת הפוליטיקלי זיבי-קורקט – נגמרו הימים שהיינו פה אדישים ומעכשיו אנחנו נרסן אותכם. מחר אכתוב עוד טוקבק וזו רק ההתחלה!
ראו הוזהרתם!!!

MacLeod 1
MacLeod 1
14/09/2022 12:09:25

הבצים של פת מזרח לא רואים ממטר את של מערב פת הגועל של הנפש
אבל הבנתי אותך… נראה לי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

:-))))))))))))

עגל
14/09/2022 12:53:27

🙂

דה שוט
14/09/2022 12:01:02

תגידו מה שתגידו – הכוכבים הגדולים אוכלים קש באירופה. תביאו מיספרים והסברים עד מחר:
יוקיץ הועף על ידי נבחרת בינונית בלי שחקני נבא
יאניס הפסיד (בגדול) לשני שחקני נבא אבל מה שהרג את יוון היה 10/14 מהשלוש של ואגנר והצלף השני.
גם מארקנן עף ללא משוא פנים. גם סבוניס ויונאס.
הם לא עברו את רבע הגמר!
אירופה לא ממש מפחדת מה-MVP וכוכבי האנ בי איי באשר הם.
כשאין את המערכת המחבקת של סילבר – הם נופלים כמו זבובים, בשלבים המוקדמים.

MacLeod 1
MacLeod 1
14/09/2022 12:08:27
Reply to  דה שוט

כן, פישפש בלי רגליים נהייה חירש

דה שוט
14/09/2022 12:45:40
Reply to  MacLeod 1

תגובה מעולה – יש בזה משהו.
אור – כנראה הגזמתי בתגובה ההיא. אכן עצרו אותם אבל ברמה הקבוצתית יותר ובאישית פחות. אבל כן. טעיתי שם
🙂

גיא רוזן
14/09/2022 17:04:37
Reply to  MacLeod 1

לא הייתי מסוגל לכתוב את זה מדויק יותר.

אור
אור
14/09/2022 12:25:10
Reply to  דה שוט

"הסיבה שלוקה יאניס ויוקיץ חוגגים – מעבר ליכולת השיא של ה-MVP בשנים האחרונות – היא שבאירופה לא רוצים באמת לעצור אותם. הם הנסיכים של אירופה ואף מאמן לא באמת רוצה להשפיל אותם או לגרום להם להיראות רע. בדומה ללברון בארה"ב. בטח לא בבית המוקדם."
.
תחליט, באירופה לא רוצים לעצור אותם או שאירופה לא ממש מפחדת מהם? בטח לא בבית המוקדם או נופלים כמו זבובים בשלבים המוקדמים? חחחחחחחחחחחחחחחחחח

אור
אור
14/09/2022 12:26:25
Reply to  דה שוט

ובוא, אל תגיד לי שיש כזה הבדל בין הבית המוקדם לשמינית או לרבע. בדומה לחברך לדעות האלה אתה מתהפך כמו סטייק בהתאם לסיטואציה ולנקודות שנקלעו ולתוצאות שקרו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אתה יודע שאנו צודקים אמיגו. לא בושה להודות.

יש לכם גם טעות בנרטיב איש לא אמר מעולם שהשחקנים הכי טובים לא בNBA. בNBA יש את השחקנים הכי טובים ובהרבה.
טענותינו הן אחרות:
1. אין הגנות בNBA כי השחקנים לא מעוניינים ולא אכפת להם, 0 מאמץ (אם היו רוצים היו שומרים הרבה יותר טוב מאירופה אבל הם כבר בקליר פאת בראש שנים, יהיה קשה להוציא אותם מזה). בפלייאוף העניין משתפר יותר אבל גם לא מספיק למעט מקרים מעטים.

2. הליגה לא מעוניינת שיהיו הגנות ושיציקו לכוכבים ולכן יוזמת חוקים והשופטים הם קבלני הביצוע לנטרול ההגנות בכל מחיר וככל שניתן (לא בהגזמה יותר מידי שהצופה יחשוב שעדיין משחקים הגנה ויגידו זה הסכמות, הכשרון של הדור החדש, הריווח וכל מיני סיפורים)

הבנת?

דה שוט
14/09/2022 12:49:47
Reply to  אור

הראשון שניסה באמת לעצור את יאניס היה ננו גינצבורג. לא מפתיע. גרמניה למדו ממנו.
אבל כן – בהחלט ניסו לעצור אותו ולשחק על החולשות שלו. אני שמח לגלות שטעיתי.

אור
אור
14/09/2022 12:55:18
Reply to  דה שוט

1+
ולפני ננו יכול להיות שזה היה חלק מתוכנית המשחק? או שבחלק מהפעמים הקבוצות התרכזו יותר במשחקים האחרים ולקחו בחשבון הפסד ליוון (או סרביה)? או שהם לא בדיוק הצליחו לעצור שחקני על כאלה? ולא כי הם "לא ניסו" או "הנסיכים של אירופה"? ומה עם מרקאנן, הוא נסיך של אירופה? לא ניסו לעצור אותו? בלתי עציר בשתי הליגות? אם היו משחקים עליו ב-NBA היה קולע 40?

עגל
14/09/2022 12:57:33
Reply to  דה שוט

מה חדש? באירופה תמיד מנסים לעצור את הכוכב אם הסגל שסביבו חלש או לא נותן את התפוקה.
אותו דבר בנב"א רק ששם כל אחד בחמישייה יכול לשים עליך 30 נק' ככה סתם, בלי שום אתרעה קודמת. ובעונה הקגילה לא ממש משקיעים אבל בפלייאוף כן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

השנה השקץ גם ישבור נראה לי שיאי קוסט טו קוסט בקו ישר מהאמצע עם הבלתי ספורטיבית חחח, שחקנים היו בורחים ליציע עכשיו יברחו לחדר הלבשה שהשופטים לא ידמיינו מגע בדרך חחח
שלא נדבר על המנוחות בעקות מוניטור כל דקה, המשחק יגיע לכיוון ה3 וחצי שעות 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פרידום אוף דיירקט ליין פאת 🙂 ימציאו מונח חדש נכנסו לו למסלול הדהירה חחחחח

MacLeod 1
MacLeod 1
14/09/2022 13:11:55

חח זה טוב, נשמע כמו תיקון לחוקה.
שתדע לך שאני מפיץ את כדורסל צורני שלך וזה תופס חזק!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

תפיץ את הבשורה.
אצלי בשכונה כולם חושבים ככה צוחקים על הnba שאין הגנות. אפילו ילדים קטנים😁.
בכלל שאני מדבר עם אנשים על nba הם זורקים קודם כל לא שומרים שם😂
אפילו בעבודה כמה אמריקאים אומרים זה לא מה שהיה פעם שהיום זה שואו.
עוד כמה שנים טנש יהפכו למיעוט😉

עגל
14/09/2022 13:03:19

העונה עוד לא התחילה אבל הבכי כבר בהילוך חמישי

אור
אור
14/09/2022 13:06:18
Reply to  עגל

😂😂😂🤣🤣🤣

Avri
Avri
14/09/2022 14:45:59
Reply to  עגל

🙁 🙂

Yinon Yavor
14/09/2022 13:01:31
Reply to  אור

לא ברור לי כבר למי אני מגיב פה, אבל מילא…
תשמעו – הכוכבים לא ממש נעצרו באליפות הזו. הקבוצות שלהם הפסידו. בדיוק כמו שדנבר הפסידו ב-NBA. וגם דאלאס. וגם מילווקי. זה אומר שעצרו את הכוכבים? ממש לא.
ועניין נוסף – האם סרביה תפסיד לאיטליה בסידרה של הטוב מ-7? האם יוון תפסיד לגרמניה? אולי – אבל זה רק מראה עד כמה קשה להסיק מסקנות הישגיות מטורניר נוקאאוט. יותר הגיוני להסיק מסקנות לגבי הופעות וסטטיסטיקות של שחקנים, מאשר לגבי תארים.
זה כמו להסיק באופן דומה על טורניר המכללות. קבוצה אחת תופסת יום מטורף מהשלוש והנה הכוכב הגדול הולך הביתה. זה לא אומר עליו כלום.

etayef
etayef
14/09/2022 13:45:35
Reply to  Yinon Yavor

בהחלט צודק.
הכוכבים של הנבא הצטיינו ברובם, וגם מי שלא, נתן את התרומה הצפויה.
לצערי האתר הזה הפך אכסניה לככל מיני חולי נפש שבאים ליילל כאן (במקרה הטוב) על כל מיני שטויות, והדבר האחרון שמעניין איתם זה כדורסל.

shadow
shadow
14/09/2022 15:36:37
Reply to  etayef

אתה מזהה אותם? אולי זו רק מראה?

עגל
14/09/2022 12:55:07
Reply to  דה שוט

דה שוט מה רצית לומר כאן?
אתה יורה לכל הכיוונים וסותר את עצמך

דה שוט
14/09/2022 13:45:20
Reply to  עגל

אנסה לעשות סדר.
1. אמרתי שהכוכבים נהנים יותר ומתרגשים יותר לשחק באירופה כי האנ בי איי הפך לסוג של "מופע" עם עונה ארוכה משעממת ופלייאוף שנוגע במעט קבוצות. הרחבתי בעניין – אין זמן כרגע.
2. אמרתי – וטעיתי – שבאירופה לא מנסים עד הסוף "לחסל" את הכוכבים הגדולים. בבתים המוקדמים זה היה הרושם, בשלבי ההכרעה ראינו שעשו הכל כדי להצר את צעדיהם ולנצח אותם.
כאן טעיתי.
3. בדומה לשמעון (אני טיפה יותר מתון אבל תאכלס הוא צודק) – אני חושב שהכדורסל באירופה הרבה יותר תחרותי כי מותר להגן. ההגנות אמנם יותר חלשות אבל הכל יחסי. יאניס גרר את בוסטון ל-7 משחקים אבל גרמניה הביסה אותו עם שחקני יורוליג. כנ"ל יוקיץ' והאחרים שציינתי.
הצפיפות והחוקים מקטינים את ההשפעה של הכוכב הבודד על המשחק ומגדילים את כוחה של הקבוצה.
זה חלק מהאתוס האמריקאי – לאפשר לכוכבים להיות גדולים מהחיים. אפילו להבטיח שיהיו כך. באירופה זה שונה.
אוכל להרחיב בנושא אך לא כעת.

דה שוט
14/09/2022 13:46:36
Reply to  דה שוט

כל הקליר פאת וה-ווי אר אול וויטנס של שמעון – נכנס היטב בסעיף 3

John
14/09/2022 14:05:21
Reply to  דה שוט

דה שוט – אני לפעמים מחבב את ההסתכלות השונה שלך. אבל לעיתים יש תחושה שאתה יורה חץ ואז מסמן מטרה.
כשהכוכבים שמו מספרים מדהימים והיו בלתי מנוצחים אז רצו להגן עליהם. כשהם עדיין שמו מספרים והודחו פתאום הכדורסל האירופאי המפואר יודע לעצור כוכבים בהגנה מצויינת.
.
דשתי בעבר בהבדלי חוקים בין הכדורסל הבינ"ל לזה של ה-NBA. אבל כשרואים את הסטטיסטיקה של הכוכבים הם התמודדו יופי. ההבדל? ב-NBA מאזן 6-1 מוביל אותך לרוב למקום הראשון בקונפרנץ. בטורניר נוק אווט אם ההפסד הוא במשחק השביעי, אתה הולך הביתה. זה בכלל לא קשור לאירופה או לאיכות היריבה. גם יוון וגם סרביה ניצחו יריבות סופר איכותיות בדרך. כמה פעמים אתה זוכר ששחקן המכללות הכי טוב זכה באליפות המכללות? אפילו ב-20 שנה האחרונות? מעטים. קח אפילו את הפלייאין ב-NBA מהשנתיים האחרונות. קבוצות שהיו טובות יותר בעונה הרגילה הפסידו והלכו הביתה וזה אחרי שהיה להם 2 משחקים.
.
בנוסף, התזה שלך לא עובדת כי הקבוצות שהכי הולך להם עד כה, לא משחקות בכלל כדורסל אירופאי. יוון שיחקה כך וגם סרביה. הרבה תנועת כדור, גארדים עם IQ בלי הרבה אתלטים בקו האחורי. חיתוכים וכו'. אפילו איטליה ניצחה את סרביה במשחק פתוח של לחץ, חטיפות, מבול שלשות ופיק אנד רול של גארדים אתלטים
ומה משותף למודחים? לשתי הקבוצות אין רכז אתלטי יוצר שיכול לעבור שחקן כמו אויר. לגרמנים היו שלל אתלטים ליוונים רק האחים אטנטקומפו. לסרבים בקושי היה בכלל אתלטים בקו האחורי. פינלנד שיחקה כדורסל אירופאי מסודר להפליא מול ספרד מי שעשו את ההבדל אלו לורנזו בראון האמריקאי הנפלא, ורודי פרננדז האתלטי שחטף כל כדור וזרק סטפ באקים לגמור את הסיפור. כוכבי הטורניר עד כה היו דווקא שחקני NBA כשהם לא תמיד מהשורה הראשונה. כולל פרנץ אתמול, לאורי, ווילי הרננגומז, שרודר ועוד. להגיד שזה בגלל ש"שומרים אחרת" זה מצחיק. ברור ששומרים אחרת. בגלל שהחוקים והקשת מאפשרים וכי זה טורניר אכול היום כי מחר נמות. בא נראה את כל השומרים הדגולים כשהקשת תהיה רחוקה יותר, המגרש יותר רחב ואסור לחנות בצבע. אפשר תמיד לחזור למשחקים של שנת 95-98 ב-NBA כשקרבו את הקשת וכמות הנקודות למשחק ירדה. אמנם כול אחד יכל לזרוק משלוש אבל הכול היה צפוף ופיזי.
כיף לראות טורניר נוק אווט כי באמת הכול יכול לקרות. זה כמו ספרינט 100 מטר, כשרץ עושה שטות אחת והחצי שנייה הזו מורידה אותו ממקום ראשון לאחרון. אבל אני לא הייתי מוותר בחיים על סדרות ארוכות בהם הכול מתבשל, נבנאית יריבות וקבוצות נכנסות למלחמות טקטיקה ופסיכולוגיה.

עגל
14/09/2022 14:33:30
Reply to  John

That's right Johnny

דה שוט
14/09/2022 14:43:56
Reply to  John

ג'ון – כמו תמיד – התגובות שלך מאוד "מיוצבות" וקשה להתווכח איתן.
מסכים – טעיתי בהערכה שלי ש"לא רוצים לשמור על הכוכבים".
מסכים פחות – לגבי חלק מהשאר.
בשורה התחתונה – יוקיץ ויאניס הוכו שוק על ירך. אחד נוצח בשמינית הגמר(!) על ידי שחקני יורוליג. השני הובס קשות על ידי שחקני משנה באנ בי איי ושחקני יורוליג. גם מול צ'כיה החסרה והצולעת הוא התקשה מאוד ונגרר למשחק צמוד עד אמצע הרביעי.
לגבי סדרות – סרביה הייתה עוברת את איטליה, אבל אני לא בטוח לגבי יוון וגרמניה.
החוקים וההתייחסות למשחק באירופה לא מאפשרים לכוכבים לנצח לבדם משחקים וסדרות.
באנ בי איי הדברים שונים, ולדעתי – לא לטובה.
אנסה להרחיב בהמשך כי אין לי זמן כרגע.
מה שכן – לפעמים הניסיון להגיד דברים מורכבים במעט מילים – הופך לתיאוריה קצת מופרכת. עדיין, אני עומד מאחורי עיקרי הדברים ומסכים עם רוב הדברים ששמעון אומר (לא כולל מע"מ).
🙂

etayef
etayef
14/09/2022 14:59:48
Reply to  דה שוט

מתי בדיוק כוכבים מנצחים בנבא לבד?
יוקיץ' לא לוקח אליפויות, אנטטקומפו לא מסתדר בלי מידלטון, וקרי זה הכוכב הכי קבוצתי שיש.
לא רציני להשוות פלייאוף של סדרות ארוכות לטורני כמו אליפות אירופה, לא רציני להשוות נבחרות לאומיות לקבוצות שנבנות סביב שחקן, והכי לא רציני לטעון שיאניס או יקיץ' הודחו ע"י שחקני יורוליג.
לכל משחק יש דינאמיקה משלו, ולכל קבוצה יש חמישיה ומחליפים ומאמן.
קבוצות מודחות, לא שחקנים.
אם אתה טוען שיאניס או יוקיץ' לא שיחקו טוב, בוא ותראה איפה זה קרה.
לצפות מיאניס או יוקיץ' ש"יקרעו" את אירופה, זה לא ריאלי.

John
14/09/2022 15:00:00
Reply to  דה שוט

רק לתקן, יוקיץ ויאניס לא הוכו. שניהם נתנו משחקים מאוד טובים שלא מביישים אף תצוגת כוכב בהיסטוריה של הטורניר. מי שהפסידו אלו נבחרות יוון וסרביה. גם ב-NBA כוכב לא יכול לנצח לבד. תראה את לברון שמתקשה לסחוב את הלייקרס כשהצוות המסייע לא מתאים. יאניס נכשל שנים להתקדם בפלייאוף והשנה ללא מידלטון נוצח בסיבוב השני. יוקיץ' למרות ה-MVP שלו עבר סיבוב שני רק בעונת הבועה. לוקה השנה פרץ מחסום אבל גם הוא עוד לא שם. סטף הוא האנטי תזה של לנצח לבד וכך גם בוסטון שהייתה הסגנית שניצחה את הנטס עם דוראנט אחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם. בשום ליגה כוכב לא מנצח לבד. בסדרה יש יתרון כאשר יש לך את השחקן הטוב ביותר. במיוחד כאשר המאמנים והשחקנים מכירים כבר את כול המובס. הכוכב שיודע לעשות את הבלתי צפוי הוא בעל סיכויים גבוהים יותר להכריע. זה עדיין לא אומר שזה ניצחון יחיד. החוקים מאפשרים לעזרה הגנתית טובה יותר ומבטלים מעט יתרון אתלטי. אך דווקא האליפות הזו מדגישה כמה חשובים אתלטים בקו האחורי. בלי קשר NBA או יורוליג. דווקא סרביה ויוון היו משופעים בכוכבי יורוליג לתפארת.

דה שוט
14/09/2022 16:15:51
Reply to  John

התגובה כאן היא גם לאיתי – שניכם טועים לדעתי.
1. באנ בי איי הכוכבים כן הולכים רחוק. בגמר השנה שיחק סטף שהיה עם לוקה השחקן הכי טוב במערב. לוקה לבדו הדיח את פיניקס. במזרח דוראנט הגיע ממקום 9 לא היה לו שום סיכוי. יאניס הודח אחרי מאבק מר שבו כמעט הדיח את הפינליסטית – ללא ביתיות. אף אחד לא עזר לו. הוא היה לגמרי לבד. ג'ימי עשה את אותו הדבר במיאמי. בוסטון נהנו מתצוגות פסיכיות של טייטום. נכון – להם לא היה כוכב בדרגה הראשונה (טייטום שם אבל רק לפרקים).
שנה לפני כן יאניס לקח אליפות.
על יוקיץ' יש הטוענים כבר כמה שנים שפלייאוף הוא לא על תקן כוכב-על שיכול להכריע סדרות. אני ביניהם, ולו בגלל התפקיד שלו כסנטר. בלי מארי הוא לא עובר סיבוב שני כבר שנתיים.
2. ג'ון כתבת שסרביה ניצחו חזקות מאיטליה – אבל את מי באמת הם ניצחו? ישראל, פינלנד, הולנד, צ'כיה ופולין – בלי מתח. זה די דרד'לה. גם יוון לא ניתקלו ביריב ברמה של גרמניה לפני כן, ובקושי ניצחו את צ'כיה הבינונית. צריכים להיות הוגנים – הם לא ניצחו אריות.
3. איתי – בשום מקום לא אמרתי שהם לא שיחקו טוב. הם שיחקו מצויין, פשוט באירופה אי אפשר להשתלט על משחקים לבד כמו שאפשר באנ בי איי.
4. ג'ון – לברון לא מתקשה לסחוב את הלייקרס – הם מתקשים לסחוב אותו. הוא רק מחליש אותם. מיידוף קטן לידו, אבל עייפתי מהוויכוח הזה.
5. בשורה התחתונה – מי זכה באליפויות האחרונות? לברון (צעיר), סטף, לברון (בקליבלנד), סטף+דוראנט, קאוואי, יאניס, סטף.
כוכבי על זכו באליפויות.
עכשיו נראה מה יהיה עם לוקה…

דה שוט
14/09/2022 16:24:40
Reply to  דה שוט

בשורה התחתונה שכחתי את טימי
🙂
(ס"א היו חריגים ועדיין נהנו מכוכב על בתוך הטריו)

דה שוט
14/09/2022 16:26:54
Reply to  דה שוט

לגבי לוקה – אני ב-ווין ווין
🙂
אם הוא יזכה תמיד אוכל לומר שהם זכו גם בלעדיו…
(בכל מקרה אני בעדו)

John
14/09/2022 17:21:15
Reply to  דה שוט

1. גם באירופה הכוכבים הולכים רחוק. הנה רשימת הזוכים האחרונה ביורובאסקט
2017 – סלוביניה עם לוקה הילד ודראגיץ'
2015 – ספרד של פאו גאסול ניצחה
2013 – צרפת של טוני פרקר
2011 + 2009 – ספרד.
צריך ללכת עד רוסיה של בלאט ב-2007 לפני שמגיעים לקבוצה על טהרת הכדורסל האירופאי וגם לה היה את קירילנקו.
כוכבים מנצחים לרוב גם ביורובאסקט אך לכולם גם הייתה קבוצה טובה לרוב הזוכות היתה נציגות ענפה של שחקני NBA.
.
2. סרביה ניצחה את פינלנד שניצחה את קרואטיה. אבל אם תתעקש שאיטליה ברמה גבוהה יותר אקבל את דברך. יוון ניצחה את איטליה, צ'כיה וקרואטיה. עם כל הכבוד לגרמניה, קשה לי לדרג את שלושת אלה תחתיה.
.
3. כמעט כל המשחקים של סלובניה, לוקה השתלט על המשחק "לבד". מרקנן סחב את פינלנד לחוזות שלא היה לה עניין להיות בהם. דווקא היורו הזה משופע בתצוגות של שחקנים שהשתלטו על המשחק ונתנו תצוגות יחיד. תמיד יש קבוצה מסביב. תמיד קבוצה צריכה שליטה על הריבאונד, משחק הגנה, ריווח מחוץ לקשת, תנועה ללא כדור. העניין היחיד שעד כה אני לגמרי מסכים זה שקשה יותר להיכנס לצבע.
.
4. לא אגיב כי כל ויכוח על לברון הוא עקר
.
5. כוכבי על זוכים באליפיות NBA בגלל שזו ליגה מפוצצץ בכוכבי על ובדיוק מהסיבה שדיברתי עליה שבסדרה כמעט תמיד למאמנים נגמרים הטריקים וצריך שחקן שובר שביון שיכול ליצור יש מאין. צריך ללכת עד 2004 כדי למצוא את האלופה האחרונה שלא שיחק אצלה MVP לשעבר או FMVP לשעבר. ולפני זה צריך ללכת שוב לפיסטונס של 1989. שים לב כמה משחקי מספר 1 סטף הפסיד בחיו… כמה פעמים הוא מתחיל סדרה רע ומשתלט עליה בסופה. אותו כנ"ל לא מעט גדולים. אותו כנ"ל לוקה שנה שעברה מול פיניקס. אילו הפלייאוף ב-NBA היה טורניר נוק אווט, סטף ככל הנראה לא היה זוכה באליפות, וכך גם לא מעט מה"גדולים". אפשר להתכונן היטב למשחק נוק אווט, להפתיע את היריב ולשמור אותו היטב. סדרה זו חיה אחרת.

דה שוט
14/09/2022 19:01:09
Reply to  דה שוט

אני מסכים (כמעט) עם כל מה שכתבת.
אני מניח שמה שאני מנסה לומר הוא שהכדורסל והגישה האירופאים מאפשרים לקבוצות להתמודד טוב יותר עם כוכב יחיד. עצם זה ששחקני טופ מהאנ בי איי מפסידים לקבוצות ללא כוכבים מחזק את דעתי בעניין.
זאת בעיקר תחושה על פי צפייה. יכול להיות שאני טועה.
יפה כתבת.
העיקר שאנחנו נהנים מכדורסל קצת אחר. עוד מעט נצלול בחזרה אל עולם הכוכבים האמריקאי.
🙂

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 14:18:41

ראס בדרך לאינדי? צר לי ג'ף פוסטר
https://sport1.maariv.co.il/world-basketball/nba/article/950556/

Avri
Avri
14/09/2022 14:45:12

לקבוצה שהולכת על טנקינג בכלל לא נורא לקלוט את ראס לעונה אחת ולקבל על זה בתמורה בחירות דראפט. הם תמיד יכולים להושיב אותו על הספסל אם בטעות הוא מנצח להם משחקים.

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 15:04:11
Reply to  Avri

א' – הם לא יכולים להושיב אותו על הספסל. הוא ישרוף ת'מועדון.
ב' – להיפך, אם רוצים להפסיד כמה שיותר שייתנו לו לשחק 48 דק' 82 משחקים…

Avri
Avri
14/09/2022 16:53:45

אז זה ווין-ווין

אור
אור
14/09/2022 14:59:51

ומתי אתה תמכור את הנדלן שהוא תופס אצלך 😉
.
סתם, יאללה שיילך כבר

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 15:02:52
Reply to  אור

מפרסם באתר אגורה, אף אחד לא לוקח

אור
אור
14/09/2022 15:12:10

🙂

John
14/09/2022 17:27:04

בינתיים זה ספקולציות. אני מתקשה להאמין שהם יפגעו בהתפתות של הקו האחורי העתידי שלהם עם ראס (טייריס ובן מת'ורן). אם יקחו אותו זה כדי לשחרר את בחירות 27 ו-29 של הלייקרס ששווים הרבה בשוק (כי הם אמורים להתרסק בתקופת הפוסט לברון על פי המסורת)

Avri
Avri
14/09/2022 18:01:48
Reply to  John

אם זה יקרה זה לא יהיה בשביל שהוא ישחק שם.

John
14/09/2022 14:46:54

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/696851831633207979.png

העונש של סארבר מזכיר לי את אחד הקטעים הקורעים מהחקירה של דונלד סטרלינג

אור
אור
14/09/2022 15:00:26
Reply to  John

חחחחחח, ענק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

🤣🤣

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 18:32:37
Reply to  John

חחחחחחחחח

shadow
shadow
14/09/2022 16:02:44

מנטליות של עבדים.
חופש הביטוי אינו כפוף לשום חוק, בטח לא כזה שהמציא אדם אחר. האונס שעושים לחופש הביטוי במדינות "דמוקרטיות" והנורמליזציה שתוכנתה בהצלחה אצל חלק מהעבדים היא פשיזם למתחילים.
.
חשוב לזכורו, שום משטר בעולם, עדיין, לא יכול להשתלט על הנתינים ללא עזרה של חלק מהם. בדיוק כמו בגרמניה הנאצית ותקופת הקורונה הם "מחמשים" חלק מהעבדים כנגד חלק אחר וככה מיצרים כוח שיטור אזרחי ועוד בהתנדבות.
.
בסופו של דבר לא לשכוח, הכל קשור לקלקלה. כשמישהו קונס מישהו ב10 מליון דולר יש מישהו בקצה השני שמקבל את הכסף, זה תמיד ניגוד עיניים כמו ר"ופא" שמקבל כסף בשביל "לטפל" בכם.
.
הסתבכתם פעם עם המאפיה? לא ממליץ אבל זו בהחלט חוויה מעוררת.

Dipsy
Dipsy
14/09/2022 16:41:29
Reply to  shadow

האמת שלגבי הרופאים אתה צודק – לצערי מכיר את זה מקרוב. יש לי פציעה בכף היד שעד היום אני מנסה להתאושש ממנה, מכיוון שהרופאים דחפו אותי לניתוח( שבדיעבד לא הייתי חייב לעבור) ושלא נדבר על כמות התרופות לשיכוך כאבים שלקחתי אחרי הניתוח שסמים היו פטל ליד הכדורים האלו, יש להם השפעה הרסנית על הגוף ועל מצב הרוח

shadow
shadow
14/09/2022 18:36:14
Reply to  Dipsy

מצטער לשמוע על החוויה שלך. אני לא יודע מה מצב כף היד שלך כרגע אבל אם אוכל לעזור לך בהזדמנות אז בכיף.
רוב הסיכויים שהבעיה בכף היד נובעת מעוד מקומות בשרשרת הזרוע עד לכתף. תנסה לבדוק בעצמך מה לא יושב במקום.

אשך טמיר המקורי
14/09/2022 18:33:09
Reply to  מנחם לס

🙂

Jonathan
14/09/2022 18:34:59

דיברנו הרבה השבוע על טימי הארדאוויי, האיש והקרוסאובר.
ב-2007 הייתה לו התבטאות אומללה נגד הומוסקסואליים והוא זכה לגינוי מכל כיוון ולהחרמות.
מאז טימי הפך לפעיל למען קהילת הלהט"ב. הוא דיבר על היעוץ שהוא קיבל. לא ראיתי פירוט אם הוא היה צריך טיפול פסיכולוגי או כל צורה אחרת של יעוץ אבל זה עבד וטימי עשה קרוסאובר מהומופוביה ללהיות דוגמא לצמיחה אישית ושיפור ולעכשיו הוא נכנס להיכל התהילה.
לכולם מגיעה הזדמנות ויש את היכולת לעשות שינוי.
תפנו לייעוץ.
אתם לא חייבים להישאר הומופובים.
קחו דוגמא מטימי.

Yinon Yavor
14/09/2022 20:47:47
Reply to  Jonathan

אגב – זה לא נכתב בשום מקום, אבל בטוח יהיו שיגידו שאמירות העבר שלו מנעו את בחירתו אז, ושהשינוי שלו איפשר כעת את כניסתו

ירון, החלום
ירון, החלום
15/09/2022 1:19:03

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב נפלא.. יוטה עשו בחכמה שהלכו לפירוק ובניה מחדש.
נשהו לא עובד שם בפלייאוף כבר שנים.