מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.מי הוא דונובן מיצ'ל? עשו הכרה עם השחקן החדש של קליבלנד קבליירס

לפני שבוע הקליבלנד קבליירס עשו טרייד בומבסטי עם היוטה ג'אז כדי להביא אצ דונובן מיצ'ל לקבוצתם. הם שילצו מחיר יקר על כך: את הפורוורד לאורי מרקנן, הרוקי גארד אוצ'אי אגבג'י, SIGNED-AND TRADED קולין סקסטון, 3 בחירות דראפט סיבוב ראשון בלתי מוגנות ב-2025, 2927, ו-2029, ושתי PICK SWAPS ב-2026 ו-2028. למרות המחיר הכבד הקאבס לא ויתרו כל אף CORE PLAYER, האול סטארס דריוס גרלנד וג'רט אלן, או רוקי השנה אבן מובלי. מה שיוטה עשתה זה להבטיח שחקנים צעירים לשנים הבאות במטרתה המוצהרת 'להיבנות מחדש'.

.כדי להבין בדיוק איזה מין שחקן קליבלנד מקבלת, כתב הקליבלנד קאבס שוחח עם כתב היוטה ג'אז ל-THE ATHLETIC טוני ג'ונס.

קלסי רוסו: לך היה מושב בשורה הראשונה לחזות בשחקן שהקאבס מקבלת משך חמש שנים תמימות. איזה מין שחקן היא ממקבלת?

טוני ג'ונס: לקאבס ישנו עכשיו את אחד השחקנים הדינמיים ביותר בליגה. הוא נפלא OFF THE DRIBBLE. הוא מסוגל לקלוע מהפרימטר, ניד ריינג', או תחת הסל. שליטתו בכדור מאפשרת לו להגיע לכל מקום שהוא חפץ מהכידרור המעולה ביותר שלו. הוא שחקן עליון בפיק-אנד-רול והוא שוטר מצויין. אני מאמין שאחוזי הקליעה שלו יעלו כשלצידיו גרלנד ומובלי. אני מטמין שהוא יתאים את עצמו מיד למשחק של הקאבס. מחוץ למגרש הוא איש קהילה מטבעו. מתאים את עצמו לסביבה באופן טבעי כאילו נולד בה. הוא טיפוס נהדר בחדר ההלבשה, והוא יכול להפוך לפנים של הפרנצ'ייז מבלי לדחוף את עצמו. זה סתם קורה. הוא GREAT GET עבור הקאבס, ויהיה השחקן והטיפוס הסחיר ביותר מאז לברון ג'יימס.

KR: אחת הדאגות בקשר לדונובן היא ההגנה שלו, במיוחד כשהוא ישחק מאחור עם גאנד נמוך – 1.86 מ' גרלנד. עדיין, לקאבס יש את אלן ומובלי כשחקני חמישייה בפרונט קורט שיהיו בין מגיני הטבעת הטובים בליגה, אבל חסרונות ההגנה של הגארדים די מדאיגים.

TJ: אין ספק שדונובן חייב להשתפר ולהיות יותר תחרותי בהגנה. הדאלאס מבריקס חיפשו אותו כמעט בכל פוזשיון בסוף הסיבוב הראשון נגד הג'אז. אחת הסיבות להגנה הבלתי מספקת שלו הייתה שהוא היה בכושר גופני גרוע. אבל הוא מבלה את כל הקיץ במיאמי תחת מאמן כושר, הוא הוריד כמה וכמה פאונדים, ואני מאמין שהוא יגיע בכושר שיא למחנה האימונים ופתיחת העונה. מה שיעזור לו הם גרלנד ומובלי שייקחו לחץ הגנתי ממנו, דבר שחסר לו ביוטה. ביוטה הוא היה המגן בכל פוזשיון. בקליבלנד יהיו לו גרלנד ומובלי לעזור לו. דבר נוסף שיעזור הוא שביוטה, בעיקר בחצי השני של העונה, הוא היה היוצר בהתקפה בכל פעם. הוא לא יצטרך להיות האיש היחיד בקאבס היוצר בהתקפה וזה יחסוך לו את האנרגיה שביוטה לא הייתה לו בסוף העונה, להשתמש בה בהגנה. מלבד זאת הוא יידע שמאחוריו ישנם 'שומרי טבעת' מהטובים. כמובן שביוטה היה לו את רודי גובר. אבל בקליבלנד יהיו לו אלן, מובלי, קווין לאב, ומגיני קרנות מצויינים עם אייזק אוקורו ולמר סטיבנס.

מעתה אשאיר את השאלות של KR באנגלית ואתרגם רק את התשובות:

 I wanted to touch on something you brought up with Mitchell having to create most of Utah’s offense as a way to think about how he might look playing next to Garland. Obviously, they will make up Cleveland’s starting backcourt, and I think it has the opportunity to work really well. They can both generate offense off the dribble, but they can also each play off-ball. You’ve watched Mitchell play with Mike Conley. What elements of that pairing do you think will translate for Mitchell playing next to someone like Garland?

TJ: הדבר המלבב במשחק של דונובן הוא שהוא לא חייב את הכדור בידיו כדי לקלוע. אחת המעלות שלו כשחקן התקפה – מעלה שביוטה לא נוצלה כמעט – היא יכולתו העליונה ב-'CATCH-AND-SHOOT'. עכשיו בקאבס, עם גרלנד, זה שהכדור יהיה בידו יוכל ליצור מהצד בו הוא עושה את השטיק שלו ואז השני ימשוך את המגן אליו וזה יפתח מרחב למכדרר. שניהם – מיצ'ל וג'רלד הם עליונים ביצירת פיק-אנד-רול בתנועה ובכך הם מסוגלים לפצח את ההגנה OFF THE DRIBBLE.גרלנד הוא מוסר טוב יותר מדונובן, ודונובן הוא טוב יותר כ-PULL-UP SHOOTER (גם בגלל גובהו). שדניהם יהיו טובים ממאד בפיק-אנד-רולים בתצנועה כשאלן יוצר את הסקרין. זה פלוס גדול לקאבס כששניהם על הפארקט יחד, או כל אחד לחוד, כי שניהם טובים מאד ב-RUNNING P&R.

. .

KR: Something else I wanted to touch on is that Mitchell obviously has playoff experience with the Jazz. The Cavs are still young, with their three top players all aged 24 or younger. Mitchell turned 26 years old on Wednesday. As the Cavs look to take that next step into the playoffs, how can Mitchell’s experience help this younger group?

TJ: דונובן היה בפלייאוף בכל עונה מאז הפך למקצועני, ובכל עונה הוא רומם את משחקו בפלייאוף בהרבה ממשחקו משך העונה. ב-2018 הוא היה טוב יותר בפלייאוף נגד ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג'. ב-2020 הוא היה השחקן הטוב ביותר בפלייאוף נגד הנאגטס עם ניקולה ג'וקיץ'. ב-2021 הוא היה השחקן הטוב על הפרקט בסידרה נגד קוואי לינרד וג'ורג'. משך העונה זה הרבה יותר מערך קבוצתי, אבל בפלייאוף, כשקבוצות מחליפות את החסימות ויודעות את על התרגילים שלך זה הרבה יותר 'מאנו נגד מאנו', והשחקנים המצטיינים הם אלה שיכולים לגבור על האיש שלהם בכידרור. דונובן מיצ'ל משגשג בכדורסל כזה. ראיתי אותו נושא את כל היוטה ג'אז על כתפיו במשחקי פלייאוף רבים. הוא יעשה אותו דבר עם צעירי הקאבס.

KR: The Cavs made this move to accelerate their progress and officially move out of the rebuild. With Mitchell on the roster, what do you see as Cleveland’s ceiling?

TJ: אני חושב שחסרה להם חתיכה אחת להשלים את הפאזל. חסר להם קלעי מצויין מהפינה. אבל היופי בקבוצה הזאת הוא שהגרעין שלה הם צעירים דינמיים עם יכולות מרובות ברמה של ALL-NBA, וכל אחד מהם הוא על חוזה של לפחות שלוש שנים. הגרעין הזה הוא טוב מספיק למשוך וותיק מצויין ברמת ALL STAR עם ה-MIDLEVEL EXCEPTION. אולי אפילו שניים. הם עתה האחרונים בטופ 6 במזרח, אבל מה שעומד לטובתם היא העובדה שה-5 לפניהם מתחילות להזדקן.

KR: Exactly. I think that is the beauty of this trade for the Cavaliers. While they made this move to advance now, they have a bit of wiggle room with the three years left on Mitchell’s contract to get their feet wet in the playoffs first. They don’t have to go to the NBA Finals this season. But in time, they should be in that conversation at the top of the East.

TJ: אתה יחכול לצטט אותי שהם בטופ 6 של המזרח. ה-TALENT בקבוצה פשוט יוצא מגדר הרגיל.

KR: Last thought: I want to circle back to something you mentioned about Mitchell being a key figure in the locker room. Last season, Cleveland played with genuine joy on the floor. They talked all season about how they rooted for one another and wanted to see each other succeed. Some equated the feeling to that of a college basketball team. The front office prides itself in bringing in good character guys to add to their roster, and Mitchell seems to fit that mold.

TJ: הוא תמיד היה כזה. הוא נראה כזה מין חבר עם כל הליגה. אחת הסיבות שהניקס כל כך רצתה אותו הייתה האמונה שהוא מסוג השחקנים שהכוכבים הגדולים רוצים לשחק איתו, ואולי הוא יצליח למשוך את אחד הסופרסטארים הגדולים ביותר של הליגה.

TJ מסיים:

Mitchell is engaging and easy to get along with. I think he will fit in seamlessly with the Cavaliers on and off the floor

2. "בוודאי שהייתי רוצה שקווין דוראנט ישחק אתנו בווריורס"

סטפן קרי לא היסס לקגע כשבריאיון עם THE ROLLING STONE https://library.sportingnews.com/styles/crop_style_16_9_desktop/s3/2022-06/Kevin%20Durant%20Stephen%20Curry.jpeg?itok=HzXieDY0 Rolling Stone, the Golden State star said h play with Durant again.

כוכב הווריורס אמר שלא היה איכפת לו לפצח את הרוסטר של הקבוצה אם זה מה שדרוש כדי לשחק שוב עם קווין דוראנט.

“If you said, ‘Oh, KD’s coming back, and we’re gonna play with him,’ I had so much fun playing with him those three years, I’d be like, ‘Hell, yeah!’” Curry said.

בקשר ל-'פיצוח' הקבוצה, הוא אפילו הזכיר שמות אם כי לא אמר בפרוש שהוא היה מסכים להיפרד מכל אחד עבור דוראנט:

You tell me I’m playing with [current Warriors teammates Andrew Wiggins, Jordan Poole, and Draymond Green], I’m like, ‘Hell, yeah!’ There’s all types of emotion and things that happen to the league.”

ואז:

“If anybody’s saying that you wouldn’t entertain that conversation — no disrespect to anybody on our team — but you don’t know how things work. But you also understand, like, if we run this thing back, I’ve got complete confidence in my team that we can win it again, as constructed.”

כמובן שדוראנט זכה עם הווריורס ל-BACK-TO-BACK אליפויות לפני שהוא עזב לפתע לברוקלין..

סטפן אמר בריאיון שהוא "נהנה ביותר לשחק עם קווין דוראנט", ושהיה מוכן להרבה כדי לשחק איתו שוב

Steph Curry and Kevin Durant played for three years together as teammates on the Warriors.
Steph Curry, left and Kevin Durant played for three years together as teammates on the Warriors.

Curry told Rolling Stone there was an internal conversation among the Warriors about potentially bringing Durant back to San Francisco. 

אני מצטט מהראיון עם הרולינג סטון:

I was never hesitant. The idea of playing with KD and knowing who he is as a person, from our history in those three years, I think KD’s a really good dude. I think he is misunderstood,” Curry said.

סטפן מאמין שקרה לדוראנט משהו (או כמה דברים) שבגללו(ם) הוא איבד את הבטחון לבטוח באנשים:

I think he has had certain things happen in his life that hurt his ability to trust people around him, in a sense of making him feel safe at all times. So all of those things, I understand, having played with him and gotten to know him. I love that dude.

3. מאנו גינובלי בהיכל התהילה

על הכניסה של טים הרדאוויי להיכל התהילה כבר כתבתי. הגיע תורו של מאנו ג'ינובלי. האחד ניכנס עם ה-"EURO-STEP" והשני עם ה-"UTEP TWO-STEP

ג'ינובלי, הארגנטינאי שזכה בארבע טבעות עם סן אנטוניו ספארס, הגיע בלוויית טים דנקן, דייויד רובינסון, טוני פרקר, והמאמן גרג פופוביץ' כשהקהל פוצח במקהלה 'מא-נו', 'מא-נו'. ג'ינובלי, בחייו הפרטיים מעט ביישן ומופנם )את זאת אני יודע מכמה פגישות איתו בחדרי הלבשה שונים), לא ידע אם לצחוק או לבכות מרוב התרגשות. לא היו הרבה שחקני NBA זרים שניכנסו להיכל, וכניסתו של ג'ינובלי נראתה חשובה יותר בגלל סיבה זאת.

.אחרי שג'ינובלי הקריב את מקומו בחמישייה כ-OVERQUALIFIED SIXTH MAN, מאנו, היום בן 45, מיהר להודות לכל שחקן בסאנס ששיחק איתו, ולכל מאמניו, כי – לדבריו לפחות – הוא לא היה שחקן-טיפוס של MVP, והעובדה שהוא הגיע להיכל "היא תוצאה של כל העזרה שקבלתי מבני קבוצתי וממאמני"

מאנו היה השחקן הבלתי צפוי – UNPREDICTABLE – מכולם. שינוי התנועה שלו, הצעד המיוחד שלו, הכניסה לסל מהצד הבלתי צפוי, וקליעת הג'אמפ המשהו-מוזרה שלו עשו ממנו את השחקן הפחות קלאסי מכולם, אבל אחד המסוכנים כקלעי מקרוב ומרחוק הטוען עד היום ש'המשחק שלו' – כדורגל כשהיה צעיר – נטע בתוכו MOVES בכדורסל שהיו לא מצופים ולמי שלא הבין, אפילו קצת מוזרים.

אחרי שהפך למקצוען באיטליה עוד בשנות הטין שלו (נדמה לי גיל 19), הוא טוען שהיה זה 'SHEER LUCK' – מזל בלבד – שהביאו לספארס שבחרו בו מספר 57 בדראפט של 1999, בלי שראיינו אותו, בלי שראו אותו, ובלי שהזהירו אותו. כיצד זה קרה, וכיצד החליטו לבחור בו (ועל סמך מה?) אין לי מושג. העובדה החשובה היא שהוא בילה את 16 העונות הבאות בסן אנטוניו, עם זכיות אליפות ב-2003, 2005, 2007, ו-2014.

"WE HAD OUR PRIORITIES STRAIGHT" הוא אמר בטכס הכניסה להיכל. "אף פעם לא נתנו ל-EGOES שלנו לעמוד בדרך. ידעתי מתי זה היה 'טוני פרקר טיים', ולפעמים ידעו מתי זה 'מאנו טיים'. גם ידענו מתי זה 'דנקן טיים' מה שהיה רוב הזמן…".

בינתיים, מאנו ג'ינובלי היה גם 'הפנים של נבחרת ארגנטינה' שזכתב בשתי מדליות זהב אולימפיות ב-2004 ו-2008.

משפט הפרידה שלו היה:

I’m not here because I was super special,” he said. “I’m here because I was part of two of the most important teams of the 2000s.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
95 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
13/09/2022 4:20:44

REPORT: Russell Westbrook is ‘very open’ to leaving Los Angeles Lakers and wants to be traded to a team that wants his old version, per Ramona Shelburne.
“Russ is very open to a trade. He hasn’t asked for a trade. I’ve been assured of that. But he’s open to that and somebody who wants him and wants to empower him and wants him to be Russell Westbrook of old,” Shelburne said.
(via “The Lowe Podcast”)

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2022 5:07:04
Reply to  Smiley

אני בטוח שיש קבוצה כזאת בסין, בNBA אף אחד לא ייקח אותו לתפקיד מוביל

אשך טמיר המקורי
13/09/2022 7:11:38
Reply to  Smiley

REPOET: ashach tamir is 'very open' to get a million dollars and will accept an offer that will give him a million dollars for doing nothing.
per Ramona Shelburne, ashach is very open to getting a million dollars, he hasn't asked anyone for a million dollars, I’ve been assured of that. But he’s open to that and somebody who wants to give it to him for nothing and wants to empower him will be seriously taken into consideration by him, Shelburne said.

הייט אשברי
הייט אשברי
13/09/2022 7:40:18

חחח

יהלי אולמר
13/09/2022 7:53:10

גדול

Yinon Yavor
13/09/2022 8:42:49

אדיר!
אפשר להיות הסוכן שלך?

אשך טמיר המקורי
13/09/2022 9:42:14
Reply to  Yinon Yavor

תלוי. יש לך קשר למילצ'ן?

yaniv
yaniv
13/09/2022 9:34:30

הרגת 🙂

אשך טמיר המקורי
13/09/2022 9:43:35
Reply to  yaniv

הוא בעצם מחפש שוגר דדי. מישהו עשיר שיהיה מוכן לשפוך עליו טונה של כסף כדי שיוכל לנפח, אבל לא את החזה אלא ממוצעים.

John
13/09/2022 9:54:41

קורע!!! אולי סן אנטוניו פתוחה לכיף הזה

עגל
13/09/2022 13:03:12

אתם רעים אתם

שי אבן צור
13/09/2022 13:18:56

🤣😂🤣😂

אור
אור
13/09/2022 14:01:09

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תגובה שהולכת ישר לHOF.
לדעתי צריך להקים פה בהופס HOF תגובות אבל שלא יהיה קל להיכנס לזה כמו של הNBA 🙂

כנראה שהחיתוכים, ההגנה והאוף דה בול של האם לא עובדים עבור ראס 🙂

אשך טמיר המקורי
13/09/2022 15:18:04

אחלה רעיון. לתגובות וגם לפוסטים.
"כנראה שהחיתוכים, ההגנה והאוף דה בול של האם לא עובדים עבור ראס" 😂🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2022 15:46:39

הרגתם אותי!

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2022 15:46:10

גדול אשך!!!! בודק לך במינסוטה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעולה :-))))

דה שוט
13/09/2022 16:18:21

ווינק ווינק

NFS
NFS
13/09/2022 18:09:44

חחח.. נפלא 😂

thetroll
thetroll
13/09/2022 22:02:36

חחח ענקקקק 🙂 חייב לציין שאפילו גילרי חייך מתחת לשפם (שיש או שאין לו). נשבע לך (שלא ראיתי.. סתם הערכה)… גילרי… אפשר לאשר את האמור לעיל?

ירון, החלום
ירון, החלום
13/09/2022 5:28:43

בס"ד
תודה מנחם על מעורב משובח.
מיטשל יכול להוסיף הרבה לקאבס, אם ישחק בפלייאוף כמו שהוא יודע.
מאנו, מגיע לו היכל התהילה גם בגלל ההישגים בנבחרת.

סוסמעץ
סוסמעץ
13/09/2022 6:19:41

תודה רבה דוק
==
לא מת על מיטשל, סוג של ווייד לעניים.
אוהב לעשות סטט ולא טורח בהגנה..
==
וג'ינובילי לעומת זאת – איזה שחקן נשמה
אחד האהובים עלי מאז ומעולם
והבלוק על אבו זקן = לפנטאון.
https://youtu.be/jjX71R69jlA?t=298

שדות פופ לנצח
13/09/2022 6:34:09

תודה מנחם. שאלה בעקבות הנכתב על דונבן מיטשל: אם הוא כזה טיפוס נחמד שיודע להסתדר עם כולם ולהתאים את עצמו , איך קרה הקרע הגדול עם רודי גובר ביוטה (שעליו דווחנו כל השנה האחרונה – כמלחמת אגואים ביניהם) שהביא לסוף דרכה הנוכחית של הג'אז ?
ברכות למאנו ג'ינובילי – בחירה ראויה בכל הפרמטרים, אחד מהשחקנים המלהיבים ,המיוחדים והוינרים הגדולים שראיתי.
כמה ספורטיבי ויפה לשמוע את סטף מספר על התקופה הטובה שלו עם דוראנט ועל כמה שהוא בן אדם נחמד שכייף להיות איתו בקבוצה…בעיני העדות הזאת שווה אלפי פוסטים שמספרים לנו כמה דוראנט הוא אגואיסט, לוזר , הזוי וכדומה….ככל שבן אדם עולה למעלה ככה הכח למשוך אותו למטה גובר

אשך טמיר המקורי
13/09/2022 7:37:27

שום שטות שסטף יגיד כשהוא רחוק ולא מעורב עם דוראנט לא תעלים את המעשים והפעולות שדוראנט עשה בברוקלין.
נראה את סטף מדבר ככה כשדוראנט בגולדן, דורש להעיף את ה-GM ואת הבעלים.

עגל
13/09/2022 13:05:45

+1 לגבי מיצ'ל
+100 לגבי מאנו, ווינר מהגדולים שהיו.
-1 לגבי סטף. קל לדבר כשזה רחוק ולא רלוונטי אליך, אם הוא היה נפגע מדוראנט הוא היה מדבר אחרת.

הייט אשברי
הייט אשברי
13/09/2022 7:38:33

חחח

Jonathan
13/09/2022 7:44:29

אחלה מעורב מנחם.
אני לא מסכים עם מאנו – הוא שם כי הוא לגמרי היה very special.
בכלל, עם כל הדירוגים, הראשמורים והעזים – המקום של סתם כדורסל טוב הולך ונדחק. זה בסדר להנות מקבוצה שאין בה אף שחקן גדול או למצוא שחקן שאינו כוכב שיהיה האהוב עליך.
טים ומאנו ראויים לפי כל קריטריון. כל השאר זה בולשיט (או goatshit).
.
ולגבי סטף – אני איכשהו נהנה מהדיסוננס שלו בין נאמנות לחבר לנשק מהעבר לקבוצה הנוכחית. הוא גם דיבר על יחסו להפלות בעקבות ביטול Roe vs Wade ולחקיקה ההזויה שמנסים להעביר עכשיו שעלולה לכלול חדירה קשה לפרטיות של נשים.
סטף הנוצרי המאמין הגיב במשהו קריפטי בסגנון של "אני לא pro choice ולא pro life, יש לי אמונות שהן לא באותו הגל עם אף אחד אבל חשוב שיישמרו הגנות וזכויות אזרח בסיסיות" (לא בדיוק ציטוט ישיר אבל ניסיתי להיות נאמן למקור המבלבל).
אין על דיסוננסים.

John
13/09/2022 10:00:28
Reply to  Jonathan

סטף בדומה לקובי מאוד מושפע מזה שנולדו לו בנות. הוא גם מאוד מעורב ב-WNBA וכדורסל נשים בכלל.
זה מאוד שונה להחזיק בדעה דתית מצד אחד ולדמיין שהעניין הזה יכול להגיע לפתח ביתך. הכרתי משפחה דתית שאחד מבנייה הוא להט"ב והוא יצא מהארון בפני משפחתו, שהחזיקו דעות מאוד שליליות על העניין שנגד את אמונתם. כשזה מגיע הביתה משהו השתנה בהם. נכון שחלק מדירים ומגרשים מהבית אך הם דווקא ניסו להבין ולקבל ולא רצו את בנם מרוחק ובמחשכים. ככל שעובר הגיל כך אני מבין כמה החשיבה של שחור ולבן שאפיינה אותי פעם מתנדפת. שתי תחושות או עובדות מנוגדות יכולים להתקיים בעולם.
.

עגל
13/09/2022 13:07:13
Reply to  John

+100 ג'וני

shadow
shadow
13/09/2022 16:27:11
Reply to  John

זה אלמנט חשוב מאוד בהתעוררות, אני מברך אותך🙂
לעבור מתפיסה דואליסטית של העולם לתפיסה ספקטרומית והבנה שהעולם הוא מערכת הוליסטית זה צעד חשוב מאוד.

thetroll
thetroll
14/09/2022 1:20:20
Reply to  John

יפה כתבת

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/09/2022 7:56:26

מאנו תותח על, אני חושב שאפשר לסכם את זה בכך.
תודה רבה על המעורב המעולה

יהלי אולמר
13/09/2022 8:00:41

נהדר מנחם
הגדולה האמיתית של סטף זה באיך שהתודעה שלו משרתת את משחק הכדורסל עצמו. במשחק יש מטרה אחת, לנצח. הוא יודע שהסיכוי הכי טוב שלו יהיה עם דוראנט, קיידי יתן לו את המרווח לטעות הכי גדול בליגה, בדיוק כמו לפני 5 שנים. קצת פתטי מצידם של הכוכבים הגדולים לרצות להוביל לבד תמיד קבוצה לאליפות, בטח כשהם לא מנסים לבנות קבוצה אלא רק אומרים למנהלים שלהם את מי להביא (כמו לברון, דוראנט בברוקלין). קבוצה זה יותר מאוסף שחקנים. זה כימיה, היכרות עמוקה ואחווה בין השחקנים, משהו שאי אפשר בהכרח להשיג אפילו בשנתיים. צריך לעבור דברים מאתגרים יחד כדי לקבל הזדמנות לזכות בדבר החמקמק הזה. סטף מרגיש את זה הכי טוב- קליי, דריימונד ואיגי היו שם מהיום שבו הוא עלה לגדולה. זאזא (ארור תהיה!), שון ליבינגסטון וברבוסה עדיין שם, בצוות האימון של הקבוצה והוא רואה אותם כל יום. הוא הולך לעבודה והפרצופים שם לא מתחלפים בקצב של טווטרים של ווג' ביום פתיחת השוק החופשי (חוץ מהטאנקינג של 2020). זה מה שנותן לו להבין את החשיבות של חיבור. גם סטף נשמע ונראה כמו בחור שכיף להיות לידו, חוץ מזה שהוא השחקן שהכי כיף לשחק איתו בהיסטוריה, הוא נהנה מהמשחק כמו שלא ראיתי מעולם. אם דוראנט יחזור או שלא, זה לא בהכרח בשליטתו, אבל סטף לא צריך לדאוג לשפר את הקבוצה שלו, עם דוראנט או בלעדיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כימיה, היכרות עמוקה ואחווה בין השחקנים, זה יש רק לדולר שם 🙂
אל תהיה תמים

asaf
13/09/2022 8:08:08

תודה מנחם. מאנו היה גם וגם, גם שחקן בקבוצות ייחודיות אבל בהחלט גם שחקן סופר מיוחד, סוג של גאון של המשחק.

אהרון שדה
13/09/2022 8:41:44

מנחם תודה רבה על הכתיבה קראתי עכשיו גם את המעורב של אתמול ושמחתי שיש כאן עוד כמה שנהנים כמוני מהיורבאסקט ( למעט הנבחרת שלנו 😥)
הזכרת כאן את מאנו בהיכל התהילה
בעיני כמובן זה משהו ברור ומובן מאליו ומתבקש
אך מכיוון ששלשום בפוריו הירובאסקט היה מי שטען כנגד מאנו
הייתי רוצה קצת להרחיב את היריעה
אותו טוען אמר שמכיוון שמאנו היה כינור שלישי בס.א הוא לא מתאים לשם .

לפני שאדבר על מאנו ברצוני לדבר על העיקרון של היכל התהילה
אז אמנם התעצלתי לקרוא קריטריונים (ככל שיש כאלו)
אבל בעיני היכל התהילה זה ערך מוסף זהו סיפור ולמי שיש סיפור גדול וייחודי יש מקום בהיכל .
(ובהערת אגב דווקא טים הארדוואי הוא פחות סיפור )

ולמאנו יש כל כך הרבה סיבות וסיפורים שאין בכלל מה לדבר שהוא חייב להיות שם ומכיוון שהבאת את בחירתו מנחם אתן את הנימוקים שלי
אבל קודם כל אני שולל את הטענה שהוא היה כינור שלישי בס.א
לפרקים היה כינור שני או שני משותף
באליפות 05 היה כינור ראשון האיש שהביא את האליפות אמנם הוא קופח כשלא קיבל אם וי פי פליאוף
אבל זה לא אומר שצריך לקפח אותו פעמיים ….
ועכשיו לנימוקים העיקריים של בחירתו

1. הוא פורץ דרך .
היום הנ.ב.א מרובה בזרים שגם נותנים את הטון אבל פעם מי שלא הגיע מהמכללות ולא היה אמריקאי לא נספר כמעט (זו הסיבה שס.א הצליחה כי היא ידעה ללכת על השוק הבינלאומי)
מאנו ארגנטינאי שמשחק באירופה לא היה המיינסטרים בתחילת המיליניום
גם הבחירה שלו בדראפט מעידה על כך 57 קצה הסיבוב השני
וגם בכך הוא פרץ דרך לדעתי לפחות עד יוקיץ הוא גדול השחקנים שנבחרו סיבוב 2 בטח שלא נולדו בארה"ב ( פעם בלי נדר אכתוב על כך )

להגיע מכל כך נמוך וכל כך אחר לכל כך גבוה זה בפני עצמו נימוק להיכנס להיכל

2. קראתי אתמול שיש לו את אחוז הניצחונוץ בליגה הגבוה ביותר בהיסטוריה למי ששיחק 1000 מש ומעלה
אז גם אם נקבל את ההנחה שהיא השלישי בשלישייה זה לא משנה ולראייה כל שלישיית הסלטיקס למשל נמצאת בהיכל ( לארי מקהייל ופאריש ) אז גם כל השלישייה שעברה אותה יכולה להיות שם
( ואגב גם כל השלישייה של הסלטיקס הכוללת את פירס גראנט ואלן כבר בהיכל)

3. ההצלחה הבינלאומית שלו
מעבר לכך שיש לו 2 זהב אולימפי
הוא היחידי לעשות זאת שלא דרך נבחרת ארה"ב ( ככוכב מוביל )
יתרה מכך מאז הדריים טיים 92 אף אחד לא קרא תיגר על ארה"ב ולקח לה את הזהב עד שבא מאנו וניצח את לברון וייד אנתוני הווארד פול ואחרים
גם האיכות הבינלאומית היא קייס להיכל
( מרצוליניוס ראגה דיבאץ ואפילו סאבוניס לא נבחר רק על הנ.ב.א )

בנוסף תמצאו לי עוד מישהו
שזכה ביורוליג בזהב אוליפי ועם טבעת אליפות נ.ב.א

עמיחי קטן
13/09/2022 8:47:59

יורוליג, זהב אולימפי וטבעת יש גם לביל בראדלי

Dor
Dor
13/09/2022 10:24:22

+1 לגבי מאנו. כינור 1 2 או 3, במאני-טיים של הפלייאוף מאנו היה על המגרש וכשהוא היה בכושר כל הזמן חיפשו אותו והיה די ברור מי הגו-טו-גאי ולמי יש את הביצים הכי גדולות. אחד השחקנים המיוחדים

John
13/09/2022 10:56:51

היחסים בין גובר למיצ'ל לא ברורים. הכי חמור זה שהם גם עברו למגרש. יכול להיות שבאמת שגובר הוא דושבג דוחה באישיות כך שמיצ'ל הוא אכן הצדיק כאן. אבל שנתיים שהעניין פשוט לא נקבר. מה יקרה כשאוון מובילי העדין יותר ירצה את ההובלה של הקבוצה נניח בשנה השלישית? האם מיצ'ל ידע לזוז הצידה? לקחת חלק קטן יותר בהובלת הכדור בשביל גארלנד? המשתנה החסר כאן הוא שבתכלס האופי של מיצ'ל בחדר ההלבשה היה די מוצנע למרות הראיון הסופר מחמיא הזה. אם הקאבס מתחברת כל הספקנים יראו אידיוטים בדיעבד. אבל זה לא משנה את סימני השאלה בדרך. בדיוק כפי שסימני השאלה סביב האופי של וויגינס היו לגיטימיות לחלוטין למרות שבדיעבד הוא השחקן שעבד הכי קשה על המגרש.

אשך טמיר המקורי
13/09/2022 15:01:16
Reply to  John

קל מאוד להעלות סימני שאלה.
תחושת הבטן שלי אומרת שהשלוב גארלנד – מיצ'ל יהיה פורה ויעלה את הרמה של שניהם.
בכל מקרה, יש שם יותר מדי כישרון מכדי שלא יהיו בטופ של המזרח.

thetroll
thetroll
14/09/2022 1:30:01
Reply to  John

ברמת החמישיה זו אחת החמישיות הטובות בליגה. בעומק קצת פחות. השאלה שיש לי לגבי מיטשל הוא כמה יהיה מוכן לסבול את קליבלנד. הוא רצה ניו יורק. הוא מתופף. אם הוא מגיע לשם במטרה לשחק יכול להיווצר שם משהו נפלא

golan
golan
13/09/2022 12:05:42

תודה רבה על המעורב המעולה.
מאנו ראוי לחלוטין. שחקן מדהים שמאוד אהבתי.
מיטשל בקליבלנד – אם הוא יתחבר לקבוצה, ויפתרו את הבעיה של הגנת הקו האחורי (לא מספיק קו קידמי שיחפה)
אז לדעתי הם רחוקים מרחק קלעי מצויין ושנה של ניסיון מלהתמודד על אליפות. אבל אני מעדיף מועדון שמשקיע בניסיון להיות תחרותי.
קרי ודוראנט – יכול להיות שKD הוא אחלה בן אדם, אבל לא ככה הוא מתנהל, לפחות כלפי חוץ. קרי מצליח לצאת טוב עם כולם – הוא מאוד ישמח לשחק עם דוראנט אבל מאמין בחברי הקבוצה שלו…

thetroll
thetroll
14/09/2022 1:32:59
Reply to  golan

לזכותו של קרי יאמר דלצאת בסדר עם כולם זה לא מהשפה אל החוץ אצלו. כאשר היה צריך לתת לדוראנט להוביל הוא נתן לו. כשחזר מהפציעה ופול היה מצוין בהרכב הןא לא היסס לעלות מהספסל.
הגדולים ביותר יש להם גם אקסטרא באופי.זה למה מבחינתי הוא השחרן הגדול בכל הזמנים למעט מייקל

Berch
13/09/2022 13:19:16

מעורב נהדר, מנחם… אתה מעיין שופע.
כמו שכתבתי בעבר, מי שהכי חשוב כרגע בקליבלנד זה המאמן.

ואם נתייחס לשאר המעורב יש לי רעיון גדולללל – מה אתם חושבים על ראס לסאן אנטוניו בתפקיד מאנו ?
שגעת יש, אנרגיות מהספסל צ'ק, הובלת החמישיה השניה ברור, סיוע לחמישיה הראשונה כשנדרש בילט אין.
לדעתי זה מושלם.
יש למישהו את הטלפון של הפופ ?
🙂

רועי ויינברג
13/09/2022 13:23:30

נהדר מנחם. אני אופטימי מאוד בקשר למיטשל

רן הנרגן
רן הנרגן
13/09/2022 13:23:35

נקודה טובה. אני אצהיר שוב שאני לא מתלהב ממיטצל בקליבלנד

רן הנרגן
רן הנרגן
13/09/2022 13:23:55

זה לגון

אור
אור
13/09/2022 14:03:23

תודה מנחם
.
מישהו יכול להסביר לי למה מרקאנן מקבל כזה קליר פאת באירופה? וב-NBA קולע שליש מזה? מה זה ה-WWE הזה

Jonathan
13/09/2022 14:10:50
Reply to  אור

זה הוראות מלברון.
איים על האירופאים שאם הם ייגרמו לשחקני NBA להראות רע הוא לא יפיץ אצלם את ספייס ג'אם 3.

עידו גילרי
13/09/2022 14:12:01
Reply to  Jonathan

השתרבבה לך המילה לא לתגובה.

אור
אור
13/09/2022 14:14:57

🙂
הנה אחד הקורבנות
.
comment image

Jonathan
13/09/2022 14:25:26

הבנתי שהבא הולך להיות הרבה יותר טוב. יצרפו אל לברון עוד שני כוכבים ויחליפו את המאמ… סליחה, את הבמאי.

אור
אור
13/09/2022 14:12:48
Reply to  Jonathan

לא לברון, "שקץ"
.
בינתיים הנה לוקה כשהוא פוגש הגנות של אירופה
.
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7867&docID=414733

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

כי בWWE לוקה מאד מתקשה חחח מגיני העל קוואי וגורג מחכים לו על קשת ה3 וקיבלו ממנו 45 ממוצע למשחק 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

לברון שלח חוק חדש לאירופה לא ראית? החל מהשנה בWWE בכלל אי אפשר יהיה להתקרב אליו חחח שהיו קופצים על מגינים פחדו מזריקות עונשין עכשיו יפחדו גם מזה וגם כדור אצל היריב= בלתי ספורטיבית חחחחחחחח
עכשיו שהשקץ ירוץ קוסט טו קוסט בקו ישר שחקנים ירוצו מהר לספסל שלא יהיה בלתי ספורטיבית בטעות. אוי מה שהולך להיות השנה בליגה 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וכמובן מוניטור כל שנה=עוד מנוחה ללברון האיירון מן ישחקו עכשיו על כל דק משחק 6 דק מנוחה.
מסכנים יצטרכו לואד והם יהיו עייפים
פוסטר ובראדרס מחממים את האוזניות והמשרוקיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

בwwe מארקנן לא רואה כדור. אם היה מקבל כמו פינלנד היה שם 40 למשחק שם

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2022 15:57:07

שמעון אל תזוז!!! אני שולח משלחת חירום לירושלים לבדוק מה איתך כנראה התייבשת, ההזיות החמירו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני עדיין צוחק שאמרת שלברון היה חוגג באירופה חחח. הוא היה אז נגר כמו יאניס נמוך יותר ופחות אתלטי היו עושים ממנו צחוק. והיום חחחח לחץ והוא מתעלף.
ראית את החוק החדש שהוא הכניס עכשיו שאי אפשר לאדוף אחריו בכלל ויהיה לו כמה דק מנוחה ארוכה לבדיקות מוניטור?

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2022 16:56:24

מי נגר כמו יאניס? ללברון קליעה טובה בהרבה משל יאניס, גם השליטה בכדור והחדירה. לברון 120 קילו של שריר שנע במהירות של מספר 1 שקופץ לירח, היה מכניס את ההגנות באירופה לסל.
.
דרך אגב שמעון רובם הגדול מאוד של שחקני הNBA, במיוחד אם אתה מסתכל על המובילים בטח הכוכבים.
יש הבדל ביו מלחמה ליכולת. ההגנות באירופה פחות אתלטיות וטובות משמעותית ולכן לשחקני הnba קל יותר.
אז לטעון שהשחקן הטוב בעולם באותה תקופה, ובין הסקוררים הטובים ביותר (גם זה של היום בין 37 עונה להגדרה של הסקוררים) היה מתקשה מול שחקנים נחותיים משמעותיים זה לא קשור למציאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון היה נגר פעם. והיום הוא בקושי זז

shadow
shadow
13/09/2022 16:33:12
Reply to  אור

לי נראה שבאנביאיי הוא לא ממצא את הפוטנציאל כי לא משחקים עליו. הוא לא הכוכב של הקבוצה. אם כבר הוא מוכיח שיש הרבה שחקנים מבוזבזים בשיטת המשחק מוטת "כוכבים" באנביאיי.
בנוסף אני לא חושב שכדורסל נבחרות הוא הטורניר האידאלי לבדוק את העניין הזה. זה לא אותו הדבר כמו ליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

בnba מארקנן חא זרק זריקה אחת תחת שמירה מאז,שהגיע לליגה חחח על איזה הגנות מדברים שם בכלל לא מוסרים לו

דה שוט
13/09/2022 16:35:00
Reply to  אור

קרב אבוד שמעון
comment image

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣

דה שוט
13/09/2022 16:43:41

צולם במפגש הופס האחרון בפארק הירקון

דה שוט
13/09/2022 16:49:38
Reply to  דה שוט

(לא להיעלב אף אחד 🙏🙏🙏 בצחוק בצחוק חחחח)

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2022 16:51:28
Reply to  דה שוט

דה שוט זה לא רק מרקנאן מעלה את ממוצעיו באירופה אלא רובם הגדול מאוד של שחקני הNBA, במיוחד אם אתה מסתכל על המובילים. אילו הייתה מסתכל רק על הנתון של מרקנאן זה היה יכול להיות אנומליה, חריגה סטטיסטית יכול להיות שמרקנאן תפס טורניר טוב שפתאום היד מתחממת שהסל נראה כמו אוקיינוס וכל כדור נכנס (כמו שלא אחת אנחנו רואים בNBA ששחקן בינוני נראה כמו כוכב לתקופת זמן קצרה), אבל כשהרוב הגדול מאוד (אפילו אבדיה נראה כמו כוכב) אפשר להבין ממה זה נובע. יש הבדל ביו מלחמה ליכולת. ההגנות באירופה פחות אתלטיות וטובות משמעותית ולכן לשחקני הnba קל יותר. שמעון פשוט לא מודה בטעות וזה די מצחיק.

דה שוט
13/09/2022 17:10:09

ברוך – בשום מקום לא אמרתי שההגנות באירופה יותר טובות מאשר באנ בי איי. זאת שטות שיוחסה לי למרות שאמרתי במפורש שבפלייאוף באנ בי איי זה הפוך.
גם שמעון כשהוא מדבר על הגנות הוא מתייחס לעונה הרגילה. מה לעשות – יש בעונה הרגילה באנ בי איי משחקים עם הגנות מביכות.
השחקנים באנ בי איי הרבה יותר טובים מאשר באירופה – פיזית, אתלטית ובעיקר בקליעה. אני לא מדבר על סט-שוט אלא על קליעה בתנועה. באירופה אף אחד לא יודע לעשות את זה באופן עקבי.
למעט הכוכבים!
הכוכבים שאתה רואה חוגגים כאן באליפות אלה בעיקר שלושה: יאניס, לוקה ויוקיץ'. יאניס ולוקה היום הכי טובים בעולם (עם דוראנט). הם חוגגים גם באנ בי איי וגם בפלייאוף! אי אפשר להגן עליהם. ננו הצליח לעצור את יאניס מחצית אבל זה לא החזיק. הוא פירש יפה מאוד בעיתונות בארץ את השיפור במשחק של יאניס. הוא דיבר בעיקר על יכולת המסירה שלו שהשתפרה. לוקה בלתי עציר לחלוטין.
יוקיץ' לעומת זאת הודח על ידי נבחרת חלשה מאוד (יחסית). מסתבר שגם באירופה היכולת של סנטר להשפיע על המשחק היא מוגבלת.
מרקאנן נותן אליפות נהדרת – כמו שנאמר למעלה – יש תחושה שבאנ בי איי הוא לא ממצה את כל היכולות שלו. מסתבר שהוא יכול לייצר נקודות אמינות בכוחות עצמו, ושהוא גדול וחזק. בקליבלנד פוקס וגארלנד ייבשו אותו.
.
בלי קשר לכלום, חוקי ה-wwe הגיעו גם לאירופה והכוכבים נהנים משריקות אוויר. זה מאוד מבאס. אירופה לומדת מהר.
.
אנחנו מדברים כל האליפות על המחוייבות של השחקנים למשחק ולקבוצה – זאת הסיבה שהאליפות הזאת היא מענגת לצפייה – למרות הכישרון הפחות (בודדים באליפות מסוגלים לקלוע שני סלים רצופים אוף-דה-דריבל). אנחנו מדברים על לחץ על הכדור (לא קיים בעונה הרגילה באנ בי איי) ועל צפיפות בצבע. אנחנו מדברים על משחקים רציפים עם הפסקות מעטות וקצרות ועל כדורסל נטו בלי כל השטויות מסביב.
זה שבאירופה לא מצליחים לעצור את לוקה ואת יאניס – לא מוריד מההגנות שם. כתבתי לפני כמה ימים ואכתוב שוב – באנ בי איי – לא בכל סדרות הפלייאוף ראינו הגנות חזקות עם מחוייבות והקרבה כמו באירופה. במזרח היה רק בגמר, במערב ראינו מחוייבות טוטאלית בהגנה רק מצד ג"ס, קצת דאלאס ופיניקס, ומינסוטה.

דה שוט
13/09/2022 17:16:18
Reply to  דה שוט

ואני גם הוספתי שלדעתי כוכבי האנ בי איי נהנים באליפות מריגוש נוסף שאין להם באנ בי איי, כי כל משחק זה לחיים ולמוות, ואין שואו מסביב ולא כולם קולגות שעובדים באותו ארגון, ולא מקבלים 50 מיליון דולר בכל מקרה, ואין (עדיין) את כל החוקים הלא-כתובים שהופכים את המשחק באנ בי איי להצגה, אין גם קיס-קאם וטי-שירט-טוס – ונוסף על הכל יש זיקה מיוחדת לחברים בקבוצה ולמה שהקבוצה מייצגת.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2022 17:19:09
Reply to  דה שוט

תסתכל בתגובה לא רשמתי אותך, שמעון טוען שלברון ביורלינג שחקן של 15 נקודות ב30% מהשדה. (הטרלה) שהיה קל לעצור את לברון באירופה. להגיד לך מה הסטטיסטיקה של לברון בפלייאוף.
.
ברור שבעונה הרגילה לא תראה את ההגנות משקיעות 200 אחוז מאמץ כמו בטורניר קצר, למה להיפצע להתעייף ולחשוף טקטיקות הגנתיות לפני פלייאוף ? כמעט ואין התאמות הגנתיות…
.
אתה צריך לצפות בחצי גמר המזרח בוסטון מול מילווקי, או במיאמי יותר

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2022 17:30:18

נחתכה התגובה, בנוסף אתה מתבלבל בין שחקני הגנה רעים כמו יוקיץ יאנג… למחוייבות הגנתית. יוקיץ שמן וכבד הסיכוי של דנבר להקים סביבו קבוצת הגנה טובה שתוכל לרדוף אחרי הגארדים של גולדן סטייט שואף לאפס. השמן נתן 2 משחקים גרועים ו3 טובים מאוד, הבעיה שאי אפשר לנצח בכדורסל שקולעים עליך 120 נקודות כל ערב.

עגל
13/09/2022 17:48:17
Reply to  דה שוט

אם מה שאתה רוצה זה לומר שאליפות אירופה זה קצת כמו בפלייאוף נב"א – משחקים ברצינות עד הסוף, אז כולם מסכימים. זה היופי של טורניר, כן, אפילו באבל שמאבל. וכאן עוד יש את האלמנט הלאומי שמאוד מוסיף. מכאן ועד "הלברון היה קולע 15 נ' ב-30%" של שמעון המרחק די גדול.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2022 17:53:59
Reply to  עגל

מדוייק עגל. זה היופי בטורניר קצר שכל משחק משנה לעומת מרתון שהוא עונת הNBA.

דה שוט
13/09/2022 18:16:36
Reply to  עגל

הבאבל שמאבל היה נוראי הרייטינג מאשר. אגיב בהמשך מתחיל פינלנד ספרד
.
ברוך – ״אתה צריך לצפות קצת יותר במיאמי…״
למה לקלל? חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

סטף מוחא על הרשימה הזאת דה שוט.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין מנחם, תודה רבה.
.
מיטשל – טיים וויל טל.
.
סטף – ג'נטלמן
.
מאנו – מברוק יא חביבי. לא היה ספק.

Kobv
Kobv
13/09/2022 17:22:15

אני לא רואה בקליבלנד אף שחקן "רע" מהסוג שלוקח אליפות. מיצל שחקן מצויין אבל הצד האפל לא איתו עדיין.
ה "בטמן" מהצד השני גדל להיות ממש "רע", היה כל כך כייף לראות את השעמום הזה שנקרא סן אנטוניו ואני לא זוכר מדי רציתי שקבוצה שאני לא אוהד תנצח כמו שרציתי את סן אנטוניו וכל זאת בגלל ג'ינובלי.

asaf
13/09/2022 19:43:07
A Ljos: Resurrection
13/09/2022 20:51:55

ושרשור מלא של ענייני סארבר:
https://twitter.com/MikeVorkunov/status/1569721840821538817?t=8el4LT3Uh-pj2JPtcddnQg&s=19
.
The NBA's investigation found Suns/Mercury managing partner Robert Sarver: "said the N-word at least five times in repeating or purporting to repeat what a Black person said — four of those after being told by both Black and white subordinates that he should not use the word."
Sarver demeaned women in the workplace, telling a pregnant woman she won't be able to do her job once she became a mom, berated a woman in front of others and then "then commented that women cry too much," made "crude or otherwise inappropriate comments" about women's appearances
Sarver "behaved as though workplace norms and policies did not apply to him," the NBA found. "Witnesses observed that Sarver 'lacked a filter' and 'thrive[d] off' saying and doing things to make others uncomfortable."
NBA had access to Sarver's work and personal emails and phone. Investigators reviewed 51 videos of archived Suns employee meetings, and "reviewed over 80,000 pages of emails, text messages, and other documents from Suns employees and others." NBA said "Suns cooperated fully."
Witnesses told the NBA Sarver often tried to "embarrass them or assert dominance" with his workplace actions. They said "Sarver believed workplace norms did not apply to him" saw conventions on appropriate language and conduct in the workplace "as a form of challenge."
Sarver made Suns employees uncomfortable with inappropriate physical conduct. He exposed his genitals to a man on his knees during a fitness check that didn't need nudity. He used the coaches shower, then stood naked in front of an employee, who'd he was "extremely uncomfortable"
Sarver talked crudely about Suns players' "sex lives, bodies, and sexual orientation" numerous times, the NBA's report found. During the 2009-10 season, Sarver asked a Suns player if he shaved his testicles; another witness said Sarver asked each player that question.
Beyond Sarver, the investigation found "the Suns organization has been a difficult place
for women to work, particularly if they have young children, and that Suns
executives have on occasion treated female employees differently because of their
gender and/or pregnancy."
.
בקיצור – חלאה. אין צורך להגן עליו או להקטין את המעשים שלו, והעונש שקיבל הוא די פתטי בהתחשב במה שהוכיחו שעשה (ושוב אני אומר, לקחת לו את הקבוצה לא באמת היה על הפרק).
חבל שהחברה של ספר השנה לא חיכו עוד קצת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכל חרטא במקומו אגורה לא הייתי משלם לוקח את הwwe למשפט ומוציא את כל הזבל של סילבר המכור הזה

A Ljos: Resurrection
13/09/2022 21:24:42

ביי, ילד.
לך לקשקש את השטויות שלך במקום אחר.
סארבר החלאה לא צריך את ההגנה שלך.

shadow
shadow
13/09/2022 22:49:08

יש לי שאלה איך זה מסתדר לך שאתה כביכול הומני, דואג לזולת ולחלש אבל מתייחס בצורה מזלזלת ופוגענית למגיבים אחרים?

shadow
shadow
14/09/2022 5:29:24

תשובה יש לך?