מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. הרבה לפני קרי, תומפסון, וגרין היו RUN TMC, שעתה חברו לה יחד, שוב, ב'היכל התהילה'

עכשיו זה רשמי. עם ההכנסה של טים הרדאוויי להיכל התהילה כל שלושת ה-'RUN TMC' בהיכל: טים הרדאוויי, מיץ' ריצ'מונד, וכריס מאלין – שלישיית הזהב שכמעט כולם ללא יוצא מין הכלל אהבו והעריצו: כי היה שם ערבוב גזעים, וכל השלושה היונ כוכבים כל אחד בזכות עצמו, אבל כשלישייה הסכום הכולל עלה עשרות מונים על סכום החלקים.

כשטימי נבחר להיכל, כריס מאלין יצא בהצהרה:

"Dub Nation, we received great news last weekend," Mullin said. "Warrior legend Tim Hardaway is a Hall of Fame member for the Class of 2022."

Hardaway, who was sitting courtside, stood and waved as he got a standing ovation.

הרדאווי ניכשל 5 פעמים בכניסה להיכל. הוא היה מועמד 5 פעמים ו-5 פעמים לא ניבחר. גם הפעם כשהטלפון מההיכל צלצל הוא סרב לענות כי לא רצה לשמוע שוב את "אנחנו מצטערים להודיע לך ש…"

אבל הפעם היה זה כריס מאלין שצלצל להודיע לו על החדשה שהוא בפנים. אז זהו: הגרעין, הלב, והנשמה של הווריורס בשנות 1989 עד 1991 הייתה השלישייה הזאת שעתה התאחדה שוב בהיכל התהילה. יש יותר מדי לספר על פלאי השלישייה הזאת. אתן לגולשי האתר שזוכרים לספר את סיפורם על השלישייה המלהיבה ביותר ב-NBA לא רק אז, אבל, אולי, אי-פעם כי מאמנם דון נלסון שיחרר את המושכות ונתן להם לרוץ חופשי.

איזה כדורסל מהנה, מלהיב, ומשעשע זה היה. הם רצו לנצח כמו כולם, אבל היכן שהוא, כסוד שחייב היה להיות כמוס, הם רצו גם לבדר. החיוכים שלהם בשעה שהם עשו את השטיקים שלהם גילו לי, לפחות, את הסוד.

2. פטריק בברלי הוא "SUPER EXCITED" לשחק יחד בבק-קורט עם ראסל ווסטברוק! המאמן Darvin Ham: "ייתכן מאד שהם יעלו יחד במשחק הפתיחה נגד הווריורס"

כולם מכירים את התמונה הזאת – יריבים שונאים בלב ונפש. התמונה הבאה שתלך ויראלית תהיה של השניים מחובקים, ואולי אפילו שוכבים יחד במיטה מכוסים בשמיכה
LA Clippers v Minnesota Timberwolves - Play-In Tournament
פטריק בברלי שומע את החדשה שהוא בלייקרס, חבר קבוצה של ראסל ווסטברוק: חיוך שמגלה הכל!

סכסוך? איזה סכסוך? מריבה? איזו מריבה? שנאה? מה בקשר לאהבה?

זה מה שקורה היום רבותי בין פטריק בברלי וראסל ווסטברוק. הם שמעו את מהאנם אומר ל-יאהו ש"ייתכן מאד שאני מעלה את שניהם בבק-קורט במשחק הראשון נגד הווריורס" וכששני מולטי-מיליונרים שומעים מילים כאלה הנותנות להם צ'אנס להפתיע את עולם הכדורסל וכל רפי ההבנה שבו (אני לא ביניהם; אני מאמין שהזיווג יהיה זיווג שניכתב בגן העדן), הם מחליטים להפוך לצמד-חמד ולהשתמש ביכולות שלהם כדי ליצור 'טנדם' (זיווג) שיפתיע את עולם הכדורסל.

פטריק בברלי יפליא בהגנתו, וראסל יפליא בהתקפתו המלאה בכניסות לסל ומיעוט טריי עד למינימום. הקשיבו לפטריק על רצונו לשחק עם ווסטברוק ועם 'ברון':

Super excited,” Beverley interrupted when asked about his relationship and fit with Westbrook. “… I was asked this question two, three years ago, [about] someone I always wanted to play with and Westbrook was the first name. I have known Bron since I was a baby, a rookie in this league, so obviously I want to play with him.

But a player with that competitive spirit, that fire, that will, that dog, that nastiness, that grit, to have a running mate like that, I have never had that. So I am super excited to see where it goes. Obviously like any relationship or any marriage, things, we are going to have tough conversations. That is what comes with winning, but I am excited about those conversations, I am excited about the practices. I am just excited to be able to compete with someone like that.

פטריק יודע על מה הוא מדבר: לשחק עם ווסטברוק זה לשחק עם שחקן FULL OF FIRE. יש לו את ה-COMPETITIVE SPIRIT שלפטריק יש. 'ה-DOG הזה…ה-NASTY הזה…שיהיה לי בן זוג (RUNNING-MATE) כזה? זה חלום שהיה לי שאף פעם לא התגשם. כמובן שיהיו בינינו ויכוחים וצעקות, אבל זה הכל למען הנצחון. אני מתרגש מכל מה שיקרה: האימונים…המשחקים…אפילו הויכוחים..והצרחות…

המאמן האם מוסיף:

If they play defense,” Ham said. “We’ve got a while. That’s still a ways off, but definitely… But, I’m not scared of that,” Ham added. “It’s definitely a bullet in the chamber. We’re looking forward to it, man, those guys in the backcourt together, man.”

אבל כמובן שישנן בעיות. כמה שניתן כבר היום לתכנן אותן וכמה שאין לדעת מה יקרה. מה ניתן לתכנן? כיצד לשחק עם ראסל ופטריק – בעיקר ראסל – כשלברון יהיה 'האיש עם הכדור'? מה יהיה תפקיד השניים כשהכדור לא יהיה בידם? או האם 'ברון' מכיר בעובדה שהוא איבד ממהירותו, חוזקו, גמישותו, ויכולתו, ואולי עדיף שהוא לא יהיה מחזיק הכדור הדומיננטי? את הדברים הללו ניתן לארגן – ולאמן לפיהם – במחנה האימונים ואז בהמשך העונה.

מה שאין לדעת הוא מה יקרה ברגעי מצוקה. מה יקרה במשחק הצמוד הראשון כשכל אחד מהארבעה – 'ברון', AD, פטריק, וראסל – רוצה את הכדור האחרון? האם ראסל יסכים לשמש כ-DECOY – האיש המפתה – כשלברון יהיה האיש שייקח את הכדור האחרון לעבר הסל? מה יקרה כששורת הפסדים מתנפחת ולכל אחד ישנה תשובה אחרת בנוגע לסיבות? ומה יקרה אם במצב של 114-113 עם 7 שניות לסיום המאמן האם מוציא את ראסל – או את פטריק – ומעלה במקום כל אחד מהם את אוסטין ריברס???

היום זה הזמן לאידיליה. כולם אוהבים את כולם. כולם מתלהבים מתחילת העונה. כולם 'יד אחת למען הנצחון'. אבל חזון למןעד כמו שאומרים החברים שלי מאור יהודה. לפני שנדע מחנה האימונים ייפתח. לברון יהיה שייפתח את פיו וינסה לתאר מה קורה שם בלייקרס. ואז יעופו השמועות: האם הואה דובר אמת? מה הוא מנסה להסתיר?

זהו הזמן לאופטימיות. הזמן לפתוח את הטיווי ולראות כדורסל מאירופה. אבל לפתע העונה תהיה כאן וכולנו נראה בצבעים טבעיים כיצד האופטימיות בלייקרס הופכת לפסימיסטיות. או אולי לא. WE SHALL WAIT AND SEE!

3. מה קורה בויזרדס ומה עם דני אבדיה

העונה שעברה הייתה עונה מאכזבת כשהקבוצה סיימה 47-35 והחמיצה את הפלייאוף. לי נראה שהעונה הזאת תהיה טובה יותר עם כמה שינויים שנעשו בטריידים ובדראפט. זוהי NEW LOOK ויזרדס שזכאית שנשים אליה לה, ולא רק בגלל דני אבדיה.

כמה נקודות למחשבה:

1)בראדלי ביל

עכשיו בראדלי ביל הוא 'איש הפרנצ'ייז' ואני מאמין שהוא יעלה את רמת משחקו ויהפוך לסופרסטאר שהכסף שהוא מקבל מגדיר אותו ככזה. 5 שנים על 251 מיליון הוא אחד החוזים העשירים ביותר בכל הליגה ואני מאמין שהכסף המקסימלי שזורקים עליו ייתן לו את המוטיבציה לשחק במדרגה אחת גבוהה יותר מאשר שיחק, והוא יגיע לכיתה של סטף קרי, קיירי אירוינג, כריס פול, קליי תומפסון, וכאלה. בכוונה ערבבתי פוינט גארדים עם שוטינג גארדים כי לא באתי כאן להגדיר 'תפקיד' אלא 'מעמד'. הוא ימשיך לשחק כשוטינג גארד כשמונטה מוריס יהיה הפוינט. אבל הפוינט היא הנקודה החלשה ביותר של הויזרדס ולא אתפלא אם הויזרדס תביא פוינט מעולה עבור רואי הצ'ימורה, במקום לתת לו הארכת חוזה. עד אז ייתכן שבראדלי יתבקש לרכז מדי פעם במקום מוריס. לבראדלי ביל ישנה עכשיו את המשכורת של הגדולים ביותר בגארד ועליו לעשות עוד צעד אחד להגיע למעמדם. אני מאמין שהצעד ייעשה. הוא אמר כמה פעמים שאליפות לוושינגטון הוא הדבר שמרגש אותו ביותר. עליו להתחיל לשחק ברמה שתצדיק אפילו את אימרתו. עד עתה הוא לא ממש עשה זאת.

2) לויזרדס אין פוינט גארד ברמה של אלופה

עם כל הכבוד למונטה מוריס הוא לא מספיק טוב לקבוצה המזכירה, אפילו, אליפות. בראדלי ביל משמש לעתים כרכז אבל הוא אשכרה שוטינג גארד. לזה הוא נולד. בנוסף לכך הוא לא חושב כרכז, לא מרגיש כרכז, ומשחק הרכז די זר לו. לא רק זה אלא שכשהוטא משחק כרכז משהו קורה לזריקתו מהפרימטר והמשהו הוא לא משהו טוב.

3)רואי הצ'ימורה

הצ'ימורה מתחיל את שנתן הרביעית בליגה. הוא מרגיש שזה הזמן הנכון חהארכת חוזה אבל משחקו בשנה שעברה לא מצדיק הארכת חוזה ברמה שהוא בוודאי ידרוש. הוא נוטה להיפצע (באף אחת מארבע שנותיו הוא לא שיחק יותר מ-57 משחקים לעונה), ועם קייל קוזמה בפאור פורוורד – הצ'ימורה אינו שחקן הכרחי יותר (ועתה ישנו גם טאג/ גיבסון להיכנס לפאור כשצריך).

אני מאמין שלא ייקח הרבה זמן לעשות טרייד של הצ'ימורה בפוינט גארד מעולה. בעולם בו אנו חיים קל בהרבה למצוא פוינט גארד מעולה מפאור-פורוורד מעולה כי ישנם הרבה יותר 1.86-1.90 מ' מ-1.98 – 2.02 מ'

4) דני אבדיה

לדני תהיה עונה קשה. לא רק שכאן התפרסם משחקו הבינוני (והאכזבה הגדולה שגרמה נבחרת ישראל), אלא שעמדתו כפאור-פורוורד די דחוסה בשחקנים. אגב, מי שרוצה לקרוא מה ניכתב על דני והנבחרת שייכנס ל-FANSIDE. הם לא היו 'ידידים' גדולים שלו או של הנבחרת). בפאור נמצאים קייל קוזמה, הצ'ימורה (כל עוד הוא בקבוצה, והטרייד שלו קפץ רק לי בראש), טאג' גיבסון, וטריספאס פרוזינגאס, כשדניאל גפורד (שהשתפר מאד) משחק סנטר במקומו.

אני מאמין שדני צריך להתחיל לשחק כ-'3' – סמול פורוורד. אני יודע שהוא ריבאונדר מצויין, אבל גם כסמול פורוורד הדרך לסל פתוחה. בסמול פורוורד יעלה כנראה קורי קיספרט והוא יהיה המתחרה היחיד כמעט על העמדה. לדני אין את הרוחב, את השרירים, ואת הפאור להתמודד עם מספרי 4 האוטנטים בליגה. במספר 3 הוא יהיה גבוה מרוב יריביו עם סוג גוף מתאים לעמדה.

5) החמישייה של הויזרדס

הפוינט גארד יהיה מונטה מוריס. למעשה אין לו מחליף אוטנטי. אני מאמין שבראדלי ביל יהיה המחליף מעמדתו כמספר 2, ואולי אפילו הרוקי ג'וני דייויס מאונ' ויסקונסין, בחירת הדראפט מס' 10 של הויזרדס שהגיע עם מוניטין מצויין אבל היה לו קיץ עלוב בלאס ווגאס. עמדה 1 תהווה את עקב האכילס של הקבוצה העונה.

ב-2 יעלה בראדלי ביל. דלון רייט יספק לו כמה דקות מנוחה.

ב-3 יעלה קורי קיספרט, ואני מקווה שדני יהיה מחליפו הקבוע. ווילי ברטון יכול אף הוא להיכנס ל-3, כפי שהוא יכול לעזור ב-2.

ב-4 יעלה קייל קוזמה, והצ'ימורה יהיה מחליפו. בעת הצורך יש את דני, ואת טאג' גיבסון.

הסנטר יהיה קריסטפאס פרוז'ינגיס שאני מקווה לעונה טובה ממנו. מחליפו יהיה דניאל גפורד.

 4."הייתי במקומות האפלים ביותר. היו לי מחשבות התאבדות"

קשה להאמין אבל ג'ון וול שיחק רק 113 משחקים בחמש העונות האחרונות, כשהוא מחמיץ לחלוטין את עונות 2019-20 ו-2021-22. אמו נפטרה מסרטן שד בסוף 2018, וסבתו נפטרה מקוביד 19.

"המקומות האפלים ביותר שאי פעם הייתי בהם הפכו לחלק מחיי. היה רגע בו חשבתי להתאבד. זאת לא הייתה מחשבה נחפזת שבאה ונעלמת. זאת הייתה מחשבה של באמת לעשות זאת כי הסבל היה קשה מנשוא", הוא אומר היום.

אמי נפטרה. סבתי האהובה נפטרה שנה אחרי. אני קרעתי את גיד האכילס. ישבתי ליד אמי שלושה ימים ושלושה לילות. לא זזתי ממיטתה. הייתי לידה ואחזתי בידה עד נשימתה האחרונה. הייתי מחוסל פיזית ונפשית.

ג'ון היה בטיפול מקצועי, וכן, בני משפחה וחברים עזרו לי. "אמרו לי 'מה אתה צריך פסיכולוג? יש לך אותנו לעזרה". אבל אתה מגיע למצב שאתה זקוק לעזרה מקצועית. שיעמידו דברים בפרופורציה. שיתנו לך חבל הצלה כשאתה שקוע עד הצוואר, ואם דרושות תרופות בשעת דכאונות חמורים, התרופות עוזרות להקל מהפחדים וה-ANXIETY. הכל עזר ואסור להתבייש בעזרה שלה אתה זקוק בעת משבר רציני. גם אני חשבתי פעם שאני יכול להתגבר על כל משבר לבדי. ובכן מגיעה נקודה בה ראשך סחרחר עליך ואתה זקוק לעזרה מקצועית ואף פעם לא להתבייש בה.

"A lot of people think 'I don’t need help. I can get through it at any time,' " he said. "But you’ve got to be true to yourself and find out what’s best for you."

עכשיו לחזור הביתה ולהבין שהאוהדים שלך נשארו נאמנים, זו ההרגשה הנפלאה בעולם. עליך לא לאכזבם ולהגיע שוב לטופ פיזית ורגשית – אני מרגיש שהמעגל ניסגר ואני מוכן לחזור למשחק האהוב עלי, ולעשות כמיטב יכולתי!

John Wall reached a buyout with the Houston Rockets in the offseason and signed with the Los Angeles Clippers.
 

ג'ון וול הגיע לסדור BUYOUT עם יוסטון רוקטס ולפני כמה שבועות חתם עם הקליפרס. הוא אמור להיות שחקן חשוב בחמישייה של הקליפרס כשהמטרה היא אליפות עם פול ג'ורג', וקאווי לינרד בריא. לפני כמה ימים פול ג'ורג' נשאל כיצד ג'ון וול נראה. הוא סירב לענות. הוא רק חייך.

5. התמונה הזאת של 'הענק' טריי יאנג ולידו קווין הארט פרצה ויראלית בכל המדיה

 

6. האח הבוגר של קליי תומפסון – מיקאל ג'וניור – הוא עתה עוזר מאמן בווריורס

בתמונה מימין לשמאל: האחים מייקאל, עוזר מאמן הווריורס, טרייסי, שחקן הדודג'רס בבייסבול, וקליי תומפסון

עכשיו כל שלושת האחים – בניו של מיקאל תומפסון שחקן הלייקרס של שנות ה-80 – עשו שם (וכסף!) לעצמם.

מייקאל, הבוגר בין האחים, הוא עתה עוזר מאמן בגולדן סטייט ווריורס. הוא היה שם כמתנדב בשנתיים האחרונות והתרומה שלו הייתה "מעל יכולתי לתאר אותה" לפי סטיב קאר. למייקאל הייתה קריירה מקצוענית. אחרי 4 שנים בפפרדיין יוניברסיטי, הוא לאך נבחר בדראפט של 2011, אבל מצא את עצמו בקליבלנד קאבס בעונת 2011-12. אח"כ כמה עונות בליגת ה-D (היום ליגת ה-G) , ואז כמה שנים בליגה האיטלקית לפני שפרש כשחקן ב-2018, ומאז הוא מסתובב בליגה כעוזר מאמן, סקאוט, ואפילו 'מדריך' שחקני NBA. אחרי שבווריורס הוא הוכיח את כישוריו הוא קיבל את משרת העוזר מאמן במשרה מלאה.

האח הצעיר טרייסי משחק אאוטפילד בדודג'רס, הקבוצה הטובה ביותר בבייסבול, לפחות לפי הרקורד שלה.

I.

""

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
81 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
captain beefheart
captain beefheart
11/09/2022 6:20:29

אז מה היה לנו שם ב-RUN TMC?
פעם אחת לא עשו פלייאוף, פעמיים עפו בסיבוב שני – צ'ק
מתוך כמה עשרות שנות קריירה במשותף, בדל אליפות אחת (לריצ'מונד כקשיש בקצה ספסל הלייקרס) – צ'ק
מישהו שהיה בדרים טים (כי היו חייבים עוד אשכנזי חוץ מלארי וסטוקטון האמיתיים ולייטנר הפייק) – צ'ק
מוב חינני שלא הביא לכלום (קרוסאובר) ובן ממשיך בליגה עם הישגים אף פחותים מהאב – צ'ק.
(ניסיתי לספר על "השלישייה המלהיבה ביותר ב-NBA" אבל האמת הכריעה)

אשך טמיר המקורי
11/09/2022 6:24:56

בוזזזזזזזזזזזזז
👎👎👎

Jonathan
11/09/2022 7:48:30

בהחלט הקבוצה שהציתה הכי חזק את הדמיון והכי פחות קיימה במציאות.
לפחות בדור שלנו, והרחק במקום השני – דאלאס עם הטריפל J שלהם…
צריך גם כאלה.
צד שני – איכשהו זה הDNA של הווריירס שעובד גם כיום: כדורסל מהיר, לאו דווקא אתלטיות של הטבעות ומכות אלא יותר קליעה מרחוק…

captain beefheart
captain beefheart
11/09/2022 10:01:37
Reply to  Jonathan

ירחם השם על מוחי שמבזבז תאי זיכרון יקרים על ג'ימי ג'קסון וג'מאל משבורן (ג'ייסון קיד לגיטימי להקצות סינפסה) 😉

John
11/09/2022 12:51:33

ג'ימי ג'קסון עשה הרבה בעיות לדאלאס, אבל היה כישרון אדיר. משבורן הוא אחד השחקנים האהובים עלי מהתקופה ההיא ואנדרייטד היסטורית. אחד מאבי הטיפוס של ה-SF המודרני. הפציעה לברך גמרה לו קריירה בגיל צעיר. למזלו הספיק לקבל זימון אחד לאול סטאר מתישהו בשארלוט.

MBK
MBK
11/09/2022 8:02:13

הקבוצות מהמפרץ תמיד סבלו מעודף יח״צ

עגל
11/09/2022 13:02:47
Reply to  MBK

🙂
סתם שעשע אותי שדווקא אוהד לייקרס כותב את זה

אשך טמיר המקורי
11/09/2022 6:23:40

תודה רבה דוק.
בברלי יכול בהחלט לשחק אוף דה בול.
ראס לא.
התקפתו הנפלאה על הסל היא בדיוק זו – התקפה על עצם קיומו של הסל עצמו, כי הוא מאיים לשבור אותו.
לשמש כ-decoy? למה שמישהו יוסח מברווז נכה?
הרגת אותי עם השורה הזאת – "התמונה הבאה שתלך ויראלית תהיה של השניים מחובקים, ואולי אפילו שוכבים יחד במיטה מכוסים בשמיכה".
וושינגטון – קודם כל שורש הבעיה הוא המאמן. חלש ביותר עד לא קיים. ממש ממש גרוע.
הבעיה השנייה היא ביל הדביל.
מקווה שדני יוטרד למקום ראוי יותר.
לא רואה אותם מטרידים את הצ'ימורה.
גם כושי, וגם יפני? לא מוותרים על מושך קהלים כזה…

thetroll
thetroll
11/09/2022 6:34:21

חחח :)))))
ענק

MBK
MBK
11/09/2022 8:02:50

חכה לפרוויו של הלייקרס
התסריט לגביהם קצת שונה שם 😃

דוקטור רזי הופמן
11/09/2022 8:28:01
Reply to  MBK

אי אפשר לחכות
מתי אתה שם כבר את הלייקרס?

דוקטור רזי הופמן
11/09/2022 8:26:41

במיטהההההה?
הם יתחילו לריב מי למעלה ומי למטה…

ברוך רובין
ברוך רובין
11/09/2022 9:12:37

ענק אשך!!!

thetroll
thetroll
11/09/2022 6:30:34

מנחם מעורב משובח. לגבי בוורלי וראס גם לי זה נראה זיוג משמיים אני לא יודע אם נקבל תנונה וירלית מהסוג שכתבת אבל אין ספק שהשניים מאוד אוהבים אחד השני והריבים בינהם לאורך השנים היו ריבים רגילים של אוהבים … כל הזוגות בסופו של דבר גם רבים. הם יהיו צמד אקספלוסיבי ראס בהתקפה וברוולי בהגנה חבל רק שאי אפשר לחבר אותם לשחקן אחד (ולשפר אותו קצת. בעצם הרבה. אז זה יהיה מושלם.
לגבי האחים תומפסון כתבת מה עושה טרייסי ומה עושה מייקאל וסיפרת עליהם אבל שכחת לכתוב מה עושה קליי תומפסון וקצת לספר עליו שנדע. כתבת רק את השם שלו.

אשך טמיר המקורי
11/09/2022 6:39:13
Reply to  thetroll

אין מה לספר, הוא מורחק מהאולם של גולדן סטייט עד שארית חייו

thetroll
thetroll
11/09/2022 9:15:08

חחחחח

thetroll
thetroll
11/09/2022 21:55:31
Reply to  מנחם לס

זה נאמר בצחוק דוק… 🙂

Smiley
11/09/2022 6:54:52

לוויזארדס אין PG לאליפות… אין להם פשוט קבוצה לאליפות, נקודה! בראדלי ביל SG ברמה הגבוהה ביותר, אבל הוא לא הוכיח שהוא מסוגל לסחוב לבד לפלייאוף. הוא הצליח שהיה לידו PG עלית כמו וול או ווסטברוק שהוריד ממנו את נטל הובלת הכדור ונתנו לו להתרכז בהיותו סקורר משובח.
אלא אם ביל הופך פתאום להארדן של יוסטון, אחרת הוויזארדס שוב נלחמים על הפלייאוף
.
וכמובן ברכות למאנו, האיש והאגדה, שנבחר להיכל התהילה בסופ"ש
https://twitter.com/NBA/status/1568777857077239809?s=20&t=V_MFUVrXfAPinS94mrInWA
.
לא הכל דבש אצל לוקה
NBA Retweet
@RTNBA
·
Follow
Luka Doncic is in a legal battle with his
mom, she won't give up
his trademark “LUKA DONCIC 7” and he can't start his own trademark because
she won’t give him rights to his name.

thetroll
thetroll
11/09/2022 9:19:24
Reply to  Smiley

סמיילי תגיד זה אמיתי מה שרשמת למטה על לוקה?
אמא שלו לא נותנת לו זכויות על השם שלו? מה זה … סוג של בדיחה? הזיה. כאילו הזכויות על המותג לוקה דונצ'יץ' שייכות לאמא שלו כי היא זאת שנתנה לו את השם שלו? קראתי 10 פעמים ולא בטוח שהבנתי. הזוי ברמות.

thetroll
thetroll
11/09/2022 9:28:45
Reply to  thetroll

כאילו כשהוא נולד היא כתבה לו בתעודת זהות לוקה דונצ'יץ' 7 ? יש לו גם 7 בתעודת זהות? (ברור שלא חחח) אבל זה אחד הדברים ההזויים ביותר שנתקלתי בהם. ילד שנלחם עם אמא שלו על הזכויות של השם שלו.

עידו גילרי
11/09/2022 9:32:51
Reply to  thetroll

הוא יכול להשתמש בשם שלו איך שבא לו רק לא עם ה-7 בצמוד.
ברגע שיש טריידמרק זה מחייב.
שיילך על LD77.
או שיהיה נחמד לאמא לשם שינוי – יבוא קצת בחגים…

עגל
11/09/2022 13:58:50

או שיחליף את מספר החולצה

עידו גילרי
11/09/2022 14:02:19
Reply to  עגל

מה הבעיה ב 77…?

עגל
11/09/2022 16:56:31
Reply to  עגל

אין בעיה, גם אין יתרון. יש לו אינסוף פתרונות פשוטים לעקוף את אמא שלו . . .

A Ljos: Resurrection
11/09/2022 15:13:05

אם הבנתי נכון הוא לא יכול ללכת על אף טריידמרק אחר כי מותר לרשום רק אחד על כל אדם.

MacLeod 1
MacLeod 1
11/09/2022 15:40:53

ומה יעשה דוד כהן??? *יעשו
ומיגל הרננדז??
וג'ון סמית' תיפח רוחי!!!

עידו גילרי
11/09/2022 16:04:22

עם אותו השם. אבל יש מספיק וריאציות. מה שכן מסתבר שהם רשמו את רובן…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חחח אמריקניזציה 🙂
אין ללוקה אבא? שומעים רק על האמא.

אור
אור
11/09/2022 16:36:54

אפשר לארגן לך תמונות שלו אם אתה בקטע
.
ובאותו נושא, תרשום מהר את ה-trademarks על ET וכל הוריאציות

Jonathan
11/09/2022 16:41:36
Reply to  אור

ומהר, לפני ששפילברג יחשוב על זה בעצמו.

אור
אור
11/09/2022 16:43:57
Reply to  Jonathan

חחח, phone home כבר תפוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחחחחח הרגתם אותי גוד וואנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אור מה אומר על
et משחק/שחקן מעולם אחר
זה הווי אר אול וויטנס החדש.

מה לעשות במקום הטלק?

אור
אור
11/09/2022 17:07:52
Reply to  Jonathan

חח זה טוב
במקום טלק שישים דבק שהכדור יישאר דבוק אליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

🤣🤣🤣
יש על כל הבראנד

Jonathan
11/09/2022 16:52:06

נשאר רק לעשות גרפיקה של הילד קופץ כל כך גבוה לדאנק שהוא בתוך הירח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה התחום שלך. נעשה אותך חלק מהתאגיד

shadow
shadow
11/09/2022 20:25:21
Reply to  thetroll

פטנטים/זכויות קניין "רוחניות" הן אחת מהרעות החולות הכי גדולות של החברה ה"מודרנית"

יהלי אולמר
11/09/2022 6:58:13

תודה דוק
יש מצב שבברלי יתחיל לדעוך יותר העונה. הוא כבר לא צעיר, בן 34 נדמה לי, וכל הלחץ על הכדור והשאגות לא עשו טוב לגוף ולפה שלו בהתאמה. ליד ראס, הצמד היחיד שהם יזכירו זה צמד כוכבים נופלים. אנחנו עוד מעט ב2023, לא 2015.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שהוא יראה את ראס ולברון נשארים כחלוצים למעלה ירד לו החשק עם הזמן חח.
מה הלוז של הלייקרס לא ראיתי. סידרו להם איזה מגיק, תאנדר פיסטונס יוסטון פורטלנד וכאלה על הפתיחה?

Berch
11/09/2022 7:26:26

אחלה מעורב לתחילת השבוע.
אני מת על דיבורי המוטיבציה של תחילת העונה…. הכל דבש…. כולם חברים… הסינרגיה מתה להתפרץ….
🤣

Jonathan
11/09/2022 7:54:10

תודה מנחם. ממש מצוין.
כיף לקרוא על ג"ס בתקופה שהתחלתי לאהוד אותם. חבל שהעבירו את מיץ' ריצ'מונד, בכדורסל של ימינו היו מנסים לחזק שלישיה כזו ברולפליירז שיעזרו בהגנה על גבוהים ובריבאונד ולא מפרקים אותה בניסיון להביא גבוה מבטיח, שאיך נגיד את זה, קיים פחות מריצ'מונד…
.
אני ממש מעריך את הכנות של ג'ון וול לגבי התמודדויות כאלו. אני שמח שמודל הספורטאי המאצ'ו הולך ומתחלף במשהו בריא הרבה יותר.

אשך טמיר המקורי
11/09/2022 8:02:55
Reply to  Jonathan

נכון, ג'ון וול בהחלט מייצג את המודל הבריא יותר
https://www.youtube.com/watch?v=lalTJ5XJRW8

Jonathan
11/09/2022 8:17:22

מן הסתם יש עניינים של הרקע שבו הוא גדל, ואני לא בטוח מיהו ומהו היום.
לא מבין איך זה סותר.
אנשים שמתמודדים עם קשיים הם גם לאו דווקא קורבנות תמימים של הנסיבות – הרבה פעמים זה יוצא על הסביבה.
אבל מישהו שמדבר על ההתמודדויות שלו, שמודה שהוא מקבל טיפול… בכבוד.

אשך טמיר המקורי
11/09/2022 8:45:41
Reply to  Jonathan

הוא מזיין את השכל כדי לקבל תשומת לב
נמאס לו שכבר לא מדברים עליו, מנסה לעשות קאמבק בגזרת היח"צ

חגי "התותח" ניסני
11/09/2022 8:56:21

האדם יראה לעיניים ושי יראה לאשך

ברוך רובין
ברוך רובין
11/09/2022 9:13:48

מדוייק אשך וול רוצה תשומת לב ולחזור לכותרות

A Ljos: Resurrection
11/09/2022 10:45:17
Reply to  Jonathan

זה באמת יפה וכל הכבוד.
ואתה יודע מה – אנחנו ממש לא שם, אבל אם אנחנו נמצאים במקום שהחברה פה מדמיינים שאנחנו נמצאים בו, שהחברה כל כך מקבלת ותדמית הספורטאי השתנתה כבר והיא תומכת ומכילה כל כך ששחקן מעמיד פנים כדי לקבל יחסי ציבור בלי לחשוש משום השלכות – זה אפילו יותר מדהים בעיניי.
בדיוק כמו שסימן לא אירוני של קדמה בעיניי הוא המוות של בדיחות "אני שונא את אישתי". הנחת העבודה הייתה שבני זוג שונאים אחד את השני, אלא אם כן נאמר אחרת. ובערך רק משפחת אדמס (סנאפ סנאפ) אמרה אחרת, וכל הקונספט שלהם הוא להיות שונים. היום מחוץ ל-14 הבדיחות היחידות שקטורזה מכיר, כמעט ולא תשמע כאלה והקהל לא אוהב יותר את ההנחה שהם אמורים לשנוא את מי שבחרו לחיות איתו.
הלוואי שנגיע למצב כזה בקשר לספורטאים ובעיות נפש.

חגי "התותח" ניסני
11/09/2022 11:51:49

🧎הכי קרוב להשתחוות שמצאתי

Jonathan
11/09/2022 12:32:13

אני דווקא מחבב את קטורזה (לא מכיר את כל החומרים שלו אבל)
.
לגבי המקום שבו אנחנו נמצאים – יש מספיק אנשים באוכלוסיה ששומעים את ג'ון וול ולפניו את סימון ביילס ולא מתעכבים על זה, רק מחלחלת אצלם ההבנה שמותר להודות בקשיים נפשיים וגם אנשים שנדרשת מהם קשיחות, כמו ספורטאים, יעשו את זה.
.
לא יודע איפה למקם מישהו שחושב שאדם שמתמודד עם מוות במשפחה ופציעות "מחפש תשומת לב".
זה באמת משונה בעיני.

A Ljos: Resurrection
11/09/2022 14:51:39
Reply to  Jonathan

ברור שיש, וזה חשוב מאוד. הנקודה שלי שאנחנו עוד לא בעולם ההפוך שהם מנסים להציג, ולכן זה אקסטרה חשוב.
.
אני שומר על זכות השתיקה.

John
11/09/2022 13:01:17

בדיחות זוגיות חיות ונושמות. בעולם באופן חזק ביותר, אך גם בארץ, תראה הופעה של אדיר מילר והתיאור של מערכת היחסים שלו עם אשתו. אדיר מילר מפוצץ עדיין אולמות. קטרזה אגב גם מפוצץ אולמות. אצל הקומיקאים היהודים זה בעיקר תאור האשה כשתלטנית, נחרצת, חסרת הגיון כאשר הגבר הוא כנוע, פחדן ובעיקר ילד ניצחי שהחליף את אמא שלו בבת זוג.

A Ljos: Resurrection
11/09/2022 14:30:02
Reply to  John

הן בתהליכי גסיסה כבר שנים. בטח לא מה שהיו פעם כחומר שכל קומיקאי חייב לעבור דרכו.
אדיר מילר זו דוגמא טובה להומור מיושן שכבר די מת בעיניי וממש לא תופס לא אצל קומיקאים חדשים ולא בקרב הקהל הצעיר יותר.
זה ממש לא מה שהיה, וטוב שכך.

Jonathan
11/09/2022 14:44:02
Reply to  John

אני גם רואה כאלה שמספרים בדיחות כאלו. בקונטקסט הנכון ובמידה הנכונה זה יכול להיות מצחיק.
אמאזון עשו כבר סידרה על מה קורה כשזה מוגזם (לא צפיתי, אין לי מנוי אליהם):
https://www.youtube.com/watch?v=q2qGIsOkA64

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/09/2022 8:43:40

חחחחח איזה דוחים הניגרז האלה,
חטפתי בחילה

https://giphy.com/clips/studiosoriginals-howdy-price-bglOmTcHDbeT7G92aC

MBK
MBK
11/09/2022 8:05:11

היכל התהילה של הכדורסל חייב להקשיח את הקריטריונים
יותר מידי שחקנים בפנים ללא תרומה יוצאת דופן למשחק
טימי היה אדיר דווקא בשנים שלו במיאמי אבל הוא היה כושל מול הניקס…

רן הנרגן
רן הנרגן
11/09/2022 11:27:03
Reply to  MBK

צודק

John
11/09/2022 13:09:13
Reply to  MBK

בתור מי שביקר שם, אני חייב לומר שדווקא הגמשת הקריטריונים מאפשרת לאוהדי הכדורסל להכיר ולהבין תקופות שונות מעבר לאותם 5-10 אנשים שהשפיעו על כל עשור. נכון שבויכוחי לגסי זה מבלבל כי התואר HOF אמור להיות שווה משהו יותר מנניח סתם שחקן שעשה אול סטאר. אבל פאק איט. אני מעדיף שמאות אלפי האנשים המבקרים כל שנה בספרינגפילד יקראו גם על טים הרדוואי או אפילו על גלן רובינסון. מבאס אותי שלדור הצעיר אין מושג מי זה קווין ג'ונסון או שון קמפ. צ'ונסי בילאפס בקלות יכל להיות שחקן של 24-25 נקודות בקבוצה מחורבנת. אבל הוא שיחק כדורסל מנצח והקפיץ כל קבוצה אליה הגיע. אני אשמח שהוא גם יהיה שם. אפילו וובר מוצדק.

MBK
MBK
11/09/2022 15:54:13
Reply to  John

KJ לגמריי HOF
שון קמפ גבולי
אולי היה שווה להכניס את run tmc כחלק מטרנד שתרם לכדורסל
אבל מיץ ריצ’מונד ומאליו כבודדים (מאלין נכנס גם עם הדרים טים) זה קצת אוברטייד
כנ״ל הארדווי

הייט אשברי
הייט אשברי
11/09/2022 21:14:55
Reply to  MBK

במוזיקה נכנסות ל-HOF של הרוק'אנ'רול גם להקות , כמובן , בנוסף למבצעים יחידים.
אז מצידי RUN TMC יכלו להיכנס כשלישיה…

Jonathan
11/09/2022 13:20:52
Reply to  MBK

מסכים עם ג'ון. בשביל ג'ורדן ולברון לא צריך היכל תהילה. ויש מספיק אנשים שרוצים להעמיק מעבר למובן מאליו.
זה כמו שלהקות פופולאריות כמו הביטלס וקווין הן לא אלי שצריכות את היכל התהילה של הרוק (אפשר להתווכח אם מישהו צריך היכלי תהילה, אבל זה כבר דיון קצת אחר)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/09/2022 8:19:10

מעורב מעולה, תודה רבה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
.
מהלייקרס, ולהבדיל גם מוושינגטון, לדעתי לא יצא כלום.
.
אאל"ט לג'ון וול היה סיפור מזעזע גם עם אבא שלו, שהיה בכלא שוחרר לכמה ימים כי גסס מסרטן, ופחות או יותר מת מול העיניים של ג'ון כשהיה ילד ולא ידע בכלל שאביו חולה. בקיצור, בן אדם עם כשרון, הצלחה, פרסום והמון כסף ועדיין רדוף שדים – החומרים שקובעים את מידת האושר לא תמיד בשליטתנו.

golan
golan
11/09/2022 9:23:19

מעורב מעולה.
לא מבין איך אתה עדיין מחזיק מראסל. אני לא משונאיו אבל התפוקה שלו מזעזעת. בשני הצדדים של המגרש, הוא לא זז בלי הכדור, לא קולע טוב. אז הוא מאוד נחוש, ומשחק בכל הכוח (גם כשלא צריך )
אהבתי את TMC אבל HOF ? קצת נסחפו.
וושינגטון – יש לה רק שחקן אחד ברמת קונטנדרית, כל השאר לא שם וכנראה גם לא יהיו.
וול – כל הכבוד על הפתיחות, לא מובן מאליו בחברה של ספורטאים ומצ'ואים. אולי יפחית את השליליות לגבי דברים כאלה.

Alex Rabino
11/09/2022 9:26:09

ברוב משחקי הוויזארס בעונה החולפת, דני אבדיה שיחק בעמדה 3. לפעמים גם בעמדה 2 אך לעיתים נדירות בעמדה 4. לא הייתי מכתיר את הופעתו של אבדיה באליפות אירופה ככישלון. מלבד משחק אחד, ביתר המשחקים הוא היה הטוב בנבחרת. הבעיה עם השחקנים סביבו היא שהם פשוט לא שיחקו הגנה.

asaf
11/09/2022 10:39:33

תודה מנחם על המעורב. ללוחמים של run tmc היה גם מאמן שבמובן מסוים הקדים את זמנו בסגנון שניסה להטוות – דון נלסון. אגב לא פחות חשוב ובטח לא פחות ראוי מהארדווי האבא זו הכניסה הרשמית של מאנו להיכל התהילה. גאון כדורסל שבכלל גדל במדינת כדורגל לא עלינו.

ירון, החלום
ירון, החלום
11/09/2022 11:02:39

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב נהדר.
ראס ופטריק, לא יעבוד…
אני רואה את ראס לא עושה הגנה, וגם לא מקבל כדורים בהתקפה.

Kobv
Kobv
11/09/2022 12:28:36

מה שקורה בלייקרס מזכיר את הפוליטיקה בארץ, ידעתי שראס ובבוורלי חברים, ידעתי.
וושינגטון בשיא האופטימיות מגרדים מקומות 7-10, לא רואה שם חיבור או התאמה בין השחקנים למצב שעוד שנתיים שלוש ישחקו על אליפות, הלוואי שיתנו עונה טובה ולדני תהיה עונת פריצה.
כריס מלין, איזה כייף היה לראות אותו משחק, הקשיחות הקליעה, אחלה שחקן.

Dor
Dor
11/09/2022 12:37:46

תודה דוק. עד היום לא ממש הבנתי אם ישנם פרמטרים כלשהם לכניסה להיכל התהילה ובעצם גם לא ממש הבנתי מה זה היכל התהילה. זה קטע אמריקאי משונה בעיני, כי אם מנטרלים לרגע את נושא הכבוד (קשה לחבר'ה האלה אני יודע..) אז למי ולמה זה בכלל משנה, בטח כשאין פרמטרים קבועים או פרמטרים בכלל. הארדאווי היה שחקן מצוין, הרבה יותר כשרוני מדני גרין או רוברט הורי לדוגמא, אבל לשניהם יש הרבה טבעות ולו אין, אז מי צריך להיכנס?

עידו גילרי
11/09/2022 12:45:00
Reply to  Dor

אין פרמטרים.
זה מוזיאון שנועד לשמר את ההיסטוריה של המשחק (בעיקר על ידי ציון הדמויות שמעורבות בו).

John
11/09/2022 12:41:34

תודה מנחם.
לעניות דעתי לטים הארדווי היתה קריירה טובה מזו של ריצ'מונד. גם תרומתו להתפתחות המשחק גדולה יותר. פשוט היה את הצל שלו כהיותו "הומופוב". הוא התבטא כמה פעמים על כך שזו תופעה שמגעילה אותו וטען שאילו היה לו כזה בחדר ההלבשה הוא היה מתנגד. אבל…בשנים האחרונות הוא עבר שינוי. הוא טען שחונך כך מהכנסייה אך היום הוא פעיל למען אירגוני להט"ב בארה"ב ומדברר רבות בעניינם. לא שאני טוען טענה ישירה שהוא נחסם על ידי הועדה מלהיכנס להיכל התהילה (אם קארל מלון בפנים אז הרף המוסרי נמוך). אבל סתם מעניין. בעיני שנותיו הטובות של טים הרדוואי היו במיאמי ולא בגולדן סטייט.
.
דרווין האם חכם. הוא שם את כל הלחץ על השחקנים. 'אם הם ישחקו הגנה, יניעו את הכדור וייבצעו חיתוכים אז יש להם מקום יחד'. או במילים אחרות אם ראס ישנה את הצורה בה הוא משחק 14 שנה, אז זה יעבוד יופי. או במילים אחרות. זה לא יעבוד. אבל לא כדאי לקבור את ראס מהר מדי. אם כרמלו הצליח לעבור מהפכה בחשיבה, כך גם ראס. מלו היה בעל אגו לא פחות גדול וזכור הלעג שלו על שאלה שהגיעה על האם יהיה מוכן לעלות מהספסל Hey P (Paul George) they said I gotta come off the bench. המציאות בסוף חזקה מהכול.
.
אם הויזארדס לא מאמינה שדני אבדייה הוא הפוינט פורווארד שלה שנים הקרובות, שתזנח אותו או תעבירו בטרייד. אני מתקשה לראות כיצד הוא שחקן קאץ' אנד שוט או פאוור סוג של שחקן פנים שמשחק פוסט אפ כפי שעשה בנבחרת לעיתים. הוויזארדס מצד שני יכולים להתרסק הגנתית שוב מכיוון שאמנם מונטה מוריס מגן די טוב, אבל ביל ממש לא. קוזמנה פחות נורא מפעם, אך גם לא ממש, האצ'ימורה הוא מגן סביר אבל עם רגליים כבדות מדי לעידן הזה ופורזינגס בד"כ לא מעוניין לעשות הרבה הגנה. הויז יקלעו 115 ויחטפו 120. זו אחת הסיבות בה בחרו בג'וני דיוויס שנתן הגנה נפלאה בוויסקונסין. אם דיוויס ואבדיה יכולים לייצר יחד עם ביל סוג של הובלת כדור, אז הוויזארדס כבר פחות נוראיים הגנתית בשנים הבאות.
.
אחד הסיבות שכעסתי על ההחלטה של יוסטון לא לשחק עם וול זה זה. לא העניין של האבל האישי. אבל כששחקן עושה כזה תהליך ארוך של חזרה למגרש אחרי פציעה כול כך קשה, כל שנה שהוא משחק זה נס. זה לא אומר שהיה צריך לשחק 35 דקות. אבל הוא יכל לתת להם כול כך הרבה. בכול מקרה כבוד על איך שהוא מדבר על העניין של עזרה מקצועית.
.
מייקל תומפסון הבן שיחק בסנטה קרוז ווריורס עם סת' קרי. שניהם היו קלעי על מבחוץ. אבל סת' הוא וורקהוליק מוחלט וממש הוציא מים מהסלע.

אשך טמיר המקורי
11/09/2022 13:22:45
Reply to  John

וול בחר לא לשחק.
הוא נתן אולטימטום של או חמישייה או כלום.
זה היה רצון משותף של שני הצדדים.
אם היה רוצה היה משחק ועולה מהספסל.

Kobv
Kobv
11/09/2022 15:26:44

נכון, אבל וול גם האמין שהוא יועבר בטרייד למקום אחר. משזה לא קרה הוא כן רצה לחזור לשחק ולקבוצה זה התאים פחות.

MacLeod 1
MacLeod 1
11/09/2022 15:42:58

התומפסונים נראים כמו חבורת וונקרים על מלא

shadow
shadow
11/09/2022 20:31:01

מברך את וול על השיתוף ומקווה בשבילו שהוא במקום טוב יותר. מאוד לא פשוט להיות במקום הזה ובטח לצאת ממנו.
.
בעניין אחר, היום ה 9/11 לא נראה לכם מוזר שזה ט' באב בעברית? מקרה? אשרי המאמין

שייקה
11/09/2022 20:33:47

ראס צריך לעלות מהספסל כבר. יאללה. מקסימום יפתח לדקה שתיים ואז יעלה עם הצעירים אחר כך