מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

1.למה לברון ג'יימס שווה 100 מיליון ללייקרס באם ינצחו אתו או יפסידו

פוסט זה מבוסס על פוסט שהופיע בניו יורק טיימס (https://dnyuz.com/2022/09/03/why-lebron-james-is-worth-100-million-to-the-lakers-win-or-lose/)

אם אתה מאמין במדע, ברפואה, ובהסטוריה האנושית, ברור גם לך שלברון בן ה-37 לא יוכל לשחק כסופרסטאר עוד הרבה זמן.

מעטים מאד הם השחקנים ששיחקו בגילו ב-NBA שלא לדבר על יכולת סופרסטרית. לא היה אף שחקן בגילו שאפילו התקרב למה שלברון עשה בעונה שעברה עם 30.3 נק' למשחק, הממוצע לעונה השני בגובהו בקריירה בת ה-19 שנים שלוץ הוא נבחר לאול סטאר בפעם ה-18 בקריירה, והוא היה השחקן הטוב ביותר בקבוצתו, הלייקרס, ללא כל תחרות כלל.

מעט מאד שחקנים שיחקו בהצלחה עד גיל 37 – קרים עבדול ג'אבר, קרל מלון, ג'ון סטוקטון, מייקל ג'ורדן, דירק נוביצקי, וכריס פול, אבל אף אחד מהם לא הגיע לרמה שלברון הראה בעונה שעברה ואף אחד מהם לא עשה את האול סטאר (זה חלק שאני הוספתי)

ישנם כמובן כאלה שיאמרו שכמה שלברון הצטיין בעונה שעברה, החתמתו לשנתיים על 97.1 מיליון עם שנה שלישית אופציה של השחקן היא החתמה מוגזמת: הלייקרס לא עשו את הפלייאוף בעונה שעברה, ולברון עצמו שיחק רק ב-56 מתוך 82 משחקים בגלל פציעות, וצורך לנוח. משכורתו לוקחת נתח חשוב מסך משכורת הקבוצה, עובדה שמקשה על הקבוצה להחתים שחקני TOP-TIER. העובדה היא שעד עתה לברון התריס את עולם המדע אבל מעתה ואילך אין כל בטחון שהמדע לא ינצח אותו.

עדיין, דילים כאלה לעתים נעשים בניגוד לחוקי הכדורסל, חוקי המדע, או חוקים פיננסיים. מרק קיובן, בעל הדאלאס מבריקס, נשאל להביע דעתו בקשר לפוסט הזה והוא הגיב שבספורט – שלא כבכל עסק אחר – קיים גורם נוסף: EMOTIONAL ATTACHMENT. הקשר הנפשי של אוהדים לשחקני קבוצה וותיקים כגון דירק נוביצקי. 'קשר כזה אין למדוד בכסף, וקשר מסוג זה הוא מיוחד לעולם הספורט'.

דירק נוביצקי עצמו שיחק עד גיל 40 והשתכר משכורת קרובה למקסימום.

מרק קיובן הוסיף:

No one says they have a favorite programmer at Google or the person who updated their iOS at Apple is their all-time favorite and they have their trading card,” Cuban said. “I’m not saying all owners look at it this way, but I know quite a few of us do.”

מרק הוסיף שהואמ הושפע מאד מג'י באס, בעל הלייקרס לשעבר, שבשנת 1981 חתם עם מג'יק ג'ונסון על חוזה שאז טמטם חושים של 25 מיליון ל-25 שנים, ס"ה שנתיים אחרי שמג'יק היה שחקן לייקרס. הלייקרס אף הם נתנן ךקובי בריאנט שהיה בגיל 35 שתי שנות הארכת חוזה בסך 48.5 מיליון ב-2013, וזה היה כמה חודשים א-ח-ר-י שהוא קרע את גיד האכילס, כדי שהוא ימשיך להיות המרוויחן מס' 1 ב-NBA.

קיובן סיכם: "כשאחד כמו נוביצקי או קובי נותן ונתן כה הרבה לקבוצה אתה שואל אותו מה הוא רוצה, ואתה נותן לו זאת".

קובי ומג'יק הביאו ללייקרס כל אחד 5 אליפויות באופן נפרד, והאליפויות האלה עזרו ללייקרס TO RECRUIT לברון ישירות או באופן בלתי ישיר. ז"א שתרומתם לקבוצה נמשכת אפילו שהם לא נמצאים יותר בקבוצה פיזית. ד"ר ג'יי הגיב על הארכת החוזה של לברון ש'מעשים כאלה ימשכו כוכבי-על עתידיים ללייקרס כי הטיפול המיוחד של הקבוצה בכוכביה האמיתיים DOES NOT ESCAPE אף שחקן NBA'.

העובדה ששחקני-על כמג'יק, קובי, ולברון בחרו בלייקרס להיות הקבוצה שלהם בה' הידיעה יוצרת גם BRANDING שאת ערכו אין לשער בכסף. הברנדינג שהלייקרס היא הקבוצה של הסופרסטארים, והקבוצה של האליפויות. ריק ברטון, פרופסור לספורט מנג'מנט באונ' סירקיוז אומר: "הלייקרס יכולים לומר 'השחקנים האלה הם בלייקרס. השחקנים הטובים ביותר בעולם משחקים עבור הלייקרס'".

לברון ג'יימס כבר לא השחקן הטוב בעולם, אבל הוא עדיין שחקן מעולה. מין אגדה להרבה חובבים. כולם יודעים שהוא לא יישאר לנצח בקבוצה ולכן ה-DEMAND לראות אותו ולקנות את מוצריו יגדל ככל שהוא יתבגר. זה כמו שחקן במה דגול כהמילטון, למשל, המודיעע שהוא יפרוש עוד שנתיים וישנו מספר סופי של הצגות בהן ישתתף. זה רק מגדיל את הלחץ 'לחזות בו לפני שדיהיה מאוחר'. משהו מסוג זה יתפתח עם לברון.

:לכן חוזה ההארכה שהלייקרס נתנו לו שווה לקבוצה הרבה יותר מה-100 מיליון שהוא ישתכר.

לברון אפילו לא התחיל לדבר על פרישה. להיפך:

James has not said when he plans to retire, though it seems it may not be soon: He has said he wants to play with his 17-year-old son, LeBron James Jr., who is known as Bronny. And in a Sports Illustrated article this week, he hinted that he might want to play with his 15-year-old son, Bryce, too

.בריאנט פרש אחרי השנה האחרונה בחוזה ההארכה שלו. הלייקרס היו אז אחת הקבוצות החלשות בליגה. למרות זאת האולם היה מפוצץ והמותגים של קובי רוקנו מהמדפים. למרות שגם משחקו של קובי היה בירידה הוא נשאר הכוכב בעיני האוהדים וכל ה-STAFF בלייקרס. מיץ' קופצ'אק אמר אש ש-"זאת השנה המוקדשת לקובי ולכל מה שהוא תרם ללייקרס משך כל השנים" ןהאוהדים אכלו את זה.

כרטיסים נמכרו ע"י ספסרים במחירים פי 3 ו-4 ממחירם בקופה. כולם רצו לחטוף מבט אחרון בקובי ולספר לנכדיהם שהם ראו אותו ממש לפני הפרישה. חנות הלייקרס באולם התפוצצה מקונים. הם לא יכולים היו לספק סחורה של קובי מהר מספיק.

The Lakers’ home arena reportedly sold more than $1.2 million in merchandise, including five cashmere diamond-encrusted Bryant baseball hats for $24,008. (Bryant wore the jersey numbers 8 and 24.)

לברון עדיין לא פורש. אבל הוא 1,325 נקודות משבירת שיא הנקודות של קרים עבדול ג'אבר. כל משחק העונה שיקרב אותו למספר הסופי יהיה מאורע. "בכמה נקודות הוא התקרב הפעם?" תהיה השאלה בכל משחק, וה-"הייתי שם" יתחיל לתפוס תאוצה שאין לתארה. ללא קשר לכמה טובה או גרועה הלייקרס תהיה, כל משחק שלה יהיה 'מאורע' עם אווירה מיוחדת של משהו מיוחד שעומד לקרות, וכל משחק מקרב את המטרה יותר ויותר.

ד"ר ג'יי, שהסכים לתרום למאמר, אמר:

If we go back, it was Kobe, it was Magic, it was Kareem,” Erving said. “It was Wilt. It was Jerry WestElgin Baylor was the greatest — he was my favorite. So they’ve always had a guy who fans locally and globally could identify with, and LeBron is now that guy for the Lakers!"

**************

מנחם: או שכן או שלא. כל גדולי הלייקרס – מלבד ווילט צ'מברליין (שלמעשה אף פעם לא הוגדר ממש כ'שחקן הלייקרס' כי את כל שיאיו, כולל ה-20,000 נשים, הוא עשה כשהיה שחקן הווריורס. אבל ג'רי ווסט, אלג'ין ביילור, קרים עבדול ג'אבר, מג'יק, וקובי – כולם היו לייקרים אול דה וויי. השנה-שנתיים של קרים במילווקי לא נחשבות כלל. כל השאר היו כחול-זהב בנשמה. הם התחילו וסיימו בלייקרס. לברון מזוהה הרבה יותר עם קליבלנד ואפילו עם מיאמי – איתה הוא זכה בשתי אליפויות, ללא אף כוכבית כמו זאת בלייקרס. ייתכן שהחתמת הארכת החוזה תשתלם ללייקרס בסופו של דבר, אבל לדעתי מוקדם מדי לקבוע זאת.

2. עתה, כשהניקס איבדה את דונובן מיצ'ל, מה תכניותיה לעתיד? צדקתם! ללכת אחרי disgruntled PLAYERS כמו…(כמו שי גילגאוס-אלכסנדר)

קודם הגדרת DISGRUNTLED: ממורמר. ובכן, שי גילגאוס-אלכסנדר הוא שחקן ממורמר.

שי הביע כבר כמה פעמים את אכזבתו מאי היכולת של הת'אנדר לצאת מבור הבוץ (פעם, כשהייתי צעיר, הייתי כותב 'צואה', אבל בגילי זה כבר לא מתאים להשתמש במילים כאלה) בו הקבוצה נמצאת כבר שנים, והוא מחפש 'מוצא'. האם הניקס יכולה להיות 'המוצא'?

3. מה יחליט אנדרה איגודלה לעשות אחרי שעשה כמעט הכל בהופס?

"האם הוא?" או "האם הוא לא?"

האם הריקוד שלו ימשיך או הוא יעצור כאן?

הוא עדיין לא החליט. גולדן בסטייט הציעה לו מקום בקבוצה (נותרו לקבוצה שני מקומות למלא) ועליו יהיה להחליט בקרוב לכאן או לכאן.

הוא כבר לא SPRING CHICKEN כמו שאומרים. הבחור בן 39 עם 19 שנות קריירה ב-NBA. לי אין מושג כמה טבעות יש לו, אבל יש לו כמה וכמה. נדמה לי 4. הוא עשה הכל וראה הכל בכדורסל.

הוא יצטרך להחליט בקרוב.

4. ברוני כבר בונה HYPE. הוא שואל אם הוא יכול להיות סטודנט במכללה דרך סושיאל מדיה…

ברוני, בנו הבכור של לברון, הראה שיש לו את זה כשהוא החליט TO TEASE – להתגרות קצת – בסטודנטים של אוהיו סטייט יוניברסיטי.

באחת התמונות שלו באינסטגראם הוא היה לבוש אפודה של ה-BUCKEYES – שם הכינוי של האוניברסיט. הוא קיבל אלפי תגובות ששאלו אם זהו זה, הוא בחר באוניברסיטה.

באינסטגרם הבא שלו הוא כתב:

"BUCKEYE NATION?" ומתחת לתמונה הוא כתב "UNCOMMITTED"

כששאלו אותו ברצינות בקשר לבחירת אוהיו סטייט, הוא ענה: "האם ניתן ללמוד אצלכם דרך סושיאל מדיה?"

5. ג'רמי לין משחק אותה בסין: הוא כוכב כדורסל. הוא גבר פנוי הנחשב ליפה-תואר, והוא נחטף מקבוצה לקבוצה במשכורות אמריקאיות

6. הסרטון של ראסל ווסטברוק ופטריק בברלי, פתאום האוהבים והנאמנים, הולך וירלי

לא היו שני שונאים גדולים יותר ב-NBA מאשר ווסטברוק ובברלי. לפתע הם חברי קבוצה. חיבוקים ומה לא. סרטון שרץ וירלי

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
175 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ערן
07/09/2022 4:57:08

תודה מנחם.
.
ממה שקראתי עד היום, שיי מעולם לא התלונן בפומבי על או קיי סי ולמעשה הביע תמיכה מלאה בכיוון שאליו המועדון הולך ובהחלטות שלהם. יכול להיות כמובן שבאופן פרטי הוא לא ממש מרוצה משנתיים של טנקינג ובהחלט ייתכן שבשלב מסוים אם הם לא מתרוממים הוא גם ייתן לזה ביטוי. אבל לא מאמין שזה יקרה בשנתיים הקרובות — לא לפני שצ'ט חוזר מהפציעה ויש להם לפחות עונה אחת מלאה עם שיי, צ'ט, גידי, דורט, והצעירים האחרים. או קיי סי אולי חלשים כרגע, אבל ממש לא מועדון תקוע. לא מעט צעירים מבטיחים, ים של בחירות דראפט לסחור בהן ברגע שהם מחליטים לצאת מהטנקינג ולהביא איזה כוכב משלים, וגם סיכוי סביר לדוג דג שמן בדראפט הקרוב. זה יותר ממה שאפשר להגיד על הניקס. להעלות ספקולציות מותר כמובן, אבל כרגע ממש אין להן על מה להתבסס.

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 5:09:10
Reply to  ערן

הבעיה שהם לא מנסים לנצח

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 5:08:15

דוקטור תודה רבה! איך אתה מצליח למצוא חומרים ולספק לנו עניין גם ביובש של הפגרה המשעממת בהיסטוריה.
הדבר הראשון שאני רוצה לציין בקשר לפוסט זה שראס לובש מכנסי דפוק אותי וכפכפים עם גרביים.
פאשן אייקון.
דבר שני – סוף סוף שרג"א מתחיל להוציא קיטור.
לא שמענו ממנו כל הזמן הזה, היה שקט כמו דג ובלע את כל הצפרדעים של חוסר התחרותיות במתכוון של אוק'.
הוא שחקן ענק והקריירה שלו מתבזבזת על לשבת על הספסל בשביל הפסדים, או לשחק בקבוצה שלא רוצה לנצח.
ממש חבל בשבילו, ובשביל עולם הכדורסל שאנחנו מפספסים אותו.
ליגת הכדורסל הצורני הטובה בעולם היא הזייה מוחלטת, העובדה שאין יורדות, ושלקבוצות יש תמריצים להיות גרועות פשוט מוציאה את כל העניין בספורט.
זה בדיחה שקבוצה עוברת להסריח עונות שלמות ולהתחרות בכמה תהיה גרועה.
זה גם כזה טמטום, הייתה לה קבוצה טובה ביד אחרי הטרייד עם הקליפרס ויכלו לבנות הלאה, במקום זה מחזיקים את היהלום שלהם במרתף ונותנים לו לצבור אבק.
הלוואי שיכריח טרייד ויעבור לקבוצה תחרותית! (הניקס לא תחרותית).
ג'רמי לין – כל הכבוד לו.
השיקוץ – לעולם לא ייחשב לייקרי.
להגיע בדמדומי הקריירה ולחרב קבוצה צעירה שעתידה היה לפניה אחרי שנים שחונות בתמורה לסטט' אישי, זה לא יעשה את זה לאוהדי הלייקרס.
גם אליפות בועה לא מחליקה את זה בגרון.
הוא ישאיר עיי חורבות המון זמן קדימה וניזון מגופת הלייקרס כטפיל בשביל הסטט' האישית שלו, המגורים באל-איי, ובהמשך השאיפה לשחק עם זרע העמלק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לדעתי אגב אוק יסבלו מקארמה רעה ולא יראה טבעת פרסטי. צט זה כבר פלופ טוב מאד שנפלו איתו.
אני מאד מקווה שגם איינג יאכל אותה ויגרבץ ביוטה כמה שנים במרתפים.
העיקר שהם גאונים.

שי אבן צור
07/09/2022 6:36:00

ממש!
גם את סם הינקי החשיבו לגאון שחבלז
מה יצא מכל הסחלה שהוא עשה בפילי?

Smiley
07/09/2022 9:28:42

הליגה חדלה אותו באמצע…

חגי "התותח" ניסני
07/09/2022 7:44:06

אף אחד לא מפסיד בכוונה. שגא לא מספיק טוב בשביל לסחוב קבוצה לבד זה הכל. הוא שחקן נהדר ואולסטאר עתידי אבל לפחות כרגע הוא לא מסוגל לסחוב קבוצה לבד כמו יוקיץ׳ ויאניס, והוא בעל השפעה פחותה אפילו משנוא ליבך טריי יאנג. זה בסדר גמור. הוא עוד יגיע לפלייאוף כשחקן מוביל. פשוט לא צריכים לחפש תירוצים איפה שאין

חגי "התותח" ניסני
07/09/2022 9:21:51

אם לא הבנת זו לא הטרלה. האמן לי שאם הייתי רוצה להטריל אותך זה היה קורה בהצלחה מרובה (כמו אתמול שנמנעת מלהגיב שלא יראו לך את הוריד במצח)

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 12:57:22

מתאים לך כריס פול

דוקטור רזי הופמן
07/09/2022 13:30:55

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
PEACE אנשים.

חגי "התותח" ניסני
07/09/2022 15:37:06

אני יודע שכריס פול הוא מהרעים, אבל תזכיר לי למה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי הוא כמוך ניסני 😉
מנסה להציק ואף פעם לא מצליח
והוא גם חבר של השיקצה

ברוך רובין
ברוך רובין
07/09/2022 17:57:05

תודה אשך, מסכים לגבי SGA הוא אחד מהשחקנים הפחות מוערכים בליגה ולא בצדק, מפגרת האולסטאר הוא קלע 30.1 נקודות למשחק, ומה שיותר מדהים הוא עושה זה על ידי סקילס בלבד (לא מדובר באתלט על), מה שלא פחות מדהים זה שהמגן כמעט אף פעם לא יודע איזה מהלך יעשה וזה נהפך לסיוט לשמור על SGA.
.
לגבי ראסל ומכנסי דפוק אותי, הוא ביקר אצל לברון לפני המפגש עם בברלי זה הסיבה.

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 18:16:01

😄

עידו גילרי
07/09/2022 8:51:26

איזה קיטור בדיוק שג"א הוציא?

Smiley
07/09/2022 9:24:23

של רכבת הטראפיק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם החיבוק בין ראס ובברלי זה תפיחת כתף קרה בהצגה לתקשורת הדבר האחרון שרואים שם זה חיבוק מכל הלב 😁
ימיו של ראס ספורים אצל השקץ לא מבין מה הוא ממשיך ההצגות 😂

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 6:19:36

יפ
העינוי יושלם כשיישלח ליוטה. המקום היחיד שיעדיף לעשות בייאאוט…

jefffoster10
07/09/2022 9:05:45

אל תשכח את הפייסרס, אינדיאנה זה עונש גדול כמו יוטה

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 10:02:00
Reply to  jefffoster10

עם יוטה יש לו חשבון פתוח, הם בעטו לו בתחת בפלייאוף ורוביו השפיל אותו, ובנוסף היה לו את הריב עם האוהד שקרא לו BOY.
בחיים לא ישחק בשביל הקהל שלהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחח

לראס יהיה קשה למצוא חוזה הבאה אם לא יתן עונה טובה. הוא הולך לרדת למחוזות המינימום והכרמלו

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 6:22:14

ראס אלוף בדחיקת מציאות

שי אבן צור
07/09/2022 6:36:47

חחח אשכרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
07/09/2022 9:46:11

מה זה תפיחת כתף? איזו יבלת גדולה או עוגה מסוג כלשהו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכתף תופחת כמו הוריד בראס שלו 🙂

שי אבן צור
07/09/2022 6:37:57

הגאולה של ראס תהיה חזרה ל okc

Avri
Avri
07/09/2022 12:17:05

גאולה? זה יותר נשמע כמו עונש לשני הצדדים…

דוקטור רזי הופמן
07/09/2022 7:03:02

חיבוקים ומה לא?….
זה חיבוק חם?
לא!

Berch
07/09/2022 8:19:48

לפחות לא הלכו מכות….
נראה לי שגם לפי המילון זה נופל תחת "התחממות היחסים".
ואני בגילי עוד משתמש במילה תחת
🤔

דוקטור רזי הופמן
07/09/2022 9:46:44
Reply to  Berch

התחממות קרירה?….

Jonathan
07/09/2022 7:36:15

תודה על המעורב מנחם

Jonathan
07/09/2022 8:05:45

עיתונאי שאל את פטריק בוורלי על איך זה יהיה לשחק עם לברון וAD. הוא אמר לעיתונאי: "הם יישחקו איתי. אני הגעתי לפלייאוף בשנה שעבר, הם לא".
שיהיה בריא

Jonathan
07/09/2022 8:05:55
Reply to  Jonathan

“They’re gonna be playing with me, I made the playoffs last year, they didn’t. It’s a difference … I’m glad that, you know, we get a chance to play with each other.”

John
07/09/2022 12:11:21
Reply to  Jonathan

הוא טרול ידוע…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

למד מהGOAT של התחום, הלב והמנוע של הלוחמים. בלעדיי אין סטף

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 12:58:43

שם את דריי בכיס הקטן מבחינת פה

Jonathan
07/09/2022 15:07:33

אם אתה הולך לשם אז דריימונד חגג אליפות בעונה שעברה ובוורלי חגג לעלות לסיבוב הראשון של הפלייאוף.
ומסתבר שהוא ממשיך לחגוג את הניצחון ההיסטורי בפלייאין.

thetroll
thetroll
07/09/2022 17:32:18
Reply to  Jonathan

ענק חחח 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב. שג"א לא לגמרי בטיימליין של כל השאר, נראה איך המתח הזה יתפתח. הפציעה של צ'ט כנראה דוחה את הטיימליין עוד יותר. מתסכל.

Avri
Avri
07/09/2022 14:50:13

צודק.

thetroll
thetroll
07/09/2022 18:43:23

לברון גם לא בטיים ליין.
אני באופן אישי מאמין שהוא ישחק עד גיל 50- 55.
לפעמים אני מתעורר עם זיעה קרה בלילה חושב שסטף פרש מהלוחמים (הגיע לגיל 39 גיל מכובד לפרוש בקיצור) ואז לברון מחליף אותו. משחק כמה שנים אצל הלוחמים ואז יאניס פורש ולברון עובר לבאקס להחליף אותו. טייטום פורש מבוסטון לברון מגיע ומחליף אותו.
טוב ככה זה בסיוטים למרות שזה סיוט די רציונאלי.
טוב נו.
תודה מנחם אחלה מעורב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  thetroll

אדיר!!!! :-))))

Berch
07/09/2022 8:18:21

תענוג של מעורב עשיר על הבוקר.
שימח אותי במיוחד הסיפור על ג'רמי לין.
היה מטאור בשמי האקדמיה אבל כדורסל הוא אוהב יותר.
כיף לראות אותו מתגלגל טוב ככה.
סיפור הסינדרלה של הגיקים התקועים בקיוביקל
🤣

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/09/2022 8:19:51

תודה רבה על המעורב

etayef
etayef
07/09/2022 8:25:44

לברון תמיד היה לייקרי בנשמתו.
כוכב שרוצה לשחק בסרטים, אגו אדיר, רצון להכרה.
חסר לו רק מוסר אישי נמוך, עוד לא אנס אף אחת, ולא בגד באשתו ככל הידוע, אבל תמיד יש לאן לשאוף.
במצב הנוכחי, יותר משהוא רוצה להיות קשור ללייקרס , הם רוצים להיות קשורים אליו. כמו כם קובי, הם שמים אתעצמם מתחת לכוכב הקבוצה.
זו הנהלה עם חוסר ביטחון ביכות שלה להביא הישגים, וכמו בימאי שיודע שיש לו תסריט גרוע ביד, מנסים להסוות את זה עם שמות גדולים.
זו המסורת של ג'יני באס, וזה לא הולך להשתנות בקרוב, אז בהצלחה לאוהדים.

golan
golan
07/09/2022 8:37:16

אחלה מעורב. תודה.
החוזה של לברון משתלם. הוא עדיין אחד השחקנים הטובים בעולם, מרוויחים עליו מלא כסף (חוזי שידור, מזכרות )
בברלי וראס לא חברים, אל תדאג, הם רק לא יריבו מול המצלמות.
אם שגא רוצה תחרותיות אין לו מה לעשות בניקס.

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 8:42:39
Reply to  golan

חכה, הם גם יריבו מול המצלמות

עידו גילרי
07/09/2022 8:54:24

ראס כבר הספיק לזרוק עליו מגבת…

אור
אור
07/09/2022 16:42:05

זה המגבת של המחליפים מקצה הרוטציה?

אור
אור
07/09/2022 16:52:21

למסור הוא עוד יודע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן. עובדים על זה בהפקת הWWE

גיא רוזן
07/09/2022 8:56:40

מישהו זוכר שבאפריל של השנה שעברה הניקס היו עדיין הפתעת העונה והעיר ערד צהלה ושמחה???
.
זה מרשים, איך שכל פעם מחדש הניקס מצליחים להתרסק במהירות שיא…

עידו גילרי
07/09/2022 8:57:39

של לפני שנתיים.

עידו גילרי
07/09/2022 8:58:25

אה בעצם לפי שנים אתה צודק. אבל אנחנו חיים לפי עונות NBA…

Avri
Avri
07/09/2022 14:48:08

צודק. אבל קבל הימור – עונה הבאה הם חוזרים לפלייאוף והכל נראה שם קצת יותר ורוד. לא מאוד ורוד, אבל ורדרד.

ארז
07/09/2022 9:09:50

חמוד מארק קיובן. קשר אמוציונלי אלק. אנשים יקנו חולצות ונעליים וכובעים ופוסטרים ואלוהים יודע מה עוד של לברון ג׳יימס גם אם הוא יעלה עם כיסא גלגלים לפרקט, זה מה הוא שווה. הסטייפלס סנטר או איך שקוראים לו היום מלא לא באוהדים של הלייקרס, אלא באנשים שבאים לראות את לברון, זה למה הוא יחתום שמה כל עוד הוא רוצה. וקיובן יודע את זה כי הדבר היחיד שגרם לאנשים לראות את הקבוצה הפיקטיבית שלו בדאלאס היה נוביצקי, כמובן שקיובן לא יודה בזה אז ממציאים כל מני ״קשר אמוציונלי״. שיחפש מישהו אחר לעבוד עליו. קשר פיננסי, קשר דולרי אולי. כמו שלקבוצת כדורגל של לוס אנג׳לס (ולליגת הכדורגל האמריקני כולה) היה שווה לשים 250 מליון דולר על בקהאם כי גלקסי עם בקהאם שווה צופים, מרצ׳ והמון המון כסף, וגלקסי (וMLS) בלי בקהאם לא שווה את הדשא שהם משחקים עליו. החיבור הרגשי היחיד שקיים פה זה החיבור הרגשי של בעלי הלייקרס למאזן שלהם בבנק שיגדל בכמה מאות מליונים, גם אחרי שישלמו ללברון את הנתח שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ארז

חחח אמת. זה קשר רגשי לדולר

Smiley
07/09/2022 9:23:52

"שי הביע כבר כמה פעמים את אכזבתו מאי היכולת של הת'אנדר לצאת מבור הבוץ" – מנחם, אפשר קישור מאיפה לקחת את זה?
תודה
.
כרגע זה רק ספוקלציות לגבי SGA, אם כי המצב של OKC נראה הרבה יותר מבטיח לעומת הניקס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אני חותם על דגונטה וקולינס תמורת שגא להוקס. ככה פרסטי יוכל להפסיד יותר 🙂

Smiley
07/09/2022 9:26:42

בנימת WNBA – כנראה שהיום סו בירד ערכה את המשחק האחרון שלה בליגה עם ההפסד ללאס וגאס.
https://twitter.com/NBATV/status/1567370243659423745?s=20&t=WTHXqBq5jeTLnzMZPCXSBg

עידו גילרי
07/09/2022 9:32:38
Reply to  Smiley

ובהצלחה לבקי בהשגת טבעת ראשונה למועדון.

Smiley
07/09/2022 9:42:47

ומזל"ט על בחירתה למאמנת העונה

Kobv
Kobv
07/09/2022 9:42:57

לברון = הרבה כסף, זה ממש לא משנה אם אתה אוהב אותו או לא (נראה לי שג׳יני באס לא מתה עליו).

הסיפור ששיי לא מרוצה רץ כבר כמה חודשים בפודקסטים, מצד שני הוא כל הזמן נפצע. מבחינת ניו יורק הוא יכול להיות אחלה פתרון ואולי טוב יותר ממיצל.

לא חובב ווסטברוק אבל כל כך בא לי שיעלה וייתן עונה פנומינאלית (ראיתי את ישו הולך על המים) ויבקשו ממנו בסופה להישאר והוא יילך…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

איזה עונה פנומנלית הולכים לייבש אותו השקץ עובד על העלמתו, הוא חופר את הבור. תראה מה קרה לשרודר שסירב לתאגיד.
ראס לא מבין אפילו מה הולך חחח הולכים לטנף עליו עד הטרייד נון סטופ וגם לאחריו. זה תעמולת התאגיד במטרה ברורה להאדיר לפאר ולרומם את השקץ

ירון, החלום
ירון, החלום
07/09/2022 9:46:29

בס"ד
תו'ה מנחם, מעורב נהדר.
לברון שווה כלכלית את החוזה, וגם מקצועית, בלעדיו אין להם כמעט כלום.

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 10:03:24

חחחחח ההשפלה הסופית – ראס קיבל 78 ב-NBA2K, בברלי קיבל 79…
דוראנט רותח ברשתות החברתיות שקיבל רק 96

עידו גילרי
07/09/2022 10:11:39

חחח, זה באמת סכין בגב האומה….

אשך טמיר המקורי
07/09/2022 10:13:51

אני בטוח שלברון הפעיל קשרים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התאגיד עובד בכל החזיתות

אור
אור
07/09/2022 12:39:53

במיוחד בראש שלך 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

עיניים להם ולא יראו אזניים להם ולא ישמעו מסומאים

אור
אור
07/09/2022 12:51:44
Reply to  אור

comment image

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/09/2022 14:12:51

כארים שיחק 6 עונות בבאקס, לא שנה-שנתיים!!!

עידו גילרי
07/09/2022 10:15:00

גם קליי התחרפן על דירוג הקליעה שלו… יש לצפות פגיעה.

yaniv
yaniv
07/09/2022 10:54:54

78????????
איך כל כך גבוה?????

Jonathan
07/09/2022 11:37:08

גם ג'ון וול ירד ל-78… יש שחקנים שב2K התייאשו מהם

Avri
Avri
07/09/2022 12:48:23

הטיים-לורד עם ציון 85. ותודה לאברי, שהאמין בי ותמך בי לאורך כל הדרך.
בן סימונס עם ציון קליעה של 58… 11 נקודות פחות מבאם אדאביו, וגם זה נראה שהיו נדיבים איתו.

John
07/09/2022 11:36:29

לגבי הניקס זה לאו דווקא SGA אבל זו אופציה במידה ו-OKC יהפכו אותו זמין בטרייד. כבר שנתיים ברצף הוא הוצא לקבוצות בטרייד עבור בחירות מאוד גבוהות. כולל ההצעה לדיטרויט לפני הדראפט עבור קייד. אבל כוכב מאוכזב או קבוצה מאוכזבת מכוכב יהיה גם יהיה. אבל הניקס חייבת להראות שהיא ארגון ששווה לעבור אליו. אני לא בטוח שרוב השחקנים חולמים על טום ת'יבדו בלילות הקרים כמאמן החלומות שלהם. אני לא בטוח שג'וליוס רנדל הוא החבר לקבוצה המועדף על גארדים דומיננטיים.
.
אחת הקבוצות שעלולה לאכזב זו ניו אורלינס. בפעם האחרונה שאינגראם וזאיון שיחקו יחד, הם היו טובים יותר בנפרד. זאיון היה אפטיבי כשהך למעין דריימונד על סטרואידים שמוביל את הכדור. מקולם גם מעדיף את הכדור ביד, אבל למד יופי איך לשחק ללא כדור. אבל אינגראם הוא יוצר וחייב ריווח וזאיון לא נותן לו את זה. סקרמנטו זו עוד קבוצה שעלולה לשבור את הכלים אם העונה היא שוב תדחק לאחור. סבוניס נראה נורא באליפות אירופה, ולקראת סוף העונה דיוויון מיצ'ל שיחק כפוינט גארד והיה לא רע. הקינגס עלולים להעביר במצב כזה את פוקס כי יש לו ערך רב עבור בחירות וכמה נכסים.
.
לגבי איגי הבנתי שיש כוונה לשלבו בצוות האימון לאחר הפרישה בדיוק כפי שעשו עם שון ליווינגסטון. יש חשיבות רבה לצוות הפיתוח בהחדרת זהות המועדון לצעירים בנוסף לוותיקים. כשהם עוברים אימונים עם ליאנדרו ברבוסה ושון לוינגסטון הרבה יותר קשה לחפף כאשר כל אחד מה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

ברונסון שגא בארט נראה לי קו אחורי נהדר

Avri
Avri
07/09/2022 12:31:17

אתה מניח שאת שרגא הם יקבלו בחינם וכל השלושה ישארו שם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

רנדל ובחירות

John
07/09/2022 12:52:39

דווקא רנדל וצ'ט נראה זיווג מעניין! אבל הטיימליין בעייתי ואת רנדל יהיה קשה לגלגל הלאה. לניקס יש הרבה בחירות… זה יגמר במצב כזה בלפחות 4 ועוד פרוספקט צעיר + השלמות שכר. קשה לי להאמין שזה בסבירות גבוהה יקרה, אך נראה איך העונה תגלגל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

שהחוזה של רנדל יהיה קרוב לסיום הוא יתגלגל מהר אל תדאג 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

נו אברי מה אתה רציני אני חצי מטריל אבל פרסטי חא יתנגד לעוד בחירות תמורת שחקן שהוא לא מאמין בו.
לדעתי הוא מחליף את שגא בבחירת טופ 3 השנה בקלות אם יציעו לו.

Avri
Avri
07/09/2022 14:30:20

מה?? למה שאוקלהומה יסכימו לדבר כזה. בחירות יש להם מפה ועד הודעה חדשה, ורנדל זה סוג של עונש, לא ממש פלוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

הם רוצים עוד בחירות. לא רוצים לנצח והם לא מעניינים ששאגא פרנצייז שיקח אותך רחוק (היו מוכנים להחליף אותו בקייד בשנייה). ואת רנדל אתה ממיר בהמשך לעוד בחירה 🙂

Avri
Avri
07/09/2022 15:18:53
Reply to  Avri

יש להם פאקינג 38 בחירות בכיס! אתה באמת חושב שעוד בחירות זה מה שחסר שם?
לגבי רנדל, אני כבר ממש לא בטוח שיש לו ערך טרייד חיובי, אם תרצה לדחוף אותו לקבוצות כמו אוקלהומה תצטרך להמתיק את זה עם בחירות, לא תקבל עליו כלום בתמורה. היחידות שאולי ישלמו עליו משהו זה קבוצות כאן ועכשיו כמו פילי בוסטון או הלייקרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אברי הניקס ימתיקו את רנדל עם בחירות ואיזה קוויקלי אפשר למצוא חבילה לשביעות רצון 2 הצדדים

חגי "התותח" ניסני
07/09/2022 15:22:35

😂😂😂😂😂😂😂

חגי "התותח" ניסני
07/09/2022 15:24:44

שמעון עשית לי את היום עם היכולות שלך לכתוב שטויות . תודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמח מאד תהנה. אנו פה בשביל שטויות

חגי "התותח" ניסני
07/09/2022 16:20:18

אה לא. אתה סתם מוציא את עצמך טמבלול למרות המאמצים להימנע מזה. המשך כך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניסני אתה לא רואה שכל הזמן מנגבים אותך? אתה אוהב את זה קשוח אה.

חגי "התותח" ניסני
07/09/2022 16:34:30

שכחתי כמה זה מהנה לראות אותך מתפתל. אני צריך מזה יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הבנתי מתפתל ממה? ממך? 🤣 אין לך אפילו מקום בספסל של טנש
מילא היית אומר משהו מעניין

birdman
birdman
07/09/2022 12:44:23

ומה יצא לדאלאס מזה שנתנו חוזה מנופח לנוביצקי בגיל 40? הם עדיין שקועים מאז בבור בוץ.

birdman
birdman
07/09/2022 12:45:59
Reply to  birdman

הווריורס צריכים לתת לאנדרה איגואדלה חוזה מקס כי הוא כוכב בן 39.

עידו גילרי
07/09/2022 12:50:47
Reply to  birdman

נוביצקי עשה לדאלאס הנחת מועדון בשנים האחרונות שלו למעט עונה אחת שבה זה לא בא על חשבון כלום. אז החוזה של דירק לא פגע בהם בשום מצב. ולמיטב זכרוני המאבס לא כל תקועים בשום בוץ ויש להם את אחד המועמדים לmvp.

yaniv
yaniv
07/09/2022 12:54:32

+הגעה לגמר המערב רק בעונה האחרונה

עידו גילרי
07/09/2022 12:57:45
Reply to  yaniv

never happened

yaniv
yaniv
07/09/2022 13:10:36

חחחחח שכחתי שאסור להזכיר את זה

John
07/09/2022 13:00:26

הלוואי על הרבה קבוצות להיות שקועות בבוץ של דאלאס.

birdman
birdman
07/09/2022 13:06:52
Reply to  John

זה בזכות החוזה של נוביצקי.

birdman
birdman
07/09/2022 13:11:33

לא כתבתי שהחוזה פגע בהם, כתבתי: מה יצא להם מזה?

עידו גילרי
07/09/2022 13:15:23
Reply to  birdman

מה קרה לשקועים בבוץ עד צוואר…?

birdman
birdman
07/09/2022 13:27:26

״עד צוואר״ זאת הוספה שלך. אל תדחוף לי מילים לפה.

עידו גילרי
07/09/2022 13:36:35
Reply to  birdman

צודק, מתנצל.

birdman
birdman
07/09/2022 14:06:09
Reply to  birdman

עזוב שטויות הכל טוב, המשך יום נעים!

Avri
Avri
07/09/2022 14:45:02
Reply to  birdman

חחח… בירדמן עשה יניב. אמר 'שקוע בבוץ' ואז עשה התלונן אבל איפה אמרתי 'עד הצוואר'?!? וואלק אחי יכול להיות באמת שהתכוונת שקוע רק עד הפטמה וזה, כידוע, דבר אחר לגמרי. צודק. שיהיה גם לך יום טוב. אבל דחילק, לא יום קסום, ולא אחלה יום. כי אמרתי יום טוב, ונא לא לדחוף לי סתם מילים לפה. שיהיה טוב, וזהו, רק טוב. נא להיות מדוייקים בבקשה.

birdman
birdman
07/09/2022 15:39:22
Reply to  birdman

אברי לך תזדיין.

Avri
Avri
07/09/2022 16:54:46
Reply to  birdman

הלו הלו, שפה.

עידו גילרי
07/09/2022 13:19:06
Reply to  birdman

מכירות של יותר כרטיסים/מרצ'נדייס מאשר בלי נוביצקי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/09/2022 14:13:40

כארים שיחק 6 עונות בבאקס לא שנה-שנתיים!!!

Avri
Avri
07/09/2022 14:45:42

צודק לגמרי.

PhillySpecial
07/09/2022 15:27:44

הלייקרס עשו בחירה מודעת לחלוטין לשכב עם לברון ולהיזרק לפח האשפה ברגע שיימאס לו.
לא מפתיע, זה היה ונשאר המועדון הסמרטוטי ביותר בליגה. מצא מין את מינו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

😁 הוא יעשה להם ילדים את ברוני וברייס

Avri
Avri
07/09/2022 16:56:26
Reply to  PhillySpecial

לגמרי. להגנתם יאמר שרוב (אם לא כל) המועדונים האחרים היו עושים אותו הדבר בהנתן האפשרות.

אבג
אבג
07/09/2022 17:32:49

אמר בנבא ההגנה האישית טובה יותר ובאירופה בגלל שאין 3 שניות והמגרש קטן יותר ההגנה הקבוצתית יותר טובה.
ולהגיד שהיתה הגנה מעולה אחרי שקלעת 36 זה קצת כמו להגיד איזה שחקן גדול אני

גיא רוזן
07/09/2022 19:04:13

אין מה לומר,
ההגנות האירופאיות חזקות הרבה יותר…
.
(ע"ע המופע של לוקה)

ברוך רובין
ברוך רובין
07/09/2022 19:39:44

כמה הופעות כאלה לוקה עשה בNBA? לוקה גרם להגנות הטובות בליגה (קליפרס, סאנס) להראות כמו שחקני תיכון מבוהלים. דרך אגב לוקה דונציץ כבר העלה את הטענה הזאת בעבר וגם קובי ברייאנט ז״ל. אין ספק שהחוקים באירופה יותר נוחים לשחקן ההגנתי מאשר בNBA. קשת ה3 קטנה יותר ושחקני ההגנה צריכים לכסות פחות שטח משמעותית ,אין חוק 3 שניות דבר שמאפשר להחנות ענק בצבע דבר שגם הוא פוגע בריווח.
נוסיף כמה עובדות שהשחקנים בכדורסל האירופי לא פחות חכמים מאלו בNBA אלא פחות אתלטים ובעלי סקילס+ ממושמעים יותר מNBA (המאמן לפני הכוכב באירופה בניגוד להפך) ומכאן אפשר לראות מאיפה הטענה נובעת.
.
נ״ב זה לא רק החוקים, בנבחרת סלובניה השחקני סביב לוקה רובם לא ברמת הNBA, בטח לא ברמת הקליעה דבר נוסף שפוגע

גיא רוזן
07/09/2022 20:42:05

לוקה שחקן ענק.
מי שטוען שההגנות באירופה טובות יותר,
פשוט חסר מושג.
.
יש הבדל בין "החוקים שונים" לבין "ההגנה חזקה יותר".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חסר מושג זה מי שטוען שיש הגנות בnba

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לך תראה איך שמרו את.לוקה במשחקים הראשונים בחיים הוא לא נשמר ככה בnba.
שלא נדבר על השקץ

גיא רוזן
07/09/2022 21:07:20

משעשע.
לא מצליח להעביר רצף של 3 תגובות בלי לברון…
.
#התאגיד_השתלט_על_הנדלן_של_שמעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😁 תגיד מה אומר על הדאבל טים הקבוע והלחץ של הסלובנים כל המשחק על פורנייה? ומהצד השני כלום על לוקה שאפילו עופר שלח לא מבין ושואל למה לא שומרים את לוקה שיתנו לאחרים כל המשחק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לך הסבר רציני?
לגבי השקץ היה מצחיק לראות אותו פה באליפות חבל שהוא לא משתתף.
היו מאזרחים אותו איפשהו

ברוך רובין
ברוך רובין
07/09/2022 21:27:26

שמעון הראנו לך עשרות פעמיים איך לברון מפרק דאבל טים, הנתונים תומכים בזה 1.21 נקודות לפושיזון, אתה פשוט בוחר לעצום עינייים דרך אגב בסרטון שהבאת מול פורטלנד יש עשרות מקרים שלברון מפרק דאבל בשנייה.

.https://youtu.be/pIJP2WXxXyw
מהלך שניה 6, שנייה 34, שנייה 50, 1:10, דקה 1:17…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך די להצחיק אותנו. לוקה סבל מאד ב2 המשחקים וניגר רצח דלחצו אותו כל המגרש והיה דאבל טים

ברוך רובין
ברוך רובין
07/09/2022 21:20:32

אני לא חושב שלוקה עונה למושג חסר מושג, דרך אגב גיא אני מסכים איתך ההגנות בNBA טובות מאשר באירופה, עם זאת יותר קל לשחקני התקפה (בטח אם מדובר בשחקני חוץ) כמו לוקה לייצר נקודות בחוקים של הNBA מאשר באירופה.
.
שמעון יש הגנות חזקות מאוד בNBA (בוסטון גולדן סטייט…), פשוט ההתקפןת לרוב טובות יותר (הריווח שיצרה הקליעה גורמת להגנה לכסות שטחים אדירים), קצב המשחק האתלטיות…

אור
אור
07/09/2022 21:30:57

לוקה, יאניס, יוקיץ' – שלושה כוכבים עם סגנונות משחק שונים עושים באליפות הזאת מה שהם רוצים עם בפחות דקות משחק

ברוך רובין
ברוך רובין
07/09/2022 21:43:50
Reply to  אור

זה היה צפוי , נראה לך אם יגיעו לרמה נמוכה משמעותית ולא ישלטו? זה רק אצל שמעון בראש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

רואים שחא ראית את 2 המשחקים הראשונים של לוקה.
אתן לך גם רמז צרפת לא שמרו אותו באותו סגנון.
גרמניה לא ראיתי אז לא יודע מה הלך שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח תזכיר לי מתי לוקה 14 נק בפלייאוף? 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראית איך לוקה נשמר? כמו בnba לכן הוא חוגכ משחקים קודמים נשמר כמו אירופה וניגר רצח

ברוך רובין
ברוך רובין
07/09/2022 20:39:03

ראית מה יאניס עושה באירופה? אמרת שהוא יתקשה… יש גם משחקים רעים בטח שהם לא בכושר משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס זה כוח ונבחרת יוון חזקה מאד גם סביבו.
צרפת היום הייתה בדיחה ראית את המשחק ברוך? הכל 1 על 1 על גובר ופואריה ברליר פאת חחחח דאבל טים 1 לא היה חוץ מאיזה מהלך 1 חח
זה היה מזעזע לראות הגנה כזאת היה יותר גרוע מפורטלנד.
לוקה מדהים אבל ששומרים אותו לחץ ודאבל טים הוא מתקשה ויותר וסובל.
מול גרמניה לא ראיתי את המשחק לא יודע. אבל צרפת שמרו עליו בדיוק כמו בwee 1 על 1 עם גבוה בלי התנגדות וגיל ברק היה באורגזמה
יאניס ברוך התחזק מאז הנגרות שלו נהיה הרבה יותר טוב וסביבו יש נבחרת חזקה ומאמן מעולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נבחרת צרפת היא בכלל בושה לא מבין מה לביסי ואוקובו עושים בנבחרת רציני שאין להם מקום בנס ציונה. הם בורגים את צרפת כל המשחק לא מסוגלים לשים סל 0 קליעה 0 הגנה 0 ניהול משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פוסטר לוקה קיבל מגובר🙄🙄

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דראגיץ עשה מאנו לקאברוט חחח רץ לו למסלול ריצה חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מח נותן לאלי אוקובו לשחק חחחח הוא ברמת רעננה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צרפת שומרים על לוקה כמו בnba חח כי כולם מהnba שם 1 על 1 קליר פאת 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אוקובו חחחחח הולכים על אוקובו חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוקובו לא מתאים לשחק בנס ציונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה חרבון של הצרפתים חחח אלי אוקובו חחחח מי נותן ליצור הזה לשחק בכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה כרגיל התעלל בגבוהים ב1 על 1 חח שמירת wweלכן החגיגות

klyaid
klyaid
07/09/2022 20:20:39

אשך אתה קטלני
הרגת אותי על הקטע טפיל על גופת הלייקרס ולשחק עם זרע עמלק😆😆😆

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה אחד המצחיקים אי פעם חחחחחחחח
https://twitter.com/i/status/1567568554416824323

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל איך קוראים לתחרות שאגות כזאת בטבע?

אשך טמיר המקורי
08/09/2022 6:42:36

אוי זה טוב.
לפנתיאון

אשך טמיר המקורי
08/09/2022 6:43:01

חחח ואז עוד סבוניס שואג עליו

אור
אור
07/09/2022 21:26:54

איפה השמירה המהוללת של אירופה שמעון? לברון קולע שם 60 כל משחק עם 8 דקות פחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

זה לא אירופה בצרפת הם בwwe ועשו שמירה בהתאם😉
לברון לא שם 60 אפילו נגד הולנד

אור
אור
07/09/2022 22:39:21

נכון, כשאתה מבלבל תמוח אז זה לא אירופה אלא צרפת. ברור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

לך.תצפה במשחק אחכ תדבר לוקה כל התקפה 1 על 1 בלי לחץ ובלי דאבל טים וכלום מול גובר ופואריה וואווו….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

שלחצו את לוקה כל המגרש ועשו דאבל טים הוא סיים עם 14 נק ב3 מ14 הבנת את ההבדל אור?

אור
אור
07/09/2022 22:55:54

תתפלא אבל ראיתי תמשחק ואתה כרגיל מרדד את כולו ואת ההגנות בו לפי מה שנוח לך באותו רגע
כשזה משרת את הטיעונים שלך הוא קולע מעט ועשו עליו דאבל טים וכשקולע הרבה זה wwe וקליר פאת
כל דבר אתה מוכיח לפי משחק אחד ומכניס אליו איזה סוג שמירה שאתה בוחר, כשמביאים לך ממוצעים נגד דאבל טים על פני עונה או קריירה זה לא מעניין אותך ופתאום כל הקבוצות לא שומרות דווקא על שחקן אחד מסוים
אז הנה אני מוכיח לך עם משחק אחד לוקה פירק את הצרפתים יאניס ויוקיץ' גם חוגגים דאבל טים טריפל טים.. תהנה עם הבאגט 🙂
נחכה למשחק אחד שהוא יחטיא ב-nba עם 3 מ-14 (קורה לא מעט) ואז אני אחגוג פה כל השבוע כמוך על איזה הגנות יש ב-nba דאבל טים טריפל טים

popo
popo
07/09/2022 23:31:56

עושה לי את הקיץ הזה, לוקה.

תעשו לעצמכם טובה. ותראו את הסל המזויין שלוקה קלע היום נגד צרפת!

לא מעתיק לפה, תשקיעו, שווה…
שנים שלא ראיתי יורובסקט כזה איכותי ומטורף, ולוקה אחד מעל כולם, אין מילים.

אשך טמיר המקורי
08/09/2022 6:44:26
Reply to  popo

לוקה שיקוץ במשרה מלאה