פריוויו פלייאוף – משחקי יום שני

לאחר שכל סדרות הפלייאוף נפתחו (עם 5 נצחונות חוץ מתוך 8 משחקים, לא רע בכלל), הגיע הזמן לפתוח את את המחזור השני של פלייאוף 2013/2014.

בניגוד לחגיגת הפלייאוף של היומיים הקודמים, היום נקבל 2 משחקים בלבד, אבל איזה משחקים קיבלנו…

אוקלהומה סיטי ת'אנדר {2}-  ממפיס גריזליז {7}- 3:00 אין שידור

(אוקלהומה מובילה 0-1 בסדרה אחרי 86-100)

שימו לב למשהו. בשנת 2010 ממפיס (נטולת רודי גיי) הדיחה את סן אנטוניו מהמקום השמיני, והודחה ע"י אוקלהומה בשבעה משחקים. בשנת 2011 ממפיס הודחה ע"י הקליפרס. בשנה שעברה, ממפיס (נטולת רודי גיי שהועבר בטרייד) רשמה נקמה כפולה בקליפרס ובאוקלהומה (נטולת ווסטברוק), ואז בגמר המערב זה היה תורה של סן אנטוניו לנקום בה. כלומר, מדובר בקבוצה שנמצאת במאזן 1-1 בפלייאוף בשלוש השנים האחרונות נגד 3 הקבוצות המובילות במערב.

הרגשתי האישית היא שכל אחת ממובילות המערב שונאת את ממפיס.

כל זה לא קורה סתם. עם כל הכבוד לאינדיאנה (טרום המשבר) ושיקגו, ממפיס, היא הקבוצה הקשוחה ביותר בליגה. קבוצה פיזית, גדולה ולא סימפטית, שכופה על יריבותיה קצב משחק איטי ביותר. מי שאוהב משחקים עם הרבה נקודות בטח מתעב את הקבוצה שקולעת 96.1 (שלישית בליגה, מהסוף) וסופגת 94.6 נק' (שלישית בליגה, הפעם מההתחלה) למשחק.

מחוץ לפרקט הם נפלאים

הקשוחים בליגה?
הקשוחים בליגה?

 

את ההצלחה הכבירה של אוקלהומה, לא כדאי לקחת כמובן מאליו. נכון, דוראנט הוא אחד משני השחקנים הטובים בעולם, וווסטברוק לפחות בין ה 15, ובנוסף, סרג' איבקה ממשיך להתקדם ולהשתפר כשחקן בכל אספקט, אז מה כל כך מפתיע פה?

פעם בכמה שנים, הפרשנים מסמנים את אחת הקבוצות שהתחילו ב"בנייה מחדש"  בעיקר דרך בחירת שחקנים מבטיחים בדראפט, כ"קבוצת העתיד" של הליגה. מבלי לבדוק את הנושא לעומק, אני ישר נזכר בשיקגו בתקופת ה"בייבי בולס" בה כיכבו בן גורדון ולואל דנג, ובעיקר בפורטלנד של ברנדון רוי עם אלדריג' הצעיר ואודן הרוקי בעל פני הזקן.  בשנה שעברה זה היה תורה של קליבלנד לזכות מידי פעם להכרה כקבוצה שעוד תשתלט על המזרח (עם זכייתה בבחירה המס' 1 בדראפט התחזיות היו אופטימיות עוד יותר). המסקנה שלי היא שלרוב, זה לא מצליח. הסיבות רבות ומגוונות: פציעות, צוות מקצועי בינוני (החל מהג'נרל מנג'ר ועד לצוות האימון), החתמות משלימות לא טובות, חוסר סבלנות מצד הכוכבים הצעירים שחושבים לעזוב, וגם כמובן חוסר מזל.

לא יצא לפועל
פרויקט שלא יצא לפועל, וחבל

אוקלהומה היא דוגמא לקבוצה שעומדת בציפיות הגבוהות. הקבוצה סומנה כ"קבוצת העתיד" בשנתם השנייה של הרוקיס' המבטיחים והגבוהים קווין דוראנט וג'ף גרין, כשאליהם הצטרף קומבו גארד אתלטי במיוחד, ראסל ווסטברוק. השלישייה השתלטה על הקבוצה, ולמרות מאזן רע של 59-23 שהיווה שיפור של 3 נצחונות בלבד מהעונה שלפני, העתיד של הפרנצייז' החדש נראה ורוד. בעונה הבאה הצטרפו דרך הדראפט ג'יימס הארדן וסרג' איבקה, והקבוצה הצעירה והאנרגטית (שבטח זכתה לכמה טיפים בחדר ההלבשה מקווין אולי בן ה 37, מאמנה של אלופת המכללות הטרייה מקונטיקט) נתנה עונה נהדרת, שהסתיימה בהדחה מכובדת מאוד מול האלופה שבדרך, הלייקרס של קובי בראיינט וגאסול. מכאן כבר עברה הקבוצה כמה שינויים, אבל המשיכה לממש את הפוטנציאל בדרך להפוך לכוח העולה של המערב, והספיקה לצבור ניסיון בכל מעמד אפשרי בפלייאוף, כאשר יש לציין שבין 2010 ל 2012, הקבוצה שניצחה אותה בפלייאוף גם זכתה באליפות.

בדומה לסן אנטוניו הגדולה אותה היא רוצה לעבור, מדובר על קבוצה ששלושת כוכביה הגיעו ישירות מהדראפט והתפתחו בקבוצה.  בדומה לסן אנטוניו, אוקלהומה כבר לא מוכנה להסתפק במחמאות, ורוצה אליפות.

שווים אליפות?
שווים אליפות?

אשתקד, לאחר העונה הטובה בתולדותיה ועם ראשות המערב, היה נראה שדוראנט בדרך למפגש חוזר עם לברון בגמר. הוא הצליח לסחוב את הקבוצה לניצחון בסיבוב הראשון על האקס הארדן, ואז הגיעה ממפיס…

ממפיס השנואה הגיעה כפייבוריטית לסדרה, מיררה את חייה של אוקלהומה, ועברה אותה עם 1-4, כאשר רבים טוענים שעם ווסטברוק כשיר זה היה אחרת.

רצה הגורל, והשתיים נפגשות גם השנה, לאחר ששתיהן ניצחו בנקודה אחת לאחר החטאה של יריבותיהן (דטרויט ודאלאס) על הבאזר. הפעם, שתי הקבוצות מגיעות ללא פציעות של שחקני מפתח, ועם רצון עז להלום אחת בשנייה.

במשחק הראשון, אוקלהומה הראתה שהיא לא מפחדת מהדובים,  ופתחה פער גדול שהגיע בשיאו ל 25 נק'. אל הרבע השלישי, לאחר שיחה קשה בחדר ההלבשה בה השחקנים אמרו שהם מרגישים מובכים, הגיעה ממפיס במצב רוח קרבי במיוחד, כפתה את משחקה על אוקלהומה, ואותתה שהיא באה לנצח.

אוקלהומה הצליחה להתעלות על עצמה, השיגה עצירות בהגנה, דוראנט התחמם, והיא רצה עד שהשיגה הניצחון.

המטרה של שתי הקבוצות היא די ברורה. הת'אנדר רוצים לרוץ, ממפיס רוצים ללכת. לדעתי נקבל משחק צמוד לכל אורכו. קווין דוראנט בשיאו מצד אחד, וזאק ראנדולף בשיאו מצד שני.

ניתן לעצירה?
ניתן לעצירה?

ההימור שלי? אנחנו נגיע להארכה לאחר החטאה של ווסטברוק, ודוראנט יתקן את הנזקים בדרך ל 0-2.

לוס אנג'לס קליפרס {3} – גולדן סטייט ווריורס {6}- 5:30 אין שידור

(גולדן סטייט מובילה 0-1 בסדרה אחרי 105-109)

בדיוק כמו בשנה שעברה, גולדן סטייט, מהמקום ה 6 במערב, ללא שחקן חמישייה גבוה פצוע (דיוויד לי נפצע במשחק הראשון מול דנבר אשתקד), גונבת את הביתיות מקבוצה שלכאורה טובה ממנה. יש מצב שהם פשוט קבוצה לפלייאוף?

כעת, כש"גנבו" את יתרון הביתיות מהקליפרס (שתיאלץ לעבוד קשה מאוד כדי לקחת אותו חזרה, כל מי שראה משחק ביתי של גולדן סטייט בפלייאוף יודע שזה הקהל הדוחף ורועש בליגה), הם יגיעו היום למשחק השני כשאין להם מה להפסיד.

הקליפרס מצד שני, מגיעים עם הגב לקיר. לאחר שכריס פול הצליח להוביל את קבוצתו לחזרה מפיגור, הם לא הצליחו לבצע את המהפך. בעיית העבירות של גריפין בתוספת ליכולת מחרידה של בארנס (בשביל זה מחקת את דאדלי מהרוטציה?) וג'אמל קרופורד (האם הזכייה בתואר השחקן השישי של HOOPS  עלתה לו לראש?) עלתה להם במשחק, בו סטף קארי עוד היה רחוק משיאו.

אז למי לשים לב הלילה?

בלייק גריפין – מי שהפך השנה למועמד לגיטימי לסיים במקום ה – 3 במירוץ ל MVP, היה טוב בדקות ששיחק, הבעיה שלא היו הרבה דקות, ולא, זה לא קרה עקב פציעת הפלייאוף התורנית.זהו הפלייאוף הראשון אליו הוא מגיע בלי סימני שאלה סביב כשירותו. זהו הפלייאוף הראשון אליו הוא מגיע עם מאמן רציני שלקח אליפות. זהו הפלייאוף הראשון אליו הוא מגיע בידיעה שהפעם אין תירוצים.

כפי שציין אתמול בטורו מנחם, מרוב לחץ ורצון להוכיח שהוא יכול,הוא היה אגרסיבי יותר מתמיד. בצד השלילי זה כמובן עלה לו בכמה עבירות מיותרות, אך בצד החיובי, הוא כל הזמן חיפש את הסל, וסיים עם 16 נק' ב 19 דק'.

היום, בהנחה ולא יסתבך, זה הזמן שלו לנצוץ, ואולי לזרוע קצת פחד אצל הלוחמים לפני שהסדרה עוברת אליהם.

ייצא מההלם?
ייצא מההלם?

בגולדן סטייט, שבנוסף לחסרונו של בוגוט, קיבלה 20 דק' בלבד מהשומר הטוב ביותר שלה, אנדרה איגאודלה שגם הוא הסתבך עם בעיית עבירות (4 עבירות כבר במחצית הראשונה), מלבד קארי שיפצה על שלשום, כדאי לשים לב להאריסון בארנס. אשתקד הוא נתן עונת רוקי סבירה (שהשנה בטח הייתה מכניסה אותו לרשימת המועמדים לתואר רוקי השנה) עם קצת יותר מ 9 נק' למשחק, הוא פרח בפלייאוף עם 16 למשחק. כמה טוב הוא היה? על החתמתו של איגאודלה, שנחשב בצדק לאחד השומרים הטובים בליגה זה שנים, נמתחה המון ביקורת רק עקב החשש שהגעתו תעצור את התקדמותו. השנה לקח לו קצת זמן למצוא את מקומו כשחקן השישי, אבל לקראת הסוף נראה שהוא התרגל לרעיון. בכל מקרה, אתמול, עם בעיית העבירות של איגי, גילה בארנס יכולת מעולה עם 14 נק'. יהיה מעניין לראות הלילה האם הוא יכול לשחזר את יכולתו.

שחקן של משחקים גדולים? האריסון בארנס
שחקן של משחקים גדולים? האריסון בארנס

היום, הקליפרס חייבים לנצח כדי להשאיר סיכוי (לא רואה אותם חוזרים מ 2-0), ועם גריפין למשחק שלם, הם יעשו זאת, ובגדול.

לפוסט הזה יש 206 תגובות

  1. פריוויו אחד המשובחים ללא ספק.
    הפלייאוף השנה בהחלט מטורף, 5 קבוצות כבר "איבדו" את יתרון הביתיות, ואני מהמר שנראה עוד כמה נצחונות חוץ בסיבוב הראשון.
    יאללה אוקלהומה תנו בראש וקפלו את הסדרה.

  2. רון, כל הכבוד! ידע, הבנה וכושר כתיבה וניסוח- מהמעולים שקראתי , ולא רק באתר זה.
    אם טיישון פרינס בריא, יש לדובים סיכוי לקחת את המשחק בנקודה-שתיים .

    1. תודה רבה 🙂

      פרינס בשיאו היה שומר אדיר, מהטובים בליגה.
      אני אישית רוצה לראות את ג'יימס ג'ונסון שומר על דוראנט. הוא אמנם לא כזה מהיר, אבל הוא כן אתלטי ומאוד חזק.
      את טוני אלן כדאי להם לשים על ווסטברוק. הוא שומר טוב גם את דוראנט, אבל את ווסטברוק המופרע הוא יכול להוציא מריכוז לגמרי עם השטיקים שלו.

  3. מישהו מוכן להסביר לי למה לעזאזל אין במדינה הזאת שידורים ישירים למשחקים הכי טובים של השנה? ושבמקום NBA ערוץ הספורט מעדיף לשדר שידורים חוזרים של ליגה ז' בכדוריד חופים מ-69?
    כוסעמק

    1. א. חבל על העצבים.
      ב. הגעת לאתר הנכון.

      אתחיל בכך שזוהי דעתי בלבד ואני לא מתיימר לייצג אף אחד.

      אתחיל עם הפתרון, ואז עם הבעיה.

      פתרון:

      חינם בלי כסף – בניגוד לאתרים אחרים, כאן אנשים חולקים לינקים איכותיים למשחקים על ימין ועל שמאל בלי צנזורה.
      נדיר למצוא כאן בלוג חי עם בקשה ללינק פועל שלא נענית. בשנת 2014 יש המון לינקים לאירועי ספורט חיים.
      אופציה אחת למשחקי NBA היא דרך לינקים ישירים דרך האתרים המומלצים הבאים:

      http://www.vipboxasia.co/
      http://myp2p-pe.net/

      אתה מחפש את המשחק המבוקש, מקליק, מחכה 30 שניות, ומקבל אותו ישירות אל המחשב באיכות טובה למדי, וכמובן שאם יש לך יציאה לטלוויזיה הרווחת פעמיים.

      אם יש לך חיבור אינטרנט מהיר, אני ממליץ לך להוריד את תכנת SOPCAST
      מדובר בתוכנה אליה שמפעילה לך קישורים מיוחדים אותם אתה מכניס לה באופן עצמאי.
      במקרים רבים, אתה תתפוס לינק באיכות HD.
      האתר עליו אני ממליץ בנוגע לתוכנה הוא
      http://www.livefootball.ws/?dos=1
      מדובר באתר רוסי ככל הנראה, אליו מומלץ לגלוש דרך דפדפן גוגל כרום. הדפדפן ישאל אותך אם אתה רוצה שהוא יתרגם הכל לאנגלית (או לעברית). אם אינך קורא רוסית, תאשר ותאתר את המשחק המבוקש.

      בנוסף ללינקים החינמיים, יש את league pass של אתר ה NBA. למעט כמה ימים בשנה בהם הם מציעים את המשחקים בחינם לתקופת ניסיון קצרה, מדובר בשידורים באיכות הכי גבוהה שיש, וללא תקלות. יש שם שלל אופציות, והכי חשוב ליושבי ציון, אתה יכול לראות את המשחק בזמנים הנוחים לך.

      ועכשיו לבעיה:

      תראה, בוא נשים רגע בצד את העובדה שערוצי הספורט בישראל הם עסק לכל דבר.

      אם את ליגת האלופות אתה עוד מקבל בערוץ הפתוח (ערוץ 5 הוא הערוץ הפתוח היחיד שלהם, שלא תתנו ל5+ הישן שהתרגלתם אליו והוכנס לחבילות בסיס של הכבלים והלווין להטעותכם, אין אותו למשל בממיר של עידן פלוס או איך שלא קוראים לזה) , בזכות העובדה שהם משדרים פרסומות מסחריות באמצע, כיוון שהמפרסמים יודעים שיש למשחקים רייטינג טוב.

      מבחינה כלכלית, אין להם כזו הצדקה לשדר את משחקי ה NBA בערוץ הפתוח, ואז מה אם קוראים להם "ערוץ הספורט".

      לרוב מדובר במשחקים באמצע הלילה, וגם הרייטינג לא גבוה במיוחד, כך שמבחינתם, אם אתה רוצה לראות NBA, תפתח את הארנק, וגם אז לא תזכה ליותר מדי משחקים, למרות שהשנה הם דווקא נתנו יותר שידורים מבשנים האחרונות (שהיו ביזיוניות).
      הטריק שלהם הוא שהם תמיד נזכרים לשדר את סדרות הגמר בערוץ הפתוח, ואז משתמשים בסיסמא של "להיות שם שזה קורה" וכדומה.

      בכל מקרה, אתה באמת לא צריך אותם, וגם הם יודעים את זה, ולכן המצב לא ישתפר.

      1. תודה על הפתרונות שאתה מציע, ניסיתי פעם.
        אבל שוב תודות להוט הנכבדים (שמספקים לי גם שירותי כבלים לקויים וגם תשתית אינטרנט לא משובחת) אני מצליח במקרה הטוב לראות משחק ברזולוציה של כדורסל בפיקסל או במקרה הפחות טוב לראות תמונות מהמשחק עם פירשון נלהב באוקראינית. לפחות זה בלייב. ובפרסומות יש אוקראיניות.

        אנסה גם את הלינקים שלך!
        תודה

  4. רון פרי וויו באמת נהדר מצטרף לחברים לגביה קליפרס מעניין באמת מה יקרה במידה והם יודחו שוב בשלב הראשון

    1. המון האשמות, התבכיינויות, ובעיקר המון ביקורת כלפיהם ובעיקר על פול ובלייק, אך בסופו של דבר, גם לא יקרה שום דבר.
      את ריברס לא יפטרו והוא לא יתפטר.
      השלד של פול גריפין וג'ורדן יישארו כמובן.
      בקיץ הם יחליפו כמה משחקני הספסל ויביאו שחקני ספסל חדשים ומנוסים שרוצים צ'אנס לטבעת.
      בקיץ ימכרו לנו סיפורים שבשנה שעברה אף אחד לא ציפה לאליפות ושזו הייתה שנתו הראשונה של ריברס במועדון, ושלקח זמן עד שכולם הבינו את פילוספיית המשחק הכה עמוקה שלו, ושהשנה ( 14/15) זו השנה של הקליפרס, וחוזר חלילה.

      אם הם יתגברו על גולדן סטייט, אז הכל בסדר, וגם הדחה בחצי תתקבל בהבנה (אלא אם כן זו תהיה האויבת ממפיס).

      1. כריס פול ובלייק גריפין הם סופרסטארים דמיקולו, עד שיוכיחו אחרת. ההוכחה תהיה גמר המערב ומעלה.
        התדמית שסביבתם והליגה מקדמות בשבילם היא של כוכבי על. אם לא יוכיחו השנה שאלות צריכות להישאל ואמירות להיאמר.

          1. אולי תעשה פוסט טיפולי לשחקנים כמו שעשית לאינדיאנה? נראה לי יהיה מגניב. לא חסר מועמדים. כרמלו, גריפין, לברון, דרון וויליאמס, רוי היברט. אני בטווח שיהיה כיף לך לכתוב ולנו לקרוא.

  5. איך עוצרים את פורטלנד?
    ווסלי מתיוס הוריד את ג'יימס הארדם לפוסט בהצלחה מרובה ובהגנה הוא עושה הכל לעצור אותו כולל למשוך מהזקן

    1. דובי הוא בדואי הידוע בכינויו ״הלוחש לתרנגולות״. בזמנו הפנוי הוא צופה בפורנו חרקים וכותב על שחקנים שאף אחד לא רוצה לזכור (בזמן האחרון כנראה ופורנו הפשפשים השתלט על חייו והוא הפסיק להתעניין בהיסטוריה)

  6. איזה משחק תענוג זה היה למכבי. ממש כיף לצפיה. עכשיו כל העונה מתרכזת למשחק הבא. לדעתי אם הם לא ינצחו אותו הם לא ינצחו את הסדרה. לצערי אני חושש מאוד כי זה שבת. זה לא לטובת המכבים…

  7. אני משוגע על המשחק של ממפיס. הכל בכוח. סגירה מופתית בהגנה. אוקלהומה מנסים עם כוח מול כוח וזה לא יילך

  8. חרטהה בפיתה התוקף שהצמידו לווסטברוק אחרי ההטבעה.

    כנראה השופטים איבדו את ההכרה אחרי ההטבעה הזאת.

    בכל אופן התחלה צמודה, אני עדיין לא רואה את OKC מפסידים משחק בבית עם כל הכבוד לרנדולף.

  9. כל הכבוד לממפיס, אבל זה יותר החמצות נוראיות של OKC מאשר עבודה מופתית של ממפיס. 26% מהשדה לOKC? זה לא הולך להישאר ככה.

  10. האחוזים של OKC ממשיכים להיות גרועים, אבל הם כבר מצליחים להוריד את האחוזים של ממפיס בצורה דרמטית, ועושים להם בית ספר הגנתי. הקליעות של OKC יתחילו להתיישר בסופו של דבר.

  11. אתם רואים גם בישראל את הקידומונים של הנבא על תמיכה בקהילה? השחקנים נראים כמו חבובות שמדקלמות סיסמאות. מביך

  12. משחק אדיר. ראיתם את הסל האחרון של ווסטברוק? כל חדירה שלו זה מסטרפיס. רק כדאי קצת להשקיע לסדר לKD זריקות לשלוש, והמשחק יראה אחרת…

  13. קונלי עם 9 אסיסטים ו17 נקודות. משחק מושלם שלו. חכם ויפה. אני באמת רוצה שOKC ילכו עד הסוף, אבל קונלי משחק יפה ולדעתי רק בזכותו הממפיס מובילים עד עכשיו ויש להם להם צ'אנס לנצח.

  14. איך אני אוהב סמליות. ווסט מחטיא לשלוש והנגר מתקן אותו ועושה הארכה.
    אם דוראנט היה זורק זה היה ניצחון.
    אם ה"רכז" היה דואג לשתף את כולם זה לא היה מגיע בכלל למשחק צמוד.

  15. זה מרגיש כמו נצחון של ממפיס. עם הת'אנדר לא הצליחו להביא את התנופה של סוף המשחק כדי להתחיל להוביל בההארכה, אני חושש שהם מפסידים.

  16. ענק ווסטברוק, אין לי מושג מה אתם רוצים ממנו.

    היום ממפיס 3 וחצי רבעים נותנים הגנה מהסרטים.

    זה באמת המשחק הכי טוב שממפיס תוכל לתת בסדרה הזאת.

    ועדיין אני רואה את OKC מנצחת את המשחק הזה.

  17. ווסטברוק גדול, 80 אחוז מהאנרגיה שלהם בהגנה בפלייאוף זה הוא.

    ראיתם איך הוא גרם לאיבוד של קונלי כשממפיס היו ביתרון שני פוזשנים??

  18. הוא לא בהכרה וטוסטברוק ואתם כמעט שעה וחצי משמיצים אותו.

    לוקח ריבאונד בהגנה, נלחם כמו שאהיד על כל ריבאונד בהתקפה, שובר למייק קונלי את הברך.

      1. דובי מבחינתך רק צ׳למרס זה פוינט גארד לאליפות. השמצת את פול, עכשיו את ווסטברוק, בתחילת העונה אמרת שבברלי זה לא רכז שאפשר לבנות עליו כלום. אז מי רכז לאליפות? פלטון?

          1. בברלי עושה בדיוק מה שצריך ממנו. לא הבנתי מה אתה מחפש מרכז. ווסטברוק הוא הרכז הכי טוב לאוקלהומה מלבד פול. אין דבר כזה רכז לאליפות יש קבוצה לאליפות. ואוקלהומה היא אחת כזאת.
            כפרה עליך

          2. אני שמתי אותן שם בשבילך.
            ההימור פשוט – אוקלהומה לוקחים אליפות אתה וקיי מתחלקים בשלי
            אוקלהומה לא לוקחים אני יוצא לקרוע את העיר עם שלכם

          3. דובילה יא חנטריש אני כולה באתי להגן על ההשמצות חסרות הרסן שלך כלפי כל הרכזים בליגה ואתה ישר שם את הביצים שלי על שולחן הקצבים ועוד קורא לי צ׳יקן. טורקי מעושן

          4. בסך הכל אמרתי שבוורלי לא רכז, פול לא הוכיח ו ווסטברוק רעה חולה.
            בוורלי באמת לא רכז, פול לא עבר סיבוב שנח ועל ווסטברוק אנחנו מדברים כאן.
            אתה בפנים?

          5. אני לא מבין איך נכנסתי לוויכוח האידיוטי הזה, מה אכפת לי ווסטברוק העיקר שוולברין קיבל אדמנטיום לחיזוק הברך.
            עכשיו לילה טוב באמת, משחק שעמומון

  19. כל הכבוד לווסטברוק… הצליח לסיים עם משחק של 11 מ-28 מהשדה(1 מ-7 מהשלוש) ו3 איבודים ולהוכיח סופית שצריך להביא שחקן ממושמע במקומו…

  20. אפקט המשחק השני. OKC הגיעו טיפה שאננים מידי וזה הספיק כדי שממפיס הקשוחים יחפרו נצחון. בל"א נראה כאילו הלוחמים מבסוטים מהנצחון שגנבו בראשון ולא נלחמים חזק בשני, מקוים לנצח בבית.

  21. הגריזליז האלה שיהיו בריאים פייטרים בלב ובנפש וואלה שרפו לי כמה דקות מתח.
    לנצח! בחוץ! ועוד באוקלוהומה הבירה! הם חולי נפש

  22. הבעייה בעיניי היא לא ווסטברוק אלא ברוקס שלא נותן להם תרגילים מסודרים. במשחקים צמודים התרגילים של אוקלהומה זה פשוט תן לדוראנט שיזרוק או שווסטברוק ינסה אחד על אחד.

      1. הוא הצליח להוביל לפני גיל 23 קבוצה לגמר דרך המערב אז למה שאני אחשוב שהוא לא מסוגל העונה לקחת עם דוראנט אליפות??

        אתה יותר מדי שבוי בדיעת של אלה שקראו לעשות טרייד שישלח אותו לבוסטון עבור רונדו.

        ולפני שנה שמענו את אותם אנשים שולחים אותו למינוסוטה עבור רוביו..

    1. מנחם בחיאת דפדף למעלה ונסה לנקוט עמדה על ווסטברוק.
      מתפתח כאן עימות רציני בשאלה אם הוא רכז מדהים שיקח את אוקלהומה לאליפות או נזק מצטבר שבגללו הם יפסידו בסוף.
      בעיקרון קיי ואפלטון סוגדים לו ואנינאומר שאין מצב שיקחו אליפות כשהוא מרכז.
      ההימור די גבוה כרגע.
      אם ראיתי נכון שליימה במפתיע בצד שלי

  23. דובי אני לא צריך את האשך שלך. אם ווסטברוק לוקח אליפות השנה אני מדפיס את הפוסט הזה, נוסע עד ערד, מוציא מצלמה ומצלם אותך אוכל את הפוסט, ליד האישה והילדים.

    1. אם מישהוא מאוקלהומה "ייקח" אליפות זה דוראנט ווסטברוק רק יסייע לו. דוראנט לא יוכל לקחת אליפות בלי ווסטברוק. הוא צריך עוד שחקן שמושך את ההגנה, עוד ספק נקודות, האנרגייה שווסטברוק מביא למשחק חשובה מאוד.
      אתה יכול לעשות אידיאליזציה לווסטברוק אבל יש לו בעייה גדולה שתהיה קריטית להמשך. יש לו נטייה להיכנס עם הראש בקיר. זה קריטי בייחוד כשאין לו מאמן שיודע להכווין אותו מתי נחוץ לעשות את זה ומתי לא. כשאוקלהומה ייקלעו למשחקים צמודים כמו היום, היכולת של ווסטברוק וגם דוראנט לנהל התקפה חכמה ולא מתאבדת תהיה חשובה במיוחד.

      1. אני בעיקרון עושה לווסטברוק דמוניזציה.
        כל כישלון של אוקלהומה נובע מחוסר היכולת שלו להוביל אותם

        ברור שזה לצרכי הדיון.

        אבל זה כיף!

  24. שאלה למבינים: איך לוקחי את מייק מילר, אודריך ורנדולף והם משחקים הגנת רצח מול ההתקפה הטובה בעולם? לימדו אותם לשמור? המאמן?

  25. להצדיע לממפיס ולעבוד עוד על תרגילים. אקלהומה חייבת לנצח את הסדרה בפחות משבע ולהראות שהם שהם שוים אליפות. אני לא מבין למה בהארכה פישר לא שיחק למשל. בכלל לא קיבלנו נקודות מהספסל וזה היה בפירוש אחד הגורמים להפסד.

        1. זה בדיוק מה שרציתי לומר.

          – בלי ווסטברוק אין אליפות
          – עם ווסטברוק יש צ'אנס לאליפות אבל ממש לא מיטבי
          – עם ווסטברוק ומאמן נורמלי הם כבר היו בדרך לט'ריפיט במקום מיאמי.

    1. מצד שני כאן ייבחן ג'קסון.
      איך יגרום להם לשים את המשחק מאחוריהם, יזכיר את המשחק הראשון וישכנע את השחקנים שהיכולת עדיין נמצאת שם אצלם.
      יחזרו הביתה, יישנו במיטה שלהם ויעלו למשחק הבא מול הקהל המטורף שלהם כמו שבאו למשחק הראשון.

  26. לא נראה לי שהשחיטה תרגש כל כך את הלוחמים. הם עשו את שלהם במשחק הראשון, ובמשחק הזה, ברגע שזה לא הלך טוב בהתחלה הם פשוט ויתרו. לא שווה להתאבד ולהסתכן להיפצע. הם צריכים למקד את המאמץ בלנצח פעמיים בבית, וזה לא הולך להיות קל, אבל זה בהחלט אפשרי.

  27. למה למיאמי יש סיכוי טוב יותר לאליפות? התשובה פשוטה, בעוד שאוקלוהמה במצב הנוכחי כדי לזכות צריכה, פוטנצאלית, לעבור את ממפיס, קליפרס ספרס ומיאמי, מיאמי מתחילה בשארלוט, ברוקלין, אינדי והספרס. בליגה לפי מיקומים מיאמי היו צריכים לפגוש את פיניקס, קליפרס, אוקלוהמה והספרס כדי לזכות. מה אתם אומרים?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט