מעורב הופס ליום ג': נבחרת USA תגבור על יורובסקט כמו שטיאפו גבר עכשיו על נדאל בטניס / מנחם לס

1.האמריקאי טיאפו בטניס 1-3 על נדאל; נבחרת ארה"ב על נבחרת יורובסקט 1-4 במשחקים

המשחקים ביד אליהו.

חוקי NBA.

שופטי NBA.

הפוסט הזה לקח את הרעיון מהפוסט בפיידאווי (https://fadeawayworld.net/nba-media/team-usa-vs-team-europe-who-would-win-a-world-class-best-of-7-series).

אבל מהפוסט לקחתי רק את הרעיון והתמונות, כשהכתוב הוא כולו שלי כי בהרבה מקרים דעתי שונה לחלוטין מהכתוב הפוסט של ה'פיידאוויי!

אני הייתי מעמיד חמישייה מעט שונה מהמוצע כשבמקום קוואי לינארד הייתי מעלה את לברון במספר 2, מוריד את דוראנט מ-4 למספר 3, ומעלה את ג'ייסון טאטום כ-4.

אבל למען הטעם הטוב אשאיר את החמישיות כמו שהן, כי אני אומר לכם כבר עכשיו למפרע שאולי החמישייה האירופאית נופלת רק בשתי נקודות מזו האמריקאית, אבל הספסל האמריקאי שוחט את הספסל האירופאי ב-12 עד 15 נקודות, אפילו שהספסל משחק רק 18-20 דקות מהמשחק.

אף פעם אירופה לא הייתה חזקה בהופס כפי שהייתה העונה. ה-MVP אירופאי (ג'וקיץ') וסגנו אף הוא יורופיאן (יאניס). לדעת רבים גם השלישי – לוקה – היה מהיבשת הישנה. מצד שני לאמריקאים זו לא הייתה שנה טובה במיוחד. זאת הייתה מין שנת מעבר כשכוביה הגדולים באמת מתחילים להיות מהעבר השני של הגבעה – לברון…סטפן…דוראנט. מצד שני הצעירים עדיין לא הגיע לפיסגה – טאטום…ג'ה…אדווארדס.

לאמריקאים ישנו יתרון חשוב על האירופאים והוא שהם יותר 'גיימרים', וכן הם מרגישים עליונות 'הופסית' על האירופאים – ועל כל אחד אחר שהוא לא יו אס אוף איי. רגש העליונות הזה לא ירשה להם לתת לאירופאים צ'אנס. הם יתאבדו על הפארקט ובלבד לא לתת לאיזה וונילים אירופאים (מלבד יאניס כולם וונילים; סרג'י אובקה לא עושה אצלי את הנבחרת האירופאית) כי כאן יהיה לאמריקאים עוד יתרון: עבורם זאת תהיה גם מלחמה של "השחור נגד הלבן" כי באירופה יהיה רק שחור אחד ובארה"ב לא יהיה אף לבן, האמריקאים השחורים יעלו עם גישה שזה משחק 'שלהם' והם לא ייתנו לבעלי אחוזות לבנים שפעם העבידו אותם בכותנה לקחת להם את הכדורסל. (כל בעלי האחוזות עלו מאירופה)

2. טוב. בואו נתחיל עם החמישיות:


Stephen Curry vs. Luka Doncic

עם כל הכבוד ללוקה דונצ'יק, סטפן קרי ייקח אותו לבית הספר. עם הפליימייקינג והזריקות שלו, אני נותן לסטפן 5 נקודות על לוקיץ'.


Kawhi Leonard vs. Bojan Bogdanovic

אני מעלה את קוואי לינרד בגלל שבהגנה אני אשים אותו נגד לוקה. הוא חוזר אחרי זמן רב באזרחי, אבל הוא עדיין עדיף על בוגדנוביץ', במיוחד בגלל תרומתו ההגנתית. אני נותן לקוואי יתרון 3 נקודות על בוגדנוביץ'.


LeBron James vs. Giannis Antetokounmpo

התפקיד של לברון יהיה הרבה פליימייקינג, ולשמש כ'בוס' של הקבוצה. אבל את הגיל לא ניתן לשקר. לברון ידבר, יצרח, יתלונן על השיפוט, ויאניס יגבור עליו ב-5 נקודות

.


Kevin Durant vs. Nikola Jokic

כאן האירופאים יכולים היו לנצח אילו ג'וקיץ' פתח 10 יתרון על דוראנט, עם כל בעיות הקיץ שלו. אבל דוראנט הפתיע במוטיבציה שלו, והצליח להחזיק את ניקולה די טוב והוא הפסיד לג'וקיץ' רק ב-2 נקודות, בעיקר בגלל הקליעות שלו מרחוק כשג'וקיץ' לא יודע כמה רחוק לצאת מהסל כדי לשמור על דוראנט.


Anthony Davis vs. Rudy Gobert

לאמריקאים אין סנטר מעולה. רציתי להכניס את KAT אבל התברר לי שהוא לא אמריקאי. חשבתי להכניס את רובין לופז אבל אז אמרתי לעצמי שאתן צ'אנס לגבה אפילו שהוא לא סנטר אוטנטי. הוא שחקן מצויין כשהוא משחק עם שחקנים טובים, ולא עם העגלות שבלייקרס. הוא יהיה מצויין נגד יורובסקט אבל רודי גובר יעשה המון טוב בהגנה. הם יהיו שווים עם יתרון לאנטוני דייויס בהתקפה ולגובר בהגנה.

סך הכל החמישייה האמריקאית תהיה עדיפה על חמישיית היורובסקט בנקודה אחת.

3. הספסלים

האירופאים יציגו ספסל של פורקו קומקז, אבן פורנייה, דני אבדיה, לאורי מרקנן, דמנטיס סבוניס, דניאל ת'איס, ויוסוף נורקיץ'. האמריקאים יעלו עם קיירי אירוינג, ג'ה מוראנט, דרו הולידיי, אנטוני אדוורדס, זאק לוויין, קליי תומפסון, דריימונד גרין, וברוק לופז.

4. תוצאות 'הטוב ב- 7 משחקים'

האמריקאים מנצחים את סידרת ה-7 משחקים 1-4 בתוצאה ממוצעת של 112.5-123.7

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
172 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ירון, החלום
ירון, החלום
06/09/2022 2:59:01

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב נהדר אבל לא ממש מדויק.
לכל המבקרים את מנחם, מדובר על נבחרת אירופה בלא שאר העולם.
בנבחרת האירופאים העכשווית אין מקום לדני אבדיה, עם כל הכבוד.
השאלה מה עושים עם אמביד למשל, הוא צרפתי כרגעב כך שנכנס לחמישה וגובר לספסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם בwwe עם חוקי wwe ושופטי הwwe ברור שיגברו 🤣🤣🤣🤣🤣
יצטרכו לפנות מקום לשקץ מהאמצע, ישלחו גם את קופץ המשולשת דמיאן.

בכדורסל נבחרת שאר העולם ינגבו איתם את הפרקט יאניס ואמביד לבד ישחטו אותם בצבע כל התקפה דאנק.
ועוד לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לרודי גובר אין מקום בנבחרת שאר העולם או אירופה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חמישיית שאר העולם זה יוקיץ רכז לוקה sg פורנייה שתמיד אוהב לדפוק את האמריקאים יאניס ואמביד

בספסל יש לך את jv סבוניס בויאן שרודר

Avri
Avri
06/09/2022 11:10:40

אגב, לאירופאים יש עוד שחקן שנותן 17 נקודות, 6 ריבאונדים, חטיפה וחצי והגנה משובחת. משום מה כולם מתעלמים ממנו.

Avri
Avri
06/09/2022 11:08:56

יוקיץ רכז… חמוד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רק מדמיין את יאניס אמביד ולוקה חופרים בצבע על סטף דוראנט שקץ ודיוויס הרכים חחחחחח.
דיוויס יברח ישר יגיד שהוא פצוע אחרי משחק 1 ויביאו לך איזה גארט אלן😂.
ישחטו אותם בצבע ולוקה ניגב את קאווי ככ הרבה פעמים גם בחוקי הwwe.

סוסמעץ
סוסמעץ
06/09/2022 5:54:21

תודה רבה דוק
==
האמריקאים כבר הפסידו לאירופה, ולא פעם אחת
בנבחרות שציינת הם יקבלו בראש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה רעיון מנחם, תודה רבה.
.
בחמישיות שציינת האמריקאים יובסו כי דייויס וקוואי פצועים ולברון בלואד מנג'מנט, ולשחק 2 נגד 5 זה לא הוגן אפילו אם השניים האלה הם דוראנט וסטף.
.
כל בעלי האחוזות עלו מאירופה – נדמה לי שלעלות מתייחס רק למקומות קדושים – ארץ ישראל, ירושלים, מכה וכדומה.
.
לפחות לפי האולימפיאדה האחרונה – הסינרגיה הקבוצתית של האמריקאים נמוכה, הם היו זוועה ובקושי ניצחו, מעניין האם זה יהיה המצב גם בקבוצה כלל אירופאית. אם כן – עדיין יש ספק. אם לא – הם יטחנו את האמריקאים.
.
עכשיו כשאני חושב על זה – יכול להיות שצריך לחדד לאמריקאים שזה שכל הכוכבים משחקים ביחד לא בהכרח אומר שזה הסופשבוע של האולסטאר ואפשר לחפף בהגנה ולעשות קטעים…
😉

eliko3rd
eliko3rd
06/09/2022 8:25:15

סליחה שאני קטנוני, למקומות קדושים עולים לרגל. המונח עליה מתייחס לעליה לארץ ישראל מתוקף חוק השבות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  eliko3rd

נדמה לי שאתה צודק, אבל עדיין (עולה? ;-)) השאלה – מדוע חוק השבות מתייחס לעליה, ולא, למשל, להגעה/הגירה/מעבר/ווטאבר כמו במדינות אחרות?

חגי "התותח" ניסני
06/09/2022 6:27:25

תודה מנחם אחלה רעיון.
.
האמריקאים מושחתים מוסרית וכל אחד משחק בשביל הסטט והתהילה האישית שלו ולכן אין להם סיכוי מול הנבחרת האירופית ששמה לפני הכל את הלאום אה סליחה לא הלאום אלא את הקבוצה במרכז

Berch
06/09/2022 7:15:05

מחשבה מענינת, אבל הכל יקום ויפול על המאמן.
אם כולם יקבלו אותו הנצחון בכיס.
אם לא…..
אז דוראנט אולי לא ישחק עד שיחליפו אותו.
לברון "ישמור כוחות" להתקפה
וסטף קארי יאבד ריכוז בגלל שני הנ"ל.
ועוד לא דיברנו על הספסל, מה יקרה לאירווינג עם פרוץ תיאוריית הקונספירציה הבאה….
🤔

גיא רוזן
06/09/2022 7:17:15

קרי, בוקר, לברון, דוראנט, טאונס.
זו אולי לא חמישייה מי יודע מה הגנתית,
אבל את אותו הדבר אפשר לכתוב על חמישייה שכוללת את לוקה ויוקיץ'…
התקפית,
מדובר בחמישייה בלתי עצירה עם 2 מנהל משחק מטורפים,
עם קליעה פסיכית,
ועם גובה וכוח משמעותיים בעמדות הפורוורד.
.
עדיין, אם אני צריך לתת הימור, הוא יהיה החמישייה האירופאית (לוקה, יאניס ויוקיץ' באותה חמישייה. חלום).
אני לא רואה איך האמריקאים עוצרים צמד כמו גבוהים כמו יוקיץ' ויאניס כאשר יש להם לצדם מנהל משחק כמו לוקה.
.
תקופה משולמת (got, lor), להתעסק בפנטזיה כל הבוקר…
.
בוקר טוב, מנחם.
תודה.

Smiley
06/09/2022 7:31:51

טאונס לא אמריקאי

A Ljos: Resurrection
06/09/2022 8:37:05
Reply to  Smiley

ברור מה אתה אומר, אבל רק בשביל להבהיר את הניואנס – טאונס אמריקאי, נולד בניו ג׳רזי. הוא פשוט בחר לשחק עבור נבחרת הרפובליקה הדומיניקנית, ארץ מוצאה של אמו.

Smiley
06/09/2022 10:25:41

נכון. הכוונה שהוא משחק עבור הנבחרת הדומיניקנית

A Ljos: Resurrection
06/09/2022 8:47:23

ברוח השיח ה…טהרני סביב שתי סדרות הפנטזיה האלו, בוא נתלונן שיש יותר מדי שחקנים שחורים בנבחרות האמריקאית והאירופאית. לא אמין שיאניס שחור, הפיסי יצא משליטה. תפסיקו לדחוף אג׳נדה לכל מקום.

Jonathan
06/09/2022 8:57:00

ראית את הטירלול שהולך עכשיו כי נתנו לShe-Hulk לעשות טוורקינג באפטר-קרדיטס?

A Ljos: Resurrection
06/09/2022 9:22:25
Reply to  Jonathan

נתקלתי קצת בזה. מבין אותם, מי שמע על אישה ירוקה רוקדת? מחוץ לפרקים ישנים של סטאר טרק, כמובן.
זה ממש מטורלל. שזאם עשה פלוסינג וערכו את זה לריקוד אפי של שעה, אבל שי-האלק שונה כי.

Jonathan
06/09/2022 9:41:30

אני בודק פיד פייסבוק פעם-פעמיים ביום וכמעט לא מגיב אבל לפעמים יש לי חשק להגיב שם ב"אוקיי בומר" לאנשים שהם חצי מגילי

A Ljos: Resurrection
06/09/2022 10:30:28
Reply to  Jonathan

נשמע נכון.

Avri
Avri
06/09/2022 11:27:05
Reply to  Jonathan

העולם באמת משתגע. הטרלול הפרוגרסיבי הוא גרוע כמעט כמו הטרלול הטראמפיסטי ביביסטי משיחיסטי.

Jonathan
06/09/2022 11:34:27
Reply to  Jonathan

אני לא רואה טרלול פרורגסיבי בדמות CGI שעושה טוורקינג או בלכלול דמויות שחורות בסרט

דוקטור רזי הופמן
06/09/2022 12:14:20
Reply to  Jonathan

שני צדדים לאותו המטבע….

Avri
Avri
06/09/2022 12:34:46
Reply to  Jonathan

לא יודע מה זה סי-ג'י-איי, ובקושי מודע למה זה טוורקינג (קרדיט לבנות שלי – רגע שאם הייתי יכול הייתי מוחק לעד מהמוח שלי). אבל בוא, אני מהצד השמאלי של המפה ואי אפשר להתעלם מזה שיש המון טרלול גם אצלנו.

Jonathan
06/09/2022 13:15:31
Reply to  Jonathan

Computer-Generated Imagery
בגדול, כל מה שאתה רואה בסרטים שבעצם נוצר על ידי מחשב.
אני לא בטוח לגבי מה אתה מגדיר כטרלול. הגבתי למשהו ספציפי שLjos כתב והמשכתי את הכיוון הזה.

Avri
Avri
06/09/2022 13:47:31
Reply to  Jonathan

מה זה טרלול פרוגרסיבי? בדיוק מה שהזכרת על שי-הולק, לדוגמא. לדעתי גם מה שעושים לג'יי קיי רולינג זה טרלול פרוגרסיבי. מה שחלק ממחנה ה'מאמינים לך' עשה לעמוס עוז ושניים מילדיו זה טרלול פרוגרסיבי. מה שעשו לג'סטין טרודו על הבלק-פייס – טרלול פרוגרסיבי. ההתעקשות של אותו טרודו שלא יגידו 'מן-קיינד', אלא 'פיפל קיינד', זה טרלול פרוגרסיבי. יודע מה? ראיתי אתמול את הפרק הראשון מהסדרה החדשה של שר הטבעות – גם זה עושה רושם, הולך להיות טרלול פרוגרסיבי (הסבר – הגיבורים הם או נשים או גברים שחורים).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אמת היום בכל הסרטים מחייבים שחורים, גייז, טרנס או גיבורה נשית.
הכי מצחיק שהוציאו גירסה מצחיקה לטורף עם איזה בחורה חחחחחח
הוליווד נדפקה לחלוטין, לא סתם לא יצא שם סרט נורמלי ב15 השנה האחרונות.
מעניין שלסינים אין ייצוג חוץ מגקי צאן וגט לי. איך משלבים גם סיני והיספני שם יחד עם השחור?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

גם בבית הדרקון יש לורד שחור בלונדיני יעני חחח זה הצחיק אותנו בבית

אור
אור
06/09/2022 15:26:56
Reply to  Jonathan

משהו קטן שמעון, לא יודע אם ראית או לא אבל שים לב שבסרט הטרף אין שום דבר לא הגיוני בעלילה ובאקשן שמצריך גיבור ולא גיבורה

אור
אור
06/09/2022 15:28:25
Reply to  Jonathan

אגב טרלול פרוגרסיבי, השינוי שם בגיטהאב מ-master ל-main זה אחד המוגזמים

עידו גילרי
06/09/2022 15:30:43
Reply to  Jonathan

שלחת את שמעון והאשך לרוץ לבדוק איך הם פספסו את גיטהאב עד עכשיו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אור למה נראה שאני אראה אישה מכסחת את הטורף? לא ראיתי ולא אראה חחח.
אני לא זבל של העצמה נשית

אור
אור
06/09/2022 15:49:34
Reply to  Jonathan

לא שאכפת לך ממה שמדברים איתך אבל אף אחד לא מתגבר על הטורף בעזרת כוח ושרירים (גם לא שוורצנגר), אז תבין מזה מה שאתה רוצה

Jonathan
06/09/2022 16:00:12
Reply to  Jonathan

זה בסדר שאישה תלחם בנוסע השמיני אבל לא בטורף?

עידו גילרי
06/09/2022 16:00:58
Reply to  Jonathan

כן כי שם זה כמו לידה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

לי נוח יותר לראות גיבור מעדיף גיבור מבין?
תאר לך יעשו חיילת אוניברסילית במקום זאן קלוד. 😉
שליחות קטלנית ניסו את זה לא צלח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אני גם בכללי נגד דברים שטותיים כמו מאק נוריס נכנס לאולם ביליארד עם גינס ומכסח 20 הרי אדם😉

Jonathan
06/09/2022 16:27:23
Reply to  Jonathan

שמעון, אתה כנראה צעיר. אנחנו גדלנו על הוונדר וומן של לינדה קרטר. זה שודר בלי הפסקה כשהייתי קטן. תרגמו את זה ל"אשת חיל" וכשהלכתי לגן ושמעתי לראשונה את "שעון בן חיל" חשבתי שזה שיר על השעון שלה.

yaniv
yaniv
06/09/2022 16:34:31
Reply to  Jonathan

שמעון לגבי הסינים אז יש את צ'אנג שי שכבר יצא סרט שלו והוא הולך להיות אחד מהנוקמים החדשים ושלא נדבר שוונג מופיע כמעט בכל סרט/סדרה של מארוול

Avri
Avri
06/09/2022 17:19:32
Reply to  Jonathan

אין שום בעיה עם אישה גיבורה, זה ממש לא בתוך ההגדרה של טרלול פרוגרסיבי. השרשור הזה מראה בדיוק מה הבעיה כאן: (1) יש מי שקשה לו לשים את האצבע על הגבול בין פרוגרסיבי לגיטמי ומטורלל, ו(2) יש מי שישתמש בטרלול הפרוגרסיבי כהצדקה לדעות רגרסיביות.

A Ljos: Resurrection
06/09/2022 18:57:12
Reply to  Jonathan

comment image

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוד וואן גונתן 1 0.
אבל לכן הנוסע ה8 הצליח כי אז זה לא בא מאולץ והממסד ופרוגרסיב.
היום יש לך וונדר וומן קאטוומן וכל מיני שטויות עזוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אה והטורף הרבה יותר חזק מהנוסע ה8

עידו גילרי
06/09/2022 16:08:19

חחח וונדרוומן וקאטוומן יותר מבוגרות ממך…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן אבל הן לא קיבלו סדרות סרטים היו דמויות משנה. לא רכבו על העצמה נשית

עידו גילרי
06/09/2022 16:19:03

אני מבין שלא ראית ערוץ 1 כשהיית ילד…

עידו גילרי
06/09/2022 16:19:50

ובאמת צריך גיבור על שיגן על כולנו מהעצמה נשית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לא בעקביות. הקאטוומן היחידה שאני מכיר וזוכר היא מישל פייפר. יש עוד?
אני זוכר כוח וידאו והאופנוברים משם

עידו גילרי
06/09/2022 16:25:13

תעשה ריווינד לשנות השמונים. יש פה מספיק בוגרי התקופה שיכולים לספר לך…

Jonathan
06/09/2022 16:29:36

לא יודע כבר איפה להגיב בשרשור הזה.
וונדר וומן, איזיס… ולפני זה קגני ולייסי, האישה הביונית והמלאכיות של צ'ארלי (זה הכל כבר קצת לפני זמני).
היו הרבה נשים גיבורות בסרטים.

דוקטור רזי הופמן
06/09/2022 17:22:14

גונתן, כבר בשנות השבעים היו פרוגרסיביים שהריצו והעריצו את המכשפה ג'יני
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Avri
Avri
06/09/2022 11:21:02

גיא תוציא את לברון ותכניס את טייטום ותראה איך עף לך המוח רק מלחשוב על החמישייה הזאת. יודע מה? אני ממש לא חושב שג'א עדיף על קרי, אבל תזרום רגע ותחליף גם את שניהם והתוצאה בכלל תהיה התפוצצות קולוסלית.

גיא רוזן
06/09/2022 20:11:20
Reply to  Avri

בקרוב,
אולי כבר בעונה הקרובה.
אבל עדיין לא.
.
לברון עדיין יודע לנצל הזדמנויות ולקרוא משחק ברמה הגבוהה ביותר,
וזה מתורגם היטב ברמת השורה התחתונה (30 נק', 60% אפקטיבי).
תוסיף לזה את היכולת של לברון לנהל משחק,
ותבין את הסיבה שנכנסתי אותו לחמישייה.
.
כאמור,
טייטום עוד רגע עובר אותו.
סקורר בחסד,
וכיום שחקן הגנה טוב בהרבה.

גיא רוזן
06/09/2022 20:15:59

* טייטום במקום בוקר בהרכב שלי בהחלט מחזק את הקבוצה בזכות ההגנה ואורך מטורף בעמדות 2, 3, 4

גיא רוזן
06/09/2022 7:20:23

קאוויי?
אאמין אחרי שראה אותו שוב משחק.
בשיאו, הוא בהחלט חלק מהחמישייה.
אבל, וזה אבל גדול ומשמעותי –
הוא עבר רצף פציעות קשה,
הוא סובל מדלקת כרונית בגיד הארבע ראשי של 2 הרגליים.
הלוואי ושוב נראה את הגרסה שלו ששווה אליפות.
אני,
סקפטי.

גיא רוזן
06/09/2022 7:21:45

אנטוני דייויס?
בשנה שעברה הוא היה בכושר מזעזע.
לא פגע מבחוץ בכלל,
לא שיחק מספיק פנימה (וזה לפני פציעה…)
.
חובת ההוכחה עליו.

מחטיא מחונן
מחטיא מחונן
06/09/2022 7:32:07

מעורב מעולה ומשעשע מאוד.
הייתי רוצה לראות סדרה כזו פעם בחיים ואני מסכים בנוגע למוטיבציית היתר מצד האמריקאים אבל חושש שזה לא יספיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החמישייה הכי חזקה שארהב יכולה להעמיד למאצאפ הזה זה סטף טייטום דוראנט מובלי ודיוויס. ככה יש גם גובה יש גם מישהו שיעשה רק עבודה והגנה שחורה. ובקליעה יתרכזו סטף ודוראנט. זאת החמישייה שהייתי לוקח להתמודד מול האירופאים.
קאווי כבר נראה גמור אני עם גיא פה לדעתי שיאו כבר מאחוריו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

והכי חשוב מחתים את דריי ומיירס לאונרד על חוזה עידוד עם המגבות והכל שיתנו שאגות ריקודי דוב שרירים מגבות טפיחות בטוסיק באמפים עם החזה לעידוד המוראל

דה שוט
06/09/2022 10:05:20

נכון, בהינתן שקאוואי לא באמת בריא.
מצחיק ששמים את לברון – הוא בן 700 – בחוקי כדורסל אמיתיים (נגד אובראדוביץ) הוא לא יכול לשמור על אף אחד באירופאים, ויתקשה מאוד לקלוע בלי לתקוע את כל ההתקפה. ב-WWE ששם אסור לשמור עליו וגם לא יותר מדי להתקיף נגדו – אז אפשר להעלות אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יהרגו שם את השקץ ויבודדו עליו כל שנייה את יוקיץ יאניס אמביד חחח דאנק כל התקפה. מי יתן לו שם לגלגל כדור חחח בחמישייה כזאת בהגנה יאניס הופך לשומר חוץ ולוחץ 🤣🤣
אמביד ויוקיץ בצבע
חוץ מזה שהוא יחרב לאמריקאים לגמרי עם המשחק האיטי שלו.
מול האירופאים צריך להעמיד אתלטים צעירים ורעבים גם שיתישו את לוקה וכו עם לחץ כל מיני אדוארדס וכאלה רגע לפני שהם מתנוונים עם חוזה המקס בדרך לקליר פאת 😎

דה שוט
06/09/2022 10:11:38

כל מילה. שיעשו סדרה כזאת אמיתית יהיה אש – המארחת משחקת לפי החוקים של "היבשת", אובראדוביץ מול wwe האמריקאים ינצחו את המשחקים בבית (wwe) ויפסידו בחוץ (עם שיפוט אמיתי, שריקות לצעדים, בלי שריקות דרג).
במצב כזה ייגמר 3:4 לאמריקאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אם ישלחו את פוסטר ובראדרס הלך על האירופאים הם יהיו באופריישן פלגרנט פאול😂 זה 2 סופרסטארים.
ראית אגב את הסרט על דונהי? בסוף הסרט פוסטר מככב שם היה הבסטי של דונהי 😎
אני מחכה לספר של הארדן אחרי הפרישה שיקרא ריגד.
הוא עכשיו חלק מהwwe אז הוא לא יכול לדבר אבל שפורשים המקלדת מתחממת. מקווה שהארדן מהדברנים

דה שוט
06/09/2022 10:29:25

חחחח ב-2018 הליגה מכרה את הארדן בנזיד עדשים המאמי הלאומי ניסה לעשות לו זאזה איזה 20 פעם אבל הוא וד'אנטוני לא בכיינים ולכן לעולם לא ידברו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת.
עזוב אני שוקל לתבוע את הסרט החוקר fbi קרא שם לnba בשם wwe זה הפרת זכויות יוצרים.
היה שם יותר מלייקרס 02😂😂

דה שוט
06/09/2022 11:42:43

תתבע, צודק wwe זה שלך, היום כבר כולם מבינים חחחח

דוקטור רזי הופמן
06/09/2022 12:16:30

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני שומר על ה WWA, זה שלי!!!!! שליייייייייייייייייייייייייייייי
🙂

אשך טמיר המקורי
06/09/2022 14:20:57

אני מעדיף את הביטוי העברי, "כדורסל צורני"

Yinon Yavor
06/09/2022 7:58:25

בחמישייה אירופה לוקחת. בטח עם אמביד שעכשיו צרפתי.
בספסל אני באמת הולך עם האמריקאים.
חשוב מאוד להבין אם זה חוקי פיבא או nba. לא כל כך בגלל החוקים אלא יותר בגלל זמן המשחק: ב 40 דקות הנפח שיקבל הספסל נמוך מאוד, בניגוד ל 48 דקות שם יהיה משמעותי יותר.

Avri
Avri
06/09/2022 11:23:02
Reply to  Yinon Yavor

אגב, יש לך מושג איך אמביד נהיה צרפתי? צרפת הרי זה לא ישראל ששמעון מזרחי מוצא סבתות יהודיות על ימין ועל שמאל. מעניין מה הסידור שם.

A Ljos: Resurrection
06/09/2022 11:42:58
Reply to  Avri

קולוניאליזם.
אבל אמביד ספציפית קיבל את האזרחות כי nationality may be granted to ‘a foreigner […] whose naturalization is of exceptional interest.’”

Avri
Avri
06/09/2022 12:35:26

לשמעון מזרחי יש עוד מה ללמוד, מסתבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

קולוניה צרפתית לשעבר 🙂

Dipsy
Dipsy
06/09/2022 8:11:15

יוקיץ' אובריידט ברמה היסטורית, גובר ובוגדאנוביץ חצי כוח.
אז יאניס ולוקה נגד החמישיה שציינת? זה לא כוחות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/09/2022 8:18:39

מעורב מעולה, תודה רבה

Jonathan
06/09/2022 8:18:39

האירופאים כנבחרת מאוחדת מנצחים בקלות. אולי בדרים טים המקורית הפערים היו מספיק משמעותיים לנצחון של ארה"ב נגד העולם אבל לא בטוח שזה היה ככה עם הנבחרות הבאות.
.
תודה על המעורב.

Tom Sela
Tom Sela
06/09/2022 9:07:11

בחמישייה של האירופאים אני בכלל מעלה את מיצ'יץ'.
האמריקאים בכלל לא מכירים אותו והוא הגארד האירופאי הכי טוב אחרי לוקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Tom Sela

מיציץ לא ברמה הזאת עם כל הכבוד

Avri
Avri
06/09/2022 11:15:19
Reply to  Tom Sela

ואל תשכח את ים מדר!

דה שוט
06/09/2022 11:43:42
Reply to  Avri

הוא אפילו לא עולה בחמישיה של הנבחרת שלנו, גודס מייבש אותו

Avri
Avri
06/09/2022 12:36:27
Reply to  דה שוט

לא ידעתי, מוזר. למה? עדיף מקל/בלאט? לוקח יותר מידי זריקות לאבדיה? עוד לא ראיתי אף משחק מהיורו הנוכחי, שווה את המאמץ?

דה שוט
06/09/2022 15:41:03
Reply to  Avri

את דני תמיד כיף לראות. נבחרת גם תמיד כיף. אפילו את שוברי-המיטות ראינו חחחחח אוי אוי

אור
אור
06/09/2022 15:53:13
Reply to  דה שוט

חחח, מתי עוד הייתה לנו נבחרת כדור שסיימה מקום חמישי באולימפיאדה (גם אם הוקרבו כמה מיטות בדרך)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

על מה אתם מדברים?

דה שוט
06/09/2022 16:25:39
Reply to  דה שוט

נבחרת הבייסבול של ישראל לאולימפיאדה היו להם שני אוהדים אחד מהם זה אור חחחחח היו להם גם ערכים…
😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חח בייסבול זה לא ספורט זה שמנים עם כרס ששותים בירה ומניפים מחבט יכולים להיות ניצבים בסרטי צאק נוריס בבר

אור
אור
06/09/2022 18:14:19
Reply to  דה שוט

חחח והאוהד השני זה דה שוט

אור
אור
06/09/2022 13:23:00
Reply to  Avri

הרגת אברי

דה שוט
06/09/2022 9:56:04

אם אובראדוביץ' יאמן את האירופאים זה ייגמר 1:4 לאירופאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אמת. לא רק זליקו גם איטודיס טוב ויש עוד כמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בחוקים אירופאים זה סוויפ

thetroll
thetroll
06/09/2022 11:12:22

האמריקאים לוקחים בלי להניד עפעף גם בחמישיה הזאת. הספסל אין בכלל מה לדבר.
אין אף קבוצה בעולם שיכולה לנצח את דוראנט וסטף כשהם באותו הרכב. נקודה. חדל קשקשת ברשת.

דה שוט
06/09/2022 11:43:14
Reply to  thetroll

חחחח זה גם נכון
+1

גיא רוזן
06/09/2022 12:30:54
Reply to  thetroll

משעשע.
סטף ודוראנט ביחד כמעט והפסידו ליוסטון של הארדן ופול.
רק להזכיר,
גם בלי פול יוסטון הובילו במחצית במשחק 7.
היה צריך יום נטול הגיון מטווח ה-3 מצדם של הרוקטס בשביל גולדן לצלוח את הסדרה.

Avri
Avri
06/09/2022 12:37:04

בום.

thetroll
thetroll
06/09/2022 13:28:07
Reply to  Avri

כלום

Avri
Avri
06/09/2022 13:30:11
Reply to  thetroll

בא לי שום.

thetroll
thetroll
06/09/2022 13:34:17
Reply to  Avri

אתה אוכל אותו סטרייט או מבסל לפני כן? תחושה שלי סטרייט. עם עמבה? לשים גם קצת חריף ליד זה? פלפל צ'ומה?

Avri
Avri
06/09/2022 13:55:02
Reply to  Avri

וואי פתחת פה נושא לפוסט שלם ואני בטוח שגיא עוד שניה קופץ גם הוא עם תובנות ומתכון. לדעתי אפשר הכל, תלוי איך אוכלים אותו. לגמרי אפשר חי, לדוגמא קצוץ בסלט, או מגורד על טוסט עם עגבניה ושמן זית. אפשר כמובן גם מבושל – מי שטעם מרק שום בחייו יעיד, יצירה אלוהית. אבל הפייבוריט שלי – קח שום שלם, תחתוך סנטימטר מלמעלה ככה שחלק מהשיניים יהיו חשופות אבל השאר עדיין בקליפה. עטוף בנייר כסף, עם שמן זית, קצת מלח ורוזמרין. שים על הברביקיו לפני שהבשר עולה, ותוריד רק אחרי 40-50 דקות. מה שיוצא משם זה לא פחות מאלוהי, מוחצים עם האצבעות ומורחים את העיסה על הפיתה עם הבשר, נסה, תודה לי אחר כך.

גיא רוזן
06/09/2022 14:46:32
Reply to  Avri

אם Avri לא רומני,
אז הוא זכאי לאות מסדר הכבוד על שם הרוזן מולדובה…

Avri
Avri
06/09/2022 15:06:45
Reply to  Avri

הסמקתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפסידו לפול והארדן אבל סקוט פוסטר היה יותר מידי התעלה שם בגיים 7

thetroll
thetroll
06/09/2022 13:32:53

כמעט והפסידו. כמעט ו..
עם שלושה שחקנים טובים לצידם (אפשר גם שני שחקנים טובים + ET – זה שביל לאבר/שמעון/טזמ/WHAT EVER)
אין בעולם אף הרכב של אף קבוצה …אני חוזר… אף קבוצה כולל יאניס נגריס / דונקיץ / הארדן / פול / גובר (הכוכב החדש בשמי המערב) / יוקיץ ושמוקיץ שיכולה לנצח אותם.
נ ק ו ד ה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אתה בעצמך לא מאמין בזה. אתה יודע שהם ינוגבו קשה אפילו סוויפ

thetroll
thetroll
06/09/2022 13:38:18

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

thetroll
thetroll
06/09/2022 13:39:59

שמעון אף קבוצה.
מזכיר לך שזו הקבוצה שניצחה 16:1 בפליאוף.
לדעתי אם תביא את מייקל ותחבר ללברון וליאניס עדין יהיה קשה להם מול המפלצת מהמפרץ. אולי … רק אז… אולי ינצחו.
זו הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה ומי שלא מבין… לא מבין.

thetroll
thetroll
06/09/2022 13:41:00
Reply to  thetroll

ואין שחקן יותר טוב ממייקל.לא היה ולא יהיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חח די בחייאת הם לא התמודדו מול יאניס אמביד יוקיץ ולוקה יחד חביבי, הם ינוגבו ללא רחם. האמריקאים יתביישו

thetroll
thetroll
06/09/2022 18:24:14
Reply to  thetroll

שמעון … הם התמודדו מול לוקה ומול יאניס ומול מי שאתה רוצה? תזכיר לי מי ניצח את דונקיץ ואת יוקיץ? זה לא היה סטף? עכשיו תוסיף לא את דוראנט ובצד השני תוסיף טת מי שאתה רוצה . גאמל מארי מידלטון.. מי ינצח?? בחיאת. נו בחיאת דוראנט פרק את הקבוצה הזאת כי כל הליגה התחילה להתבכיין שאין פה תחרות. שהם יזכו מעתה ועד עולם. ביחאת.

גיא רוזן
06/09/2022 14:51:06
Reply to  thetroll

כאמור, משעשע…
.
אתה משווה בין הארדן ופול לבין לוקה, יאניס ויוקיץ'.
.
כיום לוקה ויאניס תופסים 2 מ-3 המקומות בטופס 3 בליגה,
יוקיץ' מתחרה משמעותי על המקום השלישי בטופ הנ"ל.

etayle
etayle
06/09/2022 15:40:25

לוקה לפני יוקיץ'? מעניין.
יאניס לוקה או יוקיץ'? לדעתי זה צמוד ועניין של טעם.

חגי "התותח" ניסני
06/09/2022 16:37:38

למה אתה מדליק גיא? עשיתי לך משהו רע?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
06/09/2022 17:51:58

טריי זה רק יירט הפוך…

thetroll
thetroll
06/09/2022 18:26:23

לוקה יאניס דונקיץ ומי שאתה רוצה .
דוראנט וסטף עם הרכב סביר לא יותר מנצחים אותם. בלי להשאיר להם סיכוי. עושים מהם אבק. חבל שזה דיון תאורטי. הייתי מת לראות את זה במציאות.

גיא רוזן
06/09/2022 20:07:09
Reply to  thetroll

ראיתי את סטף ודוראנט,
עם הרכב יותר מסביר –
קליי תומפסון כשוטינג גארד זו לא תוספת שאפשר להמעיט בערכה,
והם כמעט והפסידו ליוסטון של הארדן ופול.
עכשיו,
נכון. זה דיון תיאורטי.
אבל לוקה, יאניס ויוקיץ' הם 3 השחקנים המובילים בליגה בכל מדד שאפשר להעלות על הדעת (עם אמביד צמוד, צמוד).
זה הרבה יותר ממה שליוסטון היה.

thetroll
thetroll
06/09/2022 22:26:14
Reply to  thetroll

גיא הכי בקטנה שיש אם אתה חובב סטטיסטוקות ועדין על ה"כמעט" ההוא של הארדן ופול אז אומר לך שאם הם היו מנצחים זו היתה החריגה הסטטיסטית הרבה יותר מה 0 מ 27. . בכל מקרה הייתי מת לראות משחק כזה.אני בטוח ללא כל ספק שהלוחמים עם דוראנט בשיאם לוקחים כל קבוצה בהיסטוריה. למשל אם ישראל תנצח היום את סרביה (מה שיקרה) זו חריגה סטטיסטית. טוב חפרתי. חייבים משחק להרגעת הרוחות.

דוקטור רזי הופמן
06/09/2022 17:25:27
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחד הטובים שלך, וואחד שמוקיץ חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thetroll
thetroll
06/09/2022 21:36:49

חחחח דוק אתה הקינג

דה שוט
06/09/2022 15:36:10

חחחחח גם אתה צודק אבל הם השתפרו מאז. בעיקר סטף

דוקטור רזי הופמן
06/09/2022 12:41:30
Reply to  thetroll

ואני בא לי הקשקש.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

העבדים האלה הם בעצמם כבר בעלי אחוזות חח, הם פשוט פחות טובים בכדורסל מול הקבוצה שמנגד. אמביד ויאניס הרבה יותר נחושים שם. ולבנים בכלל ירצו להוכיח שהם מתעלים על הבראדרס מההוד אז הלבנים ינגבו אותם ויראו להם שזה הפך לענף לבן 🙂

Avri
Avri
06/09/2022 15:05:26

מנחם, בפרפרזה על המשפט ההוא של פיני גרשון, יש גם הרבה גוונים של לבן. אתה עושה טעות כשאתה משווה ונילים אמריקאים עם לבנים ממזרח אירופה. אלו ממזרח אירופה גדלו במקומות שהם לא הרבה יותר טובים (אם בכלל) מהשכונות הקשות של ערי ארה'ב.

etayle
etayle
06/09/2022 15:42:16
Reply to  Avri

מה יכול להיות שהלבנים שגרו במדינה מפורקת עם מלחמות על רקע אתני ותוך כדי אידיאולוגיה קומוניסטית רצחנית חיו חיים יותר מאתגרים משחורים בארה"ב שהעבדות בוטלה לפני שהסבים שלהם נולדו, וההפרדה הגזעית בחיי סבם? לא מאמין.

Avri
Avri
06/09/2022 15:50:59
Reply to  etayle

התכוונת לבנים פ ר י ב י ל ג י ם שגרו במדינה מפורקת עם מלחמות על רקע אתני ותוך כדי אידיאולוגיה קומוניסטית רצחנית. בכל זאת, צריך לדייק.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/09/2022 16:30:40
Reply to  Avri

אברי איזה לבנים פריבילגים?

Avri
Avri
06/09/2022 16:42:59
Reply to  Avri

ברוך, השתלת חוש הומור, דחוף.
למרות שתכלס, אם לא הבנת את הבדיחות שלי רוב הסיכויים שזה עלי.

The Pro
The Pro
06/09/2022 15:34:42

מנחם זה לא כוחות.
הרמה הכללית באירופה ירדה בגלל שכל הכישרון יוצא החוצה לנבא.
אף פעם לא היה MVP יורופאני או שחקן כמו יאניס אבל עדיין ברמת הנבחרות היה את ספרד של גאסול,ארגנטינה של ג'ינובלי,
יוון של פאפלוקאס וצרפת של טוני פרקר שלוקחות בקלות את סרביה,סלובניה או יוון הנוכחיות.

נבחרת יוון מאזרחת את טיילר דורסי לסגל שלה.
נבחרת גרמניה את שרודר.
גם נבחרת ספרד מאזרחת את הרכז האמריקאי של מכבי תל אביב.

etayle
etayle
06/09/2022 15:52:53
Reply to  The Pro

רק נדייק,
דורסי אמו מיוון, אכן גדל בארה"ב.
שרודר הוא בן לאבא גרמני ואמא מגבון ונולד וגדל בגרמניה,
זה של מכבי לא מכיר,
הטענות כאילו מאזרחים שחקנים סתם (במיוחד במקרה של שרודר) מקוממת והזויה,

עידו גילרי
06/09/2022 15:53:57
Reply to  etayle

שנתחיל לספור?

אור
אור
06/09/2022 15:57:10
Reply to  etayle

יש כאלה שמאזרחים סתם ויש כאלה שלא

עידו גילרי
06/09/2022 16:01:22
Reply to  אור

בדיוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

למה לא אזרחנו את אמביד פה? אמרה היה מגייר אותו כהלכה

דה שוט
06/09/2022 16:28:45

גודס היה מושיב אותו ומקל ובלאט היו מובילים את ההתקפות לכיוון של ג׳ייק כהן

אור
אור
06/09/2022 16:36:02
Reply to  דה שוט

חחח
מה יש לאמביד לחפש פה

עמיחי קטן
06/09/2022 20:38:31
Reply to  דה שוט

לשיר הבה נגילה

etayle
etayle
06/09/2022 16:34:31
Reply to  אור

צודק, לי יצא הקצף על הטענה/רמיזה ששרודר מתאזרח.
היה לפני כמה זמן ראיון עם "המיוחד" שהוא טען ששחקנים שחורים מתביישים בשורשים האפריקאים שלהם ויש לשקול לאסור עליהם לשחק או דברים מזעזעים אחרים.

למשל בכדורגל זה הרבה בני מהגרים/מהגרים זה אומר שהוא מתבייש? זה אומר שיביאו אותם, יאניס למשל גדל ביוון, יש עוד הרבה דוגמאות, צבע עור לאו דווקא מעיד על שיוך כלשהו.

*בכדורסל לפי זכרוני מותר מתאזרח אחד, מוזמנים להביא מתאזרח כזה משמעותי באליפות ושהוא אמריקאי.

לארקין, ווילבקין(שניהם תורכיה), את דורסי אני לא מחשיב(מחזיק בשתי אזרחויות) מי עוד?

עידו גילרי
06/09/2022 16:37:25
Reply to  etayle

במי תרצה להתחיל ? בלורנזו בראון שאשכרה וויתר על האזרחות האמריקאית שלו בשביל להיות ספרדי?

עידו גילרי
06/09/2022 16:39:08

או בזכרונות מבית סבא בקרואטיה של ג'לין סמית'.
להמשיך?

עידו גילרי
06/09/2022 16:37:49
Reply to  etayle

או בשורשים הסלובנים העמוקים של מייק טובי?

Avri
Avri
06/09/2022 16:53:29

חסרים מקרים מישראל שאתה מרחיק עד לאירופה?
והפספוס הכי גדול בעת המודרנית – לסו בירד יש פאקינג אזרחות ישראלית…

עידו גילרי
06/09/2022 16:59:24

הוא דיבר על האליפות הזו…
ברור שלא חסרים מקרים.

Avri
Avri
06/09/2022 17:20:46

אני עייף היום, תסלח לי.

עידו גילרי
06/09/2022 17:21:12

היי תראה – יניב

John
06/09/2022 16:21:28

הנבחרת האירופאית צפופה וכבדה. נניח שאת אמביד ה"צרפתי" אנו מסירים, אז הייתי נפטר מגובר עבור גארד או ווינג. נניח: מיצ'יץ, דונציץ', ווגנר, יאניס, יוקיץ'
על הספסל: גובר, בוגדנוביץ', סימונה פונטקיו, לאורי מרקנן, שרודר, שנגון, יונאס.

בנבחרת האמריקאית אני עולה עם: סטף, טייטום, KD, לברון ו-AD עם ספסל של קוואי, ג'ורג', ג'ה, פול, באטלר, קליי וטאונס.

Avri
Avri
06/09/2022 16:51:12
Reply to  John

טוב, הספיק לי. רמזתי למעלה, אף אחד לא הרים את זה. יש גם אחד, אוג'י אנונובי, בריטי טוב ששותה תה כל יום בארבע (טוב, לא ממש שותה תה אסלי אבל לפחות נולד בלונדון ומחזיק באזרחות בריטית). ישר לחמישייה של אירופה, שיהיה גם מי שיעשה שם הגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

למה כבדה? יאניס הופך.לפרימיטר דיפנדר בהרכב הזה. אמסיד סותם את הצבע וגם יכול לרוץ בחוץ. יוקיץ יכול לישון בצבע.
גובר זה סתם מנחם רצה להחליש את האירופאים חחח לגובר אין מקום בשום נבחרת כזאת

ברוך רובין
ברוך רובין
06/09/2022 17:18:21

נראה לך יאניס יוקיץ ואמביד יכולים להיות יחד על הפארקט בטח עם דונציץ שגם משחק לתוך הצבע? לגבי הגנה יאניס לא מגן פרימטר, הוא מצויין בעזרה הגנתית, אבל הוא לא לוקח את השחקן הטוב ביותר של היריבה הגנתית, אמביד לא מסוגל לרדוף ולסגור גארדים ועם יוקיץ פשוט יתקפו את הסרבי בחילוף ו3 קלות על הראש. למרות שהכישרון נמצא יותר אצל האירופאיים (מחזיקים בשחקנים הטובים בעולם זוני נבחרת לא מאוזנת.).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל תדאג יאניס עם שחקנים כטלה לצידו יאניס יקח את השחקן הכי טוב. לוקה יוע לקלוע שלשות שיהיה לבד 😉

NBA בדם
06/09/2022 17:50:27

לנבחרת שאר העולם יש את ה3 הכי טובים בעולם+ אמביד שהוא טופ 10, (ירד קצת רק בגלל שהוא פציע וקשה לסמוך עליו לאורך זמן).
האמריקאים עוד מעט מסיימים את תור הזהב של לברון,קרי,דוראנט והארדן(שחוץ מהזקן הם עדיין טופ 10 בליגה).
בגזרת העומק ושחקני הטופ 20, יש יתרון ברור לאמריקאים שישלחו לשם את הרוב, אם לא את כל השחקנים, ולכן האמריקאים ינצחו ללא עוררין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

מי אלה מחליפי הטןפ 20? אלה שקיבלו בראש באליםות האחרונה בלי דוראנט? חח או אלו שקיבלו בראש באליפות שלפני זה בלי דוראנט?😁

NBA בדם
07/09/2022 0:32:25

קודם כל אם זכרוני אינני מטעה אותי האמריקאים עלו גם עם שחקני טופ 30 ולא רק 20.
אבל נגיד שהפסידו (ועוד במשחק בודד). אתה יכול להשוות את מיטשל,בוקר,יאנג,אדוארדס,מידלטון,הולידיי,באטלר,טייטום,דיוויס שהם שחקני טופ 25 לעומת מי?
אין עומק לשחקני הנבחרות השונות גם יחד ליצור ספסל של כוכבים, המקסימום זה שחקנים כמו סאבוניס ובוגדנוביץ, שהם נחמדים אבל לא באותה רמה, למרות ההפסד בלי דוראנט.

אור
אור
06/09/2022 17:59:37

We're on to Lisbon
.
אני מהמר על הפסד 3-0 או 3-1

אור
אור
06/09/2022 17:59:51
Reply to  אור

היה אמור להיות בדיומא

רן הנרגן
רן הנרגן
06/09/2022 20:08:26

חברים, אין פה טיפה כבוד לדרימונד. מנחם כלל אותו בשנים עשר אבל אם מישהו מפקפק ש גרין במקום דיוויס בהרכב של מנחם מטיס אותם לשמיים. באליפות העולם שנה שעברה ככך שהמשחקים התקדמו גרין קיבל יותר ויותר זמן על המגרש. גרין, בניגוד לדיוויס, ינהל הגנה ואין לו בעיה לצעוק על לברון או דוראנט אם הם לא יתאמצו בהגנה. חמישיה ה לא רק כשרון על הניר זה בעיקר מה שעשים איתו ואיפה גרין ואיפה דיוויס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח בדיחה טובה

אשך טמיר המקורי
06/09/2022 20:09:01

לגבי עניין המתאזרחים, בנבחרת חסר לי ליף.
גם שחקן מצוין, גם בעמדה שיכל מאוד לעזור לנו, וגם "לגיטימי" מבחינת האזרחות.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/09/2022 20:19:52

אני לא עוקב אחרי הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות אבל הרמה של שלושת הרכזים בלאט, מקל ומדר מאכזבת. בעבר זו היתה עמדה חזקה של הנבחרת ועכשו לא. קבלת ההחלטות של מקל מזעזעת וגם הקליעה שלו .

NBA בדם
06/09/2022 21:24:23

יש למקל מכניקת זריקה שבורה יותר מבן סימונס.
מסכים שהם לא נותנים תפוקה מספיק טובה, והייתי נותן למדר את המפתחות, כי הוא שחקן שלם יותר מהם וצריך לתת לו את המפתחות.
מעבר לכך צריך להוציא את כהן מהרוטציה ולתת לסורקין לשחק מתי שהוא מועיל, ומתי שלא, לשחק עם חמישיית פוורוודים ורכז.

אור
אור
06/09/2022 20:52:46

ליף יכול להשתתף בנבחרת כישראלי "רגיל" ולא מתאזרח

Avri
Avri
06/09/2022 22:05:53
Reply to  אור

נכון. מישהו יודע למה הוא לא שם, המשתמט?

אור
אור
06/09/2022 22:10:30
Reply to  Avri

רק מצאתי כתבה מלפני חודשיים שהוא אמור להשתתף. לדעתי זה קשור לזה שהוא מככב שם בסין וזו אמצע העונה שם

עמיחי קטן
06/09/2022 20:43:44

תודה מנחם. אני הולך עם אירופה במשחק בודד, אבל הספסל האמריקאי מאזן את זה בהיבט של סדרה.

עידן
עידן
06/09/2022 22:58:47

לפתוח חם מהתנור:
מונטרז הארל חתם בפילדלפיה

עמיחי קטן
06/09/2022 22:59:58
Reply to  עידן

יש זמן בגלל שמחצית עכשיו בליסבון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

אם הוא קצת בכושר משחק סוף סוף יש לנו סנטר מחליף