מעורב הופס ליום ראשון: "דוראנט, שאט אפ אנד דריבל!" / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: "דוראנט, שאט אפ אנד דריבל!" / מנחם לס

1.הטרייד בין קליבלנד ויוטה. מה הוא נותן ליוטה?

אחרי שגל הסאגה של דוראנט הסתיים כלא היה, דונובן מיצ'ל נשאר הסופרסטאר היחיד שחיפש בית חדש. משך זמן מה היה כמעט סגור שהוא עובר לניקס. הידיעה שמיצ'ל החליף בית לקליבלנד השאירה את כולם פעורי פה. אני עובר כל יום על רוב האתרים המובילים, והמעבר לקליבלנד לא הוזכר בשום מקום אפילו בהרהור. היה סגור שדונובן מיצ'ל עובר לניו יורק. אביו הוא עוזר מאמן בניו יורק מטס ואמו היא אדמיניסטרטית בתפקיד בכיר בבתי הספר של יונקרס, צפונית לברונקס היכן שהוריו מתגוררים.

שמס צ'רניה מהאתלטיק היה הראשון לדווח על הטרייד שעומד לקרות: דונובן לקאבס והקאבס מעבירה שלושה שחקנים 'טובים' (הוא הזכיר שקולין סקסטון הוא אחד מהשלושה), 3 בחירות דראפט סיבוב ראשון לא מוגנות, ושתי two first-round pick swaps. יוטה? מלבד 2-3 מבוגרים היא עשתה FACE LIFT מחלט. מאמנה החדש וויל הרדי ייאלץ להשתמש בלוח שמות עד שילמד את שמות (הוא היה זקוק לכך בכל מקרה…). ליוטה ישנם עכשיו 19 שחקנים ברוסטר. אני לא בטוח מי הם ה-15 שהם כבר בעלי חוזים. הקבוצה מלאה בצעירים בעלי פוטנציאל גבוה אבל פוטנציאל לא קלע אף סל אף פעם.

לי נראה שיוטה תעלה עם מייק קונלי הוותיק ולידו השוטינג גארד יהיה קולין סקסטון שהגיע מהקאבס. בוגן בוגדנוביץ' – אחרי עונה מצויינת בה הוא קלע 18.4 נק' – יפתח כסמול פורוורד. הפאור פורוורד יהיה לאורי מרקנן, אף הוא מהקאבס, ובסנטר יעלה כנראה אודוקה אזובויק מניגריה. אבל הוא סיים את העונה שעברה עם 4.7 בלבד בחיצים ובונבונים – כמובן בגלל רודי גובר. בעורפו ינשום הרוקי וולקר קסלר, ה-2.14 מ' עם משחק טוב מאז בהגנה במיוחד תחת הסל. צריך לבדוק אם הוא בן שבטנו.

והיה והג'אז תחליט לשחק סמול בול, כנראה שמאליק ביסלי שהגיע מהוולבס יעלה במקום הניגרי, בעוד שג'ורדן קלרקסון יעלה כשחקן הששי באם ישחקו 'ביג' או 'סמול'. כשישחקו סמול ישנו צצב שג'רד וונדרבילט – אף הוא מהוולבס – יעלה במקום מאליק ביזלי כי הוא 2.06 מ' בעוד שביזלי הוא רק 1.93 מ'. גם סטנלי ג'ונסון שהגיע מטורונטו הוא אפשרות. לג'אז ישנם כל כך הרבה צעירים חדשים שקשה לנבא מי ייצא מתקופת אימוני הקבוצה עם ראשו מעל המים, כתוצאה משני הטריידים הבומבסטיים עם הוולבס ושלשום נגד הקאבס.

2. מה התוספת של מיצ'ל עושה לקליבלנד?

קליבלנד היוותה הפתתעה מרעישה העונה. גרעין הקבוצה היו אבן מובלי, ג'רט אלן, לורי מרקנן, דריוס גרלנד, אייזק אוקורו, וקולין סקסטון. הם שיחקו בעיקר BIG אבל לא תמיד. לקליבלנד היה את ה-LUXURY לשחק BIG או סמול. מה שחיסל את הקאבס היו פציעות, בעיקר לריקי רוביו וסקסטון. אבל גם אלן, גרלנד, ומובלי החסירו משחקים על ימין ועל שמאל. הקבוצה שהייתה בטופ 5-6 – פצועה ומחוסלת מנטלית לא הצליחה לנצח משחק אחד אפילו בפליי-אין טורנמנט. הפציעות הורידו אותה על ברכיה.

תראו מה יש לקאבס אחרי הטריידים:

PG: Darius Garland, Ricky Rubio, Raul Neto 

SG: Donovan Mitchell, Caris LeVert, RJ Nembhard Jr., Luke Travers

SF: Isaac Okoro, Cedi Osman, Dean Wade, Dylan Windler 

PF: Evan Mobley, Kevin Love, Lamar Stevens, Isaiah Mobley 

C: Jarrett Allen, Robin Lopez

עתה היא מוכנה למערכה מס' 2. קולין סקסטון ודריוס גרלנד היו טובים אבל הם אינם דונובן מיצ'ל. אין טעם להתחיל לכתוב על כל מעלותיו מלבד אחת: דונובן הוא מנהיג. הוא שתלטן מהסוג של מייקל ג'ורדן. אולי לא ברמה האובססיבית של מייקל אבל הוא יהיה המנהיג מהרגע הראשון, ובקליבלנד לא יהיה רודי גובר שבכוח לא מקבל את מרותו של דונובן, וגורם ללחץ ומתח בחדר ההלבשה.

אז לקאבס ישנו עכשיו סופרסטאר שלא היה להם מאד לברון ג'יימס. זה משנה את כל ה-MIXTURE של המרק. דונובן הוא לא סתם מלח או פלפל שאתה מוסיף למרק. הוא העגבנייה(ןת) שאתה מוסיף למרק להופכה ממרק ירקות למרק עגבניות.

הקאבס נתנה הרבה עבור מיצ'ל, אבל גרעין הקבוצה – THE MAIN CORE – לא השתנה. סקסטון הוא גארד צעיר טוב. הוא קלעי טוב ופליימייקר לא רע. הוא גם קולע טוב יותר משאתה חושב (38.5% ב-815 שלשות בעונה שעברה), אבל דונובן מיצ'ל עולה עליו בכמעט הכל. מיצ'ל משנה את כל סוג העור הקבוצה בעוד שסקסטון הוסיף אולי קצת צבע לצבע הקיים של העור.

אז גרלנד יהיה ה-PG הפותח (ונראה מה יהיה כשריק רוביו יחזור). איתו ישחק דונובן מיצ'ל, וכשהוא זקוק למנוחה נכנס כריס לברט – אחרי עונה מצויינת.

בסמול פורוורד יפתח אוקורו (או אבן מובלי – או קווין לאב משחק 4).. ב-4 הבחירה היא כה מורחבת! מרקנן היה NICE FORWARD והיה מסוגל לשחק נגד סגל 'גבוה', אבל הוא לא איזה כוכב מפינלנד שהקאבס לא יכולים להחליף בקלות. למשל? אבן מובלי. למשל קווין לאב. ישנם עוד כמובלי השני – אייזיה, או למאר סטיבנס.

ובסנטר צמד חמד Jarrett Allen, Robin Lopez, כשאני מנבא שאלן יהיה העונה הסנטר השלישי בטיבו אחרי אמביד ויוקוץ', כשהוא מגרד כניסה ל-"THREE-CENTER COMMITTEE".

קליבלנד שיחקה אותה בגדול. עתה האגדה על לברון ג'יימס חוזר לקאבס או לא היא לא יותר מאגדה לספר עוד 50 שנה על סיפור שהיה די מרטיט עד שדונובן מיצ'ל הגיע. עתה לברון ג'יימס הוא לא יותר מזכרון נחמד.

3. עתה זה רשמי: גלינרי קרע את ה-ACL בברך השמאלית ויחסיר את העונה

.

The Boston Celtics said Friday that Danilo Gallinari tore the anterior cruciate ligament in his left knee while playing for Italy during a FIBA World Cup qualifier against Georgia last month.

Gallinari tore the same ligament in 2013. The Celtics did not provide a timeline for the forward’s return. But such injuries typically involve a recovery process of up to a year, meaning it would be unlikely for the veteran to play this season.

The Celtics signed Gallinari to a two-year, $13 million contract in July. He averaged 11.7 points for Atlanta last season.

The 34-year-old Gallinari is averaging 15.6 points over 13 NBA seasons with the Hawks, New York, Denver, the Los Angeles Clippers and Oklahoma City.

4. הניקס יכולים להאשים רק את עצמם עם ההחתמה של דונובן מיצ'ל בקליבלנד

לפי מרק ברמן מהניו יורק פוסט הניקס היו "מופתעים ומאוכזבים" מחתימת דונובן מיצ'ל בקליבלנד. לפי ברמן הניקס חשבו שהם המועמדים האמיתיים היחידים ולכן לא נתנו ליוטה הצעה קונקרטית מלאה. רק היססו והיססו. גם ל-RJ BARRETT הם לא היו נותנים את החוזה המקסימלי כי הם חשבו להותיר אותו כשם אחרון לתוספת להצעה ליוטה, "למקרה שמישהו אחר יציע ליוטה הצעה טובה".

בעוד הניקס מזיינים את השכל של עצמם וממשיכים לאונן במקום להגיש הצעה לניקס, הקאבס הציעו ליוטה הצעה שיוטה הסכימה לקבל והניקס נשארו בידיים ריקות.

אז, או רק אז, הם הציעו את חוזה המקס לברט, כשהיה ברור שדינובן מיצ'ל אבוד עבורם:

(The Knicks opted to work out the extension when it became clear that the Cavaliers were leading the Mitchell sweepstake)

5. קיירי אירוינג SWEARS (נשבע) שהוא נולד שמאלי

כאילו שקיירי אירוינג לא הפתיע אותנו מספיק, הוא מפציץ עם הודעה נוספת: "אני נולדתי שמאלי. אני שמאלי במקור" https://twitter.com/uninterrupted/status/1565761677525598209. הוא מסביר שבבית הספר הקתולי 'לא הירשו להיות שמאלי':

(Catholic school didn’t let me stay left-handed,” said the seven-time All-Star. “Absolutely [I was born lefty]. I was getting slapped on the hand for writing with my left hand. That was old-school. This was in ’96.”

חשוב מאד:

We have become accustomed to Irving shooting the ball with his right hand throughout his NBA career. But the fact that Irving is actually ambidextrous helps explains why he is so adept at dribbling and finishing at the rim with his left as well.

Many consider the 30-year-old Irving to have the best handle in the entire league. Mind-boggling viral videos like this one show that Irving is indeed just as skilled with his left hand as he is with his right.

6. סטף קרי: "אם אי-פעם אשחק עבור קבוצה אחרת זאת תהיה שרלוט הורנטס"

מה הפלא? זאת העיר בה גדל ולמד, ואחרי תיכון שיחק במכללת 'דוידסון" הקרובה לעיר. הוריו עדיין מתגוררים בשרלוט.

7. סקוט פולארד, הסנטר לשדעבר לקווין דוראנט: SHUT UP AND DRIBBLE!

סקוט פולארד היה סנטר ב-NBA לפני 25 שנה ששיחק ב-NBA 11 שנים. הוא אף זכה בטבעת כששיחק בבוסטון סלטיקס כסנטר מחליף בשנת האליפות של 2008, השנה האחרונה שלו ב-NBA. הוא היה אורח בתכנית הרדיו של הסלטיקס appeared this week on “The Celtics Collective Podcast” , וכשנשאל על קווין דוראנט הוא אמר: "SHUT UP AND DRIBBLE".

"הבנאדם יושב על חוזה של 195 מיליון, והעבודה היא לא קטיף כותנה של 10 שעות ביום. כשאני קבלתי חוזה שעשה אותי אדם עשיר – NOTHING LIKE TODAY THOUGH – אמרתי לעצמי שרק יגידו לי היכן להיות, מה לעשות, ואיך לעשות את זה. אנחנו עובדים במקום הטוב ביותר בעולם. דוראנט שחתום על 195 מיליון מבקש לפטר את ה-GM ואת המאמן? SORRY, SHUT UP AND DRIBBLE"

–>

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
76 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
04/09/2022 6:37:26

תודה רבה דוק
==
בניגוד לחברי בLLL
את קיירי = הדוד דרו, תמיד אהבתי
חושב שהוא איש מיוחד ועצמאי במחשבתו.
(הכל ביחס להיותו חלק מהטירוף שנקרא WWE)

מחטיא מחונן
מחטיא מחונן
04/09/2022 6:52:45

אחלה מעורב. תודה רבה ושבוע טוב לכולם

אשך טמיר המקורי
04/09/2022 6:54:23

תודה רבה דוק! מעורב גדוש להפליא
קליבלנד הפכה טובה אחרי שסקסטון נפצע. הוא משחק לעצמו וצובר סטט' אישית, אבל באמת שהא שחקן שמזיק לקבוצה.
יוטה – הם לא יישארו עם הסגל הזה, רוב הותיקים יעזבו (קלרקסון, בוגדנוביץ', קונלי…). נשאר רק לראות מי תזכה במי, יכול להיות גורם מכריע באליפות.
ניקס – דיווחים שראיתי אומרים שהניקס הציעו יותר על מיצ'ל. יוטה דרשו מהם הרבה יותר כי לא אהבו את סגנון "מיצ'ל יגיע בטוח אלינו" שהניקס התנהלו בו כל הקיץ.

thetroll
thetroll
04/09/2022 21:53:06

הסיפור האמיתי הוא כזה:
הם תכננו להטריד את גובר וקיבלו עליו את כל העולם ואשתו והכונה המקורית היתה לבנות קבוצה סביב דונובן. נראה לי שאיינג' הוא לא הטיפוס הכי מטומטם בשכונה והוא מבין ששחקן כמו דונובן מגיע פעם בדור . כמו שהוא בחיים לא יטריד את טייטום מבוסטון הוא לא היה מטריד את מיטשל מיוטה וזה בדיוק מה שמנחם כתב כאן על ההצהרות שלהם אחרי הטרייד עם גובר שהם הולכים לקנות קבוצה מסביב למיטשל. אבל מה הילד מפונק נמאס לו מהמדבר והמורמונים (רמזים לזה כבר עלו פה ושם בכל מיני הזדמנויות) והוא כבר מליונר והכל.. ורצה הביתה לניו יורק.
אז דני איינג' שהיה מניאק לא קטן כשחקן ועוד יותר מניאק כבוס החליט להראות לו וליתר השחקנים בליגה מאיפה מ..ן הדג ושלח אותו לחור עוד יותר גרוע מיוטה לחור הכי מסריח בליגה לקליבלנד שהיא בדיוק המקום ההפוך מניו יורק.
אני די בטוח שהקאבס יודעים שאף שחקן לא חולם להגיע לשחק אצלם אז הטרייד הזה היה בלי ידיעת מיטשל ואני די בטוח שהוא כועס ממורמר עצבני ולך תדע איך זה יתבטא במשחק שלו.
זה הסיפור ומה יקרה עם הקאבס זה מה יקרה עם מיטשל וכמה הוא יהיה מוכן לתת מעצמו. בהתחלה התגובה המיידית שלי היתה שהקאבס קונטנדרים אבל אחרי שקצת קלטתי מה הלך שם אני כבר לא בטוח.
יוטה היתה יכולה לבנות קבוצה פצצה אחרי הטרייד על גובר כרגע לא ברור מה הולך שם.
בקיצור הקיץ הזה זה 3:0 להנהלות על השחקנים (דוראנט אירווינג ומיטשל חטפו שלושתם סטירה מצלצלת ולכל אחד מהם היא ללא ספק הגיעה).
מנחם אחלה מעורב תודה רבה.

yairhamami
yairhamami
04/09/2022 7:02:33

קשה להגיד מה יוטה קיבלה אבל, ארגנו למאמן שלהם אחלה עונה ראשונה. מלא שחקנים לגיטימיים או בעלי פוטנציאל, אין לחץ אולי, לחץ לא לנצח, מלא מקום לשינויים תוך כדי עונה.

Berch
04/09/2022 7:18:04

אחלה מעורב לפתוח את השבוע
קליבלנד לא מפסיקים להפתיע. העונה שעברה…. הטריידים….
Cleveland Rocks
🤣

MacLeod 1
MacLeod 1
04/09/2022 12:04:35
Reply to  Berch

אחת הסדרות!

shadow
shadow
04/09/2022 7:35:52

לדעתי דוראנט כמעט ולא דיבר מי שדיבר זה כל השאר.
אני לא בטוח שיש דבר כזה להיות שמאלי או ימני "מלידה", כלומר אני די בטוח שאין דבר כזה.
עיקר איבוד היכולות ביד "החלשה" היא עניין תרבותי.

PhillySpecial
04/09/2022 8:42:15
Reply to  shadow

בהחלט אין, לפחות לא על פי המחקרים הידועים לרפואה המודרנית, התפתחות צד מועדף לשימוש (יד ורגל) קורית אצל ילדים בסביבות גיל 3-4 ולא קודם.

John
04/09/2022 10:48:21
Reply to  PhillySpecial

"בהחלט"? אומנם עוד לא הגיעו לסימון גנטי של נטייה לידנות מסוימת (שמאל, ימין ומה שבינהם), אך זה לא אומר שזה נרכש בלבד. זה שתחילת התהליך קורה סביב 18 חודש ומתקבע סביב גיל 3-4 לא אומר שזה נרכש בדיוק כמו שתאמר שהליכה זה דבר נרכש בלבד מכיוון שאנו לא נולדים הולכים.
העובדה הברורה היא שישנם ילדים שמנסים בכוח לשנות להם נטייה משמאל לימין כפי שעשו בעבר וישנם מחקרים רבים על הנזק המוטרי שזה עשה להם. ברור שניתן לאמן ולשפר את היכולת להשתמש בשתי הידים והרגלים, אך הנטייה קיימת אצל רוב האוכלוסיה. אנשים אמבידקסטריאלים (בעלי יכולת שווה בידניהם), לא אומנו לכך באופן מיוחד.

shadow
shadow
04/09/2022 12:07:39
Reply to  John

הגוף הוא סימטרי והמטרה היא ששתי הידיים שלך יהיו "חזקות". יד חלשה זה בעצם מוח חלש לפחות בצד ההפוך.

John
04/09/2022 12:18:32
Reply to  shadow

זה לא רק עניין של כוח. אני יכול לאמן את שרירי יד שמאל ולהזניח את ימין וברור שיד שמאל תהיה חזקה. מדובר על יכולות מוטוריקה עדינה בעיקר אך גם לעיתים מוטוריקה גסה. אפשר לשפר בהרבה. קטועי גפיים לעיתים נאלצים "להחליף יד". אבל מבחינת הפוטנציאל לצד אחד יש יותר יכולות.

shadow
shadow
04/09/2022 12:32:49
Reply to  John

מוח כוח גמישות מוטוריקה שלד קואורדינציה שרירים גידים רצועות עצבים עור זה הכל קשור. הגוף שלך היא מערכת אחת.

shadow
shadow
04/09/2022 12:37:30
Reply to  John

גם אם תחשוב על זה אתה "חלש" בעוד הרבה מקומות בגוף שלך רק שהם לא פופולרים כמו יד ימין מול יד שמאל.
כפות הרגליים כדוגמא שאני מביא פה כבר הרבה זמן. והכוונה ב"חלש" היא לא רק לכוח.

עגל
04/09/2022 17:09:07
Reply to  shadow

הגוף אינו סימטרי, לא ימין-שמאל, לא קדימה-אחורה ולא מעלה-מטה.
גם המוח אינו סימטרי וגם הגוף "הפיזי", לב, איברים פנימיים וכ"ו, אינם.
האם וכמה זה משפיע, והם הימניות היא מולדת (כנראה שכן) או נרכשת (אולי גם) אלה כבר שאלות אחרות, ואיני יודע את התשובה.
לפעמים שבירת סימטריה קטנה מביאה לתוצאה מאוד גדולה – מקלון אלסטי העומד בדיוק בניצב לשולחן, אם נלחץ עליו מטה כנגד השולחן, לאיזה כיוון הוא "ישבר" (יעשה buckling)?

shadow
shadow
04/09/2022 19:50:03
Reply to  עגל

הגוף אינו סימטרי וואלה? תלוי על מה אתה מדבר אבל בגדול הוא סימטרי.
הוא בהחלט יכול לצאת מסימטריה בעקבות פציעה עמידה לא נכונה מום וכו
יש לך שתי ידיים שתי רגלים אצבעות אוזניים עניים. מי שאחד מהאיברים האלה אינו בסימטריה עם השני זה עקב הפרעה מסויימת בין עם מולדת ובין עם התפתחותית ובין אם סיבה אחרת. תאמין לי שאני יודע כי יש לי מום כזה.

עגל
04/09/2022 22:22:39
Reply to  עגל

אני לא מדבר על מום אלא על זה שהגוף לא סימטרי גם שהוא "מושלם".
האיברים הפנימיים לא נמצאים בצורה סימטרית ימין-שמאל.
אבל זה פחות חשוב, המוח, זה שמפעיל את הגוף, גם הוא לא סימטרי.

shadow
shadow
04/09/2022 12:17:53
Reply to  John

אומנו? אתה מאמן את עצמך זה עניין תודעתי שמושפע חזק מהתרבות וההבניה של העולם הפיזי.
העניין הוא מה אתה אוהב או יותר או מה "נוח" לך ככה שאתה נוטה להיכנס לתבניות על פי האופי שלך.
אני עושה על עצמי ניסויים כבר כמעט שנתיים. תוך שלושה חודשים ואני מאמין שאפשר מהר יותר לימדתי את עצמי לצחצח שניים ביד שמאל. לא היה פשוט בהתחלה אבל היום אני כמעט זהה לחלוטין בשתי הידיים. אני מתאמן על קליעה וכידרור ביד שמאל ויש שיפור עצום כי התודעה שלי מכוונת היום פי כמה מאשר כשהייתי ילד נער ואפילו אחרי זה.
אני עובד על ציור צורות גאומטריות וכתיבה ביד שמאל, זה אימון למוח.
הבונוס הוא שאר היכולות שמתעוררות יחד עם התעוררות המוח.

אשך טמיר המקורי
04/09/2022 12:37:07
Reply to  shadow

השאלה באיזה יד אתה משפשף והאם התאמנת גם על זה?

shadow
shadow
04/09/2022 12:42:46

כחלק מהניסוי אני לא משפשף.😉

אשך טמיר המקורי
04/09/2022 13:34:10

king of the castle

PhillySpecial
04/09/2022 13:49:06

master of my domaine

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/09/2022 13:44:43
Reply to  shadow

אין ספק שאפשר לשפר את השליטה שלך ביד החלשה בצורה משמעותית (אם אתה מעוניין, ג'אנגלינג עוזר לזה פלאים), אבל זה לא נוגד את העובדה שיש דבר כזה, יד חלשה וחזקה. לדעתי זה מאובחן אצל עוד בעלי חיים מלבד בני אדם

shadow
shadow
04/09/2022 14:43:18

ג'אגלינג זה מעולה.🙂
שים לב לא אמרתי שזה לא מאובחן או שאין תופעה כזו אמרתי שזה לא "מלידה"

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
אני פחות אופטימי בעניין מיטשל, אבל נראה מה יהיה איתו בקליבלנד.
חבל מאד על גלינארי, חשבתי שכבר דיווחו שהפציעה לא כל כך קשה, ושהוא כן יכול לשחק העונה. באסה.

etayef
etayef
04/09/2022 7:48:21

סקוט פולארד צריך להבין שביחס לדוראנט הוא נער מגבות, וההשוואה לא במקומה.

shadow
shadow
04/09/2022 8:14:13
Reply to  etayef

לא בקטע רע, המנטליות הזו של כאילו מעמדות, היא מנטליות של עבד. תחשוב על זה

etayef
etayef
04/09/2022 8:28:29
Reply to  shadow

לא קשור למעמדות

shadow
shadow
04/09/2022 8:38:11
Reply to  etayef

אז לא הבנתי, למה הכוונה ב"ביחס לדורנאט הוא נער מגבות וההשוואה לא במקומה"?

etayef
etayef
04/09/2022 9:52:46
Reply to  shadow

הוא מספר שהוא קיבל חוזה ולכן שיחק איפה שיגידו לו, אבל איזו ברירה היתה לו? הוא לא פקטור בליגה.
דוראנט זה שחקן שיכול להרים פרנצ'ייז, יכול להביא אליפויות, ומביא המון ערך כלכלי ותדמיתי לקבוצה.
יש לו המון כוח, ולכן גם את האפשרות להשפיע.
אפשר לטעון שהוא לא צריך או כן צריך להשפיע, אבל לא ע"י השוואה לשחקן שאף אחד לא שמע עליו.

Kobv
Kobv
04/09/2022 11:27:11
Reply to  etayef

בדיוק כמו שמתכנת זוטר אבל גאון שמרוויח המון ישב בישיבות דירקטוריון.

shadow
shadow
04/09/2022 11:57:24
Reply to  etayef

הסיפא שלך היא בדיוק המנטליות של עבד.
ולגבי הרישא שתדע שתמיד יש ברירה למעשה יש אינסוף כאלו

etayef
etayef
04/09/2022 17:35:47
Reply to  etayef

שדו היקר, מניסיוני הדל בחיים, אנשים שמדברים דברים סתומים בשפה גבוהה, רק הדמגוגיה מעניינת אותם, במיוחד כשאין להם תשובה טובה.

shadow
shadow
04/09/2022 19:54:47
Reply to  etayef

לא הבנתי. תהיה ברור יותר. אתה מתכוון להגיד שלא הבנת אותי?

Kobv
Kobv
04/09/2022 9:05:14
Reply to  etayef

אם פרקינס יכול לבקר את כולם אז למה לא פולארד.
כולם מקשקשים כי שמים להם מיקרופון מול הפנים.
אבל הוא צודק, ברגע שאתה חותם חוזה תעבוד.

shadow
shadow
04/09/2022 8:11:15

גלינארי הוא קורבן של עצמו ושל המערכת כמו רבים אחרים.
גלדיאטור "מודרני". העיקר שיש לו הרבה כסף ושהקצבים יעשו הרבה כסף.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/09/2022 8:23:42

באסה על גלינרי, מקווה שיש לו כוח לעוד שנת החלמה ומספיק דלק במיכל בשביל חזרה לאחר מכן. בקשר לקיירי, יד ימין, יד שמאל, זה פחות משנה. מה שחשוב פה זה הגילוי על בית הספר הקתולי, מה שיכול להסביר לא מעט מההפרעות שלו…
תודה רבה על המעורב המעולה

ירון, החלום
ירון, החלום
04/09/2022 8:47:39

בס"ד
תודה מנחם.. מעורב נהדר.
מיטשל, היתה לי ההרגשה שזה נסחב יותר מדי. לא התפלאתי שזו לא היתה הניקס בסוף.
לגבי יוטה, כנראה יהיו עוד טריידים, חלק מהמבוגרים ילכו, אולי אחד מהם לבוסטון…
גלינארי כואב אבל לא מפתיע, הבחור לא ילד, ועם עבר של פציעות.
לגבי Kd, הוא צודק, שחקנים היום פחות מדי משחקים כדורסל, ויותר מדי משחקים כאילו מנהלים.
קיירי, אין רגע דל עם הבחור.

asaf
04/09/2022 8:51:32

תודה מנחם. קליבלנד משתדרגת בעיניי לדבוקה המזרחית שאחרי בוסטון,באקס,פילי. יכולה להיות 4-5 במזרח בשמחה.
יוטה הולכת לבנייה מחדש אבל מדורגת יחסית ולא התפרקות מוחלטת , מעניין לראות מה יוציאו שם ממרקונן וסקסטון שיכולים להיות בסיס לבנייה.

jefffoster10
04/09/2022 10:19:28
Reply to  asaf

בעיקר מספרים יפים, משניהם, ולא יותר, בוודאי לא בטור הניצחונות. אני דווקא חושב אחרת ממך, שיוטה הלכה אול-אאוט בשני הטריידים האלה, ולדעתי איינג' עוד לא אמר את המילה האחרונה על בויאן, קונלי וקלרקסון. סקסטון ציפה לקבל הרבה יותר ממה שקיבל מיוטה ( חוזה "מיילס טרנר" של 72 מיל' ל-4), חוזה נוח יחסית בסיטואציה שתאפשר לו לנפח מספרים שיעבור בטרייד לקבוצה טובה יותר עוד שנה לדוגמה. יוטה הולכת לדראפט.

הקיפוד
הקיפוד
04/09/2022 12:36:11
Reply to  asaf

אני אישית לוקח את קליבלנד יותר מאשר את פילי וגם את בוסטון
פילי לא מספיק מאוזנת
ובוסטון תסיים את העונה בבית חולים (גאלינרי התחיל את הקללה)

Kobv
Kobv
04/09/2022 9:14:49

לדעתי ניו יורק הרוויחה מהטרייד שלא ביצעה.
אין לה סגל מספיק טוב, בארט עוד מתבשל, רנדל של השנה שעברה מעביר את החשק לראות משחקים ברונסון נחמד וכל השאר לא נוצצים. טיבו לא מעודכן ומועדון תקוע במין לימבו שלא מספיק טוב ל פלייאוף ולא לדראפט. מיצל לא שחקן טופ 5 שאתה שמשנה לך את הקבוצה בצורה קיצונית. לאיפה היו מגיעיעואיתו השנה, פליי אין? ולתת כל כך הרבה שאח"כ לך תבנה קבוצה מסביבו.
קליבלנד, כל כך מפתיע כמו שטרייד צריך להיות, לאף אחד לא היה מושג. הסיכוי שלהם עם מובלי, גארלנד ואלן להגיע רחוק מדהים. יכולים להיות ממפיס של המזרח בשנים הבאות.

הקיפוד
הקיפוד
04/09/2022 12:39:48
Reply to  Kobv

בעיניי קליבלנד עשתה צעד שעד כה ממפיס עדיין לא עשתה וזה לוותר על חלק מהנכסים שלה בשביל כוכב
עד שממפיס לא תעשה את זה היא לא תהיה קונטדרית

Kobv
Kobv
04/09/2022 15:03:48
Reply to  הקיפוד

Timing is Everything

רן הנרגן
רן הנרגן
04/09/2022 17:43:22
Reply to  Kobv

מסכים עם קובV. ניו יורק חייבים לשחרר את טיבודו הזועף והנרגן ולהביא מאמן שיכניס שמחת חיים בסגל. איזה שחקן חופשי רוצה לבוא לשחק אצל טיבודו? מיטצל לא שווה בעיני 5 בחירות סיבוב ראשון.

Smiley
04/09/2022 9:50:47

הסיפור (או שמועה) עם דוראנט בימים האחרונים זה שהוא הכניס כוכבת פורנו לשעבר להריון

John
04/09/2022 11:29:08
Reply to  Smiley

יודעים רק שזה שחקן מהנטס. לפחות זה מה שהגיעו למסקנה ברדיט. מצד אחד הנתונים מצביעים על KD, אבל ממבט אחד בילד, כולם קפצו על בלייק גריפין. היא טענה שהילד שלה 25% שחור (הגיוני עם בלייק) והוא דומה באופן מפתיע לבלייק 🙂

אשך טמיר המקורי
04/09/2022 19:29:31
Reply to  John

זה לא יכול להיות KD כי סיפרה על הדייט המשעמם וברור שלא קרה ביניהם כלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחרי השעמום אולי הוא עניין אותה בסקנד דייט 😁

shadow
shadow
04/09/2022 11:58:36
Reply to  Smiley

אין ספק מקצוענים שם אחד אחד😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אם לנה רודס באה אליך אתה אפילו תשים נעליים ותאכל איתה מקדונלדס ותפוציפס גם

הייט אשברי
הייט אשברי
04/09/2022 15:57:20
Reply to  Smiley

אין ספק ש-KD יודע לשלוף מהר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משפט יותר נכון לגביו זה מים שקטים חודרים עמוק

Alex Rabino
04/09/2022 9:55:55

כמה מילים על רודי גובר. לא יצא לי לראות את יוטה הרבה במהלך העונה שהסתיימה. אבל צפיתי בשני המשחקים של צרפת באליפות אירופה ואני שואל: בשביל זה מינסוטה הקריבה את עתידה? לא ראיתי שום דבר מיוחד ממנו בניגוד לכוכבי NBA אחרים המשחקים האליפות.

Kobv
Kobv
04/09/2022 10:57:51
Reply to  Alex Rabino

בגלל שהוא היה אצלי שנה שעברה בפנטזי עקבתי אחריו כל משחק, הוא היה מדהים, שיחק הגנה בשביל כל הקבוצה ואם היו מוסרים לו יותר…
אם אתה מסדר לו קבוצה ששומרת כמו מינסוטה אז יש להם צ'אנס לא רע להתברג בפלייאוף קבוע בשנים הבאות.

John
04/09/2022 11:17:58
Reply to  Kobv

גובר היה אליל בנבחרת צרפת כשהיו לו מובילי כדור בהתקפה. הוא 100% תלוי בשחקני חוץ בשביל לשים נקודות. בהגנה הוא מדהים בפיב"א וב-NBA בעונה הרגילה. קבוצות העילית, למדו כיצד לנטרל את היתרון שלו על ידי חסימות ובידוד שלו מול שחקן חוץ מהיר.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/09/2022 16:19:31
Reply to  John

זה בדיוק הבעיה בגובר שחקן הגנה מצויין לעונה הסדירה ולא יעיל בפלייאוף (זה לא רק קבוצות העילית קליפרס בלי קוואי קלטו עליו 120 ו130 נקודות), בהתקפה אין לו שום כשרון שמתאים לNBA לא כדרור או הורדת כדור לרצפה לא משחק פוסט אימתני לא קליעה, נגר ב200 מליון דולר שהמטומטמים ממינסוטה הביאו עליו הרבה יותר מדי (יוטה קיבלו פחות על מיטצל).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטרייד של גובר יזכר כאחד המצחיקים בהיסטוריה חכה קצת

golan
golan
04/09/2022 10:30:42

אחלה מעורב. תודה רבה
יוטה לא סיימו, היא תפרד מעוד מבוגרים תמורת בחירות. הבעיה שלה תהיה למצוא כוכב לבנות סביבו.
ניו יורק – כרגיל. בצד אחד של העיר מפשלים ובצד השני מתעסקים בשטויות ובלאגן מחוץ למגרש (דוראנט וההריון קיירי והחיים שלו)
קליבלנד – ניסיון מעניין, הרבה כח אש, הרבה הגנת צבע, אם יהיה חיבור של קבוצה וכוכב יכולים להגיע רחוק.

John
04/09/2022 11:15:59
Reply to  golan

הם בונים על בחירה טופ 3 שיצמח לכזה. בשביל זה הם יפטרו מכל הרול פליירס שימצאו בית בקונטנדריות. מי שלא ישב על הספסל

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
04/09/2022 10:39:10

תודה מנחם, ההספק שלך הוא בל יתואר.
.
שאלה למבינים במס בארה"ב –
כמה משפיע ה-state tax על המשכורת הכוללת? לדוגמא, שחקן חותם על מאה מליון לארבע שנים. כמה נטו הוא יקבל בטקסס/פלורידה לעומת קליפורניה/ניו יורק? תודה מראש לעונים.

John
04/09/2022 11:14:30

1. מיצ'ל זו החתמה טובה למרות שזה יצור בעיות בהרכב. גרלנד ומיצ'ל יוצרים בעיה דומה לגארלנד וסקסטון. מיצ'ל הוא פשוט גרסה טובה יותר. הסטטיסטיקה של סקסטון טובה מזו של מיצ'ל באותו הגיל, אך מיצ'ל הוא פלוס גדול יותר לקבוצה, במיוחד כשצריך להעמיס את הקבוצה על הגב או ליצור יש מאין כשההתקפה תקועה. אחרי שהאבק שקע, אני מאוד מעריך את הקאבס שלקחו ריזקה במזרח עמוס וצפוף. הם היו טופ 5-6 כשאלן היה בריא ומובילי הוא לא גובר בהתקפה. הקאבס רואים בו שחקן חשוב ממיצ'ל ב-4 השנים הבאות. מובלי לא יוקפא, אך יצטרך להיות אגרסיבי בהרבה בדרישה שלו לקבל כדורים.
.
3. גאלינרי – עצוב. קרע במיניסקוס עוד השאיר תקווה לחזרה לחצי השני של הענה. הקרע הזה ב-ACL בברך עם ההיסטוריה שלו וגילו, שמים סימן שאלה עצום סביב המשך הקריירה שלו בליגה. גלו מסוג השחקנים שיכולים להתחמם ולנצח לך פתאום משחק פלייאוף עם קליעה. הסלטיקס לדעתי מקבלים אחוז מסויים מהחוזה שלו להחתים תחליף. מניח שאנשי המספרים יודעים כמה זה יוצא.
.
4. אני לא בטוח שהניקס כל כך מבואסים שמיצ'ל לא חתם. הם כבר היו בסרט הזה עם מלו. מיצ'ל וברונסון זה עוד פעם קו קדמי נמוך. ברור שהם מאוד רצו אותו. אבל המחיר היה מאוד מוגזם. הקאבס כאילו נתנו יותר, אך בפועל הבחירות שלה ככל הנראה לא יהיו אפילו קרובות ללוטרי כאשר הקבוצה כל כך עמוסה בשחקנים טובים. מתוך 5 בחירות סיבוב ראשון הסיכוי שלך לייצר שחקן ברמה של מיצ'ל לא מאוד גבוהה כאשר מדובר על בחירות מחוץ ללוטרי. הניקס לעומתם, היו ככך הנראה צריכים עוד שנה שנתיים של בניית סגל, כאשר ברונסון, מיצ'ל ראנדל ומיצ'ל רובינסון זו התאמה מוזרה. הג'ז יכלו בסיכויים לא רעים להוציא מזה פחות בחירות, אך טובות יותר. אם אני הניקס אני לא מתאבל. יש לי את כל הנכסים מוכנים לשיגור (לממעט אר ג'יי). בפעם האחרונה שזאיון ואינגראם שיחקו יחד הם לא התאימו. כל אחד בפניי עצמו היה טוב אך יחד הם הפיקו 90 סנט על הדולר. אם הפליקנס ירגישו שהערך של אינגראם יורד, הם עלולים לחפש עבורו קבוצה והניקס היא אפוציה מאוד מעניינת. יש עוד כל מני כאלה בליגה. SGA עלול גם הוא לדרוש טרייד במידה ו-OKC מסריחים שוב והוא נדרש לשבת. המציאות היא שהניקס לא רצו לחרב את העתיד עבור שחקן מצוין, א\ך בטח לא כזה שמביא אותם קרוב לטבעת.
.
6. סטף סייג באופן ברור שהוא לא מחפש לצאת מגולדן סטייט. אולי בסוף הקריירה יעשה גיחה א-לא ג'ורדן בוויזארדס.
.
7. סקוט פולארד – גם שחקני עבר לפעמים הופכים ללוחמי מקלדת\פוד קאסטים. העניין משול לאדם בגיל העמידה כמוני החי חיי שיגרה בורגניים המטיף לשחקני NBA על אי יכולתם לעמוד בפיתוי מול כל הבחורות שזורקות עצמן עליהם. כאילו אני יכול אי פעם להבין במה זה כרוך או איך התחושה להיות מוקף בפיתויים 24/7. פולרד מעולם לא היה סופרסטאר, בטח לא כזה המצופה ממנו לכל כך הרבה. הוא מעולם לא קיבל כוח או כסף של סופרסטאר עם הציפייה הברורה שיביא אליפויות בספורט שהרבה לא תלוי בך אינדווידאלית. מי שלא מדבר בתקשורת זה דווקא דוראנט. הבעלים של הנטס הוא זה שהדליף ש-KD ביקש להחליף את המאמן וה-GM. הוא יכל לסגור את העניין בשקט, אך בחר בגישה אגרסיבית מול KD. KD בעיקר רב עם טרולים בטוויטר, אך עד עכשיו מדובר על הכוכב הכי שתקן והכי מסתורי שאני אי פעם זוכר בליגה (אולי חוץ מקוואי). מי מכם אשכרה יודע משהו עליו?

Kobv
Kobv
04/09/2022 12:26:27
Reply to  John

אתה לא צריך לדבר בתקשורת בכדי שישמעו אותך.
במקרה של דוראנט הוא מדבר מלא גם בפוקדסט שלו וגם בטוויטר.
דוראנט משדר מסכנות כבר שנים רבות ואנשים מסוגים שונים מגיבים לה.
זה הכל, מי צודק בסיפור הזה ממש לא מעניין, זה שיש סיפור שאפשר לדוש בו, זה מה שמביא פולארדים ופרקינסים ושאר מיני חבצלות להיות רלוונטים ל15 דק.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/09/2022 12:32:30

אחלה מעורב
דוראנט, שאט אפ אנד דריבל! חחחחח הוא לא מבין את משמעות המשפט
יוטה-כל הוותיקים + בדרך לבית חדש (טריידר דני)כולנו כולל המאמן נצטרך ללמוד את השמות
יש סיכוי שהקלינגון + 2 בחירות בדרך ליוטה תמורת בוגדנוביץ'+קונלי.
גלינרי הולך לפרוש לפי דעתי
הניקס מצחיקים כל פעם מחדש (דובי תעבור לעגלה אחרת)
קיירי- אחרי כל השקרים\קישקושים שיצאו לו מהג'ורה למי יש חשק להתייחס לגוואלד המהלך
"דני אנס את הליגה מחדש"

תום
תום
04/09/2022 13:34:39

סקוט פולארד הוא חרא של בן אדם. אני לא אומר את זה רק בגלל ההערה שלו על דוראנט, יצא לי ה-'עונג' לצפות בו כשהוא שיחק ב-"הישרדות" (עונה 32, אחת מהטובות ביותר של הסדרה למרות השתתפותו של פולארד) והוא בקלות הבן אדם הכי פחות סימפטי שהשתתף בתוכנית מזה עשור בערך.

PhillySpecial
04/09/2022 13:55:33
Reply to  תום

אתה מודע לכך שהתכניות האלו ערוכות באופן מאוד מגמתי כדי ליצור טיפוסים שייפלו למשבצות שונות? ממש כמו wwe רק גרוע משמעותית

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/09/2022 14:09:16
Reply to  PhillySpecial

חחחחח מי רואה את התכניות הנוראיות הללו
נחנקנו כבר מהWWE של ה נ.ב.א

תום
תום
04/09/2022 16:45:02
Reply to  PhillySpecial

יש עריכה מגמתית ויש לראות בבירור אותו ועוד מישהו הורסים את המחנה של כלל השחקנים אחרי הדחה שלא הייתה לרוחם. או לראות אותו מתעמר בבירור בשחקנים אחרים.

shadow
shadow
04/09/2022 14:46:37
Reply to  תום

שמע לא שופט אותך אבל תדע שהתוכניות האלה עושות לך את המוח פירה ומרעילות את הנפש שלך ושל כל המעורבים בזה.

תום
תום
04/09/2022 16:47:07
Reply to  shadow

קצת הגזמת. הרוב המוחלט של המשתתפים בהישרדות אומרים שזו הייתה חוויה טובה והם רוצים לשחק שוב.

shadow
shadow
04/09/2022 19:58:19
Reply to  תום

בהצלחה להם ולצופים

Pistons
Pistons
04/09/2022 16:06:51

מנחם, קצת באיחור של מעורב או שניים, אני גם אשמח לסיפורי עבר שלך. זה החלק הכי מעניין באתר.

GZA
GZA
05/09/2022 1:06:29

זה הטור הראשון שאני קורא באתר.
לגבי יוקיץ, לדעתי זה השחקן הכי טוב שמשחק כדורסל היום.

תודה מנחם!

אור
אור
05/09/2022 1:37:58
Reply to  GZA

ברוכים הבאים, הגעת למקום הנכון