מעורב הופס ליום ה'/ מנחם לס

ראשית, מחמאה לאתר ולגולשים: לפחות 477 השתתפו במשאל הזה ואני מניח שזה מספר גדול מאד. אני מסופק מאד אם אתר אחר – אפילו האתרים המסחריים הגדולים – היו מצליחים לערוך מבדק כדורסל ולהגיע למספרים שאנחנו הגענו אליהם.

1.תוצאות המשאל

אין שאלה שניתן לנחש את גיל המשתתפים (בגדול) מהבחירות עצמן: אני משער שבוחרי הראשונה – גולדן סטייט – הם מהצעירים באתר, ובוחרי הספארס הם בין המבוגרים. ניתן להסיק מסקנות כמעט מכל סוג של בחירה ותוצאות הבחירה ואולי בעתיד אמשיך להכניס את בחירות הגולשים בבחירות השונות.

גולדן סטייט

22.59% (108 votes) צעירי האתר. גילאי 12 עד 25

"קבוצה אחרת"

17.78% (85 votes) – לדעתי זה לא יאומן ממש שישנם כל כך הרבה אוהדים לקבוצות האחרות!)

סלטיקס

16.74% (80 votes) – כנראה גילאי 35-55

לייקרס

14.44% (69 votes) – האשך והנהלת לל"ל דורשים בדיקה חוזרת. לא מאמינים שיש ללייקרס של לברון 14ץ44% מהבוחרים

ספארס

6.90% (33 votes) – לדעתי המבוגרים (והמופנמים)ביותר באתר

םילדלפיה

3.77% (18 votes) – המזוכיסטים של הופס

ניקס

3.77% (18 votes) – חשבתי שדובי יהיה הערירי (אם עדיין יש שימוש במילה. זאת פעם ראשונה ב-62 שנה שאני משתמש בה, או שראיתי אותה היכן שהוא)

באקס

3.56% (17 votes) כנראה בין הצעירים באתר

סאנס

3.14% (15 votes) – חזבתי שגיא ועידו הם ה-WISHFUL THINKERS היחידים!

מיאמי היט

2.51% (12 votes) – חשבתי שרועי ויינברג ואני הם היחידים

נטס

2.09% (10 votes) – חשבתי שיהיו יותר. הם היום העדיפות השנייה או הראשונה שלי. דוראנט וקיירי הרסו את דמות הקבוצה

בלייזרס

1.46% (7 votes) – חשבתי שתהיינה רק 2 בחירות – – של הכתבים שלנו בפורטלנד

קליפרס

1.26% (6 votes)מאיפה הם צצו? לאהוד את הקליפרס זה כמו לאהוד את אסטון וילה

2. טים פולר גילה תאומים זהים שיהיו כוכבי NBA

טים פולר היה אחד מאיזה שני תריסרי SCOUTS שמילאו את הג'ים באיזה תיכון בלואיוויל באפריל 21 השנה להסתכל על כמה כשרונות צעירים.

בין הכשרונות שהם באו לבדוק היו זוג תאומים זהים, אמן (AMEN) ואוסאר תומפסון.

כאן מתחיל הסיפור של ישראל גוטיירז מה-ESPN שאני משתמש בו לפוסט זה. אני לא מתרגם כי אולי זה אסור אז אני כותב במילותי את הסיפור שניכתב במלואו כאן: The Thompson twins and Overtime Elite's unproven path to the NBA (espn.com)

התאומים הגיעו מקבוצת AAU בשם פלורידה פרו HSA. הם לא היו ברשימת השחקנים של טים פולר, אבל הוא שמע משהו 'על התאומים מפלורידה' וחבר המליץ שהוא ייתן בהם מבט בהזדמנות.

הוא ראה את אמן מקבל כדור, מכדרר את כל המגרש ובדרך מסחרר צעיר שלא יודע מה קרה לו והוא רק אומר, 'או, שיט', ןעולה עד הסל לעוד 2 קליל. זה נגד קבוצת Meanstreets EYBL המהוללת משיקגו. הוא סיחרר את ה-KID כל כך שה-KID מרים ידו למאמנו מבקש החלפה. בהתקפה הבאה שחקן היריב מכדרר ויחד עם הכדרור אמן מזנק, נופל לריצפה כשהכדור הגנוב מקפץ נייטרלית, ואז אמן מתרומם ויחד עם הכדור בידו מסובבו סביב גופו וזורק ת'כדור מעל ראשו לשחקן המגיע בתזמון לא יאומן לקבל את הכדור..

השחקן שהגיע היה אחיו התאום אוסאר שהמתפרץ מצד שמאל לאורך הקו, תופס את הכדור שאמן זרק כאילו לשום מקום, אבל האינטואיציה בין שני התאומים היא כזאת שכאילו יש להם מוח משותף, וכאילו רוסאר ידע למפרע מה יקרה אחרי גניבת הכדור של אחיו התאום. וכך בקואורדינציה שאין שנייה לה ואין כמוה ולא חשוב כמה תתאמן בתרגיל כזה,הוא מקבל את הכדור יחד עם הניתור שלו, ואז הסל כולו מורעד מדאנק מצלצל שידע רק רשת.

עוד כמה שניות לבאזר. עתה MEANSTREET מוציאה כדור. עוד גניבה. עוד מסירה. עוד דאנק, אבל הפעם אוסאר הגונב ואמן המסיים.

פולר אומר לעצמו: :"רגע. האם זה עתה חזיתי ב-MATRIX? מה קורה כאן? זה נראה כמו משהו לא טבעי". עברו עוד כמה רגעים ופולר אומר לעצמו שהוא ראה די והותר. הוא ממהר לצלצל ולהודות ל-BUDDY שלו שהמליץ על התאומים ומיד אחרי למעבידו לומר לו שהוא מצא שני תאומים שיתאימו כמו כפפה ליד לתכנית החדשה שהוא הוליד והיא אמורה לצאת לדרך.

מי המעביד שלו? גוף חדש בעולם הכדורסל של הצעירים התיכוניסטים המאפשר להם דרך חדשה ולא דרך ה-'ONE-AND-DONE' של המכללות. ישנן מעלות גם לכאן וגם לכאן. דרך המכללה – אם היא בטופ בשנת הפרשמן שלך, והיא בטופ רשימת המשחקים המשודרים לאומה ברשתות הראשיות, והיא תגיע רחוק בטורניר המכללות, התקשורת תאיר אותך ותגלה אותך בתמסורת מלאה בשמחה וששון. שמך יהיה ידוע לכל עכבר כדורסל אמיתי, ואפילו בהופס הישראלי אנשים כג'ון גזלה יכירו אותך כאילו היית בן דודם, או בן השכן.

אבל היה ונפלת למכללה נכשלת בשנה מסויימת בהופס, שמך ייעלם, אלא אם כן אתה מין עילוי כזה כמו ג'ה מוראנט. טז OVERTIME ELITE היא דרך חדשה ואלטרנטיבית לבוגרי תיכון להמשיך בחלומם המקצועני. למעשה אין עליך לחכות עד שתסיים תיכון. ב-OVERTIME ELITE אתה גם מסיים את חובותיך לסיום התיכון שבשנת הסניור רובן מסתכמות בבחינות ל-SAT ולקיחת קורסים בודדים שאתה לוקח אונליין. 'אוברטיים עליית' מבטיחה להוריך שתסיים עם תעודת בגרות תיכונית תוך שאתה מתאמן ומשחק 5-6 שעות BALL ליום.

אמן ואוסואר לא סתם ימלאו שני שמות ב-ELITE. הם סוג השחקנים שיביאו לגיטימציה לתכנית שהיא בצעדיה הראשונים לבניית הבניין.

אם הכל יילך כשורה, תאומי תומפסון יחתמו עם פולר, ואז עם קבוצת OTE שהיא קבוצה שביתה אטלנטה ובה נמצאים שחקני תיכון מג'ורג'יה, דרום (זוכרים את זאיון ויליאמסון?) וצפון קרולינה, ואפילו שחקנים מצפון פלורידה ומזרח אלבאמה, טנסי, ואפילו קנטקי. אין 'חוקים' בעניין. שחקן מקליפורניה יכול לחתום עם קבוצת אוברטיים באזוור מישיגן אם ירצה, אבל למה שצעיר בן 16-17 יחתום כה רחוק מביתו?

עד חתימת התאומים ב-OVERTIME הם שמרו על פרופיל נמוך – וגם התפתחותם המאוחרת הגנה עליהם מהמלתאות של מאמני המכללות, וכך הבלתי נודעים הללו לפתע משחקים ומככבים ב-OVERTIME כשמאמני המכללות לא מבינים כיצד הם החמיצו אותם.

על שני האחים – ואחרים כמובם – רובצת אחריות גדולה: אם יצליחו ב-OTE, וייבחרו גבוה בדראפט ואז יצליחו ב-NBA הם יהיו חלוצי 'הדרך האלטרנטיבית'. אם ייכשלו כל התכנית תעבור ביקורת קשה כיצד הם גנבו טלנט מהדרך המסורתית של 'תיכון-מכללה-NBA', ובכך מנעו מהמועמדים את טעימת הצעד הראשון של לימודי מכללה וחיי מכללה, בעוד שהנכשלים מהדרך המסורתית לפחות נמצאים כבר ברגל אחת בלימודי מכללה במקום NBA.

אני עוצר כאן, בערך ברבע הראשון של הפוסט. את ההמשך אתם יכולים להמשיך לקרוא במקור או לזכור את שמות התאומים Amen and Ausar Thompson. זיכרו את שמם. גובהם היום הוא 2.03 מ' אבל הם ימשיכו לגבוה עד 9'6 – 2.06-2.07. מוטת ידיהם – 2.14 מ', ויש להם משחק של פוינט גארדים. מציע לעקוב אחריהם.

3. החוזה של אר.ג'יי ברט מביא לסיום את אחד ה-STREAKS האבסורדיים ביותר בספורט שרק הניו יורק ניקס מסוגלת לו


הכותרת של הפוסט באתלטיק היא:

RJ Barrett’s new Knicks contract ends one of the most absurd streaks in sports

הפוסט מסביר את החוזה החדש שהניקס נתנו לברט, אבל באותו זמן כותב המאמר מייק פרדה מנצל את ההזדמנות לקרוע את בעל הקבוצה ג'יימס דילן, ואת 'החלונות הגבוהים' של הניקס, עד שהוא מכנה אותם 'ארגון הספורט שבשנים האחרונות היה הגרוע ביותר בתולדות הספורט המקצועני בארה"ב (https://cdn.theathletic.com/cdn-cgi/image//app/uploads/2022/08/30140140/USATSI_18033642-1024×683.jpg?width=1920)


החלטת הניקס לחתום עם RJ BARRETT חוזה הארכה של 4 שנים בסך 120 מיליון היה גם להראות אמונים לברט, וגם להבטיח לדונובן מיצ'ל שהוא מגיע 'לארגון המעריך כשרון ונאמנות'. (נא לא לפרוץ בצחוק רם מדי)

מה שהם לא מגלים – אבל פרדה מזכיר זאת לכולם – שהיה זה חוזה שני ראשון שניתן לאיזה שהוא שחקן ששיחק בניקס מאז 1999. האחרון היה צ'ארלי וורד, מנצח פרס 'הייזמן' לשחקן הפוטבול הטוב במכללות באותה שנה, שהחליט שהעתיד יהיה וורוד לו יותר בכדורסל. הוא היה האחרון לקבל חוזה שני חדש אחרי שהיה בחירת דראפט של הניקס עד לחוזהו של JR ברט.

עשרים פלוס שנים לא לתת לאף שחקן חוזה שני, או הארכת חוזה, מראה את התוצאה של שנים על גבי שנים של mismanagement, מריבות פנים, קוצר ראייה, ותסלחו לי – חוסר מושג. אולי גם אי האיכפתיות של בעל הקבוצה ג'יימס דולן גרם לברדק, בלגן, הזנחה, עצלנות, רשלנות, ולומר ת'אמת? אפילו חוסר אכפתיות. "אם לבעל הקבוצה לא איכפת, למה שלי יהיה איכפת?". זה היה הלך הרוח בניקס ב-25 השנים האחרונות. ההחלטות בניקס היו כה מדהימות בבהמותן שהקבוצה הפכה ל- laughingstock של הליגה.

. What happens when a sports organization ostensibly hoping to build a sustainable on-court infrastructure fails this thoroughly at developing and retaining young talent? The Knicks’ past 20 years are a diabolical thought experiment to this effect come to life. !Sorry, the Knicks stunk/. 

הפעולה האחרונה החיובית שהניקס עשתה היה לתת לצ'רלי וורד הארכת חוזה בסך 28 מיליון לחמש שנים.

מה הם לא עשו מאז?

*הם לא החתימו אף בחירת דראפט סיבוב ראשון שלהם לחוזה בסיום חוזה הרוקי'ס. הווה אומר? כל בחירות הדראפט שלהם היו דפוקות.

*הם לא החתימו אף טרייד שעשו שהביא להם שחקן שניבחר בסיבוב הראשון, חוזה שני (חוזה הארכה) – – הווה אומר, כל הטריידים שלהם נכשלו

*הם לא החתימו אף נבחר בסיבוב השני של הדראפט לחוזה שני בתום חוזהו. הווה אומר כל בחירות הדראפט שלהם בסיבוב השני של הדראפט גם הן ניו דפוקות.

*לא החתימו אף שחקן שהגיע אליהם UNDRAFTED לחוזה חדש בתום חוזהו המקורי. הווה אומר? כל ה-UNDRAFTED שהם החתימו לא היו שחקנים טובים מספיק לחוזה שני.

הנה לפניכם כל 23 בחירות הדראפט סיבוב ראשון של הניקס שלא הוחתמו שוב או על הארכת חוזה:

Monty Williams, John Wallace, Walter McCarty, Dontae’ Jones, John Thomas, Frédéric Weis, Donnell Harvey, Frank Williams, Michael Sweetney, Channing Frye, Nate Robinson, David Lee, Renaldo Balkman, Mardy Collins, Wilson Chandler, Danilo Gallinari, Jordan Hill, Toney Douglas, Iman Shumpert, Tim Hardaway Jr.Kristaps Porziņģis, Jerian Grant, Frank Ntilikina and Kevin י:Knox.

הנה כל 22 בחירות הדראפט סיבוב שני שלא הוחתמו שוב או על הארכת חוזה:

DeMarco Johnson, J.R. Koch, Lavor Postell, Michael Wright, Eric Chenowith, Miloš Vujanić, Maciej Lampe, Slavko Vraneš, Trevor Ariza, Dijon Thompson, Andy Rautins, Landry Fields, Jerome Jordan, Josh Harrellson, Kostas Papanikolaou, Cleanthony Early, Thanasis Antetokounmpo, Damyean Dotson, Ognjen Jaramaz, Isaac Bonga, Kyle Guy and Ignas Brazdeikis. )

הנה 19 השחקנים שלא היו בדראפט והניקס החתימה, מבלי שנתנה חוזה שני או הארכת חוזה לאף אחד מהם:

Mirsad Türkcan, Jackie Butler, Randolph Morris, Joe Crawford, Timofey Mozgov, Pablo Prigioni, Chris Copeland, Chris Smith, Toure’ Murry, Willy Hernangómez, Ron Baker, Mindaugas Kuzminskas, Chasson Randle, Maurice Ndour, Marshall Plumlee, Luke Kornet, Isaiah Hicks, Allonzo Trier and Billy Garrett.

החתימו 8 שחקנים שהיו עדיין בחוזה הרוקי שלהם:

J.R. Giddens, Sergio Rodríguez, Anthony Randolph, Shane Larkin, Quincy Acy, Emmanuel Mudiay, Doug McDermott and Dennis Smith Jr.

****************

That’s 74 young players the Knicks did not keep long-term after drafting or acquiring in trades while on their initial rookie contract. That is the streak that Barrett ended this summer.

******************

ליו"ר לל"ל , האשך בכבודו ובעצמו, ולכל חברי לל"ל:

לברון אומר שהוא 'מתכונן לשחק עד גיל 45 או 46, "כדי שאוכל לשחק עם בני ברייס"

לברון ובנו ברייס

שלברון החליט לשחק עד שיוכל לשחק עם בנו ברוני כולנו יודעים. ברוני עלה זה עתה לכיתת הסניור בתיכון 'סיירה קניון' בלוס אנג'לס. הוא כבר החליט לשחק שנה במכללה לפני שיילך לדראפט. הווה אומר שלברון בן ה-38 יהיה בן 41 כשברוני ייבחר לקבוצת NBA (הוא ייבחר כי הוא שחקן טוב המדורג 43-48 בין התיכוניסטים וכנראה ייבחר מוקדם יותר בגלל אביו).

כשברוני יעלה על הפרקט בשנת הסניור בתיכון הוא לא יהיה ה-"ג'יימס" היחיד על הפארקט. בכיתת הסופומורס יהיה אחיו הצעיר ברייס. ברייס גדל עם פחות 'הו-הא' מאחיו הבוגר, אבל הוא כבר היום בגובה 6'6 (1.97 מ') – כמה סנטימטרים גבוה מברוני – והוא עדיין גדל. הוא יהיה בדראפט של 2025-'26 ועדיין לא מדורג (מספר אחד בדרוג של דראפט 25'-26' הוא קמרון בוזר, בנו של קרלוס.

עוד חזון למועד, כפי שאומרים החברים שלי מקרית אונו, אבל אם לברון ישחק עם ברוני, הם יהיו הצמד הראשון אב-בן המשחק יחד ב-NBA. אם לברון ימשיך עד ברייס, הוא יעשה זאת פעמיים!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
197 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ירון, החלום
ירון, החלום
01/09/2022 4:30:53

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח ומצחיק.
לגבי מספר המגיבים, לא מפתיע אותי בכלל, הופס האתר מספר 1 בארץ לכדורסל, ולא רק. .
לאהוד את פורטלנד זה כמו לאהוד את אסטון וילה… נהדר.
הניקס, לא הצלחתי להתפאר, הייתי חייב לצחוק.
צמד התאומים, מקוה שיצליחו…. לא יזיק מסלול נוסף חוץ מהמכללות.
ולברון, בשבילך האשך זו פינת הטבע… גם בשבילי, הוא תופעת טבע.

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 7:20:24

+1 על מצחיק
הייתי אפילו מוסיף, מצחיק מאד מאד, מלא הומור ונא-אים לאנשים הלא נאים…
בכלל 4 המעורבים האחרונים לפנתאון, רק רבי שימון חסר.
🙂
במיוחד אהבתי את הקטע הסטטיסטי.
מנחם להפתעתנו הרבה רק הולך ומשתבח עם השנים, תופעת טבע.

אשך טמיר המקורי
01/09/2022 7:50:46

הישר לפינת הטבע

א. מנור
01/09/2022 9:03:57

בבקשה לדייק : "1.26% (6 votes) – מאיפה הם צצו? לאהוד את הקליפרס זה כמו לאהוד את אסטון וילה".

בלייזרס אימפריה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/09/2022 4:56:10

תודה מנחם
בתור מומחה הטיטולים והבעלים של הצנטרישוט ועין יושב ראש ה-ללל
השיקוץ יפרוש עוד שנה פחות שנה….קטן עלינו,האמת בין הקלינגון השיקוץ הבולדוג והחד גבה
הולכים לרוץ פה צחוקים כל העונה

golan
golan
01/09/2022 6:03:39

אחלה מעורב,
הרבה הצבעות.
הגיוני החלוקה לקבוצות. מי שהיו להן כוכבים שמשכו את הקהל ושודרו בTV זכו לרוב תשומת הלב, כל אחת בתקופתה – לייקרס, בוסטון עם לארי, סטף, ספארס ) השאר אלה כאלה שהכירו דרך חבר או אח או שפשוט גרו במקום ונחשפו לקבוצה.
זה יהיה מצחיק לראות את סבלם של הללל אם לברון יחתום ל5 שנים … וכשעומר ינתח אותו יהיו מיליון תגובות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  golan

הללל לא סובלים רק נהנים הוא רק יהיה יותר ויותר מגוחך עם הזמן. אולי בכלל ימציאו חוק שמגיל 40 אסור יהיה לשמור אותו כלל 😉

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 7:21:36

🙂
בפני זיקנה, קום והצדע, בפקודה!……………………

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם היום כל הליגות האלה וקבוצות האיגנייט אובר טיים וכו רוצות כסף. הן עושות את זה עבור חשיפה ולעשות בלינג בלינג הם הבינו שיש הרבה כסף בלמכור את החלומות לצעירים.
באובאטיים למשל הם גם מקבלים 100 אלף דולר לשכל.
כל מיני שחקני nba בעבר ובהווה מושקעים שם ותורמים כספים. זה ביזנס לכל דבר.
הם בתמורה יכולים לפרסם כל שחקן שאצלם וקטעים שלו לפרסום וכו.
כמה כוכבי תיכונים כבר שם.

Avri
Avri
01/09/2022 11:10:20

באמת לא הבנתי את המודל העסקי שלהם. אז אתה אומר שהילדים אשכרה משלמים 100 אלף שכ"ל בשביל לשחק שם? מה האינטרס שלהם לעשות את זה? שילכו לדיוק ויקבלו מילגה + הרבה יותר חשיפה, לא ברור לי העסק הזה. יהיה נחמד אם אחד המומחים פה באתר יסביר את המודל העסקי הזה (וגם של איגנייט אם אתם כבר שם). מה אני מפספס?

יהלי אולמר
01/09/2022 11:17:51
Reply to  Avri

נתת רעיון לפוסט על כל הצד העסקי במכללות ובמסגרות האחרות. אולי אכתוב על זה בכתבת ספיישל במהלך עונת המכללות.

עידו גילרי
01/09/2022 11:20:03
Reply to  Avri

הפוך אברי…

אור
אור
01/09/2022 12:16:21

כמו הריאלי רק הפוך

Avri
Avri
01/09/2022 17:03:47

הבנתי 🙂 הבלבול נבע מזה ששמעון כתב שכ'ל שזה דבר שמשולם על ידי סטודנטים, לא ההיפך.
עדיין, מה המודל העסקי פה? מאיפה יש להם כסף לשלם לשחקנים ולתפעל את כל זה? באמת כמו ששמעון אומר אפשר להתפרנס מלמכור מרצ'נדייס של ילדים שאף אחד לא שמע עליהם? (וגם אם שמעו עליהם, למה שמישהו יקנה חולצה שלהם ולא של ג'א?).

עידו גילרי
01/09/2022 17:05:31
Reply to  Avri

מילות המפתח אברי – זכויות שידור.

Avri
Avri
01/09/2022 18:36:11

באמת? מעניין שמישהו מסכים לשלם מליונים בשביל לשדר קבוצה אחת של שחקנים די אנונימיים. אבל עובדה שזה עובד.

עידו גילרי
01/09/2022 18:42:42

זה כמה קבוצות. ונחכה ונראה עד כמה זה מצליח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

ראית כמה צופים יש להם ביוטיוב אינסטה וכו…. מיליונים. ההבדל בין משפיען רשת לכדורסלן תיכון דק מאד

Avri
Avri
01/09/2022 19:27:44

אני בחור אנאלוגי בעולם דיגיטלי. גדול עלי כל האינסטה שמינסטה ואיך עושים מזה כסף אמיתי וירוק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

הפוך אברי השחקנים מקבלים 100 אלף.
המודל העסקי שלהם הוא פרסום ומשקיעים. הם מביאים ילדים , עורכים להם מלא סרטונים לפרומושן (כל האוברטיים, קורטסייד,בולאיז לייף וכו'), מוכרים אותם כדבר הבא, מנסים להביא איזה סטאר אמיתי ואז יש להם זכויות פרסום עליהם לצלם אימונים, גופיות, מרצנדייז וכו ואז יקוו שמישהו יהיה משם כוכב ואז עוד ילדים ירצו להגיע.
הם מגייסים שם שחקני NBA וכו להשקעות.
בתכלס זה עוד סוג של אקדמיה רק עם מלא מלא פרסום

Smiley
01/09/2022 6:27:43

בקבוצות האהודות היה חסר הבולס שרבים פה גדלו על ג'ורדן. כנראה שהיו נותנים פייט.
.
הפניקס פשוט בחרו לא טוב בדראפט. יש שם שחקנים נחמדים שעשו קריירות יפות, אבל בסיבוב הראשון אתה בוחר את השחקנים המרכזיים והניקס פשוט בחרו לא טוב
אם כבר בחרו טוב, למשל פורזינגיס… אז הוא החליט לברוח.

רן הנרגן
רן הנרגן
01/09/2022 7:10:08
Reply to  Smiley

לפיניקס יש בעלים מחורבן וזה מחלחל למטה

גיא הירוק
01/09/2022 7:24:44

התכוון לכתוב ניקס.
דווקא הסאנס בוחרים ממש לא רע הדראפט –
.
קמרון ג'ונסון ב-19' עם הבחירה ה-11, מייקל ברידג'ס ב-18' עם הבחירה ה-10, בוקר ב-15' עם הבחירה ה-13, טי ג'יי וורן ב-14' עם הבחירה ה-14.
.
למעט שנתיים של בחירות נוראיות (דרגן בנדר וג'וש ג'קסון) לצד הוויתור המוזר על הרכז שעדו חלם עליו –
מדובר על קבוצה שהן בעשור האחרון, ובגלל, היסטורית,
יודעת לבחור היטב הדראפט,
בדגש על בחירות לוטרי מאוחרות.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
01/09/2022 8:29:32

אז הבעיה היא רק עם בחירות טופ 5..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שבוחרים פחות גבוה הסיכוי לפשל קטן😂
פילי אם היו בוחרים 1 לא היו לוקחים את אמביד😉

Smiley
01/09/2022 9:22:39

אמביד בריא היה 1 בוודאות

Dor
Dor
01/09/2022 9:49:02

מזל שלפילי היתה את הבחירה השלישית ושאמביד היה פצוע אחרת זה היה נגמר עם ג'בארי פארקר

trusttheprocess
trusttheprocess
01/09/2022 10:01:13

זה פשוט לא נכון, כל העולם ידע עוד לפני הדראפט שהינקי לוקח את אמביד לא משנה איזה בחירה יש להם בהנחה שהוא עדיין לא נבחר , הינקי אפילו אמר לאמביד שהוא הולך לבחור אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טראסט אל תאמין לסיפורים האלה המנגרים אומרים לכמה שחקנים שיבחרו אותם חח זה סתם סיפורים בדיעבד.
הסיכוי שהיינו בוחרים באמביד 1 שואף ל-0, אבל תשמע בחרנו 3 סנטרים רצוף אז אולי יש מן האמת בדבריך 🙂

Smiley
01/09/2022 9:22:03

כן, הכוונה לניקס. אינעל העולם על האוטוספלר 🤬

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעניין מאוד תודה רבה מנחם.
.
בעניין הניקס – מעבר על הרשימה מגלה מספר שמות שצריך היה לשמור, כמו אריזה למשל, אבל רובם באמת נעלמו, מה שאומר – או שהניקס פשוט הרסו את הפוטנציאל שהיה לשחקנים האלה, או שהניקס בוחרים גרוע בדראפט או שניהם.
.
בהצלחה לתאומים – מישהו צריך להחליף את המוריסים, ויפה שעה אחת קודם.
.
לברון – אני לא פוסל שבאמת ישאר בליגה עד גיל מבוגר, משהו בסגנון ידידו יודוניס האסלם. השאלה איפה יעשה זאת. נראה.

רן הנרגן
רן הנרגן
01/09/2022 7:14:24

קבוצות עם בעלים מחורבנים נוטות א) לבחור רע ב) לאבד את אותם שחקנים מוצלחים שהן בוחרות. סטפ קרי ניצל מגורל דומה כשה IRS הכריח את כהן הבעלים של ג"ס למכור את הקבוצה וליקוב וגרובר עם הרבה עזרה של הנהלת הנבא (שכנראה לא רצתה לראות את לרי אליסון כבעלים) רכשו את הקבוצה כשבערך שליש מהסכום ניתן להם כהלואה על ידי הנבא.

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 7:23:23

נייט רובינסון לא טוב? גאלינרי בשיאו לא טוב?
לא חסרים שם שחקנים טובים שלא קיבלו מה שמגיע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם פחים עזוב אותך גם צארלי וורד היה פחון רצח. הם עשו בשכל שלא האריכו לאף אחד. מצד שני גואקים נואה…..😂

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 8:12:31

הם היו טובים מאד בשיאם.
הם גואקים עד היום.
🙂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עידו גילרי
01/09/2022 7:37:57

לא, נייט רובינסון לא מספיק טוב ואת גאלו שהוא השם היחידי בערך הנורמלי ברשימה הם נתנו עבור מלו. זו רשימה די מזעזעת שמעידה על ניהול כושל.

עידו גילרי
01/09/2022 7:40:37

שכחת מהמרטינים?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הי"ד…

אשך טמיר המקורי
01/09/2022 7:54:49

קח וידאו על המוריסים מאת ערוץ היוטיוב החדש האהוב עלי
https://www.youtube.com/watch?v=L3qSwvTyDbQ

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 9:28:31

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צריכים לפתוח קרקס ביחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣
מתאים קרב באוקטגון בין האחים מוריס לאחים יוקיץ.
לא מובן איך מרקוס מוריס לא הורחק להרבה זמן על ניסיון הפגיעה בלוקה לא זכרתי את זה בכלל חחח
הוויט בוי היגב את הבראדרס מההוד לכן הם כועסים
יש לי תחושת בטן קטנה שהאחים מוריס לא אוהבים ככ לבנים

אשך טמיר המקורי
01/09/2022 14:10:40

תחושת בטן? אני כבר רץ לשירותים

Smiley
01/09/2022 9:23:23

אריזה הסתובב שנים בליגה עד בפרץ באותה עונת אליפות עם הלייקרס, שלאחריה הלך לחוזה הגדול, וכמדומני הלייקרס הביאו את שלום עולמי.

פה איתמר
פה איתמר
01/09/2022 6:45:11

אחלה מעורב
תודה מנחם

גיא הירוק
01/09/2022 7:02:36

עוד 6 שנים של ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם.
.
משעשע.

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 7:24:33

הפוך גוטה הפוך!
מה יעשו ה ללל בלי לברון גיימס?
אפשר יהיה לסגור תבסטה
פשיטת רגל….

גיא הירוק
01/09/2022 7:26:30

הם כבר מתחילים לטפח את כישרונות העתיד –
כרגע מוראנט על הכוונת…
.
ללל, הם כאן להישאר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא מתקרב לשקץ. בלי שקץ אין ככ ללל. לכן שירבה בשנות משחקיו וכל עונותיו יהיו כמו האחרונה שהללל יהנה בלי הפסקה

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 8:13:24

פשוטת רגלללללללללללללללללללללללללללל ללללללללללללל………………..

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 8:15:48

עמוד התווך שימון הוא הגרופי מספר אחד של מוראנט.
אחרי פרישת הלברושקץ כל מערך הללל יתמוטט.
ברוני ישחק בליגה הסינית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת.
לא יודע איך גיא הגיע למוראנט חחח יש יותר הייטרים פה לטריי מאשר לגה אם כבר.
דבר שני המעריץ מס 1 של גה זה et.
שהוא במוד לתת בראש בשכונה הוא לובש את חליפת הגה שלו 😂😂😂

Avri
Avri
01/09/2022 11:13:23

האשך כבר סימן אותו. גם את אדוארדס אגב.

אשך טמיר המקורי
01/09/2022 11:35:14

כן מוראנט הוא שיקוץ משנה.
מאדוארדס אני סתם לא מחזיק שחקן שיכול להביא אותך למשהו, דווקא נראה בחור חמוד ולא מזיק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה רק האשך לא שאר חברי הללל. האשך מסמן את רוב הליגה, הוא בליגה משלו בתחום

אור
אור
01/09/2022 12:19:55

יש ללברון שני יורשים שמצטרפים לליגה אז מי צריך את טריי ומוראנט?

אשך טמיר המקורי
01/09/2022 13:08:43

היי, לא אשמתי שזאת ליגה של שיקוצים 🤷‍♂️

Avri
Avri
01/09/2022 18:36:49

אשך, אתה די צודק.

Jonathan
01/09/2022 7:02:49

אחלה מעןרב מנחם.
יכול להיות שההצלחה האחרונה הביאה הרבה צעירים וכמובן שיש כאן אוהדי גולדן סטייט שנמצאים עם הקבוצה כבר 30 שנים. שמח שהדור הבא רואה את האור.
.
לגבי אלה שהצביעו "אחר": משער שאם הייתה אופציה לסמן את הבולס בסקר הם היו עוברים כמה קבוצות.

עגל
עגל
01/09/2022 13:03:18
Reply to  Jonathan

פחחח אוהדי הבולס . . .
מי שסימן "אחר" אלה אוהדי יוסטון
🙂

ברבור שחור
ברבור שחור
01/09/2022 7:31:18

כנראה שפיספסתי את הסקר…אוליי הייתי מביא את הספרס ל 7%

Berch
01/09/2022 7:36:34

אחלה מעורב
מייקל לא שיחק עם הבן שלו ולא עם הבן השני
🤣
למרות שאם הייתי הבן של ג'ורדן הייתי מפחד לשחק אתו או נגדו….

רן הנרגן
רן הנרגן
01/09/2022 7:47:19

איזו באסה לילדים של לברון. הוא כזה חולה תצומי שהוא לא מבין שהם לא רוצים להיות תחת הצל שהוא מטיל?

shadow
shadow
01/09/2022 10:27:12

😆
יש דברים שהוא ילמד בגיל מאוחר יותר

אור
אור
01/09/2022 12:20:58

חחחחחחח

אור
אור
01/09/2022 12:21:51

מצד שני הם כנראה יסתובבו בליגה רק בזכותו אז אין להם יותר מדי מה להגיד

עגל
עגל
01/09/2022 13:04:29

הוא יודע מצוין, אבל הבנים שלו מבינים שצריך לסבול שנה-שנתיים איתו כמו איזה מס שמשלמים עליו, ואז להשתחרר

אשך טמיר המקורי
01/09/2022 7:49:57

תודה רבה דוק, מצוין כרגיל.
לא הצלחתי להצביע, זה נתקע לי, ואני מניח שגם להרבה אחרים – המספר גדול הרבה יותר.
השיקוץ? נראה לי שאני כבר אהיה 7 אמות בקבר לפני שהבן זונה יעזוב אותנו במנוחה, ולא אזכה לראות את הרגע המיוחל.
בשורה קשה, הקפה מר במיוחד הבוקר.

Avri
Avri
01/09/2022 11:14:23

😁

MBK
MBK
01/09/2022 8:44:41

תודה מנחם
יש לי הרגשה שאוהדי גולדן סטייט ינדדו בשנה הבאה לאלופה שבדרך, זה מה שנקרא אוהדי הצלחות
אם כבר כשרונות עתידיים, יצא לי לצפות בסרטונים של אנדריי סטויקוביץ הבן של פז׳ה
הוא בן 18 ונראה קלעי מטורף, מוריד טוב כדור לרצפה והקליעה כמו של אבא
הוא 2.01 וצפוי להבחר בסוף הסיבוב הראשון (בעוד שנתיים)
נראה לי כמו פוטנציאל לגניבה רצינית

עידו גילרי
01/09/2022 8:54:04
Reply to  MBK

לא סביר – זה כמו שאתה עדיין רואה מסה אדירה של אוהדי סלטיקס ולייקרס על בסיס ההצלחות של שנות ה-80 והאלפיים.

MBK
MBK
01/09/2022 11:04:47

יש לא מעט אוהדים ללא קבוצה מובהקת
אני חושב שרובם יושבים על גולדן עכשיו (ובצדק)
אני אשמח לראות תוצאות של סקר כזה בעונה שגולדן לא אלופה

עידו גילרי
01/09/2022 11:17:49
Reply to  MBK

כן אלה יעלמו. תמיד יש אוהדי הצלחות נייידים.
הכוונה שישארו הרבה מאד שזו הקבוצה שלהם בגלל הדיינסטי.

אור
אור
01/09/2022 12:23:45

כאילו שהרוב המוחלט של הלא ניידים לא התחילו מהצלחות..

עידו גילרי
01/09/2022 12:26:43
Reply to  אור

exactly my point.

אור
אור
01/09/2022 12:27:44
Reply to  אור

באתי לחזק ויצאתי מחוזק
אגב ראה מה רשמתי מטה על הניידים

עידו גילרי
01/09/2022 12:35:39
Reply to  אור

כן, לא חושב ככה. יש הרבה שנודדים.

עידו גילרי
01/09/2022 12:36:02
Reply to  אור

לא חובה להיות מונוגמים.

אור
אור
01/09/2022 12:37:48
Reply to  אור

לפעמים בא לך גם לחם עם שוקולד

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 9:30:59
Reply to  MBK

חולק עליך
אוהדי ג"סטייקס הצעירים פה להישאר עוד כמה שנים טובות.

Yinon Yavor
01/09/2022 9:44:31
Reply to  MBK

מסכים עם עידו ורזי כאן.
כל עוד עמוד התווך המרכזי שגרם לאהדה הזו (קרי) עדיין שם – האוהדים לא ינדדו. ואם הוא מספיק זמן שם – הם גם לא ינדדו אחר כך כי הם כבר "תפוסים". קצת כמו אוהדי לייקרס שלא עזבו אחרי עזיבת מג'יק, או אחרים צעירים יותר שלא עזבו למרות שהקבוצה של קובי הסריחה כמה שנים טובות. לדעתי כולנו כאלה (סוג של אוהדי הצלחות): אם ההצלחה היתה ארוכת זמן מספיק – אז אתה כבר "דבוק בנגיף" וכבר לא תעבור לקבוצה המצליחה הבאה, אלא "זכית" בקבוצה פור לייף.

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 9:59:22
Reply to  Yinon Yavor

גם אחרי שילך לא ינדדו. ג"ס פור לייף.
לי היו 3 אליפויות ונשארתי, היה לי לארי אחד ויחיד.

Avri
Avri
01/09/2022 11:16:37

גם לי נראה שהם ישארו. אם זו הקבוצה הראשונה שלך לרוב זה נתקע.

MBK
MBK
01/09/2022 11:06:49
Reply to  Yinon Yavor

הלייקרס הייתה תחרותית 50 שנה
להוציא התקופה שלאחר הפציעה של קובי
זה עזר לייצר המשכיות של אוהדים
כיום זה מועדון מגעיל

Avri
Avri
01/09/2022 11:21:29
Reply to  MBK

ב30 עונות האחרונות יש לכם רק 15 עם מעל 60 אחוזי הצלחה (הגדרה שלי לתחרותיים – אפשר להתווכח), ו10 עונות עם פחות מ50 אחוז (הגדרה שלי למסריחים – אפשר להתווכח).

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
01/09/2022 12:03:59
Reply to  Avri

ושש אליפויות, ושלושה שחקנים טופ-20 (לפחות).. c'mon אברי

עידו גילרי
01/09/2022 12:06:18

עד עוין…

MBK
MBK
01/09/2022 12:27:14
Reply to  Avri

מה יהיה אברי? גם בעיות בזכרון גם בעיות בהבנת הנקרא
משנת 59 ועד 2013 הלייקרס פספסה את הפליאוף 4 פעמים ב 54 עונות.
הייתה קבוצה תחרותית בתקופת ביילור את ווסט
אחר כך קארים
ואז הגיע מג’יק והשואו טיים
כמה עונות של דשדוש יחסי ואז הגיע שאק וקובי
מאז 1980 הלייקרס עם 11 אליפיות ו 17 גמרים.
בוסטון עם 8 גמרים
הבולס, הספרס מיאמי וגולדן סטייט עם 6 גמרים כל אחת בתקופת הזמן הזו
היכולת של הלייקרס ליצר קבוצה תחרותית עם קבוצה שמגיעה לגמר בכל עשור, חסרת תקדים בליגה.
נוצר ואקום בשנים האחרנות של קובי
אם יש לך דוגמא לקבוצה תחרותית יותר אשמח שתפרט

Avri
Avri
01/09/2022 17:08:13
Reply to  MBK

די נו מידן, הטרלתי קצת, מה אתה נעלב.

MBK
MBK
01/09/2022 17:31:59
Reply to  MBK

🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
סליחה אברי

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 12:17:28
Reply to  MBK

אני מבין שאתה מחפש עגלה חהחהחהחחחחדשה?

אור
אור
01/09/2022 12:25:40
Reply to  MBK

אין כמעט אוהדים שנודדים קבוצות, הם פשוט מפסיקים לעקוב ולהתעניין באותה קבוצה כשהיא למטה (וזה טבעי)

MBK
MBK
01/09/2022 12:28:39
Reply to  אור

ברור שיש
ספר את זה לאוהדי קליבלנד בזמן בלאט
לאוהדי סקרמנטו בעידן כספי
יש גם הרבה אוהדים שהולכים בעקבות הסופרסטאר שהם אוהדים (לברון)

אור
אור
01/09/2022 12:30:06
Reply to  MBK

זה לדעתי לא אוהדים באמת אלא שמוסיפים קבוצות בזכות אותם שחקנים
אני תמיד אהיה אוהד הלייקרס אבל יש מצב שאראה משחק של דני בוושינגטון לפני כזה של הלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום חברים מתחיל היורו משחקים אש.
לא לשכוח לפנק פה בלינקים. בעיקר אתה רזיאל.
ראית הולנד עושה שם מסי ורונלדו.
אסף צדק זה כמו דוראנט בגס 😂
הוא גם לא מכדרר ישר קאץ אן גול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המשחקים מתחילים ב2 וחצי שעון עכו כנראה רוצים שהאמריקאים ישבו עם הנקניקיות והדונאטס בבית ויצפו לכן גם כנראה התאימו את השריקות לwwe שהענף לא יראה להם זר.

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 9:34:27

לא ראיתי שום דבר אבל אתחיל לשים לב.
מתי הדונצ'יק והגאון משחקים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום 2 משחקים אש

18:15 דונציק דונאט מול סבוניס וJV. יהיה משחק ענק לדעתי (חייב לינק זה משודר באחד מערוצי הגניבה של 5 לייב או גולד או משהו כזה)

21:30 גובר ושות VS שרודר ופרנץ וגנר (שידור בערוץ 5 הרגיל)

אבל כבר ב14:30 יש משחקים באליפות ספרד מנגבת את בולגריה מוקדם, אחכ ב15:30 נורקיץ מכין גולאש

אח"כ הטורקים עם כל הכוכבים קורק, שנגון, עוסמאן ולארקין מול מונטנגרו

איצקו
איצקו
01/09/2022 10:27:55

https://maxsport.one/
יש כאן קישורים להמון ערוצי ספורט בארץ ובעולם שרצים 24/7
הבעיה היחידה מלא פרסומות עד שמורידים מיוט

תהנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

תודה אמיגו

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 12:18:15

טוב, ילה בוא נכניס את זה לדיומא.

NFS
NFS
01/09/2022 12:24:52

גנבים, בוזזים, שודדים.
צריך לשלוח את רועי שיתגנב וילחץ על הסוויץ' שמעביר את השידור מ-5 סטארס ל-5 הרגיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחח אמת. איזה בוזזים 365 ימים משדרים לך כדורעף חופים גלישת רוח וסנוקר פתאום מצאו משהו לגבות עליו

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 13:18:48

מה גלישת רוח?
מתי?

עגל
עגל
01/09/2022 13:11:21
Reply to  NFS

לגמרי בוזזים שודדים נוכלים

shadow
shadow
01/09/2022 14:29:48
Reply to  NFS

למה ככה להגיד על אנשים דברים קשים כאלה. נוכלים? בוזזים?
זה הכל מאהבת ספורט. מה, לא ברור משם הערוץ שהם אוהבים ספורט ורוצים לשרת את הלקוחות שלהם נאמנה?
כשמצליפים בצופים בשוט הכסף זה תמיד מאהבה והתחשבות.

yaniv
yaniv
01/09/2022 12:37:00

הלו הקרדיט הוא שלי על האלנד.
ובאמת זה לא הגיוני זה פשוט החלק היחידי שבסיטי שלא היה מושלם ולכן הם הביאוה את השחקן הכי מושלם לתפקיד הזה.
הוא מבקיע גם שהוא לא רוצה להבקיע,אתמול עשה דאבל פס מתוך כוונה שהשחקן(חא זוכר מי זה) יבקיע,אבל שחקן של נוטיגהם שם רגלוהכדור כמובן הגיע להאלנד שמול שער ריק גלגל

shadow
shadow
01/09/2022 9:17:21

עם איך ששומרים על לברון בליגה הוא יכול לשחק גם עד גיל 60.
בכל מקרה עם תזונה נכונה אימונים נכונים ואורח חיים יותר נכון והתאמה למאמץ הנדרש שחקנים יכולים לשחק גם אחרי גיל 40. זה לא שצעירים כרגע ממשים את הפונטציאל הפיזי והמנטלי שלהם. לשחקן פחות צעיר יש יתרון משמעותי של ניסיון על הצעירים יותר. הרבה יותר קשה לאמן צעיר להשתפר בתחום המנטלי מאשר לשמור או לשפר כושר פיזי של שחקן פחות צעיר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אמת

עגל
עגל
01/09/2022 13:21:06
Reply to  shadow

סוף סוף יש מישהו שמקשיב לעצות שלך, אתה צריך לשבח אותו השכם והערב –
לברון משקיע בגוף שלו טונות של כסף, עושה אמבטיות קרח, שומר על כוח ועל גמישות, חי בריא, ישן טוב, לך תדע, אולי הוא אפילו הולך יחף
https://courtsidescribbles.com/blog/behold-these-are-lebrons-feet
(לך תדע אם זה אמיתי או מפוברק)

shadow
shadow
01/09/2022 14:36:28
Reply to  עגל

אני לא נותן עצות אני רושם את דעתי.
כשאתה מסביר למישהו מושג בפיזיקה זה אומר שאתה נותן לו עצה?
בכל מקרה אני ממש לא בטוח שלברון הולך באותה הדרך אבל אין ספק שהוא בנוי טוב בהרבה מרוב השחקנים.
אני דווקא חושד שהוא משתמש בהרבה דברים מהונדסים ומעובדים. אם גילה את הטבעי זה רק לאחרונה.
לגבי כפות הרגלים זו תמונה אמיתית? אם הבוהן שלו מסובבת ככה פנימה הוא בבעיה רצינית

עגל
עגל
01/09/2022 14:56:24
Reply to  shadow

+1
כשאני מסביר משהו בפיסיקה אני לא מייעץ.
אבל אם הייתי מדבר עם מהנדס שבונה משהו כבר היה אפשר להתייחס לזה כעצה כך שהגבול לא לגמרי ברור, בטח שבענייני בריאות, שהגוף הוא מערכת מורכבת.
לגבי כפות הרגליים, זאת תמונה מאוד מפורסמת שרצה ברשת כבר כמה שנים, בהחלט אפשר להאמין שהיא מפוברקת אחרת איך לברון שורד כל כך הרבה שנים? אולי בזכות נעליים מתקנות
🙂 🙂 🙂

shadow
shadow
01/09/2022 15:10:27
Reply to  עגל

אחלה
.
בחלק השני עשית אברי😜

Avri
Avri
01/09/2022 17:10:39
Reply to  shadow

כבוד

shadow
shadow
01/09/2022 14:58:58
Reply to  עגל

נ.ב
.
טונות של כסף זה טונות של שחיתות.
אין צורך להשקיע כמעט כלום מעבר לאוכל שגם זה לא הרבה כי אין על מה.

דוקטור רזי הופמן
01/09/2022 17:52:31
Reply to  עגל

אויי ואבוי, חלומות רעים בגללך

S&M
S&M
01/09/2022 9:18:12

המסקנה שלך על הניקס אפשרית, אבל אני מציע מסקנה אחרת.
דולן מנהל את הניקס כעסק שצריך להיות מאוזן כלכלית, כי הרווח האמיתי שלו מהניקס הוא עליית השווי. הוא קנה אותם באיקס, וימכור אותם בעשרה איקס. בזכות השווי של הניקס, הבנקים נותנים לו אשראי בלתי מוגבל, וכך הוא יכול להפעיל עסקים אחרים.
המתקן עצמו מכניס לו כסף. מספיק לו שהקבוצה לא תפסיד כדי להיות מורווח.
ולכן, זה לא שהבחירות של השחקנים היו בהכרח כושלות, או לא מוצדקות. יכול להיות שהבחירות היו טובות, והשחקן נכשל כי הקבוצה דפוקה.
לא נתנו להם חוזה שני, כי חוזה שני הוא חוזה יקר יותר. עדיף לקחת שחקן חדש זול מאשר לשלם לוותיק יקר.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/09/2022 10:04:50
Reply to  S&M

זה פוסט שצריך להיות מודבק, הרבה קבוצות עושות אותו דבר או מנסות לעשות.
מה שאוהדי NBA לפעמים לא מבינים שקבוצה היא קודם כל עסק כלכלי שצריך להרוויח כסף, ובטווח הארוך זה יותר חשוב לבעלים מאליפויות

shadow
shadow
01/09/2022 10:22:43

מה שאנשים לא מבינים שהעולם כיום הוא עסק ולכן גם מהחיים שלהם עשו עסק. הפכו את כולם למוצרים והרבה מהמוצרים משתפים פעולה כי זה מלטף להם את האגו וגורם להם לאשלייה שהם מוצר טוב יותר ממוצר אחר.
קצת כמו הפרסומת על החלב ללא לקטוז שחושב שהוא טוב מהחלב 3 אחוז למרות שהוא לא, שניהם גרועים. פרוסמת עלובה ומטעה את הציבור.

Yinon Yavor
01/09/2022 11:23:18
Reply to  shadow

רוב הפירסומות מטעות את הציבור, ומנסות למכור משהו.
זאת לפחות העלתה לי חיוך…

shadow
shadow
01/09/2022 14:39:03
Reply to  Yinon Yavor

עוד כלל אצבע על חשבון הבית
.
אם מנסים למכור לך את זה אתה כנראה לא צריך את זה.
.
אם אתה מבין את זה למה אתה קונה את השטויות האלה?

Yinon Yavor
01/09/2022 17:31:04
Reply to  shadow

מי אמר לך שאני קונה?
אני בכלל לא שותה חלב.

Yinon Yavor
01/09/2022 17:32:29
Reply to  shadow

אבל אם פתאום אני רואה פרסומת למשהו שאני צריך – אתה מציע שלא אקנה רק בגלל שזה הופיע בפרסומת?
לפעמים צריך להפעיל הגיון בריא.

shadow
shadow
01/09/2022 20:46:19
Reply to  shadow

ינון תקרא מה כתבת ותגיד לי אם זה נשמע לך הגיוני ביחס למה שכתבתי.
אם אתה צריך משהו אתה כבר יודע את זה, אז לא היית צריך פרסומת בשביל זה שזה בדיוק מה שכתבתי.

Yinon Yavor
01/09/2022 22:44:39
Reply to  shadow

אוקיי:
1. ראיתי שנגמר הלחם, אז רשמתי לי לקנות למחר.
אבל בערב, אני רואה פרסומת ללחם.
לקנות או לא?
2. אני מרגיש שהחגורה שלי עומדת להיקרע, וחושב שצריך חדשה. אבל, אוי ואבוי, פתאום יש פרסומת – אז אסור לי לקנות. נכון?
.
העולם עבורך הוא מאוד בינארי, ומה לעשות – לא תמיד זה ככה.
חשבת אולי שיש פרסומות של מוצרים שכדאי לך לקנות? שדווקא מקדמים בתי עסק שמתאימים לתפיסת עולמך ומתפרנסים מדברים שאתה רואה כחיוביים?
לא הכל שחור או לבן.

shadow
shadow
02/09/2022 7:16:42
Reply to  shadow

השתדלתי. פעמיים רשמתי. ננסה בפעם הבאה.
אני אכתוב לך את זה שוב. אם זה בפרסומת ומישהו מנסה למכור לך אתה כנראה לא צריך את זה.
.
עכשיו תקרא את הדוגמאות שהבאת שוב רק בשביל האירוניה. החגורה שלך עומדת להיקרע? למה יש לך חגורה? 🤔פרוייד היה מסמן פה נקודה אדומה
.

אשך טמיר המקורי
01/09/2022 11:03:41

הם בכל מקרה מרוויחים כסף. יצליחו, ירוויחו יותר.

אור
אור
01/09/2022 12:32:50

בדיוק

אשך טמיר המקורי
01/09/2022 11:02:55
Reply to  S&M

שום הגיון במה שאתה אומר:
קבוצה בליגה עולה בשוויה בגלל ההסכמים העולים כל הזמן. כל דביל שקונה קבוצה השווי שלה יעלה בכל מקרה.
בנוסף הניקס זה וואחד שוק.
לא זכור לי שהניקס משלמים מעט בתור קבוצה.
הם פשוט משלמים סכומי עתק לשחקנים גרועים ובינוניים כמו דיאנדרה ג'ורדן, קנטר, נואה, רוז, רנדל…
הבחירות היו גרועות, נקודה. אין כמעט שחקנים טובים ברשימה.
למה שמישהו יבחר גרוע בכוונה כשהוא יכול לבחור טוב יותר?
בחירת שחקנים טובים יותר ומכאן קבוצה טובה יותר בהכרח תעלה את שווי הקבוצה.
דולן עושה הכל הפוך אבל עדיין לא מצליח לעצור את עליית השווי. זה די מדהים ומראה בעיקר על המצב בליגה, ואיך הגענו לסכומים מטורפים כאלה לשחקנים.

עגל
עגל
01/09/2022 13:18:12
Reply to  S&M

הבחירות של הניקס היו גרועות ברובן.
והראיה היא שהשחקנים שם לא עשו רעש בהמשך הדרך או שפשוט נפלטו מהליגה.
מה האינטרס לבחור גרוע?

Kobv
Kobv
01/09/2022 10:34:44

מבחינת ניהול הניקס הם ההפך הגמור מגולדן סטייט, ככה זה נראה. זה נכון לבעלים תפקיד מרכזי אבל הבעלים של הסאנס מטורף לא פחות ואצלו העניינים נראים אחרת, כי לעסק יש חוץ מבעלים עוד בעלי תפקידים.

יהלי אולמר
01/09/2022 11:22:07
Reply to  Kobv

אם הווריורס נציאם "שנות אור" לפני כולם בניהול, הניקס עוד תקועים בתוהו ובוהו

Jonathan
01/09/2022 10:38:53

צריך לציין משהו לגבי גולדן סטייט – היא פגשה בדרך את הMVP, את השחקן המשתפר של העונה ואת שחקן ההגנה של העונה (שמשחק בעמדה של שחקן ההתקפה המרכזי שלה).
ועברה את כולם.
למיטב ידעתי אף אלופה בהיסטוריה עוד לא פגשה כזו שרשרת של מקבלי תארים אישיים.

Kobv
Kobv
01/09/2022 10:44:46
Reply to  Jonathan

מצד שני היה לה הרבה מזל (טוב זה חלק מלקחת תואר) ש ה MVP שיחק לבד, המשתפר נפצע, ושחקן ההגנה הגיע על קביים, שלא לדבר על השביקה של פיניקס. הרבה מאוד מזל אבל זה חלק מהמשחק.

Jonathan
01/09/2022 11:02:37
Reply to  Kobv

חלק מההסבר של תואר הMVP זה שהוא שיחק לבד והביא את הקבוצה להישגים. אם הוא לא כזה מסוכן כMVP באמת עדיף היה לתת את הפרס ליאניס או לאמביד.
ממפיס בסדר גם בלי המשתפר.
שחקן ההגנה הגיע ביופי של כושר. הכוכב של הקבוצה שלו אכן הגיע חבול.
אבל היי… את גולדן סטייט הספידו כל העונה כי הסנטר בעל היותר פוטנציאל היה פצוע והשלישיה של האליפויות סבלה מפציעות בלתי פוסקות – שיחקה 11 דקות ביחד כל העונה (הודות לשחקן ההגנה של העונה שפצע את סטף במשחק הראשון שבו כולם שיחקו ביחד).
יותר מזה – לא היה לג"ס שחקן בחמישיית העונה או בחמישיית ההגנה של העונה, או הזדמנות לרוץ ביחד כקבוצה בעונה הרגילה ועדיין הדברים התחברו בפלייאוף.
.
אז פתאום ג"ס הם אלה עם המזל? הם פשוט אלה בלי התירוצים.

Kobv
Kobv
01/09/2022 11:39:29
Reply to  Jonathan

המזל הוא להיות פצוע בעונה ולא בפלייאוף.

Jonathan
01/09/2022 16:18:43
Reply to  Kobv

מזל זה למפסידים

shadow
shadow
01/09/2022 16:21:11
Reply to  Jonathan

יש דבר כזה מזל?

dror
dror
01/09/2022 11:25:58

לא מאמין שלברון ימשיך אחרי החוזה העכשווי האגו שלו לא ייתן לו להמשיך עם פיחות במעמדו. אחרי הכל הוא לא טימי או מאנו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dror

למה שיהיה פיחות? הוא הבוס של הליגה, יגיד לכולם לזוז הצידה שיתנו לו לקלוע. איזה פיחות חח

dror
dror
01/09/2022 12:46:42

ברור. ברור. שחקן יורוקאפ במקסימום. שמעון אמסלם עם יחסי ציבור.

יהלי אולמר
01/09/2022 11:26:19

תודה דוק
מה יש למחזור הדראפט הקרוב עם השמות האלו? אחד אמן, אחד (אייזיאה) אלוהים. מעניין מה העתיד טומן לנו.
אנחנו צריכים ניתוח ניימולוגי של הניימולוג שמעון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תחשוב שאלוהים ציון וישעיהו נפגשים מול כנען ממש משחקי התנך
חסר לי איזה אפריקאי בשם הקבה ואנחנו מסודרים 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במקום הבאבל יהיה בייבל

עגל
עגל
01/09/2022 13:17:26

טוב שמעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

עזוב אני רק חושב על על איזייה אלוהים מטביע על מישהו ואומר לא לא תישא את שם אלוהים לשווא 😂😂

עגל
עגל
01/09/2022 14:58:38
Reply to  עגל

חחח
ברגע שנכנסים לעולם התנ"ך יש אינסוף קטעים שאפשר להמציא.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/09/2022 12:17:13

רק בשאלה על אהדת הקבוצה הלוחמים הם בראשונים אך בשאלות על הקבוצה שהשתפרה בקיץ יותר מכולם ועל אלופת ה-NBA, הסלטיקס ראשונים (בהימור על האלופה הם קצת לפני מילווקי והלוחמים – לסלטיקס סיכוי טוב להיות ב לופים בתנאי שלאניהיו פמיעות משמעותיות)

NFS
NFS
01/09/2022 12:19:39

גם אני לא הצלחתי להצביע לסקר כי מישהו על אותו ssid של ווייפיי כבר הצביע (מלון טופקפי בטורקיה, הכל כלול. מי היה? 😅)

birdman
birdman
01/09/2022 12:24:18

לגבי בחירות דראפט של הניקס:
״דיוויד לי האריך חוזה בשנה ב2008, מיצ'ל רובינסון חתם לפני חודשיים על חוזה חדש – שניהם בחירות דראפט של הניקס״ – תגובה שהעתקתי ממגיב שכינה את עצמו ״ואן גאנדי״ באתר וואלה.

John
01/09/2022 12:31:10

הי מנחם! קודם כל תודה.
האחים ת'ומפסון הם כבר סחורה ידועה שנתיים. צריך לקרות משהו רציני שהם לא ייבחרו בטופ 10. אמן ת'ומפסון עוד יכול לטפס מעט. הוא גם פליימייקר טוב. אבל מה? שניהם כרגע ללא קליעה אמינה בכלל. להיות ווינג ללא קליעה יוצר בעיות גדולות מאוד בכול סיטואציה של בניית קבוצה כיום. הם ילדים אז ניתן להם להתפתח בשקט ונעקוב.
.
אר ג'יי בארט הוא אחד השחקנים הכי מטעים. מסוכן לבדוק אותו גם סטטיסטית. כי מדובר על ד"ר ג'קל ומיסטר הייד. או שהוא אחד השחקנים הגרועים והלא יעילים בליגה או שהוא סטאר ליגטימי. זה בא והולך בגלים. היו חודשים שנה שעברה שקלע 29% משלוש וחודשים שקלע סביב ה-40%. היה לו חודש של 13 נקודות למשחק (בנובמבר) והיה לו חודש של 28 נק' למשחק (פברואר). זה ממש ג'ייסון טייטום על סטרואידים (הם גם שניהם בוגרי המאמן הפיתוח המפורסם ג'רו הנלן). החוזה הזה יכול להיות מדהים עוד כמה שנים כשתהיה קפיצה בשכר ובמידה ובארט מתייצב לטובה כסקורר ויוצר איכותי. או יכול להיות איום, במידה ובארט הופך לשחקן high usage לא יעיל שלא רוצים לשחק איתו. אני חושב שמה שדחף את ההחתמה הזו זה הדדן ליין שהניקס שמו לג'ז לסגור איתם על מיצ'ל. הניקס קראו את הבלאף של יוטה ויצרו מצב בו כל התמהמהות תגרור מחיר. יוטה תתקע ב-no mans land במידה ומיצ'ל יחל שם את העונה ויהיה טוב. הסגל שלהם לא גרוע והם יכולים לנצח עם מיצ'ל משחקים. הנהלת הג'ז תאלץ להשבית אותו ולמכור בפחות.
.
להזכיר לכולם שגם קובי נראה כמו איירון מן בלתי מנוצח עד קריעת האכילס. נכון שלברון נראה כמו משהו לא אנושי מבחינת פציעות וחזרה מהם, אבל פציעה אחת והקריירה שלו משתנה. נכון שהיו היסטורית כמה שחקנים שיכלו לסחוב עוד 4-5 שנים. ווילט שיחק כדורעף מקצועי עד גיל 44. קארים יכל לסחוב עד גיל 42-43 כסנטר מחליף שנכנס לכמה דקות. אפילו ג'ו ג'ונסון עוד יכול לשחק כשוליה מהספסל עד היום. אבל לא כול שחקן מסוגל לפנות מקום ולהכיר במעמדו החדש. בניגוד לפוטבול וטום בריידי, כאן מדובר על תפקיד שלא באמת יכול להתחמק מכושר אירובי או מגע פיזי.

אור
אור
01/09/2022 12:35:27
Reply to  John

שאלה, תקן אותי אם אני טועה
על טייטום אמרו שאין לו קליעה בזמנו לא? או שאני מגזים?

birdman
birdman
01/09/2022 12:49:13
Reply to  אור

בגיל 24 לג׳ייסון טייטום יש יותר משחקים של 30% ומטה מהשדה מאשר למייקל ג׳ורדן בכל הקריירה.

עגל
עגל
01/09/2022 13:31:54
Reply to  birdman

וואו, קשה להאמין

John
01/09/2022 14:42:29
Reply to  אור

לעולם לא אמרו ש"אין" לו קליעה. גם אחוז העונשין שלו תמיד היה גבוה. הוא פשוט היה בעל מבחר זריקות בעייתי. אבל בדוק הוא קלע 34% משלוש. אבל הרבה ISO. בבוסטון בעונת הרוקי כשהיה בעיקר רול פלייר דייק להפליא. המציאות הלא נעימה היא שהוא לא יוצר ברמה גבוהה באופן קונסיסטנטי. ואז הזריקות הקשות שלו לא נכנסות והכול מתחרבש. ואז כשהם כן נכנסות, הסלטיקס הופכים לקונטנדרית והוא נראה טופ 5 בליגה. למזלם של הסלטיקס הוא בחר בחצי הראשון של העונה להסריח והגיע בשיאו לפלייאוף. שנה הבאה עלולה להיות בדיוק להיפך. הוא יתחיל סופר חזק ואז יתרסק בפלייאוף.
לאחים תומפסון אין אפילו זריקת עונשין טובה או קליעה טובה כשהם פנויים. אבל שוב, ראינו שיפורים תוך כדי עונת וון אנד דאן מלא מעט פרוספקטים בעבר. ג'יילן גרין לא פגע בכלום בתחילת השנה בג'י ליג. סקוט הנדרסון שנה שעבר כמעט עד הסוף לא פגע. אז יש לי המון סבלנות. ואתלטים פלואידים כמוהם בתפקיד הווינג לא מוצאים כל יום. כך שהם יכולים להפוך לפרויקטים לטווח ארוך.

Avri
Avri
01/09/2022 19:29:34
Reply to  John

כל מה שג'ון אמר. וורד.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/09/2022 14:28:52

איזה כיף לאזרח ותיק , שחושבים שהוא בגיל הטיפש-עשרה…
😂

רן הנרגן
רן הנרגן
01/09/2022 18:31:19

סלובניה מול ליטא. אש

רן הנרגן
רן הנרגן
01/09/2022 18:34:20

דונציץ, בלי כושר

רן הנרגן
רן הנרגן
01/09/2022 18:35:19

רבע ראשון נגמר. 27 לכל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטורקים מחרבנים מול מונטנגרו

NFS
NFS
01/09/2022 18:50:22

קורקמז..

NFS
NFS
01/09/2022 18:53:34

חחח.. איזה תוקף הדביקו לסימונוביץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

זה מהלך שיאניס בשינה עושה לכרית

NFS
NFS
01/09/2022 19:01:09

בהילוך חוזר נראה שזו שריקה נכונה..
גבולי

רן הנרגן
רן הנרגן
01/09/2022 20:08:28

עושה רושם שדונציץ יחזור על כסא גלגלים מהאליפות הזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה נותן הופעת wwe בהצגות היום חח שקץ אמיתי

jefffoster10
01/09/2022 22:39:53

דונובן מיצ'ל בקליבלנד
ווג'

Drexler
Drexler
01/09/2022 22:41:21

ואוווווווווווו מיצל בקליבלנד ,Cleveland will send three unprotected first round picks and two pick swaps as part of the deal to Utah for Mitchell, sources tell ESPN

Drexler
Drexler
01/09/2022 22:42:21

יצא פראייר דני אינג'

Drexler
Drexler
01/09/2022 22:44:19

Sources: The Cleveland Cavaliers are trading Collin Sexton, Lauri Markkanen, Ochai Agbaji, three first-round picks and two pick swaps to the Utah Jazz for Donovan Mitchell. dsf

Drexler
Drexler
01/09/2022 22:51:13

Darius Garland, Donovan Mitchell, Jarrett Allen and Evan Mobley? Not to mention, Caris LeVert and Kevin Love

איצקו
איצקו
01/09/2022 22:53:13

יוטה מכינה חבילה שתהיה מספיק טובה לברוקלין לטרייד

סתם אחת
סתם אחת
02/09/2022 0:09:27
Reply to  איצקו

שום סיכוי.
ריבילד אול דה ויי.

סתם אחת
סתם אחת
02/09/2022 0:09:00

תגובה רצינית תהיה מחר כשאעכל אבל קליבלנד שיחקו אותה.
חובת צפיה שנה הבאה.