You are currently viewing מעורב הופס ליום רביעי: הקבוצה שאני אוהד היא – – / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: הקבוצה שאני אוהד היא – – / מנחם לס

1. הדוק מתחפש הבוקר לשימון ויוצא עם האמא של התחקירים על העונה העומדת בפתח

החלטתי שהגיע הזמן לעשות מין תחקיר של גולשי הופס – עורכים, כתבים, גולשים קבועים, גולשים מזדמנים, וסתם קיבצירים להבין יותר היכן אנחנו נמצאים ומה הלך הרוחות כאן, כמו שאומרים החברים שלי ממגדל העמק. אף פעם לא שאלנו דוגרי וללא הסברים ותרוצים איזה קבוצה אתה אוהד. הגיע הזמן

אז יאללה, מתחילים.

2. איזו קבוצה אתה אוהד?

היו ימים שהכל התרכז בלייקרס (טפו-טפו) ובסלטיקס. היום נוספו קבוצות רבות לרשימה. תאמינו או לא, ישנם אפילו כמה אוהדי סקרמנטו קינגס באתר אבל שכחתי להכניס את הקינגס לרשימה. אז תבחרו בה בתגובות. אני חושש שללייקרס ישנם כאן הרבה אוהדים שקטים. אולי הם סתם מתביישים להודות שהם אוהדים קבוצה בה לברון משחק. אז כאן הכל הוא ANNONIMOUS. פשוט יהיה נחמד לדעת מה הלך הרוח כאן באתר, כמו שאומרים החברים שלי מוואדי ניסנס בחיפה.

3. מי הוא השחקן הטוב ביותר שיתחיל את העונה?

אנא קחו בחשבון גיל, הקבוצה בה הוא משחק, שחיקה מקיץ מלא כדורסל, או מנוחה והרבה פיצות בבטן

4. מי הקבוצה שהשתפרה ביותר באוף-סיסון?

היה דראפט, היה שוק שחקנים חופשיים, היו טריידים

5. מי יהיה ה-MVP העונה?

6. מי תהיה אלופת ה-NBA העונה

7. פטריק בברלי לא מבזכז דקה ב-L.A

עוד לפני שהוא הסתדר בדירה פטריק בברלי כבר סידר לעצמו ג'וב ב-L.A כשישחק עבור הלייקרס, ויגור שם כל השנה.. מייסר ובעל הפודקסט דייב פורטנוי (founder Dave Portnoy announced on Twitter) הודיע שפטריק יתחבר לאדם פרון המפורסם מ-BARSTOOL לפודקאסט הפופולרי, ופטריק יהפוך ל-HOST של ה-BARSTOLL בתכניתו.

הוא יהיה ס"ה שחקן ה-NBA השני TO HOST A PODCAST אחרי דריימונד גרין.

בברלי, שישנה לו לשון ללא מעצורים, בוודאי יהפוך את תכניתו ללהיט אמיתי.

8. היש מצב שאנטוני אדווארדס יחפה על כל האובדים בטרייד שהביא את רודי גרובר?

SAN FRANCISCO, CALIFORNIA - NOVEMBER 10: Anthony Edwards #1 of the Minnesota Timberwolves reacts after making a three point basket against the Golden State Warriors at Chase Center on November 10, 2021 in San Francisco, California. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and/or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement.  (Photo by Ezra Shaw/Getty Images)

אם להאמין לכל מה שכותבים בסושיאל מדיה, העונה הזאת – עונתו השלישית של אנטוני אדווארדס בן אטלנטה, תהיה העונה בה הוא יפרוץ שחקים ויעמיד את עצמו בכניסה לשער הסופרסטארים. הוא לא צריך הרבה כדי להיכנס – – רק להמשיך להראות את הדברים שלמד ועשה הקיץ. זה בינתיים הכל בסרטונים ושמויות, אבל סרטונים ושדמועות לא יכניסו אותך בשער הסופרסטארים; אתה צריך לעשות הכל ב-REAL TIME ונגד REAL OPPONENTS.

מה הוא אמר ל-'אתלטיק'? I’ve been working on everything, man, ואחרי שלקח נשימה הוא הוסיף:

Just getting better. I’m trying to take that leap this year and be the best player I can be. !Trying to take my team as far as we can

"חכו עד שתראו אותו", אומרים השפוטים עליו, "לא תאמינו לשיפורים שהוא עשה בכל האספקטים של המשחק".

עם מי הוא עבד כל הקיץ? עם אחיו BUBBA המכיר כל זיז וכל תזוזה של אחיו והוא SOPHISTICATED ENOUGH לשמש כעוזר חשוב מאד. הוא עבד גם עם הטריינר שלו מכבר הימים ג'סטין הולנד, ועם ה-CHIEF PLAYER DEVELOPMENT של הטימברוולבס כריס היינס. שלושתם מנסים לעצור בעצמם ולא להתלהב יותר מדי כלפי חוץ בקשר לשחקן שנראה העונה.

His numbers in his second season went up across the board as he helped the Timberwolves win 46 games and qualify for the playoffs for the first time in four years. Edwards averaged 21.3 points, 4.8 rebounds, 3.8 assists and shot 52.7 percent on 2-pointers and 35.7 percent from deep. It was a season full of breathtaking momentsaudacious proclamations and announcements that he has arrived.

ומי שזוכר את הפלייאין ומה שהוא עשה לקליפרס, ואז היה ממש TOE-TO-TOE נגד ממפיס גריזליס, השתכנע שכל ההילולים שהוא זכה להם בחלק השני של העונה אכן נכונים הם, ומה שפנטסטי אצל אדוורדס היא העובדה שהוא לוקח את הסרייה נגד הקליפרס ונגד הגריזליס (למרות ההפסד) רק כקרש קפיצה לקראת השלב הבא בהתפתחותו. מה שהוא הראה זה שהוא אינו רק פנתר שהוא אחד מחמשת הדאנקיסטים הטובים ב-NBA, אלא שהוא ש-ח-ק-ן…כ-ד-ו-ר-ס-ל. לא רק אקרובאט אלא שחקן מבין וחושב המכיר בחולשותיו שעליו לשפר, ומכיר את יתרונותיו שאותם הוא רוצה להביא לשלב הבא.

האם אדווארדס בדרך להיות סופרסטאר? יש לו את הכריזמה ואת ה-OVERWHELMING PHYSICALITY, אבל…אבל עליו לשפר את הגנתו האישית והקבוצתית, בעיקר עתה עם גובר במרכז הצבע. עליו גם לשפר את ה-SHOT SELECTION, ולהכיר את ה-DOUBLE עליו וכיצד לנצל אותו לטובת הקבוצה וטובתו האישית. אבל כל הדברים האלה יבואו עם קצת נסיון. אנטוני אדווארדס הוא רק הן 20. ילד ממש. עולם הכדורסל מונח שטוח לפניו. אבל כצעיר בן 20 עליו לבקש עזרה בענייני אוכל: מה לאכול ומה לא לאכול. עליו לישון 8-10 שעות ביום. הוא לא יכול TO PARTY כל הלילה ולישון שעתיים.

נראה שהוא מבין את הדברים האלה והוא בדרך הנכונה. הוא נראה ונשמע פיקח מספיק להיות בן 20 אבל להקשיב למבוגרים ממנו, ולחיות כספורטאי למרות כל הגירויים הנמצאים מסביבו יומם ולילה.

חשוב מאד:

The Wolves sent him into the summer wanting to see him take another step as a 3-point shooter, continue the progress he made as a one-on-one defender and get ready to be even more of a playmaker this season. The Wolves made the splashiest trade of the summer when they acquired Rudy Gobert from Utah. They also added veterans Kyle Anderson and Austin Rivers. But one of the spots they are thinnest is at point guard, with D’Angelo Russell and Jordan McLaughlin the only true quarterbacks on the roster. That will likely mean more opportunities for Edwards with the ball in his hands, making decisions of when to attack, when to step back and when to move the ball to his teammates.

That all figures to be changing soon. He has drawn rave reviews for his performance as Kermit Wilts in the Netflix movie “Hustle,” starring Adam Sandler. His business is booming as well as he’s become one of the new faces of Sprite. And respected NBA voices like Andre Iguodala and Dwyane Wade are singing his praises as a player.

נראה שלא היו הרבה צעירים בני 20 עם הבגרות של אדווארדס, ועם יכולתו להיות אובייקטיבי בקשר לעצמו למרות כל ההצלחה. הוא אומר: "אני מכיר את עצמי. אני מכיר בחולשותי ובדברים בהם אני חזק. אני יודע שעלי ללמוד הרבה דברים חדשים על מנת להפוך לשחקן שכולם מאמינים שאני יכול להיות. זה לא יקרה ביום אחד. ישנה לי סבלנות. אני יודע שרגל אחת שלי היא כבר בכניסה לחדר, ועתה אני מוכן להקדיש את כל הזמן וכל המאמץ כדי להיכנס לחדר שכולם מאמינים שאני שייך אליו".

9. שימו לב שדונובן מיצ'ל מחק כל קשר לג'אז גם בחשבון הטוויטר שלו וגם בחשבון האינסטגראם

SPORT MEMORABILIA. 10 – מזכרות: ה-CARD של מיקי מנטל נמכר בשיא של 12.6 מיליון דולאר

הקלף (CARD) של שחקן הניו יורק יאנקיס במצב מושלם נמכר ביום ראשון בשיא של 12.6 מיליון דולארים, סכום שיא במזכרות ספורט. המזכרת העשירה ביותר שהשיא שבר הייתה חולצת הכדורגל של דיאגו מרדונה שהוא לבש במשחק 'יד האלוהים' בגמר המונדיאל ב-1986 שנמכרה לפני כמה חודשים ב-9.3 מיליון.. השיא של קלף מרדונה שבר את השיא של 7.25 מיליון של יונוס וואגנר (בייסבול).. השיא הקודם היה ה-BOXING CHAMPIONSHIP BELT (חגורת הנצחון) של מוחמד עלי בקרב של 74' "RUMBLE IN THE JUNGLE" (6.2 מיליון).

מומחי מזכרות טוענים שבמרתפי בתים ועליות גג בוודאי נמצאים כרטיסי עבר ישנים ששווים הכולל הוא במיליארדי דולארים.

ישנם משקיעים הטוענים שמזכרות ספורט במצב MINT (מושלם) הם השקעה מצויינת נגד אינפלציה. מגזין פורבס העריך את שוק מזכרות הספורט ב-2018 בערך של 5.4 מיליארד. פורבס מעריך את שווי השוק עתה, ב-10 לאוגוסט 2022, בשווי 26 מיליארד דולארים. אתר ה-MARKET DECIPHER מעריך שב-2032 שוק מזכרות הספורט יפרוץ שחקים לערך של 227 מיליארד בגלל העלייה של ה-NFT) NON FUNGIBLE TOKENS) שהם (אני לא מבין; רק מעתיק) – DIGITAL COLLECTIBLES WITH UNIQUE DATA ENCRYPTED FINGERPRINTS. זה אומר הון כסף אדיר שאין לתאר כלל.

היכן הכסף הזה נמצא? במזוודות ישנות, קרטונים, קופסאות, היכן שרק ילדים אספו את ה-CARDS שהיו קונים בקיוסק ב-5 סנט והיום הוא שווה 100 דולאר. היכן נמצאות היום המזוודות והקרטונים מלאי ה-CARDS האלה? 80% מהם כנראה ניזרקו לאשפה. כשנשאתי לגייל שני בניה היו בני 15 ו-12. היו להם קרטונים מלאי CARDS כאלה. הם עצמם אמרו לי לקחת הכל למיזבלה של גרדן סיטי שם גרנו. רק אלוהים יודע כמה כסף זרקתי עם המזוודות והקרטונים מלאי ה-CARDS האלה. לגייל אשתי ישנו CARD מג'קי רובינסון כששיחק בדודג'רס – השחור הראשון במייג'ורס. ה-CARD בא עם הקדשה אישית מרובינסון שגייל כתבה לו כמה מכתבים והוא ענה לה פעמיים. יש לה את המכתבים האלה. כשהלכנו לסוכן MEMORABILIA לשאול את ערך המכתבים הוא ענה לנו שהם חסרי ערך כי כשהוא רק החל לשחק במייג'ורס הוא היה כותב עשרות מכתבים ביום למעריצים לבנים, ובשוק מסתובבים הרבה מכתבים ממנו שרובם חסרי ערך. גם ה-CARD שהוא שלח לה מקומט וקצת קרוע.

דברתי עם ג'סי וקני על מאות, ואולי אלפי ה-CARDS שהיו להם. הם יודעים שבין המאות היו כמה וכמה ששווים היום הרבה כסף. אבל ישנם מיליוני אמריקאים בני 50, 60, ו-70 החושבים בדיוק כמוהם על מאות רבות של CARDS שהם זרקו לפח כשלא היה להם כל ערך.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
104 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
31/08/2022 1:14:41

אחלה מעורב
פילי צריכים להיות במירוץ לאליפות.
ואת זה אני אומר כאוהד אובייקטיבי
🤣
חוצמזה היו הרבה שינויים בקבוצות, אדוארדס בהחלט נראה בכיוון הנכון אחרי הפלייאוף האחרון והקלפים בזבל…. זו חוכמת הבדיעבד.
לי היה אוסף קומיקס מטורף בעברית.
כשגדלתי העברתי לבן דוד שלי הצעיר ממני.
הוא לא זוכר איפה זה… זרק את זה מתישהו
🤷🏼‍♂️

אור
אור
31/08/2022 3:19:56

תודה מנחם
.
אל תתבאס על הקלפים, רק מעטים מביניהם שווים הרבה כסף

אור
אור
31/08/2022 3:20:35
Reply to  אור

הכוונה שהסיכוי שקלף מסוים שווה הרבה כסף הוא מאוד נמוך

ברוך רובין
ברוך רובין
31/08/2022 7:34:47
Reply to  אור

בכל מה שקשור לנייר , ספרים שטרות חוברות קומיקס… כדי שהקלף ספר יישמר במצב מושלם הוא צריך להיות במקום מוצל וקר ארוז באריזה ושלא יהיה בו איזה שהוא מגע זה כמעט בלתי אפשרי.
.
תודה מנחם, לגבי אדוואדס הוא הולך להיות כוכב על הכישרון שלו + האקפלוסיבות זה משהו שאין שני לו בליגה (לדעתי הוא אתלט טוב ממוראנט והגארד האתלטי בליגה ממש מיני לברון הצעיר בפיזיות), אדוארדס עדיין ילד (קטן בשנה מהמחזור שלו) ברגע שהוא יילמד לשלוט בגוף לבחור זריקות טוב יותר ולהפעיל את חבריו לקבוצה השמיים הם הגבול.
.
לא מבין מי שומע את הפודקאסט של דבילים כמו דריימונד גרין בברלי… ניסיתי לשמוע 10 דקות זה כזה רע.
.
שדו לגבי הנעליים והדיון מאצמול , הנעל הראשונה הומצאה לפני אלפי שנים כדי להגן על הרגל מנזקים של חום קור… (לפני שידעו על הבקטריות ועל המחלות שיכולות לעבור), יש כאן מאמר שמסביר את הייתרונות והחסרונות בללכת יחף כל הזמן ומה הצורך בנעליים ( https://www.shape.com/lifestyle/mind-and-body/what-not-wearing-shoes-as-often-is-doing-to-your-feet

shadow
shadow
31/08/2022 8:49:53

ברוך גם אם אני לוקח את ההנחה שלך לגבי חום וקור אז רוב היום אין בעיה כזו ורוב האנשים היום לא הולכים בג'ונגל או במדבר או בסיביר, בבית הם הולכים עם נעליים או כפכפים לפעמים.
לכל משטח יש תכונות אחרות שלרוב האנשים אין הבנה אמיתית שלהם כי הרגל שלהם בתוך נעל כל היום.
תחשוב על נעל כמו על רכב. הרכב עוזר לך לעבור מרחקים גדולים יותר כמעט בלי השקעה של אנרגיה מהגוף שלך, אם תשתמש בגלגלים של רכב ולא אופניים נניח, כל הזמן אז השרירים שלך יתנוונו ואז בעוד 200 שנה אנשים יתווכחו אם הליכה היא מסוכנת והאם צריך ללכת בכלל זה אותו הדבר עם הנעל וכף הרגל שלך.
כמעט כל אדם שפגש אותי יחף זרק עלי את הפחדים והחרדות שלו מבקטריות וזה קישקוש מוחלט. אם כבר בוא תראה איזה פטריות ובקטריות מתפתחות בנעלים סגורות ועוד עם גרביים🤦🏻‍♂️.
.
נ.ב
.
בקטריות וירוסים ושאר פתוגנים יכולים לפגוע בך רק אם מערכת החיסון שלך חלשה בדיוק כמו שפציעה מעידה על כושר לקויי. גוף הוא לא מכונה ביולגית מופרדת לחלקים זו מערכת הוליסטית בדיוק כמו הטבע והיקום הזה. אם משהו מקולקל זה משפיע על כל המערכת. תקלה בגיד או שריר אחד אפילו יכולה להוציא את כל הגוף מאיזון, איבר אחד שלא מתפקד כראוי משפיע על כל הגוף.
ועוד לא דיברנו על תודעה

IDO
IDO
31/08/2022 13:27:24
Reply to  shadow

לתוך השנה השנייה שלי בטניס הזזתי חוליה. חלק מתהליך ההחלמה היה ללכת יחף לצורך יוניזציה. פירוק אנרגיות הגוף בעזרת האדמה. זה אולי נשמע פקקתע אבל ללכת יחף נותן אנרגיה חיובית. כדאי לנסות. לא בימים גשומים או מושלגים.

עגל
עגל
31/08/2022 14:40:57
Reply to  IDO

זה כיף ללכת יחף, בעיקר אם אתה קיבוצניק
🙂
לא בטוח כמה זה קשור ליוניזציה

shadow
shadow
31/08/2022 20:18:30
Reply to  IDO

לא יודע לגבי יוניזציה, אבל ללכת יחף מישר את הגוף וכף הרגל מעצם העובדה שזה מה שטבעי לגוף.
לא אכנס לעניין האנרגיה כרגע אבל יש הבדל בין ללכת יחף לבין נעל בעיקר מחומר סנטטי. האותות שהעצבים שלך מכף הרגל שולחים למוח שונים לגמרי אם אתה דורך יחף או עם נעל סגורה וגרב.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/09/2022 12:08:05
Reply to  IDO

מצד שני ללכת יחף יכול לגרום לפטריות ברגל…

ברוך רובין
ברוך רובין
31/08/2022 16:41:04
Reply to  shadow

תודה שדו, אני מסכים לגבי החיזוק של הרגל הבנתי עם זאת שיש נעליים שנועדו לאפשר את אותה יכולת (רוב הנעליים היום בעיקר אופנתיות ופוגעות ברגל) , הדוקטור במאמר מדברת על עומס שיכול לקרות מלחץ על הרגל, אני חושב שהכל זה איזון.

shadow
shadow
31/08/2022 20:11:38

ברוך אם נולדת עם יכולת טבעית כזו מתנה מהטבע למה שתצטרך נעליים שהמציאו בני אדם בשביל מה שכבר עובד? אתה מבין את הבעיה בני האדם בטוחים שהמציאות מקולקלת והם יתקנו אותה. מה אני אגיד לך ההיסטוריה מראה שזה סתם שיגעון

מחטיא מחונן
מחטיא מחונן
01/09/2022 6:42:09
Reply to  shadow

נאלץ לחלוק עליך איש יקר. אנו חיים בג'ונגל עירוני ולכן ברוב המקרים אין שום דבר טבעי הולכת יחף על אספלט, ההיפך.
אספלט הוא מוצר לא טבעי, חסר ספיגת זעזוע עמוק האדמה ואחיד בשונה לאדמה הוא מחזיר זעזוע ולא סופג אותו.
ללכת יחף על אדמה, זה דבר טבעי שהמין האנושי לא עושה כבר כמה מאות אם לא אלפי שנים

shadow
shadow
01/09/2022 8:53:35

לא נכון ורוב הזמן אספלט זה מה שכביש עשוי ממנו,
הטעות שלך היא שבולמי הזעזועים נמצאים בתוך הגוף שלך ולא בחוץ.
אז אם האספלט יותר קשה זה אומר שאתה אמור להתאמן עבור זה.
אבל קבל סקופ אספלט הוא לא כזה קשה והרבה יותר רך מהמדרכות שעליהם אתה הולך.
.
יש לך כל מני הנחות לא נכונות על מעבר אנרגיה השפעת זעזועים על הגוף, קושי המשטחים ועוד.
.

edani
edani
31/08/2022 3:58:56

איזה מצחיק. בדיוק שאלתי את עצמי כמה שווים הקלפים שלי. יש לי קלפים מתחילת שנות התשעים. בארקלי, לארי, פיפן, מג'יק, אפילו קארים. יש לי מאות קלפים.

כשהייתי ילד הייתי קונה בביקורים בארה"ב. אפילו את העלונים שהיו מתמחרים בהם את הקלפים. בזמנו הם כבר היו שווים 10-15 דולר. מענין כמה הם שווים היום. הם שמורים אצלי באלבומים מיוחדים והקלפים השווים בפלסטיקים מיוחדים

MBK
MBK
31/08/2022 8:41:36
Reply to  edani

אתה יכול לברר את הערך שלהם בגוגל
לפני 5-6 שנים חבר מהעבודה הביא קלפים מהנייטיז
רובם היו שווים בין 15 ל 25 סנט לקלף
אני מאחל לך שיש לך קלפים ששווים יותר

golan
golan
31/08/2022 4:08:46

אחלה מעורב. תודה רבה
אם מינסוטה יתחברו זה יהיה מעניין. אבל לא יותר מזה, לא רואה אותם מתמידים עונה שלמה.

סוסמעץ
סוסמעץ
31/08/2022 5:34:23

תודה רבה דוק

אשך טמיר המקורי
31/08/2022 6:36:28

תודה רבה דוק, מצוין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב. בהחלט דמות מסקרנת האדוארדס הזה, ומיניסוטה בכלל.

פה איתמר
פה איתמר
31/08/2022 6:57:53

אחלה מעורב
מיניסוטה גג סיבוב שני וגם זה אופטימי
צפו לשובו של דוראנט ושל מילווקי

sroni741
sroni741
31/08/2022 7:03:38

חסרה קבוצה ב"את מי אתם אוהדים" – ללל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/08/2022 8:35:23
Reply to  sroni741

חחחח קל כל מי שה-ללל לא נגדם ראויים

דוקטור רזי הופמן
31/08/2022 7:08:29

אגרנות זו "מחלה" חשוכת מרפא ולא קל להיפטר מה"הפרעה" הזו.
מה שלא יעשו האגרנים, הם מחליפים אוסף אחד באוסף אחר.
אני תמיד הייתי כזה, אם זה אוסף בולים, אוסף קומיקס ענק, אוסף קונכיות, אוסף חרקים, תקליטים, קלפים (העולם המופלא, מכוניות ועוד) עיתוני רוק.
את אוסף החרקים תרמתי לפני 20 שנה למוזיאון. אוסף עיתוני הרוק ניו מיוזיקל אקספרס, סאונד ומלודי מייקר שנאסף במשך כעשור נמסר לבן של השכן. שכן אחר או אולי בן דודה קיבל גם את אוסף הקומיקס. הקלפים הלכו בסוף בפח.
נשארתי רק עם התקליטים.

Berch
31/08/2022 8:02:25

ועל זה נאמר
טוב אוגר זקן מזקן אוגר
אני ואשתי עם פוטנציאל אגרנות גבוה
🤣

MBK
MBK
31/08/2022 8:45:13

אני שונא לאגור
כל מה שאפשר להעיף אני מעיף
אם יש מגירה שלא פתחתי שנתיים כנראה שאין שם דברים חשובים

IDO
IDO
31/08/2022 13:29:43
Reply to  MBK

אמן. לאוסטרליה עברתי עם תיק גב. מהדירה במלבורן לבית עברתי עם ואן. ולקאנטרי עם משאית. אם תעביר אותי עכשיו תצטרך 2 משאיות אולי שלושה.
לא צריך יותר מתיק גב.

עגל
עגל
31/08/2022 14:00:35
Reply to  IDO

🙂
אני מכיר פרופסור מאוניברסיטת סיאטל שגר בבית צף על המים. ישנה אגודה שחברות בה אלפי משפחות. בבתים כאלה אין מקום להכניס חפץ אחד מיותר, אז אתה חייב להיות מינימליסט ולא להיקשר לשטויות.

shadow
shadow
31/08/2022 8:52:21

אגרנות זו לא "המחלה" אלא הסימפטום.

חגי "התותח" ניסני
31/08/2022 11:16:06

אגרנות זו לא מחלה אלא הפרעה, המסווגת לרוב כסוג של OCD. נהוג לדבר עליה כפונקציונלית לוויסות של חרדה.
מי שלא זורק זבל כמו בקבוקים ריקים או פריטים שהתקלקלו ודווקא אוסף מהזבל פריטים אפשר להתחיל לדבר עליו כאגרן.

Jonathan
31/08/2022 8:31:37

2015 – מתחיל הגמר בין גולדן סטייט לדייויד בלאט.
אנשים מגלים שאני בעד גולדן סטייט ואני מקבל תגובות כמו:
"זה בקטע של לעשות דווקא?"
"זה כי אתה שמאלני, נכון?"
"איך בכלל הגעת אליהם? מי שמע עליהם?" (ואז מפהקים כשאני מתחיל להסביר על הארדאוויי ומאלין)
ועכשיו הם הקבוצה שהכי הרבה אוהדים לפי הסקר.
עברנו דרך ארוכה.

דוקטור רזי הופמן
31/08/2022 8:49:11
Reply to  Jonathan

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה קשור שמאלני או ביביסט בכל דבר?
המינה אנושיףףף

yaniv
yaniv
31/08/2022 9:00:07
Reply to  Jonathan

יונתן אצלנו פה בהופס אילו אף פעם לא היו התגובות,אם כבר היו פה לא מעט בעד גולדן בעיקר בגלל שנאת המן מאשר אהבת מרדכי וכן בלאט גרם לנו לבעיה קשה אבל בטח פה באתר זה היה אחרת

Jonathan
31/08/2022 9:09:27
Reply to  yaniv

לא הכרתי את האתר ב2015. ההתמכרות התחילה איפשהו במהלך הסגרים של הקורונה. לפני זה היו לי חיים ומאז כבר נשארתי…

דוקטור רזי הופמן
31/08/2022 12:37:25
Reply to  Jonathan

אז עכשיו אין לך חיים.

Jonathan
31/08/2022 12:47:53

כנראה. הרבה דברים השתנו מבחינת לוח הזמנים והמחויבויות. חלק מזה ממש לטובה אז יש זמן לקהילה כמו הופס.

עגל
עגל
31/08/2022 12:40:55
Reply to  yaniv

נכון.
פה שני האוהדים הבולטים של הקאבס היו הרשע ואני. הרוב הגדול היה בעד ג"ס בגלל שנאת המן

הייט אשברי
הייט אשברי
31/08/2022 9:30:44
Reply to  Jonathan

מדוייק. גם אני זוכר את התגובות האלה. דייויד בלאט עורר את הזיקפה הלאומית בארץ הקודש, והעיר קליבלנד הפכה אצל כל "פטריוט" ישראלי למינימום שכם או חברון. הסקירות של קליבלנד באותה שנה בתקשורת כאן היו כאילו מדובר בתאומה האמריקאית של "מכבי שלנו, מכבי ת"א". כמובן שבשנה לאחר מכן , מיד אחרי שבלאט פוטר, קליבלנד שקעה לתהום הנשייה.

עגל
עגל
31/08/2022 12:41:42

היא זכתה באליפות
🙂
לא חשוב, הבנתי מה התכוונת

Avri
Avri
31/08/2022 12:46:50
Reply to  Jonathan

יונתן, אהדת קבוצות זה דבר שנקבע לרוב בגיל מאוד צעיר ונשאר איתך כל החיים. התיזה שלי היא שהסקרמצביע על הגיל של רוב הגולשים כאן, יש מצב שהרבה מהם חברה צעירים בסוף שנות העשרה שלהם שנחשפו לליגה בשנות תחילת השושלת.

Jonathan
31/08/2022 12:57:42
Reply to  Avri

יש מצב.
מצד שני היית מצפה שיהיו פה יותר אוהדי באקס (יאניס עושה דברים מטורפים כבר הרבה זמן), קליבלנד, מיאמי… בזמני זה התפלג בין העגלה של הבולס להרבה חבר'ה שפחות התחברו וחיפשו אלטרנטיבות (כמוני).

vcx
vcx
31/08/2022 14:27:20
Reply to  Jonathan

יכול להיות שזה ככה כי גולדן משודרת בשעות נוחות יחסית בישראל ולכן זאת הקבוצה שרואים והרבה פחות נוח לראות את מילווקי וקליבלנד במיוחד לצעירים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אמת. הבאקס ב2 בלילה מי יקום לראות את י4ניס המשעמם הזה דורס אנשים ב2 בלילה 🤣

Avri
Avri
31/08/2022 16:14:16
Reply to  Jonathan

יש בזה משהו, אבל יש לי הסבר אפשרי: יצירת עדר האוהדים בסדר גודל של הסלטיקס/לייקרס/בולס (או הדאבס עכשיו) מצריך שושלת, דומיננטיות לאורך זמן + כוכב-על-על בליגה של לארי/מג'יק מייקל/סטף. יאניס ומלווקי ממש לא שם. מנגד אתה יכול לראות שקבוצות כמו סן אנטוניו כן הצליחו לבנות סוג של מאגר אוהדים.

Jonathan
31/08/2022 16:24:53
Reply to  Avri

נכון.
אני זוכר שעם ג'ורדן איפשהו אחרי האליפות הראשונה כבר הייתה עגלה מלאה באוהדי בולס.
אבל צד שני – זה באמת היה ג'ורדן.

ארז
31/08/2022 14:02:45
Reply to  Jonathan

היום בטח מסבירים לך שהם אוהדים של גולדן סטייט עוד מימיה בפילדלפיה

Jonathan
31/08/2022 8:39:38

לגבי קלפי ספורט –
כשפרל ג'אם פרצו היה כל הסיפור על זה שהם קראו לעצמם בהתחלה "מוקי בליילוק" (ובסוף קראו לאלבום הבכורה שלהם TEN על שם מספר הגופיה שלו).
מסתבר שזה לא היה בגלל איזושהי אהדה מטורפת לרכז סביר שהיה בעונה הראשונה/שניה שלו בניו ג'רזי נטס.
הם פשוט חיפשו בדחיפות שם ללהקה ואיזושהי עטיפה לקלטת הדמו שהם רצו לשלוח לחברת התקליטים ובהעדר רעיון יותר טוב שמו את קלף השחקן של מוקי בליילוק. כנראה שגם השם שלו מצלצל טוב יחסית.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/08/2022 8:49:54

נושא צידי,הסרט על השופט שסרח טים דונהגי יצא עכשיו וקיבל ביקורות מעולות

"Operation Flagrant Foul"

shadow
shadow
31/08/2022 10:11:29

הוא היה הפראייר שתפסו. תחשוב כמה לא תפסו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/08/2022 10:32:57
Reply to  shadow

ברור,לא מציק לשינה שלי בלילה, טבע האדם וכ'ו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחח איזה שם יפה הביאו לסרט חחחחחחחח
מה פתאום בNBA אין דבר כזה הכל שם תחרותי ב100 אחוז
השופטים מחפשים לשפוט הכי טוב שלהם בלי העדפה לשום כוכב, כולם שווים בפניהם, השחקנים הם עם אגו עצום שבחיים לא יתנו לאחר לעשות עליהם סל, הם קורעים את עצמם בהגנה ואם בטעות עוברים אותם כמו קונוס ב1 על 1 בהגנה שהתקיף 3 מטר ממנו זה בגלל שהיו סכימות הגנתיות בעיתיות זה לא בגלל שלשחקן לא היה אכפת
גם בגלל עודף הכשרון העצום שיש היום זה נראה כאילו הם לא שומרים אבל אל תאמינו לזה הם ממש רוצים מתאמצים ושומרים וכואב להם כל נקודה שנקלעת עליהם
גם את הכוכבים בליגה שומרים מאד מאד חזק אם זה נראה לכם שלא זה כדי שהם לא יפצעו לשחק 35 דק זה אסון הם יכולים לקרוע כל חלק בגוף שלהם, צריכים קונדישניג מיטבי, אם נחים לא שומרים, משחקים 30 דק פחות עייפים תזכרו. עדיף שיורידו ל25 דק לכל אחד יהיו פחות פציעות עפי מחקרים.
גם השריקות והכל זה כמו שהיה בשנות ה-30 וה-60 שום דבר לא באמת השתנה, גם בשנים אלו שחקנים עשו 2 צעדים בלי כדרור עצירה ואז אפר אנדר, תראו את גורג מייקן טחן ככה, היו גם קופצים על המגן, פעם ווילט הטיח כדור בביל ראס לראש וזרק את הראש של עצמו והלך ל-2 זריקות.
אין שינוי מבחינה סטטיסטית בכמות השריקות.
אין לליגה שום אינטרס להיות בעד אף שחקן, כולם שווים מקארוסו ועד לברון, מה נראה לכם שהליגה הייתה יוזמת להטיב עם הכוכבים? פחחח אתם לא מחוברים למציאות. שם זה כמו בשכונה כולם שווים בפני החוק, כולל שחקנים זרים.
אין גם דבר כזה תאגיד בכלל, זה המצאות של רפי הבנה

דוקטור רזי הופמן
31/08/2022 12:39:39

נ'י רואה אתה אוהב לעשות סלט אחי.
רק אל תוציא דברים מהקשרם.

Kobv
Kobv
31/08/2022 14:42:16

פלסטיק.
אבל עדיין כיף לצפות.

ירון, החלום
ירון, החלום
31/08/2022 9:26:17

בס"ד
תודה. מנחם.
מעורב נהדר.
אני אוהד הרוקטס….
לגבי ה Mvp השנה, חסר ברשימה את טייטום, וגם אין את האופציה של שחקן אחר.
אדוארדס יכול להפוך לכוכב על, אם הראש והמזל יהיו במקום הנכון.

דוקטור רזי הופמן
31/08/2022 12:41:10

היה קטע בין טייטום לע'מבה בטלפון.
גייסון אומר לאמביד שהוא חייב לקחת השנה (22) את ה MVP של הליגה כי בשנה הבאה זה יהיה של טייטום.
סיפור אמיתי?

Dor
Dor
31/08/2022 12:45:17

טייטום חסר שם אבל תכלס אין לו שום סיכוי והוא גם לא בקליבר של הגדלים באמת. זה בעיקר בין יאניס, לוקה, אמביד והג'וקר

Avri
Avri
31/08/2022 12:48:10
Reply to  Dor

נכון. טייטום כרגע בחמישייה שמאחורי החברה האלו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/08/2022 9:46:26

גולדן, סלטיקס והלייקרס, לא רשימה מפתיעה במיוחד. הסלטיקס והלייקרס באנקר, וכנראה שגם עשורים של כדורסל בינוני לא ישנו זאת. גולדן 'הרוויחה' את הזכות מעשור של תצוגות כדורסל נפלאות, מגיע להם.
תודה רבה על המעורב

vcx
vcx
31/08/2022 9:55:41

תודה רבה.
לא נותן לי להצביע אבל אני אוהד בלייזרס.
אני חושב שמה שבועיים במינסוטה הולך להצליח והרבה מזה בגלל ההתפתחות של אדוורדס.

shadow
shadow
31/08/2022 10:32:05

אני לא ממש מתעניין בפוטבול אמריקאי אבל מישהו ראה את הראיון של ארון רוג'רס אצל ג'ו רוגן? עדיין חכמים בדיעבד?
מזכיר דברים מתקופות אפלות, כאילו שבאמת צריכים עוד דוגמאות.

גיא הירוק
31/08/2022 10:55:19

מעניין,
הפער הדיכוטומי שבין מיעוט אוהדי הסאנס לבין הרעש שהם עושים…

Avri
Avri
31/08/2022 16:24:19

אני חושב שגילרי סיפר פעם שהוא נדלק על פיניקס כי הוא גר שם? מה התירוץ שלך?

Kobv
Kobv
31/08/2022 12:13:18

אנטוני אדווארדס הוא מסוג השחקנים שאני הייתי רוצה לבנות קבוצה סביבם, סמול פוורד שיכול לעשות הכל. הדבר היחיד שחסר לו זה זמן. אוף איך הוא יהיה בעוד שנתיים שלוש, עושה חשק להיות אוהד מינסוטה.
בקבוצת פנטסי שלנו האלו הבוקר לינק מלפני כמה חודשים שבוורלי מדבר ואומר בו עם סטיבן אי סמית ואומר שאיתו הלייקרס היו מגיעים קל לגמר המערב, קל.
כמובן שהערות מצידנו לא איחרו לבוא, בנוגע לאינטליגנציה של הבחור. אבל בסופו של דבר בעולם עושים הרבה כסף מלדבר שטויות, העיקר ליצור חומר שמביא לאיזו ריאקציה. בוורלי עכשיו התחבר לפודקסט מפורסם בתפקיד מרכזי אומר שהוא יעשה מזה הרבה כסף ולי אין ספק שהבחור המוגבל הזה מבחינת כדורסל, ממקסם את הקריירה שלו על המגרש ומחוצה לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

למד מהלב והמנוע

רן הנרגן
רן הנרגן
31/08/2022 13:51:59
Reply to  Kobv

האתגר עבור אנט הוא להיות טוב בעמדת הגארד המוביל ושפר את יכולות הריכוז שלו.. כך מינסוטה יכולה לשבץ איתו גארד גבוה נוסף עם יכולת הגנתית גבוהה וקליעה טובה משלוש. זה יקנה למינסוטה יתרון על רוב הקבוצות בקו האחורי. שיבוץ שלו בעמדה 3 יציב אותו בשמירה על שחקני כנף שגדולים ממנו.

vcx
vcx
31/08/2022 14:21:05

אחד מהדברים שמינסוטה הרוויחה מהטרייד על בברלי זה שעכשיו אדוורדס יכול לפתוח בעמדה 2 ולא ב3 כמו בעונה שעברה ששיחקו עם ראסל בברלי ואיתו.

Avri
Avri
31/08/2022 16:23:11

צודק, אבל בהנתן שהוא כל כך צעיר אפשר להניח שזה מסוג הדברים שיגיעו עם הגיל.

Amitlahev
31/08/2022 12:22:23

מעורב פיצוץ. תודה רבה!
אף פעם לא ממש אהדתי קבוצה, אבל הייתי סוג של אוהד של סקרמנטו. עכשיו אחרי שקאזינס והאליבורטון כבר לא שם, הם לגמרי ירדו לרמת "מסמפט" יחד עם אינדי ומינסוטה.
אדוארדס יכול להיות הדבר הבא. יש לו הכל. רק שלא יסיים כמו בראדלי ביל.
המחירים שמשולמים על אוספים מסוימים הזויים.
כחובב רובוטריקים מושבע, יש לי אוסף של 40-50 רובוטריקים מקוריים מהעונות הראשונות, כולל 4 קבוצות קומביינרים (5-6 דמויות שבנוסף לשינוי צורה הרגיל גם מתאחדים לרובוט אחד גדול) ועוד שני טריפל צ'יינג'רים (הופכים לשתי צורות).
בזמן שיצאו סרטי הרובוטריקים (המזעזעים) לקולנוע, המחיר של האוסף היה בשמיים אבל מאז הכל נרגע והאוסף כולו שווה אולי 1500 דולר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Amitlahev

חכה 60 שנה

Avri
Avri
31/08/2022 12:57:33
Reply to  Amitlahev

מה אתה עושה היום עם האוסף?

עידו גילרי
31/08/2022 12:59:21
Reply to  Avri

he is transforming…

Amitlahev
31/08/2022 13:05:58
Reply to  Avri

מראה לילדים פעם ב…

Avri
Avri
31/08/2022 16:16:32
Reply to  Amitlahev

אני מדמיין אותך באמצע הלילה כשכולם ישנים ממחיז עם הבובות קרבות בין מגטרון ואופטימוס פריים…

תכלס סחתן על אשתך שלא זרקה את האוסף קיבינימט. אצלי בבית זה כבר היה זכרון עמום.

עגל
עגל
31/08/2022 13:54:49
Reply to  Amitlahev

סרטים מזעזעים?!
האח שלי ישב והראה לי לאיזו רזולוציה מדהימה הגיעו באנימציה הממוחשבת, שבפיצוצים ניתן לראות אלפי חתיכות עפות בצורה ריאליסטית.
🙂

תום
תום
31/08/2022 12:39:28

בתכלס, כל שוק הספורטס ממרוביליה האמריקאי היה כבר צריך לשקוע בגלל שדור הבייבי בומרס הוא זה שהפך את כל זה לעסק שמגלגל מיליונים. כבר לפני עשור אם לא יותר היו נבואות זעם על כך שלצעירים כבר לא אכפת מכל הנושא הזה וככל שהבומרים ודור ה-x המבוגרים יזדקנו ויעלמו, ככה גם יעלם כל השוק הזה. כנראה הולך להיות כמו מה שקרה עם שוק המכוניות ל'אספנות', שספקולנטים עם הרבה מאוד מזומן פשוט ניפחו מעל לכל פרופורציה את השווי של מכוניות בייצור המוני שלפני עשר שנים היו שוות כמה אלפי דולרים ועכשיו שוות פי כמה וכמה מזה (אנשים מבקשים כבר קרוב ל 50 אלף דולר על אקיורה אינטגרה משנות ה-90 במצב טוב מאוד עם כמה עשרות אלפי מיילים).

birdman
birdman
31/08/2022 12:49:30
Reply to  תום

מעניין.

birdman
birdman
31/08/2022 12:48:20

היו לי קלפים משנות ה70 שהבאתי איתי לישראל. אח שלי נסע לפני כמה שנים לאמריקה, לקח אותם איתו, כל מקום שהוא הביא אותם אמרו לו: חבוב, עכשיו זה לא באופנה. אף אחד לא היה מעוניין בכלום. היתה תקופה שהיה שגעון סביב זה. קלפים כמו של מאנטל והונוס וואגנר הם קלאסיקות יוצאות דופן.

עגל
עגל
31/08/2022 12:53:30

נושא האספנות מעניין מבחינת הפסיכולוגיה שלו.
אנשים הם יצורים אנלוגיים ויש לנו קשר לחפצים מוחשיים, אותם אנחנו חווים עם כל החושים. בצרפת המודרנית מרשים ומעודדים ילדים במסגרות הגיל הנמוכות לבוא לגן/בי"ס עם doudou, שזו בובת הילדות של הילד, אבל זה יכול להיות גם סתם סמרטוט, ועדיף כזה שלא מכובס יותר מדי פעמים, כדי שישמור על הריח והמראה המרופט.
מבוגרים כבר נקשרים לחפצים מסיבות אחרות.
השאלה המעניינת היא למה בכלל לאסוף דברים דיגיטליים ב-NFT, כשאין לך שום קשר פיזי עם האובייקט? נראה לי שזה הרבה אינרציה שבאה מהעולם האנלוגי לתוך העולם הדיגיטלי, לא יודע כמה זה יחזיק. בנוסף ישנם אנשים שרואים בזה השקעה, שזה משהו אחר מאיסוף קלפים או רובוטריקים, שבא בהתחלה מאהבה אמיתית.

Jonathan
31/08/2022 13:04:36
Reply to  עגל

זה העסיק אותי לפני כמה שנים אחרי שמצאתי את אוסף הקסטות שלי בארגז בבית של ההורים.
היו שם דברים שהקליטו לי. חברות שהוסיפו לבבות, חברים שמקליטים לך סתם אלבום טוב שהם קנו בדיסק אבל רושמים לך את כל שמות השירים וחברי הלהקה בכתב מסודר.
לא חושב שאפשר להתקרב לזה בימינו ב"ארגנתי בשבילך פלייליסט בספוטיפיי".
.
בכל מקרה, זרקתי את הקסטות.

עגל
עגל
31/08/2022 13:58:16
Reply to  Jonathan

אני עדיין לא זרקתי. . .
אני מחפש להעביר את חלקן לדיגיטלי אבל מתעצל להתעסק עם זה. כמובן שאת רוב השירים ניתן למצוא ביוטיוב, אבל לא את הכל וגם ישנם שירים שאני לא יודע מי מבצע אותם.
היו לי 6 קסטות מיתולוגיות מהתקופה שחייתי בג'מייקה, גיל 16.
הן הגיעו איתי לארץ והושמעו מאות פעמים רבות.
אחת מהשתיים הכי טובות נגנבה לי בשנת 1987 ואני בוכה עד היום.

Jonathan
31/08/2022 14:04:16
Reply to  עגל

מה שעניין אותי זה לרוב לא המוסיקה. אני בסדר גמור עם הפורמט הדיגיטלי ויכול למצוא את רוב הדברים שאני אוהב מפעם. זה יותר הזיכרונות ולפעמים מידע שהיה רשום על המבצע/שירים.
איזו התרגשות זו הייתה השרוול של תקליט/קלטת/דיסק.

עגל
עגל
31/08/2022 14:44:46
Reply to  Jonathan

בדיוק.
בקסטות גם היה את הדף בחלק הפנימי של אריזת הפלסטיק עליו כתבנו ביד את שמות השירים והמבצעים.

Avri
Avri
31/08/2022 16:21:38
Reply to  עגל

קסטות אלוהים ישמור. כמו שכתבתם היה בזה משהו קסום, ההשקעה שבלהכין קלטת מיקס… התוצאה… אין דבר יותר רומנטי מזה.

דדי
דדי
31/08/2022 18:51:51
Reply to  עגל

ימי הזוהר של העפרונות שנהיו מולטיטולס.

דוקטור רזי הופמן
31/08/2022 17:29:20
Reply to  עגל

יואב
כמוני כמוך, מתעצל להעביר כמעט 200 קסטות לדיגי.
חלק בוטלגים מהופעות חיות. לא מגיע לזה…
ואם בסיפורי גניבות עסקינן, בעודי בצבא 86 או 87 הוזמנתי לעשות מוסיקה אצל חבר תמני מהיישוב קדימה. אחרי שתיה כדת נגינה ושירה הגיע הזמן לחזור הביתה ונסעתי בדרך לכביש 2 כששני צעירים ביקשו טרמפ ונכנסו מאחור, שם היתה קסטת הבלוז האהובה עלי אותה קיבלתי מהבסיסט של הלהקה Nine below zero, הם הגיעו להתנדב באחד הקיבוצים בצפון וכך הכרנו.
גם קיבלו טרמפ לנתניה וגם גנבו את הקלטת המקורית וזוג משקפי השמש שאהבתי.

Avri
Avri
31/08/2022 16:18:49
Reply to  עגל

לגבי ה NFT אין שום קשר לאספנות. זה ספקולנטים שרוצים לעשות מזה כסף.

John
31/08/2022 13:12:32

תודה מנחם! סופר מעניין

רפיקי
31/08/2022 15:23:44

תודה רבה מנחם.
נראה לי שאני מייצג יחסית יפה את הצעירים פה שאוהדים ווריורס.
לאלה ששאלו למעלה, התשובה היא סטף קרי, זה הסיבה שילדים מתחברים לגולדן סטייט ולא למילווקי לדוג

פה איתמר
פה איתמר
31/08/2022 15:56:26

חסר בסקר כמה שאלות חשובות:
1. איזה קבוצה אתה מתעב?
האם היית מעדיף לראות את ליבה נשבר מסל לחובתה בשנייה האחרונה של משחק 7 בפיינלס או תעדיף לראותה אותה מסריחה במרתף הליגה חולמת על ריבילד מס #107.

2. שחקן מעצבן במיוחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השקץ לכל התשובות אבל בלי המשחק 7 בפיינלס הכי טוב כמו עונה קודמת

אשך טמיר המקורי
31/08/2022 16:25:40

יש לי משהו קורע לאנשי ללל. תהנו:
https://www.youtube.com/watch?v=TXVQsYIJna0
(יש גם ממתק עבור דה-שוט בפנים)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח ענק זה אני שומר במועדפים הוא ניגר מול בריאה וקיד בן 50 חחח ברוך אומר לי היה מסתדר באירופה 🤣

דה שוט
01/09/2022 0:32:19

קיד שם בן 700

מומי החציל
31/08/2022 17:05:14

ענק!!!!

דוקטור רזי הופמן
31/08/2022 17:34:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
01/09/2022 0:31:37

אחחחח ראס משחק ב-MVP לבל…
כל השנה אמרתי את זה חחחחחח

אשך טמיר המקורי
31/08/2022 16:31:30

והנה אחד על סימונס. הערוץ הזה זהב
https://www.youtube.com/watch?v=k_7PeVtQXpY

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 זה הכי טוב
ברט בראון שיכור אחרי הרבה שתייה ממלמל על השלשות שלו זה hof

Jonathan
31/08/2022 17:27:31

ג'ייסון ויליאמס בא לחמם ואומר שג"ורדן היה מתקשה יותר בימינו:
It was easy for him to get to the bucket against GP as it would be against Jrue Holiday today with Giannis and Brook Lopez sitting back there…He's not scoring as easy today as he did back then

Avri
Avri
31/08/2022 19:01:11
Reply to  Jonathan

עוד אחד שבא לחמם. כי ההגנות של הניקס והפיסטונס מאותן שנים היו טיול בפארק.

Jonathan
31/08/2022 19:05:05
Reply to  Avri

האמת שאני חצי מסכים איתו.
ללא ספק ג'ורדן היה מצליח גם בימינו אבל אני לא מתחבר לכל טיעוני ה"ג'ורדן היה קולע 50 למשחק בימינו".

חגי "התותח" ניסני
31/08/2022 22:30:59
Reply to  Jonathan

כשמועצת חכמי התורה של הופס תגיע לקדמת הבמה מצבנו יהיה באמת חמור.

דדי
דדי
31/08/2022 18:55:14

הפוטנציאל של אדווארדס הוא ברמה שיכול לשנות את כל התמונה במערב, והחלטתי להיות זהיר ולא להגיד בליגה.
כבר אמרתי את זה אבל בעיני מהסיבה הזאת הוא השחקן שהכי מסקרן אותי העונה.

Avri
Avri
31/08/2022 19:01:40
Reply to  דדי

לגמרי.