מעורב הופס ליום שלישי: האם על הסיקסרס רובצת קללה? / מנחם לס

1.על פילדלפיה סיקסרס עברו יותר מדי FREAK ACCIDENTS AND EVENTS שקשה לחשוב עליהם כסתם גורל רע.

יש מצב שעל הקבוצה רובצת קללה, או – לך תדע – אולי אלה UFO'S מהחלל או, כמו שקרה ב-SKINWALKER RANCH ביוטה (מי שלא ראה את הסידרה בנטפליקס, מומלץ מאד!), נמצאים כוחות שונים בבייסמנט ועל התקרה, בבקיעים, בחרירים, בנקרות, ובנקיקים – – כוחות מגנטיים, כוחות אלסטיים, כוחות קורליוסים, וכן כוחות צנטרופוגליות. ישנם אפילו המאמינים שרוחות שמימיות – בעיקר שטניות – רודפות אחרי פילדלפיה סיקסרס לאן שהיא פונה.

אחרת אין דרך לפרש את כל המכות שעוברות על פילי ללא הפסק, ובתדירות שונה. יש אפילו המאמינים שהכל נכון כלפי כל העיר, שפעם הייתה הרביעית בגודלה בארה"ב והיום נפלה למקום תשיעי (אני מאמין שהיא הששית בגודלה).

המכות שעברו על הסיקסרס יכולות להשתוות לעשר המכות שחטפו אבותנו במצרים. אי אפשר יותר להסביר אותן כ'חוסר מזל'. זו בוודאי קללה שרובצת על העיר בדיוק כמו הקללה על "SKINWALKER RANCH" (לכו לנטפליקס. לא תתאכזבו!).

הפוסט הזה מתבסס בחלקו על הפוסט של ניק ג'נגפר (https://basketballforever.com/2022/08/22/the-76ers-curse-goes-so-much-deeper-than-injured-rookies) . אז הבה וניזכר בכל במכות שחטפה הסיקסרס, וכל אחד יחליט לעצמו אם זה כהה סתם, תאונות פריקיות או שבאמת קללה רובצת על הקבוצה הזאת.

תראו. ביני לבין שמעון אפילו שם העיר הוא קללה. מי רוצה לגור בעיר הנקראית פי-לה-דל-פי-יא?

2. הפיאסקו של אנדרו ביינום

אחרי שהוא זכה עם הלייקרס בשתי אליפויות בק-טו-בק כסנטר פותח של הלייקרס, אנדרו ביינום הועבר בטרייד לפילדלפיה ב-2012, ומיד דפק את ברכו הדפוקה במשחק באולינג לפני תחילת העונה. הוא תכנן לחזור מיד אחרי האול סטאר, אבל דווקא אז הברך החלה להתפגר – TO DEGENERATE – והוא עבר ניתוח ברך מסיים עונה. הוא לא שיחק משחק אחד אפילו עבור הסיקסרס כשהדבר היחיד הזכור לו מאז הייתה סידרת תספורות שהדנגרט הזה הופיע בהן. הנה רק לדוגמא:

3. 'מכתב ההתפטרות' של סם הינקי

אני התחלתי להאמין שסם הינקי – עם כל ה-PROCESS שלו – הוא דפוק כראש כשמכתב ההתפטרות שלו מעמדתו כ-GM – מנכ"ל – הסיקסרס היה תיזה של 7,000 מילה, לא פחות ולא יותר מ-MONSTROCITY, היה בולשיט אחד גדול מתחילה ועד הסוף עם סיבות-לא-סיבות, האשמות, נסיבות, לחצים, ומה לא. זהו סם הינקי שפעם החשבתי לגאון? המכתב שלו ציטט כל אחד שאתה יכול לחשוב עליו מאברהם לינקולן עד אלון מאסק, ואפילו הציע מין אנלוגיה של FLIGHTLESS BIRD.

כשסיימתי לקרוא את מכתב ההתפטרות שלו שהיה גדול פי 5-6 מהמעורב הזה, לא הבנתי למצה למעשה הוא התפטר.

4. מרקל פולץ, בחירת הדראפט מס' 1 של פילי, ואם לא מספיק אז עוד יש לו אמא קצת מטורללת

את הפיאסקו עם בחירתו של מרקל פולץ כמס' 1 בדראפט, וכיצד הוא עבר מהפך מנטלי-שרירי-עצבי שגרם לובחירת הדראפט מס' 1 של הסיקסרס 'לשכוח' לחלוטין כיצד לזרוק ג'אמפ. העובדה שהוא עדיין בליגה, ומשחק על חוזה של 16.5 מיליון באורלנדו מג'יק היא גביע זהב עבורו. אבל זה קרה א-ח-ר-י פילדלפיה. כשהוא ניבחר ע"י פילי אמו מיד מילאה את כל הבית מלפנים ומאחור עם מצלמות טלוויזיה כדי שאפ יקרה משהו לבנה הכל יהיה מתועד.

The report claimed she also asked some of Fultz’s acquaintances to sign non-disclosure agreements, for reasons that remain unclear

לפילדלפיה הייתה זו בחירת דראפט מספר אחת ב-2017 מבוזבזת כמעט לחלוטין.

5. בן סימונס…בן סימונס…בן סימונס…

כמעט כל מילה מיותרת: "קללת הבחירה הראשונה: בן סימונס בחירת דראפט מס' 1 בדראפט של 2016. פולץ בחירת דראפט ראשונה ב-2017…מלאך המוות פועל חופשי-חופשי בתוך הסיקסרס

6. בריאן קולנג'לו, ה-CEO ונשיא הקבוצה לענייני כדורסל, פותח חשבונות קבוצה לשימושו האישי

ומחליט להתפטר לפני שיואשם בפלילים

The 76ers had a PR disaster on their hands in 2018 when The Ringer published an investigation into Bryan Colangelo, the team’s general manager and president of basketball operations at the time. The report claimed Colangelo had used up to five burner accounts to disparage his predecessor, Sam Hinkie, as well as numerous 76ers players including Joel Embiid and Jahlil Okafor.

In the days that followed the bombshell, Colaneglo’s wife admitted to making and operating some of the accounts. An investigation by an outside law firm concluded that Colangelo was the source of her information, while Colangelo himself denied that assertion.

As well as criticising the team’s players, the tweets also debated the decisions of Philadelphia’s coaching staff, foreshadowed the team’s trade for the No. 1 overall pick that became Markelle Fultz, and disclosed private medical information about Jahlil Oakfor.

The report contained enough burner account shenanigans to make Kevin Durant blush, and just over a week after it was published, Colangelo resigned.

LEONARD BURIES SIXERS WITH GAME 7 BUZZER-BEATER. 7

What’s more devastating than a Game 7 winner at the buzzer? How about a Game 7 winner at the buzzer that bounces around the rim for so long that it seems to suspend time?

data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw

8. טריידים

*בטרייד ששלח את דרו הולידיי מהסיקסרס עבור נרלנס נואל

*מיקאל ברידג'ס עבור זאיר סמית' (בחירה 16 ב-2018) שכמעט מיד שבר את רגלו, ואז התגלה אצלו LIFE-THREATENING ALLERGY

*ג'היל או'קפור, בחירת דראפט גבוהה של הסיקסרס שיחק איתם רק 56 משחקים; ניתפס נוהג 108 MPH באזור של 40 MPH, והיווה אכזבה אחת גדולה.

*מייקל קרטר ויליאמס ניבחר אמנם ל-ROY אבל בעונה הבאה בסיקסרס קלע 6.3 נק' למשחק, והפך לשחקן של 38% קליעה. ניתן לו גם הכינוי 'מלך מחמיצי הלייאפ'.

*אבן טרנר היה עוד בחירה גבוהה של הסיקסרס (שני ב-2010) הפך לשחקן של 9.6 נק'למשחק ב-43% דיוק מהפרקט, עד שהסיקסרס עשתה עליו טרייד שהביא את דני גריינג'ר, שאיכזב אף הוא.

9. ג'יימס הארדן

הארדן הגיע לסיקסרס כשחקן הקולע 30+ (36 נק' ממוצע רק לפני 3 שנים). בסיקסרס הוא קולע 20 באחוז מבייש של 40% מהפרקט..

10. האולם החדש שייבנה לסיקסרס

Crypto.com Arena Renovations

בלאס ווגאס לוקחים הימורים שהבניין יירהס ע"י

*רעידת אדמה
*שריפה
*הפצצה סינית
*קבלן ראשי שברח עם הכסף לשארם אל שייך

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
138 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
30/08/2022 2:50:45

לא חושב שיש קללה בפילי, פשוט בעיה בעמדת המאמן. ברט בראון היה מאמן לא טוב וריברס זה גם מאמן בעייתי, שאיכשהו בגלל יחסי ציבור ממש מחזיקים ממנו ב-NBA, כי הוא כל הזמן מקבל קבוצות שכל פניו רוצות אליפות.
ריברס מאוד מוערך אצל השחקנים שאוהבים אותו, אבל זב לא מספיק כדי לקחת אליפות.
.
לדעתי העניין עם פולץ' ואמא שלו הוא שהיא ממש ניהלה לו את החיים או משהו כזה ולילד נמאס. לפחות על פי השומות מהאינטרנט.
.
ההנחתה של מורי בתפקיד ה-GM מצויינת. הוא יודע לבנות קבוצה סביב הכוכבים וצריך לזכור שהארדן השנה מתחיל מהתחלה את העונה שלו בפילי עם הכנה ראוייה ומחנה אימונים.
.
צריך לקחת בערבון מוגבל את פילי בעידן הינקי, בעיקר בגלל "הפרוסס" שלו. הינקי ללא ספק ידע לפרק לגורמים והרוויח את הבחירות הגבוהות. למעשה הפוליטיקה של הליגה דחפה אותו החוצה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/08/2022 3:42:51

קיימת קללה על פילי "קללת דה שוט"
תפסנו את דה שוט בזמן הטלת קללת "פילי"
https://giphy.com/gifs/absurdnoise-absurdnoise-anjelica-huston-the-witches-FzVTaF5DaKMpy
הפיתרון פשוט…… תעשו שמיכה לדה שוט ותעיפו אותו מהעגלה

דה שוט
30/08/2022 9:54:05

חחחח בעייה שלהם לקחו לנו את הארדן נוכלים בוזזים שודדים

אשך טמיר המקורי
30/08/2022 10:21:25

לא ניתן להעיף את דה שוט, אתה מעיף אותו מהדלת הוא חוזר על מטאטא דרך החלון.

דה שוט
30/08/2022 12:21:05

comment image

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/08/2022 13:16:40
Reply to  דה שוט

חחחחחח
לעונת 23-24 אנחנו חתמנו על הסכם עם דה שוט
זה מה שיקרה לכל העגלות של דה שוט
https://giphy.com/clips/storyful-tom-cruise-mission-impossible-stunts-GHfm228pSnM0bspY5C
רזי,דחוף צו הרחקה של דה שוט מהעגלה הירוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
30/08/2022 15:19:37

חחחחחחחח זה מה שקרה לי ולטמיר עם הקליפרס מזווית חדשה…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/08/2022 15:28:57
Reply to  דה שוט
אשך טמיר המקורי
30/08/2022 13:31:36
Reply to  דה שוט

🤣

golan
golan
30/08/2022 3:46:41

שום קללה… סתם ניהול לא נכון. לא ספורטיבי, שהוביל לתהליך. חלק מהבחירות שלהם היו הזויות ולא התאימו לצרכי הקבוצה. ובחירת מאמנים לא משהוץ

אור
אור
30/08/2022 3:59:02

כן
הינקי הטיל את הקללה לאחר שהתפטר

שמול
שמול
30/08/2022 6:10:58

אומנם לא הכל מאז תחילת "התהליך", אבל לדעתי קוראים לזה קארמה כעונש על "התהליך".
כמו שאומרים חבריי ממגדל העמק, "-ארמה איזה איי ביץ'".

שי אבן צור
30/08/2022 7:06:25
Reply to  שמול

100%

שלהבת
30/08/2022 6:12:23

מעולה, מנחם, תודה!

אני הייתי מוסיף את חוזה 30 מיליון להארדן. כביכול הדיבור שהוא עשה להם הנחה, אבל זה עדיין אובר-פיי. ואז הדיבור שהם יפצו אותו ביותר בהמשך מגוחך שכן בהמשך הוא יהיה שווה עוד פחות.

אשך טמיר המקורי
30/08/2022 6:22:31
Reply to  שלהבת

הם לא מפסיקים לטעות

חגי "התותח" ניסני
30/08/2022 10:43:08
Reply to  שלהבת

הארדן אובר פיי? נו באמת

אשך טמיר המקורי
30/08/2022 6:22:00

תודה דוק.
הכל החלטות לא נכונות, בחירת אנשים לא נכונים או לא ראויים… אירגון רקוב מהיסוד.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2022 7:38:40

מדוייק ארגון כושל ורקוב.
פילדיפיה הביאה חוזי מקס בלי סיבה רק על הייפ ללא קשר ליכולת כמו סימונס וויתרה בשבילו על שחקנים איכותיים. פילדלפיה אף פעם לא ידעה למכור מניות פונזי כושלות בזמן ( פולץ סימונס, נואל, אוקופור…) הבעלים הפחדן אפשר לסילבר להחזיק אותו מהביצים ולגרום לפיטורי הינקי (שתוך שנתיים וטיפה הפך קבוצה ממזבלה עירונית, לקבוצה אולי עם העתיד הוורוד בליגה), בעלים שאפשר לנטפוזים של קולנגאלו ובנו להתקיים, ומעסיק מאמן אפס כמו ריברס. ארגון רקוב מהיסוד כמעט ברמה של דטרויט, ההבדל שהינקי מצא את אמביד.

Jonathan
30/08/2022 6:47:55

הם הקבוצה שבה אדם סנדלר עובד בHustle התור סקאוט. גם שם הם מקבלים החלטות גרועות.
אבל צד שני – לבאקס או לווריירס יש סרט עם אדם סנדלר? אין יור פייס, לוזרס.

דוקטור רזי הופמן
30/08/2022 6:49:43
Reply to  Jonathan

🙂
עד שיפטרו אותו…..

עגל
עגל
30/08/2022 8:54:11
Reply to  Jonathan

וגם שם הם פיספסו את הפרוספקט הספרדי לטובת בוסטון

מחטיא מחונן
מחטיא מחונן
30/08/2022 22:49:23
Reply to  Jonathan

קרעת אותי 😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
30/08/2022 6:59:22

חייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
זה גאוני: AQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAO
BAAAAAAAAAAAAAAAAA? LAAAAAAAAAAAAAAAAAA?

שי אבן צור
30/08/2022 7:09:37

יופי של מעורב מנחם
אני זוכר שפרסמתי פה בהופס פוסט בזמן הפרוסס וטענתי שהפרוסס נידון לכישלון וקארמה איז א ביץ׳

Dor
Dor
30/08/2022 7:22:08

תודה דוק. קל לנו בדיעבד אבל גם פולץ וגם סימונס היו בחירות ראשונות ברורות ואפילו אוקאפור היה פרוספקט עם פוטנציאל. ביינון בזמנו באמת היתה טעות, הברגים שם לא היו מהודקים מספיק וטרנר וג׳רו הלכו בגלל הפרוסס הנוראי, אבל היי, לפחות קיבלנו את אמביד וטוב שלא היתה לנו בלירה יותר גבוהה כי אז היינו לוקחים את וויגינס או ג׳בארי פארקר 🤦🏻‍♂️

אשך טמיר המקורי
30/08/2022 10:17:07
Reply to  Dor

הסתכלתי על הדראפט של 2016. דראפט מחריד.
יכול להבין את הבחירה במצב כזה בשחקן עם הייפ ונתונים, אבל לעולם לא הייתי עושה בחירה כזאת.
סימונס שיחק רק 33 משחקים בקריירת הקולג'ים שלו, בקבוצה רעה (18-13), שהובסה 71-38 בטורניר האיזורי בידי קבוצה בה שיחק אחד, אלכס קרוסו.
שלא נבחר בדראפט באותה שנה.
כששחקן שמוכיח את עצמו 4 שנים בתור שחקן מצוין לא נבחר בכלל, ולעומתו שחקן של הייפ בלבד שלא הוכיח דבר הוא הבחירה 1 ללא עוררין, משהו דפוק בשיטה.

Dor
Dor
30/08/2022 10:57:02

לא ממש. הבחירות הן גם לפי יכולת אבל גם לפי פוטנציאל. לקארוסו יש תקרה ברורה ולך תדע מה ייצא מאחד עם הנתונים של סימונסת ציון וכאלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוחרים שם בעיקר לפי גודל מוטת ידיים והייפ. זה לא שונה אם אתן לET לבחור שחקנים אקראית, הוא יגיע לאותם אחוזי הצלחה של המנגרים בליגה

עידו גילרי
30/08/2022 16:43:35

מה בדיוק קארוסו הוכיח בארבע שנים שלו בקולג' סטיישן?

אשך טמיר המקורי
30/08/2022 19:03:55

שהוא שחקן טוב

עידו גילרי
30/08/2022 19:17:20

ואתה ממש עקבת אחריו שם כן בטח.

פה איתמר
פה איתמר
30/08/2022 7:24:19

תודה מנחם.
הכל נכון כולל בארקלי שעוזב אותם וכמעט זוכה באליפות עם פניקס.
בפראזה על שלום אביטן
האם פיינלס אחד של פילדלפיה שווה שלוש אליפויות הספרס?

Tzafriros
30/08/2022 7:26:24

אז קודם כל על פילי הבזויים. שהפרוסס היא מילת כיסוי לטנקינג הכי מכוער בהיסטוריה של הליגה. דבר שני הלייקרס ידעו בטרייד שביינום גמור. איך הסיקסרס לא ידעו את זה לא ברור?
בבחירה בפולץ הם החליפו עם בוסטון הם יכלו לקחת את טייטום אבל איינג׳ כנראה ממולח יותר וידע מה ההשקעה השווה

Kobv
Kobv
30/08/2022 10:15:13
Reply to  Tzafriros

הלייקרס ידעו ובכל זאת עשו את הטרייד, אז מי בזוי פה?
ולגבי פולץ אם היו יודעים היו עושים?
זאת הליגה אין שום דבר בזוי בקבוצות, יש חוקים ומתנהלים בתוך החוקים, הלוטרי נועד ליצור שיוויניות, אז הינקי לקח את הרעיון בצורה אגרסיבית ויישם אותו.
מה עדיף, לחיות בלימבו כמו סקרמנטו, מג'יק ועוד קבוצות שנמצאות בליגה על תקן ניצבים? או לעשות רעש וצילצולים ובדרך גם הרבה מצלצלים.

Dor
Dor
30/08/2022 10:59:50
Reply to  Tzafriros

מה שאירוני בתגובה שלך הוא שבמקביל לפרוסס של פילי הלייקרס היו בפרוסס משלהם אבל פחות מיוחצן. 3 בחירות דראפט רצופות הלייקרס בחרו בבחירה השניה עם עונות מזעזעות. זה בטח לא פחות פרוסס מפילי (למעט שנה אחת)

Kobv
Kobv
30/08/2022 11:24:51
Reply to  Dor

אז מה אירוני בתגובה שלי?

yaniv
yaniv
30/08/2022 12:17:30
Reply to  Kobv

הוא התכוון לצפריר

yaniv
yaniv
30/08/2022 12:17:04
Reply to  Dor

זאת בדיוק הנקודה וזה בדיוק מה שהיה מכוער בתהליך. טנקינג עשו הרבה לפני הלייקרס ופילי ויעשו גם הרבה אחרי,השאלה האם אתה משתין מהמקפצה לעיני כל העולם או שאתה עושה את זה בצורה מכובדת יחסית.
אתה יכול להגיד מה זה משנה התוצאה היא אותה תוצאה אבל עדיין יש נראות ויש כבוד מינימלי למשחק ולמה שאתה עושה

עגל
עגל
30/08/2022 13:05:47
Reply to  yaniv

+1

Dor
Dor
30/08/2022 13:34:29
Reply to  yaniv

צודק יניב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

לא מסכים. זה חרטא הנראות הזאת מי צריך אותה? ממי מנסים להסתיר את הטנקינג? מכמה רפי הבנה וילדים שלא יודעים שיש דבר כזה ושקבוצות משחקות בכל הכוח

jefffoster10
30/08/2022 14:10:46

באחד מדיוני הבייסבול לדעתי באתר, עלתה התייחסות לכך שהאמריקאים נוהגים למחול לספורטאי על כל עבירה שמחוץ לתחום הספורט (אלימות נגד נשים, אלימות בכללי, סמים…), אך עבירות שבתוך תחום הספורט (מכירת משחקים, סמים ממריצים) אין עליהן מחילה (בארי בונדס ופיט רוז כדוגמה). אולי מהפרספקטיבה הזו ניתן להבין, לפחות בעיני האמריקאים, את חשיבותה של הנראות בעיניהם.
יפים לעניין, בהקשר אחר, דברים שאמר אהרן ברק על מאיר שמגר – "אני קופץ לבריכה יבשה ויוצא רטוב, שמגר קופץ לבריכה רטובה ויוצא יבש". בתור מי שקרא לא מעט פסקי דין של שניהם, ברק נוהג לנמק ולהסביר הכל ולהבהיר את דבריו כך שברור לקורא מה הוא קורא, בעוד ששמגר ז"ל נהג לערפל את דבריו שהטקסט המונח בפניך היה סתום. מבלי להיכנס לוויכוח פוליטי ואבקש להדגיש זאת, שמגר היה לא פחות "אקטיביסט" בפסיקתו מברק אך ברק סופג את כל האש בנושא. הנמשל הוא שלא כל דבר צריך להציג לראווה את עובדת הווייתו, האצבע בעין של הפרוסס הייתה מגרדת להרבה יותר אנשים אם הוא היה מוכרז ולא רק קורה הלכה למעשה.

jefffoster10
30/08/2022 14:11:58
Reply to  jefffoster10

כוונתי בפסקה הראשונה היא שהאמריקאים רואים את התחרות ההוגנת כביכול והרצון לנצח כערך עליון וכחלק מטוהר הספורט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

הסברת לי שאנשים מפגרים זה לא חדש לי אני מבין את זה.
זה די דומה להציג שבnba מתאמצים בהגנה למרות שידוע בפועל שהם בטנקינג הגנתי 😉

Kobv
Kobv
30/08/2022 14:31:20

זה די ברור מי הולך לטנקינג עוד לפני שהעונה החלה, אז מה עושה את הטנקינג בזוי מידת היח"צ?
לא אהבתי את המוחצנות של הטנקינג של פילי, ולא הייתי מסוגל לראות משחקים שלהם, אז זה אומר שהטנקינג שלהם יותר גרוע מזה שהטנדר עושים (נהנה לראות אותם אבל למישהו יש ספק שהעונה הזאת היא טנקינג אחד גדול שלהם?).
אלה הכלים, הינקי הבין שזה ייקח כמה שנים ויצא לתקשורת ודיבר על זה בקול רם, מישהו שמע את פרסטי מדבר? או איינג' לצורך העניין שלא לדבר על פופ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Tzafriros

מה שפרסטי עושה זה כמה רמות מעל הינקי

PhillySpecial
30/08/2022 13:00:57
Reply to  Tzafriros

הגמל לא רואה את הדבשת, בטח אם הוא אוהד שלה.
אני לא מתרגש מדעות זניחות של אוהדי לייקרס, שמעיזים לקרוא למועדון אחר בזוי…. חחחח בדיחה מעולה…
האשפה מ.ל.א מכרה את נשמתה כדי שלברון יבוא וישחק להם בביצים ויעשה מהם הכלבה האישית שלו, קובי עשה את זה עוד לפניו…. מה שטוב לפחות זה שמין מצא את מינו והשחקנים העלובים האלו נמצאים בדיוק בביוב שמגיע להם. ל.א לייקרס

הייט אשברי
הייט אשברי
30/08/2022 7:54:11

אין אף קללה על פילי, שכבר זכתה באליפויות , אם כי מזמן .
חוץ מאחת , בעקיפין . הזכרתי את זה אתמול כשכתבתי על הגנרל הקטן בעיר עוף החול.
אבו-זקן לא יזכה בכלום בקריירה שלו – מה שאומר שקבוצה שהוא משחק בשורותיה לא תניף את גביע לארי אובריאן.

הייט אשברי
הייט אשברי
30/08/2022 7:55:11

כל עוד הוא שם – כמובן .

Zivke
Zivke
30/08/2022 7:54:33

תודה מנחם, די עצוב לראות את כל הזוועות האלה מפורטות בפוסט אחד.

אולי המזל היחיד של הסיקסרס זה שלא רחוק מהם יש עיר הרבה יותר גדולה עם קבוצה הרבה יותר נוראית…

MBK
MBK
30/08/2022 8:36:41

תודה מנחם
לאורך השנים פילי לא היטבה לבחור בדראפט
הפספוס של מרקל פולץ כל כך גדול כי הם יכלו לבחור בג׳ייסון טייטום.
גם הבחירה בג׳ליל אוקפור לא הוכיחה את עצמה.
שיא השיאים היה הבחירה במיקאל בריג׳ס שאמא שלו עובדת במעודון, היא כל כך שמחה בערב הדראפט כשבנה נבחר עבור פילי, כמה דקות אחר כך הוא הועבר בטרייד לפניקס …

דוקטור רזי הופמן
30/08/2022 9:16:06
Reply to  MBK

טייטום או מיטצל.

Dor
Dor
30/08/2022 9:35:16
Reply to  MBK

הטרייד דאון על ברידג'ס היה טעות אבל הם קיבלו גם את הבחירה של ההיט באותה עסקה ככה שבזמנו זה נראה בסדר גמור. דווקא בשנים האחרונות פילי בוחרים יפה בבחירות לא גבוהות את טייבול ומקסי

MBK
MBK
30/08/2022 11:49:55
Reply to  Dor

אני לא התכוונתי לערך המיקצועי
אמא של ברידג׳ עובדת בפילי, היה קרנה מאושר לאחר שהוא נבחר
זאת התנהלות מאוד לא יפה להעביר אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

זהיר סמית מוסר דש. באיזה ליגה הוא?

yaniv
yaniv
30/08/2022 9:58:48
Reply to  MBK

זה לא מדויק כי פילי מאוד רצתה בדראפט הזה רכז ועד כמה שאני זוכר פולץ היה די קונצנזוס של בחירה ראשונה אז בדיעבד ברור שאתה צודק אבל בזמן אמת זאת הייתה החלטה מושכלת והגיונית .
לגבי בירדגיס מסכים איתך זה באמת טמטום ובטח שאמא שלו עוד עובדת בארגון

אשך טמיר המקורי
30/08/2022 10:19:09
Reply to  yaniv

למה היא רצתה רכז אם היה לה את השילוב של לברון ומג'יק בעמדה?

yaniv
yaniv
30/08/2022 10:25:47

חחחחח.טוב.אבל טיפה ברצינות זה באמת לא היה ברור באותה תקופה כי הם כל הזמן הצהירו שסימונס הוא הרכז שלהם אבל בכל זאת בדראפט הם רצו ועגם עשו הכל לבחור רכז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחח

Avri
Avri
30/08/2022 13:01:24
Reply to  yaniv

מה הקשר לזה שאמא שלו עובדת בארגון? לילדים של עובדי הארגון יש עדיפות?

yaniv
yaniv
30/08/2022 13:34:10
Reply to  Avri

כי יש דרך לעשות דברים.שאתה בוחר בן של עובדת בארגון בחירה גבוהה בדראפט,וגורם לאמא שלו אושר עליאי ואז מעביר אותו בטרייד זה לא יפה כלפי העובדת(יכלו ליידע אותה לפני שזה התכנון או שאולי הם יעשו את זה) מה עוד שזה סיפור נפלא שבן של עובדת בארגון נבחר על ידי הקבוצה שאמא שלו עובדת בו.ובמקום לנצל את זה עשו החלטה מפגרת והעבירו אותו.

עגל
עגל
30/08/2022 15:50:46
Reply to  yaniv

אני מסכים שצריך להסביר יפה לאמא ולשחקן עצמו, אבל עם כל הכבוד לסיפור היפה הצרכים של המאמן יותר חשובים מהצרכים של העובדת.

yaniv
yaniv
30/08/2022 16:34:01
Reply to  עגל

עזוב שבמבחן התוצאה הם יצאו סתומים לגמרי וויתרו על שחקן נפלא,עדיין יש דרך לעשות דברים כאלה.אתה לא נותן לעובדת בארגון שלך לחשוב שכל משאלותיה התגשמו(ואני מניח שזה סוג של חלום היה עבורה) ושניה אחרי זה להעביר אותו בטרייד.לי זה צורם התנהגות כזאת

Avri
Avri
30/08/2022 18:39:46
Reply to  עגל

במבחן התוצאה ברור שהם יצאו סתומים.
במבחן האמא יצאת קצת הזוי. נו טוב, אז הבחורה המסכנה תאלץ לראות את הבן שלה מרוויח מליונים מלשחק משחק, בקבוצה אחרת. שוין. ובכלל לדעתי, כמו רוב ההורים לילדים בגיל הזה, היא כבר חשבה "אוי ויי הילד המפונק הזה כבר בחיים לא ייצא לי מהבית, הינה אני הולכת לספק שירותי כביסה ובישול למיליונר המפונק עוד ארבע שנים, שאלוהים יעזור לי. ברנד חייב לי טובה, אולי אני אבקש שישלח אותו לחוף המערבי או משהו".

yaniv
yaniv
31/08/2022 8:18:51
Reply to  עגל

באמת אברי לא מבין כל כך מה אתה רוצה ממני .באמת.אתה לא אוהב את מה שאני כותב פשוט תתעלם ממה שאני כותב.למה להגיד שיצאתי הזוי.על מה ולמה? כי אני חושב אחרת ממך,כי אני לא רואה את זה שחור ולבן כמוך? זה בדיוק כמו שתגיד שלאנשים עשירים אין צרות כי יש להם מלא כסף.יש פה רגשות של אנשים,יש פה אישה שרואה איך חלום חייה מתגשם והבן שלה הולך לשחק בקבוצה שלה ואז בשניה פתאום היא רואה שסך הכל התגרו בה,הוציאו לה אצבע ושלחו אותו לצד השני של היבשת.
אותך זה לא מרשים ולא מעניין והרי הבן שלה עשיר מפונק אז בגלל זה אני הזוי???
כאילו תגיב בכיף אבל למה אתה תמיד מנסה להקטין/לגחך/סוג של להשפיל אפילו באמת לא מבין אותך
שיהיה לך יום טוב

ירון, החלום
ירון, החלום
30/08/2022 9:50:17

בס"ד
תודה מנחם.
היה להם הרבה מזל רע, ביינום למשל.
אבל גם הרבה החלטות גרועות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/08/2022 10:04:42

תודה רבה על המעורב המעולה

Kobv
Kobv
30/08/2022 10:08:01

יש ספר בשם ספלאש שמספר איך גולדן סטייט בשינוי בעלים והנהלה בנתה את הקבוצה המצליחה שיש לה היום.
ניהול נכון מביא אותך להתחרות על אליפויות, ניהול מצויין מביא אותך לזכייה באליפויות. נכון ששחקנים לוקחים אליפויות, אבל במידה ושחקנים ירגישו שלקבוצה אין הנהלה מספיק טובה יתחילו הבחישות.
הבעיה של הינקי היתה שלא היה לו יחצן טוב ולא היו סקאוטים מספיק טובים, הוא הלך לבניה מהיסוד, משהו שקבוצות עושות כל הזמן, אבל משום מה החליט לצעוק את זה בקולי קולות. מישהו חושב כאן שהספרס או יוטה ואפילו הטנדר לא מחפשות להפסיד, אז נכון שהוא בנה סגלים הזויים אבל הבעיה היתה בשיווק הנגטיבי שהוא יצר לתהליך.
התחושה שהניהול היום שונה מזה שהיה בתקופה של הינקי וקולנג'לו (עד היום לא הבנתי את הסיפור שלו עם החשבונות) ונותן לשחקנים סיכוי סביר לשחק על אליפות.

אשך טמיר המקורי
30/08/2022 10:20:03
Reply to  Kobv

הינקי היה סתם אידיוט, מספיק להאדיר אותו

Kobv
Kobv
30/08/2022 10:41:14

לא מכיר אותו באופן אישי, אבל לאידיוט הזה יצא לנהל קבוצת NBA.

Dor
Dor
30/08/2022 11:03:22
Reply to  Kobv

אפרופו האדרה, גם ג"ס היו שנים קבוצה בינונית מינוס עד שסטף הפך לסף. תכלס זה לא ממש "בניה" אלא שחקן נכון שנופל לך בדראפט שזה בעיקר הרבה מזל. קליי זה גם שיחוק כמובן אבל שוב לא מדובר במשהו מיוחד, ואל תשכח שהקאפקייק הגיע אח"כ בלי קשר לבניה

Kobv
Kobv
30/08/2022 11:22:33
Reply to  Dor

אתה מוזמן לקרוא בספר ספלאש איך ההנהלה החדשה בנתה סביב סטף את הקבוצה המנצחת.
הביאו מאמן מיוחד שחיזק את פלג הגוף העליון שלו למנוע פציעות קרסול שמהם סבל. החליפו מאמן שלא הסכים להשתמש בטכנולוגיות ואמצעים נוספים שההנהלה נתנה לו.
ניהול בונה קבוצה לא קבוצה בונה ניהול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

נראה לי זה ספר להאדרה עצמית אני בניתי את הגוף לסטף, גם לאבדיה בנו גוף 🙂
גם ליאניס אגב 🙂

עגל
עגל
30/08/2022 12:59:17
Reply to  Kobv

הרבה מזה זו חוכמת הבדיעבד. רטרוספקטיבה של ניצחון.
אפשר לכתוב כמה וכמה ספרים על מהלכים מעולים שנעשו ברחבי הליגה.
מה לעשות שלא יצאה מזה אליפות . . .
גם חלק נכבד מההחלטות של פילי היו החלטות טובות לזמנו והתבררו שגויות רק בדיעבד.

Avri
Avri
30/08/2022 13:00:09
Reply to  עגל

בדיוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אמת.
אחרי אליפויות תמיד אפשר להוציא ספר חחחחחחחחחחח
איך אמרו חזלנו להצלחה אבות רבים הכשלון יתום 🙂

Kobv
Kobv
30/08/2022 14:34:02
Reply to  עגל

אליפות יכולה להיות מקרית, על מספר אליפויות אפשר לכתוב ספר

הייט אשברי
הייט אשברי
30/08/2022 17:13:05
Reply to  Kobv

פלוס 1000

shadow
shadow
30/08/2022 10:34:58

אנדרו ביינום נפצע בבאולינג.
אין מה להגיד מקצוענים שם אחד אחד.
בבאולניג 🤦🏻‍♂️
.
בטח גם השתמש בנעלי הליצן המותאמות😅

Avri
Avri
30/08/2022 12:59:26
Reply to  shadow

אז מה אתה טוען? שאסור לספורטאים מקצוענים לשחק באולינג? באולינג זו פעילות מסוכנת? איך אנשים חסרי כושר משחקים באולינג על בסיס שבועי (עם נעליים!) ולא נפצעים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

שאלה רצינית עכשיו למה צריך נעליים בבאולינג 🙂

shadow
shadow
30/08/2022 14:49:09
Reply to  Avri

אני טוען שכדורסלן שנפצע בבאולינג אין לו מושג מה זה כושר וגם ליועצים שלו אז שלא יספרו סיפורים על מקצוענים. מיליונים שורפים שם.
אני טוען שבנאדם לא צריך נעליים בכלל. למה אתה משתמש בנעליים חשבת על זה?
אולי תנסה לחשוב מה תפקידה של כף הרגל שלך אתה חושב שסתם יש לך 5 אצבעות שם? אם הטבע/הכוח, ייצר לך כאלה נראה לך שהשימוש האופטימלי שלהן עבורך הוא בתוך נעל שמבטלת לחלוטין את המכניקה שלהן?

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2022 15:48:25
Reply to  shadow

בקצרה שדו ידידי לפי מה שקראתי. הגנה מחום ומקור (צריך לזכור המשטחים של היום לא טבעיים) , ממחלות ובקטריות (זכוכית שבורה…), תמיכה וייצוב של הרגל (בחלק מהנעליים יש נעליים שבהחלט לא בריאות) הגנה מזעזועים (בטח שחקני הnba שקופצים לשמיים) .. ללכת יחף בבית זה מומלץ ובטוח, ברחוב של היום לא כל כך.

עגל
עגל
30/08/2022 15:55:12

גם ריצה בשטח היא בעייתית.
יש שטחים שאפשר יחף ויש כאלה שלמעשה אי אפשר.
(על אופניים רכבתי הרבה פעמים עם סנדלים וזה סבבה, אבל יחף זה סיוט)

shadow
shadow
30/08/2022 17:20:24
Reply to  עגל

עגל איזה בעיה בשטח בדיוק?
בתור פיזיקאי איפה אתה חושב שיפריע לך יותר לדרוך על אבן? משטח קשה או רך?

עגל
עגל
30/08/2022 17:52:06
Reply to  עגל

פעם הייתי רץ יחף הרבה גם בחוץ. בתיכון עדיין רצתי ריצות שדה יחף. אבל יש הבדל בין דרך עפר טובה לשטח אמיתי.
אני חדש בעסק, עושה ניסיון בהעלאת תמונות:
https://imgur.com/ZBzTv3l
https://imgur.com/dMUe6Fv
https://imgur.com/KMOuNyo
.
שלוש תמונות מריצות באזור גבעות גורל. יש אזורים טובים יותר אבל יש גם גרועים הרבה יותר. אני רץ הרבה בשבילי עיזים וכמעט אף פעם לא על דרך.
המון קוצים ואבנים. כאן הן די עגולות ופחות חדות ועדיין. השרוולונים על הנעליים מונעים כניסת קוצים ושאר חררות לתוך הנעליים והגרביים.

shadow
shadow
30/08/2022 17:19:08

רוב מה שכתבת ברוך הוא פשוט לא נכון. אני אשמח לעבור אצלך מבחן משטחים. אני רץ בשטח גם על אספלט וגם על כורכר. משחק כדורסל על אספלט על פרקט על בטון. אין לי שום בעיה של חום אני מסתובב בחוץ בכל השעות ברור שאני משתדל לא להיות הרבה זמן בשמש בשעות השיא כי אין בזה צורך לא רק מבחינת חום הריצפה אבל זה לדיון אחר.
הרגל מאבד יציבות בתוך נעל ולא מעלה אותה. אתה יודע איזה נעליים ומדרסים רופאים "התאימו" לי באלפי שקלים. היום הייתי דוחף להם את זה אתה יודע איפה אבל אז ישנתי עמוק.

shadow
shadow
30/08/2022 17:23:50
Reply to  shadow

נ.ב
הקור הוא יותר בעייתי וזה עניין של אימון לא יצא לי יותר מדי לאמן את עצמי לקור אבל אני עושה אמבטיות קרח שזה הכי קרוב לזה. אני מתכנן להגיע למקום עם שלג בשנה הקרובה כדי לבדוק את העניין הזה. אני מניח שיש רמות קור שידרש אימון משמעותי בשביל להסתגל אבל מלכתחילה הבחירה לגור באיזור כזה כרוכה בהקרבות מסויימות. לא הייתי בוחר לגור שם ורוב בני האדם לא גרים שם ככה שזה די מבטל את הטיעון הזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2022 18:24:01
Reply to  shadow

חברי נמשיך את הדיון בערב , בבריכה עם הנכדות.

shadow
shadow
30/08/2022 19:44:03
Reply to  shadow

בכיף ברוך

Avri
Avri
30/08/2022 18:43:09
Reply to  shadow

מה הקשר בין כדורסלן שנפצע בבאולינג לזה שהוא לא בכושר? מליוני אנשים -רובם המכריע ממש לא בכושר – משחקים באולינג כל יום ומעטים מאוד נפצעים מזה.

shadow
shadow
30/08/2022 19:43:43
Reply to  Avri

מזמן הפסקתי לנסות להבין את הלוגיקה שלך. זה לא עובר שום רף בסיסי.
אני אנסה בכל זאת למרות שבעבר זה לא ממש עבד.
זה שלא נפצעת זו לא הוכחה לזה שאתה בכושר אבל זה שנפצעת מוכיח שאתה לא.
עכשיו אם תעצור רגע לנשום, תנסה להסביר לעצמך מה זו בכלל פציעה, אם בא לך לשתף גם אותי אחרי זה במסקנות, אחלה. אחרי שנגדיר את זה נתקדם משם אם אתה מעוניין להגיע לשורש העניין במקום להתפזר.

Avri
Avri
30/08/2022 21:06:00
Reply to  shadow

הלוגיקה שלך היא שכל פציעה = הבנאדם לא בכושר. ברור שככל שאתה יותר בכושר/גמיש וכו קיים סיכוי קטן יותר שתמנע מפציעות מסויימות, אבל מכאן ועד למסקנות שאתה מסיק יש דרך ארוכה.
תקן אותי אם אני טועה אבל בין השורות אני למד שאתה אוטו-דידקט, ושאין לך שום השכלה פורמלית בנושא. יכול להיות שזה קצת חוסר אחראיות לתת עצות בנושא?

shadow
shadow
30/08/2022 21:59:43
Reply to  shadow

אברי בוא תגדיר פציעה ואז תראה שזה ממש לא מרחיק לכת. אתה פשוט לא רוצה ללכת לשם כי באופן אינסטקטיבי אתה בורח למיתוסים ואמונות שלך בלי באמת להגיע לעומק דעתי ותפיסותי.
אין לי השכלה פורמלית איך זה קשור לעצות ואחריות?
אשמח אם תענה לפחות לחלק מהשאלות כי זה נוהג שאתה עושה הרבה איתי. זורק כל מיני שאלות והנחות ואחרי זה חותך.
בתגובה הזו ישנם שני דברים שחשובים לי. הגדרה של פציעה וההקשר שעשית בין השכלה פורמלית לאחריות ועצות.

Avri
Avri
30/08/2022 22:31:21
Reply to  shadow

להגדיר פציעה? גדול עלי. החל מהחלקתי במקלחת והמקלחון נשבר וחדרה לי זכוכית לגוף ( לא זוכר למי זה קרה אבל סיפור אמיתי), דרך נפל לי כדור באולינג על האצבע, קרעתי שריר, שברתי רגל, שיחקתי בפלייסטיישן יותר מידי וקיבלתי דלקת (בופון אם אני זוכר נכון?) מחלה לא עלינו, דיכאון קליני לא עלינו. יש עוד מליון סוגים של פציעות, ומליון גורמים לפציעות. עניין פשוט זה ממש לא.
לגבי ההשכלה הפורמלית: בקיצור נמרץ, במוסדות טובים זה אומר שמישהו שהקדיש את חייו למחקר נושא מסוים ומכיר/מבין אותו על בוריו, מתמצת לסטודנטים ידע ומחקרים שאחרים הקדישו את חייהם בשבילם, בוחן אותם ומוודא הבנה, לאורך לפחות שלוש שנים. בסוף התהליך הזה, במקצועות קריטיים (כמו רפואה, נשוא השרשור הזה) גם יש מי שעושה בקרת איכות ומוודא שכל התהליך היה יעיל על ידי מבחני גמר (מבחני לשכה למיניהם וכיוב). לבטל תהליך כזה, או לחשוב שאתה יכול לעשות יותר טוב לבד, זו יהירות. לחקור לבד בעצמך? גם לחקור צריך לדעת איך, מה גם שבדרך כלל מחקרים עולים המון כסף, וגם כאן במוסדות ההשכלה הפורמלית יש תקציבים ויכולות שלך אין.
קיצר, בלי לעבור הליך כזה של למידה, אין לך בסיס מספק בשביל לתת עצות, ועצות לא מבוססות יכולות לגרום נזק אמיתי. מכאן שאני מסיק קשר בין מתן עצות, חוסר בהשכלה פורמלית, ואחראיות בסיסית.

shadow
shadow
31/08/2022 8:30:45
Reply to  shadow

תודה שענית אבל אתה לא יודע להגדיר מהי פציעה ולא ביקשתי שתתאר פציעות שונות אלה שתגדיר פציעה.
לגבי השכלה פורמלית אין לי מושג איך אתה מגיע למסקנות שרשמת אבל אני יכול להרגיע אותך שהשכלה פורמלית היא מה שיש לאנשים שאני מעסיק. אירוני לא?
השכלה פורמלית לא מרמזת בשום צורה על איכות האינטליגנציה והיכולות של אדם.
נראה לי שמעבר להגדרת פציעה נצטרך גם להגדיר מה זה ידע ואינטליגנציה אחרת נלך לאיבוד גם פה.
לא ארחיב כרגע עוד לגבי האקדמיה אבל גם שם אתה חיי על מיתוסים ונרטיבים.
התואר שאדם מחזיק לא מעיד על הידע ההבנה והיכולות שלו אלא על זה שעבר רף מסויים. הידע עצמו שיש לו הוא מה שמעיד על הידע שלו ולא התעודה.
אתה גם לא מבין שניסיון חיים שווה יותר מכל תעודה שבני אדם אחרים ינפיקו לך.
לשנינו אני מניח שיש רישיון נהיגה אבל אני מבטיח לך שאני נהג טוב בהרבה ממך למרות ששנינו קיבלנו את אותה התעודה ממשרד הרישוי.
לנהוג ידעתי כבר לפני שקיבלתי תעודה ולא רק על רכב. אתה מצליח להבין את הלוגיקה?
.
משהו לגבי עצות, אני לא נותן עצות אני אומר את מה שאני חושב. כל אדם בוגר יכול לבחור למי להאמין זו אחריותו הבלעדית. תגיד אם מישהו יגיד לך לקפוץ מהגג אחריות של מי זה להחליט לקפוץ או לא?
אין שום דבר מסוכן בעצות, יש סכנה בבני אדם ילדותיים שלא יודעים להחליט מה טוב בשביל עצמם ואז מאשימים אחרים בבעיות שלהם כדי לא להגיד לעצמם שהם יצאו טמבלים.
אין לי קליניקה ואני לא מטעה אנשים ואני גם לא לוקח כסף מאף אחד.
.
נ.ב
.
אני מבטיח לך שללכת שנתיים יחף יש לי כרגע יותר נסיון בריפוי כף הרגל מכל פיזוטרפיסט עם תעודה. בכל זאת הייתי אצל איזה 50 פיזוטרפיסטים במהלך החיים ואף אחד מהם לא עזר לי במקרה הטוב במקרה הגרוע הסבו לי נזקים. אני לא אתחיל על רופאים אבל אסכם בזה שיש לך כל מני הנחות לא מבוססות על ידע יכולות כושר לימודים תעודות וזה לא ממש מפתיע אתה מאמין גדול בסיסטם. אני מעריך שזה נובע מחולשה מנטלית ופיזית שגורמת לך להרגיש חוסר מסוגלות בתחומים מסויימים ששם אתה מעדיף שהמדינה הממשלה קומיסר או כל דבר אחר יקחו ממך את האחריות.
.
נ.ב 2
.
אם תרצה להמשיך בפוסט אחר אז בכיף אבל כדי לא ללכת לאיבוד בנושא הפורמלי שהוא לא רלוונטי בכלל לדיון בהופס, אז נחזור לנושא הפציעה וההגדרה שלה וגם שאלתי בתגובה המקורית האם אתה יודע מה תפקידן של האצבעות בכף הרגל והאם אתה חושב שנעל היא הדרך האופטימלית להשתמש בהן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
החליק בטח עם הנעליים

Yinon Yavor
30/08/2022 11:02:57

רבת עמון זה באמת לא מקום מתאים לכדורסל…
(-:

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לפרוסס, כפרוסס, אני מתייחס בסלחנות, אבל הפרוסס של פילי היה כושל להפליא, לדעתי בגלל שילוב של החלטות גרועות וחוסר מזל. ההחלטות הגרועות היו לקחת את כל הסנטרים בשנים הראשונות, ואחר כך ללכת על סימונס. חוסר מזל היו הפציעות של אמביד בהתחלה, והפציעה המוזרה של פולץ. לדעתי היו צריכים ללכת על פולץ בגלל שסימונס התברר כנפל, אבל לא יודע אם גם הם חשבו ככה.

jefffoster10
30/08/2022 12:43:37

לדעתי הם הלכו על פולץ כי הוא היה די קונצנזוס לבחירה ראשונה בדראפט ההוא. עוד לא ידעו מה יצא מסימונס – הוא היה פצוע בעונת הרוקי שלו. בחרו נטו כישרון ולא לפי התאמה לעמדה. אף אחד גם לא ידע מה יצא מטייטום ובטח לא ממיצ'ל – בדיעבד אנחנו אומרים שזו הייתה בחירה לא טובה אבל בזמן אמת לא הייתה ביקורת עליה. פולץ גם לא היה חייב את הכדור ביד ופילי חשבו לשחק איתו גם ליד סימונס, אף אחד לא תיאר לעצמו שכך תישבר לו הקליעה.

jefffoster10
30/08/2022 12:43:52
Reply to  jefffoster10

תגובה למאנו

Avri
Avri
30/08/2022 12:57:42
Reply to  jefffoster10

צודק, יש המון חכמת בדיעבד בביקורת על פילי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

למה חוכמה בדיעבד? את פולץ ייחסתי לחוסר מזל, לא להחלטה גרועה. אתה חושב שלבחור שלושה סנטרים במקביל היה נחשב לחכם אז? לדעתי לא.

Avri
Avri
30/08/2022 18:46:55

הסנטרים האלו נחשבו לבחירות מצויינות בזמנו. אם נואל ואוקאפור היו נראים טוב תחשוב מה היה הערך שוק שלהם וכמה הם היו יכולים לקבל עליהם. גם הירידות על הבחירה בסימונס זו חכמת בדיעבד, שוב, בזמנו הוא נחשב לבאנקר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

בנוגע לסנטרים – איך יראו טוב כשצריך לפתח אותם ואין מספיק דקות לשלושתם? יש איזה גבול למספר השחקנים שאתה יכול לפתח, ובוודאי באותה עמדה. זה נראה כמו החלטה שהתקבלה ללא התייעצות עם המאמן. מזוית אחרת – לא מכיר מקרה נוסף כזה בשנים האחרונות. אם זה היה כזה גליק מישהו אחר כבר היה ממשיך עם הפטנט הזה.
.
בנוגע לסימונס – תשמע, לא נתחיל כאן עוד דיון סימונס, ולא עוד דיון על הפקת לקחים, אבל אני באמת חושב שאי אפשר להצדיק החלטה פשוט כי פעם חשבו שהיא נכונה – פילי, אם הם רציניים, לא יכולים להגיד "אבל הוא היה באנקר" אלא לנסות להבין מדוע לא הצליח, ומדוע לא הצליח אצלם. דוגמא (אחת, לדעתי יש רבות) – גם אם נניח שסימונס הוא לברון 2.0/לברון שרק צריך לפתח ג'אמפשוט/שקר כלשהו – האם חכם לנסות לפתח אותו בקבוצה שבה יש סנטר דומיננטי שחי בצבע? כנראה שלא. מי היו הסנטרים ששיחקו עם לברון? זיד??? ונניח שפילי לא הבינו את זה בזמן אמת, ולקחו את סימונס לשחק עם אמביד, קורה (טעה, טעות, טעיתם, טעינו), האם זה הגיוני להפוך את אמביד ל"גארד ענק שעומד על השלוש, מכדרר וזורק שלשות" פשוט בגלל שסימונס לא יכול לשחק איתו? לא יודע אם ראית את פילי בתקופה ההיא אבל זה היה מחזה הזוי לחלוטין. הם פשוט "אנסו את החומר" כמו שאומרים, כלומר התעלמו מהמציאות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  jefffoster10

מסכים

רן הנרגן
רן הנרגן
30/08/2022 19:10:36
Reply to  מנחם לס

זו אורלנדו

Avri
Avri
30/08/2022 12:56:33

לגמרי קללה. שילוב של בחירות נוראיות, טריידים גרועים, וחוסר מזל נטו. האסטרטגיה של הפרוסס היתה מצויינת ויש הרבה קבוצות שעושות בדיוק אותו הדבר מבלי לתת לזה שמות קליטים (אהם אהם… אוקלהומה), אבל אם לא יודעים לבחור בדראפט אז כל הרעיון לא עובד. ההחתמה של מורי מצויינת, לדעתי זו הפעם הראשונה מזה המון זמן שיש שם מישהו שיודע מה הוא עושה.

עגל
עגל
30/08/2022 13:01:51

מה שעצבן אותי בפרוסס, מעבר לפומביות שבצדק גרמה למועדון לחטוף הרבה אש, היה הרכבת של השחקנים שבאו והלכו. פשוט אי אפשר היה לדעת מי משחק שם.
גם ככה בנב"א ישנה תחלופת שחקנים גבוהה ואין מספיק קביעות אז מה שהלך בפילי היה טירוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

בOKC אתה יודע מי בא והולך? חחחחחחחחחח פרסטי עושה שם טריפל הינקי

אשך טמיר המקורי
30/08/2022 13:36:48
Reply to  עגל

1+

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/08/2022 13:58:59

100% צודק שמעון אבל פרסטי נמצע בחור קטן והוא ידידותי ושקט

IDO
IDO
30/08/2022 14:24:55

איפה רפי?

לפני שש שבע שנים כתבנו פה בזמן אמת על הפאטאמורגנה שנקראת פילי.
זה צריך לייצר הייפ כדאי למכור חוזים, אבל זה בובה מתנפחת. אין שום תוכן.

Dor
Dor
30/08/2022 16:44:48
Reply to  מנחם לס

+1

John
30/08/2022 15:52:45

לעיני הסוביקטיביות בלבד, יש טאנקינג כשר וטאנקינג לא כשר. אם אתה בריבילד ואתה נותן יותר דקות לצעירים מתוך התפיסה שלפרוספקטים האלה יש פוטנציאל להיות בסוף טובים מהסגל הקיים זה בסדר בעיני. גם אם תופעת הלוואי החיובית היא בחירות גבוהות לשנה-שנתיים.
אם אתה בכלל לא רואה פוטנציאל בסגל הנוכחי בטח לא מעבר למה שהיה לך בפועל ואתה מסריח בשביל לאגור בחירות דראפט נטו, זה טרף
אם זה חצי חצי – זאת אומרת נותן לפרוספקטים שאתה מאמין בהם לשחק יותר וגם במקביל מוציא את השחקנים הטובים שלך למרות שיכלו לשחק יחד, בשביל להגדיל את הבחירה זה חצי טרף, אבל בעיני אין לליגה מה לעשות בעניין.
בקטגוריה הראשונה, אני מכניס את המג'יק, בשנייה את פילי של הפרוסס ששיחקו עם שחקנים שהם ידעו שאין להם עתיד בקבוצה על מנת להסריח. בשלישי החצי טרף הייתי מכניס את רוב קבוצות הליגה בעונות הטאנקינג שלהם

trusttheprocess
trusttheprocess
31/08/2022 0:09:24
Reply to  John

רשימה חלקית של שחקנים ששיחקו בפילי בתקופת הפרוסס, קיבלו ניסיון ופיתחו קריירות טובות
ג'רמי גראנט
מקונל
כריסטיאן ווד
נורלינס נואל
אמביד
רוברט קובינגטון
רישון הולמס
דאריו סאריץ
ויש עוד
לפעמים במקום לכתוב שטויות עדיף לא לכתוב כלום

John
31/08/2022 9:26:05

אני בד"כ לא מדבר ככה, אבל טראסט יצאת ממש דביל בתגובה.
אתה מסתכל על סגל ברטרוספקטיבה?כהוכחה למה? כהוכחה שפילי שיחקו עם כישרונות שהתפתחו בהמשך ולא עשו מאמצים להעמיד קבוצה גרועה על הפארקט בכוונה? שהשחקנים עד הבחירה באמביד נועדו להתפתח לשחקנים משמעותיים? GTFOH
ג'רמי גראנט נתן את הקפיצה ב-OKC. הוא סיים בפילי כשחקן איום ונורא ואחיו ג'ריאן גרנט נחשב פרוספקט טוב יותר. היה איום בפילי
מקונל נתן כמה שנים טובות, אבל די באמת…הוא פרוספקט שבנו עליו לגדולות?
כריסטיאן ווד היה איום ונורא בפילי. ממש לא נראה כמו פרוספקט מבוקש. הוא פרח לדעתי בניו אורלינס.
נרלינס נואל באמת היה פרוספקט חשוב שפשוט נפצע הרבה
על אמביד אני לא מדבר כי הוא התוצאה של הפרוסס לא חלק מהטאנקינד. זה שהבאת אותו ואת דריו זה מראה שבכלל לא ניסית לרדת לסוף דעתי. דריו נבחר גם כי היה אפשר להחזירו לאירופה ולהמשיך את הטאנקינד.
אתה מבין? הבעיה שלי היא אם הטאנקינג עד שהם העמידו את הקבוצה לא אחרי שהם העמידו קבוצה כתוצאה מהטאנקינג הבזיוני.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/09/2022 1:46:34
Reply to  John

מה זה משנה מי נתן קפיצה איפה? פילי שיחקו עם שחקנים צעירים ולא מוכחים , נתנו להם הזדמנות וזה עזר לחלק מהם לפתח קריירה ב NBA
אתה חושב שג'רמי גראנט היה איפה שהוא היום אם היה תקוע על הספסל ב3 השנים הראשונות של הקריירה שלו במקום לשחק?
אתה פשוט לא מבין את הפילוסופיה של הינקי שמה לעשות הוא יותר חכם ממך וממני, הוא מתן מקסימום הזדמנויות לשחקנים צעירים שנבחרו בדראפט או לא להתקדם ולהוכיח את עצמם במקום לתת עוד חוזה מוגזם וחסר טעם לפטריק בברליס של העולם

trusttheprocess
trusttheprocess
01/09/2022 1:48:29

ודרך אגב גראנט שיחקו יותר דקות ויותר טוב בשתי העונות הראשונות שלו בפילי מאשר בתאנדר

thetroll
thetroll
30/08/2022 15:59:55

מנחם מתנצל אבל זה אחד הפוסטים הכי משעממים שלך. זה כמו שכתבת שיש 21% חמצן באויר.
זה שיש קללה על פילי זה ברור. לא היה צריך פוסט שלם בשביל זה. הקללה תסתיים ב 2035. זה גם ידוע.

Avri
Avri
30/08/2022 19:18:24
Reply to  thetroll

Everyone's a critic

דוקטור רזי הופמן
30/08/2022 17:02:12

מה אומרים? יחליף את סטףףף?
https://twitter.com/CNET/status/1116083434626138118

הייט אשברי
הייט אשברי
30/08/2022 17:16:05

חחח.
מצד אחד, הקשת גבוהה ולא ניתן לחסום .
מצד שני, הוא כל כך איטי בזריקה שאפשר לחטוף לו בקלות.

אור
אור
30/08/2022 17:41:26

את קוואי

thetroll
thetroll
30/08/2022 17:47:29
Reply to  אור

חחח

thetroll
thetroll
30/08/2022 17:47:18

בודאות 🙂

Avri
Avri
30/08/2022 19:20:41

חמוד אבל ישן. בכלל, כבר שנים ישנן טכנולוגיות שמביאות טילים עד לסלון ממרחק עשרות קילומטרים, אז ברור שמבחינה טכנולוגית זה לא יותר מגימיק.

Berch
30/08/2022 18:33:14

אחלה מעורב אבל פוסטים כאלה אני מטאטא מתחת לשטיח.
הגנים החצי פולניים שלי מאפשרים לי להדחיק בקלות
🤣
וחוצמזה אחרי הפוסט על עוף החול בפניקס מי אני שאלין….
😍

וניל טרופי
וניל טרופי
30/08/2022 21:11:16

קללות הן חלק טבעי בספורט, אם לא הולך לך כבר עשורים בשום דבר תמיד יהיה את המוצא האלטבעי. אני מעריך שאוהדי פילי עצמם מאמינים בזה ובכך מעצימים את ההשפעה. אם ניקח את הדוגמא של פולץ וטייטום, נוטים לשכוח שהיתה גם בחירה שניה ביניהם ובה נבחר העילוי לונזו בול. הלייקרס למדו מהטעות ועשו אפגריידינג לאדון גבה מניו אולינס ולאליפות. להנהלת פילי לא היו ביצים או שכל לשחרר את סימונס בזמן ולמעשה איבדו את חלון ההזדמנויות שנוצר מסביב להייפ האוסטראלי, טעות ניהול ואיבוד שנים חשובות של אמביד. האני מאשים שלך מנחם צריך להיות נגד הבעלים שכנראה לא לחוץ לאליפות, הקהל ממשיך לקנות מנויים. הטעות בטרייד על הארדן עוד לא ברורה לדעתי, אבל מרגיש שזו השנה האחרונה בשבילו.