מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

Report: Nets 'don't trust' guard Kyrie Irving.1

זה הסיפור: ב-NETS WIRE – האתר האינטרנטי של הנטס הופיעה ידיעה די ישירה, וביני לבין שמעון די פשוטה, שהודיעה ללא כל סיבוך או צורך להסברים ש-"הנטס לא סומכת על קיירי אירוינג".

ניק פריידל מה-ESPN INSIDER (שאני חבר בו) יצא מיד לברר מה זאת אומרת "לא סומכים עליו".

התשובה שהוא קיבל (משום מה הוא לא כתב ממי אבל זה היה אחד מהחלונות הגבוהים) הייתה (Nick Friedell spoke)

He’s gotta play, he’s gotta be a part of that team every day,” Friedell said. “And he’s got to play at the level that everybody in the league knows he’s capable of. But he hasn’t shown it in the last couple of years. So, is it possible to regain that trust? Absolutely. Kyrie is an incredibly talented player. One of the best guards we’ve seen in this era. Having said that, the team and organization, they don’t trust him, and that trust has eroded over time.

בינתיים הלייקרס – שבוודאי שמעו על "לא סומכים עליו" זרקה לנטס הצעה להעביר אליהם את קיירי אירוינג עבור "שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון עתידיות" (made two of their future first-round picks available for a trade to acquire seven-time All-Star Kyrie Irving,).

אז מה יהיה עם איש 'העולם שטוח ויש לי הוכחות'?

2. דנילו גלינרי סבל "רק" קריעת מיניסקוס

שחקן הסלטיקס דנילו גלינרי סובל 'רק' מקריעת מיניסקוס. בינתיים לא קראתי אם הקרע הוא חלקי או מחלט. זה קובע הרבה בהחלטה על סוג הטיפול והמשך הריהביליטציה. ייתכן שמאומה לא ייעשה בנידון, או הקרע יתוקן ע"י ניתוח, או המיניסקוס כולו יוצא מברכו השמאלית. סוג הטיפול יקבע כמה זמן גלינרי יהיה מובטל. לטורניר האירופאי הוא לא חוזר, זה בטוח.רק להיזכר מחדש, דנילו בן ה-34 חתם עם הסלטיקס VIA ה-midlevel exception, והקבוצה סמכה על העומק שהוא יוסיף לה בפלייאוף, מה שחסר לה נגד הווריורס.

גלינרי היה בחירת סיבוב ראשון של הניקס ב-2008. ישנה לו קריירה של 15.6 נק' למשחק עם 4.7 ריב' ב-5 הקבוצות ששיחק בהן

3. כל מה שרצית לדעת על קרע במיניסקוס

מה זה מיניסקוס? מאחר והפציעה במיניסקוס כה שכיחה, ואף פעם לא כתבתי עליה החלטתי להקדיש למיניסקוס קטע שלם.

המיניסקוס הם (שפת רבים; ישנם שניים) סחוס דמוי גומי קשה- RUBBERY – בצורת האות "C" הנמצאים במפרק הברך בין עצם הפמור (עצם השוק העליונה) ועצמות הטיביה והפיבולה )הרגל התחתונה), והם משמשים כ-SHOCK ABSORBERS בין העצמות.

כל ניתור, כל צעד – גורמים לשוק שהמיניסקוס מנטרל. כמה שהניתור גבוה יותר, וכמה שהמנתר כבד יותר, המומנטום שהמיניסקוסים חייבים לנטרל הוא גדול יותר ('בדגול' זה מסת הגוף כפול מהירות הנחיתה). והיה ובנוסף לניתור באה גם תנועה סיבובית של הברך, הבעייה גדלה בנזק שהיא גורמת.

'קרע במיניסקוס' הוא קרע חלקי או מחלט במיניסקוס שבאחד מראשי עצמות השוק. חשוב לזכור שקרע יכול לקרות גם בפעולה שאינה חריגה כגון הליכה, ריצה קלה, או כריעה. קרע במיניסקוס עלול לקרות גם כתוצאה מחבלה בברך (לכן בכדורגל רבות כל כך פציעות המיניסקוס). מיניסקוס יכול להיגרם גם ע"י כיפוף ויישור הברך בתנועות מהירות הגורמות ל-WEAR-AND-TEAR עם הזמן, ולכן רוב שחקני הכדורכל המקצוענים סבלו מבעיות מיניסקוס. כמובן שגם הגיל גורם לסחוס להתקשות, לאבד מגמישותו, ואז בא הכאב, ובמקרים רבים ברך האדם המתבגר חייבת טיפול.

הסימפטומים של מיניסקוס פגוע הם ראשית כאבים באזור הברך בעיקר ביישור הברך. הפגוע יכול להמשיך בפעילותו, ואז יהיו מקרים בהם הברך 'ננעילת', ואפילו משמיעה קולות של חיכוך. כשהפציעה רצינית יותר תהיה נפיחות בברך (זה בגלל שחלקים מהמיניסקוסג 'נתפסים' בין עצם הירך ועצם השוק (הטיביה). נפיחות כזאת אינה מיידית אלא קוראית כמה שעות אחרי החיכוך. אם הנפיחות היא מיידית, זה סימן של קרע במיניסקוס המזרים דם לאזור ונוזלי גוף אחרים.

הסימפטומים הללו יכולים להיעלם מעצמם תוך זמן עם טיפול קרח והרמת הרגל. אפילו קריעות 'מינוריות' יכולות לתקן את עצמן, אבל בגלל מיעוט זרימת הדם באזור המיניסקוס, הפציעה יכולה להיהפך לכרונית.

מנסיוני כמאמן כדורגל למדתי שאם ישנה בעייה במיניסקוס (אפילו קריעה חלקית), חיזוק השרירים – בעיקר הגסטרוקנימיוס, הקוודריצפס, ואפילו ההמסטריטנג – יפיג את הכאב ועם הזמן יאחה את הקרע המינורי כי האימון יגביר את אספקת הדם ולכן תהליך הריפוי. רכיבה על אופני כושר עם התנגדות הגוברת היא התרופה הטובה ביותר שמצאתי לריפוי מיניסקוס חלקי. תרגיל נוסף מצויין הוא הנורדיק וכמובן שחייה שהיא הטיפול המומלץ כמעט בכל מקרה. אבל במקרים שאין 5-7 אימונים, אל למאמן לשחק עם פציעות אלה יותר מדי מחשש שהפגע הוא יותר רציני, ואז חובה לפנות לרופא אורטופד להחלטה אם ישנה חובה לניתוח ארתרוסקופי או ניתוח פתוח.

הרופא יחליט אז אם הניתוח הוא חלקי – תפירת החלק הפגוע – אם הקרע אינו יותר משליש הסחוס ואם הפצוע הוא צעיר עם אספקת דם יעילה. יהיו מקרים בהם הרופא יחליט להסיר את המיניסקוס כולו ואז – שוב – הטיפול אחרי תלוי בפצוע. ישנם שחקני כדורגל המשחקים ללא מיניסקוסים בשתי הרגליים (רובי יאנג, שחקן נבחרת ישראל ואח"כ אדלפי יוניברסיטי(, והיום ישנם מקרים בהם מומלץ ע"י השתלת מיניסקוס מלאכותי, או השתלת מיניסקוס מתורם צעיר שהלך לעולמו.

4. קבוצת אוהדים קוראית 'לחלונות הגבוהים' של שרלוט הורנטס 'TO TAKE A YEAR OFF'

"הגיעה השעה הנכונה לקחת את העונה הבאה בקלות ולחשוב רק על דבר אחד: "בניית אלופה עם הצעירים שיש לנו".

העתונאי ג'ק סימונס לקח את הרעיון של קובץ אוהדים ועשה ממנו פוסט מעניין מאד שהוא גם הגיוני מאד: להקדיש את העונה הבאה להתפתחות הצעירים המצויינים שבקבוצה ולהכיטנס לשלב הבא שהוא גמר המזרח ואליפות.(https://www.atthehive.com/2022/8/23/23317158/charlotte-hornets-gap-year-lamelo-ball-cody-martin-pj-washington-jalen-mcdaniels-james-bouknight.

בינתיים הסלטיקס, הבאקס, הסיקסרס, וכנראה גם הנטס הן קבוצות שבינתיים אין לשרלוט ושכמוה הרבה סיכויים נגדה. השאר? ההאוקס הוסיפו את דג'ונטה מוריי. כל הפצועים של הקאבס כבר משחקים הקיץ, ןואותו דבר נכון לגבי הבולס. אפילו דטרוינט ווושינגטון השתפרו, והניקס תעלה בוודאי עם דונובן מיצ'ל.

סימונס מציע לשכוח ממאבקים המובילים לאפיסת כוחות נגד כל 'הבינוניות' האלה ואז לפגוש בסלטיקס וכמוה.

למה לא לקחת עונה אחת OFF? כמובן לא סתם לנוח, אלא לשחק במחשבה שהמטרה היא לבכיןנ קבוצה לשנה, שנתיים מעכשיו. הוא כותב:

But what if they shift their focus for a year? Instead of pushing all their chips on the table in an attempt to scrape their way to a Play-In spot, why not take a year off, in a sense? It’s far from the route fans may yearn for, but if they want to find long-term success, it may be the smartest route to take.

המטרה של העונה הבאה היא לפתח את הצעירים בקבוצה מסביב למלו בול, שללא ספק יתפתח להיות הפנים של הקבוצה. לקחת דקות מגורדון הייוארד, טרי רוזייר, קלי אוברה, ומייסון פלמלי, ולתת אותן לצעירים. לבקש מהוותיקים יותר לשחק כמיטב יכולתם כמובן אבל עם מחשבה שאחד מתפקידיהם הוא לעזור לצעירים כמו עוזרי מאמנים.

למאמן סטיב קליפורד הוותיק עונה כזאת תהיה בדיוק לנפשו: הוא מאמן ייחודי ב-NBA שהתפתחות שחקנים עדיין חשובה לו יותר מעוד כמה "W'S". הוא ישמח לאמן כשהמוטו הראשי הוא "עליית מדרגות לכל הצעירים". הוא מצה זה ישמל שמיץ' קופצ'אק, הבוס של הכדורסל, יאמר לסטיב קליפורד: "התפקיד שלך העונה הוא להכיןמ את למלו, קודי מרטין, פיג'יי וושינגטון, ג'יילן מקדניאלס, וג'יימס בוקינייט לשלב הבא. לשלב של הליכה רחוקה בפלייאוף ללא כל רגשי נחיתות.

היי. סטיב קליפורד היה סטודנט שלי. אני מכיר אותו. הוא מאנטש אמיתי. הוא זקן מדי לחלום על אליפות וגם אין לו את האופי הקשה לקחת קבוצה לאליפות.

אבל להכין קבוצה לאליפות ואז לתת אותה לצעיר ממנו הוא יכול לעשות טוב מכל מאמן צעיר אחר.

קחי שנת 'GAP'. שנת שמיטה. אולי זה לא הדבר הכי טוב אבל זה הדבר ההכרחי לקבוצה הזאת המורכבת מזקנים וצעירים, וכלום באמצע.

5. כשאין לי מה לעשות אני יושב על הגג, מסתכל על דאונטאון אטלנטה, וחושב

על מה אני חושב? על המסמכים הסודיים שהנשיא המושחת טראמפ לקח הביתה? על האפשרות שתוך 4-5 ימים פוטין הרוצח יפציץ את הכור האטומי של אוקראינה המספק אנרגיה לכל המדינה? כמובן שאני חושב גם על דברים ברומו של עולם אבל תמיד אני חוזר להופס.

אז אגלה לכם משהו: כבר כמה ימים מגרדת לי מחשבה שהברוקלין נטס יכולה לעשות צעד מצויין לקראת אליפות כבר העונה. לצעד הזה אני קורא אנטוני. כרמלו אנטוני. הוא בן העיר. הוא וותיק. הוא גבוה. הוא לא מתרגש משום דבר. לא צריך אותו ל-30 דקות. מספיק 5-7 דקות בזמן המתאים. הוא יכול עדיין לתפור אותן מה-3. הוא מביא איתו רגש של "וותיקות". OLD TIME. אולימפיק גיימס. הוא יביא בטחון והוא שם שאפילו מהספסל הוא יביא הרבה טוב.

והוא יעלה פרוטות. ווטרן מינימום.

המחשבה לא עוזבת אותי. פעם הייתה לי דרך לקבל אימיילים וטלפונים של מאמנים ומנהלים. עברו הימים. אחרת הייתי מצלצל לסטיב נאש.

6. מיאמי היט יכולים לעשות חתימה שתביא להם אליפות. I"M NOT KIDDING!

מיאמי היט אף היא קבוצה יורמית. יותר מדי טובה ונאווה. יותר מדי לבנה (שני לבנים זה יותר מדי). יס סר ונו סר. הרע היחיד בקבוצה – אדוניס האסלם – לא משחק, רק מדבר מהספסל. ג'ימי באטלר CIVILIZED יותר מדי במינסוטה, בפילדלפיה, ועכשיו במיאמי.

עכשיו יש לקבוצה צ'אנס להביא את האבא של הערסים – מונטרזל הראל . השם שלו לבד צריך לבלבל את השומר האישי עליו. "הראל? אני שומר את הראל? זה מקיבוץ גבעת ברנר?". רגע. אמו נתנה לו את השם מונטרזל? מאיפה היא גירדה אותו, ואיך מבטאים אותו – Montrezl Harrell. מה בין ה-"Z" וה-"L"? אם אי אפשר לבטא את שמו כיצד ניתן לשמור אותו?

בקיצור, למיאמי יש מקום ברוסטר לעוד אחד ואני לא יכול לחשוב על אחד טוב וחשוב כמוהו למיאמי. יגידו כמובן "אבל אין לו קליעה מה-3". יש למיאמי מספיק קלעי שלשות. הם צריכים רוע. הם זקוקים לקצת אכזריות. הם זקוקים גם לכיעור. מונטרזל עונה על כל הדרישות. תהרגו אותי אם אני יודע למה מיאמי מחכה.

7. פתאום גם הלייקרס מתחרה על דונובן מיצ'ל

לפי מרק סטיין (Lakers to be involved in trade for star player? (larrybrownsports.com))הלייקרס היא עתה הקבוצה השלישית בתור על דונובן מיצ'ל אחרי הניקס (ואני לא יודע מי השנייה). כל מה שדני איינג' מחפש עתה הן בחירות דראפט וללייקרס יש בחירות דראפט בסיבוב ראשון של 2007 ו-2009, ואם דברים לא יסתדרו עם הניקס, אני מאמין שדונובן יעדיף את הלייקרס.

8. אם אתם יכולים להאמין לדבר שכזה אז לג'יילן רוז ישנו GOLF SWING גרוע אפילו מזה של צ'ארלס בארקלי (בטורניר הסלבריטיס אתמול)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
112 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ירון, החלום
ירון, החלום
29/08/2022 1:58:58

בס"ד
תודה מנחם.
לגבי קיירי, כשרון בזפעאבל גם זימני שאלה בשפע.
לא בדיוק בחור לסמוך עליו לטוב ולרע.
כרמלו, במינימום וטרן הוא בסדר, אבל בוא לא משנה את הקבוצה, אלא מוסיף לה מעט עומק.
הראל כבר אחרי שיאו, יכול לעזור במיאמי, אבל בשכר נמוך.

ירון, החלום
ירון, החלום
29/08/2022 2:28:26

בס"ד
… יש כישרון בשפע

אור
אור
29/08/2022 2:24:21

תודה מנחם

דדי
דדי
29/08/2022 2:30:36

הלייקרס מועמדים להיות הקבוצה השלישית בטרייד של מיטשל לניקס, לא שלישית בתור כדי להטריד עבורו בעצמם.

עגל
עגל
29/08/2022 10:13:17
Reply to  דדי

אוקיי, עכשיו זה יותר ברור

golan
golan
29/08/2022 3:38:13

אחלה מעורב. כל הכבוד.
שארלוט : ברור, תן להם לשחק, ואם הצעירים שווים משהו – הם ינצחו. יש מספיק נמושות / לא מחוברות / פצועות / טנקינג. אם לא – אין מה לבנות עליהם. שישמרו כמו שצריך וכבר יש חצי עבודה.
כרמלו : חד משמעית – לא. מאז יוסטון אתה משווק אותו כגיים ציינג'ר מהספסל. תקשיב לברוך – הוא פרש. לא יקלע ולא ישמור.
קיירי : יש לו כישרון. הוא לא מפוקס, ולכן אי אפשר לסמוך עליו. תוסיף את השבריריות שלו ויש לך סיבה נוספת, אבל שווה להשאיר אותו ולתת להם ניסיון אחד אחרון. צריך גיבוי טוב, אם לא תמצא דרך להשיג גיבוי אתה בבעיה.
אם הם יתחברו יש להם פוטנציאל מטורף. אבל זה אם ממש גדול. ואני כבר לא מאמין באגדות
הארל : מחבב אותו אבל עד כה בפלייאוף לא הסתדר. ועם אחוזים כאלה לשלוש רצוי למצוא מישהו יותר מוצלח,

brooklyndror
brooklyndror
29/08/2022 4:08:16

ג'ימי באטלר Civilized???! אנחנו מדברים על אותו באטלר שגרם לוויגינס וקאט סיוטים אחריי אותו אימון מפורסם במינסוטה? נו באמת מנחם. זה כמו להגיד שטראמפ ישר.

thetroll
thetroll
29/08/2022 4:57:48

אחלה מעורב תודה מנחם.
מיאמי ושארלוט
הארל וברידג'ס.
הארל למיטב ידיעתי הסתבך בבעיה של סחר בסמים.
לא בטוח שיחזור לשחק. לא התעדכנתי אבל למיטב ידיעתי זה סיפור לא פשוט
לשארלוט אין מה לחפש בליגה בלי מיילס ברידג'ס הוא השחקן הכי טוב שלהם ובורג מרכזי בקבוצה הזאת וגם הוא כנראה לא ישחק השנה או בשנים הקרובות בגלל הכאת אשתו/חברתו/אם ילדיו.
כך חולפת לה תהילת עולם. שני שחקנים מעולים שנפספס יתכן לתמיד.
מאיפה מגיע הטמטום הזה של שניהם? כי שניהם נראים טיפוסים טובים באמת על המגרש האחרונים שהיית מצפה מהם להתעסק בזבל מהסוג הזה מוסרית ורציונאלית.
לך תדע. חבל.

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 7:24:19
Reply to  thetroll

+1
הם מרוויחים ברינקסים בגלל שהם גאונים.

MBK
MBK
29/08/2022 9:41:04
Reply to  thetroll

הוא נתפס עם כמות גדולה, במקרה שלו זה שימוש עצמי
הוא הסביר לשופט שעם נחיר כמו שלו הוא צריך להסניף חצי קילו קוקאין בשביל לקבל את הג׳ננה

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 15:13:21
Reply to  MBK

🙂

עגל
עגל
29/08/2022 10:15:39
Reply to  thetroll

זה רק מראה לך שאי אפשר לאבחן תכונות אופי דרך המסך של הטלויזיה.
רק האשך בוחן כליות ולב יכול
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

1. מונטרזל מנחם זה הר הרצל מאונט הרזל שעוות כנראה בשכונה זה המקור היחיד לשם שאני מזהה.
הוא טראש טוקר בראדר מההוד ששואג הכי טוב בליגה.
שם שלא שומעים כל יום.

2. רק בwwe אוהדים ועיתונאים יכולים לדרוש מהקבוצה להפסיד כי הפרס זה כשרונות על 🤣

3. השקץ לא מפסיק בטח לחייג לכל הליגה צועק הצילו הצילו צריך לקנות עוד טבעת שיארגנו לו עוד משהו קיירי מיצל שיביאו אותם אפילו יחד גם את אמביד שיצרפו רק תביאו טבעת שיוכל למכור לאנשים שהוא גדול כמו מייקל 🤣🤣🤣
שיארגנו גם באבל שינוח טוב

4. קיירי עף משם בסיום החוזה הוא מחפש עכשיו קצת כסף לקושש לחוזה הבא אז העונה אולי יהיה קצת יציב

עגל
עגל
29/08/2022 10:14:04

מונטרזל = הר הרצל, שמע זה גאוני!
עם השמות של השחורים בארה"ב עוד יכול להסתבר שזה נכון

הקיפוד
הקיפוד
29/08/2022 6:48:45

כמות השחקנים שאני לא סומך עליהם בנטס שווה לכמות השחקנים שפציעים בבוסטון,
לגבי שארלוט מדובר בקבוצת לוטרי, אין לה כלום היא איבדה את מיילס, למאלו עדיין לא שם מבחינת רמה ומקצועיות (וגם לא יהיה שם לדעתי) ואחריהם אין להם כלום הייתי מטריד חצי קבוצה בשביל כמה בחירות,
גאלינרי לדעתי לא ישחק העונה, ולדעתי הוא יתחיל כדור שלג של פציעות בבוסטון
הארל גם סוחר סמים וגם לא עושה הגנה אני לא רואה אותו מגיע במיאמי גם אם הוא משלם להם
הלייקרס לא יקחו את דונובן הוא סתם מיותר, אם כבר ראסל והבחירות ואולי עוד כמה של סיבוב שני עבור קלארקסון וונדרבליט בוגדנוביץ וביזלי
אני רואה את שתי הקבוצות לוקחות זאת ובנוסף לדעתי זה יותר טוב מהטרייד עם אינדיאנה, לדעתי ראסל לא יוטרד בתחילת העונה לפחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  הקיפוד

למאלו עסוק כל היום בבחורות מכוניות ובלינג בלינג, הגיע ליעדו מה שנקרא. יקבל עוד מעט את המקס וישלים את המשימה.
הוא בטח יעשה הגנה עוד מעט חחחחחחחחחחחחח
שארלוט היו בזיון הגנתי שאצל ילדי כיתה ב שומרים יותר טוב (שם שחקני הגנה רצים אחרי השחקן שלהם).
לא סתם בורגו פוטר הוא היה מקלל את השחקנים שם חופשי ובצדק והיה קרוב להכות אותם בכמה משחקים, זה היה מצחיק אותי כל פעם. הוא ידע שהם שמים זין. בליגה הזאת צריך להיות כמו סטוטס למחוא כפיים לחייך ותמיד להחמיא.

אשך טמיר המקורי
29/08/2022 8:40:17

או לבחור שחקנים לפי אופי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן אבל לרוב האופי לא מספיק נדרש גם כשרון מה לעשות. הרי אם היו בוחרים לפי אופי 90 אחוז משחקני הnba לא היו משחקים שם והיית רואה בעיקר סרבים וליטאים 😉

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2022 8:53:17

לצערי נמחקה לי התגובה, שארלוט אחת הקבוצות הלא מאוזנות בליגה, הגנה מבזה. היה להם קיץ נוראי עם האבדה של ברידגס המכה (לכאורה) ושל הדביל סוחר הסמים הראל (לא מבין למה שחקן שעושה כמה מיליוני דולארים מתעסק בפרוטות). הם לא יגיעו לשום מקום בלי מגני כנפיים איכותיים ואין להם כאלה.

חגי "התותח" ניסני
29/08/2022 12:01:43
Reply to  הקיפוד

תגובה מידתית ושקולה לחלוטין.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קיירי לא רלבנטי עד שיוכח אחרת.
כרמלו – שומר נפשו ירחק, רק זה חסר לנאש, עוד קוקוריקו שצריך את הכדור אצלו.
מעניין מאד ההסבר על המיניסקוס, תודה רבה מנחם

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 7:22:34

תודה על הסברי המיניסקוס.
נצטרך לחכות בשביל לדעת כמה זמן דנילו בחוץ וכמה הפגיעה הזו תדפוק לו את העונה.
מקווה שמדובר בקרע חלקי בלבד שיאפשר לו לתפקד ושלא יאבד את כושר הצליפה שלו כי בסרטונים שראיתי מהאימונים הוא היה קטלני.
יתכן שמונטרז מחכה למשפט ואף אחד לא יגע בו, אולי סיים את הקריירה…..

גיא הירוק
29/08/2022 8:24:21

אין שום סיבה שקרע במיניסקוס יגרום לשינוי ביכולותיו של גלינארי אחרי סיומה של תקופת ההחלמה.
זו פציעה שאחוז מכריע מהסובלים ממנה חוזרים ל-100% מהיכולת שלהם מלפני הפציעה (האחוז המינורי הוא במקרי עבר בהם הטיפול לא היה נכון).

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2022 8:49:51

הבעיה שגם לפני הפציעה הוא היה גמור, מיניסקוס לא מיניסקוס כיום אין לו מה לתרום לקבוצה בבוסטון, הסיכוי היחיד שלו לשחק זה שהורפורד יגלה לו את הסוד הכמוס ביותר בליגה , היכן נמצא מעיין הנעורים שהוא שתה ממימיו.

MBK
MBK
29/08/2022 9:42:09

בגיל 34? אין מצב שהוא חוזר ליכולת גבוהה

גיא הירוק
29/08/2022 9:48:28
Reply to  MBK

שאלת היכולת הגבוהה כלל לא קשורה לפציעה.
להבדיל מפציעות בגידים או רצועות,
הפציעה במיניסקוס לא פוגעת בשריר בשום צורה,
לא פוגעת ביציבות,
ולא מכילה גורם סיכון לדלקות כרוניות/דלקות בגיד/שריר הקרובים לאזור הפגוע.
לכן השיקום ממיניסקוס קל בהרבה בהשוואה לפציעות אחרות,
ומאופיין בחזרה מלאה לכושר שלפני הפציעה.
למעשה,
אתלטים מקצועיים יכולים לעבוד על קונדישנינג במהלך ההחלמה מהפציעה ולשמור בקלות יחסית על כושר
(זה בשונה מההחלמה של פציעות שריר/גיד שדורשות סרגל מאמצים קשוח וקפדני לצד עבודה סיזיפית קשה בדרך להחלמה).
.
כאמור,
אין ניסים. בגיל 34, חוזרים לכושר של גיל 34…

shadow
shadow
29/08/2022 9:48:48
Reply to  MBK

בטח שיש רק לא בצורה הנוכחית. אם יעשה שינוי עמוק השיא עוד לפניו. לאנשים אין מושג כמה חזק גוף האדם ומה גבולות הפוטנציאל שלו. שבויים במיתוסים ונרטיבים.

שי אבן צור
29/08/2022 7:33:41

תפסו את הארל עם משהו כמו קילו מריחואנה וצפונה
לא יודע אם ומתי יחזור לליגה, יש מצב שסיים את הקריירה

להגיד שהנטס לא סומכים על קיירי זה כמו להגיד שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב. הוא צריך לתת עונה מחויבת וגדולה בנטס אם הוא רוצה חוזה מקס בקיץ הבא

הרעיון עם שארלוט מעניין. אגב, אוברה נחשב ותיק? נראה לי שאין לו אפילו 30

שי אבן צור
29/08/2022 7:35:09

בדקתי, בן 26 סה"כ

Berch
29/08/2022 7:49:05

אחלה מעורב
כמו שצפיתי הנטס הופכים להיות הקבוצה המעניינת בליגה.
ולא מבחינת כדורסל
🤣

shadow
shadow
29/08/2022 8:19:49

מה נסגר עם נבחרת ישראל ולמה אבדיה נראה כמו דרגן בנדר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

דראגן בנדר 😂😂😂 גוד וואן

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 9:10:44
Reply to  shadow

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa

MBK
MBK
29/08/2022 9:42:50
Reply to  shadow

נראה שגודס הרג לו את המוטביציה
הוא נראה חסר חשק

shadow
shadow
29/08/2022 9:49:46
Reply to  MBK

הוא נראה חסר יכולת. בטח לא שחקן ברמת אנביאיי. אפילו מרקנן נראה כמו אולסטר באירופה.

יהלי אולמר
29/08/2022 8:31:49

הסבר נהדר על המיניסקוס מנחם, תודה רבה
אך השורה האהובה עלי במעורב היא: אם אי אפשר לבוא את שמו כיצד אפשר לשמור עליו?. גאונות!

shadow
shadow
29/08/2022 8:45:51

מנחם תודה על ההסבר על המיניסקוס חסר הסבר למה הסיבה שנפצע במיניסקוס. רוב הסיכויים שכפות הרגליים שלו עקומות, כנראה בעיה בקשת אבל גם במנח שלהן. בנוסף כנראה שמעולם לא עבד על הטיבאליס שלו שזה מגן הברך האולטימטיבי לקפיצות נחיתות ובלימות. מכיוון שהגוף הוא שרשרת אחת כנראה שגם האגן שלו לא סימטרי בייצוב שלו על אחד הצירים או על כולם. יש לו קצת תחת כנראה IPT.
אם היה הולך יחף רוב הזמן כנראה שהרבה מזה היה מתיישר לבד, הנעליים רק מגבירות את הנזק.
הוא כנראה יחזור לפני הזמן וייסתכן בפציעה נוספת.
.
מישהו יודע מה תפקיד האצבעות בכף הרגל שאתם כל כך מתעללים בה יום יום? מה תפקיד הקשת? איך עומדים נכון?
יש פה אנשים שעושים שכיבות סמיכה? מה אתם יכולים לספר על התחושה בכף היד ובמפרקים שלכם בזמן ואחרי הפעולה. מישהו מצליח לעבור 50 חזרות מלאות בסט אחד?

shadow
shadow
29/08/2022 9:22:11
Reply to  shadow

עוד משהו אף אחד מהשחקנים האלה לא גמיש מספיק בשביל לשבת בסקוואט עמוק עד למטה עם גב ישר שלא לדבר על להרים ידיים ישרות מעל הכתפיים לצד האוזניים. הישיבה על הספסל מוסיפה לפציעות, לא אידאלי לשבת עדיף לעמוד ועוד יותר עדיף ללכת אבל בטח לא לשבת. אם כבר לשבת אז בסקוואט ולא על כיסא.
גמישות עם כוח הם חלק מהמפתחות העיקריים לחסינות מפציעות וגוף בריא לא רק בכדורסל. אובר גמישות היא גמישות ללא כוח שגם מובילה לפציעות מסוג שונה כמו של ניר דווידוביץ בזמנו שגם הוא כנראה סבל מטיביאליס חלש מאוד.

יהלי אולמר
29/08/2022 9:55:39
Reply to  shadow

מבין השחקנים בליגה לדעתי רק לקיירי יש את הגמישות הזאת. הוא מנצל הכי טוב את הכוח של הרגליים שלו.

shadow
shadow
29/08/2022 10:11:04

קשה לקבוע מה רמת הגמישות שלו בלי לעשות לו מבחן ואם אני זוכר נכון היתה לו כבר פציעת ברך, אבל בהחלט אפשר להניח שהוא במצב יותר טוב מלא מעט שחקנים.
מצד שני הוא לא שיחק כדורסל סדיר לא מעט זמן ואני לא יודע מה היתה רמת האימונים שלו ולכן יכול להיות שהוא במצב פחות טוב מאשר היה.

Alex Rabino
29/08/2022 8:57:04

בנוסף לבעיות הסמים, למונטרזל הארל יש אישיות דפוקה. הוא היה גורם מאוד שלילי בחדר ההלבשה בקבוצות בהם שיחק ולכן שמחו להיפטר ממנו. אני לגמרי לא בטוח שזה מה שהמיאמי היט צריכים.

asaf
29/08/2022 9:05:09

תודה מנחם על המעורב. גולף זה מהענפי ספורט שנראים מהצד פשוטים , ואז אתה מתנסה בזה איזה פעם או פעמיים (זה מה שיצא לי לפחות בחיי) ומגלה כמה הוא מסובך מבחינה טכנית וקשה לביצוע .

MBK
MBK
29/08/2022 9:45:06

איזה בזבוז של קריירה של קייירי
הגארד עם הסט סקילס הכי מטורף והביצים הכי גדולות בליגה
חבל שהוא לא היה מרוכז בכדורסל
פניה אחת לא נכונה בקריירה (הטרייד לבוסטון) ומשם כבר קשה להתרומם
שחקן ברמה שלו לא צריך להתעסק בשיט שהוא מתעסק

shadow
shadow
29/08/2022 9:54:26
Reply to  MBK

נראה לי שהוא מתעסק בדברים יותר חשובים מכדורסל ואני מברך אותו על זה. דווקא הוא דוגמא למישהו עם כסף שלא מפחד על התדמית שלו ועושה מה שנראה לו שמתאים עבורו אפילו במחיר של לשלם על הקריירה שלו.
הסיבה שאנשים אוכלים עליו כאפות היא בגלל הרגשות שהוא מעורר בהם ולא בגלל מה שהוא עושה.

yaniv
yaniv
29/08/2022 10:45:48
Reply to  shadow

אתה תומך בכל מעשיו מחוץ למגרש? נגיד הקורונה אני מבין את התמיכה שלך בו אבל גם אתה חושב שכדור הארץ שטוח ולא עגול כמוהו?
או אתה גם תומך ששחקן כדורסל יחליט בעצמו מתי הוא משחק ומתי הוא לוקח חופש בלי ליידע את הקבוצה?

shadow
shadow
29/08/2022 16:49:25
Reply to  yaniv

לא הבנת. אני לא חייב להסכים איתו כדי להעריך את הדרך שהוא בחר לעצמו. כלומר אני מברך אותו על הדרך ולא האמונות עצמן. אני מברך אותו על זה שהוא חי את חייו כמו שהוא חושב . אני תומך בזה שיעשה מה שהוא רוצה ושהם יעשו מה שהם רוצים ואם יש חוזים שחתמו עליהם והם חוקיים שיפעלו על פי החוזה.
מי ישמע למי איכפת אם העולם שטוח או עגול ברמת היומיום. מה הוא מדען טילים? אני חושב שכדור הארץ עגול. השאלה היא האם הוא עגול כי אני חושב שהוא כזה או שהוא באמת כזה? אפילו בשאלה שלך שמת את הפועל חושב במקום יודע. תחשוב למה. אולי זה בכלל מאמין? חשבת פעם מה ההבדל בין אמונה לידיעה?

shadow
shadow
29/08/2022 16:50:40
Reply to  shadow

לגבי הקורונה, הוקורנה היא לא העניין אלא הפגיעה בזכויות אדם בסיסיות.

yaniv
yaniv
29/08/2022 20:28:43
Reply to  shadow

הכל טוב סתם עניין אותי לאור התגובות שלך אם זה גם חלק מהתיאוריות. ונתת תשובה טובה וכן נגד אמונות אין מה לעשות

shadow
shadow
29/08/2022 21:17:02
Reply to  yaniv

לא בטוח שצריך לעשות משהו.
כל עוד זה מעניין באמת הכל טוב😉

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/08/2022 9:52:26

תודה רבה על המעורב

עגל
עגל
29/08/2022 10:20:19

תודה רבה מנחם.
לא הבנתי דבר אחד שאמרת וכבר שמעתי אותו כמה פעמים – איך בן אדם שהוציאו לו את המיניסקוס מצליח ללכת שלא לדבר על לחזור לשחק כדורסל?
הרי אין שם חומר בולם בין שתי העצמות

shadow
shadow
29/08/2022 10:42:32
Reply to  עגל

רופאי אליל אמיתיים

עגל
עגל
29/08/2022 15:56:20
Reply to  מנחם לס

אז בשביל מה צריך מניסקוס?
זה לא נשמע כל כך סביר

John
29/08/2022 18:03:12
Reply to  עגל

עגל – המניסקוס שם כדי לספוג לחץ, אז בלעדיו, אתה חייב להיות זהיר עם איזה רמת לחץ ושוק אתה מכניס את הרגל. שום דבר יותר. לא תהיה לך יותר את יכולת בלימת הזעזועים שהייתה לך קודם, אבל יש עוד מערכות שעוזרות לגמישות המפרק ויכולתו להגיע לתנועה חלקה ומלאה. אתה בהחלט יכול להמשיך באימונים שלך אחרי הסרת המיניסקוס. דוויין וויד שיחק כמה עונות ללא מניסקוס. תחשוב על זה כמו סולייה נעימה וסופגת זעזועים בנעל אל מול סנדלים תנ"כיות של פעם. בשני המקרים אפשר לרוץ ולקפוץ…לשרירים ולזרימת הדם יש לא פחות חשיבות באזור הברך בדיוק כמו בכול מפרק. המניסקוס משמש כבולם בעיקר במצבי קיצון או בשחיקה מתמשכת. ללא מניסקוס צריך חימום והכנת גוף יותר ארוכה, צריך לשמור על כושר תמידי, מומלץ לא להכניס את הברך למצבי קיצון של ניתורים\קפיצות\ כדורגל וכו'.

John
29/08/2022 10:55:12

קיירי זה מי שיש להם והוא לא הולך לשום מקום. היכולת שלו גם ליצור מכדרור וגם לקלוע שלשות ברמה גבוהה גם מעליה וגם בקאץ' אנד שוט הופכים אותו לנכס התקפי ברגע שיש עושה משחק טוב לידו (לברון למשל). כשעול היצירה עליו הוא שחקן בעייתי. מעולם לא היה לו חוש לקצב המשחק או לשליטה בכמה מהלכים קדימה. בן סימונס הוא המפתח לעניין הזה. במיוחד בהתקפות מעבר אבל לא רק. KD נורא השתפר ביצירת מצבים לחבריו אבל גם הוא חייב להוריד את המינונים ולהתרכז בנקודות על הלוח. יש לי תחושה טובה לגבי הנטס השנה לפחות בעונה הרגילה. כולם זוכרים את הסיפא וההפסד לסלטיקס אבל כש-KD שיחק שנה שעברה עם כל הפסטיבל הנטס היו במאזן שהוא שווה ערך ל-54 ניצחונות (36 ניצחונות ו-19 הפסדים). השנה הוא עם סגל חזק יותר אז אני הייתי נזהר מלבטל אותם.
.
לפי מה שהבנתי גאלינרי עבר ניתוח לתיקון מיניסקוס. זאת אומרת שתפרו לו. בגילו הייתי מהמר על סביבות החודשיים בחוץ + עוד חודש של זהירות עד שיתחילו לשלבו מחדש. זאת אומרת סביב חג המולד
.
ההורנטס יעשו טעות מכיוון שהם תקועים עם שכר ושחקנים שהוכיחו שכשהם בריאים הם קבוצת פלייאוף. אם ההורנטס רוצים את הצעירים שיתחילו חזק עם החמישיה הכי טובה שלהם ויעשו מכירת חיסול לקראת אמצע העונה. לרוזייר והיוורד עדיין יש שווי בליגה חרם להפוך אותם למעודדים מהספסל. לגבי השמות שהזכרת מארק ווילאמס, קיי ג'ונס וג'יי טי ת'ור מרכיבים שלישיית גבוהים סופר מעניינת שתתחרה על דקות. ג'ונס בנבחרת הכדורסל של הבהמאס נראה כמו סוס רציני וסופר אתלטי. אין לו את הגובה והאורך של ווילאמס או את ההבנה ההגנתית שלו, אבל יש לו פוטנציאל התקפי שמאפשר לו להוריד גם כדור לרצפה ולתקוף סגירות. הוא אחד הסיבות להערכתי שהם לא סגרו את ג'יילן דורן. הם מרגישים שיש להם פוטנציאל דומה. ווילאמס הוא יותר מהסוג של רודי גובר. סנטר אימתני, ארוך ונייד שיפרח בהגנת דרופ דאון.
.
לגבי כרמלו, אני עוד לא נוכחתי לראות את ההשפעה שלו על חדרי ההלבשה אליהם הגיע. הוא גם חור הגנתי קשה ביותר בשלב הזה של הקריירה בקבוצה שהדבר שהכי לא חסר לה זה קליעה (מילס, קרי, האריס, KD, קיירי).
.
הארל כרגע בסיבוך משפטי מורכב. הוא נתפס בטקסס עם וויפ של משהו ונשק. ככל הנראה זו שטות אבל טקסס בכל זאת. בנוסף הוא בירידה כבר שנתיים.
.
אני לא חושב שהלייקרס מועמדים לדונבן מיצ'ל אבל הם בהחלט יכולים להיות קבוצה נוספת בדיל משולש. אין להם בחירות אטרקטיביות וראסל ווסטברוק לא נראה כמו העברה ישירה ליוטה. אולי כקבוצה שלישית

עידו גילרי
29/08/2022 10:58:18
Reply to  John

אתה מבלבל בין הארל לפרינס.

John
29/08/2022 11:27:43

אופס…אין דרך טובה לצאת מזה. נגיד שהשמות שלהם דומים….

עידו גילרי
29/08/2022 10:59:32
Reply to  John

ואם הלייקרס נותנים את שתי הבחירות (שזה פחות או יותר אומר בלי הגנות) אז הן מאד אטרקטיביות.

John
29/08/2022 11:31:14

אבל זה לא מספיק למיצ'ל להערכתי. אם הג'ז לוקחים את ווסטברוק ומיצ'ל יוצא בטרייד הם לא יסתפקו בשתי בחירות שאולי יהיו אטרקטיביות ואולי לא. הלייקרס ירצו לקבל חזרה שחקנים שיתרמו כבר עכשיו, הניקס את מיצ'ל והג'ז רוצים רשימה של בחירות ושחקנים צעירים לעתיד מינוס כאלה שצריך לשלם להם עוד שנייה (בארט)

עידו גילרי
29/08/2022 11:35:04
Reply to  John

מן הסתם אילו לא יהיו שתי הבחירות היחידות שהג'אז יקבלו. נניח בנוסף לבחירות מהניקס.
השאלה המעניינת באמת מי הלייקרס מקבלים בדיל כזה. סך הכל יש מבחר די נחמד בג'אז אבל הם ירצו עוד משהו מעבר מהקבוצה השלישית .

אור
אור
29/08/2022 16:50:46

לא דיברו על בוגדנוביץ'?

עידו גילרי
29/08/2022 16:51:51
Reply to  אור

בוא נגיד שרק בשבילו הלייקרס לא ימשכנו את העתיד.

אור
אור
29/08/2022 17:02:37
Reply to  אור

זה בטוח
אני לא דיברתי על שתי הבחירות דווקא אלא שמעוניינים בו בכללי
האמת שאני לא ממש עוקב אבל לא נראה לי שיקרה משהו עם מיצ'ל הניקס או הלייקרס

עידו גילרי
29/08/2022 17:04:37
Reply to  אור

מעדיף מעקב אנרגיה טוטאלית…?

אור
אור
29/08/2022 17:08:17
Reply to  אור

חוק השימור שם לא מתקיים
האנרגיה רק בורחת

עידו גילרי
29/08/2022 17:08:56
Reply to  אור

ובקצב מואץ…

John
29/08/2022 17:42:36

עם כל הכבוד לאתר האוהדים החביב, הוא זרק כותרת מפוצצת שלא מגובה בכלום. בשפת הקליק בייט could אומר שאין לו מושג אבל הכול יכול לקרות. זה כמו לומר, "מלחמה בין ישראל ואיראן יכולה לפרוץ בקיץ". חזרה לפעילות בתיקון מניסקוס (היום ממש לא ממליצים להוציא את כל המניסקוס בכול מחיר), בהערכה הכי שמרנית שראיתי היא 3 חודשים. הרוב מדברים על חזרה לפעילות רגילה עד כחודשיים ואז חזרה לכושר משחק שהוא בערך עוד כחודש בסוג פציעות שכזה. רוברט ווילאמס חזר מהר יותר בגלל הפלייאוף אבל הוא עוד לא היה בכושר משחק מלא. לכן אני חושב שבגלל הסיטואציה יחזירו אותו עוד כשלושה – ארבעה חודשים בסביבות קריסטמס אבל לא ליותר בכמה דקות בכל פעם. עד הפלייאוף הוא כבר יהיה יותר משמעותי. עד לפני עשור כחמישית מהשחקנים שעברו איחוי מיניסקוס לא חזרו באותה העונה (יש מחקר גדול בעניין מ-2011 על 129 שחקני NBA שקרעו מניסקוס עד 21 שנה קודם). ב-2022 הטכנולוגיה היא מדהימה. גארי האריס קרע את המניסקוס בדיוק באותו התאריך לפני שנה (27.8) ושיחק כבר ב-25.10 חודשים לאחר מכן. אבל בסוף זה עדיין ניתוח אז הסיכונים קיימים.

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 18:45:27
Reply to  John

אמן

Kobv
Kobv
29/08/2022 11:30:43

אני לא חובב קיירי וגם לא דורנאט, הם שחקנים מדהימים שכייף לראות אבל כמו שברקלי אמר על דוראנט, שניהם נראים לי אומללים כל הזמן ואני מעדיף לראות שחקנים מחייכים, ככה אני. אבל אולי הפתרון לשחקנים כאלה נעוץ דווקא במאמן. המאמנים הטובים באמת יודעים איך לגשת לכל סוגי השחקנים, לא בטוח שלנאש יש את זה אבל בטוח שדוראנט וקיירי לא מכבדים אותו. אני מניח שאם פתיחת העונה לא תהיה טובה, ברוקלין יפתרו את נאש ואז אם יימצא המאמן הנכון הם בהחלט יכולים להגיע רחוק.
מי שמרוויח מהפציעה של גלינרי הוא ברוגדון, שאם יצליח לשמור על עצמו השנה יהיה לו לדעתי תפקיד גדול בבוסטון.
מונטרז שחקן מוגבל לקליעה וריבאונד, הוא לא שומר על הטבעת וגם לא עוזר בהגנה, לא בטוח שהוא החיבור הנכון לתרבות ההיט.
לאמלו בול מודרג עשירי בטבלת הפנטסי, תורידו את ברידג'ס וירידה נוספת ביכולת של גורדון ואמלו יכול לתת מספרים השנה של טופ 3. אני לא מאמין שנראה את לאמלו הרבה אחרי האולסטאר אם בכלל, אני חושב שברגע שסיפור ברידג'ס יצא ולא נעשו החתמות משמעותיות מוביל ששרלוט מכוונים גבוה גבוה לדראפט השנה ואת לאמלו הנפלא לא נראה יותר מדי.

יהלי אולמר
29/08/2022 12:23:43
Reply to  Kobv

אולי הפתרון האמיתי לקיירי זה להחזיר את פיל ג'קסון מפרישה ולגרום להם לעשות מדיטציות עם כל הנטס לפני כל משחק, לשרוף מרווה באולם ועוד שלל דברים כאלו. בכל זאת, הוא גרם לדניס רודמן להרגיש שהתייחסו אליו "כמו גבר" אז מה זה כבר קיירי?

Kobv
Kobv
29/08/2022 12:38:49

האמת שג'קסון היה השם הראשון שחשבתי עליו, בכל זאת לא מדובר רק על קיירי, יש גם דוראנט וחלילה נשכח את סימונס.
צריך משהו אחר, אולי אחד כמו איזה גדול בדור אחר, מישהו מבחוץ ללא נסיון באימון עם נסיון בהקטנת אנשים, מישהו שיקח את כל תשומת הלב אליו, משהו מטורף מספיק שאף אחד לא ישים לב שקיירי מוסר בטעות.
חשבתי על טראמפ, דונלד טראמפ. לא היית מוסיף אותו לטרפת בברוקלין???

אור
אור
29/08/2022 16:51:38
Reply to  Kobv

ככה הם בטוח יחייכו מהטמטום שלו

shadow
shadow
29/08/2022 17:01:24

עם כל הכבוד לג'קסון הוא כבר בן 76 ולא בבריאות משהו. לא נראה לי שהוא גם מחובר לדור הזה מספיק בשביל להשפיע עליו. אין לו איזה קסם למרות האשליה.

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 13:32:38

כיוון שאין היום דיומימא ולא דלילה אז קצת חדשות ציפרוט היום פה ויסלח לי פופו.
.
מדליית זהב לדריה אטמנוב בגמר תרגיל הכדור, גביע האתגר ברומניה.
דריה (הפועל רמת אליהו ראשון לציון, מאמנת – איילת זוסמן) זכתה היום בגמר הכדור לאחר ביצוע תרגיל מצויין עליו קיבלה 34.8 נק׳!
ויש עוד מדלית זהבי היום והפעם בשייט לבנות התשחורת.
מדליית זהב לתמר שטיינברג באליפות העולם לנוער
לא עוצרת: הגולשת בת ה-16 שמרה על היתרון בשיוט הגמר המכריע בשווייץ. זו מדליית הזהב השלישית שלה ברציפות באליפויות הנוער בשנתיים האחרונות.
מי שבכל זאת רוצה לקרוא מהמקורות (תורה נביאות כתבים) בבקשה.
https://www.one.co.il/Article/22-23/7,982,0,63470/417740.html?ref=hp&fbclid=IwAR3K5r79DJ_SfEsLN3-u8FAiLhf_BFOU8iKFupmYMQ1SKCZLgzXnqrMKRW8

רן הנרגן
רן הנרגן
29/08/2022 14:13:58

פינת ג"ס.
.
לא מעט אנשים סביב הנבא טוענים שג"ס טעו כלקחו את ויסמן במקום השני. נעזוב את בעית ההתאמה של אדוארדס והרושם הלא משהו שהוא השאיר עליהם לפני הדראפט כיון שממילא מינסוטה, בניגוד להרגלם, לא השאירו הפעם את הזהב על השולחן אלא בחרו בו.
.
דמינו לעצמכם את למלו בג"ס. לא נדבק. כולו צלצולים ושופוני. לא בדיוק החומר שממנו סטיב קר לש את הסגל שלו. אני חושב שיש לו את הפוטנציאל להיות השחקן הכי טוב שיצא מהדראפט הזה אבל לא מתאים לג"ס של עכשו.
.
לעומת זאת, רבים חשבו שג"ס צריכה לעשות עסקה על הבחירה ולרדת במקומות. היו אופציות כאלו אבל אף אחת לא היתה ברמה של שחקן אול סטאר, אולי הליברטון, אבל לא ברור שזה מה שחסר לג"ס בטווח הקצר והבינוני.
.
בקיצור הלכו ברצון ובששון על ויסמן. שנתיים אחרי, עדין לא ראינו ממנו הרבה. לקח לו יותר משנה להתאושש מפציעה שנתפסת כפשוטה יחסית של מיניסקוס. נחיה ונראה. השנה יפול הפור.

עידו גילרי
29/08/2022 14:23:50

אל תשכח שהייתם צריכים סנטר. אם לא אז פטריק וויליאמס היה תפור עליכם.

John
29/08/2022 14:37:55

גם פט ווילאמס בקושי ראה מגרש. הרבה נאחס…
בכול מקרה וויסמן זה סיפור פתוח לחלוטין.

עידו גילרי
29/08/2022 14:38:24
Reply to  John

תכלס

Dor
Dor
29/08/2022 14:35:50

או מחכים שנה למובלי (אם זה היה אפשרי..). ג"ס עם מובלי וואו

John
29/08/2022 14:40:33
Reply to  Dor

אולי בסיום הארכת החוזה שלו בעוד 7-8 שנים… מובלי יקבל משאית ברינקס מהקאבס מהר מאוד

רן הנרגן
רן הנרגן
29/08/2022 19:58:46
Reply to  Dor

דור זה לא אפשרי. המקסימום שיכלו לעשות זה להחליף את הבחירה עם קבוצה שצפוי היה שתהיה בלוטו גם בשנה הבאה. אבל א) אין בטחון ב) אי אפשר לדעת מה יהיה המיקום ג) אף קבוצה לא הציעה חבילה מספיק מושכת. היו גורמים בג"ס (הבעלים) שראו בויסמן את פסגת החלומות.

Kobv
Kobv
29/08/2022 14:58:48

לא זכור לי שלמאלו יצא לדראפט דיברו עליו שיהיה אולסטאר, אמרו שהוא יותר טוב מלונזו. אבל לי אין ספק שאם ג"ס היו מזהים אצלו חצי ממה שהראה עד היום הם היו לוקחים אותו לפני וויסמן.

John
29/08/2022 15:28:38
Reply to  Kobv

יש מעט מאוד שחקנים שכבר בדראפט אתה מצהיר שמדובר באול סטאר בטוח. בדראפט 2020 אמרתי את זה בעיקר על אדוורדס. לעיתים לחיוב לעיתים לשלילה. כי ישנם שחקנים שלא בנויים להפוך לרול פליירס. או שהם כוכבים או שהם סקוררים מהספסל או באסטים באופן כללי. אחרי שאדוורדס התחיל לדבר על כך שהוא מעדיף פוטבול על כדורסל ואמר עוד כול מני שטויות, היתה לי תחושה שהוא מנסה לברוח ממינסוטה ובמוק האחרון שלי אפילו שמתי את לאמלו ראשון. אבל כיום אני יודע שאנט הוא פשוט טרול מצחיק שלא כדאי להתייחס לציניות שלו יותר מדי רצינו ושהוא חתיכת בולר עם רצון עז להצליח. אבל אני מכיר מעט מאוד אנשים (חוץ מאלו מכמה שונאים בהופס) שלקראת ערב הדראפט חשבו שלאמלו הוא לא שחקן נהדר שיצליח. לגבי אולסטאר, זה מתעתע מכיוון שהכול תלוי בפציעות, טריידים והחתמות באותו הקונפרנץ. במערב ללא פציעות מלו לא היה נבחר כאשר בעמדות הגארדים משחקים קרי, לוקה, מוראנט, בוקר, מיצ'ל, דיים, כריס פול ואפילו שיי גילג'ס אלכסנדר היו נבחרים לפניו.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2022 15:55:44
Reply to  John

מודה באשמה, חשבתי שלמאלו בול פלופ, הליגה האוסטרלית לא הרשימה אותי יותר מדי והיה לי סרטון חקוק בראש שלו זורק מקילומטרים ללא קשור למשחק. גם מהנגר וויסזמן לא החזקתי וחשבתי שמדובר בחתול בשק, אדוארדס היה רשום עליו כוכב מקילמוטרים

Kobv
Kobv
29/08/2022 16:54:05
Reply to  John

אול סטאר זאת חותמת, לאמלו הוא לגמרי סטאר. אבל מעט חשבו שהוא יהיה כזה, בטח אחרי הייפ שהיה לאחיו.

John
29/08/2022 17:45:58
Reply to  Kobv

אני חצי מסכים שזו חותמת אך אם היא חותמת חד פעמית זה לא שווה הרבה. גם ג'אמל מגלור ודאנדרה ג'ורדון עשו אול סטארים. שנה שעברה איכשהו גם דג'ונטי מורי הגיע. חצי מסכים… כי זה עדיין כבוד עצום וחותמת. אבל דיים ירק דם עד שקיבל מקום במערב, אבל לא חשבתי בשום שלב שהוא לא כזה למרות שלא נבחר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני חשבתי שהם צריכים להטריד את הבחירה. לא יודע מה היו האופציות על השולחן אז קשה לומר אם זו הייתה טעות או לא. בכל מקרה עכשיו זה כבר מים מתחת לגשר.
לדעתי עכשיו הם יעשו ספרס – שזה אומר להפוך אותו לשחקן הכי טוב שהוא יכול להיות, להבין איך זה משתלב בשיטה שלהם, ואז או למכור במחיר יפה או להשאיר אצלם. רוצה לומר שהבחור נראה לי לימון אבל הם יעשו ממנו לימונדה.

John
29/08/2022 17:51:11

הוא שיחק בקושי 39 משחקים בעונת הרוקי כשעוד היה פחות בשל פיזית ונפשית וקלע 25 נקודות פעם אחת (מול מינוסטה ואנט הרוקי), עוד 20 במשחק אחר ועוד 22 משחקים בדאבל פיגרס. הוא לא יהיה המייקל אולווקנדי הבא. הוא ענק פיזית, נייד עם ניתור שיתפוס לובים וריב' בהתקפה במינימום ובמקסימום גם יהפוך לאופציה התקפית בהמשך. אין מצב שהוא פלופ. מקסימום לוני יהיה הסנטר המרכזי במשחקים הקובעים.

רן הנרגן
רן הנרגן
29/08/2022 20:06:40
Reply to  John

אני מסכים. השאלה הגדולה לגביו היא המצב המנטלי. מרננים שהוא לא באמת אוהב כדורסל אבל הסיטואציה היתה כזו שהוא היה חייב ללכת במסלול הזה. הביקורת העינינית הקשה בויותר שאני קורא עליו היא שאין לו חוש למשחק. שהפעולה הנכונה לא באה לו בטבעיות. אבל זה דבר שהרבה תרגול יכול לשפר מאד, גם אם הוא לא יהפוך לאנדרו בוגוט. יש גם את שאלת החוזה הבא שאין לי כוח להכנס אליה אבל היא בודאי לא פשוטה וברורה. אחרי כל זה, הוא נמצא בסביבה שאם ישתף איתה פעולה וכל הסימנים מראים שזה מה שהוא עושה, הוא פשוט לא יכול לצאת פלופ (למעט פציעות כרונית שזה גם סוג של פלופ).

John
29/08/2022 15:46:00
Reply to  מנחם לס

מנחם ממה שהבנתי מדובר על בעיות כדורסל בעיקר. מבחינת מוסר עבודה ואופי מדברים עליו רק דברים טובים. הוא פשוט לא יושב בצורה טובה בשיטה של קר. אצל סטיב קר היו תמיד 3 פרופילים של גבוהים: אנדרו בוגוט\זאזא – גבוהים בשרניים ופיזיים שבהתקפה נותנים חסימות חזקות ויודעים להפעיל קלעים מההיי פוסט. ג'אבל מקגי\לוני – גבוהים רזים ואתלטים שצוללים לטבעת בהתקפה ובאים מהוויק סייד בהגנה. לוני הפך לשומר אישי נהדר עם השנים כך שהוא קצת גולש לקטגוריה הראשונה. הקטגוריה השלישית – מו באקטס\ קאזינס\ דיוויד ווסט – סוג של פיור שוטרס בשיטה של קר. או משלוש או מהמיד ריינג. למרות ש-2/3 היו שחקני לאו פוסט נהדרים, אצל קר זה פחות היה המשחק.
וויסמן יושב על משבצת של אוון מובלי\כריס בוש פחות מפותח. גבוה, רזה, אתלטי אך עם יכולת להוריד כדור לרצפה, לבודד מקו השלוש או בפייס אפ

amoshi
amoshi
29/08/2022 20:09:09

יש לי טרייד מעולה למבינים
טרי רוזייר וגורדון הייוורד בשביל ווסטברוק

רן הנרגן
רן הנרגן
29/08/2022 20:16:53
Reply to  amoshi

מה טוב יצא לשרלוט מזה?

גיא הירוק
29/08/2022 20:18:36

2 בחירות סיבוב ראשון של הלייקרס.

רן הנרגן
רן הנרגן
29/08/2022 20:24:37

הוא לא כתב את זה. בכל אופן אני לא רואה סיבה לותר על רוזייר. שיצרפו את פלמלי או אוברה אם צריך להוסיף כסף על הווארד. אבל הצעד הזה משמעו שהם קונים את ההצעה שמנחם הציג ואני לא בטוח שגורדן ילך על זה.

גיא הירוק
29/08/2022 20:29:50

רוזיר אחלה. השאלה היא האח המוצלח בול.
שאלה נוספת היא 60 המיליון שהייוורד ירוויח בשנתיים הקרובות כאשר הוא מציג עמידות של כוננית איקאה שעברה דרך צמד ידי השמאלית…
.
להפוך את השנתיים של הייוורד לשנה של חוזה מתפנה של ווסטברוק עושה שכל.
השאלה שנותרה היא האם רוזיר שווה 2 בחירות סיבוב ראשון?
אני חושב שבהתחשב בסיטואציה,
כן ל-2 הקבוצות
(הלייקרס מהמרים על הזמן הקצר, שארלוט בונים קדימה).

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2022 20:36:02

תודה אני חולק על דעתך כאן גיא, אני לא רואה סיכוי שהלייקרס מסכימים לטרייד כזה 2 בחירות סיבוב ראשון על שחקן בלי הגנה שצריך את הכדור ביד לא מתכון טוב, היווארד אני לא מתייחס אליו בכלל יש לי במקרר כמה גבינות עמידות ממנו.

גיא הירוק
29/08/2022 20:46:09

תראה,
אני כבר כתבתי זאת קבל עם ועדה –
אני GM נוראי…
.
ועדיין –
רוזיר בשארלוט רע בהגנה (מהמעט שראיתי),
בבוסטון כחלק משיטת הוא היה סביר.
מה שהוא מביא זה את היכולת לשחק לצד מוביל כדור דומיננטי,
ויד יציבה למדי מטווח השלוש.
לתחושתי, לצד לברון ודייויס הוא יכול לפרוח.
הייוורד?
אותו צריך ל-20 דקות במשחק.
הוא מביא יכולת ניהול משחק בדקות בהן לברון על הספסל,
ויד יציבה מבחוץ בדקות לצד לברון ודייויס.

גיא הירוק
29/08/2022 20:17:54
Reply to  amoshi

האמת?
אחלה טרייד.
בייאאוט לווסטברוק וניצול הבחירות של הלייקרס בשביל להתחזק בהמשך (אחרי הברז שעשה ברידג'ס, עונת הקפיצה תמתין).
קשה לי לראות את ג'ורדן הולך על זה.
.
אבל עדיין, אחלה טרייד.

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 20:38:00

וואו, 2 גולים לטובת מכבי בדקה וחצי.שוווו
הראשון של זהבי השני של גלוך. אוסקר גם בישל את הראשון של זהבה ושלושת הדובים פיו פיו, איזה גול זה היה אולי גול העונה.

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 20:39:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, כשיו 3:0 איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף שוב אוסקר. עושה מה שהוא רוצה במגרש.
חדרה חייבים לייצב את ההגנה כי אחרת יחטפו עוד 5.

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 20:46:32

סבוריט עם הרביעי
קונצרטו קונצרטינה

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 20:49:03

חחחחחחחחחחחחח, כמעט חנישי ליובנוביץ.

דוקטור רזי הופמן
29/08/2022 22:11:05

החמישי ליובנוביץ והשישי לפרץ, תמא טקס. מכבי תל אביב בפורמה פנטסטיקו.

דדי
דדי
29/08/2022 21:18:19

הקלות שבה אנשים זורקים פה בחירות דראפט של הלייקרס על ימין ועל שמאל היא מדהימה.
.
ווסטברוק נחשב נכס יותר טוב מהייוורד שנחשב לחוזה נוראי.
אם שארלוט יקבלו בחירה אחת של הלייקרס בדיל כזה, היא תהיה מוגנת.
.
לצאת מהסרט.

רן הנרגן
רן הנרגן
29/08/2022 21:28:04
Reply to  דדי

רק שלשרלוט שום דבר לא בוער עם האוורד.

דדי
דדי
29/08/2022 21:49:21

ומה בדיוק בוער ללייקרס עם הייוורד ?
טרי רוז׳יר תמורת שתי בחירות לא מוגנות ?
למה ?

ברבור שחור
ברבור שחור
29/08/2022 21:49:08

ועדיין ובאופן מפתיע …הלייקרס במרחק טרייד מלהיות קונטנדרית