מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1.זאת (תמונת השער) הייתה תגובתו של פטריק בברלי כשהעירו אותו משנתו והודיעו לו שהוא 'לייקרי':

2. האם הטרייד שהביא את פטריק בברלי ללייקרס הוא המשמעותי ביותר מאז שלברון הגיע? התשובה היא כן

-האם הטרייד שהביא את פטריק בברלי ללייקרס יספיק כדי לנצח אנשים כמו הווריורס או הנטס? – לא!

-האם הבאת פטריק בברלי הוא הצעד האחרון שהלייקרס יבצעו? – אני מקווה שכן, אבל לא, הם לא סוגרים מעגל עם פטריק.

-הם צריכים עתה גארד שיידע לשחק עם פטריק ללא ווסטברוק ועם ווסטברוק ללא פטריק (אני לא מאמין שלקנדריק נאן, לוני וולקר, או אוסטין ריברס יש את זה)

אם הם סוגרים עם גארד כזה ועם סנטר יעיל – לא חובה להיות דה בסט – הם מסודרים לפחות עד גמר המערב.

תראו. הלייקרס רק יצאו מאחת העונות העלובות ביותר בתולדותיהם. אני מרגיש רגשות עליונות רק כשלייקרס טובה מפסידה. ואני מרגיש רגשות אלוהיות כשלייקרס טובה מאד מפסידה. אז אני רואה עתה אפשרות ללייקרס טובה מאד.

למה, מה קרה? זה בס"ה בברלי! כן, אבל פטריק בברלי יהיה העארס הראשון של הלייקרס מאז רון ארטסט, והלייקרס חייבת עארס בשורותיה.

למה?

טוב ששאלת.

כי הלייקרס היא מין קרית מוצקין. שקטה מדי. תרבותית מדי. יורמית מדי. יס סיר ונו סיר. ראס ווסטברוק היה יכול להיות העארס שלהם אבל הם חנקו אותו, ובזה חנקו את עצמם. את פטריק בברלי איש לא יחנוק. הוא לא שם קצוץ אפילו בפני המלך לברון. מול הקליפרס הלייקרס הייתה גוועת ללא פטריק כי הקליפרס עם רג'י ג'קסון וקוואי לינארד היא ראש העין. או אור עקיבא. לקרית מוצקין לא היה צ'אנס במלחמה נגד ראש העין. יותר מדי הוליווד. יותר מדי יורמים נגד יותר מדי עארסים. פטריק בברלי מביא גידוף. הוא מביא ביזוי. הוא מביא לעג, נעצה. מפלציות. כמובן שהוא קטן מדי להביא הכל בעצמו אבל הוא יביא שינוי מחלט באופי הקבוצה מחבורת יורמים בראשות לברון ו-AD, ויעשה מהם קבוצה שלא רק מנצחת את האוייב אלא גם מבזה אותו.

ביני ובין שימון? הטרייד הזה ממש מפחיד אותי. להגיד לכם ת'אמת? מפחיד אותי יותר מאשר אילו קיירי אירוינג היה מגיע במקום פטריק בברלי!

תראו את המבט בעיניו של פטריק בברלי: רוצח סדרתי שיוצא ליום עבודה

3. "יום הממבה" – לתמיד ה-24/8 – לזכרו של קובי בריאנט הונצח ב-MURAL (ציור קיר) לדורות!

LOS ANGELES, CA - AUGUST 24: Los Angeles-based illustrator Nikkolas Smith, shown, and muralist Odeith, not shown, created a mural honoring the late Los Angeles Lakers great Kobe Bryant is unveiled at the headquarters of West Coast Trial Lawyers in downtown on Wednesday, Aug. 24, 2022 in Los Angeles, CA. The unveiling will be on ``Mamba Day,'' which is an annual day of commemoration for Bryant held on 8/24, representing the numbers he wore during his Laker career. Muralist Odeith and Los Angeles-based illustrator Nikkolas Smith created the artwork, which measures 125 feet by 32 feet. (Gary Coronado / Los Angeles Times)

4. החתמת הארכת החוזה של לברון הייתה שטר בטחון לבינוניות

שתי שנות הארכה ללברון בסיום העונה הבאה עלינו לטובה?

97.1 מיל. לשנתיים הללו? כשהוא כבר בן 38 ו-39 להיות השחקן בעל המשכורת הגבוהה ביותר בליגה?

אלה תהיינה שתי שנים להסטוריה. שתי שנים OF GLAMOUR. שתי שנים מלאות בעוד BUZZ.

אבל אלה תהיינה גם שתי שנים של פציעות. שתי שנים של רינונים, שמועות, ורכילויות.

וגם שלוש שנים של בינוניות מעליבה וצורבת.

אז מה אוהדי הלייקרס באתר (שרבים מהם נעלמו מכאן, אולי הרבה בגלל דברי הנאצה שלי, אבל אני כותב תמיד את דעתי האמיתית, כמו הפעם, ואין זו אשמתי שהלייקרס בחרו לשלם לזקן שיהיה בן 38-39 50 מיליון דולארים לעונה בה הוא יהיה פצוע וידדה כמו שזקן בן 39 מדדה. אופפפ…אלה סוגריים של משפט ארוך במיוחד!)??? מה אתם אומרים? HOW ARE YOU LOOKING AT THIS SCENARIO? כיצד אתם מרגישים בקשר לתסריט הזה של לייקרס המשלמת לבן 50 שמסרב להגן 50 מיליון לעונה?

עתה אתם מקבלים את החתמת ההארכה של לברון בתוף, חצוצרה, ומצילתיים. אבל כשהלייקרס יתקשו לעשות את הפלייאוף, השמחה של עכשיו תהפוך לקינה לדורות. אל תגידו שלא הזהרתי אתכם.

כמובן שתהיינה תרועות שתישמענה מאל איי ועד קטסגנייבדסמה, צפון סיביר, שם השמש לא שוקעת, כשלברון ישבור את שיא הקליעות של קרים עבדול ג'אבר. כשהשיא יישבר לברון ייקח את כל מה שנשאר בחוזהו כמנה אחרונה אחרי ארוחה דשנה כשמאומה כבר לא חשוב לו אלא 'השלב הבא', שלך תדע מה הוא. השקעה ב-NBA? כניסה לפוליטיקה? הכל ייתכן. לשחק כדורסל רציני תהיה אחת הברירות האחרונות בתיק האפשרויות שלו.

זה בדיוק מה שקרה בלייקרס, קומראדים: קבוצה שחייבת להיבנות מחדש על צעירים נתקעת עם חוזה ההארכה של לברון בעבר. נתקעת עם כוכב מזדקן ששאיפותיו לפני שהוא תולה את הסניקרס שונות מאלה של הקבוצה. הלייקרס הפכה עם חתימת חוזה ההארכה לשפינה השטה לשני כיוונים שונים באותו זמן, טהתוצאה היא שהלייקרס שטה לשום כיוון בשלוש השנים הבאות.

5. הלייקרס, כשהיא לא מוכנה להצביע על הסיבות האמיתיות לבינוניות שלה, בחרה להאשים את ראסל ווסטברוק בכל מחלותיה.

התמונה הזאת מראה בדיוק את אחת מבעיותיה הרציניות של הלייקרס: במקום לחבק את ווסטברוק ולנסות לכוון את משחקו כך שיתאים לקבוצה, כולם מפנים לו את הגב.

6. ארה"ב מנקה את אורוגוואי במשחק מוקדם לאליפות העולם

אורח מיוחד הגיע ללאס ווגאס למשחק בין ארה"ב לאורוגוואי במוקדמות לאליפות העולם. מייק ששבסקי הפתיע את כולם כשהגיע לברך את הקבוצה על הישגיה עד כה, ולומר להם שהדבר החשוב ביותר שהוא יכול להוסיף הוא ש- "כל אחד חייב להרגיש גאווה שהוא מייצג את ארה"ב, אפילו שזו קבוצת משנה שלא תשתתף באליפות עצמה: "עצם העובדה שאתם לובשים גופייה עם האותיות U. S. ו-A צריכה להספיק כדי לגרום לכל אחד גם גאווה, אבל גם רגש אחריות לשחק הכי טוב שאתם מסוגלים, ולהביא את קבוצת 'A' לאליפות העולם ללא כל גלישים"

מאמן הנבחרת ג'ו בוילן אמר: "כיצד אני יכול להיות שני לנאום כזה. אז לא ארבה במילים ורק אומר לזכור את מילותיו של 'COACH K' לשחק עם גאווה".

ג'ון ג'נקינס ירה 8 מ-9 מרגמות והוביל עם 22 נקודות לקראת ה-71-105. קוץ' K ישב על הספסל ונהנה מכל מה שהראתה הנבחרת.

נצחון הנבחרת, יחד עם נצחון פורטו ריקו על בראזיל 72-75 שם את האמריקאים כטופ של ה-QUALIFYING GROUP ועתה הם זקוקים לשני נצחונות בלבד כדי לעשות את אליפות העולם.

The U.S. (6-1 in qualifying) made 3-pointers on four consecutive possessions during that second-quarter burst, and never looked back. DaQuan Jeffries scored 16, Dewan Hernandez added 12 and Robert Woodard II had 11 for the Americans, who were 15 for 29 from 3-point range.

לדוד סטוקטון, בנו של ג'ון שבא למשחק, היו 9 אסיסטים ב-17 דקות משחק בלבד.

Other than the U.S. and Brazil, Group F also includes Puerto Rico, Mexico, Uruguay and Colombia. The other group in the Americas Region, Group E, features Canada (7-0), Venezuela (6-1), Argentina (5-2), the Dominican Republic (5-2), the Bahamas (2-5) and Panama (2-5)

7. צ'ארלס בארקלי יוצא עם כינוי מגן העדן עבור קווין דוראנט: "THE MISERABLE"

"THE MISERABLE"…שם נפלא. הוא – צ'ארלי – הסביר:

He seems like a miserable person, man. I call him Mr. Miserable, he’s never going to be happy. Everybody’s given him everything on a silver platter. He was the man in Oklahoma City, they loved him, he owned the entire state. He bolts on them and wins back-to-back championships (with Golden State), and he’s still not happy. Then he goes to Brooklyn, they give him everything he wants and he’s still miserable,” Barkley said.

8. לבובי פורטיס כנראה שמעמם הקיץ אז הוא החליט לעלות קצת על הניקס

הוא דיבר על העונה שלו בניקס לפני 3-4 שנים לפני מילווקי. ה-5 פאור פורוורדים שהיו שם בעת ובעונה אחת היו פורטיס עצמו, ו-Marcus Morris Sr., Julius Randle, Kevin Knox, and Maurice Harkless…

"לא הייתי מסרב לחזור לשם לשחק כדי שיראו איזה שחקן הפסידו משך כל השנים!"

9. תהרגו אותי אם אני מבין את ESPN, ספורטינג ניוז, יארדברקר, ובוודאי עוד אתרים שיצאו עם הכותרות: "עכשיו שפטריק בברלי בלייקרס, הם יכולים להיפטר מראס…"

בלי קשר לעובדה שמי ש'נפטר' מראס הוא מטומטם חסר תקנה (אם כי אפילו אני מסכים ש-40 מיליון עליו לעונה הבאה זה טרוף), אני לא מבין את הכותרות "פטריק בברלי הגיע אז עכשיו ניתן להיפטר מראס ווסטברוק". מה הקשר בין זה להר סיני? הקושי בלהיפטר מראס ווסטברוק הם ה-40 מיליון שחייבים לו העונה הזאת באם הוא משחק בלייקרס, או בכל קבוצה אחרת, אבל אף קבוצה אחרת לא מוכנה לשלם עבורו – ובצדק – 40 מיליון.

10. האם מישהו זוכר את ניק סטאוסקאס? טוב, אני רואה כמה ידיים מורמות

הרוסטר של המינסוטה טימברוולבס נעשה יותר 'מיצי' – JUICY.. הקבוצה הודיעה הבוקר שהיא הזמינה את ניק סטאוסקאס דרך קבוצת ה-G שלהם – IOWA WOLVES – זאבי איובה – למחנה האימון שלהם, ולנסות לעשות את הקבוצה. עתה – כשהוולבס נתנו לג'אז חצי קבוצה עבור רודי גובר, לך תדע. ניק היה פעם קלעי טהור מזהיר שב-NBA הוא פשוט לא מצא את מקומו. קליעה זה כמו רכיבה על אופניים: ברגע שהקואורדינציה מוח-עין-שרירים מגיעה לשלב של כדורים הנכנסים מרחוק, היכולת הזאת נשארת כל עת שהשרירים מסוגלים לתפקד ולענות לפקודות המוח.

הווה אומר? הווה אומר שניק סטאוסקאס הוא עדיין קלעי עילאי. עתה צריך רק לפתח עבורו אפשרויות (תרגילים) להוציא לפועל את היכולת ה-INNATE הזאת.

The 28-year-old Stauskas is known as one of the bigger draft whiffs of the last decade. He went No. 8 overall to the Sacramento Kings in 2014, a draft that produced All-Star Andrew Wiggins, MVP candidate Joel Embiid, and Defensive Player of the Year Marcus Smart (ahead of Stauskas) as well as multi-time All-Star Zach LaVine and back-to-back reigning MVP Nikola Jokic (after Stauskas). Meanwhile, Stauskas never even developed into a solid role player and is now headed to the eighth different team of his NBA career (with multiple stints in the G League and overseas mixed in as well).

סטאוסקאס עשה את הפיינלס בעונה שעברה כשחקן הסלטיקס (שבקושי שיחק; 40 דקות בעונה הרגילה והפלייאוף)

11. בריאיון אחרון עם GQ ג'יני באס מזכירה שם כל שחקן בקבוצה מלבד שנמו של ראסל ווסטברוק

בראיון עם טיילר טיינס ממגזין GQ היקרתי ג'יני באס מדברצ על הלייקרס 'החדשה' עם מאמנה החדש. היא מזכירה כמעט כל שחקן מלבד ראס ווסטברוק. כאילו הוא לא חבר קבוצה.

12. חגיגת יום ההולדת ה-33 של ג'יימס הארדן על יאכטה שהפכה ל-WILD כולל זריקת עוגת היום הולדת למים!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
152 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
27/08/2022 3:25:27

תודה מנחם מצויין כרגיל,בברלי מביא לקבוצה רוע והגנה אני נקווה שמנע חיות כל פושיזון משנה זאת שהייתה ב2020 תחזור.
לגבי החוזה של לברון הוא מצויין, לברון בגילו עדיין שווה חוזה מקס בשינה (לדעתי גם בגיל 40 יהיה) כיום הוא עדיין אחד השחקנים הטובים בליגה וסקורר עילאי, לליקרס אין בחירות ודרך להיבנות דרך הדראפט, ולוותר על לברון ודיוויס זה לא חכם בלשון המעטה.
.
למרות שראסל ווסטברוק מסריח את הפארקט ולדעתי אין לו מקום בליגה הוא לא האשם המרכזי באיך שהלייקרס נראתה עונה שעברה, מנחם מי שנפטר מראס הוא לא מטומטם חסר תקנה אלא גאון שצריך לנשק לו את הרגליים, מי שלוקח את האפס עונה לכינוי המטומטם.
.
גיימס הארדן ענק!!! תראו את כל הבחורות ליד המזוקן יודע לענות מהחיים הבחור. אכול ושתה כי מחר תמות

ברוך רובין
ברוך רובין
27/08/2022 3:26:08

* מנטליות

קוקי
קוקי
27/08/2022 3:53:29

מסכים עם כל מילה

עידן
עידן
27/08/2022 4:55:37
Reply to  קוקי

הלייקרס בלי פציעות יסיימו 5-6 במערב.אם הם יצליחו לעשות את הטרייד על ווסטברוק מול אינדיאנה ולהביא את באדי הילד ומיילס טרנר אז הם גמר מערב מינימום.שוב הכל נכתב בהנחה שאין פציעות רציניות.הם גם יביאו איזה שרודר על מינימום משוק השחקנים החופשיים

דוקטור רזי הופמן
27/08/2022 7:11:11
Reply to  עידן

אם עים הים לסבתא היו גרגלים

Avri
Avri
27/08/2022 8:33:05
Reply to  עידן

בלי פציעות זה אומר אנטוני דייויס תקין וזמין כל העונה, לברון ממשיך בשלו וכל מיני נאן כאלו זמינים באופן עקבי. אם זה קורה (קשה לי להאמין) הם טופ 3 קל.

עידן
עידן
27/08/2022 4:56:17

הלייקרס בלי פציעות יסיימו 5-6 במערב.אם הם יצליחו לעשות את הטרייד על ווסטברוק מול אינדיאנה ולהביא את באדי הילד ומיילס טרנר אז הם גמר מערב מינימום.שוב הכל נכתב בהנחה שאין פציעות רציניות.הם גם יביאו איזה שרודר על מינימום משוק השחקנים החופשיים

MBK
MBK
27/08/2022 5:00:00

תודה מנחם
המהלכים של הלייקרס הזויים לחלוטין
בכל קיץ פלינקה מפרק ומרכיב מחדש קבוצה
הפריסיזן של 2021 היה מדהים, הוא החתים בקבוצה את שרודר, מארק גאסול, ווסלי מתיוס, מונטרז הראל ובהמשך את דראמונד
הלייקרס נראו מעולה עד הפציעות של לפלופ והגבה, הובילו 1-2 על הסאנס והתפרקו
בקיץ הקודם זרקו את העתיד לפח כולל קארוסו ובתמורה הביאו את ווסטברוק + 9 חוזים של שחקנים בני 31+
הקיץ הזה? זרקו את הזקנים, החלימו צעירים יחסית אבל … לזרוק את THT הצעיר זה מסר נוראי לכל שחקן בקבוצה, אף אחד לא חסין
השנה יהיה קשה מאוד, הסיכוי היחיד של הלייקרס להצליח –
לברון מרכז, ווסטברוק אוף-גארד, דיוויס סנטר
יהיה קשה למצוא קבוצה לראסל …

ברוך רובין
ברוך רובין
27/08/2022 6:49:46
Reply to  MBK

איזה מסר נוראי? הלייקרס לא זרקו את כל הצעירים בעבר בשביל דיוויס? כל הספורטאים יודעים שזה חלק מהתנאים של הליגה.
.
הלייקרס עשו אחלה קיץ. הטרייד של בברלי הוא וין וין, הביאו עוד מגנים איכותיים כמו לוני ווקר ולוחם נוסף חואן טוסקנו. המנטליות של כל פושיזון משנה נבנתה בשביל השחקנים האלה (בטח שהם נלחמים על חוזים בליגה והצלחה בלייקרס שווה עתיד מזהיר). הכל תלוי כמובן בפציעה של דיוויס לברון; אבל הלייקרס תהיה קבוצה מצויינת.
.
ראסל ווסטברוק לא יכול לשחק כגארד ללא כדור, האמת הוא נבלה גם עם הכדור אבל החלום שהוא יעשה איזה תנועה מצחיק. ראסל הוא חוזה נגמר פלוס לליקרס יש שני בחירות דראפט אטרקטיבית (בטח אחרי שלברון יפרוש) למרות שערך של האפס ברצפה יש לא מעט קבוצות שיסמכו לספוג את הגלולה המרה ולעשות לו בייאוט בשביל הממצק בדמות שני בחירות דראפט.

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 8:18:00

התנועה היחידה שראס יעשה זאת תנועה מגונה למאמן שיציע לו זאת

Avri
Avri
27/08/2022 8:34:59

עולה לי בבריאות אבל ברוך צודק.

MBK
MBK
27/08/2022 10:10:12

אם הלייקרס יתנו את בחירות הדראפט העתידיות שלהם, הקבוצה תהיה ביב שופכין עד 2035
הויתור על קוזמה, KCP, הראל
האובדן של קארוסו, THT
מאליק מונק שעזב לאחר עונה אחת בלבד
כדורסל זה לא פאסט-פוד שאתה יכול להשתמש בכל מרכיב שיש לך במטבח
יותר כמו חמין, אתה צריך לתת לזה להתבשל
האליפות בבועה הייתה אירוע יוצא דופן של פעם ב 20 שנה, קבוצה שחוברה מחלקי חילוף, 2 מגה סטארים ואליפות.
ללא שיטתיות וללא חשיבה ארוכת טווח הלייקרס נראים כמו ספינה עם חור, פלינקה מעיף את המים החוצה עם דלי כשברור לכולם שהספינה תשקע בסוף

עידו גילרי
27/08/2022 10:13:30
Reply to  MBK

עם מונק ללייקרס לא היה מה לעשות. הם לא יכלו להשאיר אותו.

MBK
MBK
27/08/2022 10:16:39

אני כתבתי שהיה מה לעשות?
אני אומר ששחקנים שמגיעים לעונה אחת יעשו את המקיסמום למקסם את החוזה שלכם ולעוף ליעד הבא.
בלי שחקנים על חוזי רוקיס הסיכוי להשאיר שחקנים לתקופת של 3 שנים ומעלה הוא אפסי
בכל שנה בלייקרס מחליפים חצי סגל
זה כמו קרקס נודד

עידו גילרי
27/08/2022 10:19:33
Reply to  MBK

אני כתבתי שכתבת…?
בגדול אבל זה באמת בעיה רצינית חוסר ההמשכיות – אבל זה תופעה ידועה שמגיעה עם לברון.

MBK
MBK
27/08/2022 10:45:27
Reply to  MBK

אני חושב שאם הייתה מערכת חזקה, (נניח כמו במיאמי) הוא לא היה עושה ככל העולה על רוחו.
ההנהלה של הלייקרס כמו שטיח לרגליו

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 12:12:22
Reply to  MBK

זה היה הדיל מאז שהבאתם אותו. מג'יק פתח את הדלת ואת הרגליים וכולם אחריו.
הוא ישאיר אחריו כזאת אדמה חרוכה שהשנים אחרי קובי ייראו כמו אוטופיה.

עידו גילרי
27/08/2022 12:25:17
Reply to  MBK

יכול להיות. אולי זו הסיבה שהוא החליט לעזוב את ההיט.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/08/2022 16:52:50
Reply to  MBK

זה תמיד הדיל עם לברון הטפיל , הוא מביא לקבוצה אליפות מנצל את הקבוצה עד תום ואז כשנגמרים המשאבים והגוף המארח מת עובר לקבוצה הבאה. בכל מקרה אליפות שווה כמה עונות מסריחות אחרי.

etayef
etayef
27/08/2022 18:43:48
Reply to  MBK

MBK – לא נראה לך קצת סותר לכתוב שהלייקרס לא יוכלו להחתים שחקנים לחוזים ארוכי טווח, כשדיוויס ולברון חתומים אצלם כבר כ 5 שנים?
יש שני כוכבים + אחד שחתום לעוד שנה.
יש שחקנים משלימים.
מבחינת הלייקרס יש הווה, לא עתיד.
הלייקרס לקחו סיכון עם העתיד שלהם על דיוויס, ואחר כך על ווסטברוק.
בגלל פציעות של דיוויס זה לא הצליח, ובגלל ווסטברוק, ווסטברוק לא הצליח.
להגיד שצריך עתיד, ולבנות מחדש עם בינוניות בהווה, זה משהו שאתה לא עושה עם כוכבים בגיל של לברון ודיוויס.
עדיף ללייקרס לנסות לנצח עכשיו, ולבנות מחדש אחר כך.
יש כאן עוד עניין – רוב המגיבים כאן, כולל מנהל האתר, הם הייטרים של לברון. עדיף שתודו בזה, ותכתבו בהתאם. זה השיקול המרכזי בכתיבה, ושום אליפות של הלייקרס לא חשובה יותר.
סופו של עניין – הלייקרס צריכים להגיד תודה ללברון שבכלל מדברים עליהם, כי מהאליפות האחרונה שלהם, עד שהוא הגיע, הם היו חושך מוחלט.
בינתיים, בזמן שלברון בקבוצה, ההייטרים אוהדי הלייקרס יכולים לעבוד על עוד פסל, או גרפיטי של קובי וג'יאנה, עד שלברון יפרוש, ואחר כך, כשהקבוצה תחזור לבינוניות, תוכלו לשוב ולהתבוסס בבינוניות ולדון בהאם אחד כמו ג'וליוס רנדל, או אינגראם יהיו סופרסטארים.

עידו גילרי
27/08/2022 18:48:43
Reply to  etayef

אבל בלי בחירות דראפט אתה לא יכול לבנות את עצמך מחדש אחר כך.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2022 7:09:23

הארדן? בפארפאלוזה, בתאבון לדגים ותודה על הלכלוך…
אם הייתי משמר החופים, הייתי קונס אותו על הלכלוך.

Tzafriros
27/08/2022 8:08:08

כלייקר כמובן שהתאכזבתי מהחוזה של לברון ומג׳ני באס שנתנה לו אותו. זו מחשבה של מועדון קטן בטוח לא של הלייקרס. הוא מוכר חולצות וזה יפה אבל בגילו ובמצב הקבוצה שזקוקה לעוד חיזוק אי אפשר לשלם לו כל כך הרבה. היה לו חוזה עד לסוף השנה אם עד פגרת האולסטאר אנחנו לא נראים הכי טוב בליגה הוא חייב להישלח כי אף פרי אייג׳נט שפוי לא יחתום בלייקרס שהוא דיוויס וראס כבר לא יהיו שם ובחירות דראפט ולייקרס זה משהו שכבר לא קיים.
גם ממנו התאכזבתי הוא עשה כל כך הרבה כסף הוא לא רוצה לקבל 30 ולהשאיר סיכוי להחתים עוד כישרון ולהביא טבעת בהזדמנות האחרונה ? חזירות.
מתנחם בזה שיש קסם בלייקרס ועדיין דברים יכולים להתחבר והיא כמועדון מלכותי תמיד תהיה מקום שרוצים לשחק בו

גיא רוזן
27/08/2022 8:16:07
Reply to  Tzafriros

?
זה לא עובד ככה.
הלייקרס קבוצה משלמת מס,
נגיד ולברון היה מסכים לקבל 30 מיליון בשנה,
אז השינוי היחיד כתוצאה מכך היה לכיס של משפחת באס (ההפרש בשכר + ההפרש האדיר בתשלום מס).
ברמת היכולת של הקבוצה להחתים שחקנים לא היה במצב זה שינוי כלשהו. כלום.
רק mle למשלמי מס' ושחקנים מינימום.

עידו גילרי
27/08/2022 8:35:23

זה לא מדויק גיא. ווסטברוק יורד מהספרים בשנה הבאה ויש להם על הנייר מקום מתחת לתקרה אז כל עשרה מיליון שתוסיף בהחלט ישפיעו על מי תוכל להביא.
כל זה מן הסתם יהיה תיאורטי כי בטח יעבירו את ראס ואז יאריכו את טרנר.

גיא רוזן
27/08/2022 9:49:20

אחרי בברלי,
אני חושב שזה סביר להתחיל תגובה בהנחה שטרייד על ווסטברוק בדרכו.

עידו גילרי
27/08/2022 9:50:09

נו…

גיא רוזן
27/08/2022 9:54:31

הפואנטה שלי היא שהלייקרס ימשיכו להיות קבוצה משלמת מס ולכן גובה החוזה של לברון לא ישפיע על היכולת החוזית של הקבוצה להתחזק.

עידו גילרי
27/08/2022 10:09:34

בשנה הבאה? בטח שזה ישפיע.

גיא רוזן
27/08/2022 10:39:53

זה המון ספקולציה,
אבל נגיד ויש טרייד ששולח 2 בחירות דראפט עבור הילד וטרנר. זה לדעתי אומר שטרנר שם בשביל להישאר.
כנ"ל בברלי שיהיה בקיץ שחקן חופשי.
ה-32 מיליון (אם אני זוכר נכון) שהצמד מרוויחים + 40 מיליון לדייויס + 20 מיליון להילד + 10 מיליון קאפ הולד על מקומות לא מנוצלים ברוסטר מגיעים ביחד ל-102 מיליון.
תקרת השכר צפויה להיות כמה?
130?
זה אומר שגם אם לברון ירוויח שכר צפריר,
הלייקרס חוצים את תקרת השכר.
.
או במילים אחרות –
ויתור של לברון על 16 מיליון בשנה הבאה לא מאפשר לקבוצה להשתמש באותם מיליונים בשביל להתחזק.
הדבר היחידי שזה יכול לגרום זה להיות בקונסטלציה מסוימת ההבדל בין mle לבין mle למשלמי מס.
.
טלח
(לא היה לי כוח לבדוק לעומק את הנתונים…)

עידו גילרי
27/08/2022 10:45:52

אם ואם ואם. בתכלס לברון היה יכול להשאיר הרבה יותר אופציות בחתימה על חוזה נמוך. כזה שגם מאפשר להם להתמודד השנה וגם להשתפר בקיץ.
לא אומר שיש סיבה שהוא יעשה את זה רק שהקביעה שחוזה נמוך שלו לא הייתה עוזרת להם מסתמכת על יותר מדי הנחות.

גיא רוזן
27/08/2022 10:58:43

יש דרך אחרת לדון על העונה הבאה של קבוצה בשורותיה רק 2 שחקנים חתומים מבלי להשתמש ב-"אם"?

עידו גילרי
27/08/2022 12:22:04

נו אז אתה מבין למה משפט כמו
"ברמת היכולת של הקבוצה להחתים שחקנים לא היה במצב זה שינוי כלשהו. כלום.
רק mle למשלמי מס' ושחקנים מינימום."
הוא קפיצה שני מטר מעל הפופיק…?

גיא רוזן
27/08/2022 12:44:06

תוריד את "המס" ואנחנו בסדר.

עידו גילרי
27/08/2022 12:44:49

לא ממש לא

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 8:15:48

תודה רבה דוק.
קצת הגזמת עם בברלי. הוא משלים נחמד שמכניס הרבה פלפל אבל לא שחקן משנה משחק.
כותבים על כך שעכשיו אפשר להיפטר מראס בגלל שראס ובברלי לא יכולים להתקיים באותה קבוצה (בגלל השנאה ההדדית).
אז הכניסו חתיכת נה באוזן לראס וזה בהחלט אומר שבלייקרס יודעים שהוא בדרך החוצה.
אני בטוח שהוא יגיע לאינדי (לביי אאוט) + שתי הבחירות שנשארו תמורת הילד וטרנר. (לא שאני מבין את ההיגיון של אינדי בטרייד כזה אבל ההצעה על השולחן).
עדיין הלייקרס לא יהיו קבוצת טופ במערב ולא יגיעו לשום גמר איזורי.
גולדן, דנבר, קליפרס יהיו טובות יותר, ומקווה שגם פיניקס (שעלולה להתחיל לשקוע).
בסדרה אולי גם דאלאס.

גיא רוזן
27/08/2022 8:27:19

בגדול,
זה בהחלט הגיוני שצמרת המערב תדמה לתיאור שלך (חסרה ברשימה ממפיס).
העניין הוא שיש סימני שאלה ענקיים מעל דנבר והקליפרס (חזרה של שחקנים מרכזיים מפציעות לא פשוטות).
עכשיו תוסיף את הפציעות המשמעותיות שהן חלק מכל עונת nba,
ותראה איך פתאום גמר מערב של דאלאס מול הלייקרס הוא בהחלט בגדר האפשרי.
.
בשנה שעברה אלו היו בוסטון שהגיעו לפיינלס בגלל פציעה משמעותית של שחקן מילווקי,
לפני כן אלו היו הסאנס שמצאו עצמם בפיינלס בעונה שכל המתמודדות האחרות סחבו פציעות.

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 10:06:20

נכון שכחתי את ממפיס.
יותר הגיוני שדייוויס ולברון יסבלו מפציעות מאשר החבר'ה של דנבר וקליפרס, שיחזרו בריאים וצעירים יותר.

גיא רוזן
27/08/2022 10:31:18

מחזיק למורי אצבעות שיחזור כמו חדש,
ולדנבר שיאכילו מלא כובעים את המבקרים.
.
קאוויי?
הרשה לי להיות סקפטי. ממש.
לבן אדם יש דלקת כרונית בגיד הארבע ראשי של 2 הרגליים.
תתבונן על הפציעה של שחקן בריא בכושר על (יאניס, בגמר המזרח 2021) ותשווה לזו של ל קאוויי בשנה שעברה.
אם קאוויי היה מסובב את הברך כמו יאניס,
הרגל שלו הייתה מתנתקת מהמקום…

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 12:19:29

הוא היה כ"כ זמן בחוץ בגלל פציעת הטראומה האחרונה, שסיכוי טוב שנפטר מהדלקת הכרונית.
מורי אחרי פציעה ראשונה קשה ומקווה שלא תהיה עוד אחת – עוד אין לו היסטוריה.
דייוויס יותר פציע לדעתי משניהם כרגע.

asaf
27/08/2022 9:53:56

אשך בדנבר וקליפרס יש הרבה מרכיבי בריאות, הלייקרס בסוף יותר מהכל בסגל הקיים עדיין נשארים תלויים ברגלי החרסינה וחוסר הרצון של הגבה להתלכלך בצבע וזה לא סימן טוב. אם באמת יקרה טרייד עם אינדי (שגם לי לא ברור במחיר שהעלת פה שעל השולחן למה להם אבל לא אתלונן כאוהד לייקרס) וטרנר מגיע זה כבר סיפור שונה .

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 10:07:03
Reply to  asaf

מדויק הבעיה הראשית בלייקרס זה דייוויס, והיא לא הולכת להיפתר.

MBK
MBK
27/08/2022 10:12:08

רק להחמיר
הבן אדם קלע ב 18 אחוז מה 3 בעונה שעברה

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 12:21:49
Reply to  MBK

בעיה כפולה, גם בגוף, ובעיקר בראש.
פרימדונה שלא באמת מעוניינת בכדורסל.

Avri
Avri
27/08/2022 8:39:56

אח… השלייקרס עושים כותרות גם עם החתמה של פקקטה בוורלי. התאונת שרשרת עם ראס זה כיף לראות מהצד, אבל לשלם בשביל לזרוק אותו נשמע לי הזוי. יש לו עוד כדורסל, שיעלה מהספסל או משהו אבל אפשר למצוא לו תפקיד מבלי לאבד נכסים בשבילו (אם הטרייד על הילד/טרנר מתגשם אז סבבה אבל לדעתי אינדי לא ילכו על זה).

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 10:08:03
Reply to  Avri

יש לו הרבה כדורסל בראש, ואני מתכוון לזה שהמוח שלו מלא באוויר כמו בכדור כדורסל

ארבל חילבה
ארבל חילבה
27/08/2022 23:04:23

אשך, אתה חייב, פשוט חייב, להכין ספר מכל השליפות מהשרוול שלך על ראסל בשנים האחרונות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/08/2022 8:57:36

תודה רבה על המעורב המעולה

הקיפוד
הקיפוד
27/08/2022 9:26:59

בברלי הוא לא בטרייד המשמעותי ביותר אלא השלישי (אחרי דיוויס וראסל)
אני דווקא חושב שעל הלייקרס טיפה יותר מדי ישנים, המערב השנה כולו סימן שאלה ענק ואין באמת איזו קבוצה שאמורה להיות הteam to beat, אני לעומת הלייקרס אני נשאר עם ראסל לתחילת העונה מכמה סיבות,
1. המחיר שלו נמוך מאוד עכשיו ולדעתי אין לו לאן לרדת
2. דראפט 2023 הוא דראפט מצויין לפי השמועות, ולדעתי הוא יגרור איתו לא מעט קבוצות שיש להם נכסים לעשות טנקינג מה שיגרום למחיר של אותם נכסים לרדת משמעותית ואז הלייקרס ישלמו פחות קנס על ראסל
3. הרבה אנשים שוכחים אבל ראסל הוא שחקן עונה רגילה שיודע להשיג לא מעט ניצחונות ובטח אם הלייקרס יהיו פצועים זה יהיה מאוד חשוב

שי אבן צור
27/08/2022 9:31:24

אם אני לייקרי אני ממש מבסוט על ההחתמה של בברלי. dog כמוהו זה ברכה לכל קבוצה. האוהדים מתים עליו, כל היתר מתעבים אותו 🙂

נראה כאילו ראסל לא ממש מבין את השינוי במעמד שלו. עצוב מאד לראות את זה ולא פחות עצוב לראות איך משפילים אותו מכל הכיוונים

בארקלי צודק 100%

עידו גילרי
27/08/2022 9:48:09

כן בטח האיש שדרש וקיבל טרייד פעמיים ועדיין לא לקח אליפות מדבר …
ורק נזכיר שבאוקלהומה סיטי באמת נתנו לו הכל כולל כתבה על עמוד פותח עם הכותרת המאירה mr unreliable.

asaf
27/08/2022 9:56:43

ועדיין הוא הפך בלייקרס לשעיר לעזאזל במידה לא פרופורציונאלית בכלל, אם כל הבעיות שבעיניי לברון ודייויס הרבה לפניו בסולם הזה.

עידו גילרי
27/08/2022 10:17:01
Reply to  asaf

חחח, ואני דיברתי בכלל על דורנט…

asaf
27/08/2022 11:41:52

על זה נאמר כל אחד מבין מה שבראש שלו.. אופס, יצאתי טמבל. עדיין עומד מאחורי המילים על ראסל

שי אבן צור
27/08/2022 10:17:30
Reply to  asaf

מסכים
זה בהחלט יצא מפרופורציה

שי אבן צור
27/08/2022 10:08:57

אפשר להגיד לבארקלי "טול קורה מבין עיניך". fair enough
עדיין, הוא צודק בדברים שלו על דוראנט
לגבי החלק השני – מה הטענה בעצם? שכותרת לא מחמיאה באיזה עיתון שווה לכל הכיבודים שהוא קיבל שם? הרי הוא היה שם הסגן של אלוהים

עידו גילרי
27/08/2022 10:11:25

הוא אכן צודק.
הפואנטה היא שלא התייחסו אליו כאל הסגן של אלוהים שם…(אלא אם ראס הוא אלוהים וזו בהחלט מחשבה מפחידה).

עידו גילרי
27/08/2022 10:18:06

כן… ניסיונות סרק להציל את הספינה מטביעה.

שי אבן צור
27/08/2022 10:24:56

למה הספינה עמדה לתבוע? בגלל הכותרת בעיתון?
היה עוד משהו חוץ מזה?

עידו גילרי
27/08/2022 10:25:36

בגלל שדורנט עמד לעזוב…

שי אבן צור
27/08/2022 10:33:45

את זה הבנתי
השאלה למה הוא עמד לעזוב? מה היתה הבעיה?
הרי כולם ציפו לשיחזור גמר המערב נגד גולדן ונקמה ספורטיבית

עידו גילרי
27/08/2022 10:36:29

הוא ספג שם לא מעט ביקורת.

עידו גילרי
27/08/2022 10:39:34

וכי הוא היה יכול…
בגדול אם היה רוצה להישאר היה מאריך שנה קודם.

שי אבן צור
27/08/2022 10:41:50

אם זאת ביקורת פומבית (מדגיש – פומבית) מהאנשים החשובים בארגון אפשר להבין אותו
אם זאת ביקורת בשיחות פרטיות עם האנשים החשובים בארגון או אם זה מהעיתונות אז אני לא מבין אותו

זאת בדיוק התנהגות של קאפקייק מפונק
מספיק לראות את שבעת מדורי הגיהנום שראסל עובר בשנה האחרונה כדי להבין מה זה ביקורת ארסית

עידו גילרי
27/08/2022 12:23:11

אני לא חושב שיש מישהו שיטיל ספק בעובדת היותו קאפקייק….

asaf
27/08/2022 11:42:44

אם ראס הוא אלוהים זו ההוכחה הכי טובה לזה שאין אלוהים

Jonathan
27/08/2022 9:47:04

תודה מנחם.
עכשיו שפטריק בברלי הגיע נראה חגיגות אליפות מ-ט-ו-ר-פ-ו-ת בלייקרס, כשהם יעפילו לפלייאוף מהפלייאין.

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 10:09:41
Reply to  Jonathan

++

שי אבן צור
27/08/2022 10:13:04
Reply to  Jonathan

כשבברלי הגיע למינסוטה הוא אמר שהמטרה שלו זה פלייאוף ואף אחד לא האמין…
מאד אהבתי את החגיגה שלו. למה לא בעצם?
מבחינתי, זה אחלה לחגוג כל אבן דרך בדרך למטרה האולטימטיבית. צריך ואף רצוי להנות גם מהדרך

Jonathan
27/08/2022 10:30:25

בסוף עוד תגרום לי להתחיל להסביר בדיחות

שי אבן צור
27/08/2022 10:34:19
Reply to  Jonathan

אופס🤣

MBK
MBK
27/08/2022 10:13:41
Reply to  Jonathan

תוך כמה שנים כאלו והלייקרס עוד יחזרו למינסוטה

Jonathan
27/08/2022 10:31:12
Reply to  MBK

השם שלהם שוב יהיה הגיוני

רן הנרגן
רן הנרגן
27/08/2022 10:14:21

מוקדמות אפריקה לאליפות העולם בשנה הבאה. הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו (לשעבר זאיר לשעבר קונגו הבלגית) נגד קמרון.
.
יונתן קמינגה נתן יונתן קמינגה לקח. קמרון ניצחה ב 2 אחרי שפיגרה ב 7 3 דקות לסיום. אפס מ 7 מהשלוש 4 מ14 מהשדה.. 11 מ 14 מהעונשין. החמיץ ( אמצע רבע אחרון) דנק בוינדמיל שהיה גורם לשווין. החמיץ דנק (2 דקות לסיום) נוסף שהיה מביא לנצחון . החברה בג"ס יסתלבטו עליו הרבה על הפיספוסים האלו. 3 נקודות בעיתיות: היה גרוע בחצי הראשון (אותה בעיה היתה בליגת הקיץ) פזיז, אין קליעה משלוש ויותר גרוע חושב שיש לו. עדין לא בן 20 והיה השחקן הבולט בנבחרת שלו.

Jonathan
27/08/2022 10:52:37

אתמול מישהו בהופס הציע שהטינאייג'ר יתפוס את מקומו ותפקידו של דריימונד בסגל
🤦

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 12:26:55
Reply to  Jonathan

בראש שלך אתה חושב על דריימונד של 2015-6 🤦‍♂️
המציאות הנוכחית היא שהוא שחקן גמור, מזיק בהתקפה כי לא מהווה איום משום טווח, עושה מלא בעיות ונזקים עם הגישה לשופטים, הראש בכלל בפודקסטים ועוד מתנהג כאילו הוא כוכב.
יש לו ערך שלילי כיום על המגרש, קומינגה יתרום הרבה יותר.

Jonathan
27/08/2022 13:09:52

אני לא רוצה להתווכח על היכולת של הפאוור פורוורד הפותח של אלופת הNBA.
אני רק אומר שקומינגה בשנים הקרובות הוא להיות חייל פשוט ולייצר קצת היילייטס במקביל. ייקח לו זמן להתבגר. להיות פוינט פורוורד זה בכלל שינוי קריירה מבחינתו.

רן הנרגן
רן הנרגן
27/08/2022 15:41:38

מה אכפת לך דרימונד? אנחנו מבסוטים ממנו

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 17:15:43

כי הוא סוס מת, ועוד סוס מת שרוצה מקס ותופס דקות לשחקנים טובים יותר.
שייתנו לסוסים הצעירים לרוץ.
הוא יהיה אבן ריחיים על צווארה של ג"ס השנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

כי דריי לא מחטיא דאנקים 🤣🤣🤣🤣
אה הוא בכלל לא יכול לקפוץ לשם

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 17:13:37

יכול לדמיין את דריי מוביל נבחרת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣
דריי יכול להוביל את נבחרת השכונה שלו וגם זה כי הוא 2 מטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נבחרת השכונה שלנו כמובן

רן הנרגן
רן הנרגן
27/08/2022 10:33:54

ברכות לבקי המונד על הבחירה למאמנת השנה ב WNBA. באותו ענין, סטיב קר הביא את הקבוצה שלו 6 פעמים לגמר הנבא וניצח 4 מהם בשמונה שנותיו כמאמן. זוכרים כמה פעמים נבחר כמאמן השנה?

MBK
MBK
27/08/2022 10:52:19

עזוב, מאמן השנה זה לא תואר שהולך עם אליפיות
גם פיל ג’קסון עשה 13 גמרים ו 11 אליפיות אתה יודע כמה זכיות יש לו?
פופ עם 6 גמרים
פט ריילי עם 5 טבעות ו 8 גמרים ( זכה בתואר עם 3 קבוצות שונות)

רן הנרגן
רן הנרגן
27/08/2022 10:59:45
Reply to  MBK

צודק. אתה רואה את המונד מקבלת תפקיד של מאמן ראשי בנבא?

עידו גילרי
27/08/2022 12:31:52

אני מתנצל מראש…
המון – בקי המון.

רן הנרגן
רן הנרגן
27/08/2022 15:39:57

זה אני שצריך להתנצל. תודה על התיקון

MBK
MBK
27/08/2022 13:16:31

בהחלט כן
אם את המון אז מאמנת אחרת
הליגה עוברת שינוי מטורף בכל מה שקשור למאמנים, יש כיום הרבה יותר מאמנים אפרו-אמריקאים מבעבר
זה רק עניין של זמן
יש כיום יותר נשות מקצוע במדיה מבעבר, קנדיס פארקר פרשנית ממש מצוינת. יכול להיות שמישהו יהמר עלייה

Kobv
Kobv
27/08/2022 11:58:21

תודה מנחם על המעורב לשבת.
אני לא מבין איך בברלי ועוד שחקן וחצי מביאים את הלייקרס לגמר המערב, קשה לי גם ביום בהיר לראות אותם משתחלים לפלייאוף ואז מצד שני החתמת לברון מובילה אותם לשנתיים של בינוניות. הלייקרס צריכים עונה היסטורית נוספת של לברון יחד עם עונה פנטסטית של דיוויס וזה עלול לספיק רק למקום 7-8. קבוצה לא מגיעה לטופ רק משמות של שחקנים חייב להיות חיבור חייבת להיות אנרגיה טובה. בהאזנה לפודקסטים של עיתונאים שמלווים ומסקרים קבוצות, יש משקל שהם שמים על מצב הרוח של הקבוצה. הלייקרס והנטס נמצאים במוד של אנרגיה שלילית עוד לפני תחילת מחנה האימונים, קשה לראות באם לא יהיה שינוי מהותי איך שתיהן מתרוממות לעונה מוצלחת.
לי לפחות יש תחושה שדורנט סובל מחוסר ביטחון, לא בזה שקשור לכדורסל אלא במה שמסביב. הוא לא מקבל מספיק כבוד, מעיזים להעיר לו ובסוף גם לא עושים מה שהוא מבקש. הוא מכניס את עצמו כל פעם מחדש לסיטואציות לא בריאות ואז בורח. רק שמקרה האחרון לא עשו מה שהוא ביקש והוא לא הצליח לברוח, אז עכשיו הוא בשיא של ה "Miserable" שלו.

גיא רוזן
27/08/2022 12:01:41
Reply to  Kobv

מה היה ב-2020?
.
עונה מצוינת של דייויס ולברון (ללא פציעות) לצד הרכב שחקנים משלים עם אוריינטציה הגנתית.
.
זה הספיק ליותר ממקום 7 או 8.

Kobv
Kobv
27/08/2022 12:06:28

היתה קורנה, בועה, הייתה אנרגיה אחרת, עדיין זכו באליפות אבל בעיניי זאת אליפות עם כוכבית.

גיא רוזן
27/08/2022 12:19:33
Reply to  Kobv

סליחה, אבל אני מוצא את הנרטיב הזה משעשע.
הלייקרס היו ראשונים במערב, ערב הפסקת הליגה לפני הבועה. הם היו בדרכם להשיג את המאזן הטוב בליגה (פער של 4 משחקים ממילווקי צומצם לחצי משחק או משחק).
כל מה שהבועה עשתה זה לבטל את יתרון הביתיות שלהם.
.
משמעותי הרבה יותר זה שאחרי הזכייה, הם (ומיאמי) "זכו" בפרק זמן המנוחה הקצר ביותר שהיה לקבוצה אי פעם.
לא במפתיע, עונה אחר כך הייתה שזורה פציעות.
.
לטעמי אתה מתבלבל בין כוכבית לסימן קריאה…
.
(דרך אגב, לטעמי יש רק 2 כוכביות:
לייקרס 2002
ספרס 2007
כל השאר?
כאמור, אם כבר, הלייקרס נפגעו יותר מאחרות בגלל הבועה)

הייט אשברי
הייט אשברי
27/08/2022 12:11:37

זאת היתה עונת הקורונה כשרק פרצה , ופלייאוף בבועה.
זה פגע בקבוצות רבות . אין דרך להוכיח , אבל לדעתי הלייקרס לא היו זוכים אם היה מדובר בשנה רגילה.

גיא רוזן
27/08/2022 12:20:08

אתה זוכר מה היה מיקום הלייקרס ומאזנה ערב הבועה?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
27/08/2022 12:31:47

אותו מיקום כמו של פיניקס ומיאמי העונה?
למען הסר ספק – הייתי מאוד שמח לו הסלטיקס היו זוכים באליפות, בועה או לא בועה..
עם זאת – לדידי 'כוכבית' ניתן לשים בעונה (בלי קשר למי זכתה) שבה התנאים היו שונים מבעונות רגילות (קרי, 1999, 2012 בערבון מוגבל, 2020, ו-2021 בערבון מוגבל). יש על עונות אלו כוכבית כי הן היו שונות מכל שאר העונות, לא בגלל שהאלופה לא הייתה ראויה בשל רמאות כזאת או אחרת (כאן נכנסות 2002 ו-2007). ומכל הנ"ל, ההבדל בין עונה 'סטנדרטית' לעונה ב-2020 היה הגדול ביותר – ולכן על העונה כולה, לא על האלופה, יש כוכבית.

אבל כמה הייתי רוצה שבוסטון תזכה בבאבל….

גיא רוזן
27/08/2022 12:41:19

ככלל,
כאן בהופס אוהבים לשנמך ככל האפשר ובכל הזדמנות את כל מי שלא מתאים לנרטיב.
.
הלייקרס היו ראשונים בליגה לפני הבועה,
ועם ההגנה מספר 1 בליגה.
הם זכו ללא ביתיות כך שלמעשה, הם איבדו יתרון מוחשי עליו עמלו.
זה אולי שונה מעונה רגילה,
אבל זה מצריך סימון צל"שי ולא כוכבית.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
27/08/2022 12:47:47

גיא,
זה אולי נכון, אבל כמו שאתה יודע היטב, לסיים עם המאזן הכי טוב בליגה לא שווה אליפות..

בכל אופן, הדיון הוא לא על הלייקרס 2020 מבחינתי. הוא על השאלה "מהי כוכבית?". מבחינתי, יש לה שתי תשובות:
1. רמאות שהוכחה (מכירת משחקים, סטרואידים, יש שיגידו דיפלייטגייט ושאר הגייטים מניו אינגלנד).
2. עונה בה התנאים היו שונים מהותית מעונות אחרות, כך שהיא צריכה להיות מובחנת מהן (1999, 2020).

לכן, אני לא חושב שעל אליפות הלייקרס יש כוכבית, אלא על העונה כולה, גם אם הסלטיקס היו זוכים (אבל כמה שיותר כוכביות על הלייקרס זה תמיד טוב)

Yinon Yavor
27/08/2022 19:24:11

זה שאתה כורך "רמאות שהוכחה" (אגב, מעולם לא הוכחה) ביחד עם שנת 2020 – שתיהן תחת אותה הגדרה (כוכבית) – כבר מלמד שאתה מקטין ומגמד את ההישגים והתארים שהושגו באותה שנה, ואף מוסיף להם ניחוח רמאותי ונכלולי. אז ניסית אולי להיתמם, אבל למרות ההסוואה בהחלט הצלחת להסגיר את דעתך האמיתית…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
27/08/2022 20:29:36

עידו, אני מניח שהבעיה שלך היא עם המילה 'הוכחה'. אז לוקח אותה בחזרה.
שוב, כתבתי יש שיגידו. באופן אישי, אני לא שם flying fuck על דיפלייטגייט. עם זאת – הליגה הענישה את בריידי. כלומר, יש שיגידו (נניח הליגה, או ודאי אוהדים רבים ששונאים את הפטס) שזה היה עונש על רמאות, או לפחות על הסתרת מידע בנושא. האם זה שינה במשחק הספציפי בו ne ניצחה 45-7? כנראה שממש לא. האם יש טעם לפגם? אולי. האם 'יש שיגידו' שעל האליפות של הפטס באותה עונה יש כוכבית? לא אני, אבל משיטוטי באינטרנט באותה תקופה – בהחלט,יש שיגידו כך.

עידו גילרי
27/08/2022 20:32:57

טובמאם זה קשה להתווכח אבל בקט הזה תגלה שעל כל אליפות בערך יש איזשהיא כוכבית.
אני מעדיף את האסטריקס רק לצד אובליקס.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
27/08/2022 20:40:42

עידו,
מסכים, בעיקר בעידן האינטרנט. ועם זאת, יש משהו ברמאות, או אפילו בחשד לה, שנוגע באופן אחר (עבורי). למשל, יש שיגידו גם שהאליפות של גולדן ב-15 היא "עם כוכבית", משום שקבוצות שהיא שיחקה מולן היו פצועות (בעיקר בגמר). אני לא מסכים עם הטענה – זה ספורט, נפצעים בו, לפעמים ברגעים הכי פחות מתאימים לקבוצה.
אבל על הרד סוקס ב-04 (גם אם לא הוכח כלום באופן רשמי וכו') יש עננה אחרת לדידי, גם אני אני בעדם (לא מבין כלום בבייסבול). נכון, זה לא הוכח רשמית כרמאות כמו השיא של מקגוויר; אבל היא מלווה באי-שקט מסויים שאין לאליפויות בלי החשד הזה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
27/08/2022 22:04:51

ינון,
אני חושב שאותו מונח מתאים. יש אליפות עם כוכבית, ויש עונה עם כוכבית. אם זה מפריע לך, שהאליפות תהיה עם כוכבית, והעונה – עם סולמית, לאמור – עונת 2020/1999 הייתה עונה עם סולמית, ללא שום כוכבית על האלופה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
27/08/2022 19:46:50

ינון,
לא ניסיתי להיתמם כלל. גם לא מקטין שום הישג. בשבילך, אחדד –
דוגמא מספר 1 שמה כוכבית על האלופה, שרימתה בדרך זו או אחרת כדי לנצח.
דוגמא מספר 2 שמה כוכבית על *העונה*, משום שהתנאים באותה עונה לא היו זהים למרבית המוחלטת של העונות (פחות משחקים, באבל, הופסקה באמצע, etc.).
ואיזה רמאות לא הוכחה? אני אמרתי "יש שיגידו", והnfl אכן הענישה את בליצ׳ק ב-07 או 08 (לא זוכר) ואת בריידי ב-16. לא כתבתי שאני מסכים או לא מסכים עם הענישה.
.
נשמע שרצית לשחרר קיטור לא ברור, אז תפאדל.. בכל זאת, אוגוסט

עידו גילרי
27/08/2022 19:51:02

היית חייב להדליק אותי…
מתי בדיוק הייתה הוכחה לדיפלייטגייט?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
27/08/2022 19:57:49

עידו,
לא כתבתי שהייתה הוכחה.. שוב, כתבתי 'יש שיגידו'. ולמיטב זכרוני הרעוע, בריידי הושעה לארבעה משחקים בגלל דיפלייטגייט, לא?

Yinon Yavor
27/08/2022 20:01:10

שמע… זה רברס מרשים אבל עדיין לא מובן.
אתה נותן אותה הגדרה (כוכבית) להשגת תארים ברמאות ולעונות אחרות, ללא שום עננה כזו. מה אפשר להבין מזה?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
27/08/2022 20:08:53

ינון,
מה הכוונה ב"ללא שום עננה כזאת"?
אסביר שוב, כי אולי כשלתי במקלדתי בתגובה הראשונה.
כוכבית (מונח שאני לא אוהב להשתמש בו, וזו הפעם הראשונה שאני כותב על הנושא בהופס או בכלל) יכולה להיות על:
1. האלופה
2. העונה
.
במקרה מספר 1, זה לרוב יהיה בגלל רמאות של הקבוצה שניצחה או שחקנים בה. היא נחשבת בספרי ההיסטוריה, אבל יש עליה סימן בל-ימחה עבור אוהדי הספורט.
.
במקרה מספר 2, לא חשוב מי האלופה, והתואר שלה בצדק ובדין. עם זאת, הכוכבית נועדה לסמן את העובדה שהעונה הייתה יוצאת דופן ביחס לרוב המוחלט של העונות האחרות באותה ליגה, ולכן לא מופרך בעיני לסמן אותה ככזאת. האם לספרס ב-99 או ללייקרס ב-2020 יש כוכבית ליד שמן כאלופות, בדומה למקרה מספר 1? לחלוטין לא. אבל העונה כולה עם כוכבית, כי זו אכן הייתה עונה שונה מהרגיל.

עידו גילרי
27/08/2022 20:19:09

נגיד ש… איזה רמאות כן הוכחה ושמה כוכבית?

Yinon Yavor
27/08/2022 21:56:29

הבליצ'ק
אתה מסביר מצוין. יותר מפעם אחת.
הבעיה היא שאתה משתמש באותו מונח לשני דברים שונים, וזה מייצר לינקג' ביניהם, אם תרצה או לא תרצה. אם בעיניך זה באמת לא קשור – למה שלא תשתמש בביטויים שונים?
זה כמו להגיד ש"אחריי המבול" אומר שמאחורי האוטו שאני נוהג בו יורד גשם, אבל במקרים אחרים להגיד שזה פתגם שמשמעותו ידועה

Yinon Yavor
27/08/2022 21:58:39

אגב
לא קראת את טון הדברים שלי נכון. אני רגוע ואחרי חופש ארוך, ככה שאין לי קיטור להוציא (בינתיים, עם הטמפ' של שבוע הבא בטח יהיה לי)

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 12:28:52
Reply to  Kobv

זה ההייפ הרגיל סביב הלייקרס בפגרה

הייט אשברי
הייט אשברי
27/08/2022 12:13:16

זאת היתה עונת הקורונה כשרק פרצה , ופלייאוף בבועה.
זה פגע בקבוצות רבות . אין דרך להוכיח , אבל לדעתי הלייקרס לא היו זוכים אם היה מדובר בשנה רגילה.

Jonathan
27/08/2022 12:20:37

או שהם זכו בתנאים קשים והוכיחו קשיחות וניסיון כשאחרים נשברו.
אין שום כוכבית על האליפות הזו (או אף אליפות אחרת, תמיד "נסיבות")

MBK
MBK
27/08/2022 13:19:49

התנאים של הבועה עזרו בעיקר לדיוויס שלא נפצע
אידאלי עבורו
הלייקרס נראו מעולה במהלך העונה הרגילה והאיומים במערב לא היו מאוד אימתניים
יכול להיות שאם מילווקי הייתה מגיעה מהמזרח זה היה נראה אחרת
כמו שגיא אמר – הלייקרס היו הקבוצה הטובה בליגה גם לפני התפרצות הקורונה

Kobv
Kobv
27/08/2022 12:14:32

ב 2020 הלייקרס היו פייבוריטים להגיע לגמר מהמערב, במצב הנוכחי גם עם בברלי כמה אפשר לדחוף אותם במעלה הדירוג?

גיא רוזן
27/08/2022 12:23:45
Reply to  Kobv

כרגע?
בברלי לא הופך קבוצה שלא נכנסה לפלייאין לקונטנדרית.
.
אבל –
.
תחליף את ווסטברוק שחקנים שמתאימים ללייקרס עם שילוב של קליעה והגנה,
ואתה מקבל משוואה לא שונה בהרבה מזון של 2020.
דייויס ולברון אחרי מנוחה ארוכה + סגל משלים שבנוי ליתרונות של הצמד.
זה, לטעמי, בהחלט שווה קונטנדרית.

חגי "התותח" ניסני
27/08/2022 12:26:34

גיא איך בדיוק הלייקרס יהפכו את ראס לשחקנים שמתאימים ללייקרס. אין לו ביקוש. נקודה. גם היכולת של הלייקרס להוסיף 2 בחירות דראפט כנראה לא ממש מספיקה.

גיא רוזן
27/08/2022 12:37:41

למיטב הבנתי (המוגבלת, משהו),
מה שעד כה עצר את הטרייד לאינדיאנה זה הסירוב של הלייקרס לתת את 2 הבחירות.
.
היות וטרנר הוא חוזה נגמר,
והיות ואינדיאנה לא בונים על הילד –
2 בחירות דראפט סיבוב ראשון עבור הצמד זו אחלה תמורה.
.
דרך אגב,
לי יש את התחושה שבסוף נראה את ווסטברוק מקבל בייאאוט מהספרס שיעבירו את ג'וש ריצ'רדסון ופלוטל ללייקרס.
(הבעיה היא שהתחושות שלי שוות ל…ת )

אשך טמיר המקורי
27/08/2022 12:44:25

הטרייד עם אינדי הרבה יותר משתלם להם.
קודם כל, זה לתקן את הטעות משנה שעברה ולהביא את הילד.
שהוא קלע מצוין ומתאים לצד לברון.
דבר שני, גבוה להגנת צבע שיכול גם לרווח.
פולטל טוב, אבל מוגבל עם העונשין ולא מרווח. וריצ'רדסון <<< מהילד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נוטה להסכים, אבל – טרנר פצוע חצי מהזמן, בעוד שפולטל, בדרך כלל, בריא. הילד קולע טוב מריצ'ארדסון אבל מגן פחות טוב ממנו. בקיצור, עדיין מוקדם לבטל את האפשרות שראסל, גם אם לא ישחק דקה בשורותינו, עדיין יחשב לשחקן ספרס בתיאור הקריירה שלו בסטנוגרמות של הליגה. אם וכאשר – נצטרך לבלוע את הצפרדע הזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למי זה מעולה לשקץ? 🤣🤣
ווין ווין 🤣🤣🤣
ליגת הlbj
עוד גניבת דעת?
מאחל ללייקרס עונת קומדיה כמו הנוכחית

גיא רוזן
27/08/2022 16:41:33

אני מתחיל להיות מודאג,
נדלן זה עסק יקר כיום.
.
קצת כמו בשיר של סחרוף –
רק לשמעון לא נשאר מקום…

ברוך רובין
ברוך רובין
27/08/2022 17:19:43

שמעון שתהיה בריא לא נמאס לך מהשטויות? הרי איינג דפק את לברון ב2017 עם הטרייד של קיירי (שלח את הגופה של איזייה) וקראודר, למה שהפעם הוא יבוא לטובת המלך?
יוטה הולכת לבנייה מחדש וקיבלה שחקן שיכול להתפתח לשחקן רוטציה חביב ויש לה זכויות בירד עליו, הלייקרס מצד שני רוצה להשאר רלוונטיית שנתיים נוספות ולעזעאל העתיד. זה טרייד טוב לשני הצדדים, עכשיו אילו הליגה הייתה עובדת לטובת לברון למה קיירי לא הגיע תמורת ראס?
.
עכשיו בוא נגיע לערך של בברלי ולשווי שוק שלו, איזה קבוצה תשלם על פטריק בברלי שהוא חוזה נגמר בן 34 ללא זכויות בירד, משהו יותר מהורטון טאקר?
עונה שעברה הקליפרס בעטה אותו בשביל בלדסו, ושבוע וקצת אחרי ממפיס הטרידה אותו בשביל גרט קולבר (שמשחק בגי ליג) וחואנצ'ו הרננגומס (שהטרידו אותו חודש אחרי לבוסטון).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בליגת lbj הכל יכול להיות 🤣🤣
הצילו את המלך

ברוך רובין
ברוך רובין
27/08/2022 17:19:09

שמעון שתהיה בריא לא נמאס לך מהשטויות? הרי איינג דפק את לברון ב2017 עם הטרייד של קיירי (שלח את הגופה של איזייה) וקראודר, למה שהפעם הוא יבוא לטובת המלך?
יוטה הולכת לבנייה מחדש וקיבלה שחקן שיכול להתפתח לשחקן רוטציה חביב ויש לה זכויות בירד עליו, הלייקרס מצד שני רוצה להשאר רלוונטיית שנתיים נוספות ולעזעאל העתיד. זה טרייד טוב לשני הצדדים, עכשיו אילו הליגה הייתה עובדת לטובת לברון למה קיירי לא הגיע תמורת ראס?
.
עכשיו בוא נגיע לערך של בברלי ולשווי שוק שלו, איזה קבוצה תשלם על פטריק בברלי שהוא חוזה נגמר בן 34 ללא זכויות בירד, משהו יותר מהורטון טאקר?
עונה שעברה הקליפרס בעטה אותו בשביל בלדסו, ושבוע וקצת אחרי ממפיס הטרידה אותו בשביל גרט קולבר (שמשחק בגי ליג) וחואנצ'ו הרננגומס (שהטרידו אותו חודש אחרי לבוסטון).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אני מכין לך קוקטייל בקרוב אתה תאהב

yaniv
yaniv
27/08/2022 12:34:54

תודה מנחם. אתה פשוט תותח כל פעם להוציא מים מהסלע ולהביא לנו מעורב.
לענייננו יותר מדי סימני שאלה בלייקרס ולכן למרות שגיא מרים לנו אין באמת סיכוי לעונה שתיגמר בתואר. כל מה שרשמו למעלה נכון. קודם כל להיפטר מראס אחר כך להתפלל לעונה בריאה וטובה של דיוויס ועוד נקודה שלא דיברו עלייה. לברון לדעתי המטרה הראשונית והעיקרית שלו תהיה לשבור את השיא של קארים ועד שהוא לא יעשה את זה הוא לא יירגע. וכאן השאלה האם הוא יצליח לשלב את זה יחד עם הצלחה קבוצתית או שזה יבוא על חשבון הקבוצה

עידו גילרי
27/08/2022 12:37:59
Reply to  yaniv

בוא עד כמה שזה נראה בלתי מושג חמש שנים אחורה זה עכשיו שאלה של מתי ולא שאלה של אם.

yaniv
yaniv
27/08/2022 12:48:28

מסכים אבל מי כמו לברון מבין ויודע שבגילאים האלה אתה חשוף יוצר לפציעות ומספיק פציעה אחת שבעבר הוא היה מתאושש ממנה די בקלות להפוך לפציעה מסיימת קריירה ולכן לדעתי הוא ישאף לשבור את השיא כמה שיותר מהר.
מה שכן מתי הוא אמור לשבור את השיא השנה או שנה הבאה?

עידו גילרי
27/08/2022 12:49:25
Reply to  yaniv

השנה.. (לא להאמין העמידות שלו).

yaniv
yaniv
27/08/2022 12:56:02

באמת מטורף

עידו גילרי
27/08/2022 12:58:00
Reply to  yaniv

בגלל זה זה לא אמור להתנגש באינטרס של הקבוצה – הוא רק צריך להישאר בריא.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
.
בעניין בברלי – יעשה הבדל, אבל קטן. קטן, אבל הבדל. האם זה יספיק? כנראה שלא. אבל נחיה ונראה.
.
בעניין לברון – כנ"ל, אני סקפטי, אבל מסכים, עם יניב,. שלא הייתה להם ברירה.
.
לכן השאלה האמיתית בלייקרס לעונה הבאה היא כפולה – האם דייויס הנעלול יהיה בריא (אין לי מושג, אבל לא הייתי בונה על זה), ומה יצליחו להשיג עבור ראסל והבחירות (לא יודע). אם שני הפרמטרים הללו יהיו טובים יש להם סיכוי לגמר אזורי. לדעתי סיכוי נמוך אבל נראה.
.
בעניין בארקלי ודוראנט – בארקלי צודק, ואני אומר את זה בצער. אני מתרשם שיש 'משהו שאין להפיס את דעתו" בדוראנט, וזה יותר פוגע בו ממועיל לו. תוסיף לזה את הפסיכולוגיה של ראסל ואת העוגה של הארדן ותבין מדוע אוקלהומה לא זכתה באליפות. יש דברים שאפילו פרסטי לא יכול להתמודד איתם.

Drexler
Drexler
27/08/2022 14:42:57

הלייקרס מועמדים לאליפות ? ממש שטויות, גם אם היו עושים טרייד על אבדיה , היו אומרים שעכשיו היא קבוצה לאליפות . בפועל יש להם חלקים שלא מתאימים זה לזה וצוות משלים לא מספיק טוב , דיוויס לא השלים פלייאוף מלא מלבד הבועה וגם שם סחב פציעה . ווסטברוק ולברון לא מסתדרים בכלל זה עם זה מבחינת כדורסל ומבחינת אישיות . נראה לי שווסטברוק היחיד שלא פורס שטיח אדום ללברון ובתגובה הלייקרס כארגון דופק אותו ומביא לו את השחקן הכי שנוא עליו . לא מפתיע אותי שג'ני באס לא מדברת עליו , הם מחכים שיעלם לו לבד ובינתיים יתדרכו כתבים כנגדו , בלי לקחת אחריות .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

אמת. אני במקום ראס יוצא על הלייקרס ועל השקץ ב200 קמש. הוא ליצן חסר כבוד שהוא שותק ונותן להם לדרוך עליו

Smiley
27/08/2022 15:31:14

בברלי זה נחמד, אבל עדיין הלייקרס משוואים לעונה בריאה של דיוויס. הכל מתחיל ונגמר בבריאות שלו.
הגיל של לברון, בינתיים, לא ממש משחק תפקיד. בגיל שלו הוא עדיין טוב יותר מחצי מהליגה.
כמו שזה נראה, ווסטברוק לא ישחק בלייקרס אלא יגיע למי שהלייקרס יהיו מוכנים להעביר את הבחירות שלהם. הטרייד האידיאלי עבורם הוא לקוות לקבל את טרנר (בריא) והילד מהפייסרס. אבל גם להורנטס ולספרס יש אופציות טובות.

A Ljos: Resurrection
27/08/2022 17:53:40

ההבאה של בברלי זו איזושהי הכרה בטעות של שחרור קארוסו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנה חזקה על המלך בפלייאוף (מוקדש לדה שוט)
https://youtu.be/qij6iJdQITA?t=107

Berch
27/08/2022 18:21:10

אחלה מעורב
מאוד משמח שהארדן שומר על התזונה שלו וכבר לא מתפתה לעוגות קצפת…
🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2022 19:05:54
Reply to  Berch

אל תדאג, הוא אכל את עוגת הקצפת של כל הבחורות שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣 אמת

מחטיא מחונן
מחטיא מחונן
27/08/2022 22:29:36

מעורב מצויין למרות שכבר נמאס לי לשמוע, לדבר ולקרוא על לברון.
ראס כרגע הוא חלק מהבעיה ולא מהפתרון, אתה אף פעם לא רוצה להיות בסיטואציה כזו.
שבוע טוב לכולם

דדי
דדי
28/08/2022 0:11:58

גאלינרי ACL

אור
אור
28/08/2022 0:13:31
Reply to  דדי

באסה

ברוך רובין
ברוך רובין
28/08/2022 0:57:27
Reply to  אור

לבוסטון נשאר עכשיו רק את ברוגדון המתפרק

ברוך רובין
ברוך רובין
28/08/2022 0:53:52
Reply to  דדי

היה גמור כבר לפני

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דדי

אאוץ'… שיבקשו חריגת שחקן פצוע, או איך שלא קוראים לזה. זו עונה חשובה עבור בוסטון.