1.לפני שנתחיל לדסקס את חזרתו של דוראנט לנטס (לא שהוא עזב…) כמה מילים על בן סימונס שיסתמו הרבה פיות (אשך! רובין! שמעון! אתם מקשיבים או סותמים אוזניים?)
לפני שאני מתחיל לדסקס את דוראנט בנטס עלי לענג אתכם ב-TEXT שהתפרסם בכל האתרים והרשתות. אני משאיר את ההודעה באנגלית כי הביא דופקת בראש כל שונאיו חזק יותר מאשר בעברית:
Ben Simmons may no longer be the scourge of Brooklyn for long.
The Athletic’s Shams Charania reported on Monday that the former All-Star Simmons has already been cleared for three-on-three activities following his back surgery in May. Charania adds that Simmons is on track to be cleared for full five-on-five activities in the .coming weeks and is expected to be ready for training camp in late September.
That is great news for the Nets forward and probably a bit unexpected given how tricky the recovery from back surgery can be, especially for a player who stands 6-foot-11. How Simmons will look over 14 months now since he last played in an NBA game is anybody’s guess. But this is at least a promising step in the right direction
כל אלה שראו אותו מתאמן לאחרונה מודים שהוא נראה קליל יותר, קפיצי יותר, וגמיש יותר. כנראה שהפציעה ממנה סבל הייתה רצינית הרבה יותר מאשר חשבו, אבל הוא כאוסטרלי גאה לא מצא לנכון להתלונן בפני האשך, ברוך, או שמעון שחיסלו אותו מבלי שבדקו אותו ואת מגבלותיו בגלל הגב הדפוק שעתה תוקן. בן סימונס, על כל ה-2.10 מ' מרגיש כפי שלא הרגיש מאז היה בן 17, והוא מתכונן בשקט ומבלי להתפאר TO KICK SOME BIG ASSES BIG TIME כשהוא חוזר.
2. הסתיימה הסאגה של הטרייד של דוראנט. האם היה זה תרגיל לעבוד על כולנו בעיניים? (אתמול הם היו מועמדים לפליי-אין. היום לקחת את האליפות?)
אחרי קיץ של שמועות, עליות, ירידות, רינונים, רכילויות, בשורות, ידיעות מהבטן, הלזות, השמצות, הוצאות דיבה, אשמות-שווא, ופטפוטים קרה מה שכולנו – אוקיי, רובנו – ידע וזה שקווין דוראנט לא הולך לשום מקום. הוא נשאר בנטס. כשהנטס ביקשו עבור טרייד שלו את כל חמישיית האול סטאר מינוס הוא עצמו. כשקראנו מה הנטס מבקשים ידענו שאף קבוצה לא הולכת על זה.
הדבר היחיד שאיש לא ידע על בטוח זה כמה מטורלל הוא דוראנט. היש מצב שיוותר על 198 מיליון וייעלם אל השחור עם הבוכתה שכבר יש לו? היו דברים מעולם כמו שאומרים החברים שלי מדאונטאון רמת גן.
היום כל ההדורים יושרו. אולי לא היו הדורים וזה היה פשוט תרגיל משעשע. לך תדע. העיקר הוא שקווין דוראנט נשאר בנטס.
מנג'ר הנטס שון מרקס אמר:
"[Coach] Steve Nash and I, together with [governors] Joe Tsai and Clara Wu Tsai, met with Kevin Durant and Rich Kleiman in Los Angeles yesterday," Marks said in a statement. "We have agreed to move forward with our partnership. We are focusing on basketball, with one collective goal in mind: build a lasting franchise to bring a championship to Brooklyn."
היה עוד סיפור שלך תדע אם הוא אמת או בלוף: שדוראנט טס ללונדון להיפגש עם בעל הנטס ג'ו טסאי ודוראנט אמר לביליונר שעליו לבחור בינו לבין המאמן סטיב נאש והמנג'ר מרקס. אין כל ספק שדוראנט טס ללונדון וניפגש עם טסאי, אבל מה הלך שם רק שניהם יודעים.
אני לא יודע אם נדע אי פעם את האמת על כל הסאגה המטורפת הזאת, אבל כך או כך –
אני לא היחיד האומר עכשיו שאחרי כל הבולשיט, דוראנט ח-י-י-ב להנפיק אליפות:
העסק עם קיירי אירוינג הסתדר אף הוא, ועתה הוא 'נטסי' בגוף ובנפש עד ה-30 ליוני של השנה הבאה כשהוא יהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל. עתה יש לו עונה שלמה להוכיח לנטס שהוא שווה שישאירו אותו על חוזה מקסימלי שניתן, או להוכיח ל-29 הקבוצות האחרות שהוא שווה את המקסימום שניתן לשלם לו. לפחות יהיה לו INCENTIVE רציני לשחק 69 משחקים, ולא 29 כפי ששיחק בעונה שעברה.
סיכויי הנטס לזכות באליפות קפצו מיד מ-1 ל-18 ל-1 מ-7. היא עכשיו שלישית אחרי הסלטיקס (+450) והווריורס (+650) ולפני הסאנס (+800). אני מבטיח לכם שאם בן סימונס חוזר לשחק וכל השמועות על "קפיציות", "גמישות", ו-"מהירות" הן נכונות הנטס קופצת לראש, או קרוב מאד לו (יש להניח שהמשחקים משך העונה נגד הסלטיקס יעזרו לקבוע את הפייבוריטית). אם כבר הזכרתי סכויי נצחון, אז אחרי הנטס נמצאת הקליפרס, הבאקס, והלייקרס.
3. הנטס – קבוצה הקרובה לשלמות ככל שניתן באופן מעשי, מלבד מינוס רציני: חוסר סנטר רציני
אני יודע שכל אחד מכל יכול להעלות את סגל הנטס כמוני, אך לראשונה אי פעם אני מכניס סגל מלא של קבוצה כדי לומר כמה מילים עליה:
All Players
NO | Player | POS | HT | WT | DOB (AGE) | EXP | College |
---|---|---|---|---|---|---|---|
21 | LaMarcus Aldridge | C | 6-11 | 250 | 7/19/1985 (37) | 16 | Texas |
33 | Nicolas Claxton | C | 6-11 | 215 | 4/17/1999 (23) | 3 | Georgia |
30 | Seth Curry | SG | 6-2 | 185 | 8/23/1990 (32) | 8 | Duke |
6 | David Duke | PG | 6-4 | 204 | 10/13/1999 (22) | 1 | Providence |
7 | Kevin Durant | PF | 6-10 | 240 | 9/29/1988 (33) | 14 | Texas |
14 | Kessler Edwards | SF | 6-7 | 203 | 8/9/2000 (22) | 1 | Pepperdine |
2 | Blake Griffin | C | 6-9 | 250 | 3/16/1989 (33) | 12 | Oklahoma |
12 | Joe Harris | SG | 6-6 | 220 | 9/6/1991 (30) | 8 | Virginia |
11 | Kyrie Irving | PG | 6-2 | 195 | 3/23/1992 (30) | 11 | Duke |
55 | Mike James | PG | 6-1 | 195 | 8/18/1990 (32) | 2 | Lamar |
8 | Patty Mills | PG | 6-0 | 180 | 8/11/1988 (34) | 13 | St. Mary's (CA) |
00 | Royce O'Neale | PF | 6-4 | 226 | 6/5/1993 (29) | 5 | Baylor |
20 | Day'Ron Sharpe | C | 6-9 | 265 | 11/6/2001 (20) | 1 | N. Carolina |
10 | Ben Simmons | PG | 6-11 | 240 | 7/20/1996 (26) | 4 | Louisiana State |
4 | Edmond Sumner | PG | 6-4 | 196 | 12/31/1995 (26) | 4 | Xavier (Ohio) |
24 | Cameron Thomas | SG | 6-3 | 210 | 10/13/2001 (20) | 1 | Louisiana State |
1 | T.J. Warren | SF | 6-8 | 220 | 9/5/1993 (28) | 7 | NC State |
31 | Alondes Williams | G | 6-5 | 210 | 6/19/1999 (23) | R | Wake Forest |
.בעולם שכולו טוב, וכולם מסוגלים לשחק עם כולם, הייתי עולה עם בן סימונס כ-PG, קיירי אירוינג SG, ג'ו האריס SF, קווין דוראנט PF, ולמרכוס אולדרידג' סנטר. הוסיפו את סת' קרי ופטי מילס ויש לך את קבוצת השלשות הטובה בליגה. TJ וורן מחכה להיכנס, כמו בלייק גריפין שאני שומע שהוא בכושר שיא!
4. האם ה-IN החדש ב-NBA הוא לשחק נגד ילדים בני 10 ו-12? (ועוד לזרוק טראש טוק נגדם כי הם לא יכולים לעצור את ה'מולטי-מיליון דולאר מן')
דוגמא אחת הבאתי אתמול ב-PRO-AM GAMES. היום עוד שתי דוגמאות: טיילר הירו מבצע כרוס דריבל נגד ילד בן 10 ונוקע את עקבו, ודיגמא שנייה זאיון ויליאמסון בודק את עצמו נגד ילד בן 12 לראות אם הוא – זאיון, 'מוכן'.
5. טיילר נוקע את עקבו של ילד, קרבן לקרוס דריבל של המקצוען
Tyler Herro really a MENACE 🤣@raf_tyler (via @wengersports) pic.twitter.com/KPOcdysgjp
— Overtime (@overtime) August 23, 2022
6. זאיון ויליאמסון מתכונן לפתיחת העונה נגד עוד ילד שהוא מעיף לפרקט (שימון, מציע שתבדוק: אולי יש בזה כסף לילדים?), כולל טראש טוק נגד הקיד!
Zion rolled up to a local New Orleans gym and started trash talking and dunking on children 😂 @Zionwilliamson
(via cxshtm/TT) pic.twitter.com/VWIZi86QJT
— 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐩𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐍𝐞𝐰𝐬 (@sportingnews) June 29, 2022
7 החגיגה שפרצה ויראלית בסושיאל מדיה בבלגרד ליום ההולדת של בוגדן בוגדנוביץ'
Nikola Jokic and Boban Marjanovic – שני הסרבים, מראים לאמריקאים כיצד חוגגים באמת!
Jokic and Boban 🔥 pic.twitter.com/Ct2OMh3W1P
— Ahn Fire Digital (@AhnFireDigital) August 23, 2022
8. זאת לא פעם ראשונה שאני שומע דברים שליליים מאד על הגישה והרצינות של יונתן קמינגה למשחק.
הפעם סטפן סמית עלה על כך בתכנית הפופולרית 'FIRST TAKE'. מצד שני קמינגה הוא בן 19, ובווריורס אין הרבה חוכמות: 'תלךבתלם או שתעוף מהגינה'
Some interesting insight regarding Jonathan Kuminga from Stephen A. Smith on First Take this morning 👀#NBATwitter #DubNation pic.twitter.com/8gGP8V5BzD
— 𝙏𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣’ 𝙉𝘽𝘼 (@_Talkin_NBA) August 23, 2022
9. אולי רבים חושבים שמה שדוראנט עשה הקיץ זה 'COOL', אבל פטריק בברלי עולה עליו קשה 'כי זה לא COOL בכלל'
Yal can sit and don’t say nothing but that ain’t cool. It’s dudes with families out here who haven’t got a job because of this KD shit. And to be on and off ain’t cool. Blessing Gang🙏🏾🏀
— Patrick Beverley (@patbev21) August 23, 2022
10. קווין דוראנט – כדרכו – עונה לפטריק בברלי במילה סורקסטית אחת:
#BLAMEKD https://t.co/BiRhf4nFyr
— Kevin Durant (@KDTrey5) August 23, 2022
קבוצות גלאקטיקוס לא מצליחות באן בי איי. בטח שלא עם הד קייס כמו קיירי בתור מס׳ 2 ובן סימונס שלא יודע לקלוע בתור מס׳ 3.
בהינתן בריאות של כל הקבוצות, לא רואה אותם מגיעים לגמר המזרח.
אם הראש של סימונס במקום ולא יהיה פרימדונה וכדומה הוא יכול לתרום הרבה גם אם התקפה מוגבלת, כי הטא שחקן עםמיכולת מסערה נהדרת וריבאונדר משובח לגובהו ועמדתו והגנה טובה מאוד.
דווקא הנטס עכשיו לא בנויים כמו גלקטיקוס. יש שם שני סטארים וסופר רול פלייר כשהוא בריא (סימונס). יש שם ספישליסטים כמו קרי, ג'ו באריס, פאטי מילס, רויס אוניל אדוורדס או ניק קלקסטון. יש שני סקוררים מהספסל שאתה יכול לרכב עליהם כשהם חמים (וורן וקאם ג'ונסון) ויש סנטר צעיר בשם דיירון שארפ שאולי יכול לפרוץ קצת ויש שם קולות של ותיקים כמו בלייק ואולדרידג' שיראו מעט דקות משחק השנה ככל הנראה. זו קבוצה שבנויה לא רע עם מעט מאוד חסרונות. מה יקרה בפועל זה סיפור אחר הקשור לבריאות, כימיה ואימון
סימונס
קיריי
האריס
דוראנט
קלקסטון / שארפ
אולדריג גופה לא צריך לראות דקות מעדיף את גריפין
עומק מפחיד בגארדים. תלוי איך סימונס יחזור קבוצה של צלפים + קיריי זה מתכונת לאליפות.
כל עוד נאש / דוראנט לא ישמו רגל לקבוצה לא רואה אותנו נכשלים
קלקסטון היה די טוב בג'ורג'יה אבל אדווארדס גנב לו את ההצגה. שארפ הוא יותר PF
לא גנב לו את ההצגה כי הם לא היו שם ביחד.
צודק
IT?
https://nbasport24.com/the-celtics-look-to-bring-back-this-all-star-guard-couldnt-they/?fbclid=IwAR1w8iwoU4SNVwle4iPWlLzGDRqztiJjN9IyF2lUq7NDVJjJa3i7NfdcwTk
מעורב מצוין, תודה רבה דוק.
רוב הפוקוס במהלך הקיץ הלך לדוראנט ולכל הסאגה איתו, ובשקט בשקט בנו שם סגל מצוין. יש שם קצת יותר מדי מקרים של "אם", אבל במידה והכל עובד חלק זו קבוצה נהדרת שמשלימה מצוין את הכוכבים, לא אופתע אם יגיעו רחוק.
לא בנו שם כלום בקיץ. זה פחות או יותר אותו הסגל ורוייס אוניל שהם הביאו לפני שכל זה התפוצץ (אלא אם אתה מחשיב את הגופה במצב לא ברור של טי ג'יי וורן כבנייה).
על פי מה קבעת שטי ג'יי וורן גופה? זה לא אומר שהוא חוזר ברמה של הבועה אבל מדובר על שחקן מאוד מוכשר שלא עם מלא מובס שלא קשורים לאתלטיות עליונה (כמו במקרה של אולדיפו). התוספת של אוניל יכולה להיות משמעותית בהרכבים בהם הנטס היו בנחיתות בכנף עם קרי וקיירי יחד. נכון שרוב הבנייה קרתה בשנתיים הקודמות, אך יש סיכוי לא רע שנראה חזרה שמות שלא ממש שיחקו הרבה יחד, אז אני מבין את התחושה.
קצת קיצוני באמת – הכוונה שלי שמאד קשה לדעת באיזה פורמה הוא יחזור אחרי שנתיים בחוץ וקריירה רצופת פציעות.
בסך הכל עשו הכי טוב שהיו יכולים לעשות אס אפשר להכתיר את זה כמוצלח. הכל מתחיל בקיירי ודוראנט, כל השאר זה די שטויות, ואת שניהם הם השאירו למרות כל השריפות שהיו מסביב.
נאש ומרקס עם כוויות 🙂
לגמרי. מצד שני הם עדיין עומדים על הרגליים. מתי בפעם האחרונה כוכב טופ-5 בליגה אמר שזה או הוא או המאמן והמאמן נשאר?
אני בספק אם הכוכב והמאמן יהיו שם בתחילת העונה הבאה 🙂
נראה קפיצי קליל יותר ומרגיש טוב כמו גון וול 🤣🤣🤣. סימונס זה אותו הנגר מנחם הסר דאגה.
1. דוראנט ומרקס וכו "יישרו את ההדורים" כי ראו שאין ברירה. דוראנט "נשאר" זה גם מצחיק סביר שיוטרד באמצע העונה ובסופה שפתאום הוא יהיה "לא מאושר".
אי אפשר באמת ליישר את ההדורים אחרי הדברים האלו. הוא פשוט הבין שכרגע אין ברירה ולא יהיה טרייד עליו.
סתם מכבסת מילים. אמין כמו פוליטיקאי משופשף.
הנטס יראו אליפות כמו שהמגיק יראו.
2. לגבי הילדים זה פרומושן הם משלמים כסף שיראו אותם וצוברים מיליוני צפיות ונכנס להם כסף מזה. חלקם אולי זה גם ילדים של כל מיני מקורבים לשחקנים.
יש סרטון שקיירי דופק איזה אנקל לבן הקטן של מייק מילר בבית שלו ב1 על 1 🤣
אם בילדים עסקינן זה הדבר הכי מדהים שראיתי לילד בן 6
https://youtu.be/iSZn2e69R5Q
+1.68
הנטס בזבל ולא יצאו מהמיץ לשניה
מה שכן הם ההצגה הכי טובה בעיר מותאם ב 100% לפרי רוחו של הגזר שמנהל את הWWE,עליו ושיחנק עם זה
זיונה זימבר את נא,בואו נראה כמה זמן ישאר לו החשק
לגמרי ברודוואי נטס כמו שגונתן אומר או ברוקלין נאטס 😁😀
מתאים לליגת הwwe שיהיה על מה לדבר כל הזמן חלק מהשיווק
WTF
סרטון מדהים על הילד – שים לב כשהוא מכדרר בין הקונוסים הוא לא מוריד עיניים לכדור. יפה איך עובדים איתו
יש המכנים אותו "אייל טבדי של עולם הכדורגל"
אם הראש של סימונס במקום, הוא יכול לתרום הרבה בניהול המשחק וריבאונד והגנה ולא מצפים ממנו להוביל בקליעה לקחוע טוב מה שזורק כמו רודמן שהיה נגר מקצועי מהטובים ביותר אך קלע 50% מהזריקות מהשדה שזרק.
אנחנו אוהבים את הספורטאים שלנו משוגעים
קיריוס, סימנס, סלייטר ההוא מהגולף שעושה ליגה קטארית. אלוף העולם במכות והגולש שדפק אגרוף לכריש.
דוראנט חייב לדפוק אליפות על קארי. זה הגמר שאני רוצה. לוחמים רשתות. ראש בראש
מנחם להזכירך. סימנס ייתן הכל הכל הכל. הוא משחק עם הקפטן שלו מהנבחרת. פטי מילסי
חחח רק יזיק לא. לא סתם נבחרת אוזיס מודים כל יום לאל שהוא לא מצטרף אליהם
סימונס, אם ישחק, וזה אם גדול, ישחק סנטר נגר שרץ מצד לצד ורק שם גוף / לוקח ריבאונדים.
אתה מתבדח אבל קראתי שישנן מחשבות לשים אותו סנטר
בכלל לא מתבדח. אין לו תפקיד אחר על המגרש. יכול לעזור בהובלת כדור במתפרצות גם.
גם מוסר נהדר ומגן טוב מאוד ולא רק שם גוף.
לא מגן טוב מאד ומוסר פח.
בקיצור, שישה שבועות מאוחר יותר, אחרי כל הרעש, התברר שברוקלין התחזקה ברויס אוניל… שזה לא רע בכלל אבל לא יספיק – חלמתי שמילוואקי נגד פיניקס בגמר.
סימונס בלתי רלבנטי עד שיוכח אחרת.
מקווה שנאש ילך משם מה שיותר מהר.
.
אחלה מסיבה בסרביה, פשוט אנשים חמודים. אחרי כל הרעש סביב הריקוד של ראשת הממשלה הפינית, נראה לי שבובאן כשיר לתפקידו הבא – יושב ראש האו"ם. אין אדם מתאים ממנו. עם יוקיץ' נחכה קצת, נשאר לו עוד "קצת" כדורסל.
זה לא נכון. היא התחזקה גם בסימונס, וורן, האריס, וקיירי ב-100%.
סימונס לא רלבנטי עד שיוכח אחרת.
וורן, אם הוא בריא אז בהחלט חיזוק.
האריס שיחק ב-2020 אז זה לא חיזוק מבחינתי
קיירי – נכון, אבל זה גם חיזוק וגם חילוש.
אבל שכחתי את סת' קרי.
בקיצור רויס אוניל, סת'קרי, ווורן.
ועדיין, לדעתי הם לא יוצאים מהמזרח.
התייחסתי לעומת שנה שעברה.
סה"כ חיזוק רציני (אם כולם בריאים, מה שאמור להיות כרגע)
הרעש סביב הריקוד של ר"מ פינלנד היה צביעוצ במיטבה.
היא עדיפה על אנשים מעונבים שמנסים להתנהג כאילו הם נולדו מבוגרים
צודק, מה כבר עשתה אפשר לחשוב. מי שעשה מזה עניין הם אנשים קטנים ומשועממים.
אמנם זה עשה רעש גם בחוץ, אבל אלה הסקנדלים של מדינה כמו פינלנד
חביבי, לפינלנד יש היום די הרבה במה להתעסק. הכניסה לנאטו, שכן רוסי שמאיים להתהפך עליהם, לא פשוט להיות היום פיני.
נשמע לי כמו אויויויוי
כשמשווים לישראל אז באמת הכל נראה כמו אויויוי
כשמארקס ייצא מהכלא הוא יעשה סוויפ לפילי עם וואשטס-אפ הארדן.
אחלה מעורב
והנה עוד חבורת כוכבים שששיאם מאחוריהם לוקחים אליפות על הנייר.
בשטח הדברים בד"כ מתגלגלים אחרת….
🙂
תודה מנחם. אני יכול לראות את ברוקלין מועמדים לאליפות עם חיזוק קטן – טרייד על בן סימונס. איתו מקבל דקות משמעותיות זה קשה כרגע, אבל נשאיר לו את הספק שהוא אולי יכול להוכיח אחרת.
מי יקח אותו?
יש מלא מפגרים בליגה שצריכים לב ומנוע. אל תד4ג כמה דאנקים קובט טו קוסט מול הקינגס עם פרצוף כועס ישכחו הכל
אני חושב שסימונס מתאים יותר לתפקיד השמן והמים של המנוע
חחחחחחחח אמת אולי הלכלוך השחור במנוע
בס"ד
שלום עליכם
גם לי נראה שלא יעשו אליפות.
יש יוצר מדי 'אם'.
זו לא רק בריאות, כשיש בקבוצה הזו הרבה שחקנים פציעים,
זה הראש של קיירי וסימונס, וגם לדוראנט לא חסר.
יש להם 3 מאמנים, דוראנט, קיירי וגם נאש……
אם הכל יתחבר, יש סיכוי לאליפות, אבל להערכתי הסיכויים נמוכים.
סימונס "נפצע" בגב כמה ימים אחרי שחזר להתאמן בפילי והודיע להם שיש לו בעיה מנטלית. מסתבר שכל התקוםה שישב בחוץ הוא התאמן יום יום ולא היתה שום בעיה. אבל הלחץ הכבד שהוא היה נטון בו כנראה פגע בו והוא נפצע. אפשר לומר אחרי 5 שנים שהצד המנטלי היא לא הנקודה החזקה אצלו, לכן עדשלא יוכח אחרת סימונס לא מתפקד במצבי לחץ ונראה מה יהיה בפלייאוף שקבוצות יתחילו לשלוח אותו לקו.
אם יעמוד בזה ויקלע אפילו ב 60% אפשר לומר שברוקלין מרוויחה שחקן, אם לא הוא עלול לפרק אותה כמו שכמעט פירק את פילי.
לא הוא לא, אין לו תפקיד מרכזי כמו בפילי
בטח שיש לו, הוא מוביל את הכדור, שחקן ההגנה המרכזי שלהם ולפי הדיווחים ישחק הרבה בעמדת הסנטר.
הנתונים הסטטיסטים שלו ישארו כמו בפילי אם לא יהיו טובים יותר.
אבל שיגיע בנובמבר המשחק מול פילי והם יתחילו לשלוח אותו לקו…
אני באופן אישי מאמין שהסיכוי שסימונס יהרוס את הקבוצה גדול מזה שקיירי יעשה את זה.
הוא לא ישחק מול פילי. יהיה"פצוע" בגב
נכון…הוא מזייף פציעה בגב כבר שנה., גאוני מה אני אגיד לך.
לא גאוני אבל זה מה עושים בשביל 20 מיליון.
איך בדיוק מזייפים פציעה כזו בוא תסביר לי?
ורק בשביל הפרוטוקול – לא על זה הוא איבד 20 מיליון (או חלק)
אני לא אמרתי שהוא זייף פציעה, את זה אתה אמרת. אבל אני לא מאמין בצירופי מקרים. חזר לפילי קרס מנטלית, עבר לנטס ורגע לפני משחק מכריע בפלייאוף שאמור להיות משחק החזרה שלו מודיע שהוא לא כשיר, לא יודע. ואז כמה ימים אחרי שמודיעים שפילי וסימונס הגיעו להסדר הוא חוזר לשחק 3-3 ורחוק מספר שבועות מחזרה לפעילות מלאה. אני לא מאמין ואמר לי כבר מנתח שהכי קל מבחינתו להציע לחולה ניתוח, גם אם יש אפשרויות אחרות לא פחות טובות.
ובתור אוהד פילי וסימונס, שנים חיינו על הפגרה ואיך שסימונס מתקדם עם הזריקה שלו והנה הוא תכף קולע 200 שלשות בעונה.
אז הוא לא ואין גרף התקדמות אצלו בדומה לשחקנים אחרים שנחשבים לסטארים. מהצד נראה שהוא לא באמת רוצה. האם קיירי ודורנט יצליחו לשנות אותו, אני סקפטי.
תכלס בנטס הוא לא צריך להשתנות.סט הכישורים שלו יושב בול על הנטס.להוביל מתפרצות,לתת הגנה חזקה וריבואנדים.בשבילו אני מקווה שהוא הבין אחרי כל הסאגה הזאת שסופרסטאר הוא לא וככל שהוא יבין את זה מהר יותר ככה גם הוא וגם הנטס יכולו להרוויח
מה בדיוק אנחנו אמורים להבין מ"נפצע" בשביל המרכאות שם?
הכי מצחיק שהוא קלע איזה שלשה מול שנחאי שארקס וכל הקהל השתולל 🤣🤣🤣🤣🤣
https://youtu.be/0zI_Ky0ZPBE
הנה בן סימונס מתאמן על ה3
https://youtube.com/shorts/xABO-PFAcPM?feature=share
זייף זייף אל תפחד מגילרי הוא לא היה עם סימונס בחדר הניתוח
שאני לא מאמין לחומרת הפציעה שלו זה מה "" שזה אומר.
אוקיי.
קובי, ועוד איך אמרת זייף פציעה. מתחיל להמאס הקטע הזה שאנשים אומרים משהו בצורה די ברורה ואז מתלוננים "איפה אמרתי" "אל תכניס לי מילים לפה". אי אפשר לנהל ככה דיון. או שתלמדו לכתוב בצורה ברורה או שתקחו אחראיות על מה שיוצא לכם מהמקלדת.
–
שמעון וכל אלו שטוענים שהוא עשה הצגות, אז מה, עשה ניתוח בגב סתם?
אברי, מי אמר שהוא עשה ניתוח?
סירייסלי אור?
צוחק
חחח, עבד לך הפעם…
כתבתי בצורה ברורה לא קראת כמו שצריך.
כתבתי שהבעיה המנטלית שלו גרמה לפציעה, אני פשוט לא מאמין לחומרת הפציעה, לדעתי וזאת רק דעתי האישית הכל סובב סביב הכסף שפילי לא שילמה לו.
כן, בצורה ברורה אני אומר שחלק גדול מזה שהוא לא שיחק היה הצגות.
כן, הגיוני גם שהלחץ המנטלי החמיר את בעיית הגב שלו מה שהוביל לניתוח.
וכן "" אומר שאני לא מאמין.
מספיק אחריות בשבילך אברי?
חח גילרי, גם תרנגול עיוור..
נראה לי נכניס מונח חדש להופס (נגזר מהדיומא) – "אפילו אור"…
אברי קבל טיפ לחיים.
א. אם מישהו מעצבן אותך באיך שהוא כותב או במה שהוא אומר פשוט אל תגיב לו זה בטח עדיף מלחנך אנשים.
ב.רק זורק מחשבה לאוויר אם מתחיל להימאס לך הקטע אז אולי הבעיה היא באיך שאתה מבין את הדברים ורק אולי אולי אולי הבעיה היא לא בכותב הדברים אלא בך…
אברי אתה נכחת בחדר ניתוח? בעיה לשלם לאיזה רופא שיגיד שנותחת?
אני לא חושב שזה היה ניתוח.
זאת הייתה איזה פרוצדורה פשוטה למיטב זכרוני.
חחח, אז עכשיו זה "פרוצדורה" ולא ניתוח?
רק שאלה מתי ניתוח מפסיק להיות ניתוח והופך לפרוצדורה?
יניב אלוף אתה 💚
יניב, אתה והצל באותה סירה, ותכף ברוך רובין מצטרף גם כן. אני לא יודע אם אתה מרגיש נוח בסירה הזאת אבל אתה לגמרי שם, חותר איתם כתף לצד כתף.
לא יודע איזה סירה אני ומי נמצא איתי בכלל על הסירה הזאת.
אני רק יודע 2 דברים:
הראשון זה שאתה מתלונן על אנשים ומהנימה של הדברים שלך זה נשמע שאתה לא רק מתלונן אתה ממש כועס על אותם אנשים(במקרה הנוכחי קובי,אתמול זה הייתי אני והאשך).עכשיו אתה יודע אפשר לפתור את זה בצורה פשוטה פשוט לא להגיב או שאתה כן מעוניין לצאת לקרב וזה גם בסדר רק תיידע.
השני זה שתצטרך להיות יותר מפורט לגבי סירות ואנשים כי הרי הבהרת את עצמך היטב אתמול שאני תמיד נכנס לדיונים מבלי להבין בכלל את הדיון אז איך אתה מצפה ממני להבין איזה סירות אתה מדבר
ועוד משהו אברי,אתה יצאת פה וואחד פיתה,.קובי בשום מקום לא כתב שהוא זייף פציעה ,הדבר היחידי שהוא אמר זה שהוא שם את הנפצע במרכאות ומיד אחרי טען שבהמשך הוא אכן היה פצוע.
אז לפני שאתה מטיף לכל העולם ואשתו על איך לכתוב ומה להגיד ומה לעשות, תבדוק את עצמך שניה לפני שאתה משתלח
טוב יניב, אני שמח שהבנת שעיקר התסכול שלי מופנה אליך ועל הסלטות באוויר/שינויי כיוון שאתה מפציץ בכל ויכוח פה. מה שקרה בויכוח הנוכחי כאן רק ממחיש את התסכול שלי: אתה אומר שזה רק אני שלא מבין למה אנשים מתכוונים והבעיה היא אצלי אבל כמו שאתה רואה זה גילרי שממש בצדק העיר על זה. התגובה שלך שמצדיקה את קובי שרק אמר "נפצע" עם מרכאות אבל ברור שלא התכוון לזייף פציעה, רק ממחישה את הקושי.
–
לא צריך להסחף, אני לא "כועס" על אנשים. מידי פעם עולה קצת הסעיף, דקה אחר כך זה יורד, הכל בסדר. אני לא הראשון פה שלא תמיד סופר עד 10, כולנו ישראלים והכל טוב. גם אתה שעשית קריירה מלשגע אותי, תאמין לי, אין רגשות רעים , חס ושלום. יום יבוא ותקבל גם את החומוס שאני חייב לך.
תאמין לי אתה פשוט לא קורא את מה שאני כותב ויורה על אוטומט. אני מאוד עקבי הדיעות שלי וחוזר עליהם שוב ושוב נכון שלפעמים אני צריך להסביר למה התכוונת וזה בסדר אבל אני תמיד עקבי האם תרמה כל ויכוח איתך אני יראה לך איך העמדה שלי לא השתנתה במילימטר. תחזור על הויכוח אתנול עם ממפיס ותראה שמי שלא היה בכיוון זה אתה וממש לא אני( אתה התחלת עם קבוצת לוטרי עמוקה אחר כל קבוצת לוטרי אחר כל קבוצת פליאוף מבחינתך היבט גם לוטרי ואז הכנסת את זה שאני אומר שממפיס טובה יותר בלי מוראנו והם צריכים להעיף אותו.
לגבי היום אז ככה אכן זה לא היה באור בכוונה שלו וכן גם אני הסקתי בהתחלה שהוא טוען שסימונה לא היה פצוע בכלל אבל ההבדל ביני ועידו לבינך זה שאנחנו לא תקפנו אותו ועוד השתלחנו בו שהוא כותב דברים ואז חוזר בהם וכו וכו. הבעיה היא בתגובה שלך ולא במשהו אחר( עובד. שעמדו שאל אותו הוא הסביר. דיוק למה הוא התכוון. ולכן יצאת פיצה ולא בגלל משהו אחר
אברי,
הדיון פה הוא לשם דיון. כל אדם רואה מקרה בצורה שונה מחברו וכל אחד יכול להבין הקשר ממשפט בצורה שונה.
אני הסברתי ויניב הבין.
אתה מבקש להוכיח אותי, אז תוכיח, בשבילך ורק בשבילך "נפצע" = זייף פציעה.
סימונס ישב חודשים שלמים על אפידורל, עבר ניתוח בהצלחה ושר קומביה עם שרלה שרון ואני לא מאמין לו.
ניצחת.
הגיעו להסכמות 🤣🤣🤣
צאי ומארקס ונאש הבהירו לו שהוא לא הולך לשום מקום והאפשרויות שלו זה לשחק על אליפות או להנציח את קאפקייקיותו
מלכתחילה היה ברור שהוא מאיים עליהם עם אקדח קפצונים
אמת
תודה מנחם.
אולי הסרבים מראים לאמריקאים איך לחגוג – אבל החיפאים הראו אתמול לסרבים איך לחגוג חחחחחח
אני לא מצפה לכלום מהנטס, יותר מדי מטורללים באותה קבוצה, אבל לא אופתע אם יגיעו לגמר מזרח וצפונה – יש להם את כל הכלים. יהיה כיף
נראה לי ששכחתם, אבל סימונס עם ג'אמפ שוט זה לברון 2.0
נראה לי יותר ריאלי שדונבן מיצל יגבה באיזה 20 ס"מ מאשר סימונס יקלע ג'אמפ שוט.
😂😂
בתור מי שעבר שניים, לא פשוט להתאושש מניתוח לפריצת דיסק. הידעתם שיש משהו שנקרא 'תסמונת ניתוח הגב הכושל'? אני עכשיו יודע. מקווה שסימונס יחזור לבריאות מלאה, אם כי זה לא צפוי לטפל בשאר הבעיות שלו (קליעה, בטחון כללי בפעולות כדורסל בסיסיות. דברים כאלה).
לא יודע מה קרה לכוכבים בימינו. כשאני הייתי ילד יצא לי לשחק נגד שחקן נבחרת ישראל, והוא נתן לי להרגיש הכי תותח שהוא יכל. אולי כי הוא היה כבר אבא בעצמו, ואולי בגלל שבניגוד לחבר'ה למעלה, הוא פשוט היה בן אדם.
תודה רבה על המעורב המעולה
לא חושב שהוא עשה ניתוח לפריצת דיסק
זה בדיוק מה שהוא עשה.
(גם לזה יש דרגות שונות מן הסתם )
בדקתי, אכן עבר משהו כזה. זכרתי משהו יותר פשוט
צריך לזכור שזו לא פעם ראשונה ששחקן בקליבר של דורנט מבקש טרייד ולא מקבל אותו. כבר ראינו בעבר שזה יכול בסופו של דבר להסתדר בין הצדדים ולהיגמר באליפות. לנטס יש למעשה חוץ מקיירי את כל הסגל הדי מוכשר הזה לשנתיים (בעצם גם סת' קרי אבל אם ג'ו האריס חוזר לעצמו זה יהיה פתיר). גם אם הם רואים שדברים רצים טוב יוכלו להאריך את קיירי או לחתום איתו מחדש בקיץ. אם זה ייגמר באליפות אף אחד לא יזכור לדורנט את כל הבלאגן הזה.
בכל מקרה הנטס הפכו לקבוצה הכי מסקרנת מבחינתי לעונה הקרובה (תותח תרשום).
+ 11
יפה כתבת
זה סיפור דומה לקובי והלייקרס ב-2007 רק שלקובי כבר היו אליפיות עם אותה הקבוצה, אך נמאס לו מהסגלים הנוראיים פוסט שאק. דורנט זה היה שילוב של חוסר אמון ולדעתי הסיפור עוד לא נגמר. שימו לב שדוראנט גונב לא מעט מהלכים מהספר של המלך. כך שלא אתפלא שיעשה לנאש דיוויד בלאט בתחילת השנה. כולל כאבי גב ונסיעות לגרמניה. התחלה לא טובה תחליק טוב יותר בגרון של צאי בעילה לפיטורין.
.
הנטס עם סגל מעניין מאוד. כן חסר הגנה בצבע וההגנה בכנפיים.
.
לגבי פאט בוורלי – הסאגה עם KD ישנה. רוב הקבוצות כלל לא היו מעורבות בעסקה פוטנציאלית עם KD וזה לא מנע מאף אחד להחתים אותו. דווקא עסקת מיצ'ל יותר רלוונטית עבורו. הוא סתם טרול
.
לגבי ג'ונת'ן קומינגה, אלו טענות ישנות וטפשיות. אך כן כדאי לקחת אותם ברצינות כי הן מגיעות גם מהצד של הווריורס (דריימונד וקר). אני לא חושב שזה מעצלנות, אלא שקומינגה לא רואה את עצמו משחק כרול פלייר בווריורס. הוא רואה את עצמו כסוג של קוואי ובונה כך את משחקו. מי שעוקב אחרי הילד רואה כמה הוא עובד על הגוף שלו ועל המשחק שלו. משחקן שלא שיחק מסודר עד גיל 15 הוא עוד עדיין בן 19 ובעל מובס מטורפים לגילו בכניסות לסל ומסירות. הווריורס ראו בו מעיין מיני דריימונד אך זה פשוט לא המשחק שלו והוא שם עליהם בעניין זה קצוץ. ובצדק. אין חשיבות בהישג קבוצתי בכדורסל אם אתה מנצל רק 40% מהיכולות האישיות שלך.
לגבי קמינגה, גם לי זה מרגיש ככה. חשבתי שיבנו אותו ככוכב אבל עושה רושם שמנסים לאנוס אותו אל תוך השיטה של הדאבס. יכול להיות שעדיף לצדדים להפרד, הדאבס יכולים לקבל עליו המון.
הם צריכים להגיד ביי ביי לגרין הגמור ולתת את התפקיד לקומינגה
מסכים, אבל עוד לא. קמינגה צעיר מידי וגרין חשוב לסטף ויש לו עוד קצת דלק במיכל. מה גם שכמו שג'ון כתב קמינגה לא רוצה להיות גרין.
קומינגה לא יהיה גרין. הוא לא רוצה ולא יכול. הוא יכול להיות ויגינס – אבל כבר יש כזה.
השנה, אחרי שפורטר, ביאליצה ופייטון2 הלכו – התפנה הרבה מקום בעמדות 2 עד 4. לא יודע אם זה טוב לווריירס מבחינת עומק אבל זה מצויין לקומינגה ולמודי.
נכון
הוא יביא דברים אחרים כמו אתלטיות ויכולת קליעה ממגוון טווחים, וזה די והותר. גרין כבר בתרומה שלילית על המגרש
אמת
אבל הוא הכי טוב בליגה בלמסור מהר לסטף 🙂
הלו, גם למסור מהר לסטף צריך לדעת לעשות.
אני מבין ג'ון, שהספר של קובי לא בנמצא? זה מהספר של לברון?
כתבתי במקום אחר כאן שזה דומה למוב של קובי מ-2007. ספציפית דוראנט מאוד מקפיד להסתכל על הקריירה של לברון. אני באמת מאמין שזה אחד הסיבות שהיה לו האומץ ל"לצאת נבל" ולעברו לג"ס ואחר כך ההגעה לנטס אחרי שראה שווריורס שמים את תרבות המועדון מעליו (כפי שקרה בין לברון להיט). לא כתבתי את זה כהתרסה מול לברון. בדיעבד הרצון שלו לעבוד עם טיי לו גם במחיר של השפלת בלאט עד פיטוריו השתלמה לו. טיי לו מאז יצר לעצמו שם של מאמן מצויין ולברון יצא עם אליפות. לכן אמרתי שגם כאן יש סיכוי ליצירת משבר יש מאיין שיתן לצאי לרדת מהעץ ולהיפטר מנאש.
אמת.
במיוחד לגבי קומינגה. אני במקומו דורש טרייד שנגר כמו דריי משחק לידי. הם הרגו גם את וייסמן.
לוקחים בחירות גבוהות ורוצים להפוך אותם לנגרים
שנגר כמו דריי משחק במקומי כמובן
בוא שמעון, וייטמן צריך לשחק קצת לפני שאתה מצהיר שהרגו אותו והפכו אותו לנגר. שיוכיח קודם שהוא לא כזה.
אין לי מושג מה הוא אבל אתה לוקח נגר בבחירה 2?
מי אמר שהוא נגר? ראית אותו מנגר? הוא שיחק בערך דקה וחצי מאז התיכון (ודווקא היה סבבה), בוא נחכה ונראה מה הוא.
לא הבנת אותי הם לקחו אותו בחירה 2 כי חשבו שהוא רול פלייר נגר עבורם?
בבחירה 2 אתה בוחר מישהו שאתה חושב שיהיה כוכב
הם לקחו אותו 2 ורוצים לעשות אותו נגר שיעשה סקרין וריב
אברי קשה להתעלם שוויסמן חטף ביקורת כשניסה להביא את המשחק שלו לקבוצה. נכון שזה נראה רע, אך המשחק שלו הכולל יצירת מצבי קליעה לעצמו והורדת הכדור לקרקע, הוא הסיבה שהוא היה פרוספקט כל כך בכיר. אבל קר כבר יעץ לו לשחק בתפקיד ג'אבל מקגי. אם הוא אמור להיות ג'אבל מקגי למה לקחתם אותו בבחירה שנייה? קר הוא המאסטרו בשיטה שהוא מכיר, אבל ברגע שצריך להתאים את השחקנים לשיטה ולא הפוך מי שנמצא מרחק רב מדי נפגע. ה"בעיה" היא שלסטף יש כנראה כ-4 שנים לשחק, לקליי יש לפחות 6 לדריי אולי עוד שנתיים סבירות. עד אז החברה ה"צעירים" כבר לא יהיו צעירים. יהיה צריך לשלם להם כאשר הם לא שיחקו בתפקיד מרכזי בקבוצה בשנים הכי קריטיות של ההתפתחות שלהם. לכן לדעתי רובם יפלטו בשנים הבאות. קומינגה וויסמן זו דוגמא אחת (וויסמן צריך לקבל כבר כסף עוד שנה). קומינגה רואה איך חבריו לדראפט משחקים 25-35 דקות למשחק והוא בקושי מגרד 14 כאשר פר דקה הוא קולע כמוהם. למזלם, פול התאים עצמו לשיטה וגם הוא בחירה מאוחרת, כך שברור לו שהתהליך בו הוא יחליף את סטף יקרה בסופו של דבר.
לא יהיה חילופי משמרות בג"ס מכיוון שמתוך השלישייה: סטף, קליי ודריי, אולי רק סטף יתן הנחת סלב בחוזה האחרון שלו. דריי התחיל להרוויח מאוחר וינסה למקסם עצמו. קליי גם לא נראה לי יוותר על שכר. לפול צריך לשלם ואולי רק וויגינס ישלח בטרייד או לא יחתום בקבוצה.
ג'ון, הכל נשמע נכון. אבל בוא נחכה דקה ונראה אותו על המגרש לפני שנחליט שהוא נגר, או אפילו שקר רואה בו מגי 2.0. בקצת שהוא שיחק הוא היה בסדר גמור אבל גם מאוד בוסרי ובאופן טבעי לשחקן גבוה עוד לא מוכן כשחקן מטרה קר הוא הרבה דברים אבל דביל הוא לא. אם הוא יראה שיש שם עם מה לעבוד הוא לא ישאיר אותו בתור דחליל.
אגב, אני ממש לא בטוח שלסטף יש עוד ארבע שנים ברמה הגבוהה (הבחור בן 34…), ואני די בספק אם את השנים של קליי ודריי אפילו צריך לספור כאן. לדעתי לקור הנוכחי יש עוד שנתיים בלחץ ואחר כך זה יתבסס בעיקר על הצעירים, עם תמיכה מהדור הזקן.שוב, קר לא דביל, אני בטוח שהוא ישלב את הצעירים אם ירגיש לו שהם מוכנים, ולדעתי זה יקרה מהר מאוד – אתה רואה שהסגל די הדלל בדיוק בגלל זה.
מסכעם עם כל מילה שלך גון.
פול זה גם פוקס ופיתוח שנים ובחירה מאוחרת.
תמיד היו כוכבים לא מרוצים שדיברו עם ההנהלה ואיימו.
כשמג'יק עשה את זה בשנות ה 90, דיברו על זה במשחק בשידור חי, ואולי בעיתונות ובטלויזיה בארה"ב.
היום כל אחד בכל העולם מתעסק בזה, אבל אלה אותם דברים בדיוק, וכל עכבר הופך להר.
אין ספק שהכל היום מוגבר פי 1000 בגלל הזמינות והרשתות החברתיות. מעניין איזה רצח אופי היו עושים להאקים…
כולם אמרו שלנטס יש פוטנציאל להיות המנצחים של הטרייד עם פילי, כי השילוב של סימונס כגבוה בקבוצה מרווחת (למשל כשמסביבו משחקים – קיירי, דוראנט, האריס וקרי) יכול להיות קטלני. הכל בהנחה והוא מדיי פעם יחליט גם להטביע כשהוא יכול ולא רק למסור כן?
מה שפגע עוד יותר בנרטיב סביבו, זה שהוא השאיר את האופציה שיחזור לפלייאוף כמשהו שייתכן ויקרה. בין אם הגב שלו היה תקין או לא, עדיף היה אם מראש היה מצהיר שהוא לא צופה לשחק לפני העונה הבאה. הוא רק הגחיך את התדמית שלו עוד יותר כשיצר ציפייה שהוא אולי חוזר במהלך הסדרה מול בוסטון.
גם אם אתה מעריץ וחולה על בן סימונס הטרייד הזה בכל מקרה היה גרוע לנטס כי הם נתנו את הארדן תמורת שחקן פצוע שלא שיחק שנה שעברה. כל שנה אצל kd שלא מסתיימת באליפות או לפחות גמר היא בזבוז מבחינתו . בעקבות הטרייד הם הפכו מקונטנדרית בכירה לקבוצה שעפה בסיבוב הראשון בסוויפ. עם הארדן זה לא היה קורה למרות שאני הייטר שלו.
לדעתי אם הטרייד הזה היה כשלוו או לא נדע רק בסוף העונה הקרובה. גם הארדן לא הבריק בפילי, ואם סימונס כן חוזר (בכושר טוב) אז הכל מתהפך.
אפשר לאמר מה שרוצים על דוראנט אבל הוא העביר מסר חזק מאוד לדעתי במיוחד לקיירי. קוף רד מהעץ. תתחיל להשקיע אני לא נשאר איתך זה לא מובן מאיליו. מה שדוראנט עשה זה סוג של wake up call לכל הקבוצה הזאת שלא יראו בו מובן מאליו. סיכוי טוב שזה יגמר בטבעת. אני מהמר עליהם השנה.
אבל איך בדיוק יתנהל חדר ההלבשה, עם מאמן וג'נראל מנג'ר שכולם יודעים שהשחקן הכי טוב ביקש לפטר אותם?
נראה לי די פשוט:
אם דוראנט משחק טוב והקבוצה לא מצליחה – צוות האימון עף.
אם הקבוצה מצליחה – צוות האימון נשאר.
אם דורנט משחק גרוע, והקבוצה לא מצליחה, דוראנט עובר בטרייד.
קח בחשבון שיכול להיות שהבעיה של דוראנט היתה היחס לקיירי, וכשיישרו איתו את ההדורים והסיטואציה התייצבה, גם דוראנט נרגע.
הבעיה של דוראנט היה קיירי לפי דיווחים זונים. הבן אדם תכלס נטש אותו שנה שעברה. אל תשכח ששחקנים כמו דוראנט לא באים לשחק בדוקים. הם רוצים אליפות וכשחבר מרכזי בקבוצה שם עליו קצוץ אז… אפילו שהוא חבר.
טרול, יש בזה משהו. לדעתי המסר הכי חזק מכל הסיפור הזה הוא דווקא אחר. כוכב על שעשה הכל כולל הכל בשביל לעבור והקבוצה שלו לא נכנעה בכלום. אתה חתום אצלנו וכאן תשחק, בלי איומים ובלי הצגות.
דוראנט לא יסיים שם חוזה
שמע צריך לומר את האמת. הבעלים של הנטס הוא סיני, לא אמריקאי וניל שמוכן לקבל משחקים. אולי דוראנט לא יסיים שם חוזה אבל בוא נראה בתנאים של מי זה יקרה. אני לא אתפלא אם דוראנט יוטרד לאיזה שנחאי טייגרס עד סוף החוזה.
הוא לא טיוואני:)
וברצינות האנשים האלה יושבים על הרבה כסף שהשיגו בצורה שמצריכה מרפקים ואסרטיביות, לא חושב שקל ללכת מולם ראש בראש.
בחיאת..איזה מיליארדר בעל קבוצה לא הכניס כמה מרפקים. ואני לא מדבר על דור ההמשך באס את דולן שגם להם יש מרפקים לא רעים. אני מדבר על מליארדרים שדרסו תחרות סופר קשה בתחום כדי להגיע למצבם. אם אתה חושב שאלו חברה שרגילים לשמוע "לא" אתה טועה. אולי הם יותר אופורטוניסטים ומסתכלים מתוך החור של הדולר במקום עניין של כבוד והיררכיה. אבל אף בעלים הוא לא מסכן
איתי, גם אני תיקנתי פה מישהו פעם שמדובר בטיוואני, ומישהו אחר (שנשמע שיודע על הוא מדבר, לא זוכר מי) תיקן אותי שהוא רואה בעצמו סיני, ושהוא בקשרים חזקים עם המשטר הסיני. זה נשמע לי הגיוני כי אחרת החברה שלו לא היתה הופכת לכל כך חזקה בסין.
שמעון זה תלוי אם הם יצליחו או לא. לדעתי השנה קיירי בא בטירוף הוא רעב (לכסף – אחרי שבשנה שעברה כמעט לא הרוויח כלום במושגים שלו וכשגילה שהערך שלו בלעגה ירד זה יאפס אותו אין לי ספק. דוראנט בא תמיד רעב זה אמור להספיק).
זה גם סוג של מסר חיובי וטוב אבל תכלס לך תדע אם הוא באמת רצה ללכת מכות או רק איים.
תודה מנחם.
אני לא רואה את הנטס יוצאים מהמזרח. לדעתי אין סיכוי שהם עוברים את בוסטון/מילווקי. זה אוסף של שחקנים. לא קבוצה. ואין מנהיג יש רק הד קייסז ומלא מלא אגו. הם ממש לא קונטנדרית לדעתי. יעופו סיבוב שני.
דרור אני מסכים באופן כללי אך לגבי דוראנט הוא מעולם לא היה הד קייס על המגרש עצמו. לקיירי יש רגעים. אין ספק שההמשכיות של מילווקי ובוסטון הם יתרון עצום בסדרה. בנוסף לא הרגשתי שבוסטון הייתה עליונה על ברוקלין בכזה פער למרות הסוויפ ולמרות שהנטס יתחזקו לעומת פלייאוף שעבר בהרבה לעומת מעט השיפורים שהסלטיקס יביאו לשנת 23 (אני מחזיק מטי ג'יי וורן ואני עדיין מעריך מאוד את מה שסימונס מביא למגרש). לגבי מילווקי, כדאי באמת להיזהר. יאניס מתחיל להיכנס לשיא הקריירה, מידלטון חוזר טרי ורוב החלקים החשובים עדיין שם. מאוד כדאי לא לזלזל בהם לקראת העונה הבאה. הטופ של המזרח טוב מדי כדי להכתיר אף קבוצה מעבר לאולי טופ 4-5.
מסכים בגדול. בהנחת בריאות זה או הבאקס או הנטס . בוסטון ופילי יכולות גם תלוי איך יתחבר להם הפאזל השנה .
אני מהמר על הנטס אם כולם בריאים.
לקח לי חצי שעה לקרוא את כל התגובות. תודה לכולם
כל החלומות ודיבורים על סימונס מזכירים לי אותי לפני שנתיים-שלוש
סבלנות זה יגיע בסוף גם אליכם