מעורב הופס ליום ג' / מנחם לס

1.לברון וטאטום DAZZLED את הקהל ב-CRAWSOVER PRO-AM

הם הראו לקהל את ההבדל בין סופרסטאר לשחקן מכללה, כמה טוב שהוא וכמה טוב הוא מנסה לשמור.

https://www.nba.com/watch/video/lebron-james-co-put-on-a-performance-at-the-crawsover

2. ה-CRAWSOVER PRO-AM הסתיים כמעט ב-DISASTER

הטורניר שהבטיח כה הרבה הסתיים בכמעט אסון. קהל של אלפים ניסה להיכנס לאולם הקאן של סיאטל פסיפיק שם נערך המשחק בהשתתפות לברון, טאטום, ועוד כמה כוכבי NBA. אנשים שחנו כל הלילה כדי להשיכ כניסה נידחקו ע"י קהל שהגיע בשעה האחרונה כשנודע שלברון ישחקץ הריצפה הרטובה הפריעה למשחק עד שהשופטים נאלצו לקצר בגלל חשש להחלקות ופציעות.

CRYPTO.COM .3 – הבית של הלייקרס ופעם המילה האחרונה באולמות כדורסל נפל עם השנים לאזור מס' 20 בטיבו – עומד בפני FACE LIFT בשנתיים הבאות

ה-CRYPTO.COM ARENA של הלייקרס נראה מבחוץ כמו טאז' מהאל, אבל בבייסנט ועל התקרה מסתובבים עכברים וחולדות והכל הוא למעשה פיס אוף שיט. אז החדשות מאל איי הן שבהאולם המתחיל להיות ישן יעבור שיפוצים להחזירו למקומו בין חמשת האולמות המובילים בליגב.

4. הקליפרס שוב בראש הכותרות

הקליפרס מתחילה לתפוס תאוצה בכותרות בלי שעשתה דבר. משפטים מסוג זה הם-הם שגורמים לאוהדי הקליפרס – שסבלו יותר אכזבות אולי מכל קבוצה אחאת בליגה – לצאת במחולות כמו 'מים-מים' ו-צ'ה-צ'ה-צ'ה:

Paul George and Kawhi Leonard are both expected to be healthy and ready to go in 2022-23

עייפתי מלהזכיר להם את ימי הסבל כששניהם שיחקו יחד, אבל התקווה שהפעם זה יעבוד. כתשובה ל-CRYPTO.COM סטיב בלמר – חשבון בנק 75 מיליארד דולארים – בונה עבור שניהם אולם שיגרום לכל אולם אחר בליגה להסמיק מבושה בכל השוואה עתידית. אז אגיד זאת שוב: חובה ש השניים יישארו בריאים בלי 'אם', 'אולי', ו'יכול להיות'. רק להסביר מדוע אני מתעקש לדבר על כך אז אזכיר שוב לבעלי הזכרון הקצר באתר כמו מומי או ברוך שקוואי לא נגע בכדור רשמית מאז האביב של 2021, ו-PG13 שיחק בעונה שעברה רק 31 משחקים פור גאד סייק, והיה בלתי יעיל לחלוטין בהפסד לפליקנס בפליי-אין.

תראו, HEALTH שווה ל-WEALTH ב-קליפרסוויל. בלמר יכול לבנות ארינה מזהב ויהלומים אבל הוא לא יכול לקנות בריאות. הקליפרס זכו לקניית מציאה כשהצליחו להביא את ג'ון וול ב-13 מיליון, וישנם כאלה שראו אותו שחותמים שהוא ג'ון וול טוב יותר משהיה. אני שם משפט זה במרכאות הפוכות כי הבנאדם לא שיחק מימי מתושלח, אבל אם הוא באמת מה שמדווחים מקליפרוויל, אז עם זובאק, קובינגטון, רג'י ג'קסון, לוק קנארד, ניקולס באטום וכל השאר, אולי הקליפרס תהיה באמת המועדפת לאליפות.

5. הספארס התחילה נכון את הבנייה החדשה שלה

ל-GM של הסארס בריאן רייט היה SHAKY START בספארס ופופ החל לחשוב אם בחירתו הייתה חכמה, אבל לאחרונה עשה הרבה טוב לקבוצה כשהוא קלע בול בכל הפרטים הקטנים.

פוסט זה מבוסס על הפוסט ב-SB NATION (’+front+office+has+done+well+in+the+early+stages+of+the+rebuild&u=https%3A%2F%2Fwww.poundingtherock.com%2F2022%2F8%2F17%2F23294371%2Fthe-spurs-front-office-has-done-well-in-the-early-stages-of-the-rebuild)

אוהדי הספארס עוברים תקופה קשה. אפילו אלה הממליצים על בנייה מחדש לא מצאו הרבה סיבות לחגיגות עם בחירות הדראפט, ועם השינויים הרבים בפרונט אופיבס. העתיד, קומראדים, לא נראה וורוד בעיני האוהדים.

האוהדים יכולים לחשוב שהזמן וכמות המיילים שעשו חברי הפרונט אופיס לא מצדיקים את התוצאות, אבל אילו יסבירו להם את הדברים הקטנים שנעשו ותוקנו אולי יבוא גם שינוי בגישה שלהם לגבי העתיד. נכון שלאדמיניסטרציה של רייט לא היו 'נצחונות בומבסטיים', אבל היו להם כמה וכמה 'נצחונות קטנים' שאם תחבר אותם תראה הכנה לעתיד כלל לא רעה, ואולי אפילו טובה מאד.

.א) הבה וניתן מבט בטרייד של דג'ונטה מוריי

אין שאלה שהוא שחקן טוב מאד, ואולי אפילו מצויין, אבל הטרייד שלו היה הגיוני לחלוטין כשיוסטון קיבלה עבורו שלוש בחירות דראפט סיבוב ראשון, ובחירת SWAP אחת, מבלי לקחת חזרה כל LONG-TERM SALARY. לפעול מהר בנידון היה חכם. מה שמבקשים אחרים עבור דונובן מיצ'ל או קווין דוראנט – וכמובן שאיש לא משווה את דג'ונטה להם – מראה שהטרייד על מוריי היה טוב מאד לספארס. מוריי הוא טוב ועלול להיות בעתיד אול סטאר בהגנה ובהתקפה, אבל הוא לא שם עדיין ואין כל הבטחה מלמעלה שהוא אכן יהיה סופרסטאר. ספארס פעלה מהר ונכון.

ב) נכון. ספארס לא קבלה החזר של 'שמות' עבור דג'ונטה מוריי, אבל זה זמן טוב מאד שיהיה בקופה הרבה CAP SPACE

אין שאלה כלל שאוהדי הספארס מאוכזבים עתה שעבור מוריי אין כרגע להצביע על אף החזר רציני. CAP SPACE הוא עניין לעתיד, כמו בחירות דראפט עתידיות, אבל הפעם ה-CAP SPACE הגיע בזמן הנכון. ספארס רוצה את ה-CAP SPACE עכשיו ולא בעונה הבאה, והפעם ישנם סיכויים לדוג צעיר או שניים טובים מאד או שחקן ווטרן ברמה גבוהה, שעתה האוהדים אפילו לא חולמים על אחד כמוהו. הספארס יכולה כמובן להעביר את ה-CAP SPACE לעונה הבאה אבל המרגש הוא שהם ינצלו אותו כבר באוף סיסון הזה. כך או כך, יש להם את הגמישות להשתמש בו עכשיו או יותר מאוחר.

ג) בריאן רייט הרכיב את החוזים נכון

לספארס ישנם רק שחקנים בודדים שיש להם יותר מחוזה השנה ראשונה, ואלה שיש להם חוזים יותר ארוכים, החוזים נבנו נכון. הדוגמה הטובה ביותר הוא קלדון ג'ונסון המשתכר 17.5 מיל. AT THE BACK END, וזה יהיה רק חלק קטן מהסף. השאלה מה יקרה אם הוא יהפוך לסופרסטאר של ממש. כמובן שהספארס ישמחו למקרה כזה, ותהיה להם את האפשרות להציע לו יותר מכל אחד אחר בשוק השחקנים החופשי. דאג מקדרמוט הוא בעל FLAT CONTRACT, הווה אומר שהוא ישתכר 13.7 מיליון העונה ובעונה הבאה, ועד אז הסף יעלה והוא – ESSENTIALLY – יהיה 'זול' יותר. זאק קולינס? החוזה שלו אינו מובטח כך שהספארס יוכלו לקטוע אותו אם ירצו, אבל הוא בחוזה מאד REASONABLE של 7.3 מיליון, עם אפשרות ל-BIRD'S RIGHTS אם הוא ממש יפרח.

ד) בריאן עשה גם ג'וב טוב מאד בקצה 'הפרינג'י' (מהמילה FRINGE) של הרוסטר

אני מעתיק:

After trading their best player for a good haul, carving out a gigantic level of cap space, and handling the veteran’s contracts well, the front office also did a good job of filling out the roster with intriguing players on affordable contracts.

הפוסט מתחיל להיות ארוך מדי אז אקצר.. הספארס CLAIMED אייזיה רובי, והצליחו להשאיר את טרה ג'ונס. גם ההחתמה של Alize Johnson – שהיה כה דומיננטי בליגת ה-G היה צעד נבון מאד. גם החתמת Joe Wieskamp על 'TWO WAY' היה צעד חכם של בריאן.

לסיכום, קבבוצה עדיין צריכה מזל בלוטרי, אבל בנוסף לפגיעת בול בכוכב קבוצה חייבת לבנות את הכל סביב הכוכב – או השניים – שיבואו. בריאן רייט עשה את כל מה שצריך להכין את הקבוצה בצורה הטובה שאפשר להתכונן לבואו של 'הדבר הבא'.

6. ברייס ג'יימס בן ה-15 קיבל הצעת מילגה ראשונה מדוקיין יוניברסיטי שבפיטסבורג

ברייס ג'יימס, האח הצעיר של ברוני, קיבל הצעת מילגה ראשונה מדוקיין יוניברסיטי שבפיטסבורג. דוקיין, מכללה קתולית קטנה יחסית, הניבה כמה שחקני NBA, האחרון שבהם הוא T.J מקונל. לפניו כאלה כמו האול סטאר נורם ניקסון. ברייס גדל לפתע בכמה אינטשים והוא נחשב לשחקן פוטנציאלי טוב מאחיו ברוני.

7. התמונה החדשה של החברה של לוקה – אנמריה גולטז – הולכת VIRAL

8. הנטס הורידו את שמו של קיירי אירוינג מרשימת הטריידים. מעניין כמה זמן ייקח עד שגם את שמו של קווין דוראנט יורידו מאפשרויות הטריידים לקיץ.

9. לפי שאמס צ'רניה, ממפיס גריזליס פנתה לנטס עם שאלות בקשר לדוראנט

לממפיס יש כמה בחירות דראפט סיבוב ראשון וכמה שחקנים צעירים טובים ברוסטר.

10. שיקגו בולס פנתה ללייקרס בקשר לטרייד של אנטוני דייויס

לפי ידיעה בשיקגו טיימס, כמה אנשי פרונט אופיס של הלייקרס מעוניינים לבדוק את השוק בקשר לטרייד של אנטוני דייויס.

11. מה עוצר את הטרייד של דונובן מיצ'ל לניו יורק ניקס?

רק שניים. דני איינג' גורד 4 UNPROTECTED FIRST ROUND DRAFTEES ואילו הניקס מוכנים רק ל-2.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
113 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
23/08/2022 2:56:32

תודה מנחם
.
מי אמר שקוואי יהיה כשיר לפתיחת העונה הקרובה? כל כמה זמן אני קורא שאף אחד לא יודע או לא רוצה לגלות מה איתו ומתי הוא יחזור, כולל המאמן שלו

Jonathan
23/08/2022 7:13:16
Reply to  אור

מסכים.
מצד אחד וול, ג'ורג' וקוואי מצטרפים לסגל התומך של הקליפרס מבטיח קונטנדרית רצינית. מצד שני, ההנחה ששלושת אלה יהיו בריאים היא משהו שממש קשה לסמוך עליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2022 7:48:01
Reply to  Jonathan

הקליפרס לדעתי זה הקבוצה העמוקה בליגה די בפער, איך קוואי יחזור אין לי מושג וזה יקבע את התקרה שלהם; אם הוא חוזר בכושר שלפני הפציעה לדעתי האליפות תחזור לLA רק לקבוצה הלא נכונה בעיר.

ירון, החלום
ירון, החלום
23/08/2022 8:50:15
Reply to  Jonathan

בס"ד
תודה רבה מנחם.
מעורב מעניין.
הקליפרס. כמו שאמרת זה ענין של בריאות.
האיצטדיונים החדשים בלוס אנג'לס, שיהיה בכיף.
הספרס, בונים עתיד, יפה מאד.

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 7:09:55

תודה רבה דוק.
אני אוהב את השחקנים הצעירים של הספרס.
השלישייה מהדראפט נראית מבטיחה, קולינס עוד יכול לממש את הפוטנציאל שבוזבז בגלל הפציעות, רובי חתיכת גניבה!
לא מכיר את אלייזה ג'ונסון.
פרימו וברנהאם יכולים להיות תותחים רציניים, שחקנים שהאירגון יכול להתבסס עליהם שנים קדימה.
רוב אוהדי הספרס שמחים על עזיבת מאריי, הוא שחקן בינוני עם תקרה ברורה, והכי גרוע – אופי מחורבן של ערס קטן ועלוב (כמו שרואים עכשיו מהקטעים המסריחים שלו בסקרימג'ים) ולא מתאים לאירגון.
אף פעם לא אהבתי אותו (היחיד שתמיד ניסיתי להטריד פה לאורך השנים), וברוך שפטרנו!

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 7:23:17

רוב אוהדיי הספרס ממש לא שמחים בנוגע לעזיבה של מארי.
בקשר לאופי למעט מספר מצומצם של אנשים שלא כאן לפרט את דעתי על צורת הניתוח שלהם, אין מי שחושב כך.
חבל שהדברים נכתבים בצורה כל כך מכלילה.

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 7:34:53

לכבוד הוא לי שאתה והחבר שלך קוראים לי ככה. חסר רק שהצלעות האחרות בחבורה שלכם יקראו לי כך ואני את שלי עשיתי.
ליצן

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 8:06:08

כן אני הממורמר והמתוסכל. אתה הרי רק רואה את האמת. תראה כמה רעל יוצא ממך ולא משנה איזה נזרוק אבן. חוץ מהטורים ההומוריסטיים שלך. שם אתה דווקא סבבה לגמרי.

etayef
etayef
23/08/2022 9:34:10

ישלח האשך לטיפול קוסמטי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/08/2022 9:39:55

חחחחחחח שי "רוצח עם חיוך"

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 9:45:06

תותח המלצה לתמונת פרופיל חדשה
comment image?width=640&crop=smart&auto=webp&s=cb0fc1161dbaf1a74dd7535ceac061d2806662b8

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 9:56:48

זורם איתך. מה אני מקבל בתמורה?

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 10:10:17

כאב בטן

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 10:21:46

איףףף אתה כזה נרקסיסט. אשכרה לא מסוגל קצת לצחוק על עצמך. אז נמשיך בעקיצות והלהקה שלך תמשיך לעשות לך נעים, כולל קולות רקע מענגים. חרשו?

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 10:47:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מעניין מי זו הלהקה הזו?
תשתו Chouffe 8% מומלץ ואז תהיו פחות ממורמרים התותחיים עם האשכיים.
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2022 7:33:08

מסכים אשך, הספרס עשו מצויין שנפטרו ממארי וקיבלו חבילה מצויינת עליו (אטלנטה הייתה נואשת בגלל הלחץ של הגמד) ובגלל שלא היה לה פתרון לבליץ שעשו על העכברוש.

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 8:02:05

שניהם הולכים לשנוא כ"כ אחד את השני ולריב על הכדור ועל אור הזרקורים, זה הולך להיות מכוער.
זה ייקח קצת זמן, בהתחלה כמובן תהיה "אידיליה" , ועד סוף השנה זה יתפוצץ.

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 8:09:42

אז ברוך בוא נבהיר את זה. מה הסטטוס של יאנג אצלך? עכשיו הוא גמד? (כלומר דמות גרוטסקית שלא משפיע לטובה בתור שחקן נכון?) פעם הוא היה כוכב אחר כך קלוריות ריקות ואם יהיה לי כוח אני אלך לבדוק מה כתבת עליו בפלייאוף שהוא הגיע לגמר. אחח העקביות העקביות. אפשר לעשות גביע משחקי "סטף גמר את הסוס" על שמך. יללה תמשיכו לעשות נעים אחד לשני

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 13:14:10

ברוך אני יודע שאתה מת לענות בערך משהו כזה
https://youtu.be/S4AmLcBLZWY?t=56
אתה יודע שאתה חלש אופי ולא מסוגל לעשות את זה לאורך זמן אז בוא נחסוך את כל הייסורים

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2022 14:35:40

ישנתי חגי לא התעלמתי ממך, בשני מילים תרבות דיון. העקיצות המיותרות וסילוף האמת מורידות לי את הרצון להתדיין איתך.
גם אני ומגיבים אחרים כגון אשך שמעון דה שוט … עוקצים אחד את השני, אבל העקיצות במקרים האלה מרגישות לי שבאות ממקום חברי והומוריסטי ובמקרה שלך מרגיש לי שזה בא ממקום אפל ופחות מפרגן.
.
הדעה שלי לגבי יאנג ידועה (הוא כוכב), נתתי לך גם תחזית מדוייקת לגבי ״ההתקפה ההיסטורית״ של אטלנטה העונה ואיך שהיא תתרסק בפלייאוף, גם העכברוש וגם גמד הם מילים שנועדו להכניס הומור לתגובה, לגבי הטרייד עצמו אני חושב שזה מהלך טוב לשני הצדדים, עם זאת לדעתי אטלנטה שילמו לדעתי על מארי יותר מדי .
חבל שאתה בוחר לסלף את האמת לגבי קרי ויאנג (יש מספיק מקומות שטעיתי במהלך השנים ובעונה האחרונה בפרט).

Jonathan
23/08/2022 7:13:47

תודה מנחם

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 7:18:09

לוקה עם אותה חברה סלובנית עוד לפני שהגיע לליגה.
מרשים שהוא מצליח לעמוד בפיתויים.
דוראנט לממפיס – במחשבה ראשונית זה נשמע מעניין. הופך את ממפיס למפלצת.
אבל במבט קצת יותר לעומק נראה שהם חייבים לוותר על טריפל J ועל עומק בגלל השכר, ואז הם מאבדים מזהות הקבוצה, מההגנה וההאסל, ונשארים עם שני אגואיסטיים ברמות הגבוהות ביותר שיתחרו למי יש יותר גדול, כשדילון ברוקס משתרך אחריהם ויזרוק כל כדור שיגיע אליו בטעות מהשאריות שיישארו.
לא נשמע כמו סביבה טובה לביין לפרוח, ולקבוצה להצליח בשלבים המאוחרים.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2022 7:36:36

בחלק הראשון לוקה עומד בפיתויים כמו קרי ולברון, אין אדם שיעמוד בפיתוי הזה היה מצחיק לראות את פירס שמכרו כאיש משפחה הדוק בליגה מעלה תמונות עם חשפניות. ללוקה יש 200 דוגמניות שמחכות לו כל לילה אחרי משחק וחותמות על הסכם סודיות.
.
מסכים לגבי ממפיס, הם צריכים ללמוד איך לשלב את האגואיסט מוראנט במשחק, מצד אחד הם חייבים את הכשרון שלו בפלייאוף מצד שני הקבוצה נראתה מצויין בלעדיו, אם דוראנט זה אין הגנה ומשחק של בידודים .

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 8:04:27

רק תחשוב על זה, בניגוד לשיקוץ הוא גם נראה טוב, תכפיל ב-1000 את הגרופיות הרגילות לכוכב במעמדו.

NBA בדם
23/08/2022 10:03:35

אל תשכח שהשיקוץ בניגוד ללוקה הוא בעל מוטת רגליים ארוכה יותר. דווקא יש לזה ביקוש לא מבוטל אצל המעריצות.

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 10:11:26
Reply to  NBA בדם

אם הבולבול שלו נראה כמו כפות הרגליים, לא נראה לי שהן עומדות בתור

NBA בדם
23/08/2022 14:34:13

אתה מכיר את התרבות האמריקאית , הם מעדיפים בהכל מוחצן וגדול, לא משנה האיכות.

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 10:49:59

אבל פה הכסף קובע.
הכסף מנצח בתוספת ליופיו של הלברון, דוגמן הבית של איב סאן לורן…

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2022 14:48:31

כן לוקה חתיך גם, ללברון לא חסר דוגמניות אל תדאג לו.

Avri
Avri
23/08/2022 9:19:41

אם הם יכולים להביא את דוראנט ועוד כבונוס להשאיר את ביינס זה נו בריינר. בליגה הזאת המטרה היא לנצח, לא לעשות תחרות למי יש את האופי הכי טוב. בכלל, לא מבין מה אתה רוצה מג'א, שחקן שבלעדיו הם קבוצת לוטרי עמוקה.

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 9:23:53
Reply to  Avri

איך אתה יכול להגיד משפט כזה אחרי ההצלחה שלהם בלעדיו בעונה שעברה? גם בעונה הרגילה וגם בפלייאוף.
זה כבר קונצנזוס שממפיס טובה מאוד בלעדיו – בצורה שונה לחלוטין מאשר כשהיא איתו – ושהאתגר שלה הוא להצליח לשלב בין שני העולמות.

Avri
Avri
23/08/2022 11:11:59

אפקט יואינג, בלעדיו הם לוטרי.

קונצנזוס, לא פחות. אפשר לבדוק את טענת הקונצנזוס די בקלות, מי מעורכי האתר מתנדב להרים סקר עם השאלה האם ממפיס טובים יותר או פחות עם ג'א?

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 11:29:04
Reply to  Avri

לדעתי עידו מאוד ישמח לעשות משהו כזה.

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 11:50:53
Reply to  Avri

איך קפצת פתאום לשאלה הזאת?
הטענה שלך הייתה זו –
"שחקן שבלעדיו הם קבוצת לוטרי עמוקה."
זאת השאלה בסקר

Avri
Avri
23/08/2022 16:04:27

סבבה, בוא נדייק את זה. אני כנראה הגזמתי בתיאורם כקבוצת לוטרי 'מאוד עמוקה', משהו שמזכיר קבוצות טנקינג כמו אורלנדו או סן אנטוניו של השנה. אז בוא נעשה סקר ונשאל האם הם קבוצת לוטרי כן או לא. זה סקר הוגן כי הכל התחיל מזה שאתה משמיץ שחקן שהביא אותם לצמרת הליגה, ומתגובתי שהוא הוא זה מה שעושה שם את ההבדל.
קיצר, יאללה סקר שיבדוק האם
1. יש קונצנזוס שממפיס קבוצה טובה מאוד בלי ג'א (ז'א פלייאוף ברור, בלי פלייאין וכאלו), או
2. לחילופין קבוצת לוטרי ברורה (גם אם לא עמוקה).

yaniv
yaniv
23/08/2022 12:40:14
Reply to  Avri

אשך צודק,השאלה לא נכונה.האשך דייק שהמטרה של ממפיס זה איך לשלב את ממפיס בלי ג'ה לממפיס עם ג'ה אבל בכל מקרה הם לא קבוצת לוטרי עמוקה בלעדיו ממש ממש לא

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 13:01:14
Reply to  yaniv

הגם אתה יניב?

yaniv
yaniv
23/08/2022 13:34:01
Reply to  yaniv

גם אני מה?

Avri
Avri
23/08/2022 16:05:38
Reply to  yaniv

אז אתה תומך בעמדתו של האשך שבלי ג'א הם קבוצה טובה מאוד? שוב, 'קבוצה טובה מאוד' זה פלייאוף ברור (בלי פלייאין וכאלה).

yaniv
yaniv
23/08/2022 16:45:24
Reply to  yaniv

אני יותר נוטה לעמדה של האשך מאשר שלך.
אני לא בטוח שהם ייכנסו לפליאוף בלי פליאין כי זה אומר להיות בין השש הראשונות ואני לא חושב שהם שם אבל מצד שני אני גם לא חושב כמוך שבלי ג'ה הם קבוצת לוטרי מובהקת. אני חושב שהם יהיו קבוצה שבהחלט מתמודדת על הפליאוף משהו בין 6-10 יותר קרוב לשש מאשר 10

Avri
Avri
23/08/2022 17:43:09
Reply to  yaniv

אז אתה מסכים שבלעדיו הם לא 'קבוצה טובה מאוד'? או שההגדרה שלך של 'קבוצה טובה מאוד' כוללת מקומות 7-10?
אני דייקתי את עצמי ואמרתי שהם אכן לא קבוצת לוטרי עמוקה, אבל לחלוטין קבוצת לוטרי ולחלוטין לא קבוצה טובה מאוד.

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 17:56:40
Reply to  yaniv

הם היו 21-6 בלי ג'ה.
וגם במבחן העין בתקופה היו קבוצה חזקה מאוד.
יש שם מאמן רציני ותלכיד מצוין. ההגנה הייתה טובה יותר ובהתקפה הכדור נע וכ"א נתן יותר.
ביין היה הגו-טו-גאי הראשי (ראשון בין שווים) ועשה את זה מצוין.
אז כן, הם היו בפלייאוף.

yaniv
yaniv
23/08/2022 18:03:50
Reply to  yaniv

שוב אני אמרתי אני חושב שגם בלעדיו הם קבוצה טובה. קבוצה טובה מבחינתי זאת קבוצה שעושה פליאוף. מקום 7-8 שם אני חושב שהמקום שלהם. לדעתי זה יותר קרוב להגדרה של האשך מאשר להגדרה שלך שהם קבוצת לוטרי

Avri
Avri
23/08/2022 20:49:24
Reply to  yaniv

שניכם יצאתם אפילו לא טונה, אולי קרפיונים, אני לא יודע מה יותר נמוך במדרג הדגה. אולי מנחם יבהיר את זה בפינת הטבע היומית שלו. הויכוח היה על ההבדל בין ממפיס של ג'א לממפיס בלעדיו, ושניכם מסכימים שממקום 2 הם יורדים לאיזור ה6 (היו מתים ואתם יודעים את זה) עד ה10 למטה מזה, ושם כבר אין קבוצות טובות מאוד. אתם שניכם מסכימים שהם באיזור הפלייאין/פלייאוף תחתון בוא גמרו בשנה האחרונה מינסוטה, הקליפרס הפליקנס הספרס והלייקרס, אין מה לומר, בהחלט קבוצות טובות מאוד. נכון, צודקים, ג'א לגמרי מיותר.
יניב, סתם להבהיר, מקום תשע ומטה זה לוטרי, רק שתדע.
אשך, אם אתה חושב שביין הוא שחקן פרנצ'ייז שיכול להוביל קבוצת פלייאוף אז יצא לך הזוי. אה, רגע, הוא יעלה בחמישייה עם הולמס וטי ג'יי מקונל והסנטר המחליף ההוא של הספרס והם יהיו קונטנדרית.

yaniv
yaniv
23/08/2022 22:21:56
Reply to  yaniv

אברי הכל בסדר?? העלת פה טענות מוזרות. קודם כל אני לרגע לא אמרתי שג׳ה מיותר. ממש ממש לא ולממליץ כרגע יש. היה שהיא משחקת בצורה אחרצ בלי ג׳ה ומשחקת בצורה טובה המטרה שלהם זה לשלב את הסגנונות ואז הם היו מפחידים ביותר. הלאה קבוצה טובה היא לא חייבת להתמודד על אליפות לעולם לא טענתי שממפיס בלי ג׳ה תסיים יותר גבוה אני כן טוען שהם קבוצה טובה בהחלט וכן הקבוצות שציינת היו בהחלט קבוצות טובות. קבוצות לוטרי מבחינתי זה סקרמנטו דטרויט וכאלה. בוא תעשה תרגיל מחשבתי תוציא מבוסטון את טייטום. אתם עדיין נחשבים קבוצה טובה או שאתם כמו שאתה אומר קבוצה לוטרי?

Avri
Avri
23/08/2022 23:02:54
Reply to  yaniv

קיצר יניב, כהרגלך נכנסת לדיון בלי להבין על מה הוא היה.

yaniv
yaniv
23/08/2022 23:26:03
Reply to  yaniv

הבנתי טוב מאוד את הדיון ואני חושב ששניכם הגזמתם כל אחד לכיוון האחר אבל מבין שתי התיאוריות אני חושב שהאמת נמצאת יותר קרוב למה שהאשך אמר. וכן קבוצת פליאוף היא ברוב במקרים קבוצה טובה עד טובה מאוד

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 11:27:33

קונצנזוס כמו מפלגת האנטי חיסונים.
כאן בצד זה כל הזמן הולך ומחריף

A Ljos: Resurrection
23/08/2022 23:08:01

האומץ להיות בקונצנזוס

חגי "התותח" ניסני
23/08/2022 7:24:42

תודה מנחם
לדעתי הקליפרס די פספסו את הרכבת. קוואי אמנם מדהים אבל לך תדע איך הוא יחזור מהפציעה וגם בהנחה שהוא חוזר ליכולות שלו הקליפרס די עמדו במקום בזמן ששאר הליגה התחזקה.

Berch
23/08/2022 8:03:27

אחלה מעורב
באלמר כנראה לא מצךיח להסיר את קללת הקליפרס לגמרי.
לא יודע אם קוואי הוא הסימונס החדש או שאולי קוואי הוא אבי השיטה, אבל בגלל הטבעת לא שמו לב לזה….
🤣

mano b
mano b
23/08/2022 8:27:38

מעורב מעולה כרגיל
פול ג׳ורג לא שותף במשחק מול ניו אורלינס בגלל קורונה.
מתחיל לעצבן שלא ניתן לדעת מתי שחקנים חוזרים בפציעה
השמעות על חזרתו של קוואי רצות כבר שנתיים וגם על חזרה של ג׳מל מארי
בקיצור לא מספרים לנו שום דבר

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 10:56:04

https://sports.walla.co.il/item/3525690
דניס עוד יפתיע את כולנו

דה שוט
23/08/2022 12:20:20

1:2 על ליברפול פורצה רזיאל שחקתם אותה אתמול אתה בלתי ניתן לעצירה יאללה תמכרו העל תחתימו את קיידי ותפנו לי מקום על העגלה בין אברי לאבו-פופי
😎

yaniv
yaniv
23/08/2022 12:38:51
Reply to  דה שוט

ליברפול מזעזעים,לא העריכו נכון את החשיבות של מאנה ועכשיו משלמים על זה.מה שכן באופן מצחיק אז הליגה הכי טובה בכדורגל בפער אפשר להגיד שאחרי שלושה מחזורים נסגרה וזהות האלופה ידועה.

דה שוט
23/08/2022 12:53:01
Reply to  yaniv

+ 11 יניב על הכל
הליגה נסגרה בשנה שעברה כשסיטי זכו ברגע האחרון – השנה הם מפלצתיים עם האלאנד ועם הביטחון. ליברפול, צ'לסי, ואולי גם טוטנהאם ויונייטד יכולות לגנוב מהם כמה נקודות אבל לא בשביל לעצור אותם.

jefffoster10
23/08/2022 13:33:39
Reply to  דה שוט

ליברפול וצ'לסי בנסיגה, מאנה לקח איתו קילר אינסטינקט שעוד אין לז'וטה ודיאס, פירמינו בנסיגה כל עונה שעברה אבל הכי מדאיג זה ואן דייק – עוד מההכנה הוא נראה הצל של עצמו, שמשהו לא טוב עובר עליו, וזה מקרין על כל הקבוצה שהסלע שלה והגורם הכי יציב בה לאורך השנים האחרונות מתערער ככה.
שים לב לניוקאסל וטוטנהאם, ניוקאסל בונה נכון ולא מפציצה בשמות אלא בשחקנים שישתלבו טוב במערכת ונותנת שקט לאדי האו וטוטנהאם עם קונטה על הקווים וקולוסבסקי אחרי חצי עונת הרצה נהדרת תיתן פייט אדיר לדעתי, יכול להיות שהוא התוסף לדלק שקיין וסון היו צריכים כדי להיות אימת ההגנות גם כשהולך קשה יותר. אם יצליחו לשמור על הויברג השמיים הם הגבול.
שים לב גם לארסנל למרות שהפתיחה הטובה שלה מעט מטעה, אבל נבנה שם משהו טוב וצעיר שלדעתי יתחיל לקצור דיבידנדים בעונה הבאה.

דה שוט
23/08/2022 14:14:17
Reply to  jefffoster10

+ 11
יפה כתבת. הלוואי שיתנו פייט. ניוקאסל צריכה להיות פסז׳ האנגלית. נראה איך יתפתחו

yaniv
yaniv
23/08/2022 14:17:19
Reply to  jefffoster10

הכל נכון אבל לא טוטנהם ולא ארסנל יוכלו להיאבק מול סיטי בצורה שליברפול נתנה פייט בשנים האחרונות.לגבי ניוקאסל אז המשחק שלהם מול סיטי היה פשוט אדיר.תכלס עשו בית ספר לסיטי ברמה שלא ראיתי מאז מונקו-סיטי עם אמבפה הצעיר

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2022 14:51:11
Reply to  דה שוט

אני מסכים, מה שמדהים איך הם שחררו את מאנה כזה בזול, עדיף שישאר שנה מאשר לשחרר אותו ב30 מליון, לנדובסקי וקסאמירו המבוגרים יותר נקנו ב60 מליון.

jefffoster10
23/08/2022 15:07:28

לא רצו לשדרג לו בשכר והיו צריכים את הכסף לנונייז, הוא גם העיד שמיצה יחסיצ ולא נפרד בטעם רע.

דה שוט
23/08/2022 15:42:32

ברוך אתה ושמעון (ואחרים כאן) כל הזמן חוזרים על אותה טעות עקרונית – קבוצות לא מחזיקות כוכבים בכוח. אין דבר כזה "לא לשחרר" זה לא עובד ככה. לא הכל זה כסף וחוזים – אם שחקן כוכב רוצה לעבור – הולכים לקראתו. עם מסי בארסה התעקשו וזה עשה רע לכל הצדדים. אבל זה היה מקרה חריג.
כנ"ל באנ בי איי אם שחקן מבקש לעבור – מעבירים – אפילו אם הוא לא כוכב על. לדוגמה בלדסו בפיניקס

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2022 15:50:49

אני מסכים איתך, השאלה שלי למה בסכום כזה נמוך. לנדובסקי בן ה34 (שטוב מאנה) ב 60 מליון ,מאנה בחצי מחיר מרגיש לי כמו שוד.

דה שוט
23/08/2022 16:18:19

צודק הסכום באמת נמוך מאנה כוכב ונמצא די בשיאו. מוזר

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 16:34:36

מאנה כובב אבל בהחלט לא בסקאלה של הפולני. אבל לבאיירן לא חסרים אנשים שיכנסו לנעלים שלו. אני מת על ג'מאל מוסיאללה ועל השליטה שלו בכדור שלא לדבר על הבנת משחק בסדר גודל של מודריץ, מחמל נפשי.

yaniv
yaniv
23/08/2022 16:48:09

העניין שאני לא בטוח שאם ליברפול היו רוצים שיישאר והיו מוכנים לשלם אז הוא לא היה נשאר.
לגבי הסכום שחרור אז לא היה להם הרבה ברירות.שחקן שמסיים חוזה ושנה הבאה אפשר להשיג אותו בחינם

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 13:07:20
Reply to  דה שוט

🙂
לא חכמה לנצח את ליברפול אחרי כזו פתיחה מזעזעת שלהם.
KD נשאר לדעתי בנטס. הסלטיקל לא יהיו מוכנים לוותר על סמארט שהוא הלב של הקבוצה. הציעו את בראון ו-ווייט עם בחירות דראפט, אם הנטס לא מסכימים הסלטיקס ימשיכו לפתח את בראון וטייטום וזהו זה.

דה שוט
23/08/2022 13:15:03

שמע לקחתם את רונאלדו ו-וראן ועכשיו את קזימירו – תביאו את מודריץ' בנזמה ו-ויניסיוס ואתם מסודרים חחחח (את קורטואה ואדן הזאר אני לא מוכר)

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 16:36:14
Reply to  דה שוט

לוקח בעיניים עצומות את מודריץ וכארים. במקום ויני תן לי את טיבו וקח כבר את דה חארטה. הרי ריאל רצו אותו לפני 6 או 7 שנים.

Avri
Avri
23/08/2022 16:14:59

בוקר טוב רזי. רק אתמול זה היה לא פחות מהכותרת של המעורב של מנחם.

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 11:03:06

הבן של דוויין ווייד הופך מציון (זיון) לציונה (זיונה)
פוףףףףף
https://sports.walla.co.il/item/3525830

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 11:07:50

אחרי הניתוחים אפשר לנסות ככדורסלן במכללות.
אוליי יהיה לנו ג'נדר ראשון באן בי איי.
ציונה (זו של מקרה עין ודוקטור טיכו) עוד תשתף פעולה עם ברוני גיימס הטאלנט באן בי איי.

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 11:09:24

וכן אני יודע, הפוך גוטה הפוך

jefffoster10
23/08/2022 12:50:41

העין המקולקלת…שייקה אופיר בגדולתו
שיהיה בהצלחה ושלא יעשו לה עין הרע

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 13:08:49
Reply to  jefffoster10

טוב שאתה יודע לקחת את הדברים בפרופורציה נכונה, זה ספורט וזה שייקה, בידור להמונים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/08/2022 11:54:54

חחחח תיזהר דוק,אם תמשיך בכיוון יהפכו אותך לזיונה

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 13:09:38

אני זיוני פאשיסט!

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 18:05:57

במקום זיונה יש שיר, שיר הערב GOO GOO MUCK של להקה אגדית, CRAMPS שמה
When the sun goes down, and the moon comes up
I turn into a teenage goo goo muck
Yeah, I cruise through the city and I roam the street
Looking for something that is nice to eat
You better duck
When I show up…
The goo goo muck.

I'm the night headhunter looking for some head
With a way out body underneath that head
Well I'll get you baby with a little luck
'Cuz I'm teenage tiger and a goo goo muck
You better duck
When I show up…
The goo goo muck

Yeah, the city is a jungle and I'm a beast
I'm a teenage tiger looking for a feast
I want the most but I'll take the least
'Cuz I'm a goo goo muck tiger and a teenage beast, yeah…
You'd better duck, you motherfuck!

…The goo goo muck.

תום
תום
23/08/2022 14:43:33

כמו הרבה אמריקאים אחרים, ווייד מעדיף בת טרנסג'נדרית מאשר בן הומו שמלבש ומתנהג באופן "נשי".

Avri
Avri
23/08/2022 11:15:05

והינה הסיפור החמוד של היום. שוער בארגנטינה חוטף גול בסוף המשחק, יורד על הברכיים מיואש מהחיים. ילד פורץ למגרש. בשביל לתת לו חיבוק. מדהים כמה תובנות על אהדת ספורט ואהבת אדם יש כאן.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=p6WJF1x6wMY&feature=emb_title

asaf
23/08/2022 19:52:39
Reply to  Avri

אוי זה באמת סרטון מופלא אברי. הולך לפתוח אתו את השיעור הראשון בשנה בכיתה החדשה שלי נראה לי.

Avri
Avri
23/08/2022 20:03:18
Reply to  asaf

הלוואי שהיה לי מורה כמוך בזמנו, לא חשבתי על זה אבל בהחלט ערך חינוכי ממעלה ראשונה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
בעניין הספרס – לדעתי בהחלט עשו את מה שצריך, וצריך לעשות עוד מאותו דבר – להטריד נכסים עבור בחירות וצעירים. נקווה שנסיים את השנה בלי מקדרמוט, ריצ'רדסון ואולי גם פולטל.

Avri
Avri
23/08/2022 16:09:02

קיצר, אתם בטנקינג סופר עמוק לשתיים שלוש עונות הקרובות, תכין את עצמך נפשית ותמצא כלה זמנית חליפית לתקופה הקרובה, זה הולך להיות כואב. הטרגדיה שלכם היא שלא הבנתם שאתם צריכים את הטנקינג הזה כבר בשניה שקוואי עזב.

jefffoster10
23/08/2022 13:00:37

תודה מנחם על המעורב
לגבי הקליפרס, אני רוצה להטיל צלם קטן בהיכל ולשלב בין שני מגיבים, ברוך וחגי, ולומר שמיקס של הדעות של שניהם הולם לדעתי את מצבם של הקליפרס. הם עמוקים וארוכים, כדברי ברוך, ושלל הפורוורדים שלהם קולעים ושומרים ברמה טובה על כמה עמדות כדי ליצור את הורסטיליות הנדרשת הגנתית והתקפית. מצד חגי אביא את העובדה שהקבוצה אכן במובן מסוים עמדה במקום (למרות שאת החיזוקים שלהם הם ביצעו בדדליין ולא בקיץ), כאשר עיקר העמידה במקום בעיני היא אי שילובם של קוואי והצ'וקר לתוך המערכת שנבנתה בקליפרס. לא ידוע באיזה מצב קוואי חוזר וגם באיזה מצב החשק שלו, ויהיה לראות כיצד ינוע הצ'וקר כמו ירח מסביב לכוכב הלכת שהוא קוואי, האם לרמת סקנד גארד ענק ועד פורוורד בהרכבים סופר דופר אקסטרה נמוכים עם קובינגטון בסנטר.
השילוב בין העומק המתואר לדריכה במקום במערב החזק יוביל, לדעתי, היישר להדחה קליפרסית קלאסית בסיבוב השני עם היחנקות מפוארת של הצ'וקר.
ושוב תודה למנחם המוציא מים מן הסלע בעונה היבשה.

thetroll
thetroll
23/08/2022 18:12:49

תודה מנחם מעורב מעולה.
דוראנט נשאר בברוקלין סופית יצאה הודעה רשמית .

דוקטור רזי הופמן
23/08/2022 18:32:09
Reply to  thetroll

Breaking: Kevin Durant has reached an agreement with the Brooklyn Nets to stay in Brooklyn, the team announced.

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 19:06:24
Reply to  thetroll

איזה טמבל הוא יצא

thetroll
thetroll
23/08/2022 19:17:31

בןא נגיד שטמבל זה הגדרה ממש סלחנית…
🙂

עידן
עידן
23/08/2022 18:13:31

הסתיימה לה הסאגה של הקיץ.דוראנט השאר סופית בברוקלין

https://twitter.com/ShamsCharania/status/1562095340853026817?t=Kc8le7x3AtFxGR-exuRkrg&s=19

FAN
FAN
23/08/2022 19:30:06
Reply to  עידן

איזה מביך…
פתחו פוסט חדש לידיעה
האהבל הזה עצר את כל ההעברות

asaf
23/08/2022 19:54:35
Reply to  עידן

בהעדר הצעות לא מפתיע. עד הסאגה הבאה עם הדרמה קווין אדון הקאפקייק. תודה מנחם על המעורב, גם בעיניי הספרס עשו מהלכים טובים מאוד לבנייה מחדש. הקליפרס זה החידה של הליגה בעיניי.

דה שוט
23/08/2022 20:12:00

קיידי, קיירי, חתול בשקית, מילס, קרי, האריס, וורן, אוניל, קלאקסטון, למרכוס, גריפין, קאם תומאס, אדוארדס, שארפה…
אחלה סגל
השאלה מי יחבר שם את כל הברגים? נאש שנה שלישית, אולי למד משהו?

אשך טמיר המקורי
23/08/2022 20:17:41
Reply to  דה שוט

ההבדל הגדול אמור להיות שהרמאדאן לא יוצא על הפלייאוף

asaf
23/08/2022 22:28:05

יש שיעורים אצל החלום איך לשחק בראמדן
https://www.reddit.com/r/nba/comments/g1uy1n/hakeem_olajuwons_stats_while_fasting_during/

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דה שוט

מי החתול בשק?

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2022 21:19:19

סימונס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אשכרה… שכחתי מקיומו. תודה ברוך

asaf
23/08/2022 22:29:09

העלת מהאוב ברוך..באמת לא שוחרר הקיץ שום סרטון קליעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

אין גם סרטון אימון לא רק קליעה

אור
אור
23/08/2022 20:52:50

הם כבר היו מפורקים בלי קשר אחרי כל הסיפורים עם הארדן וקיירי
.
אנשים שוכחים אבל הם היו מקום ראשון במזרח עד שדוראנט נפצע וכשחזר נפלו עד למקום השביעי, אז יש להם חומר להגיע רחוק רק חייבים ששני החברים יישארו בריאים

אור
אור
23/08/2022 20:53:09
Reply to  אור

התגובה לדה שוט ולאשך

אשך טמיר המקורי
24/08/2022 5:56:52
Reply to  אור

אני יודע את זה היטב

trusttheprocess
trusttheprocess
23/08/2022 21:21:01

אני בשוק שהנטס לא לקחו את טוביאס על דוראנט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מברוק לדוראנט הפיקח (פיקח יודע לצאת מצרות שחכם לא היה נכנס אליהן). סטיב נאש, להבדיל, הוא גאון, אבל כל העסק הזה היה, לדעתי, טעות עבורו, עדיף היה לו לאמן בפיניקס או בדאלאס, למשל. נראה מה יהיה.

מחטיא מחונן
מחטיא מחונן
23/08/2022 21:58:31

תודה רבה על מעורב נפלא.
תודה למגיבים ולמשיבים שהופכים את הטופס לזירת הדיונים המעניינת ביותר ברשת.
היפ היפ

מחטיא מחונן
מחטיא מחונן
23/08/2022 21:59:12

הופכים את הופס

A Ljos: Resurrection
23/08/2022 23:06:04

יופי, עכשיו שהצלחנו לגרום לילד להפסיק לדפוק את הראש הרצפה והשכבנו אותו לישון, אפשר שאיינג׳ יחליט מהר לאיזה כיוון הוא לוקח את הקבוצה ואת מיטשל ונוכל להמשיך עם חלון ההעברות כרגיל לפני שפתאום עוד דרמה סתמית תתפתח, נגיד קיירי יכעס שלא זימנו אותו לפגישה על עתיד דוראנט וידרוש שוב טרייד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה ההתרגשות מהודעת דוראנט אפשר לנגב עם זה בשירותים חח כאילו עוד חצי שנה אי אפשר לעשות טרייד.
לדעתי סתם הודעה לתקשורת מצד שניהם יעני שקט למערכת