מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.משחקי 'בק-טו-בק, ויתרון ה'מנוחה – REST ADVANTAGE'

*הליגה עשתה מאמץ להקטין את מספר משחקי הבק-טו-בק. העונה ממוצע הבק-טו-בק לקבוצה יהיה 123.3 פעמים לעומת ה-13.5 בעונה שעברה וה-19.2 לפני 8 שנים.

*לאף קבוצה אין פחות מ-12 בק-טו-בק ולאף קבוצה אין יותר מ-15

*לראשונה אי פעם אין לאף קבוצה STRETCH של 4 משחקים ה-5 ערבים.

*העונה יהיה גם המספר הקטן אי פעם (30) של 5 משחקים ב-7 ערבים (הקודם היה 47, בעונה שעברה)

*אע"פ שמספר הבק-טו-בק קטן מאי-פעם, מספר המשחקים בהם שתי הקבוצות משחקות ללא מנוחה גדל מ-41 ל-54. למעשה, זה יותר FAIR כי זה מוריד את מספר המשחקים בהם קבוצה אחת היא עם REST ADVANTAGE.

(A rest-advantage game is one where one team played the day/night before, but the other did not)

*העונה יהיה היו 290 משחקים עם REST ADVANTAGE שזה 23.3% מסך כל המשחקים. בעונה שעברה היו 324 משחקים כאלה שזה 26.4% סך המשחקים.

(Over the last three seasons, teams are 507-398 (0.560) in rest-advantage games, 307-222 (0.580) at home and 200-176 (0.532) on the roa

2. משחקים בעלי משמעות העונה, נכון לעכשיו

אטלנטה נגד אורלנדו מג'יק (אוקטובר 21)

מי שראה הקיץ את הקרב הקיץ בין דג'ונטה מוריי ופאולו בנצ'רו לא יכול לחכות ל-RE-MATCH האמיתי.

Boston Celtics נגד הווריורס (ינואר 19)

המשחק לא יכפר על ההפסד לווריורס בפלייאוף, אבל ייתן הזדמנות לבוסטון לנצח בבית ולהראות שכל מה שהם צריכים זה יתרון ביתי.

Brooklyn Nets נגד בוסטון סלטיקס, פברואר 1

הנטס חוזרים לבוסטון אחרי שהוכו 4-0 בישבן בסיבוב הראשון של הפלייאוף. האם דוראנט יופיע למשחק? האם הקהל ינסה שוב לנטרל את קיירי אירוינג בקריאות בוז? האם הנטס עם דוראנט, קיירי, סימונס, וג'ו האריס תראה שונה לחלוטין מאשר בפלייאוף האחרון?

Charlotte Hornets נגד אטלנטה, אוקטובר 23

טריי יאנג נגד למלו בול. האם ייגמר אחרת מהפליי-אין כשאטלנטה גברה על שרלוט?

Chicago Bulls  נגד מילווקי באקס, נובמבר 23

המתח בין השתיים גובר. הבאקס ניצחה את הבולס ב-5 משחקים בפלייאוף, וגרייסון אלן חיסל את אלכס קרוסו בפאול מלוכלך. הבולס מתים לריבנג'.

Cleveland Cavaliers נגד לייקרס דצמבר 6 

בעונה שעברה לברון אמר באול סטאר בקליבלנד שהוא "מקווה יום אחד לחזור לשחק בקאבס". לפני 3 ימים הוא חתם לשנתיים נוספות על הלייקרס. הקאבס יעלו לשחק WITH A CHIP ON THEIR SHOULDERS!

Dallas Mavericks נגד ניקס, ה-27 לדצמבר

ג'יילן ברונסון

Golden State Warriors נגד קליפרס, נוב 23

הקליפרס אמורים להיות הקבוצה הטובה בליגה. ג'ון וול נגד סטף קרי

Houston Rockets נגד אורלנדו ב-7 לנובמבר

ג'ברי סמית רוצה להראות לאורלנדו איזו טעות הם עשו עם הבחירה הראשונה של פאולו בנצ'רו

LA Clippers  נגד הלייקרס, אוק. 20

כל מילה מיותרת

Los Angeles Lakers נגד הווריורס אוקטובר 18

זה הערב בו לברון אמור לעבור את קרים עבדול ג'אבר כקלעי מס' 1 בכל הזמנים

Memphs נגד גולדן סטייט, דצמבר 25

ג'ה מוראנט ושות' הראו לנו בששה משחקים מהנים ביותר שהם יכולים להיות יריב משמעותי לאלופים!.

Miami Heat נגד בוסטון סלטיקס, אוקטובר 21

מיאמי הפסידה את אליפות המזרח לסלטיקס ב-7 משחקים. הם באים לרבנג'.

Milwaukee Bucks  נגד בוסטון סלטיקס, דצמבר 25

מילווקי הפסידה לסלטיקס בחצי גמר המזרח בשבעה משחקים ללא כריס מידלטון. הפעם הוא – וחבריו – יבואו לנקום.

Minnesota Timberwolves נגד יוטה ג'אז, אוקטובר 21

למינסוטה יש את רודי גובר. ליוטה יש את חצי הקבוצה של מינסוטה. המשחק יוכיח מי היה הטמבל בטרייד הבומבסטי הזה.

Philadelphia 76ers נגד הנטס, נובמבר 22

בן סימונס פוינט גארד נגד ג'יימס הארדן…וקווין דוראנט???

Phoenix Suns נגד דאלאס, אוקטובר 19

רק שתזכרו מי ניצח בפלייאוף את הקבוצה עם הרקורד הטוב ביותר בליגה! משחק פתיחת עונה רותח.

3. לברון שיחק אתמול בטורניר CRAWSOVER של ג'מאל קראופורד עם כמה שחקנים צעירים, וצעירים פחות, חלומיים

בין המשתתפים

4. מה הסיפור עם בלייק גריפין?

איך זה שבכל דיון על הברוקלין נטס העונה לא מזכירים את שמו של בלייק גריפין? בסדר, הוא שחקן חופשי, UNRESTRICTED, אבל כיצד זה שבכל ה-LITERATURE – כמו שאומרים החברים שלי ממאה שערים – שבא מברוקלין לא מזכירים את שמו של אחד השחקנים הטובים ביותר שהיו לנטס בכל הפלייאוף של העונה שעברה?

אני יודע שמשך העונה הוא לא שומש מספיק וכשהכניסו אותו ל-5 דקות כשהיתרון הוא 30 (פלוס או מינוס) עם 3:27 דק' לסיום, לא בא לו לשחק והוא רק עשה את שלו.

אבל מי שזוכר אותו בפלייאוף הוא כאילו השיל מעצמו כמה שנים, והפך לשחקן הגנה והתקפה חשוב (38% מהטריי).

הבעייה היא כנראה משחקו בדטרויט פיסטונס שגרם לאנשים TO WRITE HIM OFF. זה עבר. בהווה שהפך לעבר רק לפני 4 חודשים בלייק גריפין REVITALIZED את עצמו בהגנה מצויינת, שמירה על הצבע בצורה שגרמה השתאות לכולם, ובהתקפה הוא ריווח את היריב עם 38% מהשלוש. הוא רק בן 32 פור גאד סייק. הוא שחקן מצויין שיודע את המשחק.

ברוקלין חייבת להשאיר אותו בבית.

5. אתר HOOPS HYPES בחר את תריסר הפוינט גארדס הטובים בהסטוריה

  1. מג'יק, 2. אוסקאר רוברטסון, 3. ג'רי ווסט, 4. סטפן קרי, 5. אייזיה תומאס, 6. כריס פול, 7.ג'ון סטוקטון, 8. סטיב נאש, 9. בוז קוזי, 10. ג'ייסון קיד, 11. גארי פייטון, 12. ראסל ווסטברוק

6. זה השחקן שהחליט להופיע אחרת לעונה זאת

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
97 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2022 3:47:20

תודה מנחם היכולת שלך להוציא מים מהסלע פשוט נפלאה, בלייק גריפין גמר את הקריירה החולשה ההגנתית שלו הופכת אותו לשחקן לא שמיש, בוסטון תקפו אותו בכל הזדמנות.
.
קרי ומגיק ראש בראש ברשימה של הגדולים ביותר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/08/2022 3:59:18

Brandon ingram הולך ראש בראש עם אבו מנדבושקס,נראה כמו הובו
איזה נעלולים

Avri
Avri
21/08/2022 9:50:06

נראה כמו בדרך לתורנות חליבה ברפת.

John
21/08/2022 10:29:26
Reply to  Avri

כמה ספציפי וכמה מדויק… זה לפני הקפה בוץ של נחצ'ה ב-4:50

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2022 5:52:33

לא הסתכלתי על הרשימה עד הסוף ראיתי פתאום את האפס שהלייקרס ברשימה ואת נאש מתחת ללוזר ההיסטורי כריס פול (לדעתי הגדול מכולם), פשוט הזויים הדרוגים האלה.

Avri
Avri
21/08/2022 9:50:25

מסכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

1. סטף 2. מגיק 3. ראס 4. ביג או 5. ווסט

חגי "התותח" ניסני
21/08/2022 6:47:50

😂😁😅🤣😀😃😄😁😆😅😂🤣

Avri
Avri
21/08/2022 9:50:51

ראס זה הטרלה?

NFS
NFS
21/08/2022 13:08:53

שמעון, כל עוד קובי אצלך לפני לברון, קשה לקחת את הדירוגים שלך ברצינות

Kobv
Kobv
21/08/2022 15:37:43
Reply to  NFS

באמת? אתה מעדיף את הכדור האחרון במשחק אצל לברון ולא אצל קובי?

Avri
Avri
21/08/2022 15:55:25
Reply to  Kobv

עדיף רוברט הורי. אז מה, הורי זה העז?

עגל
21/08/2022 16:07:13
Reply to  Kobv

גיא כבר הוגיח כמה פעמים שלברון היה טוב יותר מקובי במאני טיים, אולי אפילו יותר טוב ממייקל.
.
מה קשר כדור אחרון במשחק לכך שנו פאני חושב (בצדק) שלברון לפני קובי כשחקן במשחק שלם?

אור
אור
21/08/2022 16:27:40
Reply to  עגל

אני אחסוך לכם את התשובה שלו – על קובי הביאו טריפל וקוואדריפל טים, לברון זה שחקן של 15 נק' ב-30 אחוז ביורוליג

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2022 18:39:51
Reply to  אור

אור עזוב אותך שטויות ראית UFC

אור
אור
21/08/2022 18:42:17
Reply to  אור

בוודאי.. מאיפה זה בא חחחח

shadow
shadow
21/08/2022 16:00:28
Reply to  NFS

גם אצלי לברון מתחת לקובי. לא נראה לי שזה קשור לרצינות. מה רציני באהדה?

NFS
NFS
21/08/2022 20:45:41
Reply to  shadow

ענית לבד.
האהדה היא רצינית ושמעון אוהד שרוף של קובי.
ולכן את הדירוגים שלו אין מה לקחת ברצינות.

NFS
NFS
21/08/2022 20:46:17
Reply to  NFS

האהדה *לא* עניין רציני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

לברון אצלי כל שנה יורד בדירוג הבן אדם מיידוף עושה פונזי בליגה

Berch
21/08/2022 7:51:49

אחלה מעורב לפתוח את השבוע
אותי אישית מעניין לראות אם סימונס ישחק העונה או שימצא תירוץ חדש…..
🤣

Jonathan
21/08/2022 8:11:23

ללברון יש 1325 נקודות פחות מלקארים. יהיה לו קשה לקלוע כל כך הרבה בערב פתיחת העונה.

עמיחי קטן
21/08/2022 8:53:04
Reply to  Jonathan

יש כאן מי שסבור שסטיב קר יאפשר לו את זה

אור
אור
21/08/2022 9:04:20

גדול

עידו גילרי
21/08/2022 9:16:11

😂

יהלי אולמר
21/08/2022 9:21:40

וואו

Jonathan
21/08/2022 9:23:13

הנה התוכנית: גולדן סטייט יוציאו לו מסירות מהחוץ ולברון ייקלע. לברון יירשום גם 663 חטיפות במשחק אחד (שזה יותר מפי 2 משיא העונה לNBA, שעומד על 301).

אשך טמיר המקורי
21/08/2022 11:08:07

😂

עגל
21/08/2022 13:07:25

אוי זה טוב
🙂

אור
אור
21/08/2022 16:28:17
Reply to  מנחם לס

באמת לא יפה אבל יצא מצחיק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/08/2022 8:19:06

אינגרם הולך על מראה הומלס סטייל דלונטה ווסט, אבל אני האחרון שיכול להעביר ביקורת על ענייני אופנה. גריפין אולי לא גמור, ואני אשמח אם יהיה לו קצת תיקון לשנים האחרונות, אבל קשה לי לראות איך הוא חוזר להיות שחקן משמעותי בליגה.
תודה רבה על המעורב המעולה

MBK
MBK
21/08/2022 8:43:57

המגמה של הליגה בצמצום הבק טו בק היא מגמה מבורכת
בשנים האחרנות מאמנים ושחקנים עשו דין לעצמם ולא הופיעו למשחקי בק טו בק באקט שמבזה את המקצוע.
רשימת הפוינט גארדים מבזה את ג׳ון סטוקטון
ככה זה כהמדיה לא בצד שלך ויש לך לוק ואופי של פקיד שומה
אנשים שוכחים איזה רכז עצום הוא היה
אם היה צריך ליצור אב טיפוס לרכז במפעל הייתי מתחיל עם לא מעט תכונות של סטוקטון

עידו גילרי
21/08/2022 9:15:46
Reply to  MBK

ספר לברוך…

Avri
Avri
21/08/2022 9:52:54
Reply to  MBK

זה לא היית אתה שאתמול כינה את סטוקטון שחקן מוגבל? אולי אני מתבלבל

עידו גילרי
21/08/2022 9:54:23
Reply to  Avri

ברוך…

MBK
MBK
21/08/2022 10:02:07
Reply to  Avri

שמע אברי, כאחד שהאשים אותי בבעיות זכרון אתה מוכיח שדווקא אצלך הזכרון לא מי יודע כמה.
הטענה שלי שהסגל של של יוטה היה מאוד חלש. מלבד מאלון או סטוקטון לא היה שם כלום.
שים את מאלון וסטוקטון בבולס לצד רודמן, לונגלי, קוקוץ,רון הארפר
שים את מייקל ופיפן בג’אז לצד הורנאסק, אוסטרטג, בריאן ראסל וחבורת הפיסחים על הספסל וזה נגמר בסוויפ לתוך פרצוף של מייקל
השלד של הבולס ללא מייקל היה מאוד חזק ועשה חצי גמר מזרח ב 94 (את ההדחה מול אורלנדו משמיטים מהיסטוריה של מייקל כי הוא שיחק בייסבול רוב העונה …)
הג׳אז בלי מאלון וסטוקטון הייתה מסיימת 11 ומטה במערב

John
21/08/2022 10:38:57
Reply to  MBK

אתה מוכר את הג'ז בשקל תשעים. סגנון הכדורסל היה מאוד אחר אז. ההגנה הלא חוקית אפשרה פיק אנד רול כמעט ללא הפרעה בצד החזק כשהשאר מחכים בצד החלש. הורנסק כשחקן שלישי הוא אדיר. היה אולסטאר בפיניקס ולא פראייר בכלל. הוא פשוט הקריב עבור הקבוצה ההיא. לא הייתה לו שום בעיה להפציץ 20 זריקות ולתת 23-25 נקודות למשחק. היום קל לצחוק על ראסל, האוורד אייזלי שנון אנדרסון או אנטואן קר או גרג אוסטרטג. אך הם היו רול פליירס מופתיים שקלעו מבחוץ ברמה שהיום הייתה עדיין נחשבת מצויינת או נתנו הגנה נהדרת שחיפתה על החולשה היחסית של מלון בקו הקדמי (הגנת קו קדמי הייתה קריטית אז). זה ששחקנים לא הצליחו להדביק לעצמם לגסי לא מוריד מערכם בתקופה בהם שיחקו. אם מסתכלים על סגלי הניקס שעשו טרור במזרח באמצע בשנות ה-90 זה נראה כמו יואינג וחבורה עלובה של נובדיז. אבל מי שצפה אז יודע מה כל אחד מהם תרם.

MBK
MBK
21/08/2022 10:49:39
Reply to  John

הורנאסק היה אול סטאר עם דגש על היה
גם כרמלו היה אולסטאר בניקס
לא בכדי הג׳אז קלעו 54 נקודות ביום ש מאלון וסטוקטון לא פגעו
לא היה שם אף אחד שמסוגל לשים סל.
הם היו רול פליירס בינוניים ומטה.
הסגל המסייע של מייקל ופיפן היה יותר טוב בכמה רמות.
עם כל הכבוד להגנה … בשביל לנצח אתה צריך לשים את הכדור בסל.
מה שעשה את יוטה לקבוצה זה השיטה של ג׳רי סלואן והעקביות של הקבוצה.
היו שנים ששיחקו שם שחקנים כג׳ף מאלון, ת׳רל ביילי ומארק איטונג
אבל אלו היו האייטיז והלייקרס היו בטון יצוק במערב.
להוציא הנטס לא הייתה קבוצה עם סגל מסייע כל כך חלש שעשתה 2 גמרים ברציפות.

עידו גילרי
21/08/2022 11:01:35
Reply to  MBK

כמעט את כל מה שאתה אומר על הג'אז ההם אפשר להגיד על הבולס של התריפיט הראשון.

Jonathan
21/08/2022 11:15:00
Reply to  MBK

גם על יוסטון של האליפות הראשונה (וגם השניה – כי אז זה האקים ודרקסלר ומסביבם כולם לא משהו).
.
כולם מאוד אוהבים להסתכל על הניינטיז כ"יש גיבור וסביבו כולם אפסים שלא יודעים מה הם עושים". אולי זה האפקט של סרטים כמו מת לחיות והפריצה לאלקטרז. הוליווד שוב אשמה.

אבג
אבג
21/08/2022 11:59:52
Reply to  MBK

הבעיה העיקרית של אותה הקבוצה (מול שיקאגו) היתה הורנסאק וסטוקטון כשני הגארדים.
בסופו של דבר מדובר בגארדים נמוכים וחלשים שאף אחד מהם לא יכול להיות שומר של מייקל בתקופה שאיזוריות היו אסורות. בסוף ראסל שמר על מייקל ואז הורנסק נאלץ לשמור על פיפן שזה חיסרון עצום.
יכול להיות שמגן גארד חזק וגבוה במקום הורנסאק ויוטה היו אלופים

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2022 13:07:49
Reply to  MBK

גון הניקס של אותה תקופה? באמת? זוהי אחת הקבוצות החלשות ביותר שהיו אי פעם קונטנדרית, אגרסיביות זה לא יכולת. גף הורנאסק הופיע פעם אחת כאולסטאר וזה היה גם שנים אחורה.לקבוצה הזאת היה חסר סקורר ליד מאלון שידע להכניס את הכדור לסל.

John
21/08/2022 16:14:07
Reply to  MBK

ל-MBK – הורנסק של הג'ז ממש לא היה כרמלו מבחינת ירידת הרמה. הוא היה עדיין שחקן טוב. אתה שופט לפי משחק אחד בהם התמוטטו התקפית? היו מספיק משחקים שהם קיבלו ספרות כפולות או מעל 20 מהשחקנים הנ"ל. אתה משווה קבוצה שעשתה מעל 60 ניצחונות כמה שנים ברצף וניצחה קבוצות לא פשוטות (כולל סוויפ על הלייקרס) לניו ג'רסי נטס של קיד? לגבי הסגל המסייע של הבולס, כפי שאמר גילרי אפשר להגיד את אותו הדבר עליהם. השיטה עבדה סביב כוכבים בבידוד או פיק אנד רול כי החוקים הטיבו עם השיטה הזו, לא בגלל שהשחקנים לא ידעו לשחק. הג'ז כיסחו לא מעט קבוצות קשוחות במערב. אבל שוב, אם שופטים שמות על פי לגסי, צריך לזכור את סגנון הכדורסל של אז ולהבין כמה נדיר היה לראות שחקן קולע מעל 25 נקודות למשחק לדוגמא.
.
לברוך – הניקס היו כל כך גרועים שהם עשו את המוות לבולס של מייקל בשיא הקריירה שלו. כדורסל משחקים בשני צדי המגרש. ההתקפה לא הייתה משהו אבל ההגנה שלה היתה יוצאת דופן. אני רואה שיש אופנה להקטין את ה-90 אני מניח שנראה אופנה דומה שמקטינה את שנות ה-2000 בקרוב כולל את קובי גארנט אייברסון וכד'.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2022 16:37:30
Reply to  MBK

סליחה גון זה לא נכון, אותה ניקס הגיעה נגד שיקגו ללא גורדן והשחקנים המסייעים האיכותיים שיצטרפו ל7 משחקים, גורדן השפיל אותם פעם אחר פעם כשהיה סגל מסייע נורמלי סביבו כולל, סוויף משפיל בתחילת שנות ה90, יש סיבה למה הג’אז הגיעו לגמר רק אחרי שסטוקטסון היה רחוק משיאו זה בעיקר קשור לחולשת היריבות.
.
באמצע שנות ה90 נכנסה זריקת כשרון לליגה שהייתה זקוקה לו כמו אוויר לנשמה אחרי שהדור הסופר כשרונו של שנות ה80 המוקדמות היה בשלהי הקריירה או פרש.

MBK
MBK
21/08/2022 16:55:10
Reply to  MBK

לג׳ון
הנתונים שאתה מציג לגביי הגאז הם בדיחה
הורנאסק סיים 13 משחקים עם 20 ומעלה
ואחד עם 30 ומעלה בכל עונת 97-8.
ועכשיו הנתון המעניין
לכל הסגל המסייע של הגאז היו 8 משחקים של 20 נקודות ומעלה במשך כל העונה
8 משחקים לכל הקבוצה יחד
אתה מבין את גודל הכשרון שהיה שם?

עידו גילרי
21/08/2022 17:55:01
Reply to  MBK

ובבולס גרנט סיים את העונה רק עם 10 משחקי 20+ ושאר הצוות המסייע עם 6 בלבד.
זה לא אומר הרבה.

NFS
NFS
21/08/2022 13:06:08
Reply to  John

יופי שהנושא עולה שוב.
להקטין קבוצה זה הדבר הקל בעולם. סתם לדוגמא עוד עשרים שנה יצוץ מישהו ויגיד מי בכלל היו הווריורס של האליפות של 2022? קלע היסטורי בשם סטף קרי וסביבו שוטינג גארד שחזר מפציעה קשה והיה סביר מינוס כל העונה, נגר בשם דריימונד גרין שלא קלע כבר שנתיים, וויגינס אחד חביב, איזה ילד בשם גורדן פול וכו וכו.
הג'אז היו מכונה, והצליחו להעיף קבוצות כמו הרוקטס של חאכים, דרקסלר ובארקלי בדרך לגמר. להקטין אותם בשביל להקטין את ג'ורדן זה בדיחה.
(ואני דבק במה שכתבתי בנושא אתמול או שלשום – הקבוצות שהגיעו לגמר מול הלייקרס, שאותם נתתי כדוגמא כי מי שהקטין את הג'אז הוא אוהד שלהם, בתחילת שנות האלפיים הן החלשות ביותר שהגיעו למעמד)

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2022 13:29:55
Reply to  NFS

אתה צוחק כן? דרקסלר בארקלי ואולגאון היו רחוקים שנות אור מהיכולת בשיא באותה תקופה, כשהם פגשו את האקים בשיאו זה אפילו לא היה קרוב הוא ניגב איתם את הפארקט, וגם פורטלנד התעללה בהם בתחילת שנות ה90. ההצלחה של יוטה באה אחרי ירידה משמעותית של היריבות. בין הקבוצות החלשות ביותר שאי פעם הופיעו בגמר.

Yinon Yavor
21/08/2022 14:13:11
Reply to  NFS

ללא ספק הפיינליסטיות הכי פחות טובות היו מהמזרח של תחילת המילניום. הלייקרס והספרס בשנים ההן נאבקו על התואר בגמר המערב, ולא בגמר הכללי

NFS
NFS
21/08/2022 14:41:28
Reply to  NFS

ברוך מה הקשר מה עשו הג'אז בתחילת שנות ה-90? אנחנו מדברים על 97 ו-98, איך אפשר להשוות? 🤦‍♂️
אתה שלול הבנה ברמות היסטוריות.

NFS
NFS
21/08/2022 14:45:34
Reply to  NFS

ינון, לא ממש – גמר מערב אחד נגד פורטלנד (הלייקרס ניצחו משחק 7 אחרי שהבלייזרס שמטו יתרון 15 ברבע הרביעי) וגמר מערב אחד מול הקינגס (גם פה הלייקרס ניצחו במשחק 7 בסקרמנטו, אבל זו סדרה שתיזכר לדראון עולם בגלל השיפוט המכור).

Yinon Yavor
21/08/2022 15:09:47
Reply to  NFS

אתה כותב שאני טועה, ואז מציין טיעונים שתומכים בצידקתי…
היריבה המזרחית בגמר לא היוותה יריב אמיתי, לכן הקרב המשמעותי ביותר של האלופה לעתיד היה בגמר המערב (או לפניו) ולא בגמר הכללי, כמו בדוגמאות שציינת.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2022 16:27:44
Reply to  NFS

97 ו98 שסטוקטסון רחוק משיאו ואין כמעט תחרות ? ״ הג'אז היו מכונה, והצליחו להעיף קבוצות כמו הרוקטס של חאכים, דרקסלר ובארקלי בדרך לגמר. ״ זה הטייה של המציאות השחקנים היו הרחק משיאם קבוצה חלשה שרק בגלל חולשת התחרות הגיעה לגמר.

NFS
NFS
21/08/2022 20:55:35
Reply to  NFS

ינון, הלא ממש כוון לכך שכתבת שהלייקרס נאבקה עם הספרס במערב. במזרח היו אז פחים רציניים, ברור. רמת כישרון של רון ארטסט בואכה אריק סנואו.
.
ברוך, לצערי הבנתי שאתה שלול הבנה ברמות גלקטיות. אני מדבר איתך במלפפונים ואתה עונה לי בעגבניות.

Avri
Avri
21/08/2022 13:16:45
Reply to  MBK

מידן, בכל הקשור לזיכרון שלי, אין לך מושג כמה שאתה צודק.
בכל הקשור לניתוח שלך של הג'ז, נסכים שלא להסכים. היתה שם יופי של קבוצה, עם שיטה, מאמן, וכן, גם יופי של סגל תומך מסביב.

Avri
Avri
21/08/2022 13:30:19
Reply to  Avri

אגב, ראיתי עכשיו את התגובה שהגבת לי על "חוסר כשרון" בליגה בשנות ה90. אני חושב שבפעם הבאה שאני אקבע תור למומחה שיבדוק את הזיכרון שלי אני אקח אותך איתי.

Kobv
Kobv
21/08/2022 15:40:44
Reply to  MBK

השלד של הבולס נבנה מסביב למייקל וזה אחרי שנים של בנייה שתתאים למייקל. בסופו של דבר שחקנים לוקחים אליפות, הנהלה בונה קבוצה לאליפות.

אבג
אבג
21/08/2022 10:23:29
Reply to  MBK

מסכים לגמרי לגבי סטוקטון. לדעתי היה יותר משמעותי ממאלון בקבוצה ההיא כולל העובדה שהוא שחקן קלאץ ענק

John
21/08/2022 10:44:28
Reply to  אבג

צורת ההתקפה של הג'ז היתה תלויה לחלוטין בהובלת הכדור של סטוקטון, אך היעילות של מלון והיותו חור שחור בהתקפה גרמו למספרי האסיסטים שלו לעוף. כמות הג'מפרים של מלון בהתקפה עומדת הקפיצו את המספרים שלו לאזורי העשרה. הם הפרו את המספרים אחד של השני. כל חשיבה אחרת בעניין לטעמי כמובן, חוטאת למה שקרה אז. ואני מבין למה קארל מלון כל כך שנוא. הוא נבלה והייתי שמח אילו היה יושב בכלא על הזוועות שעשה. או לפחות מוקע על ידי הליגה. אבל בהסתכלות על כדורסל, להקטינו זה להיכנס להיסטוריה רויזיוניסטית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  John

מה קארל מאלון עשה? שואל ברצינות, לא שמעתי שום דבר, ובטח לא משהו שמחייב כלא.

עידו גילרי
21/08/2022 11:21:40

הכניס להריון ילדה בת 13…

Jonathan
21/08/2022 11:42:42

אבל מאז שהילד שעונה לשם דמטרס בל התבגר, הוא ביחסים טובים עם תאומים שנולדו למלון וגם בהם האבא סרב להכיר, דמטרס גם שיחק בNFL ובשנים האחרונות הוא והאבא מדברים כל יום ואפילו יצאו יחד למסע ציד… שזה עוד משהו מקסים אצל מלון – הוא חובב נשק וציד, ישב גם בדירקטוריון של הNRA.
🤦‍♂️

אור
אור
21/08/2022 11:50:20

מאלון בתגובה
.
https://imgur.io/gallery/xJeGQ8J

Jonathan
21/08/2022 11:54:37

חחח… זו הייתה באמת התגובה הקבועה שלו

Avri
Avri
21/08/2022 13:19:25

גם סטוקטון התגלה כקוקו ברמות בינלאומיות. צמד חמד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אללה יסתר 🤦🤦🤦

אבג
אבג
21/08/2022 11:56:53
Reply to  John

לא שמאלון לא היה חשוב, אבל לדעתי סטוקטון היה קצת יותר או לפחות 50./50

MacLeod 1
MacLeod 1
21/08/2022 11:58:58
Reply to  MBK

+1

עגל
21/08/2022 13:09:32
Reply to  MBK

+1
סטוקטון אף פעם לא התעסק עם התקשורת, מספרים על תקרית מצחיקה בברצלונה עם הדרים טים, שלא זיהו אותו.
וברגע שהוא פרש זה היה סופי בהחלט.
מלך.

Smiley
21/08/2022 13:15:54
Reply to  עגל
עגל
21/08/2022 13:27:37
Reply to  Smiley

בדיוק זה!
סטוקטון היה מעין Just an average joe כזה

Avri
Avri
21/08/2022 13:31:55
Reply to  עגל

הבחור דווקא היה די הרבה בתקשורת בשנתיים האחרונות…

עגל
21/08/2022 16:10:11
Reply to  עגל

לא שמעתי דברים רעים על מאלון אז בטח שלא על סטוקטון.
חבל באמת שאתם שוברים לי מיתוסים.

Jonathan
21/08/2022 13:49:12
Reply to  עגל

גם מיש שזיהה אותו בברצלונה לא ראה הרבה מהלכים ממנו. סיים עם ממוצעים של 2.8 נקודות (אחרון, פחות מלייטנר) ו-2 אסיסטים למשחק.

golan
golan
21/08/2022 8:51:04

אחלה מעורב. תודה רבה
מדהים העניין שאתה ממציא למשחקים … ג'ברי ירצה להוכיח ?
בלייק גריפין – מסכים עם ברוך, הוא לא היה מגן עילית בפלייאוף. שחקן גמור, שאף פעם לא הצטיין בIQ כדרוסל גבוה .

יהלי אולמר
21/08/2022 9:21:28
Reply to  golan

מחלקת השיווק של הליגה צריכה לחטוף אליה את מנחם

John
21/08/2022 10:49:00
Reply to  golan

לבלייק יש IQ כדורסלני גבוה ביותר. כשאיבד את האתלטיות אחרי כמה פציעות הצליח להישאר רלוונטי כמה שנים טובות רק על בסיס שיפור הקליעה, משחק פוסט אפ שפיתח ומסירות נהדרות מכול עמדה. הוא אחד ה-what ifs הגדולים בעיני מכיוון שהאתלטיות האדירה נעלמה יחסית מהר, אך הוא שיפר את שאר האספקטים בשלב מאוחר יותר. הרגלים והברכיים שלו כבדות וחשוב לזכור שהוא אמנם 10'6 אבל עם ידיים לא ארוכות מדי או standing reach גדול המאפשר לו להגן על הטבעת. מצד שני בשלב הזה הוא בקושי יכול לשמור על מספרי 4 ובטח לא על ווינגים. עדיין בעיני הוא בעל מיקום הגנתי לא רע בכלל. פשוט אין לו את הפיזיות להשפיע בחלק הזה של המגרש.

NFS
NFS
21/08/2022 13:14:08
Reply to  John

אחרי שהקליםרס העיפו את הספרס ב-7 משחקים ב-2015 הדרך שלהם היתה סלולה לגמר ובלייק שיחק כמו mvp.
רק שאז הם הודחו על ידי יוסטון ובלייק והקליפרס רק צללו משם למטה.

Avri
Avri
21/08/2022 13:24:42
Reply to  John

ניקי גלאזר המצויינת אמרה על גריפין שהוא נראה כמו בחור שחור שהודפס על ידי מדפסת שנגמר לה הדיו. חוץ מיזה אין לי מה להוסיף לגביו.

יהלי אולמר
21/08/2022 9:23:15

תודה מנחם מעורב נפלא
לגבי בטרייד של יוטה ומיני, צד אחד ישפט בפלייאופים הבאים והצד השני ישפט רק עוד כמה עונות אחרי שעברו הרבה מים בירקון. המשחק ביניהן העונה פיקנטי במקרה הטוב, יש פוטנציאל לשאגות של בברלי ותו לא.

עמיחי קטן
21/08/2022 9:26:06

תודה מנחם. אצלי ברשימות הרכזים סטיב נאש כנראה גבוה יותר משמעותית, וכמובן שגם אצל סטף שאני מתלבט בינו לבין מג'יק בפסגה.

Avri
Avri
21/08/2022 9:53:34

נכון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

טוני פארקר לפני ראסל, וכנראה גם לפני כמה מהאחרים.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב, ואחלה משחקים ציינת.

אבג
אבג
21/08/2022 11:54:08

דירוגים הם בעייתייים אבל דירוגים לפי עמדות הם ממש ממש בעייתיים.
מה הופך את סטף לרכז ואת רגי מילר לקלע? הרי מבחינת ניהול משחק הוא בטח לא בין העשר הטובים בהיסטוריה, ומצד שני הוא הקלע הגדול בהיסטוריה.
מה הופך את לברון לפורוורד למרות שהוא היה מוביל הכדור העיקרי בכל הקבוצות ששיחק בהם?

עגל
21/08/2022 13:16:42
Reply to  אבג

נכון, וגם בגלל זה הדירוג חסר משמעות.

Smiley
21/08/2022 13:13:27

מה שג'מאל קרופורד עושה בסיאטל פשוט מבורך עם ליגת הקיץ שלו. הוא סיפר שהוא רואה בזה שליחות אחרי שקיבל את האחריות מדאג כריסטי שהיה כנראה החלוץ שלה.
יש לביטול ממש אחוות שחקנים בליגה ולפי הסיפורים הם ממש עוזרים אחד לשני בשלב מאוד מוקדם בקריירה.
.
ראיתי שהמשחק הופסק בגלל תנאי הפרקט או משהו כזה. בכל מקרה אנשים חיכו בתור באוהלים כבר לילה לפני בגלל הביקוש האדיר לבוא ולראות את לברון.
.
גריפין פשוט פיזית ואתלטית לדעתי מסוגל לשחק רק 5 בסמול-בול. אין לו רגליים לשמור שחקנים זריזים או אתלטיות לחפר על זה.
התקפית הוא עדיין מוסר טוב והוא טוב את המגרש, בנוסף לקליעה שפיתח עם השנים.

Pistons
Pistons
21/08/2022 13:25:04

מנחם, נתקלתי במשהו מעניין מאוד ב-espn+
יש להם תוכנית עם כל מיני ניתוחים של משחקי עבר. הסתכלתי לדוגמה על תוכנית שבה היה סטיב קר. יצא לך לראות? אם כן, מה דעתך?

נ.ב.
לפני כמה ימים היה לי כאן ויכוח בנושא דת עם מישהו (חושב שיונתן, אבל אולי אני לא זוכר נכון). מציע לך לראות לדוגמה את הכתבה שהיתה בחדשות על מה קורה לאבות/אימהות שהפכו לחילוניים או פחות חרדים. אולי זה קצת יפקח לך את העיניים לכמה החברה הזאת שונאת את מי שלא כמוה.

Jonathan
21/08/2022 13:58:10
Reply to  Pistons

לא היה לנו ויכוח בענייני דת. היה לנו ויכוח על השוואת חרדים לסרטן וזה שכתבת שאנשים מתים בגללם. וגם זה שמישהו כתב שבאופן גורף כל הדתיים פחות חכמים.
לא רואה איך משהו מזה קשור ל"ויכוח בענייני דת".
.
ומה הנקודה שלך כאן? בחברה החרדית יש דברים לא בסדר אז גם לך מותר להכליל ולשנוא? תהנה, מה אני אגיד לך.

Pistons
Pistons
21/08/2022 14:18:04
Reply to  Jonathan

חד משמעית אם לחרדים יש תורים שמורים בקופות החולים ובבתי החולים ואנשים אחרים צריכים להמתין חודשים על גבי חודשים לתורים, יהיו אנשים שימותו בדרך כתוצאה מכך שלא ראו רופא בזמן. זאת עובדה שאי אפשר להתווכח איתה. תצפה קצת בתחקיר שעשו בנושא:
https://mobile.mako.co.il/news-israel/2022_q1/Article-b8f5c5fd0206f71026.htm

Pistons
Pistons
21/08/2022 14:22:17
Reply to  Jonathan

תחקיר 2:
https://mobile.mako.co.il/news-lifestyle/2022_q1/Article-3bde1649da56f71026.htm
אז כן, יש אזרחים שהדם שלהם סמוק יותר ויש כאלה שפחות. יש כאלה שיעשו צבא/ שירות לאומי ויש כאלה עם פטור גורף. יש כאלה שיצטרכו למצוא מקורות להוצאות מחיה ולתואר (ובעתיד ישלמו מס הכנסה) ויש כאלה שיקבלו קצבה חודשית ולא ישלמו על לימודים (ובעתיד לא ישלמו מס הכנסה כי לא יעבדו).
מדהים בעיני איך אתה מגן על האוכלוסיה הכי חזקה בישראל שמקבלת פריווליגיות שאף אוכלוסיה אחרת לא מקבלת ומצד שני לא משתתפת בחובות.

Pistons
Pistons
21/08/2022 15:52:06
Reply to  מנחם לס

תודה מנחם, כיף לשמוע דבר כזה מאישיות כמוך.
אז מה דעתך בנוגע לניתוחים שעושים ב-espn+? (בהנחה שראית).
שווה צפיה?
נחשפתי קצת לאחרונה לשירותי סטרימינד שיש לכם בארה"ב. איזה מבחר מדהים.
espn+ זה ערוץ שמשדר או רק שירות סטרימינג?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2022 15:54:13

מה דעתך על המשפחה הגבוהה בישראל עם שני הישראלי הגבוהים ביותר?
https://mobile.mako.co.il/news-sport/basketball-2022_q3/Article-20840db983db281026.htm

Pistons
Pistons
21/08/2022 16:02:24

🙂
ראיתי את זה אתמול. היה את רותבארט שהיה 2.17.
איזה שחקן הוא היה. גבוה עם יד רכה. פשוט פספוס של הקבוצות הישראליות. כשרון באמת נדיר שאולי היה מתאים יותר לכדורסל של היום (גבוה מאוד נייד יחסית לגובה שלו) ופחות התאים לכדורסל של אז שפורדים כמו קילנסגוורת שיחקו לפניו כסנטרים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2022 16:15:24
Reply to  Pistons

כמו שהם אמרו, בארץ לא כ"כ יודעים חאמן גבוהין כמותם. לכן אוראל הבכור וגלעד השלישי, שני הגבוהים יותר, עברו לספרד, כשגלעד קיבל יותר הזדמנות והצליח יותר באופן משמעותי והיה המצטיין בעליית אסטודיאנטס לליגה הבכירה עם 17 נק' ושלושה עשר כ"ח במשחקי העלייה.