מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.לשיקגו בולס חסר פורוורד, והם אחרי אחד עם EXPIRING CONTRACT ששמו קלי אוברה

לשיקגו בולס ישנם ארבעה עמודים עליהם הם עומדים: ניקולה ווצ'ציק, דמאר דרוזן, זאק לוויין, ו-כולם מקווים – לונזו בול. מה חסר להם? צדקתם! פורוורד שני לצד דמאר, והם רוצים את קלי אוברה, לפי שון דבני (https://heavy.com/wp-content/uploads/2021/01/GettyImages-1297263994-e1611921825878.jpg?quality=65&strip=all).

קלי אוברה הוא בן 26, שחקן הקולע 20 ממוצע אם רק תבקש ממנו. הוא קצת דפוק בראש – וזאת כמעט חובה שלקבוצה בטופ יהיה בחמישייה אחד מסובב – והוא נשא לאשה בחודש שעבר את אם בנו.

כפי שהזכרתי הוא על חוזה מסתיים, וחייבים לו 12.6 מיליון בעונה הבאה.

לי ישנה הרגשה שאוברה הוא בדיוק מה ששיקגו צריכה. זאת תהיה תוספת שניכתבה בגן העדן. הוא 1.98 מ' שיכול לשחק תחת הסל או לשמור על כל גארד בליגה.

2. באם אדבאיו עושה סקרין על ילד שנראה כמו אייל, הבן של שמעון, ב-"PRO-AM" שהולך VIRAL

תנו מבט בפרו-אם (הטורניר בו משחקים אלופים עם בני תשחורת): דונובן מיצ'ל מכדרר. איזה ילד שומר עליו. באם אדבאיו – 2.09 מ', 145 ק"ג מנסה לעזור לדונובן ועושה חסימה על הצעיר שמעיפה אותו לריצפה, חסימה שהלכה VIRAL בכל העולם:

3. קרוב לוודאי שהספארס ישברו שיא NBA אחד העונה

הסן אנטוניו ספארס לא יילחמו על יותר מדי דברים בעונה הבאה, מלבד לנסות לא לסיים אחרונים באזורם. אבל הם ישברו שיא חשוב – ה-62,046 צופים במרץ, 1998, בג'ורג'יה דום במשחק נגד הבולס עם מייקל ג'ורדן, שיא הצופים במשחק NBA. העונה, ב-13 לינואר, 2023, ימלאו 65,000+ צופים את ה'אלמודום' לחגוג 50 שנה לסן אנטוניו ספארס.

4. אני לא יודע איזו השפעה יש ללייקרס על הליגה, אבל ברור שיש לה

ללייקרס ישנו שחקן בן 37 – לברון ג'יימס – ושחקן אחר שברכיו הן בנות 37 – אנטוני דייויס.

לכן הליגה סידרה שללייקרס יש את המספר המועט ביותר בליגה של משחקי 'בק-טו-בק'!

5. בעיות הנטס גרמו להורידם ברמות משדורים קוסט-טו-קוסט

לאוהדי הנטס שבינינו ישנה עוד עצם לבלוע: בעונה שעברה 26 משחקי הנטס שודרו NATIONALLY. העונה? רק 13, ירידה של 50%, וכדי לשפוך מלח על הפצעים, ABC הודיעה שהיא משדרת העונה רק משחק אחד של הנטס.

הכל בגלל דוראנט.

6. מגיע לו?

מצידי שהלייקרס יעלו לרפטרס כמה גופיות שהם רוצים. נכון לעכשיו הם הם RETIRED (לא לפי הסדר) את 32 של מג'יק, 22 של אלג'ין ביילור, 24 ו-8 של קובי, 26 של גייל גודריץ', 38 של קרים עבדול ג'באר, 44 של ג'רי ווסט, 34 של שאק, 13 של ווילט צ'מברליין, ו-42 של ג'יימס וורת'י. משום מה מס' 16 של פאו גאסול לא נראה לי שייך לרשימה הזאת. אני יכול לחשוב על 4-5 שחקנים שהייתי שולח לתקרה לפניו.

7. למה לוקה וכולם מדברים רק סלובניה ליורובסקט?

אני מבין את לוקה כשהוא מבטיח אליפות לסלובניה ביורו, כשיש איתו את גורן דראג'יק וולטקו קנקאר. מה עם סרביה עם ניקולה ג'וקיץ'? יוון עם יאניס? או צרפת עם רודי גובר? לדעתי זה לא הכוכב אלא מספר שחקני ה-NBA בכל מדינה: צרפת וגרמניה עם 7 שחקני NBA. סרביה, טורקיה, וספרד עם 5.

8. הלייקרס הבטיחו ללברון שהם מוכנים למכור את העתיד עבור ההווה

הלייקרס הגיבו לרצונו של לברון לנצח עכשיו שהם יהיו מוכנים להטריד את בחירת הדראפט שלהם סיבוב ראשון ב-2027 וב-2029 "עבור שחקנים שיוכלו לעזור ללברון עוד העונה"

שימו לב: "שיוכלו לעזור ללברון" ולא 'שיוכלו לעזור ללייקרס'.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
126 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אשך טמיר המקורי
19/08/2022 6:12:09

תודה דוק.
הלייקרס צריכים לנצל את ההזדמנות ולתלות באותו מעמד גם את גופתו של ראס.
לא את הגופייה – את ראס עצמו.
זה יהיה הפיתרון הטוב והזול ביותר עבורם לבעיית ראס, ואפילו ישמרו על הבחירות.

סוסמעץ
19/08/2022 6:19:47

חחחח

פה איתמר
פה איתמר
19/08/2022 8:15:29

שנון
למרות במקרה של ראס הבעיה היא לא הגוף 🙂

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 9:04:44
הגב ל  פה איתמר

את מוחו שיתרמו למדע, שינסו להבין איך אדם תפקד, הלך ודיבר עם רבע מוח

ברוך רובין
19/08/2022 9:36:29

ענק אשך!!! הצעתי לדרוס אותו עם האוטו ולהוציא כסף מהביטוח אבל לתלות אותו טוב יותר

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 10:01:17

חבל על הדפיקה בטמבון

סוסמעץ
19/08/2022 6:19:19

תודה רבה דוק
==
מגיע לגאסול, הוא גם היה צריך לקבל fmvp
כשקובי מחרב כל מה שאפשר בגמר מול בוסטון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אוברה – כשרון מבוזבז, אבל אולי יעלה על המסלול מתישהו.
.
גאסול – קראתי שהוא די כועס על הלייקרס, בכל מקרה לדעתי בהחלט מגיע לו – שחקן משמעותי בקבוצה שאחרי שאק.
.
לדעתי ראסל, מיליון בחירות, ואיזה צעיר, יגיעו לאינדי עבור טרנר. ראסל בטח יעשה בייאאוט, והחולצה שלו לא תיתלה באינדיאנה 😉
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

עידו גילרי
19/08/2022 8:14:37

אתה לא מתבלבל באח?
הלייקרס בינתיים לפי ווג' מוכנים לתת את שתי הבחירות על קיירי אבל לא בעסקה עם אינדי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שני האחים, לפי דיווחי, לא ממש סובלים את הלייקרס.
.
ברוקלין לא יקחו את ראסל, אז צריך קבוצה שלישית – טרנר לברוקלין? הוא מעריץ של דוראנט, אפשר להוסיף גם את הילד. אבל גם ברוקלין יצטרכו לשלם בבחירות וצעירים.

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 6:30:06

דוק, הסיפור עם אוברה הביא אותי לאתר מופלא – NBA DATING
https://nbaplayersdating.com/shooting-guard/kelly-oubre-jr-girlfriend/
לפי האתר האישה בתמונה היא מאלה ששכבו עם 7 שחקני פיניקס (כולל אוברה בזמן ששיחק שם).
חברה אחרת שלו הוא תבע על 3 מיליון אחרי ניסיון סחיטה:
https://www.vladtv.com/article/268792/nbas-kelly-oubre-sues-ex-gf-makena-leduff-for-3-million-extortion-plot
לפי האתר, זו אשתו:
https://babe.hatchcollection.com/soon-to-be-wife-of-warrior-kelly-oubre-jr-shylyn-gibson/
האתר הזה של NBA DATING יכול לספק חומר בלתי נדלה, אפשר להשתמש בו גם לפינת הטבע.

Tzafriros
19/08/2022 6:56:32

ככה זה שאתה מועדון כל כך גדול. פאו גאסול חלק משמעותי בשני אליפויות הלייקרס במועדון אחר היה הופך לאגדה ובלייקרס הוא עוד שחקן טוב ששיחק במועדון.
זה הזמן לדווח על הסדרה החדשה שיצאה בהולו. לגאסי- על ההיסטוריה של הלייקרס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2022 1:11:14
הגב ל  Tzafriros

געוד שחקן מצוין, לא טוב!!!

asaf
19/08/2022 7:00:22

תודה דוק על המעורב. די מגיע לגאסול אני חושב, שחקן משמעותי בשתי אליפויות של הקבוצה, בגמר 2010 אחראי משמעותי על האליפות, מחווה נחמדה לכדורסל האירופאי על הדרך. ואגב זה היות והזכרת, הולכת להיות בספטמבר אליפות אירופה מפוצצת בכישרון ברמה אדירה.
הכוכבים הגדולים של הנבחרות שמשחקים בליגה מתייצבים בערך כל מי שבריא והאמת שאפילו לנו יש נבחרת מסקרנת.

רן הנרגן
19/08/2022 10:59:25
הגב ל  asaf

שיקגו תלו את הגופיה של קוקוץ?

asaf
19/08/2022 11:50:50
הגב ל  רן הנרגן

האמת לא יודע. קוקוץ' אדיר אבל לדעתי לא היה שחקן חמישייה מרכזי ומספר 2 בקבוצה כמו גאסול. עדיין היו שם ג'ורדן-פיפן-רודמן לפניו בטוח.

דוקטור רזי הופמן
19/08/2022 7:09:48

לוקה אדונ-קציץ-בשר יהיה השחקן הכי מצחיק באן בי איי, ממש קארים עבדול לבן בן בתואל.
https://www.cbssports.com/nba/news/lebron-james-hefty-lakers-extension-is-all-about-winning-just-not-about-winning-games/?fbclid=IwAR1jnu2FGVSagqoLxudHPYGmwfKXVKFhL1i5UB6sXZrj4m6hd-nVcyxIzbE

דוקטור רזי הופמן
19/08/2022 7:12:42

רק שיפסיק לבכות לשופטים, גם ככה יעמוד כל משחק מינימון (מם סופית במקור) 9.1966 פעמים למשחק על הקו בממוצע משוקלל.
וזה כולל לפחות 5 אנד וואן למשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם אתה מופתע על ההשפעה של השקץ חח הוא הבוס,של הליגה הוא קובע שם הכל עושה מה בא לו.
מצחיק שהוא משפיט ככה את גני באס חח לא ישאר שם כלום אחרי שילך חחח ישחקו עם טאקר ככוכב 😂😂
השקץ השנה יקבל התחשבות בגיל וינצל את חניית הנכים שהליגה תתן לו יפנו לו את הדרך לגמרי לתת סטט.
זה יהיה גרוע מהעונה שעברה שנתנו לו קליר פאת

2. באם עושה שם עבירה ברורה בסקרין על הילד. מסכן הילד לקבל כזה בום מבאם אבל זה יתן לו הרבה כסף והרבה פרסום מהיוטיוב טוויטר אינסטגראם וכו.
מעניין כמה כסף הוא שילם לפרומושן להיות במשחק הזה חח

דוקטור רזי הופמן
19/08/2022 7:18:36

עד כאן שימון
אל תיגע לנו בנכים ובפסחים, עד כאן.
ובום באם, זה סטארט אפ. מהיום חסימות כאלה זה בום באם.
לדוגמא, ראיתם את הבום באם במשחק אמש בין מיאמי להפועל אום אל פאחם. באם עשה בום על ראמי אבו זעלוק שחקן החיזוק ממזכרת בתיה.

דה שוט
19/08/2022 7:49:04

חבר שדיברתי איתו אתמול העיר הערה מעניינת – הוא צופה הרבה בתכניות טי-וי בארה"ב בנוגע לאנ בי איי ולפוטבול – הוא אומר שמעולם (!!!) לא קיבל כוכב בליגות האלה "טיפול" בתקשורת כמו שמקבל ראס השנה.
תמיד כשעושים אייטם על כוכב מראים היילייטס שלו – קולע, לוקח ריב' או מוסר טאצ'דאונס. רק אצל ראס מראים סרטונים של החטאות – שוב ושוב – אין לזה אח ורע. הכל מאז שהגיע לאל איי. אז או שהשנה הוא קלע באחוזים שהם חצי מכל הקריירה שלו, או שלברון ודיוויס החליטו להפיל עליו את כל התיק – והתקשורת מיישרת קו.

MBK
MBK
19/08/2022 8:01:41
הגב ל  דה שוט

חד משמעית זה נכון
בעונה שעברה לפלופ עשה ״מספרים״ מדהימים (עם המון הנחות כמו העדרות מבק טו בק, אוננות על הספסל במשחקים חשובים, רדיפה אחרי קארים)
ווסטבורק שיחק כמעט בכל המשחקים
דייויס הסריח את הפארקט לא פחות מראסל עם 18 אחוז מחורבנים מה 3.
חוסר מחיובות לשחק סנטר, פציעות ועוד פציעות.
אפשר להגיד הכל על ווסטבורק אבל לאורך הקריירה הוא לא פספס פלייאוף עם אף קבוצה (להוציא עונת הרוקי והעונה האחרונה)
להפיל עליו את התיק זה כמו לנסות להפיל את התיק על כרמלו או דוייט הווארד

חתוליו
19/08/2022 9:32:39
הגב ל  MBK

אם הוא פספס שני פלייאופים אז אי אפשר להגיד שהוא לא פספס אף פלייאוף. תמצא משהו אחר להגיד עליו

דה שוט
19/08/2022 9:33:49
הגב ל  חתוליו

בשנת הרוקי וכאשר הוא בן 700
זה נקרא ״לא פספס״

גיא רוזן
19/08/2022 10:26:13
הגב ל  דה שוט

2015
לא רוקי, לא בן 700.
כן עונה נטולת דוראנט.

גיא רוזן
19/08/2022 10:27:10
הגב ל  דה שוט

זה לא משנה את העובדה שבטבלת "אשמים" הוא הרבה (המון) מתחת ללברון ודייויס.

דה שוט
19/08/2022 11:02:23
הגב ל  דה שוט

צודק. שים כוכבית

asaf
19/08/2022 11:54:27
הגב ל  MBK

בשורה התחתונה ראסל לגמרי מתחת ללברון ורגלי החרסינה חסרות המוטיבציה בסולם האשמה.
כמו שמידן כתב, הכדורסל שלו היה איום אבל לפחות הוא אכפתי ולא אפאתי ועסוק בליילל ולהאשים את כולם.

עידו גילרי
19/08/2022 8:16:07
הגב ל  דה שוט

יש בזה משהו ראס עושה ראס ושוחטים אותו על אותם דברים שהיללו אותו בעבר.

דה שוט
19/08/2022 9:32:50

+ 11
וגם ל-MBK

Avri
Avri
19/08/2022 12:24:37

לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

נחש מי יזם את זה… זה מגיע ישירות מתאגיד זה לא אני אשם זה ההוא 🙂

דה שוט
19/08/2022 9:32:21

לגמרי – התאגיד בתפארתו

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 9:09:17
הגב ל  דה שוט

שטויות
זה כי לעולם לא היה "כוכב" וגם לא שחקן סתם עם כאלה החטאות ברמת קט-סל, ועוד כ"כ הרבה מהן, כנ"ל איבודים מזעזעים

דה שוט
19/08/2022 9:31:58

על כל שחקן כוכב יוצר בליגה שזרק מאות זריקות וחדר עשרות פעמים לסל אפשר לערוך סרטונים כאלה.
השנאה שלך לשחקן מקובלת עלי ואפילו חביבה בעיני – אבל נסה לשמור על הוגנות בסיסית. אל תתעוור.

ברוך רובין
19/08/2022 9:52:43
הגב ל  דה שוט

לברון אשמה ישירה בזה זה ברור, הוא יוצא טפלון וזורק את האפס מתחת לגלגלים, עם זאת אשך צודק ראס לא כוכב לא קרוב להיות כוכב או שחקן לגטימי ואין שחקן בליגה שמספק כל כך הרבה תוכן של שבירת קרשים כמו ראס.
.
אני מחכה לטרייד משולש של ראס וקיירי כשמצד אחד נפטרים מאפס ומצד שני מביאים את הקוקו

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 10:05:16
הגב ל  דה שוט

אין שחקן בהיסטוריה שעשה כ"כ הרבה לואילייטס כאלה איכותיים, ועוד בזמן כ"כ קצר.
בטח ובטח לא כזה שמתיימר להיות כוכב, אבל אף אחד באופן גורף.

ברוך רובין
19/08/2022 10:14:19

כן הציבור סוף סוף החליט לקלוט, לא סתם יורד לו הערך משנה לשנה ממש כמו מניית פונזי. השחיטה של ראס הגיעה הרבה לפני, עונה שעברה זה היה ממש מצחיק כל משחק מספק סרטונים לשבוע ולא במובן החיובי,אם פעם האשך הוציא קלטת ASMR של הבלוקים שמשליך האפס, כרגע אנחנו עובדים על שלושה סרטי המשך מחזמר ופזמון וזה רק מהשבועים הראשונים בלייקרס, אם מסתכלים על עונה שלמה אפשר לעשות סדרת דוקומנטרי, אבל לכל דבר יש גם צד חיובי ראס דואג לפרנסה.
הלייקרס העסיקו יותר אחיות, לא מספיק רק להחליף חיתול ללברון אלא גם לטפל בנפגעי חרדה ופגיעות ראש באולם.

דה שוט
19/08/2022 11:51:54

ברוך וטמיר הייתי יכול לעשות חמישה סרטוני לואולייטס מכמות האיירבולים שהעפתם פה חחחחחח
״ראס לא כוכב…״
פפפפ גוד וואן
😂😂😂

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 12:16:38
הגב ל  דה שוט

לכל הקוראים המבולבלים, זה מה שעושים לדה-שוט בסוף כל עונה:
https://www.youtube.com/watch?v=w6B70kvVCSI

דה שוט
19/08/2022 12:23:46

😂😂😂😂😂
מעולה
(ד״א זאת גישה מצויינת לחיים באופן כללי. ממליץ לנסות)

עגל
19/08/2022 10:04:57
הגב ל  דה שוט

צודק שמחמירים עם ווסטברוק יותר מאשר עם אחרים.
אבל- זה לא התחיל היום, כבר כמה שנים טובות שמעמדו בירידה, מאז שהציבור התחיל לקלוט שהוא שחקן סופר לא יעיל.
גם בוושינגטון הוא לא קיבל רוח גבית.

דה שוט
19/08/2022 11:53:24
הגב ל  עגל

ממש לא.
בוושינגטון הוא זכה להרבה מאוד הערכה בעיקר בחלק השני של העונה.
לא עשו עליו שם שום סירטון של לואולייטס. תביא דוגמה בבקשה.

עגל
19/08/2022 14:42:27
הגב ל  דה שוט

אין לי כרגע זמן לחפש אבל ווסטברוק מככב כבר שנים (4 או 5) בהיילייטס של לשבור את הקרש.
אתה מעריץ שרוף שלו אז הדחקת את זה. . .

ד"ר פופרס
19/08/2022 22:54:20
הגב ל  דה שוט

חחחחחח דה שוט נראה לי מרוב סיבובים איבדת אחיזה במציאות רד ליבוש דחוף

ד.ב.
ד.ב.
19/08/2022 7:22:33

תגובת סטיבן אדאמס לחסימה של באם:
עכשיו בוא נראה אותך עושה את זה לשחקנים אמיתיים.

asaf
19/08/2022 11:56:11
הגב ל  ד.ב.

או בעצם בוא נראה אותך עושה את זה לאחותי 😂

MBK
MBK
19/08/2022 8:06:14

תודה מנחם על אחלה מעורב
תכלס גאסול היה גיים ג’ינג’ר עבור הלייקרס
לאחר שעבר אליה ב08 הלייקרס עשו 3 גמרים רצופים
באותה תקופה רציתי את גארנט בקבוצה, גאסול עם הפרצוף תשעה באב שלו היה השחקן הכי פחות אהוד עליי בליגה…
לאחר 6 וחצי עונות אני חייב לספק לו את הכבוד והערכה
הוא היה טים-מייט אולטימטיבי, עבר חרפה מצד הליייקרס ששמו אותו על מזוודות כשנתיים בנסיון למצוא עבורו טרייד (ולא בצדק)
הייתה לו תרומה משמעותית ב 2 אליפיות
הוא האירופי מס 2 בכל הזמנים אחרי דירק (בינתיים, לוקה, יאניס, יוקיץ יעברו אותו)

Avri
Avri
19/08/2022 12:28:46
הגב ל  MBK

אין ספק שגאסול היה שחקן ענק ובחור מצויין, ובתור אוהד סלטיקס הוא היה גם אובייקט לקללות בעונות ההן. אבל האם הוא שייך לרשימה שהעלתם לראפטרס? לדעתי לא, כי בשיאו הוא היה בדרג השני של הכוכבים בליגה ואם תתחיל לתלות גופיות של שחקנים בדרג הזה לא ישאר מקום בתקרה.

עידו גילרי
19/08/2022 12:32:12
הגב ל  Avri

חחח, סובב את הראש ותראה את הדבשת…

Avri
Avri
19/08/2022 16:24:06

סובבתי. אני מניח שאתה רומז שהסלטיקס גם הרימו חולצות של סוג ב'. לגבי כל מיני דינוזאורים אני לא אתווכח כי באמת אין לי מושג, למרות שנראה לי שהרבה מהם קיבלו כבוד על שייכות לקבוצה ההסטורים שת שנות ה60 – ובצדק. לגבי עידן חדש יש את פול פירס ורג'י לואיס שהיו כוכבים סוג ב', אבל פירס קיבל גם על הפז'ם והיותו סמל המון שנים, ולואיס, ובכן, על סופו הטרגי. לגאסול לא היה פזם, הוא לא היה סמל, והוא חי באושר ובעושר (ושימשיך כך).

דדי
דדי
20/08/2022 4:08:47
הגב ל  Avri

גאסול היה השחקן השני הכי טוב בקבוצה שזכתה ב 2 אליפויות, הגיעה ל 3 גמרים ושיחק בקבוצה 6 שנים.
זה לא מאלון ופייטון שעברו בקבוצה לרגע.

Jonathan
19/08/2022 8:11:11

תודה מנחם, אחלה מעורב.

דדי
דדי
19/08/2022 8:20:42

מנחם, קודם כל לא הספקתי לברך אותך לכבוד יום ההולדת, אז המון מזל טוב ותמשיך לגרום לכל כך הרבה אנשים כל כך הרבה הנאה לעוד שנים רבות !
.
לגבי גאסול זה בכלל לא דורש ניתוח.
הקריטריון של הלייקרס לתליית גופייה הוא אחיד, פשוט, והכי קשוח בליגה – כדי שהגופייה שלך תעלה לתקרה אתה צריך להיבחר להול אוף פיים.
גאסול באנקר להיכנס להול ברגע שיהיה אפשר לבחור בו – בקיץ הבא, ובגלל זה תולים את המספר שלו.

רן הנרגן
19/08/2022 11:14:45
הגב ל  דדי

אם גאסול בפנים עם 2 אליפויות זה אומר שגרין ותומפסול בפנים עם 4?

רן הנרגן
19/08/2022 11:15:05
הגב ל  רן הנרגן

תומפסון

גיא רוזן
19/08/2022 11:21:07
הגב ל  רן הנרגן

לגאסול 4 אול nba במדי 2 קבוצות שונות.
נבחר לאול סטאר במדי 3 קבוצות שונות.
.
מבלי להיכנס לדיון אודות קליי ודראמונד,
פאו גאסול HOF.

דדי
דדי
19/08/2022 12:43:40
הגב ל  רן הנרגן

לא, זה רק אומר שאיך שהוא פספסת שבחירה להול היא לא רק על בסיס מה שעשית בנבא ולפעמים אפילו בכלל לא קשורה.
כשהרקורד המשולב שלך הוא כמו של גאסול – זו בכלל לא שאלה.
(וזה אפילו אם הווריורס לא היו מורידים את הקריטריון ופותחים את הסכר לשלל שחקנים בינוניים שעוד יכנסו בעקבות הבחירה של ריצ׳מונד…).

Avri
Avri
19/08/2022 12:32:18
הגב ל  דדי

את הגופיה של מיץ' ריצמונד תליתם?

רן הנרגן
19/08/2022 13:54:39
הגב ל  Avri

לא וגם לא את של הרדוואי. רק של כריס מאלין. לפניו של בארי, אל אטלס ונייט טראמונד מהקבוצה של 75. כשהם יפרשו יתלו את החלצות של קרי, גרין ותומפסון ואולי גם אז זו של איגואדלה. לא יתלו את החולצה של דוראנט.

דדי
דדי
19/08/2022 14:52:45
הגב ל  רן הנרגן

אולי יתלו את דוראנט.
ואני לא מדבר על הגופיה שלו.

Avri
Avri
19/08/2022 16:26:53
הגב ל  רן הנרגן

רן, זו היתה תגובה מצחיקה (תכלס לא כל כך מצחיקה, בדיחת אבא לכל היותר) לקריטריון ההול אוף פיים של דדי כי ריצ'מונד עבר גם הוא בלייקרס.

דדי
דדי
19/08/2022 23:54:27
הגב ל  Avri

הייתי בטוח שזו היתה תגובה לרן.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/08/2022 8:23:40

לדעתי מגיע לגאסול, אבל בטח יש גם קשר להיותו אירופי. אולי זה גם פיצוי על היחס שקיבל (מועמד קבוע בדיבורים על טרייד, ולא מעט חוסר הערכה לחלקו בהצלחה). בכל מקרה, ברכות והילולים לו.
תודה רבה על המעורב המעולה

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 9:06:02

דוק, הסיפור עם אוברה הביא אותי לאתר מופלא – NBA DATING
https://nbaplayersdating.com/shooting-guard/kelly-oubre-jr-girlfriend/
לפי האתר האישה בתמונה היא מאלה ששכבו עם 7 שחקני פיניקס (כולל אוברה בזמן ששיחק שם).
חברה אחרת שלו הוא תבע על 3 מיליון אחרי ניסיון סחיטה:

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 9:07:33

https://babe.hatchcollection.com/soon-to-be-wife-of-warrior-kelly-oubre-jr-shylyn-gibson/
האתר הזה של NBA DATING יכול לספק חומר בלתי נדלה, אפשר להשתמש בו גם לפינת הטבע.

ברוך רובין
19/08/2022 9:45:31

ענק!!!זה לא חברה של אוברה אלא רק אחת שניסתה להתלות על שחקן nba או 7 באותו לילה וביחד. תמיד אפשר למצוא פראייר כמו פי גי וושינגטון שחברה הקודמת שלו סוחטת ממנו 200 אלף ירוק בחודש על הילד (הגישה מסמכי גירושים שבועיים אחרי שנולד), האהבל לא החתים אותה על פרינאפ ולא הוציא לא שם רע בציבור שהיא לא בריאה לגדל את הילד וצריכה אשפוז בכפייה.

Avri
Avri
19/08/2022 12:36:55

אין לי מושג אם וושינגטון משלם 200 אלף לחודש. אבל אם הוא עושה 4-5 מליון לשנה, אז אין אם זה שום בעיה. זה הילד שלך, קח אחראיות, תשלם. שוב, לא חקרתי אבל אם מה שכתבת נכון אז יש לי רק כבוד בשביל וושינגטון שכך בחר לעשות.

ברוך רובין
19/08/2022 15:16:53
הגב ל  Avri

4.4 מליון לפני טקס, נראה לך 200 אלף בחודש הולך לילד? זה הולך לזונה שקונה שאנל והרמס, צריך לקחת אחריות על הילד אין שום סיבה לשלם מזונות כל כך גבוהיים.

Avri
Avri
19/08/2022 16:33:29
הגב ל  Avri

מזונות מוגזמים זה בהחלט עיוות מערכתי, אבל כאן אני מעריך שהם קשורים בהכנסה הנוכחית שלו (שתעלה עוד הרבה, אגב). עדיין, אם מישהו אחר מגדל את הילדים שלך – חצי מהמשכורת שלך (לפחות) צריכה להיות שם. זה גם לגמרי אנטרס שלך שהאמא של הילדים שלך תהיה מרוצה, שיהיה איתה קשר טוב, ושהיא תחייה טוב.

במקרה הנוכחי (לא חקרתי, אסתמך רק על מה שאתה כתבת) הוא משלם ולוקח אחראיות כמו גבר על טעות שהוא עשה. אני לא מבין מה יש לעשות ממנו מטומטם.

ברוך רובין
19/08/2022 16:48:42
הגב ל  Avri

אין בעיה לקחת אחריות על טעות יש בעיה לשלם לזונה 200 אלף דולר בחודש, (זה לפי דיווח לא מאומת) אין שום סיבה להביא למישהי חצי מהמשכורת שלך זה הזוי גם אם היא מגדלת את הילדים שלך, מה שהיה צריך זה להרוס לה את השם ולהציג אותה כלא יציבה נפשית לגדל את הילד.

Avri
Avri
19/08/2022 17:46:55
הגב ל  Avri

ברוך, לעשות דבר כזה לאמא של הילדים שלך? איפה הכבוד העצמי שלך? ובכלל מה ההגיון כאן, יאללה שיגדלו בלי אמא, ישמעו מהתקשורת שהאמא שלהם זונה מעורערת בנפשה, העיקר שהיא לא תוציא ממני כסף (שיש לי)? מי בדיוק יוצא כאן מנצח? לא שמרת על הבולבול שלך, הלכת עם בחורות בלי להכיר אותן (וכנראה גם בלי לכבד אותן)? זה עליך, תהיה גבר, תשלם ותיקח אחראיות. לרוץ ולהעניש אותן בכל הסיפור הזה זה די עלוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחח איזה דבילים יש שם חחח אחכ יאשימו אותם באונס חחחחחחחח

Berch
19/08/2022 10:33:23

לא רק שהמעורר בים אחלה אתה מקפיד לתת נקודה מטלטלת בסיום.
בושה לליקרס על הניסוח האידיוטי. באמת.
🤣

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 11:16:59
הגב ל  Berch

הכנסתי לגוגל טרנסלייט.
זה מה שיצא:
.
תגובה למנחם –
לא רק שהמעורב היה אחלה אתה מקפיד לתת נקודה מטלטלת בסיום.
בושה לליקרס על הניסוח האידיוטי. באמת.
🤣

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 10:49:58

שמעון בשבילך:
How the NBA continues to make scoring easier
https://www.youtube.com/watch?v=6IPXSqOhykg
הסרטון הזה רק בראש שלנו, אז אף אחד אחר לא יכול לצפות

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 10:53:25

כאן מתחיל החלק העסיסי – offensive fouls
https://youtu.be/6IPXSqOhykg?t=583

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח בדיוק.
אבל היי לפי טנש כולם באילגל פוזישן חחחחחחחחחחח הכשרת השרץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

https://youtu.be/6IPXSqOhykg?t=905
זה הכי מצחיק חחחחחחחחחח קומדיה תאמין לי

ד"ר פופרס
19/08/2022 22:39:00

לא יאומן כמה קומדיה אני מפספס מלא לראות את הWWE,ממש להקיא
https://giphy.com/gifs/NsyUZQ6OJDVdu

יהלי אולמר
19/08/2022 10:58:49

כצופה אדוק של טיילור ואחד שמשלם לו כל שנה על מינוי, זה היה אחד הסרטונים הפחות ברורים שלו. אבל קצת עדויות לקליר פאת לא יזיקו

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 11:13:55

שימו לב שזה בלי לדבר על שריקות כוכבים (הכל מועצם פי 1000), ושריקות אוויר מוחלטות.

ברוך רובין
19/08/2022 11:30:27

ברור לכולם אשך, זה מגמה ותהליך שהתחיל עוד מתקופתו של סילבר, המשוואה פשוטה מאוד יותר נקודות יותר כוכבים וסיפורים שווה יותר כסף לליגה, אני לא חושב שמישהו באתר התווכח על זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח ענק. אם הייתי יכול לערוך סרטונים בקלות סילבר היה מזיע בקרחת תאמין לי מה שהלך בליגה בשנים האחרונות זה קרקס WWE לא משהו אחר. הכל ידוע אבל ככה שרקו גם לגורג מייקן ב1930 אותם עבירות 🙂

אבג
אבג
19/08/2022 12:46:06

גאסול ענק לא מבין את הביקורת. בתור מספרי שתיים אפילו מעל פיפן אם כי לזמן קצר יותר.
בדירוג האירופיים אצלי שקול לטוני פארקר ואחרי דירק.

NBA בדם
19/08/2022 13:07:40

גאסול שחקן גדול ומיוחד, אבל נהיה זילות במושג של הפרשת גופיות והפיכת כוכבים חביבים לHOF.
לא כל שחקן שהיה כוכב לפרק זמן קצר ולא דומיננטי מספיק ראוי להפרשת גופייה או לHOF.
המון שחקנים בעבר שהפכו לHOF לא הייתי מעלה על דעתי לתת להם את הכבוד הזה, כי זה פוגע בטובים ביותר שנמצאים איתם באותה חברה.

אבג
אבג
19/08/2022 13:49:50
הגב ל  NBA בדם

רשימת ההישגים של גאסול
שתי זכיות באליפות ה-NBA‏ (2009, 2010)
החמישייה השנייה של העונה (2011, 2015)
החמישייה השלישית של העונה (2009, 2010)
6 הופעות במשחק האולסטאר (2006, 2009–2011, 2015, 2016)
רוקי השנה ב-NBA‏ (2002)
חמישיית הרוקיז (2002)
MVP של אליפות העולם (2006)
MVP של אליפות אירופה (2009)
שחקן השנה של פיב"א אירופה (2008, 2009)
מר אירופה (2004, 2009)
פרס יורוסקאר (2008, 2009)

בולט במיוחד mvp אליפות העולם.
אחד הגדולים. יכול להיות שיש ספק לגבי אחרים ב. hof

NBA בדם
19/08/2022 14:02:37
הגב ל  אבג

ההישגים המכובדים בנבחרת לא קשורים להפרשת גופייה של קבוצת nba או הפיכת שחקן לhof.
מעבר לכך יש לא מעט שחקנים עם קריירה של nba כמו שלו וגם לא ראויים להיכנס לשם.
מינימום כדי להיכנס לשם צריך:
תואר mvp או לפחות 5 -4 בחירות חמישייה ראשונה.- פה הוא מקבל נכשל.
זכייה בתואר שאתה בו הכוכב הראשי או קרוב לזה(בשנת 2010 היה כזה בלבד שהיה שווה לקובי לפחות בגמר מול בוסטון). – פה הוא מקבל ציון עובר

אבג
אבג
19/08/2022 14:29:31
הגב ל  NBA בדם

לגבי hof בוודאי שאליפות עולם נחשבת. לתליית גופייה לא.
לפי התנאים שלך פיפן, ריי אלן אולי אפילו בארקלי ודייויד רובינסון בחוץ.
ברור שההגדרה כוללת יותר מעשרים שחקנים

NBA בדם
19/08/2022 14:38:39
הגב ל  אבג

אלן, פיפן ורובינסון לא היו נכנסים אצלי.
בארקלי כן.
כל השלושה לא הגיעו לגמר nba ככוכב מוביל.(למרות שהאדמירל זכה בmvp).
בארקלי גם היה mvp וגם הגיע לגמר הnba ככוכב ראשי וזה נותן לו קריירה יותר "שלמה" מאשר החבר'ה הללו.
לדוגמא את קוואי לא בטוח שאני מכניס לרשימת הhof בדיוק מהסיבה שאין לו מספיק "נוכחות" בעונה הסדירה.
אי אפשר להתבסס רק על עונה מיוחדת אחת בטורונטו.

אבג
אבג
19/08/2022 14:44:14
הגב ל  NBA בדם

כמו שרשמתי למעלה. ההגדרה שלך מגדירה מספר מאוד קטן של שחקנים. ההגדרה כוללת יותר שחקנים.
אפשר להתווכח על שחקן זה או אחר אבל הרשימה למעלה כולל קאוואי הרחק הרחק מהרף הנוכחי. שחקנים מובילים בליגה במשך הרבה שנים, השפעה אמיתית על סדרות פלייאוף רבות

NBA בדם
19/08/2022 14:56:44
הגב ל  אבג

בשבילי hof זה קבוצה של אגדות.
לדעתי מייקל, ווילט, האקים, בירד ועוד אגדות יחידות סגולה למיניהן, צריכים "להתערבב" עם כוכבים סוג ג'.
אתה פשוט מוריד מהערך של הhof.
מה לריי אלן ולמג'יק ברמה.
מה לפירס ולקרי שגדול ממנו פי כמה וכמה.
מה לגאסול ולשאק.
זה ספירה אחרת וריבוי השחקנים פשוט מוריד מערך הhof.

NBA בדם
19/08/2022 14:57:28
הגב ל  NBA בדם

כמובן לא צריכים להתערבב.

אבג
אבג
19/08/2022 17:53:31
הגב ל  NBA בדם

מזמין אותך לבדוק את הרשימה. הקריטריון הרבה הרבה יותר נמוך
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_players_in_the_Naismith_Memorial_Basketball_Hall_of_Fame
וכמובן ששחקנים בינלאומיים מקבלים גם עבור משחקים בינלאומיים

NBA בדם
19/08/2022 18:17:09
הגב ל  אבג

אני יודע שהקריטריון של הhof הוא נמוך ולא רציני.
אם הייתי המחליט, שליש מהשחקנים אני משאיר שם במקרה הטוב והיתר הייתי מוציא מהרשימה.
בוש זה עוד דוגמא ששחקן שהיה אולסטאר חביב נכנס לרשימה עם מייקל ועוד אגדות היסטוריות.
הוא היה השחקן השלישי בחשיבותו בקדנציה במיאמי וגם שם הוא לא היה כוכב. קשה לקרוא לשחקנים כאלה "אלוף".
מעבר לכך לדעתי hof אמור לתת ייצוג לליגה עצמה ולא לנבחרות, אבל זו דעתי.
ארגון הhof עבר למועדון חברים של שחקנים שנותנים כמה עונות נחמדות וזה חבל.

דדי
דדי
19/08/2022 23:58:41
הגב ל  NBA בדם

" Basketball Hall Of Fame" לא ״NBA Hall Of Fame".
.
מה לא ברור ?

NBA בדם
20/08/2022 23:09:37
הגב ל  NBA בדם

דדי גם אם זה נכון, לדעתי זה לא צודק ושחקן צריך לקבל הכרה רק על הליגה עצמה ולא על הנבחרת אבל זו דעתי.

עידו גילרי
20/08/2022 23:19:51
הגב ל  NBA בדם

יאללה לך תקים כבר את ההול אוף לברון.

NBA בדם
20/08/2022 23:28:54
הגב ל  NBA בדם

לא כל דבר זה לברון.
המטרה שלי שהרשימה תהיה יוקרתית ולא כל הסחלה שמעורבב עם הביוקר.
מבחינתי קרי ובוש לא באותה סקאלה כלל, כמו שבירד לא באותה סקאלה עם פירס. ויש המון דוגמאות כאלו.
פשוט יש זילות במושג HOF וזה חורה לי, ולעוד הרבה אנשים נוספים.

עידו גילרי
20/08/2022 23:30:57
הגב ל  NBA בדם

הזילות היא בעיקר אצלך. אתה הקמת את המוזיאון הזה? לא. תקים את שלך ואז תחליט מי נכנס.

NBA בדם
20/08/2022 23:39:42
הגב ל  NBA בדם

זה שלא הקמתי את זה לא אומר שאני לא יכול להעביר עליו ביקורת.
למה אתה חושב שמי שהקים את זה, הוא מלאך. לא הוא בשר ודם ומאוד יכול להיות שהוא טועה.
אולי אתה חושב שזה מוצדק כל ההכנסת יתר הזו. אני חושב שלא וזה זכותנו להישאר חלוקים ולהביע דעה.
אני יכול להעביר ביקורת על מה שאני חושב לנכון גם אם לא הקמתי "מוזיאון" משלי.

עידו גילרי
20/08/2022 23:42:23
הגב ל  NBA בדם

אז אתה גם תחליט בשבילו שזה היכל התהילה של הnba ולא של הכדורסל.
ומה הקשר למלאך… זו זילות של מוסד המלאכות.

NBA בדם
20/08/2022 23:50:46
הגב ל  NBA בדם

2 שני דברים שאני חלוק עליהם:
1. אני חושב שהיכל התהילה לא צריך להכיל נבחרות.(למרות שהוא מכיל בפועל).
2. מכניסים שחקנים שהיו אולסטארים חביבים כמו בוש, אלן וכדומה לקבוצה של אגדות כמו ווילט, האקים, מייקל ועוד. זה זילות בקבוצת ה HOF, שאמורה להיות יותר מצומצמת, ולא נחלת הרבים
זכותי להביע מחלוקת על כך. וזהו.

עידו גילרי
20/08/2022 23:52:37
הגב ל  NBA בדם

זה כאילו אתה לא מקשיב…
זה היכל התהילה של הכ-ד-ו-ר-ס-ל.
אתה רוצה ל nba תקים את שלך.
בוא תתחיל בקטן כמו שהם התחילו. תתלה פוסטרים של האגדות שלך על הקירות בחדר בבית ותזמין אנשים לבוא.

NBA בדם
21/08/2022 0:01:11
הגב ל  NBA בדם

הבנתי שזה היכל התהילה של הכדורסל ולא של הNBA.
אבל לדוגמא היכל התהילה של הכדורסל מכיל שחקן כמו קוקוץ' שהיה נהדר בנבחרות אבל לא יותר משחקן משלים מעולה בליגה הטובה בעולם.
אני לא יכול לשים אותו עם קאליברים גדולים ממנו פי כמה רמות, רק בגלל הטענה שהוא הגיע להישגים בנבחרת.
זה שהוא נמצא שם זו עובדה וזה הארגון, פשוט זה נראה לי בדיחה, ולא מעוניין להקים ארגון חליפי.

עידו גילרי
21/08/2022 0:02:32
הגב ל  NBA בדם

כן כי באירופה אין כדורסל…
מה שתגיד.

עידו גילרי
21/08/2022 0:03:22
הגב ל  NBA בדם

אני מניח שגם את כל הנשים חייבים להטיס משם מהר.
זילות אני אומר לך, זילות !!

NBA בדם
21/08/2022 0:04:16
הגב ל  NBA בדם

מייק ג'יימס היה מלך באירופה, בNBA הוא סתם שחקן.
אנתוני פארקר היה השליט באירופה, בNBA הוא שחקן רוטציה חביב.
להמשיך?

עידו גילרי
21/08/2022 0:05:51
הגב ל  NBA בדם

להעיף אותם מיד זיילללווותתת!!!!

NBA בדם
21/08/2022 0:07:15
הגב ל  NBA בדם

חחחחחחחחח

אבג
אבג
19/08/2022 13:40:39

אם הדיווחים נכונים ולוקה אכן עבד על סקייהוקלדעתי טעות שלו. חייב לעבוד קודם כל על הגנה אבל מניח שנראה בפלייאוף הבא על מה הוא באמת עבד ומה באמת השתפר

shadow
shadow
19/08/2022 14:01:46
הגב ל  אבג

אפשר גם וגם, לא שאני יודע אם הוא עבד על הגנה אבל הוא עדיין נראה שמן אז נראה רק כשהעונה תתחיל.

אבג
אבג
19/08/2022 14:30:02
הגב ל  shadow

בעונה הרגילה לא שומרים. נראה בפלייאוף

Dor
Dor
19/08/2022 15:37:13

תודה מנחם ומזל טוב מאוחר 🍻
נהדר מה שבנית כאן

אשך טמיר המקורי
19/08/2022 15:53:04

מה אומרים על הטרייד הזה?
דוראנט לפליקנס עבור אינגרם, ולנצ'ונאס ובחירות
comment image

Avri
Avri
19/08/2022 16:41:08

טרייד מצויין לפליקנס שעם דוראנט ציון (אם בריא) משולם ועוד כל מיני דוונטה, הרב ג'ונס נאנס וכאלה, הופכים לקונטנדרית.
הנטס מנגד הופכת לקבוצה שבנויה על קיירי ואנגרם, זה סוג של מקומות 6-8 במזרח, לא להיט. הם יכולים אבל לעשות קש-אין על אנגרם בשביל עוד 3-4 בחירות, על יונאס בשביל בחירה אחת, לשים את קיירי בלואוד (כי מי ישלם עליו), ולהכנס מיידית לטנקינג על האטרייה הצרפתית.

קיצר, עובר אצלי.

ברוך רובין
19/08/2022 16:52:41
הגב ל  Avri

מי יעשה בפליקאנס הגנה? סי גי מקולם השמן זאיון דוראנט כולם שחקני הגנה רעים, דוראנט חייב מנהל משחק לידו שבפליקאנס אין כרגע (הגרסא של זאיון שמוציא כדור החוצה טובה אבל הוא עדיין לא יודע למצוא שחקנים בספוטים שלהם ולנהל את ההתקפה).

Avri
Avri
19/08/2022 17:49:27

דווקא יש להם יופי של מגנים – ג'קסון היינס, הרב ג'ונס, נאנס, אלברדו, ואם צריך עוד שיביאו עוד. תשאל את שימעון, נגרים ששומרים טוב קונים לפי משקל בליגה הזאת.

ירון, החלום
ירון, החלום
19/08/2022 17:24:48

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב נהדר.
לגבי קלי אוברה, יכול להיות מעניין.

John
19/08/2022 19:25:58

הבולס סוף סוף יקבלו עונה בריאה של פטריק ווילאמס. אוברה הוא שחקן מאוד לא יציב ולא תמיד תורם לכדורסל מנצח. כשנפצע לפני הבועה אחרי עונה של 17 נק' למשחק, הסאנס העלו את ברידג'ס וקאם ופתאום ניצחו 8 רצוף. זו הסיבה שפול הגיע. הווריורס ניסו לשקם אותו והוא נתן משחקים פה ושם אך בשניה שעזב הם התרוממו. השנה נתן כדורסל טוב בשארלוט אבל אני שם את הז'יטונים על הפריצה של ווילאמס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים איתך הhof הוזנה ממזמן כל חצי פח נכנס לשם.
זה אמור להיות רשימה של גג 50 אגדות לא יותר ואני לארג במספר הזה ולא של 300 איש

Yiftach Argaman
19/08/2022 22:25:58

דעה לא פופלארית–הלייקרס לא הגיעו לפלייאוף בשנה שעברה בגלל בסדר עולה (מספר גבוה יותר=גורם משמעותי יותר):
1-עונה זוועה של ראס שעדיין בכושר משחק מעולה אבל ופשוט לא שיחק על החוזקות שלו
2-פציעות
3- סגל זוועתי מסביב לשלושת הכוכבים. גם עונה טובה של שלושת הכוכבים לא הייתה נותנת כלום עם משלימים כל כך חלשים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2022 1:13:17

לגבי בק טוב באק, לא צריך דבר כזה בכלל כי הוא פגיעה בספורטיביות ומגדיל סיכוי לפציעות.