זה מסקרן אותי/ חגי ניסני

יש שלב כזה באוף-סיזן שאתה הולך מבואס ולא מבין מה זו הבאסה הזו ואז זה נופל. מצד אחד העונה נגמרה מזמן ומצד שני יש עוד ים זמן עד שתתחיל העונה. וזה מה שאתם מרגישים רבותיי. מה שעוד יותר מגביר את התסכול זה זו הידיעה שיש ליגה מפוצצת בכישרון עם דינמיות אין סופית. ולראות איך ההרכבים החדשים יעבדו מגרה לי את הדמיון לחלוטין

האפרוחים שיכולים להתחיל לעוף

אוקלהומה – צ'ט הולגרן מעורר בי מחשבות לעלות על העגלה של הת'אנדר כשהיא עוד לא עמוסה באוהדי הצלחות כמוני. השילוב עם שג"א הוורסטילי ועם גידי האינטליגנט יכול ליצור שם טריו קטלני שפוספס לפני כעשור.

יוסטון – פורטר ג'וניור הוא ווילד קארד. יכול לדפוק לך 50 נקודות ואז בתור חגיגה לדפוק לשופטים את הראש אחד בשני (תצחקו אבל האחים הגדולים שלי סיפרו לי שהייתה להם מורה לאנגלית ביסודי שכאשר תלמידים היו מדברים היא הייתה מטיחה להם את הראש אחד בשני. אחח החינוך הבריטי) אבל השלד של המועדון הולך לדעתי להיבנות על גרין המעופף ושנגון המיני יוקיץ'. הקפיצה של העונה השניה בתוספת לג'ברי סמית', ויוסטון יכולים להיות קוץ בתחת לכל קבוצה עם הגנה לא מספיק יציבה

אורלנדו – אחד הדברים הכי מסקרנים בקבוצה הוא סאגס. באסט או סתם שנה קשוחה של עונת הרוקי? האם וואגנר יעשה את הדרך ההפוכה מהפתעה לעוד שחקן או שהוא ימשיך לטפס ביכולת? איך משלבים בכל זה את פולץ ואנטוני? והאם נזכה לראות את ג'ונתן אייזיק דורך על הפרקט. תזרקו לתבשיל הזה את הבחירה הראשונה בדאפרט באנקרו שנראה כמו שחקן שחקן. קשה לדעת האם יצא לנו מהדבר הזה רגל קרושה או תבשיל משובח (כן רגל קרושה זה לא משהו הנה אמרתי את זה גיא)

דטרויט – אז אומרים שדטרויט בחרה אחלה בדראפט, והנה ברוך השם הם החליטו לאזן את זה עם החתמה תמוהה של באגלי. אבל קייד. זה מה שבאמת מעניין. כאילו הכדורסל שלו משעמם תחת. הוא משחק כל כך נכון ומחושב שזה לא ממש כיף לראות את זה. השאלה כמה זה יהיה יעיל בעונה הבאה. הימור שלי – מאוד יעיל (סליחה הוא יהיה "קלוריות ריקות")

הנחש בא או שובה של הטלנובלה "משחק החיים"

וואו זה הולך להיות סופר מעניין. ידענו שדורנט הוא קצת דרמה קווין. ידענו שהוא לא הטיפוס הכי יציב. כאילו סבבה שיש לך חשבון טוויטר פיקטיבי אם קוראים לך חגי ניסני ואתה חסום אצל הרבה אנשים על אף שאין לך מושג למה בכלל (טוב אין לי חשבון פיקטיבי) אבל להיות משועמם שמתווכח עם צייצנים? זה שפל שרק לא לשחק עונה שלימה אחרי שחתמת על חוזה מקס יכול להתחרות בזה. תוסיפו לזה את הלהטוטן שעוד יחליט לייסד דת חדשה מתישהו בקרוב ואת פאטי מיליס סטיב נאש וקהל מדושן עונג שמה שקורה על הפארקט מעניין לו תתחת והנה קיבלנו חתיכת דרמה שיש סיכוי שתצא גם מאחורי הקלעים לקדמת הבמה. אגב זה נחש עם איזה 10 ראשים כי לכו תדעו כמה חשבונות פיקטיביים נוספים יש לדורנט.

מינוסוטה והעמוד

אז מיני הוסיפו לעצמם עמוד שסותם את הצבע שלהם. עזבו שניה האם העמוד הזה שווה 4 בחירות סיבוב ראשון והאם מיני איבדה את העומק שלה. השילוב של גובר וקא"ט הולך להיות אחד הניסויים הכי מעניינים של הליגה בעונה הבאה. נכון שמיני ראו את השילוב של אלן ומובלי והחליטו שגם להם בא אבל ברצינות זה מסוג הניסויים שמתאימים לדריל מורי לעשות. אני מת לראות איך התפקוד של קא"ט משתנה, האם הוא יסגל לעצמו מסירה והאם מה שראינו מאנט הוא מקרי או שנראה כאן משהו רציני

טייריס הליבורטון: רונלדו?

בשבועות שלפני דראפט 2020 עידו ואני ריירנו על זה שנבחר בשחקן המשונה הזה. בסוף ההוקס בחרו את אוקונגוו והסאנס בחרו את – טוב נעזוב את זה. טייריס יכול להיות פרנצ'ייז פלייר? יש לו עכשיו את כל המרחב להתפתחות והוא שחקן שמזכיר בשליטה שלו במשחק את כריס פול (רק שהוא גם נראה בחור הרבה יותר חיובי ממנו)

מי תציג המשכיות

למרות שמדגדג לי לא נטריל את כל חוזי הכישלונות באתר. (כן כן גם את עצמי אני יודע). בקיצור בוסטון היו וואחד הפתעה, האם הם יצליחו השנה לשחזר את ההצלחה? ומה עם מיאמי שנראו מעולה גם בעונה וגם בפלייאוף? האם הווריורס ישחקו כמו אלופה והאם דאלס וממפיס ימשיכו להיות בטופ של הליגה?

ההוקס

ההוקס עשו שינויים הקיץ הם העבירו את גאלו הביאו את מארי הזיזו את הרטר ובחרו רוקי שנראה מצוין. נוסיף לזה את ג'יילן ג'ונסון שנראה חתכת אול-אראונד ואת אוקונגוו שמראה גרף התפתחות. האם טריי יתחיל לזוז עכשיו בלי הכדור כשיש סוף סוף מי שיכול למסור לו? האם האנטר יהפוך סוף סוף לשחקן שהוא יכול להיות? והאם ההוקס יצליחו יותר לשחזר את ההצלחה מלפני 2 עונות ופחות את ה"הצלחה" מהעונה האחרונה?

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה תותח (לשעבר?)
    כתבה שהיא ממתק לילי טוב, כמו מאנצ של שוויון הווארד במחצית.
    מעניין מה יקרה קודם- טריי יזוז בלי הכדור או שסימונס יעלה לשחק

  2. בס"ד
    שלום ותודה.
    הרבה תהיות מעניינות.
    בעיקר מיני( על דוראנט נמאס לי לשמוע).
    לגבי ההוקס, אני סקפטי..

  3. שאלות טובות, תודה רבה חגי.
    .
    איכשהו פספסתי את זה עד עכשיו, אבל אם יש דרך שהציוות של מארי ויאנג יעבוד, הוא כנראה דרך להפוך את יאנג לסוג של סטף כזה שמתרוצץ בלי הכדור וחצי קבוצה צריכה לשמור עליו. בהנחה שזה גם מה שאמרו ליאנג לפני ההחלטה על הטרייד, ובהנחה שאם לא היה מסכים לא היה טרייד, אז יש סיכוי כלשהו לציוות הזה. מקור לאופטימיות לאטלנטה.
    .
    אני לא מאמין שג'ונתן אייזיק ישחק כדורסל משמעותי (מכפלה של מספר משחקים ואיכות הביצוע) בליגה בימי חיינו.

  4. אהבתי את הרעיון. והבחירות.
    מהצד שלי אני מסתקרן לראות איך ג׳מאל יחזור והאם פורטר ג׳וניור האחר יצליח לסיים עונה על המגרש.

    1. האמת שאני מחכה לראות את זה אבל נראה לי שזה יחזור בדיוק מאיפה שזה הפסיק. אנחנו יודעים היטב כמה השלישייה הזו קטלנית ועכשיו זו רק שאלה עד כמה מפג החלים.

  5. תודה פוסט מעולה.
    הליברטון באינדי זה אחד הדברים הכי רעים שיש בליגה . יש שם גם את מת'ורן הוא על הראדר שלי אבל יהיה קשה לצפות בקבוצה הזאת לא מבין איך הצליחו ליצור כלום ענק כזה חוץ מהליברטון ומתורן אין שם כלום. לא משהו שזכור לי בכל אופן.
    קבוצה שמסקרנת אותי ולא אצלך בליסט זה סקרמנטו. לראשונה מזה שנים היא קבוצה שמעניינת אותי.. פוקס קיגן מארי סבוניס סוף סוף בלי הילד.
    הלוחמים הכי מעניינין אותי במיוחד גרין (יש מצב שהוא כבר פרש) וקליי.
    אורלנדו.. זה מתחיל להיות מעניין.
    פוסט מעולה תודה רבה.

  6. תותח . תעשה עדו. תתעלם מהעוגה הסדירה ותתחיל רק בפלייאוף. אתה לא מפסיד כלום. החרא שוקע והקצפת צפה .

    אוגוסט יש טניס. ספטמבר פוטי. אוקטובר סוסים. נובמבר קריקט. ינואר טניס. מרץ מכוניות. אליפות עולם הכדורגל איפשהו, ואז מגיע אפריל ויש כדורסל לחודשיים.

  7. מעולה חגי. נקודות באמת מסקרנות. אותי מסקרנות ממפיס מאוד והאם ההצלחה הייתה מקרית או שהם קופצים באמת להיות הדבר הבא, דנבר כאשר מארי ופורטר בריאים והקליפרס לאן כתלות בבריאות אם בכלל של המדדה.

    1. דנבר ממש מסקרנים. קבוצה עם MVP מכהן שמחכה שהשחקנים המובילים לידו ייחזרו ואיכשהו הפסיקו לדבר עליהם ברצינות.

  8. לא ברור, מה עשו הסאנס באותו ליל דראפט אז בחרו להתעלם מהמתנה שנפלה כפרי בשל לידיהם.
    יכולנו להיות היום עם פתרון מעולה לעמדת המחליף ומעלה לא פחות לעמדת הפותח בעתיד.
    .
    מבאס.
    .
    אחלה פוסט, חגי.

  9. אכן מאוד מסקרן.
    מכיר גם סיפורים על המשמעת הבריטית שבה היו דופקים את הראשים של הילדים האחד בשני. לא יודע בני כמה האחים שלך אבל חשבתי שזה שייך לעבר, איזה 60 שנה אחורה… תמיד אפשר להיות מופתעים לרעה.
    לגבי כדורסל –
    זה אכן מסקרו לדעת מה ייצא מקבוצות צומחות.
    קייד קאנינגהם אכן לא מלהיב. אבל אני יכול לחיות עם טים דאנקן עושה מג'יק ג'ונסון. פשוט כי די חיבבתי את דאנקן.
    אם טריי יאנג יצליח להיות קצת קרי זה יהיה גיים צ'יינג'ר לליגה. קרי כבר השפיע המון על הליגה במהפכת השלשות. בעיני השחקן הכי משפיע בהיסטוריה. אם יוכיחו שMotion Offence זה כלי ישחפ בעוד קבוצות, המשחק יתחיל להראות לגמרי אחרת.

  10. יפה מאוד ניסני.
    המג'יק ממש מעניינים אותי בגלל פולץ' שלפני הפציעה הראה מעט ניצוצות ממה שהוא מסוגל להיות כ-PG עם אתלטיות, אורך ופיזיות.
    לראות אותו ואת סאגס בקו האחורי עם אנטוני השחקן שישי והקו של באנקרו, וואגנר ובמבה והם יכולים להתחיל לחשב מסלול לפלייאוף

  11. תענוג של טור
    ועבורי השאלה הגדולה – האם התבשיל המושלם תיאורטית בפילדלפיה יניב פירות או יקדיח….
    עבורי זה מה שמסקרן
    😊🙏

  12. תודה ניסני.
    הזכרת את רוב הדברים המעניינים.
    לגבי יוסטון אני עדיין לא כל כך אופטימי, צריך לתת לסגל להשתולל שנה ולראות מה קורה.
    דנבר מאוד מעניינת וכמובן מינסוטה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט