מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

1.לברון ג'יימס והלוס אנג'לס לייקרס חתמו על הסכם הארכת חוזה בשנתיים

הלייקרס ולברון ג'יימס הסכימו על הארכת חוזה לשנתיים. סוכנו של לברון ריץ' פול מסר לאדריאן ווזנרובסקי שלברון והלייקרס חתמו על חוזה לשנתיים עם אופציה לשחקן בקשר לעונת 2024-25. לברון ישתכר 111 מיליון בשנתיים האלה.

לברון נכנס העונה לשנה האחרונה בחוזהו הקודם. היו כל מדי דעות בקשר למה לברון ירצה לעשות בסיום חוזהו. החוזה החדש שם סוף לכל הספקיולציות בקשר ל,כניותיו של לברון.

החלק המעניין ביותר בכל החוזה החדש הוא האופציה שתהיה ללברון ב-2024. זו תהיה השנה בה ברוני יהיה ELIGIBLE לדראפט. איש לא יתפלא אם האופציה של לברון תהיה תלוייה באיזו קבוצה שתיבחר בו. למרות שלברון יהיה בן 38 בדצמבר הוא עדיין משחק ברמה גבוהה. ייתכן שהלייקרס תבחר בדראפט בברוני רק כדי להבטיח שלברון יממש את האופציה ויחתום לפחות לשנה נוספת בלייקרס. אם קבוצה אחרת תבחר בברוני הוא כנראה יעזוב את הלייקרס ויסכים לחתום בכל קבוצה שבחרה בברוני, אפילו בחוזה מינימלי של ווטרן.

2. מה בדיוק הוא הסיפור עם קוואי לינארד?

קוואי לינארד החמיץ את כל העונה שעברה בגלל פציעת ה-ACL שסבל בפלייאוף של 2021. אתמול מאמר הקליפרס טיירון לו נשאל ע"י תומר עזרלי בתכנית ClutchPoints אם לינרד יהיה מוכן לפתיחת העונה. התשובה הייתה קצרה וישה לעניין: "I DON'T KNOW".

אם כבר מאמנים משקרים הם משקרים ששחקן זה אחר ישחק, ולא שלא ישחק. תשובתו של טיירון לו הפתיעה את כולם. האם נוצרו בעיות בריהביליטציה של קוואי?

3. אנדרו וויגינס מגלה מה עשה ממנו שחקן הרבה יותר טוב בווריורס

האול סטאר של הווריורס התראיין בתכנית של וינס קרטר The VC Show.” ואמר שהוא שיחק בפוסט-סיסון באקסטרה מוטיביישיון כי הוא לא קיבל אפילו בחירה אחת ל-ALL-DEFENSIVE TEAM. הוא אמר לוינס:

I didn’t get not one vote this year,” Wiggins said. “So, I was like, I took it personal in the playoffs. I was like, ‘This is my chance to really showcase what I can do. Put my name on the rada

בשמונה עונות ב-NBA הוא לא קיבל אף פעם, אף בחירה אחת לאול-דפנסיב טים והדבר חרה לו, כמו שאומרים החברים שלי בנס ציונה, והוא החליט להראות לכל בוחר שלא בחר בו איזה שחקן הגנה הוא. הוא הראה גם הראה כשהוא לקח אישית שחקנים כג'ייסון טאטום ולוקה דונקיץ' וצימצם אותם לצל של עצמם, אם אתם מבינים את מה שאני מנסה להסביר.

ה-2.00 מטרים הזה עם מוטת זרועות של 2.15 מ' הוא בעל יכולות הגנתיות מעולות עד שכינויו הוא "TWO-WAY WIGGS", והוא היה – עם ויכוח קטן או שניים – השחקן השני בטיבו באלופה מסן-פרנציסקו. ההגנה שלו היא טובה מאד, חברים, ואם הוא לא ניבחר לחמישיית ההגנה הראשונה הוא צריך היה להיבחר לשנייה. אבל לא לקבל אפילו בחירה אחת? זה אנטי אאוסי ללא ספק.

4. הברוקלין נטס פותחים את העונה ב-19 לאוקטובר נגד הפליקנס. אוקיי, אז מה כל כך מיוחד בזה?

Brooklyn Nets v New Orleans Pelicans

מה כל כך מיוחד? שאמס צ'רנייה מדווח שהוא קיבל 'ASSURANCES' גם מהפליקנס שזאיון ויליאמסון יופיע ויעלה בחמישייה, אבל – אנא הקשיבו! – הוא קיבל 'בטחונות קולניים שבן סימונס יופיע, וישחק בנטס. אם כך זה יהיה המשחק המעניין מכל הבחינות מכל משחקי הפתיחה האחרים באותו יום!

5. בארה"ב הכדורסל הופך לאובססיה של היהודים האורטודוקסים, ושחקני NBA מתאמנים שם בסתר, כשאסור

SPORTS

NBA players’ secret practice spots? LA’s Jewish high schools

A sanctuary for superstars and a brush of fame for hoops-obsessed high schoolers

משמאל ג'יימס הארדן מחכה להוראות מדרו הנלן כשג'ואל אמביד (בבקגראונד) חוטף מבט. מימין לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק ב'הורה ג'ים' – שני אולמות המוגדרים כ'אולטרה מודרניים' בבתי ספר תיכוניים אורטודוכסים, שאחד מהם – התיכון 'שלהבת' – הפך לאולם המסתורי בו מתאמנים שחקני NBA תחת מאמניהם, כשאימונים הם איסור מובהק.

כנראה שהיהודים האורטודוקסים מקנאים בנוצרים הקתולים שמקבלים טונות של פרסומות בגלל המכללות שלהן כמו גונזגה, וילנובה, ג'ורג'טאון (ועוד איזה 30-40 מכללות קתוליות שהן בדיביזיה הראשונה של המכללות), והחליטו לעשות משהו בתיכונים האורטודוקסים, וההתחלה היא לבנות אולמות כדורסל בשיא השכלול. עתה חייבים למצוא יהודים חובשי כיפות, או שחורים שיגיירו כדי לשחק, והיהודים האורטודוקסים יראו לעולם הכדורסל התיכוני מאיזה צד משתין הדג.

מה שהיה עד הזמן האחרון סוד שמור הפך ליידע כללי: כוכבי NBA התאהבו בתיכונים האורטודוקסים בניו יורק, פילדלפיה, שיקגו, סינסינטי, קליבלנד, ולוס אנג'לס (והטרוף ממשיך להתפשט). הם לומדים כמה מילים עברית, רואים בהשתאות הנחת תפילין, ולפעמים משתתפים בתהליך. אולי זה יביא לגיורם של כמה? מי שמחפש אינפורמציה, סטודמאייר מוכן תמיד לעזור.

כשהארדן שאל לפרוש "שבעים פנים לתורנ" נאמר לו שזה מהמדרש, ואז הטא רצה לדעת על המדרש. להארדן זקן כבר יש. אם תשאלו אותי, הוא מתאים עשר לדעתי להיות יהודי.

מי שרוצה לדעת יותר על הטרוף האורטודוקסי להופס שיקרא את זה:

את השאר קראו באנגלית. שפה קלה שעייפתי מלתרגם. (מה שלא ידעתי הוא שקווין לאב נשא יהודייה בטכס חתונה יהודי וילדיו יהיו יהודים!

A couple miles away and 11 months earlier, Laker superstars LeBron James and Russell Westbrook were spotted working out in the black and yellow-adorned Samson Center — the gym belonging to Yeshiva University of Los Angeles Boys High School, known as YULA. Dejounte Murray posted pictures from the Samson Center to his Instagram story in June.https://www.instagram.com/p/CSkJWItHwcP/embed/?c

The presence of marquee ballers at these schools is one downstream effect of — and a rich reward for — a passion for basketball in the Orthodox world that some might say borders on obsession. Both schools — which are athletic rivals, to say nothing of admissions — opened these million-dollar gyms in the last decade. Shalhevet draws Jewish schools from across the country to theirs for an annual tournament (whose banners can be seen in the background of some NBAers’ photos). And though you’ll never read it in the schools’ brochures, their top-quality courts now mean a possible brush with fame for high school kids who regard these players as larger than life.

What’s the draw of hardwood courts with Jewish wisdom on the walls? In addition to being relatively new, they’re well-maintained, available, and — crucially, for some of the most famous people on the planet — private. That means no kids peering through the windows, let alone ducking in for autographs.

“They’re looking for somewhere very, very quiet, secluded, safe,” said Rabbi Ari Segal, Shalhevet’s former head of school.

At Shalhevet, where players pour into the gym most weekdays this time of year, the shidduch was made a few years ago by a student then interning for Drew Hanlen, a hotly demanded private skills trainer. Hanlen now uses the school as his lab for a client roster that includes Embiid, Harden and Celtics swingman Jayson Tatum, as well as the league’s only Jewish player, Deni Avdija.

At YULA, the arrangement was originally facilitated by an alum — who said he could not comment due to a nondisclosure agreement. (YULA’s head of school also declined to comment.)

Despite (or perhaps because of) the supposed secrecy of the workouts, videos that emerge from them are some of the most popular content of the NBA offseason. It was inevitable, then, that each school’s gym would be the stage of its own viral moment.

During a 2019 pickup game at YULA that involved several NBA stars, Devin Booker, a quicksilver guard for the Phoenix Suns, protested being double-teamed. Video of the exchange was posted online, igniting a debate throughout the NBA world that remains unsettled.

Shalhevet’s biggest splash came from a 5-on-5 scrimmage that featured not only perennial all-stars Bradley Beal, Carmelo Anthony and Trae Young, but also the rapper 2 Chainz. That’s just the tip of the iceberg of top-shelf ballers who frequent Shalhevet: Zach LavineTyrese HaliburtonRJ BarrettTyler Herro — the list goes on.

“This is the best of the best,” Segal said. “I mean, it was weird, actually, how small we are, and the size of our gym even, that they were scrimmaging there, but they were scrimmaging there.”


Never miss a West Coast story. Sign up for the Forward’s California Briefing for weekly links to Jewish news, culture, and life in the Golden State.


NBA players playing ball at Shalhevet predate Hanlen, who Segal said pays a nominal rental fee for use of the gym. In fact, the phenomenon is as old as the gym itself. Dunk-contest winner Blake Griffin was the first person to use it when it opened in 2015, reportedly calling the facility “amazing” in a video produced by the school.

(Speaking of dunking: “I have cringed a couple of times when some guys have thrown down dunks,” said Ryan Coleman, the school’s athletic director and basketball coach. Last summer, he recalled, RJ Barrett — that is, the New York Knicks’ franchise cornerstone — slammed one so hard “I thought honestly the entire basket was going to 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 161 תגובות

  1. בוקר טוב ותודה למנחם.
    .
    לוז משחקים פורסם אתמול.
    .
    ממבט חטוף בלוז של ג"ס נראה שמישהו בליגה מקדם השנה את ניו אורלינס. כל שלושת המשחקים שלהם מול ג"ס, שנים בבית, הם המשחק השני ב B2B.

  2. עכשיו השאלה היא:
    .
    מי היא הזוכה המאושרת?
    מי תזכה בשירותיו של ראסל ווסטברוק בשנה הקרובה?
    .
    לפי הדיווחים, נראה שהלייקרס המתינו לחתימה של לברון לפני שהם מסכימים למסור בחירות דראפט כחלק מטרייד של ראסל ווסטברוק.
    .
    באיחור אופנתי של יום –
    מזל טוב, מנחם.
    מאחל לך 120 טובים, קלים ופוריים לא פחות מהעשורים האחרונים.
    .
    בוקר טוב.

    1. ועברו בערך חמש שניות מהחתימה עד שווג' פרסם שהלייקרס מוכנים להעביר את שתי בחירות הדראפט הראשונות שהם יכולים להעביר.

      1. כולכם שמעתם את זה עכשיו? נפל לי האסימון…
        הרי מי יקח את השלימזל הזה עבור שתי בחירות סיבוב ראשון? לאוקלהומה ויוסטון יש המון בחירות ממילא, ואין להן מה לתת שיחזק את הלייקרס… נשארנו, לדעתי, עם אינדי ואנחנו.
        .
        אינדי יכולים לתת את טרנר – סנטר שמאפשר לדייויס לשחק ארבע, וגם קולע שלשות. הלייקרס לדעתי יסכימו לשלם גם עוד בחירות סיבוב שני ואיזה צעיר. עסקה טובה לשני הצדדים.
        .
        אצלנו זו חבילה הרגילה – מקדרמוט משלוש, וריצ'רדסון – גארד, הגנה, שלשות. עסקה פחות טובה ללייקרס. הם יבקשו גם את פולטל. אני מסרב, אבל לך תדע מה רייט יעשה. בקיצור, צריך לקוות שאינדי ילכו על זה, ושפופ לא יסכים לקבל את ווסטברוק.

        1. יש כל כך הרבה רבדים לוידאו הזה , קודם כל סימונס קונה ממתקים לבד בקניון בלי שיש לו איזה סנג'ר שעושה את זה בשבילו
          האירוניה פה שסימונס בחנות ממתקים בעוד מנחם מראה תמונות של אמביד והארדן קורעים את עצמם באימונים
          הבן חושב שהוא ווסטברוק הוא אולי הוא קורא לו ווסטברוק כדי להעליב אותו , יש מצב שהוא מעליב אותו כי הוא צועק לו cant shoot
          וסימונס משחק אותה קשוח
          זה סרט שצריך להיות מועמד לאוסקר

          1. ענק!!! גיימס הארדן מתאמן? אתה באמת מאמין לסרטונים האלה? רק חסר הסרטונים של סימונס קובר שלושות הקיץ.

            1. הארדן מתאמן אבל בטח גם חוגג אחכ 🙂

              סימונס אפילו כבר לא מעלה סרטונים שהוא מתאמן חחחחחח

            2. האמת מה יש לאפס לשקר ולפתח ציפיות? הוא כבר קיבל את החוזה עכשיו הוא יכול לשבת רגל על רגל. אני לא מבין למה פילי הגיעה איתו להסדר כספי ולא הולכת עם האפס למשפט, מסתבר שהאריס עדיין לא גידל זוג ביצים.

  3. לוח המשחקים דפק את פילי בגדול , פתיחה קשה לעונה וסיום רצחני
    בק טו בק מיאמי-דאלס בחוץ
    בק טו בק וורירס,סאנס בחוץ
    בק טו בק טורנטו-שיקאגו בחוץ
    15 מ 22 המשחקים האחרונים בחוץ רובם מול קבוצות פלייאוף וקונטדרס
    ופתיחת העונה בוסטון ומילווקי בהפרש יומיים
    אבל ברגע שהנטס יקחו על טוביאס על דוראנט שום דבר לא ישנה

  4. לקאווי כמו ללא מעט שחקנים יש רגלים עקומות, כמו שלי היו מה שאומר שיש לו בעיה באגן ובעקבות כך סבל מפציעות מרובות שקשורות בזה.
    אם הוא לא טיפל בזה הוא כנראה יתקשה לחזור ניתן לטפל בזה אבל זה דורש השקעה וחשיבה שונה ממה שמקובל באנביאיי אבל בסוף גם לשם זה יגיע.
    שחקן כדורסל אוכל ממתקים? הוא לא היחיד ואחרי זה ינסו למכור שהם בפיק של האימונים והתזונה. אין להם שום ידע שעולה על ידע של אנשים אחרים סך הכל יש להם גישה ליותר מכשירים ותכשירים שבדרך כלל פוגעים בהם בטווח הארוך.
    בניגוד "ללונג" קוביד פה כבר יש היסטוריה לעבוד איתה.
    .
    לברון לעוד שנתיים? 🤦🏻‍♂️

    1. זה רק טנש מאמינים שהם בשיא התזונה והכושר חחח והמציאו לך תירוצים שהמשחק היום יותר מהיר ובגלל זה אין הגנות 🙂
      הם מתעייפים מלרוץ 30 דק פעם ביומיים חחחחחחחחחחחחחחחחחח וה-30 דק האלה יש להם על כל דקת משחק 4 דק מנוחה. אין להם כמעט אפילו 5 דק משחק רצוף בלי הפסקה חחחחחחח
      הם עושים שכונה יותר מכל ענף אחר
      שהיו ילדים בני 16 הם שיחקו 7 משחקים ביום ורצו בטירוף 5 שעות חחחחח (למרות שבתיכונים אין הגנות בכלל לפי מה שאני רואה בתקצירים, הכל שם קליר פאת מוחלט

    2. הפציעה של קוואי היא ברצועות, זה בעיה גנטית שהגוף שלו רגיש יותר לפציעות לא כל האנשים נולדו זהים ( הפציעה האחרונה נגרמה מחבלה), לא יודע לגבי חשיבה שונה, צריך לזכור שצוותי הרפואה בNBA מחזיקים את מיטב המומחים בעולם, כיום הרפואה אפשרה לשחקנים לא רק להאריך את הקריירה אלא גם לחזור בכושר מלא מפציעות שפעם היו נחשבות מסיימות קריירה כמו אכילס , אני די בטוח שהם אמרו לקוואי איך להתאמן נכון.
      .
      אני מסכים לגבי התזונה, היום ניתן להשיג את רוב הידע במרשתת.
      אני דווקא אוהב את ההחתמה של לברון לעוד שנתיים, לברון גם הזקן הוא עדיין אחד הסקוררים הטובים בליגה הסיכוי של הלייקרס להתחזק מהדראפט ולמצוא שם כוכב אפסי (רק אם נותנים לראסל להוביל את הקבוצה).

      1. ברוך כמות המיתוסים וההנחות הלא מבוססות שלך בתגובה הזו הן רבות. בשביל להבין כמה צריך קודם to unlearn את כל הדברים האלה.
        גנטיקה זה לא משהו קבוע.
        חוץ מזה לא צריך לחפש רחוק הרגליים שלו עקומות הקרסוליים שלו עקומים. לא צריך "מומחה" בשביל לראות את זה, אבל לפני צריך להגיע להבנה מה זה גוף בריא ומאוזן. לא תמצא את זה באמריקה. תצטרך קצת לחזור אחורה בזמן. הרבה אחורה.
        אם תקפוץ לביקור ביום מן הימים אני אסביר לך בלייב

      1. דיברתי על ראס דוק. אני לא יורד על סימונס אשך חברי כינה אותו מיידוף של הכדורסל ובצדק . שחקן רוגבי שקיבל חוזה מקס ו3 בחירות לאולסטאר; .

  5. היה ברור לי שאם תדבר על קאווי, גם שמו של סימונס יעלה.
    ייתכן שקאווי הוא בעצם מייסד "שיטת לינרדיבסקי", בו שחקן מביים פציעה על מנת לנוח, לעזוב מועדון לא רצוי או בכלל לספור את הכסף במזגן בבית.
    אין ספק שסימונס למד מהטוב ביותר בתחום (גם ציון מגלה כישרון ענק בתחום).
    אולי יהיה מפגש בין ציון לסימונס, אולי קאווי יואציל בטובו לחזור לשחק. אבל אני מבטיח שהם ישחקו 82 משחקים (ביחד).
    ועל כך נאמר איזה מסכנים האוהדים..

      1. שמעון יאניס קלע 24 נקודות ב23 דקות, הלך 19 פעמים לקו. לא אמרת שיעצרו את יאניס בקלות באירופה? אני אפתח לך את המכבסה מחר שתראה טיפה אור יום אחרי השטויות שכתבת

          1. אנרת גם את יאניס, כן לברון לא אתלטי. המחשבה שהשחקנים הטובים בעולם היו מגיעים לליגה נחותה בהרבה ומתקשים היא הזוייה.

            1. יאניס השתפר מאז מהותית חביבי הוא ניגר מספיק באירופה שבNBA היה חוגג.
              לברון שחקן של 15 נק בשיאו ביורוליג ב30 אחוז

            2. לברון בשיאו האתלט הטוב בעולם, בפער אדיר מאחרים. מצחיק שאתה חושב שמישהו יכל לעצור באירופה את סופרמן של 2012 (גם החטיאו של היום היה קובר את אירופה בהליכה).

            3. ברוך מה אתה בכלל מגיב אחרי משפט כמו ״לברון שחקן של 15 נק בשיאו ביורוליג ב 30 אחוז״.
              .
              שמעון מטריל אותך ואתה נופל בפח

        1. חברים המכבסה סגורה בקיץ לצרכי שיפוץ ושדרוג לרווחת המבקרים, תיפתח שוב ב-19/10
          עד אז אפשר לנפוש בכפר של אבו-פופי (יש גם סיורים מודרכים).

            1. 😂😂😂

            1. מחליפים מנוע, הקודם נשרף כי לא נתת לו לנוח.

    1. לא יודע את התשובה.
      בלי קשר, אני זוכר את מכונת ההאדרה של ג'ורדן, שהיו מספרים בהשתאות שיש לו סעיף מיוחד המאפשר לו לשחק כדורסל גם בקיץ.
      בגלל שהוא כזה מחוייב למשחק וכל כך אוהב אותו וכל כך רוצה להשתפר כל הזמן שהמועדון נאלץ להתפשר ולתת לו לשחק.
      והיום? כל אחד משחק כל הזמן, אימונים, ברחוב עם החברה, בטורנירי ראווה, ולא עושים מזה עניין.

      1. גורדן היה מעשן סיגרים בקיץ מהמר עד הבוקר וחוגג אצל הבחורות שהיו עומדות בתור ומחכות למספר 23. איזה אימונים?

        1. חבריקו ראית את ניימאר? גש לחנות הכובעים הקרובה לביתך, קנה מכל הסוגים שתהיה ארוחה עם כל אבות המזון
          🙂

            1. 😂😂😂😂😂😂
              שמע שנה שעברה לקחת UCL וליגה איטלקית ועשית גמר wwe
              רק הטמיר יכול להתמודד איתך בשנה הזאת.
              קטונתי
              אני בינתיים אמשיך לכרסם את כובעיי בנחת…

            2. בתיאבון
              אציע לך את המשומשים שלי.
              ניימר לא יקח גביע אירופה, לא בגילגול הזה…

            1. אתה צודק חחח אבל תן להתלהב רזיאל משתולל עם מילאן שלו ומכין לי כובעים, לפחות בינתיים אני בסדר
              🙂

  6. תודה מנחם.
    לויגינס היו מספרים לא רעים בהגנה מאז שהגיע לווריירס (תכל, גם בעונת הטרייד כשעוד שיחק במינסוטה). משער שהם לא בלטו מעל אחרים בליגה – אבל יחד עם התדמית שהייתה לו מתחילת הקריירה אף אחד לא תפס ממנו כשחקן הגנה רציני עד העונה הזו.

            1. בסרטון הראשון יאניס רצח את השחקן וקיבל סל ועבירה, בסרטון הזה יש עבירה על דונציץ הוא פוגע לו ביד בשחרור כדיר.

            1. על קליעה שני מטר מאחורי קו השלוש לא צריך לרשום אסיסט.
              לפי אותו היגיון, גם למי שמסר כאן לג'מצ'י צריך לרשום אסיסט:
              https://www.youtube.com/watch?v=_ZMwDGhtJAI

            2. בוא תגזים את זה עוד קצת. אז איפה הגבול? אולי מסירה לכל שלשה היא לא אסיסט. יש כאן מהלך מתוכנן עם חסימה אפילו שמנצל את הדאבל על לוקה. זה נכון שיש אסיטים שווים יותר ואסיסטים שווים פחות אבל זה לגמרי אסיסט.

            3. זריקה חצי מטר מקו השלוש זה הגבול שלי.
              אתה יכול לשרטט את הגבול שלך במקום אחר.
              אחרת – תגיע לדוגמה שהבאתי. הוא תיכנן למסור לדורון כדי שהוא ייקח זריקה, לא?

            4. גם זה אסיסט שנרשם. כמה כאלה יש שזה כל כך מכאיב לך?
              לא הכוונה של המוסר או דרגת קושי הזריקה מגדירים מה זה אסיסט.
              באותו אופן אפשר להתחיל לא לספור חצי מהריבאונדים ששחקנים לוקחים.

            5. מה לא אסיסט במסירה מהחוץ שמיד אחריה קולעים?

            6. יונתן הסתכלת על הדוגמה? זו הוצאת כדור מתחת לסל שלך וזריקת הייל מארי ממגרש שלם. זה גם אסיסט?

            7. בודאי. למה שזה לא יהיה אסיסט?

            8. זה בכלל אסיסט של ניסים קיוויתי האגדי

    1. לוקה מדהים, שנה שעברה עליתי על העגלה שלו כשהיה פצוע לפני הפלייאוף, פיניקס שלמו ביוקר.
      השנה אני איתו מההתחלה – הכדורסל שלו מיוחד, לא דומה לשום דבר שהכרנו, לארי בירד בדרכו.
      יש הרבה עגלות טובות השנה,
      במערב קליפס ודאלאס (אוק' סיטי תמיד אבל לא רלוונטי), ואיפה שינחת ראס.
      במזרח פילי של הארדן (מובטח תלמה ולואיז פילי זה גרוטאה כבר כשיוצאת מהמפעל) ואיפה שינחת קיידי.
      באלופות כל הביג-פייב (סיטי, פסז, צ'לסי, באיירן ומעל כולן ריאל מדריד בשנת 'אדן האזר')
      בארץ מכבי תל אביב עם ערן זהבי
      וויי וויי תהיה שנה קשה…

      1. דה שוט אתה מתחיל עם ההתנקשויות מוקדם
        חייב לציין שאני מת על האפגרייד של "תלמה ולואיז" סטייל מתנקש

        1. חחחחח תנצל את שארית הקיץ לרכוש לעצמך קסדה חדשה ואולי גם לשפץ את המקלט – אני מכין לך שנה קשה (גם לטמיר) – זאת תהיה שנת השיקוצים הגדולה 2.0

            1. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
              רק אל תגמור את כל התחמושת בטרום עונה חחחחח

            2. אני מפוצץ בכוחות האור ירוצח

            3. האמת שי כשתכננו את הקסדה ליחיד עם דפנות קובלר ירוקות,חשבתי עלייך

            4. בקלות, שמרנו צנצנות קיא מכל מעשי השיקוצים בעונה האחרונה(טרי טרי)
              2 צנצנות דשופרא על הבית עם צבע תואם
              אם אתה על העגלה של הקליפרס תיזהר,דה שוט הוציא עליהם חוזה בלי קונטרול,

  7. אליפות אירופה צפויה להיות אש כוכבי הNBA הגיעו הפעם ואיתם גם השריקות של הWWE שכנראה יככבו בטורניר. רק חסר שישלחו את פוסטר ובראדרס.
    נבחרת ספרד די נחלשה למרות שבעד גיל 20 ו-18 הם זכו בטורנירים ולקחו MVP 2 ספרדים.
    אמביד לא ישחק עם צרפת ביורו כי לפי דיאו הוא "פצוע" חחח

    אבל סרביה בהרכב מלא, יוון עם נבחרת קטלנית גם עם טיילר דורסי ואיטודיס וסלובניה עם לוקה צפוי טורניר טוב

  8. בס"ד
    תודה מנחם.
    קוואי כבר לא יודע.
    ציון נראה לי שיתאפס על עצמו.
    סימונס, זה הכל שמועות, עד שאני לא רואה אותו על הפרקט,
    לא מאמין לשום דבר.

  9. בגדול, ב-NBA אסור להתאמן בקיץ תחת "המטרייה הרשמית" של הקבוצה עד לפתיחת האימונים הרשמיים.
    אין איסור על אימונים אישיים עם מאמנים אישיים, מה שכמעט כל שחקני הליגה עושים, ודרו הנלן הוא אולי אחד המפורסמים במאמנים האישיים ב-NBA.
    שחקני הקבוצה יכולים להתאמן יחדיו באופן לא רשמי, מה ששחקני הראפטורס עושים כמעט כל קיץ ב-LA אצל Rico Hines

  10. נקרה לי שלאב חא בתחתן בחתונה ינודית אורתוקסית אלא רפורמית שהיא זיוף של המסורת היהודית: מקום התפילות שלהם הוא חיקוי לכנסיות; על הדבר הבסיסי ביותר של הזהות היהודית הם לא שומרים כשמתחתנים אצלם בנישואי תערובת בהיקף של כ-60%, כולל כשהאישה נוצרית שלפי המסורת היהודית ילדיה נוצרים; הדברים הבסיסיים ביותר של החיים הדתיים אינם מחייבים אצלם כשאינם שומרים על דיני הכשרות כראוי, אינם שומרים שבת ויו"ט לפי ההלכה היהודית, אינם צמים ביו"כ (אולי חלק כן אך בכל מקרה לא מתייחסים לזה כדבר מחייב מי שרואה עצמו יהודי דתי) ותשעה באב, אינם שומרי על דיני צניעות וטהרת המשפחה כראוי, ועוד. אפילו האמונה בבורא עולם לא מחייב אצלם וחלק צהרפורמים לא מאמינים בבורא עולם.
    כאמור אצלם ישנם כ-60% נישואי תערובת עם נוצרים כנישואי התערובת הם הסימן המובהק ביותר להתבוללות ואצל הקונסרבטיבים גם המצב לא טוב עם כ-40% ואמנם אצל חילונים שירדו מהארץ כולל מסורתיים המצב חמור עוד יותר עם 90-80 אחוזים. בגללם מספר היהודים היום הוא כמספרם לאחר מלחמת העולם השנייה כשהיחס מתוך האוכלוסייה הכללית נמוך פי כמה מאז בגגל ההתבוללות הזו שיש רק אצל הלא אורתודקסים כשאצל האורתודוקסים ישנם 3% נישואי תערובת וגם האחוזים המועטים הללו הם רק אצל חלשים מבחינה דתית, ורק ציבור האורתודוקסים גדל כי רק הוא שומר על הזהו. היהודית כראוי ורק הוא זרם דתי אמתי.
    https://www.shabes.net/bsd/index.php/2020-10-15-12-27-57/45-2020-08-27-09-09-16/843-2020-08-27-12-12-52?tmpl=component&print=1

    1. מה שאותי מדהים זה שהתחלת לכתוב ב"כ-60%" אחרי שנים של:
      "צ"ל 32.138 ולא 32.14!!!"
      יש בזה משהו מרענן.
      עכשיו נשאר רק להיות יותר מכיל כלפי זרמים ולאומים אחרים.

    2. אתה מציג נישואי תערובת כמשהו שלילי ולא ברור לי מי שם אותך או לצורך העניין כל אדם אחר (בטח אם הוא מהמאפייה האורתודוכסית שהרבה את המדינה) לשופט בנושא הזה.
      שכל אדם יתחתן ויחיה עם מי שהוא רוצה, או שזה לא מסתדר לך?

      1. גזענות והכללה לצד השני, אני באופן אישי מכיר אנשים מבריקים שלובשים כיפה/ שרשרת צלב ומאמינים, ויודעים לעשות את ההפרדה בין האמונה והדת לשכל הישר. נהיה ספורט בhoops לרדת על הדתיים ושכחו את קבלת האחר וזה די עצוב. לא רואה הבדל בין זה לבין מה שקרמר כתב.

      2. שלא תבין לא נכון, התגובה שלך שגויה לחלוטין (מהשפרצת השנאה כלפיי דתיים ועד לקיחת מבחן ה-IQ כאל איזה מדד שאמור להראות משהו), די מגעילה ולא הולמת בעליל, אבל –
        הדבר היחיד שחסר לה זה עוד שניים שלושה מגיבים שיעשו לה כיפים והאתר ימצא כבר דרך לנרמל אותה. אולי אפילו יגידו לך שאתה מגיב מצטיין וכאלה.

          1. בוא תוכיח שאני טועה. האם החרדים משלמים פחות מסים משאר האוכלוסיות?
            האם החרדים מקבלים הכי הרבה סובסידיות?
            האם סטודנט מקבל קצבת מחיה כמו אברך ישיבה שלא יתרום כלום למדינה?
            אף פעם אין לכם תשובות לעניין.

            1. אני צריך להוכיח שאתה טועה? אתה מביא טענות – אתה צריך לאשש אותן.
              ואגב, זה לא משנה לדיון – אפשר לדבר על יחס המדינה לחרדים והבעיות שהוא יוצר. האמירות שלך בתגובה 20.11.1.1 הן חולניות.

            2. אתה רוצה גם קישור לאיך החרדים משיגים תורים בשבוע כשאחרים צריכים לחכות שבועות וחודשים?
              כשאיו מה להגיד ישר רצים לטענות אנטישמיות/גזעניות, ובמקרה שלך חולניות.
              שוב אומר, תוכיח שמשהו ממה שאמרתי לא נכון.

            3. אין לי ויכוח לגבי זה שהמדיניות היא לא שוויונית.או שהיא צריכה להשתנות.
              אבל ההתבטאויות שלך למטה הן בהחלט אנטישמיות, גזעניות וחולניות. יכול למצוא עוד כמה ביטויים לזה אבל נראה שקלטת את רוח הדברים. אתה לא תורם לאיזשהו מאבק לחופש, שוויון או השכלה בזה שאתה מתבטא ככה.
              לא רואה טעם להמשיך בזה. לילה טוב.

            4. אם אתה קורה לי אנטישמי, תחזור לחור שיצאת ממנו.
              רק תגובות עלובות בסגנון הזה אתם יכולים לענות כי אין לכם טענות שמחזיקות מים.
              לילה טוב

          1. יש הבדל גדול בין "מי שחובש כיפה מיד יורדים לו איזה 50 נק' IQ" לתוצאות יותר גבוהות בממוצע או נטיה ללהיות יותר חכמים.
            למשל, זה לא אומר בשום דרך שהIQ שלך יותר גבוה מהממוצע בקרב דתיים.

            1. ה-iq לא מאוד מעניין אותי. בפועל אנשים שלא למדו כלום, שלא יודעים אנגלית, מתמטיקה וכו' הם לא העפרון הכי מחודד בקלמר ולא משנה איך תסובב את זה.
              וכן, מה לעשות שאנשים כאלה הרבה פחות משכילים במאה שבה אנחנו חיים.

    3. התגובה הזאת העלתה לי חיוך גדול על הפנים.
      בוא נסתכל רגע על אלה שיותר דתיים – החרדיים.
      מבחינתי הם בכלל לא יהודים. אין קשר בין הדת שהם המציאו לדת היהודית. אתה יכול לקרוא לדת המומצאת שלהם נצרות או בכל שם אחר.
      אני לא זוכר שרש"י ואחרים שבטוח גדולים מהם, היו יושבים ומגרבצים בישיבה על חשבון כלל הציבור. הם לא תורמים כמעט כלום לצבא, שירות לאומי, מבחינת מסים וכו' ועל הדרך גורמים למחירי הדירות לעלות, למסים להיות גבוהים (מישהו צריך למממן אותם) ועוד. ושלא נדבר על הכפייה הדתית (יקוללו אלה ששמים את הצופרי שבת הארורים האלה בקולי קולות ומפריעים לשכונה שלמה על ידי כפיית אורחות חייהם).
      אתה יכול לקרוא לדת שלהם פרזיטים, אבל העיקר שהם יהודים בעיני עצמם (על הדרך מתלבשים בלבוש גויים מוזר).

      1. עזוב ראשי, הרמב"ם עבד בפרך כרופא המלך ואחרי כן כרופא לעם וזה לפני שהיה מתפלל שחרית מנחה וערבית ולומד תורה. לפי האגדה, את חלק מחוליו היה מקבל בשכיבה, קרי, היה שוכב והם היו נגשים אליו שיבדוק אותם ייתן דיאגנוזה וירשום להם תרופות…

        1. גם היום הם עוסקים ברפואה, אבל במקום לרפא, התפקיד שלהם הוא לתפוס לנו את התורים במערכת הבריאות (ראה תחקיר שעשו בחדשות). איך שהוא הטפילות החרדית שלחה את גרורותיה לכל מקום כולל למערכת הבריאות בארץ. מסכנים האנשים שנמצאים היום בבית קברות בגללם.

    4. היי, גם קרמר וגם יגאל כנען שולפים את האנטישמיות באותו יום. בטח יש לי יום הולדת או משהו.
      יש מישהו שחסר לי, אבל נסלח לו היום.

            1. have faith

            2. אין לי כוח לחפש ולהעתיק את הקישור,
              אז,
              החמישייה.

            1. כבר בשנה הבאה הוא יהיה מאד 'טריידאבל'. לא חושב שהיכולת שלו תהיה בעיה.

        1. שחקן שקולע 30 נקודות ב59 אחוז אפקטיבי שווה מקס בשינה, זה חוזה גם לשנתיים בלבד. אני לא מדבר על כך שלברון מחזיר את הכסף בדרכים אחרות, ואין אופציה טובה ממנו כעת לליקרס (הסיכוי שתקבל סופרסטאר בדראפט אפסי), חוזה מצויין לליקרס. החוזה האחרון של קובי ברייאנט היה אחרי שהוא קרע את האכילס ואף אחד לא ידע איך יחזור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט