מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1.הנטס קברו את עצמם בדרך ללא מוצא עם הטוויטר של טסאי, הבעלים של הנטס


זה יהיה נס אם הנטס יצליחו TO SALVAGE ולצאת מבור הצואה שהם חפרו לעצמם עתה עם הטוויטר של הבעלים ג'ו טסאי שהוא 'מאמין במאמן סטיב נאש ובמנ"כל שון מרקס שהם טובים ומתאימים לנטס עכשיו ולתכניות הקבוצה לזמן ארוך. טסאי בוודאי חשב שהוא עושה עכשיו איזה עסק עבור עליבאבא שלו, ולא עם השחקן שהוא – ARGUABLY – הטוב בעולם.

יתרה מזו: קווין דוראנט יכול היה לצטט למפרע את דבריו של טסאוי מילה במילה. אז למה הוא טס ללונדון לשמוע משפט שהוא ידע שייאמר? כי קווין דוראנט עצמו רצה שייחרט קו בחול: הנטס והפרונט אופיס מצד ימין של הקו, וקווין דוראנט מצידו השמאלי. העמדות מוגדרות. אין שאלות לכאן או לכאן. למעשה השאלה היחידה הנשאלת היא מי ימצמץ בעין ראשון, הנטס או קווין דוראנט.

מעתה יחול תהליך, שאסבירו להלן. איש לא אמר לי או גילה לי על כל 'תהליך', אבל אלא אם כן מישהו ימצמץ, יחל תהליך שיימשך זמן, וכנראה ייפתר לפני שהעונה תחל.

הטרייד של דוראנט נכנס ל-LIMBO – נשיה (המילה היא מ'תהילים') – כמעט מהרגע שדוראנט ביקש OUT ב-30 ליוני. מהרגע הראשון לא נוצר כל מומנטום חיובי ליצירת טרייד ראוי. הנטס מיד הגזימו בדרישתם על הטרייד של דוראנט כשהם מאייתים בבקשתם המוגזמת "דוראנט נשאר אצלנו".

מה זה אומר?

זה אומר שחקן ממורמר המרגיש חובה לשחק רק כדי לשמר את משכורתו כשהוא עושה טובה ליישוב כשהוא מזיז את התחת שלו. אני לא בטוח שזה יכלול החטאות בכוונה, אבל זה יכלול בוודאי שחקן זועף, ממורמר, ונרגן משך 4 שנים כשהוא עושה מין 75% מאמץ רק כדי להבטיח שה-198 מיליון שלו לארבע שנים ייכנסו בזמן לחשבון הבנק, ושהלגסי שלו לא יתרסק לעפר ואפר. למעשה הלגסי שלו יהיה תלוי בהרבה ברמת המאמצים שהוא ייתן במשחקים.

שחקן המשחק ממורמר וכועס? עדיף שיישב על הספסל. 75% כועס וממורמר? תלוי במאמן אם עדיף לו 0.75 דוראנט, או 100% שחקן אחר.

הטוויטר של טסאי קבע – ללא כל 'אם', 'אולי', 'מה', ו-'למה' את שני הצדדים במאבק: מצד אחד הנטס ומצד שני דוראנט. אין כאן עתה כל שאלה של יחסי אנוש, יחסים תרבותיים, ושיקול דעת. עתה זו מלחמה. המוצא היחיד של הנטס הוא להוריד את הדרישה על הטרייד של דוראנט בלפחות שליש: אם קודם הם דרשו עליו 150% החזר, עתה הם חייבים לבדוק את השוק של 100% החזר. ואם זה לא יעבוד לא תהיה להם ברירה אלא לרדת ל-75% החזר. מתחת לזה הכבוד העצמי שלהם לא יאפשר לרדת והם ייאלצו לסחוב את דוראנט הממורמר משך 4 שנים כשה-75% החזר עליו יישאר כשהיה יום אחרי יום, שבוע אחרי שבוע, חודש אחרי חודש, ושנה אחרי שנה, עד שהארבע שנים תסתיימנה, ודוראנט יעבור לשחק בחוזה של ווטרן מינימוםו בסקרמנטו.

הבה ונדבר באחוזים ושמות. נניח הנטס דרשו עבור קווין דוראנט 150% מערכו. הם דרשו 150%: את ג'יילן בראון, רוברט ויליאמס, מרכוס סמארט, דריק ווייט, ובחירת דראפט סיבוב ראשון. עכשיו הם יורדים ל-100% דוראנט, או "בראון-סמארט-ווייט" עבור דוראנט. אם גם זה לא הולך הנטס ייאלצו ללכת על 75% דוראנט, שזה ג'יילן בראון, ובחירת דראפט סיבוב שני.

ישנם כאן פקטורים חשובים להתחשב בהם: מי שעושה טרייד על דוראנט בן ה-33 מקבל אותו לארבע שנים במשכורת מקסימלית. מי שלוקח את ג'יילן בראון בן ה-25 באיזו שהיא חבילה, יודע שג'יילן בראון הוא שחקן חופשי עוד שתי עונות, הווה אומר מקבלים אותו בבטחון רק לשנתיים, ובתום השנתיים הוא בוודאי ידרוש חוזה מקסימלי. העסק לא פשוט.

אם אתה בראד סטיבנס מהסלטיקס במה אתה בוחר

2. קייל קוזמה: "אני מאמין שה-SHOWTIME LAKERS משנות ה-80 היו FUCKING DOMINATE את תקופת הכדורסל העכשווית"

אני לא יודע מה גרם לו פתאום להטוויט שהלייקרס של שנות ה-80 היו שולטים (ביני לבין שימון, הוא אמר DOMINATE זה נשמע חזק יותר מסתם 'שולטים' שזה התרגום העברי ל-TO DOMINATE. זה יותר 'אדונות', 'בעלות', ו'משליטים מרות' !!! על מה שיש היום). הוא אמר זאת בתכנית הפודקאסט של דריימונד גרין (The Draymond Greenyoutube.com/watch?v=6tKltD9X5Xo&t=281s SShow) ואין באתר אחד המאמין למה שקוזמה אמר יותר ממני ומברוך רבין.

למשל:

על מג'יק ג'ונסון הוא אומר:

I was watching Magic in the 80s, just highlights like earlier in the summer. People don’t realize he was fast as s—. He was fast as hell like he was getting the rebound, up the court and three dribbles and that’s it another basket

אני מסכים איתו ב-100%. קחו למשל את הלייקרס של 1986-7 – מרכז שנות ה-80: גארדים מג'יק ג'ונסון (2.06), ביירון סקוט (1.91 מ'), ווס מתיוס (1.85), ומייקל קופר (1.95 מ'). פורוורדים ג'יימס וורת'י (2.06), אייסי גרין (2.06)טוני קמפבל (2.00 מ'), קורט רמביס )2.03 מ'). סנטרים – קרים עבדול ג'אבר (2.17 מ') ומייקל תומפסון (2.12 מ').

שים נגדם כל קבוצה, נניח הווריורס, ויש לך 15-20 הפרש לפני שאתה מתחיל בכלל לשחק. מג'יק היה מחזיר את סטף קיירי לבית היולדות. מייקל קופר לא היה נותן לקליי תומפסון לזוז. ג'יימס וורתי' היה קובר את דריימונד גרין ומחזיר אותו לתיכון שבסגנאו, מישיגן. ומה שקרים עבדול ג'אבר היה עושה תחת הסל ללוני, או כל גבוה אחר, היה ממלא את ספר הבדיחות של גרושו מרקס. הייתי אומר שהיה נגמר 0-4 עם הפרש ממוצע של 22 נקודות, שלא היה גדול יותר רק מפני שהמאמן פט ריילי לא רצה לגרום לסטיס קאר פגע נפשי לשאר ימי חייו.

3. נבחרת ארה"ב נקבעה ל-QUALIFIERS של אליפות העולם באוגוסט

COLORADO SPRINGS, Colo. — USA Basketball has picked its 12-man roster for the opening second-round window of World Cup qualifying, as the Americans look to move closer to clinching a spot in the field for next year's event.

Jim Boylen will return as coach, assisted again by Ty Ellis and Othella Harrington.

The roster will include six players — Michael Frazier IILangston GallowayDavid StocktonDaQuan JeffriesJohn Jenkins and Eric Mika — who were with the Americans for the previous qualifying window in July.

The other six players for games Aug. 25 in Las Vegas against Uruguay and at Colombia on Aug. 29 are Tyler CavanaughMalik EllisonDewan HernandezMac McClungRobert Woodard II and McKinley Wright IV.

The Americans went 5-1 in the opening round of qualifying from the FIBA Americas Region, easily becoming one of the 12 teams that moved on to the second round.

Of those advancing nations, seven will make next year's World Cup, which will take place in the Philippines, Indonesia and Japan. The World Cup is the primary qualifier for the 2024 Paris Olympics.

There are three two-game windows in the second round of qualifying — for the Americas Region, they are Aug. 25 and 29, Nov. 11 and 14, and finally Feb. 23 and 26. If the U.S. tops Uruguay and Colombia, it likely could clinch a World Cup berth in the November window.

Canada (6-0) is the only team from the Americas Region that went unbeaten in the first round of qualifying. Also in Canada's group for the second round: Venezuela (5-1), Argentina (5-1), the Dominican Republic (4-2), Panama (2-4) and the Bahamas (2-4).

The U.S. is in a second-round group with Brazil (5-1), Uruguay (4-2), Mexico (4-2), Puerto Rico (3-3) and Colombia (2-4).

The top three teams from each group will advance to the World Cup from the Americas Region, along with the best overall fourth-place team.4.

4. לברון ודונובן מיצ'ל עולים על קוזמה שקלע "רק" 67 במשחק PRO-AM

קייל קוזמה עשה שיא אישי מאז שהגיע ל-NBA כשקלע במשחק PRO-AM (בליגת ה-POWDER) 67 נק', קטף 14 אשכוליות, וחילק 9 מרצפנים. גם לברון, דמאר דרוזן, טריי יאנג, ודג'ונטה מוריי קלעו 50+ ו-60+ במשחקי פרו-אם הקיץ, אבל אף אחד לא שם 67.

לברון ודונובן מיצ'ל דיסקסו ב'סמים' מה זה שקוזמה קלע "רק" 67.

לדונובן הייתה את המילה האחרונה: "הוא לא קלע 70+??? – זה הכל בגלל ה-ATTITUDE שלו…"

5. יאניס: "אם תשאלו אותי, אז לברון הוא עדיין השחקן הטוב ביותר בעולם"!

זה הלך ככה לפי יאניס:

"השאלה עלתה שוב…

Who is the best player in the world?

Nobody ever gets tired of it. Especially right now, when there are so many players with legitimate claims to the throne. Everyone's criteria is different. It perhaps speaks to skill preference more than anything. 

If you polled 10 people at the moment and asked them who the best basketball player in the world is, you might get upwards of six or seven different answers. Giannis Antetokounmpo. Nikola Jokic. Stephen Curry. Kevin Durant. Joel Embiid. Luka Doncic. Perhaps Kawhi Leonard is primed for a return to the conversation.

Am I forgetting anyone? 

Oh, right. LeBron James

יאניס אמר (האנגלית קצת מתוקנת):

"It's interesting to me how LeBron is still [in] one of the best shapes [of] his life and being the best player in the world and still being in year 18," Giannis told Marca Basket. "Like, that's really interesting. I want to know how he does that. He's been consistent for 18 years. He's always there. He's always showing up. That's unbelievable.

"He obviously gets credit, but I think we've got to give him more credit. Doing it for 18 years guys, that's hard. And hopefully, hopefully I can be there. Hopefully, I can do this for 18 years, 20 years. That's the goal."

ואז הוא סיכם: "אני לא יודע אם אצליח להיות כמוהו. הוא סיפר לי שהוא השקיע בשנתיים האחרונות 1.8 מיליון דולאר לשמר את גופו. אני יותר מדי CHEAP -קמצן – להשקיע ככה על גופי! לכן מי יודע כמה שנים אצליח לשחק ברמה שהגעתי אליה, כמו שלברון עושה!

6. הנה על מה ג'יילן גרין מהרוקטס עובד הקיץ:

1)על DECISION MAKING

2) על 'TIGHTENING MY HANDLE'

3) לדעת איזה זריקות לקחת

4) להרגיש יותר COMFORTABLE על הפארקט

5) לשחק בשלווה וללא NEGATIVE THOUGHTS

והוא מוסיף: "ויש לי את הסרטון המראה לכם את כל הדברים האלה שאני משיג הקיץ. הנה:

עוד בסרטון אחד כזה ואבדנו.

4)

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
139 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kobv
Kobv
13/08/2022 5:07:24

אחלה מעורב מנחם.
לגבי דוראנט לדעתי מסאי בעצם הגיבוי אומר, אין לי בעיה לזרוק 200 מ׳ לפח אבל השחקן הזה לא ינהל לי את המועדון, לא רוצה לשחק שב בצד עד שיגיע פתרון. בכל זאת דוראנט בן 33 וחולה כדורסל. מה שכן גם הסיטואציה הזאת וגם זאת של בן סימונס עולות לבעלי הקבוצות על העצבים ויש מצב שינסו למצוא לזה פתרון בפגישת הבעלים / שחקנים הקרובה.
השוואות בן קבוצות עבר לאלה של היום או מי שחקן גדול יותר מעולם לא היו נושאות טעם. העבר נועד ללמידה וצמיחה וההווה להנאה ובניית עתיד.
הרי עם פילי היתה יודעת איזה שחקן יצא מקובי היא לא היתה לוקחת אותו בחירה ראשונה ואם כן האם היה לוקח בפילי אליפות?
האם הלייקרס של מג׳יק היו רומסים את גולדן סטייט? לא יודע ובמה יעזור המידע הזה מעבר לוויכוחי סרק?
יש תחושה שכל השחקנים עובדים בקיץ הזה חזק מאוד לקראת העונה הבאה, מה זה אומר שבעונות לפני עבדו פחות חזק או שפשוט לא תיעדו את זה במדיה בצורה כל כך מסיבית.

דוקטור רזי הופמן
13/08/2022 5:25:35

הייתי נותן את בראון ו-וויט עם בחירת דראפט ראשונה אחת ושתיים בחיות סיבוב שני עבור דוראנט.
במקביל הייתי פותח בגישושים מאד לא פורמליים (זה ברור? מאד!) אצל בראון לגבי הארכת חוזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חוזה מקס זה התשובה שתקבל 🙂

עידו גילרי
13/08/2022 7:47:36

הארכת חוזה של בראון לא ריאלית כבר דסקסנו את זה. הם יצטרכו לחכות שיהיה שחקן חופשי.

דוקטור רזי הופמן
13/08/2022 8:06:10

אהה שכחתי שאי אפשר לגשש באופן לא פורמאלי….

עידו גילרי
13/08/2022 8:20:31

מה הקשר? הם בטוח 'גיששו' איתו באופן הכי פורמלי שיש. רק שאין לו שום סיבה להאריך ולכן מו הסתם אמר להם שיוותרו על הגישושים.

דוקטור רזי הופמן
13/08/2022 9:36:49

אני כתבתי מה אני הייתי עושה (לא הם!) והסוגריים להגדשה שהייתי עושה את זה לא פורמלי כי היה ברור שמיד תגיע תגובה ממך. לא אתה ולא אני יודעים מה היה או לא היה שם ואם הוא באמת מן הסתם אמר להם שיוותרו על השפשופים. מה שאני כן מקבל מהרשת זה שיש טענה שטוב לבראון בבוסטון ושהוא נאמן ורוצה מאד להשאר.

עידו גילרי
13/08/2022 9:42:52

נכון הוא רוצה להישאר כנראה, אבל אתה כל פעם מדבר על הארכת חוזה ומתעלם מזה שזו לא אופציה ריאלית. אז יופי לך אתה היית עושה מה שכולם היו עושים ושומעים לא תודה בחזרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף קרי היה הופך את מגיק למטלית

יאניס צנוע אבל הוא כמה רמות על השקץ בשיאו שהיה צעיר הוא גבוה יותר חזק יותר מהיר יותר אתלטי יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם הסרטון הזה של גיילן גרין ישן
בימים אלו הוא מתאמן סקוטי בארנס ועוד כמה
https://www.youtube.com/watch?v=ubQB_89sOX8

כדורסל בלי הגנות חח

רן הנרגן
רן הנרגן
13/08/2022 6:51:11

דוראנט שרף את עצמו. לא רואה בעלים של קבוצה מאשר ל GM שלו להביא את דוראנט לקבוצה. איזו ערבות יש לו שעוד שלושה חודשים דוראנט לא יתעורר בבוקר ויודיע שהוא עם הקבוצה הזו גמר… KOBV צודק שמערכת היחסים בין שחקנים תחת חוזה והקבוצות יהיו במוקד ה CBA החדש. זה דבר אחד שכוכבים בסטאטוס שחקן חופשי עוברים קבוצה ודבר אחר לגמרי שכוכבים שרק חתמו על חוזה ענק דורשים טרייד משמעו הרס של הקבוצה.

Zivke
Zivke
13/08/2022 7:03:46

בסוף המורשת העיקרית של KD תהיה איזה 'חוק דוראנט' שהבעלים ינסחו כדי להפסיק עם הטירוף הזה של השנים האחרונות…

הצעה שלי: להכניס ל-CBA אפשרות לפטר שחקן = ביטול חוזה + מניעת חתימה ב-NBA לשנה-שנתיים קדימה. כדי לעשות את זה יצטרכו הצבעת רוב של בעלי הקבוצות

גיא רוזן
13/08/2022 7:22:23
Reply to  Zivke

כמות הוויתורים שבעלי הקבוצות יאלצו לעשות על מנת שהשחקנים יסכימו לשינוי שכזה בהסכם הופך את הרעיון ללא ראלי.

Zivke
Zivke
13/08/2022 9:31:50

ואם יציעו ל-NBPA שכדי לממש את הסעיף יצטרכו הסכמה של כל (!) הבעלים?

עידו גילרי
13/08/2022 7:46:27
Reply to  Zivke

זה סעיף לא הוגן – תחשוב על השחקנים שלא בדרג של דוראנט.

Zivke
Zivke
13/08/2022 9:29:18

הבעיה הזו לא רלוונטית לשחקנים שלא בדרג של דוראנט, רק כוכבים גדולים יכולים להרשות לעצמם להתעלם מההסכמים בלי להיפגע

עידו גילרי
13/08/2022 9:33:21
Reply to  Zivke

אולי לא הבנתי, מתי קבוצות יוכלו ליישם את הסנקציה הזו?

Zivke
Zivke
13/08/2022 9:51:03

קבוצה תוכל להעלות הצעה לפיטורים בישיבת 'גוברנרס' עם הוכחות ששחקן לא מכבד את החוזה שלו (לא בקשר עם ההנהלה, לא מגיע לאימונים, שובת איטלקית וכד'), ותצטרך הצבעת רוב. זה אמור להיות נדיר ועם סנקציות חמורות כי המטרה היא שהמקרים האלה יפסקו לחלוטין, ומצד שני לא לתת לקבוצות אפשרות יציאה מחוזים שלא במקרי קיצון אמיתיים

עידו גילרי
13/08/2022 9:53:05
Reply to  Zivke

אהה הבנתי זה לא היה ברור לי…
יש מצב שיכניסו סעיף כזה ב-cba הקרוב.
רק שדוראנט בינתיים לא נכנס לקטגוריה הזו (אם כי הייתי מכניס בקשה לפיטור מאמן לאותו סל…).

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2022 15:29:29
Reply to  Zivke

אין סיכוי שיכניסו סעיף כזה, לליגה עשה רק טוב הקיץ שדוראנט מבקש טרייד הטריפה את שוק השחקנים החופשיים וקיץ שהיה אמור להיות משעמם על הנייר לא מספיק לספק כותרות. איך בדיוק אפשר להוכיח ששחקן שובת איטלקית?

וניל טרופי
וניל טרופי
13/08/2022 7:06:06

עונת המלפפון יש לנו, הנטס חיכו יותר מדי עם הדוראנט ועכשיו אין לו טעם בכלל. הפתרון היחיד שיוציא את כולם בכבוד זה להחליף אותו בסופר סטאר אחר, נניח לברון או אמביד.

אשך טמיר המקורי
13/08/2022 7:12:48

תודה רבה דוק.
דוראנט מיצב את עצמו כאימבציל והנחש הגדול ביותר בהיסטוריה.
הדובדבן על הקצפת זה ששוב הוא רוצה לקבוצה שהדיחה אותו (הפעם בוסטון).
האיש בדיחה, זו מורשתו.

אשך טמיר המקורי
13/08/2022 7:15:29

עכשיו יותר מתמיד, שתי האליפויות שלו בגולדן ייחשבו לו כטרמפיסט.
עד עכשיו זה לא היה ברור איך תקופתו בגולדן וההישגים שלו שם יתפסו בעתיד, היו תמיד דעות לכאן ולכאן.
עכשיו זה ברור על רקע ההתנהלות שלו מאז שעזב.
הוא הצליח לחרב גם את זה.

MBK
MBK
13/08/2022 8:11:26

צודק לגביי דוראנט
וזה ממישהו שהוא היה השחקן הכי אהוב עליי בליגה
אני עוקב אחריו עוד כששיחק בלונגהורנס
מבחינת כשרון ויכולת סקורינג הוא יותר גדול ממייקל
הבעיה שיש לו אופי מזעזע
הוא סבל מהמון פציעות לאורך הקריירה שהיוו תירוץ לחוסר חוסן מנטלי, היה לו את ווסטברוק כתירוץ
זה כמו בסרט החשוד המייידי, החוקר בטוח שדין קיטון הוא קייזר סוזה בסוף מתברר שזה ורבל קינט

Yinon Yavor
13/08/2022 9:33:40
Reply to  MBK

סרט עצום.
אהבתי את ההקבלה אבל כמות האינטלקט בין שני המקרים רחוקה שנות אור זו מזו

דוקטור רזי הופמן
13/08/2022 9:43:25
Reply to  Yinon Yavor

+100
האנד מי דה קייז יו פאקינג קוק סאקר.

thejanitor
thejanitor
13/08/2022 11:45:44
Reply to  MBK

חבל על הספויילר שעשית לכל הצעירים שעוד לא ראו את הקלאסיקה הזו. שהסרט יצא לקולנועים הלכתי עם חבר לקולנוע במלון מנדרין בתקווה לראות את הדוור עם קווין קוסטנר רק שלא היו כרטיסים, אז נכנסו לחשוד המיידי, ויצאתי בשוק. טופ 5 סרטים מבחינתי עדיין 25 שנה אחרי.

אור
אור
13/08/2022 21:13:40
Reply to  thejanitor

יש סרטים מפורסמים מדי עם חוק התיישנות על ספוילרים, זה אחד מהם

Jonathan
13/08/2022 12:10:06
Reply to  MBK

ספוילר לחשוד המיידי זה מאוד גבוה ברשימת הדברים שלא עושים

MBK
MBK
13/08/2022 14:30:08
Reply to  Jonathan

בוא…
אתה לא רוצה שאספר שבפייטקלאב טיילרדירדן והשני זה אותו בן אדם

אור
אור
13/08/2022 21:12:58
Reply to  MBK

חחחחח
מה לגבי
Whats in the box??

אשך טמיר המקורי
13/08/2022 7:18:25

בוסטון יורים לעצמם ברגל שהם בכלל בדיון הזה.
היו צריכים להודיע חד וחלק שזה לא על הפרק מבחינתם, וחסל.
הם קבוצת גמר בדרך למעלה, זורקים את זה בשביל כמה עונות של כוכב בעייתי אגואיסט מזדקן ופציע? בראון היה שווה ערך לטייטום.
דוראנט וטייטום זה בול על אותה משבצת. לאבד משלימים חשובים שתרמו מאוד לזהות של הקבוצה ולעומק זה פשוט אידיוטי.

סוסמעץ
סוסמעץ
13/08/2022 9:34:02

10+

Yinon Yavor
13/08/2022 9:36:02

לחלוטין נכון.
יש יותר מדי תסריטים שההימור הזה מתרסק, לעומת מצבם היחסית טוב כעת, שאני לא מבין את ההתלבטות. ניהול סיכונים קלאסי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איזה מעורב גדוש מנחם, תודה רבה.
.
קארים היה מתקשה בהגנה על קרי אחרי חסימה, וגם ההפך כמובן, אבל שלוש נקודות שוות יותר משתיים, אז בסוף הלוחמים היו מנצחים. אבל קבוצה של קלעים סביב מג'יק בהחלט הייתה עושה חיל גם כיום.
.
בעניין דוראנט – מוותר על הכבוד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט כנראה רוצה לנוח חצי עונה ולבוא טרי לפלייאוף חחח הוא יעשה משחקים ופרצופים רוטנים וחוסר הגנה בסוף יהיה טרייד באמצע העונה או בסופה. אין לחץ בטס. הלחץ הוא אצל דוראנט יותר.

חגי "התותח" ניסני
13/08/2022 7:30:40

תודה מנחם
.
הבעלים של הנטס מייסד את התחרות "למי יש יותר גדול" באופן פורמלי. האמת נשבר הזין מדרישות הטרייד האלו. זה מייתר את העניין הזה שנקרא חוזה. הייתי רוצה חראות את kdvעושהנעכשיו שביתות איטלקיות

thetroll
thetroll
13/08/2022 7:57:30

מנחם תודה. שים נגדם כל קבוצה את הלוחמים למשל – ויש לך 15-20 הפרש ללוחמים לפני שהמשחק בכלל מתחיל. סטף היה עושה ממג'יק פורפרה כמו שאומרים החברים שלי מחירבה דוראנט.
לגבי דוראנט האפס הזה צודק. התברר היום שסימונס במשחק 4 מול בוסטון נדרש לשחק והחליט לצאת מהקבוצת ווטס אפ של הנטס. דוראנט צודק הגיאם שהביא אתהיתור הזה ועוד פצוע על חוזה המקס שלו ל 4 שנים ונתן תמורתו את פאקן ג'יימס הארדן פשוט צריך להתפטר כאן ועכשיו ללא קשר למה עשה מה עושה ומה יעשה בעתיד.

thetroll
thetroll
13/08/2022 7:59:06
Reply to  thetroll

מסכים על כל מילה שלי.

דוקטור רזי הופמן
13/08/2022 8:04:48
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק

thetroll
thetroll
13/08/2022 7:59:21
Reply to  thetroll

צודק

trusttheprocess
trusttheprocess
13/08/2022 8:00:59
Reply to  thetroll

הדיווח הזה על סימונס הוא מאה אחוז שקר ומגיע מאחד השקרנים הגדולים ביותר

עידו גילרי
13/08/2022 8:05:31

אותו אחד שגם דיווח על ה'דרישה' של קיירי לשחק לא יותר מ60 משחקים בעונה.

עידו גילרי
13/08/2022 8:01:53
Reply to  thetroll

"התברר היום". זה כבר בן שבוע בערך וכבר הוכחש על ידי מספר גורמים.

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:08:27

פששששש. ..
יש כל מיני הכחשות.
למשל גבינה כחושה.
מה שאני הכי אוהב זה יכולת הסטת הדיון של אנשים מסוימים למקומות שנוח להם להיות בהם. עמומים כאלה.
הדיון הוא שון מארקס כג'י אם שיש לו בקבוצה הארדן .. בסדר חצי מתפקד כמו למשל גרין בלוחמים טבל עדין הארדן. והוא נותן אותו לקבוצה שמתחרה איתו על האליםות תמורתשחקןפצוע שלא שיחק דקה בפליאוף שיושב על חוזה מקס לעוד כמה שנים כשהמטרה של הנטס העא כאן עכשיו השנה.יש להם את אירווינג ודוראנט הם רוצים לזכות בטבעת עכשיו. מה יש לך להגיד יל זה בוא נשמע??

trusttheprocess
trusttheprocess
13/08/2022 8:12:13
Reply to  thetroll

על זה אתה בוכה? מה תעשה בקרוב כשמרקס ישלח את דוראנט לפילי בשביל טוביאס האריס?

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:15:34

חחחחחחח ענק :)))
אבל אשכרא ברצינות אתה מבין לאיזה סיבוך האפס הזה הכניסקבוצה שהיתה אמורה לעוף לאליפות בלי ברקסים. החלטה אחת שגויה. שנבעה מלחץ ואובדן עשתונות. מיותר מידי ריספקט לכוכב במקום להיצמד להגיון ולשכל. ולא יאומן שאנשים עוד מצדדים בו. מגינים בכח על פוזיציה שנכשלה לחלוטין. אפס. מוחלט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח הלוואי יהיה צחוקים

עידו גילרי
13/08/2022 8:19:11
Reply to  thetroll

'הסטת הדיון'…אתה יכול לדפוק כמו גורילה על החזה כמה שבא לך, אני שונא שמהדהדים ספינים של עיתונאים גרועים.

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:22:18

ולעצם העניין? לסוגיה עצמה? יש לך איזו התייחסות? או שעדין מסיטים את הדיון לדברים תפלים שעיתונאי זה או אחר אמר או לא אמר? מה דעתך על העניין עצמו?? מעניין לשמוע.

עידו גילרי
13/08/2022 8:24:08
Reply to  thetroll

יש לי אבל אתה מנהל יופי של דיון עם עצמך אז תמשיך.

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:31:08
Reply to  thetroll

מתחמק?

עידו גילרי
13/08/2022 8:34:51
Reply to  thetroll

לא. סרקסטי לגבי יכולת התעופה שלך.
מה אתה רוצה לדעת?

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:37:53
Reply to  thetroll

מה דעתך על שון מארקס ? האם מי שעשה טרייד נוראי כזה יכול להמשיך בתפקיד שלו. אני שב ואומר שצריך להיות ממש דפוק בראש כמו דוראנט כדי לבקש מהבעלים שיפטר את הג'י אם… לא מצדיק את זה אבל שורה תחתונה – דוראנט צודק. מה דעתך על זה? זה מה שמעניין אותי.

עידו גילרי
13/08/2022 8:39:56
Reply to  thetroll

מארקס איבד את השליטה אבל מראש הבעיה הייתה שנתנו לדוראנט וקיירי להרגיש שהם מנהלים את העניינים. לגבי הטרייד על הארדן – אתה חושב שהיו לוקחים אליפות? כי זה בערך הדבר היחיד שהיה מצדיק את זה. הארדן היה חותך בסוף השנה בכל מקרה.

עידו גילרי
13/08/2022 8:40:23
Reply to  thetroll

עכשיו בטח לא הייתי מפטר אותו אחרי הדרישה של דוראנט…

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:43:55
Reply to  thetroll

אני חושב שהיו לוקחים אליפות למרות שהימרתי על הלוחמים כי זו באמת קבוצה מטורפת. אני לא היחיד שחשב ככה זה היה ההימור של כולם. לםני הטרייד הנוראי הזה.
אני מסכים שגם אני לא הייתי מפטר את מארקס אחרי שדוראנט דרש את זה. למה ? כי אם אני מיליארדר ויש לי הרבה מנהחים כלליים בכל מיני מקומות זה לשדר להם את הדבר האחרון שהייתי רוצה לגבי איך אני מתנהל. עניינית? מארקס חייב לעוף. לא היום. אתמול

אשך טמיר המקורי
13/08/2022 8:33:13

אני דווקא חושב שביוצ'ר מאוד אמין.
אבל גם לפי הדיווח שלו, הוא לא נדרש לשחק, הוא נשאל ע"י חברי קבוצתו.
מאמין להכל על סימונס

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:35:46

++ ונטסיף לזה ששזה לא משנה את השורה התחתונה.

רן הנרגן
רן הנרגן
13/08/2022 11:33:12

בפורומים של אוהדי ג"ס שמכירים את ביוצר הרבה שנים יש עליו דעה אחידה – שרלטן שממציא דברים.

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:03:03
Reply to  thetroll

האמת צודק כל מילה מהרגע הראשון אמרת שהטרייד הארדן סימונס יביא חורבן על הנטס וכרגיל צדקת. והנה ההוכחה קבוצה הרוסה עם כל הבלאגאן הזה במקום לחגוג אליפות או לפחות גמר.
כשאתה צודק אתה צודק.

דוקטור רזי הופמן
13/08/2022 8:07:16
Reply to  thetroll

האלו, זה אתה פיצול אישיות?

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:09:16

כן. אבחנה טובה

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:10:45

:))))))
עזוב נו דוק… דוראנט ..כמה שהוא דפוק צודק במקרה הזה.נקודה.

MBK
MBK
13/08/2022 8:17:37
Reply to  thetroll

הטרלת ביג טיים
עשיתי ממג’יק חן ליפין
אנשים שוכחים עד כמה הוא היה עצום, ובכללי קארים הוא בכלל גיים ציינגר
ג’יימס וורתי עם הצעד הראשון המהיר שלו היה משפיך על ווגינס וגורם לו להראות כמו שחקנית בסצנת בוקאקי
זה ששחקנים כמו מג’יק, קארים, וורתי לא היו זורקים ל 3 כי זה לא היה חלק מהמשחק לא בהכרח אומר שהם לא היו מסוגלים לפתח יכולת כזאת
האנסמבל של מג’יק היה נדיר ברמת איכות הכדורסל, אי אפשר להעריך איך ומה הוא היה משחק כיום אבל נראה ששחקן שהוא אולארונד אולטמיבטי יכל לשחק אפילו כסנטר כיום ולעשות שם נזקים לכל שחקן
קארים? זה שחקן שהוא סופריור בכל דור של כל סנטר
הוא שיחק מוויילט ועד האקים ואתה עושה לו יחסי ציבור כאילו מדובר בעופר פליישר

thetroll
thetroll
13/08/2022 8:26:59
Reply to  MBK

אני כמובן מסכים חולה על הלייקרז האלה אחת הקבוצות הגדלות בהסטוריה אבל as is כמו שאומרים בנדלן? השלשות של סטף היו לוקחים את הזוגיות של הסקייהוק של קארים.

Zivke
Zivke
13/08/2022 9:34:05
Reply to  MBK

לא בושה להיות חן ליפין!

דוקטור רזי הופמן
13/08/2022 9:46:20
Reply to  MBK

אצלי בספר מג'יק עדיין יותר גדול מלהבארף.

הייט אשברי
הייט אשברי
13/08/2022 8:15:25

1. נמאס כבר מדוראנט . אני מבין שהוא מספק הרבה חומר לעונת המלפפונים. אבל זה כבר נלעס מספיק. שיילך לשחק בלי להתבכיין.
"מורשת" כבר לא תהיה לו.
2. לגבי ה-showtime Lakers – הפוך גוטה. קוזמה יכול לבלבל מה שבא לו. הקצב והמהירות היום הם שנות אור משנות ה-80 ושיטות האימון
והטקטיקות השתפרו לבלי הכר. יש וידיאו, אז אי אפשר לרמות .
הלייקרס של אז לא היתה שורדת מפגשים מול העילית של קבוצות ה-NBA של היום – ולא רק ג"ס.

MBK
MBK
13/08/2022 8:21:58

קח את הכשרון הגולמי של השואו טיים ושים אותו כיום הם היו מפרקים לחתיכות את הליגה
אתה תקוע בראש עם זכרונות של כדורסל משנות ה 80
אם קארים היה משחק כיום הוא היה דופק 2 שלשות למשחק ועדין שולט ברחבות ביד רמה
מג’יק יכל לפתח קליעה מ 3
וג’יימס וורתי וביירון סקוט היו פורחים בכדורסל של היום, בעיקר וורתי

הייט אשברי
הייט אשברי
13/08/2022 8:39:41
Reply to  MBK

אנחנו לא מדברים על אותם שחקנים אילו היו נולדים 40 שנה מאוחר יותר. הם חיו אז ופעלו אז.
ההשואה היא לקחת את הלייקרס של אז ולהעביר אותם במכונת זמן 40 שנים קדימה.
יש לי את כל הכבוד, למג'ק , קארים והאחרים . הם היו הגדולים בתקופתם וכך צריך לשפוט אותם .
אבל בדיוק כשם שקרל לואיס לא היה זוכה היום ב-100 מ' באולימפיאדה ודיילי תומפסון לא היה זוכה בקרב 10 , כך זה עם קבוצות הכדורסל של פעם.
רק שבמקרה של תחרויות עם שיאים מדידים זה ברור . משום מה מכחישים את זה כשזה מגיע לענפי ספורט קבוצתיים .
פלה היה גיבור ילדותי. בעיני הוא שחקן הכדורגל הגדול מכולם . אבל היום הוא לא היה מצליח לעשות את מה שעשה במונדיאל של 1970 .

Jonathan
13/08/2022 8:16:58

כל הליגה רואה את ההתנהלות של דוראנט, לכל הליגה רשומים ההישגים שלו בעונה שעברה (פציעות ולעוף בסוויפ בסיבוב הראשון). מה הנטס כבר חושבים שהם ייקבלו עבורו ואיזו קונטנדרית הוא חושב שתפרק את הcore שלה בשבילו?
.
הלייקרס לא היו עוצרים בהגנה את רוב הקבוצות הטובות של ימינו. בטח לא את ג"ס. מג'יק גם מעולם לא נחשב למגן כזה טוב.

MBK
MBK
13/08/2022 8:28:51
Reply to  Jonathan

הם לא היו עוצרים כיום בגלל שהם מאוד זקנים
הלייקרס 1980 עד 1991 הייתה טופ 5 באופניסב רייטינג (לרוב טופ 2-1) והגנתית הם היו באזור ה 7-9
ביירון סקוט, מייקל קופר, וורת׳י, קארים, איי סי גריין היו שחקני הגנה הרבה מעל הממוצע
זה ששיקחו בזמנו עם פרונט ליין של 3 גבוהים קצת מבלבל אותך
לכאורה גם הביג 3 של הבוסטון לא התאימו לכדורסל של היום אבל הם היו עושים התאמות
מייקל ובירד יכלו להיות 4-5 רצחניים כיום

Jonathan
13/08/2022 8:34:33
Reply to  MBK

זה בערך כמו סיפורי "אל תדאג, ג'ורדן היה מתחיל לקלוע מהשלוש אם היה משחק היום".
אם הם היו עושים התאמות המשחק שלהם היה נראה אחרת. והם היו מפסידים.

עידו גילרי
13/08/2022 8:35:41
Reply to  Jonathan

זה משחקי נדמה לי. זה מאד קשה לדעת. הגישה שלי היא שהכישרון בסופו של דבר מוצא את הדרך להתבטא אצל הגדולים באמת.

Jonathan
13/08/2022 8:47:16

זה באמת משחקי נדמה לי מהרגע הראשון.
הבעיה היא שזה כמעט תמיד משמש כדי להסביר למה ההווה איכשהו פחות טוב. כמו חובבי מוסיקה שמבטלים כל שיר מודרני ושולחים אותך לשמוע משהו חרוש מפעם.
.
קוזמה אגב סתם התרשם מהשואו טיים לייקרס ולא עשה השוואות. אני ממש מסכים איתו. מכיר בעיקר מהיילייטס ומאוד אוהב את כל מה שראיתי.

עידו גילרי
13/08/2022 8:49:32
Reply to  Jonathan

תמיד יש לך את האלה מהצד השני של העבר פרימיטיבי וחיוור לעומת היום…

Jonathan
13/08/2022 9:03:37
Reply to  Jonathan

גם להרבה מהם אני עונה.
בדיוני הכדורסל זה לרוב:
עד האייטיז: פרמיטיבים, מסוממים.

עד תחילת שנות האלפיים: כשרון וקשיחות. האדם העליון של ניטשה מגשים את יעודו.

מאז: מילניאלז עדינים

A Ljos: Resurrection
13/08/2022 11:24:48
Reply to  Jonathan

אתה עושה לי פוסט טראומה למלחמה בהייגל, וזה לא נחמד מצידך.
.
(בקיצור, ובטח לא מדויק כי אף אחד כולל אני לא באמת קרא הייגל, כולם רק מעמידים פנים שקראו, או במילותיו כולם יכולים רק להתקדם דיאלקטית לעבר חוסר הבנה מלוטש של הייגל – הייגל האמין שהחברה לאורך ההיסטוריה מתקדמת לעבר תודעת חופש, אבל שהם במקרה השיגו את החופש במלואו בגרמניה של המאה ה-18, זמנם של הזומבים הטיטאנים הענקיים שתוקפים. נשים? עניים אותן הוא כינה אספסוף? נה. למי אכפת. דמוקרטיה? עדיף מונרכיה, יותר חופשי. אפריקאים ואסייתים ולמה שם יש פחות חופש? יש דברים שנשארו מאחור וטוב שכך)

Jonathan
13/08/2022 11:56:22
Reply to  Jonathan

הפילוסופים הגדולים היו גברים ממוצא אירופאי, לרוב בודדים, שכתבו את דעותיהם על העולם באופן נחרץ.
יש לזה שם בימינו אבל אני לא מרשה לחזור עליו.
.
אגב, סליחה על השאלה: זה לא אמור להיות Eat Pray Love? אלא אם זה איזשהו רפרנס לסרט החדש של הטורף.

A Ljos: Resurrection
13/08/2022 13:02:54
Reply to  Jonathan

כבר כתבתי פה שניטשה היה כנראה הגדול בתחום הזה, עם ההבדל העיקרי שכשהוא אומר שהוא לוזר מריר בגלל שהוא עמוק מכדי שיבינו אותו – הוא צדק.
.
זה בהחלט אמור להיות רפרנס כללי לסרט החדש. וגם קצת הצהרת משימה (Eat prey, Ljos).

Jonathan
13/08/2022 13:11:33
Reply to  Jonathan

אני עדיין חושב שאריסטו סלל לכולם את הדרך במעשיה עליו ועל פיליס (פיליס בתפקיד דוראנט וקיירי, אריסטו בתפקיד הנהלת הנטס, למי שצריך תקציר).
.
אני אף פעם לא עומד בפיתוי והולך לראות לפחות כמה קטעים מהטורף. אני לא חובב גדול של סרטי אימה או סרטים עם עלילות מהסוג.

A Ljos: Resurrection
13/08/2022 15:18:02
Reply to  Jonathan

ההמלצה שלי היא שזה כנראה סרט הטורף הכי טוב מאז המקורי עם שיין בלאק. כמה זה אומר, בטח ללא חובב, לא יודע.

Jonathan
13/08/2022 15:33:05
Reply to  Jonathan

אם האלימות היא לא כוריאוגרפית כמו אצל מארוול אני פחות נהנה מזה. פחות טיפוס של GORE ושל המהלך הרגיל של סרטי אימה של "המפלצת מחסלת כל מי שעומד מולה בדרכים יצירתיות, וזה נמשך עד הסטנד-אוף בסוף הסרט". זה חרוש, טחון ומוציא אותי מהסרטים האלה בתחושה מדוכאת.
.
מה שכן – כשקוראים את חמישה בלונים, קולטים שזה גם בז'אנר… רק שבמקום אנשים יש בלונים שמנסים להימלט.

A Ljos: Resurrection
13/08/2022 17:59:19
Reply to  Jonathan

כוריאוגרפיה אני אוהב. ג׳קי צ׳אן מלך וכו'. מארוול קצת עושים… אני בערך אצטט את הונסט טריילר בנוגע לאחת הסדרות של מארוול: היכולת לקבל שלא משנה כמה מקורי ומעניין זה מתחיל, הכל תמיד יגמר עם קרן לשמיים ושתי בובות שזורקות חלקיקי CGI זו על זו. הו, זה כל כך נוגע בי וקשור לחיים שלי.
(ד"ר סטריינג׳ הראשון אקסלודד. הדבר המקורי היחיד בחיקוי האיירון מן הזה הוא קרב הסיום)
.

הבלון התפוצץ… הבלון נקרע… מבפנים על ידי מפלצת קטנה.

Jonathan
13/08/2022 20:02:44
Reply to  Jonathan

מארוול זה הג'אנק פוד האהוב עליי.

הייט אשברי
הייט אשברי
13/08/2022 9:34:25

כפי שכתבתי קודם , לא מדובר על מג'יק אם היה נולד 40 שנה מאוחר יותר , אלא על מג'יק של אז .
מישהו חושב שקרל לואיס היה מנצח היום באולימפיאדות ?
או מרק ספיץ ?
או סבסטיאן קו וסטיב אובט ?

מה שנכון בענפי ספורט עם שיאים מדידים נכון גם במשחקים קבוצתיים .

לעיתים יש שיאים יוצאי דופן ובלתי מוסברים שמחזיקים עשרות שנים. כך זה של בוב בימון במקסיקו 70 , והוא אפילו לא הצליח להתקרב אליו אחר כך ..
אפרופו בימון – שאלת טריוויה בלי להסתכל בויקיפדיה – מה הקשר שלו ל-NBA , ולאיזו קבוצה ?

הייט אשברי
הייט אשברי
13/08/2022 13:40:48

איש לא ענה אז הנה התשובה. אחרי שבימון קבע את השיא האגדי באולימפיאדת מקסיקו 68 ( לא 70 , שבה היה המונדיאל ) , הוא נבחר בדראפט ה-NBA של 1969 על ידי פיניקס סאנס. היה לבימון עבר כדורסלני לפני שהפך לאתלט . הבחירה היתה במקום נמוך מאוד , אולי סביב 150
( היתה אז שיטת בחירות של כמה סיבובים – לא רק שניים ). הוא מעולם לא מימש את הבחירה.

ועוד קוריוז מאותו דראפט – הסן-פרנסיסקו ווריורס בחרו באותו דראפט כדורסלנית בפעם היחידה בתולדות הליגה. היא היתה שחקנית מצטיינת במכללות , ונבחרה גם היא בין 150 ל-200. הבחירה בוטלה אחר כך על-ידי הקומישנר של הליגה , בנימוק שזה היה גימיק למשוך תשומת לב. משעשע לחשוב על סקנד-גארדית שהיתה עולה היום להשלים את סטף קארי.

הייט אשברי
הייט אשברי
13/08/2022 13:46:32

אגב , 1969 הוא הדראפט בו נבחר אחד, לו אלסינדור , במקום הראשון…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/08/2022 9:14:57

דוראנט יכול להצטרף לחבר'ה של דיסני, למיקי ומיני. מה שנשאר מהשחקן הגדול, לפחות כשהוא לא משחק, זה קווין מאוס.
תודה רבה על המעורב המעולה

רן הנרגן
רן הנרגן
13/08/2022 11:35:51

חחח, קווין מאוס, תרתי משמע.

סוסמעץ
סוסמעץ
13/08/2022 9:34:35

תודה רבה דוק
אחלה של מעורב

Berch
13/08/2022 10:03:27

אחלה מעורב
ומ"ומה שקרים עבדול ג'אבר היה עושה תחת הסל ללוני, או כל גבוה אחר, היה ממלא את ספר הבדיחות של גרושו מרקס" צחקתי בקול
🤣
ולגבי דוראנט והנטס…. הם כבר ברמה שהקבוצה צריכה כינוי. סטייל הג'יילבלייזרז….
אני חשבתי על
Brooklyn Nuts
מה דעתכם?

Jonathan
13/08/2022 10:09:08
Reply to  Berch

עוד מהרגע שהארדן הגיע טענתי שיתאים להם Broadway Nets

Jonathan
13/08/2022 10:09:43
Reply to  Jonathan

בסוף זה יתפוס
🤓

עידו גילרי
13/08/2022 10:11:46
Reply to  Berch

bad stuie…

דוקטור רזי הופמן
13/08/2022 14:16:40

הנד מי דה קי יו פאקינג קוק סאקר.

עידו גילרי
13/08/2022 14:31:02

in english please

דוקטור רזי הופמן
13/08/2022 14:39:03

השתרבב
תה

י פ
י פ
13/08/2022 10:28:58

אם היו לי 12b-כמו לכל הכותבים פה- הייתי משאיר את דוראנט להתחנן לעלות לשחק.השם שלו ברחבי הליגה כבר עכשיו ידוע כעונה לכל זב חוטם שהוא טוב יותר וכך השם שלו יירד לאשפתות ובצידם 200m . ברשימת הגדולים יירד לסביבות 100 במקום 10

דה שוט
13/08/2022 11:41:29

תודה מנחם אחלה מעורב.
כל מה שצריך זה לעזוב לרגע את ביליוני המילים הכתובות וללכת לצפות קצת ב״קלטות״ כדי להיזכר איך דוראנט נראה על המגרש בזמן משחק – הקליעה הכי יפה בהיסטוריה. כל אוהד באולם או מול הטי-וי, כל מאמן, כל ג׳י אם וכל בוס היה רוצה אותו בקבוצה שלו.
בשביל שחקן כזה קמים בארבע בבוקר.
הכל יהיה בסדר מורשת שמורשת דוראנט שווה ״שוט אט דה טייטל״ מי לא ירצה את זה?

גיא רוזן
13/08/2022 12:33:11
Reply to  דה שוט

א. נכון.
ב. לא במחיר שהנטס מבקשים (אם הדיווח נכון שהנטס רוצים את טייטום + בראון עבור דוראנט, אז, ובכן, בהצלחה עם לגרום לדוראנט וקיירי לשחק ALL IN בשנה הבאה…)

דה שוט
13/08/2022 12:56:10

צודק טייטום ובראון זה מוגזם הם גם ניצחו אותו אז אין בזה היגיון. אני לא באמת מאמין שזה מה שהנטס ביקשו ואם כן אז בטח לא ציפו להיענות על כך בחיוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2022 15:35:00

דוראנט רוצה טרייד, הנטס לא רוצה לחפש לדוראנט טרייד למרות מה שאמרה בפומבי (דרשה מחיר גבוה הרבה יותר מהשווי שלו), דוראנט מתפוצץ ומוריד את הערך שלו+ עושה בלאגן בקבוצה כדי לקבל את הטרייד.

דה שוט
13/08/2022 16:40:37

נשמע הגיוני אבל קצת "מורכב" מדי, לדעתי זה יותר פשוט.
דוראנט רצה טרייד
הנטס רצו מחיר גבוה כי נתנו עבורו ועבור החברים שלו הרבה מאוד
זה לא מסתדר בגלל המחיר ודוראנט בכל זאת מנסה.
.
אבל כמו שמוריה המקורי (האוסטרלי) אמר – אנחנו לא באמת יודעים או יכולים לדעת מה קורה שם מאחורי הקלעים. בגלל זה אני לא לוקח הכל יותר מדי ברצינות. העיקר שישחק בקבוצה קצת יותר תחרותית מהנטס של שנה שעברה.

גיא רוזן
13/08/2022 12:51:56

איזה סרט אדיר זה, החשוד המיידי.
.
* ספויילרים של הסרט הזה כמוהו כספויילרים לכל אחד מסרטי הענק שיצאו באותה תקופה בפרק זמן של כשנה וחצי (ספרות זולה, 12 קופים ופארגו בין היתר) –
החטא השמיני…

Jonathan
13/08/2022 13:23:25

מסובך לתת ספולירים לספרות זולה… אולי חוץ מההסבר של למה מסובך לתת לו ספוילרים, שזה קצת הורס הפתעה נעימה.
12 קופים היה נהדר. מבוסס על סרט סטילס צרפתי מ1962.
באמת אהבו לתת את הפואנטה הגדולה באותה התקופה. אחר כך זה הוביל לכמה סרטים שהיו די מעצבנים אבל היו קיימים רק כדי לתת פואנטה בסוף. ממנטו היה מיותר לטעמי, למשל.

עידו גילרי
13/08/2022 13:25:05
Reply to  Jonathan

take that back

Jonathan
13/08/2022 13:35:12

למה? 12 הקופים באמת מבוסס על סרט צרפתי.

אשך טמיר המקורי
13/08/2022 15:04:32
Reply to  Jonathan

ממנטו סרט מעולה

Jonathan
13/08/2022 15:29:47

https://www.youtube.com/watch?v=pWdd6_ZxX8c
וזה סרט מעולה
🙂

אשך טמיר המקורי
13/08/2022 17:11:46
Reply to  Jonathan

זה כבר אחד הגדולים בהיסטוריה

אשך טמיר המקורי
13/08/2022 18:32:42

rest in peace, sweet prince

גיא רוזן
13/08/2022 17:29:12
Reply to  Jonathan

לא צריך לריב..
.
1993 – 1999
שנות הזהב של הקולנוע.
בלתי נסלח, כלבי אשמורת, בשם האב, רומן על אמת, ספרות זולה, לאון, חומות של תקווה, רוצחים מלידה, 12 קופים, שבעה חטאים, החשוד המיידי, לעזוב את לאס וגאס, פארגו, טריינספוטינג, דוני בראסקו, לרדוף אחרי איימי, ללכת עד הסוף, סודות ל.א. , המופע של טרומן, לוק סטוק, ביג ליבובסקי, אמריקה x, אמריקן ביוטי, גרין מייל, המטריקס, הכל אודות אימא, החוש השישי, להיות ג'ון מלקוביץ', מועדון קרב, וכמובן סיפור פשוט האלמותי (בטוח חסרים כמה כותרים)
.
כאשר הקולנוע לא התחפש לקומיקס,
לסיפור המקורי היה המון כוח,
במאים צעירים קיבלו הזדמנות,
והקהל זרם לקולנוע גם כאשר הסרטים לא בהכרח היו שייכים לתאגיד דיסני…
.
(לדעתי)

אשך טמיר המקורי
13/08/2022 18:47:00

ברוכים הבאים לבית הבובות, אושר, הבלתי נסלח (92), אוסטין פאוארס, אופיס ספייס, ראן לולה ראן, האלמנט החמישי. (קלאסיקות)
יש עוד כמה יותר קטנים ופחות מוכרים שאני מאוד אוהב מהתקופה:
אד ווד, מתוק ומרושע, Box of Moonlight, האחות בטי, דאטץ' (עם אד אוניל), תא קטלני, המסע של פליסיה, הדוור (איטלקי), Living in Oblivion, גברים בחלל, שלושה אנדרייטד עם קייג' – The Family Man, שמונה מ"מ, ובמיוחד Bringing Out the Dead.
Mouse Hunt, Guest House Paradiso (שני סרטי סלפסטיק קורעים)

גיא רוזן
13/08/2022 18:54:17

25 שנה עברו,
ואני עדיין מזועזע מהסרט אושר.
הופמן מצמרר.

אשך טמיר המקורי
13/08/2022 19:42:17

ואני עדיין מאוהב בג'וי ג'ורדן

אור
אור
13/08/2022 21:21:16
Reply to  Jonathan

דה פאק
ממנטו אחד הסרטים הגדולים בהיסטוריה

משה פ. לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
משה פ. לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
13/08/2022 12:56:42

קווין דוראנט תמורת אנתוני דיוויס ונפתרו הבעיות לכל הצדדים. גם לא צריך להוסיף בחירות דראפט וכלום.

דיוויס ואירווינג יסתדרו מצוין ביחד, וגם השלישיה לברון-דוראנט-ווסטברוק.

הייט אשברי
הייט אשברי
13/08/2022 13:19:37

בני ג'רזי יושבים ה-nets , אבל הם לא nuts עדיין.
אמנם דוראנט מקרה ראש , אבל יכול עדיין לשחק.
דיוויס שחקן מוגבל למדי גם כשהוא משחק.

etayef
etayef
13/08/2022 13:44:36

הלייקרס של שנות ה 80 היו קבוצה של 3 הול אף פיימרס אמיתיים.לא שניים ודריימונד.

A Ljos: Resurrection
13/08/2022 15:07:54

ככל שאני חושב על זה, זה רק נשמע יותר ויותר כאילו ביוצ'ר פשוט פספס בדיחה והוא בטוח שזה אמיתי. כזה "הא שאלו את סימונס אם הוא רוצה לשחק והוא כזה simmons has left the group chat. מה, סימונס נטש את הקבוצה? חדשות!".
הוא על סף לדווח שהוא שמע ממקור מאוד ברור שבניו יורק השחקנים לקחו את ריק ברונסון והם גלגלו אותו לכדור. ושכתבים אחרים לא ינסו לספר לכם דברים, הם גלגלו את ריק.

dror
dror
13/08/2022 17:02:30

תודה מנחם.
אחחח…לו רק דוראנט היה שאט אפ אנד דריבל הוא היה גדול. גם ככה אין לו משהו חכם להגיד. שחקן ענק אבל דביל ענק עוד יותר.
שמעון – אני לא נחשד ע"י אף אחד באהבה ללברון. אבל בכל תולדות הכדורסל עוד לא נראה שחקן שהיה "כמה רמות מעל לברון הצעיר". בוא…תחזור למציאות. או שליאניס בניגוד ללברון הצעיר יש יד מושלמת מרחוק? או ניהול משחק יותר טוב? בחייאת…

דוקטור רזי הופמן
13/08/2022 17:14:52

אוייש מנחם, התוחעס של סרינה פורש מטניס….
סיום תקופה בטניס הנשים.

אשך טמיר המקורי
13/08/2022 18:30:17

תלתה את התחת.
לצד זה של גרנט

עידן
עידן
13/08/2022 19:45:42

הווריירס נגד הלייקרס בערב הפתיחה של העונה
https://twitter.com/ShamsCharania/status/1558494648099749889?t=4GmR547SIZ0jNAqnM49nhw&s=19

פה איתמר
פה איתמר
13/08/2022 20:00:20

מתווה כזה אפשרי?
הנטס מצליחים לרקום עסקה שתשלח את בן סימונס והחוזה רוקי דיזיין.
ואז ראש בראש החלפה של דוראנט וטאטום.
האם יש קבוצה עם ההגבלה על חוזה דיזיין קיימת בכלל אפשרות לעסקה על בן סימונס?
האם האם בתור בוסטון הייתם מסכימים?
האם בתור נטס הייתם מסכימים?

Jonathan
13/08/2022 20:04:52

מי ייקח את סימונס?

trusttheprocess
trusttheprocess
13/08/2022 20:15:27
Reply to  Jonathan

השמועות הן שאשך,שמעון וברוך פותחים קבוצה חדשה בליגה ג מחוז עמקים ורוצים את סימונס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אצלנו הוא ירוויח 40 ש"ח לשעה במקרה הטוב

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/08/2022 22:04:25

גם הסלטעקס של בירד היו מכניעים ללא תנאי את הלוחמים עםנקו קדמי של עמדות 5-3 הרבה יותר טוב וגארדים יעילים בהתקפה (דניס פחות) ונהדרים בהגנה וחכמים מאוד, וסגל חזק משמעותית יותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/08/2022 22:04:55

*עם קו קדמי

אשך טמיר המקורי
14/08/2022 10:13:25

מי שמעוניין לשמוע קריעת שושנה לשיקוץ בשידור, מוזמן לכאן:
https://youtu.be/Q9qaD58OIiI?t=223
הפינוק הקטן של הבוקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח השקץ עורך פגישות חח עלו אצלו לרגל? הוא שחקן או המאמן והGM?
באותו נושא אשך בשבילך
https://sports.walla.co.il/item/3524018?dicbo=v2-194e28e0320a87a5b8733a53adacacfc

הוא טוען שמאמנים אירופאים צריכים לעבור הכשרה איך להיות שפוטים של הכוכבים ולהתרגל לחוקי הליגה של איסור הגנה, לחץ או הטרדת כוכבים למעט מקרים חריגים שהקומישנר יאשר

אשך טמיר המקורי
14/08/2022 10:33:56

איפה אנשי ה-PC שיזעקו את זעקת המאמנים האירופאיים המוחלשים?