אובורן מגיעה לישראל ורומסת את נבחרת הנוער/ שחר צ'קוטאי

מהטוויטר של אובורן

לצד אליפות אירופה, שם נבחרות העתודה (נשים זכו בארד וגברים מקום רביעי) עשו חיל, הכדורסל הגדול באמת הגיע דווקא מאזור ארה"ב. מכללת אובורן הגיעו לארץ כדי לערוך סבב אימונים ומשחקי אימון נגד נבחרות ישראל. הראשון שבהם היה נגד נבחרת ישראל עד גיל 19, אממה, העתודה הרגע חזרה מאירופה והנבחרת עד 18 כעת באליפות, אז מי שהגיעה הייתה הנבחרת של המכביה.

הגעתי אחרי הלימודים בגוש עציון ישר למלחה. כשאמרו לי מלחה הייתי בטוח שמדובר על היכל פיס ארנה אך שהגעתי האולם היה ריק. עובר אורח אמר לי שהמשחק מתקיים בשכונת מלחה (מנחת, יותר קריית יובל). למזלי הטוב הייתה שם מישהי שגם נסעה למשחק והצטרפתי אליה (אחרת זה הליכה של 25 דק' או נסיעה של רבע שעה). בדרך גיליתי שמדובר בשחקנית נבחרת ישראל – רומי לוי, שמשחקת במכללת אובורן, לזכותה היא אמרה שהיא ניטרליית במשחק ומקווה למשחק טוב.

הייתי בין הראשונים שהגיעו, מחוץ לאולם הייתה ניידת שידור של ESPN, מסתבר ששידרו את המשחק שם והביאו את ג'יי ביילס בשביל זה. נכנסתי ותפסתי את מקומי על הפרקט (בתור סטטיסטיקה). לאט לאט נכנסים עוד ועוד אוהדים ובאופן מפתיע הקהל ברובו היה כתום. רגע לפני המשחק האמריקאים עשו תחרות הטבעות, משהו שלא ראיתי ברמות האלו אף פעם. בזמן ההמנון האמריקאי הקהל כולו שר, ואילו בהמנון הישראלי היה ניסיון לשיר אך היה שקט יותר. ההרגשה הייתה שישראל במשחק חוץ ואילו אובורן במשחק בית.

נבחרת ישראל – אובורן: 117-56

הדקות הראשונות היו צמודות אך לאחר מכן ריצה מטורפת של 20-2 סגרה את הסיפור. במחצית עלו ילדים לפעילות. הפעילות הראשונה הייתה להתלבש ולקלוע, לאחר מכן זריקות מהחצי, מי שהצליח לקלוע זוהי דווקא נערה שהצליחה לפגוע בשעון ה-24 ומשם זה נפל לסל כמו אבן במצולות. ברבע השלישי, המאמן של ישראל אמר לעוזר (וגם לנו) שהמטרה היא להגיע ל-50 נק', לנצח זה בלתי אפשרי.

אחת הנקודות שראיתי שצריכות שיפור באובורן היא האזורית הלוחצת שם הישראלים הצליחו לא מעט פעמים להעביר כדור עומק ולקלוע בקלות.

החוויה הייתה נהדרת, התחרותיות קצת פחות. מקווה שבמשחקים הבאים יהיה יותר תחרותי, כאשר ביום ראשון אובורן תשחק נגד קבוצת "אולסטאר" ישראלית ובשני נגד הנבחרת הבוגרת.

מי שמעוניין לרכוש כרטיסים למשחק ביום שני יכול כאן:

https://www.leaan.co.il/recommendedshows.aspx?cgcode=28ee2db8-0602-ed11-80e8-984be16723b6&cgName=%D7%90%D7%99%D7%92%D7%95%D7%93%20%D7%94%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%9C#gp-isrb-b

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. חחח אולם מלחה עוד קיים?
    יפה לך אבל מה זה נוער מכביה היו מביאים כבר אותי הייתי חוטף מהם אותו הפרש נראה לי. שאתה אומר נגד הנבחרת הבוגרת? לאיזה בוגרת הכוונה? של המכביה או אלה האמיתיים? ובאיזה שעה זה ואיפה?

  2. אחלה.
    איזה גיל זאת "נבחרת המכביה" ? אם מעל 17 זה קצת מביך, אבל אולי ילמדו מזה.
    מי שתאם משחק אימון לנבחרת לא האמין שהיא תגיע כ"כ רחוק באליפות ?
    מצאת שחקן ששווה להביא לארץ ? נמצא לו בהופס סוכן. ככה נממן אקרדיטציות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט