שבת בבסיס: קצת סדר בבלגן / יוני לב ארי

לואיס קאסטיו, פרנקי מונטאס, ג'וש בל וחואן סוטו. כולם אפסנו את המדים שלבשו עד לפני כמה ימים, וגיהצו את מדי קבוצתם החדשה, כל אחד ויעדו הוא. הטרייד דד ליין של 2022 עבר, הסגלים ננעלו עד לסיום העונה (למעט פציעות כמובן), כשלא פחות מ-46 טריידים נסגרו בין הקבוצות. כל קבוצה, למעט הקולורדו רוקיז, היתה מעורבת בטרייד כזה או אחר.

חואן סוטו (צילום: aroloans.com)

ב-2,054 המילים הבאות מובאים בפניכם הטריידים החשובים שנרשמו בליגה, כשניסינו להבין מי הרוויח ומי הפסיד מהעסקה. חשוב לציין: קשה מאוד לדעת בשלב הזה מי יצא כשידו על העליונה, בעיקר כיוון שלרוב מעורבים בעסקאות האלה שחקנים צעירים שעדיין לא עלו למייג'ורס. אבל ניסינו.

נשיונל ליג, בית מזרחי

הניו יורק מטס קיבלו את: דניאל ווגלבאך.

הפיטסבורג פיירטס קיבלו את: קולין הולדרמן.

בכמה מילים: המטס חיפשו לחזק את צד שמאל של הצלחת, ובעסקה הראשונה מתוך חמש הנחיתו את שחקן הבסיס הראשון, תמורת רליבר רוקי שהראה ניצוצות העונה.

ווגלבאך ואלונסו כבר חברים (צילום: nbswebstore.com)

הניו יורק מטס קיבלו את: מייקל פרז.

הפיטסבורג פיירטס קיבלו: מזומן.

בכמה מילים: למחרת – שוב עסקה בין השתיים. מוליכת הנשיונל ליג מזרח עיבתה את עמדת התופסים עד שג'יימס מקאן יחזור מרשימת הפצועים. רק לפני מספר שבועות העיף פרז שלושה הום ראנס במשחק אחד.

הניו יורק מטס קיבלו את: טיילר נאקווין ופיליפ דיהל.

הסינסינטי רדס קיבלו: שני פרוספקטס.

בכמה מילים: עוד חיזוק לצד שמאל של הצלחת, כשנאקווין, אאוטפילדר הגנתי מצוין, יצטרף לווגלבאך בצד שמאל. דיהל יחזק מעט את הבולפן של המטס, אם כי הוא לא ממש כיכב העונה.

מדי הנאקווין החדשים (צילום: currently.att.yahoo.com)

הניו יורק מטס קיבלו את: מייקל גיבנס.

השיקגו קאבס קיבלו את: סאול גונזאלס.

בכמה מילים: חיזוק לבולפן זה תמיד דבר נחוץ לקבוצה שרוצה אליפות. גיבנס וויל גיב למטס אחלה רליבר, עם ERA של 2.66 העונה.

הניו יורק מטס קיבלו את: דארין ראף.

הסן פרנסיסקו ג'איינטס קיבלו את: ג'יי.די דייויס, תומאס זאפוקי, ניק זוואק, קארסון סיימור.

בכמה מילים: עם כל הלפטים שהמטס החתימו, הנה, הגיע גם רייטי אחד. ראף בעונה לא משהו, אבל הוא טוב נגד פיצ'ינג שמאליים, וזה מה שהוא כנראה יעשה בשביל באק שוולטר. הג'איינטס קיבלו בעיקר ערימה של שמות שקשה לבטא, ואת דייויס, שמאוד נחלש.

האטלנטה ברייבס קיבלו את: רובי גרוסמן.

הדטרויט טייגרס קיבלו את: קריס אנגלין.

בכמה מילים: גרוסמן לא ממש כיכב העונה, כשהוא חובט 205. בלבד, אך הוא הוכיח את עצמו מול פיצ'ינג לפטים – עם ממוצע חבטות 364. נגד כדורים שמגיעים משמאל.

וולקאם טו אטלנטה, רובי (צילום: clutchpoints.com)

האטלנטה ברייבס קיבלו את: ג'ק אודוריזי.

היוסטון אסטרוז קיבלו את: וויל סמית'.

בכמה מילים: שתי הקבוצות הרוויחו והפסידו. אודוריזי הוא סטארטר מוכח כבר כמה שנים, עם ERA באיזור ה-3.5, בהחלט זרוע שיכולה לעזור לאטלנטה באוקטובר. סמית' הוא אחד החלקים היותר חשובים בבולפן של הברייבס בשנתיים האחרונות, כך שגם יוסטון מקבלת פה נתח חביב בעסקה.

האטלנטה ברייבס קיבלו את: רייזל איגלסיאס.

הלוס אנג'לס איינג'לס קיבלו את: ג'סי צ'אבס, טאר דייוידסון.

בכמה מילים: את מקומו של סמית' בברייבס ימלא איגלסיאס, שרשם 156 שמירות בשמונה העונות האחרונות. כך שבסופו של דבר אטלנטה הרוויחה סטארטר מצוין בטרייד הקודם, ולא תרגיש את חסרונו של סמית'.

אחלה תוספת לרוטיישן. אודוריזי (צילום: redacaoemcampo.com)

הפילדלפיה פיליס קיבלו את: ברנדון מארש.

הלוס אנג'לס איינג'לס קיבלו את: לוגן אוהופ.

בכמה מילים: הפיליס ויתרו על הפרוספקט מספר 3 של המועדון, אך עם ג'יי.טי ראלמוטו בעמדת הקאצ'ר, אין לו ממש עתיד במועדון. מארש, לעומת זאת, יכול לתפוס את עמדת הסנטר פילד, שם פילדלפיה תשמח לקבל מעט שקט תעשייתי.

הפילדלפיה פיליס קיבלו את: דייויד רוברטסון.

השיקגו קאבס קיבלו את: בן בראון.

בכמה מילים: הבולפן הוא אחת המחלקות החלשות ביותר של הפיליס כבר כמה שנים. די-רוב, שפעם היה ידוע בכינויו "הודיני", פרח העונה במדי הקאבס, אולי אולי החיבור הזה יעשה טוב לשני הצדדים.

תכירו את הודיני (צילום: abc7chicago.com)

הפילדלפיה פיליס קיבלו את: נח סינדרגארד.

הלוס אנג'לס איינג'לס קיבלו את: מיקי מוניאק, ג'דיאל סאנצ'ס.

בכמה מילים: יומיים אחרי שסגרו עסקה אחת עם האיינג'לס, הפיליס חזרו לאותה החזית, וחיזקו משמעותית את הרוטיישן שלהם, כשהם מחברים את ווילר עם חבר שלו מהימים היפים במטס. אם הפיליס יגיעו לאוקטובר – השלישיה סינדרגארד – ווילר – נולה בהחלט מאיימת.

נשיונל ליג, בית מרכזי

המילווקי ברוורס קיבלו את: מאט בוש.

הטקסס ריינג'רס קיבלו את: מארק מת'יאס, אנתוני קלי.

בכמה מילים: בוש נבחר על ידי הריינג'רס בדראפט 2004, ומאז הוא לא עזב את טקסס. העונה הוא זרק בריינג'רס ל-ERA של 2.95, ובהחלט יכול לסייע לפיצ'ינג סטאף של מילווקי. קלי השתתף ב-Future Game של האול סטאר האחרון, כך שיש עתיד.

צמד חמד. ווילר וסינדרגארד (צילום: ClutchPoints)

המילווקי ברוורס קיבלו את: טרוור רוזנת'ל.

הסן פרנסיסקו ג'איינטס קיבלו את: טריסטן פטרס.

בכמה מילים: רוזנת'ל נחשב לאחד הרליברים הטובים בליגה לפני כמה שנים, אך נפצע ואיבד גובה. אם הוא יצליח לחזור לכושר בו הוא היה, האבידה של ג'וש הדר, אליה נגיע בהמשך, פחות תורגש.

הסיינט לואיס קארדינלס קיבלו את: חוסה קינטנה, כריס סטראטון.

הפיטסבורג פיירטס קיבלו את: יוהאן אוביידו, מאלקולם נונייז.

בכמה מילים: אף פעם אין יותר מדי זרועות ברוטיישן. הקארדס הוסיפו את הלפטי הכי אטרקטיבי שהיה בשוק, ואחד ה-גראונד בול פיצ'רים הטובים ביותר במייג'ורס. לקבוצת הגנה כמו סיינט לואיס, זה בהחלט שווה הרבה.

אם הוא יחזור לעצמו… רוזנת'ל (צילום: elfildeo.com)

הסיינט לואיס קארדינלס קיבלו את: ג'ורדן מונטגומרי.

הניו יורק יאנקיז קיבלו את: האריסון באדר.

בכמה מילים: מונטי, בעונה הטובה ביותר בקריירה, יחבור לקינטנה ויעבה את הרוטיישן של סיינט לואיס בצורה משמעותית. באדר? הוא לא אמור להיות כשיר בחודש הקרוב, כך שהאבידה על הסנטר פילדר הצעיר לא כזו גדולה.

נשיונל ליג, בית מערבי

הלוס אנג'לס דודג'רס קיבלו את: כריס מרטין.

השיקגו קאבס קיבלו את: זאק מקינסטרי.

בכמה מילים: מרטין בן ה-37, מכוכבי האליפות של הברייבס בעונה שעברה, יחזק את הבולפן של הדודג'רס, אולי גם מול אותה אטלנטה. במדי הקאבס הוא לא ממש כיכב, אך מצד שני, מי כן? מקינסטרי בן ה-27 ייתן גיוון להתקפת הקאבס, כשהוא יכול לשחק כמעט בכל עמדה.

מונטי, מתבאס לעזוב את ניו יורק (צילום: clutchpoints.com)

הלוס אנג'לס דודג'רס קיבלו את: ג'ואי גאלו.

הניו יורק יאנקיז קיבלו את: קלייטון ביטר.

בכמה מילים: עד שאתה עושה טרייד מול הדודג'רס וזוכה בשחקן בשם קלייטון, זה מה שיוצא? הכחולים מלוס אנג'לס החליטו להמר על גאלו, שלא פגע בכלום בעונה הנוכחית בניו יורק. אך שינוי אווירה עשוי להדליק גם את הסלאגר הכבוי הזה.

הסן דייגו פאדרס קיבלו את: ג'וש הדר.

המילווקי ברוורס קיבלו את: טיילור רוג'רס, רוברט גאזר, אסטאורי רואיז, דנילסון לאמט.

בכמה מילים: כבר כמה שנים שהפאדרס הם אלופי הטרייד דד ליין, וגם העונה הם קוראים תיגר. מתי הם יהיו האלופים באוקטובר? זו השאלה… ג'וש הדר מסיים חוזה, ולכן במילווקי רצו להיפטר ממנו, למרות שלא קל לוותר על רליבר כזה בעונה בה אתה בצמרת. הדר יחזק משמעותית את הפן של סן דייגו, ורוזנת'ל יחליף אותו בברוורס.

אחלה רכש. הדר (צילום: 174nathanjonesgossip.blogspot.com)

הסן דייגו פאדרס קיבלו את: ברנדון דרורי.

הסינסינטי רדס קיבלו את: ויקטור אקוסטה.

בכמה מילים: דרורי, ג'ורני מן שעבר כבר חצי ליגה, מציג העונה יכולת משופרת, ויחליף את לוק ווייט בפאדרס. הוא חתום על חוזה עד לסיום העונה, כך שהסיכון פה הוא ממש נמוך.

הסן דייגו פאדרס קיבלו את: חואן סוטו, גו'ש בל.

הוושינגטון נשיונלס קיבלו את: לוק ווייט, מקנזי גור, סי.ג'יי אברמס, רוברט האסל, ג'יימס ווד, ג'ארלין סוזאנה.

בכמה מילים: ללא ספק, עסקת הדד ליין. רק לחשוב כיצד סוטו בן ה-23, אחד החובטים הטובים בליגה, ישתלב בליינאפ לצד פרננדו טטיס ג'וניור (חוזר בקרוב מפציעה) ומאני מצ'אדו, פלוס בל שחובט סוויץ', ותקבלו אולי את הליינאפ המפחיד ביותר בנשיונל ליג. גם הנאטס קיבלו חבילה יפה, עם אברמס וגור, שניים מהצעירים המבטיחים ביותר בליגה. בעוד חמש שנים נבין מי ניצח פה.

סוטו וטטיס. מעכשיו ביחד (צילום: nbclosangeles.com)

אמריקן ליג, בית מזרחי

הניו יורק יאנקיז קיבלו את: אנדרו בנינטנדי.

הקנזס סיטי רויאלס קיבלו: שלושה פרוספקטס.

בכמה מילים: בהמשך לרכישות בפגרה, גם הפעם היאנקיז לא הלכו על כח, אלא על מגע (או מח). בנינטנדי הוא אאוטפילדר מצוין, שמייצר קונטקט ועולה על בסיס. בדיוק מה שהיה חסר קצת לפני שארון ג'אג', ג'אנקרלו סטנטון או אנתוני ריזו עולים.

הניו יורק יאנקיז קיבלו את: סקוט אפרוס.

השיקגו קאבס קיבלו את: היידן ווסנסקי.

בכמה מילים: אחרי שאיבדו את צ'אד גרין ומייקל קינג, ולאור החולשה האחרונה של קליי הולמס, וחוסר הוודאות הקבוע סביב ארולדיס צ'פמן, כל עזרה בבולפן מתקבלת בניו יורק בברכה. אפרוס נחשב לאחד הרליברים הטובים ביותר בקאבס, כך שהוא כנראה ישפיע מהר מאוד.

נמצא הפתרון? מונטאס (צילום: sportingnews.com)

הניו יורק יאנקיז קיבלו את: פרנקי מונטאס, לו טרווינו.

האוקלנד את'לטיקס קיבלו: ארבעה פרוספקטס.

בכמה מילים: היאנקיז היו זקוקים לאאוטפילדר, רליבר וסטארטר. והשיגו את כולם. מונטאס היה אחד משני הסטארטרים הטובים בשוק, ויהפוך מיידית למספר 2 מאחורי גאריט קול, כשהוא מחליף את לואיס סוורינו הפצוע. גם טרווינו, עם ניסיון כקלוזר, יסייע מיידית.

הטורונטו בלו ג'ייז קיבלו את: מיץ' ווייט, אלכס דה הייזוס.

הלוס אנג'לס דודג'רס קיבלו את: ניק פראסו, מוייזיס בריטו.

בכמה מילים: ווייט שימש סטארטר שישי לדודג'רס, אך כשהפצועים חזרו הוא קצת איבד עניין, ובהחלט יכול להפוך לאחד הסטארטרים הסולידיים של הבלו ג'ייז, ולהשתלב יפה כרביעי או חמישי.

מחליף כחול בכחול. מריפילד (צילום: clutchpoints.com)

הטורונטו בלו ג'ייז קיבלו את: אנתוני באס, זאק פופ.

המיאמי מארלינס קיבלו את: ג'ורדן גרושאנס.

בכמה מילים: חיזוק חשוב לבולפן של טורונטו – באס, שכבר שיחק במדי הג'ייז ב-2020, מביא איתו ערימה של ניסיון. פופ, לעומתו, צעיר מבטיח, נותר לראות אם גם יקיים.

טורונטו בלו ג'ייז קיבלו את: וויט מריפילד.

קנזס סיטי רויאלס קיבלו את: סמאד טיילור, מקס קאסטיו.

בכמה מילים: מריפילד, מהשחקנים היציבים והטובים של המלאכים בשנים האחרונות, עובר עונה קשה (חובט 240.). אך שינוי אווירה עשוי להחזיר אותו לימיו היפים, ולהקנות לטורונטו כלי מאוד ורסטילי, ולא מעט מהירות.

כבר השתלב. פראלטה (צילום: si.com)

הטמפה ביי רייז קיבלו את: דייויד פראלטה.

האריזונה דיימונדבאקס קיבלו את: כריסטיאן סרדה.

בכמה מילים: עם כל כך הרבה שחקנים פצועים, הרייז חיפשו מעט עזרה, ומצאו את פראלטה, חובט בן 34 שבילה את כל הקריירה במדבר. העונה הוא בכושר ירוד יחסית (חובט 248. לעומת 283. קריירה), אך לטמפה ביי יש את הקטע הזה, להפוך לחובטים את הכושר לצד הנכון.

הטמפה ביי רייז קיבלו את: גארט קלבינג'ר.

הלוס אנג'לס דודג'רס קיבלו את: הרמן טאפיה.

בכמה מילים: הרייז חיפשו עזרה לבולפן, כמו כמעט כל קבוצה שרוצה אליפות העונה, והחליטו להמר על קלבינג'ר. מדובר ברליבר שבעונה שעברה הרשים במייג'ורס, אך העונה לא ממש, ומהר מאוד מצא את עצמו במיינורס.

יפה לו שקיעה. פאם (צילום: clutchpoints.com)

הבולטימור אוריולס קיבלו את: ברט פיליפס.

הטמפה ביי רייז קיבלו: מזומן.

בכמה מילים: מוזר לראות טרייד בתוך הבית, יותר מוזר לראות את האוריולס בתוך כתבה על קבוצות שמועמדות לפלייאוף. לפילפיס היו כמה רגעים יפים במדי הרייז, אך הוא נחלש ונחתך, בעיקר כדי לפנות מקום לשחקן עליו נדבר עוד בהמשך (רמז: הוא קשור לאייפון).

הבוסטון רד סוקס קיבלו את: טומי פאם.

הסינסינטי רדס קיבלו: פרוספקטס.

בכמה מילים: הרד סקוס עיבו את האאוטפילד עם פאם הוותיק (34), עליו עוברת עונה חלשה (חובט 238.), בתקווה לשיפור במדים החדשים.

בחור צבעוני. הוסמר (צילום: cbsnews.com.ng)

הבוסטון רד סוקס קיבלו את: ריס מגוואייר.

השיקגו ווייט סוקס קיבלו את: ג'ק דייקמן.

בכמה מילים: לאחר ששלחו את כריסטיאן ואסקס לאסטרוז (טרייד אליו נגיע בהמשך), הרד סוקס חיפשו תופס במקומו, ומצאו במהירות את מגוואייר. שיקגו הרוויחה רליבלר סולידי ומנוסה בדמותו של דייקמן.

הבוסטון רד סוקס קיבלו את: אריק הוסמר.

הסן דייגו פאדרס קיבלו את: ג'יי גרום.

בכמה מילים: לאחר שסירב לעבור לוושינגטון, הפאדרס חיפשו פתרון מהיר להוסמר, ומצאו את בוסטון, שמצידה חיפשה מחליף לבובי דולבק בבסיס הראשון, שלא ממש פוגע העונה. הוסמר התחיל את העונה לוהט, ולאט לאט נרגע. הוא בהחלט יכול לשפר את הליינאפ של הסוקס.

חיזק את שריר התאומים. לאון (צילום: meridiano.net)

אמריקן ליג, בית מרכזי

המינסוטה טווינס קיבלו את: סנדי לאון.

הקליבלנד גארדיאנס קיבלו את: איאן המילטון.

בכמה מילים: טרייד מוזר, בין שתי מוליכות הבית. הטווינס חיפשו חיזוק בעמדת התופס, וקיבלו את לאון הוותיק. בתמורה הם שלחו רליבר צעיר עם מעט מאוד ניסיון.

המינסוטה טווינס קיבלו את: חורחה לופז.

הבולטימור אוריולס קיבלו את: סייד פוביץ', חואן רוחאס, ינייר קאנט וחואן נונייז.

בכמה מילים: לופז נחשב לאחד הרליברים הטובים באמריקן ליג. ולמינסוטה יש בולפן חלש. זה אחלה חיבור. בתמורה האוריולס קיבלו ערימה של שחקנים צעירים, אף אחד מהם לא נראה להיט כרגע.

היפ היפ – חורחה לופז (צילום: kstp.com)

המינסוטה טווינס קיבלו את: מייקל פולמר.

הדטרויט טייגרס קיבלו את: סוייר גיפסון-לונג.

בכמה מילים: עזרה נוספת לפן של הטווינס, עם רליבר סופר מנוסה שמסיים חוזה בתום העונה הנוכחית. גיפסון-לונג בן ה-24 יכול להפוך לפיצ'ר משמעותי בהמשך.

המינסוטה טווינס קיבלו את: טיילר מהלה.

הסינסינטי רדס קיבלו: פרוספקטס.

בכמה מילים: אחרי שעיבו את הפן, הטווינס הוסיפו גם סטארטר מוכח שנמצא בכושר נפלא, עם ERA של 2.83 בתשעת המשחקים האחרונים שלו.

ביוש בולטימור. מאנסיני (צילום: aq-m.com)

אמריקן ליג, בית מערבי

היוסטון אסטרוז קיבלו את: טריי מאנסיני, ג'יידן מארי.

הטמפה ביי רייז קיבלו את: חוסה סירי.

הבולטימור אוריולס קיבלו את: סת' ג'ונסון, צ'ייס מקדרמוט.

בכמה מילים: טרייד משולש, אירוע די נדיר בבייסבול. מאנסיני, מהשחקנים האהובים ביותר על אוהדי האוריולס, ימלא את החוסר שנוצר בעקבות העונה החלשה של יולי גוריאל בבסיס ראשון. כמו כן הוא מסוגל לשחק ברייט פילד. סירי (בעלה של ההיא מהאייפון?) יעבה את האאוטפילד של הרייז. שאר השחקנים בטרייד הזה חסרי ניסיון במייג'ורס.

היוסטון אסטרוז קיבלו את: כריסטיאן ואסקז.

הבוסטון רד סוקס קיבלו את: עמנואל ואלדז, וילייר אבראו.

בכמה מילים: עוד עמדה שנזקקה לשיפור התקפי ביוסטון היא התופסים, שחובטים ביחד העונה 164. בלבד.. ואסקז, שחובט העונה 282., בהחלט ייחשב לאפגרייד.

ככה קאסטיו נראה במדי סיאטל (צילום: theathletic.com)

הסיאטל מארינרס קיבלו את: לואיס קאסטיו.

הסינסינטי רדס קיבלו: ארבעה טופ פרוספקטס.

בכמה מילים: אחד המהלכים היותר משמעותיים בדד ליין הזה, מהלך שייבחן רק בעוד כמה שנים (אם כי גם באוקטובר הנוכחי). סיאטל קיבלה את הסטארטר המבוקש ביותר שהיה זמין, אך ויתרה על הפרוספקטס 1, 3 ו-5, שיכולים בהחלט להפוך לשחקנים משמעותיים. או שלא.

הסיאטל מארינרס קיבלו את: קורט קסאלי, מ'תיו בויד.

הסן פרנסיסקו ג'איינטס קיבלו את: מייקל סטרייפלר, אנדי תומאס.

בכמה מילים: קסאלי, תופס מנוסה שעבר כבר לא מעט, יעבה את עמדת הקאצ'רים בסיאטל כשיחזור מפציעה. הניסיון שרכש כשתפס את קאסטיו בימים המשותפים שלהם בסינסינטי, בהחלט מוסיף. בויד גם הוא ברשימת הפצועים, כשהוא עדיין לא זרק העונה, כך שקשה לבנות עליו יותר מיד.

הסיאטל מארינרס קיבלו את: ג'ק לאמב.

הלוס אנג'לס דודג'רס קיבלו: מזומן.

בכמה מילים: לאמב, שהיה אול סטאר לפני כמה עונות (העיף 56 הום ראנס בעונות 2016-2017), איבד את הצ'ארם שלו בשנים האחרונות. המארינרס חיפשו עיבוי לספסל, וקיבלו שחקן מגוון (גם בסיס שלישי וגם אאוטפילד), שמסוגל להעיף הום ראן בקלאץ'.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. תודה על הסיכום המעולה
    המטס מול הברייברס התחילו סדרה של 5 משחקים (כולל דאבל האדר בשבת)
    3 משחקים מול סינסינטי ואז 2 סדרות של 3 מול פילי ובאמצע 4 משחקים מול אטלנטה
    מצד אחד הזדמנות מצויינת לברוח … מצד שני אופציה להסתבך אם יפסידו את 2 הסדרות מול אטלנטה
    לא מן הנמנע ש 3 קבוצות מה NL East יגיעו לפוסטסיזן (משחק על כל הקופה)

  2. תודה יוני
    .
    הדודג'רס כאמור עם דדליין לא טוב, כאשר אפילו ווייט שלכאורה היה סטארטר "מיותר" כבר לא כזה עם הפציעה החוזרת של קרשואו (גם אם דאסטין מיי יחזור מתישהו), וזה מבלי להתייחס להתחזקות של הפאדרס ויריבות אחרות
    .
    קצת חדשות מהליגה..
    .
    https://www.theonion.com/slumping-aaron-judge-fails-to-hit-home-run-for-entire-a-1849373449
    .
    https://www.theonion.com/rob-manfred-open-to-any-ideas-to-make-mlb-all-star-game-1849179763

  3. עכשיו השאלה מי ייפצע ב-ד-י-ו-ק אחרי הדדליין וידפוק לקבוצה שלו את כל החישובים. לפחות בשתי קבוצות, המטס והאסטרוז בונים על חזרות מפציעה, המטס מקבלים את ג׳ייקוב דהגראם (אם לצטט את יוני ״זה כמו טרייד״), טרבור מיי בבולפן וג׳יימס מקאן הקצר, שאמורים לכפר על דדליין קצת חלבי. האסטרוז שלחו את אודוריזי לברייבס בהנחה שמקאלרס ג׳וניור חוזר להם וקיבלו את וויל סמית׳ שהוא קלוזר משתקם (מה שמכונה סט-אפ), כמובן שאם מישהו מהחוזרים האלה טפו טפו טפו ועוד טפו לא יחזור כמו שצריך, אי אפשר לתקן, אלא אם שולפים איזה ארנב מהמיינורס.

  4. יוני, שתדע לך שהיום התארחתי אצל טובי פולק בפודקאסט שלו ודיברנו על הטרייד דדליין, ובמקום לפתוח ESPN פתחתי את הטור שלך כרפרנס, כי הכל מרוכז פה כל כך טוב ומקצועי שהיה הכי נוח וכיף לשים את זה מול העיניים.

  5. נררה חי שניו יורק חיזקו את המועמדות שלהם לאליפות (עדיין לא אומר שהיא מועמדתמיותר מהדוג'רס
    האם אני צודק?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט