מעורב הופס ובייסבול ליום ה': הטרייד שנישלח ישר מגן העדן / מנחם לס

1.לצערי עלי להיפרד מכם עד יום שני.

אנחנו עוזבים הבוקר את אטלנטה בדרך לצפון קרולינה לבקר את בנה של גייל קני ואשתו, את שני נכדיה, וששת ניניה. מאחר ואני עם גייל עוד לפני לידת נכדיה, וכמובן ניניה, אני מרגיש אליהם כנכדי וניני, והם גם קוראים לינ בהתאם. קני ודבי באו לבקר אותנו אחרי שהחלמנו מהקוביד 19 לפני שנה בדיוק, ומאז לא ראינו אותם. את הנכדים והנינים לא ראינו כבר יותר משנתיים וחצי, ולנו זוהי הפעם הראשונה מאז החלמנו מהמחלה הנוראית שהשכיבה אותנו 35 יום בבית חולים, אני עם 24 יום הנשמה מלאכותית ו-14 יום בחוסר הכרה, לראות אותם. בינתיים נין אחד התגייס לחיל האוויר האמריקני.

זהו ביקור שהוא MUST. אחזור לכתוב ליום ב' או ג'!

2. הטרייד מגן העדן שיהיה טוב לכולם!

לווריורס, ללייקרס, ולכל האוהדים והשונאים. כל אחד ימצא בו משהו טוב (והוא גם טוב לכל השחקנים המעורבים)

התמונה הזאת מתארת את כל 'הטרייד האולטימטיבי'. כל מילה נוספת מיותרת.

זהו טרייד שהלייקרס לא יכולה לסרב לו: שלושה צעירים בדרך ל-STARDOM. אחד מהם הוא כבר שם (אנדרו וויגינס). שלושת הצעירים הללו עבור חוזה של לברון העומד להסתיים.

לברון יקפוץ על המציאה: הוא יתחבר לאלה שבתמונה למטה ויחד איתם הוא ייקח שלוש אליפויות ויעבור את מייקל ג'ורדן תוך כדי שהוא שובר את שיא הנקודות של קרים עבדול ג'אבר:

lebron warriors

הלייקרס לא התחזקה מהעונה שעברה. IF ANYTHING היא נחלשה כי לברון הזדקן בעוד שנה ומליק מונק – היחיד שהראה ניצוצות אמיתיים בעונה שעברה כבר איננו.

תנו מבט בתמונה שלמטה ותחליטו אתם אם השלושה -אנדרו וויגינס, ג'ורדן פול, ויותנן קמינגה, לא שווים כ-ב-ר ע-כ-ש-י-ו יותר מלברון, ובטוח שעוד שנה-שנתיים-שלוש.

את הרעיון לקחתי מאתר הנקרא FADEAWAY.NET ופיתחתי אותו לפי טעמי.

אז ככה:

אם אני ג'יני באס אני אומר "מהר, מהר, הביאו לי עט. איפה לחתום?". ואם אני ג'ו לייקוב אני יודע שאני עומד ליצור A SUPERTEAM שמאז הבולס של מייקל ג'ורדן לא הייתה כזאת, ועם החוזה העומד להסתיים של לברון, הוא עומד לחסוך המון כסף כי בחוזה החדש ללברון הכסף לא ישחק לו: כל מה שהוא ירצה זה להרוס כל שיא NBA שהוא יכול כך שיישאר לעולם, כולל 11 הטבעות של ביל ראסל כי בגלל שהוא נשאר לשחק עד גיל 44, גם סטף, קליי, ודרמונד עושים אותו דבר! סטף לא טיפש: הוא יודע מה קווין דוראנט עשה לקבוצה כשהוא הצטרף והוא יודע שלברון יתאים אפילו יותר עם משחק הריצה שלו, וכניסותיו לסל שיכריחו את ההגנות להצטמצם במרחק ההגנה שלהם, וסטף יוכל לקבור שלשות כמו לייאפס. ומה בקשר לשמירה על הצבע ולהתקיף מהצבע? ברוך השם יש את קבון לוני, וג'יימס ווייסמן.

הכל מסודר לווריורס לכמה אליפויות, וללייקרס להפוך לקבוצה הצעירה המלהיבה ביותר ב-NBA!

4. המשך ציוני קבוצות לתקופת פרי אייג'נסי

B+Cleveland Cavaliers: 6

לקאבס היו שני צרכים: בק-אפ פוינט גארד ובק אפ סנטר. הם הסכימו לשלוש שנים 18.4 מיליון לוותיק ריקי רוביו, ושנה אחת מינימום ווטרן לרובין לופז. אבל מאחר ורוביו עדייו לא חזר בכושר מלא מניתוח ה-ACL בברכו, הם לקחו שטר ביטוח עם שנת חוזה לראול נטו הברזילני הוותיק. זה עד שהגארד דריוס גרלנד יחזור לשחק ורוביו יהיה OK.

עוד סיבה למסיבה בקאבס היא ה-5 שנים, 193 מיליון לגרלנד. נשאר ITEM אחד על השולחן שאם ייפתר הם יקבלו +A: קולין סקסטון. הם נתנו לו QUALIFYING OFFER לפני ששוק השחקנים החופשיים ניפתח ועתה הוא שחקן חופשי מוגבל. רק הקאבס יודעת כמה היא מוכנה לשלם עבורו.

B-Dallas Mavericks.7

החוק הבלתי כתוב בתקופת הפרי אייג'נסי הוא שאם אתה לא עושה כלום – הפסדת. דאלאס עשו HIGH POTENTIAL TRADE שהביא אליהם את כריסיאן ווד, והם החתימו שוב את ג'מל מגי. הם כם איבדו את ג'יילן ברונסון לניקס. אין שאלה שדאלאס טובה היום יותר מאשר לפני הטריידים.

A.Denver Nuggets.8

ה-EXTENSION לניקולה ג'וקיץ' לבדו סידר להם את ה "A". גם האקסטנשיון ל-KCP מוסיף את שלו ל-A. כל הדברים האחרים הם זוטות למבט הכללי.

A. Detroit Pistons: .9

דטרויט הגיעה לחופשת הקיץ עם יותר מקום תחת התקרה מכל קבוצה אחרת בליגה, בהעוד שהיא בכ"ז שמרה על כיוונה הנכון: REBUILD. הם ניכנסים לעונה הבאה עם יכולת לחוזה מקסימלי בשנה הבאה, הפכו את ג'רמי גראנט לג'יילן דורן, ועזבו את ערב הדראפט עם שתי בחירות לוטרי במקום אחת. כל הכבוד לפיסטונס.

B.Golden State Warriors.10

הווריורס הגיעו לרמת מס מותרות של 7 דולאר ל-1 ואפילו ג'ו לייקוב אמר 'עד כאן'. הם היו חייביםצלתת לגארי פייטון ווו ולאוטו פורטר ללכת. הם הביאו שני REPLACEMENTS זולים אבל ערכם גדול בהרבה ממחירם בשוק. אני מדבר על דונטה דיבינצנזו וג'מייקל גרין. ה-CORE שדל הקבוצה נשאר, אבל הווריורס היא קבוצה מתבגרת שהיא עתה בשנה מבוגרת יותר, וזה עסק לא ידוע בעיקר לכוכבה הגדול סטף קרי.

5. פט ריילי שם עין על שחקן חופשי מוגבל 'אקסטרה דליקטסן'

בקריירה הארוכה של פט ריילי הוא אימן שחקנים ממג'יק ג'ונסון וג'ון סטארקס (ופטריק יואינג) ועד אלונזו מורנינג, טים הרדאוויי, ודוויין ווייד. עכשיו ישנו שחקן חדש שמושך את עינו של ריילי: השחקן החופשי המוגבל של קליבלנד קולין סקסטון.

אני לא בטוח אם ישנו 'סדר' מסויים בהצעת ה-$$ לשחקן החופשי המוגבל: האם קבוצת הבית מחכה עד להצעה הקונקרטית שתגיע אליו ואז מחליטים להשוותה? ואם משווים, האם לקבוצה שהציע את ההצעה הראשונה מותר להעלות את שלה?

נניח מיאמי מציעה 178 מיליון ל-5 שנים ואז הקאבס משווה. האם מיאמי יכולה להציע 190 מיליון ואז הקאבס יכולה להשוות, או לא. אני מודה שאני כבר לא בטוח. פעם ידעתי, אבל החוקים השתנו כמה פעמים כדי למנוע טיפוס בסולם ההצעות. בקיצור, ב-'WINE AND GOLD' פט ריילי נשמע מחלט ברצונו לרכוש את סקסטון (Bleacher Report NBA Insider Jake Fischer joined Chris Fedor on the Wine and Gold Talk Podcast to talk Collin Sexton and the Cavaliers.)

6. שאק עולה קשה על קווין דוראנט בהריסת קבוצה שהוא עזר לבנות (https://www.youtube.com/watch?v=PGA

7. עד היכן מגיע טמטומם של X-שחקני NBA שהם מיליונרים בחשבון הבנק?

אימן שומפרט, שפרש רשמית רק לפני שנה, ניתפס אמש בשדה התעופה בדאלאס כשב-CARRY-ON שלו שקית פלסטיק עם 175 גראם מרחואנה, ובכיסו אקדח טעון. מה הוא חשב שתפקיד ה-SECURITY הוא? להסתכל על פניו היפים ולתת לו לעבור?

8. ללייקרס אין מזל. אם זה לא קורה, אז זה קורה.

אז מה קורה, תשאלו.

טוב ששאלתם.

הדיווחים מהחוף המערבי הם שקנדריק נאן, שהלייקרס תולים בו תקוות של גואל, עדיין לא השתתף באימון 5 על 5, שהוא למעשה האור הירוק של שחקן פצוע שהוא הבריא וכשר לכל דבר: ריצות…משחק פיזי…משקולות…

אמרו עליו שהוא יהיה "READY" למחנה האימון בספטמבר. אבל החלמה היא לא תמיד בקו ישר כלפי מעלה. היא הרבה פעמים גלים עולים ויורדים עם התקווה שה-REGRESSION LINE הןא בעלייה מתמדת.

ובכן עם נאן זה לא הולך ככה. איך היה אומר לנו המורה שלנו קווינט בכיתה ג'?

"The failure to progress to 5 on 5 work is VERY TROUBLESOME!"

הפציעה שלו מוגדרת כ-BONE BRUISE IN HIS RIGHT KNEE. פציעה כזאת יכולה להיות לעצם הפטלה המכסה ומגינה על המפרק. נאן כבר לא משחק ממאי, 2021 – 432 יום, והמספר הולך וגדל עם כל יום שעובר, וכל יום שעובר מבלי שהוא משתתף ב-5 על 5 מגביר את החשש יותר ויותר שיש כאן משהו שלא מגלים לנו.

J”

.

9. עושים דראפט חדש ל-2017: הנה תוצאות 2017

דראפט 2017 ייכנס להסטוריה כאחד הגרועים, ולא רק בגלל בחירתו של מרקל פולץ ראשון. היו המון פאשלות בסיבוב הראשון. הנה הדראפט היום של YARDBARK של שחקני 2017 לו נערך היום:

1 of 30

1. Philadelphia 76ers: Jayson Tatum (3)

Philadelphia 76ers: Jayson Tatum (3)

© Kim Klement-USA TODAY Sports

Original Pick: Markelle Fultz

2 of 30

2. LA Lakers: Donovan Mitchell (13)

LA Lakers: Donovan Mitchell (13)

© Kim Klement-USA TODAY Sports

Original Pick: Lonzo Ball

3 of 30

3. Boston Celtics: Bam Adebayo (15)

Boston Celtics: Bam Adebayo (15)

© Kim Klement-USA TODAY Sports

Original Pick: Jayson Tatum

4 of 30

4. Phoenix Suns: De'Aaron Fox (5)

Phoenix Suns: De'Aaron Fox (5)

© Pool Photo-USA TODAY Sports

Original Pick: Josh Jackson

5 of 30

5. Sacramento Kings: John Collins (19)

Sacramento Kings: John Collins (19)

© Jason Getz-USA TODAY Sports

Original Pick: De'Aaron Fox

6 of 30

6. Orlando Magic: OG Anunoby (23)

Orlando Magic: OG Anunoby (23)

© Kim Klement-USA TODAY Sports

Original Pick: Jonathan Isaac

7 of 30

7. Minnesota Timberwolves: Lauri Markkanen (7)

Minnesota Timberwolves: Lauri Markkanen (7)

© Jesse Johnson-USA TODAY Sports

Original Pick: Lauri Markkanen 

8 of 30

8. New York Knicks: Lonzo Ball (2)

New York Knicks: Lonzo Ball (2)

© Troy Taormina-USA TODAY Sports

Original Pick: Frank Ntilikina

9 of 30

9. Dallas Mavericks: Jarrett Allen (22)

Dallas Mavericks: Jarrett Allen (22)

© Pool Photo-USA TODAY Sports

Original Pick: Dennis Smith Jr. 

.

10 of 30

10. Sacramento Kings: Kyle Kuzma (27)

Sacramento Kings: Kyle Kuzma (27)

© Kim Klement-USA TODAY Sports

Original Pick: Zach Collins 

11 of 30

בייסבול

10. ווין סקולי, שדר הספורט של הדודג'רס, והגדול מכולם, איננו

אגיד זאת בשפה הברורה ביותר: וין סקולי היה שדר הספורט הגדול מכולם. פריוד. לא רק בבייסבול. לדעתי (ואני שמעתי את כל הגדולים בארה"ב כולל האוארד קוסל בפוטבול) הוא היה השדר 'PLAY-BY-PLAY' הגדול מכולם בכל ענפי הספורט הקבוצתי.

אולי גם כי בבייסבול זה הרבה יותר 'שחור-או-לבן' מאשרה בכל ספורט אחר. בבייסבול שגיאה – ERROR – היא שגיאה השמובילה לדבר לא טוב. בפוטבול, או בכדורסל, שגיאה יכולה להיות 'קטנה', 'בינונית', או 'כמעט קטסטרופות'. בבייסבול זאת תמיד שגיאה שמובילה לבסיס אן ראן כי אחרת זו לא שגיאה. הוא עשה זאת משך 67 – כן, ששים ושבע שנים – עבור הדודג'רס. הוא הפך להיות חלק מהדודג'רס. הוא התחיל בשנת 1950 כשהיה בן 22 בברוקלין ועבר איתם לאל איי, ולא הפסיק עד לפני שש שנים בגיל 88.

ווין היה קורא אותן ללא משוא פנים ובהחלטיות מטרפת ממש. ווין סקולי היה השדר היחיד מכולם – בכל ענפי הספורט – שהייתי מסוגל להקשיב לו בלי לראות את המשחק, וקריאתו של המשחק עשתה ממנו יותר מרתק מאשר אילו חזית בו.

ווין סקולי, 'THE VOICE OF THE DODGERS' מאז שאני זוכר אותם נפטר בגיל 94.

כדי להסביר לעולם מי היה סקולי עבורם, הדודג'רס…

The Dodgers changed their Twitter background to a photo of Scully and changed their Twitter icon to an image of a microphone and “VIN” written above it.

הנה, באנגלית:

Scully called sports with grace and class, and his voice and tones were unbelievably pleasant.

He was known for beginning Dodgers telecasts with his signature phrase, “it’s time for Dodger baseball,” and for wishing viewers a “very pleasant good afternoon, wherever you may be.”

When he signed off in 2016 for the final time, these were Scully’s last words:

“You and I have been friends for a long time, but I know in my heart that I’ve always needed you more than you’ve ever needed me, and I’ll miss our time together more than I can say. But you know what? There will be a new day and eventually a new year. And when the upcoming winter gives way to spring, rest assured, once again it will be ‘time for Dodger baseball. So this is Vin Scully wishing you a very pleasant good afternoon, wherever you may be.

Vin was the best

פינת הטבע: Reddish Egret

11. אם אתה מסתובב בביצות מסביב סן אנטוניו, צפון מכסיקו, או באברגליידס של פלורידה, ורואה אנפה (מין ציפור ענקית) אדומה הסיכוי הוא שאתה רואה Reddish Egret.

אם האנפה מניעה כנפיה והיא נראית כאילו רוקדת, אז הסיכוי הוא שהיא תפסה לטאה גדולה, או דג לארוחת צהריים. ה-SPECIES הזה ידוע באנרגיה המתעצמת שלו עד שהיא נראית כאין ריקוד ככל שהטרף גדול וטעים יותר.

According to the Texas Parks and Wildlife Department, there are only 1,500 to 2,000 nesting pairs of

reddish egrets in the United States — and most of these are in Texas.[3] They are classified as "threatened" in Texas and receive special protection.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 161 תגובות

  1. אין לג׳יני ביצים להטריד את ג׳יימס למרות שבתנאים מסוימים זה יכול להיות הדבר הנכון. אין לה גם ביצים לדרוש ממנו חוזה נמוך יותר לעונה הבאה. בכל מקרה הלייקרס לא ידעו מה לעשות עם השלישיה המוצעת

    1. הרבה דברים אין לג'יני:
      יכולת לנהל קבוצה:
      לבחור מנהלים
      לבנות מלמטה עם צעירים
      לנהל ארגון בריא
      לבצע טריידים טובים
      הבעיה האחרונה של הלייקרס היא שחקן כזה או אחר.
      ג'יני מוזמנת להציג את ההישגים של הלייקרס ללא לברון מאז שג'רי באס נפטר.

  2. בס"ד
    תודה מנחם.
    כבר לפני שנתיים, מנג'ר אחד אמר שהיה נותן רק בחירת סיבוב רטשן אחת, וגם היא מוגנת.
    אני מסופק מאד, אם לברון שווה היום את גורד'ן פול.
    שלא לדבר שהחוזה שלו קצר מאד, עדיף לחכות שנה, ולקבל אותו בחינם…..
    חוץ מזה הוא וקרי ביחד, זה קצת לדרוך אחד על השני.

    1. את גורדן פול היו בועטים בשינה בשביל לברון ו ומוסיפים גם בחירות דראפט לקינוח, עשיתם מלברון גמור. גם בגילו לברון גיימס אחד מהסקוררים הטובים בליגה 30 נקודות ב59% אפקטיבי שהוא אופציה ראשונה, ואחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה? איך לברון יקרי דורכים אחד לשני על הרגליים? אני רק מדמיין את לברון בפוסט שקרי וקליי על ה3 מי יכול לעצור את זה בכלל? אני לא מדבר על כך שלברון העונה הזכיר מאוד את התקופה במיאמי עם החיתוכים לסל, אבל מציאות לחוד ואתר hoops לחוד.

        1. מי שקולע 30 נק' ב-59 אחוזי יעילות ומוסר נהדר וריבאונדר משובח הוא לא נטל ונזק אלא שחקן מועיל מאוד.

  3. לא הבנתי מה הווריורס מרוויחים מקצועית מהטרייד.
    הדראפט של 2017 לא נראה כמו כישלון בכלל, הרבה שחקנים טובים.
    אם כבר בנושא טבע, עוד מעט לא ישארו חיות בעולם, זה יהיה אנחנו והמחשבים.
    יש סיפור על זה שהסולט לייק ביוטה מתייבש, וכשזה יגיע לרמה קריטית, תהיה פצצה אקולוגית שתסכן גם בני אדם. זה קרה כבר באגמים דומים.
    יש הרבה דברים שהאנושות יכולה לעשות, אבל ממדינות אי אפשר לצפות לכלום, זה חייב לבוא מלמטה – מהאנשים.
    מה שכל אחד ביוטה ובארה"ב יכול לעשות לדוגמה, הוא להוריד את רמת הצריכה של בשר. זה יחסוך המון מים (רוב המים הולכים לחקלאות), יציל את הבית, וישפר את הבריאות הכללית.

    1. מנחם אל תתנצל, תהנה בחיק המשפחה ואנחנו נזדיין בסבלנות.
      וסתם הצעה קלילה ולא מחייבת לעורכים וכתבי הופס הוותיקים והפרודוקטיביים. בלי כוונה להעליב, אני ממליץ, שכמו שמעלים דיומא כמעט יומי, בתקופה שמנחם לא כותב מעורב, מישהו אחר, מקושר, שקורא כל מיני מקורות על האן בי איי יעלה פוסט קצר עם קצת לינקים והודעות לא מחייבות. פיקנטריה מומלץ לתקופת היובש.

  4. תודה מנחם,
    תהנו בצפון קרוליינה.
    דריימונד ולברון יצאו לאחרונה לבלות יחד בטורונטו… אז אולי משהו באמת מתבשל…
    הייתי מעדיף עוד ריצה עם ההרכב הקיים ולראות לאן הצעירעם יכולים לצמוח.

    1. דריימונד מחפש מקס לא מהלוחמים כי מהם הוא לא יקבל. זה מה שמתבשל. לברון לא יגיע בחיים לסן פרנסיסקו מאיירס לא אהבל.

  5. א. אני לא מסוגל לראות איך גולדן עושה טרייד שכזה.
    .
    ב. טרייד כזה פוגע קשות ביכולת גולדן לבנות עצמה לטווח הארוך (מה שכרגע היא עושה נפלא, וזה דבר נדיר לראות אצל אלופות עם כוכבים מבוגרים).
    .
    ג. זה טרייד ששווה לגולדן אליפות בשנה הבאה.
    .
    תודה, מנחם.
    נסיעה טובה וסוף שבוע נעים.

    1. כן קרי ולברון לא עושים פלייאין לברון גם שחקן של 15 נקודות ו30% ביורלינג שמוותרים לו כולם אך ורק בגלל השם לברון, כדור הארץ לשמעון.

      גיא אתה כמובן צודק לברון בן 37 עם חוזה לשנתיים והביע את רצונות לשחק עם בנו, לקבוצה שזכתה באליפות אין שום סיבה להקריב את העתיד בשביל עונה 1-2 של לברון. אם זה היה לברון בגיל 30 עם חוזה ל4 שנים גולדן סטייט מזמן הייתה חותמת על הטרייד הזה.

  6. אני עדיין לא סגור מי היתה בחירה ראשונה טובה יותר טייטום או מיטצ'ל. אולי ביוני שנה הבאה תהיה לי תשובה…
    קוז אצלי יותר גבוה בבחירה.
    לאמריקאים היה סקולי ופה בארץ היה נחמיה בן אברהם, מנחם בטח זוכר. אני הייתי ילדון קטן כשנתנו לי לשמוע אותו. נדמה לי שהפסיק לשדר בתחילת שנות השבעים.
    לא הייתי אומר שהלבנית האדמדמה ציפור ענקית יותר בינונית בגודל. ענק אצלי זה מרבו, חסידת גוליית, מקור נעל וכו.
    עופות המים בסכנה בכל העולם בעיקר מסיבות אנטרופוצנטריות.
    תקופה מרגשת בצפרות ישראל כשהנדידה כבר פה. בקרוב החולה תתכסה שוב בעגורים. בחוף כבר רואים את החופמאים שחוזרים מאירופה.

      1. אני קורא עכשיו איזה דווח שאם טייטום מסיים בחמישיית העונה הבאה, מגיע לו חוזה מקס של 298 מליון דולאר ל 5 שנים…. אפשר לקחת ממנו הלוואה? שיפתח בנק….
        בחוזה כזה הוא יכול להיות המשתכר הכי גבוה באן בי איי? שיא שנתי?

  7. בטרייד הוא W ענק לשתי הקבוצות אם מורידים את הבחירות (אני אישית מחליף את ויסמן בקומינגה), לגולדן סטייט יש לא מעט בעיות, היא תהיה חייבת בסוף השנה לתת חוזים גם לויגינס וגם לפול ושניהם רוצים לא מעט כסף, בעיה נוספת תלויה בזה שדריימונד נגר על חלל והוא מנהל את המשחק של גולדן, עכשיו תחליפו את זה בלברון ויש פה רמה אחרת של התקפה, מהמפחידות והטובות בהיסטוריה של הכדור אם לא ה.
    בעיה נוספת שאני לא רואה שום קונסטלציה של קבוצה של win now ושל קבוצה שמפתחת צעירים, זה הפכים גמורים, ודבר זה מוריד להם את הכאב ראש של הפיתוח שחקנים וההצלחה שבהם

    1. אם הגולדנים מוכנים לתת את כל העתיד שלהם תמורת איזה שהוא שחקן אז עדיף דוראנט ולא לברון.
      הטרייד הזה נוראי ללוחמים (גם לברון וגם דוראנט). הם לא יעשו אותו.

  8. תודה רבה מנחם אחלה מעורב, ותהנה עם המשפחה.
    .
    לא חושב שהלוחמים ילכו על לברון – זה סוגר את העתיד, וההווה בעל פוטנציאל גם בלעדיו.
    .
    ריילי וסקסטון? לא הצמד הראשון שהייתי מעלה בדעתי. נראה לי ספין של הסוכן של סקסטון.
    .
    דונובן מיטשל ללייקרס בבחירה השניה זה מעניין מאד. יכל לשנות לא מעט דברים.

  9. אחלה מעורב. אהבתי את הבובות שעשו לכם. חמוד ממש.

    אין סיכוי שהלוחמים יעשו טרייד כזה. ומה הלאה ? קיירי אירווינג ?
    כדורסל זה לא רק סטטיסטיקות אישיות, זה הרבה יותר קבוצתיות. לפי משנתו של ביל ראסל….
    ויפה לראות שמרקונן הוא היציב ביותר בכיתת דראפט 2017
    🙂

  10. נראה לי שלפני שמציעים את הטרייד לפועל כדאי לבדוק איך האשכים של לברון מרגישים בקשר לעניין של לשתף פעולה עם דריימונד ולהתאמן איתו באותה קבוצה פול טיים. 🤣🤣

  11. בתור אחד על העגלה של הווריירס יש לי רק מילה אחת להגיד לגבי הטרייד:לא.ובשתי מילים:לא ולא.
    את דוראנט שהוא כיום יותר טוב מלברון ויותר צעיר ממנו אני לא רוצה על חשבון השחקנים שרשמת אז בטח לא את לברון.
    אם לייקוב לא יכול כלכלית להחזיק גם את פול וגם את וויגינס וצריך להיפרד מאחד מהם אז או לעשות טרייד במהלך העונה על אחד מהם ולקבל שחקנים קצת יותר צעירים מלברון ודוראנט או לרוץ איתם עד סוף העונה הבאה ואז לקבל את ההחלטה ומי מבין שניהם שלא ישאר יעזוב בחינם או בסיין אנד טרייד.אין צורך לפרק עכשיו כי הם עדיין בחוזים הישנים שלהם עד סוף עונה הבאה.בכל מקרה מקווה שלייקוב בסוף עונה הבאה ישלם את המס וישאיר את שניהם-פול וויגינס

    1. העונה הקרובה היא גם העונה שמודי וקומינגה אמורים לקבל 20+ דקות למשחק כל אחד וקפיצת מדרגה של שניהם יכולה להשפיע מאד על גובה החוזה של קליי ודריי.
      לא לעשות שום טרייד בינתיים.בוא נתחיל את העונה ונראה איך זה מתקדם.טרייד אפשר לעשות גם בפברואר

    2. ודבר אחרון אף אחד לא שואל אותי אבל ג'ורדן פול הוא הראשון שאני משאיר.הוא רק עכשיו חגג 23 וכבר הוכיח את עצמו השנה גם לצד סטף שקליי עוד היה פצוע ופול פתח בחודשיים הראשונים בחמישייה לצד סטף והווריירס היו בחודשיים הללו הכי טובים בליגה וגם במקום סטף כאשר יפצע/יזדקן/יפרוש

      1. את תופס יותר מידי מפול הוא לא שם ולא יהיה שם. הוא קלרקסון משופר לא יותר מזה. שחקן שיכול לעלות ולשים מידי פעם הרבה נק מול מחליפים. אם ישמרו עליו כמו ששומרים על כוכבים שלא נקראים לברון הוא יתקשה להוציא זריקה

        1. שמעון מה זאת השטותולוגיה הזאת? ראית את הלוחמים משחקים השנה? אתה מודע לזה שהקלעי הכי עונשין הכי טוב של הלוחמים ובליגה זה לא סטף? ראית את פול משחק? הבן אדם נראה בדרך למקס איזה קלרקסון? מסכים שהוא צעיר ודברים יכולים להשתנות אבל הוא מזכיר את סטף עם עוד איזה כמה סנטימטרים ויש לו מובים פצצה שנגמרים הרבה פעמים בסל.
          אתה טועה כאן בענק לגביו.

            1. הבן אדם היה השנה 18.5 נק עם 45% מהשדה 54% אפקטיבי ו 60% TS. זה מספרים יפים מאוד לגארד. לא נראה לי שיש הרבה כמוהו בליגה אם הוא ממשיך במגמה הזאת הוא תוך שנתיים אולסטאר. מה אני טועה? מה בדיוק חסר לך אצלו?

          1. קלרקסון משופר לא אמרתי קלרקסון. הוא חא סטף ולא יהיה קרוב לזה.
            צעיר…. הוא בן 23 בגילו יש כבר הרבה כוכבים בליגה הרבה יותר גדולים ממנו.
            גה מוראנט היה כבר מועמד לmvp בגילו.
            הוא שחקן מצויין אבל בין שחקן מצויין לסופרסטאר שסוחב כל ערב כל משחק 30 נק יש הבדל גדול מאד.
            ממה שראיתי הוא התקשה מול מגינים טובים

            1. הבנתי … סבבה ומסכים שסטף הוא לא יהיה (כי אף אחד לא יהיה סטף זה מה שאנשים לא מבינים – שסטף זו תופעה חד פעמית צריך להנות כל עוד זה קיים).
              ודרך אגב יפה על ET הילד נראה אחלה שחקן.

    3. לא בטוח בכלל שדוראנט טוב מלברון כיום, לברון גיימס גם בגיל 37 אחד מהסקוררים הטובים בליגה והוא גם מנהל משחק.

            1. אתה מביא את הנגנה של הבלייזרס כדי להביא טענה? למה קר וספלורטה לא שמרו על לברון ועל דונציץ ויאנג כן? למה שחקנים יוותרו ללברון, לא לקרי לא ליאניס לא לדוראנט לא לדונציץ.. רק ללברון?

            2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרררררררררררררררררררררררר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

              קר יותר קליר פאת מהבלייזרז

              מקודם אמרת לא מוותרים לו, עכשיו אתה אומר מה בלייזרז תחליט? אני יכול להיות לך אלפי סלים כאלה שלו מול כל קבוצה שתבחר

            3. ללוקה וטריי אין את המעמד של המלך בליגה זה ניוון של שנים שרק הלך והחמיר. הסברנו לך אבל אתה כמו טנש ראש בקיר לא מבין מה שעיניך רואות

            4. ללוקה אין את המעמד של לברון בלגיה אתה מצחיק.
              לבלייזרס יש הגנה רעה בלי קשר ללברון. זה לא שוויתרו לו פשוט זה רוטציה הגנתית רעה. אני יכול להביא לך הייליטס כזה בכל משחק.? על כל שחקן שבה ההגנה מפספת חילוף לא קוראת התקפה…
              .
              קר מעמיד קבוצות הגנתיות מופלאות גם ספלורטאה, אני מנסה להגיע להסבר למה ספלורטאה קראודר באטלר … וויתרו ללברון ולחצו על יאנג, אותו דבר קר ודונציץ, קדימה ילד סיבה הגיונית..

            5. רוטציה הגנתית פששש ברוך למדת משהו מטנש מילים יפות מאד רק לא קשורות למציאות. נאנס פשוט לא שמר אותו זה הרוטציה כי זה לא מעניין אותו במיוחד 🙂

            6. ברוך לא תמצא אף שחקן בליגה שיש לו ככ הרבה סלים בלי שמירה כמו השקץ. אין שחקן אחד בהיסטוריה שמתקרב לזה

            7. כן גולדן סטייט החליטו לשמור על כולם רק לא על לברון, אותו דבר מיאמי… על קרי מביאים דבל רק בגלל העיניים הכחולות ועל לברון לא בגלל השם. שמעון איבדת קשר למציאות במכבסה.

            8. שמעון, אתה זה שחא מבין שלברון הוא שחקן היסטורי וראוי לחמישיית כל הזמנים.

          1. זה שאתה אומר כך ממש לא עושה זאת נכון.
            לברון הוביל 3 קבוצות לארבע אליפויות ונבחר למצטיין בארבע האליפויות וכן בארבע עונות סדירות עם 12 פעמים בחמישיית העונה הראשונה.
            הוא היחיד שהוביל את שחקני שתי הקבוצות בגמר בכל חמשת הנתונים העיקריים והיחיד להשיג ט"ד בגמר. דוראנט לא היה קרוב לכך.

  12. לאור קבעונו על ה'מורשת' וכו' וגו', אני לא רואה איך לברון עובר לוורירס. הוא בהכרח ייאלץ להיות יותר קטן מהמועדון, מה שאף פעם לא התאים לו. שלא נדבר על כל ההזדמנויות לפיצוצים לאורך השנה, יהיה שם כל כך הרבה תאונות שמחכות להתרחשות…
    תהנה בסוף השבוע המשפחתי, יש שאומרים שזה אפילו יותר חשוב מכדורסל

  13. תודה מנחם לא מסכים לגבי הקיץ של דאלאס הדירוג חייב להיות הרבה יותר נמוך, בסוף המערב התחזק ונהיה עמוק יותר והם איבדו סקורר שהיה חשוב להשאיר בדמות ברונסון. הייתי בהחלט רוצה לראות את קיירי שם, קיירי מבין שהערך שלו בתחתית ובלי לשקם אותה הוא יכול לשכוח ממקס. דאלאס ירוויחו סקורר מדהים ליד דונציץ וייהפכו לקוטנטדרית (יש מספיק נגרים שיעשו הגנה)

    1. מסכים לגבי קיירי וגם רשמתי פה בעבר.
      אבל עדיין דאלאס חיזקו את נקודת התורפה העיקרית שלהם שהיא שמירה על גבוהים עם מגי ועוד 4 טוב כמו ווד.
      אם C זה נשארו במקום אז B זה מוצדק. עם קיירי (או סקורר אחר ב- 2) היה A+

        1. עדיין משמעותית יותר טוב ממה שהיה להם שנה שעברה.
          בסופו של דבר קצת התחזקו (אל תשכח את טימי) יכלו להתחזק יותר

  14. אחלה מעורב. תהנה עם המשפחה.
    לא רואה את ג"ס עושה טרייד כזה.
    זה רק יהרוס לה את ההחלפה של הכוכבים שהם מבצעים כ"כ יפה, ולא נראה לי שיש לחץ מהאוהדים, אז אם אין פה חסכון משמעותי מאוד של כסף, לא עשית בזה כלום, כי מקצועית הם נותנים לך ביחד יותר ממה שלברון יתן. (כולל הגנה)
    הם אמורים להשתדרג רק מעצם הגדילה של הצעירים (תוסיף גם את וייסמן שחוזר)אבל אותם אתה מעביר, אז מה יהיה בעוד שנתיים ?
    דאלאס – לא רואה איך ההחתמה של ווד לעומת האיבוד של ברונסון הוא B … היה אחד הטובים אצלם בפלייאוף.
    קיירי לדאלאס ? תלוי בתמורה למי . הוא הימור מטורף…

  15. ברוך כמה עולה כרטיס למופע שלך בחייאת? ביורוליג אין ללברון שופטים, אין דחיפות עם היד, אין קוסט טו קוסט קו ישר דרך האמצע שכולם בורחים לצדדים, שורקים צעדים, לוחצים, יש דאבל טים זה אוטומטית מוריד אותו ל15 נק ב30 אחוז ביום טוב שלו שהוא פוגע מבחוץ.
    בימים שהוא לא פוגע מחכים סנטרים מתחת לסל כי אין 3 שניות….יורד לכיוון ה8 נק
    איך אומר יואל ווינק ווינק ווינק

    1. ברוך תראה את זה ווינק ווינק
      https://www.basketball-reference.com/international/players/lebron-james-1.html

      בקושי מגרד את ה15 נק. האחוז קצת גבוה כי יש מסביבו כוכבים שם בנבחרת ואם מחליפים אותם בשחקני יורוליג סביבו יורד ל30% 🙂

      10 נק מול יוון 04
      0 נק מול ליטא 04
      0 נק מול ספרד 04
      3 נק מול ארגנטינה 04
      6 נק מול ליטא 04

      13 נק מול יוון 08
      18 נק מול ספרד 08
      15 נק מול ארגנטינה 08
      14 נק מול ספרד 08 בגמר

      9 נק מול צרפת 12
      20 נק מול ליטא 12
      18 נק מול ארגנטינה 12 פעמיים
      19 נק מול ספרד 12

      אני לא רואה פה 30-40-50 נק כמו בWWE בשום שנה חחחחחחחחח כל סל שם הוא עבד קשה, אין כמעט קליר פאת. הבנת את זה ברוך?
      היום אם הוא הולך לנבחרת ארהב עם כל הכוכבים בלי סטף ודוראנט הוא חוטף בראש ומנוגב, לא לוקח זהב

      1. יש סיבה שדוראנט הביא מדליות זהב לבד לארהב וניגב לבד את האירופאים ולברון מעולם לא בלט בנבחרת. לברון פרח בWWE שעבדו בשבילו שנים ושם הוא עושה מה בא לו בלי התנגדות. אף אחד לא מדאבל אותו כמעט, לא לוחצים, לא שומרים צמוד, שופטים עובדים בשבילו ומורידים הגנות עבורו שקצת קשה בשריקות אוויר, שחקנים שכבר השלימו עם רוע הגזירה ורוצים לקחת כסף וללכת הביתה, יכול לדחוף חופשי בעבירות תוקף ולקבל אנד וואן. הוא מייצר לאותם שחקנים ששומרים עליו כסף. ככל שהוא יקלע יותר הם ירוויחו יותר מההכנסות של הליגה חח רוצים להיות חברים שלו שיסדר להם עבודה כסוכן, שחקן, טוק שואו.
        מי שרואה מבין

        1. אוי שמעון אתה מתדרדר מרגע לרגע זה לא מצחיק כבר, לליקרס יש את ההתקפה הטובה בליגה כשיש דאבל על לברון נחש למה? איך לברון מייצר לקראודר משכורת שהוא דורס אותו?
          .
          הבאת כמה משחקים באולימפיאדה שבה משחקים בחצי הילוך ולא משתלטים על זריקות כדי להביא טענה? קובי ברייאנט סיים את אולימפיאדת 2012 עם 12 נקודות בפחות מ50% אפקטיבי אתה חושב שמישהו באירופה היה עוצר אותו ?
          .
          לברון אתלט על עם סקילס הוא שולט בליגה חזקה בהרבה מאירופאיות, דונציץ בגיל 18 התעלל באירופה אז אחד השחקנים הטובים בעולם בשיאו?
          .
          יש סיבה למה לא נצמדים ללברון ולקרי כן קשורה לפיזיות שלהם אבל אני אתן לך להגיע למסקנה לבד. אובססיה יקירי זה דבר לא בריא בכלל.

      2. כמה שטויות בתגובה אחת… אתה טורח להסיף טבלה, מינימום תקרא אותה.
        2004 הייתה השנה שאחרי עונת הרוקי שלו. לא באמת מדד (שיחק 11 דק' למשחק) לא ממש כוכב הקבוצה.
        ב 2008 הוא קלע כמו קובי בריאנט ושניהם שיחקו פחות מ 25 דקות. קלע ב 46% מ3 67% מ2
        ב 2012 הוא שיחק פחות מ 25 דקות, עם קוין דוראנט ששיחק 27 דקות. קלע 30% מ-3 71% מ-2
        בשני המקרים זה נגמר במדליית זהב.
        מי בדיוק עצר אותו ?

        1. שנת רוקיייי בגלל זה הוא קלע 30 נק למשחק בNBA? היה רוקי חחחח
          הזהב זה לא בגללו זה בגלל קובי דוראנט ואחרים הוא לבד ככוכב לא היה זוכה בכלום. איך אומרים הטבלה לא משקרת 15 נק למשחק. האחוזים גבוהים כי יש סביבו שם כוכבים ולא יכלו לדאבל אותו וכו בלעדיהם הוא מאבד 8 איב למשחק ומנגר.
          שים אותו היום בנבחרת ארהב בלי דוראנט וקרי וישפילו אותו שם הנבחרות האירופאיות

            1. אתה עושה מעצמך צחוק. תחזור בבקשה לקישור שאתה נתת – יש שם טבלה פר 36 דקות – נראה סביר. ויש גם עמודה של דקות משחק.
              ב 2004 הוא שיחק 11 דקות באולימפיאדה ו 42 דקות בקליבלנד.
              ב 2012 הוא שיחק פחות מ 25 דקות לעומת 40 דקות בקליבלנד.
              והתאוריה שלך שזה בגלל כוכבים אחרים בכלל לא ראויה להתייחסות.
              כל מה שהוכחת (שוב) זה שאתה מתייחס רק לנתונים שמתאימים למה שאתה רוצה לצייר, ולא לכל התמונה. ואתה נותן לשנאה שלך אליו להשפיע על התוצאות.

            2. חחח פר 36 דקקק התחלת להביא דברים תיאורטים? את מי זה מעניין חחחחח

              יש דה פקטו כמו שאמר התשובה דה אקשואל גיים

              באירופה אין 42 דק יש פחות זה המציאות, עוד אחת מהסיבות שהוא היה שחקן של 15 נק בשיאו ביום טוב

              1. פחות דק משחק
              2. מגרש קטן יותר
              3. סנטר ליד הסל
              4. אין שופטים שלו
              5. אין הכוונה מהליגה לגביו
              6. הגנות חזקות שמתאמצות
              7. לחץ
              8. דאבל טים
              9. אין לו מעמד ואיש לו יתן לו לעשות מה בא לו
              10 שורקים לצעדים
              11. הרבה פחות שריקות אוויר

              כל זה יחדיו הופך אותו ל15 נק ב-30% מהשדה. זו השורה התחתונה

          1. שמעון קובי ברייאנט סיים את הטורני עם 12 נקודות בפחות מ50% אפקטיבי, לדעתך הוא שחקן של 10 נקודות ביורלינג?

            1. קובי הביא את הזהב שנזקקו לו ווינק ווינק תראה מי ניצח שם את המשחקים הצמודים שקראו לו תציל אותנו מהבושה 🙂

              בקיצר ברוך ראית שלברון שחקן של 15 נק ביורוליג או לא? אין צורך לעבור לקובי.
              ואם ליד לברון יהיו 4 שחקני יורוליג הוא ירד גם ל30% סמוך עליי.
              ביורוליג השקץ היה ממש סובל במיוחד בשנים שלא היה לו קליעה שם היה קורה לו בן סימונס 🙂

            2. קובי הביא את הזהב ?איזה משחקים צמודים קובי ניצח לא סיימנו עם ההזיות והשקרים ? במשחק הצמוד היחיד שהיה באותו אולימפיאדה מול ליטא קובי ברייאנט קלע 6 נקודות ב1 מ7 מהשדה מזל שהיה לידו שחקני nba כמו לברון שהצילו אותו וקלעו 20 נקודות 9-14 מהשדה.
              https://www.landofbasketball.com/olympics/box_scores/2012_lit_usa_1.htm

              לא איך הגעת לזה שלברון שחקן של 15 נקודות ב30% לפי האולימפיאדה? אז לפי אותו עיקרון ברייאנט שחקן של 7 נקודות ב15% אפקטיבי? להגיד לך עם כמה נקודות קובי ברייאנט סיים את הטורנירים האולימפיים?
              .
              לברון אתלט על עם סקילס איך מישהו יכול להתמודד עם זה ביורלינג שהיא ליגה חלשה משמעותית מnba ביורלינג לא הסתדרו עם דונציץ בן ה18 אז עם לברון בשיאו וחכם? שלא יודעים להתמודד עם המציאות מראה עיניים ונצונים אומרים סמוך עליי. אובססיה זה דבר לא בריא שמעון.

            3. ברוך כדאי לך ללכת לראות את הדק האחרונות של גמר 08 אל תביך את עצמך עוד יותר.

            4. לוקה הרבה יותר טוב היום ממה שלברון היה אי פעם. לשקץ היה רק דחיפות שופטים ותאגיד בעיקר לא היה לו מאית מהרפרטואר של לוקה אתה באמת משווה את המגושם הזה ללוקה?

            5. אתה לא איתנו שמעון מצטער !! הפכת את אחד מהשחקנים הטובים בהיסטוריה לאפס בגלל אובססיה. אין כאן באמת דיון. לברון בגיל 34 טוב משמעותית מלוקה בן 18.

            6. לא הפכתי אותו לשום אפס אלא למה שהוא באמת. כל שחקני הNBA היו יורדים במספרים שלהם ביורוליג מכל הסיבות שמיניתי לעיל. אצל לברון ויאניס זה היה קיצוני יותר כי לא היה להם קליעה הם רק דחפו.
              אין לי שום אובססיה אני רק מראה את האמת. שלא ימרחו אותי בנרטיבים של התאגיד.
              הNBA היא ליגה פרטית של השקץ וכפופה לו יש לו שם מעמד שלא היה לאיש (רק למייקל) ואף אחד לא רוצה להרוס מספרים לזקן שיקלע 40 זה לא אכפת לאף מגן הבנת?
              שחקנים לא עולים שם במוד לנטרל אותו. זו האמת 19 שנות קליר פאת

            7. להגיד לך איך הקליעה של לוקה הייתה כשהיה בן 18? למה שלא יעלו לנטרל את לברון ואת קובי כן? ב2009 קובי שם ותאגיד בליגה גדול משמעותית מלברון? למה שלא יעצרו את קרי או דוראנט ? הרבה שטויות כתבת שום דבר מהם לא אמת.

            8. האמת היא שלברון כוכב על מהגדולים ביותר והייה לו תרומה חשובה בדקות ששיחק למדליות הזהב. בטורנירים כאלו כל השחקנים לא משחקים הרבה דקות וממילא לא מגיעים להרבה נקודות.
              רק מי שהוא מגדולי הכדורסלנים בכל הזמנים יכול להוביל שלוש קבוצות לארבע אליפויות ולזכות ארבעים פעמים כמצטיין בעונה הסדירה ובגמר, ורק כוכב על מהגדטלים ביותר יכול להוביל בגמר מסוים את שחקני שתי הקבוצות בחמשת הנתונים העיקריים ובגמר מסוים להשיג ט"ד.

    2. השנה נהניתי מהווריירס כמו שנהניתי מהם בשנתיים בין 2014-2016.אמנם אז הם שיחקו יותר טוב אבל אני אוהב את כל התהליך שקורה שם עם הצעירים שמשתפשפים עם הותיקים ובונים קבוצה ככה לעוד עשור+
      לא רוצה לברון דוראנט לילארד קיירי או כל שם גדול אחר.אליפות אחת יותר לא שווה מבחינתי עשור+ של רלוונטיות מה שלא יקרה אם הווריירס יוותרו על כל העומק שלהם עם הצעירים המוכשרים שהם בנו

    3. אוי שמעון אתה מתדרדר מרגע לרגע זה לא מצחיק כבר, לליקרס יש את ההתקפה הטובה בליגה כשיש דאבל על לברון נחש למה? איך לברון מייצר לקראודר משכורת שהוא דורס אותו?
      .
      הבאת כמה משחקים באולימפיאדה שבה משחקים בחצי הילוך ולא משתלטים על זריקות כדי להביא טענה? קובי ברייאנט סיים את אולימפיאדת 2012 עם 12 נקודות בפחות מ50% אפקטיבי אתה חושב שמישהו באירופה היה עוצר אותו ?
      .
      לברון אתלט על עם סקילס הוא שולט בליגה חזקה בהרבה מאירופאיות, דונציץ בגיל 18 התעלל באירופה אז אחד השחקנים הטובים בעולם בשיאו?
      .
      יש סיבה למה לא נצמדים ללברון ולקרי כן קשורה לפיזיות שלהם אבל אני אתן לך להגיע למסקנה לבד. אובססיה יקירי זה דבר לא בריא בכלל.

        1. הלייקרס קולעת 1.20 נקודות לפושיזון כשלברון מקבל דאבל טים זה הסטטיסטיקה. בחשבון פשוט זה 120 נקודות ל100 פושיזונים משמע ההתקפה הטובה בליגה.
          .
          לברון אוכל בליצים לארוחת בוקר, מדובר האחד המוסרים הטובים בהיסטוריה, שראה וחווה כל סוג של הגנה במהלך שנותיו בליגה. זה נחמד לצעוק דאבל טים בלי סוף אבל אין קשר בין זה למציאות.

          1. חחחחחחחחחח עוד נרטיב של התקשורת. הוא לא חווה שום הגנה על מי אתה מנסה לעבוד לא הצלחתם להביא לי משחק 1 שהוא מקבל לחץ ודאבל טים מלא רוב המשחק אחד כזה ביקשתי אז מתוג. כי פשוט אין כזה ב19 שנה 🙂
            "חווה" את כל סוגי ההגנות" חחחחחחחחחחחחח
            הוא חווה כמה פעמים בתחילה צבע צפוץ ושומר שעומד 2 מטר ממנו זהו אלו ההגנות היחידות שהוא חווה חביבי.
            סיפורים תמכור לאחרים לא לי

            1. תפסיק לשקר!!! הבאתי לך משחק באמצע העונה וניתחתי לך אותו, ואין ספור מקרים. שמעון יש מספיק מקרים זכורים בהיסטוריה על דאבל שכשל מול לברון פיינלס 14, משחקים 5,6 מול גולדן…
              .
              19 שנה אף אחד לא שמר עליו בעוד על קובי הביאו טריפל טים אתה מביך את עצמך חברי.

            2. לא הבאת שום משחקים ששמרו עליו דאבל טים רוב המשחק ולחץ כי אין כזה. הבאת מהלכים בודדים פה ושם. לא לרמות

            3. על קובי נדבקו לו לתחתונים חחחחחח השמירה על קובי הייתה 20 רמות מאשר על השקץ לך תראה איך הוא נשמר חחחח אין לך בושה להשוות את זה לשמירה על לברון חחחחחחחחחחחח

            4. 8 או 9 מהלכים שהפסיקו אחרי בגלל שחטפו שלושות על הראש ולייאפס. ברור שלא ישמרו כל המשחק שזה לא עובד. שוב הסטטיסטיקה 1.20 נקודות לפושיזון בדאבל על לברון. למה נראה לך שעל קובי ברייאנט שב2009 היה שם יותר גדול מלברון בליגה ישמרו X וללברון יוותרו?

            5. כי בליגה היום יש יותר כסף למגינים כבר לא מעניין לנטרל את הכוכב הם לא עולים עם הדרייב הזה. היום זה ליגת קליר פאת קרקס שואו לא סתם שמים 150 נק

          2. ברוך אתה צריך השתלמות דחוף. אני לא מאמין אפילו שניגבתי אותך בשיטת המשחק של טנש עם מספרים………… חחחחחחחחח
            זה היה באמת מצחיק איך המספרים של השקץ בטורניר 15 נק במקרה בדקתי האמת נקרעתי מצחוק

            1. שוב אתה מנוגב מקורצף וצועק נצחתי ברייאנט סיים את הטורניר עם 12 נקודות 43% אחוז מהשדה אומר שהוא היה שחקן של 12 נקודות ביורלינג?

            2. באולייפאדת 2012 קובי טופ 3 בעולם עדיין לפני הפציעות האכילס ,מעבר לשיאו אתה מצחיק . אבל קח אולימפיאדת 2008 קובי בשיא 15 נקודות ב46% מהשדה. שמעון אתה עושה את זה קל מדי לנגב אותך.

            3. ברוך לא היו צריכים שקובי התאמץ שם הוא בא לנוח אחרת היה מנגב להתאמץ זה בשביל השקץ. שנזקקו לו בגמר הוא קבר את ספרד. השקץ שם נחנק רצח בקלאץ

            4. ולברון לא בא לנוח? השקץ קלע יותר מברייאנט בגמר והיה יעיל הרבה יותר, עברתי על בקלאץ עכשיו ועל ה4 הרביעי לברון לא נחנק להפך . הוא חזר 3 דקות לסיום בדקה קלע דאנק ושלושה ובעצם סגר את המשחק.

            5. בטורנירים האלה כל שחקני הסגל לא משחקים הרבה ולכן קולעים הרבה פחות מאשר בליגה.

      1. ברוך אני נזכר באחד התירוצים הטובים שלך אמרת פעם אי אפשר להביא דאבל דאבל טים על לברון כי יש את דיוויס והוא יעניש כמה צחקתי אז ואז דיוויס נפצע ולא היה גם דאבל טים ממי פחדו הפעם? מאליק מונק וראס? חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  16. השנה נהניתי מהווריירס כמו שנהניתי מהם בשנתיים בין 2014-2016.אמנם אז הם שיחקו יותר טוב אבל אני אוהב את כל התהליך שקורה שם עם הצעירים שמשתפשפים עם הותיקים ובונים קבוצה ככה לעוד עשור+
    לא רוצה לברון דוראנט לילארד קיירי או כל שם גדול אחר.אליפות אחת יותר לא שווה מבחינתי עשור+ של רלוונטיות מה שלא יקרה אם הווריירס יוותרו על כל העומק שלהם עם הצעירים המוכשרים שהם בנו

  17. שמעון לגבי ג'ורדן פול שום קלארקסון ושום בטיח.
    הבן אדם רק עכשיו חגג 23.אם אתה נותן לו קבוצה נורמלית סבירה הוא יהיה שם השחקן הכי טוב עם 25-30 נק' למשחק ויוביל אותה לפלייאוף.כרגע בגלל מצבת השחקנים הוא מסתפק בתפקיד מאנו גינובילי אבל כמו מאנו הערך שלו שווה הרבה יותר

        1. תשמע זה ליגה עם ככ הרבה כוכבים אתה מאמין שפול יכול להיכנס לרמות האלה של טייטום בוקר? טריי? לוקה? גה? ולא מדבר עדיין על הדור הקודם של סטף דמיאן וכל אלה. הכשרון בליגה הזאת לא מפסיק להגיע בכל מחזור, יש עוד דראפטים שטרם התפוצצו של שנה שעברה והשנה אני לא רואה איפה הוא הולך לסופרסטאר שאתה חושב שהוא. הוא צריך לעשות קפיצה מטורפת בשביל זה בערך כמו הקפיצה שעשה משחקן אנונימי למה שהוא היום, קשה לי לראות דבר כזה קורה

          1. אני מאמין שאם יוביל קבוצה אולי לא יהיה טופ 5 או 10 אבל יש לו פוטנציאל להיות טופ 15 כמוביל קבוצה ושיש לידו חלקים מתאימים.לא קבוצות פח לוטרי אלא קבוצות אמצע שהוא ישדרג אותם.

  18. ברון לגבי ההגנות על לברון ועל יתר הכוכבים רוצה לשים אלפייה איתי? אתה בוחר איזה כוכב שבא לך מאז 1980 ומביא את כל קטעי הקליר פאת שלו שיש ברשת.
    ואני מביא מולך את כל הקליר פאת של השקץ.

    יש התערבות?

    1. לברון בכושר משחק הרגיל הוא שחקן קשה מאוד לשמירה והוא חזק וגדול מכל שומר שלו בעמדה וגם גאון כדורסל. אם יצמדו אליו אזההוא ימסורנמצוין וואם לא יצמדו אליו הוא יחדור לסל נהדר או שיקלע ממרחק גדול יותר.
      וכן אם יצמדו אליו כל הזמן שומריו יתעייפו מהר ויהיו מותשים.

        1. בן סימונס נגר בלי אתלטיות מפלצתית ובלי סקילס מה אתה משווה ללברון בכלל. בן סימונס בNBA אם היה אופציה ראשונה היה שחקן של6-10 נקודות. לברון גיימס שחקן של 30 נקודות ב59% אפקטיבי כשהוא מקבל את מיטב השומרים בליגה , אפשר לשנוא את לברון אבל אי אפשר להתכחש שהוא אחד מהסקוררים הגדולים מאז ומעולם.
          עדיין לא הגעת לתשובה למה לא נצמדים ללברון? קשור הרבה בפיזיות החד פעמית שלו.
          .
          האישה היא רק על הנייר ולילדים במקרה של סימונס , מחתימים אותה על פרינפ ובוגדים ב10 בלונדיות שמחכות לו בכל לילה איתה כשמשעמם.

            1. לך צריך להסביר לגבי לברון וגם הסבירו ואתה ממאן להבין!!!

            2. שמעון בדרך כלל אני יכול להבין אותך אבל עם לברון נראה לי שהלכת לאיבוד.

              אולי מבחינת סקילס הוא לא חזק כל כך, והוא עשה הרבה שטויות שפגעו לו בתדמית כשהיה צעיר יותר ( מי מאיתנו לא עשה שטויות כאלו ואחרות)

              וואלה בגיל 37 לבוא ולתת הצגות, גם אם אני זורם איתך ונותנים לו נתיב פנוי לסל כמו שאתה אומר, זה עדיין וואחד דבר.
              קוואי לא מצליח להישאר בכלל במגרש, אמביד מתעייף דקה 20, הארדן משמין בלי סוף ולוקה עקף את לברון ממזמן ברמאויות שלו ובבכי לשופטים, לראות את החנטריש הזה בגיל שלו נשאר בהתקפה בפלייאוף ומשאיר את כל הקבוצה שלו לבד בהגנה היה מרתיח.
              מסכים איתך שיש לו מכונת יח"צ מטורפת סביבו שמאדירה אותו בלי סוף אבל זה חלק מהמשחק 🙂

              תראה איך יוקיץ לקח 2 mvp עם מכונת יחצ מטורפת..

          1. זה פשוט לר להבין כדורסל, ״מבחנית סקילס הוא לא חזק כל כך״ אין שחקן בליגה בגובה שלו עם שליטה בכדור וחדירה ביכולת כזאת , תוסיף מסירה משחק פוסט קליעה, אתלטיות עליונה, לברון מבחינה התקפית זה פורמולה 1.
            .
            נראה לך יוותרו לו בהגנה? מה יוצא לשחקן מזה ולמאמן היריב מזה

  19. אהבתי מאוד את ווין סקאלי. אבל אי אפשר להשוות אותו להאוורד קוסל כי שניהם היו שדרים מסוג שונה. סקאלי היה שדר רק של בייסבול ורק שדרן של מהלכים play by play. לעומתו קוסל היה יותר שדרן של צבע והערות מתוחכמות. הוא גם שידר יותר ענפי ספורט אך בעיקר פוטבול ואגרוף. היה לו גם אוצר מילים בלתי נדלה. מי שרוצה להבין על מה אני מדבר שיצפה בסרטו של וודי אלן "בננות". קוסל משדר שם בתחילת הסרט הפיכה צבאית ובסופו אקט מיני. האם הרגשתם כמה אני מעריץ את האיש עד היום?

  20. מנחם,אהבתי את המעשייה על לברון.
    אין כאן בינתיים קבוצות שבאמת התחזקו בפרי איג'נסי ובעיקר קבוצות שנשארו באותו מצב.
    הלייקרס הביאו את תומאס ברייאנט הנגר ופיפן ג'וניור'; לא ברור מה התכנית של פלינקה אולי באמת להבריח את לברון.

    אני לא מכיר את סקולי לעומת ג'ו מאדן הגדול שגם הלך בשנה האחרונה
    אבל בטוח שהאתגר הרבה יותר גדול לשדר משחק משעמם כמו בייסבול מאשר את שאר משחקי הכדור.

    1. מה מיוחד בזה דוק יש בג'ונגלים של האמזונס הרבה מקומות שלא נחקרו עד תום לא? ברור שיש עוד מינים שלא התגלו… (מדגיש שאני לא חובב דוחיים וצפרדע זה מבעלי החיים הכי דוחים שיש…פרשתי מלימודי ביולוגיה כי הבנתי שאצטרך להתעסק עם צפרדעים ועכברים. בעההה)

      1. מה יוצא דופן פה זה שלא מדובר באזורים נידחים שלא נחקרו אלא שפשוט התעלמו מהם כי הם כל כך קטנים. ואני מאוהב בקטנטנים האלה.
        כשהייתי במדגסקר צילמתי הרבה צפרדעים.

  21. מנחם למרות שזאת עונת המלפפונים יש גבול.. לברון לא יגיע ללוחמים גם אם איזה אתר דימיין את זה בטח שלא כנגד כל ה young core שלהם. אם היו מוכנים לשלם את המחיר הזה היו לוקחים דוראנט.
    דראפט 2017 היה נהדר.

  22. הסיפור עם קנדריק נאן מבאס ממש שחקן שהיה על מסלול המראה. הלייקרס החתימו אותו לשנתיים אאל"ט הוא ה mle שלהם עשרה מליון טבין ותקילין 5 לכל עונה. 5 כבר הלכו לזבל מעניין אם עוד 5 מצטרפים אליהם. מעניין אם הוא ישדוד מהלייקרס 10 מליון דולר בלי לשחק בכלל. הלייקרז לא בדקו אותו לפני שהחתימו אותו. זה סיפור הזוי ומנהל משחק טוב חסר להם בטירוף.

  23. ברוך יא נסחף – לברון באמת מפלצת אתלטית ובנוי מושלם לכדורסל, אבל אין לו את הקליעה של הטובים ביותר, גם לא שליטה בכדור.
    הוא כן סקורר מדהים אבל הוא התאהב בכל הסטטיסטיקות האלו של המיליון אסיסטים.
    מייקל בעונות הראשונות שלו בליגה גם דפק עונות עם מלא אסיסטים, והוא הוריד רגל מהגז כי הבין שזה לא תורם לקבוצה.

    אני לא מוריד לרגע מלברון ואני חושב שהוא לא מקבל בכלל כבוד, יש לו את היתרונות שלו ואת הדברים שהוא טוב בהם וזהו. בספר שלי קרי מעליו ככדורסלן וכמנהיג.

    ולא עושים בכוונה אבל כן נותנים כבוד, היום אנשים יותר שמים זין על אנשים אז פחות סופרים כוכבים, אבל בעבר הערצה לשחקן הייתה מעוורת הרבה אנשים ושחקנים על המגרש.

    1. איזה מלא אסיסטים מייקל מסר? מה אתה משווה בכלל את היכולת מסירה וראיית משחק של לברון למייקל?
      .
      השליטה בכדור שלו מצויינת לשחקן בגובהו, אותו דבר החדירה ברור שזה לא שליטה של גארד אבל ל2.05 בין הטובים ביותר, תוסיף משחק פוסט סיומת במיוחד בצבע ותקבל את אחד השחקנים המוכשרים ו שלמים מאז ומעולם. שמעון חושב שמוותרים רק ללברון לא לקרי לא לדוראנט רק ללברון, לגבי עיוורון אתה לא מכיר ספורטאים בטח תחרותיים, לא רק שהם רוצים לקבור את היריב באדמה הם גם רוצים לירוק על הקבר, אני לא מדבר על כך שהם מפסידים כלכלית אם היו ״נותנים ״ ללברון לנצח (חוזים פרסומות…). כבוד מהשופטים זה כל כוכב מקבל.

  24. בתכלס הטרייד הזה מושלם אם לייקוב מחפש לעשות אקזיט. כרגע השווי שלהם הוא בסביבות 5.5$ מילארד, בתוספת לברון זה כבר למעלה מ-6$ מיליארד ואחרי שנה-שנתיים של שבירת כל שיאי מכירות מרצ'נדייזינג לייקוב יכול לדרוש 7$ מיליארד.

  25. עוד סיפור מעניין, אדביק גם מחר בדיומא.
    OFFICIAL: UEFA have announced they will use a semi-automated offside system for the Champions League group stages this season. The ball will have a sensor inside that will send VAR data 'to support fast and accurate offside calls'.
    אם אתם שואלים אותי,זה יותר חשוב בשביל לבדוק אם הכדור עבר את קו השער.

  26. לקח לי 24 שעות רק להתאושש מההלם של הטרייד המוצע.
    גודל האסון שמצפה ללוחמים מטרייד כזה משתווה רק לאסון שיפקוד את "הדמוקרטיה (עאלק..) היחידה במזרח התיכון"
    אם המנוול יחזור ב-1.11 .
    למרבה המזל , בניגוד לסיכוי הריאלי של האסון השני, הסיכוי שהשיקוץ יגיע למפרץ ויהרוס את הדיינסטי הוא אפסי .

  27. איזה טרייד הזוי. לברון עם האגו שלו יהרוס את כל השטף של גולדן סטייט. הלוחמים לא זקוקים לאף אחד – רק להשאר איך שהם, ויש עוד אליפות.
    תהנו לכם בטיול מנחם.
    האמת היא שמעולם לא הבנתי כיצד האמריקאים חיים כשהילדים והנכדים גרים במדינה אחרת. אני לא הייתי מסוגל והייתי עובר לידם. זה קטע כזה, הילדים הולכים לקולג וכבר אז אתה רואה אותם 4 פעמים בשנה ואחרי זה הם מוצאים עבודה באיזו ארץ אחרת. שונה ממש מישראל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט