מעורב הופס ופוטבול ליום ד' / מנחם לס

1.כל יום אכניס ציוני 5 קבוצות בטריידים שעשו (1)

הפוסטים האלה מבוססים על הפוסט שהופיע היום ב'אתלטיק', אבל את הפלוסים והמינוסים ואת הציון אני נותן (שבהרבה מקרים הוא שונה לחלוטין מהציונים של 'האתלטיק')

Atlanta Hawks(1: ציון: -B

לאטלנטה היה חשוב למצוא מחליף או בן זוג לתקופה ארוכה לטריי יאנג, והם מצאו אותו עם ההחתמה של דג'ונטה מוריי. מצש שני הם איבדו את קווין הוארטר, דלון רייט, ודנילו גלינרי. הם עדיין זקוקים לביג-מן בצבע שבינתיים לא מצאו.

B+ Boston Celtics(2

בוסטון הייתה חייבת למצוא אשכרה פוינט גארד והם מצאו את אחד הטובים בשוק – מלקולם ברוגדון. הם מצאו עוד שחקן שלא ציפו לו – דנילו גלינרי – וכל זאת בלי לפגוע כהוא-זה ברוטציה הרגילה שלהם. זהו בונוס-בונוס!

INCOMPLETE Brooklyn Nets(3

הנטס החתימו שני שחקנים שיעזרו – איג'יי ווארן ואדמונד סמנר, אבל עד שלא ייסגר משיו עם קווין דוראנט וקיירי אירוינג הכל עומד ומחכה לראות מה קורה איתם. יכול להיות A אבל יכול להיות גם F

: Incomplete Charlotte Hornets(4

עד שבאשמה נגד מיילס ברידג'ס לא תיפתר לכאן או לכאן כל ציון על שרלוט ייראה זמני כי הוא יכול לנוע בין B ל-D. בינתיים שרלוט בחרה סנטר לא רע בבחירה ה-15 כתשבחרה בסנטר של דוק מרק ויליאמס. הם גם הביאו חזרה את קודי מרטין, מגן מצויין ורול פלייר מצויין

B Chicago Bulls(5

החתמת זאק לוויין לחוזה ארוך-ימים הייתה המטרה העיקרית של הבולס והיא הושגה. . החתמת הוותיקים גורן דראג'יק ואנדרה דר4יימונד היא בונוסים. הבולס העדיפה את גלינרי, אבל כשהוא חתם עם בוסטון היא החתימה את הפורוורד שלה דריק ג'ונס שהוא פחות טוב מגלינרי בכמה דברים בהתקפה אבל הוא מגן טוב יותר!

2. דמאר דרוזן חתם חוזה עם נייקי – לפתח את קו הסניקרס של קובי

דמאר דרוזן חתם חוזה לארבע שנים עם נייקי לנעל הנושאת את שמו אבל היא 'שייכת' לקו הנעליים שהתחיל קובי בריאנט. הוא, דמאר, שעשה את חמישיית ה-NBA השנייה, ידוע כנועל את הסניקרס 'RETRO' וקו הנעליים של קובי שעדיין לא יצא לייצור. דרוזן בן ה-32 היושב על 27.9 נק' ממוצע, 5.2 ריב', ו-4.9 בונבונים יהיה הראשון לנעול את שני קווי הנעליים של קובי שייוודעו כקווי הנעליים של קובי שדמאר דרוזן נועל, וממליץ לכל בר בירב לנעול.

קוו הנעליים החודש של קובי בהופעת בכורה של דמאר דרוזן

3. סטיב קר מדבר על שינויים בווריורס, על ה-'פונדמנטל 6', ווייסמן, ועוד

סטיב קר על עוזר מאמנו הראשי מייק בראון:

סטיב קר הוא מאמן הווריורס זה 8 שנים. 6 מהן היו עם עוזרו הראשי מייק בראון שעוזב להיות מאמנה הראשי של בסקרמנטו קינג. הוא משאיר אחריו חור גדול שסטיב קר לא יצליח למלא כה מהר.

"כולנו נחסר את מייק", אומר סטיב לאנטוני סלייטר מה'אתלטיק' (Steve Kerr on Warriors’ changes, the ‘foundational six,’ James Wiseman and more – The Athletic). "אני אחסר אותו יותר מכולם כי הוא סתם לי חורים בהשכלת האימון כדורסל שלי שהידע שלו היה עליון ועדיף על שלי. הוא היה מורה מצויין."

"הוא היה מצויין עבורי כי אנחנו כה שונים והוא כיסה לי את כל ה-BLIND SPOTS שלי. הוא אחד הטובים בהגנה, וההגנה שלנו היא פרי יצירתם של מייק, וכריס דמרקו שאף הוא גורו הגנתי. לשניהם מגיע כל הקרדיט על ההגנה שלנו".

We’re going to miss Mike,” Kerr said. “Mike and I were perfect for each other because we’re so different. Mike has really covered my blind spots over the years, really complimented me well.”

עתה קני אטקינסון עלה לדרגת טופ אסיסטנט

"קני הוא המאמן עם יותר נסיון וחכמה מכל אחד אחר והוא-הוא ששם את ההגנה וההתקפה שיעבדו בקואורדינציה בליצ להעדיף אחד על השני.

ג'מה מהלהליה הוא האסיסטנט הראשי ב-PLAYER'S DEVELOPMENT. אנדרו וילקינס זו יצירה שלו. גם קמינג'ה

דג'אן מילוג'ביץ' הוא המאמן האישי הטוב שלנו. הוא שינה את כל משחקו של קבון לוני והוא-הוא שלקח את האחריות להפוך את ג'יימס ווייסמן ללוחם כאילו נולד פה. כל שאר העוזרים כל אחד ומיוחדותו וכולנו עובדים כתזמורת המנגנת אותה מנגינה באותם צלילים.

Continuity and contributions

"אני מודע לגודל המיסים בשנים הבאות. אני בכוונה הפרדתי את עצמי מהפרונט-אופיס כדי שלא תהיה לי כל השפעה על החלטותיו של בוב מאיירס. הוא יודע את ההגבלות, וכמה הבעלים מוכן להשקיע. אני בדיעה צלולה הוצאתי את עצמי מההחלטות הללו.. בוב מאיירס יודע מי הם ה-'FUNDAMENTAL 6' שלי: ג'ורדן פול, לוני, וויגינס, סטף קרי, דריימונד גרין, וקליי תומפסון. הוא יודע שאני רוצה שה-'פונדמנטל 6' יישארו INTACT. אבל הוא גם יודע שאם החלטה כספית תיאלץ שבירת ה-'פונדמנטל 6' אבין זאת, וננסה לנצח עם מי שיישאר".

'"'הפונדמנטל 6' נותנים לנו המשכיות שאין כמוה בליגה" אומר קר, "ונעשה הכל לשמור על שלמותם כי בליגה הזאת יותר ויותר אנשים מאמינים שהמשכיות היא, אולי, הגורם החזק ביותר בבניית מה שמכנים 'דיינסטי'"

.ג'יימס ווייסמן

"הקיום של 'הפונדמנטל 6" מאפשר לנו לבחון ביתר זהירות את צעירי הקבוצה. אחד הנוצצים שבהם הוא ג'יימס ווייסמן. בחירת הדראפט השנייה של 2020 הוא סוף-סוף בריא ומוכן לצאת לכל קרב שיוטל עליו. למעשה הוא בקושי יכול להאמין ששמו לא נקרא כל כך הרבה זמן והוא לא יכול עדיין לצאת לקרב.

הוא החמיץ כידוע את כל עונת 2021-22. כשהם הציגו אותו לראשונה הוא עלה בחמישייה כרוקי בן 19 TO FACE KEVIN DURANT והנטס בברוקלין. אבל כל מיני עובדות, כולל פציעות לווייסמן, והבראה מפציעות של לוני. קר אמר ל'אתלטיק': "לוני יהיה הסנטר הפותח בעונה הבאה כפי שהיה כשלא היה פצוע. הוא הרוויח את התפקיד. זה MASSIVE עבורינו שיש לנו סנטר כלוני כפי שהיה העונה. ולמעשה הוא ישמש כמנטור הטוב ביותר של ווייסמן. ווייסמן יקבל את הדקות שלו כדי לשמור על 'כושר משחק' שלו לרגע שאקרא בשמו".

"איבדנו את Otto Porter Jr.Gary Payton II and Nemanja Bjelica. זה יאפשדר דקות למודי ולקמינגה, וברור שלג'יימס. אנחנו במצב לאפשר לכולם לשחק ולאפשר לכל שיקן להרגיש שההוא תקע יתד בלגסי של הסם פרנציסקו ווריורס!

4. קוץ' בודנהולצר מוסיף שחקן גבוה שלו – דמאר קרול – מהעבר כעוזר מאמן

5. קווין דוראנט ייפגש מחר או מחרתיים עם בעל הנטס לשיחה מכרעת בקשר לעתידו

Steve Bulpett reported in an article published on Tuesday שבעל הנטס ג'ואי טסאי עומד להיפגש מחר או מחרתיים לפגישה מכרעת עם קווין דוראנט להחליט אחת ולתמיד מה עתידו של דוראנט.

ג'ואי טסאי הוא מ-TAIWAN עם אזרחות מארץ מולדתו וקנדה. הוא ה-FOUNDER ונשיא חברת ALIBABA, המתחרה הגדולה של סעודי ארמקו, אמזון, מיקרוסופט, אפל, וגוגל כחברות הגדולות בעולם. עליבאבא היא מס' 6 או 7 בערכה ביקום, ובעל הנטס הוא גם הנשיא ובעל המניות הגדול שם. הוא מולטח-מיליארדר גדול.

הוא יסביר לדוראנט שהוא מחפש טרייד בזמן הגרוע ביותר כי מינסוטה הרימה את הרף לערך סופרסטארים לרמה לא הגיונית ממש, אבל נהוא יסביר לדוראנט שאם קבעו מחיר לשחקן כמו רודי גובר, אז גם המחיר של דוראנט נקבע פחות או יותר, והוא – טסאי – לא בנה את עליבאבא ע"י לתת הנחות.

הוא יסביר לדוראנט שכנראה יש לו שתי ברירות: לשכוח מהכל ולחזור להיות שחקן נטס במלוא ההתלהבות והיכולת, או להישאר בנטס עם פנים חמוצות ולעשות משחקים של פציעות וכאלה. ואז הוא – טסאי – יעשה לעצמו מטרה נוספת בחיים והיא להרוס לדוראנט בכל האפשרויות שהוא ימצא את כל השקעותיו, ולהפוך אותו – טסאי – אחד מעשירי העולם לאוייב מספר אחד של דוראנט עד שהוא שוחק את דוראנט לחתיכות.

אם לדוראנט יש טיפונת שכל בראש הוא לא רוצה להיות אוייב אישי של אחד מעשירי העולם.

דוראנט נשאר בנטס ועושה הכל לרומם את הנטס מהמקום שהיא נפלה אליו!

6. מיאמי היט עומדת להחתים את למרכוס אולדרידג'

מיאמי, שאיבדה בן 37 אחד (טיג'יי טאקר), עומדת להחתים בן 37 אחר – למרכוס אולדרידג' שהפך לשחקן חופשי – ובינתיים לא קיבל הצעה מאיזו שהיא קבוצה.

7. תראו מה מג'יק מציע ל-NBA לעשות…

מג'יק ג'ונסון מציע היום לליגה ל-"TO RETIRE NUMBER 6 ACROSS THE LEAGUE"…(https://larrybrownsports.com/basketball/magic-johnson-calls-nba-honor-bill-russell-retire-6-jersey/601758)

הוא אחר ביום אחד אחרי HOOPS.CO.IL…

פוטבול

8. מיאמי דולפין בפוטבול נענשו בעונש רציני מאד על TAMPERING עם הקוורטרבק טום בריידי

מיאמי דולפין אכלה אותה בגדול על TAMPERING עם הקוורטרבק טום בריידי בקיץ. העונש הוא ביטול בחירת דראפט סיבוב ראשון ב-2023, וביטול בחירת סיבוב שלישי ב-2024, קנס של מיליון וחצי דולארים, ואיסור על בעל הקבוצה, סטיבן רוס (אחד משלנו, אגב) להשתתף בפגישות בעלי הקבוצות עם הקומיסיונר עד סוף שנת 2022!

*************

***********

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 129 תגובות

  1. תודה מנחם

    ה NFL בניגוד לנבא לא עושה צחוק מענישה על טמפרינג.
    .
    דה רוזן זה הכי קלוריות ריקות שאפשר להיות. אף פעם הקבוצה שלו לא הגיעה למיצוי פוטנציאל, אפלו לא התקרבה.

          1. טורנטו לא הייתה קבוצה טובה. אל תגידו לי קאווי. דרוזן לא פגש בברט בראון וסימונס ולא נפצעו לו קליי ודוראנט. וגם השנה לאבין נפצע להם.
            הבעיה היחידה היחידה שלו שהוא עושה במכנסיים מול השקץ אבל השקץ כבר לא במזרח ואם לא יהיה קליר פאת חריג סביר שגם לא יגיע לגמר לכן אני מוכן לקחת אותו לפילי. מי מעוניין בטוביאס? 🙂

            1. טורנטו הייתה קבוצה מצויינת, הם ניצחו גם כשקליי היה על המגרש, קבוצה מאוזנת כמעט בלתי חדירה הגנתית עם כוכב על וסגל משלים מצויין (סייאקם ואן פליט לאורי ואחד בשם גרין) , ברט בראון בהחלט אשם בהפסד אבל יש לציין שטורנטו פגשו בגרסה החזקה ביותר של פילי עם גימי באטלר.

            2. ברוך שחקן שמעולם לא התמודד על MVP לא יכול להיות כוכב על. קאאוי הוא הכל חוץ מכוכב על. כוכבי על באים כל ערב לעבודה. קאאוי נח חצי מהעונה חח בחיים לא היה קרוב להתמודד על MVP. עזוב הוא בחיים לא יהיה ברשימת הגדולים. יש לו אליפות בספרס כשחקן משלים כעוד אחד מהקבוצה ממש לא האחראי הבלעדי או כ"כוכב" ואליפות אחת עם כנראה הכי הרבה מזל בהיסטוריה עם פציעות של קליי ודוראנט ומול סימונס וברט בראון. חוץ מזה הוא לא עשה כלום בקריירה.
              אוברייטד ענק ושחקן חסר רעב לגדולה אמיתית.
              הוא טוב אבל הקריירה שלו לא קרובה לשחקנים הגדולים שבאו לעבוד ערב ערב כל הקריירה

            3. דהרוזן. הוא אולסטאר לא סופרסטאר.
              אני מחבב אותו הוא מזכיר לי את גאעל מוננפיס וטיירי הנרי. אני מקווה שהוא צרפתי 😁

            4. הוא לייט בלומר ושחקן פציע זה עדיין לא משנה את העובדה הפשוטה.
              קוואי לאונרד בשיא שלו מגה סופרסטאר ברמה הגבוהה ביותר. רוצח חסר רחמים בלתי עציר כשיש לידו מנהל משחק ששם אצלו את הכדור במקומות הנכונים.
              .
              אנחנו מדברים על השחקן הטוב בעולם ב2019 או טופ 3 בשינה וזה לא נתון לוויכוח. .
              והיה גם קרוב להתמודד על הMVP בכמה עונות (טופ 3 ב2020). מצחיק אותי איך אתה הופך את הנרטיב טורנטו נצחה גם כשקליי היה על הפארקט (בניגוד ליוסטון ולשני הלוזרים בסיבוב שלפני), זה הייתה הגרסא החזקה ביותר של פילי כשבאטלר שם (כן בראון היה היום אבל פילי לא יותר טובה כיום).
              .
              לקוואי אין את הרגליים לשחק 80 משחקים ואין טעם שיעשה את זה ויגמור את הקריירה , זה למה הקריירה שלו לא מתקרבת לגדולים באמת, לא משנה את העובדה שבשיא הוא מסתכל לכולם בלבן של העיניים.

            5. קוואי לא סופרסטאר בליגה הזאת בשום צורה.. לא צריך להגזים

            1. הוא יותר טוב עכשיו מאשר היה בטורונטו.

              הייתי רוצה לראות אותו במקום קאוואי ב 2019 תחת נארס. בייקום מקביל אולי היתה לו טבעת.

            2. דה רוזן אחלה שחקן ולא צריך להוריד ממנו כלום אבל קוואי של עונת האליפות זה ליגה אחרת לגמרי.

  2. אני יודע שאני מיעוט בעניין הזה אבל לבוסטון ממש לא מגיע קיץ של B+, אלא הרבה פחות באזור C, ולמה הטרייד עם ברוגדון באמת טרייד טוב כל עוד הוא בריא, דבר שלא בהכרח אפשרי, ואם הוא פצוע אז הוא לא שווה כלום ובתמורה בטרייד וויתרת על הסנטר המחליף שלך, שלדעתי העונה הוא יהיה יותר חשוב מבשנה קודמת (קשה לי לראות שגם רוברט וויליאמס, פציעות, וגם אל הורפורד, גיל, יהיו באותה רמה של שנה שעברה)
    אבל גלינארי על mle זה העוקץ האמיתי הייתי מעדיף לנצל את mle לרכז מחליף (יש לרכז אחד וגם הוא פציע) או לגבוה מחליף, ואפשר היה להביא את כרמלו אנתוני שמביא לך אותו הדבר (גופה שקולעת ולא תשחק בפלייאוף כי היא לא יודעת לשמור על אף אחד) רק במינימום

    1. נכון שברוגדון עם כוכבית של פציעה, אבל אם ישמרו אותו בצמר גפן לאורך העונה, ויחלקו דקות עם וייט ופריצארד, אפשר להיות אופטימיים.
      .
      בעניין הגבוה המחליף – לא חושב שבוסטון צריכים יותר מגבוה אחד על הפרקט, ונדמה לי שתייס בקושי שיחק בפיינלז, אז לא בטוח שזה שווה מאמץ, וגם לא יודע כמה שחקנים כאלה קיימים בשוק במחיר סביר.
      .
      בעניין גלינארי – לא חושב שהוא כוכב עליון, כן חושב שהוא עדיף על כרמלו, גם במחיר גבוה יותר.

      1. מיקי, ממה שראיתי באימונים שלו מהשבוע האחרון, הטרנ'אראונד פיידאווי שלו מרשים ביותר. גם הקבלה של כדור בסיבוב וקליעה מעולה. אולי הוא לא שחקן הגנה גדול אבל הוא קלע באמת טוב בקטץ אנד שוט ואפשר להחביא אותו בתוך ההגנה המעולה של הסלטיקס. אם הוא תופש יום, הוא לוהט ויכול לשים יותר מ 20 באחוזים טובים.

      2. לבוסטון יש 4 אנשים שיכולים לשחק כרכזים
        ברוגדון
        סמארט
        וייט
        פיצארד
        אני לא רואה את פיצארד מקבל דקות מאוד משמעותיות והופך להיות שחקן חמישייה בעיקר בגלל שיהיה ממש קשה להחביא אותו בהגנה
        וייט וסמארט במהות סקנד גארד ואם הם ישחקו כרכזים זה אומר בראון 2 טייטום 3 ויהיה חייב שתי גבוהים
        תייס אמור לתת רוטציה לגבוהים וזה משהו שהם חייבים בגלל הגיל של אל הורפורד והברכיים של רוברט וויליאמס
        גלינארי שווה הרבה יותר מכרמלו פשוט קשה לי להבין למה לוותר על mle בשבילו או לא לנסות להשתמש בtrade extension בשביל להביא רכז רציני ואז גלינארי כן היה הגיוני, אני חושב שבוסטון חייבת להגדיל את הרוטציה בשביל לעשות את הצד הבא, ואף צעד שהיא עשתה לא בדיוק עזר לה לזה כי אני מניח שלפחות אחד מברוגדון, אל הורפורד, רוברט וויליאמס וגלינארי לא יהיה בפלייאוף

          1. צודק מאוד אשך. לדעתי בוסטון יחלקו את רוב דק' עמדה 1 בין ברוגדון לוויט ובניהול עומסים נכון גם סמארט יסייע. למרות הפציעות של ברוגדון אני חושב שההבאה שלו ושל גאלינרי שווה יותר לכיוון A לקיץ של בוסטון עד כה. הוסיפו עוד רכז שהיה חסר ונסיון ועומק לספסל שהיה חסר. גולדן סטייט לא תפגע ממש מהעזיבות ,כמו שכתבת מנחם זה יאפשר לה להפוך את מודי וקומינגה לשחקני רוטציה לגיטימיים ובעיקר בעיניי השאלה היא איך וויזמן משתלב . זה משולש העתיד של המועדון, בעצם מרובע עם פול.
            תודה מנחם על המעורב.

          2. שניכם צודקים.
            עם זאת אני חושש שסמארט יקח עליו הרבה מדי מהריכוז בהתקפה כי זה האופי שלו, הוא לא שחקן ביישן

            1. אמת. סמארט רואה עצמו כלב והמנוע של הקבוצה כדרייצונד גרין וירצה הכרה בהתאם. הוא חתם על חוזה מאד נמוך אצל איינג מעניין מתי זה נגמר ואם יבקש ברינקס.
              הסוכן שלו האמת מאד חלש הוציא לו קרוב למינימום אני הייתי נפטר ממנו

            2. ומביא את הסוכן של אל הורפורד נניח

  3. אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
    .
    אמירות יפות של קר על בראון, אני גם חושב שהוא אומר את האמת – בראון כנראה לא כוכב גדול כמאמן ראשי, אבל יתכן שמה שהחזיק אותו שם כל כך הרבה שנים זה מה שלחש באוזן של קר, שמצידו ידע להקשיב, אבל גם לסנן. לוק וולטון כנ"ל?
    .
    בעניין דוראנט (ומיצ'ל) – כבר אוגוסט, צריך לסגור עניינים לכאן או לכאן, אנחנו לא יכולים לחכות יותר עם ההחלטות על מקדרמוט ריצ'רדסון ופולטל.
    .
    מיאמי עדיפה על ברוקלין בכל מובן – חדשות טובות ללמרקוס.

    1. בהחלט אמירות יפות של קר, אבל קר, לפני הכל, הוא מנטש, ג'נטלמן מהשורה הראשונה, פירסט קלאס, בחור שקיבל חינוך טוב בבית ומיישם את זה כל חייו. במילים אחרות, גם אם בראון אכן היה המאמן המאוד בינוני ששנים ראינו בקאבס ובלייקרס, אל תצפו מקר להגיד שום דבר אחר מלבד מילים טובות ויפות עליו כי זה מה שאנשים כמו קר עושים כשאדם עוזב (או לחילופין, מת).

        1. גם סבתי המנוחה היתה מספקת את הסחורה עם הדאבס של קר. להזכיר לך, רק לפני לא הרבה זמן בכלל לוק וולטון דפק איזה רצף מטורף של נצחונות בווריורס ונראה לשניה כמו הדבר הגדול הבא וכולנו יודעים איך זה נגמר ומה ערך השוק שלו בעולם האמיתי.

  4. ציונים הייתי מחלק רק בסוף העונה.
    אם ברוגדון, שישחק פחות מכרגיל כמחליף העונה, ישאר בריא ויעשה פליאוף כמו גדול בלי להיפצע והסלטיקס שוב יגיעו לגמר האן בי איי אז התרייד הזה ייזכר יותר בסביבות ה A (אם יקחו טייטל) או A- (אם אלו יהיו 7 משחקים)!
    .
    דה רוזן קלוריות ריקות ונשאר פרוזן כשהכסף על השולחן. נראה אם יצליח סוף סוף להתעלות מעבר לעונה הרגילה.

    1. אי אפשר למדוד טרייד רק על פי אליפות או לא. יש מלא גורמים אחרים שמשפיעים על התוצאה הסופית. ללא ספק הבריאות של ברוגדון תהיה מרכיב חשוב בעד כמה הטרייד היה כדאי.

      1. מסכים, וגם ביחס לתמורה שניתנה בעבורו – די כלום ושום דבר (ירים ידו מי שחושב שיצא שחקן מארון נייסמית')

  5. לא הבנתי מה עשיתם את ברוגדון זכוכית. הוא גם ככה ישחק 20 דק במשחק ועוד לואדים וכיוצב. טרייד מעולה של בוסטון. גאלו הוא די גופה הבן אדם בקושי זז אבל מידי פעם הוא יכול לתפוס יום ולשים נק.
    הסטיבוט עשה בהיס לאיינג ועשה כל מה שאיינג לא יכל לעשות ולא היו לו ביצים לעשות. בתור מנג'ר יש לו ציון 100 אצלי.

    דה רוזן שחקן מעולה, הוא השתדרג לעת זיקנה. הייתי לוקח אותו לפילי בכיף. הוא מיד ריינגר טופ 2-3 בליגה אחרי דוראנט. פעם לא התלהבתי ממנו, היום אני מעריץ. סיפורי הקלאץ וזה זה שטויות זה לא שהוא שיחק בקבוצות כוכבים וכאלה…. אצלו לא נפצעו כוכבי היריבות 🙂
    מה שכן דרוזן משלשל קבוע שהוא רואה את השקץ

          1. 6 העונות האחרונות-משחקים:
            סטף קרי – 331
            אמביד- 328
            קאווי- 324
            קיירי- 302
            דוראנט- 298
            לברון -379
            באטלר-367
            פול גורג- 364
            אנתוני דיוויס-344

            נמשיך?
            אין שום דבר חריג בברוגדון הוא "פציע" כמו רוב הליגה

            1. חוץ מלברון כל השחקנים ברשימה שלך פציעים וגם הוא כבר על הגבול.
              הוא פשוט לא ברמה שלהם.

            2. ולכן מרוויח חצי

            3. נכון אבל כשאתה מהמר על שחקן בעל נטיה להיפצע יותר קל לך כשמדובר בכוכב כי אז הרווח הוא משמעותי יותר (גם ההפסד אם הוא לא משחק)..

            4. אמביד זה בכלל ביזיון, מתי הוא היה בריא בפלייאוף? שמעון אתה צודק שלא מעט שחקנים בליגה פציעים, הקטע שגם ברוגדון עונה להגדרה הזאת.

            5. ברוגדון במצב די סטנדרטי לא משהו חריג. לא בדקתי אבל כמה שחקנים בליגה משחקים 68 משחקים+ בעונה עם 30 דקות+?
              ניחוש שלי לא הרבה. ובין 65 ל55 משחקים אין הבדל כזה גדול.
              גם יאניס בעונות האחרונות עושה יותר לואד ומשחק 30 דק

            6. מה זה לא הרבה? רוב השחקנים משחקים מתחת ל-30 דקות למשחק גם ככה.

            7. ולמה דווקא 68?

            8. ב2021 – 36 משחקים, ב2020 – 56, ב2019 – 54, ב2018 – 64, ב2017 – 48…

              לא להיט ולא מבטיח טובות, אבל (אבל חשוב) צריך לראות מה טיב הפציעות (חוזרות או חוסר מזל נטו), וגם לזכור שבמערכת טובה גם שחקנים פציעים יכולים להשתקם למרות שאני לא בטוח שהמערך הרפואי של הסלטיקס טוב במיוחד. קיצר, מקרה קלאסי של נחיה, נחזיק אצבעות ונראה.

          2. 54,56, 36 זה לא מספרים בפאורבול אלא כמות המשחקים שברוגדון שיחק בעונות האחרונות וזה לא שהוא כמות דקות חריגה אף אחד לא מסתכל על כך שברוגדון היה בריא בגיל 24.
            עכשיו מה שיותר מדאיג זה כשאתה מסתכל על דוח הפציעות, אין איבר בפלג גוף התחתון שברוגדון לא נפצע בו כשהפעם האחרונה הייתה אכילס, מדובר בבובת חרסינה שצריך לעטוף בפצפצים.

            1. בוסטון קיבלה אותו בחינם אתה לא אומר לא לדבר כזה, אין להם פה כלום להפסיד אלא רק להרוויח. אל תדאג הוא לא יטחן דקות יש לרצות את סמארט ו-וויט

            2. היא לא קיבלה אותו בחינם (מבחינת שחקנים כן) הוא תופס מקום בתקרת השכר ומאלץ מס מותרות (לא אומר שהוא לא שווה את זה) וזה שלוש עונות קדימה.

            3. מס מותרות זה עניין של בעלים, אני מדבר על הצד המקצועי. היא לא ויתרה על כלום חוץ מכמה נגרים לא מעניינים, זה חינם ברמה המקצועית

            4. מדוייק שמעון, קיבלה אותו חינם מקצועית . מס מותרות זה עניין של הבעלים.

            5. מסכים

            6. זה לא רק מס המותרות אבל – יש לזה השלכות לגבי יכולת להביא שחקנים אחרים בשנים הבאות.

            7. איזה שחקנים בוסטון יכלו להביא לפני בשוק השחקנים ? הם די חסומים בשוק החופשי שנים, ואם בוסטון יהפכו לקונטנדרית יציבה ולא חריגה חד פעמית, זה אפילו יעזור למשוך וטרנים מחפשי טבעת.

            8. בשנה הבאה הייתה להם אופציה אם החוזה של הורפורד פוקע וגם שנה אחר כך אם בראון חותך (לא יהיה להם מקום עכשיו לשחקן בסדר גודל של בראון במקום) – לא חושב שהיו מוצאים מישהו טוב יותר. אני מאד אוהב את הטרייד הזה חושב שזה צעד מצוין.

            9. בעצם שכחתי את גרנט וויליאמס – אז שנה הבאה (בהינתן שללא מעבירים מישהו מהקור) זה רק ההבדל על ה-MLE שזה לגמרי שווה את זה.

            10. הייתה עונה אחת עם פחות משחקים לא?
              .
              בכל מקרה בהרגשה שלי שחקנים שהם סיכון גבוה לפציעה ממשיכים להיפצע בסופו של דבר וההימורים עליהם נכשלים (אבל לא בדקתי את זה לעומק)

            11. שתיים, לא משנה את זה מהותית

    1. מעניין איך ביל ראסל היה צעיר נרגן וזועף כלפי כולם וכן התרכך עם הזמן.
      יש את הצילומים של הפרסומות של AT&T שם. ה"פספוסים" יותר מצחיקים מהפרסומות עצמן (שגם הן בסדר). בעיקר לארי משחק תופסת.

      1. יותר מזה בעיניי, מעניין איך שני אנשים שנתפסו כזעפנים וכו', נפגשים ואחד מהם מתאר שכל מה שהוא חושב עליו זה איך לגרום לשני לצחוק.

  6. תודה מנחם
    לגבי הפרזנטור של המותג של קובי- אשתו ונסה מכחישה בתוקף את הדברים. צריך לזכור שכמה חודשים לפני שנהרג, קובי כבר תכנן להתנתק מנייקי וליצור מותג נעליים חדש משלו.

  7. אף אחד לא לקח את אולדריג'?? מוזר. יש לו גודל ויש לו כדורסל…. מיאמי מתאים לו.
    והנעלים "של קובי" שדרוזן נועל… נובמת.
    לפחות שיגידו שזה ליין לזכר קובי. זה לא שקובי בחר את הנוצצים….
    🤣

    1. האמריקאים יודעים ששמות גדולים מוכרים… אצל נייקי עדיין יוצאות נעלי אייר ג'ורדן חדשות. והדגם העיקרי היחיד לג'ורדן כיום זה הכפכפים.
      וכן, יש כפכפי אייר ג'ורדן.

      1. 🙂
        חחחחחחח
        שיוציאו כפכפי מכות, עם הוראות איך להוריד לילד על הראש, מייד אין צ'יינה.
        הבעייה הגדולה היא שהיום הכל מייד אין ציינה.

          1. אם יפתחו שם איזה ALI אני אשמח אם יעבירו את כל הייצור לשם. שההנהגה הסינית הקומוניסטית תשבור את הראש!

  8. משאיר את הוויכוח על גדולת מאמנים למישהו אחר, אבל ככל הנראה סטיב קר הוא אחלה בן אדם (מה שקרוי באידיש מענטש). יכול להיות שזו תוצאת לוואי של כל כך הרבה אליפויות, ושל הביטחון שמגיע איתן, אבל יפה לראות איך הוא מחלק את הקרדיט בין כולם ומרומם את העוזרים שלו. עכשיו הוא מדבר על ה'ביג 6', והופך את הפרמידה של השחקנים בקבוצה לרחבה הרבה יותר.
    מבחינתי, אפשר להתחיל להריץ את קר לנשיאות 2024.
    תודה רבה על המעורב המעולה

  9. אף פעם לא הבנתי את האובססיה של האמריקאים לנעליים.מעבר לכסף הגדול שזה ברור לי יש להם אובססיה לנעליים עצמם כסמל סטטוס

    1. +1
      תן לי נעלי אדידאס נוחות ב 250 ש"ח ואני מבסוט. בשביל מה אני צריך להוציא 500, 600 $ לזוג נעליים?
      מה אני מכניס אותן לתצוגה מאחורי וויטרינה? אני מאכיל אותן מרק ולוקח אותן לסרט כל יומיים? זה מדני סנדרסון….

    2. +1
      יש לי חבר פרופסור באוניברסיטה שחיי בהולנד. הוא היה בנבחרת האתלטיקה ההולנדית בריצות למרחק בינוני.
      המוטו שלו זה לקנות נעליים ב 200-300 ש"ח גג.
      אבל להחליף הרבה.

        1. נכון.
          אבל זה לא הרבה ביחס לזיהום של רכב וכדומה.
          אני גם נוסע באוטובוס או אופניים, גם קונה נעליים זולות, גם רץ איתן עד שהן נקרעות, ואחרי שהן נקרעות הולך איתן עוד ביומיום. אבל זה לא בגלל הסביבה אלא בגלל שאני פרסי
          🙂

          1. צודק לג'וס.
            האמת, אני לא יודע כמה אהיה שונה אם אהיה עשיר כמוהם.
            יש מצב שיהיה לי במוו או מרצדס (בלי בלינג בלינג) במקום רכב יד שניה מליסינג עם המון קילומטרים.
            אני חושב שגם אתפרע קצת עם האופניים. אחליף קסטה כשההילוכים מתחילים לקפוץ, אקנה נעליים של שימאנו, אולי פנס יקר (?). מה עוד בן אדם צריך בעולם הזה?

    1. ראית איך הם חגגו כשהם הגיעו לפלייאוף? מבחינתם מישהו שעבר סיבוב זה כמו שתיכוניסטים מסתכלים על הראשון שעבר טסט.

  10. דג׳ונטה מרי קורא לכל שחקני הליגה הבריאים לבוא ולשחק בליגות הפרו-אם, שמשלבות שחקנים מקצועיים וחובבים, כדי לאפשר לילדים ומעריצים שאין להם יכולת לקנות כרטיס למשחק ליגה לבוא ולראות את הכוכבים משחקים. לדבריו, we ain't too big for this shit.
    שמח שהוא עבר לאטלנטה כדי שיוכל להוציא את השיקוץ הפנימי שלו.

  11. לכבוד אולימפיאדת השחמט, כי זה דבר מסתבר, סיפור על הפעם ההיא מזמן מזמן לפני שנה על איך חובבן ניצח את אלוף העולם וישוואנתן אנאנד.
    ניקיל קמאת׳ הוא מיליארדר הודי. ניקיל אהב לספר לכל מי שהיה מוכן לשמוע, וכמיליארדר מעט מאוד מקומות יגידו לו לא, שכנער הוא היה ילד פלא בשחמט ושהדרישות האינטלקטואליות הגבוהות הפכו אותו לגאון והוא ישם את מה שלמד בעסקים.
    היישום של זה בעסקים היה לקחת את הכסף של אבא וליצור את זרודהא, פלטפורמה למסחר מקוון שלא לוקחת עמלה על כל מהלך עסקי. שזה נשמע רעיון טוב, עד ששומעים שכל הסוחרים החדשים באתר הפסידו כסף והמון ממנו למנוסים ולעשירים יותר. ניקיל ואח שלו נעשו מיליארדרים מתשלומים שונים על המסחר הלא ממש בסכום אפס הזה.
    אז ניקיל החליט לחזור למקורות בשנה שעברה והצטרף לטורניר שחמט לצדקה לנפגעי קורונה. טורניר ששילב ספורטאים, שחקנים, סלבריטאים וכמה גראנדמאסטרים של שחמט. קמאת׳ הוגרל לשחק נגד אנאנד, אלוף העולם חמש פעמים, לקרב של דוד מול גוליית.
    בשפה של זרודהא זה כמו שסוחר מתחיל היה שם את כל החסכונות שלו על אופציה מחוץ לכסף 10 דקות לפני הסגירה מול קרן גידור שיכולה לעשות שורט ולחכות עד ששווי המניות יצלול מטה. ואז, להפתעת כולם קרה משהו שבחיים לא היה קורה בזרודהא: קמאת׳ ניצח.
    המעריצים של קמאת׳ ישר הכריזו שזה מוכיח שהוא באמת גאון. אבל אז חובבי שח החליטו לבחון את המשחקים שלו בטורניר. ניקיל לא סתם שיחק טוב. הוא שיחק מעולה. לפי חישובי מחשב הוא עשה את המהלכים בדיוק של 98.9%. מדהים. גאוני אפילו.
    אז אותם חובבים הלכו לבדוק את משחקי האימון שלו לפני הטורניר. שם היכולת שלו גם הפתיעה אותם. הוא הצליח לעשות את המהלכים הנכונים באחוזי דיוק מרהיבים של בין 0.6%-10% והפסיד לשחקנים מתחילים בכמה מהלכים.
    כשעימתו אותו עם הבחינה, ניקיל מיד הודה שהוא קיבל עזרה במהלך המשחק ממומחים וממחשב. הוא ניסה להוציא את זה בצורה של – "ניסיתי לעבוד עליכם, לראות אם תקנו שאני מסוגל לנצח גראנדמאסטר אמיתי. מטומטמים". הוא גם ניסה לרמוז שאנאנד ידע על זה, אבל וישי מיד אמר ש, לא. ובבקשה תפסיק לאזכר אותי בלא-התנצלויות העתידיות שלך.
    עבור העבירה החמורה שלו נגד הענף האצילי בטורניר חסר כל יומרה, ניקיל קמאת׳ חטף את העונש החמור ביותר האפשרי – הרחקה מהאתר Chess.com. זמנית. ברגע שהבינו שההרחקה בסך הכל מונעת מאנשים לראות את הפשלות האמיתיות שלו בשחמט החשבון שלו הוחזר לאתר, למרות שהוא בעצמו עדיין לא התחבר לחשבון שלו מחדש (וגורם לרבים לחשוד שאולי הוא אף פעם לא התעניין בשחמט).
    אבל המעריצים? מכירים את הרגע הזה בסרטים שבו הגיבור מצליח להוציא הודאה במעשה הנורא מהנבל ואז חושף שהוא מוקלט ומשודר בשידור חי לכל העם וכולם יודעים עכשיו על מה שהוא עשה? זוכרים איך תמיד הסרטים מציגים כאילו העם כולו והמעריצים השרופים מיד מפנים לו עורף ודוחים אותו מחייהם? במציאות זה לא קרה. המעריצים של קמאת׳ עדיין בטוחים שהוא גאון, אלוף שחמט שבאמת ניצח את אנאנד, ופשוט לחצו עליו להגיד אחרת. הוא הסכים כדי לשמור על כבוד האלוף המקומי, כמובן.

    1. מצויין לחוס. ראית את הסדרה דה בויז? הקטע שהקליטו את הנבל ושידרו לאומה? ואיזה טוויסט מציאותי ומפחיד נתנו לזה?

      1. עדיין לא ראיתי. אני עדיין באבל על מותה בטרם עת של הסדרה הקודמת של קריפקי. צעירה, רק חמש עשרה עונות. עוד היה לנו המון לאן ללכת, מקומות לחקור.
        אבל זה בדרך.

  12. חדש לך שיש מטומטמים בעולם? במיוחד כאלה שמעריצים אנשים עשירים / "גאונים" / רמאים / שעוסקים בהאדרה עצמית / כל התשובות נכונות. לא כזה קשה לחשוב על שתי דוגמאות עדכניות אצלנו ובארה"ב

    1. חלילה חדש. כל כך חלילה חדש שיש מצב ששתי הדוגמאות הראשונות שעלו לי לראש הן לא בהכרח שתי הדוגמאות שלך.
      אבל זה קודם כל משעשע אותי אולי כי זה עדיף על הכיוון ההפוך, דבר שני זה סיפור על רמאות בספורט אז זה עוד רלוונטי לכאן, ודבר שלישי והכי חשוב – זה עדיין איכשהו ממש משעשע אותי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט