גילוי נאות
ראשית, גילוי נאות 1:
אני אלוף העולם בסאחיות, בשנים 1970 עד היום. לא מעשן, לא שותה חשיש ובחורות ערומות זה כולירה.
גילוי נאות מס' 2:
אני לא ילד קטן וברוך השם, תמונת עולם בשחור לבן, זה קצת ערוץ 1 עם מיקי, מוטי, אולסי פרי ששפוך בדירה ודון שמעון שמסדר תוצאות, מפניק שופטים מחו"ל במלון ושופטי בית משפט עם מנויים של מכבי כעורך דין המומחה לעבירות תנועה.
כתב ההגנה
אז ככה, לפני שאתחיל לטעון נגד השימוש במריחואנה בליגה וכנגד איש מסוים בשם קווין דוראנט, חשוב שנעשה סדר בכמה הנחות, עובדות וכמעט עובדות הנוגעות לשימוש במריחואנה או קנאביס רפואי. אז קבלו בבקשה את הטופ 10:
- קנאביס רפואי היא תרופה שעוזרת להמון בני אדם – אני מאד מזדהה עם מאבקים ציבוריים כמו של עידן מור (גדי ווילצ'רסקי).
מדובר בתרופה מוכחת שמסייעת למגוון רחב מאד של בעיות מכאבים בלתי נסבלים, פוסט טראומה, בעיות נוירולוגיות כמו ויסות רגשי ועוד.
מדובר בתחילתו של מחקר מדעי רציני והלא ידוע עדיין רב מהידוע, אבל ייתכן שקנאביס רפואי מסייע גם לאנשים על הספקטרום ואולי אף מהווה תרופה אנטי סרטנית המסיגה סוגים מסוימים של גידולים ואולי אף למחלות נוספות. - המאבק נגד גידול קנאביס קשור היסטורית לכוחות כלכליים עצומים כמו מגדלי הטבק, יצרניות אלכוהול וחברות תרופות בשווי מליארדי דולרים.
גם היום, פריחת השוק (סטגדיש) נובעת מאותם שיקולים כלכליים וניתן לראות כניסה של גורמים כלכליים עתירי הון על חשבון המגדלים הקטנים ושנדחקים מחוץ להגדרות הרגולטוריות. - הרדיפה אחרי משתמשי קנאביס היא אחד הדברים הכי מטומטמים שמשטרת ישראל עושה (כמו בכל מקום אחר). הרי ידוע וברור לכולם שמדובר באנשים מסוכנים מאד, חבורת אנרכיסטים המהווים סכנה ממשית לשלמות החברה המאוחדת, השלווה והלא אלימה בכלל שלנו.
ידוע גם ששוטרי מדינת ישראל סובלים מעודף זמן וחוסר מעש, היות ואין בכלל פשיעה בארץ. אין בעיה ביטחונית, אין ארגוני פשע, תאונות דרכים ותחושת ביטחון מרקיעה שחקים. - לא, לא מדובר בתרופת פלא כפי שהרבה מאד אנשים חושבים. מדובר בעוד תרופה (DRUG) עם יתרונות וחסרונות. במינון הלא נכון, בהתוויה הלא נכונה ולאנשים הלא נכונים, היא יכולה להזיק, לפגוע ואפילו להרוג. גם כאן, חשוב להמשיך במחקר מדעי רציני וחסר פניות.
- ברוב המקומות בעולם בוא היתה לגליזציה של סמים קלים חלה ירידה חדה בפשע שנבע מהמסחר בחומרים הללו (לפחות בשנים הראשונות).
נושאים כמו עידוד שימוש בסמים ע"י בני נוער או הידרדרות מסמים קלים לסמים קשים הם נושאים כבדי משקל שצריכים להיאכף, להימדד ולהיחקר. אני לא חושב שיש מישהו רציני שיטען שזה סבבה. אני גם לא מסכים אוטומטית לטענה שלגליזציה תורמת לתופעות המסוכנות האלה, וגם לא לטענה הפוכה.
6. אם נתעלם מנושא הקנאביס הרפואי המיועד לאנשים חולים, נושא לגליזצית הסמים הקלים הוא אולי דבר חיובי בתנאים מסוימים, אבל לא הייתי מדרג אותו בטופ 10 של הבעיות שלנו (ספק רב אם בטופ 100).
מפלגות שחרטו על דגלן את המאבק הזה הן די פאתטיות לטעמי. וזה כולל:
– מפלגה שמצביעיה אף פעם לא הצליחו למצוא את הקלפי מרוב זה שהן מסטוליים.
– מפלגה בורגנית מסוימת שמתיימרת לדאוג לעניים ולחלשים, אבל די מתעבת אותם (זה גם די אירוני ששרת הגנת הסביבה שלנו לא יכולה לגמור יום בלי לעשן איזו תפרחת).
– מפלגה פאשיסטית וגזענית שקנתה קולות בשניקל מכל מיני חבר'ה לא אפויים עד הסוף.
7. הטענה שהליגה בשנות ה – 70 היתה Doped, עד שהגיע דיוויד שטרן על 3 סוסים שקראו להם לארי, מג'יק ועוד אחד (שכחתי איך קוראים לו) וניקה את הליגה הם דמגוגיה בשקל תשעים.
זה שדיוויד שטרן הצליח לעטוף מוצר לכל המשפחה, בטוח, נעים לעין ושווה הרבה מאד כסף זה באמת כל הכבוד. אבל לטעון שהליגה נקייה מאז מסמים (ובטח ממריחואנה) זאת בדיחה, למרות הבדיקות "הקפדניות".
מעניין למה רוברט פאריש נקרא הצי'ף? האם בזכות מקטרת השלום?
למה יש שחקני NBA לא מעטים שהודו בפה מלא בצריכת סמים תוך כדי משחק (סטיבן ג'קסון, ג'י אר סמית ועוד רבים).
צריכת מריחואנה היא חלק תרבותי שקשור לערים מסוימות (מי אמר סאן פרנסיסקו), שכונות, קהילות, מצב סוציואקונומי גבוה במיוחד או נמוך במיוחד או איזורים מסויימים מסביב לארצות הברית, כמו האיים: ג'מייקה, באהמאס, איי הבתולה ועוד).
אני לא תמים. צעירים עשירים עם המון כסף שנופל עליהם יש מאיין לפעמים לא מוציאים אותו רק על תשבצים, דוקים ומשחקי קופסה.
8. בטירונות, אי שם בסוף שנות ה- 80 הכרתי בחור דרוזי חביב, בן לשושלת שוטרים, שהלך ללמוד בעתודה קרימינולוגיה. הוא לימד אותי איך להסתכל על העיניים של האנשים ולדעת אם הם משתמשים או לא. אני לא צריך להשתמש בטריק שלו כדי לזהות שיותר ממחצית משחקני ה- NBA עושים או עשו סמים. זה כולל כמובן all-stars בהווה, MVP's ו- HOF. ייאמר לזכותם, שזה כמעט אף פעם לא קורה על המגרש.
9. במאמר מוסגר, האם כבר ניתן כבר להודות שקבוצות ישראליות חייבות את הצלחתם במשך שנים רבות להמוני שחקנים אמריקאים שידעו שישראל היא גן עדן למעשני ומשתמשי סמים?
ארל ווילאמס הכיר כל סמטה באלנבי ושחקנים רבים (וטובים) העדיפו לקבל 50 או 100 K פחות במשכורת, אבל לדעת שיש להם אספקה קבועה מהדילר המקומי מאשר שידפקו להם שוטרים תורכים או רוסים בדלת באמצע הלילה ויזמינו אותם לראות את אקספרס של חצות.
10. אפשר לטעון שהתנגדות לשימוש בסמים קלים ב- NBA הוא צדקנות לשמה, במיוחד כאשר יש בעיה הרבה יותר קשה ומסוכנת של שימוש לא חוקי בסטרואידים.
מקצת מריחואנה אף אחד לא באמת מת, אבל הנזקים הבלתי הפיכים שנגרמים עקב שימוש במנפחי שרירים ובשיפור ביצועים הם איומים. בעיות לב, בעיות בכלי דם, בעיות פוריות וירידה משמעותית בתוחלת החיים. זאת כאשר החשודים המיידים לשימוש בחומרים אלו בולטים במיוחד ביחס לאיך שנראו כשהגיעו לליגה וכמות השנים שהם מחזיקים מעמד בפיזיות העצומה הזאת…
חייבים לדבר על קווין (דוראנט)
קווין דוראנט הוא שחקן אגדי – HOF מוכח, ללא תירוצים. או כוכביות.
שחקן שמחזיק בנתונים פיזיים מטורפים, יכולות אתלטיות חסרות תקדים ומפוצץ בכישרון.
שחקן שגם היום אם הוא רוצה ומצב בריאותו מאפשר לו הוא השחקן הטוב בליגה (ויאניס הוא הראשון להודות בכך).
2 האליפויות שלו + 2 גמרים + 2 FMVP הן בזכות ולא בחסד (עם כל הכבוד לסטף).
מדובר בשחקן היסטורי שהיה ה- Game Changer של נבחרת ארצות הברית במשך 4 קמפיינים ושארצות הברית חייבת לו ורק לו 3 מדליות זהב אולימפיות + אליפות עולם 1 (2010).
קווין דוראנט "יצא מהארון" המטאפורי והודה שהוא משתמש במריחואנה ואינו מתבייש בכך.
והאמת, אני ממש מבין אותו.
מילא אם הוא יכול להקל משמעותית על הפציעות והכאבים שמהם הוא סבל וסובל מהם. בגיל שלו, בותק שלו בליגה, עם היסטוריית הפציעות שלו ועם מבנה הגוף שלו, אני מאד מזדהה עד כמה שאפשר עם הכאב.
אבל לשחק לאורך השנים עם ראסל, הארדן וקיירי אירווינג. כשהקבוצה שלך משלמת על סימונס את החוזה הכי גרוע בליגה? אם אני הייתי הוא, הייתי עובר מהר מאד לחומרים קשים יותר, אולי שוקל אפילו מנת יתר.
האם בתור GM, שרוצה טבעת האם אני לוקח אותו לקבוצה?
ונניח שאין לי בעיית תקרת שכר ואני יכול לשלם לו את החוזה שלו.
ונניח שאני יכול לבצע טרייד בלי לאבד אף נכס חשוב ומבלי שהדבר יפגע במרקם החברתי או בסיכויים לטבעת,
האם אני לוקח אותו?
והאמת יוסטון, יש לי בעיה.
- אני חושב שקווין דוראנט של 2022, הוא שחקן שמחויב יותר לצמח מאשר לקבוצה
- הוא שחקן אנדראצ'יבר שיכל היה להוביל את הנטס הרבה יותר גבוה ממה שהוא עשה איתם בשנתיים האחרונות
- אתמול הוא קבע שאין צורך במאמן, היום הוא רוצה טרייד מהנטס, , מחר הוא ירצה טרייד במקום אחר, מחרתיים הוא ירצה פיל ורוד עם נקודות ירוקות. לך תבנה איתו מדינה, לך תבנה פרנצ'ייז סביבו.
- גם ככה הוא מעולם לא היה שחקן שמשרה מסביבו על השחקנים מסביב. הוא עילוי, אבל לא מנהיג.
- הוא מסתובב עם כובע ורוד ומבט מצועף. הוא באמת איתנו?
אם יש קמפיין אחד יעיל וטוב נגד שימוש במריחואנה זה הקליפ הבא (ותודה לחבר ג'י אר. סמית שהביאנו עד הלום, אבל רץ לצד השני של המגרש)
shibumi
25 יול 2022 17:36:39בתור מעשן חובב שלעולם לא יגיע למקצוענים אני יכול לומר בפה מלא (עשן) שוויד וספורט לא משתלבים טוב ביחד, בפרט בספורט קבוצתי ומהיר שבו נדרשים ממך גם ביצועים פיזיים ברמה גבוהה וגם החלטת החלטות תוך כדי תנועה שמבוססת על מספר רב של גורמים שגם הם בתנועה.
וויד מטבעו מרפה את הגוף והמיינד, מקטין את שדה הראיה ועשוי ממש לטמטם את המשתמש בו על בסיס קבוע, ובנוסף לגרום לבעיות זיכרון והתפרצויות לא צפויות של זעם או רגש אחר, וגם יכול להרוג כל רצון להתחרות או לנצח.
בתור מנג'ר לא הייתי רוצה שחקן שמעשן בקבוצה שלי, גם אם הוא קיי די המהולל, כי בסוף החומר האפור שבין האוזניים משפיע לא פחות ואף יותר על השחקן מהמימדים והיכולות הפיזיות שלו.
אז עם על הכבוד לעשב, ויש כבוד, אני מעדיף את השחקנים שלי לא מטוגנים.
אור
25 יול 2022 20:26:42משתי הפסקאות הראשונות שלך (שאני מסכים איתן, חוץ מ"לטמטם על בסיס קבוע וכו'", שלא ראיתי או חוויתי משהו כזה) אני לא רואה איך זה הגיוני שדוראנט "מטוגן" ותוך כדי או קצת אחרי קולע 30 נקודות. אולי אם הוא מעשן כל לילה לפני השינה זה בעייתי אבל מסתבר שיש לא מעט שחקנים כאלה ששמרו על רמה גבוהה לאורך הקריירה למרות או בזכות זאת
shibumi
26 יול 2022 03:09:15במחשבה שניה, כל תחום הקנאביס הרפואי והלא רפואי (כלומר בשביל הכיף) הרבה יותר מפותח בארה"ב מבישראל, ויש זנים רבים ומגוונים לכל מטרה. יש זן שממוקד לטיפול בכאב וזן שממוקד בתחושת היי ועוד מגוון זנים עם סגולות ויכולות של החומר. יכול להיות שמה שהוא מעשן מדוייק לצרכים שלו ולא פוגע בצלילות שלו ביום יום. יכול להיות. בנוסף יש עניין אינדיבידואלי של ההשפעות המשתנות מאדם לאדם. מעולם לא הייתי אתלט על בליגה הטובה בעולם ואין לי מושג איך הגוף שלו מגיב לthc, cbd ושאר הקנאבואידים והשפעותיהם. נשמע לי מופרך אבל יכול להיות שהשפעה על היום שאחרי זניחה אצלו.יכול להיות.
כתבתי מה שכתבתי על השפעות החומר מניסיון שלי ושל הסובבים איתי, ככה שהסכמתך אינה נדרשת, אני יודע מה ראיתי ומה חוויתי. במקביל אני יכול להגיד שלדעתי זה לא סם מעבר לסמים חמורים יותר- לאנשים עם נטייה להתמכרות תמיד יהיה טריגר שידחוף אותם לדבר הבא, זה יכול להיות גם וויד אבל לפי כמות המעשנים שלא "מתדרדרים" לחומרים בעייתים זה בדרך כלל לא. עישנתי בחיים עם אינספור אנשים שלא הפכו לנרקומנים, אנשים שנושאים את המשקל של עצמם בעולם ושאינם נטל על החברה, אז סטטיסטית אני בטוח שיש משתמשים שהתדרדרו לסמים ממכרים קשים אבל בפועל זה מספר זניח מתוך כלל המשתמשים, ואם לא הוויד יש מצב שהיו מוצאים משהו אחר להתדרדר ממנו.
ואחרי כל זה אני עדיין אומר בפה מלא שלא הייתי רוצה שחקן שמעשן על בסיס יומי בקבוצה שלי, זה חומר ש"מוריד" ומדכא ומייצג בעיני בדיוק את ההיפך ממה שהרוח הספורטיבית מבטאת. אולי הוא קולע 30 נקודות בערב אבל הוא גם מפסיד סדרת פלייאוף כי הנעל שלו גדולה מדי, מודח בסוויפ בסיבוב הראשון ודורש טרייד ביזארי ולא מציאותי שמכניס את כל הליגה לסחרור ושיש סיכוי טוב שלא יקרה בכלל. דוראנט שחקן ענק ומוכשר מאוד אבל הוא לא ווינר ויכול להיות שלעשב המתוק יש קשר לזה
shadow
25 יול 2022 22:33:23תתפלאי😉
הציפור הנדירה
26 יול 2022 01:29:37זו עובדה דלא מעטים הידרדרו מסמים קלים לקשים כי גם הקלים ממכרים ומההתמכרות לסמיםנקלים מידרדרים לקשים.
לכן צריך לאשר שימוש בקנאביס/מריחואנה רק למטרות רפואיות ורק באישור רופא מומחה בתחום שיוכל לדעת אם המטופל באמת צריך קנאביס לרפואתו.
וכמובן שלאלו שצריכים את הקנאביס לרפואה לא צריך לעשות בעיות כלשהן ואת הקוראן לו שמשתמשים למטרה השנייה המסוכנת יש להכניס לכלא.
shibumi
26 יול 2022 03:47:17אתה יכול להביא סימוכין ל"עובדה" הזאת?
כמה אחוז מהמשתמשים זה "לא מעטים" בעיניך?
מה אתה מגדיר "סמים קלים" ומה "סמים קשים"? ואיפה אלכוהול וטבק וסוכר נמצאים ברשימה הזאת?
יש לך איזה גיבוי מחקרי לטענה הזאת?
וויד וספורט לדעתי לא מתאימים אבל אדם יכול להיות משתמש ועדיין לחיות חיים מלאים, לפרנס את עצמו ולהיות מועיל לעצמו ולחברה. הגיע הזמן להתנער מסטיגמות מוגזמות שמקורן במלחמות של ברוני הכותנה וסוכני מכירות של תרופות
הציפור הנדירה
26 יול 2022 10:30:53https://ica.org.il/cannabis/
גם 1 מ-9 הוא מספיק כדי להתיר שימוש למטרות רפואיות בלבד!
shibumi
26 יול 2022 11:16:58אין כאן שום מחקר, זה בסך הכל פוסט מטעם שכתוב בו שזה ככה "על פי מחקרים" אבל אין שום מחקר אמיתי. פגשתי אולי אלף מעשנים במשך השנים ולדעתי המתמכרים תופסים פחות מאחוז מכלל האוכלוסיה.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 06:02:17גם אלכוהול וסיגריות ממכר.
תעבור מאלכוהול להרואין?
הציפור הנדירה
26 יול 2022 10:38:30אכן השימוש בסיגריות פסול כמו סמים. הרואין בכל מקרה שייכים לסמים קשים וכל השימוש בהם למטרות שימוש בסמים שהיא עברה פלילית רצינית כך שהירואין לא שייך לעניין.
בכל מקרה גם השימוש בסיגריות פסול וגם שתיית אלכוהול שלא במידה מצומצמת פסול באותה מידה.
אני אישית לא סובל סיגריות וזה מגעיל אותי ולא עישנתי ולא סיגריה אחת. וכן אני חא אוהב אלכוהול והמקרה היחיד בו אני שותה אלכוהול אם אין לי לקידוש מיץ ענבים טבעי, אז אני שותה יין מתוק, ואם אין גם יין מתוק, אז על יין אחר, אך שותה את המינימום הנדרש.
golan
26 יול 2022 10:52:51המאמר שהבאת לא רלוונטי.
תבדוק גם כמה מתוך ה 1 מ 9 יפתחו את התמכרות לסמים קשים גם בלי לעשן ?
כל עוד המדינה משווה בין כל סוגי הסמים וכולם מוגדרים "קשים" אין לך הפרדה כמו שאתה עושה. בין עבירה פלילית רצינית ללא רצינית. אני נשפטתי על עישון מריחואנה בסופ"ש בכנרת.
אתה מדבר הרבה על משהו שאין לך בו שום הבנה (לפי דבריך, בחיים לא אפילו לא בדקת מה אתה פוסל.)
על סמך מה אתה והמדינה קובעים מה טוב ? יש מספיק מקומות שמותר לעשן בהם והפשע שם לא מתגבר. שחררו את הצמח, תנו לעשן בזמני הפנוי. תפנו את המשאבים שייכנסו ממיסים על מכירת גראס להסברה ומלחמה בסמים קשים.
יש כל כך הרבה מעשנים בישראל ועדיין, זאת מדינה בטוחה יותר מרוב המקומות, רוב המעשנים עובדים, והפשע הרציני היחיד הוא של עבריינים שמייבאים ומפיצים את זה, כי אסור לגדל.
היום לנוער יותר קל להשיג גראס מבירה (אני נגד שילדים ישתו ויעשנו אבל מכיר במציאות ואי אפשר למנוע את זה) שהמדיניות נכשלת בענק, אז אולי תשנו אותה ?
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 14:22:25+1
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 10:53:19אז הכל פסול?
בן אדם צריך להחליט מה מתאים לו מבין הסמים הקלים: אלכוהול, סיגריות וגרס/חשיש.
ידעת שיש סמים שאף אחד לא ימנע ממך לקח והם פי כמה יותר מסוכנים?
דוגמא, צמח הדטורה שצומח בארץ כמין פולש. מי שמכין מהזרעים "תה" יכול להיכנס לטריפ של כמה ימים!
לפני 20 שנה היכרתי אחד כזה. כמה מקרי הרעלת דטורה אתה מכיר פה בארץ? הספר החזרה מטואיצי מספר על מה שקרה בעקבות ניסיון עם הרעל הזה.
etayef
26 יול 2022 07:01:09עניין ההידרדרות מסמים קלים לקשים הוא טעות של הטייה סטטיסטית פשוטה.
כמעט כולם מנסים סמים קלים (בגלל שהם קלים), ולכן כל מי שיש לו אישיות של מתמכר "מיתדרדר" מסמים קלים לקשים.
לצורך העניין, כמעט כל הרוצחים הסידרתיים היתדרדרו מאלכוהול לרצח.
כל הפושעים היתדרדרו מצחצוח שיניים לפשע.
הוכחה של קשר בין סמים קלים לסמים קשים – אין, ואפילו ההיפך הוא הנכון.
הציפור הנדירה
26 יול 2022 10:42:29ההטייה והטעות היא שלך! עצם ההתמכרות לסמים קלים היא ממציאות של חומריםנממכרים גם בסמים הקלים וכל התמכרות לסמים קלים יכולה להביא להתנגדות לסמים קשים. אמנם הרוב לא מתמכריםמומשתמשים באופן מוגבל, אך אם זה חא למטרות רפואיות, אלא סתם להתמסטל, אז זה מיותר וחסר תועלת ותטכלת ולא באמת נותן דבר רציני ומשמעותי לחיים.
https://ica.org.il/cannabis/
הציפור הנדירה
26 יול 2022 10:43:03*ומשתמשים באופן מוגבל
etayef
27 יול 2022 07:59:05אהרון, אם כל דבר שבעיניך חסר תוחלת ומשמעות בחיים היה לא חוקי, לא היו הרבה דברים שהיינו יכולים לעשות, לא?
הנקודה היא שאין קשר בין אנשים שמיתדרדרים לסמים קשים, לבין אנשים שמנסים סמים קלים.
למתמכרים יש אישיות שנוטה להתמכרויות.
אני מניח שלנסות ולהסביר לך עניין כזה, זה כמו לנסות ללמד אדם בן 80 לפתוח אפליקציה בטלפון.
בכל מקרה, זו עובדה ידועה ומגובה מחקרית.
משמעות לחיים? בוא לא נתחיל עם זה.
Drexler
25 יול 2022 17:44:55דוראנט הוא uncoachable , אם אתה מביא אותו אתה צריך לקחת בחשבון את הדבר הזה . הוא ישים לך את ה 30 נקודות ,השאלה אם אחרים יצליחו לקלוע את המספרים הרגילים שלהם לידו.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 06:02:52יש בזה משהו.
הציפור הנדירה
26 יול 2022 10:26:47בלוחמים, אחרים כן השיגו את המספרים שלהם לידו…, אחרת לא היונזוכים באליפויות חמרות הסגל המרשים.
הציפור הנדירה
26 יול 2022 10:27:28*לא היו זוכים…למרות הסגל המרשים
אשך טמיר המקורי
25 יול 2022 18:26:25כתבתי פה פעם פוסט על קליף רובינסון (שמת לא מזמן).
https://hoops.co.il/?p=164746
אחרי הפרישה הוא פתח חברה לקנאביס לספורטאים.
מצטט מהפוסט:
"בתור תומך נלהב של ה-weed רובינסון מעולם לא היסס לציין כי השתמש בצמח לאורך כל הקריירה, הן להרגעה, והן להחלמה מפציעות, וזוקף לזכותו (ובזכות ההמנעות מתרופות כימיות עקב השימוש בו) את הקריירה הארוכה והבריאה שלו.
רובינסון מציין ארבעה סוגים שונים של מוצרים אשר נועדו לעזור לספורטאים בתחומים שונים: הכנה למשחק, הירגעות, פוקוס ושיקום."
.
יש סרטונים בסופו שהוא מדבר על התחום.
asaf
25 יול 2022 20:06:23תלוי אשך, יש לו בהחלט סגולות רפואיות במינון הנכון אבל כמו שנכתב בפוסט לא מתאים לכל אחד. באופן כללי עשנתי פה ושם בעבר הרחוק , אישית בעיקר עזר להירגעות. חושב שבהחלט הגיע הזמן ללגליזציה גם בארצנו הקטנטונת.
נדמה לי שגלעד ארדן היה השר לביטחון פנים שעשה צעד ראשון בכיוון עם מדיניות אי הפללה עד כמות מסוימת אם אינני טועה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 יול 2022 19:28:36פוסט מעניין מאד תודה רבה אס"א. לא מבין בזה יותר מדי. לא יודע אם אפשר לייחס את ענייניו של דוראנט לירוק הירוק הזה, נראה לי שזה יותר עניין של אופי.
.
אה, וזה לפנתיאון – "אבל לשחק לאורך השנים עם ראסל, הארדן וקיירי אירווינג. כשהקבוצה שלך משלמת על סימונס את החוזה הכי גרוע בליגה? אם אני הייתי הוא, הייתי עובר מהר מאד לחומרים קשים יותר, אולי שוקל אפילו מנת יתר."
:-))))))
asaf
25 יול 2022 20:02:45פוסט מעניין מאוד. אצל דוראנט כמו שכתבו מעלה בעיניי גם הבעיה לא בחומר הירוק שמעשן אלא בחומר האפור שבקופסא שעל הכתפיים.
אור
25 יול 2022 20:31:21יופי של פוסט, מדויק ומשעשע. למרות שמניסיון העבר זה לא הכי אינטואיטיבי אבל נשמע לי הגיוני ששחקנים שמעשנים ביומיום בכמות קטנה והגוף שלהם רגיל לזה יכולים להיות מושפעים מזה לטובה מבלי להתמסטל
אור
25 יול 2022 20:34:30לגבי דוראנט.. בתור אוהד שלו, תמיד חשבתי ההפך אבל נראה לי שהוא כבר נוטה לצד ה"בעייתי" ולבצע טרייד עבורו כרוך בסיכון מסוים שלא מתאים לכל קבוצה, אפילו כאלה על סף אליפות. מצד שני, אם אתה לא יכול לזכות באליפות בלעדיו מה כבר יש להפסיד..
עגל
25 יול 2022 20:54:18פוסט מצוין אוהד ס"א!
גם אני מסכים עם אלה מעליי שכתבו, בעיקר עם אסף ומאנו. לא יודע אם הגראס זאת הבעיה של דוראנט, כשהוא משחק הוא עדיין חיה רעה.
אבל כן, אחרי הארדן, ראס וקיירי מתבקש לקחת איזו שאכטה או שתיים
🙂
Jonathan
25 יול 2022 21:14:15זה נושא חשוב ומעניין אבל אני לא בטוח מה אפשר להסיק ממנו לגבי האם דוראנט משתמש בזה יותר מידי או פחות מידי. יש מצב שזה נועד באמת כדי לטפל בכאבי הפציעות ולא סתם בשביל הכיף…
להבנתי ספורטאים גם משתמשים לפעמים בריטלין כדי לשפר ריכוז וזו תרופה שיכולה להגביר חרדות ועצבנות ויש לה ריבאונד לא פשוט (מהסוג הלא כדורסלני) כשההשפעה נחלשת בסוף היום. פעם (אני מקווה שפעם) זה היה קוקאין שגם הוא משפיע על הדופמין במוח.
.
לגבי האם זו החיגה שאנחנו רוצים?
אני מודה שאני סאחי בלטה (למעט קפאין) אבל אני חושב שאם אנשים צריכים להקל על לחץ, כאבים ומתח וזה לא עובד בלי שימוש בחומרים – אני לא אהיה זה שישפוט אותם.
עדיף בשבילם שייפתרו קשיים בפיקוח רפואי ובאופן חוקי (הכניסו פה משהו מרושע על הביג פארמה והרפואה המודרנית ןלמה קרטלי סמים ושאמאנים עדיפים) אבל קטונתי מלהגיד להם איך לחיות.
NFS
25 יול 2022 21:52:14בסך הכל קווין דוראנט חי את החלום.
או במילותיה של נונו-
"בוקר ציח וצח
צהריים שאכט
ערב קרחאן
איים ליבינג דה דרים
בוקר ציח וצח
צהריים שאכט
ערב קרחאן
איים ליבינג דה דרים
יש 'תי בלעדיך, יש 'תי ברמות"
אוהד ס"א
25 יול 2022 22:03:22נפלא, כשגמרתי לכתוב את הפוסט, נונו ישר קפצה לי לראש והייתי צריך לצרף את הקליפ, אז לא מאוחר מדי:
https://www.youtube.com/watch?v=yeRbmgX9evc
אור
25 יול 2022 22:40:26"אני קם לי בבוקר, שותה כוס קפה עם שאכטה
מדמיין את הווריורס, ביום וגם בלילה"
דה שוט
26 יול 2022 01:20:31הוא אנדאצ׳יבר. היה צריך להיות העז. מעניין אם כל הקריירה הוא עישן.
טריי זריקה מחשידה
26 יול 2022 05:24:37עישן עישן גם אינגראהם חחחח ןאינגראהם נראה לי עושה יותר מחשיש
עגל
26 יול 2022 08:15:59"יאיר,
אתה לא צריך להבהיר
שהיית במקום הכי שווה בהודו
ועכשיו הוא נסגר
ורק אתה הספקת"
🙂
דה שוט
26 יול 2022 01:18:47תודה אסא
מניסיון רב שנים אישי וקבוצתי (חברים): גראס זה סם, הוא דופק את השכל, גורם לפאסיביות וחרדות, ״מוחק״ שעות ימים ושנים, והורס את החיים (ברמה זאת או אחרת). אין דבר כזה ״סמים קלים״. סמים זה סמים. מוטב להתרחק.
ליגליזציה תהיה אסון. כולם יעשנו. לכו לוויקיפדיה לקרוא קצת על מלחמות האופיום של סין ובריטניה.
.
ואסיים בבדיחה.
שלושה מסוממים יושבים בתא מעצר ומתכננים בריחה.
אומר הזה על האל אס די: נדפוק ת׳ראש בקיר בכל הכוח, שוב ושוב ושוב עד שיווצר חור – ונברח.
אומר הזה על ההירואין: נתרומם לאט באוויר, נרחף בכיף, וככה נעבור כמו עננים בין הסורגים – ונברח.
אומר הזה על הגראס: מחר, נברח מחר…
אור
26 יול 2022 01:26:44וואו. חוץ מהניסיון שלך לא מסכים עם אף מילה, במיוחד עם המסקנה שבסופו
Avri
26 יול 2022 01:39:36דה שוט תמיד חששתי לאור התגובות שלך שאתה חצי אפוי 😀.
לעניין לגליזציה תהיה אסון – לא צריך להניח הנחות, לגליזציה כבר קיימת בהמון מקומות ובאף אחת מהארצות הללו זה לא היה "אסון" שבסופו "כולם עישנו". בטח שלא ראינו משהו בסגנון מלחמות האופיום.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 06:08:10מוריה, תוריד מהר את הנעליים.
באיזה צבע הם?
דה שוט
26 יול 2022 08:54:13כן כן בטח בטח כמו שגילרי אוהב להגיד – תמשיכו לספר לעצמכם סיפורים…
https://www.themarker.com/wallstreet/2021-01-09/ty-article/.premium/0000017f-e39a-d9aa-afff-fbdaef500000?lts=1658814689339
Dipsy
26 יול 2022 09:00:23חחחחחחחחח דה שוט אתה גאון אהבתי את הבדיחה.
אני גם חושב שוויד זה ממש לא לכולם, ראיתי כמה חברים שחיים במין בועה מוזרה כזאת חסרת חיים וחסרת רגש, פחות מתחבר לזה. וחושב ש80% מהמעשנים עושים זאת מלחץ חברתי כי זה נראה לי להם מגניב לעשות ומספרים לעצמם סיפורים על כמה זה מרגיע/מרדים/משחרר/מצחיק כאילו לפני זה היו ערים נון סטופ. זה מזעזע בעיני הניתוק הזה מהמציאות וזה הרבה יותר קשה מכל סם אחר.
יחד עם זאת אני בעד לגליזציה מהסיבה הפשוטה שעדיף שהכסף מהמיסים יילך למדינה, ועדיף שהחומרים יהיו בפיקוח ולא יבואו מאיזה מקומות חשוכים.
יש הרבה בטיקטוק שחושפים היום מה הוויד עשה להם ככה שחינוך + העלאה למודעות לסכנות יכולה לעשות פלאים. פוסט נהדר תודה!
דה שוט
26 יול 2022 09:44:27+23
מסכים בעיקר לגבי הקטע של הלחץ החברתי. הערה מעולה. לגבי ליגליזציה עם הגבלות, שווה בדיקה. זה דומה לזנות. יש יתרונות וחסרונות.
אלכס דוקורסקי
26 יול 2022 02:15:54מאמר מצוין, תודה רבה. כמוך, מעולם לא נגעתי בדברים הללו ומתנגד להאדרת החומר הזה כתרופת פלא, אך תומך בחוקיות של הצריכה העצמית בדיוק מהסיבות שציינת. ראיתי, לצערי, אנשים שהתחילו עם צריכת מריחואנה והדרדרו בהדרגה לחומרים קשים הרבה יותר, שמחקו אותם, פשוטו כמשמעו. חלקם הצליחו להיגמל וחלקם לא. חשוב לציין שהם לא מייצגים איזושהי סטטיסטיקה ברורה של מעבר ממריחואנה לסמים קשים הרבה יותר.
צודק גם לגבי ההצבעה למפלגות שתומכות בהפיכת העניין לחוקי. קלעת בול (בכל זאת, בכדורסל עסקינן) במפלגה הבורגנית, שחרטה על דגלה את הדאגה לאנשים שהגורל התאכזר עליהם, כשבפועל היא אכן מתעבת אותם ומתנשאת עליהם.
ירון, החלום
26 יול 2022 02:57:41בס"ד
תודה רבה.
צריך לבדוק טוב טוב את הסיכונים, במיוחד בנושא של מעבר לסמים חזקים יותר.
ו Kd, אם יש לי הכסף ולא מוותר על נכסים חשובים, ברור שהייתי לוקח, רק נראה שהנטס לא רוצים לשחרר אותו.
trusttheprocess
26 יול 2022 05:42:26אני לא מעשן כלום , לא שאני איזה צדיק בסדום , אני פשוט לא אוהב את כל הפרוסס הזה , הריח ובטבק כמובן הפגיעה בבריאות , הפסקתי לשתות לפני 10 שנים בערך ואני לא מצטער, לתת לאנשים לשתות זה בערך 50 אלף פעם יותר גרוע מאשר מריחואנה,אלכוהול(לא יין) זה דבר נורא כל כך בנזקים לטווח ארוך(כבד,לב) וטווח קצר(אלימות,תאונות דרכים) .
גם כל הדיבור על גלישה לסמים יותר קשים היא פשוט שטויות,מי שרוה לקחת קוק או קריסטל מת יקח אותם בלי קשר לגראס(שלא ממכר) , זה כמו המשפט המפורסם שהאמריקאים פה יכירו אותו trickle down economics , הבל הבלים בשני המקרים.
שמעתי שבישראל עוצרים נונסטופ אנשים רגילים על החזקה ומתנהגים אליהם כמו אוייבי המדינה אבל כל הפושעים האמיתיים עם עבירות נשק,אלימות,רכוש,סוחרי סמים,גנבי מכוניות , מהם מפחדים ולא עושים להם כלום..
ישראל מדינה דפוקה שכבר חצי רגל בקבר
Guy d
26 יול 2022 05:43:08שום מילה על אל-כו-הול?
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 06:19:13לגמרי רוצה פה ליגליזציה של גראס.
אני בעצמי עדיין לא משתמש בגלל שאינני מעשן כבר מעל ל 30 שנה ולא מתכוון לחזור לניקוטין.
בראוניס זה סיפור אחר, מוכן להתנסות.
גישתי: כל אדם בישראל יוכל לגדל כמה עציצי קנאביס לשימוש עצמי או לקנות גראס לעישון מחנויות או שאר מוצרי TSH כמו באמסטרדם או בארה"ב.
שהפוליטיקאים ישחררו אותנו כבר מהסיפור הזה ויוציאו את הגרס מעולם הפשע. המחירים כמובן ירדו ואיתם גם הפשע שקשור בוויד.
במקום לקנות אותו מהבדואים והערבים אפשר יהיה להיכנס לחנות בתל אביב (או יבנה) ולבקש בראוניס אינדיקה או בראוניס סטיבה ובא לציון (וויליאמסון) גואל (רצון).
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 06:35:53והנה שיר של NOFX
Drug free America
/
We believe in a drug free America
A drug free America for me
That's the way we believe
The way that it should be
Drug free America for me
Like in Amsterdam where drugs
Are bought and sold legally
Let's take it one step further
And make them all for free
Drug free America for me
Say "nope to dope" when its not for free
Say "ugh to drugs" save your money
Don't listen to facts just sit back
And relax and help make our country
Drug free
השיר נכתב בשנות השמונים, יש התקדמות מאז
פאט מייק בלי חולצה
https://m.youtube.com/watch?v=2uu9eyzuE-g
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 06:42:39להבדיל מהסמים הקשים
שיר של BAD RELIGION
BILLY
,
I can recall the warm youth of a summer day
The sweetest lemonade
The darkest game arcade
And billy had a yearning in the corner of his mind
It moved him secretly
It moved him powerfully
But prescience was lacking and the present was all
And his aptitudes were carelessly wasted
And challenging life with the abandon of a fool
He squandered the hours of his day
Then darkness and disorder slapped him sharply in the face
It hit him like a friend
Struck something deep within
He couldn't break the chain of slow decay that seemed to drag him
Just like a fatal tie
Toward the other side
And billy was a lunatic just barking at the moon
And his brain was totally wasted
He then exchanged his friends for a needle and a spoon
And he threw his future away
Bolt the door and throw away the key
Your dim reflection is all that you can see
So where is the justice when no one is at fault
And a human life is tragically wasted?
How fragile is the flame that burns within us all
To light each passing day?
אין וידאו מהימים ההם, רק משהו רצנטי, אגב גם השיר השני בווידאו שווה ומאד מאד נכון. העולם לא ייפסק בלעדיכם….
https://m.youtube.com/watch?v=4apxOtJfjuU
Guy d
26 יול 2022 09:55:36+1 על NOFX ועוד אחד על Bad religion
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 06:47:50ברור שאתה צודק.
עולם הפארמה הוציא את הצמח המועיל והמיטיב הזה מחוץ לחוק
etayef
26 יול 2022 07:13:31הכל שיקולים כלכליים – גראס הוא צמח ותרופה שניתן לגדל לבד בבית, ולכן הוא אויב הכלכלה.
כל השאר, אלה רעשי רקע והסחות דעת
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 07:44:33גם בירה יין וסיגריות אפשר לעשות בבית.
בפועל רוב האנשים יעדיפו לקנות גראס מחנות מאשר לגדל בבית.
10 גרם זה 600, 700 ש"ח? כשזה יהיה חוקי תוכל להחליט אם לקנות ב 100 שקל או לגדל בעצמך.
לא רוצה שכמה טייקונים (אהוד ברקים) ישתלטו על השוק ויקבעו מחיר.
עדיף שיהיו הרבה חברות שיתחרו וידעו שכל אחד יכול לגדל בבית. הידע נמצא במרשתת ולא חסרים גננים שמוכרים זרעים לרוב הזנים.
המחירים צריכים לרדת ואז אנשים יקנו ולא יגדלו בבית.
etayef
27 יול 2022 08:07:29ממש לא.
בירה וסיגריות הרבה יותר קשה לעשות בבית.
גראס זמין בהרבה.
אגב, גם את האלכוהול הוציאו מחוץ לחוק והחזירו, ואז אנשים באמת הכינו בבית.
captain beefheart
26 יול 2022 08:05:58פוסט משובח ומנומק ומאוזן ומדוייק. מהמילה הראשונה עד האחרונה.
ד"ר פופרס
26 יול 2022 08:25:49אנו ב-ללל מאוד אוהבים עשבים
האמת אני עישנתי סיגריות וגראס בכמויות מגיל 18 עד 46(מר לי\ג'וינטים\שמן\חשיש)הפסקתי עם שניהם(התקף לב)
הבן שלי מומחה להאש בראוניז,הוא אופה עוגות מקצועי,ומוכר לחברים שלו,ככה הוא צורך את הגרס בחינם,אפילו אימו ובעלה המרובעים קיבלו חתיכת עוגה לסוטול(רעיון שלי חחחחח)הסברתי לו שזה יעזור לו למסטל אותם,שיפסיקו לזיין לו את המוח ובטח ישפר את חיי המין שלהם
הבן שלי מגיע שבוע הבא לשבועיים והחליט לאפות אצלי האש בראוניז ווינק ווינק
גווווווווווווווו עשביה
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 08:37:10מניאק!!!
אויינק אויינק.
golan
26 יול 2022 08:38:57פוסט מעניין. תודה
יש הרבה מאוד דיסאינפורמציה בנושא הזה, רואים גם פה בתגובות : "זה סם ממכר" (זה לא, הבעיה זה הטבק)
ועצם העובדה שמגדירם קריסטל מת' וגראס באותה הגדרה של "סם מסוכן" גורמת למי שעישן כמה ג'ויינטים וראה שהשמיים לא נופלים, לחשוב בטעות שאולי גם שאר הסמים לא מסוכנים.
סביר שמי שיש לו נטיה להתמכרות ומחפש ריגוש, או מסתובב בחברה שיש בה סמים קשים שיתדרדר לסמים גם בלי לעשן. אין קשר בין שני הדברים.
לגליזציה טובה לכולם. אף אחד לא יתחיל לעשן כי זה חוקי.
אפשר לחיות חיים שלמים, לעבוד לגדל ילדים וגם לעשן.
Dipsy
26 יול 2022 09:05:03וויד סם יותר מסוכן מרוב הסמים, ואם הוא לא ממכר איך זה שרוב מעשני הוויד מעשנים אותו על בסיס יומיומי?
התמכרות היא גם רגשית ולא רק לחומר, כשבנאדם רגיל לעשן כל יום הוא מכור לוויד נקודה
yaniv
26 יול 2022 09:18:10הוא לא יותר מסוכן מאלכוהול ואפילו לא יותר מסוכן מסיגריות.גם מה זה אם בן אדם מעשן כל יום?
אם אתה שותה בירה כל יום אתה מכור לאלכוהול?
אם התשובה שלך היא כן אז אתה צודק אחרת הוא ממש לא מכור
דה שוט
26 יול 2022 09:45:59לגמרי
זאת עוד המצאה מטעמי נוחיות (וויד לא ממכר… ממש)
shadow
26 יול 2022 09:53:05מה זה ממכר? אתה מוכן להסביר את מנגנון ההתמכרות לוויד?
דה שוט
26 יול 2022 10:07:51מבחינה מדעית לא – מבחינה פרקטית – מאוד פשוט – חלק מחברי הטובים מכורים לגראס.
הם חייבים לעשן כל יום.
אם אין להם גראס הם יהפכו עולמות כדי להשיג אותו.
כל עוד הם לא מעשנים את הכמות שהם צריכים הם עצבניים ומוסחים.
הם לא יכולים לדמיין לעצמם עולם ללא גראס.
כשהם מחוץ לסוטול העולם נראה להם משעמם וחסר צבע.
הם הרבה יותר פאסיביים ונוטים לנוח ולשכב בכל הזדמנות.
הם נוטים לוותר על אירועים מחוץ לבית ונמנעים כמעט לחלוטין ממקומות שבהם אסור לעשן.
אין להם שום שאיפות להתקדם לשום מקום.
🙂
או יותר נכון
🙁
shadow
26 יול 2022 10:27:40אז כנראה שיש להם בעיה נפשית הגראס זה רק תירוץ. כמו אכילת יתר אנורקסיה אלכוהול ועוד.
הבעיה היא במשתמש לא בחומר.
רוב הישראלים בכלל מכורים לטבק שהם מערבבים עם הגראס אין כמעט אף אחד שמעשן נקי בארץ או בחול אם הוא ישראלי. רוב העולם מעשן את זה נקי ללא אפקט של ניקוטין ועוד חרא שיש בטבק התעשייתי. מילא טבק מהטבע אבל סיגריה זה כמו ביסלי ונראה לי שהסיגריה הרבה פחות גרועה
yaniv
26 יול 2022 10:30:05שוב דה שוט זה כמו כל דבר אחר.אתה כמובן יכול להתמכר לזה וכמו שיש חברים כאלה שאתה מתאר אז יש אחרים שבלי כוסית אחת או שתיים לא יכולים לעשות כלום ובטח לא יילכו למקום שבו לא מאפשרים להם לשתות.
דה שוט
26 יול 2022 10:38:39שאדו – כל מה שתיארתי למעלה לא קשור לטבק. הם מכורים ל"סוטול".
.
יניב מי ששותה כל ערב כוסית או שתיים – הוא מכור והוא בבעייה. לא חייבת להיות בעייה גדולה או דרמטית – אבל בהחלט בעייה.
.
שאלה: מי כאן היה רוצה שהילד שלו בגיל 18 יעשן וויד כל יום, או ישתה כוסית אחת או שתיים כל ערב?
Guy d
26 יול 2022 10:43:24דה שוט, כל התופעות שאתה מתאר בחלק הראשון של התגובה שלך הם התמכרות לטבק.
זה שאין לחברים שלך אשליות שאנשים "מתקדמים" בחיים זה לא דבר רע. זה רק נראה רע ע"פ הערכים שקובעת לנו הכלכלה הקפיטליסטית הרעבה לצמיחה ועוד צמיחה (בעצם צ"ל צריכה וצריכה). לאן האנשים מתקדמים בחיים?
הקטע שהם לא רוצים לצאת מהבית נשמע קצת קטנוני, אבל אולי יש משהו בזה
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 10:50:52גם אני לא רוצה לצאת מהבית.
ופאסיבי, ונוטה לנוח ולשכב בכל הזדמנות.
ומעולם לא עישנתי…
העצבנות וחוסר השקט שאתה מתאר זה בגלל הניקוטין, זאת הפעולה שלו על המוח.
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 10:51:28זה ממכר שלילי, אתה צריך אותו כדי לא להרגיש רע
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 11:06:10אני עם שאדו פה.
גם לי יש ידיד שהוא על גראס.
מי ש"לא" יכול להפסיק יש לו בעיה נפשית.
גמילה מגראס זה לא כמו גמילה מהרואין קוק או סיגריות.
רבים ממשתמשי הגראס עושים זאת בלי הצורך לשימוש קבוע, יעני צורכים בארועים (מסיבות) וזהו.
yaniv
26 יול 2022 11:08:45אוקי סבבה מקבל אז בעצם אתה אומר שהוויד הוא למעשה כמו כל דבר אחר וזה לא שיש לך בעיה עם וויד,יש לך בעיה עם כל השאר בין אם זה אלכוהול,סיגריות,הימורים (מי ששולח טופס ווינר בקטנה כל יום גם נכנס להגדרה שלך) או כל דבר אחר
דה שוט
26 יול 2022 11:12:11גיא – השאלה פשוטה ואנסח אותה כך שלא תהיה ברמה האישית: מי כאן מבינינו היה רוצה שהבן או הבת שלו בגיל 18 יוכלו ללכת לחנות ולקנות גראס חופשי?
התהיה שלך לגבי התקדמות בחיים היא מעולה! אני עוסק בזה המון. פעם בכיתי לחבר יקר שאני מרגיש שאני לא מתקדם בחיים. הוא קורא לי "שוקי". אז הוא הביט בי ואמר: "שוקי… לאן בדיוק אתה רוצה להגיע?" חחחחחח
אבל בוא נעבור רגע לחינוך. בהינתן האתוס הקפיטליסטי ששולט בעולם המערבי במאות האחרונת – מי מאיתנו יחנך את ילדיו שאין צורך "להתקדם" בחיים?
.
טמיר – גם אני לא רוצה לצאת מהבית. לדעתי זה מעיד על עולם פנימי עשיר שיש לך וזה סבבה. עדיין, אני בטוח שאתה יוצא. תבדוק לגבי מעשנים קבועים של גראס (לא מדבר עכשיו על שום דבר אחר). הם מאוד פאסיביים ומנותקים. יש להם נטייה חזקה לאקזסטנציאליזם. אם אתה שואל אותי – דוראנט נראה ככה בסדרה מול בוסטון. קומפטרבלי נאמב.
דה שוט
26 יול 2022 11:16:49גוד קול יניב. אבל יש מה שכבר מותר ויש מה שעדיין אסור.
למה לעצור בגראס?
תחזור למצע של "עלה ירוק" עליה השלום. הם היו גם בעד מיסוד של זנות בישראל.
ולמה לא למסד גם את ההימורים? כיום הטוטו והלוטו שולטות בתחום הזה בבלעדיות כולל פרסומות במליוני שקלים בטלביזיה שמעודדות אנשים להרוס את החיים שלהם ושל בני משפחותיהם. למה לא קאזינו חוקי באילת או בתל אביב? למה לא מרוצי סוסים? זה נהדר לסוסים (אוי אוי).
אני בעיקרון בעד מניעה. לאדם יש בעיות נפשיות וצורך עז להתמכר: סיגריות (אני לצערי), אלכוהול, סמים, הימורים, סקס, סוכר, משככי כאבים, אלימות…
אפשר להיאבק בזה (תוך כדי בחירה של הקרבות) ואפשר להכנע. תראה את הכתבה שהבאתי למעלה – אמסטרדם נכנעה ועכשיו היא נאבקת. חכה. זה יגיע לכולם.
דה שוט
26 יול 2022 11:18:21רזיאל – "מעשני המסיבות" זה לא נורא אבל די מהר הם מדרדרים ליום יום. תבדוק
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 11:23:06מוריה, לפחות לגבי הקזינו, הנהנתן היה בעד אבל לא נתנו לו.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 11:26:37מידרדר רק אצל חלשי אופי שהיו הולכים על משהו אחר, אם היה, במקום.
לטעמי, סמים קלים כגון אלכוהול ו-וויד צריכים להיות חפשיים גם בשביל הבן שלך אם הוא בוחר לנסות.
דה שוט
26 יול 2022 11:27:07שמע בחיים הקודמים כשגרתי תקופה באל איי יצא לי לברוח כמה פעמים לווגאס. הייתי גם באטלנטיק סיטי. היו מקרים שרק הכספומט שהפסיק להוציא כסף – גאל אותי. כשאתה מקבל אס ופרצוף במכה הראשונה הלב מפרפר פרפור חדרים
🙂
ואז אתה ממשיך… אוי אוי חחחחח
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 12:14:54מוריה
אף פעם בחיים לא הימרתי בקזינו. מספר הפעמים ששמתי כסף בלוטו/טוטו אפשר לספור על יד, אולי יד וחצי.
ופרפור חדרים זה לא צחוק! שלא תדע.
shadow
26 יול 2022 09:52:24מה מסוכן בוויד? מה זה בכלל מסוכן מישהו יכול להסביר לי את הקונספט הזה של מסוכן?
דה שוט
26 יול 2022 10:09:02התשובה ממש מעל.
.
גיא די – אתה מקדים את זמנך – רדיפת הסוכר כבר החלה באמצעות מדבקות נוצצות. זו הסנונית הראשונה.
Guy d
26 יול 2022 10:15:09אבל אין לך דעה קדומה שלילית על סוכר ועל מי שצורך אותו נכון?
דה שוט
26 יול 2022 10:33:22סוכר זה נושא יותר מורכב – הוא נמצא בפירות ובהרבה מאכלים הטעם שלנו די מכוון אליו – ללא ספק זאת מגיפה והעולם מתעורר לגביה (חוץ משאדו) אבל זה הרבה יותר מורכב והרבה יותר נפוץ. למשל אצל ילדים.
כבר היו הצעות חוק למנוע סוכר בבתי ספר, מכונות מתוקים שתייה מתוקה וכדו'. חכה בסבלנות, רדיפת הסוכר תתעצם. נגעת בנקודה טובה אבל קבוצת המשתמשים כוללת פחות או יותר את כל האוכלוסיה.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 11:10:06עכשיו אכלתי תפוח כי אני מכור לסוכר.
בוא נראה למה עוד אנשים מכורים, לטלויזיה, לשינה, לעבודה, לסקס, לקריאה, לטכנולוגיה, לאפליקציות, בעצם להכל.
דה שוט
26 יול 2022 11:19:05+ 23
אתה צודק. עניתי למעלה.
דה שוט
26 יול 2022 11:20:05ולא לאכול יותר משלושה פירות ביום
🙂
זה לא בריא לשיניים וגם הופך את הגוף לקצת… אהה… רקוב?
חחח
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 11:28:47אז אני בבעיה ביום שאני אוכל תפוז, תפוח ומשמשים ומקנח באבטיח או מילון.
הריקבון חמור והתחלתי ללבוש נעליים בצבע בננה על הראש.
אויינק אויינק
דה שוט
26 יול 2022 11:32:01יותר מדי!
יש לי בכניסה לבית שלושה חתולים שאני מאכיל קבוע. אחת קטנה כל היום רוצה עוד ועוד, מייללת בכל פעם שהיא רואה אותי. אני קורא לה "צעקנית" (חחח יש כאן כמה מגיבים כאלה חחחח).
אם תרגיל את הגוף שלך להיות על רמת סוכר קבועה וגבוהה אז בסוף הוא יהפוך ל"צעקנית".
חחחחחחחחחח
shadow
26 יול 2022 10:22:49המדבקות האלה הן בדיחה והן בדיוק הדרך טו דאמב דאון דה פאבליק כדי שתמשיך לצרוך את החרא הזה
shadow
26 יול 2022 10:24:28חחחחח שמים על מלח מדפקה של עודף נתרן או על דבש של עודף סוכר 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
חחחחחחח אהבלים או מרושעים?
דה שוט הלכת לאיבוד, דווקא היתה תקופה שחשבתי שאתה בכיוון אבל אתה אול אובר דה פלייס. זה נראה שאתה מנסה להתעורר אבל עדיין תקוע באיזור הדימדומים
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 11:12:54מדפקה אחת היציאות הכי טובות שלך מר פיקטיבי.
אני מאמץ בשמחה.
ודה שוט עבר עכשיו חניכה בצנטריפופר האטומי החדש של ד"ר פופר חוויה מרגשת לכל המשפחה.
shadow
26 יול 2022 11:16:07חחח כן ראיתי את זה אחרי זה אבל זה באמת מתאים זו אכן מדפקה. מדבקה שדופקת אותך
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 11:29:48אולי האקדמיה ללשון עיוורית יקבלו את זה אם יצליחו לראות משהו.
shadow
26 יול 2022 11:14:57עזוב את החוק דה שוט מה עם אחריות אישית לעצמך? מודעות? תשומת לב?
בדיוק כמו שאתה לא צריך שישימו לך מדבקות על נקניקיות בשביל לדעת שזה זבל שהורג אותך.
אתה אומר הרבה דברים מבולבלים ולא קשורים פירות זה בעיקר פרוקטוז שזה שונה מגלוקוז ואיך שהגוף מעבד אותו. ולפני שתגיד במה אני תומך או לא תבין שאני מתמקד במה זה עושה ולא אם אני בעד או נגד דברים. קודם תבין מה אני אומר ואחרי זה נוכל להתדיין על אם זה "טוב" או "רע" ואם אני תומך בזה או לא.
תעשה ניסוי אין לך מה להפסיד, אני מציע לך להפסיק לצרוך סוכר ופחמימות ל90 יום ותספר לי על איך המוח שלך התעורר מהבריין פוג שהוא היה שרוי בו שנים. גם הגוף יודה לך ביג טיים.
אתה תגלה בהתחלה איזה קריז יש לך לפחמימות אם תתגבר על עצמך תגלה שזה כמו גמילה מכל "התמכרות" הקושי זה תמיד בראש כי שם נמצא מנגנון ההתמכרות.
אתה בטח אוכל לא מעט מאפים חשבת פעם מה זה לא לאכול את כל הזבל הזה? רוב האנשים לא מסוגלים לעבור יום שלם בלי לשים לחם או מאפה בפה, יותר מזה רק המחשבה של להפסיק לאכול מאפים לזמן מסויים תגרום להם להתקף חרדה. אנשים מכורים לקמח שזה בעצם סוכר וזה בעצם כמו קוקאין תסתכל איך הם נראים אותו הדבר. סמים באבקה לבנה.
.
אבל האמת שהסוכר והפחמימות באוכל המתועש יחד עם אפקט הפחד והחרדה הפכו אנשים למכורים לאוכל. אוגרים כמו אוגרים
.
נ.ב.
.
הצעה לניסוי אישי, תנסו בפעם הבאה שאתם בארוחה שיש בה הרבה לחם עוגות ממתקים מיצים, מוגזים וכאלה להסתכל על איך המבוגרים והילדים מתנהגים לפני ואחרי האוכל. יכול להיות שתראו משהו
.
נ.ב 2
.
חוק לא פותר שום דבר שהבעיה שלו היא נפש האדם. בדיוק כמו שחוקים פלילים לא מונעים פשע אחרת כבר מזמן לא ביו בתי כלא.
חוק בניגוד למה שאנשים חושבים הוא אמצעי להענשה לאחר מעשה ולא למניעת מעשה.
דה שוט
26 יול 2022 11:24:39שאדו יקר – עקרונית אני מתחבר לכל מה שאתה אומר, כמעט.
אבל,
בגלל שאתה שם את הדברים על הקצה הכי קיצוני של הסקאלה, זה מקשה התייחסות עניינית. גם נראה שאתה מגיע עם השריקות מהבית, כלומר בא מעמדה של מטיף ולא מעמדה של "משוחח".
ולעניין, סוכר זה רע כמו עוד הרבה מאוד דברים. אבל מניעה מוחלטת שלו תגרור תופעות לוואי קשות שצריך לתת עליהן את הדעת.
לגבי נפש האדם. מיליון הוגים מכל התחומים מתחבטים בשאלה הזאת מקדמת דנא. הייתי נזהר להצהיר הצהרות חד משמעיות בעניין הזה.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 11:31:31פה ד"ר פופר בבעיה, עם אירוע אחד עזב את הסיגריות אבל בגלל הנקניקיות עוד יצטרך סטנטים…..
פופר שומע? צא כבר מהצנטריפופר.
דה שוט
26 יול 2022 11:33:05אבו פופי עוד ישן
Guy d
26 יול 2022 10:00:31התמכרות רגשית זה טוב.
בוא נוציא מחוץ לחוק גם סוכר מעובד על כל מוצריו, אם יש לך בעיה עם התמכרות רגשית. הסוכר הוא גם אשכרה מסוכן בכמויות לא כל כך גבוהות
shadow
26 יול 2022 10:05:47סוכר ה הרבה יותר גרוע מהתמכרות רגשית זו המגפה המודרנית שהונדסה במטרה מאוד ברורה.
סוכר ממכר עשרות מונים יותר מוויד, וזה אחרי שנגדיר מהי התמכרות.
Guy d
26 יול 2022 10:13:15מסכים שהסוכר היא המגפה המודרנית. בטוח שהוא מהונדס כי הוא מגיע מהתעשייה. לגבי המטרה הברורה, אם אתה מתכוון להרוויח כסף אז אני מסכים גם פה איתך.
מה שהתכוונתי עם הדוגמה של הסוכר זה אם אתה מגדיר וויד כממכר רגשית (שזה גם משהו מאד אמורפי וסובייקטיבי) אז סוכר ממכר הרבה יותר והעולם שותק.
shadow
26 יול 2022 10:21:52כמובן שהסוכר והפחמימות המתעשות הן רעל אבל גם דיאטה שמכילה הרבה מיצים ושייקים "בריאים" וכמויות של פחמימות שזה עומס מטורף על הגוף ויש עוד. רוב האוכלסיה נמצאת היום במצב pre-diabetes.
אנשים חושבים שאורגני זה בריא או טבעוני זה בריא ועוד כל מני המצאות בלי להבין שמה שחשוב שהאוכל יהיה כמה שיותר קרוב למצבו הטבעי. סוכר ושומן טראנס יכולים להיות אורגניים וטבעוניים ולהרוג אותך ברכות.
אנשים לא מבינים אבל גם פרוטאין עודף הופך לסוכר שיכול להפוך לשומן בתוך הגוף.
אנשים חיים עם מיתוסים על כולסטרול ושומן. חושבים שכולסטרול זה רע ואין להם מושג בכלל מה זה כולסטרול. חושבים ששומן משמין ועוד כל מני.
אני מביא פה רופאים שיסבירו על תזונה ואומרים לי "גורואים" "רופא אליל" לך תבין🤷🏻♂️
כל זה כמובן גם קשור להליכה יחפה ופציעות אבל לך תסביר למקובעים.
דה שוט
26 יול 2022 10:34:48כן כן שאדו אתה "מר בריאות" אבל כשזה מגיע לוויד אתה פתאום בעד…
נייס (ווינק ווינק)
shadow
26 יול 2022 10:38:54איפה שמעת שאני בעד? 🤦🏻♂️🤦🏻♂️
אתה נמצא במצב הכחשה עמוק שאתה אפילו לא מבין מה אתה קורא
דה שוט
26 יול 2022 11:06:09בתגובות שלך למעלה – אל תיתמם.
או שתענה על השאלה הפשוטה שבבסיס הפוסט (המצויין) הזה:
אתה בעד או נגד ליגליזציה של גראס בישראל?
shadow
26 יול 2022 11:23:26מכיוון שאתה לא יודע לקרוא אגיד במפורש שבטח שאני בעד לגליזציה של כל הדברים שקשורים בחופש האדם עם עצמו.
תקרא למטה תגובה 22.
אין לך מה להפסיד בעניין הסוכר והפחמימות תאמין לי מינסיון של כמעט שנתיים. אתה תהיה חד יותר בהמשך😉.
.
נ.ב
.
מיתמם? כי לא הבנת? הפוסל במומו פוסל.
הכל ברוח טובה. 🙂
דה שוט
26 יול 2022 11:29:38נו אז על מה נזעקת? מההתחלה התייחסתי אליך כאל אחד שתומך בליגליזציה.
מה עם זנות והימורים? מה עם נשק? זה לא חופש?
shadow
26 יול 2022 11:47:31לא הזדעקתי אולי זה מה ששמעת בראש כשקראת אבל בסך הכל שאלתי מה מסוכן?
בוא אני אגיד אתה זה יותר "נכון" אני לא חושב שצריך לעשות לגליזציה או מיסוד כמו שרשמת למעלה לכלום, פשוט לא לעשות חוקים נגד. והכוונה היא לדברים שקשורים בין אדם לעצמו.
לאסור דברים זה כמו פיקוח על מחירים. מחשבה מאוד דיקטטורית ומתנשאת שצריך לקבוע לאנשים דברים, זה כמו עם הקוטג במקום מחאות תפסיקו לקנות, חחחח דיברתי על לחם, לא שורדים חודש בלי קוטג🤦🏻♂️ ועזוב שזה לטובתם כי קוטג זה תעשייתי אבל ככה זה כשאתה מחובר למטריקס. אתה מכור גם לזה
דה שוט
26 יול 2022 11:53:06+ 1.5
נחזור לזה ביום מן הימים
🙂
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 10:52:35סוכר ממכר קשות. מעגל הדופמין במוח.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 11:15:30סוכר זו התמכרות רגשית.
ראיתי את זה קורה כשאנשים, בעיקר נשים, לא מרוצים מהחיים שלהם ומחפשים תחליף בסוכר.
משמינים בצ'יק ובלי חשבון כי הנחמה נמצאת במזון. הבטחתי לעצמי שאף פעם לא אגיע למצב שאמצא נחמה במזון. המזון לא מנהל לי את החיים.
shadow
26 יול 2022 11:32:27כל הרגשות מגיעות מהמחשבות שמושפעות מפעולות במוח. ולכן ההתמכרות היא קודם כל להורמונים וניורוטרנסמיטורים והאפקט שלהם על המוח והגוף.
אוכל הוא תאווה כמו כל התאוות ולכן חשובה ההבחנה שבה אתה קורא לזה מזון מכיוון שאוכל אמיתי אמור להזין אותך ולא להשמין אותך אין שום דבר מזין באוכל תעשייתי.
למעשה הוא מרוקן אותך ומחליש אותך. בדיוק ההפך.
אם תאכל מזון אמיתי מהטבע שמאות אלפי שנים של אבולוציה החליטו שזה הכי טוב בשבילך תגלה שמאוד קשה יהיה לך להשמין ולאכול בהגזמה.
אם גם ממש תצטרך לעבוד בשביל האוכל שלך אז גם האנרגיה והזמן הדרוש יאזנו את הכמויות והאינטרבלים
.
האדם לא אמור לחיות בסביבה בה הוא פשוט יכול להזמין אוכל שרובו תעשייתי בלחיצת כפתור עד הספה. גם לא ירקות ופירות.
עכשיו ברור שזו החברה בה אנו חיים ולכן האחריות האישית של כל אחד היא מעלה ראשונה, תמיד היתה, אבל היום אתם תחת מתקפה רצינית על התודעה שלכם ולכן בעלת חשיבות עליונה.
דה שוט
26 יול 2022 11:34:45לאדם התעשייתי תוחלת חיים של כמעט 80 שנה (בישראל למשל)
האדם הפראי הרומנטי שאתה מתאר מת בגיל 38
shadow
26 יול 2022 11:52:49תמשיך להאכיל אותי במיתוסים זה בטוח יעזור לך להתעורר. זו לא שיחה רצינית אתה מדבר כמו מכור אמיתי שמתרץ את המצב העגום שלו.
תגיד זה לא אתה שבוכה פה מדי פעם על המצב הגופני השביר שלו? בן כמה אתה? זה לא אתה שמתעייף מלהאכיל חיות בבוקר?
השינוי הוא לטובתך אם לא הבנת כמו כל מכור שלא מבין שמנסים לעזור לו.
כבר הצעתי לכמה אנשים פה את משל המערה של אפלטון.
אני כבר בחוץ ושם יכול להיות שזו עוד מערה אבל וואלה יותר נעימה וגם אי אפשר לצאת למערה שמעבר בלי לעבור בזאת קודם. אני מזמין אותך לנסות.
יכול להיות שאתה מאלה שרק מראה עיניים עובד עליהם אז אולי בהזדמנות נעשה אחד על אחד. 😉
ברוך רובין
26 יול 2022 12:25:28אני מסכים איתך כאן שדו לגבי האוכל, הבעיה העיקרית שלרוב הציבור זה לא נגיש בניגוד לפאסט פוד הזול שיש בכל פינה. ילד קטן יכול לקנות המבורגר ב2-3 דולר.
shadow
26 יול 2022 12:48:11מה זה לא נגיש? קח את עצמך וצא מהערים המושחתות ותעבור לכפר אתה יכול עם חצי דונם לגדל לך כמעט כל מה שתרצה. ואולי הגיע הזמן לנער את החברה המושחתת הרופסת והחרדתית הזו מאיזור הנוחות. מי ישנה את המנגנונים האלה בדיוק? זה לא יקרה מלמעלה, הבעיה שרוב האנשים היום לא יודעים איך נראה קלשון ולפיד.
מצד שני התדרדרות פסיבית גם מגיעה מתישהו לנקודת קיצון שכופה שינוי. נראה לי שזה ממש באופק
.
נ.ב
.
בגלל סגנון התזונה המערבי המתועש שנכפה על כולנו אנשים חיים במיתוס לגבי כמות האוכל או יותר נכון הקלוריות שהם זקוקים להם ביום. רוב האנשים אוכלים ביום מה שאמור להספיק להם לשבוע. עכשיו גם מהצד הסביבתי תחשוב כמה זבל הם מייצרים מתאוות האוכל הזו. זה הוליסטי וכולל בתוכו את כל תחומי החיים.
אולי כדאי שאנשים יאמצו את המשפט "אתה מה שאתה אוכל"
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 13:13:10ברוך ראיתי את זה לפני 13 שנה בפורטלנד, את חנויות ההמבורגרים שמוכרות ברגר עם למחמניונת בדולר אחד. אנשים יוצאים עם שקית של 6 בורגרים ג'אנק. לא פלא שרבים מההומלסים שמנים שם כי גם מאביסים אותם בצ'ריטיז. זה מזעזע! זה והניתוחים הפלסטיים…
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 13:18:37שאדו
הזבל זו בכלל בעיה. כל האריזות למיניהן.
פעם היית מגיע לירקן עם סל, היה שוקל ושופך לסל. היום כשאני קונה ירקות הקופאית צורחת עליי שאני לא שם את הירקות בשקיות. הכי גרוע, בהנחה שזה נכון, שהאריזות המופרדות מגיעות בסוף לאותו המקום בו נזרק הזבל האורגני ולא למחזור כפי שמצוין. אני משתדל למחזר כל מה שאפשר ופסולת אורגנית אני זורק בגינה שלי. כמעט שלא זורק זבל אורגני לצפרדע, אולי פעם בחדשיים כשאין ברירה.
ברוך רובין
26 יול 2022 13:20:47אתה מבין את הבעיה אתם מדבר על עולם לא מציאותי לעבור לכפר לגדל פרות , ילד קטן בעיר האופציה הזאת לא זמינה לעומת המבורגר שעולה 2-3$ וקופץ בכל פרסומת שנייה בטלוויזיה וכל מטר שהולך ברחוב.
.
אני מסכים איתך לגבי סגנון התזונה המערבי (אחת מהחולשות של רייגן שהכניס את הסוכר המתועש) אבל הפתרון צריך לבוא מרמה של מודעות ונגישות לא לעבור לכפר
thog בוזז הדרכים
26 יול 2022 13:32:41מציע לך לבדוק כמה שטח באמת דרוש עבור אדם בשביל לספק לעצמו את כל המזון שהוא צריך, ואחרי זה כנראה כדאי לבחון כמה בני אדם חיים על פני כדור הארץ וכמה שטח שניתן לעבד חקלאית יש בו.
shadow
26 יול 2022 13:47:17ברוך בחייאת אל תריץ אותי במעגלים ברור שלילד אין מה לעשות זו אחריות של הורים שלו.
אתה לא צריך לגדל פרות. גינה וכמה תרנגולות ואתה מסודר לרוב צרכייך.
אני שוב חוזר קודם צריך להתנתק מכמות האוכל שאתה חושב שאדם צריך לצרוך ביום
shadow
26 יול 2022 13:50:49תוג לא סיימת את הדיון הקודם ואתה כבר רוצה לפתוח חדש?
אני מציע לך לא להציע לי דברים שאתה בעצמך "יודע" את התשובה אליהם תכתוב ואני אתייחס כי רוב הסיכויים שכבר בדקתי כנראה לא איפה שאתה וכנראה שגם חישבתי בעצמי אז חבל על הזמן
ברוך רובין
26 יול 2022 14:31:02שדו גינה וכמה תרנגולות נראה לך זה נגיש לכל אדם בצורת גידול? שיש לאדם עם ילדים קטנים זמן לטפל בתררנגולות להאכיל אותם לבדוק אותם לנקות אותם רק בשביל כמה ביצים? מה יקרה אם התרנגולת תקבל זיהום ורוב העולם לא יודע לטפל בזה? אני לא מדבר בכלל על תענוגות החיים שאוכל זה אחד מהם ומעט מאוד אנשים יסכימו לחיות ככה. שוב זה לא ראילי ולא נגיש לרוב האוכלסייה. הפתרון צריך לבוא מהמקום של נגישות (מסעדות בריאות) וחינוך לא ממקום של לחזור אחורה בזמן ולגדל את האוכל. לגבי צריכת קלוריות יש לא מעט מחקרים שמראים מה הצריכה המומלצת לאדם בריא לפי סגנון החיים שלו.
shadow
26 יול 2022 14:45:55יש לך כל כך הרבה הנחות ומיתוסים שמראים את הפערים. המחשבה שלך שצריך להאכיל תרנגולות בטבע הוא מגוחך כמו המחשבה שצריך להאכיל אנשים. תרנגול. נותנת ביצה ביום תעשה חשבון לבן כמה ביציים יהיו לך מ5 עד 10 תרנגולות שזה כלום.
ירקות לא צריכים אותך בכלל אדמה מים ושמש. גדלים פרא. האדם בתודעתו הנוכחית מפריע לטבע ובעיקר לעצמו. הדברים הרבה יותר פשוטים. אני אומר שצריך בגדול לשנות תפיסה ותודעה לגבי איך צריך לחיות. לקבל את מה שנונתים לך בכפית ה הכי "קל" אבל באופן אירוני כמו שאומרים הקל זה הקשה והקשה זה הקל
ברוך רובין
26 יול 2022 15:19:18אני מבין מה אתה אומר חברי בנושא הזה אנחנו לא מסכימים, אני לא חושב שצריך לשנות את סגנון החיים אלא עניין התודעה והסברה + הנגישות לאוכל בריא, בדיוק כמו שציזבורגר קופץ על המסך כך יקפוץ אוכל בריא, בLA ובערים המרכזיות יש כבר מודעות, הבעיה זה בחורים.
.
לגבי גידול תרנגולות, תרנגולת בטבע לא מגיעות לקצב הטלה של ביצה ביום, מה שיש בלולים התעשייתים כיום , כדי שתרנגולת תגיע לקצב של 300 ביצים וצפונה בשנה צריך לטפל בה ,לשחק לה עם האור והחושך להרעיב אותה…
.
ירקות באזורים מושלמים צריכים מים ושמש, הבעיה שזה לא תקף לרוב תקופות השנה ולרוב המקומות בעולם
shadow
26 יול 2022 18:40:25ברוך חשבת למה בכלל צריך לפרסם אוכל ? ועוד יותא מזה אוכל בריא? חחחחחח תגיד הטבע הוא לא פרסומת טובה מספיק שצריך לשכנע אותך על אוכל בשקיות ואריזות?
אני לא אומר לחזור אחורה בזמן אבל בהחלט חושב שצריך לעשות אירגון מחדש. לחיות טבעי לא סותר "מודרניזציה" אבל בהחלט סותר פרקטיקות שלא לוקחות בחשבון אספקטים של הרס זיהום פגיעה השחתה של הסביבה ושל בני האדם והחיות
ברוך רובין
26 יול 2022 19:55:46הטבע לא פרסומת טובה מספיק , כמו שראינו הטבע לא מסוגל להתמודד עם גאנק שקופץ בטלוויזיה כל היום, שטפו לאנשים את המוח שנים והכניסו רעל במסווה של אוכל בכל מקום.
shadow
26 יול 2022 21:41:46מספיק שהפרסומות של הג'אנק יעלמו וכבר יהיה טוב יותר.
פרסומות בגדול זה אחד הדברים השפלים של העידן הטכנולוגי. כלל אצבע היא שמה שמופיע בפרסומת לא מומלץ לקנות. אם צריכים לשדל אותך כנראה שאתה לא צריך את זה.
אור
26 יול 2022 11:54:09"וויד סם יותר מסוכן מרוב הסמים" – יופי, סתם כתבת משפט בלי שום הסבר או הוכחה
.
"ואם הוא לא ממכר איך זה שרוב מעשני הוויד מעשנים אותו על בסיס יומיומי?" – כנ"ל
ברוך רובין
26 יול 2022 12:28:05, דה שוט ילד בן 18 שירצה לעשן מריחואנה פשוט ייקנה את זה אפשר להשיג את זה בכל פינה (וגם סמים אחרים), ברגע שזה יהיה מסודר לפחות ידעו ממי הוא קונה.
yaniv
26 יול 2022 09:14:26תודה על הפוסט רק מרגיש לי שפספסת באיזה עשור או משהו כזה.
היום בהרבה מדינות גם כאלה שזה עדיין לא חוקי כבר אףאחד לא מתייחס לעישון קנאביס כסמים קלים או סמים בכלל.
בוא הרי אם דוראנט היה אומר שבמקום לעשן הוא אוהב לשתות כוסית וויסקי כל ערב,בכלל לא היית מדבר על זה ולא מזכיר את זה.
כל עוד הוא לא מגזים ומעשן בססבה שלו וזה לא פוגע לו במשחק שיעשה מה שבא לו ולהגיד שכל התסביכים שלו מחוץ למגרש נובעים בגלל שהוא אוהב לעשן,נו באמת
דה שוט
26 יול 2022 09:48:48לא פוגע במשחק שלו? ראית את הסדרה מול בוסטון? מעניין שהוא לא יצא עם סיפור העישון לפני שנה. משום מה אז הוא נראה כרבה יותר מחובר ומחוייב.
yaniv
26 יול 2022 10:27:56שוב השאלה כמה הוא מעשן ומתי התחיל לעשן.אני מניח שגם אם הוא ייצא עם זה עכשיו הוא בטח לא התחיל לעשן בסדרה של בוסטון ומזכיר לך שרק שנה שעברה הוא היה בלתי עציר לחלוטין.אז אם חושב שבשנה אחת הוא הפך פתאום למעשן כרוני שזה משפיע על המשחק שלו נו שויין.
אני לא חושב שיש על זה באמת השפעה ובטח הוא לא היה יוצא לתקשורת אם זה היה במימדים שאתה מתאר
אור
26 יול 2022 11:55:0310+
דה שוט אתה בומר בחנות קופי שופ
shadow
26 יול 2022 10:03:30החוק אמור להסדיר את החופש בין אדם לאדם ולא בין אדם לעצמו.
מערכת "הבריאות" שמקושרת ישירות לחברות הפארמה ופועלת על קונספטים של הקלקלה הנוכחית כלומר קלקלת חוב, הופכת אתכם לכרונית.
ייקח זמן עד שתבינו ועוד ימותו רבים בייסורים שלא לצורך כדי להאכיל את המפלצת.
לכל הישנים שלא מבינים שזה תמיד היה הקלקלה והכסף שהם הדרך לשליטה.
.
נ.ב
.
הנאומים של רייגן יתנו לכם חלון "למחלמה" בסמים. ולשנאה העמוקה של האליטה לאדם הטבעי הנטורלי. קופים בחליפות ששותים כדורים ואוכלים רעל מתועש זה בטוח הפיק של האנושות.
.
נ.ב2
.
רובכם מסוממים מסוכר ופחמימות ואין לכם מושג איך זה משמיד לכם את המוח הנפש והגוף.
חוקי לחלוטין לתת לילדים שלכם ממתקים שעושים להם אפקט של קוקאין בראש.
ישנים שנת חורף נצחית.
shadow
26 יול 2022 10:37:01אופיודים, דקסמול, ניורפן ועוד, אנטיביוטיקות, סטטינים ועוד אלה כולם סמים "חוקיים" שניתנים לכם על ידי רופאים וחלקם אתם יכולים פשוט להיכנס לבין מרקחת ולקנות ישירות.
בארץ קוראים לזבל הזה "תרופות" חחחחח בארהב זה נקרא כמו שצריך להיקרא drug store כי מוכרים שם סמים אמיתיים.
את זה אנשים צורכים ללא חשש או מחשבה כאילו זה היה סוכריות ובאופן אירוני סוכריות זה סמים בדיוק כמו הזבל הזה.
Jonathan
26 יול 2022 10:56:28יש לי שאלה… דוראנט באמת מעשן או משתמש בשמנים?
נראה לי שלספורטאי הבעיה היותר גדולה תהיה למלא את הריאות בעשן כמה פעמים ביום…
דה שוט
26 יול 2022 11:36:01חברים יקרים אני נאלץ לפרוש בשפל חחחחח אחלה פוסט תודה אס"א (כשר) ואחלה דיון.
נא לא להיעלב אם לא אגיב, מתחיל יום קשה בשווקים…
בדוראנט ננוחם
🙂
אור
26 יול 2022 11:56:43אין כמו שאכטה קטנה אחרי יום קשה בשווקים
shadow
26 יול 2022 12:02:46🎯😅
דה שוט
26 יול 2022 12:39:57😂😂😂😂😂
אור
26 יול 2022 12:49:28האמת, למרות שלא רוצה שהדיון יסבוב סביבך אישית, אני מתפלא עליך – אתה לא זה שמאמין בכוונות הרעות וביכולות התמרון של חברות התרופות? איך זה לא מסתדר לך גם כאן כל ההתייחסות הממשלתית ואפשר לומר קמפיין נגד מעשנים וליגליזציה? נכון יש שם לא מעט בומרים דתיים ושמרנים אבל עדיין
דה שוט
27 יול 2022 06:53:17מודה שאף פעם לא חשבתי בכיוון הזה, אולי אתם צודקים, אם יהיה זמן אבדוק את הטענה הזאת קצת יותר לעומק
shadow
26 יול 2022 12:06:46צודק לגבי המרק גקסון מנטליטי 😉 עובד על זה.
בכל מקרה שום כוונה רעה.
אור
26 יול 2022 12:30:46סתם לשם הבהרה אני לא מעשן הרבה זמן (חוץ מאירועים כמה פעמים בשנה), זה בכלל לא רלוונטי
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 12:06:26כתבה מעניינת בלי יותר מדיי נתונים לגבי "שחקן הכדורגל הטוב מעולם"
https://www.israelhayom.co.il/sport/world-soccer/article/12462997
Berch
26 יול 2022 12:08:08וואי וואי… הפסדתי פה דיון מעניין.
אוסיף את השנקל שלי כי יש פה הרבה דיבורים מוטעים ששוכחים עובדה אחת.
גוף האדם סתגלן
מי שמעשן וויד באופן יומיומי, ג'וינט לא ממש ישפיע עליו לכאן או לכאן. בנוסף, מי שמעשן יומיומי לא מעשן חומרים חזקים.
מי שמעשן רק לפעמים אז ההשפעה תהיה ניכרת. הוא יחווה את הסוטול ושאר התופעות שהוזכרו כאן.
זה כמו אלכוהול. כשהייתי בארמן הגוף שלי היה מורגל באלכוהול והייתי סוגר קופה ונוהג הביתה בלי בעיות.
כשעזבתי את המקצוע הבנתי(בדרך הקשה) שהגוף שלי כבר לא מורגל בכמויות של פעם וכמויות קטנות יותר משפיעות עלי משמעותית.
בהסתמך על זה שיניתי את דרך השימוש שלי בקפאין(סם יעיל וחזק, מומלץ).
לסיכום, מריחואנה זה כמו אלכוהול.
ההשפעה קשורה במינון ובנוהל השימוש.
אם אחד חוקי אין סיבה שהשני לא יהיה חוקי.
מתפקיד הקבוצה לשמור על גופו ונפשו של השחקן ולנסות לסייע כאשר נראה שהשפעת החומר חזקה מדי.
כמו שניו אורלינס אמרו לציון שכמויות הפיצה לא מקובלות עליהם….
🤣
shadow
26 יול 2022 12:39:00מסכים עם הרוב רק שוויד בניגוד לאלכוהול הוא לא רעיל לגוף.
אלכוהול הורס הרבה דברים בגוף ולא רק את הכבד בניגוד למה שאנשים חושבים.
גם התגובה על המוח של האלכוהול היא הרסנית בניגוד לוויד.
וויד מתחבר לקולטנים שיש לך במוח משום מה, אלכוהול במיון גבוה משבש את פעולות המוח ושיכרות יכולה להביא גם לאובדן הכרה. אני לא מדבר בכלל על העובדה שאלכוהול בדרך כלל מקדם התנהגות אגרסיבית בעוד שוויד עושה פעולות הפוכות.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 13:06:38אהההה, מר סטלנוביץ או סטולינוביץ?
🙂
שי אבן צור
26 יול 2022 12:14:31בסופו של דבר הכל בחיים זה מינונים
מדי פעם בערבים אני דופק איזה שאכטה
זה לא משפיע על הביצועים שלי כאיש מקצוע
זה לא משפיע על התפקוד שלי כאיש משפחה
זה סתם סבבה ותו לא
אף פעם לא הבנתי למה עושים מזה כ"כ הרבה רעש
לעולם לא אצליח להתחבר לאנשים סחי בלטה כמו הציפור הנדירה (אני חותך אם אי פעם הוא התנסה בזה) שמטיפים נגד כל מה שמריח מבחירה חופשית באמת
shadow
26 יול 2022 12:40:04לא הכל בחיים זה מינונים יש דברים שפשוט לא שווה לגעת בהם.
ציאניד נגיד
שי אבן צור
26 יול 2022 12:41:40חחחח
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2022 13:08:54אם אתה אוכל שקדים עם הקליפה אז אתה מכניס לגוף ציאניד….
לא בכמות גדולה אבל הרעל נכנס יחד עם חומרים לא רעים לגוף.
shadow
26 יול 2022 13:29:45בגלל זה מומלץ להשרות במים
shadow
26 יול 2022 12:40:38והרעש הוא ביחס ישיר לפחד
שי אבן צור
26 יול 2022 12:43:04הפחד שאנשים יחיו בסבבה
shadow
26 יול 2022 13:32:41אלה האנשים עצמם שמפחדים לחיות בסבבה.
כל אחד והבעיות שלו וזו אחריותו של כל אחד להתגבר על זה.
שי אבן צור
26 יול 2022 15:34:50נכון מאוד
Could you pLjos continue the petty bickering?
26 יול 2022 12:34:31ג'ון בירץ' סוסייטי פה צודק לגמרי.
הנה, מחקר אמיתי ורציני על סכנות המריחואנה: https://youtu.be/sbjHOBJzhb0
תזכרו, מריחואנה מובילה לחטא המוסרי והחברתי הקשה ביותר שקיים – חיבה למוזיקה ג'אז.
https://youtu.be/HD8L0OAdkeE
captain beefheart
26 יול 2022 13:11:50תובנותי (המבוססות על עשרות שנות הכרות קרובה עם הירוק והתרועעות קרובה עם צרכניו. הקלים ממני, הדומים לי והכבדים יותר):
1. חד משמעית – וויד מעלה בעשרות אחוזים את סיכוייך להתמכר לרביצה על הספה, שאננות ואנדר-אצ'יביות. כל אחד ימצה אחרת את הפוטנציאל הזה אבל מדובר בדפוס שאין עליו עוררין.
2. מסיבה זו בלבד – עשיתי הכל ואמשיך לעשות כדי שילדי (הכמובן חשופים לנושא), אם ירצו להתנסות, יעשו זאת בגיל מאוחר ככל האפשר. ודאי אחרי הצבא. ובעיקר שידעו להתייחס לכך כמו אלכוהול – משמח לבב אנוש פעם מקסימום פעמיים בשבוע. כל מה שמעבר לזה הוא כבר מילוי צורך ולכן רע.
3. לגליזציה: כמו זנות והימורים – גם צריכת חומרים "משני תודעה" זה משהו שהיה עדיף שלא יהיה בעולם אבל הוא קיים וחלק מהאנושות. כל איסור רק מחמיר את התופעה, יוצר פשע והופך את הפגיעה באנשי הקצה (האנשים שמשכירים את גופם והצרכנים שמתמכרים להימורים, סמים ואלכוהול) לקשה ובלתי הפיכה. לכן, באופן גורף, אני אומר ליגלייז אול.
shadow
26 יול 2022 13:37:531.תלוי בנאדם
2.לא לפני גיל 25 בערך ועדיף כמה שיותר מאוחר וגם כמה שיותר מחובר לעצמך
3. חומרים "משני" תודעה מהטבע הם פה לא סתם. אם כבר יצילו את האנושות מעצמה בעתיד.
shadow
26 יול 2022 13:39:14ועוד משהו לגבי 3.
בלי החומרים האלה מהטבע רוב הסיכויים שלא היינו פה היום. הם חלק מרכזי באבולוציה של בני האדם. כל התרבויות העתיקות השתמשו בזה ולא מהסיבות שמשתמשים היום וזו בדיוק הבעיה.
דה שוט
26 יול 2022 14:26:03על נזקי הקנביס
https://www.abrahamson.co.il/מאמרים-בנושא-התמכרויות/נזקי-הקנאביס/
וניל טרופי
26 יול 2022 15:37:56סאחיזם ברמות גבוהות, כדאי לכמה מגיבים פה להגביר את המינון. לא ברור לי למה אנשים שלא צורכים קאנאביס טוענים פה לבעלות על הידע והכביכול סכנות שבו. לגבי שילוב עישון וספורט https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S009174352100102X?via%3Dihub
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 15:42:44אתה צודק. הפתיעה אותי רמת הסאחיות כאן (ואני אפילו לא מעשן)
shadow
26 יול 2022 18:42:02הפתיע אותי שאתה לא מעשן וכמו שאמרתי כל מה שאפשר להשיג עם חומרים אפשר גם בצורה טבעית😅😅😉
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 19:00:38אני סולד מכל סוגי העישונים בגלל דחייה חזקה מסיגריות
shadow
26 יול 2022 20:49:13הרווחת
captain beefheart
26 יול 2022 18:23:12כבר הולכים לשירותים למדוד ולהשוות מי מגלגל פייסל יותר גדול…
ואגב, קו פרשת המים בין מי שמקנבס במידה למי שהשתעבד (וכמובן לא יודה בכך) – השימוש במילה "סאחי". רק שיכור כרוני (ולמה לכבס מילים – אלכוהוליסט) יכול לחשוב על פכחות כמצב תודעתי נלעג ולכנות אותו במילת קוד פסאודו-מגניבה.
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 15:40:54על הסוכר – "בשורה התחתונה: הסוכר משפיע על מנגנוני ההתמכרות והעונג במוח שלנו ומייצר תלות שגורמת לצריכה חוזרת וגוברת של סוכר, בדומה לסם."
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5295055,00.html
הוויד לא עושה את זה.
צמח הקנאביס לא רק ממסטל. יש לו את ה-CBD, שערכו הבריאותי הוא לא פחות ממופלא למגוון גדול של מחלות ומצבים. מפרקינסון, ל-PTSD, אוטיזם, כאבים שונים, דלקות, ועוד ועוד…
יש המון זנים עם אחוזי CBD / THC משתנים ואפשר להתאים לכל אחד את מה שעוזר לו.
ה-THC הוא גם בעל יתרונות, מעבר לסתם ממסטל.
הוא לא חומר ממכר (התנהגותית כן אני מניח).
אין מה להשוות לאלכוהול, סמים קשים, ניקוטין או סוכר – הם ממכרים פיזית את המוח עם תסמיני גמילה ומביאים איתם נזקים נלווים נרחבים.
הקנאביס הלך יד ביד עם האדם לאורך כל ההיסטוריה בזכות סגולותיו הבריאותיות.
הוא הפך למוקצה רק בגלל הכוח של חברות התרופות, שלא רצו מתחרה זול וזמין לכ"א שיעיל (ובריא) בהרבה ממה שהם מייצרים ומוכרים.
מחקרים מראים שלא מומלץ לצרוך בגיל צעיר (שנות העשרה), שכן אז כי יש לו איזשהי השפעה על המוח, שעדיין בתהליכי התפתחות.
ברוך רובין
26 יול 2022 15:51:57אשך יש לי השקעה בכמה חוות גידול אם תרצה עבודה חדש. רק תגיד (: דה שוט כל היום בצנטרישטוט הוא מסטול טבעי, בכל מקרה הקיץ נעביר שם לגליזציה . בסרטון דה שוט https://giphy.com/gifs/friday-movie-smokey-NMEM8c3x5eC3K
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 18:22:47יש לי חבר שפתח חברה קטנה ומשובחת לתאורה + השקייה מיטבית לגידולים.
https://ishence-grow.com/
ראיתי את זה מתפתח מ-0.
יש אפליקציה חכמה לשליטה מהטלפון ומנורות שלפי דבריו אין בשוק דברים כאלה.
הבחור חכם.
אם מעניין אותך יכול לחבר ביניכם, משקיעים הם מחפשים תמיד (זה מה שעוצר אותם כרגע מלפרוץ).
ברוך רובין
26 יול 2022 19:23:02אני אשמח שתקשר אותי אליו, אני תמיד פתוח לעוד השקעות
זה האימייל הפרטי שלי bruchrubin1938@gmail.com אני אשמח שתשלח לי הודעה אני אביא לך מספר טלפון
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 19:47:47ניסיתי, יש בעיה במייל.
לך לאתר שלו ששמתי בתגובה למעלה, יש שם צור קשר.
אם לא תצליח תכתוב לי כאן
Yinon Yavor
26 יול 2022 22:52:09נראה לי שהוא התבלבל וחסר לו במייל האות A. לא ככה כותבים ברוך.
Baruch
Bruch
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 18:23:43חחח מי היה מאמין שדווקא דה-שוט סחי בלטה??
אבל אכן מסטול טבעי… (כמוני)
דה שוט
26 יול 2022 18:34:51😂😂😂😂😂😂😂😂😂
בהתחלה חשבתי שזה ווסטברוק חחחחחח
.
טמיר נראה לי כולם פה סאחים ווינק ווינק
דה שוט
26 יול 2022 18:35:36(סתם סתם אני יודע שיש פה לא מעט סטלנים… שלא נעליב אף אחד)
🙏
אני בעד כולם
🙂
אשך טמיר המקורי
26 יול 2022 18:56:21סטלני קנביס הם האזרחים הכי פחות מזיקים באוכלוסייה
https://www.youtube.com/watch?v=EZx5OgKQNrA
Guy d
26 יול 2022 20:10:59+1 the streets
ד"ר פופרס
26 יול 2022 20:48:59דה שוט בפלייאוף הבא עם שי קשור באזיקים על העגלה המערבית דוהרים לעבר השקיעה
https://giphy.com/gifs/qml7DrbfkXPCU
דה שוט
26 יול 2022 21:01:20חחחחח נראה לי לקחת חומר לא טוב אתה מתבלבל בגיפים אולי בחווה אתה בכלל סייחי
ד"ר פופרס
26 יול 2022 21:32:43חחחחח מה צבע הנעליים
ווינק ווינק
אתה סחי אנדר קבר
וניל טרופי
26 יול 2022 15:51:20ולחלק האומנותי : מה חושבים אוהדי ביתר על קאנאביס https://youtu.be/xoHQd0G2aYg
רן הנרגן
27 יול 2022 20:28:26חייב לומר שהדיון מענין ומספר אנשים הפתיעו אותי בחוסר ההלימה בין תדמיתם בעיני ליחסם לוויד. לעצם הענין בישראל מריחואנה / חשיש שאף פעם לא ירדתי לעצם ההבדל בינהם היא בסטאטוס ליגאלי דה פאקטו ורק משמשת כעוד אחת מהדרכים של משטרת ישראל להציק למי שהשוטרים אינם חפצים ביקרו קרי: ערבים , אתיופים וקמצת שמאלנים.
.
התמכרות היא בעיה גנטית ויש טווח מאד רחב של מרעין בישין שאדם עשוי להתמכר עליהם. השלטון מסיבות השמורות איתו בלבד בחר לתת לחלקן תווית לגאלית: אלכהול (תקופת היובש בארהב הסתיימה כי לאנשי המעמדות הגבוהים נמאס מהקשיים בצריכת אלכהול לא חוקי), הימורים (מי שלא עמד חצי שעה ליד דוכן פייס וצפה המהמר שמגרד סטים של חיש גד שיעשה לעצמו טובה ויעשה זאת. זה מזעזע), ניקוטין. חלקן כמו הוייד נמצא בטרטורית ביניים וחלקן מוגדר כאסורה בתכלית: אופייאטים (אין כל ויכוח שהם הורגים בסופו של דבר. הירידה בתוחלת החיים בארהב מיוחסת בחלקה הגדול להם). רוב האנשים יודעים כיצד להתמודד עם סכנות ההתמכרות ומי שלא יסבול. קשה לאנשים אחרים לעזור לאדם מכור בעיקר אם הוא מתנגד.מענין עם קאופמן עדין מחזיק מעמד (אני מחבב אותו אז אני מקוה שכן).
.
ולנושא שאני מכור אליו: פינת ג"ס.
על סדר היום , עלות מס המותרות שהקבוצה תשלם עוד שנתיים. שנה הבאה כבר סגורה ובטווח סביר מבחינת הבעלים. אח"כ העסק יוצא משליטה והדבר שיש לי לומר בנושא כרגע – תסתכלו מי מכהן כסגן נשיא השחקנים בדיוני הCBA החדש. דיוני החוזה הקודם הובלו על ידי כריס פול ויועדו למטרה עיקרית אחת – לאפשר לפול לעשות קופות. כך נולד הסופר מקס וכריס פול חגג.
birdman
28 יול 2022 12:13:02קנאביס יכול לעזור לסנוקר ולגולף, השחקן רגוע יותר לפני החבטה. אולי גם לניקולס קלאקסטון לפני זריקות עונשין.